Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stora Essingen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

Badstrandsvägen 34, 112 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Stora Essingen!

Stora Essingen är en liten ö i mälaren som erbjuder en vacker miljö mitt i Stockholms stad. Här kan du hitta både villor, lägenheter och radhus.

Här på ön kan vi på Svensk fastighetsförmedling området i detalj, och hjälper dig gärna med hela bostadsaffären så att du smidigt kan få ditt drömboende. Vi tillhör Sveriges största mäklarkedja med över 80 år i branschen och det är få frågor du inte kan ställa till oss.

Kontakta oss så hjälper vi dig med hela köpet eller försäljningen, vi brinner för att människor ska bo bra!

Läs vad 41 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

• Anna Helena Louise C
    Anna Helena Louise C skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en bostadsrätt av Elin Siborne på Svensk Fastighetsförmedling. Hon var hjälpsam i att förmedla information/kontakt och skicklig i att hjälpa parterna navigera budgivningen till snabbt avslut. Hon gjorde ett mycket trevligt, ödmjukt och proffsigt intryck. Läs mer
  • Zara E
    Zara E skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jätte bra!
    Har både köpt och sålt via Emma och det har fungerat utmärkt. Läs mer
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en 1:a på 33 kvadratmeter på Stora Essingen. Elin var väldigt trevlig, tillmötesgående och högst nåbar under processens gång. Det gick jättebra at prata/förhandla med henne och kan rekomendera henne varmt! Läs mer
  • Carl L
    Carl L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt nöjd med Elin som mäklare. Proffsig, trevlig och ärlig. Snabba svar och hela tiden kontaktbar. Läs mer
  • David N
    David N skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är kort och gott en helt fantastiskt mäklare på alla sätt som går. Service i toppklass, tillgänglig och levererar! Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Superkunnig, ambitiös och trygg. Är väldigt nöjd med att jag valde Elin som mäklare. Hon har bra lokalkännedom på Stora Essingen och hjälpte mig göra bra affär, kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Erik P
    Erik P skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig och väldigt serviceinriktad genom hela processen. Läs mer
  • Ylva
    Ylva skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Lyhörd och kunnig, med i varje steg för att alla parter skulle känna sig trygga i affären. Kan verkligen rekommendera Elin! Läs mer
  • Linnea K
    Linnea K skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin gjorde min första lägenhetsaffär fantastiskt bra! Läs mer
  • Viktor E
    Viktor E skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en mycket ambitiös, tillmötesgående och professionell mäklare. Vi kände att hon var mycket mån om att affären skulle bli bra för alla parter, och att hon visade stort engagemang i en svår marknad både för köpare och säljare. Läs mer
  • Amanda Karolina E
    Amanda Karolina E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Kunning, lättillgänglig, flexibel, professionell. Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sveriges bästa mäklare! Ärlig, trovärdig, seriös, kunnig, lätt att ha att göra med, alltid glad och trevlig, trygg att sälja OCH köpa med! Läs mer
  • Moa S
    Moa S skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tillmötesgående och professionell mäklare som alltid var lätt att få tag i. Endast goda erfarenheter av Emma! Läs mer
  • Ann H
    Ann H skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma is very hardworking and efficient. She kept me well infomed at all times.Her manner is friendly and professional. I am impressed by her determination and honesty. Her efforts resulted in an extremely profitable sale against the odds!. Well done Emma. Läs mer
  • Joakim L
    Joakim L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffesionell hantering. Snabb återkoppling och tydlig kommunikation. Man upplever att Elin är mycket engagerad i sina objekt! Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt professionell mäklare, man känner att man kan lita på Elin. Snabba svar och lätt att få tag på.
    Helt klart den bästa mäklaren jag har haft kontakt med så rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Nicole H
    Nicole H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jättenöjd med allt! Professionell mäklare med koll på läget! Läs mer
  • Tiina  S
    Tiina S skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Den här tjejen är ovarsam med din tid och dina pengar. Efter att säljare och köpare är överens, jagar hon ändå igång en lång budgivning som slutar med att en annan köpare köper lägenheten för samma pris. Mycket oprofessionellt. Läs mer
    2018-01-25 Emma B svarar Tiina S
    Hej Tiina,
    Jag förstår att ni är besvikna över att det inte blev ni som köpte lägenheten, som jag berättade för er är ingenting klart före kontraktet är skrivet. Som mäklare måste jag enligt lag framföra alla bud till säljaren fram till att kontraktet är undertecknat. Det är helt upp till säljaren att bestämma till vem, när och till vilket pris de vill sälja. Eftersom ni valde att återkalla de buden ni hade lagt mot den andra budgivaren föll budgivningen och kontraktet skrevs på ungefär samma prisnivå som låg tidigare.
    Med vänliga hälsningar Emma
    2018-01-26 Tiina S svarar Emma B
    En professionell mäklare accepterar inte bud med samma belopp som existerande bud, eller en höjning med 100kr.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Petra S
    Petra S skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket bra. Trevlig. Tillgänglig. Tillmötesgående. Informativ. Läs mer
    2018-01-25 Emma B svarar Petra S
    Tack Petra för din fina rekommendation! Jag är helt övertygad om att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
    Med vänliga hälsningar Emma
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag fick ett mycket bra bemötande från Elin under hela processen. Något jag uppskattade väldigt mycket var att hon var ärlig och rak med vad hon tyckte men samtidigt lyhörd för mina önskemål och tankar. Kan absolut rekommendera Elin! Läs mer
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Utmärkt! Hon var engagerad och kunnig, serviceinriktad och vänlig. Läs mer
    2018-01-25 Emma B svarar Ulrika E
    Tack Ulrika för din fina rekommendation! Hoppas att ni trivs bra! Med vänlig hälsning Emma
    2018-01-26 Ulrika E svarar Emma B
    Tack Emma, för din värdefulla hjälp!
    Vi verkligen stormtrivs i vårt nya hem, allt blev så rätt för oss. Ordnade Grannglögg med bostadsföreningen som är mkt trevliga också. Så skönt att köpet gick så fort också.
    Med vänlig hälsning,
    Ulrika
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Johan E
    Johan E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig och kunnig i alla bemötanden. Läs mer
  • Johanna C
    Johanna C skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig och trevligt bemötande. Läs mer
  • Bahman Z
    Bahman Z skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag uppfatade Elin som en kunnig och objektiv mäklare. Hon behärskade sin roll som en proffsig sådan och verkade mycket erfaren och hjälpsam. Jag fick den hjälp jag hade förväntat mig under hela processen. Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Lugnt och bra intryck, professionellt bemötande Läs mer
  • Örjan M
    Örjan M skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Utmärkt bra. Lugn, saklig och mån om både köpare pch säljare. Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Örjan M
    Tack Örjan för din rekommendation!
  • William D
    William D skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Allt i affären funkade bra förutom att hon inte svarade i telefon eller mail. Otroligt svårt att får tag på helt enkelt.
    En mäklares jobb borde i princip vara att ha god och regelbunden kontakt med sina kunder. Då kan man inte rings upp efter 2 dagar. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar William D
    Hej William! Tack för din rekommendation. Jag försöker alltid vara tillgänglig för mina kunder, så det är tråkigt att höra att ni upplevde mig svår att få tag på. Jag tar åt mig utav detta och hoppas att ni trivs bra i er fina lägenhet!
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Seriös och trevlig
    Proffsig i alla moment och företräder både säljare och köpare på ett trovärdigt vis Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Henrik K
    Tack Henrik för din rekommendation! Hoppas att renoveringen gick bra och att ni trivs.
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jättebra! Fick ett fantastiskt bemötande och en grym affär Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Hanna E
    Tusen tack Hanna! Vad kul att höra att du var nöjd med affären och jag hoppas att du trivs! :)
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsigt bemötande och utförande. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Lotta B
    Tack för din rekommendation Lotta!
  • Helen B
    Helen B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hon är helt fantastisk! Hon får fem poäng av fem möjliga. Jag köpte min lägenhet av henne och det är det bästa jag har gjort. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Helen B
    Tusen tack Helen, så kul att höra! :) Du var verkligen rätt köpare med tanke på den förvandling du åstadkom med lägenheten!
  • Peter F
    Peter F skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin såg till att affären utfördes utomordentligt bra och är dessutom en väldigt spympatisk person.
    /Peter Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Peter F
    Tack för din rekommendation Peter! Och återigen - grattis till din nya fina lägenhet!
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi är mkt nöjda med elin; hon är både kompetent och engagerad. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Henrik N
    Tack snälla ni för den fina rekommendationen och för ert förtroende. :)
  • Aleks B
    Aleks B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Min bostadsförsäljning fick maximalt dålig tajming med mycket uppmärksamhet i media om att bostadsmarknaden skulle ha stannat upp, vilket bland annat resulterade i tomma visningar för både mig och andra.
    Det var helt och hållet tack vare Elins kompetens och fingerkänsla som lägenheten ändå blev såld relativt raskt, dessutom fortfarande till ett bättre pris än jag då väntade mig. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Aleks B
    Tack Aleks, detta värmde verkligen! Lycka till med nya boendet nu & hälsa din syster!
  • Marie S
    Marie S skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bemötandet var trevligt. Elin är positiv, hjälpsam, lätt att få kontakt med när man behöver, duktig och påläst om lägenheten jag köpte. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Marie S
    Tack snälla för din fina rekommendation! Jag är helt säker på att du kommer stormtrivas i din nya lägenhet!
  • Maria R
    Maria R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Detta var den tredje bostadsaffären Elin Siborne hjälpte till med i vår familj. Precis som tidigare genomförde Elin denna affär lika professionellt som de två tidigare. Elin har struktur, är mycket engagerad, inger förtroende, är väl insatt, väl påläst ovh väl förberedd., mycket kunnig, drivande och oerhört lätt att ha och göra med. Denna aktuella försäljning var en utmaning då det var ca 110 personer som skrev upp sig på listan vid de två visningar som genomfördes. Elin berättade att hon inte hade varit med om något liknande! Icke desto mindre höll hon i alla trådar med fast och säker hand och affären kunde avslutas onsdag efrer visningarna. Vi är så tacksamma för Elins insats och tackar henne genuint från hjärtat att affären slutfördes på ett sådant fantastiskt bra sätt. Elin är en riktig stjärna - var rädd om henne!!!/Mia Rosander Läs mer
    2017-12-12 Elin S svarar Maria R
    Hej Mia! Det är den här typen av respons som gör mitt jobb till världens bästa. Stort tack!
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Då jag sprungit på Elin på ön vid flertalet gånger, vid visningar och även bara sprungit på, har jag alltid förundrats över hennes fräschhet. Detta märktes även vid försäljning av min lägenhet: fräscht, klarspråkigt och snyggt. Elin kan området och vet exakt vad hon sysslar med, väldigt proffsig och lättförstådd. Rekommenderar henne varmt och kommer typ sakna henne i grannskapet. Läs mer
    2017-12-12 Elin S svarar Niklas E
    Stort tack för den härliga rekommendationen Niklas! Hoppas ni trivs bra i huset!
  • Lisamarie L
    Lisamarie L skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma Björkman är en kompetent och lyhörd mäklare som gör allt för att kunderna, både köpare och säljare, ska känna sig trygga med sina affärer. Alla detaljer, från första mötet till fotografering och visning, lägger hon största vikt på. Inget lämnas åt slumpen. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Lisamarie L
    Tack för rekommendationen Lisamarie! Det är alltid extra roligt med återkommande kunder och det har varit ett mycket gott och trevligt samarbete i såväl köp- som säljprocessen. Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende.
  • Viktor J
    Viktor J skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt trevligt bemötande och väldigt engagemang. Vi gjorde en snabb affär baserad endast på Emmas register av köpare. Vi gick från första kontakt till påskrivet kontrakt väldigt snabbt. Överlag är vi väldigt nöjda och skulle varmt rekomendera mäklaren ! Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Viktor J
    Tack för rekommendationen Viktor! Hoppas att ni trivs i ert nya boende.
  • Olivia R
    Olivia R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är en riktigt engagerad och duktig mäklare. Vi har varit så nöjda både när vi köpt av henne och sålt med hjälp av henne! Läs mer
    2017-12-12 Elin S svarar Olivia R
    Hej Olivia! Tack så mycket för de fina orden, det värmer verkligen. :) Hälsa Ivan och resten av familjen!
  • Stefan T
    Stefan T skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma som fick uppdraget att sälja min lägenhet gjorde ett utmärkt arbete från början till slut.
    Mvh Stefan Tell Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Stefan T
    Tack för rekommendationen Stefan!

Badstrandsvägen 34, 112 65 Stockholm