Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Stora Essingen!

Stora Essingen är en liten ö i mälaren som erbjuder en vacker miljö mitt i Stockholms stad. Här kan du hitta både villor, lägenheter och radhus.

Här på ön kan vi på Svensk fastighetsförmedling området i detalj, och hjälper dig gärna med hela bostadsaffären så att du smidigt kan få ditt drömboende. Vi tillhör Sveriges största mäklarkedja med över 80 år i branschen och det är få frågor du inte kan ställa till oss.

Kontakta oss så hjälper vi dig med hela köpet eller försäljningen, vi brinner för att människor ska bo bra!

Läs vad 109 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

• 2020-12-03

Fanny R skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Toppenmäklare! Stort engagemang och väldigt hjälpsam i alla frågor! Läs mer
  • 2020-11-30

Mikael T skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Hon har hjälp mig att sälja min lägenhet på ett mycket professionellt sätt och levt upp till mina förväntningar och jag har fått det jag ville ha för lgh och det som jobb hon har gjort för mig. Mycket nöjd Läs mer
  • Linda S

2020-11-20

Linda S skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en bostadsrätt om 4 rum och 93 kvm.
    Vi blev mycket bra bemötta. Emma är vänlig, professionell, saklig och kunnig. Hennes erfarenhet från Stockholmsmarknaden är säkert ett stort plus.
    Vi hade höga förväntningar om att lägenheten skulle säljas fort, smidigt och till ett bra pris. Dock tog det en smula längre tid än förväntat men nu är vi glada och nöjda med vår försäljning. Emma har varit ett stöd för oss genom hela resan.
    Vi är supernöjda med Emma och rekommenderar henne å det varmaste. Läs mer
  • 2020-11-16

Erika K skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Helt perfekt! Emma har på ett synnerligen proffsigt, behagligt och tillmötesgående vis hjälpt oss med att sälja en 3'a. Läs mer
  • 2020-10-15

Rickard E skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsig kvinna som agerar i samförstånd med oss som säljare. Gav bra intryck från första start. Vågade gå ut med högre pris än andra mäklare. Priset nådde inte riktigt upp till det utlovade men med tanke på omständigheterna är vi nöjda.

tack Emma

Jens och Rickard Eide Läs mer
  • 2020-10-14

Robin G skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra bemötande och lätt att ha att göra med. Köpte en lägenhet. Min upplevelse är mycket bra. Rekommenderar Emma som mäklare. Läs mer
  • 2020-10-11

Erika O skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en bostadsrätt där Emma var mäklaren. Under visningen upplevde jag henne lugn och tog sig tid för mina frågor. Under hela processen har Emma varit tillgänglig via sms och telefon och jag kände mig trygg i hur hon tog hand om ärendet, vilket jag också förväntade mig av en mäklare. Jag har upplevt att jag har blivit personligt och kunnigt bemött. Läs mer
  • 2020-10-05

Peter R skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Emma som gjorde allt smidigt och proffsigt rakt igenom.
    Riktigt trevlig och tillmötesgående.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-09-25

Mikael S skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en etta på Hammarö. Emma var påläst och kunnig vid visning, och mkt hjälpvillig och stödjande av allt rörande kontakt med säljare och vidare vid kontraktsskrivning.
    Helt enkelt en bra, smidig och trevlig affär som Emma sköter alldeles utmärkt. Läs mer
  • 2020-09-23

Jonas G skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Emma stod för försäljning då jag köpte ett fritidshus. Ett väldigt gott och proffesionellt bemötande och god hantering överlag. Rekommenderar varmt henne till andra vid köp eller försäljning av bostad. Läs mer
  • 2020-09-23

Fanny W skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har köpt en jättefin liten lägenhet. Emma har varit trevlig och hjälpsam under hela processen, från välkomnandet vid visningen till allt pappersarbete. Hon har kunnat svara på frågor som uppstått och varit tydlig med hur allt går till, steg för steg, vilket jag uppskattat då det är första gången jag köper en bostad. Allt har känts bra och jag har absolut ingenting att klaga på! Läs mer
  • 2020-09-21

Karl G skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsigt approach och väldigt trevlig. Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2020-09-21

Per G skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt ett fritidshus på Hammarö!
    Emmas bemötande var i toppklass, hon hanterade försäljningsprocessen professionellt och med största möjlig närvaro, lyhördhet
    Vi kan med glädje konstatera att toppbetyg till Emma är ingen överdrift , kan således rekommendera kommande kunder alla dagar i veckan Läs mer
  • 2020-08-25

Johanna S skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi kunde inte ha blivit nöjdare än vi är med allt kring hur försäljningen av våran lägenhet gick till, och det är just tack vare Emma! Så otroligt duktig och professionell. Skulle rekommendera henne till alla som vill byta bostad. Läs mer
  • 2020-08-24

Peter G skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt lägenhet på Skoghall Tallvägen 4.

Som man kan förvänta sig trevlig mottagande.

Affären var i stort sett klar innan mötet det var bara att skriva under och få information vad som gäller.

Det gick snabbt och smidigt till, rak information/kommunikation som kändes bra. Läs mer
  • 2020-08-23

Bertil F skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en bostadsrätt 2 rum och kök. Mycket possitivt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-08-17

Anders H skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt ett enplans hus på Hammarö.

Blev bemött på ett tillmötesgående sätt, Emma förklarade tydligt hur husförsäljningen skulle gå till. Fick ett stort förtroende för Emma.

Litade och kände mig trygg med Emma och det gick till min förvåning över förväntan!

Emma utförde försäljningen på ett proffsigt sätt, hon informerade mig hela tiden om uppdateringar. Jag kommer verkligen att rekomendera er/Emma. Läs mer
  • 2020-08-14

Charlotte L skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig, uppriktig och rak. God kommunikation, stenkoll på processen och tillmötesgående. Inte för ”på” eller överdrivet ”säljande”, det är jobbigt när mäklarna är sådär påklistrat entusiastiska. Emma ger ett genuint intryck. Läs mer
  • 2020-08-07

Peter D skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en sommarstuga privat och har fått hjälp av Emma Björkman med kontrakt igen. Hon har varit väldigt bra och har gjort ett gott arbete för att hjälpa båda parter genom processen. Läs mer
  • 2020-07-28

Tommy K skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde en lägenhet, gick snabbt och bra. En mycket bra och seriös mäklare som prioriterar sina uppdrag på bästa sätt Läs mer
  • 2020-07-07

Per B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    kan du få en bättre mäklare än elin .tror inte det kunnig lägger verkligen ner tid och kunskap för att få en lyckad försäljning.Toppen Elin tack för allt. Läs mer
  • 2020-07-04

Joakim B skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vår bostadsrätt var ganska stor och påkostad vilket gjorde att det fanns en ganska smal målgrupp för den. Emma sålde den med en 33% värdeökning mitt under Covid-19 perioden. Lyhörd, skärpt, proffsig och noggrann gjorde att det hela vägen kändes tryggt och bra. Kan varmt rekommendera Emma för er kommande bostadsaffär. Läs mer
  • 2020-06-23

Eric O skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag anlitade Emma vid försäljningen av min bostadsrätt, och jag kan bara säga wow! Hennes proffsiga och trevliga bemötande gjorde försäljningen så trygg för mig - hela vägen. Detta genom att hon ständigt höll mig uppdaterad och visade på ett stort engagemang. Det hela slutade i försäljningsrekord i föreningen vilket är helt fantastiskt.

Jag kan varmt rekommendera Emma!

/ Eric Läs mer
  • 2020-06-22

Anna H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt en bostadsrätt på lilla Essingen. Mäklaren Elin var väldigt tillmötesgående och professionell. Jag förväntar mig en mäklare som är säljande och tydlig vilket Elin var. Jag rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och Elin. Läs mer
  • 2020-06-20

Johannes V skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sålde en minitvåa på Lilla Essingen nu sommar 2020, samma som jag köpte genom Elin våren 2013. Otroligt proffsig, superhemma på essingeöarna, lagom rådgivande, lämnade plats för mig som säljare att tycka till om fakta samt väldigt bra och enkel att kommunicera med, i det medium och den frekvens man själv väljer. På det hela taget en otroligt duktig mäklare. Läs mer
  • 2020-06-14

Ibrahim K skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Emma är proffsig. Svarar snabbt. Hon skötte vår försäljning utmärkt. Läs mer
  • 2020-06-12

Kristin B skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en fritidsfastighet.
    Mäklaren har varit proffsig, hjälpsam och hela tiden haft en dialog med oss säljare och hållit oss uppdaterade.
    Vi har sålt och köpt flera bostäder innan, men jag måste säga att Emmas personliga bemötande och extra engagemang har känts tryggt och gjort hela affären mycket enkel för oss.

Vi kommer helt klart tipsa andra om henne och kontakta henne vid eventuellt andra fastighetsaffärer i framtiden. Läs mer
  • 2020-06-11

Henning Ö skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi är mycket nöjda med hur Elin hjälpte oss med vår försäljning. Läs mer
  • 2020-06-11

Gustav E skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Emma var snabb på att svara, duktig och trevlig! Läs mer
  • 2020-06-09

Anders M skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevligt och aktivt bemötande, såg till att allt gick supersmidigt genom hela processen för alla inblandade. Läs mer
  • 2020-04-26

Dora L skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Emma Björkman har hjälpt oss vid vår husförsäljning. Emma är trevlig, vänlig och mycket tillmötesgående med råd och sakfrågor. Emma visar ett professionellt uppträdande. Vi kan varmt rekommendera Emma.
    Dora och Hans-Erik Larsson Läs mer
  • Roger V

2020-04-24

Roger V skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Duktig på det hon gör!
    Ordning & reda & trevlig! Läs mer
  • 2020-04-23

Jonas L skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    vi har köpt en bostdsrätt i karlstad, Norrstrand. Emma har varit väldigt professioneöö och tillmötegående. Vid frågor så har hon alltid svarat eller återkommit om något varit oklart. Våra förväntningar var att mäklaren skulle vara en oberoende part som hjälper både säljare och köpare och det har Emma levt upp till. Bra jobbat! Läs mer
  • 2020-03-30

Joel F skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    köpte en 2a på Stora Essingen. Jättenöjd med Elins bemötande och snabba respons under hela processen. Läs mer
  • 2020-03-13

Daniel K skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt lägenhet (bostadsrätt) i Stockholm.
    Bemöttes av professionalism i formen av att mäklaren var tydlig och nåbar.
    Mina förväntningar överträffades av att Elin var drivande och kommunikativ under budgivningsprocessen.
    Sammanfattningsvis var det en mycket smidig process som jag är mycket nöjd med. Läs mer
  • 2020-03-11

Nina H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har sålt bostadsrätt i Kristineberg.
    Elin är professionell, vänlig o tillmötesgående. Kan inte önska något ytterligare. Högsta betyg! Läs mer
  • 2020-02-29

Louise J skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är en duktig och hängiven säljare! Vi är supernöjda. Läs mer
  • Madeleine I

2020-01-31

Madeleine I skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt en lägenhet på Lilla Essingen. Bor utomlands så det har gått genom ombud. Både jag och ombudet tycker Elin har varit jättebra. Elin och jag har ju mest haft kontakt via mejl. Hon har alltid svarat snabbt på mina förfrågningar och varit mycket tillmötesgående. Ringde upp mig fast jag befinner mig på andra sidan jordklotet för hon ville "höra min röst" . Det bevisar ju att hon gör sig mån om en personlig "touch" vilket är viktigt, tycker jag. Elin kan jag varmt rekommendera. Läs mer
  • 2020-01-15

Ewa Katarina H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Seriös, säker och hjälpsam!
    Våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2020-01-08

Annette H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi är väldigt nöjda med Elin. Hon var inlyssnande och tålmodig med alla våra frågor som hon dessutom gav bra svar på. Märktes att hon var rutinerad. Vi gavs möjligheten att få en egen visning och därigenom kunna genomföra en snabb affär.

Vi köpte en 2:a på Stora Essingen. Läs mer
    2020-03-16 Elin S svarar Annette H
    Tack för er rekommendation Annette! Väldigt kul att höra. :)
  • Ida A

2019-12-23

Ida A skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin hjälpte mig att sälja min lägenhet på Stora Essingen, en etta på 37 kvm. Det jag sökte hos min framtida mäklare var transparens och ärlighet mot mig som säljare, samt någon som inger förtroende till potentiella köpare. Elin var från första stund väldigt rak, tydlig och rapp, samtidigt som hon är väldigt trevlig och genuin som person. Hon är professionell och kan sin sak, hennes senioritet som mäklare på Stora Essingen ingav direkt förtroende till både mig och potentiella köpare. Hela processen flöt på smärtfritt, Elin är bra på att kommunicera och uppdatera mig som säljare. Hon ligger hela tiden steget före och är väldigt service minded. När försäljningen var klar och överlåtelsen av lägenheten skulle ske var jag bortrest. Elin löste allt med nycklar, kontrakt, kontakt till flyttfirma m.m. Hon är en riktig klippa! Läs mer
    2020-03-16 Elin S svarar Ida A
    Vad glad jag blir, stort tack Ida! Väldigt uppskattat ska du veta. :)
  • 2019-12-13

Anni L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt nöjd med Elin som sålde min två:a på Stora Essingen. Otroligt trevlig, proffsig, kunnig & genuin. Från första mötet då värdering av lägenheten gjordes till kontakt och rådgivning vid budgivning och senare kontraktssignering hade Elin mitt, och även de nya köparnas, fulla förtroende. En mäklare som gör det där extra för att både säljare och köpare ska känna sig fullkomligt trygga. Tack! Läs mer
    2020-03-16 Elin S svarar Anni L
    Tack för din fantastiskt fina rekommendation Anni! Nöjet var på min sida. :) Lycka till med allt framöver nu!
  • 2019-11-25

Paula R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Supertrevligt bemötande och tillgänglig :) Läs mer
    2020-03-16 Elin S svarar Paula R
    Vad glad jag blir, stort tack att ni tog er tid för en rekommendation! Hoppas det går/gått bra med renoveringen! :)
  • 2019-11-05

Åsa S skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en 2a på Stora Essingen och vi är mycket nöjda med genomförandet och supporten från Elin. Vi fick bra information om lägenheten och om köp-processen. Vi upplevde att det var ärliga och förtroendeingivande svar vi fick på våra frågor. Elins glada och positiva sätt var en extra tillgång i genomförande av vår lägenhetsaffär. Vi är mycket nöjda sammanfattningsvis. Läs mer
    2019-12-17 Elin S svarar Åsa S
    Tack snälla Åsa! Det var en väldigt fin rekommendation. Hälsa God Jul till hela familjen!
  • 2019-11-05

Pia E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin sålde en liten bostadsrätt. Snabb, alert och pedagogisk. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-12-17 Elin S svarar Pia E
    Tack Pia, vad kul att höra! Hoppas allt är bra med er & God Jul! :)
  • 2019-10-31

Helena H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en bostadsrätt och mäklaren gav snabbt svar på frågor vi hade och det hen inte visste kollades upp. Mäklaren var kunnig på sitt område och det ingav trygghet vid köpet. Läs mer
    2019-12-17 Elin S svarar Helena H
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas att Elin trivs i pärlan. God Jul på er!

Jennie K skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig duktig och ambitiös. Snabb och tydlig återkoppling. Mycket nöjd Läs mer

Anna G skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är otroligt proffsig och bra, hade inte kunnat tänka mig en bättre mäklare! Läs mer
    2019-11-26 Elin S svarar Anna G
    Tusen tack för den värmande rekommendationen Anna! Jag hoppas att ni trivs bra i nya området. Essingen finns ju trots allt, alltid kvar.. ;)

Urban S skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt en 1:a på St Essingen. Trevligt bemötande o proffsig handläggning av själva affären (kontraktskrivning etc).
    Tips om omgivningarna på "ön". Läs mer
    2019-11-26 Elin S svarar Urban S
    Vad kul att höra att du är nöjd med processen Urban! Stort tack att du tog dig tid för en rekommendation.
  • 2019-10-02

Sandra K skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin tog sig verkligen tid vid visningen att berätta om området och lägenheten. Likadant vid köpet av lägenheten fick man ett väldigt personligt bemötande. Supernöjd.
    Med vänlig hälsning, Sandra Läs mer
    2019-11-26 Elin S svarar Sandra K
    Tusen tack för din rekommendation Sandra! Jag hoppas att du trivs bra i din fina pärla.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte