Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Stora Essingen!

Stora Essingen är en liten ö i mälaren som erbjuder en vacker miljö mitt i Stockholms stad. Här kan du hitta både villor, lägenheter och radhus.

Här på ön kan vi på Svensk fastighetsförmedling området i detalj, och hjälper dig gärna med hela bostadsaffären så att du smidigt kan få ditt drömboende. Vi tillhör Sveriges största mäklarkedja med över 80 år i branschen och det är få frågor du inte kan ställa till oss.

Kontakta oss så hjälper vi dig med hela köpet eller försäljningen, vi brinner för att människor ska bo bra!

Läs vad 133 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen 2

• köpte sitt hus med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Alster
    2021-07-10
    Bra bemötande och super trevlig. Lite forcerad att komma till en försäljning men annars kanon.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Centrala Skoghall
    2021-06-28
    Emma har varit superbra. Hon fanns alltid där när jag behövde kontakta henne. Försäljningen va snabb och enkel, precis vad jag ville ha. Jag är mycket nöjd.
    2021-06-14
    Blev bra bemött.
    Emma gjorde vad hon kunde för att sälja min lägenhet.
    Trots att det tog tid höll hon mig uppdaterad, o ingav hopp att det skulle lösa sig till slut, vilket hon fick rätt i.
  • skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-05-03
    Skulle rekommendera Emma till alla! Otroligt bra bemötande och hjälpsam hela vägen. Mycket tacksam att hon hjälpte oss att sälja.
  • skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-04-30
    Jag mötte Emma i lägenheten som jag sålde och jag fick en bra känsla direkt och jag fick mer pengar för lyan än vad jag hade räknat med. Emma och hennes kollegor skötte sig väldigt bra genom hela affären jag är mycket nöjd. Mvh Robban
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • Stora Essingen
    2021-04-20
    Köpt lägenhet på Stora Essingen. Mäklaren kommunicerade tydligt och uppträdde lugnt, trevligt och korrekt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-04-12
    Väldigt trevlig och hjälpsam, går igenom allt man behöver veta och jobbar snabbt. Jätte nöjd 👍
    • Kvarnberget
    2021-03-31
    Har haft Emma Björkman som mäklare vid försäljning vid en bostadsrätt. Fick tips om att hon är en bra mäklare via en fotograf som arbetat tillsammans med henne. Upplever att Emma bemöter såväl säljare som köpare på ett trevligt och seriöst sätt. Min bedömning är att Emma lyssnar in mina önskemål som säljare, men ändå använder sin egen erfarenhet och ger råd angående lämpligt utgångspris, annonsering, visningar, budgivning etc. Jag skulle gärna rekommendera någon av mina vänner eller bekanta att använda Emma som mäklare vid försäljning av bostad. Hon är effektiv, informativ och uppträder proffsigt i alla situationer.
    2021-03-29
    Bra och engagerad Mäklare. Rekommenderar starkt
    • Inre Hamn
    2021-03-26
    Emma hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet. Hela uppdraget gick snabbt från start till slut. Jag fick all den information jag behövde både snabbt och vid rätt tidpunkt.
    Jag kan varmt rekommendera Emma om du går i tankarna att anlita en mäklare.
    • Rud
    2021-03-26
    Emma hjälpte mig att sälja min lägenhet, hon är professionell, trevlig och levde verkligen upp till förväntningarna.
    Emma visade en god tillgänglighet och höll mig uppdaterad från start till mål.

Jag kan absolut rekommendera Emma som mäklare, hon sätter kunden i fokus och det märks att hon älskar sitt jobb!
    • Kanikenäsbanken
    2021-02-24
    Trevlig, proffsig, engagerad i vilken typ av boende jag sökte och var väldigt tillmötesgående!
  • Johanna H
    2021-02-22
    Sålt min bostadsrätt med hjälp av Emma som är en fantastisk person med bra driv och målsättning. Som säljare får du vara med under hela processen och förmedla dina tankar och önskemål. Det bästa var snabb återkoppling samt snabba svar utanför möten.
    2021-02-15
    Jag har köpt en tvåa i Tingvallastaden från slutet av 1930talet.

Emma har under hela försäljningsprocessen haft ett väldigt proffsigt bemötande, hon känns påläst, är tydlig och är väldigt trevlig och genuin. Hon har även alltid varit väldigt lättillgänglig och svarat snabbt.
    2021-02-12
    Emma var kanon från start till mål.
    Alltid tillgänglig och snabb på att uppdatera mig som säljare.
    Försäljningen gick snabbt och smidigt.
    2021-01-25
    Snabbt och smidigt! Jättebra 🙂
    2021-01-22
    Jag hade inga krav annat än att få se någon lägenhet och få svar på frågor. Emma var klockren och tog reda på mina behov och vad jag var ute efter, samma kväll så hörde hon utav sig med en lägenhet som passade mig väldigt bra. Proffsig, trevlig och svar på alla frågor.
  • Golnaz H
    2021-01-21
    Jag min sambo köpte en lägenhet, och mäklaren var helt underbart hon var väldigt proffsig och kunnig. Hon informerade om nästa allt som behövdes, Vi var så välkommana och allt gick så smidigt. Allt va som vi hade förväntat oss! vi är väldigt nöjd faktiskt...
    2021-01-20
    Hej, Vi har köpt lägenhet.
    Jag blev bra bemötad och professionelt!
    Det var allt som jag hade förväntat mig.
    2021-01-20
    Väldigt trevlig, bra och ge informatio, kände mig trygg med Emma
    2021-01-18
    Bra och professionellt första möte med Emma.
    Mycket bra säljprospekt med alla fakta och bra bilder.
    Snabb process visning, budgivning och kontraktskrivning.
    2020-12-22
    Sålt min lägenhet, första försäljningen någonsin så man var lite spänd på hur det skulle gå till. Emma har varit proffsig, lugn och tydlig från dag ett med hur vi skulle gå till väga. Bra bemötande och förståelse för mig som förstagångs säljare och med en bra strategi.
    Mina förväntningar var att på ett bra och smidigt sätt hantera försäljningen och att överlåta ansvaret till Emma som i sin tur löpande informerade mig om det var något jag behövde veta.
    Allt som allt så har det varit en bra upplevelse, lite oroligt när coronan small till men Emma manade till lugn och att det skulle lösa sig.
    2020-12-11
    Första köp av bostad. Blivit bra bemött med snabb återkoppling på frågeställningar.
    Mäklaren levde upp till de förväntningar jag hade.
    2020-12-09
    Emma har hjälpt mig på ett utmärkt sätt och hela försäljningen gick mycket smidigt. Rekommenderar henne starkt !
    2020-12-03
    Toppenmäklare! Stort engagemang och väldigt hjälpsam i alla frågor!
    2020-11-30
    Hon har hjälp mig att sälja min lägenhet på ett mycket professionellt sätt och levt upp till mina förväntningar och jag har fått det jag ville ha för lgh och det som jobb hon har gjort för mig. Mycket nöjd
  • Linda S
    2020-11-20
    Vi har sålt en bostadsrätt om 4 rum och 93 kvm.
    Vi blev mycket bra bemötta. Emma är vänlig, professionell, saklig och kunnig. Hennes erfarenhet från Stockholmsmarknaden är säkert ett stort plus.
    Vi hade höga förväntningar om att lägenheten skulle säljas fort, smidigt och till ett bra pris. Dock tog det en smula längre tid än förväntat men nu är vi glada och nöjda med vår försäljning. Emma har varit ett stöd för oss genom hela resan.
    Vi är supernöjda med Emma och rekommenderar henne å det varmaste.
    • Herrhagen
    2020-11-16
    Helt perfekt! Emma har på ett synnerligen proffsigt, behagligt och tillmötesgående vis hjälpt oss med att sälja en 3'a.
    2020-10-15
    Proffsig kvinna som agerar i samförstånd med oss som säljare. Gav bra intryck från första start. Vågade gå ut med högre pris än andra mäklare. Priset nådde inte riktigt upp till det utlovade men med tanke på omständigheterna är vi nöjda.

tack Emma

Jens och Rickard Eide
    2020-10-14
    Bra bemötande och lätt att ha att göra med. Köpte en lägenhet. Min upplevelse är mycket bra. Rekommenderar Emma som mäklare.
    • Jägartorpet
    2020-10-11
    Köpte en bostadsrätt där Emma var mäklaren. Under visningen upplevde jag henne lugn och tog sig tid för mina frågor. Under hela processen har Emma varit tillgänglig via sms och telefon och jag kände mig trygg i hur hon tog hand om ärendet, vilket jag också förväntade mig av en mäklare. Jag har upplevt att jag har blivit personligt och kunnigt bemött.
    2020-10-05
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Emma som gjorde allt smidigt och proffsigt rakt igenom.
    Riktigt trevlig och tillmötesgående.
    Rekommenderas starkt!
    2020-09-25
    Köpt en etta på Hammarö. Emma var påläst och kunnig vid visning, och mkt hjälpvillig och stödjande av allt rörande kontakt med säljare och vidare vid kontraktsskrivning.
    Helt enkelt en bra, smidig och trevlig affär som Emma sköter alldeles utmärkt.
  • köpte sin stuga med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2020-09-23
    Emma stod för försäljning då jag köpte ett fritidshus. Ett väldigt gott och proffesionellt bemötande och god hantering överlag. Rekommenderar varmt henne till andra vid köp eller försäljning av bostad.
    • Bryggudden
    2020-09-23
    Jag har köpt en jättefin liten lägenhet. Emma har varit trevlig och hjälpsam under hela processen, från välkomnandet vid visningen till allt pappersarbete. Hon har kunnat svara på frågor som uppstått och varit tydlig med hur allt går till, steg för steg, vilket jag uppskattat då det är första gången jag köper en bostad. Allt har känts bra och jag har absolut ingenting att klaga på!
    2020-09-21
    Proffsigt approach och väldigt trevlig. Rekommenderas starkt
    2020-09-21
    Vi har köpt ett fritidshus på Hammarö!
    Emmas bemötande var i toppklass, hon hanterade försäljningsprocessen professionellt och med största möjlig närvaro, lyhördhet
    Vi kan med glädje konstatera att toppbetyg till Emma är ingen överdrift , kan således rekommendera kommande kunder alla dagar i veckan
    • Orrholmen
    2020-08-25
    Vi kunde inte ha blivit nöjdare än vi är med allt kring hur försäljningen av våran lägenhet gick till, och det är just tack vare Emma! Så otroligt duktig och professionell. Skulle rekommendera henne till alla som vill byta bostad.
    • Lillängsberget
    2020-08-24
    Sålt lägenhet på Skoghall Tallvägen 4.

Som man kan förvänta sig trevlig mottagande.

Affären var i stort sett klar innan mötet det var bara att skriva under och få information vad som gäller.

Det gick snabbt och smidigt till, rak information/kommunikation som kändes bra.
    • Lillängsberget
    2020-08-23
    Köpt en bostadsrätt 2 rum och kök. Mycket possitivt och trevligt bemötande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2020-08-17
    Sålt ett enplans hus på Hammarö.

Blev bemött på ett tillmötesgående sätt, Emma förklarade tydligt hur husförsäljningen skulle gå till. Fick ett stort förtroende för Emma.

Litade och kände mig trygg med Emma och det gick till min förvåning över förväntan!

Emma utförde försäljningen på ett proffsigt sätt, hon informerade mig hela tiden om uppdateringar. Jag kommer verkligen att rekomendera er/Emma.
    • Jägartorpet
    2020-08-14
    Trevlig, uppriktig och rak. God kommunikation, stenkoll på processen och tillmötesgående. Inte för ”på” eller överdrivet ”säljande”, det är jobbigt när mäklarna är sådär påklistrat entusiastiska. Emma ger ett genuint intryck.
    • Hammarö
    2020-08-07
    Vi har köpt en sommarstuga privat och har fått hjälp av Emma Björkman med kontrakt igen. Hon har varit väldigt bra och har gjort ett gott arbete för att hjälpa båda parter genom processen.
    • Lillängen
    2020-07-28
    Sålde en lägenhet, gick snabbt och bra. En mycket bra och seriös mäklare som prioriterar sina uppdrag på bästa sätt
    • Stora Essingen
    2020-07-07
    kan du få en bättre mäklare än elin .tror inte det kunnig lägger verkligen ner tid och kunskap för att få en lyckad försäljning.Toppen Elin tack för allt.
    • Centralt
    2020-07-04
    Vår bostadsrätt var ganska stor och påkostad vilket gjorde att det fanns en ganska smal målgrupp för den. Emma sålde den med en 33% värdeökning mitt under Covid-19 perioden. Lyhörd, skärpt, proffsig och noggrann gjorde att det hela vägen kändes tryggt och bra. Kan varmt rekommendera Emma för er kommande bostadsaffär.
    • Herrhagen
    2020-06-23
    Jag anlitade Emma vid försäljningen av min bostadsrätt, och jag kan bara säga wow! Hennes proffsiga och trevliga bemötande gjorde försäljningen så trygg för mig - hela vägen. Detta genom att hon ständigt höll mig uppdaterad och visade på ett stort engagemang. Det hela slutade i försäljningsrekord i föreningen vilket är helt fantastiskt.

Jag kan varmt rekommendera Emma!

/ Eric
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • Lilla Essingen
    2020-06-22
    Jag har köpt en bostadsrätt på lilla Essingen. Mäklaren Elin var väldigt tillmötesgående och professionell. Jag förväntar mig en mäklare som är säljande och tydlig vilket Elin var. Jag rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling och Elin.
    • Lilla Essingen
    2020-06-20
    Sålde en minitvåa på Lilla Essingen nu sommar 2020, samma som jag köpte genom Elin våren 2013. Otroligt proffsig, superhemma på essingeöarna, lagom rådgivande, lämnade plats för mig som säljare att tycka till om fakta samt väldigt bra och enkel att kommunicera med, i det medium och den frekvens man själv väljer. På det hela taget en otroligt duktig mäklare.
    2020-06-14
    Emma är proffsig. Svarar snabbt. Hon skötte vår försäljning utmärkt.