Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

Snittbetyg
4.8
Ring 08-656 00 00 Dela

Om företaget

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Stora Essingen! Stora Essingen är en liten ö i mälaren som erbjuder en vacker miljö mitt i Stockholms stad. Här kan du hitta både villor, lägenheter och radhus. Här på ön kan vi på Svensk fastighetsförmedling området i detalj, och hjälper dig gärna med hela bostadsaffären så att...

806 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

Sedan starten hos Reco 2016

Visar 806 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Heini Lotta Maaria H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Rågberg fd Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Fredhäll

Emma worked really hard and well during the long and hard process. She was very professional during the whole time and never gave up the hope selling my apartment even during these hard times. She gave hope to me all the time and updated me when it was needed during the whole process. I could not be more happier of the result with anyone else than been with her! I highly recommend her service to anyone who is selling their apartment after my experience. Big thanks to Emma!

Maria K
Fredhäll

Emma är en otrolig mäklare. Hennes tålamod och hårda arbete är verkligen anmärkningsvärt. 10 av 10.

Ludvig O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Rågberg fd Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Fredhäll

Bra upplevelse! Snabb i kommunikationen och påläst. Rekommenderas!

Naomi L
Fredhäll

Har inget annat än gott att säga om Emma och vår försäljning med henne! Hela processen har varit otroligt snabb och smidig, vi är sjukt imponerade.

Christoffer H
Fredhäll

Var väldigt snabb på att svara på alla frågor som dök upp i processen oavsett om kontakt skedde via mail eller sms. Var även hjälpsam och beskrev alla steg och vad som kommer hända härnäst.

Joel Å
Fredhäll

Emma är en duktig mäklare som har stenkoll på fredhäll.

Oscar S
Fredhäll

Väldigt bra vägledning och lokalkunskap om området. Alltid känt mig trygg som säljare

Molle Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Skogsmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kungsholmen

Emma har varit en fantastisk mäklare som har överträffat mina förväntningar. Hennes professionella och engagerade tillvägagångssätt gjorde hela processen att hitta mitt drömboende i Kungsholmen smidig och behaglig. Hon visade inte bara en imponerande förståelse för fastighetsmarknaden utan var också lyhörd för mina önskemål och behov. Jag är ytterst tacksam för hennes dedikation och rekommenderar henne varmt till alla som söker en pålitlig och kunnig mäklare/ Molle

EVA YVONNE H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Skogsmark en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Professionellt.Vänligt.Engagerat

Ebba B
Fredhäll

Emma har ett otroligt bra och fint bemötande genom hela processen. Förklarar varje steg och är fantastisk duktig på det hon gör! Emma är en mäklare jag själv kommer att använda mig av framöver men också rekommendera!

Teodor R
Kungsholmen

Jag anlitade Emma för att sälja min lägenhet på Kungsholmen och hon gjorde ett exemplariskt jobb. Trots en väldigt seg marknad lyckades Emma få fram en snabb affär och var hela tiden lyhörd, tillgänglig och proffsig. Jag är supernöjd - 5+!

Nina Liselotte W
Fredhäll

Kvick, proffsig och varm! Emma fick oss att känna oss otroligt omhändertagna och gjorde allt i sin makt för att vår affär skulle bli så smidig och snabb som möjligt.

Levin Lara H
Kungsholmen

Jag har haft väldigt god erfarenhet med Emma både som köpare och säljare genom åren. Hon är trevlig, glad, hjälpsam, engagerad och driven i ens försäljning. Det känns därför väldigt tryggt och bra att ha henne som mäklare. Jag rekommenderar henne starkt!

Maria Z
Fredhäll

Jag blev bemött på ett glatt, vänligt och intresserat sätt av mäklaren Emma Rågberg fd Hjalmarsson. Mina förväntningar och förhoppningar var att försäljningen av av min bostad skulle bli lyckad. Det visade sig att Emma är väldigt kunnig och mina förväntningar förverkligades på bästa sätt eftersom hon lyckades föra försäljningen av min lägenhet till hamn på ett snabbt effektivt och smidigt sätt, jag är absolut jätte nöjd med resultatet.

Jakob T
Fredhäll

Jag har gjort affärer med Emma både som säljare och köpare. Alltid tillgänglig och förtroendeingivande! Det finns inget negativt att säga i överhuvudtaget! 5+

Julia S
Fredhäll

Alltid bra bemött, bra kommunikation och professionell. Vi är mycket nöjda med Emma som mäklare! Rekommenderar starkt!

Johanna S
Fredhäll

En kunnig, trevlig och förstående mäklare. Kände mig väl omhändertagen. Mötte henne när jag köpte lägenhet i Fredhäll och tänker redan nu att det är henne jag kommer kontakta när jag säljer i framtiden.

Oscar K
Fredhäll

Blev bemöt av Emma på ett bra sätt. Emma har varit hjälpsam och hjälpt till under hela resan.

Dennis Van Hung L

Toppen, mycket bra, fantastico

Geoffrey M
Fredhäll

She was the obvious choice for the area, knows the market really well, and was always available with advice and feedback

Karl Viktor L
Köpte sin lägenhet med hjälp av David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kristineberg

David var tydlig, rak och effektiv.

Jorma S
Sålde sin lägenhet med hjälp av David Rågberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Lilla Essingen

YRKES KUNNIG, SUPER TRÄVLIGT, ARBETSAM, SUBER BRA SOM MÄKLARE !!! JAG KAN VERKLIGEN REKOMMENDERA !!! HAN GÖR 100% ARBETE !!!

Charlotte K
Kungsholmen

Jag är jättenöjd med Emmas försäljning av min lägenhet. I en trög marknad ansträngde hon sig verkligen för att få lägenheten såld. Vilket uppskattades mycket. Emma var professionell, kunnig, trevlig och höll mig hela tiden uppdaterad i processen. Det kändes tryggt att sälja med henne.

William M
Fredhäll

Emma är lyhörd, snabb och extremt spetskompetent på just Fredhällsområdet vilket var väldigt positivt för oss!

Jakob A
Fredhäll

Emma gjorde alla rätt. Hon gav ett förtroendeingivande och kompetent intryck. Hon höll bra nivå på kommunikationen, dvs. var informativ men inte heller "för" intensiv i sina kontakter med mig. Svarade också alltid snabbt och var även snabb på att informera om händelseutvecklingen. Hon kämpade också på och bokade in flera privatvisningar och stylade dessutom lägenheten på ett alldeles ypperligt vis. En bättre mäklare hade jag inte kunnat få!

Erik L
Fredhäll

Smidigt och effektivt arbete. Kan absolut rekommendera.

Christian F
Fredhäll

Professionell, punktlig, duktig på återkoppling, lugn och inlyssnande.

Emmy R
Fredhäll

Emma är en väldigt engagerad och kunnig mäklare. Hon har under min försäljningsprocess varit flexibel och lösningsorienterad och hon såg till att det blev en försäljning som både säljare och köpare var nöjda med. Jag kan varmt rekommendera Emma!

Victor L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kungsholmen

Jag förstår verkligen varför Angelica på SF Kungsholmen sägs vara Kungsholmens - och en av Sveriges - vassaste mäklare! Jag har köpt och sålt fastigheter både i Sverige och utlandet i över ett decennium, och därmed haft möjligheten att jobba med många skickliga mäklare. Detta till trots, så kan jag kan inte vara övertydlig nog; Angelica är den - överlägset - skickligaste mäklaren jag har jobbat med! Det som gör att Angelica sticker ut från mängden; * Extremt professionellt bemötande i alla lägen, mot alla parter....

Svar från Angelica Hermansson

Wow, stort tack för en enormt fin och mycket gedigen rekommendation Victor! Var en ära att få representera dig under din försäljning, speciellt med all din egna erfarenhet på området. Ett varmt grattis till försäljningen och njut nu av Spanien!

Andrejs L
Kristineberg

Mycket sympatisk och effektiv mäklare som ledde oss genom hela processen.

Iwa H
Kristineberg

Vi är jättenöjda med David! Trevlig, tydlig, lätt att kommunicera fram och tillbaka med. Allt har varit så smidigt från första mötet till försäljning. Dessutom kunnig på området och föreningen. Jag skulle absolut rekommendera vidare honom till andra!

Alfred A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kungsholmen

Jag är nöjd med Angelicas insats. När jag i efterhand ville krångla och göra en justering i överlåtelseavtalet tog Angelica tiden att göra det så smidigt som möjligt för alla inblandade.

Svar från Angelica Hermansson

Tack snälla Alfred! Glad att kunna hjälpa till att hitta ditt nya hem och se till så alt blev som ni önskade i kontrakten. Varmt välkommen till Kungsholmen!

Amelie E
Fredhäll

Emma är otroligt proffsig och superbra att jobba med. La upp en tydlig plan och nådde det mål vi ville med försäljning. Mycket trevligt och smidigt att jobba me är Emma. Mina varmaste rekommendationer att välja henne som mäklare!

Ulf T
Kungsholmen

Efter vi anlitade David för att sälja en lägenhet på Kungsholmen så har David under processen drivit processen framåt och kommunicerat tydligt med oss vilket utmynnade i en lyckad försäljning av lägenheten. David är sympatisk, lugn och förtroendeingivande och vi kan verkligen rekommendera David som mäklare.

Åke N
Kungsholmen

Bra bemötande, påtagligt engagemang och lyhördhet gentemot mig som kund.

Alexander P
Södermalm

Bra, snabbt och proffsigt bemötande!

Lena J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Strukturerad, trevlig och professionell

Oscar T
Fredhäll

Emma var väldigt proffsig genom hela processen utan att lova för mycket. En duktig och erfaren mäklare som har fötterna på jorden men som samtidigt gjorde det lilla extra och var tillgänglig hela tiden. Jag kan varmt rekommendera Emma Rågberg fd Hjalmarsson.

ida a
Fredhäll

Emma är en fantastisk mäklare som hjälpte mig sälja min lgh i en orolig tid. Väldigt förstående, lyhörd och alltid positiv! Smidig kommunikation och allting gick väldigt enkelt. Rekommenderar Emma till alla!

Johanna N
Kungsholmen

Bästa mäklaren vi haft. Angelica har varit Kommunikativ, tydlig,hjälpsam under hela processen och även stöttat oss i processen dör vi köpte annan bostad

Svar från Angelica Hermansson

Tusen tack Johanna! Er lägenhet var och är helt fantastisk, likaså som den ni köpte är helt underbar. Var ett privilegium att få företräda dig och din fina familj, och jag ser fram emot att ses igen på frånträdet.

Håkan M
Fredhäll

Bemötandet var mycket bra och var mycket närvarande under hela processen. Hon vet väldigt lätt att nå ut till och återkom väldigt snabbt vid frågor från oss. Emma har mkt god lokalkännedom och skulle anlita henne igen vid en motsvarande försäljning. Mycket nöjd med slutpriset av lägenheten.

Shanaz F
Kungsholmen

Min erfarenhet av Angelica är väldigt bra. Bemötte mig väldigt bra och var snabb på att återkoppla samt hade koll på den information jag behövde som köpare. Jag kan rekommendera henne varmt.

Svar från Angelica Hermansson

Stort tack Shanaz! Ditt omdöme uppskattas massor och det var jättetrevligt att få chansen att hjälpa dig och din syster att hitta er drömbostad. Varmt välkomna till Kungsholmen, igen!

Johanna W
Fredhäll

Emma är kunnig, drivande och levererar på alla sätt, kan varmt rekommendera henne som mäklare.

Hugues D
Fredhäll

Jag har haft väldigt bra erfarenhet av Emma. Den hela processen var jätte smidig, Emma svarade på alla mina frågor jätte snabbt och kontrakt signerandet gick bra!

Sofie D
Kristineberg

Jag blev bemött på ett professionellt och trevligt sätt. David uppfyllde alla förväntningarna jag hade och va mycket hjälpsam även på helger vilket va oerhört tacksamt.

Julia P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Robert Radev en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kungsholmen

Kunnig mäklare som man känner sig trygg med.

Mia Å
Fredhäll

Hon håller sig till sanningen och ger hellre lite negativ prognos än att ge falska förhoppningar vilket ger trygghet och tillit! Sen är hon alltid snabb att svara och sköter allt väldigt proffesionellt.

Einar K
Fredhäll

Bra och snabb kommunikation där Emma varit tillgänglig när man behöver nå henne. Överlag en tydlig process och vi är mycket nöjda med att ha köpt lägenhet genom Emma!

Johanna B
Fredhäll

Emma hjälpte oss att få till en snabb process och det slutpris vi satt upp som mål. Alltid engagerad, förtroendeingivande och det märktes att hon har bra koll på området! Rekommenderar absolut Emma som mäklare!

Josefine S
Fredhäll

Otroligt duktig mäklare som höll mig uppdaterad under hela processen. Har både köpt och sålt med Emma och varit både en nöjd köpare och en nöjd säljare. Kan varmt rekommendera Emma

Filtrera omdömen