Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

Badstrandsvägen 34, 112 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Stora Essingen!

Stora Essingen är en liten ö i mälaren som erbjuder en vacker miljö mitt i Stockholms stad. Här kan du hitta både villor, lägenheter och radhus.

Här på ön kan vi på Svensk fastighetsförmedling området i detalj, och hjälper dig gärna med hela bostadsaffären så att du smidigt kan få ditt drömboende. Vi tillhör Sveriges största mäklarkedja med över 80 år i branschen och det är få frågor du inte kan ställa till oss.

Kontakta oss så hjälper vi dig med hela köpet eller försäljningen, vi brinner för att människor ska bo bra!

Läs vad 79 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

• 2020-04-26

Dora L skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Emma Björkman har hjälpt oss vid vår husförsäljning. Emma är trevlig, vänlig och mycket tillmötesgående med råd och sakfrågor. Emma visar ett professionellt uppträdande. Vi kan varmt rekommendera Emma.
    Dora och Hans-Erik Larsson Läs mer
  • Roger V

2020-04-24

Roger V skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Duktig på det hon gör!
    Ordning & reda & trevlig! Läs mer
  • 2020-04-23

Jonas L skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    vi har köpt en bostdsrätt i karlstad, Norrstrand. Emma har varit väldigt professioneöö och tillmötegående. Vid frågor så har hon alltid svarat eller återkommit om något varit oklart. Våra förväntningar var att mäklaren skulle vara en oberoende part som hjälper både säljare och köpare och det har Emma levt upp till. Bra jobbat! Läs mer
  • 2020-03-30

Joel F skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    köpte en 2a på Stora Essingen. Jättenöjd med Elins bemötande och snabba respons under hela processen. Läs mer
  • 2020-03-13

Daniel K skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt lägenhet (bostadsrätt) i Stockholm.
    Bemöttes av professionalism i formen av att mäklaren var tydlig och nåbar.
    Mina förväntningar överträffades av att Elin var drivande och kommunikativ under budgivningsprocessen.
    Sammanfattningsvis var det en mycket smidig process som jag är mycket nöjd med. Läs mer
  • 2020-03-11

Nina H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har sålt bostadsrätt i Kristineberg.
    Elin är professionell, vänlig o tillmötesgående. Kan inte önska något ytterligare. Högsta betyg! Läs mer
  • 2020-02-29

Louise J skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är en duktig och hängiven säljare! Vi är supernöjda. Läs mer
  • Madeleine I

2020-01-31

Madeleine I skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt en lägenhet på Lilla Essingen. Bor utomlands så det har gått genom ombud. Både jag och ombudet tycker Elin har varit jättebra. Elin och jag har ju mest haft kontakt via mejl. Hon har alltid svarat snabbt på mina förfrågningar och varit mycket tillmötesgående. Ringde upp mig fast jag befinner mig på andra sidan jordklotet för hon ville "höra min röst" . Det bevisar ju att hon gör sig mån om en personlig "touch" vilket är viktigt, tycker jag. Elin kan jag varmt rekommendera. Läs mer
  • 2020-01-15

Ewa Katarina H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Seriös, säker och hjälpsam!
    Våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2020-01-08

Annette H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi är väldigt nöjda med Elin. Hon var inlyssnande och tålmodig med alla våra frågor som hon dessutom gav bra svar på. Märktes att hon var rutinerad. Vi gavs möjligheten att få en egen visning och därigenom kunna genomföra en snabb affär.

Vi köpte en 2:a på Stora Essingen. Läs mer
    2020-03-16 Elin S svarar Annette H
    Tack för er rekommendation Annette! Väldigt kul att höra. :)
  • Ida A

2019-12-23

Ida A skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin hjälpte mig att sälja min lägenhet på Stora Essingen, en etta på 37 kvm. Det jag sökte hos min framtida mäklare var transparens och ärlighet mot mig som säljare, samt någon som inger förtroende till potentiella köpare. Elin var från första stund väldigt rak, tydlig och rapp, samtidigt som hon är väldigt trevlig och genuin som person. Hon är professionell och kan sin sak, hennes senioritet som mäklare på Stora Essingen ingav direkt förtroende till både mig och potentiella köpare. Hela processen flöt på smärtfritt, Elin är bra på att kommunicera och uppdatera mig som säljare. Hon ligger hela tiden steget före och är väldigt service minded. När försäljningen var klar och överlåtelsen av lägenheten skulle ske var jag bortrest. Elin löste allt med nycklar, kontrakt, kontakt till flyttfirma m.m. Hon är en riktig klippa! Läs mer
    2020-03-16 Elin S svarar Ida A
    Vad glad jag blir, stort tack Ida! Väldigt uppskattat ska du veta. :)
  • 2019-12-13

Anni L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt nöjd med Elin som sålde min två:a på Stora Essingen. Otroligt trevlig, proffsig, kunnig & genuin. Från första mötet då värdering av lägenheten gjordes till kontakt och rådgivning vid budgivning och senare kontraktssignering hade Elin mitt, och även de nya köparnas, fulla förtroende. En mäklare som gör det där extra för att både säljare och köpare ska känna sig fullkomligt trygga. Tack! Läs mer
    2020-03-16 Elin S svarar Anni L
    Tack för din fantastiskt fina rekommendation Anni! Nöjet var på min sida. :) Lycka till med allt framöver nu!
  • 2019-11-25

Paula R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Supertrevligt bemötande och tillgänglig :) Läs mer
    2020-03-16 Elin S svarar Paula R
    Vad glad jag blir, stort tack att ni tog er tid för en rekommendation! Hoppas det går/gått bra med renoveringen! :)
  • 2019-11-05

Åsa S skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en 2a på Stora Essingen och vi är mycket nöjda med genomförandet och supporten från Elin. Vi fick bra information om lägenheten och om köp-processen. Vi upplevde att det var ärliga och förtroendeingivande svar vi fick på våra frågor. Elins glada och positiva sätt var en extra tillgång i genomförande av vår lägenhetsaffär. Vi är mycket nöjda sammanfattningsvis. Läs mer
    2019-12-17 Elin S svarar Åsa S
    Tack snälla Åsa! Det var en väldigt fin rekommendation. Hälsa God Jul till hela familjen!
  • 2019-11-05

Pia E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin sålde en liten bostadsrätt. Snabb, alert och pedagogisk. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-12-17 Elin S svarar Pia E
    Tack Pia, vad kul att höra! Hoppas allt är bra med er & God Jul! :)
  • 2019-10-31

Helena H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en bostadsrätt och mäklaren gav snabbt svar på frågor vi hade och det hen inte visste kollades upp. Mäklaren var kunnig på sitt område och det ingav trygghet vid köpet. Läs mer
    2019-12-17 Elin S svarar Helena H
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Jag hoppas att Elin trivs i pärlan. God Jul på er!

Jennie K skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig duktig och ambitiös. Snabb och tydlig återkoppling. Mycket nöjd Läs mer

Anna G skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är otroligt proffsig och bra, hade inte kunnat tänka mig en bättre mäklare! Läs mer
    2019-11-26 Elin S svarar Anna G
    Tusen tack för den värmande rekommendationen Anna! Jag hoppas att ni trivs bra i nya området. Essingen finns ju trots allt, alltid kvar.. ;)

Urban S skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt en 1:a på St Essingen. Trevligt bemötande o proffsig handläggning av själva affären (kontraktskrivning etc).
    Tips om omgivningarna på "ön". Läs mer
    2019-11-26 Elin S svarar Urban S
    Vad kul att höra att du är nöjd med processen Urban! Stort tack att du tog dig tid för en rekommendation.
  • 2019-10-02

Sandra K skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin tog sig verkligen tid vid visningen att berätta om området och lägenheten. Likadant vid köpet av lägenheten fick man ett väldigt personligt bemötande. Supernöjd.
    Med vänlig hälsning, Sandra Läs mer
    2019-11-26 Elin S svarar Sandra K
    Tusen tack för din rekommendation Sandra! Jag hoppas att du trivs bra i din fina pärla.
  • 2019-09-09

Gustav S skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en lägenhet på Stora Essingen i slutet av förra veckan. Det blev en snabb affär mycket tack vare att mäklaren var snabb i sin kommunikation mellan alla parter i affärens olika steg.
    Mycket nöjd med upplevelsen. Läs mer
    2019-11-26 Elin S svarar Gustav S
    Stort tack Gustav! Jag är säker på att ni kommer trivas. Vi ses på tillträdet!
  • 2019-09-08

Lovisa W skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en bostadsrätt och hade Elin som mäklare. Mycket trevligt bemötande och hon upplevdes förtroendeingivande och kunnig. Vår affär gick väldigt snabbt och hon var flexibel och stöttande genom hela köpet. Hade kunskap om området och mycket bra koll på objektet vilket fick oss att inte behöva tveka.
    Kan varmt rekommendera Elin som mäklare. Läs mer
    2019-11-26 Elin S svarar Lovisa W
    Tack snälla Lovisa, vilken fin rekommendation! Nu kan ni snart börja räkna dagarna till inflytt, vi ses på tillträdet! :)
  • G

2019-09-04

G skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Har både sålt och köpt via Elin och hon är en riktig stjärna! Proffsig, noggrann, kreativ och otroligt sympatisk. Allt man söker hos en mäklare! Läs mer
    2019-11-26 Elin S svarar G
    Det är alltid ett enda stort nöje att få hjälpa dig Gabbi! Stort tack för din fina rekommendation!
  • 2019-07-17

Johan H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag förmodar att det här betyder att du nu verkligen tror att det kommer att bli affär. Det är ju bra.

Mäklaren (Elin alltså) har ett alldeles utmärkt sätt att bemöta en kund. I det här fallet en säljare.

Förväntningarna på priset var högre - och det var de nog från början för Elin också, med tanke på det avtal hon lät oss skriva på. Men marknaden skiftar lätt och det fanns också en del yttre omständigheter som ställde väldigt speciella krav på en blivande köpare. Här har Elin visat sig anpassningsbar och smidig.

Elin har också varit mycket bra på att ge råd, men lämna besluten åt oss.

Skulle jag rekommendera Elin till goda vänner. Yepp, det skulle jag. Läs mer
    2019-11-26 Elin S svarar Johan H
    Tusen tack för din rekommendation Johan! Det blev helt klart en lite längre process än vad vi kanske hade räknat med, men skam den som ger sig. Jag är väldigt tacksam att jag fick företräda er och önskar er allt gott!
  • 2019-07-17

Ann S skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin var professionell när hon hjälpte oss vid vårt lägenhetsköp. Hjälpte oss med köpet fast hon hade semester. Allt gick smidigt. Läs mer
    2019-11-26 Elin S svarar Ann S
    Tack för att ni tog er tid för en rekommendation, det värmer att höra!
  • Jessica A

2019-04-07

Jessica A skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi har både köpt och sålt på Stora Essingen med Elin och är lika nöjda med båda gångerna. Elin är proffsig, trevlig, förtroendeingivande och alert. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-11-26 Elin S svarar Jessica A
    Tusen tack för den fina rekommendationen Jessica! Jag hoppas allt är bra med er och att ni trivs i det nya!
  • 2019-03-08

Carl G skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Nyligen köpt lägenhet och blev bemött med ett professionellt och trevligt sätt, i enlighet med mina förväntningar. Läs mer
    2019-11-26 Elin S svarar Carl G
    Vad härligt att höra att du är nöjd med processen! Jag hoppas att ni stortrivs i lägenheten.
  • 2019-03-08

Jolanta R skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt en etta. Mäklaren var saklig, optimistisk trots det tröga läget på marknaden. Jag är helt nöjd. Läs mer
  • 2019-03-07

Per R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag är mycket nöjd med Elins arbete vid försäljningen av min lägenhet. Extremt proffsig, kunnig och trevlig! Läs mer
    2019-11-26 Elin S svarar Per R
    Stort tack för förtroendet och den fina rekommendationen!
  • Hanna M

2018-12-07

Hanna M skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig, lyhörd och expert på att sälja objekt på Stora Essingen. Har både köpt och sålt med Elin ett par gånger och varit supernöjd alla gånger, både som köpare och säljare. Fem stjärnor till Elin! Läs mer
    2019-11-26 Elin S svarar Hanna M
    Tusen tack för din fina rekommendation Hanna! Alltid ett nöje att få hjälpa dig!
  • 2018-12-06

Margita P skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt en bostad på 74 på Stora Essingen och jag blev korrekt och trevligt bemött av mäklaren. Hon var professionell och mycket tillmötesgående. Svarade snabbt på frågor och funderginar. Ingav förtroende. Läs mer
  • 2018-12-05

Rebecca R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin hjälpte mig sälja min 1,5:a på Lilla Essingen och gjorde det med den äran. Elin har ett fantastiskt bemötande och var tillgänglig under alla delar av försäljningen och snabb att svara på frågor och återkoppla. Hon levde upp till mina förväntningar i alla avseenden. Rekommenderar Elin starkt som mäklare. Hon är varm, karismatisk och kompetent. Läs mer
    2019-03-08 Elin S svarar Rebecca R
    Tack så himla mycket Rebecca, det värmer! :) Hoppas allt är bra med er!
  • Michael W

2018-11-08

Michael W skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har både köpt och sålt samma lägenhet med Elin dom mäklare och jag är lika nöjd båda gångerna. Det var ca 5 år mellan köpet till försäljning.

Jag kände båda gångerna att jag var i fokus som kund och hade fullt förtroende för Elin.
    Jag skulle absolut rekommendera Elin till fler som ska sälja på Essingeöarna. Läs mer
    2019-03-08 Elin S svarar Michael W
    Vad kul att höra Michael! Ni får komma tillbaks till ön en vacker dag så vi får samarbeta igen. :) Hälsa lilla familjen.
  • 2018-11-02

Billy K skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min lägenhet på Stora Essingen med Elin.
    Påläst, engagerad och trevlig är ord som beskriver hur jag uppfattar Elin och hennes arbete.

Jag kan varmt rekommendera Elin till alla er som är ute efter en duktig mäklare. Läs mer
    2019-03-08 Elin S svarar Billy K
    Varmt tack för din rekommendation Billy! Vad glad jag blir! Hoppas ni trivs i det nya. :)
  • 2018-10-11

Petra W skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt lägenhet på Essingetorget 44. Mycket trevligt och professionellt bemötande av mäklare. Kunnig, förtroendeingivande och insatt. Hon agerade över förväntan och mycket välkomnande då jag bara ”ramlade in” . Som mycket oerfaren känner jag mig trygg och väl omhändertagen. Tack! Läs mer
    2019-03-08 Elin S svarar Petra W
    Tack för dina fina ord Petra! Hoppas du trivs bra! :)
  • 2018-10-08

Cecilia L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är proffsig, lyhörd och ger snabb feedback. Jag är mycket nöjd med hennes sätt att sköta försäljningen av min lägenhet på Stora Essingen. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Cecilia L
    Tack för din fina rekommendation Cecilia! :) Det värmer! Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-10-08

Simon Å skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Det kändes kort och gott tryggt och bra att köpa lägenhet med Elin som mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Simon Å
    Vad kul att du är nöjd såhär långt! :) Jag är säker på att du kommer trivas! Vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-10-02

Anders T skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Dödsbo sålt Brf på Essingen. Lite under utgångspris men marknaden svår.

Elin varit bra hela vägen. Gav ett gottförsta intryck som sedan följts upp. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Anders T
    Tack för den fina rekommendationen Anders! Nu siktar vi på en bra slutspurt. Allt gott! Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-08-18

Anna Helena Louise C skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en bostadsrätt av Elin Siborne på Svensk Fastighetsförmedling. Hon var hjälpsam i att förmedla information/kontakt och skicklig i att hjälpa parterna navigera budgivningen till snabbt avslut. Hon gjorde ett mycket trevligt, ödmjukt och proffsigt intryck. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Anna Helena Louise C
    Stort tack Louise! Er rekommendation betyder mycket! :) Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-06-28

Zara E skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jätte bra!
    Har både köpt och sålt via Emma och det har fungerat utmärkt. Läs mer
  • 2018-06-11

Patrik B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en 1:a på 33 kvadratmeter på Stora Essingen. Elin var väldigt trevlig, tillmötesgående och högst nåbar under processens gång. Det gick jättebra at prata/förhandla med henne och kan rekomendera henne varmt! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Patrik B
    Tack för din fina rekommendation Patrik! Hoppas du trivs bra! :) Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-05-25

Carl L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt nöjd med Elin som mäklare. Proffsig, trevlig och ärlig. Snabba svar och hela tiden kontaktbar. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Carl L
    Vad glad jag blir! Stort tack för din rekommendation Carl! Hoppas du trivs i din fina lägenhet. Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-05-24

David N skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är kort och gott en helt fantastiskt mäklare på alla sätt som går. Service i toppklass, tillgänglig och levererar! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar David N
    Jag är så glad att ni är nöjda med processen! Stort tack! :) Hoppas allt är bra med er! Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-05-16

Jonas H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Superkunnig, ambitiös och trygg. Är väldigt nöjd med att jag valde Elin som mäklare. Hon har bra lokalkännedom på Stora Essingen och hjälpte mig göra bra affär, kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Jonas H
    Tack för din rekommendation Jonas! Det värmer verkligen. Hoppas ni trivs bra i det nya! :) Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-03-30

Erik P skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsig och väldigt serviceinriktad genom hela processen. Läs mer
  • 2018-02-28

Ylva skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Lyhörd och kunnig, med i varje steg för att alla parter skulle känna sig trygga i affären. Kan verkligen rekommendera Elin! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Ylva
    Stort tack för de fina orden Ylva! Hoppas allt är bra! Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-02-25

Linnea K skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin gjorde min första lägenhetsaffär fantastiskt bra! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Linnea K
    Vad kul att du blev nöjd med ditt första köp Linnea! :) Tack för din rekommendation! Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-02-19

Viktor E skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Emma är en mycket ambitiös, tillmötesgående och professionell mäklare. Vi kände att hon var mycket mån om att affären skulle bli bra för alla parter, och att hon visade stort engagemang i en svår marknad både för köpare och säljare. Läs mer
  • 2018-02-19

Amanda Karolina E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Kunning, lättillgänglig, flexibel, professionell. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Amanda Karolina E
    Stort tack Amanda! Jag hoppas du trivs bra här på ön!* Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-02-16

Sara B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sveriges bästa mäklare! Ärlig, trovärdig, seriös, kunnig, lätt att ha att göra med, alltid glad och trevlig, trygg att sälja OCH köpa med! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Sara B
    Vad härliga ni är! Tack! Ni får flytta tillbaks till Kungsholmen så vi får samarbeta igen! ;) Med vänlig hälsning, Elin

Badstrandsvägen 34, 112 65 Stockholm