Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stora Essingen Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

Badstrandsvägen 34, 112 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling på Stora Essingen!

Stora Essingen är en liten ö i mälaren som erbjuder en vacker miljö mitt i Stockholms stad. Här kan du hitta både villor, lägenheter och radhus.

Här på ön kan vi på Svensk fastighetsförmedling området i detalj, och hjälper dig gärna med hela bostadsaffären så att du smidigt kan få ditt drömboende. Vi tillhör Sveriges största mäklarkedja med över 80 år i branschen och det är få frågor du inte kan ställa till oss.

Kontakta oss så hjälper vi dig med hela köpet eller försäljningen, vi brinner för att människor ska bo bra!

Läs vad 56 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Stora Essingen

• 2019-07-17

Johan H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag förmodar att det här betyder att du nu verkligen tror att det kommer att bli affär. Det är ju bra.

Mäklaren (Elin alltså) har ett alldeles utmärkt sätt att bemöta en kund. I det här fallet en säljare.

Förväntningarna på priset var högre - och det var de nog från början för Elin också, med tanke på det avtal hon lät oss skriva på. Men marknaden skiftar lätt och det fanns också en del yttre omständigheter som ställde väldigt speciella krav på en blivande köpare. Här har Elin visat sig anpassningsbar och smidig.

Elin har också varit mycket bra på att ge råd, men lämna besluten åt oss.

Skulle jag rekommendera Elin till goda vänner. Yepp, det skulle jag. Läs mer
  • 2019-07-17

Ann S skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin var professionell när hon hjälpte oss vid vårt lägenhetsköp. Hjälpte oss med köpet fast hon hade semester. Allt gick smidigt. Läs mer
  • Jessica A

2019-04-07

Jessica A skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi har både köpt och sålt på Stora Essingen med Elin och är lika nöjda med båda gångerna. Elin är proffsig, trevlig, förtroendeingivande och alert. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-08

Carl G skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Nyligen köpt lägenhet och blev bemött med ett professionellt och trevligt sätt, i enlighet med mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-03-08

Jolanta R skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har sålt en etta. Mäklaren var saklig, optimistisk trots det tröga läget på marknaden. Jag är helt nöjd. Läs mer
  • 2019-03-07

Per R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag är mycket nöjd med Elins arbete vid försäljningen av min lägenhet. Extremt proffsig, kunnig och trevlig! Läs mer
  • Hanna M

2018-12-07

Hanna M skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig, lyhörd och expert på att sälja objekt på Stora Essingen. Har både köpt och sålt med Elin ett par gånger och varit supernöjd alla gånger, både som köpare och säljare. Fem stjärnor till Elin! Läs mer
  • 2018-12-06

Margita P skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har köpt en bostad på 74 på Stora Essingen och jag blev korrekt och trevligt bemött av mäklaren. Hon var professionell och mycket tillmötesgående. Svarade snabbt på frågor och funderginar. Ingav förtroende. Läs mer
  • 2018-12-05

Rebecca R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin hjälpte mig sälja min 1,5:a på Lilla Essingen och gjorde det med den äran. Elin har ett fantastiskt bemötande och var tillgänglig under alla delar av försäljningen och snabb att svara på frågor och återkoppla. Hon levde upp till mina förväntningar i alla avseenden. Rekommenderar Elin starkt som mäklare. Hon är varm, karismatisk och kompetent. Läs mer
    2019-03-08 Elin S svarar Rebecca R
    Tack så himla mycket Rebecca, det värmer! :) Hoppas allt är bra med er!
  • Michael W

2018-11-08

Michael W skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag har både köpt och sålt samma lägenhet med Elin dom mäklare och jag är lika nöjd båda gångerna. Det var ca 5 år mellan köpet till försäljning.

Jag kände båda gångerna att jag var i fokus som kund och hade fullt förtroende för Elin.
    Jag skulle absolut rekommendera Elin till fler som ska sälja på Essingeöarna. Läs mer
    2019-03-08 Elin S svarar Michael W
    Vad kul att höra Michael! Ni får komma tillbaks till ön en vacker dag så vi får samarbeta igen. :) Hälsa lilla familjen.
  • Billy K

2018-11-02

Billy K skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag sålde min lägenhet på Stora Essingen med Elin.
    Påläst, engagerad och trevlig är ord som beskriver hur jag uppfattar Elin och hennes arbete.

Jag kan varmt rekommendera Elin till alla er som är ute efter en duktig mäklare. Läs mer
    2019-03-08 Elin S svarar Billy K
    Varmt tack för din rekommendation Billy! Vad glad jag blir! Hoppas ni trivs i det nya. :)
  • 2018-10-11

Petra W skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpt lägenhet på Essingetorget 44. Mycket trevligt och professionellt bemötande av mäklare. Kunnig, förtroendeingivande och insatt. Hon agerade över förväntan och mycket välkomnande då jag bara ”ramlade in” . Som mycket oerfaren känner jag mig trygg och väl omhändertagen. Tack! Läs mer
    2019-03-08 Elin S svarar Petra W
    Tack för dina fina ord Petra! Hoppas du trivs bra! :)
  • 2018-10-08

Cecilia L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är proffsig, lyhörd och ger snabb feedback. Jag är mycket nöjd med hennes sätt att sköta försäljningen av min lägenhet på Stora Essingen. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Cecilia L
    Tack för din fina rekommendation Cecilia! :) Det värmer! Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-10-08

Simon Å skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Det kändes kort och gott tryggt och bra att köpa lägenhet med Elin som mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Simon Å
    Vad kul att du är nöjd såhär långt! :) Jag är säker på att du kommer trivas! Vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-10-02

Anders T skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Dödsbo sålt Brf på Essingen. Lite under utgångspris men marknaden svår.

Elin varit bra hela vägen. Gav ett gottförsta intryck som sedan följts upp. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Anders T
    Tack för den fina rekommendationen Anders! Nu siktar vi på en bra slutspurt. Allt gott! Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-08-18

Anna Helena Louise C skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi köpte en bostadsrätt av Elin Siborne på Svensk Fastighetsförmedling. Hon var hjälpsam i att förmedla information/kontakt och skicklig i att hjälpa parterna navigera budgivningen till snabbt avslut. Hon gjorde ett mycket trevligt, ödmjukt och proffsigt intryck. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Anna Helena Louise C
    Stort tack Louise! Er rekommendation betyder mycket! :) Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-06-28

Zara E skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jätte bra!
    Har både köpt och sålt via Emma och det har fungerat utmärkt. Läs mer
  • 2018-06-11

Patrik B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Köpte en 1:a på 33 kvadratmeter på Stora Essingen. Elin var väldigt trevlig, tillmötesgående och högst nåbar under processens gång. Det gick jättebra at prata/förhandla med henne och kan rekomendera henne varmt! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Patrik B
    Tack för din fina rekommendation Patrik! Hoppas du trivs bra! :) Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-05-25

Carl L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Fantastiskt nöjd med Elin som mäklare. Proffsig, trevlig och ärlig. Snabba svar och hela tiden kontaktbar. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Carl L
    Vad glad jag blir! Stort tack för din rekommendation Carl! Hoppas du trivs i din fina lägenhet. Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-05-24

David N skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin är kort och gott en helt fantastiskt mäklare på alla sätt som går. Service i toppklass, tillgänglig och levererar! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar David N
    Jag är så glad att ni är nöjda med processen! Stort tack! :) Hoppas allt är bra med er! Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-05-16

Jonas H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Superkunnig, ambitiös och trygg. Är väldigt nöjd med att jag valde Elin som mäklare. Hon har bra lokalkännedom på Stora Essingen och hjälpte mig göra bra affär, kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Jonas H
    Tack för din rekommendation Jonas! Det värmer verkligen. Hoppas ni trivs bra i det nya! :) Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-03-30

Erik P skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig och väldigt serviceinriktad genom hela processen. Läs mer
  • 2018-02-28

Ylva skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Lyhörd och kunnig, med i varje steg för att alla parter skulle känna sig trygga i affären. Kan verkligen rekommendera Elin! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Ylva
    Stort tack för de fina orden Ylva! Hoppas allt är bra! Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-02-25

Linnea K skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin gjorde min första lägenhetsaffär fantastiskt bra! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Linnea K
    Vad kul att du blev nöjd med ditt första köp Linnea! :) Tack för din rekommendation! Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-02-19

Viktor E skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma är en mycket ambitiös, tillmötesgående och professionell mäklare. Vi kände att hon var mycket mån om att affären skulle bli bra för alla parter, och att hon visade stort engagemang i en svår marknad både för köpare och säljare. Läs mer
  • 2018-02-19

Amanda Karolina E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Kunning, lättillgänglig, flexibel, professionell. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Amanda Karolina E
    Stort tack Amanda! Jag hoppas du trivs bra här på ön!* Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-02-16

Sara B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Sveriges bästa mäklare! Ärlig, trovärdig, seriös, kunnig, lätt att ha att göra med, alltid glad och trevlig, trygg att sälja OCH köpa med! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Sara B
    Vad härliga ni är! Tack! Ni får flytta tillbaks till Kungsholmen så vi får samarbeta igen! ;) Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-02-12

Moa S skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Tillmötesgående och professionell mäklare som alltid var lätt att få tag i. Endast goda erfarenheter av Emma! Läs mer
  • 2018-02-10

Ann H skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Emma is very hardworking and efficient. She kept me well infomed at all times.Her manner is friendly and professional. I am impressed by her determination and honesty. Her efforts resulted in an extremely profitable sale against the odds!. Well done Emma. Läs mer
  • 2018-02-09

Joakim L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffesionell hantering. Snabb återkoppling och tydlig kommunikation. Man upplever att Elin är mycket engagerad i sina objekt! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Joakim L
    Tack Joakim! 5/5 från dig är ett bra betyg! :) Hoppas ni trivs bra i det nya! Med vänlig hälsning, Elin
  • 2018-02-09

Hanna L skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Väldigt professionell mäklare, man känner att man kan lita på Elin. Snabba svar och lätt att få tag på.
    Helt klart den bästa mäklaren jag har haft kontakt med så rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Hanna L
    Stort tack för din fina rekommendation! Jag hoppas du trivs bra i pärlan! Med vänlig hälsning, Elin
  • Nicole H

2018-01-25

Nicole H skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jättenöjd med allt! Professionell mäklare med koll på läget! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Nicole H
    Tack Nicole! Det var en fröjd att få hjälpa dig. :) Kram!
  • 2018-01-25

Tiina S skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Den här tjejen är ovarsam med din tid och dina pengar. Efter att säljare och köpare är överens, jagar hon ändå igång en lång budgivning som slutar med att en annan köpare köper lägenheten för samma pris. Mycket oprofessionellt. Läs mer
    2018-01-25 Emma B svarar Tiina S
    Hej Tiina,
    Jag förstår att ni är besvikna över att det inte blev ni som köpte lägenheten, som jag berättade för er är ingenting klart före kontraktet är skrivet. Som mäklare måste jag enligt lag framföra alla bud till säljaren fram till att kontraktet är undertecknat. Det är helt upp till säljaren att bestämma till vem, när och till vilket pris de vill sälja. Eftersom ni valde att återkalla de buden ni hade lagt mot den andra budgivaren föll budgivningen och kontraktet skrevs på ungefär samma prisnivå som låg tidigare.
    Med vänliga hälsningar Emma
    2018-01-26 Tiina S svarar Emma B
    En professionell mäklare accepterar inte bud med samma belopp som existerande bud, eller en höjning med 100kr.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-01-20

Petra S skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Mycket bra. Trevlig. Tillgänglig. Tillmötesgående. Informativ. Läs mer
    2018-01-25 Emma B svarar Petra S
    Tack Petra för din fina rekommendation! Jag är helt övertygad om att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
    Med vänliga hälsningar Emma
  • 2018-01-15

Tomas R skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag fick ett mycket bra bemötande från Elin under hela processen. Något jag uppskattade väldigt mycket var att hon var ärlig och rak med vad hon tyckte men samtidigt lyhörd för mina önskemål och tankar. Kan absolut rekommendera Elin! Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Tomas R
    Tack Tomas! Härligt att höra. Med vänlig hälsning, Elin
  • Ulrika E

2017-12-18

Ulrika E skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Utmärkt! Hon var engagerad och kunnig, serviceinriktad och vänlig. Läs mer
    2018-01-25 Emma B svarar Ulrika E
    Tack Ulrika för din fina rekommendation! Hoppas att ni trivs bra! Med vänlig hälsning Emma
    2018-01-26 Ulrika E svarar Emma B
    Tack Emma, för din värdefulla hjälp!
    Vi verkligen stormtrivs i vårt nya hem, allt blev så rätt för oss. Ordnade Grannglögg med bostadsföreningen som är mkt trevliga också. Så skönt att köpet gick så fort också.
    Med vänlig hälsning,
    Ulrika
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2017-12-18

Johan E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Trevlig och kunnig i alla bemötanden. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Johan E
    Stort tack för din rekommendation Johan! Med vänlig hälsning, Elin
  • 2017-12-15

Johanna C skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsig och trevligt bemötande. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Johanna C
    Tack för de fina orden. :) Med vänlig hälsning, Elin
  • 2017-12-15

Bahman Z skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jag uppfatade Elin som en kunnig och objektiv mäklare. Hon behärskade sin roll som en proffsig sådan och verkade mycket erfaren och hjälpsam. Jag fick den hjälp jag hade förväntat mig under hela processen. Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Bahman Z
    Tack Bahman! Jag hoppas du fortfarande trivs bra i lägenheten! :)
  • 2017-12-13

Hans A skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Lugnt och bra intryck, professionellt bemötande Läs mer
    2018-10-10 Elin S svarar Hans A
    Stort tack för din rekommendation Hans!
  • 2017-12-13

Örjan M skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Utmärkt bra. Lugn, saklig och mån om både köpare pch säljare. Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Örjan M
    Tack Örjan för din rekommendation!
  • 2017-12-12

William D skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Allt i affären funkade bra förutom att hon inte svarade i telefon eller mail. Otroligt svårt att får tag på helt enkelt.
    En mäklares jobb borde i princip vara att ha god och regelbunden kontakt med sina kunder. Då kan man inte rings upp efter 2 dagar. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar William D
    Hej William! Tack för din rekommendation. Jag försöker alltid vara tillgänglig för mina kunder, så det är tråkigt att höra att ni upplevde mig svår att få tag på. Jag tar åt mig utav detta och hoppas att ni trivs bra i er fina lägenhet!
  • 2017-12-12

Henrik K skrev om Emma Björkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Seriös och trevlig
    Proffsig i alla moment och företräder både säljare och köpare på ett trovärdigt vis Läs mer
    2017-12-15 Emma B svarar Henrik K
    Tack Henrik för din rekommendation! Hoppas att renoveringen gick bra och att ni trivs.

Hanna E skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Jättebra! Fick ett fantastiskt bemötande och en grym affär Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Hanna E
    Tusen tack Hanna! Vad kul att höra att du var nöjd med affären och jag hoppas att du trivs! :)

Lotta B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Proffsigt bemötande och utförande. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Lotta B
    Tack för din rekommendation Lotta!

Helen B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Hon är helt fantastisk! Hon får fem poäng av fem möjliga. Jag köpte min lägenhet av henne och det är det bästa jag har gjort. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Helen B
    Tusen tack Helen, så kul att höra! :) Du var verkligen rätt köpare med tanke på den förvandling du åstadkom med lägenheten!
  • 2017-11-28

Peter F skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Elin såg till att affären utfördes utomordentligt bra och är dessutom en väldigt spympatisk person.
    /Peter Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Peter F
    Tack för din rekommendation Peter! Och återigen - grattis till din nya fina lägenhet!
  • 2017-11-28

Henrik N skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Vi är mkt nöjda med elin; hon är både kompetent och engagerad. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Henrik N
    Tack snälla ni för den fina rekommendationen och för ert förtroende. :)
  • Aleks B

2017-11-15

Aleks B skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Min bostadsförsäljning fick maximalt dålig tajming med mycket uppmärksamhet i media om att bostadsmarknaden skulle ha stannat upp, vilket bland annat resulterade i tomma visningar för både mig och andra.
    Det var helt och hållet tack vare Elins kompetens och fingerkänsla som lägenheten ändå blev såld relativt raskt, dessutom fortfarande till ett bättre pris än jag då väntade mig. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Aleks B
    Tack Aleks, detta värmde verkligen! Lycka till med nya boendet nu & hälsa din syster!
  • 2017-11-12

Marie S skrev om Elin Siborne en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    Bemötandet var trevligt. Elin är positiv, hjälpsam, lätt att få kontakt med när man behöver, duktig och påläst om lägenheten jag köpte. Läs mer
    2017-12-13 Elin S svarar Marie S
    Tack snälla för din fina rekommendation! Jag är helt säker på att du kommer stormtrivas i din nya lägenhet!

Badstrandsvägen 34, 112 65 Stockholm