Alla kategorier Mäklare Stockholms län Täby Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Täby

Svenska Mäklarhuset Täby

Catalinavägen 8, 183 68 Täby — Visa karta

Välkommen till oss på Svenska Mäklarhuset i Täby!

När du ska sälja eller köpa bostad vill vi vara ditt självklara val. Oavsett om du vill bo i lägenhet eller villa kan vi hjälpa dig i jakten på ditt nästa boende. Vi vet hur många frågor som dyker upp vid ett bostadsbyte, och kan glädja dig med att vi kan svara på det mesta. Vi har koll på Täby som område, skolor, kommunikationer och mer därtill.

Kom in till oss mäklare på kontoret i Hägernäs Strand så får du personlig service och en kostnadsfri värdering. Vi ser fram emot ditt besök!

Läs vad 212 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Täby

• Susan E skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Önskade få min lägenhet värderad och kom då i kontakt med Adam Simpson. Mötes av en mycket serviceinriktad och kunnig mäklare. Jag uppskattade framförallt flexibeliteten, den snabba återkopplingen samt det trevliga bemötandet. Adam tog sig tiden och kunde på ett bra sätt bemöta mina funderingar och frågor.

Kommer jag gå vidare med mina säljartankar så vet jag redan nu vem min mäklare kommer bli. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Välskött förmedlingsprocess under en tuff marknad. Vi fick det pris vi gick ut på, vilket gjorde att vi kunde gå vidare med vårt köp.

Mäklaren var trevlig och sympatisk. Inte för "på".

Sammantaget är vi nöjda! Läs mer
  • Reza J skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Han är väldigt trevlig och hjälpsam mäklare och han gav mig bra råd Läs mer
  • Albin E skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Köpte en lägenhet av Adam. Han hjälpte till med medlamsansökan till föreningen och skötte alla papper vi överlämning. Inga konstigheter med sätdning. Smidig process från början till slut. Har inget att klaga över Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Sålde vår lägenhet i Näsbydal. Var tydlig genom hela försäljningsprocessen. Var lätt att få tag i. Och återkopplade ofta. Försäljningen gick snabbt. Jag tror även att köparen var nöjd. Överträffade våra förväntningar! Stark rekommendation. Läs mer
  • Lisa B skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Gjorde det han kunde under rådande marknad. Men fick inte det pris jag ville ha. Hade han fått det så skulle betyget varit högre då han i övrigt skötte uppdraget mycket tillfredsställande. Trevlig och sympatisk. Läs mer
  • Xiao Z skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    We are happy wit agents result even though very hard market-conditions. I recommend him Läs mer
  • Birgitta L skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Vi anlitade Adam för att sälja vårt hus i Enebyberg där vi bott i över 30 år.

Han var saklig och korrekt. Marknadsvärdet han presenterade vid vårt första möte överträffades, vilket vi inte hade något emot.

Vi gillade att han skräddarsydde ett upplägg enligt våra önskemål och behov.

Sammantaget är vi väldigt nöjda med hur kontakten fungerade. Läs mer
  • Anders J skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Lugn och stabil. Sammantaget en bra insats av en duktig mäklare. Läs mer
  • Fredrika L skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Jag köpte en bostad av Adam i Grindtorp. Allt gick snabbt, smidigt och enkelt från första kontakt till överlämning. Rekommenderas. Läs mer
  • Roger B skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Sålde lgh i Täby Gribbylund.
    Adam är tydlig, ärlig och intresserad.
    Adam inger förtroende och är påläst, han ser möjligheterna till en lyckad försäljning.
    Jag skulle absolut anlita Adam igen. Läs mer
  • Qiang X
    Qiang X skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Han är duktig och snäll, stark rekommenderas om ni vill sälja ert hus Läs mer
  • Marie K skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Vi har sålt ett radhus, våra föräldrars dödsbo. Vi blev professionellt bemötta av Adam Simpson, försäljningen kändes trygg. Han uppdaterade oss kontinuerligt i samband med visningarna och vid budgivningen. Han var också tydlig i hur processerna skulle gå till. Vi fick goda räd när vi väl skulle välja köpare och avsluta budgivningen.
    Hans förslag på utgångspris stämde väl överens med det pris vi sedan fick. Informationsmaterialet, som lämnades initialt, underlättade arbetet inför visning mm. Vi kan verkligen rekommendera Adam. Läs mer
  • Sara K skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Köpte ett kedjehus i Stocksund. Adam var rak och tydlig vad gällde objekt och process och lugn och vänlig i relationen Läs mer
  • Marika W skrev om Adam Engfors en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Adam var under hela processen oerhört mån om att både köpare och säljare skulle känna sig bekväma och förstå att båda hade gjort en bra affär. Som köpare kändes det skönt att kunna ringa Adam när som helst för att stämma av olika frågor som dök upp under vägen, och vi anlitar gärna Adam i framtiden vid en ev försäljning.Vi fick ett mycket bra intryck av en trevlig, samarbetsvillig och engagerad mäklare. Läs mer
  • Alexander B skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Mycket bra! Lugn, tydlig och flexibel att ha och göra med! Läs mer
  • Boris B skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Adam was very helpful and answered all my questions. All we agreed on was done. Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Trevligt bemötande samt ambitiöst arbete. Läs mer
  • Malin G skrev om Adam Engfors en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Jag upplevde min mäklare Adam Engfors som mycket kompetent och saklig med ett trevligt och hjälpsamt bemötande. Min upplevelse då jag köpte bostad var odelat positiv. Läs mer
    Adam E gillar detta
  • Ulla B skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Vi kom ut med vårt objekt på marknaden i början av september 2017 - precis som marknaden började gå i stå.
    Både våra och Adams förväntningar på både slutpris och försäljningstid kändes plötsligt som helt orealistiska.

Men Adam kämpade på med flera visningar trots att intresset var svalt - med nästan inga intressenter.
    Han vårdade de intressenter som fanns och i början av januari 2018 blev det äntligen affär.

Slutpriset hamnade ca 10% under det pris som vi initialt hade hoppats på.
    Men trots detta - ett resultat som vi som säljare är mycket nöjda med!
    Vänliga hälsningar
    Ulla Briedis Läs mer
  • Peter A skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Vi upplevde Adam som mycket professionell vad gäller helheten i bemötande och förmåga att presentera objektet. Kontraktsskrivning och tillhörande diskussioner var väl förankrade med säljare och oss köpare.
    Vi kan varmt rekommendera Adam som visade en oerhört hög service känsla..

Peter Ahlin Läs mer
  • Laila A skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Mycket trevligt bemötande ,lättsam och trevlig, kunnig,
    tog sig tid och besvarade mina frågor på ett mycket seriöst och kunnigt sätt.Jag är mycket nöjd, med hans sätt att hantera affären, Läs mer
  • Eva H skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Adam var precis så bra man kan önska sig en mäklare vara. Han har gjort allt han har kunnat på en minst sagt svajig marknad. Idag skrivs avtal med en köpare och vi är lättade och glada. Läs mer
  • Felicia K skrev om Adam Engfors en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    En väldigt trevlig, hjälpsam och tillmötesgående mäklare som levererade ett bra resultat på kort tid. Är supernöjd! Läs mer
  • Josefin H skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Super bra!! Väldigt nöjd. Kände mig väldigt trygg och bra bemötande. Läs mer
  • Cezar B skrev om Adam Engfors en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Vi uppskattar verkligen Adams service.
    Det var bästa mäklare vi någonsin har jobbat med. Läs mer
  • Peter B skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Kunnig, bra spelförståelse och koll på marknadsläget, snabb agerat och håller vad han lovar. En stabil insats med gott resultat vid försäljning och smidigt köp. Läs mer
  • Birgitta L skrev om Adam Engfors en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Trevligt bemötande. Kunnig och pålitlig. Fick all information om bostaden som jag önskade. Läs mer
  • Lena L skrev om Adam Engfors en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Mötet med Adam var positivt, trevlig och lyssnade på vad jag ville ha. Kan starkt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Gabriella R
    Gabriella R skrev om Rikard Sölling en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Vi upplevde ett professionellt bemötande från start till mål. Läs mer
  • Alexander V skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Väldigt kunnig, bra analyser och riktigt bra bemötande Läs mer
  • Maria S skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Adam ingav ett väldigt stort förtroende redan vid första mötet.
    Genomförde därefter en väldigt lyckad försäljning.

Adam inger ett lugnt och tryggt intryck.
    Kan sin sak !
    Proffsig!
    Mvh Maria Sperring Läs mer
  • Mona J skrev om Rikard Sölling en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Mycket positivt . Suveränt bemötande och god tillgänglighet. Över förväntan faktiskt. Läs mer
  • Jannika I
    Jannika I skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Jag upplever Adam Simpson som väldigt serviceminded. Gick bara in och letade efter en lägenhet och han hade då en som inte var ute till försäljning ännu. Men Adam kontaktade säljaren och fixade snabbt en privat visning, och sedan blev affären klar på en dag, vilket jag tycker är mycket snabbt och proffsigt.
    Adam känns proffsig och pålitlig, jag känner stort förtroende för honom. Läs mer
  • Reine B skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Rak, ärlig och framförallt sjukt trevlig. Kan verkligen rekommendera Adam och kommer själv använda honom om jag ska sälja //Reine Läs mer
  • Leo I skrev om Rikard Sölling en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Proffsig och kunnig inom sitt område. Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Rikard Sölling en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Mycket god service, engagemang och kände stor tillit. tryggt och säkert!

Kommer absolut kontakta Rickar Sölling vid det tillfälligt vi bestämmer oss för att sälja bostaden. (senare i framtiden) Läs mer
    Rikard S gillar detta
  • Per Mikael Stefan E skrev om Rikard Sölling en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Rikard är mycket proffsig och tog hand om alla punkter i hela processen på ett mycket bra sätt! Trots en osäker marknad gick affären mycket snabbt och priset blev över förväntan. Vi är mycket nöjda med Rikards arbete! Läs mer
  • Felix P skrev om Rikard Sölling en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Hej!
    Jag fick ett väldigt bra förtroende för Rikard och det kändes väldigt bra då det är första gången vi köper en lägenhet att han gick igenom alla punkter, punkt för punkt.
    Rikard har alltid varit tillgänglig och svarat snabbt både på sms och mail.

Jag är så otroligt nöjd med Rikard att jag kommer att anlita honom när vi nästa gång ska flytta och sälja vår lägenhet.

Med vänlig hälsning,
    Felix Perez och Jenny Söderström Läs mer
  • Sonja Waltraud E skrev om Rikard Sölling en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Vi ger högsta betyg till Rikard Sölling.
    I försäljningen av vår bostadsrätt i Brf Orion visade Rikard stort engagemang och ett mycket bra driv samt rak och ärlig
    kommunikation.
    Vi vill till dig som funderar på att anlita Rikard Sölling, ge våra varmaste rekommendationer att göra det.

Sonja och Mikael Eriksson Läs mer
  • Mattias A skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Professionellt bemötande med fokus på att både göra köpare och säljare nöjd. Läs mer
  • Eva E skrev om Rikard Sölling en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Seriös, trevlig och kompetent mäklare som jag kan rekommendera till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Lars W skrev om Rikard Sölling en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Vi kontaktade Rikard Sölling i augusti 2017 för att få hjälp med försäljning av vår brf. Flygvllevägen 15 i Täby.
    Från första stund och hela vägen fram till genomförande av försäljningen hade vi ett nära samarbete med Rikard.
    Hela affären genomfördes på ett mycket förtroendefullt sätt.
    Rikards uppträdande mot oss säljare och mot köparna genomsyrades av hans stora kunnighet och artighet.
    Vi ger honom det bästa tänkbara betyg. Läs mer
  • Elisabeth H skrev om Rikard Sölling en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Rikard gjorde sitt jobb väl i den affär vi gjorde med honom. Trevlig, noggrann och omtänksam. Läs mer
  • Leif W skrev om Rikard Sölling en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Rikard uppträdde hövligt och korrekt. Han gjorde ett grundligt jobb och agerade professionellt som mäklare. Läs mer
  • Camilla A skrev om Rikard Sölling en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Väldigt vänligt och professionellt bemötande. Lugn och kunnig. Möjligen den bäste mäklaren jag stött på. Läs mer
  • Barbro Helena I skrev om Rikard Sölling en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Vi fastnade för Rikard direkt och han motsvarade våra förväntningar från början till slut! God information hela förmedlingen igenom och ett bra slutresultat! Läs mer
  • Emelie S skrev om Rikard Sölling en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Väldigt kundfokuserad, flexibel och professionell. Vi är mycket nöjda och kan tänka oss att anlita Rikard nästa gång vi vill byta boende. Läs mer
  • Bengt Edvard T skrev om Rikard Sölling en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Vi är mycket nöjda med Rikard Sölling! Läs mer
  • Robert L skrev om Adam Simpson en del av Svenska Mäklarhuset Täby
    Väldigt proffsig och otroligt trevlig! Läs mer

Catalinavägen 8, 183 68 Täby