Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands-Bro Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Kungsängen
Rekommenderat företag 2016 - Svenska Mäklarhuset Kungsängen
Rekommenderat företag 2015 - Svenska Mäklarhuset Kungsängen

Svenska Mäklarhuset Kungsängen

Torget 2 A, 196 30 Kungsängen — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Med en rejäl visning får du bättre betalt!

Läs vad 40 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Kungsängen

• Soile V
    Soile V skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Trevligt bemötande. Vill kundens bästa. God kännedom om området.
    2016-12-03 Marie Louise L svarar Soile V
    Tack Soile! Lycka till med det nya boendet!
  • Camee M
    Camee M skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Toppen! Vi kommer använda oss av Marie-Louise Lindgren nästa gång vi kommer sälja vår bostadsrätt. Hon är mycket trevlig, kompetent och hjälpsam genom hela försäljningen!
    2016-12-02 Marie Louise L svarar Camee M
    Tack Camee för det fina berömmet, det värmer verkligen!! Roligt att jag fick hjälpa er att sälja den bostad som ni en gång köpte via mig. Tack för den vackra blomman och presenten, tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa er med något! Hoppas ni kommer att trivas i nya bostaden!
  • Karin S
    Karin S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise gav ett mycket vänligt och professionellt intryck vid första mötet. Under den mycket komplicerade försäljningen var hon hela tiden ett stort stöd och tog sig alltid tid att besvara frågor så fort man behövde.
    2016-10-27 Marie Louise L svarar Karin S
    Karin, vilken resa vi hade tillsammans! Du har varit helt fantastisk. Det var roligt att vi hittade en köpare som verkligen tyckte om lägenheten. Tack för den vackra gåvan!
  • Karl Olof P
    Karl Olof P skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Vi är nöjda med hjälpen vi fick!
    2016-10-27 Marie Louise L svarar Karl Olof P
    Hoppas ni trivs bra, ni har härliga kvällar att se fram emot i sommar på altanen
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Jag är väldigt nöjd med affären allt gick väldigt smidigt och jag var hela tiden bra informerad om status på de olika momenten!
  • Lars Åke S
    Lars Åke S skrev om Anders Walldén en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Redan vid vårt första möte på plats fick jag en bra känsla för att A.W tog vårt säljuppdrag på allvar. Vi förde en konstruktiv dialog i en takt som inte kändes stressande och som ledde fram till ett avslut.
    Jag uppskattade att A.W var tillgänglig för diskussioner på ett lugnt och positivt sätt så att alla kände sig nöjda.
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Är så himla nöjd 😊
    Trevligt och proffsigt bemötande,, bra samarbete och man fick hjälp med allt.
    2016-10-01 Marie Louise L svarar Jessica A
    Tack!! Roligt att det gick så bra. Lycka till i nya lägenheten
  • Mikael I
    Mikael I skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie Louise Lindgren uppfyllde och översteg alla mina förväntningar. Snabb effektiv konkret och kompetent. Lätt att få kontakt med och få korrekt information av. Jag har redan rekommenderat henne till andra och kommer att göra det igen. Att hon dessutom är charmig trevlig glad och härlig att prata med är närmast otroligt.
    Jag kunde inte valt bättre.
    2016-09-21 Marie Louise L svarar Mikael I
    Jag uppskattade verkligen vårt samarbete och tycker att vi gjorde ett bra jobb tillsammans. Din lägenhet var alltid i bästa skick vid visningarna trots att vi fick visa några gånger. Lycka till ned ditt husbygge!
  • Tönu K
    Tönu K skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Bara beröm, har mött många mäklare under åren, både som säljare och köpare, Uppskattar M-L särskilt för hennes stil, visar omtanke om både säljare och köparens behov och situation. Hon är noggrann,lugn, förklarar och ger inte intryck av att "kränga och bli av med uppdraget".
    2016-09-20 Marie Louise L svarar Tönu K
    Tack Tönu! Allt löste sig verkligen till det bästa. Jag hoppas att ni kommer vara nöjda med lägenheten.
  • Ivan V
    Ivan V skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie var jätte trevligt och snäll mäklaren med mycket positivt energi.
    2016-09-20 Marie Louise L svarar Ivan V
    Tack Ivan! Jag hoppas vi ses och hörs framöver.
  • Lena W
    Lena W skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Fick redan per telefon en mycket bra uppfattning om Marie-Louice, när vi sedan träffades så kände jag/vi ett stort förtroende för henne. Hon genomförde hela uppdraget mycket proffsigt.
    2016-09-19 Marie Louise L svarar Lena W
    Tack Lena! Det var roligt att lära känna er och jobba med försäljningen. Stort tack för den fina presenten!
  • Hanif S
    Hanif S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Bästa mäklaren någonsin! Kan inte tänka mig någon annan mäklare!
    2016-09-19 Marie Louise L svarar Hanif S
    Tack snälla Hanif, jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus och att vi ses snart igen.
  • Christine K
    Christine K skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise Lindgren är en mycket professionell mäklare. Om jag skulle höra att någon i min släkt eller vänkrets skulle behöva en mäklare så skulle henne som mäklare, både som säljare och köpare. Hon är alltid tillgänglig och serviceminded och kan svara på alla frågor. Förutom att hon är väldigt kunnig så är hon trevlig, snabb och har humor. Om jag skulle sälja något igen eller behöva ett råd vid eventuellt köp så är det henne jag kommer att anlita.
    2016-08-27 Marie Louise L svarar Christine K
    Tack Christine! Lycka till med nya boendet!
  • Dayanis A
    Dayanis A skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Mycket trevlig ! kan sin jobb !gör det lättare .
    2016-09-19 Marie Louise L svarar Dayanis A
    Roligt att ni flyttar hit, jag är övertygad om att ni kommer att trivas!
  • Andrea L
    Andrea L skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Man kan inte ha en bättre mäklare.
    2016-08-11 Marie Louise L svarar Andrea L
    Tack Andrea! Lycka till med det nya huset!
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Väldigt nöjd. Fungerade väldigt bra.
    2016-08-10 Marie Louise L svarar Patrik S
    Tack! Hoppas ni trivs och att flytten gick bra!
  • Kerstin S
    Kerstin S skrev om Anders Walldén en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Jag har anlitat Anders Walldèn till försäljning av 3 olika objekt och jag har känt mig helt nöjd varje gång och kan tänka mig att anlita honom igen om det blir aktuellt. Det har visat sig att Anders har goda kontakter med andra företag som kan vara behjälpliga om saker dyker upp som har med försäljningen att göra men ändå inte ingår i Anders uppdrag.
  • Ingrid G
    Ingrid G skrev om Anders Walldén en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Mycket bra. Kompetent, tillmötesgående och vänlig.
  • Andrew T
    Andrew T skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise provided a very professional and friendly service; selling out house was a smooth and painless process and we acheived a very satisfactory selling price. Very happy with the whole package...
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Anders Walldén en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Seriös duktig kunnig
    Bara positivt att säga.
  • Razija Pirija T
    Razija Pirija T skrev om Anders Walldén en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    En otroligt skicklig mäklare! Vi är väldigt nöjda med honom.
  • Mats P
    Mats P skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    marie louise mycket duktig och erfaren mäklare. mycket tydlig och hon höll verkligen tidsramarna.
    2016-06-16 Marie Louise L svarar Mats P
    Tack Mats! Hälsa familjen och ha en fin sommar!
  • Liudmila L
    Liudmila L skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Jag var nöjd med allt! Skulle vilja rekommendera Marie-Louise till alla som vill sälja eller köpa bostad i Upplands Bro.
    2016-06-15 Marie Louise L svarar Liudmila L
    Tack Liudmila! Hoppas ni går en fin sommar.
  • Malin E
    Malin E skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise är en utav de trevligaste människor jag träffat, hennes sätt att bemöta sina kunder är professionell på en nivå som är svår att uppnå. Hon ger hela sin själ i att tillfredställa sina kunder. Jag är mer än nöjd med hennes arbete och hjälp. Keep up the good work!
    Jag rekommenderar henne om du vill ha en lyckad försäljning/köp och du får mer än vad du tror.
    2016-06-15 Marie Louise L svarar Malin E
    Tack Malin! Hoppas ni trivs bra i ert nya, fina hus!
  • Martin E
    Martin E skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie Louise är den mest förstående och hjälpsammaste mäklare någonsin. Jag har köpt en gång av henne och jag har sålt två gånger. Jag tänker fortsätta använda henne för hon är ärlig snäll och extremt hjälpsam. Hon tar sig tid till kunden och vill verkligen allas bästa. Hon är inte som andra försäljare som bara hör utan det märks att hon gillar verkligen sitt jobb.
    2016-09-19 Marie Louise L svarar Martin E
    Tack Martin, det är roligt att du är nöjd med samarbetet. Ha det fint, hoppas vi hörs snart igen!
  • Ingemar S
    Ingemar S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    VI har köpt vårt hus samt vid 2 tillfällen fått huset värderat av SMH i Kungsängen. Bra service, stor lyhördhet och pedagogisk hjälp har gjort att vårt köp av första huset gick som en dans. En stor eloge till Marie Louise med team på SMH Kungsängen!
    2016-09-19 Marie Louise L svarar Ingemar S
    Tack Ingemar, roligt att ni trivs så bra i huset.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Mycket trevlig mäklarfirma som fick oss att känna hos välkomna. Vi hade MarieLouise som mäklare och hon var ärlig och rak utan en massa "knep". Det märktes att hon känner till Kungsängen och marknade väl. Vi sålde till ett mycket bra pris innan visningsdag då hon hade en stor kundkrets som väntade på lägenheter i vårt område. Vi har rekommenderat henne till vänner och skulle inte sälja med någon annan.
    /Thomas
    2016-10-02 Marie Louise L svarar Thomas L
    Tack Thomas!! Hoppas allt flyter på med renoveringen av huset och grattis till allt annat roligt som händer i er familj!
  • Linda S
    Linda S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Jag är jättenöjd med Marie-Louise! Hon är väldigt förtroendeingivande, engagerad och proffesionell.
  • Helena W
    Helena W skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Tydlig, rak och ärlig. Trevlig och otroligt hjälpsam! Rekommenderas starkt
    2016-10-02 Marie Louise L svarar Helena W
    Tack Helena!! Det var verkligen kul att jobba med din fina lägenhet! Stort lycka till med nya huset.
  • Jari T
    Jari T skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Professionell, kunnig och utmärkt mäklare
  • Ulrica H
    Ulrica H skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Utmärkt bemötande , alltid nåbar, och inga krångligheter och ett glatt humör
    2016-09-19 Marie Louise L svarar Ulrica H
    Tack Ulrica, roligt att du är nöjd. Det var trevligt att jobba med dig och din försäljning och köp. Känns bra när kunderna hittar helt rätt.
  • Mats S
    Mats S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Toppenservice och ett mycket trevligt bemötande samt proffesionell och kunnig mäklarservice som var över förväntan!
    Vi har upplevt samma engagemang och hjälpsamhet vid frågor etc även efter avslutad försäljning vilket gör att vi varmt kan rekommendera denna mäklare till andra!
  • Carina B
    Carina B skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Fick ett fantastiskt bemötande, oerhört hjälpsam, rätade snabbt ut alla frågetecken som man har vid en försäljning. Gjorde det där lilla extra som fick mig att känna mig speciell.
    2015-10-17 Marie Louise L svarar Carina B
    Tack för det fina berömmet! Hoppas du trivs i nya huset!
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Jag är så otroligt nöjd över denna underbara mäklare Marie- Louise Lindgren som jag hade vid tillfället vid köpet av mitt eget hus 2013 i Skokloster samt för att hon ställt upp för en väninna till mig vid ett nyligen gjort husköp, fast det gällde en annan mäklare.
    Kan varmt rekommendera henne.
    Hjälpsam* Ärlig* Social* Glad * Framför allt Proffisionell!
  • Linda N
    Linda N skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise har vid alla våra kontakter alltid svarat supersnabbt och med högsta servicekänsla! Bara positivt om henne som vi använt av både säljare och köpare av hus!
  • Inga-lill K
    Inga-lill K skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Vi är supernöjda med vår mäklare Marie-Louise Lindgren som med sin passion för Upplands Bro och med sin proffessionalism lyckades sälja vår bostad till ett rekordbelopp för området. Kan med varma händer rekommendera denna mäklare. Tusen tack för all hjälp.
    2015-09-29 Marie Louise L svarar Inga-lill K
    Tack Inga-Lill! Ni gjorde ett superfint jobb med styling och huset visades upp på allra bästa sätt!!
    //Marie-Louise
  • Karin M
    Karin M skrev om Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Mäklaren agerade mycket kunnigt, engagerat, trevligt och förtroendeingivande. Dessutom var den lokala kännedomen hög och kundinriktad.
    Allt sköttes mycket bra och professionellt.
    2015-09-29 Marie Louise L svarar Karin M
    Tack Karin! Det var roligt att träffa er och sälja lägenheten. Hoppas våra vägar korsas igen!
    /Marie-Louise
  • Peter N
    Peter N skrev om Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Bra mäklarföretag med hög trovärdighet.
    Peter
  • Lisa C
    Lisa C skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise Lindgren är mycket trevlig och professionell. Hon är påläst, kan området bra, arbetar snabbt och har en hög energinivå. God återkoppling med kontinuerlig information under hela försäjlningsprocessen.
  • Eva J
    Eva J skrev om Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Funkade bra! Engagerad mäklare och huset blev sålt.

Torget 2 A, 196 30 Kungsängen