Svenska Mäklarhuset Kungsängen

Svenska Mäklarhuset Kungsängen

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Upplands-Bro och Kungsängen! Vi kan allt om bostadspriser, föreningar och områden. Vi mäklare här på kontoret jobbar stenhårt för att du som kund ska bli så nöjd som möjligt med din bostadsaffär. Vi ligger alltid i framkant, utvecklar oss ständigt och delar med oss av all kunskap vi har....

89 omdömen om Svenska Mäklarhuset Kungsängen

Bengt Nicklas E
Skrev om Svenska Mäklarhuset Kungsängen

Använt Marie-Louise två gånger. Bästa mäklaren med stort engagemang och driv Stor skillnad på henne jämfört med andra mäklare i Bålsta. Jag skulle rekommendera henne till alla som vill ha hjälp med att sälja sitt hus eller sin lägenhet.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

MIA R
Skrev om Svenska Mäklarhuset Kungsängen

Vi har samarbetat med Marie-Louise vid vår lägenhersförsäljning och också vid ett flertal visningar av objekt. Rekommenderar henne varmt för hennes kunskaper i området, förmåga att förmedla trygghet och ta sig tid att förstå vad både köpare och säljare önskar. Vi har också uppskattat att hon är rak och tydlig i sin kommunikation och är väldigt trevlig att arbeta med.

Emma G
Bålsta/Krägga Herrgårdsby

Bra upplevelse, engagerad och hjälpsam!

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack och stort lycka till! Kommer och tittar när allt är klart

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Christopher Peter L
Bro/Gamla Bro

Vi har köpt ett hus, och håller på att sälja,. duktig mäklare

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack för omdömet! Vi hörs snart igen!

Mohammad R
Håbo-Tibble/Näshagen

Jag har köpte ett fritidshus av Marie-Louise. jag hade bokat en privat visning några dagar innan den officiella visningsdagen. Jag försov mig 30 min, Marie-Louise ringde på telefonen flera gånger och från olika telefoner tills att hon fick tag på mig. hon kunde ha avbokat visningen och bara åkt vidare men hon stannade nästan en hel timme på mig. Trots allt strul från min sida var hon super trevlig. Tillslut avslutade vi affären och skrev på några dagar senare. Jag är så glad att hon väntade på mig och trodde...

Svar från Marie-Louise Lindgren

Stort tack för det fina omdömet! Allt kan hända och vem har inte försovit sig någon gång? Det har varit trevligt att lära känna dig och jag hippas du skall trivas i huset!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Saifallah A
Bro/Rosenängarna

Mycket bra, tillgänlig och kunnig mäklare!

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack för omdömet, hoppas ni trivs i huset!

Fredrik H
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Bro/Säbyholm

Har fått en mycket personligt och tryggt (familjärt) intryck av Marie Louise Lindgren som tagit hand om min försäljning av min bostadsrätt på ett utmärkt sätt så att totalupplevelsen blev som det var en i familjen som sålde lägenheten. Toppbetyg!

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack, vilket fint beröm! Mycket roligt att få jobba med dig och lägenheten. Hoppas att ni snart hittar en ny lägenhet att slå til på!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

sirpa e
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Kungsängen/Södra Brunna

Jag har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Marie-Louise. Marie-Louise är en mycket trevlig, driftig och hjälpsam mäklare Jag har blivit bemött av henne på ett mycket bra! Mina förväntningar var självklart att kunna sälja lägenheten så högt pris som möjligt och på kort tid och Marie-Louise jobbade hårt med det. Sammanfattningsvis tycker jag att hon är mycket engagerande och kompetent mäklare. Mvh Sirpa Ericsson

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack snälla Sirpa för berömmet! Gillade verkligen att jobba med dig och lägenheten, som alltid var i bästa skick på visningarna. Hoppas du trivs bra i din nya bostad!

Jeanette J

Sålde min lägenhet och köpte min nya av henne. Suverän person som alltid har tid och vääääldigt trevlig.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Jeanette! Detsamma, verkligen roligt att få hjälpa dig i "båda delar". Hoppas vi ses snart!

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Allan B

Jeg har kjøpt en leilighet. Megleren har levert mer enn jeg forventet. Jeg synes at Marie-Lousie gjennomfører salgsprosessen meget profesjonelt i alle ledd fra første besøk. Jeg kommer sikkert til å kontakte henne igjen om jeg vurderer å selge bostedet en dag

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Allan! Det var verkligen trevligt att möta dig och din familj. Jag tror att ni kommer att trivas bra i lägenheten. Allt gott!

Siw J

Jag har sålt en 3:a i Kallhäll. Jag blev bemött väldigt proffsigt o mycket vänligt . Mina förväntningar var att få lägenheten såld så fort som möjligt . Det infriades snabbare än jag kunde ana . Jag är djupt imponerad av Marie-Louise sätt att jobba o hennes skicklighet . Jag är så belåten . MVH Siw Jonsson

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Siw! Jag är glad att du kom till mig med din affär. Alltid roligt med så engagerade säljare. Önskar dig allt gott!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Britt J

Fick ett mycket gott intryck av Marie-Louise från första gången. Stort förtroende. Förklarade bra och kände mig i goda händer. Proffsig. Gjorde ett mycket bra arbete hela tiden. Har aldrig anlitat mäklare tidigare.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Britt! Verkligen roligt att det fungerade så bra. En eloge till er som verkligen gjorde mitt jobb lättare och såg till att bostaden visades från dess bästa sida!

Ludvig N

Marie-Louise är verkligen toppen. Lyhörd, närvarande och väldigt duktig på sitt yrke. Hugg henne som mäklare om ni får chansen. /Ludvig

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Ludvig! Jättekul att jag fick sälja ert fina hem. Lycka till med nya boendet i Gävle!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Sanna L

Marie-Louise har en personlighet som inger förtroende från första mötet. Hon utmärker glädje och kunnighet inom sin yrkesroll. Det märks att hon trivs med sitt jobb och möten med människor. Väldigt bra på återkoppling under hela försäljningsprocessen. Vi rekommenderar varmt Marie-Louise som fastighetsmäklare!

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack för de värmande orden! Jag är glad att jag var den som fick visa ert fina hem. Lycka till med kommande bostadsköp!

Sven N

fantastiskt bra service mycket kunnig rekommenderas varmt

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack snälla Sven! Det var speciellt roligt att vi mötts på visning tidigare och att vi sedan fick göra affär på en annan bostad. Stort lycka till med husförsäljningen. Vi ses vid tillträdet!!

Kristina B

Köpt parhus. Utmärkt, superproffsigt bemötande. Världsklass rakt genom.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Stort tack! Hoppas ni trivs bra i huset och att vi ses igen!

Lina W

En mycket bra mäklare. Känns proffsig, erfaren & pålitlig.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack snälla för omdömet. Stort lycka till med ert nya boende!

Sulayman Y

Trevlig och duktig mäklare. Hade alltid tips o råd

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack för att du tog dig tid att svara! Tveka inte att återkomma om du behöver hjälp i framtiden!

Rebecca L

Nöjd med bemötandet, tillgängligheten, engagemang. Mindre nöjd med val av fotograf (tog bilder på ca. 5 min), att ingen sakkunnig fanns på plats vid överlåtelsedagen och efterarbete med deklaration. Jag hade önskat att jag som kund och betalar för en tjänst inte ska behöva leta siffror och dylikt.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Hej Rebecca! tack för feedback, jag tar åt mig av dina synpunkter och vill ständigt utvecklas. Just på tillträdesdagen kunde jag inte närvara vilket jag tyckte var tråkigt själv, det var ju exceptionellt kort tid mellan kontrakt och tillträde. Jag sände ut annonsen med bilder före publicering för godkännande och hade varit glad om du påpekat då att du inte tyckte att det såg bra ut. Då hade vi gjort om det hela då fina presentationer är viktigt. Vi står inför deklaration nu och kommer att höras rörande det så snart kontrolluppgiften...

Stefan P

Mycket bra första intryck. Intresserad och stort engagemang. Alla önskemål från min sida hörsammades på ett bra sätt

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack snälla Stefan för att du tar dig tid att svara. Det var roligt att jag blev utvald att jobba med din försäljning och det har varit trevligt och smidigt hela vägen. Stort lycka till med ditt nya boende, tveka inte att höra av dig om jag kan hjälpa dig igen!

Baban R

Vi har varit väldigt nöjda med Marie-Louise. Hela processen var väl utförd, vi vet att hon arbetade väldigt hårt för att lyckas sälja huset och därför har vi bekväma med henne. Vi rekommenderar Marie-Louise starkt!

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack! Jag är glad att bli utvald bland flera konkurrenter och det var trevligt att jobba med er och huset. Lycka till med ert nya hem!

Estifanos G

Helt underbar och fantastiskt.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack snälla! Välkomna till vackra Kungsängen, jag hoppas ni skall trivas i huset!

Sinit K

Marie-Louise var en utmärkt mäklare. Hon uppfyllde alla våra förväntningar och gav tips och uppdateringar om bostaden under tiden. Jag är nöjd och glad över mitt val av Marie-Louise som mäklare. Rekomenderar."

Karolina K

Super bra bemötande! Marie-Louise är bra och serviceinriktad mäklare med stor kunskap när det gäller både försäljning och inköpsfrågor. Varmt rekommenderar !!!

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Karolina! Så roligt att ni är nöjda. Varmt lycka till med huset.

Rainer E

Ett mycket trevligt bemötande. Positiv, kunnig och mycket hjälpsam mäklare som gav klara besked vilket man som kund önskar.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Rainer! Jag uppskattade vår kontakt mycket. Hoppas att vi ses igen, tveka inte att höra av dig vid funderingar eller frågor.

Suzanne H

Är supernöjd med Marie-Louise, hon är proffsig, kunnig, engagerad och samtidigt saklig och realistisk. Vi behövde inte tänka på ngt, hon hade koll på allt. Kan varmt rekommendera Marie- Louise på Svenska Mäklarhuset. /Suzanne Helmsäter

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack snälla för fint beröm! Hoppas ni har funnit er tillrätta på gården och att vi ses igen.

Marie-sofie K

Vi har haft kontakt med ett helt gäng mäklare vid det här laget, och Marie-Louise är definitivt den mest pålästa och organiserade mäklare vi haft att göra med. Hon kan upplevas som lite intensiv, men i gengäld har hon verkligen koll på allt och organiserar varenda detalj för att både köpare och säljare ska vara trygga i affären.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Marie-Sofi! Det har varit ett nöje att lära känna er och det är extra roligt att ni som köpare känner att jag gjort att ni känner er trygga. Hoppas att både ni och katterna trivs i huset, varmt välkommen in om ni har vägarna förbi.

Kerstin C

Marie-Louise är professionell, engagerad, snabb, personlig, tydlig, ärlig och arbetar med god framförhållning i allt hon gör. Hon känns väldigt trygg! Dessutom har hon humor och värme! Hon förklarar alla moment på ett sätt som gör att det känns tryggt, vi förbereds på olika scenarier och kan sova ganska gott. Vi är mycket nöjda och stolta att vi valde att låta Marie-Louise ta sig an vårt hus och vår affär. Vi rekommenderar henne till alla vi pratar med i Kungsängen för vi vet att de får bra hjälp.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Vilken fint beröm, det är jag som blir stolt! Tack snälla för de värmande orden. Det var ett nöje att få vara er mäklare! Lycka till med det nya livet i Skåne!

Hussin A

Riktig duktig och engagerad mäklare. Lyssnar på kundens behov och skräddarsyr en lösning efter önskemål. Man kände sig trygg under hela affären. Ska ni köpa eller sälja i Upplandsbro så rekommenderar jag henne starkt.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack snälla Hussin! Kul att du uppskattade det vi gjorde. Lycka till i nya bostaden!

Tomas E

Vi fick ett bra bemötande och bra information om objektet.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Tomas! Hoppas ni ska trivas riktigt bra!

Mats L

Marie-Louise på Svenska Mäklarhuset gjorde ett mycket proffesionellt jobb. Hon såg till att lägenheten såg så bra ut som den bara kunde inför fotografering och försäljningen.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack snälla Mats, jättekul att kunna hjälpa till på alla plan.

Emil F

Bra & rutinerad mäklare. Kände att dom engagerar sig personligen för att serva både köpare och säljare

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Emil! Tror att det blir jättebra. Det är roligt att jobba med så trevliga kunder som er!

Ellen L

Mycket trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Hela affären kändes trygg.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Ellen, då är jag nöjd. Ett bostadsköp är en stor affär och självklart skall det känns tryggt och rätt. Lycka till med lägenheten!

Petra G

Proffsigt bemötande som spekulant & därefter som köpare

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Petra, mycket trevligt att våra vägar korsades. Hör av dig om du behöver hjälp med något!

Reza R

Mycket engagerad mäklare, supernöjd med hennes insats genom hela uppdraget.

Azam J

Marie-Louise är en duktig och hjälpsam och kunnig mäklare.Hon jobbat effektiv.men tyvärr hade vi inte bra budgivning och flera budgivare att vi höger priset på vår hus. Vår hus var nyproduktion och skulle göras en del saker innan vi säljer det och Marie-Louise var med oss i alla steg. Jag uppskattar henne

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack snälla Azam, ibland får man jobba lite extra och jag tycker att vi hade ett fint samarbete. Jag uppskattade att få arbeta med affären och önskar dig varmt lycka till!

Marie-sofie K

Fokuserad, hjälpsam och effektiv

Svar från Marie-Louise Lindgren

Stort tack!! Jättekul att träffa er.

Graziano P
Skrev om Svenska Mäklarhuset Kungsängen

Excellent experience, the agent was very kind and available to answer all my questions and to suggest how to proceed. Strongly suggested.

Anders W gillar detta
Svar från Svenska Mäklarhuset Kungsängen

Hi Graziano! Many thanks for that statement. Good luck in Bro! My best greetings to you and your family!

Fredrik S

Anders är mycket närvarande och engagerad genom hela processen. Vill varmt rekommendera honom för andra i Upplands-Bro området!

Svar från Anders Walldén

Tack för det omdömet, Fredrik!. Det var roligt och engagerande att få samarbeta med dig och din familj.

Gunnar S

Det är nästan så att jag vill sälja igen, bara för att få nöjet att umgås med denna otroligt duktiga mäklare och förtjusande person. Rekommenderas varmt.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Gunnar! Hoppas du har det bra och blir saknaden för svår så får du komma och ta en kaffe på kontoret :). Ha det bäst!!

Maria R

Vi både köpte av henne och sålde med hjälp av henne. Hon är otrolig på att återkoppla och hon är verkligen omtänksam åt alla hållen. Hon är professionell, snäll och förstående. Marie-Louise är en fantastisk mäklare som vi kommer att rekommendera till alla vi känner!

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Maria! Jag blir otroligt glad över berömmet. Det var roligt att få jobba med er försäljning och jag hoppas att allt kommer att bli bra i nya bostaden. Vi ses igen!

Carina F

Otroligt proffsig, kunnig, trevlig och personlig mäklare! Hjälpsam med allt och lite till.. Behöver jag anlita en mäklare igen framöver är det ingen tvekan om vem jag kontaktar! Carina W

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Carina! Det har varit riktigt kul att lära känna er och jag hoppas att vi stöter på varandra igen. Tveka inte att titta in på kontoret på Torget om du har vägarna förbi. Hoppas du och familjen får en fin och avkopplande jul!! Allt gott

Nicole S

Mycket varmt & trevligt bemötande, direkt vid första stund. Anders är fantastiskt på sitt jobb.

Daniel S

Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Utfört sitt jobb på ett utomordentligt sätt.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Daniel! Roligt att jag fick vara med både vid ert köp och försäljning. Vi ses snart igen. God Jul och Gott Nytt År!

Håkan F

Mycket bra bemötande. Hon är mycket engagerad och kunnig. Marie-Louise "walks that extra mile".

Svar från Marie-Louise Lindgren

Stort tack, Håkan! Det var roligt att få bli den mäklare som ni valde vid försäljning av lägenheten. Jag hoppas att våra vägar korsas igen. Tveka inte att höra a dig om jag kan hjälpa till med något annat framöver. God Jul och Gott Nytt år!

Mihai S

Jag uppfattar Marie-Louise Lindgren som väldig professionell, kunnig, engagerad i att göra en bra affär, hjälpsam, lätt att samarbeta med och bra på att skapa kontakt med människor.

Åke H

Föredömligt bemötande, bra service, kompetent och kunnig

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack för berömmet, roligt att det gick så bra!

Veli-pekka K

Mycket bra och proffsig mäklare.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Vellu!! Lycka till med renoveringen av lägenheten. Hör av dig om du behöver hjälp med något

Ismail B

Hej! Jag tycker Marie-Louise är en bra mäklare.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack snälla! Hoppas ni skall trivas bra Kungsängen. Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp med något.

Soile V

Trevligt bemötande. Vill kundens bästa. God kännedom om området.

Svar från Marie-Louise Lindgren

Tack Soile! Lycka till med det nya boendet!