Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands-Bro Svenska Mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Kungsängen

Svenska Mäklarhuset Kungsängen

Torget 2A, 196 02 Kungsängen — Visa karta

Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Upplands-Bro och Kungsängen!

Vi kan allt om bostadspriser, föreningar och områden. Vi mäklare här på kontoret jobbar stenhårt för att du som kund ska bli så nöjd som möjligt med din bostadsaffär. Vi ligger alltid i framkant, utvecklar oss ständigt och delar med oss av all kunskap vi har.

Vi strävar alltid efter högsta möjliga slutpris när du ska sälja din bostad. Hos oss får du råd och stöd under hela processen, och självklart bjuder vi på en kostnadsfri värdering. Kontakta oss!

Läs vad 81 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Kungsängen

• sirpa e
    sirpa e skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Jag har både köpt och sålt lägenhet med hjälp av Marie-Louise. Marie-Louise är en mycket trevlig, driftig och hjälpsam mäklare
    Jag har blivit bemött av henne på ett mycket bra! Mina förväntningar var självklart att kunna sälja lägenheten så högt pris som möjligt och på kort tid och Marie-Louise jobbade hårt med det.
    Sammanfattningsvis tycker jag att hon är mycket engagerande och kompetent mäklare.
    Mvh Sirpa Ericsson Läs mer
    2018-07-13 Marie Louise L svarar sirpa e
    Tack snälla Sirpa för berömmet! Gillade verkligen att jobba med dig och lägenheten, som alltid var i bästa skick på visningarna. Hoppas du trivs bra i din nya bostad!
  • Jeanette J
    Jeanette J skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Sålde min lägenhet och köpte min nya av henne. Suverän person som alltid har tid och vääääldigt trevlig. Läs mer
    2018-05-31 Marie Louise L svarar Jeanette J
    Tack Jeanette! Detsamma, verkligen roligt att få hjälpa dig i "båda delar". Hoppas vi ses snart!
  • Allan B
    Allan B skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Jeg har kjøpt en leilighet.

Megleren har levert mer enn jeg forventet. Jeg synes at Marie-Lousie gjennomfører salgsprosessen meget profesjonelt i alle ledd fra første besøk.

Jeg kommer sikkert til å kontakte henne igjen om jeg vurderer å selge bostedet en dag Läs mer
    2018-04-07 Marie Louise L svarar Allan B
    Tack Allan! Det var verkligen trevligt att möta dig och din familj. Jag tror att ni kommer att trivas bra i lägenheten. Allt gott!
  • Siw J
    Siw J skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Jag har sålt en 3:a i Kallhäll. Jag blev bemött väldigt proffsigt o mycket vänligt . Mina förväntningar var att få lägenheten såld så fort som möjligt . Det infriades snabbare än jag kunde ana . Jag är djupt imponerad av Marie-Louise sätt att jobba o hennes skicklighet . Jag är så belåten . MVH Siw Jonsson Läs mer
    2018-03-31 Marie Louise L svarar Siw J
    Tack Siw! Jag är glad att du kom till mig med din affär. Alltid roligt med så engagerade säljare. Önskar dig allt gott!
  • Britt J
    Britt J skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Fick ett mycket gott intryck av Marie-Louise från första gången. Stort förtroende. Förklarade bra och kände mig i goda händer. Proffsig. Gjorde ett mycket bra arbete hela tiden. Har aldrig anlitat mäklare tidigare. Läs mer
    2018-03-31 Marie Louise L svarar Britt J
    Tack Britt! Verkligen roligt att det fungerade så bra. En eloge till er som verkligen gjorde mitt jobb lättare och såg till att bostaden visades från dess bästa sida!
  • Ludvig N
    Ludvig N skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise är verkligen toppen. Lyhörd, närvarande och väldigt duktig på sitt yrke. Hugg henne som mäklare om ni får chansen. /Ludvig Läs mer
    2018-03-28 Marie Louise L svarar Ludvig N
    Tack Ludvig! Jättekul att jag fick sälja ert fina hem. Lycka till med nya boendet i Gävle!
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise har en personlighet som inger förtroende från första mötet. Hon utmärker glädje och kunnighet inom sin yrkesroll.
    Det märks att hon trivs med sitt jobb och möten med människor. Väldigt bra på återkoppling under hela försäljningsprocessen.
    Vi rekommenderar varmt Marie-Louise som fastighetsmäklare! Läs mer
    2018-03-26 Marie Louise L svarar Sanna L
    Tack för de värmande orden! Jag är glad att jag var den som fick visa ert fina hem. Lycka till med kommande bostadsköp!
  • Sven N
    Sven N skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    fantastiskt bra service mycket kunnig rekommenderas varmt Läs mer
    2018-03-25 Marie Louise L svarar Sven N
    Tack snälla Sven! Det var speciellt roligt att vi mötts på visning tidigare och att vi sedan fick göra affär på en annan bostad. Stort lycka till med husförsäljningen. Vi ses vid tillträdet!!
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Köpt parhus. Utmärkt, superproffsigt bemötande. Världsklass rakt genom. Läs mer
    2018-03-31 Marie Louise L svarar Kristina B
    Stort tack! Hoppas ni trivs bra i huset och att vi ses igen!
  • Lina W
    Lina W skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    En mycket bra mäklare. Känns proffsig, erfaren & pålitlig. Läs mer
    2018-03-23 Marie Louise L svarar Lina W
    Tack snälla för omdömet. Stort lycka till med ert nya boende!
  • Sulayman Y
    Sulayman Y skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Trevlig och duktig mäklare.
    Hade alltid tips o råd Läs mer
    2018-02-04 Marie Louise L svarar Sulayman Y
    Tack för att du tog dig tid att svara! Tveka inte att återkomma om du behöver hjälp i framtiden!
  • Rebecca L
    Rebecca L skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Nöjd med bemötandet, tillgängligheten, engagemang. Mindre nöjd med val av fotograf (tog bilder på ca. 5 min), att ingen sakkunnig fanns på plats vid överlåtelsedagen och efterarbete med deklaration. Jag hade önskat att jag som kund och betalar för en tjänst inte ska behöva leta siffror och dylikt. Läs mer
    2018-02-02 Marie Louise L svarar Rebecca L
    Hej Rebecca! tack för feedback, jag tar åt mig av dina synpunkter och vill ständigt utvecklas. Just på tillträdesdagen kunde jag inte närvara vilket jag tyckte var tråkigt själv, det var ju exceptionellt kort tid mellan kontrakt och tillträde. Jag sände ut annonsen med bilder före publicering för godkännande och hade varit glad om du påpekat då att du inte tyckte att det såg bra ut. Då hade vi gjort om det hela då fina presentationer är viktigt. Vi står inför deklaration nu och kommer att höras rörande det så snart kontrolluppgiften från föreningen kommit till dig. Den kommer alltid till er säljare och där finns viktig information som jag behöver för att sammanställa deklarationen. Tveka inte att höra av dig så snart du har detta i din hand så skall jag se till att du får allt du behöver för deklarationen. Lycka till med ditt nya boende!
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Mycket bra första intryck. Intresserad och stort engagemang. Alla önskemål från min sida hörsammades på ett bra sätt Läs mer
    2018-02-02 Marie Louise L svarar Stefan P
    Tack snälla Stefan för att du tar dig tid att svara. Det var roligt att jag blev utvald att jobba med din försäljning och det har varit trevligt och smidigt hela vägen. Stort lycka till med ditt nya boende, tveka inte att höra av dig om jag kan hjälpa dig igen!
  • Baban R
    Baban R skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Vi har varit väldigt nöjda med Marie-Louise. Hela processen var väl utförd, vi vet att hon arbetade väldigt hårt för att lyckas sälja huset och därför har vi bekväma med henne. Vi rekommenderar Marie-Louise starkt! Läs mer
    2017-12-02 Marie Louise L svarar Baban R
    Tack! Jag är glad att bli utvald bland flera konkurrenter och det var trevligt att jobba med er och huset. Lycka till med ert nya hem!
  • Estifanos G
    Estifanos G skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Helt underbar och fantastiskt. Läs mer
    2017-12-02 Marie Louise L svarar Estifanos G
    Tack snälla! Välkomna till vackra Kungsängen, jag hoppas ni skall trivas i huset!
  • Karolina K
    Karolina K skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Super bra bemötande!
    Marie-Louise är bra och serviceinriktad mäklare med stor kunskap när det gäller både försäljning och inköpsfrågor.
    Varmt rekommenderar !!! Läs mer
    2017-11-13 Marie Louise L svarar Karolina K
    Tack Karolina! Så roligt att ni är nöjda. Varmt lycka till med huset.
  • Rainer E
    Rainer E skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Ett mycket trevligt bemötande. Positiv, kunnig och mycket hjälpsam mäklare som gav klara besked vilket man som kund önskar. Läs mer
    2018-02-02 Marie Louise L svarar Rainer E
    Tack Rainer! Jag uppskattade vår kontakt mycket. Hoppas att vi ses igen, tveka inte att höra av dig vid funderingar eller frågor.
  • Suzanne H
    Suzanne H skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Är supernöjd med Marie-Louise, hon är proffsig, kunnig, engagerad och samtidigt saklig och realistisk. Vi behövde inte tänka på ngt, hon hade koll på allt. Kan varmt rekommendera Marie- Louise på Svenska Mäklarhuset. /Suzanne Helmsäter Läs mer
    2018-02-02 Marie Louise L svarar Suzanne H
    Tack snälla för fint beröm! Hoppas ni har funnit er tillrätta på gården och att vi ses igen.
  • Marie-sofie K
    Marie-sofie K skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Vi har haft kontakt med ett helt gäng mäklare vid det här laget, och Marie-Louise är definitivt den mest pålästa och organiserade mäklare vi haft att göra med. Hon kan upplevas som lite intensiv, men i gengäld har hon verkligen koll på allt och organiserar varenda detalj för att både köpare och säljare ska vara trygga i affären. Läs mer
    2018-02-02 Marie Louise L svarar Marie-sofie K
    Tack Marie-Sofi! Det har varit ett nöje att lära känna er och det är extra roligt att ni som köpare känner att jag gjort att ni känner er trygga. Hoppas att både ni och katterna trivs i huset, varmt välkommen in om ni har vägarna förbi.
  • Kerstin C
    Kerstin C skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise är professionell, engagerad, snabb, personlig, tydlig, ärlig och arbetar med god framförhållning i allt hon gör. Hon känns väldigt trygg! Dessutom har hon humor och värme!

Hon förklarar alla moment på ett sätt som gör att det känns tryggt, vi förbereds på olika scenarier och kan sova ganska gott.

Vi är mycket nöjda och stolta att vi valde att låta Marie-Louise ta sig an vårt hus och vår affär. Vi rekommenderar henne till alla vi pratar med i Kungsängen för vi vet att de får bra hjälp. Läs mer
    2017-08-31 Marie Louise L svarar Kerstin C
    Vilken fint beröm, det är jag som blir stolt! Tack snälla för de värmande orden. Det var ett nöje att få vara er mäklare! Lycka till med det nya livet i Skåne!
  • Hussin A
    Hussin A skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Riktig duktig och engagerad mäklare. Lyssnar på kundens behov och skräddarsyr en lösning efter önskemål. Man kände sig trygg under hela affären.
    Ska ni köpa eller sälja i Upplandsbro så rekommenderar jag henne starkt. Läs mer
    2017-05-31 Marie Louise L svarar Hussin A
    Tack snälla Hussin! Kul att du uppskattade det vi gjorde. Lycka till i nya bostaden!
  • Tomas E
    Tomas E skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Vi fick ett bra bemötande och bra information om objektet. Läs mer
    2017-05-07 Marie Louise L svarar Tomas E
    Tack Tomas! Hoppas ni ska trivas riktigt bra!
  • Mats L
    Mats L skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise på Svenska Mäklarhuset gjorde ett mycket proffesionellt jobb. Hon såg till att lägenheten såg så bra ut som den bara kunde inför fotografering och försäljningen. Läs mer
    2017-04-21 Marie Louise L svarar Mats L
    Tack snälla Mats, jättekul att kunna hjälpa till på alla plan.
  • Emil F
    Emil F skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Bra & rutinerad mäklare.
    Kände att dom engagerar sig personligen för att serva både köpare och säljare Läs mer
    2017-04-21 Marie Louise L svarar Emil F
    Tack Emil! Tror att det blir jättebra. Det är roligt att jobba med så trevliga kunder som er!
  • Ellen L
    Ellen L skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Mycket trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Hela affären kändes trygg. Läs mer
    2017-04-20 Marie Louise L svarar Ellen L
    Tack Ellen, då är jag nöjd. Ett bostadsköp är en stor affär och självklart skall det känns tryggt och rätt. Lycka till med lägenheten!
  • Petra G
    Petra G skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Proffsigt bemötande som spekulant & därefter som köpare Läs mer
    2017-04-20 Marie Louise L svarar Petra G
    Tack Petra, mycket trevligt att våra vägar korsades. Hör av dig om du behöver hjälp med något!
  • Reza R
    Reza R skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Mycket engagerad mäklare, supernöjd med hennes insats genom hela uppdraget. Läs mer
  • Azam J
    Azam J skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise är en duktig och hjälpsam och kunnig mäklare.Hon jobbat effektiv.men tyvärr hade vi inte bra budgivning och flera budgivare att vi höger priset på vår hus. Vår hus var nyproduktion och skulle göras en del saker innan vi säljer det och Marie-Louise var med oss i alla steg. Jag uppskattar henne Läs mer
    2017-04-26 Marie Louise L svarar Azam J
    Tack snälla Azam, ibland får man jobba lite extra och jag tycker att vi hade ett fint samarbete. Jag uppskattade att få arbeta med affären och önskar dig varmt lycka till!
  • Marie-sofie K
    Fokuserad, hjälpsam och effektiv Läs mer
    2017-04-18 Marie Louise L svarar Marie-sofie K
    Stort tack!! Jättekul att träffa er.
  • Graziano P
    Graziano P skrev om Anders Walldén en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Excellent experience, the agent was very kind and available to answer all my questions and to suggest how to proceed. Strongly suggested. Läs mer
    2017-04-18 Anders W svarar Graziano P
    Hi Graziano! Many thanks for that statement. Good luck in Bro! My best greetings to you and your family!
    Anders W gillar detta
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Anders Walldén en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Anders är mycket närvarande och engagerad genom hela processen. Vill varmt rekommendera honom för andra i Upplands-Bro området! Läs mer
    2017-02-28 Anders W svarar Fredrik S
    Tack för det omdömet, Fredrik!. Det var roligt och engagerande att få samarbeta med dig och din familj.
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Det är nästan så att jag vill sälja igen, bara för att få nöjet att umgås med denna otroligt duktiga mäklare och förtjusande person. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2016-12-21 Marie Louise L svarar Gunnar S
    Tack Gunnar! Hoppas du har det bra och blir saknaden för svår så får du komma och ta en kaffe på kontoret :). Ha det bäst!!
  • Maria R
    Maria R skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Vi både köpte av henne och sålde med hjälp av henne. Hon är otrolig på att återkoppla och hon är verkligen omtänksam åt alla hållen. Hon är professionell, snäll och förstående.
    Marie-Louise är en fantastisk mäklare som vi kommer att rekommendera till alla vi känner! Läs mer
    2016-12-16 Marie Louise L svarar Maria R
    Tack Maria! Jag blir otroligt glad över berömmet. Det var roligt att få jobba med er försäljning och jag hoppas att allt kommer att bli bra i nya bostaden. Vi ses igen!
  • Carina F
    Carina F skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Otroligt proffsig, kunnig, trevlig och personlig mäklare!
    Hjälpsam med allt och lite till..
    Behöver jag anlita en mäklare igen framöver är det ingen tvekan om vem jag kontaktar!

Carina W Läs mer
    2016-12-16 Marie Louise L svarar Carina F
    Tack Carina! Det har varit riktigt kul att lära känna er och jag hoppas att vi stöter på varandra igen. Tveka inte att titta in på kontoret på Torget om du har vägarna förbi. Hoppas du och familjen får en fin och avkopplande jul!! Allt gott
  • Nicole S
    Nicole S skrev om Anders Walldén en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Mycket varmt & trevligt bemötande, direkt vid första stund. Anders är fantastiskt på sitt jobb. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Utfört sitt jobb på ett utomordentligt sätt. Läs mer
    2016-12-15 Marie Louise L svarar Daniel S
    Tack Daniel! Roligt att jag fick vara med både vid ert köp och försäljning. Vi ses snart igen. God Jul och Gott Nytt År!
  • Håkan F
    Håkan F skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Mycket bra bemötande. Hon är mycket engagerad och kunnig. Marie-Louise "walks that extra mile". Läs mer
    2016-12-14 Marie Louise L svarar Håkan F
    Stort tack, Håkan! Det var roligt att få bli den mäklare som ni valde vid försäljning av lägenheten. Jag hoppas att våra vägar korsas igen. Tveka inte att höra a dig om jag kan hjälpa till med något annat framöver. God Jul och Gott Nytt år!
  • Mihai S
    Mihai S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Jag uppfattar Marie-Louise Lindgren som väldig professionell, kunnig, engagerad i att göra en bra affär, hjälpsam, lätt att samarbeta med och bra på att skapa kontakt med människor. Läs mer
  • Åke H
    Åke H skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Föredömligt bemötande, bra service, kompetent och kunnig Läs mer
    2016-12-13 Marie Louise L svarar Åke H
    Tack för berömmet, roligt att det gick så bra!
  • Veli-pekka K
    Veli-pekka K skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Mycket bra och proffsig mäklare. Läs mer
    2016-12-13 Marie Louise L svarar Veli-pekka K
    Tack Vellu!! Lycka till med renoveringen av lägenheten. Hör av dig om du behöver hjälp med något
  • Ismail B
    Ismail B skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Hej!
    Jag tycker Marie-Louise är en bra mäklare. Läs mer
    2016-12-04 Marie Louise L svarar Ismail B
    Tack snälla! Hoppas ni skall trivas bra Kungsängen. Tveka inte att höra av dig om du behöver hjälp med något.
  • Soile V
    Soile V skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Trevligt bemötande. Vill kundens bästa. God kännedom om området. Läs mer
    2016-12-03 Marie Louise L svarar Soile V
    Tack Soile! Lycka till med det nya boendet!
  • Camee M
    Camee M skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Toppen! Vi kommer använda oss av Marie-Louise Lindgren nästa gång vi kommer sälja vår bostadsrätt. Hon är mycket trevlig, kompetent och hjälpsam genom hela försäljningen! Läs mer
    2016-12-02 Marie Louise L svarar Camee M
    Tack Camee för det fina berömmet, det värmer verkligen!! Roligt att jag fick hjälpa er att sälja den bostad som ni en gång köpte via mig. Tack för den vackra blomman och presenten, tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa er med något! Hoppas ni kommer att trivas i nya bostaden!
  • Karin S
    Karin S skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie-Louise gav ett mycket vänligt och professionellt intryck vid första mötet. Under den mycket komplicerade försäljningen var hon hela tiden ett stort stöd och tog sig alltid tid att besvara frågor så fort man behövde. Läs mer
    2016-10-27 Marie Louise L svarar Karin S
    Karin, vilken resa vi hade tillsammans! Du har varit helt fantastisk. Det var roligt att vi hittade en köpare som verkligen tyckte om lägenheten. Tack för den vackra gåvan!
  • Karl Olof P
    Karl Olof P skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Vi är nöjda med hjälpen vi fick! Läs mer
    2016-10-27 Marie Louise L svarar Karl Olof P
    Hoppas ni trivs bra, ni har härliga kvällar att se fram emot i sommar på altanen
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Jag är väldigt nöjd med affären allt gick väldigt smidigt och jag var hela tiden bra informerad om status på de olika momenten! Läs mer
  • Lars Åke S
    Lars Åke S skrev om Anders Walldén en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Redan vid vårt första möte på plats fick jag en bra känsla för att A.W tog vårt säljuppdrag på allvar. Vi förde en konstruktiv dialog i en takt som inte kändes stressande och som ledde fram till ett avslut.
    Jag uppskattade att A.W var tillgänglig för diskussioner på ett lugnt och positivt sätt så att alla kände sig nöjda. Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Är så himla nöjd 😊
    Trevligt och proffsigt bemötande,, bra samarbete och man fick hjälp med allt. Läs mer
    2016-10-01 Marie Louise L svarar Jessica A
    Tack!! Roligt att det gick så bra. Lycka till i nya lägenheten
  • Mikael I
    Mikael I skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Marie Louise Lindgren uppfyllde och översteg alla mina förväntningar. Snabb effektiv konkret och kompetent. Lätt att få kontakt med och få korrekt information av. Jag har redan rekommenderat henne till andra och kommer att göra det igen. Att hon dessutom är charmig trevlig glad och härlig att prata med är närmast otroligt.
    Jag kunde inte valt bättre. Läs mer
    2016-09-21 Marie Louise L svarar Mikael I
    Jag uppskattade verkligen vårt samarbete och tycker att vi gjorde ett bra jobb tillsammans. Din lägenhet var alltid i bästa skick vid visningarna trots att vi fick visa några gånger. Lycka till ned ditt husbygge!
  • Tönu K
    Tönu K skrev om Marie-Louise Lindgren en del av Svenska Mäklarhuset Kungsängen
    Bara beröm, har mött många mäklare under åren, både som säljare och köpare, Uppskattar M-L särskilt för hennes stil, visar omtanke om både säljare och köparens behov och situation. Hon är noggrann,lugn, förklarar och ger inte intryck av att "kränga och bli av med uppdraget". Läs mer
    2016-09-20 Marie Louise L svarar Tönu K
    Tack Tönu! Allt löste sig verkligen till det bästa. Jag hoppas att ni kommer vara nöjda med lägenheten.

Torget 2A, 196 02 Kungsängen