Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands-Bro HusmanHagberg HusmanHagberg Upplands Bro

HusmanHagberg Upplands Bro

Östervägen 4, 196 02 Kungsängen — Visa karta

Allt fler söker sig till Upplands-Bro och alla fina boendemöjligheter i området! Om du är en av dem, ska du ta kontakt med oss på HusmanHagberg. Vår passion är att hitta den perfekta bostaden för just dig. Vi är fristående från både försäkringsbolag och banker, och kan anpassa affären efter dina behov.

Vi har koll på var radhus, lägenheter och villor finns i Upplands-Bro. Dessutom älskar vi mäklare att jobba med det vi gör. Kontakta oss så tar vi nästa steg i bostadsaffären tillsammans. Varmt välkommen.

Läs vad 6 kunder tycker om HusmanHagberg Upplands Bro

• Beatrice E skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Köpt en bostadsrätt 2rok.
    Trevlig, snabb på återkoppling .
    Personlig och god service.. Läs mer
  • Monique M skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Sålt radhus under en tuff lågkonjunktur på bostadsmarknaden. Jag var redo att ge upp många gånger men Yvonne Eriksson peppade och orkade alltid ett varv till. Och hon fick rätt, vi sålde huset till slut. Till ett mycket vettigt pris dessutom! Läs mer
    2018-09-24 HusmanHagberg Upplands-Bro svarar Monique M
    Tack för de fina orden! Det är min absolut bästa belöning att se min kund nöjd.
  • Carl-Henrik L skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Köpte husboch sålde lägenhet. Mäklaren var väldigt, kunnig och hjälpsam med alla frågor som uppstod under hela processen och vi var supernöjda! Läs mer
    2018-09-24 HusmanHagberg Upplands-Bro svarar Carl-Henrik L
    Tack så mycket för omdömet. Så roligt det är att höra ifrån nöjda kunder!
  • Madeleine O skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jag har köpt en 1:a med sovalkov och balkong. Jag blev bemött på ett väldigt positivt och trevligt sätt så man fick förtroende för mäklaren. Jag hade förväntningarna att mäklaren skulle vara trevlig och mycket kunnig och jag tyckte hon levde upp till detta. Jag hade en mycket trevlig upplevelse! Läs mer
  • Kent O skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Rätt attityd
    Sanslöst trevlig mäklare: Jenny Matta Bueno
    Köpte Vitrosvägen 17 Upplands Bro Läs mer
  • Botan B
    Botan B skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jenny Matta Bueno har hjälpt oss i 2 lägenhetsaffärer de senaste åren. I båda fallen all har vi känt oss otroligt väl omhändertagna och trygga. Hon gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet just när marknaden började gunga men hon kämpade på och till slut så fick vi det priset vi ville ha.

Jenny är proffsig, lyhörd, informativ, trevlig och en sjukt bra mäklare! Läs mer

Östervägen 4, 196 02 Kungsängen