HusmanHagberg Upplands Bro

HusmanHagberg Upplands Bro

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • Badge2022
4.5

Allt fler söker sig till Upplands-Bro och alla fina boendemöjligheter i området! Om du är en av dem, ska du ta kontakt med oss på HusmanHagberg. Vår passion är att hitta den perfekta bostaden för just dig. Vi är fristående från både försäkringsbolag och banker, och kan anpassa affären efter dina behov. Vi har koll på var radhus,...

75 omdömen om HusmanHagberg Upplands Bro

Sedan starten hos Reco 2017

Maud Elisabeth K
Kungsängen Brunna

Mycket bra och förtroende ingivande mäklare. Proffsig!

Remo K
Kungsängen Brunna

Trevligt bemötande av mäklaren, kunnig om objektet och uppföljningen. bra genomgång vid kontraktsskrivning.

Svar från HusmanHagberg Upplands Bro

Tack det var trevligt att höra

Amanda A

Proffsig mäklare, smidig försäljning

Svar från HusmanHagberg Upplands Bro

Tack vad härligt att höra. Du är varmt välkommen tillbaka.

Luma B
Jakobsberg

Väldigt smidigt att komma i kontakt med just mäklaren i mitt köp av bostad, mäklaren tillgänglig alla tider via sms. Allt klart och tydligt, fram till det mest oklara för en person som ska göra livets första köp av bostad, var och är fortfarande att inte få klara besked om när bolånet ska tas. Info om Inflyttningsdatum och moment omkring mycket tydlig, men själva lånet som ska ansökas och när den ska ansökas är väldigt oklart.

Svar från Nina Strange

Så härligt att du uppskattade vår tjänst. Vad gäller kontakten men banken är det tyvärr inget vi kan ansvara för. Hoppas ni tycker om er nya bostad. Med vänlig hälsning, Nina

Kristina G
Bro

Affären är inte klar ännu och är inte avslutad

Svar från Nina Strange

Hej Kristina. Känns som om denna försäljning avslutades på bästa sätt så det hade ju varit trevligt om du hade kunnat få lämna ett nytt omdöme när du kände att affären var avslutad. Må så gott Nina

Gunilla S
Viksjö

Har haft en bra kontakt med mäklaren. Mäklaren har varit lyhörd och tillmötesgående och alltid tillgänglig

Edison S

Jätte nöjd!

Tack snälla :-) Mvh Nina Strange

Diana O
Gamla Bro

Allting sköttes mycket proffesionellt, och hela proceduren gick smidigt till. Mycket kunnig mäklare med god erfarenhet och mycket engagemang. Rekommenderar verkligen Nina som mäklare!

Svar från Nina Strange

Tack snälla för ert egna engagemang. Har varit en glädje att hjälpa er byta bostad. Med vänlig hälsning, Nina

Petra B
Gamla Bro

Proffsigt och trevligt. Mäklaren var påläst om objektet, affären gick smidigt.

Svar från Nina Strange

Tack för ert svar och glädjen att hjälpa er hitta en ny bostad. Med vänlig hälsning, Nina

Patricio Edgardo C
Bro Råby Gärde

Mäklaren uppträde professionell, väl förbered, någon man lätt kunde få förtroende för uppdraget. Hennes kunskap om hur försäljningen skulle läggas till, gjorde att försäljningen blev smidig och lyckad. Dessutom stor berömmelse för hon som tog hand om förberedelse inför visningen.

Svar från Nina Strange

Tack för ditt fina svar. Önskar dig all lycka med din nya bostad. Med vänlig hälsning, Nina

Gunnar K
Kungsängen Ekhammar

Vi blev hjälpta av en mycket kunnig mäklare som berättade och visade allt i både lägenhet och övriga gemensamhetsytrymmen. Tillmötesgående i önskan av visningstid och tid vid kontraktsskrivning. Alla kontakter med mäklaren var trevliga och professionella! Högsta betyg och bästa rekommendationer.

Svar från Nina Strange

Tack snälla Gunnar. Hoppas du skall trivas i din nya bostad. Med vänlig hälsning, Nina

Alex A
Bålsta Väppeby Äng

Bemötandet var helt okej men ytlig och hastig. Svepande och otydliga svar. Skickade fel förhandsavtal genom att mejla gammal avtal och genomgående upplevd stressig beteende. Ger inte känslan av en kompetent och professionell mäklarfirma.

Svar från Nina Strange

Hej Alex. Mycket tråkigt att du upplevde processen så. Det är viktigt att man både som Mäklare och Köpare tar sig den tid det krävs i ett såhär viktigt beslut. Det är mycket som är nya termer och det kräver sin tid och engagemang från båda parter. Hoppas ni ska trivas i ert nya hem när det är dags.

Andreia A
Bro Finnsta

Nina var otroligt hjälpsam och gjorde hela mitt upplevelse som köpare otroligt enkel! Tack Nina :).

Svar från Nina Strange

Tack snälla Andreia. Härligt att se hur fint du gjort i bostaden och att du trivs så bra. Mvh Nina

Fredrik B
Bro

Frida Evstedt hjälpte oss både att sälja och köpa ny bostad. Otroligt professionell mäklare som vi rekommenderar starkt.

Sebastian P
Sålde sin stuga med hjälp av
Bro

Tillmötesgående och lyhörda gentemot mig som kund, kunniga samt förtroendeingivande. Rekommenderas!

Svar från Linn Lindblad

Tusen tack för fina ord. Tack för förtroendet. Lycka till framöver. Hälsningar Linn Lindblad

Heli K
Bro Rosenängarna

Väldig bra och personlig bemötande. Vi är så tacksamma för Linns fina och proffsig arbete med försäljning av vår lägenhet. Rekommenderas varmt!

Svar från HusmanHagberg Upplands Bro

Tusen tack för fina ord, det var ett sant nöje att att få lära känna er och motta ert postiva bemötande. Lycka till med ert nya hus. Varma hälsningar Linn

Tomas E
Kungsängen Strandvägsområdet

Vi har fått ett bra bemötande. Förväntningarna var höga från vår sida och blev väl uppfyllda an mäklaren. Tror att det är få försäljningar som gått så snabbt.

Svar från Nina Strange

Tack snälla underbara ni. Vill önska er all lycka till med er nya bostad. Med vänlig hälsning, Nina

Gholam Reza S
Gamla Bro

Positivt bemötandet. Jag förväntade mig att HMH marknadsföra min bostad på bästa mig så att sälja den vidare på ett bra pris. Jag är ganska så nöjd och tacksam för det som HMH förhandla det.

Svar från Nina Strange

Tack Reza, det måste kännas fantastiskt att fått det bästa priset i föreningen för den bostad du har som någonsin sålts. Lycka till med din nya bostad Nina Strange

Simona A
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Upplands Bro

Snabbt, tryggt och trevligt skött.

tack snälla! Hoppas du kommer trivas i ditt nya hus! Hälsningar Linn

Åsa L

Inga konstigheter.

Svar från Nina Strange

Tack för att ni tog er tid att svara. Så roligt att ni efter alla dessa år hittat er tillflyktsort. Med vänlig hälsning, Nina Strange

Frida Ö
Köpte sitt hus med hjälp av

Väldigt bra och personligt bemötande

Svar från Linn Lindblad

Hej tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Önskar er all lycka och att ni ska trivas i ert nya boende. trevlig sommar, Hälsningar Linn Lindblad

Oskar Jonas D
Sålde sitt hus med hjälp av

Positiv inställning och mycket tillmötesgående vid förändringar och funderingar. Det var både utvecklade och vinstgivande.

Svar från Linn Lindblad

Oskar - så roligt att få hjälpa dig med din försäljning. Du har lärt mig mycket! Trevlig sommar, Hälsningar Linn Lindblad

Linda M
Köpte sitt hus med hjälp av

Innan vi hade vunnit budgivningen upplevde vi mäklaren som lite kort och inte så tillmötesgående. När det sedan var dags för kontraktsskrivning mm blev det mycket bättre.

Svar från Nina Strange

Hej Linda. Tack för att du tog dig tiden att besvara Reco. Det var nyttigt att läsa ditt omdöme. Jag har under dessa covid tider försökt att hålla lite distans men vill absolut inte upplevas kort på något sätt. Annars brukar jag få omdömen som engagerad och social . Det var härligt att ni fick se den sidan av mig också. 😀 glad midsommar Nina

Matilda B
Kungsängen Norrboda

Överlag ok! För oss blev det dock rörigt och vi kommer att undvika HusmanHagberg Upplands Bro i framtiden.

Svar från Linn Lindblad

Hej tack snälla för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Tyvärr var det en långdragen affär och kan förstå om det till viss del blev rörigt! Hoppas ändå att ni fått svar på era frågeställningar och önskemål och ni är välkomna att kontakta oss direkt så hjälper vi er vidare. Hälsningar Linn Lindblad

Bengt Ove M
Sålde sin stuga med hjälp av

Perfekt bemötande från första stund. Mäklaren gjorde en korrekt bedömning av utgångsbud och försäljningen genomfördes enligt uppgjord tidsplan. Mäklaren är erfaren, positiv och kan sin yrkesroll.

Svar från Nina Strange

Fantastiska ni. Nu önskar jag er lycka till med era nya planer. Med vänlig hälsning, Nina

Jasmina B
Kungsängen Tibble

Nina är trevlig och proffsig. Rekomenderas starkt!

Svar från Nina Strange

Tack snälla för att ni hann ta er tiden att svara. Det var med glädje jag fick hjälpa er till er nya bostad. Med vänlig hälsning, Nina

Christopher H
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Linn Lindblad överträffade alla mina förväntningar gällande försäljning av min bostad . /christopher

Svar från Linn Lindblad

Stort tack för fina ord! Sp roligt att få hjälpa er med er försäljning, Ha det fint! Hälsningar Linn Lindblad

Christine Elaine Charlotte B
Kungsängen Lennartsnäs

Vi köpte hus. Nina Strange, vår mäklare var toppen!

Svar från Nina Strange

Hej Tina och Sven. Tack snälla för erat omdömen och det var med glädje jag fick hjälpa er med ert nya hus. Lycka till 😀 Nina

Efva L
Kungsängen Norrboda

10/10! Linn är en mycket engagerad, professionell, lyhörd, drivande och trevlig mäklare som jag gärna skulle använda igen, vilket även visade sig i ett utmärkt, snabbt och väl genomfört resultat.

Svar från Linn Lindblad

Tusen tack för fina ord. Hjälper dig självklart gärna igen framöver när du flyttar nästa gång. Stort lycka till. Hälsningar Linn Lindblad

Mirja Kristiina L
Gamla Bro

Mycket bra upplevelse.. Bra arbete av mäklaren

Svar från Linn Lindblad

Hej Kristiina, Stort tack för ert förtroende att jag fick hjälpa er att sälja ert hus. Önskar er all lycka vidare framöver med nästa fas i livet. Hälsningar Linn Lindblad

Daniel K
Bro Finnsta

Jag har köpt ett radhus, det var jag som kontaktade Linn. Jag förväntade att hon kontaktar mig snabbt och det gjorde hon, det var viktigaste för mig att allt fixas så snart som möjligt och det var hon duktig med. Allt gick smidigt och fint!

Svar från Linn Lindblad

Hej Daniel, Så roligt att jag fick hjälpa ert med ert nya boende. Stort tack för fina rekommendationer och lycka till framöver och hoppas ni kommer trivas i bostaden och området. Hälsningar Linn Lindblad

Susanna C
Kungsängen Tibble

Jag och sambon köpte en lägenhet. Bemötande av mäklaren var vänligt och snabbt, dock inte lika lätt att få tag på nu sen försäljningen blev påskriven.

Svar från Linn Lindblad

Hej Susanna! Tack snälla för att du tog dig tid att skriva rekommendationen. Det är svårt att hålla samma frekventa kontakt under hela processen, då budgivning/förhandling oftast är väldigt snabbrörlig. Tråkigt att ni inte känner att jag varit tillräckligt tillgänglig, tyvärr är det svårt att hålla samma frekventa uppdatering för alla kunder hela tiden. Trots detta hoppas jag att ni känner att ni fått tillräckligt stöd från vår dagliga kontakt i mejl/samtal/sms som vi haft under denna period. Ni är varmt välkomna om det...

Tova Anna Carina Linnéa O

Engagemange , otroligt trevliga,

Svar från Linn Lindblad

Tack snälla! Det var väldigt roligt att få lära känna er under försäljningen av er bostad. Hälsningar Linn Lindblad

Andreas Ö
Bro Råby Gärde

Trevligt bemötande och behjälplig för frågeställningar.

Tack snälla! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. Hälsningar Linn Lindblad

Ghirmatsen T
Kungsängen Strandvägsområdet

Ettan,lägenhet jag har hittat på anawsen Jag fick bra hjälp

Tack, vad roligt att höra! Mvh Marita Ask

Mikael G
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Upplands Bro

Första gången jag sålde lägenhet och mäklaren förklarade tydligt vad som jag skulle tänka på och så. Sålde en 2:a i utkanten av Bro och fick ut mitt lägsta tänkbara pris iaf även om jag hoppats på att få ut lite mer. Men det tog bara två dagar efter första visningen innan jag fick första budet.

Tack Mikael och lycka till med det nya boendet. Mvh Marita Ask

Helge Peter W
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Upplands Bro

Köpte en bostadsrätt i Kungsängen genom en mäklare från Husman Hagberg. Professionellt och personligt skött, vi är nöjda med hela skeendet.

Svar från HusmanHagberg Upplands Bro

Tack snälla Helge! Det var ett nöje att få stifta er bekanskap och hjälpa er. Mvh Marita Ask

Merja Hannele L
Sålde sitt hus med hjälp av

Pålitlig,kundvänlig och informativ mäklare. Rekommenderar varmt till andra kunder. Tack för långvarig kontakt som inte är helt slutfört än!

Svar från Nina Strange

Tack Merja. Vi hoppas att köparna skall trivas lika bra som ni gjort. MVH Nina Strange

Helen M
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Upplands Bro

Vi sålde vår villa i Kungsängen och allt gick supersnabbt och smidigt. Vi fick under resans gång bra och snabb återkoppling. Bra information om vad som är nästa steg vilket vi kände oss väldigt trygga med.

Clas Thomas Stefan E
Sålde sitt hus med hjälp av

Vi sålde vår villa i rekordfart till rekordpris! Seriös och kunnig mäklare med trevligt sätt och bra driv. Kan inte annat än ge högsta betyg till HusmanHagberg Upplands Bro.

Svar från Nina Strange

Hej Thomas. Tack för ditt/ert fina svar. Det var en ynnest att få bistå er genom denna affär. Hoppas ni trivs bättre i er nya kommun och stora gård. Mvh Nina

Bengt O
Sålde sitt hus med hjälp av

En villa vid Mälaren. Kontaktade mäklare när jag såg en annons om värderingar av fastigheter. Fickmycket snabbt svar när jag talat med telefon svararen. Hon kom samma dag till fastigheten och gav ett helgjutet intryck. Vi kom sedan snabbt och till min fulla belåtenhet hur vi skulle gå vidare. Under hela processen höll mäklaren en utmärkt kontakt inför och efter visningarna. Jag var också mycket nöjd med fotografering och broschyren, Prisvärt med hög kvalitet

Svar från Nina Strange

Hej Bengt. Ditt fina svar hade smugit sig in utan att jag sett det. Jag blir varm och tacksam över ditt/ert fina omdöme, Jag hoppas ni skall trivas med era nya grannar och hör gärna av er om ni får nya planer för framtiden. Mvh Nina

Hassan W
Kungsängen Tibble

Mycket besviken att köpa lägenhet från deras mäklaren. Hon har ljugit flera gånger om lägenheten inredning och hjälpte säljeren att jävlas efter flytt skador i lägenhet. mäklaren hållet avstånd från skador som säljeren gjorde tog bort vardagrum dörren och väg skodor efter hängande tavlor. Tog bort bathroom kommod luckan. Mäklaren ljugit om extra förråd som tillhör till lägenhet. Aldrig kommer att rekommendera någon köpa lägenhet från husman Upplands Bro . De är inte seriösa och lekar med folk skriva avtalet och sen tvingar att köpa lägenhet.

Volker Dietrich S
Bro Rättarboda

Nina har jobbat med stor energi och klarhet. Hon gav sig aldrig och hittade under hela, långa processen den rätta vägen till ett bra resutat.

Svar från Nina Strange

Tack snälla ni för den stora förmånen att få hjälpa er med denna förmedling. Mvh Nina Strange

Jasminka B
Kungsängen Norrboda

Väldigt duktig mäklare som hjälpte oss med vårat husköp. Vi fick bra information och vår mäklare var väldigt tydlig och lättillgänglig i sitt arbete med oss som köpare.

Svar från Nina Strange

Stort tack för en snabb affär och varmt välkomna till Norrboda! Mvh Nina Strange

Anne Katriina O
Bro Håbo-Tibble Näshagen

Vi har sålt ett fritdshus gm H&H. Mäklaren berömde oss för vårt fina hus och berättade att hon hade intresserade på lager från tidigare visningar. Detta gjorde oss hoppfulla. Hon satte upp ett utgångspris som sedan infriades. Vi fick en bra och snabb process fram till kontraktsskrivning. Alltså, proffsigt och trevligt bemötande med utlovad leverans.

Svar från Nina Strange

Hej! Tack för de vänliga orden, det var ett nöje att få hjälpa er. Mvh Nina Strange

Anette S
Bro Smidö

Jättenöjd med Nina! Köpt litet hus och hon är hjälpsam, tillgänglig och tillmötesgående. Rekommenderas!

Tack Anette för dina fina ord! Mvh Nina Strange

Elizabeth T
Kungsängen Tibble

Med Nina.. Frpn Kungsängen Fint bemötande. Hon kan i sitt y yrke. Tydligt kommunikation. Fint och bra prestation. Mvh.Elizabeth

Stort tack Elisabeth, vad roligt att höra! Mvh Nina Strange

Mattias H
Sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Upplands Bro
Kungsängen

Jag har sålt mitt hus. Mäklaren har varit lätt att arbeta tillsammans med och tydlig i vad jag kunnat förvänta mig och hur processen sett ut. Hon har varit mycket behjälplig.

Tack Mattias för de vänliga orden! Mvh Marita Ask

Berit S
Kungsängen Centrum

Vi blev hjälpta av mäklaren Nina Strange som var lika professionell som hon var ödmjuk och förstående. Mycket tydlig och tog sig tid. Vi har köpt en lägenhet i Kungsängen på Tallrisvägen. Mäklaren uppfyllde alla våra förväntningar. Mvh Mariana

Margaretha L
Bro Smidö

Snabba svar. Bra kommunikation. Lyhörd. Bra avslut.

Tack snälla Margareta! De orden värmer. Mvh Nina Strange