HusmanHagberg Upplands Bro

Östervägen 4, 196 02 Kungsängen — Visa karta

Allt fler söker sig till Upplands-Bro och alla fina boendemöjligheter i området! Om du är en av dem, ska du ta kontakt med oss på HusmanHagberg. Vår passion är att hitta den perfekta bostaden för just dig. Vi är fristående från både försäkringsbolag och banker, och kan anpassa affären efter dina behov.

Vi har koll på var radhus, lägenheter och villor finns i Upplands-Bro. Dessutom älskar vi mäklare att jobba med det vi gör. Kontakta oss så tar vi nästa steg i bostadsaffären tillsammans. Varmt välkommen.

Läs vad 35 kunder tycker om HusmanHagberg Upplands Bro

• 2020-07-29

Bengt O skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    En villa vid Mälaren. Kontaktade mäklare när jag såg en annons om värderingar av fastigheter. Fickmycket snabbt svar när jag talat med telefon svararen. Hon kom samma dag till fastigheten och gav ett helgjutet intryck. Vi kom sedan snabbt och till min fulla belåtenhet hur vi skulle gå vidare. Under hela processen höll mäklaren en utmärkt kontakt inför och efter visningarna. Jag var också mycket nöjd med fotografering och broschyren,

Prisvärt med hög kvalitet Läs mer
  • Hassan W

2020-06-26

Hassan W skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Mycket besviken att köpa lägenhet från deras mäklaren. Hon har ljugit flera gånger om lägenheten inredning och hjälpte säljeren att jävlas efter flytt skador i lägenhet. mäklaren hållet avstånd från skador som säljeren gjorde tog bort vardagrum dörren och väg skodor efter hängande tavlor. Tog bort bathroom kommod luckan. Mäklaren ljugit om extra förråd som tillhör till lägenhet.
    Aldrig kommer att rekommendera någon köpa lägenhet från husman Upplands Bro . De är inte seriösa och lekar med folk skriva avtalet och sen tvingar att köpa lägenhet. Läs mer
  • 2020-06-25

Volker Dietrich S skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Nina har jobbat med stor energi och klarhet. Hon gav sig aldrig och hittade under hela, långa processen den rätta vägen till ett bra resutat. Läs mer
    2020-06-25 HusmanHagberg Upplands Bro svarar Volker Dietrich S
    Tack snälla ni för den stora förmånen att få hjälpa er med denna förmedling.
    Nina Strange
  • 2020-06-22

Jasminka B skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Väldigt duktig mäklare som hjälpte oss med vårat husköp. Vi fick bra information och vår mäklare var väldigt tydlig och lättillgänglig i sitt arbete med oss som köpare. Läs mer
    2020-06-25 HusmanHagberg Upplands Bro svarar Jasminka B
    Stort tack för en snabb affär och varmt välkomna till Norrboda!

Nina Strange
  • 2020-06-16

Anne Katriina O skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Vi har sålt ett fritdshus gm H&H. Mäklaren berömde oss för vårt fina hus och berättade att hon hade intresserade på lager från tidigare visningar. Detta gjorde oss hoppfulla. Hon satte upp ett utgångspris som sedan infriades. Vi fick en bra och snabb process fram till kontraktsskrivning.
    Alltså, proffsigt och trevligt bemötande med utlovad leverans. Läs mer
    2020-06-16 HusmanHagberg Upplands Bro svarar Anne Katriina O
    Hej!
    Tack för de vänliga orden, det var ett nöje att få hjälpa er.

• 2020-05-22

Anette S skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jättenöjd med Nina! Köpt litet hus och hon är hjälpsam, tillgänglig och tillmötesgående. Rekommenderas! Läs mer
    2020-06-12 HusmanHagberg Upplands Bro svarar Anette S
    Tack Anette för dina fina ord!

• 2020-05-20

Tydligt kommunikation.
    Fint och bra prestation.
    Mvh.Elizabeth Läs mer
    2020-06-12 HusmanHagberg Upplands Bro svarar Elizabeth T
    Stort tack Elisabeth, vad roligt att höra!

• 2020-05-12

Mattias H skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jag har sålt mitt hus.
    Mäklaren har varit lätt att arbeta tillsammans med och tydlig i vad jag kunnat förvänta mig och hur processen sett ut. Hon har varit mycket behjälplig. Läs mer
    2020-05-14 HusmanHagberg Upplands Bro svarar Mattias H
    Tack Mattias för de vänliga orden!
    Mvh Marita Ask
  • 2020-04-23

Berit S skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Vi blev hjälpta av mäklaren Nina Strange som var lika professionell som hon var ödmjuk och förstående.
    Mycket tydlig och tog sig tid.
    Vi har köpt en lägenhet i Kungsängen på Tallrisvägen.
    Mäklaren uppfyllde alla våra förväntningar.

Mariana Läs mer
  • 2020-04-16

Margaretha L skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Snabba svar. Bra kommunikation. Lyhörd.
    Bra avslut. Läs mer
    2020-04-16 HusmanHagberg Upplands Bro svarar Margaretha L
    Tack snälla Margareta!
    De orden värmer.
  • 2020-03-20

Sina K skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    En professionellt mäklarfirma med professionella och hjälpsamma kollegor som hjälper kunden i hela processen.man behöver inte känna sig osäkert eftersom HusmanHagberg hjälper till med allt man behöver. rekommenderas stark! Läs mer
  • 2020-03-17

Evy Angela J skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Sålt radhus på mycket proffsigt sätt. Lättillgänglig vid frågor. Bra planering och genomförande av visningar. Superbra ur alla aspekter Läs mer
  • 2019-12-08

Birgitta E skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jag har köpt en bostadsrätt och bemötandet var proffsigt och informativt.
    Själva förloppet var lite stressande men nu känns allt bra. Läs mer
  • 2019-11-09

Yvonne L skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Sålde min lägenhet snabbt, smidigtoch snyggt! Läs mer
    2019-11-12 HusmanHagberg Upplands Bro svarar Yvonne L
    Tack för förtroendet. Med vänlig hälsning, Nina
  • 2019-10-12

Sune Eskil A skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Sålde vårt radhus.
    Blev vänligt o bra bemött.
    Våra förväntningar var ifrån början mycket bra, men vissa saker glömdes bort, men trots det såldes vårt hus snabbt. Fick tom ut mer än utgångspriset. Läs mer
    2019-10-14 HusmanHagberg Upplands Bro svarar Sune Eskil A
    Tack Sune och Margot!
    Lycka till med ert nya boende.
  • 2019-08-13

Niklas M skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Mycket professionellt och engagerat bemötande Läs mer
    2019-10-14 HusmanHagberg Upplands Bro svarar Niklas M
    Hej Niklas!
    Tack för de fina orden. Hoppas att ni ska trivas i ert minst lika fina hus.
  • 2019-08-12

Nina M skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Profesjonell men samtidig personlig i sitt møte med kunden. Läs mer
    2019-10-14 HusmanHagberg Upplands Bro svarar Nina M
    Hej!
    Tack så mycket Nina! Hoppas att ni ska trivas i ert nya fina hus.
  • 2019-06-26

Irgalem H skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    jag har köpt radhus mäklaren bemötande var jätte bra kunskap av mäklaren var bra och tydligt och punktlig vi upplevde bra Läs mer
  • 2019-06-26

Eseias S skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jag har köpt en radhus mäklaren var trevligt positivt och kunnig det fantastisk träffa henne Läs mer
  • 2019-06-24

Jahangir H skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Nina är en pålitlig och hängiven mäklare med hjärtat på rätt ställe. Hon tänker alltid på alla parter och känner området väldigt bra.
    Jahangir Hashemi Läs mer
  • 2019-04-24

Nimbe Aparicio De P skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jenny är en person som är mycket engagerad i sitt arbete, vänligt och effektivt. Jag är väldigt nöjd med hennes arbete. Läs mer
  • 2019-03-29

Gunilla N skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren är otroligt behjälplig. Trevlig och vänlig. Hon förklarar och svarar på frågor så snabbt. Eftersom jag inte köper hus varje dag så var hon ett väldigt fint stöd.
    En positiv upplevelse. Läs mer
  • Elin Anna Marie G

2019-02-04

Elin Anna Marie G skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jag har köpt en 1a på 29kvm och mäklaren bemötte mig super bra! Seriös och härlig! Och har hjälp mig att få svar på frågor jag haft! Läs mer
  • 2018-12-31

Chi-Keung L skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Hej, Jag tycker att har varit bra affär än så länge Jag är nöjd,, Läs mer
  • Joakim S

2018-11-30

Joakim S skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jag har köpt en Bostadsrätt i Kungsängen. Mäklaren har svarat upp mot mina krav vad gäller tillgänglighet och snabba svar. Läs mer
  • Rickard S

2018-11-07

Rickard S skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jätte trevlig och bra bemötande från början till slut Läs mer
    2018-11-12 HusmanHagberg Upplands-Bro svarar Rickard S
    Tack för dina fina ord Rickard!
  • 2018-11-06

Vaidrius S skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jenny was super helpful, very professional and informative. Highly recommended! Läs mer
    2018-11-14 HusmanHagberg Upplands-Bro svarar Vaidrius S
    Thanks Vaidrius for your kind words :) !
  • Jyrki Tapio K

2018-11-06

Jyrki Tapio K skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Första visningen, slänger ut min trasmatta på balkongen, där den vart liggande i några veckor. Sen vart jag inte informerad om att HSB skulle besikta lgh innan köparen vart godkänd, drog ut några extra veckor. Nu när HSB har godkänd min lgh, så fick jag info från mäklaren att styrelsen här måste ha möte, och det har dom sista måndagen i månaden. Så hon håller handpenningen i över en månads tid. Vill inte betala ut innan styrelsen har sagt. Nej, det här vill jag inte uppleva igen. Läs mer
    2018-12-03 HusmanHagberg Upplands-Bro svarar Jyrki Tapio K
    Hej Jyrki, jag tackar för dina ord och att du berättar hur du känner. Gällande mattan så ville jag vara med och påverka fotograferingen och i din närvaro placerade jag mattan på balkongen för att jag ville få till så bra bilder som möjligt, vilket jag berättade för dig. Det är viktigt för mig att få till så bra bilder som möjligt. Gällande besiktningen så är det föreningens regler att de alltid besiktar i samband med överlåtelser vilket är en förutsättning för att föreingen ska godkänna köparen och därmed även försäljningen. Precis som du skriver får jag inte betala ut handpenningen för ens köparen har blivit medlem i bostadsrättsföreningen och köpet är igenom. Detta tog ca 3 veckor. Tack Jyrki och jag önskar dig lycka till frmaöver och kan jag hjäpa dig med något så är det bara att höra av dig. Hälsningar Jenny Matta Bueno
  • 2018-10-23

Ann-christin B skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Vi sålde vår bostad i Brunna, Kungsängen. Vår mäklare Jenny Matta Bueno var super proffsig i sitt sätt att vägleda oss genom prissättning och även tidsplaneringen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2018-10-07

Beatrice E skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Köpt en bostadsrätt 2rok.
    Trevlig, snabb på återkoppling .
    Personlig och god service.. Läs mer
  • 2018-09-21

Monique M skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Sålt radhus under en tuff lågkonjunktur på bostadsmarknaden. Jag var redo att ge upp många gånger men Yvonne Eriksson peppade och orkade alltid ett varv till. Och hon fick rätt, vi sålde huset till slut. Till ett mycket vettigt pris dessutom! Läs mer
    2018-09-24 HusmanHagberg Upplands-Bro svarar Monique M
    Tack för de fina orden! Det är min absolut bästa belöning att se min kund nöjd.
  • 2018-09-20

Carl-Henrik L skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Köpte husboch sålde lägenhet. Mäklaren var väldigt, kunnig och hjälpsam med alla frågor som uppstod under hela processen och vi var supernöjda! Läs mer
    2018-09-24 HusmanHagberg Upplands-Bro svarar Carl-Henrik L
    Tack så mycket för omdömet. Så roligt det är att höra ifrån nöjda kunder!
  • 2018-09-18

Madeleine O skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jag har köpt en 1:a med sovalkov och balkong. Jag blev bemött på ett väldigt positivt och trevligt sätt så man fick förtroende för mäklaren. Jag hade förväntningarna att mäklaren skulle vara trevlig och mycket kunnig och jag tyckte hon levde upp till detta. Jag hade en mycket trevlig upplevelse! Läs mer
  • 2018-09-18

Kent O skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Rätt attityd
    Sanslöst trevlig mäklare: Jenny Matta Bueno
    Köpte Vitrosvägen 17 Upplands Bro Läs mer
  • Botan B

2018-09-18

Botan B skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jenny Matta Bueno har hjälpt oss i 2 lägenhetsaffärer de senaste åren. I båda fallen all har vi känt oss otroligt väl omhändertagna och trygga. Hon gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet just när marknaden började gunga men hon kämpade på och till slut så fick vi det priset vi ville ha.

Jenny är proffsig, lyhörd, informativ, trevlig och en sjukt bra mäklare! Läs mer

Östervägen 4, 196 02 Kungsängen