HusmanHagberg Upplands Bro

HusmanHagberg Upplands Bro

Allt fler söker sig till Upplands-Bro och alla fina boendemöjligheter i området! Om du är en av dem, ska du ta kontakt med oss på HusmanHagberg. Vår passion är att hitta den perfekta bostaden för just dig. Vi är fristående från både försäkringsbolag och banker, och kan anpassa affären efter dina behov.

Vi har koll på var radhus, lägenheter och villor finns i Upplands-Bro. Dessutom älskar vi mäklare att jobba med det vi gör. Kontakta oss så tar vi nästa steg i bostadsaffären tillsammans. Varmt välkommen.

Läs vad 57 kunder tycker om HusmanHagberg Upplands Bro 2

• köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Upplands Bro
    2021-07-20
    Snabbt, tryggt och trevligt skött.
    2021-07-19
    Inga konstigheter.
    Tack för att ni tog er tid att svara. Så roligt att ni efter alla dessa år hittat er tillflyktsort. Med vänlig hälsning, Nina Strange HusmanHagberg Upplands Bro
    2021-07-05
    Väldigt bra och personligt bemötande
    Hej tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Önskar er all lycka och att ni ska trivas i ert nya boende. trevlig sommar, Hälsningar Linn Lindblad HusmanHagberg Upplands Bro
    2021-07-02
    Positiv inställning och mycket tillmötesgående vid förändringar och funderingar.
    Det var både utvecklade och vinstgivande.
    Oskar - så roligt att få hjälpa dig med din försäljning. Du har lärt mig mycket! Trevlig sommar, Hälsningar Linn Lindblad HusmanHagberg Upplands Bro
    2021-06-25
    Innan vi hade vunnit budgivningen upplevde vi mäklaren som lite kort och inte så tillmötesgående.
    När det sedan var dags för kontraktsskrivning mm blev det mycket bättre.
    Hej Linda. Tack för att du tog dig tiden att besvara Reco. Det var nyttigt att läsa ditt omdöme. Jag har under dessa covid tider försökt att hålla lite distans men vill absolut inte upplevas kort på något sätt. Annars brukar jag få omdömen som engagerad och social . Det var härligt att ni fick se den sidan av mig också. 😀 glad midsommar Nina HusmanHagberg Upplands Bro
    2021-06-24
    Överlag ok! För oss blev det dock rörigt och vi kommer att undvika HusmanHagberg Upplands Bro i framtiden.
    Hej tack snälla för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Tyvärr var det en långdragen affär och kan förstå om det till viss del blev rörigt! Hoppas ändå att ni fått svar på era frågeställningar och önskemål och ni är välkomna att kontakta oss direkt så hjälper vi er vidare. Hälsningar Linn Lindblad HusmanHagberg Upplands Bro
  • sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Upplands Bro
    2021-06-22
    Perfekt bemötande från första stund. Mäklaren gjorde en korrekt bedömning av utgångsbud och försäljningen genomfördes enligt uppgjord tidsplan. Mäklaren är erfaren, positiv och kan sin yrkesroll.
    Fantastiska ni. Nu önskar jag er lycka till med era nya planer. Med vänlig hälsning, Nina HusmanHagberg Upplands Bro
  • Jasmina B
    2021-06-21
    Nina är trevlig och proffsig. Rekomenderas starkt!
    Tack snälla för att ni hann ta er tiden att svara. Det var med glädje jag fick hjälpa er till er nya bostad. Med vänlig hälsning, Nina HusmanHagberg Upplands Bro
    2021-06-01
    Linn Lindblad överträffade alla mina förväntningar gällande försäljning av min bostad .

/christopher
    Stort tack för fina ord! Sp roligt att få hjälpa er med er försäljning, Ha det fint! Hälsningar Linn Lindblad HusmanHagberg Upplands Bro
    • Kungsängen Lennartsnäs
    2021-05-04
    Vi köpte hus.
    Nina Strange, vår mäklare var toppen!
    Hej Tina och Sven. Tack snälla för erat omdömen och det var med glädje jag fick hjälpa er med ert nya hus. Lycka till 😀 Nina HusmanHagberg Upplands Bro
    2021-04-20
    10/10!
    Linn är en mycket engagerad, professionell, lyhörd, drivande och trevlig mäklare som jag gärna skulle använda igen, vilket även visade sig i ett utmärkt, snabbt och väl genomfört resultat.
    Tusen tack för fina ord. Hjälper dig självklart gärna igen framöver när du flyttar nästa gång. Stort lycka till. Hälsningar Linn Lindblad HusmanHagberg Upplands Bro
    2021-04-12
    Mycket bra upplevelse..
    Bra arbete av mäklaren
    Hej Kristiina, Stort tack för ert förtroende att jag fick hjälpa er att sälja ert hus. Önskar er all lycka vidare framöver med nästa fas i livet. Hälsningar Linn Lindblad HusmanHagberg Upplands Bro
    • Bro Finnsta
    2021-04-09
    Jag har köpt ett radhus, det var jag som kontaktade Linn.
    Jag förväntade att hon kontaktar mig snabbt och det gjorde hon, det var viktigaste för mig att allt fixas så snart som möjligt och det var hon duktig med.
    Allt gick smidigt och fint!
    Hej Daniel, Så roligt att jag fick hjälpa ert med ert nya boende. Stort tack för fina rekommendationer och lycka till framöver och hoppas ni kommer trivas i bostaden och området. Hälsningar Linn Lindblad HusmanHagberg Upplands Bro
    2021-03-29
    Jag och sambon köpte en lägenhet. Bemötande av mäklaren var vänligt och snabbt, dock inte lika lätt att få tag på nu sen försäljningen blev påskriven.
    Hej Susanna! Tack snälla för att du tog dig tid att skriva rekommendationen. Det är svårt att hålla samma frekventa kontakt under hela processen, då budgivning/förhandling oftast är väldigt snabbrörlig. Tråkigt att ni inte känner att jag varit tillräckligt tillgänglig, tyvärr är det svårt att hålla samma frekventa uppdatering för alla kunder hela tiden. Trots detta hoppas jag att ni känner att ni fått tillräckligt stöd från vår dagliga kontakt i mejl/samtal/sms som vi haft under denna period. Ni är varmt välkomna om det skulle dyka upp fler funderingar framöver. Lycka till med er nya bostad! Hälsningar Linn Lindblad HusmanHagberg Upplands Bro
    2021-02-17
    Engagemange , otroligt trevliga,
    Tack snälla! Det var väldigt roligt att få lära känna er under försäljningen av er bostad. Hälsningar Linn Lindblad HusmanHagberg Upplands Bro
    2021-02-17
    Trevligt bemötande och behjälplig för frågeställningar.
    Tack snälla! Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. Hälsningar Linn Lindblad HusmanHagberg Upplands Bro
    • Kungsängen Strandvägsområdet
    2020-11-22
    Ettan,lägenhet jag har hittat på anawsen
    Jag fick bra hjälp
    Tack, vad roligt att höra! Mvh Marita Ask HusmanHagberg Upplands Bro
    2020-09-15
    Första gången jag sålde lägenhet och mäklaren förklarade tydligt vad som jag skulle tänka på och så. Sålde en 2:a i utkanten av Bro och fick ut mitt lägsta tänkbara pris iaf även om jag hoppats på att få ut lite mer. Men det tog bara två dagar efter första visningen innan jag fick första budet.
    Tack Mikael och lycka till med det nya boendet. Mvh Marita Ask HusmanHagberg Upplands Bro
    2020-09-08
    Köpte en bostadsrätt i Kungsängen genom en mäklare från Husman Hagberg.
    Professionellt och personligt skött, vi är nöjda med hela skeendet.
    Tack snälla Helge! Det var ett nöje att få stifta er bekanskap och hjälpa er. Mvh Marita Ask HusmanHagberg Upplands Bro
    2020-09-02
    Pålitlig,kundvänlig och informativ mäklare.
    Rekommenderar varmt till andra kunder.
    Tack för långvarig kontakt som inte är helt slutfört än!
    Tack Merja. Vi hoppas att köparna skall trivas lika bra som ni gjort. MVH Nina Strange HusmanHagberg Upplands Bro
    2020-08-13
    Vi sålde vår villa i Kungsängen och allt gick supersnabbt och smidigt. Vi fick under resans gång bra och snabb återkoppling. Bra information om vad som är nästa steg vilket vi kände oss väldigt trygga med.
    2020-08-11
    Vi sålde vår villa i rekordfart till rekordpris!
    Seriös och kunnig mäklare med trevligt sätt och bra driv.
    Kan inte annat än ge högsta betyg till HusmanHagberg Upplands Bro.
    Hej Thomas. Tack för ditt/ert fina svar. Det var en ynnest att få bistå er genom denna affär. Hoppas ni trivs bättre i er nya kommun och stora gård. Mvh Nina HusmanHagberg Upplands Bro
    2020-07-29
    En villa vid Mälaren. Kontaktade mäklare när jag såg en annons om värderingar av fastigheter. Fickmycket snabbt svar när jag talat med telefon svararen. Hon kom samma dag till fastigheten och gav ett helgjutet intryck. Vi kom sedan snabbt och till min fulla belåtenhet hur vi skulle gå vidare. Under hela processen höll mäklaren en utmärkt kontakt inför och efter visningarna. Jag var också mycket nöjd med fotografering och broschyren,

Prisvärt med hög kvalitet
    Hej Bengt. Ditt fina svar hade smugit sig in utan att jag sett det. Jag blir varm och tacksam över ditt/ert fina omdöme, Jag hoppas ni skall trivas med era nya grannar och hör gärna av er om ni får nya planer för framtiden. Mvh Nina HusmanHagberg Upplands Bro
  • Hassan W
    2020-06-26
    Mycket besviken att köpa lägenhet från deras mäklaren. Hon har ljugit flera gånger om lägenheten inredning och hjälpte säljeren att jävlas efter flytt skador i lägenhet. mäklaren hållet avstånd från skador som säljeren gjorde tog bort vardagrum dörren och väg skodor efter hängande tavlor. Tog bort bathroom kommod luckan. Mäklaren ljugit om extra förråd som tillhör till lägenhet.
    Aldrig kommer att rekommendera någon köpa lägenhet från husman Upplands Bro . De är inte seriösa och lekar med folk skriva avtalet och sen tvingar att köpa lägenhet.
    • Bro Rättarboda
    2020-06-25
    Nina har jobbat med stor energi och klarhet. Hon gav sig aldrig och hittade under hela, långa processen den rätta vägen till ett bra resutat.
    Tack snälla ni för den stora förmånen att få hjälpa er med denna förmedling. Mvh Nina Strange HusmanHagberg Upplands Bro
    2020-06-22
    Väldigt duktig mäklare som hjälpte oss med vårat husköp. Vi fick bra information och vår mäklare var väldigt tydlig och lättillgänglig i sitt arbete med oss som köpare.
    Stort tack för en snabb affär och varmt välkomna till Norrboda! Mvh Nina Strange HusmanHagberg Upplands Bro
    • Bro Håbo-Tibble Näshagen
    2020-06-16
    Vi har sålt ett fritdshus gm H&H. Mäklaren berömde oss för vårt fina hus och berättade att hon hade intresserade på lager från tidigare visningar. Detta gjorde oss hoppfulla. Hon satte upp ett utgångspris som sedan infriades. Vi fick en bra och snabb process fram till kontraktsskrivning.
    Alltså, proffsigt och trevligt bemötande med utlovad leverans.
    Hej! Tack för de vänliga orden, det var ett nöje att få hjälpa er. Mvh Nina Strange HusmanHagberg Upplands Bro
    • Bro Smidö
    2020-05-22
    Jättenöjd med Nina! Köpt litet hus och hon är hjälpsam, tillgänglig och tillmötesgående. Rekommenderas!
    Tack Anette för dina fina ord! Mvh Nina Strange HusmanHagberg Upplands Bro
    Hon kan i sitt y yrke.
    Tydligt kommunikation.
    Fint och bra prestation.
    Mvh.Elizabeth
    Stort tack Elisabeth, vad roligt att höra! Mvh Nina Strange HusmanHagberg Upplands Bro
    2020-05-12
    Jag har sålt mitt hus.
    Mäklaren har varit lätt att arbeta tillsammans med och tydlig i vad jag kunnat förvänta mig och hur processen sett ut. Hon har varit mycket behjälplig.
    Tack Mattias för de vänliga orden! Mvh Marita Ask HusmanHagberg Upplands Bro
    • Kungsängen Centrum
    2020-04-23
    Vi blev hjälpta av mäklaren Nina Strange som var lika professionell som hon var ödmjuk och förstående.
    Mycket tydlig och tog sig tid.
    Vi har köpt en lägenhet i Kungsängen på Tallrisvägen.
    Mäklaren uppfyllde alla våra förväntningar.

Mariana
    • Bro Smidö
    2020-04-16
    Snabba svar. Bra kommunikation. Lyhörd.
    Bra avslut.
    Tack snälla Margareta! De orden värmer. Mvh Nina Strange HusmanHagberg Upplands Bro
    2020-03-20
    En professionellt mäklarfirma med professionella och hjälpsamma kollegor som hjälper kunden i hela processen.man behöver inte känna sig osäkert eftersom HusmanHagberg hjälper till med allt man behöver. rekommenderas stark!
    2020-03-17
    Sålt radhus på mycket proffsigt sätt. Lättillgänglig vid frågor. Bra planering och genomförande av visningar. Superbra ur alla aspekter
    2019-12-08
    Jag har köpt en bostadsrätt och bemötandet var proffsigt och informativt.
    Själva förloppet var lite stressande men nu känns allt bra.
    2019-11-09
    Sålde min lägenhet snabbt, smidigtoch snyggt!
    Tack för förtroendet. Med vänlig hälsning, Nina HusmanHagberg Upplands Bro
    2019-10-12
    Sålde vårt radhus.
    Blev vänligt o bra bemött.
    Våra förväntningar var ifrån början mycket bra, men vissa saker glömdes bort, men trots det såldes vårt hus snabbt. Fick tom ut mer än utgångspriset.
    Tack Sune och Margot! Lycka till med ert nya boende. Mvh Nina Strange HusmanHagberg Upplands Bro
    • Bro Rosenängarna
    2019-08-13
    Mycket professionellt och engagerat bemötande
    Hej Niklas! Tack för de fina orden. Hoppas att ni ska trivas i ert minst lika fina hus. Mvh Nina Strange HusmanHagberg Upplands Bro
    • Bro Rosenängarna
    2019-08-12
    Profesjonell men samtidig personlig i sitt møte med kunden.
    Hej! Tack så mycket Nina! Hoppas att ni ska trivas i ert nya fina hus. Mvh Nina Strange HusmanHagberg Upplands Bro
    2019-06-26
    jag har köpt radhus mäklaren bemötande var jätte bra kunskap av mäklaren var bra och tydligt och punktlig vi upplevde bra
    2019-06-26
    Jag har köpt en radhus mäklaren var trevligt positivt och kunnig det fantastisk träffa henne
    2019-06-24
    Nina är en pålitlig och hängiven mäklare med hjärtat på rätt ställe. Hon tänker alltid på alla parter och känner området väldigt bra.
    Jahangir Hashemi
    2019-04-24
    Jenny är en person som är mycket engagerad i sitt arbete, vänligt och effektivt. Jag är väldigt nöjd med hennes arbete.
    • Bro Finnsta
    2019-03-29
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Mäklaren är otroligt behjälplig. Trevlig och vänlig. Hon förklarar och svarar på frågor så snabbt. Eftersom jag inte köper hus varje dag så var hon ett väldigt fint stöd.
    En positiv upplevelse.
  • Elin Anna Marie G
    2019-02-04
    Jag har köpt en 1a på 29kvm och mäklaren bemötte mig super bra! Seriös och härlig! Och har hjälp mig att få svar på frågor jag haft!
    2018-12-31
    Hej, Jag tycker att har varit bra affär än så länge Jag är nöjd,,
  • Joakim S
    • Kungsängen Centrum
    2018-11-30
    Jag har köpt en Bostadsrätt i Kungsängen. Mäklaren har svarat upp mot mina krav vad gäller tillgänglighet och snabba svar.
  • Rickard S
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Upplands Bro
    2018-11-07
    Jätte trevlig och bra bemötande från början till slut
    Tack för dina fina ord Rickard! HusmanHagberg Upplands Bro
    2018-11-06
    Jenny was super helpful, very professional and informative. Highly recommended!
    Thanks Vaidrius for your kind words :) ! HusmanHagberg Upplands Bro
  • Jyrki Tapio K
    sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Upplands Bro
    2018-11-06
    Första visningen, slänger ut min trasmatta på balkongen, där den vart liggande i några veckor. Sen vart jag inte informerad om att HSB skulle besikta lgh innan köparen vart godkänd, drog ut några extra veckor. Nu när HSB har godkänd min lgh, så fick jag info från mäklaren att styrelsen här måste ha möte, och det har dom sista måndagen i månaden. Så hon håller handpenningen i över en månads tid. Vill inte betala ut innan styrelsen har sagt. Nej, det här vill jag inte uppleva igen.
    Hej Jyrki, jag tackar för dina ord och att du berättar hur du känner. Gällande mattan så ville jag vara med och påverka fotograferingen och i din närvaro placerade jag mattan på balkongen för att jag ville få till så bra bilder som möjligt, vilket jag berättade för dig. Det är viktigt för mig att få till så bra bilder som möjligt. Gällande besiktningen så är det föreningens regler att de alltid besiktar i samband med överlåtelser vilket är en förutsättning för att föreingen ska godkänna köparen och därmed även försäljningen. Precis som du skriver får jag inte betala ut handpenningen för ens köparen har blivit medlem i bostadsrättsföreningen och köpet är igenom. Detta tog ca 3 veckor. Tack Jyrki och jag önskar dig lycka till frmaöver och kan jag hjäpa dig med något så är det bara att höra av dig. Hälsningar Jenny Matta Bueno HusmanHagberg Upplands Bro