Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands-Bro HusmanHagberg HusmanHagberg Upplands Bro

HusmanHagberg Upplands Bro

Östervägen 4, 196 02 Kungsängen — Visa karta

Allt fler söker sig till Upplands-Bro och alla fina boendemöjligheter i området! Om du är en av dem, ska du ta kontakt med oss på HusmanHagberg. Vår passion är att hitta den perfekta bostaden för just dig. Vi är fristående från både försäkringsbolag och banker, och kan anpassa affären efter dina behov.

Vi har koll på var radhus, lägenheter och villor finns i Upplands-Bro. Dessutom älskar vi mäklare att jobba med det vi gör. Kontakta oss så tar vi nästa steg i bostadsaffären tillsammans. Varmt välkommen.

Läs vad 11 kunder tycker om HusmanHagberg Upplands Bro

• Joakim S
    Joakim S skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jag har köpt en Bostadsrätt i Kungsängen. Mäklaren har svarat upp mot mina krav vad gäller tillgänglighet och snabba svar. Läs mer
  • Rickard S
    Rickard S skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jätte trevlig och bra bemötande från början till slut Läs mer
    2018-11-12 HusmanHagberg Upplands-Bro svarar Rickard S
    Tack för dina fina ord Rickard!
  • Vaidrius S skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jenny was super helpful, very professional and informative. Highly recommended! Läs mer
    2018-11-14 HusmanHagberg Upplands-Bro svarar Vaidrius S
    Thanks Vaidrius for your kind words :) !
  • Jyrki Tapio K
    Jyrki Tapio K skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Första visningen, slänger ut min trasmatta på balkongen, där den vart liggande i några veckor. Sen vart jag inte informerad om att HSB skulle besikta lgh innan köparen vart godkänd, drog ut några extra veckor. Nu när HSB har godkänd min lgh, så fick jag info från mäklaren att styrelsen här måste ha möte, och det har dom sista måndagen i månaden. Så hon håller handpenningen i över en månads tid. Vill inte betala ut innan styrelsen har sagt. Nej, det här vill jag inte uppleva igen. Läs mer
    2018-12-03 HusmanHagberg Upplands-Bro svarar Jyrki Tapio K
    Hej Jyrki, jag tackar för dina ord och att du berättar hur du känner. Gällande mattan så ville jag vara med och påverka fotograferingen och i din närvaro placerade jag mattan på balkongen för att jag ville få till så bra bilder som möjligt, vilket jag berättade för dig. Det är viktigt för mig att få till så bra bilder som möjligt. Gällande besiktningen så är det föreningens regler att de alltid besiktar i samband med överlåtelser vilket är en förutsättning för att föreingen ska godkänna köparen och därmed även försäljningen. Precis som du skriver får jag inte betala ut handpenningen för ens köparen har blivit medlem i bostadsrättsföreningen och köpet är igenom. Detta tog ca 3 veckor. Tack Jyrki och jag önskar dig lycka till frmaöver och kan jag hjäpa dig med något så är det bara att höra av dig. Hälsningar Jenny Matta Bueno
  • Ann-christin B skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Vi sålde vår bostad i Brunna, Kungsängen. Vår mäklare Jenny Matta Bueno var super proffsig i sitt sätt att vägleda oss genom prissättning och även tidsplaneringen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Beatrice E skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Köpt en bostadsrätt 2rok.
    Trevlig, snabb på återkoppling .
    Personlig och god service.. Läs mer
  • Monique M skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Sålt radhus under en tuff lågkonjunktur på bostadsmarknaden. Jag var redo att ge upp många gånger men Yvonne Eriksson peppade och orkade alltid ett varv till. Och hon fick rätt, vi sålde huset till slut. Till ett mycket vettigt pris dessutom! Läs mer
    2018-09-24 HusmanHagberg Upplands-Bro svarar Monique M
    Tack för de fina orden! Det är min absolut bästa belöning att se min kund nöjd.
  • Carl-Henrik L skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Köpte husboch sålde lägenhet. Mäklaren var väldigt, kunnig och hjälpsam med alla frågor som uppstod under hela processen och vi var supernöjda! Läs mer
    2018-09-24 HusmanHagberg Upplands-Bro svarar Carl-Henrik L
    Tack så mycket för omdömet. Så roligt det är att höra ifrån nöjda kunder!
  • Madeleine O skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jag har köpt en 1:a med sovalkov och balkong. Jag blev bemött på ett väldigt positivt och trevligt sätt så man fick förtroende för mäklaren. Jag hade förväntningarna att mäklaren skulle vara trevlig och mycket kunnig och jag tyckte hon levde upp till detta. Jag hade en mycket trevlig upplevelse! Läs mer
  • Kent O skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Rätt attityd
    Sanslöst trevlig mäklare: Jenny Matta Bueno
    Köpte Vitrosvägen 17 Upplands Bro Läs mer
  • Botan B
    Botan B skrev om HusmanHagberg Upplands Bro
    Jenny Matta Bueno har hjälpt oss i 2 lägenhetsaffärer de senaste åren. I båda fallen all har vi känt oss otroligt väl omhändertagna och trygga. Hon gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja vår lägenhet just när marknaden började gunga men hon kämpade på och till slut så fick vi det priset vi ville ha.

Jenny är proffsig, lyhörd, informativ, trevlig och en sjukt bra mäklare! Läs mer

Östervägen 4, 196 02 Kungsängen