Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Gjutarplan 27, 176 71 Järfälla — Visa karta

Vi har koll på läget i Järfälla!

Välkommen in till vår BoButik i Järfälla! Här är vi fem fastighetsmäklare som har koll på läget, både vad det gäller marknad och område. Vi brinner för att hjälpa dig till en lyckad affär, svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende här och ger tips och råd inför försäljning eller köp.

Vi är en del av Sveriges största mäklarkedjor och har stora möjligheter till bra marknadsföring. Dessutom håller vi koll på de senaste trenderna inom inredning för att kunna ge bra råd inför fotografering och visning. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 100 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

• 2019-01-21

Damien D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    It was my first time buying an appartment in Sweden and Mathias from Svensk Fastighetsförmedling Järfälla has been very helpful.
    He did his best to answer all my questions and provided me with some additional documents about some unclear things with the flat I bought. His main concern was that I feel safe and satisfied. Läs mer
    2019-01-22 Mathias L svarar Damien D
    Hi Damien!

Thank you so much for your recommendation. It means a lot to me that you feel safe and satisfied. Congratulations to a great apartment!
    I wish you the best/BR Mathias
  • 2019-01-20

Adonis Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Bra bemötande när vi köpte en villa. Pålitlig mäklare, rak på saken och klar. Bra jobbat! Läs mer
    2019-01-21 Mathias L svarar Adonis Y
    Tack så mycket! Grattis till ett jättefint hus, väldigt glad för er skull! Bästa hälsningar Mathias
  • 2019-01-19

Sune P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    En väldigt bra och proffsig mäklare, jag hade Sandra som hjälpte mig. Hon är en riktigt duktig mäklare. Jag är mycket nöjd. Hela försäljningen gick otroligt smidigt. Detta var andra gången jag anlitade denna mäklarfirma på tre år och ska jag sälja/köpa igen så kommer jag att anlita dem igen. 12 stjärnor av 10 möjliga :)
    Bästa hälsningar från Sune Läs mer
    2019-01-20 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Sune P
    Tack Sune för din fina rekommendation, kul med återkommande och nöjda kunder! En ära varje gång att få hjälpa dig. Tack för förtroendet! Vänliga hälsningar Sandra
  • 2019-01-19

Marianne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vilken mäklarfirma, helt outstanding! Jag och min man har ägt ett 20 tal fastigheter i både utlandet och i Sverige och har haft med många mäklare att göra, men Sandra och de andra på detta kontor är helt otroliga, service i världsklass är det enda jag egentligen behöver skriva. Gullig lite vovve har de på kontoret också. Anlita dessa fullblodsproffs, det kommer jag och min Janne göra igen. Med vänliga hälsningar Marianne Läs mer
    2019-01-20 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Marianne B
    Hej Marianne!
    Tusen tack, blir rörd när jag läser detta! Tack så jättemycket. Allt gott till dig och Janne! Med vänlig hälsning, Sandra med ”crew” 😃
  • Roland A

2019-01-18

Roland A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Blev mycket väl omhändertagen på en privat visning, mäklaren var väl påläst & kunnig om objektet.
    Jag fastnade för huset & det blev ett köp. Läs mer
    2019-01-19 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Roland A
    Hej Roland! Tack så mycket för ditt fina omdöme, jag blir så glad! Jag hoppas att ni kommer att stormtrivas i det fina huset och i omgivningarna. Vi ses på tillträdet! Allt gott till dig/vänliga hälsningar Sandra
  • 2019-01-16

Mimmi J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mycket bra kundfokus och mycket proffsiga på det de gör. Jag rekommenderar varmt Mathias, tryggheten själv. 3 gången gillt! Tack! /Mimmi Läs mer
    2019-01-17 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Mimmi J
    Tack för din rekommendation, den värmer gott! Med vänlig hälsning, Mathias
  • 2019-01-15

Lotta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Superservice! Tillgängliga och proffsiga, jag kan varmt rekommendera Sandra och Mathias. Teamwork på topp och det känns som att de uppriktigt bryr sig. Tack för allt/Lotta med familj Läs mer
    2019-01-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Lotta H
    Tack så mycket Lotta för att du tog dig tid att rekommendera oss! Vi blir så glada! Allt gott till dig och familjen/Sandra&Mathias
  • 2019-01-12

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Proffeshionel kunnig påläst ärlig. Läs mer
  • 2018-12-31

Malin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag är så nöjd med Sandra. Hon är förtroendeingivande, trevlig och professionell. Hon vet vad hon håller på med helt enkelt. Kan varmt rekommendera henne till alla som vill sälja i Järfälla! Med vänlig hälsning, Malin Läs mer
    2019-01-01 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Malin B
    Tack så mycket Malin! Så härligt att du är nöjd. Det värmer gott! Gott nytt önskar jag dig/Med vänlig hälsning, Sandra
  • 2018-12-15

Karin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi sålde och köpte boende via Mathias. Han fanns alltid tillgänglig både under försäljning av vår bostad och under köpet av den nya bostaden. Trevlig, proffsig och tillmötesgående. Vi är väldigt, väldigt nöjda! Tack för allt, varm rekommendation. Läs mer
    2018-12-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Karin J
    Tack så mycket Karin!
    Det värmer så gott/Med vänlig hälsning, Mathias
  • 2018-12-14

Ing-Marie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Guldstjärnor passar bra så här i juletider och de ska du ha Sandra! Tack för allt du hjälpt mig och Helge med. Samt att du orkat lyssna på oss, alltid så vänlig och så snäll och professionell! Vi ser fram emot att ses igen.
    Hälsningar Ing-Marie Läs mer
    2018-12-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Ing-Marie E
    Hej Ing-Marie!
    Tusen tack snälla du för de fina orden. Det var en härlig resa! Vi ses snart. All lycka till dig och Helge 🤗 vänliga hälsningar Sandra
  • 2018-11-29

Yohannes G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag köper en lagnhent I kallhäll .Jag är nöjd deras mäkalare. Läs mer
  • 2018-11-27

Mohammad A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har gjort min första bostadsrättsaffär via Svensk Fastighetsförmedling och mäklaren var Ramin Mirzazadeh. Jag ringde mäklaren och sa att jag var ett par minuter sen, med lugn röst fick jag höra att det var lugnt. Från den första kontakten tills slutet har Ramin varit klockrent, ärlig, rak och allt vad man kan önska sig från en mäklare! Ramin överträffade verkligen mina förväntningar och rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2018-11-25

Annelie M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Väldigt bra upplevelse! Sandra sålde vår bostad till ett fint pris, trots att vår lägenhet hade konkurrens med två likvärdiga lägenheter på marknaden lyckades hon ändå snabbt hitta en toppenköpare! Tack! Läs mer
    2018-11-26 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Annelie M
    Hej Annelie!
    Tack för ditt fina omdöme, värmer gott!
    Tack för förtroendet. Med vänlig hälsning, Sandra
  • 2018-11-24

Nadja A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Super trevlig och duktig👍🤗
    vi sålde vår lägenhet !
    allt gick ganska fort och smidig ! skulle varmt rekommendera båda Sandra och Matias vidare. Läs mer
    2018-11-25 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Nadja A
    Tack snälla ni för er fina rekommendation, det gör oss väldigt glada! Tack för ert förtroende. Allt gott till hela familjen 😃 varma hälsningar Sandra och Mathias
  • 2018-11-24

Caroline S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålde vår lgh i Barkarby och det tog sin lilla tid men tillslut fick vi den såld! Trots att vi blev tvungen att gå med förlust så är vi nöjda för vår mäklare Ramin gjorde verkligen gjorde allt han kunde för att vi skulle få så bra pris som möjligt, så vill ni ha en mäklare som ger allt och har koll på läget är Ramin verkligen rätt person⭐️ Läs mer
  • 2018-11-23

Jonas T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Tummen upp. Smidigt o okomplicerat. Som man vill ha det som säljare. Läs mer
  • 2018-11-20

Majvor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra Nothin är en mycket duktig mäklare, påläst och kompetent, hjälpsam och trevlig.
    Vi har precis köpt en lgh på Ulvsättragränd 1 och fått mycket bra, kunnig och grundlig genomgång av kontrakt m m. Hon finns tillgänglig för det mesta vid ev undringar som alltid finns i dessa situationer.
    Nu har hon fått nytt uppdrag: att sälja vår lgh, vilket vi hoppas ska bli till allas belåtenhet.
    Kort sagt en mycket kompetent och trevlig mäklare, som alltid finns tillgänglig vid ev fundering från kundens sida. Vi rekommenderar henne å det varmaste. Läs mer
    2018-11-21 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Majvor S
    Hej hej!
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete och grattis igen till en så fin lägenhet! Tack för förtroendet nu när vi ska sälja er fina bostad också! Bästa betyget man kan få, att få äran att hjälpa er vidare. Allt gott till er! Med vänlig hälsning Sandra
  • Ali B

2018-11-20

Ali B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag mycket nöjd det servis jag har fått Läs mer
    2018-11-21 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Ali B
    Tack så mycket Ali! Så glad att få vara er mäklare, tacksam för att ni valde just mig! Många lyckönskningar/Med vänlig hälsning Sandra
  • 2018-11-19

Annika G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ramin Mirzazadeh gjorde allt för att försäljningen av min tomt skulle bli så bra som möjligt och jag är jättenöjd med hans insats.
    Av alla mäklare jag mött har Ramin varit den mest energiska och välvilliga. Läs mer
  • Sara E

2018-11-12

Sara E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt lgh i Kallhäll, Järfälla.
    Mycket positiv och enkla förklaringar. Läs mer
    2018-11-12 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Sara E
    Hej Sara!

Tack så jättemycket, blir väldigt glad! Vi ses på tillträdet! Varma hälsningar Sandra
  • 2018-11-11

John F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra hjälpte mig och min bror med försäljningen av vår fars bostad, vi hade kontakt med en annan mäklare innan vi träffade Sandra men det var milsvid skillnad i framförallt beteendet mot oss. Vi fick stort förtroende för henne från dag 1 då hon förstod att vi inte ville stressa oss igenom försäljningen och var väldigt lyhörd och mjuk som person. Som mäklare, väldigt bra och återkopplar snabbt och gör alltid det lilla extra, det kände vi tydligt. Vi är så nöjda med vårt val av mäklare. Tack snälla Sandra! Vänliga hälsningar John och Kenneth Läs mer
    2018-11-12 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar John F
    Hej John! Tusen tack för din fina rekommendation, en ära för mig att få hjälpa dig och din bror.
    Önskar er allt gott! Med vänlig hälsning Sandra
  • 2018-10-27

Marinne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Kan varmt rekommendera denna mäklare, helt fantastiska! Ärliga, bra på service och så tillmötesgående. Sandra som hade hand om min försäljning är ett proffs på alla sätt. Nu är jag på väg att köpa nytt boende och jag kommer garanterat att leta hos denna mäklare. Läs mer
    2018-10-28 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Marinne B
    Hej Christina! Tusen tack för att du tog dig tid att rekommendera mig, blir så glad! Nu ska vi hitta ett nytt fint boende åt dig, vi ses till veckan. Varma hälsningar Sandra
  • Anna N

2018-10-27

Anna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ramin Mirzazadeh bistod oss med att sälja vårt radhus. Vi hade ett jättegott samarbete, vi är mycket nöjda med hur resultatet blev. Ramin är hjälpsam, kunnig snabb och återkopplar alltid. Han värnar om sina kunder och gör sitt bästa för att få till en god affär. Vi är jättenöjda med vårt samarbete och skulle gärna anlita Ramin igen. Läs mer
  • 2018-10-22

Johan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Omtänksam och lätta att prata med. Professionellt bemötande och helt klart värt full poäng. Läs mer
    2018-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Johan P
    Hej Johan!

Vad glad jag blir, tack så mycket för en värmande rekommendation!
    Alltid lika kul att träffa er och prata med er och jag är säker på
    att ni kommer stormtrivas i er nya fina lägenhet! Allt gott/Med vänlig hälsning Sandra
  • 2018-10-16

Hanna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    100% engagemang och tillgänglighet och hon lyssnade även på mig som köpare, något jag inte upplevt tidigare från någon annan mäklare. Tack Sandra, du rockar! Hls Hanna Läs mer
    2018-10-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Hanna J
    Hej Hanna!
    Du är för skön, kul att du tycker att jag rockar :) tack så mycket för din fina rekommendation, från hjärtat verkligen tack!
    Vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning Sandra
  • Carina E

2018-10-14

Carina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har sålt en bostadsrätt om 2 rum i Kallhäll. Sandra var mycket lyhörd och tillmötesgående och återkopplade hela tiden situationen efter visning av intresserade köpare till mig.
    Mina förväntningar är uppfyllda och lägenheten är såld till rätt köpare.
    Jag kan varmt rekommendera Sandra som är en mycket trevlig och engagerad mäklare. Läs mer
    2018-10-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Carina E
    Hej Carina!
    Tusen tack för dina fina ord, det gör mig så glad! Vi hade så härliga samtal också. Bra teamwork! Grattis igen till försäljningen och till att du fick en toppenköpare. Allt gott till dig! Vi ses på tillträdet om inte förr. Varma hälsningar Sandra
  • 2018-10-09

Henrik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har både köpt och sålt genom Sandra och hon har även hjälpt min far tidigare. Samtliga gånger har vi varit så nöjda! Engagemang, tillit och en skön känsla sammanfattar vi det hela med. Sandra är också en väldigt lätt person att ha att göra med, väldigt fin som person. Tack från min familj och pappa hälsar också. Vänliga hälsningar Henrik. Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Henrik E
    Hej Henrik! Tusen, tusen tack! Det värmer i hjärtat att ni är nöjda med mig, viktigt för mig. Stolt över att ha fått äran att hjälpa er tre gånger! Hälsa Annelie och Rune så mycket. Allt gott till er! Hls Sandra
  • 2018-09-28

Anja W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi sålde vår lägenhet med Mathias. Vi kontaktade några mäklare för att höra hur de tänkte kring vår försäljning. Mathias kändes tydlig, proffsig, driven och är dessutom väldigt trevlig. Våra förväntningar uppfylldes med råge. Tack för allt Mathias! Slutpriset blev dessutom över förväntan, du var positiv och vi mer försiktiga med att våga hoppas på det du trodde vi skulle få. Tack! Anja med familj. Läs mer
  • 2018-09-28

Anders E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag är så glad över att jag valde just dig bland fyra mäklare, Sandra! Du höll vad du lovade i alla lägen och slutpriset blev över förväntan. Vet att du fick slita hårt för att nå slutmålet. Nöjd nöjd nöjd! Tack! Läs mer
    2018-09-29 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Anders E
    Tusen tack Anders! Ren och skär glädje att få jobba för dig! Härligt med ett så fint slutpris också. Allt gott till dig/Med vänlig hälsning, Sandra
  • 2018-09-20

Volkan O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Seriös hjälpsamma och mycket trevlig Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-09-21 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Volkan O
    Hej Volkan! Tack så väldigt mycket för din rekommendation, blir så glad! En ära att jag fick hjälpa dig. Grattis igen till ditt köp. Vi ses! Bästa hälsningar till dig/Sandra
  • 2018-09-12

Sigrid Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra tog det som ett personligt mal att jag skulle ha en bra forsalgning av min lagenhet. Hon aterkopplade konstant och hall mig updaterat. Samtadigt gav hon bra rad och vejledning. Jag ar valdigt, valdigt nojd med insatsen. Tack Sandra! :) Läs mer
    2018-09-13 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Sigrid Z
    Hej Sigrid!
    Tusen tack för din fina rekommendation, det värmer verkligen! En ära att få hjälpa dig ska du veta.
    Tack gulliga du för förtroendet med din försäljning. Önskar dig och din familj allt gott! Vänliga hälsningar Sandra
  • 2018-07-09

Jan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Att sälja vår familjeegendom sedan 30 år tillbaka har varit sorgligt och jobbigt. Vi är därför djupt tacksamma att vi valde just Sandra Nothin som vår mäklare. Engagerad, lyhörd, omtänksam och kunnig. Varmaste tack från oss alla via Jan med familj. Läs mer
    2018-07-10 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Jan E
    Hej Jan! Åh tack så mycket för att du tog dig tid att skriva! Blir glad och rörd ska ni veta. En ära för mig att ni valde mig som mäklare och det värmer att ni är så nöjda, mycket viktigt för mig. Allt gott till er allihop! Vänliga hälsningar Sandra
  • 2018-07-08

Anna C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Tusen tack Sandra för all vägledning, pepp och äkta engagemang vid försäljningen av min pärla. Kan inte nog tacka dig för all din hjälp. Rekommenderar dig varmt och kommer tillbaka om det blir dags igen i framtiden! Med vänlig hälsning Anna Läs mer
    2018-07-09 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Anna C
    Hej Anna!
    Vad glad jag blir, tack så mycket! Så roligt att få hjälpa dig. Önskar dig en underbar sommar! 😃 Sandra
  • 2018-06-21

Karin Effie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Fin och possitivt bemötande av proffesionell trevlig mäklare. Läs mer
    2018-06-23 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Karin Effie B
    Hej Karin! Tusen varma tack för er fina rekommendation! Så roligt att få hjälpa er och jag är säker på att ni kommer trivas himmelskt i ert blivande underbara hus! Allt gott till er! Vänlig hälsning Sandra
  • 2018-06-21

Carina Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ramin återkopplade bra! Jag fick det jag förväntade mig för lägenheten. Läs mer
  • Alexandra B

2018-06-10

Alexandra B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt bostadsrätt. Mäklaren har varit vänlig och hjälpsam genom hela processen. Har svarat på frågor och hjälpt till med allt möjligt. Har alltid varit tillgänglig på e-post och telefon och svarat inom några timmar även utanför vanlig kontorstid. Alltid positiv och engagerad. Har uppfyllt förväntningarna med råge. Läs mer
    2018-06-11 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Alexandra B
    Hej Alexandra! Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer mitt hjärta! Så glad att jag fick äran att hjälpa dig med allting och alltid lika trevligt att prata med dig. Allt gott till dig och din familj! Varma hälsningar Sandra
  • 2018-06-08

Ann-Junett S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Tillmötesgående till både köpare och säljare. Snabb återkoppling och mycket trevlig!👍🥇 Läs mer
    2018-06-09 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Ann-Junett S
    Hej Ann-Junett! Tusen tack, vad glad jag blir! Kan bara säga detsamma gällande dig, som numera är en härlig kund till mig, så glad att du köpte denna underbara lägenhet då den passar dig perfekt. Snart får du njuta av sjöutsikten och magiska solnedgångar på första parkett. Vi ses på tillträdet 😃 hälsningar Sandra
  • 2018-05-24

Jenny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köp och försäljning av lägenhet.

Jag tycker att Svensk Fastighetsförmedling har skött både mitt köp av och försäljningen av lägenhet alldeles utmärkt.

Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera de. Läs mer

Anna Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpte lägenhet av Louise nyss, jättetrevlig tjej som alltid är tillgänglig och som man får en god kontakt med. Rekommenderas! Läs mer

J N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Professionel och snabb service Läs mer

Eduardo O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Fått mycket bra stöd av Louise genom hela försäljningsprocessen. Tyvärr fick jag inte det beloppet som jag ville men är nöjd med bemötande och de råd jag har fått på vägen. Läs mer
  • Emil L

2018-05-17

Emil L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag anlitade en mäklare för att sälja min lägenhet. Jag blev bemött väldigt bra av Louise Eldwinger på Svensk fastighetsförmedling. Snabbt anårdnat möte med bra genomgång av arbetsprocessen. Jag förväntade mig en snabb försäljning och fick det också. Louise Eldwinger levererade. Läs mer
  • Stefan  S

2018-05-11

Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt bostadsrätt. Helt fantastisk mäklare som var både kunnig och trevlig. Och det hon skulle ta reda på åt oss gjorde hon snabbt och gav återkoppling.. Mina förväntningar var att hon skulle bemöta min son som var köpare och inte bara vända sig till mig, hans mamma. Hon gjorde detta tydligt och proffsigt och jag rekommenderar verkligen Louise varmt till andra jag känner. Läs mer
  • 2018-05-07

Carina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi har köpt en tvårumslägenhet. Mathias har agerat och bemött oss som kunder på ett trevligt och bekräftande sätt Han tog sig tid att ta reda på våra behov av bostad Vid budgivning var vi informerade via appen och kunde själv lägga bud Mathias tog personlig kontakt när det började gå mot slutet av budgivningen vilket kändes bra
    Kontraktsskrivningen skötes på ett bra. Läs mer
  • 2018-05-06

Donna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    köpt en trea
    Mäklaren var supertrevlig och proffsig
    Skulle varmt rekommendera denna mäklare! Läs mer
    2018-05-07 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Donna S
    Hej Donna!
    Tack så mycket för fint omdöme, jag blir så glad att du är nöjd! Allt gott till dig/hls Sandra
  • 2018-04-25

Lucas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi köpte en lägenhet i kallhäll, våra förväntningar på mäklaren var höga, vi ville ha en strukturerad och nogrann beskrivning av objektet. Vi ville att värde papper och viktiga uppgifter skulle vara förbereda inför möte och att mäklaren lyssnade på våra önskemål. Vi ville bli mötta på våran kunskapsnivå och inte bli övertalade.
    Vi tyckte att vår mäklare mötte alla våra förväntningar och vi fick en väldigt bra upplevelse från visning till tillträde! Läs mer
  • 2018-04-20

Amir A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Snabbt och enkelt utifrån våra önskemål. Bra återkoppling bra information
    Lyckad försäljning Läs mer
  • Camilla R

2018-04-12

Camilla R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mathias är en mycket proffsig mäklare som mer än väl levde upp till mina förväntningar. Han var mycket engagerad och alltid tillgänglig. Vidare är han seriös och bra på att skapa förtroende både hos mig som säljare men även i dialog med potentiella köpare. Jag kände mig alltid trygg med Mathias som mäklare. Rekommenderar honom varmt! Om jag ska sälja igen blir han mitt första val. Läs mer
    2018-04-12 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Camilla R
    Hej Camilla!

Stort tack för värmande ord från dig. Det har varit ett sant nöje att få arbeta med dig/Er genom hela försäljningsprocessen. Vi hörs och ses framöver i Järfälla.
  • 2018-04-12

Karrar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Hej,
    Jag har letat efter en lägenhet i flera månader men kunde inte hitta den rätta, det kan bero på att flesta mäklaren tänker på sig själv inte kunden men när jag träffade Louise Eldwinger då var det ett helt annat upplevelse än alla mäklare jag träffade tidigare.
    Hon ställer upp till dig oavsett vilken tid på dagen och har ett jätte trevligt bemötande som gör att du inte vill träffa någon annan än henne. Tack Louise Eldwinger för din underbara jobb som gjode ett stort framsteg i mitt liv.
    Med vänlig hälsning, k Läs mer

Gjutarplan 27, 176 71 Järfälla