Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Gjutarplan 27, 176 71 Järfälla — Visa karta

Vi har koll på läget i Järfälla!

Välkommen in till vår BoButik i Järfälla! Här är vi fem fastighetsmäklare som har koll på läget, både vad det gäller marknad och område. Vi brinner för att hjälpa dig till en lyckad affär, svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende här och ger tips och råd inför försäljning eller köp.

Vi är en del av Sveriges största mäklarkedjor och har stora möjligheter till bra marknadsföring. Dessutom håller vi koll på de senaste trenderna inom inredning för att kunna ge bra råd inför fotografering och visning. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 200 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

• 2020-02-16

Birgit Elisabet T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Har blivit bemött på ett bra sätt,var mycket bra informations möte av mäklaren. Han tog hand om mig verkligen på bästa sätt. Har sålt min lägenhet på ett smidigt sätt. Och har fått köpa den lägenheten som jag tyckte om. Jag rekommenderar er
    Ett stort tack. Läs mer
    2020-02-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Birgit Elisabet T
    Hej!
    Tack så mycket för din fina rekommendation, det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig. Vi ses på tillträdet/varma hälsningar Mathias
  • 2020-02-06

Birk B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt en etta på 42kvm
    Bra bemött
    Hade förväntningar på att sälja till det pris vi kom överens om, tyvärr gick det inte hela vägen Läs mer
    2020-02-06 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Birk B
    Hej Birk!
    Tack för din rekommendation och tack för bra samarbete, glad att vi nådde nästan hela vägen fram iallafall :)
  • 2020-01-23

Magnus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har sålt vårt bostadsrättsradhus. Försäljningen har gått mycket smidigt då vi har haft en driven och trevlig mäklare, han har visat ett stort intresse att göra ett bra jobb. Jag är mycket nöjd med resultatet av försäljningen. Tack
    Mvh Marita Läs mer
    2020-02-06 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Magnus W
    Hej!
    Tack så jättemycket för er fina rekommendation, den värmer gott och jag tackar för ert förtroende. Med vänlig hälsning, Ramin
  • 2020-01-21

Per Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt en HSB 4:a.
    Trevliga, proffsiga, lätta att ha och göra med, gav en personlig känsla. Levde upp till alla förväntningar, kommer använda dom igen! Läs mer
    2020-02-04 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Per Z
    Hej Per!
    Tackar så mycket för er fina rekommendation, jag uppskattar det verkligen! Ni är alltid välkomna tillbaka, tack för gott samarbete/Med vänlig hälsning, Mathias
  • 2020-01-20

Joakim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Väldigt trevlig och professionell. Tog sig tid att informera och jag har känt mig trygg hela vägen. Läs mer
    2020-01-21 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Joakim B
    Hej Joakim!
    Tack för din fina rekommendation, jag blir jätteglad att höra detta.
    Grattis igen till en superfin lägenhet! Varma hälsningar Sandra
  • 2020-01-16

Jonas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt en lägenhet.
    Över förväntan nöjd! Mycket proffsigt, tydligt av mäklaren. Extremt enkelt för mig som säljer.
    Kan varmt rekommendera!! Läs mer
    2020-01-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Jonas H
    Hej Jonas!
    Tack snälla du, väldigt glad för ditt fina omdöme och tack för ett supertrevligt samarbete med lyckat resultat. Vi ses! Varma hälsningar Sandra
  • 2020-01-10

Sam A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Väldigt proffsiga, har både köpt och sålt via dem och de har alltid levererat! Läs mer
    2020-01-15 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Sam A
    Hej Sam!
    Tusen tack för din fina rekommendation och tack för förtroendet!
    Väl mött/Med vänlig hälsning, Ramin
  • 2019-12-19

Liisa T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt i Kallhäll, mäklaren var mycket bra, trevlig på alla sätt. Mycket snabb försäljning fast så nära jul.
    Kan verkligen rekommendera Kallhälls mäklare dom är kanon. Läs mer
    2019-12-19 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Liisa T
    Hej hej!
    Tack snälla Liisa för din fina rekommendation, tack för en så trevlig affär också, vi hade kul på vägen och jag är glad att just jag fick hjälpa dig med din härliga bostad! Varma hälsningar Sandra
  • 2019-12-17

Birdoz M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Hej,

Professionell, lätt att få tag på och lyhörd kunde inte valt en bättre mäklare före detta uppdrag. Läs mer
    2019-12-19 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Birdoz M
    Hej!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme, jag blir rörd av dina ord, blir så glad. Tack för att jag fick äran att sälja din fina lägenhet och för trevliga samtal! Varma hälsningar Sandra
  • 2019-12-13

Filip E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt bostadsrätt, mäklaren vad trevligt hjälpsam och gjorde att köpet kändes tryggt och smidigt. Har inte varit några problem och mäklaren har varit lätt att få kontakt med och tydlig under hela köp-processen Läs mer
    2019-12-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Filip E
    Hej Filip!
    Tack så mycket för din fina rekommendation, det värmer gott i vintermörkret :) allt gott och välkommen på tillträdet!
  • 2019-12-05

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt en bostadrätt.

Uppskattade att det var enligt regelboken och att mäklaren höll acceptpris principen trots att "nummer 2 " i kön av köpare ville börja buda. Heder!!

Tydligt och enkelt!!!! Läs mer
    2019-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Anders W
    Hej Anders!
    Tack för att du tog av din tid och lämnade en rekommendation på mig. Det gläder mig att ni är nöjda med processen och mitt arbete, det är väldigt viktigt för mig. Grattis och hälsa hela familjen! Med vänlig hälsning Ramin
  • 2019-11-23

Georgios A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ärligt mäklare, vi är jätte nöjda Läs mer
    2019-11-24 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Georgios A
    Hej! Tack för att ni tog er tid att lämna en rekommendation på mig, det uppskattas mycket. Grattis till er försäljning och vi ses! Med vänlig hälsning, Mathias
  • 2019-11-17

Serela D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    I bought an apartment and am very happy with their professionalism and help.
    Thank you! Läs mer

Rose-Marie D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt en lägenhet. Jättebra bemötande och service från mäklaren. Helnöjd. Läs mer
    2019-11-18 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Rose-Marie D
    Hej Rose-Marie!
    Tack så jättemycket för fint Reco, jag blir så glad ska ni veta! Grattis igen till en så fin lägenhet/varma hälsningar Sandra

Ingela B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi har sålt en stor bostadsrätt i norrort.

Mäklaren visade från första stund en stor kunskap om området och platsen.
    Bemötandet har varit fantastiskt!
    Vi har fått stöttning och feedback under hela processen.
    Vår upplevelse är över förväntan!
    Det tryggaste bostadsköp vi någonsin upplevt. Läs mer
    2019-11-18 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Ingela B
    Hej Ingela! Åh tack snälla för den underbara rekommendationen, det värmer så gott att ni
    tycker om mitt sätt att arbeta och det var en ära att få hjälpa er. Jag kommer att sakna våra härliga samtal, tack ska ni ha för all uppmuntran och för ert förtroende genom förmedlingsprocessen. Varma hälsningar Sandra

Peter E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mathias är trevlig och kunnig mäklare.
    Man får stort förtroende för honom. Läs mer
  • 2019-11-14

Mikaela W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålde min 2a i Jakobsberg med Sandra. Lägenheten blev såld innan visning till bra pris så jag är mycket nöjd med hela försäljningen och framförallt med Sandra som mäklare. Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Mikaela W
    Hej Mikaela! Tack så jättemycket för din Reco, den värmer gott i höstrusket :) tack så mycket för förtroendet, att just jag fick förmedla din fina bostad. Allt gott till er! Varma hälsningar Sandra
  • 2019-11-09

June S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Lägenhet
    Trevlig
    Familjär
    Snabbt och enkelt Läs mer
    2019-11-12 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar June S
    Tusen tack för ditt omdöme fina June! Glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig. Ta hand om dig! /Med vänlig hälsning, Frida
  • Bakhtiar B

2019-11-06

Bakhtiar B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    sålt lägenhet i Järfälla. en topp mäklare. Jag ska rekommendera andra också. Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Bakhtiar B
    Hej!

Det var ett nöje att få hjälpa dig! Tack så mycket. Vi ses på tillträdet! Bästa hälsningar Ramin
  • 2019-11-04

Nella Abdul A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har köpt en bostad, har fått väldigt bra bemötande av mäklaren som var hjälpsam och kunnig samt jag fått all info som jag behövde. Läs mer
    2019-11-04 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Nella Abdul A
    Hej Nella!
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme på mig, blir väldigt glad!
    Glad för din skull, för din investering i en jättefin bostad! Allt gott till dig/Med vänlig hälsning Sandra
  • 2019-11-01

Geert Franz Peter R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Trea på Legendvägen såld.
    Mäklaren var superb och har inga anmärkningar.
    Upplevdes endast positivt.
    Annonserades och såldes två veckor efter annons.
    Fort och effektivt.
    Bra betyg på alla sätt och vis. Läs mer
    2019-11-02 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Geert Franz Peter R
    Hej Geert!
    Tack så mycket för ett fint omdöme, jag tycker att det var ett sant nöje att få äran att hjälpa dig. Allt gott till dig! Med vänlig hälsning, Mathias
  • 2019-10-30

Börje J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Har köpt lägenhet och ska även få hjälp med att sälja mitt hus.
    Tycker attribut mäklare verkar tekniskt kunnig och seriös. Även hjälpsam och ordningsam Läs mer
  • 2019-10-20

Sami W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har köpt en lägenhet. Min mäklare hade ett bra bemötande, jag fick den hjälpen jag behövde för att köpa lägenheten som passade mig. Läs mer
    2019-10-20 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Sami W
    Hej Sami! Tusen tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation på mig! Så glad att jag fick hjälpa dig på vägen. Vänliga hälsningar Sandra
  • 2019-10-20

Johnny E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt bostad.
    Blev mycket bra bemött.
    Hade inga förväntningar, men blev glatt överraskad. Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Johnny E
    Hej Johnny, det var ett stort nöje att få hjälpa dig med din bostadsaffär.
    Varma hälsningar!
    Mvh Ramin
  • 2019-10-18

Håkan J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpte en bostadsrätt. Glad positiv och trevligt bemötande. Ser möjligheter i alla frågor eller ev problem. Läs mer
    2019-10-18 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Håkan J
    Tack för ditt fina omdöme Håkan. Var så kul att få hjälpa dig och jag vill önska dig varmt välkommen till Kallhäll!
    Varma hälsningar från Frida
  • 2019-09-24

Håkan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt en lägenhet och salt mitt hus.
    Mycket proffsig mäklare som ger klara besked och har koll på allt.
    Kan varmt rekommendera denna mäklare. Läs mer
    2019-09-24 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Håkan S
    Hej Håkan!
    Tack så jättemycket för det fina omdömet, jag blir så glad! Härligt att jag fick hjälpa er med både köp och försäljning, mycket trevligt. Allt gott till er, en ära att få förtroendet ska ni veta. Varma hälsningar Sandra
  • Jonas B

2019-09-22

Jonas B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålde mitt bostadsrätts radhus via sandra .
    Väldigt lätt att göra med och trevlig .
    Hon är engagerad i objektet och ser till att man får det man vill ha . Väldigt prisvärd och professionell mäklare med hjärtat på rätt ställe :) . Läs mer
    2019-09-27 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Jonas B
    Hej Jonas! Åh vad glad jag blir, tack för det fina omdömet! Det var så roligt att få hjälpa er, ni är en sådan härlig och mysig familj. Vi ses på tillträdet. Kram till er! Hälsningar Sandra
  • 2019-09-22

Raili S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ett vänligt och kunnigt bemötande när jag sålde min bostadsrätt. Information på löpande band gjorde mig lugnare inför och under försäljningen. Mina förväntningar var att göra en bra affär som mäklaren mötte med erfarenhet och fakta. Allt gick lugnt och snabbt. Läs mer
  • 2019-09-19

Ellinor H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra hjälpte oss med försäljning av vår bostadsrätt.
    För oss var det viktigt att hitta rätt mäklare och vi började därför tidigt innan försäljningen att leta efter den rätta. Vi såg att Sandra hade sålt mycket i vårt område och bestämde oss för att kontakta henne. Sandra gav ett mycket bra första intryck och vi förstod nästan direkt att hon var rätt mäklare för oss.
    Vi hade höga förväntningar på Sandra och hon lyckades nå upp till de med råge.
    Sandra är väldigt kunnig, engagerad och trevlig. Vi har känt oss trygga genom hela försäljningsprocessen, och hon har även hjälp oss med tips och råd vid köp av vår nya bostad. Vi rekommenderar alla i Järfälla som står inför en bostadsförsäljning att anlita Sandra. Läs mer
    2019-09-19 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Ellinor H
    Åh tack så jättemycket för alla fina ord, det blir som rosa moln i hjärtat på mig och det betyder så mycket för mig att ni är nöjda! Det var en ära att få hjälpa er med att visa och förmedla er fina pärla och underbart med så engagerade säljare som fixar så otroligt fint inför visningar. All lycka önskar jag er båda, det är ni så värda. Vi ses på tillträdet! Varmaste hälsningar Sandra
  • 2019-09-10

Henrik M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag är mycket nöjda med Sandras arbetsinsats! I valet av mäklare så var det viktigt att hitta någon som arbetar hårt och som skulle göra sitt yttersta för att jag skulle bli nöjd med affären. Sandra överträffade mina förväntningar med god marginal. Jag kommer definitivt anlita Sandra när det blir dags för nästa försäljning! Läs mer
    2019-09-11 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Henrik M
    Hej Henrik!

Tack så mycket för att du tog dig tid och skrev denna fina rekommendation, det uppskattas väldigt mycket. Tack också för allt roddande och tålamod du visat inför visningar, bra jobbat! Allt gott till dig och familjen :) varma hälsningar Sandra
  • 2019-09-10

Carl Tore P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Hej
    Ett fantastiskt engagemang. Trevlig, duktig och brinner för sitt arbete. Är pålitlig och vågar det lilla extra.
    Härligt charmig och en fruktansvärt hjälpsam. Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Carl Tore P
    Ett riktigt stort tack för det fina omdömet.
    Jag önskar dig all lycka till i framtiden.
    Varma hälsningar, Ramin
  • 2019-09-07

Mikael N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Snabb återkoppling och bra service. Läs mer
  • Martin S

2019-08-31

Martin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ramin på Svensk Fastighetsförmedling Järfälla lyckades sälja min lägenhet till ett bra pris trots en svår marknad. Det kändes som om han verkligen brydde sig om att jag skulle få ett så högt bud som möjligt och jag tror det var därför det gick så bra som det gjorde. Jag rekommenderar honom varm om du ska sälja i Järfälla och speciellt i Kallhäll! Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Martin S
    Nöjet var helt på min sida :)
    Varma hälsningar Ramin
  • 2019-08-29

Nathan H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra was more than happy to help us and work in English since our Swedish is not very good. She has excellent knowledge of the market in our area and has good connections. Läs mer
    2019-08-29 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Nathan H
    Hi! Thank you so much for your Reco, it was a pleasure to help you! All the best to you and your family. BR Sandra
  • 2019-08-21

Shiva P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Som tur jag valde Sandra Nothin.. tack vare all rekommendation som jag hade hört om henne... hon sålde våran lägenhet med dröm pris.. Hon är den ABSOLUT Bästa mäklaren.. Vi trode och litade på henne redan på första besöket. Hur ärligt och trevlig kan man vara.. Finaste Sandra Nothin 💖🙏 Läs mer
    2019-08-22 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Shiva P
    Tusen tack finaste Shiva för ett så fint omdöme! Jag blev på väldigt rörd när jag läste dina värmande ord, de gick rakt in i hjärtat 💖.
    En ära att få hjälpa er, ni är grymma och du fixar så fantastiskt fint till visningarna, det uppskattas hos både mig och spekulanterna.
    Varm kram till dig och hela familjen/Sandra
  • 2019-08-18

Cecilia B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag sålde en äldre lägenhet i varierande skick i ett område med mycket nybyggnation, vilket kunde ha blivit en utmaning. Försäljningen gick dock över förväntan och vi hade ett väldigt bra samarbete. Ramin är en strategisk, sympatisk, hårt arbetande mäklare med både hjärta och hjärna. Han guidar en med trygg hand genom hela processen och har många ess i rockärmen. Jag kan varmt rekommendera både Ramin och Svensk Fastighetsförmedling i Kallhäll. Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Cecilia B
    Tack så otroligt mycket för denna fina omdöme.
    Det var ett nöje att få hjälpa dig i din bostadsaffär och även 5 bollar till dig som säljare :)
    Lycka till med allt nu.
    Varma hälsningar Ramin
  • 2019-08-13

Roland K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Såld en lägenhet (4 rök). Professionell bemötande. Frida är kunnig och driven. Lätt att kommunicera med. Det blev en mycket snabb affär tack vara hennes arbete. Läs mer
    2019-08-13 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Roland K
    Tack snälla ni för förtroendet och fina ord. Ta hand om er! Varma hälsningar Frida
  • 2019-07-03

Gunnar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Trevlig och duktig mäklare! Bra återkoppling och ärlig i förhandlingarna Läs mer
    2019-07-04 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Gunnar S
    Tusen tack Gunnar! Tack för förtroendet. Allt gott till dig och familjen/Med vänlig hälsning, Sandra
  • 2019-06-24

Malin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag köpte en bostadsrätt på 39 kvm och blev mycket bra bemött av mäklaren. Hon var väldigt hjälpsam både innan och efter köpet och var alltid tillgänglig för frågor som dök upp. En mycket proffessionell mäklare som får Toppbetyg om jag ska sammanfatta hela bostadsaffären. Läs mer
    2019-06-25 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Malin B
    Hej Malin!
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation! Den värmer så gott ska du veta. Önskar dig en härlig sommar!
  • 2019-06-24

Eva Miikaela Elizabeth Christina S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag sålde min villa. När den första mäklaren sa upp sitt jobb fick jag hjälp av Matthias Lagerström. Han bemötande var utmärkt och lugnade mig i min besvärliga situation. Han lovade mig att allt skulle ordna sig och det gjorde det. Jag är honom evigt tacksam. Läs mer
  • 2019-06-04

Aung T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi har köpt en bostad av mäklaren och är mycket nöjd med allting. Läs mer
    2019-06-05 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Aung T
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen! Grattis till ert fina hus! Varma hälsningar Sandra
  • 2019-05-27

Fredrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Blev väldigt bra bemött och hon kunde svara väldigt snabbt på frågor och skötte det hela väldigt professionellt.

Kan verkligen rekkomendera Sandra Nothin som mäklare. Läs mer
    2019-05-27 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Fredrik A
    Hej Fredrik!

Tack så mycket för den fina rekommendationen, blir väldigt glad! Allt gott önskar jag dig! Med vänlig hälsning Sandra
  • Anika F

2019-05-25

Anika F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Min mäklare Mathias Lagerström var i samband med förmedling av min lägenhet tydigt med information, noggran med tidsplanen och pålitligt i samband med givna löften. Mycket trevligt i sitt sätt och mycket erfaren i samband med kännedom om lägenhetens/ husets historia och hade även mycket bra lokal kännedom om närliggande området. Mathias visade en lyhördhet och empati i samband med kontakt med mig. Mathias hade alltid tid för mig oavsett frågans art. Det kommer jag alltid att komma ihåg!
    Jag skulle utan tvekan rekommendera honom och även Svensk Fast Kallhäll till alla andra potentiella spekulanter och säljare i Järfälla och även Riket i övrigt. Läs mer
  • 2019-05-25

Gunilla F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag är mycket nöjd med allt som hänt angående försäljningen av lägenheten. Min lägenhet är 42.5 kvm stor med fransk balkong. Jag köpte den för 5 år sedan med hjälp av Mattias på Svensk Fastighetsförmedlig. Kan varmt rekommendera Mattias Lagerström som är kunnig och då speciellt på Järfällas bostadsmarknad!! Mvh Gunilla F. Läs mer
  • 2019-05-16

Johannes Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra hjälpte oss att sälja vårt BR-radhus och vi är så nöjda. Från första träff när vi bad om offert till att vi fick sålt. Hon bistår med hjälp på ett mycket kunnigt och proffessionellt sätt som gör att vi som säljare känner oss trygga i affären.
    Vi hade en klar målbild och Sandra motsvarade verkligen våra förväntningarna i sin roll som mäklare och hjälpte oss nå vårt mål. Vi vill varmt rekommendera Sandra till dig som funderar på vilken mäklare du ska välja. Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Johannes Ö
    Tusen tack fina ni! Blir så väldigt glad över att ni känner er nöjda med mig och att allt gick så bra. Ni har dessutom ett så fint radhus, kul att förmedla! Allt gott till er ? vi ses!
  • Bo L

2019-05-15

Bo L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi fick ett mycket gott stöd vid försäljningen av vår lgh och Ramin arbetade intensivt för ett avslut som både vi och köparna kunde vara nöjda med. Han höll tät kontakt och var informativ. Läs mer
    2019-11-14 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Bo L
    Tack så mycket för det fina omdömet.
    Det var ett stort nöje att få hjälpa er med er bostadsaffär.
    Varma hälsningar Ramin :):)
  • 2019-05-06

Mika Anders K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi köpte en bostadsrätt och mäklarna tog väl hand om oss på visningen och var informativa, det samma gällde vid kontrakt skrivningen.
    sammanfattning vis är vi jätte nöjda med allt från visning, budgivning och till kontrakt skrivning. Läs mer
  • Kristofer David Rikard S

2019-05-04

Kristofer David Rikard S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi sålde vår bostadsrätt vi Svensk Fastighetsförmedling i Järfälla. Jag vill bara säga att vår mäklare Ramin gjorde ett jättebra jobb. Högt rekommenderat! Läs mer
  • 2019-04-29

Caroline S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mathias var väldigt hjälpsam genom hela säljprocessen, från stylingtips ända fram till kontraktskrivningen. Han hörde alltid av sig så att vi visste vad som hände och var väldigt tydlig med alla detaljer. Kändes väldigt tryggt och vi fick ett bra pris tillslut trots en trög marknad. Läs mer
  • Malin L

2019-04-23

Malin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Frida hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Väldigt bra bemötande och snabb på att besvara mina frågor. Trevlig och positiv mäklare. Trots att marknaden haft en nedgång fick vi min bostadsrätt såld för ett pris som jag blev väldigt nöjd med, tack vare Frida! Läs mer

Gjutarplan 27, 176 71 Järfälla