Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Gjutarplan 27, 176 71 Järfälla — Visa karta

Vi har koll på läget i Järfälla!

Välkommen in till vår BoButik i Järfälla! Här är vi fem fastighetsmäklare som har koll på läget, både vad det gäller marknad och område. Vi brinner för att hjälpa dig till en lyckad affär, svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende här och ger tips och råd inför försäljning eller köp.

Vi är en del av Sveriges största mäklarkedjor och har stora möjligheter till bra marknadsföring. Dessutom håller vi koll på de senaste trenderna inom inredning för att kunna ge bra råd inför fotografering och visning. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 239 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

• TESFAGABR G

2020-07-02

TESFAGABR G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har köpte nyligen lägenheten det gick smidigt och enkel jag rekommendera Svensk Fastighetsförmedling. Så tackar jag. Läs mer
    2020-07-04 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar TESFAGABR G
    Hej! Tack så mycket för din rekommendation, vi är så glada att få hjälpa dig! Grattis till din fina lägenhet och trevlig sommar/bästa hälsningar från oss på Svensk Fastighetsförmedling i Järfälla
  • 2020-06-26

Jessica H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi har köpt en bostad nyligen och håller nu på att sälja vår. Tycker mäklarna är trevliga och duktiga så ger högsta betyg. Läs mer
    2020-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Jessica H
    Hej Jessica!
    Tackar så mycket för detta, vi tycker att det är en ära att få hjälpa er! Grattis till ett underbart fint hus/Med vänlig hälsning, Mathias
  • 2020-06-22

Robin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har sålt och köpt tidigare i mitt liv, men det här var utan tvekan den bästa mäklaren, trevlig, duktig och alltid nära till hands. 10/10. Läs mer
    2020-06-22 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Robin A
    Hej Robin! Tusen tack, jag blir överlycklig att höra detta, superviktigt för mig att ni är nöjda! Ni får 10/10 av mig också, mycket trevliga kunder 😃 allt gott till er och grattis igen! Soliga hälsningar Sandra
  • 2020-06-16

Anand P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    I met with both Sandra and Frida. They both were very helpful with the process and Sandra has always responded to my queries regardless of the timing Läs mer
    2020-06-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Anand P
    Hi Anand!
    Thank you so much for this and we are so happy for you! Congratulations to a beautiful apartment! All the best to you/BR Sandra and Frida
  • 2020-06-11

Kristina Linnea L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Enkelt, snabbt, smidigt, lätt tillgängligt. Läs mer
    2020-06-12 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Kristina Linnea L
    Hej!
    Vad glad jag blir, härligt med så fint omdöme! Tusen tack och allt gott/Med vänlig hälsning, Lise
  • 2020-06-11

Mikaela W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Trevlig, kunnig anpassade sig bra efter både säljares och köpares önskemål. Lättillgänglig och snabb att svara på frågor, tillhandahålla material osv. Läs mer
    2020-06-11 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Mikaela W
    Hej Mikaela!
    Tackar tackar för detta, härligt att ni är nöjda. Grattis till ert nya fina boende!
    Varma hälsningar Mathias
  • 2020-06-10

Björn F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt fastighet och köpt bostadsrätt.
    Jag är jättenöjd.
    Bra, trevligt och proffsigt bemötande och agerande. Läs mer
    2020-06-11 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Björn F
    Hej Björn!
    Tack för fint reco och riktigt kul att få hjälpa dig som både säljare/köpare! Grattis till bägge affärerna!
    Bästa hälsningar Mathias
  • 2020-06-10

Margareta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Har sålt min bostadsrätt via Svensk Fastighetsförmedling och Frida. Frida kändes lugn och trygg och en pålitlig person.
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling/Kallhäll .
    Margareta Höglund Läs mer
    2020-06-10 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Margareta H
    Hej Margareta!
    Tusen tack för din fina rekommendation! Jag blir väldigt glad för detta omdöme och du ska veta att det är en ära för mig att hjälpa dig.
    Hoppas att du ska trivas i din nya bostad i härliga Dalarna! Vi ses på tillträdet/Varma hälsningar Frida
  • 2020-06-02

Daniel A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Alla personal är super trevlig
    Mycket nöjd Läs mer
    2020-06-02 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Daniel A
    Hej Daniel!
    Tack så mycket för din fina rekommendation, trevligt att få hjälpa dig. Grattis till en jättefin lägenhet, välkommen till Kallhäll! Varma hälsningar Frida
  • Linnea H

2020-05-25

Linnea H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har köpt en fin relativt nybyggd lägenhet.

Mäklaren var väldigt trevlig och hjälpsam.

De förväntningar jag hade var att bli bemött på ett proportionellt sätt och få hjälp med de frågor som jag hade kring bostaden, vilken jag fick väldigt snabbt och på ett bra vis.

Jag är över lag väldigt glad och nöjd med hela min upplevelse, som första lägenhetsköpare hade jag inte kunnat få en bättre första upplevelse. Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Linnea H
    Hej Linnea!
    Vad roligt, tack så jättemycket för din fina rekommendation och så kul att just jag fick bidra på ett litet hörn med att hjälpa dig med ditt allra första köp av egen bostad! Grattis till en superfin lägenhet, allt gott till dig! Bästa hälsningar Sandra
  • 2020-05-20

Pontus P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mycket bra hjälp från start till slut Läs mer
    2020-05-21 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Pontus P
    Hej Pontus!
    Tack så mycket för dina fina ord, värmer gott! Grattis igen till en väldigt fin lägenhet. Bästa hälsningar Sandra
  • 2020-05-18

Frida G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Tack vare tips från mäklarna Lise & Sandra på Svensk fastighetsförmedling Järfälla, som visste vad jag letade efter, fick jag tidigt information och kunde få min drömlägenhet - en nyproducerad tvåa med öppen planlösning och balkong centralt i Kallhäll! Jag är jättejättenöjd och så väldigt tacksam över deras expertis och deras bemötande, trevligaste mäklarna och trevligaste mäklarbyrån jag varit på. Tusen tack för all er hjälp! 🌸 Läs mer
    2020-05-19 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Frida G
    Hej Frida!
    Tusen tack för din fina rekommendation, vi blir så glada här jag och Lise! Ännu gladare blir vi över att du fick köpa en underbar lägenhet i bästa läge! Den är du verkligen så värd. Bästa hälsningar till dig från oss/Sandra och Lise 💐
  • 2020-05-11

Gunnar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    En mäklare med båda fötterna på jorden, som agerade proffsigt och med stort öra om vad som var viktigt för oss vid försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
    2020-05-12 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Gunnar S
    Hej Gunnar!
    Stort tack för de fina orden, det betyder mycket för mig. Det är en ära för mig att få hjälpa er med försäljningen av lägenheten. Allt gott till er och vi ses på tillträdet/Med vänlig hälsning, Sandra
  • 2020-04-29

Veronica D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Har sålt en 4-rumslägenhet. Upplevde Sandra som väldigt proffsig och kompetent. Hon ingav förtroende och trygghet under processen. Läs mer
    2020-04-29 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Veronica D
    Hej Veronica! Åh vad glad jag blir, tack så väldigt mycket för dina värmande ord. En ära att få hjälpa dig med din fina lägenhet. Varma hälsningar Sandra
  • 2020-04-28

Natalia V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag köpte lägenheten, var glad att mäklaren förklarade allt mycket bra för mig. Mycket vänlig mäklare. Tack så mycket Läs mer
    2020-04-28 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Natalia V
    Hej Natalia!
    Tack så mycket för din rekommendation. Grattis igen till din nya fina lägenhet! Varma hälsningar Mathias
  • 2020-04-27

Johan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Proffsigt bemötande med goda kunskaper om allt från köp till sälj, topp betyg. Läs mer
    2020-04-27 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Johan G
    Hej Johan! Tusen tack för dina fina ord! Jag sätter högsta betyg på dig som köpare :) så glad för din skull.
    Allt gott till dig/Med vänlig hälsning Sandra
  • 2020-04-24

Margareta O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Proffsigt och trevligt bemötande, , mycket kompetent, flexibel, serviceminded, förtroendeingivande Läs mer
    2020-04-26 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Margareta O
    Hej Margareta!
    Tack för din fina rekommendation! Allt gott till dig från oss.
  • 2020-04-01

Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpte bostad och vi fick fantastiskt bra hjälp av Mathias Lagerström.
    Han är mycket saklig, professionell och tillgänglig för eventuella frågor.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-04-01 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Anders S
    Hej Anders!
    Tusen tack för dina fina ord, de värmer gott! Härligt att ha er som kunder. Grattis igen till ert nya fina boende. Väl mött! Med vänlig hälsning, Mathias
  • 2020-03-23

Anna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mycket nöjd med Mathias som mäklare! Läs mer
    2020-03-24 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Anna N
    Hej Anna!

Tackar så mycket, kul att få äran att sälja ert fina hus! Allt gott så länge/Med vänlig hälsning Mathias

Carl-henrik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt 3a. Allt positivt! Väldigt snabb affär, man slapp fundera på hur det skulle gå. Väldigt bra och trevlig mäklare. Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Carl-henrik E
    Hej!
    Tackar, allt gott till dig och grattis till din nya, fina bostad! Med vänlig hälsning, Mathias

Tina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi har sålt vårt hem med hjälp av en fantastisk mäklare vid namn Sandra Nothin. Hon var proffsig och empatisk. Rekommenderar henne varmt. Försäljningen gick över förväntan och vi har bara gott att säga om Sandras insats. Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Tina B
    Åh vad gulliga ni är! Tusen tack för detta. Det gör mig så väldigt, väldigt glad! En sådan ära för mig att få hjälpa er att sälja er fina lägenhet, nu väntar nya härliga vyer för er. All lycka till er och vi ses på tillträdet! Varma hälsningar Sandra

Ulrika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Trevligt kundbemötande
    Proffsigt presentation och kontraktsskrivning
    Kände sig välkommen och hörd Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Ulrika S
    Hej Ulrika!
    Tack så väldigt mycket för de fina, vänliga orden, de värmer gott! Alltid lika härligt med nöjda kunder.
    Vi ses och hörs snart igen!
    Varma hälsningar, Sandra

Torbjörn P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålde ett stort HSB BRF radhus i Järfälla.

Bra kontakt med mäklaren, och snabb kommunikation.

Trots Covid19 situationen löste sig affären snabbt och smidigt.

Affären slutade på utgångsbudet, vilket var en liten besvikelse. Men som situationen ser ut med Covid19 så var jag ändå nöjd.

Rekommenderas Läs mer
    2020-03-20 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Torbjörn P
    Hej Torbjörn!
    Tack så mycket för den fina rekommendationen!
    Det värmer verkligen att höra att du är nöjd. Stort tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av detta fina radhus.
    Med vänlig hälsning Mathias

Yonatan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har precis såld min bostad.heltnöjd med mäklaren han är fantastisk kille bästa bemötande har jag upplevt med stor respekt .Det var mer än väntat han har sålt min bostad med priset som jag vill ha. Jag rekommenderar alla med sälj tankar kontakta honom. Han e bäst. Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Yonatan A
    Hej!
    Tack Yonatan för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme på mig. Vad glad jag blir, mycket viktigt att du känner dig 100 % nöjd med min insats! Vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning Ramin

Pi C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag och min man precis skrivit på köpekontrakt för en lägenhet vid Bolinder Strand via Svensk Fastighetsförmedling. Från första stund har vi fått väldigt trevligt bemötande, mäklarens visning av lägenheten var avslappnad, inga överdrifter. Mötet för signering av köpekontrakt genomfördes i lugn och ro - känns tryggt med fastighetsmäklarna på Svensk Fastighetsförmedling i Järfälla. Läs mer
    2020-03-21 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Pi C
    Hej!
    Tackar tackar, detta värmer gott, viktigt för mig att ni är nöjda! Dessutom mycket trevligt att ha er som kunder, grattis igen till en fantastisk lägenhet i bästa läge! Allt gott till er/Med vänlig hälsning, Mathias

Marija O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    In short... the best! Very serious , responsible and somebody you can trust. Thank you for this great experience! Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Marija O
    Hi Marija!
    Thanks a lot! It means a lot to me that you are satisfied. See you soon again/all the best, BR Ramin
  • Göran H

2020-03-19

Göran H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi har blivit bemötta på ett mycket bra sätt,fått svar på våra frågor och mäklaren har varit informativ och tydlig.
    Vi är mycket nöjda med hur vår fastighetsaffär har skötts. Läs mer
    2020-03-20 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Göran H
    Hej Göran!
    Tack så mycket för er fina rekommendation! Alltid lika trevligt att arbeta tillsammans med kunder som har ett eget positivt engagemang. På så sätt får man ett glädjande slutresultat. Allt gott till er/Med vänlig hälsning Mathias
  • 2020-03-18

Gunnar L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt insatslägenhet för flytt.
    Tryggt att få all info. Väl omhändertagen och lotsad genom alla turer gällande visning, ekonomi och försäljning. Läs mer
    2020-03-19 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Gunnar L
    Hej Gunnar!
    Tackar tackar! Härligt att du är nöjd med mig och min insats. Tack för ett mycket trevligt samarbete. Bästa hälsningar Ramin
  • 2020-03-16

Joanna L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt min 2a i Rondellen Kallhäll. Fått ett fantastiskt bemötande av mäklaren Mathias! Mina förväntningar var att få minst 1.9 för lägenheten och så blev det, till och med innan visning. Väldigt nöjd med det eftersom utgångspriset låg på 1.725000. Mathias är väldigt duktig på det han gör, det vet han om och förmedlar det på ett väldigt rent sätt vilket jag också uppskattade mycket. Väldigt förtroendeingivande vilket gör att man känner sig trygg med samarbetet och i affärerna. Läs mer
    2020-03-17 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Joanna L
    Tusen tack Joanna för dina fina ord! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet och det värmer verkligen att du känner dig nöjd med min insats som mäklare! För mig är det viktigt att tillgodose mina säljares, och spekulanters, behov på alla sätt och det glädjer mig att du blev så nöjd. Allt gott! Bästa hälsningar Mathias
  • 2020-03-15

Ertima T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt
    Bra bemötande
    Jag hade velat få en bättre vinst
    Det gick fort, det var bra smidigt, jag är njöt Läs mer
    2020-03-17 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Ertima T
    Hej Ertima!
    Tack för ditt fina Reco och tack för att vi fick äran att hjälpa dig!
  • 2020-03-15

Thanh L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi valde att anlita Frida för att hjälpa oss att sälja vår lägenhet.
    Vi har varit super nöjd med hela henne engagemang, tillgänglighet och så himla trevligt bemötande.
    Frida har varit mycket tydligt och noggrant med allt från början till slutet. Varje liten detalj ser hon till att lägga det lilla extra tid för att slutför så att kunden känner sig tryggt med.
    Vill man ha ett personligt och proffesionellt engagemang då skulle jag varmt
    rekommenderar Frida.
    Thanh Le hoang Läs mer
    2020-03-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Thanh L
    Hej! Tack snälla för din varma och fina rekommendation, jag blir så genuint glad för detta. Det var ett rent nöje att ha kontakt med dig under hela processen. Ta hand om dig och hälsa familjen! Bästa hälsningar Frida
  • 2020-03-13

Josefin N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag tog själv kontakt med Svensk Fastighetsförmedling då min sambo och jag skulle sälja vår tvåa. Vi fick fantastiskt bemötande och jag kan inte tänka mig en bättre partner att sälja med. Vi är jättenöjda, framför allt med erfarenheten av området och den kontinuerliga kontakten. Läs mer
    2020-03-13 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Josefin N
    Hej Josefin!
    Tack snälla du för den fina rekommendationen, det värmer så gott i hjärtat!
    Tack för ett mycket trevligt samarbete och jag önskar er all lycka i framtiden/varma hälsningar Sandra
  • 2020-03-12

Margit L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Har sålt en lägenhet. Blev utmärkt bemött av mäklaren. Jag tyckte att mäklaren levde upp till alla förväntningar. Läs mer
    2020-03-12 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Margit L
    Hej Margit!
    Tack så mycket för din fina rekommendation, vad kul att det känns så bra.
    Tack för ett trevligt samarbete och vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning Lise
  • 2020-03-12

Rafael P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Extremely professional, very fast response time, always answering all my questions. Läs mer
    2020-03-12 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Rafael P
    Hi Rafael!
    Thank you so much for your recommendation! It has been a pleasure to help you. See you again soon/BR Mathias
  • Birgitta W

2020-03-05

Birgitta W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    En toppenmäklare som på ett genomproffsigt sätt har lotsat oss till en försäljning som vi är helnöjda med! Läs mer
    2020-03-05 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Birgitta W
    Hej Birgitta!
    Tack för de fina orden och att ni tog er tid att lämna omdöme på mig. Det uppskattas verkligen ska ni veta.
    Grattis igen till försäljningen av er fina bostad och vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning Mathias
  • 2020-02-27

Inga-britt Lenny Jeanette D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt villan efter 1976 år, känns vemodigt och samtligt rätt .
    Mäklaren kunnig och korrekt.
    Mäklaren gav mig förtroende.
    Känns bra med rätt köpare. Läs mer
    2020-02-28 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Inga-britt Lenny Jeanette D
    Hej!
    Tack för ditt fina omdöme och tack för ett trevligt samarbete. Jag förstår att det känns vemodigt men du får skapa nya fina minnen på ditt nya ställe. Skönt att allt känns bra med köparna också. Allt gott till dig och vi ses på tillträdet/Med vänlig hälsning, Mathias
  • 2020-02-25

Cecilia N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra Nothin har sålt min tvåa i Kallhäll. Under hela säljprocessen har Sandra bemött mig på ett enastående proffsigt sätt! Jag kommer definitivt anlita henne igen (om jag kommer flytta igen:-) och jag rekommenderar henne varmt! /Cecilia Nilsson Läs mer
    2020-02-25 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Cecilia N
    Tusen tack för din fina rekommendation! Tack för att just jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet. Allt gott till dig och familjen och vi ses på tillträdet! Varma hälsningar Sandra
  • 2020-02-21

Gunilla A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mäklaren var snabb i återkoppling efter kontakt från mig. Tyvärr talade vi förbi varandra när det gällde bl a årsredovisningen. Den som gick att nå var 2 år gammal. Det var inte bara jag utan även mina barn, som misslyckades att få fram en aktuell. Lånebilden kan ju ändras under 2-3 år och det hade den också. Mäklaren var mycket förstående och "läste av" mig perfekt. Lägenheten blev på kort tid min.
    Min entusiam över objektet från Hemnet-bilden till visningen höll i sig. Snabbhet är något som är utmärkande för stora projekt i mitt liv. Mäklaren var god administratör i sitt genomförande. / Gunilla Läs mer
    2020-02-21 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Gunilla A
    Hej Gunilla!
    Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation på mig, det betyder mycket. Grattis till en trevlig lägenhet, vi ses på tillträdet!
    Med vänlig hälsning, Mathias
  • 2020-02-21

Erika S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Alltid lika proffsig, kunnig och ofta över förväntan.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-02-21 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Erika S
    Hej Erika!
    Värmer gott att höra! Tack för ett mycket trevligt samarbete. Allt gott till dig och familjen/Med vänlig hälsning, Mathias
  • 2020-02-16

Birgit Elisabet T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Har blivit bemött på ett bra sätt,var mycket bra informations möte av mäklaren. Han tog hand om mig verkligen på bästa sätt. Har sålt min lägenhet på ett smidigt sätt. Och har fått köpa den lägenheten som jag tyckte om. Jag rekommenderar er
    Ett stort tack. Läs mer
    2020-02-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Birgit Elisabet T
    Hej!
    Tack så mycket för din fina rekommendation, det har varit ett sant nöje att få hjälpa dig. Vi ses på tillträdet/varma hälsningar Mathias
  • 2020-02-06

Birk B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt en etta på 42kvm
    Bra bemött
    Hade förväntningar på att sälja till det pris vi kom överens om, tyvärr gick det inte hela vägen Läs mer
    2020-02-06 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Birk B
    Hej Birk!
    Tack för din rekommendation och tack för bra samarbete, glad att vi nådde nästan hela vägen fram iallafall :)
  • 2020-01-23

Magnus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har sålt vårt bostadsrättsradhus. Försäljningen har gått mycket smidigt då vi har haft en driven och trevlig mäklare, han har visat ett stort intresse att göra ett bra jobb. Jag är mycket nöjd med resultatet av försäljningen. Tack
    Mvh Marita Läs mer
    2020-02-06 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Magnus W
    Hej!
    Tack så jättemycket för er fina rekommendation, den värmer gott och jag tackar för ert förtroende. Med vänlig hälsning, Ramin
  • 2020-01-21

Per Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt en HSB 4:a.
    Trevliga, proffsiga, lätta att ha och göra med, gav en personlig känsla. Levde upp till alla förväntningar, kommer använda dom igen! Läs mer
    2020-02-04 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Per Z
    Hej Per!
    Tackar så mycket för er fina rekommendation, jag uppskattar det verkligen! Ni är alltid välkomna tillbaka, tack för gott samarbete/Med vänlig hälsning, Mathias
  • Joakim B

2020-01-20

Joakim B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Väldigt trevlig och professionell. Tog sig tid att informera och jag har känt mig trygg hela vägen. Läs mer
    2020-01-21 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Joakim B
    Hej Joakim!
    Tack för din fina rekommendation, jag blir jätteglad att höra detta.
    Grattis igen till en superfin lägenhet! Varma hälsningar Sandra
  • 2020-01-16

Jonas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt en lägenhet.
    Över förväntan nöjd! Mycket proffsigt, tydligt av mäklaren. Extremt enkelt för mig som säljer.
    Kan varmt rekommendera!! Läs mer
    2020-01-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Jonas H
    Hej Jonas!
    Tack snälla du, väldigt glad för ditt fina omdöme och tack för ett supertrevligt samarbete med lyckat resultat. Vi ses! Varma hälsningar Sandra
  • 2020-01-10

Sam A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Väldigt proffsiga, har både köpt och sålt via dem och de har alltid levererat! Läs mer
    2020-01-15 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Sam A
    Hej Sam!
    Tusen tack för din fina rekommendation och tack för förtroendet!
    Väl mött/Med vänlig hälsning, Ramin
  • 2019-12-19

Liisa T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt i Kallhäll, mäklaren var mycket bra, trevlig på alla sätt. Mycket snabb försäljning fast så nära jul.
    Kan verkligen rekommendera Kallhälls mäklare dom är kanon. Läs mer
    2019-12-19 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Liisa T
    Hej hej!
    Tack snälla Liisa för din fina rekommendation, tack för en så trevlig affär också, vi hade kul på vägen och jag är glad att just jag fick hjälpa dig med din härliga bostad! Varma hälsningar Sandra
  • 2019-12-17

Birdoz M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Hej,

Professionell, lätt att få tag på och lyhörd kunde inte valt en bättre mäklare före detta uppdrag. Läs mer
    2019-12-19 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Birdoz M
    Hej!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme, jag blir rörd av dina ord, blir så glad. Tack för att jag fick äran att sälja din fina lägenhet och för trevliga samtal! Varma hälsningar Sandra
  • 2019-12-13

Filip E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt bostadsrätt, mäklaren vad trevligt hjälpsam och gjorde att köpet kändes tryggt och smidigt. Har inte varit några problem och mäklaren har varit lätt att få kontakt med och tydlig under hela köp-processen Läs mer
    2019-12-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Filip E
    Hej Filip!
    Tack så mycket för din fina rekommendation, det värmer gott i vintermörkret :) allt gott och välkommen på tillträdet!
  • 2019-12-05

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt en bostadrätt.

Uppskattade att det var enligt regelboken och att mäklaren höll acceptpris principen trots att "nummer 2 " i kön av köpare ville börja buda. Heder!!

Tydligt och enkelt!!!! Läs mer
    2019-12-06 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Anders W
    Hej Anders!
    Tack för att du tog av din tid och lämnade en rekommendation på mig. Det gläder mig att ni är nöjda med processen och mitt arbete, det är väldigt viktigt för mig. Grattis och hälsa hela familjen! Med vänlig hälsning Ramin

Gjutarplan 27, 176 71 Järfälla