Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Gjutarplan 27, 176 71 Järfälla — Visa karta

Vi har koll på läget i Järfälla!

Välkommen in till vår BoButik i Järfälla! Här är vi fem fastighetsmäklare som har koll på läget, både vad det gäller marknad och område. Vi brinner för att hjälpa dig till en lyckad affär, svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende här och ger tips och råd inför försäljning eller köp.

Vi är en del av Sveriges största mäklarkedjor och har stora möjligheter till bra marknadsföring. Dessutom håller vi koll på de senaste trenderna inom inredning för att kunna ge bra råd inför fotografering och visning. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 268 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

• 2020-10-27

Lina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt bostadsrätt och fuck superbra hjälp med digital visning redan samma dag då jag efterfrågade det!

Sedan stor stöttning under affären med hur jag ska tänka med mera.

Mycket nöjd Läs mer
    2020-10-28 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Lina B
    Hej Lina!
    Tack snälla du för din fina rekommendation, glad att jag fick hjälpa dig. Stort grattis till din nya fina lägenhet! Bästa hälsningar Frida
  • 2020-10-20

Elias L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Toppenbra erfarenhet!! Kunnig, peppande och trevlig! Läs mer
  • 2020-10-18

Lotta T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi fick hjälp av Farzad att sälja vår lägenhet på Axvägen. Vi är nöjda, Farzad var tillgänglig och lyhörd, positiv och hjälpsam. Läs mer
    2020-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Lotta T
    Hej!
    Tack för er fina rekommendation, det har varit trevligt att hjälpa er med försäljningen. Tack för förtroendet! Mvh Farzad
  • 2020-10-17

Arvin M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt en 3a.
    Mäklarem var trevlig, öppen och kundfokuserad. Läs mer
    2020-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Arvin M
    Hej Arvin!
    Tack så mycket, vad glad jag blir! Grattis till en superfin lägenhet, jag är säker på att du kommer att trivas!
    Mvh Frida
  • 2020-10-16

Emelie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har sålt en 2:a på Rondellen i Kallhäll.

Jag har fått ett fantastiskt bemötande av min mäklare och haft en bra kommunikation och känt ett stort förtroende under hela processen.

Kontakten med min mäklare har varit över alla mina förväntningar och jag skulle varmt rekommendera denne till andra och själv gärna anlita samma mäklare igen. Läs mer
    2020-10-19 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Emelie B
    Hej Emelie!
    Tack så mycket för dina fina ord, det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig genom processen. Stort lycka till med din nya lägenhet och vi ses på tillträdet :) varma hälsningar Lise
  • 2020-10-14

Jarkko H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    På mäklarens hemsida hittade jag en lägenhet som ännu inte hade kommit upp på Hemnet. Mäklaren Sandra Nothin var mycket engagerad i att hjälpa mig att få möjlighet att köpa lägenheten snabbt. Hon hade en mycket positiv och personlig dialog med både mig som köpare och säljare. Hon svarade snabbt och trovärdigt och höll sina löften. Hon överträffade mina högt ställda förväntningar på kundservice. Läs mer
    2020-10-14 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Jarkko H
    Tack snälla du för detta fina omdöme, det värmer oerhört och jag blir så glad! Det är alltid lika kul att få hjälpa så trevliga köpare som du är. Grattis igen till en underbar lägenhet och i ett område som du kommer att stormtrivas i! Varma hälsningar Sandra
  • 2020-10-10

Petrus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi har köpt en bostadsrätt och blev väldigt bra behandlade och tagna på allvar.
    Mäklaren var trevlig, kunnig och medgörlig.
    Vi är väldigt nöjda! Läs mer
    2020-10-13 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Petrus B
    Hej Petrus!
    Tack så mycket för att ni tog er tid att lämna omdöme på mig. Tack också för de fina orden, jag bli väldigt glad.
    Grattis till en superfin lägenhet! Mvh Frida
  • 2020-10-09

Pontus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Uppriktig , korrekt och strukturerad Läs mer
    2020-10-13 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Pontus L
    Hej Pontus!
    Tack för ett trevligt och smidigt samarbete, glad att jag fick äran att hjälpa er med förmedlingen. Varma hälsningar Lise
  • 2020-10-08

Tom Rikhard E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Förklarade alla de viktigaste detaljerna på ett bra sätt. Läs mer
    2020-10-13 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Tom Rikhard E
    Hej Tom!
    Stort grattis till din nya fina bostad! Glad att du är nöjd, tack för ditt fina omdöme. Allt gott/Mvh Lise
  • 2020-10-05

Mattias K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag är mycket nöjd med vår försäljning. Sandra var mycket tydlig och snabb i all kommunikation och satte förväntningarna helt rätt. Hon levererade även en förvånansvärt snabb försäljning till ett bra pris. Full pott! Läs mer
    2020-10-05 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Mattias K
    Hej Mattias! Tusen tack för de fina orden och ert förtroende, det värmer så gott! Det är en ära att få hjälpa er med att sälja er fina lägenhet. Allt gott till er/Varma hälsningar Sandra
  • 2020-10-03

Idriz S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpte en 5a och ska sälja 2a
    På visning
    Spred mycket glädje
    Det var bra att samarbeta Läs mer
    2020-10-03 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Idriz S
    Hej Idriz! Tack så jättemycket för er fina rekommendation och trevligt bemötande! Nu ser jag fram emot att hjälpa er med er försäljning! Allt gott till er/bästa hälsningar Mathias
  • 2020-09-30

Emma C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag sålde min lilla etta som jag haft sedan 10 år. Jag hade kontakt med mäklaren redan för 3 års sedan då jag gick i säljtankar men det ändrade sig av privata själ.
    Vi hade hunnit tagit foton så allt var klart. Jag bor på annan ort just nu men har känt mig trygg hela vägen att min mäklare gör det mesta och bästa hon kan för att få den såld. Förtroende ingivande trots att det är business och ett säljaryrke så lyckas hon skapa en personlig kontakt som skapar tillit. Läs mer
    2020-09-30 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Emma C
    Hej Emma!
    Tusen tack för din fina rekommendation, det värmer gott. Nu har du sålt din fina pärla och det har varit så roligt att få hjälpa dig med detta. Så glad att det har känts bra för dig hela vägen, väldigt viktigt för mig. All lycka till dig och vi ses på tillträdet/varma hälsningar Sandra
  • 2020-09-30

Raja Shekar K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra has been awesome, helpful, and excellent in every aspect of dealing with us and helped us to buy a new home.

Thanks for her support. Läs mer
    2020-09-30 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Raja Shekar K
    Hi! Thank you so much for your kind words, it means a lot to me. Congratulations again, your new beautiful apartment will be perfect for you and your wonderful family. Welcome to Kallhäll! All the best/BR Sandra
  • 2020-09-26

Emma S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Lise Frosth är professionell, lyhörd och mycket trevlig. Rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2020-09-28 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Emma S
    Tusen tack för förtroendet och samarbetet, Emma! Och stort lycka till i din nya bostad 😊 bästa hälsningar Lise
  • 2020-09-24

Reine L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt lägenhet på 90kvm.
    Proffesionellt bemötande av mäklare som levde upp till högt ställda förväntningar så som flexibilitet, kundbemötande och erfarenhet.
    Stort tack! Läs mer
    2020-09-24 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Reine L
    Tack så mycket för de fina orden Reine! Har varit kul att få hjälpa er med denna försäljning, härligt med så trevliga kunder. Återigen tack för förtroendet och vi ses på tillträdet!

Allt gott, Mathias
  • 2020-09-15

Lena Q skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt en 3:a på Tornerplatsen i Jakobsberg.
    Min kontak mäklare var Farzad Mirzazadeh, fick gott Bemötande och förtroende för honom.
    Är helt nöjd med min försäljning av min bostad. Läs mer
    2020-09-17 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Lena Q
    Hej Lena! Tackar ödmjukast för din fina rekommendation och för ditt förtroende, väldigt trevligt att få hjälpa dig. Vi ses! Bästa hälsningar Farzad
  • 2020-09-11

Per Lennart S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Farzad på Svensk fastighetsförmedling i Kallhäll. Han var seriös och noggrann, trevlig och ambitiös. Vi fick huset sålt på ett snabbt och smidigt sätt, och med gott resultat.

Vi upplevde Farzad som inkännande, både mot oss som kunder och mot köparna/intressenterna. Han tog frågor på allvar och följde upp dem. Tack för det! Läs mer
    2020-09-13 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Per Lennart S
    Hej Angelica och Per,
    Tack för era fina ord. Det var en ära att få hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet! Bästa hälsningar Farzad
  • 2020-09-09

Elin E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår bostadsrätt. Vi är nöjda med priset, det blev budgivning och vi fick vad vi ville ha. Läs mer
    2020-09-09 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Elin E
    Hej Elin! Tusen tack för detta, en ren och skär glädje att få hjälpa er med försäljningen av er mysiga lägenhet!
    All lycka till er/varma hälsningar Sandra
  • 2020-09-03

Julia Kani F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mycket nöjd med Mathias som mäklare! Läs mer
    2020-09-04 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Julia Kani F
    Hej Julia!
    Tackar tackar, det gläder mig att höra detta! Hoppas att du trivs i din fina nya lägenhet! Bästa hälsningar Mathias
  • 2020-09-03

Helen Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Har precis sålt min bostad med Farzad som mäklare.
    Otroligt nöjd med allt, lätt att ha och göra med, snabb kontakt och tydlig.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-09-03 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Helen Ö
    Hej Helen!
    Tack för din fina rekommendation. Det var en ära att få hjälpa dig. Vi ses på tillträdet! Bästa hälsningar Farzad
  • 2020-09-02

Maria E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Har sålt ett radhus. Har fått ett fantastiskt fint bemötande av mäklaren! Engagerad, trevlig och lätt att ha att göra med. Blev dessutom en bra försäljning av huset. Läs mer
    2020-09-02 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Maria E
    Hej Maria! Tusen tack för det fina omdömet, det värmer gott och jag är så glad att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fina hus, ni gjorde ett grymt förarbete med allt fixande inför visningar. Grattis igen till hela gulliga familjen/varma hälsningar Sandra
  • 2020-08-27

Birgitta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi såg lägenheten på Hemnet och har nu köpt den! En fantastisk lägenhet i Kallhäll
    Mäklare Mathias Lagerström har varit otroligt hjälpsam och har gjort allt för att allt kring köpet skulle gå i lås! Läs mer
    2020-08-27 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Birgitta L
    Hej Birgitta och Krister! Tack så jättemycket för detta, stort grattis till ert köp av denna enastående bostad! Ni kommer att få det helt underbart där. Allt gott till er och vi hörs och ses/bästa hälsningar Mathias
  • 2020-08-26

Mendjargal C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Hej. Jag har köpt hus. Mäklaren vart trevlig och hjälpsam. Mvh Mendjargal Läs mer
    2020-08-27 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Mendjargal C
    Hej Mendjargal! Tackar för detta, stort grattis till ert nya hus, i ett så härligt område! Bästa hälsningar Mathias
  • 2020-08-23

Jesper S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Kedjehus med hörntomt. Extremt nöjd med mäklaren, kunnig, proffsig, vettig! Läs mer
    2020-08-27 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Jesper S
    Hej Jesper!
    Tusen tack för detta och tack själva för allt ert engagemang kring försäljningen av ert fina hus, suveränt uppstyrt inför visningar etc! Bra teamwork ger bästa resultat. Allt gott till dig och Jennifer/Bästa hälsningar Mathias
  • 2020-08-14

Berndt O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålde våran bostadsrätt via Sv.Fastighförm.
    Ett trevligt bömötande av en kunnig mäklare vid namn Farzad.
    Förväntningarna blev bättre än vi trodde.
    Mäklaren var kunnig och påläst./Berndt Läs mer
    2020-08-14 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Berndt O
    Hej Berndt! Tack så mycket! Jag är väldigt glad att jag fick hjälpa er med att sälja er fina lägenhet och ännu gladare att ni är nöjda. Bästa hälsningar Farzad
  • 2020-08-13

Kambiz Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Frida Ahlstedt hjälpte ossväldigt bra att köpa en fin lägenhet. Allt gick som planerat och överens om när vi träffades. Hon har en positiv energi och är jätteduktigt. efter att kontraktet har undertecknats varje gång jag har skickat henne någon fråga svarar hon så bra som hon kan. Definitivt rekommenderas att jobba med. Läs mer
    2020-08-14 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Kambiz Z
    Hej Kambiz!
    Tusen tack för ert fina omdöme, det gör mig så tacksam och jag är väldigt glad att ni är nöjda. Grattis igen till er nya fina lägenhet och jag är säker på att ni kommer att trivas! Tveka inte att höra av er om ni har frågor och varmt välkomna på tillträdet! Bästa hälsningar Frida
  • 2020-08-03

Bassam G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Det var bra och mjuk. Hoppas allting funkar bra när jag får lägneheten. Läs mer
    2020-08-03 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Bassam G
    Hej Bassam! Tack för ditt fina omdöme! Grattis igen till en superfin lägenhet/bästa hälsningar Frida
  • 2020-07-30

Fatima-zahra Farah B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jätte bra kommunikation med vår mäklare ! Tillgänglighet och förståelse 👌🏼 Läs mer
    2020-07-31 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Fatima-zahra Farah B
    Tack så mycket för din fina rekommendation! Allt gott till dig 😃 tack för att vi fick hjälpa dig!
  • 2020-07-06

Daniel C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt hus sätt lgh
    Bra bemötade toppen Läs mer
    2020-07-07 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Daniel C
    Hej Daniel! Tackar så mycket för detta, glädjande att du är nöjd med både köp och försäljning. Tack för ett trevligt samarbete och vi ses! Trevlig sommar! Bästa hälsningar Mathias
  • TESFAGABR G

2020-07-02

TESFAGABR G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har köpte nyligen lägenheten det gick smidigt och enkel jag rekommendera Svensk Fastighetsförmedling. Så tackar jag. Läs mer
    2020-07-04 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar TESFAGABR G
    Hej! Tack så mycket för din rekommendation, vi är så glada att få hjälpa dig! Grattis till din fina lägenhet och trevlig sommar/bästa hälsningar från oss på Svensk Fastighetsförmedling i Järfälla
  • 2020-06-26

Jessica H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi har köpt en bostad nyligen och håller nu på att sälja vår. Tycker mäklarna är trevliga och duktiga så ger högsta betyg. Läs mer
    2020-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Jessica H
    Hej Jessica!
    Tackar så mycket för detta, vi tycker att det är en ära att få hjälpa er! Grattis till ett underbart fint hus/Med vänlig hälsning, Mathias
  • 2020-06-22

Robin A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har sålt och köpt tidigare i mitt liv, men det här var utan tvekan den bästa mäklaren, trevlig, duktig och alltid nära till hands. 10/10. Läs mer
    2020-06-22 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Robin A
    Hej Robin! Tusen tack, jag blir överlycklig att höra detta, superviktigt för mig att ni är nöjda! Ni får 10/10 av mig också, mycket trevliga kunder 😃 allt gott till er och grattis igen! Soliga hälsningar Sandra
  • 2020-06-16

Anand P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    I met with both Sandra and Frida. They both were very helpful with the process and Sandra has always responded to my queries regardless of the timing Läs mer
    2020-06-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Anand P
    Hi Anand!
    Thank you so much for this and we are so happy for you! Congratulations to a beautiful apartment! All the best to you/BR Sandra and Frida
  • 2020-06-11

Kristina Linnea L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Enkelt, snabbt, smidigt, lätt tillgängligt. Läs mer
    2020-06-12 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Kristina Linnea L
    Hej!
    Vad glad jag blir, härligt med så fint omdöme! Tusen tack och allt gott/Med vänlig hälsning, Lise
  • 2020-06-11

Mikaela W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Trevlig, kunnig anpassade sig bra efter både säljares och köpares önskemål. Lättillgänglig och snabb att svara på frågor, tillhandahålla material osv. Läs mer
    2020-06-11 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Mikaela W
    Hej Mikaela!
    Tackar tackar för detta, härligt att ni är nöjda. Grattis till ert nya fina boende!
    Varma hälsningar Mathias
  • 2020-06-10

Björn F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt fastighet och köpt bostadsrätt.
    Jag är jättenöjd.
    Bra, trevligt och proffsigt bemötande och agerande. Läs mer
    2020-06-11 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Björn F
    Hej Björn!
    Tack för fint reco och riktigt kul att få hjälpa dig som både säljare/köpare! Grattis till bägge affärerna!
    Bästa hälsningar Mathias
  • 2020-06-10

Margareta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Har sålt min bostadsrätt via Svensk Fastighetsförmedling och Frida. Frida kändes lugn och trygg och en pålitlig person.
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling/Kallhäll .
    Margareta Höglund Läs mer
    2020-06-10 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Margareta H
    Hej Margareta!
    Tusen tack för din fina rekommendation! Jag blir väldigt glad för detta omdöme och du ska veta att det är en ära för mig att hjälpa dig.
    Hoppas att du ska trivas i din nya bostad i härliga Dalarna! Vi ses på tillträdet/Varma hälsningar Frida
  • 2020-06-02

Daniel A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Alla personal är super trevlig
    Mycket nöjd Läs mer
    2020-06-02 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Daniel A
    Hej Daniel!
    Tack så mycket för din fina rekommendation, trevligt att få hjälpa dig. Grattis till en jättefin lägenhet, välkommen till Kallhäll! Varma hälsningar Frida
  • Linnea H

2020-05-25

Linnea H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har köpt en fin relativt nybyggd lägenhet.

Mäklaren var väldigt trevlig och hjälpsam.

De förväntningar jag hade var att bli bemött på ett proportionellt sätt och få hjälp med de frågor som jag hade kring bostaden, vilken jag fick väldigt snabbt och på ett bra vis.

Jag är över lag väldigt glad och nöjd med hela min upplevelse, som första lägenhetsköpare hade jag inte kunnat få en bättre första upplevelse. Läs mer
    2020-05-25 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Linnea H
    Hej Linnea!
    Vad roligt, tack så jättemycket för din fina rekommendation och så kul att just jag fick bidra på ett litet hörn med att hjälpa dig med ditt allra första köp av egen bostad! Grattis till en superfin lägenhet, allt gott till dig! Bästa hälsningar Sandra
  • 2020-05-20

Pontus P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mycket bra hjälp från start till slut Läs mer
    2020-05-21 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Pontus P
    Hej Pontus!
    Tack så mycket för dina fina ord, värmer gott! Grattis igen till en väldigt fin lägenhet. Bästa hälsningar Sandra
  • 2020-05-18

Frida G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Tack vare tips från mäklarna Lise & Sandra på Svensk fastighetsförmedling Järfälla, som visste vad jag letade efter, fick jag tidigt information och kunde få min drömlägenhet - en nyproducerad tvåa med öppen planlösning och balkong centralt i Kallhäll! Jag är jättejättenöjd och så väldigt tacksam över deras expertis och deras bemötande, trevligaste mäklarna och trevligaste mäklarbyrån jag varit på. Tusen tack för all er hjälp! 🌸 Läs mer
    2020-05-19 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Frida G
    Hej Frida!
    Tusen tack för din fina rekommendation, vi blir så glada här jag och Lise! Ännu gladare blir vi över att du fick köpa en underbar lägenhet i bästa läge! Den är du verkligen så värd. Bästa hälsningar till dig från oss/Sandra och Lise 💐
  • 2020-05-11

Gunnar S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    En mäklare med båda fötterna på jorden, som agerade proffsigt och med stort öra om vad som var viktigt för oss vid försäljningen av vår lägenhet. Läs mer
    2020-05-12 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Gunnar S
    Hej Gunnar!
    Stort tack för de fina orden, det betyder mycket för mig. Det är en ära för mig att få hjälpa er med försäljningen av lägenheten. Allt gott till er och vi ses på tillträdet/Med vänlig hälsning, Sandra
  • 2020-04-29

Veronica D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Har sålt en 4-rumslägenhet. Upplevde Sandra som väldigt proffsig och kompetent. Hon ingav förtroende och trygghet under processen. Läs mer
    2020-04-29 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Veronica D
    Hej Veronica! Åh vad glad jag blir, tack så väldigt mycket för dina värmande ord. En ära att få hjälpa dig med din fina lägenhet. Varma hälsningar Sandra
  • 2020-04-28

NATALIA V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag köpte lägenheten, var glad att mäklaren förklarade allt mycket bra för mig. Mycket vänlig mäklare. Tack så mycket Läs mer
    2020-04-28 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar NATALIA V
    Hej Natalia!
    Tack så mycket för din rekommendation. Grattis igen till din nya fina lägenhet! Varma hälsningar Mathias
  • 2020-04-27

Johan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Proffsigt bemötande med goda kunskaper om allt från köp till sälj, topp betyg. Läs mer
    2020-04-27 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Johan G
    Hej Johan! Tusen tack för dina fina ord! Jag sätter högsta betyg på dig som köpare :) så glad för din skull.
    Allt gott till dig/Med vänlig hälsning Sandra
  • 2020-04-24

Margareta O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Proffsigt och trevligt bemötande, , mycket kompetent, flexibel, serviceminded, förtroendeingivande Läs mer
    2020-04-26 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Margareta O
    Hej Margareta!
    Tack för din fina rekommendation! Allt gott till dig från oss.
  • 2020-04-01

Anders S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpte bostad och vi fick fantastiskt bra hjälp av Mathias Lagerström.
    Han är mycket saklig, professionell och tillgänglig för eventuella frågor.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-04-01 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Anders S
    Hej Anders!
    Tusen tack för dina fina ord, de värmer gott! Härligt att ha er som kunder. Grattis igen till ert nya fina boende. Väl mött! Med vänlig hälsning, Mathias
  • 2020-03-23

Anna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mycket nöjd med Mathias som mäklare! Läs mer
    2020-03-24 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Anna N
    Hej Anna!

Tackar så mycket, kul att få äran att sälja ert fina hus! Allt gott så länge/Med vänlig hälsning Mathias
  • 2020-03-21

Carl-henrik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt 3a. Allt positivt! Väldigt snabb affär, man slapp fundera på hur det skulle gå. Väldigt bra och trevlig mäklare. Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Carl-henrik E
    Hej!
    Tackar, allt gott till dig och grattis till din nya, fina bostad! Med vänlig hälsning, Mathias
  • 2020-03-21

Tina B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi har sålt vårt hem med hjälp av en fantastisk mäklare vid namn Sandra Nothin. Hon var proffsig och empatisk. Rekommenderar henne varmt. Försäljningen gick över förväntan och vi har bara gott att säga om Sandras insats. Läs mer
    2020-03-23 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Tina B
    Åh vad gulliga ni är! Tusen tack för detta. Det gör mig så väldigt, väldigt glad! En sådan ära för mig att få hjälpa er att sälja er fina lägenhet, nu väntar nya härliga vyer för er. All lycka till er och vi ses på tillträdet! Varma hälsningar Sandra

Gjutarplan 27, 176 71 Järfälla

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte