Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Gjutarplan 27, 176 71 Järfälla — Visa karta

Vi har koll på läget i Järfälla!

Välkommen in till vår BoButik i Järfälla! Här är vi fyra fastighetsmäklare som har koll på läget, både vad det gäller marknad och område. Vi brinner för att hjälpa dig till en lyckad affär, svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende här och ger tips och råd inför försäljning eller köp.

Vi är en del av Sveriges största mäklarkedjor och har stora möjligheter till bra marknadsföring. Dessutom håller vi koll på de senaste trenderna inom inredning för att kunna ge bra råd inför fotografering och visning. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 53 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

• Amir A
    Amir A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Snabbt och enkelt utifrån våra önskemål. Bra återkoppling bra information
    Lyckad försäljning Läs mer
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mathias är en mycket proffsig mäklare som mer än väl levde upp till mina förväntningar. Han var mycket engagerad och alltid tillgänglig. Vidare är han seriös och bra på att skapa förtroende både hos mig som säljare men även i dialog med potentiella köpare. Jag kände mig alltid trygg med Mathias som mäklare. Rekommenderar honom varmt! Om jag ska sälja igen blir han mitt första val. Läs mer
    2018-04-12 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Camilla R
    Hej Camilla!

Stort tack för värmande ord från dig. Det har varit ett sant nöje att få arbeta med dig/Er genom hela försäljningsprocessen. Vi hörs och ses framöver i Järfälla.
  • Karrar A
    Karrar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Hej,
    Jag har letat efter en lägenhet i flera månader men kunde inte hitta den rätta, det kan bero på att flesta mäklaren tänker på sig själv inte kunden men när jag träffade Louise Eldwinger då var det ett helt annat upplevelse än alla mäklare jag träffade tidigare.
    Hon ställer upp till dig oavsett vilken tid på dagen och har ett jätte trevligt bemötande som gör att du inte vill träffa någon annan än henne. Tack Louise Eldwinger för din underbara jobb som gjode ett stort framsteg i mitt liv.
    Med vänlig hälsning, k Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jättenöjd med försäljningen, var alltid uppdaterad på vad som hände. Ramin går alltid att komma i kontakt med vilket är väldigt skönt när man har frågor som dyker upp. Ramin är en fantastisk mäklare och jag är enormt tacksam och nöjd med hans arbete. Läs mer
  • Carina J
    Carina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Snabb och smidig affär så nöjd Läs mer
  • Annika P
    Annika P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ramin, en proffsig och snabb mäklare som ger bra återkoppling.

Annika Läs mer
  • Samantha R
    Samantha R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra Nothin gjorde ett fantastisk jobb med försäljning av min bostad. Bra insats! Aktiv, alltid trevlig och mycket hjälpsam. Läs mer
    2018-03-28 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Samantha R
    Hej Samantha!
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation, det gör mig så glad!
    Mycket trevligt att ha dig som kund. Allt gott till dig! Med vänlig hälsning Sandra
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Kan bara hitta goda ord om SvFast i Järfälla Kallhäll! Proffsigt, trevligt, varmt bemötande och omhändertagande i samband med min försäljning. Gav svar på alla frågetecken och tips på tankegångar. Önskar att jag får möjlighet att kontakta Sandra Nothin igen om vi byter boende. Varmaste rekommendationerna!!!
    Mvh/Håkan Läs mer
    2018-03-22 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Håkan W
    Hej Håkan!
    Tusen tack för din fina och utförliga rekommendation, det värmer verkligen mitt hjärta!
    Så kul att få jobba för dig :) Du är alltid välkommen tillbaka, det vet du.
    Allt gott till er och härligt att ni trivs i ert nya hus! Med vänlig hälsning Sandra
  • Juhani Tobias Ensio N
    Juhani Tobias Ensio N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag är i farten att köpa bostad och har fått bra hjälp och tydliga instruktioner på vad som krävs och speciellt i mitt läge som köper den första bostaden. Läs mer
    2018-03-20 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Juhani Tobias Ensio N
    Hej hej!
    Vi tackar så mycket för din rekommendation och du är alltid varmt välkommen till oss med minsta fråga eller fundering! Allt gott till dig/Med vänlig hälsning, Sandra
  • Lina J
    Lina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt villa o fått radhuset sålt.
    Vår mäklare Sandra Nothin hjälpte oss verkligen på bästa sätt under hela köp o sälj resan. Sandra höll oss ständigt uppdaterade om läget vilket kändes tryggt. Vi är klart nöjda och kan absolut rekommendera Sandra Nothin och svensk fastighetsförmedling. / Lina o Anders Läs mer
    2018-03-20 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Lina J
    Hej hej!
    Tack snälla ni för er fina rekommendation. Så roligt att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus och att ni köpte den härliga villan! Nu får ni njuta av kommande vår och sommar i trädgården, hela familjen. All lycka till er och vi ses på ”stan” :) varma hälsningar Sandra
  • Maria Å
    Maria Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra gav ett mycket gott intryck vid första mötet och levde upp till detta genom hela försäljningsprocessen. Hon var mycket bra på att återkoppla under processens gång och budgivningen slutade på en nivå som stämde väl överens med vad hon hade "lovat". Läs mer
    2018-03-18 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Maria Å
    Hej Maria!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme, det betyder mycket för mig! Tack också för att jag fick förtroendet att hjälpa dig och lycka till med ditt nya boende. Vänliga hälsningar Sandra
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Engagerad, driven och proffsig.
    Sandra är mycket förtroendeingivande vilket jag fick erfara redan vid mitt första lägenhetsköp.
    Detta ledde till förtroendet att sälja samma lägenhet, resultat är jag mycket nöjd med. Läs mer
    2018-03-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Henrik B
    Hej Henrik!
    Stort tack för detta! Fina och värmande ord. Glad att höra att du känner att jag har levererat, det betyder mycket för mig.
    Önskar dig en fantastisk vår! Allt gott/Med vänlig hälsning Sandra
  • Behiya A
    Behiya A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra är en fantastisk mäklare som verkligen är lyhörd! Rekommenderar verkligen Sandra till alla som vill ha en mäklare med kvalité! Läs mer
    2018-03-15 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Behiya A
    Hej Behiya!
    Tusen tack för ditt fina omdöme, blir rörd :) En ära att få hjälpa dig!
    Varma hälsningar Sandra
  • Marie Z
    Marie Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi sålde en lägenhet om 4 rok. Sandra Nothin har varit mycket trevlig och proffsig alltigenom. Hon hittade rätt köpare och var en mycket skicklig förhandlare. Priset på lägenheten gick över all förväntan. Läs mer
    2018-03-14 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Marie Z
    Hej hej!
    Tack så jättemycket, det värmer i hjärtat! Så viktigt för mig att ni skulle bli nöjda, med en så fin lägenhet ni hade också. Bästa hälsningar Sandra
  • Annelie L
    Annelie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare, Sandra Nothin på Svensk Fastighetsförmedling i Järfälla. Hon tog hand om försäljningen av vår lägenhet på Veckovägen 37 i Jakobsberg. Vi befann oss utomlands under hela processen, men för Sandra var det inga problem. Hon var mycket professionell, höll oss underrättade och involverade från början till slut.
    Annelie och Leif Lund Läs mer
    2018-03-14 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Annelie L
    Hej på er!
    Tusen tack för er fina rekommendation!
    Så roligt att få hjälpa er, så härliga säljare
    och vilka toppenköpare det blev också. Kul!
    Allt gott till er i solen/varma hälsningar Sandra
  • Ylva H
    Ylva H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra Notin var väldigt kunnig och hade ett trevligt bemötande och tog sig tid att lyssna in vad jag ville ha och hjälpt mig finna mitt nya boende som jag har idag. Läs mer
    2018-03-13 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Ylva H
    Hej Ylva! Tack för ditt omdöme, blir väldigt glad. Härligt att ni trivs så bra i ert fina boende! Allt gott/Mvh Sandra
  • Ellinor S
    Ellinor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Kan verkligen rekommendera Sandra som förmedlade köpet av vår bostad. Hon är otrolig proffsig och förtroendeingivande! Läs mer
    2018-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Ellinor S
    Hej Ellinor!
    Tack så jättemycket, en ära för mig att få hjälpa er! Vi ses på tillträdet.
    Vänliga hälsningar Sandra
  • Mats Ö
    Mats Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Professionell, kunnig och intresserad är några nyckelord jag gärna använder om Felicia Linn. Dessutom fick jag ett bra pris för lägenheten som dessutom även köparen verkar nöjd med. Rekommenderas... Läs mer
    2018-03-05 Felicia-Linn A svarar Mats Ö
    Tack Mats för både en fin rekommendation och ett trevligt samarbete. Allt gott! Mvh Felicia
  • Torsten N
    Torsten N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mycket trevligt bemötande och serviceminded. Läs mer
    2018-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Torsten N
    Hej Torsten!
    Tack så mycket för ett fint omdöme, jag blir väldigt glad! Allt gott/vänliga hälsningar Sandra
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra var professionell från första stund och jag fick kontinuerligt goda råd från start till mål. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Sandra. Läs mer
    2018-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Fredrik H
    Hej Fredrik!
    Tack så mycket, det värmer så gott att höra! Tack för att jag fick den äran att hjälpa dig! Bästa hälsningar Sandra
  • Annalena S
    Annalena S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mycket bra. Kunnig. Tålmodig. Läs mer
    2018-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Annalena S
    Hej Annalena!
    Tack snälla för fint omdöme, blir väldigt glad! Allt gott till er! Mvh Sandra
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ramin hjälpte oss att sälja huset snabbt, smidigt och till ett pris vi var nöjda med. Han var alltid tillgänglig och gjorde det han sa att han skulle göra. Duktig i relationen till både köpare och säljare. Läs mer
  • Shahrokh S
    Shahrokh S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Hej ni är bäst ock jag är jätte nöjd Läs mer
  • Markus B
    Markus B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Bra kommunikation och han gjorde verkligen allt för att det skulle bli en bra affär! Läs mer
  • Lise E
    Lise E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ett innerligt tack för all hjälp och allt stöd som jag erhöll när jag sålde min mammas lägenhet. Jag valde bland tre mäklare och jag valde helt rätt. Tack Sandra, tack för din proffsighet men också för din värme. Hälsningar Lise Läs mer
  • Jouri P
    Jouri P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mathias är en väldigt duktig mäklare som på ett skickligt sätt hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet. Vi lämnar våra varmaste rekommendationer för Mathias och kommer även i framtiden kontakta honom för eventuella försäljningar. Läs mer
    2017-12-29 Mathias L svarar Jouri P
    Hej!
    Tack så mycket för fint omdöme, vill även tacka er för ett mycket trevligt samarbete.
    Allt gott till er och gott nytt år! Mvh Mathias
  • Sofie J
    Sofie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Underbar service! Ska rekommendera alla jag känner att använda sig av Sandra och Mathias. Proffsighet och lyhördhet i samma paket. Tack från hela mitt hjärta! Hls Sofie Läs mer
  • Robin C
    Robin C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Supertrevlig och hjälpsam. Inget skitsnack eller desperata säljknep. Kunde inte varit mer nöjd med valet av mäklare. Läs mer
  • Bo H
    Bo H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Lätt att samarbeta med, vilket e väldigt viktigt naturligtvis. Lyssnade på mig och förklarade så man förstod. Sökte henne obekväm tid, inga problem. Läs mer
  • Erik L
    Erik L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Bra, trevlig och kunnig! Hade svar på dom frågor som ställdes. Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jätteduktig mäklare som tog sig tid att svara på frågor, var mycket flexibel och engagerad! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Mikael Amin Aon J
    Mikael Amin Aon J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Rak, tydlig, ärlig och affärsinriktad. Läs mer
  • Glenn G
    Glenn G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Bra. Duktigt, ambitiös och kompetent. Läs mer
  • Buster H
    Buster H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Väldigt trevlig, svarade på frågor och agerade professionellt. Läs mer
  • Gunnel W
    Gunnel W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Hej!
    Mycket trevlig bra, bemötande, anträffbar.
    Upplevde att hon var säker när vi gick igenom pärmen samt fotografering av lgh och annons.
    Sen vart jag misstänksam när väl annons var ute och innan budgivning startade.
    Det var väldigt lite påtryckning från Felicia att ringa upp köpare, tror att det var påskhelgen jag kontakta Felicia och enl henne kunde man inte ringa för det var ju helg vilket jag själv skulle struntat i om jag var intresserad av lgh.
    Av erfarenhet så vet jag att mäklarna är på och ringer upp intressenter.
    Vid ett tillfälle kände jag t.o.m att händer det inget snart så byter jag mäklare.
    En köpare väntade en hel dag innan hon la ut budet och då tycker jag att Felicia skulle kontaktat henne mycket tidigare, köparen hade glömt bort, ja hur intresserad är man då?

Jag hoppas att Felicia tar detta som positiv kritik och tar till sig det till nästa kund hon har, då kanske hon också har mer erfarenhet. Läs mer
  • Anders K
    Anders K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Engagerad och duktig. Allt gick smidigt Läs mer
  • Carl-johan S
    Carl-johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Hon var snabb på att förmedla och svarade snabbt när man behövde ha kontakt med henne. Hon hade bra koll på papper och skötte sig väldigt proffsigt. Läs mer
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag hade ett gott intryck av Felicia-Linn från start. Hon var väldigt hjälpsam hela vägen och tillmötesgående. Långt över mina förväntningar. Läs mer
  • Sture E
    Sture E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag är mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Dragan B
    Dragan B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar och vi blev bemöta på utmärkt sätt. Läs mer
  • Per-Arne P
    Per-Arne P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ett trevligt och korrekt bemötande.
    Överträffade förväntningarna ang styling inför visning och fotografering.

Mycket nöjd.
    Per-Arne Läs mer
  • Jeanette L
    Jeanette L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Hej, jag är otroligt nöjd med Mathias bemötande. Han är mycket professionell och framförallt hjälpsam. Många goda tips och råd på vägen. Jag upplever att han tar ett stort ansvar och att han känner den lokala marknaden mycket väl. Läs mer
    2017-11-02 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Jeanette L
    Hej Jeanette! Tack så mycket för din rekommendation, det värmer mycket. Det har varit ett sant nöje att få jobba med dig också. Tack igen för förtroendet. Mvh Mathias
  • Karin L
    Karin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi har både köpt och sålt bostäder med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling i Kallhäll.

Vi är SÅ nöjda!! Fantastiskt bemötande från Sandra, Mathias och deras mäklarassistent Kristin. Professionellt och mysigt bemötande, och de tar sig ALLTID tid att svara på våra många frågor.

Kan varmt rekommendera Sandra Nothin, bästa mäklare jag anlitat! Läs mer
    2017-09-12 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Karin L
    Hej hej! Jag tackar allra ödmjukast för era värmande och fina ord samt rekommendation! Ren glädje att få hjälpa er.
    Vill skicka tillbaka ett tack till er som gav mig ert förtroende. Så glad att ni trivs så bra i er nya underbara lägenhet!
    Allt gott till er/Med vänlig hälsning Sandra
  • Marianne M
    Marianne M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Min syster och jag anlitade Sandra Nothin vid försäljningen av vårt barndomshem och är verkligen supernöjda. Sandra har alla egenskaper som en riktigt bra mäklare bör ha. Hon är påläst, ambitiös och drivande, serviceminded till tusen och har en behaglig och förtroendeingivande personlighet. Dessutom har hon ett etablerat kontaktnätverk i området, vilket ledde till att vi sålde innan visning till ett mycket bra pris. Läs mer
    2017-08-07 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Marianne M
    Hej Marianne!
    Tack så mycket för ert fina omdöme, det värmer så gott! Väldigt roligt att få hjälpa dig och din syster, en ära för mig att få ert förtroende.
    Önskar er och era familjer en fortsatt härlig sommar, allt gott till er! 🌸Hälsningar Sandra
  • Ranin B
    Ranin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag är en otroligt nöjd kund som kan och kommer rekommendera Mathias i framtiden. Läs mer
    2017-07-10 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Ranin B
    Hej Ranin!

Tack för fint omdöme, alltid trevligt med nöjda kunder. Det var ett sant nöje att få arbeta för dig! Trevlig sommar/Med vänlig hälsning, Mathias
  • Alice W
    Alice W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ett professionellt och betryggande bemötande från vår mäklare Mathias. Snabb affär och god kontakt med mäklaren och köparen. Läs mer
    2017-06-26 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Alice W
    Hej Alice!

Tack för fint omdöme! Trevligt att få äran att hjälpa dig med din försäljning. Trevlig sommar! Mvh Mathias
  • Mesmer O
    Mesmer O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Bra och tillmötesgående mäklare som lyssnade på mina önskemål och behov. Läs mer
    2017-06-19 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Mesmer O
    Hej Mesmer!

Tack så mycket för din rekommendation, vi blir väldigt glada! Lycka till och vi passar på att önska dig en härlig sommar!
  • Elisabeth B
    Elisabeth B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Har varit tillgänglig för frågor. Har förberett i alla led och levererat i tid. Har återkopplat och redovisat vad som ska göras och vad som har gjorts. Smidigt samarbete med mig och köparen. Tack! Mvh Läs mer
    2017-04-18 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Elisabeth B
    Hej Elisabeth!
    Tack för fint omdöme, mycket trevligt att samarbeta tillsammans med dig. Allt gott önskar vi dig!
  • Ann W
    Ann W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    En härligt inspirerande mäklare med ett trevligt personligt engagemang. Dessutom påläst och kunnig! Läs mer
    2017-04-18 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Ann W
    Hej Ann!
    Tack för ett fint omdöme! Vi hoppas att du ska trivas i din nya fina bostad!
  • Therese B
    Therese B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Superduktig och professionell mäklare! Tack för ovärderlig hjälp, tips och råd. Mycket fint bemötande! Läs mer

Gjutarplan 27, 176 71 Järfälla