Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Vi har koll på läget i Järfälla!

Välkommen in till vår BoButik i Järfälla! Här är vi fem fastighetsmäklare som har koll på läget, både vad det gäller marknad och område. Vi brinner för att hjälpa dig till en lyckad affär, svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende här och ger tips och råd inför försäljning eller köp.

Vi är en del av Sveriges största mäklarkedjor och har stora möjligheter till bra marknadsföring. Dessutom håller vi koll på de senaste trenderna inom inredning för att kunna ge bra råd inför fotografering och visning. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 306 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla 2

2021-05-13
    It was so nice to buy our first apartment from Frida. She is very helpful since day 1.
    2021-05-12
    Transaction was really smooth! Frida is the best broker in town! So happy to bought our first apartment through her help!
    2021-05-11
    Köpte en lägenhet där det upptäcktes att det var fuktskador i två badrum före tillträdet. Mäklare sa att det skulle gå på säljarens försäkring och att jag skulle bara betala det jag ville ha extra t.ex. kakel istället för plastmatta samt ny inredning.
    Detta var ok för mig och jag litade på det mäklare sa och krävde ingen prissänkning. Det var ingen budgivning, utan jag var den enda som var intresserad.
    Inget tilläggsavtal skrevs där det tydligt står vad som gällde i denna situation.
    Nu har det nästan gått ett år och jag har fortfarande inte blivit klar med alla detaljer med säljaren gällande denna renovering.
    Utöver det kommer kostnaderna för mig bli mycket mera än vad som sas.
    Uselt bemötande från Mathias Lagerström som tog över kontakt med mig och okunnig mäklare som inte styrde upp detta före tillträdet. Oprofessionella och inkompetenta vid oförutsedda händelser är mitt omdöme.
    2021-05-10
    Trevlig mäklare
    Snabbt återkoppling
    Hej Ingegerd! Tack så mycket och grattis igen till en fantastisk lägenhet! Du kommer trivas så bra där. Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-05-07
    Mathias gjorde ett otroligt bra arbete och sålde vår bostad inom en vecka från kontraktsskrivning till ett pris som överträffade våra in initiala förväntningar. Ett fantastiskt bemötande och proaktivitet genom processen.

Varma rekommendationer från oss.
    Hej Fredrik! Varmt tack för detta, vill tacka er för att ni gav mig de bästa förutsättningarna när jag hjälpte er att sälja er underbara bostad. Tack så mycket för förtroendet och allt gott till er/Bästa hälsningar Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-05-04
    Professionellt och vänligt bemötande av alla på kontoret. Jag har sålt både lägenheter, hus och sommarhus så jag anser att jag har erfarenhet av kontakt med fastighetsmäklare. Sandra Nothin utmärker sig i mängden i sin roll som mäklare i positiv bemärkelse i mitt uppdrag att sälja min lägenhet. Sandra visar på ett stort engagemang, är mycket kunnig och erfaren vilket får mig som säljare att känna mig trygg och lugn. Kan varmt rekommendera Sandra.
    Åh, tack så mycket för din fina rekommendation, den värmer så gott! Jag är väldigt glad att jag fick äran att hjälpa dig med din fina lägenhet. Tack för ett mycket trevligt samarbete. 🌷Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-05-04
    Världens bästa mäklare, tryggt från början till slut. Man kan lita på Sandra till 100%. Alltid bra uppdatering och kommunikation. Fina bilder och trevligt bemötande från hela kontoret. Självklart val! 😊
    Tack så mycket för dina fina ord! Så glad att du tycker om upplevelsen att sälja via mig och Svensk Fastighetsförmedling! Vet hur mycket du tyckte om din fina lgh men nu väntar nya härliga tider för dig i en annan fantastisk lägenhet! 😙 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
  • sålde sitt hus med hjälp av
    • Stäket
    2021-04-07
    Jag har sålt mitt hus. Min mäklare var mycket trevlig och gav ett tryggt intryck, dessutom var han vänlig och tillmötesgående. Hade svar på mina undringar. Dessutom har vi haft nästan daglig kontakt under hela ”resan” fram till en lyckad försäljning. Jag är mycket nöjd med min mäklare och svensk fastighetsförmedling
    Hej Kalle! Jag kan bara säga att det har varit ett rent nöje att få arbeta med dig. Jag önskar dig lycka till med ditt framtida boende/ Mvh Mathias Lagerström Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
  • 2021-04-05
    Mathias var en trygghet under hela processen. Renommerad starkt.
    Hej Alexandra! Tack så mycket, blir glad att höra detta. Grattis igen till ert nya fina hus! Allt gott till er/Med vänlig hälsning, Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-03-28
    Vi var jättenöjda med vår mäklare. Vi kände vid första mötet att hon var självsäker och trygg i sitt arbete. Hon hade en realistisk bild av vår situation och allt gick snabbt pch smidigt som vi hade önskat. Vi fick även mer än de priset som vi hade önskat sälja för.

En mycket pålitlig mäklare!
    Hej hela härliga familjen! Tack så jättemycket för er fina rekommendation, jag blir så glad! Så roligt att få hjälpa er att sälja er underbara lägenhet. Grattis igen och tack så mycket för ert förtroende! Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-03-23
    Vi blev otroligt bra bemötta av mäklaren vi köpt lägenheten via. Super trevlig och kunnig på sin sak, samt snabba svar och bra info. Vi ångrar oss till och med att vi inte använda oss av den mäklaren till våran försäljning av vår lägenhet. Kan starkt rekommendera mäklarbyrån och mäklaren vi fått äran att köpa av.
    Hej Robin! Åh vilken fin rekommendation, jag blir oerhört glad för detta! Det bästa betyget man kan få ju, att ni velat haft mig på säljarsidan också :) Det får vi ta i framtiden, nu får ni njuta av er underbara nya lägenhet i många år! Så glad för er skull. All lycka till er/varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-03-15
    Utmärkt bemötande och kunnig personal!
    Hej Harry! Tack så mycket, det värmer gott att höra! Så glad att få hjälpa er. Grattis till er nya fina lägenhet, där kommer ni trivas. Roligt! Varma hälsningar till er/Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-03-14
    Köpte en bostad i kallhäll

Otroligt bra mäklare, trevlig, snäll och känns väldigt genuin.
    Hej Hampus! Härlig start på veckan med ett så fint omdöme, tusen tack! Jag blir väldigt glad och tack själv för mycket trevlig kontakt! Grattis igen till en så fin lägenhet och vi ses :) allt gott till dig/Mvh Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-03-10
    So far so good!
    Jag förmodar att min kontakt med Järfällahus kommer att bestå.
    Tack Björn, jag hjälper dig med allt på vägen! Tack för trevligt samarbete och vi ses! Bästa hälsningar Lise Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-03-10
    Trevlig mäklare, informerade kontinuerligt om vad som hände i fastighetsaffären, höll sin linje och alltid positiv
    Hej Gunilla! Tack snälla för det fina omdömet, jag blir väldigt glad. Tack igen för förtroendet, det betyder mycket för mig. Allt gott till er/varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-02-28
    Vi är jättenöjda med vår upplevelse. Bra kommunikation och gott bemötande!
    Hej hej! Tack snälla ni för er fina rekommendation och ett härligt samarbete! Så kul att få hjälpa er. Grattis igen till försäljningen! Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-02-25
    En mäklare som jobbar hårt för pengarna. Bra och professionella bemötande.
    Hej Niklas! Varmt tack för detta, härligt att du uppskattar mitt arbete. Tack igen för förtroendet och lycka till med ert nya hus! Vi ses på tillträdet. Mvh Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-02-23
    Vi har sålt en lägenhet. Vi tycker att mäklaren var proffsig. Hon är väldigt social och bra med potentiella köpare. Allt gick snabbt och smidigt. Vi är nöjda!
    Hej hela familjen! Tack så jättemycket för ert fina omdöme, jag blir så glad! Tack för att jag fick den stora äran att hjälpa er/allt gott till er. Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-02-19
    Blev bemött jätte proffesionellt och med ett glatt humör.
    Hej Louise! Tack så mycket för ditt fina omdöme, blir väldigt glad! Grattis igen till en underbar lägenhet, jag är säker på att du kommer att trivas så bra där! Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-02-18
    Bästa mäklaren rekommenderar starkt.
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme Ragheed! En ära att få hjälpa dig. Allt gott till dig! Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
  • köpte sitt hus med hjälp av
    • Viksjö
    2021-02-03
    Köpt Villa i Viksjö.
    Mycket bra bemötande av Mathias som hjälpte på bästa sätt.
    Hej Sinan! Tack så jättemycket för det fina omdömet och stort grattis till ert nya fina hus! Allt gott till er/Med vänlig hälsning, Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-02-02
    Jag har sålt en bostadsrätt 4rum och kök.
    På ett bra sätt.
    Jag det hade jag.
    Det var helt okej.
    Hej Seyit! Tack för din rekommendation och grattis till en lyckad försäljning! Allt gott/hälsningar Lise Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-01-31
    Köpte en etta i Kallhäll.

Blev varmt bemött av mäklaren som heter Frida och hon hjälpte till med hela processen. Är väldigt tacksam för all hjälp och hon levde upp till alla förväntningar som jag hade.
    Hej Daisy! Tack för ditt fina omdöme, grattis igen till en så fin lägenhet! Varma hälsningar Frida Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    • Polhem
    2021-01-28
    Trevlig, noggrann och pålitlig mäklare! Rekommenderar!
    Hej Camilla! Tack för den fina rekommendationen, ett rent nöje från min sida! Tack för ett trevligt samarbete och grattis igen till försäljningen! Med vänlig hälsning, Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-01-24
    Inkännande, organiserad, trevligt bemötande glad. Ingav en känsla av att kunna sitt job. Super bra.
    Hej Åsa! Tusen tack för detta och för förtroendet jag fick att hjälpa dig med försäljningen av din fina pärla! Det har varit en ren fröjd! Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-01-23
    Vi träffade Sandra på en visning och bad henne värdera våran lägenhet. Man märker snabbt att hon är proffisionell i sitt yrke och väldigt jordnära. Sandra jobbar verklighetsförankrat och gjorde ett toppen jobb med vår försäljning! Vi vill framföra våra varmaste rekomendationer att anlita Sandra Notin. Hennes jobb gjorde våran vardag enklare. Tack igen till dig Sandra om du läser detta!
    Vi sålde i Bolinder Strand.
    Hej gulliga ni! Tack så jättemycket för ert fina omdöme, vad glad jag blir! Så glad att jag fick hjälpa er att sälja er underbara lägenhet. All lycka till er och vi ses snart igen! Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-01-23
    Sandra har på ett mycket engagerat sätt sålt min lägenhet. Hon är kan marknaden och har visat stor flexibilitet i att möta upp kunder i dessa Corona-tider. I allt har hon hållit mig som säljare uppdaterad och diskuterat varje steg på vägen på ett tydligt sätt. Jag verkligen rekommendera henne!
    Hej Billy! Åh tack så väldigt mycket, vad glad jag blir av dessa fina ord. En ära för mig att få hjälpa er och tack för alla trevliga samtal på vägen! Allt gott så länge/Med vänlig hälsning, Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-12-10
    Hej
    Jag är mycket nöjda
    Enkelt och snart till kontraktet
    Och dem är jätte snäll
    👏🏻👏🏻🙏🏻🙏🏻
    Hej Naser! Tack så jättemycket för ditt fina omdöme och vi är så glada att du är nöjd! Allt gott till dig :) Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-12-09
    Bostadsrätts lägenhet. Vi visste om att mäklarfirman är väldigt bra i vårt område.(Kallhäll Järfälla). 5 av 5 fantastiskt duktig o tog sig tid att hjälpa till med alla möjliga frågor.
    Hej Laszlo! Tusen tack för detta, en ren fröjd att få hjälpa er, ni är så härliga! Grattis igen till försäljningen av er pärla. Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-11-28
    Väldigt trevlig!
    Köpte en 1:a i Kallhäll.
    Mäklaren var hjälpsam och fölkarade väldigt bra alla steg i köpet.
    Detta då det var mitt första köp av bostad.
    Hej Petter! Tack så mycket för din fina rekommendation, den värmer gott ska du veta. Grattis igen till en superfin lägenhet! Vi ses på tillträdet/bästa hälsningar Frida Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-11-19
    De är jättetrevliga! ))

P.S. skrivet lite mer text här, eftersom "Texten måste vara åtminstone 30 tecken"
    Hej Michael! Tack så mycket och detsamma säger vi! Varma hälsningar till dig från oss alla i bobutiken. All lycka till dig! Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-11-16
    Har vid mina två senaste lägenhetsförsäljningar anlitat Sandra Nothin på Svensk Fastighetsförmedling Järfälla. Otroligt proffsig, pålitlig, effektiv och trevlig tjej! Rekommenderas varmt!
    Hej Kristina! Wow, tack så jättemycket, detta gjorde min måndag extra varm och fin 😃 tusen tack, verkligen, en ära att få hjälpa dig igen! Så trevligt samarbete, grattis till försäljningen. Allt gott till dig/varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
  • sålde sitt hus med hjälp av
    2020-11-15
    Vi har haft en grym mäklare som har varit en trygghet för oss hela vägen.
    Hej! Stort tack för fint omdöme och jag kan bara säga att det har varit ett rent nöje att få jobba tillsammans med Er. Lycka till nu i ert nya hus. Det kommer bli superbra/ Mvh Mathias Lagerström Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-11-15
    Köpte lägenhet i Kallhäll, fick väldigt bra hjälp och service från vår mäklare, samt bra mötande från annan mäklare när vi kom på visning. Kändes allt professionelt, tryggt och vänligt.
    Hej! Tusen tack för er fina rekommendation, det värmer gott i höstmörkret! Stort grattis till en superfin lägenhet och välkomna till Kallhäll/bästa hälsningar Frida Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-11-04
    Köpt HSB-lägenhet i Kallhäll till dottern.
    Fick alltigenom proffsigt bemötande av närvarande och trevlig mäklare som fanns tillhands för frågor och undringar såväl via telefon som på plats vid visning. Hon gjorde lägenhetsaffären till en mycket positiv upplevelse för hela vår familj.
    Hej Eva! Tack så jättemycket, vad roligt att höra! Det var så härligt att få chansen att hjälpa till och detta är en underbar lägenhet som jag vet kommer att bli perfekt. Allt gott till er! Varma hälsningar Frida Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-11-04
    Köpt en lägenhet i Kallhäll. Mäklaren som jag hade var helt underbar, bra på att förklara och gå igenom information. Superbra bemötande och fick en att känna sig bekväm och trygg.
    Hej Jenny! Tusen tack för din fina rekommendation, det gör mig varm i hjärtat. Stort grattis till en superfin lägenhet! Mvh Frida Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-11-02
    Har sålt en 3 a Kristoffer Huldts väg 2

Jag är mycket nöjd av helheten och Mathias engagemang och stort plus att han förhandlade fram ett slutpris som var över min förväntan.

Jag rekommenderar Mathias till de som vill ha en erfaren mäklare.
    Hej Stefan! Tack så mycket för din rekommendation, det betyder mycket för mig. En ren ära att få hjälpa till, stort grattis igen! Allt gott/varma hälsningar Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
  • köpte sitt hus med hjälp av
    2020-11-02
    Sandra var nog en de vänligaste och bästa mäklarna jag har mött! Köpte ett radhus från henne och hela processen gick som smör, jag kommer definitivt anlita henne när jag säljer.
    Tack snälla för de fina orden Ioannis! Detta gjorde min måndag, ni är så rara :) Jag är så glad för er skull, grattis igen till ett superfint hus! All lycka till er/varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-10-27
    Köpt bostadsrätt och fuck superbra hjälp med digital visning redan samma dag då jag efterfrågade det!

Sedan stor stöttning under affären med hur jag ska tänka med mera.

Mycket nöjd
    Hej Lina! Tack snälla du för din fina rekommendation, glad att jag fick hjälpa dig. Stort grattis till din nya fina lägenhet! Bästa hälsningar Frida Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-10-20
    Toppenbra erfarenhet!! Kunnig, peppande och trevlig!
    Hej Elias! Tackar tackar för ditt härliga omdöme, värmer gott! Tack för att jag fick ditt förtroende, nu hoppas jag att ni hittar ert nya drömboende snart. Allt gott! Mvh Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    • Viksjö
    2020-10-18
    Vi fick hjälp av Farzad att sälja vår lägenhet på Axvägen. Vi är nöjda, Farzad var tillgänglig och lyhörd, positiv och hjälpsam.
    Hej! Tack för er fina rekommendation, det har varit trevligt att hjälpa er med försäljningen. Tack för förtroendet! Mvh Farzad Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-10-17
    Köpt en 3a.
    Mäklarem var trevlig, öppen och kundfokuserad.
    Hej Arvin! Tack så mycket, vad glad jag blir! Grattis till en superfin lägenhet, jag är säker på att du kommer att trivas! Mvh Frida Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-10-16
    Jag har sålt en 2:a på Rondellen i Kallhäll.

Jag har fått ett fantastiskt bemötande av min mäklare och haft en bra kommunikation och känt ett stort förtroende under hela processen.

Kontakten med min mäklare har varit över alla mina förväntningar och jag skulle varmt rekommendera denne till andra och själv gärna anlita samma mäklare igen.
    Hej Emelie! Tack så mycket för dina fina ord, det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig genom processen. Stort lycka till med din nya lägenhet och vi ses på tillträdet :) varma hälsningar Lise Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-10-14
    På mäklarens hemsida hittade jag en lägenhet som ännu inte hade kommit upp på Hemnet. Mäklaren Sandra Nothin var mycket engagerad i att hjälpa mig att få möjlighet att köpa lägenheten snabbt. Hon hade en mycket positiv och personlig dialog med både mig som köpare och säljare. Hon svarade snabbt och trovärdigt och höll sina löften. Hon överträffade mina högt ställda förväntningar på kundservice.
    Tack snälla du för detta fina omdöme, det värmer oerhört och jag blir så glad! Det är alltid lika kul att få hjälpa så trevliga köpare som du är. Grattis igen till en underbar lägenhet och i ett område som du kommer att stormtrivas i! Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-10-10
    Vi har köpt en bostadsrätt och blev väldigt bra behandlade och tagna på allvar.
    Mäklaren var trevlig, kunnig och medgörlig.
    Vi är väldigt nöjda!
    Hej Petrus! Tack så mycket för att ni tog er tid att lämna omdöme på mig. Tack också för de fina orden, jag bli väldigt glad. Grattis till en superfin lägenhet! Mvh Frida Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-10-09
    Uppriktig , korrekt och strukturerad
    Hej Pontus! Tack för ett trevligt och smidigt samarbete, glad att jag fick äran att hjälpa er med förmedlingen. Varma hälsningar Lise Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-10-08
    Förklarade alla de viktigaste detaljerna på ett bra sätt.
    Hej Tom! Stort grattis till din nya fina bostad! Glad att du är nöjd, tack för ditt fina omdöme. Allt gott/Mvh Lise Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-10-05
    Jag är mycket nöjd med vår försäljning. Sandra var mycket tydlig och snabb i all kommunikation och satte förväntningarna helt rätt. Hon levererade även en förvånansvärt snabb försäljning till ett bra pris. Full pott!
    Hej Mattias! Tusen tack för de fina orden och ert förtroende, det värmer så gott! Det är en ära att få hjälpa er med att sälja er fina lägenhet. Allt gott till er/Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-10-03
    Köpte en 5a och ska sälja 2a
    På visning
    Spred mycket glädje
    Det var bra att samarbeta
    Hej Idriz! Tack så jättemycket för er fina rekommendation och trevligt bemötande! Nu ser jag fram emot att hjälpa er med er försäljning! Allt gott till er/bästa hälsningar Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2020-09-30
    Jag sålde min lilla etta som jag haft sedan 10 år. Jag hade kontakt med mäklaren redan för 3 års sedan då jag gick i säljtankar men det ändrade sig av privata själ.
    Vi hade hunnit tagit foton så allt var klart. Jag bor på annan ort just nu men har känt mig trygg hela vägen att min mäklare gör det mesta och bästa hon kan för att få den såld. Förtroende ingivande trots att det är business och ett säljaryrke så lyckas hon skapa en personlig kontakt som skapar tillit.
    Hej Emma! Tusen tack för din fina rekommendation, det värmer gott. Nu har du sålt din fina pärla och det har varit så roligt att få hjälpa dig med detta. Så glad att det har känts bra för dig hela vägen, väldigt viktigt för mig. All lycka till dig och vi ses på tillträdet/varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla