Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Vi har koll på läget i Järfälla!

Välkommen in till vår Bobutik i Järfälla! Här är vi fyra fastighetsmäklare som har koll på läget, både vad det gäller marknad och område. Vi brinner för att hjälpa dig till en lyckad affär, svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende här och ger tips och råd inför försäljning eller köp. Vi har många återkommande härliga kunder och det är vi så glada över.

Vi är en del av Sveriges största mäklarkedjor och har stora möjligheter till bra marknadsföring. Dessutom håller vi koll på de senaste trenderna inom inredning för att kunna ge bra råd inför fotografering och visning. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling i Järfälla! Hjärtligt välkomna!

Läs vad 343 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla 2

2022-01-17 Verifierad kund
    Bra oh trevlig stil, Mäklaren mötte mina förväntningar om tydlig information på bra sätt. Sammanfattningsvis är jag nöjd ich tycker mäklaren var proffsig.
    Hej Karin! Tack så jättemycket för ditt fina omdöme, vad glad jag blir! Grattis igen till lägenheten/bästa hälsningar Lise Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-01-15 Verifierad kund
    Lise har varit superproffsig och man har känt sig trygg med henne som mäklare. Skulle rekommendera henne till alla!
    Hej Hanna! Detta gör mig verkligen glad, tack snälla du! Grattis till en fin försäljning. Bästa hälsningar Lise Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-01-13 Verifierad kund
    Lise var otroligt duktig och kunnig. Gjorde allt för att få vårt hus sålt.
    Hej Louise! Det har varit jättekul att få samarbeta med er. Jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus. Stort lycka till och tack så mycket! Vänliga hälsningar Lise Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-12-31 Verifierad kund
    Ett trevligt och avspänt bemötande. Sandra kändes proffsig och gick igenom affären på ett bra sätt.
    Hej Leif! Tack så jättemycket för det fina omdömet, det gör mig så glad! Gott nytt år och allt gott/vi ses på tillträdet. Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-12-17 Verifierad kund
    Hela affären gick jätte bra! Trevlig och hjälpsam mäklare!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme! Grattis till din nya fina bostad. Härligt att du är nöjd/varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-12-05 Verifierad kund
    Vi blev väl bemöta och Sandra var jätte trevlig!
    Hej Shakila!

Tack så mycket för det fina omdömet! Jag kan bara instämma och säga detsamma till er :).
    Grattis igen till ert fina hus! Varma hälsningar Sandra
    2021-12-03 Verifierad kund
    Det självklara valet.. Proffsiga, kunniga och alltid trevliga!
    Hej Dimitrios! Tusen tack för det fina omdömet, vi blir väldigt glada att du känner så. Grattis igen till lägenheten och jag ser fram emot att även hjälpa er med er nuvarande bostad. Allt gott till er/Med vänlig hälsning, Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-11-24 Verifierad kund
    Amazing, väldigt trevligt bemötande.
    Hej Fredrik!
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme och varmt grattis till en så fin lägenhet! Trevligt att få hjälpa dig. Allt gott! Mvh Sandra
  • Dennis L
    2021-11-03 Verifierad kund
    Mäklaren agerade proffsigt, hon hjälper till med allt man kunde tänka sig, det var aldrig några problem med henne, hon skötte allt galant
    Hej Dennis!
    Tack så jättemycket, vad glad jag blir för ditt fina omdöme, det värmer gott i höstrusket :).
    Grattis igen till lägenheten, så roligt! Med vänlig hälsning, Sandra
    2021-10-30 Verifierad kund
    Blev mycket väl bemött och omhändertagen. Fick bra och relevant information under hela processen.

Mäklaren hade en fin förmåga att ta in förutsättningar och önskemål.

Kände mig trygg i en ovan situation.
    Hej Yvonne!
    Tackar tackar för denna fina rekommendation och ännu en gång, grattis till din nya fina lägenhet, glad att kunna hjälpa dig! Allt gott till dig/bästa hälsningar Mathias
    • Polhem
    2021-10-29 Verifierad kund
    Sandra är en exemplarisk mäklare som överträffade alla våra förväntningar. Hon är väldigt professionell och visar mycket engagemang under hela processen. Det här är en mäklare jag varmt kan rekommendera.
    Tack så jättemycket för fantastiskt fina vitsord! Så tacksam att just jag fick hjälpa er, all lycka till er och tack för mycket trevligt samarbete. Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-10-21 Verifierad kund
    Hej
    Vi har letat efter en lämplig bostad och träffade många olika mäklare under några månader, sen har vi fastnat på en att köpa och det som lockade oss att köpa förutom själva bostaden var mäklaren, hon gav oss ärligt svar och råd samt har hon lagt mycket tid för oss och har varit alltid tillgänglig,vi valde henne även för att sälja vår bostad och hon gjorde det mycket skicklig ,
    Kort sagt hon är bäst
    Hej Mehdi!
    Stort tack för den fina rekommendationen! Kul att ni är så nöjda med mitt jobb, det har varit en ära att få hjälpa er och ni har alltid så fint ordnat i er härliga lägenhet vilket gjorde det lättare för mig att sälja in den på visningar, tack så mycket för detta. Vi ses på tillträdet, varma hälsningar till er/Sandra
    2021-10-20 Verifierad kund
    Sandra är väldigt professionell mäklare . Hon är en tålmodig , bra avslutare på sitt jobb.
    Hej Maryam! Tack så jättemycket, detta gör mig så glad ska ni veta. Grattis till försäljningen, nu får ni börja njuta av ert nya köp också! Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-10-12 Verifierad kund
    Sandra Nothin är hands-down den bästa mäklaren jag någonsin haft. Otroligt professionell, kompetent, vänlig och effektiv!
    Hej Robin! Tusen tack, underbart att få detta omdöme från dig! Blir rörd av detta. Grattis till försäljningen och all lycka till dig! Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-10-12 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett superbra sätt av min mäklare!
    Hon fick mig o känna mig välkommen och bekväm. Hon är på standby om jag skulle behöva veta något och återkopplar till mig väldigt snabbt.
    Sandra är en riktig ⭐
    Tack så mycket Josefine! Vad gulligt skrivet av dig, du är alltid välkommen ska du veta, hjälper dig så gärna. Grattis till en jättefin lägenhet! Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-10-05 Verifierad kund
    Allt har varit så bra - mycket nöjd!
    Finaste Anneli! Tack så mycket, så glad att jag får hjälpa just dig! Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-10-04 Verifierad kund
    Fick ett superbra bemötande och vi fick mycket bra upplevelse från vår försäljning av vår lägenhet, kan varmt rekommendera svensk fastighetsförmedling Järfälla om ni går i försäljnings tankar.
    Hej Susanne! Tack för vänligt omdöme, uppskattas så klart. Jag önskar er stort lycka till framöver så ses vi på tillträdet/ Mvh Mathias. Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-09-23 Verifierad kund
    Har både köpt och sålt med svensk fast i Järfälla (Mathias och Sandra) och är överdrivet nöjd. Full service och med empatisk förmåga utöver det vanliga. Rekommenderar varmt att kontakta Svensk Fast i Järfälla till alla som funderar på att sälja.
    Tack så jättemycket Anna, vi blir otroligt glada för det fina omdömet, tusen tack. Vi är så glada för er skull, härligt att både köp- och sälj nu är klart så ni kan börja fokusera och planera för allt roligt med det nya. Tack för att vi fick äran att hjälpa er! All lycka till er/Sandra och Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
  • Malin W
    • Stäket
    2021-09-23 Verifierad kund
    Vi köpte vårat radhus från Sandra och var så himla nöjda med henne då så nu när det var dags att sälja så var det naturligt att kontakta henne.
    Och vi kunde inte varit nöjdare! På en vecka lyckades hon sälja till rekordpris.
    Hon är väldigt lätt att få kontakt med och håller en uppdaterad hela tiden.
    Ska vi köpa i Stockholm igen så är det helt klart Sandra vi kommer kontakta.
    Hej Malin!
    Tack snälla gulliga ni, vad glad jag blir! Så glad att jag fick hjälpa er och vilken lyckad affär för er alla, underbart! Tack för det fina omdömet, värmer gott! Vi ses på tillträdet/soliga hälsningar Sandra
    2021-09-20 Verifierad kund
    Försäljningen av min lägenhet kunde inte gått bättre. Snabbt, smidigt och bra hanterat! Sandra är en otroligt kunnig, trygg och varm person.
    Fina Lina!
    Tack så mycket för din rekommendation, det betyder mycket för mig. Tack för att jag fick hjälpa dig att sälja din mysiga lägenhet och för all trevlig kontakt. Lycka till med ditt nya roliga kapitel i livet nu. Varma hälsningar Sandra
    2021-09-19 Verifierad kund
    Proffsig, tydlig och trevlig. Mäklaren levde upp till de förväntningarna vi hade i samband med vårt lägenhetsköp. Höll oss informerade vid budgivningen och var mycket tydlig vid kontraktsskrivningen.
    Hej Helena!
    Tackar, tackar, härligt att höra! Det gläder mig att ni uppskattar mitt arbete. Grattis igen till en jättefin lägenhet! Bästa hälsningar Mathias
  • Erika L
    2021-09-03 Verifierad kund
    Proffesionellt, vänlig, alltid tillgänglig, enormt bra bemötande.
    Hej Erika!
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme, jag blir så glad! Tack själv för all härlig kontakt. All lycka till dig nu och välkommen till Kallhäll! Varma hälsningar Sandra
    2021-08-20 Verifierad kund
    Jag hade en otroligt positiv upplevelse av mitt lägenhetsköp med hjälp av Sandra Nothin som mäklare på Svensk Fastighetsförmedling! Hon var kunnig, gav all viktig information kring lägenheten/försäljningen, och var en riktig glädjespridare genom allt. Av de mäklare jag mött hittills skulle jag rekommendera Sandra i första hand! Visningen var en tisdag och vi skrev kontrakt på torsdagen, snabb och riktigt lyckad affär.
    Hej Amanda! Tack snälla du, åh vad glad och rörd jag blir av din fina feedback! Tack själv för en så positiv upplevelse rakt igenom, du är en toppenköpare :), och varmt grattis till din nya underbara lägenhet! Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    • Skälby
    2021-08-19 Verifierad kund
    Kontaktade mäklaren och fick snabb respons. Väldigt kunniga och trygg med informationen. Mäklaren var ett fullblodsproffs och gjorde hela affären på ett snabbt, enkelt och smidigt sätt.
    Skulle rekommendera denna mäklare och firma till alla! Mäklaren hette Mathias Lagerström.

Tack för en riktigt fin bostadsaffär!
    Hej Thomas! Stort, stort tack för alla fina ord, det uppskattas verkligen! Nu önskar jag er all lycka i nya fina huset/allt gott. Bästa hälsningar Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    • Skälby
    2021-08-19 Verifierad kund
    Dedikerad, trevlig och målmedveten
    Tackar tackar, detta värmer gott! Tack igen för förtroendet, en ära att få hjälpa er. Grattis till er/Med vänlig hälsning, Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-08-18 Verifierad kund
    Artigt och välkommet, frågade mer än sålde. Benade ut vad vi behöver hjälp med, proffsig.
    Vägleder oss genom processen.

Kan knappast bli bättre.
    Hej!
    Tusen tack snälla ni för detta fina omdöme, det värmer så gott en regnig dag som denna :). Tack igen för förtroendet. Allt gott till er/Mvh Sandra
  • Niklas S
    2021-08-18 Verifierad kund
    Fantastiskt bra guidning och hjälp av Mathias Lagerström att skapa optimala förutsättningar för bilder, annonsering, visning och försäljning. Jag är otroligt nöjd!!!
    Hej Niklas! Fantastiskt kul att få chansen att jobba med dig och hjälpa dig till en toppenförsäljning! Grattis igen och vi ses/bästa hälsningar Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-08-17 Verifierad kund
    Mäklaren Sandra var verkligen duktig! Hon var kunnig om lägenheten och området.
    Hon gav ett trevligt och proffsigt intryck. Hon återkom om man hade frågor. Hade en finkänslighet som gjorde att man kände sig trygg. Riktigt nöjd!!
    Hej Viktoria! Åh tack så mycket för ditt fina omdöme, jag blir varm i hjärtat. En ära att få hjälpa dig med ditt köp och grattis igen till en så fin lägenhet! All lycka till dig/varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-06-30 Verifierad kund
    Supernöjd med allting! Sandra gjorde allting för att göra mig nöjd och lyckades verkligen! Kommer definitivt återkomma vid tankar om att sälja/köpa.
    Hej Rojin!
    Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer så gott och gör mig väldigt glad! Grattis till en så fin lägenhet och välkommen till Kallhäll! Varma sommarhälsningar Sandra
    2021-06-28 Verifierad kund
    Det har varit snabb och effektiv.
    Hej Nadira!

Tack så mycket och grattis igen till ett superfint hus! Allt gott till er/Sandra
    2021-06-23 Verifierad kund
    Tycker att försäljningen gick smidigt. Helt nöjd av mäklaren
    Hej Georgios! Tack snälla du för fint omdöme och tack igen för förtroendet. Härligt att du är nöjd, mycket viktigt för mig! Allt gott till dig/Med vänlig hälsning, Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
  • Niklas S
    2021-06-21 Verifierad kund
    Rak och ärlig, lösningsorienterad.
    Hej Niklas! Tackar för detta, det gläder mig att du känner så. Nu laddar vi för att sälja din bostad med lika fint resultat! Bästa hälsningar Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-06-11 Verifierad kund
    Smidig process med bra mäklare.
    Hej Philip! Tack så mycket för fint omdöme! Grattis igen till er nya fina lägenhet, så roligt. Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    • Viksjö
    2021-06-10 Verifierad kund
    Professionell, tydlig och tillgänglig mäklare som alltid svarar i telefonen oavsett tid. En mäklare att lita på som såg till att det blev en snabb och smidig bostadsaffär.
    Hej Carina!
    Tack så mycket för detta, blir väldigt glad över att ni är nöjda med mig och mitt arbete! Grattis igen till ert nya fina hus! Allt gott till er/Bästa hälsningar Mathias
  • Pär J
    2021-05-24 Verifierad kund
    Försäljningsprocessen av lägenheten gick alldeles utmärkt
    Hej Pär!
    Tackar tackar, och vad roligt att just jag fick äran att hjälpa er med förmedlingen. Så fint ni gjort i bostaden också, en fröjd för mig att hjälpa till. Soliga hälsningar Sandra
    2021-05-24 Verifierad kund
    Vi köpte en lägenhet i Kallhäll, mycket proffsig hantering av köpet, vi fick intrycket av att inte bara vi var nöjda, utan även säljaren.
    Bra information om allt som vi behövde veta.
    Hej Michael!
    Tack så jättemycket för ert fina omdöme, det värmer gott. Ja det är underbart när både säljare och köpare är glada, det är superviktigt. Allt gott till er och grattis igen till den fina lägenheten! Bästa hälsningar Sandra
    2021-05-18 Verifierad kund
    Tusen tack för väl genomfört arbete. Att processen skulle gå så fort från första kontakt till kontraktskrivning hade vi aldrig kunnat tro och som grädde på moset ett pris som överträffade våra förväntningar. Sandra är professionell och är mycket duktig på att återkoppla, vi kände oss trygga genom hela processen trots att vi befunnit oss 40 mil bort.
    //Erik o Camilla
    Hej hej!
    Tack snälla ni, vilket fint omdöme, tackar ödmjukast för detta! Härligt att ni tycker om det jag gör. Ni hjälpte till mycket med att så fint hemma så då blir det extra roligt att visa lägenheten! Grattis igen till försäljningen! Soliga hälsningar från Järfälla :)
    2021-05-13 Verifierad kund
    It was so nice to buy our first apartment from Frida. She is very helpful since day 1.
    Hi! Thank you so much for you review, so happy to help you! Congratulations again and all the best to you/BR Frida Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
  • Jinah Patricia G
    2021-05-12 Verifierad kund
    Transaction was really smooth! Frida is the best broker in town! So happy to bought our first apartment through her help!
    Wow! Thank you so much, so glad that you enjoy my work and congratulations to a beautiful apartment! All the best/Frida Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-05-11 Verifierad kund
    Köpte en lägenhet där det upptäcktes att det var fuktskador i två badrum före tillträdet. Mäklare sa att det skulle gå på säljarens försäkring och att jag skulle bara betala det jag ville ha extra t.ex. kakel istället för plastmatta samt ny inredning.
    Detta var ok för mig och jag litade på det mäklare sa och krävde ingen prissänkning. Det var ingen budgivning, utan jag var den enda som var intresserad.
    Inget tilläggsavtal skrevs där det tydligt står vad som gällde i denna situation.
    Nu har det nästan gått ett år och jag har fortfarande inte blivit klar med alla detaljer med säljaren gällande denna renovering.
    Utöver det kommer kostnaderna för mig bli mycket mera än vad som sas.
    Uselt bemötande från Mathias Lagerström som tog över kontakt med mig och okunnig mäklare som inte styrde upp detta före tillträdet. Oprofessionella och inkompetenta vid oförutsedda händelser är mitt omdöme.
    Hej Kerstin!
    Tack för att du har tagit dig tid att skriva detta omdöme. Det är mycket tråkigt att du upplevt oss på detta sätt, vi har full förståelse för din besvikelse gällande badrummen och har försökt förklara vad lagboken säger när det blir en tvist mellan säljare och köpare. Det är dock olyckligt att du upplevt oss på det sätt du beskriver då vi är väldigt måna om alla våra kunder. Vi tar till oss av din upplevelse och hoppas att renoveringen blir bra och att du kommer att trivas i din fina bostad. Hälsningar från oss på Svensk Fastighetsförmedling i Järfälla
    • Bolinder Strand
    2021-05-10 Verifierad kund
    Trevlig mäklare
    Snabbt återkoppling
    Hej Ingegerd! Tack så mycket och grattis igen till en fantastisk lägenhet! Du kommer trivas så bra där. Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-05-07 Verifierad kund
    Mathias gjorde ett otroligt bra arbete och sålde vår bostad inom en vecka från kontraktsskrivning till ett pris som överträffade våra in initiala förväntningar. Ett fantastiskt bemötande och proaktivitet genom processen.

Varma rekommendationer från oss.
    Hej Fredrik!
    Varmt tack för detta, vill tacka er för att ni gav mig de bästa förutsättningarna när jag hjälpte er att sälja er underbara bostad. Tack så mycket för förtroendet och allt gott till er/Bästa hälsningar Mathias
    2021-05-04 Verifierad kund
    Professionellt och vänligt bemötande av alla på kontoret. Jag har sålt både lägenheter, hus och sommarhus så jag anser att jag har erfarenhet av kontakt med fastighetsmäklare. Sandra Nothin utmärker sig i mängden i sin roll som mäklare i positiv bemärkelse i mitt uppdrag att sälja min lägenhet. Sandra visar på ett stort engagemang, är mycket kunnig och erfaren vilket får mig som säljare att känna mig trygg och lugn. Kan varmt rekommendera Sandra.
    Åh, tack så mycket för din fina rekommendation, den värmer så gott! Jag är väldigt glad att jag fick äran att hjälpa dig med din fina lägenhet. Tack för ett mycket trevligt samarbete. 🌷Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-05-04 Verifierad kund
    Världens bästa mäklare, tryggt från början till slut. Man kan lita på Sandra till 100%. Alltid bra uppdatering och kommunikation. Fina bilder och trevligt bemötande från hela kontoret. Självklart val! 😊
    Tack så mycket för dina fina ord! Så glad att du tycker om upplevelsen att sälja via mig och Svensk Fastighetsförmedling! Vet hur mycket du tyckte om din fina lgh men nu väntar nya härliga tider för dig i en annan fantastisk lägenhet! 😙 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    • Stäket
    2021-04-07 Verifierad kund
    Jag har sålt mitt hus. Min mäklare var mycket trevlig och gav ett tryggt intryck, dessutom var han vänlig och tillmötesgående. Hade svar på mina undringar. Dessutom har vi haft nästan daglig kontakt under hela ”resan” fram till en lyckad försäljning. Jag är mycket nöjd med min mäklare och svensk fastighetsförmedling
    Hej Kalle! Jag kan bara säga att det har varit ett rent nöje att få arbeta med dig. Jag önskar dig lycka till med ditt framtida boende/ Mvh Mathias Lagerström Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-04-05 Verifierad kund
    Mathias var en trygghet under hela processen. Renommerad starkt.
    Hej Alexandra! Tack så mycket, blir glad att höra detta. Grattis igen till ert nya fina hus! Allt gott till er/Med vänlig hälsning, Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2021-03-28 Verifierad kund
    Vi var jättenöjda med vår mäklare. Vi kände vid första mötet att hon var självsäker och trygg i sitt arbete. Hon hade en realistisk bild av vår situation och allt gick snabbt pch smidigt som vi hade önskat. Vi fick även mer än de priset som vi hade önskat sälja för.

En mycket pålitlig mäklare!
    Hej hela härliga familjen!
    Tack så jättemycket för er fina rekommendation, jag blir så glad! Så roligt att få hjälpa er att sälja er underbara lägenhet. Grattis igen och tack så mycket för ert förtroende! Varma hälsningar Sandra
    2021-03-23 Verifierad kund
    Vi blev otroligt bra bemötta av mäklaren vi köpt lägenheten via. Super trevlig och kunnig på sin sak, samt snabba svar och bra info. Vi ångrar oss till och med att vi inte använda oss av den mäklaren till våran försäljning av vår lägenhet. Kan starkt rekommendera mäklarbyrån och mäklaren vi fått äran att köpa av.
    Hej Robin!
    Åh vilken fin rekommendation, jag blir oerhört glad för detta! Det bästa betyget man kan få ju, att ni velat haft mig på säljarsidan också :)
    Det får vi ta i framtiden, nu får ni njuta av er underbara nya lägenhet i många år! Så glad för er skull. All lycka till er/varma hälsningar Sandra
    2021-03-15 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande och kunnig personal!
    Hej Harry!
    Tack så mycket, det värmer gott att höra! Så glad att få hjälpa er. Grattis till er nya fina lägenhet, där kommer ni trivas. Roligt! Varma hälsningar till er/Sandra
    2021-03-14 Verifierad kund
    Köpte en bostad i kallhäll

Otroligt bra mäklare, trevlig, snäll och känns väldigt genuin.
    Hej Hampus!
    Härlig start på veckan med ett så fint omdöme, tusen tack! Jag blir väldigt glad och tack själv för mycket trevlig kontakt! Grattis igen till en så fin lägenhet och vi ses :) allt gott till dig/Mvh Sandra