Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Gjutarplan 27, 176 71 Järfälla — Visa karta

Vi har koll på läget i Järfälla!

Välkommen in till vår BoButik i Järfälla! Här är vi fem fastighetsmäklare som har koll på läget, både vad det gäller marknad och område. Vi brinner för att hjälpa dig till en lyckad affär, svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende här och ger tips och råd inför försäljning eller köp.

Vi är en del av Sveriges största mäklarkedjor och har stora möjligheter till bra marknadsföring. Dessutom håller vi koll på de senaste trenderna inom inredning för att kunna ge bra råd inför fotografering och visning. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 83 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

• Majvor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra Nothin är en mycket duktig mäklare, påläst och kompetent, hjälpsam och trevlig.
    Vi har precis köpt en lgh på Ulvsättragränd 1 och fått mycket bra, kunnig och grundlig genomgång av kontrakt m m. Hon finns tillgänglig för det mesta vid ev undringar som alltid finns i dessa situationer.
    Nu har hon fått nytt uppdrag: att sälja vår lgh, vilket vi hoppas ska bli till allas belåtenhet.
    Kort sagt en mycket kompetent och trevlig mäklare, som alltid finns tillgänglig vid ev fundering från kundens sida. Vi rekommenderar henne å det varmaste. Läs mer
    2018-11-21 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Majvor S
    Hej hej!
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete och grattis igen till en så fin lägenhet! Tack för förtroendet nu när vi ska sälja er fina bostad också! Bästa betyget man kan få, att få äran att hjälpa er vidare. Allt gott till er! Med vänlig hälsning Sandra
  • Ali B
    Ali B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag mycket nöjd det servis jag har fått Läs mer
    2018-11-21 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Ali B
    Tack så mycket Ali! Så glad att få vara er mäklare, tacksam för att ni valde just mig! Många lyckönskningar/Med vänlig hälsning Sandra
  • Annika G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ramin Mirzazadeh gjorde allt för att försäljningen av min tomt skulle bli så bra som möjligt och jag är jättenöjd med hans insats.
    Av alla mäklare jag mött har Ramin varit den mest energiska och välvilliga. Läs mer
  • Sara E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt lgh i Kallhäll, Järfälla.
    Mycket positiv och enkla förklaringar. Läs mer
    2018-11-12 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Sara E
    Hej Sara!

Tack så jättemycket, blir väldigt glad! Vi ses på tillträdet! Varma hälsningar Sandra
  • John F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra hjälpte mig och min bror med försäljningen av vår fars bostad, vi hade kontakt med en annan mäklare innan vi träffade Sandra men det var milsvid skillnad i framförallt beteendet mot oss. Vi fick stort förtroende för henne från dag 1 då hon förstod att vi inte ville stressa oss igenom försäljningen och var väldigt lyhörd och mjuk som person. Som mäklare, väldigt bra och återkopplar snabbt och gör alltid det lilla extra, det kände vi tydligt. Vi är så nöjda med vårt val av mäklare. Tack snälla Sandra! Vänliga hälsningar John och Kenneth Läs mer
    2018-11-12 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar John F
    Hej John! Tusen tack för din fina rekommendation, en ära för mig att få hjälpa dig och din bror.
    Önskar er allt gott! Med vänlig hälsning Sandra
  • Christina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Kan varmt rekommendera denna mäklare, helt fantastiska! Ärliga, bra på service och så tillmötesgående. Sandra som hade hand om min försäljning är ett proffs på alla sätt. Nu är jag på väg att köpa nytt boende och jag kommer garanterat att leta hos denna mäklare. Läs mer
    2018-10-28 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Christina J
    Hej Christina! Tusen tack för att du tog dig tid att rekommendera mig, blir så glad! Nu ska vi hitta ett nytt fint boende åt dig, vi ses till veckan. Varma hälsningar Sandra
  • Anna N
    Anna N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ramin Mirzazadeh bistod oss med att sälja vårt radhus. Vi hade ett jättegott samarbete, vi är mycket nöjda med hur resultatet blev. Ramin är hjälpsam, kunnig snabb och återkopplar alltid. Han värnar om sina kunder och gör sitt bästa för att få till en god affär. Vi är jättenöjda med vårt samarbete och skulle gärna anlita Ramin igen. Läs mer
  • Johan P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Omtänksam och lätta att prata med. Professionellt bemötande och helt klart värt full poäng. Läs mer
    2018-10-22 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Johan P
    Hej Johan!

Vad glad jag blir, tack så mycket för en värmande rekommendation!
    Alltid lika kul att träffa er och prata med er och jag är säker på
    att ni kommer stormtrivas i er nya fina lägenhet! Allt gott/Med vänlig hälsning Sandra
  • Hanna J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    100% engagemang och tillgänglighet och hon lyssnade även på mig som köpare, något jag inte upplevt tidigare från någon annan mäklare. Tack Sandra, du rockar! Hls Hanna Läs mer
    2018-10-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Hanna J
    Hej Hanna!
    Du är för skön, kul att du tycker att jag rockar :) tack så mycket för din fina rekommendation, från hjärtat verkligen tack!
    Vi ses på tillträdet. Med vänlig hälsning Sandra
  • Carina E
    Carina E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har sålt en bostadsrätt om 2 rum i Kallhäll. Sandra var mycket lyhörd och tillmötesgående och återkopplade hela tiden situationen efter visning av intresserade köpare till mig.
    Mina förväntningar är uppfyllda och lägenheten är såld till rätt köpare.
    Jag kan varmt rekommendera Sandra som är en mycket trevlig och engagerad mäklare. Läs mer
    2018-10-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Carina E
    Hej Carina!
    Tusen tack för dina fina ord, det gör mig så glad! Vi hade så härliga samtal också. Bra teamwork! Grattis igen till försäljningen och till att du fick en toppenköpare. Allt gott till dig! Vi ses på tillträdet om inte förr. Varma hälsningar Sandra
  • Henrik E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har både köpt och sålt genom Sandra och hon har även hjälpt min far tidigare. Samtliga gånger har vi varit så nöjda! Engagemang, tillit och en skön känsla sammanfattar vi det hela med. Sandra är också en väldigt lätt person att ha att göra med, väldigt fin som person. Tack från min familj och pappa hälsar också. Vänliga hälsningar Henrik. Läs mer
    2018-10-09 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Henrik E
    Hej Henrik! Tusen, tusen tack! Det värmer i hjärtat att ni är nöjda med mig, viktigt för mig. Stolt över att ha fått äran att hjälpa er tre gånger! Hälsa Annelie och Rune så mycket. Allt gott till er! Hls Sandra
  • Anja W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi sålde vår lägenhet med Mathias. Vi kontaktade några mäklare för att höra hur de tänkte kring vår försäljning. Mathias kändes tydlig, proffsig, driven och är dessutom väldigt trevlig. Våra förväntningar uppfylldes med råge. Tack för allt Mathias! Slutpriset blev dessutom över förväntan, du var positiv och vi mer försiktiga med att våga hoppas på det du trodde vi skulle få. Tack! Anja med familj. Läs mer
  • Anders E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag är så glad över att jag valde just dig bland fyra mäklare, Sandra! Du höll vad du lovade i alla lägen och slutpriset blev över förväntan. Vet att du fick slita hårt för att nå slutmålet. Nöjd nöjd nöjd! Tack! Läs mer
    2018-09-29 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Anders E
    Tusen tack Anders! Ren och skär glädje att få jobba för dig! Härligt med ett så fint slutpris också. Allt gott till dig/Med vänlig hälsning, Sandra
  • Volkan O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Seriös hjälpsamma och mycket trevlig Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-09-21 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Volkan O
    Hej Volkan! Tack så väldigt mycket för din rekommendation, blir så glad! En ära att jag fick hjälpa dig. Grattis igen till ditt köp. Vi ses! Bästa hälsningar till dig/Sandra
  • Sigrid Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra tog det som ett personligt mal att jag skulle ha en bra forsalgning av min lagenhet. Hon aterkopplade konstant och hall mig updaterat. Samtadigt gav hon bra rad och vejledning. Jag ar valdigt, valdigt nojd med insatsen. Tack Sandra! :) Läs mer
    2018-09-13 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Sigrid Z
    Hej Sigrid!
    Tusen tack för din fina rekommendation, det värmer verkligen! En ära att få hjälpa dig ska du veta.
    Tack gulliga du för förtroendet med din försäljning. Önskar dig och din familj allt gott! Vänliga hälsningar Sandra
  • Jan E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Att sälja vår familjeegendom sedan 30 år tillbaka har varit sorgligt och jobbigt. Vi är därför djupt tacksamma att vi valde just Sandra Nothin som vår mäklare. Engagerad, lyhörd, omtänksam och kunnig. Varmaste tack från oss alla via Jan med familj. Läs mer
    2018-07-10 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Jan E
    Hej Jan! Åh tack så mycket för att du tog dig tid att skriva! Blir glad och rörd ska ni veta. En ära för mig att ni valde mig som mäklare och det värmer att ni är så nöjda, mycket viktigt för mig. Allt gott till er allihop! Vänliga hälsningar Sandra
  • Anna C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Tusen tack Sandra för all vägledning, pepp och äkta engagemang vid försäljningen av min pärla. Kan inte nog tacka dig för all din hjälp. Rekommenderar dig varmt och kommer tillbaka om det blir dags igen i framtiden! Med vänlig hälsning Anna Läs mer
    2018-07-09 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Anna C
    Hej Anna!
    Vad glad jag blir, tack så mycket! Så roligt att få hjälpa dig. Önskar dig en underbar sommar! 😃 Sandra
  • Karin Effie B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Fin och possitivt bemötande av proffesionell trevlig mäklare. Läs mer
    2018-06-23 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Karin Effie B
    Hej Karin! Tusen varma tack för er fina rekommendation! Så roligt att få hjälpa er och jag är säker på att ni kommer trivas himmelskt i ert blivande underbara hus! Allt gott till er! Vänlig hälsning Sandra
  • Carina Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ramin återkopplade bra! Jag fick det jag förväntade mig för lägenheten. Läs mer
  • Alexandra B
    Alexandra B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålt bostadsrätt. Mäklaren har varit vänlig och hjälpsam genom hela processen. Har svarat på frågor och hjälpt till med allt möjligt. Har alltid varit tillgänglig på e-post och telefon och svarat inom några timmar även utanför vanlig kontorstid. Alltid positiv och engagerad. Har uppfyllt förväntningarna med råge. Läs mer
    2018-06-11 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Alexandra B
    Hej Alexandra! Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer mitt hjärta! Så glad att jag fick äran att hjälpa dig med allting och alltid lika trevligt att prata med dig. Allt gott till dig och din familj! Varma hälsningar Sandra
  • Ann-Junett S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Tillmötesgående till både köpare och säljare. Snabb återkoppling och mycket trevlig!👍🥇 Läs mer
    2018-06-09 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Ann-Junett S
    Hej Ann-Junett! Tusen tack, vad glad jag blir! Kan bara säga detsamma gällande dig, som numera är en härlig kund till mig, så glad att du köpte denna underbara lägenhet då den passar dig perfekt. Snart får du njuta av sjöutsikten och magiska solnedgångar på första parkett. Vi ses på tillträdet 😃 hälsningar Sandra
  • Jenny J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köp och försäljning av lägenhet.

Jag tycker att Svensk Fastighetsförmedling har skött både mitt köp av och försäljningen av lägenhet alldeles utmärkt.

Jag är supernöjd och kan verkligen rekommendera de. Läs mer
  • Anna Maria B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpte lägenhet av Louise nyss, jättetrevlig tjej som alltid är tillgänglig och som man får en god kontakt med. Rekommenderas! Läs mer
  • J N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Professionel och snabb service Läs mer
  • Eduardo O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Fått mycket bra stöd av Louise genom hela försäljningsprocessen. Tyvärr fick jag inte det beloppet som jag ville men är nöjd med bemötande och de råd jag har fått på vägen. Läs mer
  • Emil L
    Emil L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag anlitade en mäklare för att sälja min lägenhet. Jag blev bemött väldigt bra av Louise Eldwinger på Svensk fastighetsförmedling. Snabbt anårdnat möte med bra genomgång av arbetsprocessen. Jag förväntade mig en snabb försäljning och fick det också. Louise Eldwinger levererade. Läs mer
  • Stefan  S
    Stefan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt bostadsrätt. Helt fantastisk mäklare som var både kunnig och trevlig. Och det hon skulle ta reda på åt oss gjorde hon snabbt och gav återkoppling.. Mina förväntningar var att hon skulle bemöta min son som var köpare och inte bara vända sig till mig, hans mamma. Hon gjorde detta tydligt och proffsigt och jag rekommenderar verkligen Louise varmt till andra jag känner. Läs mer
  • Carina M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi har köpt en tvårumslägenhet. Mathias har agerat och bemött oss som kunder på ett trevligt och bekräftande sätt Han tog sig tid att ta reda på våra behov av bostad Vid budgivning var vi informerade via appen och kunde själv lägga bud Mathias tog personlig kontakt när det började gå mot slutet av budgivningen vilket kändes bra
    Kontraktsskrivningen skötes på ett bra. Läs mer
  • Donna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    köpt en trea
    Mäklaren var supertrevlig och proffsig
    Skulle varmt rekommendera denna mäklare! Läs mer
    2018-05-07 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Donna S
    Hej Donna!
    Tack så mycket för fint omdöme, jag blir så glad att du är nöjd! Allt gott till dig/hls Sandra
  • Lucas A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi köpte en lägenhet i kallhäll, våra förväntningar på mäklaren var höga, vi ville ha en strukturerad och nogrann beskrivning av objektet. Vi ville att värde papper och viktiga uppgifter skulle vara förbereda inför möte och att mäklaren lyssnade på våra önskemål. Vi ville bli mötta på våran kunskapsnivå och inte bli övertalade.
    Vi tyckte att vår mäklare mötte alla våra förväntningar och vi fick en väldigt bra upplevelse från visning till tillträde! Läs mer
  • Amir A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Snabbt och enkelt utifrån våra önskemål. Bra återkoppling bra information
    Lyckad försäljning Läs mer
  • Camilla R
    Camilla R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mathias är en mycket proffsig mäklare som mer än väl levde upp till mina förväntningar. Han var mycket engagerad och alltid tillgänglig. Vidare är han seriös och bra på att skapa förtroende både hos mig som säljare men även i dialog med potentiella köpare. Jag kände mig alltid trygg med Mathias som mäklare. Rekommenderar honom varmt! Om jag ska sälja igen blir han mitt första val. Läs mer
    2018-04-12 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Camilla R
    Hej Camilla!

Stort tack för värmande ord från dig. Det har varit ett sant nöje att få arbeta med dig/Er genom hela försäljningsprocessen. Vi hörs och ses framöver i Järfälla.
  • Karrar A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Hej,
    Jag har letat efter en lägenhet i flera månader men kunde inte hitta den rätta, det kan bero på att flesta mäklaren tänker på sig själv inte kunden men när jag träffade Louise Eldwinger då var det ett helt annat upplevelse än alla mäklare jag träffade tidigare.
    Hon ställer upp till dig oavsett vilken tid på dagen och har ett jätte trevligt bemötande som gör att du inte vill träffa någon annan än henne. Tack Louise Eldwinger för din underbara jobb som gjode ett stort framsteg i mitt liv.
    Med vänlig hälsning, k Läs mer
  • Martin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jättenöjd med försäljningen, var alltid uppdaterad på vad som hände. Ramin går alltid att komma i kontakt med vilket är väldigt skönt när man har frågor som dyker upp. Ramin är en fantastisk mäklare och jag är enormt tacksam och nöjd med hans arbete. Läs mer
  • Carina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Snabb och smidig affär så nöjd Läs mer
  • Annika P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ramin, en proffsig och snabb mäklare som ger bra återkoppling.

Annika Läs mer
  • Samantha R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra Nothin gjorde ett fantastisk jobb med försäljning av min bostad. Bra insats! Aktiv, alltid trevlig och mycket hjälpsam. Läs mer
    2018-03-28 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Samantha R
    Hej Samantha!
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation, det gör mig så glad!
    Mycket trevligt att ha dig som kund. Allt gott till dig! Med vänlig hälsning Sandra
  • Håkan W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Kan bara hitta goda ord om SvFast i Järfälla Kallhäll! Proffsigt, trevligt, varmt bemötande och omhändertagande i samband med min försäljning. Gav svar på alla frågetecken och tips på tankegångar. Önskar att jag får möjlighet att kontakta Sandra Nothin igen om vi byter boende. Varmaste rekommendationerna!!!
    Mvh/Håkan Läs mer
    2018-03-22 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Håkan W
    Hej Håkan!
    Tusen tack för din fina och utförliga rekommendation, det värmer verkligen mitt hjärta!
    Så kul att få jobba för dig :) Du är alltid välkommen tillbaka, det vet du.
    Allt gott till er och härligt att ni trivs i ert nya hus! Med vänlig hälsning Sandra
  • Juhani Tobias Ensio N
    Juhani Tobias Ensio N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag är i farten att köpa bostad och har fått bra hjälp och tydliga instruktioner på vad som krävs och speciellt i mitt läge som köper den första bostaden. Läs mer
    2018-03-20 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Juhani Tobias Ensio N
    Hej hej!
    Vi tackar så mycket för din rekommendation och du är alltid varmt välkommen till oss med minsta fråga eller fundering! Allt gott till dig/Med vänlig hälsning, Sandra
  • Lina J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt villa o fått radhuset sålt.
    Vår mäklare Sandra Nothin hjälpte oss verkligen på bästa sätt under hela köp o sälj resan. Sandra höll oss ständigt uppdaterade om läget vilket kändes tryggt. Vi är klart nöjda och kan absolut rekommendera Sandra Nothin och svensk fastighetsförmedling. / Lina o Anders Läs mer
    2018-03-20 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Lina J
    Hej hej!
    Tack snälla ni för er fina rekommendation. Så roligt att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus och att ni köpte den härliga villan! Nu får ni njuta av kommande vår och sommar i trädgården, hela familjen. All lycka till er och vi ses på ”stan” :) varma hälsningar Sandra
  • Maria Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra gav ett mycket gott intryck vid första mötet och levde upp till detta genom hela försäljningsprocessen. Hon var mycket bra på att återkoppla under processens gång och budgivningen slutade på en nivå som stämde väl överens med vad hon hade "lovat". Läs mer
    2018-03-18 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Maria Å
    Hej Maria!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme, det betyder mycket för mig! Tack också för att jag fick förtroendet att hjälpa dig och lycka till med ditt nya boende. Vänliga hälsningar Sandra
  • Henrik B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Engagerad, driven och proffsig.
    Sandra är mycket förtroendeingivande vilket jag fick erfara redan vid mitt första lägenhetsköp.
    Detta ledde till förtroendet att sälja samma lägenhet, resultat är jag mycket nöjd med. Läs mer
    2018-03-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Henrik B
    Hej Henrik!
    Stort tack för detta! Fina och värmande ord. Glad att höra att du känner att jag har levererat, det betyder mycket för mig.
    Önskar dig en fantastisk vår! Allt gott/Med vänlig hälsning Sandra
  • Behiya A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra är en fantastisk mäklare som verkligen är lyhörd! Rekommenderar verkligen Sandra till alla som vill ha en mäklare med kvalité! Läs mer
    2018-03-15 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Behiya A
    Hej Behiya!
    Tusen tack för ditt fina omdöme, blir rörd :) En ära att få hjälpa dig!
    Varma hälsningar Sandra
  • Marie Z skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi sålde en lägenhet om 4 rok. Sandra Nothin har varit mycket trevlig och proffsig alltigenom. Hon hittade rätt köpare och var en mycket skicklig förhandlare. Priset på lägenheten gick över all förväntan. Läs mer
    2018-03-14 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Marie Z
    Hej hej!
    Tack så jättemycket, det värmer i hjärtat! Så viktigt för mig att ni skulle bli nöjda, med en så fin lägenhet ni hade också. Bästa hälsningar Sandra
  • Annelie L
    Annelie L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare, Sandra Nothin på Svensk Fastighetsförmedling i Järfälla. Hon tog hand om försäljningen av vår lägenhet på Veckovägen 37 i Jakobsberg. Vi befann oss utomlands under hela processen, men för Sandra var det inga problem. Hon var mycket professionell, höll oss underrättade och involverade från början till slut.
    Annelie och Leif Lund Läs mer
    2018-03-14 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Annelie L
    Hej på er!
    Tusen tack för er fina rekommendation!
    Så roligt att få hjälpa er, så härliga säljare
    och vilka toppenköpare det blev också. Kul!
    Allt gott till er i solen/varma hälsningar Sandra
  • Ylva H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra Notin var väldigt kunnig och hade ett trevligt bemötande och tog sig tid att lyssna in vad jag ville ha och hjälpt mig finna mitt nya boende som jag har idag. Läs mer
    2018-03-13 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Ylva H
    Hej Ylva! Tack för ditt omdöme, blir väldigt glad. Härligt att ni trivs så bra i ert fina boende! Allt gott/Mvh Sandra
  • Ellinor S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Kan verkligen rekommendera Sandra som förmedlade köpet av vår bostad. Hon är otrolig proffsig och förtroendeingivande! Läs mer
    2018-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Ellinor S
    Hej Ellinor!
    Tack så jättemycket, en ära för mig att få hjälpa er! Vi ses på tillträdet.
    Vänliga hälsningar Sandra
  • Mats Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Professionell, kunnig och intresserad är några nyckelord jag gärna använder om Felicia Linn. Dessutom fick jag ett bra pris för lägenheten som dessutom även köparen verkar nöjd med. Rekommenderas... Läs mer
    2018-03-05 Felicia-Linn A svarar Mats Ö
    Tack Mats för både en fin rekommendation och ett trevligt samarbete. Allt gott! Mvh Felicia
  • Torsten N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mycket trevligt bemötande och serviceminded. Läs mer
    2018-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Torsten N
    Hej Torsten!
    Tack så mycket för ett fint omdöme, jag blir väldigt glad! Allt gott/vänliga hälsningar Sandra
  • Fredrik H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra var professionell från första stund och jag fick kontinuerligt goda råd från start till mål. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Sandra. Läs mer
    2018-03-02 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Fredrik H
    Hej Fredrik!
    Tack så mycket, det värmer så gott att höra! Tack för att jag fick den äran att hjälpa dig! Bästa hälsningar Sandra

Gjutarplan 27, 176 71 Järfälla