Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Vi har koll på läget i Järfälla!

Välkommen in till vår Bobutik i Järfälla! Här är vi fyra fastighetsmäklare som har koll på läget, både vad det gäller marknad och område. Vi brinner för att hjälpa dig till en lyckad affär, svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende här och ger tips och råd inför försäljning eller köp. Vi har många återkommande härliga kunder och det är vi så glada över.

Vi är en del av Sveriges största mäklarkedjor och har stora möjligheter till bra marknadsföring. Dessutom håller vi koll på de senaste trenderna inom inredning för att kunna ge bra råd inför fotografering och visning. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling i Järfälla! Hjärtligt välkomna!

412 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Sedan starten hos Reco 2016
    2023-01-28 Verifierad kund
    Väldigt proffsigt bemötande och snabb försäljning. Kan starkt rekommendera Frida Svensk Fastighetsförmedling.
    Hej Josefina! Tack för dina fina ord och för förtroendet med försäljningen. Lycka till med flytten och vi ses på tillträdet! Med vänlig hälsning, Frida Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2023-01-27 Verifierad kund
    We had a really smooth and nice experience during the purchase of the apartment. Sandra was extremely helpful and always tried to understand and facilitate our needs.
    We are new to buying housing in Sweden and still she managed to make the whole process much less stressful one for us.
    We are happy and thankful to the services provided.
    Hi!
    Thank you so much for your kind words, it really warms my heart! Congratulations again to your beautiful apartment! I am so happy for you and it is so nice to know that I have made your experience buying housing a good experience, you are so very welcome! All the best to you/BR Sandra
    2023-01-24 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Rekommenderar dom varmt.
    Hej Margareta! Tack så mycket för din fina rekommendation, det värmer gott! Tack igen för förtroendet och för ett väldigt fint samarbete och vi ses på tillträdesdagen om inte förr. Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2023-01-20 Verifierad kund
    Bra engagemang.
    Det han inte kunde svara på tog han reda på fort, bra svarstid för en rastlös själ.
    Hej Natalie! Tack så mycket för din fina rekommendation! Tack också för förtroendet att jag får fortsätta hjälpa er med er försäljning på nuvarande boende. Allt gott/Med vänlig hälsning, Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2023-01-18 Verifierad kund
    Egor var väldigt proffsig och serviceminded.
    Hej Henrik!
    Tack så mycket för de fina orden, det var kul att få hjälpa dig med ditt köp av en ny och så fin bostad!
    Vi ses på tillträdet/bästa hälsningar Egor
    2022-12-24 Verifierad kund
    Vänligt och professionellt bemötande
    Tack så mycket Rasmus! Tack själv för ett trevligt samarbete, så glad att jag fick hjälpa dig. Allt gott och god fortsättning/varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-12-17 Verifierad kund
    Great experience! Sandra followed up with me regularly and gave me great advice throughout the process of buying my first property in Sweden.
    Dear Sarah! Thank you so much for your kind words, they really warm my heart! Congratulations again to your new apartment and see you again soon. Allt the best to you/BR Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-11-15 Verifierad kund
    Proffsklass, de gör ett suveränt jobb.
    Hej Camilla! Tusen tack för detta, vad roligt att du uppskattar vårt arbete! Grattis till nya lägenheten, vi är så glada för er skull. Varma hälsningar Mathias och Co Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-11-14 Verifierad kund
    jätteduktiga, bra uppföljningar, frekventa återkopplingar och uppdateringar under försäljningsprocessen.
    Egon and Frida är jättetrevliga och omtänksamma och professionella mäklare. trevlig upplevesle med dem.
    rekommenderar...
    Hej Kambiz!
    Tack så jättemycket för det fina omdömet, vi blir så glada för detta! Tack för ett härligt samarbete. Vi ses på tillträdet! Bästa hälsningar Egor och Frida
    2022-11-13 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, tillgänglig och kunnig.
    Tack snälla Åsa, blir så glad! Grattis igen till en underbar bostad, där kommer ni trivas så fint! Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-11-08 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare som är service inriktad. Därför har ni fått uppdraget att sälja vår nuvarande lägenhet.
    Hej Lasse!
    Tack så jättemycket för ditt fina omdöme, det värmer gott! Ser fram emot att hjälpa er med försäljningen av er fina bostad! Bästa hälsningar Egor
    2022-11-01 Verifierad kund
    Vi rekommenderar Sandra! Hon svarar på alla våra frågor när som helst vi behöver det och vi är nöjd på hela bemötandet och försäljningsprocessen!
    Hej! Tusen tack för det fina omdömet! Så glad över vårt härliga samarbete. All lycka till er och vi ses snart igen. Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-10-28 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande! Personligt men proffsigt. Mycket god kontakt och lyhörda resonemang. Mycket nöjd med hela processen! Har redan rekommenderat mäklaren till vänner och bekanta!
    Tack snälla Karin! Det har varit så roligt att få hjälpa dig, tack så mycket för förtroendet. Det gör mig väldigt glad att du rekommenderar mig vidare, det finaste betyget som finns. Jag önskar dig all lycka framåt och vi hörs och ses snart igen. Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-10-23 Verifierad kund
    Sandra möte upp alla våra förväntningar. Superfin service hela vägen.
    Otrolig nöjda med allt!!
    Rek varmt om man går i säljtankar :)
    Hej fina ni! Tack så jättemycket för det fina omdömet, så glad att jag fick hjälpa er att sälja ert underbara hus! Grattis igen och jag är så glad för er skull nu när ni flyttar till ett annat fantastiskt boende! Varma hälsningar till hela familjen/Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-10-20 Verifierad kund
    Vi fick förtroende för Sandra från dag 1. Vi är supernöjda med bemötandet, kommunikationen och försäljningen. Känns skönt att allt gick vägen i dessa tuffa tider. Sandra var en stor del till allt gick vägen!
    Hej Alexander! Tusen tack för det fina omdömet! Det värmer ända in i hjärtat att ni tycker om mitt arbete. En ära för mig att få hjälpa er ska ni veta, tack så mycket för ert förtroende att sälja er fina lägenhet! Allt gott till er/Med vänlig hälsning, Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-10-18 Verifierad kund
    Vi kände oss trygga med vår mäklare från start till slut. I en tid då marknaden inte är till säljarens fördel, så kände vi att hon verkligen jobbade för vår sak och till slut blev det en försäljning.
    Hej Ida!
    Tack snälla ni för det fina omdömet och tack för ett fint samarbete! Jag är så glad att ni kände er trygga med mig, det är väldigt viktigt för både mig och mina kunder. Allt gott till er och vi ses på tillträdet! Varma hälsningar Sandra
    2022-10-15 Verifierad kund
    Hej.Jag blev på ett föredömligt sätt bemött av mäklaren.De önskemål jag hade uppfylldes.Jag rekommenderar gärna Svensk Fastighetsförmedling.
    Hej! Tackar för de fina orden och vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Grattis till en jättefin lägenhet! Bästa hälsningar Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-10-15 Verifierad kund
    Mycket professionell mäklare, Sandra.
    Trevlig, tillmötesgående, ”ordning och reda”. Har koll och berättar ärligt.
    Sandra överträffade våra förväntningar.
    Hej! Tack så jättemycket för det fina omdömet, det värmer gott i höstrusket :). Tack snälla ni och grattis igen till en underbar lägenhet! Ser fram emot att se er på tillträdesdagen. Allt gott till er! Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-10-05 Verifierad kund
    Sandra skötte vår försäljning på ett ypperligt sätt och stöttade oss under hela processen.
    Hej! Tack snälla ni, vad glad jag blir! Så kul för mig att få hjälpa er, tack så mycket. Allt gott! Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-10-03 Verifierad kund
    Kunde inte hittat en bättre mäklare. Toppenbra bemötande o allt fungerade smärtfritt. Rekommenderas varmt.
    Hej Cathrine! Tack så jättemycket för det fina omdömet! Blir så glad ska ni veta. Tack för att just jag fick äran att hjälpa er. Varma hälsningar/Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-10-03 Verifierad kund
    Toppen , hur kunninga och trevliga som helst.Rekommenderas!
    Hej! Tack snälla för det fina omdömet. Härligt att allting är klart nu så att ni snart kan njuta av er nya vackra bostad i Bolinder Strand! Allt gott till er/bästa hälsningar Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-09-18 Verifierad kund
    Vi är så nöjda med vår mäklare, hon är proffsig och så bra på sitt jobb och det kändes som att hon gjorde både oss som säljare och våra köpare trygga.
    Hej! Tusen tack, vad glad jag blir att ni uppskattar mig och mitt arbete, det värmer i hjärtat! Tack igen för förtroendet att förmedla er fina lägenhet och för härligt samarbete. Allt gott till er! Bästa hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
  • Jennyca N
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    • Polhem
    2022-09-15 Verifierad kund
    Frida Ahlstedt hanterade försäljningen med mycket vördnad då det rörde sig om ett dödsbo och det uppskattade jag väldigt mycket.

Mathias Lagerström skötte försäljningen mycket profissionellt i en tid som var osäker på bostadsmarknaden.

Stort tack!
    Hej Jennyca!
    Vi tackar så mycket för denna fina rekommendation och tack igen för förtroendet. Allt gott till er och vi ses på tillträdet/Bästa hälsningar Frida och Mathias
  • Anna S
    sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    • Viksjö
    2022-09-14 Verifierad kund
    Super nöjd med vår mäklare Mathias! Väldigt duktig på det han gör & pålitlig. Lyssnade på våra önskemål & tog in allt vi önskade ha under vår försäljning. Anlitar gärna honom igen vid min nästa affär.
    Hej Anna!
    Tack så mycket, det värmer gott att höra dessa fina ord skall du veta. Tack för ett fint samarbete och vi ses igen snart framöver/varma hälsningar Mathias
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-09-10 Verifierad kund
    The best mäklare ever and the most honest person. My experience with them was very nice and smooth.
    You can feel how much they are clear and confident about the objects they sell. They tell you the positive and negative things, nothing to hide. You feel a lot of confidence buying from them as they stand by your side also. They are not here to just make their commissions and go home like others. I will
    Always use their services and i will recommend them
    To anyone who doesn’t want headache.
    Hi Elie! Thank you so much for your kind words and I am so glad that you appreciate my work. It means a lot to me. Me and my collegues are all so delighted to meet you and your family and once again, congratulations to your new beautiful home! All the best to you and your family and see you soon again/BR Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-09-05 Verifierad kund
    Är nöjd med hela säljprocessen och slutpriset. Rekommenderar varmt Svensk Fast och Sandra om du planerar att sälja.
    Hej David!
    Vad glad jag blir, tack snälla och tack så mycket för förtroendet att sälja din fina lägenhet! Bästa hälsningar till dig/Mvh Sandra
    2022-09-03 Verifierad kund
    Frida har varit väldigt ansvarsfull och trevlig . Uppskattar hennes flexibilitet ,samarbete och snabba reaktioner för problemlösning 🌹
    Hej Mino!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme och stort grattis till din fina lägenhet! Allt gott/Frida
    2022-08-31 Verifierad kund
    Tack så jättemycket! Tack för ert förtroende att sälja er underbara lägenhet/varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-08-29 Verifierad kund
    Allt var bra, mäklarens arbete var på högsta nivå, ingåendet av kontraktet skedde i en lättsam och avslappnad atmosfär, med respekt, stort tack
    Hej Ihor!
    Tack snälla, vad glad jag blir! Så roligt att få hjälpa er. Allt gott/varma hälsningar Sandra
    2022-08-23 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Då försäljningen översteg våra förhoppningar, så
    är vi väldigt nöjda med ” vår” mäklare.
    Hej Madeleine!
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen! Grattis till er lyckade försäljning och vi ses på tillträdet/mvh Sara
    2022-08-09 Verifierad kund
    Superproffsiga , jag rekommenderar dom stakt
    Hej Christer!
    Tusen tack för den fina rekommendationen, roligt att få samarbeta med er framöver också.
    Grattis till en fantastisk lägenhet i vackra Bolinder Strand! Varma hälsningar Mathias
  • Mia S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-08-02 Verifierad kund
    Snabb och tydlig fick raka svar
    2022-07-24 Verifierad kund
    Helt OK! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Hej Ted! Tack för ditt fina omdöme och grattis till en så härlig lägenhet! Allt gott/bästa hälsningar Frida Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-06-26 Verifierad kund
    Mäklaren är trevlig och besvarade alla frågor semt skickade efterfrågat material.
    Hej David! Tack för ditt fina Reco och jag är glad att jag fick hjälpa dig med köpet av denna lägenhet. Trevlig sommar önskar jag dig! Mvh Sara Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-06-19 Verifierad kund
    Bra kommunikation hela tiden.
    Hej! Tack så mycket, glad att få hjälpa dig! Grattis igen till försäljningen/Trevlig sommar, bästa hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-06-17 Verifierad kund
    Bra kommunikation under hela processen, super trevligt bemötande.
    Hej Nella! Tack så jättemycket för denna fina rekommendation! Tack också för förtroendet att sälja din nuvarande bostad. Vi ses! Allt gott till er/Bästa hälsningar Mathias Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-05-26 Verifierad kund
    Application helped me to pass my test
    Hi!
    Thank you so much, I hope everything is fine with you and that you enjoy your beautiful apartment! BR Frida
    • Skälby
    2022-05-23 Verifierad kund
    Dom får högsta betyg på alla punkter som ingår i en försäljning.
    :-)
    Hej!
    Tack så jättemycket för det fina omdömet, ni får högsta betyg som säljare, av oss :). Det var en ära att få hjälpa er med ert fina hus. All lycka till er/varma hälsningar Sandra och Mathias
    2022-05-15 Verifierad kund
    Mäklaren var väldigt professionell samt kunnig och visste exakt vad hon ska göra för att få både mig och köparen nöjda. Kommunikationen mellan mig och mäklare är det absolut ingen snack om, hon informerade mig om minsta lilla detalj.10/10!
    Hej!
    Tusen tack, blir så glad för detta! Så tacksam för att jag fick äran att hjälpa er med er underbara lägenhet. Grattis igen till en lyckad försäljning/många varma hälsningar Sandra
    2022-05-13 Verifierad kund
    Sandra gjorde ett kanonjobb, vi är mycket nöjda och vi längtar tills vi ska få flytta in i vår nya lägenhet
    Hej Paulina! Tack så jättemycket, det gör mig så glad att höra att ni är nöjda. Ni kommer att trivas så bra i er nya fina lägenhet! Många lyckohälsningar till er/Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-05-08 Verifierad kund
    Bra bemötande med mäklaren trevlig och hjälpsam med allt
    Hej Veronica!
    Tack för ett fint omdöme, hoppas att ni kommer att trivas med er nya bostad och varmt välkomna till Kallhäll! Bästa hälsningar Mathias
    2022-05-03 Verifierad kund
    Blev bemött med vänlighet och proffsigt.
    Levde upp till dem.
    Början på budgivningen var dock lite oseriös, men det ändrades sedan.
    Hej Sofie!
    Tack så mycket för din fina rekommendation! Ja det var dessvärre lite tekniska problem med vårt mäklarsystem i början av budprocessen men det löste sig snabbt med hjälp av vår IT-avdelning.
    Grattis igen till en fantastisk lägenhet och välkommen till Kallhäll!
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-05-01 Spontant omdöme
    Hej!

Jag och min fru sålde vårt radhus i Bolinderbyn i Kallhäll till ett toppenpris. Sandra var väldigt serviceinriktad ända från start och gav en sådan hög service så att det fanns ingen tvivel om att det var hon vi skulle anlita. Vi konkurrensutsatte henne med ett par andra högkvalitativa mäklare men hon segrade i den striden. Genom hela processen fanns det en trygghet och en god vägledning. Vi skulle absolut rekommendera Sandra till andra kunder.
    Hej Henric! Tusen tack för detta, det betyder så mycket att ni är nöjda med mig och mitt arbete, superviktigt för mig. Tack ska ni ha för förtroendet att sälja ert fina hus och för ett fint samarbete! Varma hälsningar Sandra Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-04-19 Verifierad kund
    Sandra var fantastiskt engagerad från dag ett med massor av energi, positivitet och professionalism. Rekommenderar!
    Hej Madeleine!
    Tack så jättemycket för detta fina omdöme, vad glad jag blir! Tack så mycket igen för förtroendet, så glad att jag fick hjälpa till. Allt gott till er/Varma hälsningar Sandra
    2022-04-11 Verifierad kund
    Hej Niklas!
    Tack så mycket! Grattis igen till försäljningen. Trevlig dag/Mvh Sara
    2022-04-09 Verifierad kund
    Ett proffsigt bemötande vid första kontakten, snabb affär och alltid tid att svara på frågor
    Hej Lena!
    Vad glad jag blir, tack så mycket. Det var roligt att jobba med er och vi ses på tillträdet! Bästa hälsningar Frida
  • köpte sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    • Västra Jakobsberg
    2022-04-06 Verifierad kund
    Mathias är erfaren, tydlig och snabb på att återkoppla. Upplever att han var behjälplig med alla frågor och funderingar samt att kontraktstillfället var väldigt pedagogiskt för alla parter. En lugn och trygg mäklare som vill allas bästa!
    Hej Jacob!
    Tack så jättemycket för detta fina omdöme, uppskattar det verkligen! Grattis igen till ert fina hus, varma lyckönskningar till er! Bästa hälsningar Mathias
    2022-04-04 Verifierad kund
    Fick suverän service och stöttning av Sandra genom hela säljprocessen!
    Hej Maria!
    Tusen tack, så glad att just jag fick hjälpa dig att sälja din fina lägenhet! Varma lyckönskningar och allt gott till dig/Mvh Sandra
    2022-04-01 Verifierad kund
    bra, trevlig, kunnig, allt flöt smidigt
    Hej hej!
    Tackar så mycket för de fina orden! Blir glad, tack för gott samarbete. Bästa hälsningar Lise
  • skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    2022-03-30 Spontant omdöme
    Under alla mina tidigare bostadsköp och försäljningar har jag inte stött på en mäklare som Sandra.
    Sandra ser inte bara objektet som ska säljas utan även människorna som är inblandade i affären. En empatisk och serviceinriktad matchmaker som jag definitivt kommer vända mig till vid framtida bostadsaffärer.
    Hej Kim!
    Tusen tack för detta fina omdöme, blir så glad! Det känns så härligt att ni känner så, det är väldigt viktigt för mig. Tack själv för så trevlig kontakt och jag hoppas vi ses framöver igen, varmt välkomna! Allt gott till er/Sandra