Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

Gjutarplan 27, 176 71 Järfälla — Visa karta

Vi har koll på läget i Järfälla!

Välkommen in till vår BoButik i Järfälla! Här är vi fem fastighetsmäklare som har koll på läget, både vad det gäller marknad och område. Vi brinner för att hjälpa dig till en lyckad affär, svarar gärna på alla dina frågor om bostad och boende här och ger tips och råd inför försäljning eller köp.

Vi är en del av Sveriges största mäklarkedjor och har stora möjligheter till bra marknadsföring. Dessutom håller vi koll på de senaste trenderna inom inredning för att kunna ge bra råd inför fotografering och visning. Vill du ha en mäklare med koll på hela processen? Kontakta oss på Svensk Fastighetsförmedling!

Läs vad 160 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla

• 2019-06-04

Aung T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi har köpt en bostad av mäklaren och är mycket nöjd med allting. Läs mer
    2019-06-05 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Aung T
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen! Grattis till ert fina hus! Varma hälsningar Sandra
  • 2019-05-27

Fredrik A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Blev väldigt bra bemött och hon kunde svara väldigt snabbt på frågor och skötte det hela väldigt professionellt.

Kan verkligen rekkomendera Sandra Nothin som mäklare. Läs mer
    2019-05-27 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Fredrik A
    Hej Fredrik!

Tack så mycket för den fina rekommendationen, blir väldigt glad! Allt gott önskar jag dig! Med vänlig hälsning Sandra
  • Anika F

2019-05-25

Anika F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Min mäklare Mathias Lagerström var i samband med förmedling av min lägenhet tydigt med information, noggran med tidsplanen och pålitligt i samband med givna löften. Mycket trevligt i sitt sätt och mycket erfaren i samband med kännedom om lägenhetens/ husets historia och hade även mycket bra lokal kännedom om närliggande området. Mathias visade en lyhördhet och empati i samband med kontakt med mig. Mathias hade alltid tid för mig oavsett frågans art. Det kommer jag alltid att komma ihåg!
    Jag skulle utan tvekan rekommendera honom och även Svensk Fast Kallhäll till alla andra potentiella spekulanter och säljare i Järfälla och även Riket i övrigt. Läs mer
  • 2019-05-25

Gunilla F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag är mycket nöjd med allt som hänt angående försäljningen av lägenheten. Min lägenhet är 42.5 kvm stor med fransk balkong. Jag köpte den för 5 år sedan med hjälp av Mattias på Svensk Fastighetsförmedlig. Kan varmt rekommendera Mattias Lagerström som är kunnig och då speciellt på Järfällas bostadsmarknad!! Mvh Gunilla F. Läs mer
  • 2019-05-16

Johannes Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra hjälpte oss att sälja vårt BR-radhus och vi är så nöjda. Från första träff när vi bad om offert till att vi fick sålt. Hon bistår med hjälp på ett mycket kunnigt och proffessionellt sätt som gör att vi som säljare känner oss trygga i affären.
    Vi hade en klar målbild och Sandra motsvarade verkligen våra förväntningarna i sin roll som mäklare och hjälpte oss nå vårt mål. Vi vill varmt rekommendera Sandra till dig som funderar på vilken mäklare du ska välja. Läs mer
    2019-05-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Johannes Ö
    Tusen tack fina ni! Blir så väldigt glad över att ni känner er nöjda med mig och att allt gick så bra. Ni har dessutom ett så fint radhus, kul att förmedla! Allt gott till er ? vi ses!
  • Bo L

2019-05-15

Bo L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi fick ett mycket gott stöd vid försäljningen av vår lgh och Ramin arbetade intensivt för ett avslut som både vi och köparna kunde vara nöjda med. Han höll tät kontakt och var informativ. Läs mer
  • 2019-05-06

Mika Anders K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi köpte en bostadsrätt och mäklarna tog väl hand om oss på visningen och var informativa, det samma gällde vid kontrakt skrivningen.
    sammanfattning vis är vi jätte nöjda med allt från visning, budgivning och till kontrakt skrivning. Läs mer
  • Kristofer David Rikard S

2019-05-04

Kristofer David Rikard S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi sålde vår bostadsrätt vi Svensk Fastighetsförmedling i Järfälla. Jag vill bara säga att vår mäklare Ramin gjorde ett jättebra jobb. Högt rekommenderat! Läs mer
  • 2019-04-29

Caroline S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mathias var väldigt hjälpsam genom hela säljprocessen, från stylingtips ända fram till kontraktskrivningen. Han hörde alltid av sig så att vi visste vad som hände och var väldigt tydlig med alla detaljer. Kändes väldigt tryggt och vi fick ett bra pris tillslut trots en trög marknad. Läs mer
  • Malin L

2019-04-23

Malin L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Frida hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Väldigt bra bemötande och snabb på att besvara mina frågor. Trevlig och positiv mäklare. Trots att marknaden haft en nedgång fick vi min bostadsrätt såld för ett pris som jag blev väldigt nöjd med, tack vare Frida! Läs mer
  • 2019-04-16

Anna-kristina G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra är en mäklare som passar perfekt för sitt jobb. Hon är alltid vänlig, glad, smidig, ser allt från den positiva sidan, mycket professionell och kompetent. Hon gjorde min försäljning av bostadsrätten till ett rent nöje. Varma rekommendationer. Läs mer
    2019-04-20 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Anna-kristina G
    Hej hej! Tusen tack för din fina rekommendation, så väldigt roligt för mig att få äran att hjälpa dig. Du är en härlig säljare också, haft roligt på vägen tillsammans med dig! Varma hälsningar Sandra
  • 2019-04-14

Frida S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi sålde vår lägenhet i Bagarmossen och fick den bästa hjälp vi kunde önskat. Allt gick fort, smidigt och med ett mycket bra slutpris! Mäklaren var proffsig, flexibel och ingav trygghet. Vi vill ge våra varmaste rekommendationer Läs mer
  • 2019-04-10

Thomas C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ni vet känslan när man hittat rätt person för uppdraget, som uppfyller alla önskemål om hur man vill ha det när man säljer....Vi både köpte och sålde vår lägenhet på Maskinistvägen med Sandra Nothin vid rodret och det var ett stort nöje. En mäklare som hör av sig på fredagkvällen och önskar trevlig helg fast dom egentligen inte har någon info om objektet. Återkopplade hela tiden vad som hände. Sandra är otroligt proffsig, vänlig, kunnig, snabb och ja, superlativen är många. Kontakten kändes så personlig och som vi var dom enda kunderna. Du vet verkligen hur man får kunder att känna sig speciella. Tack så jättemycket för all hjälp Sandra, det har varit ett rent nöje från vår sida.
    Varmaste kramarna från Thomas och Sussie Läs mer
    2019-04-12 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Thomas C
    Hej fina, fina ni! Men åh vad glad jag blir, tusen tack för denna rekommendation och för alla superlativ. Det bästa jag vet är nöjda kunder! Tack för att jag fick äran att hjälpa er och ni är så härliga båda två, väldigt lätt att tycka om er! Många varma kramar tillbaka/hls Sandra
  • 2019-04-10

Hanna Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sålde min lägenhet, en etta i Kallhäll. Upplevde mäklaren, Sandra som trevlig, flexibel, tillgänglig och vettig! Trots tuffa tider fick jag lägenheten såld med vinst tack vara enträget arbete av mäklaren. Hatten av. Läs mer
    2019-04-10 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Hanna Ö
    Hej Hanna!
    Tack så jättemycket, vad glad jag blir över dina fina ord! Hoppas allt är fint med dig.
    Varma hälsningar Sandra
  • Jenny S

2019-04-07

Jenny S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi sålde en 3:a i Bolinder Strand med Sandras hjälp. Tack vare att hon är den största mäklaren i området kunde hon snabbt hitta rätt köpare.
    Sandra jobbar hårt och vet precis vad som krävs för just mitt objekt. Tack Sandra! Läs mer
    2019-04-09 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Jenny S
    Hej!
    Tack så mycket för din fina rekommendation, den värmer så gott! Så glad att jag fick hjälpa er. Bästa hälsningar Sandra
  • 2019-03-29

Linnea R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi har köpt ett hus och kan varmt rekommendera Ramin som mäklare. Vi har tidigare varit på många visningar och varit i kontakt med många mäklare som är både opersonliga och oengagerade, men Ramin levde upp till alla förväntningar. All kontakt har varit professionell och jag som köpare har känt mig trygg genom hela processen. Läs mer
  • Olof Jesper B

2019-03-26

Olof Jesper B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Ramin gjorde ett bra jobb att och ger ett riktigt mäklar intryck.
    Överlag en bra upplevelse genom hela försäljningen av mitt hus. Läs mer
  • 2019-03-25

Åsa P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Hade förväntat mig hög leverans och jag tyckte mäklaren motsvarade mina förväntningar.
    Sammanfattning; Toppen ! Läs mer
  • 2019-03-25

Marcus W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mathias sålde vår lägenhet i Bolinder Strand och vi är jättenöjda med hans professionella insats. Tydligt beskrivet med säljprocessen, tydlig förväntansbild och väl informerat om hur vi ska agera i olika situationer. Vi skulle varmt rekommendera honom för personer som vill känna sig trygga i sin försäljning! Läs mer
  • 2019-03-23

Ann F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi har sålt en lägenhet på Kristoffer Huldts väg i Järfälla. Mäklare Louise var otroligt tillmötesgående och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-03-20

Stephanie J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi har sålt vår tvåa. Proffsigt bemötande från början till slut. Jag är mycket nöjd och skulle inte tveka att anlita svensk fastighetsförmedling och Louise Eldwinger igen. Läs mer
  • 2019-03-12

Soraya F skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag sold Kopparvägen 39
    Och jag är nöjd med priset och mäklares arbetet
    Hon är noggran och duktig. Läs mer
    2019-03-13 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Soraya F
    Tack så mycket för ditt fina omdöne, blir så glad! Varma hälsningar Sandra
  • 2019-03-07

Amelin K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Bästa service
    Bästa bemötande
    Bästa arbete
    Bästa engagemang

Allt gick så smidigt och bra.

Hälsningar Amelin Läs mer
    2019-03-08 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Amelin K
    Tack snälla du för en superfin rekommendation! Det värmer mitt hjärta så mycket. Du är en så härlig säljare!
    Det känns som att vi fick toppenköpare också som kommer att trivas så bra!
    Allt gott till dig! Varma hälsningar Sandra
  • 2019-03-06

Goran N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi har sålt bostaden i Stäkshöjden våra mäklare är jätte trevligt och noga med allt .
    Vi är tacksamma för henne allt har blivit kanon med bästa mäklare Sandra . Läs mer
    2019-03-11 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Goran N
    Hej!

Tusen tack för ert fina omdöme och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er!
    Många varma hälsningar Sandra :)
  • Malin W

2019-03-01

Malin W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi köpte ett radhus. Mäklaren var helt underbar och hjälpte oss på bästa sätt.
    Jag hade inga förväntningar då det var vårt första boende vi köpte men mäklaren överträffade alla förväntningar man nånsin hade kunnat ha. Vi fick igenom vårat husköp tack vare henne.
    Kunde inte varit mer nöjd! Sandra har varit så himla trevlig och otroligt hjälpsam genom denna process och vi hade inte kunnat få en bättre mäklare. Läs mer
    2019-03-03 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Malin W
    Tack snälla Malin för att du tog dig tid att lämna en så fin rekommendation! Det värmer så gott och jag är väldigt glad att er första upplevelse av ett köp på bostaden blev positiv. Det är väldigt viktigt för mig att ni får riktigt fin hjälp och guidning genom hela processen. Huset passar er perfekt, ni kommer trivas så bra där hela gulliga familjen! All lycka till er/vänliga hälsningar Sandra
  • 2019-02-26

Karl Fellin skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Tjena, har anlitat denna fastighetsförmedling och de är galet bra. Min mäklare hette Sandra,riktigt kunnig tjej som löste allt. Imponerande! Hon är en klippa. Riktigt skönt med någon som är kunnig när det är så mycket man ska tänka på i en affär som detta. Mina grannar ska sälja och köpa nytt nu och de ska också anlita Sandra. Så om ni funderar på att sälja eller köpa gå dit för de var riktigt bra! Läs mer
    2019-02-27 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Karl Fellin
    Hej Karl! Tusen tack för ditt fina omdöme och än en gång tack för att du rekommenderade mig till dina lika goa grannar, det är det bästa kvittot på kundnöjdhet som jag kan få. Allt gott till dig och Marianne! Varma hälsningar Sandra
  • 2019-02-26

Josefin Olsson skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vill så gärna rekommendera denna mäklarfirma, helt underbara! Jag har haft Sandra till hjälp att sälja min 2:a och sedan även att köpa min fina 5:a. Sandra är helt fantastisk, hon är så hjälpsam och kunnig och var så bra på att förklara alla frågor som jag hade. Jag ska garanterat anlita henne igen om det blir aktuellt med någon mer fastighetsaffär. Jag hörde talas om Sandra genom mina grannar och jag är så glad att jag gjorde det. Hon får 10 stjärnor av 5 möjliga!!! Läs mer
    2019-02-27 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Josefin Olsson
    Hej Josefin! Tack så jättemycket, ditt omdöme gläder mig oerhört! Du får 10 stjärnor tillbaka av mig. ? Bästa hälsningar Sandra
  • 2019-02-22

Linda Jonsson skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Så proffsigt och trevligt bemötande genom hela processen, jag kände mig inte som ”en i mängden” utan så väl omhändertagen och sedd. Mycket nöjd och kan varmt rekommendera Mathias och Sandra. Tack! Linda Läs mer
    2019-02-23 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Linda Jonsson
    Hej Linda! Tusen tack för fint omdöme, det värmer oss gott! Bästa hälsningar Sandra och Mathias
  • 2019-02-20

kENNETH eRIKSSON skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Full pott! Tack för all hjälp, alla råd och samtal på udda tider! Supernöjd och kommer anlita er igen när det väl blir dags i framtiden!
    Vänliga hälsningar Kenneth Läs mer
    2019-02-20 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar kENNETH eRIKSSON
    Hej Kenneth!

Vi tackar så mycket för att du tog dig tid att bedöma oss ? allt gott till er!
  • 2019-02-18

Mikael Å skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Har köpt en 3a,
    Fick ett trevligt och positivt bemötande.
    Mina förväntningar var att få svar på mina frågor och det fick jag!

Mim upplevelse ser jag som helhet positivt! Läs mer
  • 2019-02-18

Mattias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Köpt lägenhet. Mäklaren var proffsig och tydligen vilka rättigheter och skyldigheter man har under kontraktskrivning. Läs mer
  • 2019-02-17

Isabella R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag har sålt min lägenhet via Svensk fastighet förmedling.
    Frida var min mäklare, jag kan varmt rekomendera henne, med själ och hjärta hjälpte hon mig och min familj att få till en försäljning av min bostad.
    Stort hjärtligt tack.
    Isabella Läs mer
  • 2019-02-09

Nika B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Sandra was extremely helpful during the whole process of buying the new flat. She gave us a call not even 15 minutes after we sent a message showing the interest, and was with us every step of the way until we signed the contract. When she was not able to meet us, her colleague jumped in and offer the same quality of service. Due to our experience with both of them, we decided to go with their recommendation of a broker in our area to sell our old place. Läs mer
    2019-02-11 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Nika B
    Hi Nika!
    Thank you so much for your recommendation, it makes me so happy :) congratulations again to a beautiful apartment!
    So glad that you got good help from another broker as well at Svensk Fastighetsförmedling in your old area. See you soon!

All the best to you! BR Sandra
  • Henrik S

2019-01-27

Henrik S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag anlitade Sandra på Svensk Fastighetsförmedling redan i början av mars 2018 men la inte ut lägenheten förens i slutet av 2018(pga att jag ville göra klart med ett nytt boende först). Och fick den såld nu i januari.

Mitt intryck av Sandra är att hon är väldigt proffsig, tålmodig , uppriktig och stöttande i hela processen. Dessutom kan hon marknaden här i Kallhäll bra så jag är verkligen nöjd. Det känns som om det blev en win-win för oss alla inblandade.
    Precis den mäklare som jag behövde. Läs mer
    2019-01-28 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Henrik S
    Hej Henrik!

Tusen tack för att du tog dig tid att rekommendera mig, det betyder så mycket för mig ska du veta!
    Tack för så fina ord, jag uppskattar det så mycket och det var en ära att få chansen att hjälpa dig med din förmedling.
    Varmt tack och vi ses på tillträdet! Bästa hälsningar Sandra
  • 2019-01-24

Antonia-Louise J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag var mycket nöjd med Sandras bemötande! Hon värnade om både säljare och köpare (mig). Hon var ärlig och berättade vad man kunde göra för att förbättra lägenheten vilket skapade en trovärdighet. Under kontraktsskrivningen var hon tydlig och organiserad. Processen kring köpet på lägenheten kändes proffsig. Läs mer
    2019-01-24 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Antonia-Louise J
    Hej hej!

Tack så mycket för din rekommendation! Så roligt att höra att du är nöjd med mig i er köpprocess, det är så viktigt för mig
    att du känner så. Grattis till er nya fina bostad och välkommen till Kallhäll :) vänliga hälsningar Sandra
  • 2019-01-21

Damien D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    It was my first time buying an appartment in Sweden and Mathias from Svensk Fastighetsförmedling Järfälla has been very helpful.
    He did his best to answer all my questions and provided me with some additional documents about some unclear things with the flat I bought. His main concern was that I feel safe and satisfied. Läs mer
    2019-01-22 Mathias L svarar Damien D
    Hi Damien!

Thank you so much for your recommendation. It means a lot to me that you feel safe and satisfied. Congratulations to a great apartment!
    I wish you the best/BR Mathias
  • 2019-01-21

Åke H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Min bostad på Herrhagsvägen95 är såld med hjälp av
    Walid Mirzazade , som har ordnat försäljningen på ett kunnigt och föredömligt sätt. Prissättningen efter värderingen sammanföll ganska bra med vad jag själv trodde , eftersom huset är gammalt (1939) och inte genomgått så stora förändringar sedan 1984 när jag köpte det. ---
    Jag har blivit har blivit mycket sympatiskt bemött under hela försäljningsperiod och är nöjd med resultatet. Hälsningar Åke Hedlund. ---Enskede 2019-01-21. Läs mer
  • 2019-01-20

Adonis Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Bra bemötande när vi köpte en villa. Pålitlig mäklare, rak på saken och klar. Bra jobbat! Läs mer
    2019-01-21 Mathias L svarar Adonis Y
    Tack så mycket! Grattis till ett jättefint hus, väldigt glad för er skull! Bästa hälsningar Mathias
  • 2019-01-19

Sune P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    En väldigt bra och proffsig mäklare, jag hade Sandra som hjälpte mig. Hon är en riktigt duktig mäklare. Jag är mycket nöjd. Hela försäljningen gick otroligt smidigt. Detta var andra gången jag anlitade denna mäklarfirma på tre år och ska jag sälja/köpa igen så kommer jag att anlita dem igen. 12 stjärnor av 10 möjliga :)
    Bästa hälsningar från Sune Läs mer
    2019-01-20 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Sune P
    Tack Sune för din fina rekommendation, kul med återkommande och nöjda kunder! En ära varje gång att få hjälpa dig. Tack för förtroendet! Vänliga hälsningar Sandra
  • 2019-01-19

Marianne B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vilken mäklarfirma, helt outstanding! Jag och min man har ägt ett 20 tal fastigheter i både utlandet och i Sverige och har haft med många mäklare att göra, men Sandra och de andra på detta kontor är helt otroliga, service i världsklass är det enda jag egentligen behöver skriva. Gullig lite vovve har de på kontoret också. Anlita dessa fullblodsproffs, det kommer jag och min Janne göra igen. Med vänliga hälsningar Marianne Läs mer
    2019-01-20 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Marianne B
    Hej Marianne!
    Tusen tack, blir rörd när jag läser detta! Tack så jättemycket. Allt gott till dig och Janne! Med vänlig hälsning, Sandra med ”crew” ?
  • Roland A

2019-01-18

Roland A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Blev mycket väl omhändertagen på en privat visning, mäklaren var väl påläst & kunnig om objektet.
    Jag fastnade för huset & det blev ett köp. Läs mer
    2019-01-19 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Roland A
    Hej Roland! Tack så mycket för ditt fina omdöme, jag blir så glad! Jag hoppas att ni kommer att stormtrivas i det fina huset och i omgivningarna. Vi ses på tillträdet! Allt gott till dig/vänliga hälsningar Sandra
  • 2019-01-16

Mimmi J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mycket bra kundfokus och mycket proffsiga på det de gör. Jag rekommenderar varmt Mathias, tryggheten själv. 3 gången gillt! Tack! /Mimmi Läs mer
    2019-01-17 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Mimmi J
    Tack för din rekommendation, den värmer gott! Med vänlig hälsning, Mathias
  • 2019-01-15

Lotta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Superservice! Tillgängliga och proffsiga, jag kan varmt rekommendera Sandra och Mathias. Teamwork på topp och det känns som att de uppriktigt bryr sig. Tack för allt/Lotta med familj Läs mer
    2019-01-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Lotta H
    Tack så mycket Lotta för att du tog dig tid att rekommendera oss! Vi blir så glada! Allt gott till dig och familjen/Sandra&Mathias
  • 2019-01-12

Anders W skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Proffeshionel kunnig påläst ärlig. Läs mer
  • Sameer H

2019-01-11

Sameer H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Mycket trevliga och professionella mäklare klart bästa valet när du ska sälja, Som de var i mitt fall. Kan varmt rekommendera denna mäklarbyrå.
    Tack för er hjälp vid mitt livs försäljning. 🌟🌟🌟🌟🌟 Läs mer
  • Montserrat C

2019-01-11

Montserrat C skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Proffesionellt , välbemötande, rekommenderar Walid och ger honom en 10 av 10 .
    Tack Walid! Läs mer
  • 2018-12-31

Malin B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Jag är så nöjd med Sandra. Hon är förtroendeingivande, trevlig och professionell. Hon vet vad hon håller på med helt enkelt. Kan varmt rekommendera henne till alla som vill sälja i Järfälla! Med vänlig hälsning, Malin Läs mer
    2019-01-01 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Malin B
    Tack så mycket Malin! Så härligt att du är nöjd. Det värmer gott! Gott nytt önskar jag dig/Med vänlig hälsning, Sandra
  • 2018-12-15

Karin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Vi sålde och köpte boende via Mathias. Han fanns alltid tillgänglig både under försäljning av vår bostad och under köpet av den nya bostaden. Trevlig, proffsig och tillmötesgående. Vi är väldigt, väldigt nöjda! Tack för allt, varm rekommendation. Läs mer
    2018-12-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Karin J
    Tack så mycket Karin!
    Det värmer så gott/Med vänlig hälsning, Mathias
  • 2018-12-14

Ing-Marie E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla
    Guldstjärnor passar bra så här i juletider och de ska du ha Sandra! Tack för allt du hjälpt mig och Helge med. Samt att du orkat lyssna på oss, alltid så vänlig och så snäll och professionell! Vi ser fram emot att ses igen.
    Hälsningar Ing-Marie Läs mer
    2018-12-16 Svensk Fastighetsförmedling Järfälla svarar Ing-Marie E
    Hej Ing-Marie!
    Tusen tack snälla du för de fina orden. Det var en härlig resa! Vi ses snart. All lycka till dig och Helge ? vänliga hälsningar Sandra
  • 2018-11-29

Yohannes G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Järfälla