Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla HusmanHagberg HusmanHagberg Järfälla

HusmanHagberg Järfälla

Vasaplatsen 15, 177 57 Järfälla — Visa karta

Vi börjar där andra nöjer sig!

Vår historia sträcker sig långt tillbaka till den tid då Ingemar Hagberg år 1967 började sin karriär i Järfälla under namnet Ingemar Hagberg Fastighetsbyrå. Det arbete som då lades ner, för nu 50 år sedan, är en av hörnstenarna i dagens framgångsrika kontor, HusmanHagberg Järfälla. Visionen om att alltid se människan bakom varje affär, att orka vara mäklaren som alltid tar ett steg längre och som i alla lägen tar ansvar för kunden tills dess att affären är slutförd och kunden känner sig nöjd, lever kvar än idag.

För oss är det oerhört viktigt att vara mycket noggranna i valet av medarbetare så att vi tillsammans skapar det bästa teamet där du som kund alltid finner någon som passar just dig. Vi är idag 12 anställda som alltid ger dig som kund bästa möjliga service. I teamet är vi 6 män och 6 kvinnor i åldrarna 25-55 år. Vi talar flertalet språk såsom svenska, engelska, finska, kurdiska, persiska och syrianska, vilket är en oerhörd styrka i kundrelationer och underlättar för dig att hitta just din mäklare.

Vi har två fina kontor i kommunen, i Jakobsberg och Viksjö. I Viksjö har vi förmånen att i dagsläget vara det enda mäklarkontoret placerat i Viksjö centrum. Det är en oerhörd styrka och vi är marknadsledande i det området. Att vara störst är inte detsamma som att vara bäst på det vi gör och bäst i kommunen där vi jobbar. 2016 förmedlade vi 544 bostäder i Järfälla och ca 98% av våra säljare skulle rekommendera oss vidare. Vi ger dig som kund kvalitet, stor erfarenhet efter snart 50 år i kommunen men framförallt en trygghet. Därför kan vi stolt säga att vi är mäklaren som både 2015 och 2016 blev det bästsäljande kontoret i hela HusmanHagberg Sverige – något vi självklart är oerhört glada och stolta över och ska fortsätta att arbeta för i framtiden.

Att välja mäklare är enkelt om du värdesätter erfarenhet. Totalt har vi hos oss 122 års mäklarerfarenhet. Vi hälsar dig välkommen till våra kontor i Jakobsberg eller Viksjö!

Läs vad 365 kunder tycker om HusmanHagberg Järfälla

• 2019-05-24

Börje B skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köp av bostadsrättslägenhet.
    Vi blev bemötta på bästa möjliga sätt. han levde upp till våra förväntningar med råge.
    Hela proceduren har fungerat på ett mycket tillfredsställande sätt. Läs mer
  • 2019-05-20

Andreas L skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte min första lägenhet med Per som mäklare.
    Per gav ett väldigt seriöst och vänligt bemötande. Det gick alltid att få tag på Per och jag fick snabbt svar på mina frågor.
    Jag är mycket nöjd över att ha Per som mäklare! Läs mer
    2019-05-20 Per S svarar Andreas L
    Hej Andreas, stort tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme. Det är som alltid viktigt att få återkoppling från sina kunder.
  • Sigurd W

2019-05-19

Sigurd W skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt en äldre, liten fyrarumslägenhet i Järfälla. Mäklaren var själv väldigt förtjust i denna gamla lägenhet och var mycket positiv och entusiastisk att få ta hand om försäljningen. Allt flöt på bra med fotografering och med annons- och broschyrtexter. Mycket gott samarbete mellan oss. Många spekulanter på visningen, men tyvärr sedan utan intresse eller tillräckligt med pengar för att buda. Mäklaren fick ha tre visningar plus en privat visning och arbeta mycket med att följa upp kunderna, vilket gjordes med stor noggrannhet och fortsatt positivism. Mäklaren var aldrig orolig, beroende på att det tar längre tid idag att sälja. Vi fick en köpare som betalade vårt utgångspris. Vi hade väl dock båda önskat att priset skulle bli lite högre i slutändan. Men vi är nu supernöjda med både mäklare och de köpare som fick lägenheten. En positiv, skicklig mäklare som hela tiden återkopplar till både säljare och kund. Även på obekväma arbetstider. Stort plus!!!! Läs mer
  • 2019-05-18

Hans A skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Seriös, ordentlig och förtroendeingivande mäklare. Läs mer
    2019-05-21 Torbjörn J svarar Hans A
    Hej Hans!
    Hoppas att allt känns bra efter husköpet. Tack för att ni tog er tid att svara och att ni har upplevt att det har känts bra vid köpet.
    Lycka till med den egna försäljningen så hörs vi inför tillträdesdagen.
    Ha det gott hälsar
    Torbjörn på HusmanHagberg i Järfälla
  • 2019-05-18

Ilone E skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vänligt bemötande proffsig ödmjuk Läs mer
  • 2019-05-17

Frida G skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hjälpt mig och fått mig att känna mig trygg i mitt första köp Läs mer
  • 2019-05-16

Mikael L skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan sålde min 3a en mycket duktig på det han gör! Mycket bra bemötande! Proffsig mäklare Läs mer
  • 2019-05-16

Hanna Ö skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte hus av Erika för 4 år sedan och har nu sålt samma hus med henne som mäklare.

Personlig och väldigt kunnig mäklare, hon känns proffsig! Mäklaren levde absolut upp till mina förväntningar och jag är mycket nöjd med hennes arbete. Läs mer
  • 2019-05-14

Monica Charron C skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika har på ett professionelt sätt tagit emot oss och visa 2st objekt, objektivt vägt fördelar och nackdelar. Hon har åtekommit med besked direkt och kontakten varit bra. Läs mer
    2019-05-16 Erika F svarar Monica Charron C
    Det gläder mig att ni är nöjda. Jag har uppskattat vår kontakt och gläds åt er dotters nya bostad. Väl mött vid tillträdet!
  • 2019-05-13

Varna Vang S skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Han är duktig på sitt jobb och en snäll man! Läs mer
    2019-05-16 Torbjörn J svarar Varna Vang S
    Hej!
    Tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att svara. Roligt att höra att du är nöjd med ditt köp.
    Vi hörs igen inför din inflyttning.
    Ha det gott hälsar
    Torbjörn på HusmanHagberg
  • Inga-britt O

2019-05-08

Inga-britt O skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana har hjälpt mig att sälja en lägenhet i Jakobsberg. Hon har varit mycket professionell i allt. Hon lyssnar, ger råd, utför allt på det sätt som jag hade hoppats på. Britt Olsson Läs mer
    2019-05-08 Mariana H svarar Inga-britt O
    Tack Britt för din fina rekommendation. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig med förmedlingen av denna bostad! Må så gott och på återseende :)
  • 2019-05-03

Johanna R skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag sålde min lägenhet i Jakobsberg via Husman Hagberg och med Erika som mäklare. Jag var mycket nöjd med hennes bemötande och hela processen från start till mål. Erika ingav såväl förtroende som positiv energi. Jag skulle varmt rekommendera henne som mäklare! /Johanna Läs mer
    2019-05-09 Erika F svarar Johanna R
    Åh Tack Johanna för dina fina ord! Jag har uppskattat vårt samarbete och din insiktsfullhet i hur marknaden ser ut och värdering av att faktiskt komma vidare i livet. Det gjorde att vi kom i mål på din önskade nivå och att du numera kan njuta av sambolivet i stan. Stort grattis till det och väl mött på tillträdet!
  • 2019-05-02

Naci B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn var väldigt professionell på alla möjliga sätt.
    Hanterade affären just precis som vi ville på ett effektivt sätt.

Rekommenderar Torbjörn till alla som vill sälja sin fastighet! Läs mer
    2019-05-02 Torbjörn J svarar Naci B
    Hej!
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen och att ni uppskattade mitt arbete.
    Ha det gott så hörs vi inför tillträdet i sommar.
  • 2019-05-01

Anna F skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt våran första lägenhet via Torbjörn.
    Mycket gott bemötande och snabba svar om man frågade något.
    Hjälp att förstå saker eftersom vi inte har någon erfarenhet alls eftersom detta var vårat första köp. Mycket trevlig och bra mäklare. Läs mer
    2019-05-02 Torbjörn J svarar Anna F
    Hej Anna!
    Stort tack för att ni svarade och det fina omdömet om min tjänst.
    Det är alltid lika roligt att höra att mina kunder är nöjda och att de känner att det har gått bra.
    Må så gott så hörs och ses vi igen.
  • 2019-05-01

Johan N skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt bostad. Trevlig, sympatisk och återkom snabbt vid kontakt. Väl rekommenderad! Läs mer
    2019-05-03 Mariana H svarar Johan N
    Tack så mycket Johan för din rekommendation!
  • Emma A

2019-04-30

Emma A skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan hjälpte mig att sälja min 2a i Jakobsberg. Han var genomgående varm, öppen och genuin, och jag kunde som säljare känna att han alltid gjorde sitt bästa för att jag skulle känna mig nöjd och säker.
    Botan kontaktade mig alltid med uppdateringar när det hänt något nytt, eller när vi skulle gå vidare i processen vilket gjorde att jag kände mig väldigt involverad. Vidare mötte han mig på min nivå, förklarade vad alla steg innebar och varför de skulle tas.
    Jag vill å det varmaste rekommendera Botan, han är både professionell och en härlig människa att ha kontakt med.
    //Emma Läs mer
  • 2019-04-28

Martina C skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket positivt och proffsigt bemötsnde. Sålt villa. Förväntningar uppfyllda. Läs mer
    2019-05-02 Torbjörn J svarar Martina C
    Hej Martina!
    Tack för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen av er fastighet och ert fina omdöme om min tjänst.
    Vi hörs igen inför överlämnandet av huset.
  • 2019-04-26

Jeanette S skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    En bra och proffsigt bemötande och hjälp med frågor och funderingar runt köp Läs mer
  • 2019-04-25

Sara J skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Väldigt engagerad och trevlig mäklare. Lätt att få kontakt med och lyssnar på ens önskemål. Läs mer
  • 2019-04-25

Maria R skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket bra.
    Proffsig och erfaren.
    Bra bemötande.
    Rekommenderar Läs mer
    2019-04-25 Per S svarar Maria R
    Hej, stort tack för din återkoppling.
  • 2019-04-19

Gabriela Carina O skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    We bought an apartment in Jacosbery.
    Mäklaren was really nice, she was explained everything to us and gave us all information that we need. Läs mer
    2019-05-09 Erika F svarar Gabriela Carina O
    Thanks Gabriela! I am so glad that I make you feel safe about the process. I am looking forward to meet you on the moving day!
  • 2019-04-18

Imran M skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    She is professional, positive, helpful & quickest in her work I have ever met in Järfälla.

Cheers to Erika :) Läs mer
    2019-05-09 Erika F svarar Imran M
    Thanks Imran, I wish you all the best and good luck with the apartment!
  • 2019-04-17

Damián Efraín G skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt en lägenhet i Jakobsberg. Det var lättare än som vi trodde att fixa "papper". Erika var så snäll mot oss varje gång som vi behövde hjälp med tekniska grejer vi visste så mycket om.
    Och sen, vi känner sig trygga hela tiden. Läs mer
    2019-05-09 Erika F svarar Damián Efraín G
    Tack, så kul att just ni köpte bostaden och säljaren pratar så gott om er. Hörde att ni skulle ses på en fika i lägenheten innan de tömmer den. Jag förstår att det inte är lätt att köpa bostad för första gången i Sverige så jag är glad att ni känt er trygga hela vägen och att jag lyckats väglett er rätt, ser fram emot att träffa er på tillträdesdagen då ni får era nycklar. Må så gott sålänge!
  • 2019-04-17

Viktor L skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fick väldigt bra hjälp av mariana att sälja och köpa lägenhet. Proffsigt bemött. Läs mer
    2019-04-29 Mariana H svarar Viktor L
    Tack för din rekommendation Viktor, det var kul att jag fick hjälpa er med både ert sälj och köp!
  • 2019-04-16

Mikael J skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en liten 2a.
    Fick fantastiskt bra hjälp med mina ganska speciella frågor om anpassningar för rullstol etc. Läs mer
    2019-04-17 Erika F svarar Mikael J
    Så glad att det löste sig för dig Mikael, att du hittade en bostad som passade dina behov! Kul att jag kunde få hjälpa till, väl mött vid tillträdet.

Baumann M skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte en nyproduktion. Mäklaren var snabb med respons och gav hjälp under hela processen. Han såg till att förklara allt som var relevant för mig som köpare att veta.
    Jag blev väl bemött och kan rekommendera Per Stenmark för andra som är intresserade av hans och Husman Hagbergs tjänster. Läs mer
    Per S gillar detta

Susanne K skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet.
    Anders är bästa tänkbara mäklare. Tillmötesgående och realistisk i prissättningen. Kan inte tänka mig en bättre mäklare!!! Läs mer

Niclas B skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en bostadsrätt av Anders. Mycket trevligt bemötande och han besvarade de frågarna jag hade. Läs mer
  • 2019-04-10

Johan Mikael S skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra tydlig och levererar alltid Läs mer
  • 2019-04-07

Tobias F skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte hus där Johan var ansvarig mäklare. Vi hade frågat om förhandsvisning då vi inte kunde aktuella visningsdagar och Johan var angelägen om att hjälpa oss hitta en lösning att gåse huset. Johan har varit lätt att få (och ha) kontakt med angående frågor etc.

Mina förväntningar motsvarades helt.

En bra mäklarupplevelse helt enkelt! Läs mer
  • 2019-04-07

Angela M skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn hjälpte oss sälja vår villa i Järfälla. Han var kunnig och lyhörd för våra önskemål genom hela processen och jag mycket nöjd med vårt samarbete . Läs mer
    2019-04-14 Torbjörn J svarar Angela M
    Hej Angela!
    Tack så mycket för att du tog dig tid att svara. Jätteroligt att höra att ni är nöjda med samarbetet och att ni känner att ni är nöjda med mitt arbete vid försäljningen.
    Sköt om er och må så gott!
  • 2019-04-05

Erik Stefan M skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt en villa. Proffsigt bemötande av Torbjörn som visade sig ha bra erfarenhet och koll på området. Vi fick ut vad Vi räknat med. Trots att det var skakigt så höll Torbjörn huvudet kallt och fick till en bra lösning. Bra input under hela processen. Läs mer
    2019-04-14 Torbjörn J svarar Erik Stefan M
    Hej Stefan!
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Stefan och skönt att höra att ni är nöjda med mitt arbete vid försäljningen.
    Ha det gott så på återhörande inför tillträdesdagen.
  • 2019-04-05

Erik B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    I vår köpprocess var Torbjörn öppen, återkopplande och mycket trevlig. Vi kände oss trygga genom processen från visning(ar) till avslutad affär med honom.
    Personligen var jag imponerad över att han är den enda mäklare jag mött på som är mån om efterlevnad av GDPR. Läs mer
    2019-04-14 Torbjörn J svarar Erik B
    Hej Erik!
    Stort tack för att ni tog er tid att lämna omdömet. Roligt och mycket uppskattat att höra, att ni upplever att det har gått bra och att ni har känt er trygga i er viktigaste affär. Jag hoppas att ni kommer att trivas i huset.
    Ha det gott så hörs vi igen inför tillträdesdagen.
  • 2019-04-01

Anna J skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt lägenhet och fått mkt bra bemötande av mäklaren Torbjörn Johansson. Proffsig och kunnig. Läs mer
    2019-04-14 Torbjörn J svarar Anna J
    Hej Anna!
    Tack för ditt fina omdöme. Roligt och uppskattat att höra att ni känner att ni har fått ett bra bemötande vid köpet.
    Må så gott så hörs vi igen.
  • 2019-04-01

Anna L skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket bra bemötande, tydlig information om bostaden, säljarens önskemål och snabba svar på mina frågor som köpare. Rekommenderar varmt! Läs mer
    2019-04-14 Torbjörn J svarar Anna L
    Hej Anna!
    Stort tack för ditt fina omdöme om min tjänst och så roligt att höra att ni känner att det har gått bra.
    Sköt om dig så hörs vi igen.
  • 2019-03-31

Britt-Marie F skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per Stenmark är en trevlig, kunnig och lättsam i sitt sätt som mäklare.
    Jag kände förtroende för honom.

MVH Britt-Marie Forsman Läs mer
    2019-04-25 Per S svarar Britt-Marie F
    Hej Britt-Marie. Tack. Önskar dig fortsatt lycka till i din lägenhet.
  • Krister R

2019-03-29

Krister R skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra områdeskunskap och professionellt bemötande. Vi köpte hus i Skälby våren 2019 där Per var mäklare. Snyggt och prydligt prospekt med all relevant info. Kan definitivt rekommendera honom. Läs mer
    2019-04-25 Per S svarar Krister R
    Hej Krister, tack för att du tog dig tid att ge konstruktiv återkoppling.

Åsa H skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en bostadsrätt i jakobsberg f örmedlad av Erika och tyckte genast om hennes trevliga, vänliga, glada, proffsiga sätt.Vi hade hela tiden en bra dialog och kom överens om att hon nog var den som skulle få uppdraget att sälja mitt hus. Just nu ännu inget bestämt men låt mig säga att hon har mitt största förtroende och att jag, nu sen kväll trött efter lägenhetsköp och kommande villaförsäljning, tycker väldigt bra om Erika.🎶🌷😀God natt! Läs mer
    2019-04-17 Erika F svarar Åsa H
    Tack, det gläder mig att höra likväl som jag gläds åt att du äntligen funnit bostaden med den rätta utsikten. Vi har ju ändå setts på många visningar innan, fantastiskt kul och skönt för dig! Väl mött på tillträdet. Må så gott!
  • 2019-03-27

Christopher Y skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Erika has helped me perfectly buying my apartment. It´s important for me that a broker can help me in English on the Swedish housing market since I moved to Sweden for my job. Erika has shown exceptional communication skills and responsiveness. She always was ready to assist me with additional questions and requests.

She has the perfect knowledge, mindset and made the entire process from A to Z as smooth as possible for me. Läs mer
    2019-04-17 Erika F svarar Christopher Y
    Thank you so much for this, it means a lot and I am so glad that you feel like that. It is my goal to make all the buyers really feel that they understand what they are doing. Wish you a great day and looking forward to meet you on the move in day : )
  • Essie K

2019-03-27

Essie K skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte lägenhet, vår mäklare gjorde det väldigt enkelt för oss, en väldigt trevlig mäklare. Läs mer
    2019-04-17 Erika F svarar Essie K
    Tack gulliga ni! Så kul att ni fick en av lägenheterna och att den passade er så bra : ) Tveka inte att återkomma när ni sedan behöver större eller bara vill byta boende. Må så gott!

Therese K skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi sålde vår lägenhet i Viksjö i Järfälla och Anders gjorde ett strålande jobb. Professionell, bra återkoppling, har bara positivt att säga om honom och rekommenderar honom till alla.
    Det var också lite tack vara Anders som vi kunde köpa vårt nästa hem. Läs mer
  • Daniel T

Kunnig på sin sak
    Tydligt Läs mer
    2019-04-14 Torbjörn J svarar Daniel T
    Hej Daniel!
    Stort tack för att du tog dig tid att svara och att ni upplever att det har gått bra vid ert köp.
    Ha det gott så hörs vi igen inför tillträdesdagen.
  • 2019-03-22

Magnus L skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Anders är en mycket kunnig mäklare med stort engagemang. Han ingav förtroende hos både mig som säljare och köparna. Mina varmaste rekommendationer!

Magnus Lindström Läs mer
  • Cecilia B

2019-03-22

Cecilia B skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en nyproduktion i Barkarbystaden

Jätte nöjd med mäklaren Läs mer
    2019-04-17 Erika F svarar Cecilia B
    Och jag är så glad för din skull! Grattis till bostaden, så kul för dig och barnen : )
  • 2019-03-18

Vanessa P skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en lägenhet i Viksjö där Mariana var mäklare för. Jag fick ett riktigt bra bemötande när jag kom på visningen och kunde ställa konstiga frågor utan att känna mig dum. Jag tyckte att Mariana var jätte duktig och levde över förväntan upp till mina förväntningar.
    Hon får 10 av 10 stjärnor! Läs mer
    2019-04-15 Mariana H svarar Vanessa P
    Tack så mycket Vanessa för dina 10 av 10 stjärnor! Det har varit fantastisk att få hjälpa dig med köpet av din första bostad. Hoppas du trivs bra!
  • 2019-03-15

Anders K skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har sålt ett radhus i Viksjö. Vi hade ett antal mäklare på besök men Johan från HusmanHagberg var den som vi ansåg klart bäst. Saklig, kunnig, effektiv och mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-03-14

Helena B skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt radhus i Viksjö. Erika har alltid varit varm o trevlig, proffsig, tålmodig, intresserad. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Helena Läs mer
    2019-04-17 Erika F svarar Helena B
    Tack Helena! Det värmer att höra. Så många trevliga samtal och under flera år har vi umgåtts. Mycket uppskattat och givande. Tacksam att fått hjälpt dig med försäljningen. Stort lycka till i nya lägenheten nu, ses till sommaren!
  • Jonas H

2019-03-12

Jonas H skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag fick Erikas namn på referens. Erika är mycket bra på att kommunicera mellan säljare och kund. Även aktiv inom försäljningen och delaktig i frågeställningar om budgivningar och hur man ska tänka där. Ska du sälja din BR eller ditt hus så ska du defintivt kontakta Erika. Läs mer
    2019-04-17 Erika F svarar Jonas H
    Tack Jonas! Det gläder mig att höra att ni var så nöjda. Det blev bra och en försäljning redan innan visning. Jag uppskattade vårt samarbete och önskar er all lycka vidare!
  • 2019-03-11

Lucy K skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Det är tredje gången jag anlitar Per Stenmark, denna gång att sälja en bostadsrätt. Hans värdering av lägenheten var mitt i prick! Trevligt bemötande och snabba svar på alla frågor och funderingar. Jag kan varmt rekommendera Per. Läs mer
    2019-03-11 Per S svarar Lucy K
    Hej Lucy, tack för din återkoppling. Det är viktigt att jag hela tiden får del av mina kunders uppfattning om hur arbetet utförs, för att på så sätt kunna utveckla och förbättra det. Tack för förtroendet att återigen få hjälpa dig.
  • 2019-03-11

Bengt Göran I skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt radhus i Viksjö Järfälla.
    Jag tycker engagemanget var bristfälligt hos först Maria och sedan Johan och drivit saknades att sälja till priset de själva satt för att få uppdraget. Beklagade sig mest över att marknaden var dålig och saknade förslag på att komma vidare. Kan tyvärr ej rekommendera Husmanhagberg till andra pga dåligt engagemang, fel pris sättning. Läs mer
    2019-03-18 Johan A svarar Bengt Göran I
    Tack för din feedback!
    Merparten av mina kunder har, under dessa 10 år som jag varit verksam, alltid uttryckt en hög kundnöjdhet så det är verkligen trist att höra att du inte är nöjd med den hjälp du fått utav mig och jag hade uppskattat om den dialogen förts mellan oss tidigare så jag hade haft en chans att rätta till. Det är aldrig enkelt att som mäklare ta över en affär från annan mäklare när era förväntningar redan är satta utifrån den värdering min kollega satte, men jag har verkligen velat er allt gott i detta. Att marknaden är sämre än för ett år sedan är ett faktum och vi mäklare gör vårt yttersta för att från början sätta det pris vi upplever och tror är realistiskt för bostaden. Ibland tycker dock marknaden dvs kunderna annorlunda pga. olika parametrar. Det gäller då att vara lyhörd över det och anpassa sig efter marknaden vilket vi sedan gjorde genom att sänka priset och det gav då resultat. Vi har hos oss haft flertalet försäljningar i området som fått anpassa sig på liknande sätt. En utveckling i marknaden som vi som enskild mäklare tyvärr inte kan påverka. Det är såklart olyckligt att det därmed blev till en lägre köpeskilling än uppskattningen från början men det är också valfritt att som säljare acceptera ett slutpris, det är alltid ni som avgör och ni valde att sälja. Alternativet är ju att ha fortsatt fler visningar (vilket ni och Maria hade) eller avvakta. Jag tog över affären från min kollega Maria som gick på föräldraledighet och har verkligen försökt göra mitt yttersta för att få huset sålt, vilket det också blev. Jag hoppas ändå att ni känner er nöjda med det och jag ser fram emot att träffa er vid tillträdet då vi kan prata vidare om det du upplevt. Jag utvecklas gärna och lyssnar på dina tankar men vill ändå betona att valet alltid varit ert. Vi kan ibland ha fel som mäklare eller hamna mitt i en nedåtgående marknad och därmed är lyhördheten från säljare av yttersta vikt i det läget vilket ni agerat väl utefter. Allt gott och väl mött!

Vasaplatsen 15, 177 57 Järfälla