Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla HusmanHagberg HusmanHagberg Järfälla

HusmanHagberg Järfälla

Vasaplatsen 15, 177 57 Järfälla — Visa karta

Hos oss jobbar Sthlm läns mest rekommenderade mäklare 2018 och vi har för 4:e året i rad intagit pallplats som bästsäljande mäklarkontor i hela HusmanHagberg Sverige - Vi börjar där andra nöjer sig!

Vår historia sträcker sig långt tillbaka till den tid då Ingemar Hagberg år 1967 började sin karriär i Järfälla under namnet Ingemar Hagberg Fastighetsbyrå. Det arbete som då lades ner, för nu över 50 år sedan, är en av hörnstenarna i dagens framgångsrika kontor, HusmanHagberg Järfälla. Visionen om att alltid se människan bakom varje affär, att orka vara mäklaren som alltid tar ett steg längre och som i alla lägen tar ansvar för kunden tills dess att affären är slutförd och kunden känner sig nöjd, lever kvar än idag.

För oss är det oerhört viktigt att vara mycket noggranna i valet av medarbetare så att vi tillsammans skapar det bästa teamet där du som kund alltid finner någon som passar just dig. Vi är idag 12 anställda som alltid ger dig som kund bästa möjliga service. I teamet är vi 6 män och 6 kvinnor i åldrarna 26-56 år. Vi talar flertalet språk såsom svenska, engelska, finska, kurdiska, persiska och syrianska, vilket är en oerhörd styrka i kundrelationer och underlättar för dig att hitta just din mäklare.

Vi har två fina kontor i kommunen, i Jakobsberg och Viksjö. I Viksjö har vi förmånen att i dagsläget vara det enda mäklarkontoret placerat i Viksjö centrum med mellan 30-40% marknadsandel. Att vara störst är inte detsamma som att vara bäst på det vi gör och bäst i kommunen där vi jobbar. Vi ger dig som kund kvalitet, stor erfarenhet med över 50 år i kommunen men framförallt en trygghet. Därför kan vi stolt säga att vi är mäklaren som 2018 förmedlade flest antal villa/radhus i kommunen – något vi självklart är oerhört glada och stolta över och ska fortsätta att arbeta för i framtiden.

Att välja mäklare är enkelt om du värdesätter erfarenhet och passion för bostadsdrömmar. Totalt har vi hos oss 132 års mäklarerfarenhet och vi brinner för att hjälpa dig vidare på bästa möjliga sätt. Vi hälsar dig välkommen till våra kontor i Jakobsberg eller Viksjö!

Läs vad 422 kunder tycker om HusmanHagberg Järfälla

• 2019-09-15

Nawsad Kardak A skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Det var bara jag köpte ett rådhuset. Jag träffade han på visning. Läs mer
  • 2019-09-15

Armando T skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte hus där Torbjörn va mäklare. Han är professionell och kunnig samt inget förtroende. Mycket nöjd med affären och kan rekommendera Torbjörn! Läs mer
  • 2019-09-14

Anwar M skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte radhus
    Per var väldigt hjälpsam och trevligt Läs mer
  • 2019-09-14

Helen L skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en trea med hjälp av Johan och han har varit en väldigt bra och professionell mäklare. Finns alltid att nå, trevlig och hjälpsam.
    Toppen mäklare! Läs mer

Carl-Magnus Rolf S skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fantastiskt bra koll på lokal marknad, extremt bra service, bra tillgänglighet och återkoppling, mycket bra support och rekommendationer vid försäljning. Absolut högsta rekommendation. Läs mer
  • Magnus H

2019-09-13

Magnus H skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Johan var helt rätt mäklare när vi sålde vår villa. Han var enkel att samarbeta med och ett bra stöd i alla delar av försäljningen. Hans långa erfarenhet tillsammans med stort engagemang, gjorde att affären blev lyckad. Jag kan verkligen rekommender honom till alla som behöver en duktig villamäklare. Läs mer

Fares K skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte bostad av Botan. Bästa människan som hjälpte mig genom hela processen.
    Han var noggrann och förklarade allt för mig på ett pedagogiskt sätt. Som första gångs köpare så kände jag mig trygg hela vägen.
    Ska jag sälja så kommer jag definitiv sälja med honom. Läs mer

Victoria R skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket bra och proffsig mäklare. Vi är jättenöjda! Läs mer

Derya K skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en tvåa i det fina Barkarby från Erika. Ödmjuk, hjälpsam och tillmötesgående.
    Kan sin sak! Rekommenderar Erika! Läs mer
    2019-09-12 Erika F svarar Derya K
    Tack för det fina omdömet, jag bli extra glad när du som köpare är nöjd! Du kommer trivas så bra i din nya lägenhet : )

Niklas B skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Påläst och bra snabba svar. Köpte äldre hus och fick bra information kring detta Läs mer
  • 2019-09-11

Emirhan Y skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte bostadsrätten i Barkarbystaden för ett och ett halv år sedan nu bestämde oss för att sälja den vi valde Erika efter rekommendation . Erika är fin som person och en duktigt fastighets mäklare hon kan sitt jobb mycket fint bemötande och att ta hand om sina klienter . Läs mer
    2019-09-12 Erika F svarar Emirhan Y
    Kul att du är nöjd, det betyder mycket! Jag är glad att det gick så smidigt för er skull. Ses senare i höst!

Niklas I skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte ett radhus. Mariana har varit väldigt proffsig och hjälpsam under hela processen. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2019-09-09

Kjell Alfred L skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Toppen toppen allt va bra dvs toppen Läs mer
  • 2019-09-06

Marita L skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt villa. Lugnt och sakligt bemötande av Johan, vilket jag uppskattar. Bra återkoppling under säljperioden. Läs mer
  • 2019-09-05

Malin S skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en lägenhet. Trevligt bemött. Upplevdes proffesionellt. Snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-09-04

Annika H skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Anders var realistisk pålitlig och bra att resonera med för oss säljare. Han hade också fingertoppskänsla och lugn med köpare förstod vi. Bra agerande i en lite besvärlig situation med tidspress. Läs mer
  • David G

2019-09-02

David G skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt en 1:a
    Bemötandet som man fick utav mäklaren var helt klockrent, förstående, extremt hjälpsam och trevlig.
    Förväntningarna levde hon upp till och mer därtill.

Supernöjd med valet utav mäklare, skulle aldrig välja någon annan. Läs mer
    2019-09-12 Erika F svarar David G
    Hej! Det gläder mig verkligen att höra. Äntligen kommer du vidare till större : ) Vi ses på tillträdet, må så gott!
    David G gillar detta

Kyamuran T skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej,

Vi köpte en 4:an lägenhet i Barkarby stad. Mariana var mycket vänlig och med bästa kunskaper vilket hjälpte att jobba med henne mycket lätt!
    Vi köpte våran först bostad i Sverige och jag är glad att vi träffade Mariana💕!

Vänligen Kyamuran och Huseyin Tayfun Läs mer

Anette L skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Min 2 rummare på Stråvägen gick innan visning till det pris jag ville ha! (Kunde kanske fått mer men det var bråttom.)
    Mariana är en trevlig omtänksam mäklare som verkligen ställer upp för kunden!
    Jag är mycket nöjd !!! Läs mer

Jeanette Å skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag blev mycket trevligt bemött. Köpte en tvåa i Viksjö som mäklaren tipsade mig om då jag var intresserad av området.
    Lätt att få kontakt med och svarade på mina frågor jag hade inom kort tid. Är mycket nöjd. Läs mer

Peter E skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig, hjälpsam och hon har ett väldigt proffsigt bemötande.//Peter Läs mer
  • 2019-08-30

Hanna Märta Margareta A skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan gjorde ett toppenjobb vid försäljningen av vårt radhus. Han är proffsig och trevlig och visade stort engagemang genom hela processen. Läs mer

Monica E skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Duktig tjej som har koll på allt. Läs mer

Inger E skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Lätt att ha att göra med. Trevlig . Insatt i objektet. Rekommenderas Läs mer
  • Erika L

2019-08-21

Erika L skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Guld värd! Lugn, tålmodig, glad korrekt och charmig. Kan inte finnas bättre mäklare. Jag rekommenderar henne varmt till andra. Läs mer
  • 2019-08-17

Joakim B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Väldigt hjälpsam, kunnig och tillmötesgående! Läs mer
  • 2019-08-05

Awan T skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
  • 2019-08-05

Josie-ann C skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan hjälpte oss att sälja vår tvåa i söderdalen och trots en sviktande marknad lyckades han med sitt professionella förhållningssätt att sälja vår lägenhet med vinst! Vi kommer garanterat att rekommendera honom till andra!
    Mvh Antoine Läs mer
  • 2019-07-29

Karin R skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vår lägenhet var svår att sälja, men trots det klagade han inte och kämpade på. Alltid trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • Patrik B

2019-07-29

Patrik B skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt en 3:a i järfälla. Johan har genomfört jobbet på ett bra sätt. Han har visat engagemang, flexibilitet och noggrannhet. Läs mer
  • Ali Abbas M

2019-07-11

Ali Abbas M skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har såld min lägenhet och köpt hus ! Väldigt smidigt och bra affär !
    Jag ger 10 stjärnor ! Läs mer
  • Aida C

2019-07-09

Aida C skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hejsan,
    Mariana Hanna är mycket skicklig, tålmodig, pålitlig, hjälpsam, tycker om att ställa upp, vill ha en bra resultat.
    Pigg , glad och energisk mäklare.
    Hon Gör det som låter omöjligt för andra mäklare, till möjligt för henne. Tycker om utmaningar.
    Toppen mäklare🌹🌹🌹
    Ett stort tack Mariana Hanna.
    Du är en pärla💐 Läs mer
  • Anna C

2019-07-04

Anna C skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Anders har varit lyhörd för mina önskemål från första samtalet, han har varit på alerten och hjälpte mig att få den bostadsrätt jag fastnat för.
    Jag kan varmt rekommendera Anders till andra bostadskunder. Läs mer
  • 2019-07-02

Ann Elisabeth A skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mariana sålde vårt hus och agerade professionellt från start till slut. Hon var alltid tillgänglig och återkopplade hela tiden till oss på ett sätt som skapade lugn och trygghet genom hela försäljningen. Mariana var flexibel och lade ner mycket jobb på att komma till avslut och genomföra affären smidigt och snabbt men ändå med tid för reflektion och svarade och gav stöd på våra frågor och funderingar. Jag kan varmt rekommendera Mariana och är glad att vi fick ha henne med oss i vår säljprocess. Läs mer
  • 2019-07-01

Robert Gunnar F skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag och min sambo har sålt ett kedjehus i Viksjö (Järfälla)
    Mariana hade ett proffsigt och bra bemötande.
    Hon och hennes kollega la ner mycket tid och engagemang vid vår husförsäljning.
    Vi är väldigt nöjda med jobbet. Läs mer
  • 2019-06-28

LISA E skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag sålde en tvåa i Jakobsberg. Jag valde Johan som mäklare för att mitt första intryck av honom var att han var trevlig, lugn, noggrann och ville mäkla lägenheten till rätt köpare. Min tajming var mindre bra, under mars månad var det rekordstort utbud på tvåor i kommunen. Försäljning drog ut på tiden, för att hitta rätt köpare för min lägenhet. Johan var bra på att återkoppla under hela försäljningsprocessen och för att stämma av vad jag ville göra härnäst, med extra visning osv. Jag vet att det just nu i vår var ett extremt läge, med stort utbud, men jag tycker att Johan skötte det hela med bravur!

Jag rekommenderar Johan av samma anledning som jag valde honom, men även för att han hade gott humör, förklarade allt på ett enkelt sätt så att en "icke insatt" förstår och han är mycket professionell. Tack för hjälpen! Läs mer
  • 2019-06-28

Inger E skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Ger ett seriöst intryck och noggrann. Trevligt sätt utan att vara påstridig. Läs mer
  • Erik N

2019-06-27

Erik N skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig och professionell genom hela sälj-processen. Läs mer
  • 2019-06-26

Ürküs Ö skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Ett proffesionellt bemötande! Läs mer
  • 2019-06-26

Oyuntsetseg S skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej
    Jag har köpt lägenhet och det var helt ok att samarbete med mäklaren.
    Jag tackar honom. Läs mer
  • 2019-06-22

Maki W skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag träffade Torbjörn ca 4 år sedan och tyckte att han var trevlig och hjälpsam. Därför jag kände mig tryggt att köpa lägenhet hos Husman Hagberg/honom. Han var duktigt på att förklara, ha en god humor :) Vi är mycket nöjd. Läs mer
    2019-06-25 Torbjörn J svarar Maki W
    Hej Maki!
    Tack för att ni tog er tid att svara och för ditt fina omdöme om mig som mäklare. Det är alltid lika trevlig att höra att mina kunder är mycket nöjda. Ha det gott - vi hörs igen.
    Torbjörn J gillar detta
  • 2019-06-22

Ulf Q skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra mäklare , erfaren och pålitlig.
    Bara positivt.
    Mvh Uffe Qvarfordt 0 Läs mer
    2019-06-25 Torbjörn J svarar Ulf Q
    Hej Ulf!
    Tack för att du tog dig tid att svara och för det fina omdömet om mig som mäklare. Jag vill också rikta ett stort tack för förtroendet att återigen få hjälpa er med er försäljning.
    På återhörande och med en önskan om en fortsatt fin sommar.
    Ha det gott!
  • 2019-06-16

Sofia A skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Engagerad, rak, tålmodig. Mäklare i världsklass! Läs mer
    2019-06-18 Erika F svarar Sofia A
    Tack för fina ord och förtroendet som löpt under lång tid samt den trevliga dialog vi haft. Mycket uppskattad kontakt och stort grattis till försäljningen! Du gjorde det så bra!
  • 2019-06-12

Kent P skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig och engagerad Dock är inte köpet genomfört ännu Läs mer
    2019-06-13 Erika F svarar Kent P
    Hej Kent! Det stämmer att tillträdet ännu inte är genomfört men du har skrivit avtal och därmed köpt bostaden : ) Oerhört glad för din skull att du fick den fina bostaden som du tyckte kändes så rätt, det gläder både mig och säljaren att du värderade den så fint med alla sinnen. Väl mött framöver : )
  • 2019-06-12

Akram G skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi sålde vår bostadsrätt via Erika. Hon har ett fantastiskt fint bemötande. Erika är lyhörd och engagerad. Vi hade inte stora förväntningar på att sälja så snabbt, då marknaden inte såg ljust ut för försäljning. Däremot gick det förvånansvärt snabbt och smidigt, tack vare det stora engagemanget Erika har. Via vår mäklare fick vi otroligt fina foton på vår lägenhet. Bilderna utmärkte sig från alla andra objekt på Hemnet. Vi är så tacksamma att vi valde Erika. Läs mer
    2019-06-13 Erika F svarar Akram G
    Kära du och ni, stort tack för fin feedback! Det värmer oerhört. Ni har varit fantastiska att samarbeta med och jag har uppskattat våra dialoger, era tankar och funderingar och er målmedvetenhet om att vilja göra både rätt och det lilla extra varje gång. Tillsammans skapade vi ett wow resultat och jag är så glad att vi förberedde allt i god tid med bilder etc. De blev verkligen magiska! Fler kunder borde lära sig av er med att förbereda i god tid fastän försäljningen inte ligger runt knuten. Återigen, stor eloge till er fina insats och goda lyhördhet och dialog med mig : ) Jag har verkligen uppskattat det förtroende ni gett mig under försäljningsprocessens gång och att ni förlitat er på min kompetens som mäklare. TACK!

Hanna F skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt Drakengatan 3. Vi har haft bra kontakt & fått all information vi har behövt. Läs mer
    2019-06-13 Erika F svarar Hanna F
    Ja, äntligen när er bostad var såld kunde ni köpa denna pärla. En fantastisk lägenhet med wow känsla direkt innanför dörren. Många vänner som kommer vilja spendera soliga dagar på er terrass : ) Stort grattis och tack för tålamodet i budgivningsprocessen. Väl mött på tillträdet!
  • 2019-06-10

Simona A skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag sålde min bostadsrätt och blev vänligt och proffsigt bemött i alla led. Är oerhört nöjd. Läs mer
    2019-06-13 Erika F svarar Simona A
    Å så möttes vi igen... så fantastiskt härligt att få hjälpa dig igen! Du sprider så mycket glädje och energi, och jag värdesätter verkligen den fina, raka och ärliga dialog vi haft och fortsatt kommer ha i samband med ditt sökande av ny bostad. Stort tack för denna gång och väl mött på tillträdesdagen. Lycka till med deadlines och allt dessförinnan : )

Karin P skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Radhusköpet verkar gå bra, vi är inte helt klara än men hittills har vår upplevelse av processen varit positiv. Läs mer
  • 2019-06-06

Normatova Shahlo A skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt ett lägenhet som ligger i nära Jakobsberg vård centralen . Jag vill säga med ett ord att Per Stenmark är jättehjälpsam och han förklarat allt som jag behövde . Läs mer
  • 2019-06-04

Stina H skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    En enkel och smidig affär som ledde till att vi fick köpa vårt drömhem! Läs mer
    2019-06-10 Mariana H svarar Stina H
    Tack för din rekommendation Stina! Önskar er en trevlig sommar så ses vi igen i augusti :)

Vasaplatsen 15, 177 57 Järfälla