HusmanHagberg Järfälla

HusmanHagberg Järfälla

Över 100 års mäklarerfarenhet gör skillnad!
Hos oss jobbar mäklare med bäst betyg i hela Järfälla 2020. En historik med Sthlm läns mest rekommenderade mäklare och pallplats som bästsäljande mäklarkontor i hela HusmanHagberg Sverige flera år i rad.

Vår historia sträcker sig långt tillbaka till den tid då Ingemar Hagberg år 1967 började sin karriär i Järfälla under namnet Ingemar Hagberg Fastighetsbyrå. Det arbete som då lades ner, för nu över 50 år sedan, är en av hörnstenarna i dagens framgångsrika kontor, HusmanHagberg Järfälla. Visionen om att alltid se människan bakom varje affär, att orka vara mäklaren som alltid tar ett steg längre och som i alla lägen tar ansvar för kunden tills dess att affären är slutförd och kunden känner sig nöjd, lever kvar än idag.

För oss är det oerhört viktigt att vara mycket noggranna i valet av medarbetare så att vi tillsammans skapar det bästa teamet där du som kund alltid finner någon som passar just dig. Vi är idag 11 anställda som alltid ger dig som kund bästa möjliga service. I teamet är vi 5 män och 6 kvinnor i åldrarna 26-56 år. Vi talar flertalet språk såsom svenska, engelska, kurdiska, persiska och syrianska, vilket är en oerhörd styrka i kundrelationer och underlättar för dig att hitta just din mäklare.

Vi har två fina kontor i kommunen, i Jakobsberg och Viksjö. I Viksjö har vi förmånen att i dagsläget vara det enda mäklarkontoret placerat i Viksjö centrum med mellan 30-40% marknadsandel. Att vara störst är inte detsamma som att vara bäst på det vi gör och bäst i kommunen där vi jobbar. Vi ger dig som kund kvalitet, stor erfarenhet med över 50 år i kommunen men framförallt en trygghet.

Att välja mäklare är enkelt om du värdesätter erfarenhet och passion för bostadsdrömmar. Totalt har vi hos oss över 100 års mäklarerfarenhet och vi brinner för att hjälpa dig vidare på bästa möjliga sätt. Vi hälsar dig välkommen till våra kontor i Jakobsberg eller Viksjö!

Läs vad 759 kunder tycker om HusmanHagberg Järfälla 2

• köpte sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-04-08
    Anders har varit tydlig, bra och hade stort tålamod med oss köpare, som hade många funderingar och fick snabbt bra svar. Vi köpte ett radhus på Ekedalsvägen 71 i Jakobsberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-04-08
    Vi har sålt vårt radhus. Anders har mött våra förväntningar på ett utmärkt sätt och med sin goda sociala kompetens i kombination med ett professionellt kunnande hanterat affären perfekt.
    Vi är mycket nöjda med hela affären !
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 52.0 m²
    2021-04-06
    Engagerad och proffsig.
    Bred kunskap i sitt område.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 133.0 m²
    2021-04-06
    Jag köpte ett rad hus i högbyvägen 181 och mäklare var en underbar man. Han bemötande oss på ett mycket bra sätt som jag uppskattar av honom. Jag var mycket nöjd på allt som han gjorde när jag skrev kontrakt med säljare.
  • Bzar M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 73.0 m²
    2021-04-04
    Anders är en mäklare som är pålitlig och kämpar för att uppfylla säljarens och köparens behov. Han är trevlig och väldigt kunnig inom bostäder i Järfälla. Speciellt på Bolinders strand där jag sålde min lägenhet. Både jag och köparen skrev under avtalet med ett leende på läpparna vilket bevisar att alla parter blev nöjda. Anders levde upp till alla mina förväntningar och jag rekommenderar honom starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 80.0 m²
    2021-04-02
    Vi fick flera hundra tusen mer för vår lägenhet än vad vi väntade oss. Utöver det var Erika väldigt lätt att jobba med.
    Tack för feedback och kul att ni är nöjda, har uppskattat vårt samarbete som pågått under några år. Så glad för er skull att ni nu kommer vidare till en ny stad med en annan unik lägenhet! Erika Aspenberg fd. Fernström
    • 5:a
    • 121.0 m²
    • Jakobsberg - Västra
    2021-03-31
    Jag har köpt mitt nya boende via Per Stenmark, men har ännu inte sålt mitt hus. Jag har fått ett väldigt bra intryck av Per, kunnig/erfaren, väldigt serviceminded, följer upp och återkommer löpande. Det känns tryggt och bra i och med att jag köpt ett brf-parhus som är under uppbyggnad och även inför den kommande försäljningen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 107.0 m²
    2021-03-31
    Rekommenderar Husmanshagberg, självklart rekommenderar jag Anders också.
    Jag har köpt bostad från Husmanshagberg 2 gånger och såld med de 1 gång. Det är väldigt enkelt och smidigt göra bostads affär med de.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-03-26
    Jag sålde en lägenhet och Anders Trotzig var både professionell och lättsam att ha och göra med så det var en mycket trevlig upplevelse.
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Järfälla
    • 200.0 m²
    2021-03-24
    Lugn trygg och metodisk sålt 2 hus åt mig hittar rätt kunder
  • Anna J
    • 51.0 m²
    2021-03-17
    Köpt en bostadsrätt på 51kvm. Upplevde Maria som en väldigt kunnig och erfaren mäklare och dessutom personlig, engagerad i sitt bemötande och i sin kommunikation genom hela processen. det enda som hade kunnat klargöras var alternativet om klausul i det fall lånelöfte inte går vidare till ett beviljat bolån. Hade inte några särskilda förväntningar på en mäklare som man köper bostad av kanske ändå att dessa var något lägre än då man säljer sin bostad, i vart fall överträffade Maria dessa förväntningar, rekommenderas.
    • 107.0 m²
    2021-03-10
    Vi tog hjälp av Anders med försäljning av vår lägenhet i Viksjö och vårt första möte kändes jätte bra och proffsigt.
    Under hela försäljningen så fick vi löpande information kring status osv. Vi rekommenderar verkligen Anders till alla!
    • 85.0 m²
    2021-03-08
    Per är en engagerad och aktiv mäklare så att både säljare och köpare ska bli nöjda.
    • 92.0 m²
    2021-03-07
    Völ organiserad, trevligt uppträdande, förstående atityd, god detaljkunskap, och uppenbarligen lååång erfarenhet!
    Kan inte önska mig en bättre mäklare.
    Hej Fredrik, Stort tack för din feedback. Vi hörs. Per Stenmark
    • 68.5 m²
    2021-03-05
    Förtroendeingivande och saklig. Kan rekommendera honom som mäklare. Har både erfarenhet vid köp och sälj av bostad och det har fungerat bra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Järfälla
    • Barkarbystaden
    2021-03-01
    Köpt min första bostad med Torbjörn som mäklare.
    Han svarar snabbt på meddelanden och ger informationsrika svar.
    Hej Stephanie! Grattis till din nya lägenhet och tack för ditt fina omdöme och roligt att du känner dig nöjd med din första bostadsaffär. Vi hörs igen inför det kommande tillträdet. Allt gott hälsar Torbjörn Johansson HusmanHagberg Järfälla
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 74.3 m²
    2021-02-27
    Jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Johan Han är mycket professionell och samtidigt personlig Kan rekommendera honom starkt
  • sålde sitt hus med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 129.0 m²
    2021-02-26
    En utmärkt mäklare.
    Botan hjälpte oss att sälja vårt hus på Högbyvägen i Järfälla. Mycket trevlig person, lugn och lyhörd och väldigt lätt att ha och göra med,
    Mina förväntningar uppfylldes med råga.
    Träffade Botan när han hjälpte min dotter med förväntningen av deras hus, och redan då fick jag positiva känslor och bestämde mig för att anlita honom med försäljningen av vårt hus, sagt och gjort.
    • 75.0 m²
    2021-02-24
    Mycket nöjd över vårt val av mäklare när vi sålde vår lägenhet. Engagerad och proffsig men med ett personligt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-02-24
    Jag och min sambo kände oss trygga hela vägen med Maria och bemötandet vi fick var av högsta kvalité. Rekommenderas starkt!
    • Jakobsberg - Berghem
    2021-02-23
    I bought an apartment through Maria, she was very good, responsive, supportive and informative.
    Very good communication skills.
    • Jakobsberg - Berghem
    2021-02-23
    I bought an apartment through Maria, she was very good, responsive and supportive.
    Very good communication skills.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 45.0 m²
    2021-02-22
    Köpt 2rok <50kvm norrort Sthlm. Gott bemötande. Noggrann och kunnig, även personlig och tillmötesgående.
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 118.0 m²
    • Viksjö Hummelmora
    2021-02-20
    Hela processen var smidig från början till slut. Per Stenmark är en pålitlig mäklare, med lång erfarenhet inom bostadsaffären. Vi kände oss trygga och lugna under hela processen. Kraft rekommenderat till alla som vill köpa eller sälja bostad!
    • 83.5 m²
    2021-02-05
    Jag fick mycket professionell hjälp av Per Stenmark vid försäljning av min bostadsrätt i Jakobsberg. Jag har fullt förtroende för Per och vill varmt rekommendera honom.
    Hej Adrienne, tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina upplevelser kring försäljningen av din lägenhet. Vi hörs framöver. Per Stenmark
    • 61.0 m²
    2021-02-05
    Johan har absolut uppfyllt våra förväntningar när han sålt vår lägenhet.
    Vi är mycket nöjda. Johan har varit tillmötesgående och väldigt informativt i varje steg av försäljningen vilket skapar trygghet hos oss.
    • 83.5 m²
    2021-02-05
    Jag har köpt en lägenhet.
    Mäklaren har mycket erfarenhet med vad han gör, man känner sig trygg för han har nästan all information man behöver veta om.
    Per är trevlig och ordningsam med sitt jobb.
    Mitt köp gick jätte snabbt, jag är jätte nöjd.
    Hej, stort tack för att du delar med dig av din uppfattning, det är viktigt för mig som mäklare att löpande få del av kundernas intryck av mitt arbete för att på så sätt kunna utveckla mig. Per Stenmark
    • Viksjö Hummelmora
    2021-01-26
    Jag har både varit på visning men även sålt min lägenhet via Anders och varje tillfälle har alltid varit lika professionellt. Förutom detta är han en väldigt trevlig och tillmötesgående person som ställt upp och hjälpt till i andra boendefrågor.

Därför kan jag starkt rekommendera Anders oavsett om du tänkt köpa eller sälja din bostad genom honom!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 1:a
    • 40.5 m²
    2021-01-24
    Jag sålde en 1,5a i en tid när många andra gjorde detsamma och det blev en långkörare för både mig och Botan. Han har under hela resans gång varit proffsig, hållit mig uppdaterad på läget (både marknaden, trakten och intressenterna) och visat att han är mån om att hjälpa mig att sälja den för rätt pris trots att andra mäklare i flödet sänkt priset för att snabba på deras processer. Han har lyssnat på mina önskemål till 100%, varit otroligt generös och jag har känt mig trygg med försäljningen genom honom. Han levde absolut upp till mina förväntningar och jag är tacksam att han hjälpte mig sälja min lägenhet till ett pris jag var trygg med. Jag skulle absolut rekommendera Botan!
    Stort tack för de fina orden och vi ses på tillträdesdagen! Botan Barzanji
    • 76.0 m²
    2021-01-12
    Jag har köpt och sult hos Johan han är en kunnig mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Järfälla
    • 77.0 m²
    2021-01-04
    Mycket professionell och lyhörd mäklare som starkt rekommenderas.
    Hej! God fortsättning på det nya året. Ett stort tack för att du har lämnat ett så fint omdöme om mig som mäklare och roligt att ni är nöjda. Jag önskar lycka till med lägenheten och ni är välkomna att återkomma om ni har några frågor eller funderingar. Ha det gott hälsar Torbjörn Johansson HusmanHagberg Järfälla
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Järfälla
    • 64.0 m²
    2020-12-28
    Allt var superbra med Therese. Låg alltid ett steg före, mycket planering och engagemang. Bra bemötande, bra respons.
    • 63.5 m²
    2020-12-26
    Per Stenmark förmedlade en extraordinär lägenhet till mig som jag kommer tillbringa min framtid i.
    Jag har bara positivt att säga om Per.
    Trevlig bemötande och väldigt seriös, kunnig och erfaren.

Jag kan absolut rekommendera Per och HusmanHagberg.
    Allt gick smidigt och enkelt, och Per gjorde verkligen det där "lilla extra".
    // Gunilla
    Hej Gunilla, tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av dina intryck. Önskar dig stort lycka till i din nya bostad. Per Stenmark
    • 88.0 m²
    2020-12-25
    Sålt en bostadsrätt och fick professionellt bemötande från början till slut. Min mäklare Per Stenmark ingav förtroende och gjorde det lilla extra så jag som kund skulle känna mig trygg och lugn hela vägen. Han var alltid tillgänglig och har lotsat mig genom hela processen på ett bra sätt. Jag är supernöjd och rekommenderar Husman Hagberg och Per Stenmark starkt.
    Hej Nikoletta, stort tack för ditt omdöme. Per Stenmark
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Järfälla
    • 124.0 m²
    2020-12-24
    Torbjörn en utmärkt mäklare som gör sitt jobb med trevliga sätt och vänliga känslor!
    Hej! Tack Robar för ditt fina omdöme och roligt att ni känner er nöjda med husköpet. Det är alltid lika roligt att våra kunder uppskattar vår tjänst och känner sig nöjda. Jag önskar er ett Gott Nytt och lyckosamt År, och på återhörande inför tillträdesdagen Mvh Torbjörn Johansson HusmanHagberg Järfälla
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 151.0 m²
    2020-12-23
    Smartaste och ärligaste mäklare. Hjälpsam Toppen bemötande.
    Hej, tack för att du tog dig tid att dela med dig av dina intryck. Vi hörs inför affärsavslutet. Per Stenmark
    • 5:a
    • 112.0 m²
    2020-12-22
    Väldigt engagerad och lätt tillgänglig!
  • Anastasia I
    köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Järfälla
    2020-12-11
    Väl mött och väl informerad. Mycket trevlig i alla kontakter. Proffsig.
    • 65.0 m²
    2020-12-11
    Har på ett professionellt och förtroendeingivande sätt sålt en bostadsrätt i Viksjö.
  • Håkan L
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 125.0 m²
    2020-12-08
    Jag har sålt min villa med hjälp av Johan. Han hjälpte min syster och mig att sälja vår mammas villa när hon gick bort. Johan har sedan dess alltid haft tid för lite småprat när vi träffats på ICA. Jag har alltid blivit positivt bemött vid varje tillfälle jag haft en fråga. Min tidigare positiva erfarenhet av Johan levde han upp till till 100 procent.
    Johan hade alltid tid att uppdatera mig om utvecklingen av affären. Om någon vän till mig skall sälja sitt boende kommer jag att rekommendera Johan.
    2020-12-07
    Duktig och ärlig mäklare som gör det han säger
  • sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Järfälla
    2020-12-07
    Otroligt proffsig och engagerad mäklare som gör allt för att vi som kund kände oss trygga.

Gör det där lilla extra för att försäljningen ska bli så bra som möjligt.
    Men också otroligt bra på att förstå vad vi ville ha för ny bostad som även hon hittade åt oss.

Vi har både köpt och sålt bostad med hjälp av Therese.
    Rekommenderar henne varmt!
    2020-12-07
    Ett mycket gott bemötande hela vägen i engagerad närvaro. En trygg och professionell känsla processen igenom.
    2020-12-04
    Köpt lägenhet på Axvägen. Jordnära Mäklare med bägge fötterna på Jorden som såg till att allt gick lätt och smidigt. Trovärdig.
    • 53.0 m²
    2020-12-03
    Maria Fernström klev in som min mäklare då hennes syster Erika, som jag tidigare varit i kontakt med, var mammaledig. Jag kände väldigt snabbt starkt förtroende för Maria och hennes engagemang, något som kännetecknar systrarna men också hela kontoret HusmanHagberg i Jakobsberg.

Maria har bra energi och attityd, tillmötesgående och alltid tillgänglig. Hon är lyhörd inför mina funderingar kring försäljningen och positiv utan att ge fel förväntningar. Super proffsig!
    Hon var mycket grundlig i sitt förarbete och genom hela processen vilket gjorde mig trygg. Teamet runt Maria är också proffs, framförallt fotografen som fotade min lägenhet.
    Jag rekommenderar henne varmt, hon är fantastisk!

Hälsningar
    Elisabeth
    • 63.0 m²
    2020-11-26
    Sålt en bostadsrätt. Botan har varit engagerad och samarbetsvillig och varit väldigt tillmötesgående. Han är lätt att ha och göra med och tillgängligt. Toppen, helt enkelt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 140.0 m²
    • Skälby
    2020-11-24
    Snabb på feedback när jag sålde mitt hus.
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Järfälla
    • 145.0 m²
    2020-11-24
    Torbjörn har varit öppen och trevlig och personlig genom hela försäljnings processen. Ingett stort förtroende och stöttat på ett väldigt positivt sätt när vi ibland känt att det är lite tugnt att röja och få tillräcklig ordning inför visning/försäljning.
    Hej! Ett stort tack för era fina ord om mig som mäklare och min tjänst och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Det är alltid lika roligt att höra att mina kunder känner sig nöjda med affären. Ha det gott och på återhörande inför tillträdet i början av nästa år. Med vänlig hälsning Torbjörn Johansson HusmanHagberg Järfälla
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Järfälla
    • 145.0 m²
    2020-11-23
    Mäklaren hade bra lokalkännedom, han var påläst om själva fastigheten och kunde svara på samtliga frågor som vi hade. Han hade även tips om vad man kunde göra med fastigheten i form av renoveringar och dylik.
    Hej Roberth! Stort tack för att ni tog er tid att lämna ert omdöme och så roligt att ni känner er nöjda med ert köp och min tjänst. Vi håller kontakten och hörs igen inför det stundande tillträdet. Ha det gott hälsar Torbjörn Johansson HusmanHagberg Järfälla
    • 93.0 m²
    2020-11-23
    Sålt en bostad - 4 rok.
    Botan var engagerad och återkopplade regelbundet.
    Han var påläst om föreningen och kände området väl. Försäljningen gick smidigt.

Kan varmt rekommendera Botan Barzanji som mäklare.