Alla kategorier Mäklare Stockholms län Järfälla HusmanHagberg HusmanHagberg Järfälla

HusmanHagberg Järfälla

Vasaplatsen 15, 177 57 Järfälla — Visa karta

Vi börjar där andra nöjer sig!

Vår historia sträcker sig långt tillbaka till den tid då Ingemar Hagberg år 1967 började sin karriär i Järfälla under namnet Ingemar Hagberg Fastighetsbyrå. Det arbete som då lades ner, för nu 50 år sedan, är en av hörnstenarna i dagens framgångsrika kontor, HusmanHagberg Järfälla. Visionen om att alltid se människan bakom varje affär, att orka vara mäklaren som alltid tar ett steg längre och som i alla lägen tar ansvar för kunden tills dess att affären är slutförd och kunden känner sig nöjd, lever kvar än idag.

För oss är det oerhört viktigt att vara mycket noggranna i valet av medarbetare så att vi tillsammans skapar det bästa teamet där du som kund alltid finner någon som passar just dig. Vi är idag 12 anställda som alltid ger dig som kund bästa möjliga service. I teamet är vi 6 män och 6 kvinnor i åldrarna 25-55 år. Vi talar flertalet språk såsom svenska, engelska, finska, kurdiska, persiska och syrianska, vilket är en oerhörd styrka i kundrelationer och underlättar för dig att hitta just din mäklare.

Vi har två fina kontor i kommunen, i Jakobsberg och Viksjö. I Viksjö har vi förmånen att i dagsläget vara det enda mäklarkontoret placerat i Viksjö centrum. Det är en oerhörd styrka och vi är marknadsledande i det området. Att vara störst är inte detsamma som att vara bäst på det vi gör och bäst i kommunen där vi jobbar. 2016 förmedlade vi 544 bostäder i Järfälla och ca 98% av våra säljare skulle rekommendera oss vidare. Vi ger dig som kund kvalitet, stor erfarenhet efter snart 50 år i kommunen men framförallt en trygghet. Därför kan vi stolt säga att vi är mäklaren som både 2015 och 2016 blev det bästsäljande kontoret i hela HusmanHagberg Sverige – något vi självklart är oerhört glada och stolta över och ska fortsätta att arbeta för i framtiden.

Att välja mäklare är enkelt om du värdesätter erfarenhet. Totalt har vi hos oss 122 års mäklarerfarenhet. Vi hälsar dig välkommen till våra kontor i Jakobsberg eller Viksjö!

Läs vad 292 kunder tycker om HusmanHagberg Järfälla

• 2019-02-21

Håkan J skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Tydlig och realistiskt med hög servicenivå.
    Jag har anlitat Torbjörn vid ett flertal tillfällen och han uppfyller mina förväntningar både vid köp och försäljning. Läs mer
  • 2019-02-19

Anna Karin Maria Sabelström H skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi anlitade Per inför försäljningen av vårt hus. Per är en mycket gedigen mäklare som har lång erfarenhet vilket känns mycket tryggt i en husaffär.

Han fanns med i alla stadier under processen och guidade med van hand. Han visade vidare på ett stort engagemang och mycket hög tillgänglighet. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Per! Läs mer
  • 2019-02-19

Alisa M skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en bostadsrätt.

Vi blev bemötta på ett väldigt trevligt sätt.

Vi förväntade oss en nogrann beskrivning av hur allt går till då det var vårt första köp. Det fick vi. Vi fick även tydliga och snabba svar på alla våra frågor.

Sammanfattningsvis är vi super nöjda! Läs mer
  • 2019-02-18

Fredrik H skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sakligt och professionellt bemötande. Tillgodosåg våra önskemål och såg till att affären löpte smidigt. Läs mer
  • 2019-02-17

Elizabeth S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Allt perfekt,Erica Aspenberg- Läs mer
  • 2019-02-16

Abdulla M skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vasavägen 49 , blev bemött på bästa sättet av mäklaren, han va ödmjuk , driftig mäklare som hade svar på alla frågor , han va välförberedd inför kontrakt påskrivning , toppen mäklare Läs mer
  • Pia S

2019-02-15

Pia S skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jättebra stöd och hjälp med försäljningen av min lägenhet i Järfälla. Vänligt, personligt och professionellt bemötande. Kan verkligen rekommendera Johan. Läs mer
  • Dimitrios T

2019-02-15

Dimitrios T skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en lägenhet i Jakobsberg, och då det är min första lägenhet så hade jag definitivt inte stenkoll på hur hela processen går till, och vad man bör tänka på. Jag känner att Erika har förklarat hela den processen och guidat mig igenom den väldigt bra! Och har jag haft frågor så har jag vänt mig till henne och fått svar rätt så snabbt, vare sig det har varit via telefonsamtal, sms eller mail! Läs mer
  • 2019-02-14

Sören B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Proffsigt agerande från första kontakt till kontraktskrivande Läs mer
    2019-02-21 Torbjörn J svarar Sören B
    Hej!
    Stort tack för att du tog dig tid att svara och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen.
    Roligt att du är nöjd med min tjänst.
    Ha det gott så ses vi snart igen.

Ruta P skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    vi har köpt en bostad med hjälp av mäklare Torbjörn Johansson. vi var super bra bemöta på visningen samt på den dagen när vi skrev på papperna. Mäklare arbeta informativt och effektivt, vi är jätte nöjda av allt med som gällde vårt köp av lägenheten och sommarbete med mäklare. Läs mer
    2019-02-15 Torbjörn J svarar Ruta P
    Hej!
    Vad roligt att ni känner att ni är nöjda och att ni tycker att allt har gått bra.
    Det är allrid lika uppskattat att ha nöjda kunder.
    Ha det fint så ses vi snart igen.

Arvin T skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra mäklare! lyhörd, organiserad och bra på att återkoppla.
    Hel het en bra upplevelse. Läs mer

Busra Y skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt bostadsrätt.
    Blev bemött på ett trevligt och proffsigt sätt. Läs mer
    2019-02-15 Torbjörn J svarar Busra Y
    Hej Busra!
    Tack för att ni tog er tid att svara och för ert fina omdöme.
    Må så gott så ses vi snart igen.
  • 2019-02-09

Eva-Britt G skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Eva-Britt har inte själv haft personlig kontakt utan kontakterna har skötts av mig, hennes syster, Ingrid Hagen,
    Försäljningsobjektet: En lägenhet på tre rum och kök i Jakobsberg med renoveringsbehov. Läget är utmärkt med närhet till centrum och pendlingståg.
    Jag har alltid blivit korrekt och trevligt bemött av mäklaren
    Torbjörn Johansson. Han har genom telefonsamtal och mail hela tiden hållit mig väl underrättad om vad som hänt under försäljningstiden.
    Förväntningarna var inte så uttalade. Så att försäljningen gick snabbt och att priset blev så pass högt är naturligtvis positivt. Eva-Britt har uttryckt sin glädje över det.
    Sammanfattningsvis har kontakterna med mäklaren gjort att jag inte behövt vara så aktiv vid försäljningen och det är jag tacksam för.
    Med vänlig hälsning
    Ingrid Hagen Läs mer
    2019-02-15 Torbjörn J svarar Eva-Britt G
    Hej Ingrid!
    Tack så mycket för fina ord och ditt omdöme om mitt jobb och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Roligt att du och Eva-Britt känner att det har gått bra och att ni uppskattar mitt arbete.
    Hälsa henne och ha det fint så ses vi snart igen.
  • 2019-02-07

Karin U skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt hus och vii är mycket nöjda med Mariana. Seriös, välformulerad, noggrann och trygg genom hela processen.
    Vill absolut rekommendera henne. Hon är bäst. Läs mer
    2019-02-11 Mariana H svarar Karin U
    Tack så mycket Karin för din rekommendation. Det glädjer mig extra mycket att du som säljare känner dig nöjd med hela processen! Vi ses igen på tillträdesdagen!
  • 2019-02-06

Malin B skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte ett hus i Jakobsberg som Mariana var ansvarig mäklare till. Mäklaren var väldigt trevlig och hade svar på alla frågor om huset och samfälligheten. När vi hade frågan om att få köpa innan visning kollade hon upp det direkt och vi fick svar fort från säljarna. Även fast vi hade problem att få tag på vår bank så ordnade Mariana att vi i stället kunde skriva på en lördag. Det gick smidigt vid kontraktsskrivningen. Läs mer
    2019-02-11 Mariana H svarar Malin B
    Tack Malin för din fina rekommendation, det betyder mycket för mig att ni som köpare känner er nöjda med ert husköp! Vi ses igen på tillträdesdagen!
  • 2019-02-05

Thomas K skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Lugn, lyssnande, kommunikativ och engagerad. Läs mer
    2019-02-11 Mariana H svarar Thomas K
    Tack Thomas för rekommendationen!
  • 2019-01-31

Björn Yngve H skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har haft denna mäklare vid tidigare försäljning och var då liksom nu mycket nöjd.

Då liksom nu sålde jag en villa Läs mer
    2019-01-31 Per S svarar Björn Yngve H
    Hej Björn, tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme. Det är viktigt för mig att få återkoppling från kunderna. Vi hörs.
  • 2019-01-28

Anna B skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte ett radhus i Viksjö som Anders förmedlade. Anders var väldigt tillmötesgående och professionell. Han var noggrann och tydlig, vilket vi uppskattade.
    Vi är väldigt nöjda och trygga med Anders!! Läs mer
  • 2019-01-24

Ferhat A skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn har påvisat hög profession hela vägen från första kontakten till kontraktsskrivningen, han har varit tillgänglig och behjälplig hela vägen.

Därmed rekommenderar jag Torbjörn Johansson till alla potentiella säljare och köpare där ute.

Med vänlig hälsning/ Ferhat Läs mer
    2019-01-28 Torbjörn J svarar Ferhat A
    Hej!
    Tack för ett så fint omdöme om min tjänst och vad roligt att ni är nöjda.
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus.
    Vi hörs och ses.
  • 2019-01-24

Emel A skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte ett kedjehus av Torbjörn Johansson. Väldigt trevlig, lyhörd och var väldigt bra bemötande. vi uppskattar all hans hjälp. Vi är så nöjda och är jätte glada över vårt hus köp! Läs mer
    2019-01-28 Torbjörn J svarar Emel A
    Hej Emel!
    Härligt att ni är nöjda med mig och husköpet. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i huset och i området.
    Sköt om er så hörs och ses vi.

Christina R skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra och trevligt bemötande som motsvarade mina förväntningar. Tydlig information och inget hetsande säljsnack. Är mycket nöjd med hur mitt ärende hanterades när jag köpte bostadsrätten. Läs mer
    2019-01-11 Torbjörn J svarar Christina R
    Hej Christina!
    Tack för så fint om mig som mäklare. Jag önskar dig ett stort lycka till och hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet.
    Det är bara att återkomma om du undrar över något.
    Ha det gott!

Hanna Ö skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fantastisk mäklare. Kunnig, trevlig och hjälpsam. Kan varmt rekommendera Torbjörn! Läs mer
    2019-01-11 Torbjörn J svarar Hanna Ö
    Hej Hanna!
    Ett stort och varmt tack för ett så fint omdöme om mig som mäklare och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen.
    Ha det gott så ses vi snart igen.

Lena H skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt nyproduktion och allting gick väldigt smidigt till. Proffesionellt bemötande och Erica var oerhört trevlig. Läs mer
    2019-01-21 Erika F svarar Lena H
    Tack Lena! Hoppas du skall trivas väl : )
  • 2019-01-02

Kifleyesus D skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bostadsrätt
    Mäklaren bemötte oss på ett bra vis.
    Våra förväntningar av mäklaren Var att få bodstaden såld snabbt och för ett bra pris.
    Vår upplevelse går att summera som mycket nöjda av arbetet från Johan. Läs mer
  • 2019-01-02

Zhigang L skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per Stenmark var så aktiv/possitiv hela väg och jag rekommenderar honom starkt när ni ska sälja din bostad! Läs mer
  • Aso N

2018-12-24

Aso N skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Saknade en spegeldörrar, det är en brist, men han talade inte om antingen säljaren köpa ett nytt skjutdörr eller köparen, och gav intet tid att tala om det, och räknade inte att jag ta hand om dödsboet på min eget bekostnad , skulle hade jag fått i form av avdrag eller få hela dödsboet . Men de talade också om halva februari månads hyran som jag vill inte betala förrän mars månad, eftersom jag måste ha tillträde och tid för att laga kakel i badrummet som istället få den lagad jag erbjudit få hela dödsboet, vilket som jag sagt halva dödsboet måste kastas köra till tippen för återvinning, det är mer besvär än att nytta. Men vi får se vad jag kommer och få i ersättning som vi har kommit överens för kakel och spegel skjutdörr. Jag menar det borde han var lite snällare mot mig eftersom jag accepterade utgångspriset, men han printat ut allt utan men medvetenhet och bad mig skriva på mer än 50 signatur jag har gjort.och på första och andra visning var stressigt och avtal skrivning var skrivits utan mig. Men jag hoppas på gott avslutning, vi få se hur det blir? Men han är helt ok.. tack för er alla på Husman Hagberg, god jul och gått nytt år. Läs mer
  • 2018-12-22

Olof Chama L skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vid slutet av budgivningen när vi hade åsikter om krav så borde han ha föreslagit lösningar i stället för att antyda att det kan bli krångligt - och därmed försöka att övertyga oss att inte göra det. Läs mer
  • 2018-12-22

Ulrik B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt villa och har fått ett bra stöd från mäklaren. Läs mer
    2018-12-22 Torbjörn J svarar Ulrik B
    Tack för det Ulrik.
    Ha en fin ledighet så hörs vi igen.
  • 2018-12-19

Anna C skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte ett hus som han ansvarade för. Professionell och lätt att göra med. Läs mer
  • 2018-12-18

Solveig T skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt en lägenhet. Erika har skött försäljningen på ett mycket proffsigt sätt. Alla förväntningar på mäklaren infriades. Rekommenderar henne om ni söket en bra och ärlig mäklare. Läs mer
    2018-12-27 Erika F svarar Solveig T
    Tack Solveig, fint skrivet av dig och det gläder mig att höra att du upplever det som jag vill eftersträva i tjänsten. Önskar dig en god fortsättning och ett gott nytt år!

Jenny N skrev om Mariana Hanna en del av HusmanHagberg Järfälla
    Snabb och smidig affär för mig av fastighet på Vältvägen 7 i Viksjö :)
    Känner mig bra bemött av Mariana. Läs mer
    2018-12-17 Mariana H svarar Jenny N
    Tack Jenny för din rekommendation! :)

Majken Ö skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt min lägenhet i Viksjö. Johan har bemött mig proffessionelt och ändå personligt, och därmed hjälpt mig göra en utmärkt affär. Läs mer

Kenneth B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn har hjälp mig med försäljning av ett radhus 2010 och därefter försäljningen av en vill 2018. Därefter hjälpte han mig med köp av en bostadsrätt 2018.

Torbjörn är en saklig och kunnig mäklare som alltid sätter kunden i fokus. Han har bra koll på marknaden och priser och på så sätt skapar han ett förtroende som är oerhört viktigt för säljare och köpare.

Han är hjälpsam med alla typer av frågor som innefattar allt som en säljare och köpare oftast inte har kunskap om.

Att ha Torbjörn med sig som mäklare har för mig varit ovärderligt. Han är oerhört professionell i sin roll som mäklare. Läs mer
    2018-12-18 Torbjörn J svarar Kenneth B
    Hej Kenneth!
    Ett stort och varmt tack för ditt fina omdöme om mig som mäklare och för förtroendet att få hjälpa till med er försäljning än en gång.
    Sköt om dig och må så gott, så hörs vi igen på det nya året.

Ingrid T skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har sålt en bostadsrätt i Kallhäll, Järfälla. Johan har från första mötet till den senaste kontakten varit otroligt bemötande, hjälpsam, förtroendeingivande, sanningsenlig. Han har kommit med goda råd och styrning men alltid låtit mig ta besluten. Han har återkopplat om allting snabbt och givit känslan av att han har varit engagerad och brytt sig om mig och min affär. Jag kan idag ännu inte fatta att det blev någon affär utifrån det dåliga intresset men det är helt hans förtjänst att det resultat. Jag kan rekommendera honom alla dagar i veckan till vem som helst. Läs mer
  • Mikael E

2018-12-14

Mikael E skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per var excellent i alla hänseenden Läs mer
    2018-12-14 Per S svarar Mikael E
    Hej Mikael, stort tack för din feedback och stort lycka till i era respektive lägenheter.
  • 2018-12-09

Sven Börje A skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt villa
    Bra och snabb feedback under processen
    Seriöst bemötande
    Uppfyllde våra förväntningar
    Rekommenderas Läs mer
  • 2018-12-08

Gunnar H skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt, bemött med bra service och respekt .Tydligt och ärlig information .
    Mycket bra samarbete . Läs mer
    2018-12-09 Per S svarar Gunnar H
    Hej Gunnar, tack för att du tog dig tid att redovisa dina intryck. Jag önskar er lycka till med renoveringen av lägenheten och hoppas att ni kommer att trivas i den.
  • 2018-12-08

Helena G skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte hus via husman Hagberg våren 2017. Erikas bemötande var väldigt trevligt och professionellt. Hon återkopplade snabbt till oss om vi hade några frågor. Vi kan rekommendera Erika som mäklare. Läs mer
    2018-12-27 Erika F svarar Helena G
    Tack, hoppas ni fortfarande trivs bra och inte kommer behöva kontakta mig på länge : ) Mer än vid värdering och så såklart. Hälsa och må så gott allihopa!
  • 2018-12-07

Zdenjka B skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte en 2a i Barkarbystaden av Erika. Hon är trevligt och professionellt. Läs mer
    2018-12-27 Erika F svarar Zdenjka B
    Hoppas ni skall trivas väl, tack för att du lämnade en rekommendation! : )
  • 2018-12-07

Tsogbadrakh B skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    hej Vi såg en annons på facebook och hittade denna lägenheten och mäklaren var Per Stenmark. Han är jätte trevlig, trovärdig, duktig på sitt jobb. Vi har ingen åning hur funkar med att köpa en bostad. Då hjälpte han mycket med sakerna och forklarade tydligt. Vi är super nöjda att samarbetade med Per Stenmark. Läs mer
  • Grzegorz Maciej S

2018-12-07

Grzegorz Maciej S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Professionell och tillmötesgående, upplevelse när vi sålde lägenhet av Erika. Läs mer
    2018-12-27 Erika F svarar Grzegorz Maciej S
    Tack, hoppas Spanien och solen tar väl han om er : )
  • Markus T

2018-12-06

Markus T skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per är alltid tillgänglig och har en gedigen kunskap om både objekt och marknaden. Utstrålar trygghet vid möte med kund och är väldigt social Läs mer
    2018-12-07 Per S svarar Markus T
    Hej Markus, stort tack för att jag återigen fick möjligheten och förtroendet att få hjälpa dig med en bostadsaffär. Jag önskar dig stort lycka till i din nya bostad, den här gången utanför Järfälla.

Petra L skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hon va knappt närvarande vid köpet av vår bostad utan det va en superduktig kille som hette Johan som skötte allt fram till kontraktsskrivning. Hon kändes väldigt stroppig och presentera sig knappt vid kontraktsskrivningen. Ingen vi skulle anlita vid eventuell försäljning i framtiden. Läs mer
    2018-12-06 Erika F svarar Petra L
    Hej Petra! Jag minns väl att vi i ert köp delade upp kunderna emellan oss och att jag inte hade kontakt med just er men däremot hjälpte till vid kontraktsskrivningen. Tanken var såklart att ni skulle få utvärdera Johan, som ni hade kontakt med, och inte mig. Ser till att så sker : ) Tråkigt såklart med er upplevelse av mig även om vi aldrig hade någon riktig kontakt oss emellan, jag ber om ursäkt för felaktigt utskick och tackar för din feedback!
  • Gustav V

2018-12-06

Gustav V skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte en 3a i viksjö av erika, hon var super trevlig,professionell och påläst ksn varmt rekommendera henne för andra! Läs mer
    2018-12-06 Erika F svarar Gustav V
    Tack Gustav! Det gläder mig att höra. Jag vet, baserat på egen erfarenhet när jag letat bostad, hur viktigt det är att känna tillit till mäklaren och att han/hon är påläst. Hälsa alla där hemma!

Hiwa M skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpt en lägenhet på berkabystad, vi tycker att han var jätte bra på att förklara allt ang köpt av lägenheten, så vi önskar Per Stenmark Gud jul och gott nytt år.
    Hiwa mairof Läs mer
    2018-12-07 Per S svarar Hiwa M
    Hej, stort tack för er återkoppling. Det är viktigt för mig att löpande få kunders reaktioner på vad jag gör och hur det uppfattas.

Hamad Amin O skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Enkel att få kontakt med och tydlig genomgång Läs mer
    Per S gillar detta
  • 2018-12-05

Galil A skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte en villa på västra jakobsberg.
    Mäklaren Erika har varit till stor hjälp att både köpa nu varande bostad och sälja fd.bostaden.
    Jag och min familje stor trivs i vår nyköpt bostad. Läs mer
    2018-12-06 Erika F svarar Galil A
    Hej Galil! Så himla kul att ni trivs i nya huset, det värmer att höra att ni är nöjda med mig både vid ert köp och vid er egna försäljning. Hoppas nu att det blir många år i huset och att barnen landat väl i nya området. Hälsa familjen!
  • 2018-12-05

Ulla B skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålde radhus
    Köpte radhus .
    Supergullig !
    Var rädd om Erika 👍😊 Läs mer
    2018-12-27 Erika F svarar Ulla B
    Kära Ulla, tack för hälsningen på kontoret tidigare under hösten. Din blomma lever fortfarande och jag tar väl hand om den : ) Tack för fint samarbete och relation under både ditt köp och din försäljning. Sådana som du förgyller min mäklarvardag! TACK
  • 2018-12-04

Sirpa L skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hej. Jag har sålt en trea i Kallhäll. Anders var lätt att prata med och lätt att få förtroende för. Snabb på återkopling..
    Har ingenting att klaga På! Läs mer
  • 2018-12-03

Maria W skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte radhus genom HusmanHagberg och Erika var ansvarig säljande mäklare.
    Tydlig kommunikation, snabb återkoppling och alltid en glad, trevlig atttityd.
    En bra och trygg affär för både säljare och köpare. Läs mer
    2018-12-27 Erika F svarar Maria W
    Tack Maria! Gulligt av dig att ge sådan fin och bra feedback.Det gläder mig verkligen att läsa att ni varit nöjda och att det jag önskar skall upplevas faktiskt tas emot precis så som jag tänkt mig. Verkligen kul, fortsatt stort lycka till i huset!

Vasaplatsen 15, 177 57 Järfälla