HusmanHagberg Järfälla

HusmanHagberg Järfälla

Över 100 års mäklarerfarenhet gör skillnad för livets största affär!
Hos oss jobbar mäklare med bäst betyg och mest trovärdig i hela Järfälla 2021. En historik med Sthlm läns mest rekommenderade mäklare, pallplats som bästsäljande mäklarkontor i hela HusmanHagberg Sverige flera år i rad samt deltagande i podcast "Sveriges bästa mäklare".

Vår historia sträcker sig långt tillbaka till den tid då Ingemar Hagberg år 1967 började sin karriär i Järfälla under namnet Ingemar Hagberg Fastighetsbyrå. Det arbete som då lades ner, för nu över 50 år sedan, är en av hörnstenarna i dagens framgångsrika kontor, HusmanHagberg Järfälla. Visionen om att alltid se människan bakom varje affär, att orka vara mäklaren som alltid tar ett steg längre och som i alla lägen tar ansvar för kunden tills dess att affären är slutförd och kunden känner sig nöjd, lever kvar än idag.

För oss är det oerhört viktigt att vara mycket noggranna i valet av medarbetare så att vi tillsammans skapar det bästa teamet där du som kund alltid finner någon som passar just dig. Vi är idag 10 anställda som alltid ger dig som kund bästa möjliga service. I teamet är vi 4 män och 6 kvinnor i åldrarna 25-59 år. Vi talar flertalet språk såsom svenska, engelska, filippinska, kurdiska, persiska och syrianska, vilket är en oerhörd styrka i kundrelationer och underlättar för dig att hitta just din mäklare.

Vi har två fina kontor i kommunen, i Jakobsberg och Viksjö. I Viksjö har vi förmånen att i dagsläget vara det enda mäklarkontoret placerat i Viksjö centrum med ca 30% marknadsandel. Att vara störst är inte detsamma som att vara bäst på det vi gör och bäst i kommunen där vi jobbar. Vi ger dig som kund kvalitet, stor erfarenhet med över 50 år i kommunen men framförallt en trygghet. Att du får bra betalt är en självklarhet!

Att välja mäklare är enkelt om du värdesätter erfarenhet och passion för bostadsdrömmar. Totalt har vi hos oss över 100 års mäklarerfarenhet och vi brinner för att hjälpa dig vidare på bästa möjliga sätt. Vi hälsar dig välkommen till våra kontor i Jakobsberg eller Viksjö!

Läs vad 1042 kunder tycker om HusmanHagberg Järfälla 2

2022-11-28 Verifierad kund
    Jag tycker att Per har varit mycket professionell och trevlig i sitt bemötande. Jag upplever Per som ärlig och är inte så "sälj-ig" i sitt sätt, vilket jag uppskattar och föredrar. Jag upplever att han vill få saker gjort och avslutat men utan att stressa och utan att vara för på.
    Mycket bra mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Lantz en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Skälby
    2022-11-21 Verifierad kund
    Caroline är super trevlig och snabb på att svara och vara behjälplig. Rekommenderar verkligen Caroline!
    Stort tack för fin feedback Melina! En ära att få förmedla bostaden som ni en gång i tiden tittat på och nu fått köpa :-) Caroline Lantz
  • köpte en tomt med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Barkarby
    2022-11-20 Verifierad kund
    Johan Aspenberg var en fantastiskt bra, trevlig, kunnig mäklare och hade ett sätt och bemötande som var utöver det mesta. Han tog sig tid och besvarade sakligt och tryggt alla våra frågor. Han månade om oss som köpare på ett exemplariskt sätt. Jag kan varmt rekommendera Johan Aspenberg till både köpare och säljare av sin bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Lantz en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Barkarbystaden
    2022-11-14 Verifierad kund
    Bra bemötande och professionell. Väldigt bra kommunikation! Jag är nöjd och kan starkt rekommendera Caroline!
    Tack Diana för att du tog dig tiden att svara och det glädjer mig att du är nöjd :) Stort tack för ett fint samarbete! Caroline Lantz
    • Barkarbystaden
    2022-11-14 Verifierad kund
    En underbar mäklare! Allt var tydligt och i god tid. Processen gick smidigt tack vore Caroline.
    Tack snälla Sercan! Det glädjer mig att du upplevde mig som tydlig och att processen gått smidigt. Lycka till med den nya bostaden :) Caroline Lantz
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    2022-11-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kunnig och snabb återkoppling.
    2022-11-12 Verifierad kund
    Engagerad och kunnig mäklare. Det märks att han har flera års erfarenhet och är intresserad av både marknaden och kunden.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Per är en fantastisk mäklare! Professionell och kunnig, samtidigt bjuder han alltid på ett leende.
    Hej, tack för din vänliga återkoppling. Jag uppskattade verkligen att du återkom till mig, efter att för 22 år sedan ha köpt bostaden som jag då förmedlade försäljning av. Det är verkligen en trogen kund. Per Stenmark
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jason Millado en del av HusmanHagberg Järfälla
    2022-11-09 Verifierad kund
    Toppen mäklare!
    Han klarade av att bemöta på ett ödmjukt sätt en frustrerad vårdanställd, det vill säga mig. I och med det kvalificeras han för högsta möjliga betyg.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jason Millado en del av HusmanHagberg Järfälla
    2022-11-08 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med mäklarens professionella bemötande och vi fick hjälp med allt vi efterfrågande. Vi fick snabba svar och alltid tillgänglig.
    2022-11-08 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med mäklarens professionella bemötande vi fick hjälp med allt vi efterfrågade, snabba svar och alltid tillgänglig
    2022-11-05 Verifierad kund
    Sätter vi var bemötta var jätte professionellt och bra gjord. Förväntningar uppnådda.
    Tack en gång till!
    Stort tack för din feedback. Det är viktigt för mig att få del av kundernas upplevelse. Per Stenmark
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    2022-11-03 Verifierad kund
    Trevligt bemötande
    Svårt att säga, men de förväntningar jag hade uppfylldes

Johan är lätt att få tag, tillgänglig. Frågor får snabbt svar.

Kunnig i sitt gebit

Kändes bra att han representerade mig
    2022-11-01 Verifierad kund
    En mäklare som inte ger sig, Caroline kämpar och gör vad hon kan för att nå resultat. Hon lyssnar på mina åsikter och kommer med idéer, försöker alltid ligga steget före.
    Tack Johan för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme :) Att jag upplevs som en mäklare som kämpar, lyssnar och inte ger sig ser jag som väldigt viktiga egenskaper i mitt jobb. Stort lycka till med din nya bostad och tack för ett bra samarbete! Caroline Lantz
    • Jakobsberg - Västra
    2022-10-30 Verifierad kund
    Har blivit väldigt bra bemötta! Han kändes som en god vän med
    Proffsigt bemötande.
    Hej Karin, tack för att du tog dig tid med att lämna ett omdöme, det är oerhört viktigt i min fortsatta utveckling. Per Stenmark
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Jakobsberg - Berghem
    2022-10-24 Verifierad kund
    Johan Aspenberg made the purchase of our property as smooth as possible, had every detail worked out , allways kept us informed of all details and changes when they happened. Thank you Johan!
    2022-10-23 Verifierad kund
    Jag är så tacksam för all den hjälpen jag fått!!
    Schysst, trevlig bemötande man får varje gång.
    Blev faktiskt jätte stressad när tiden började närma sig.
    Men att man kan ringa och få hjälp när man behöver, det känns tryggt! Rekommenderas starkt! 👌👌👌👌
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Jakobsberg - Berghem
    2022-10-22 Verifierad kund
    Enkelt och smidig försäljning
    2022-10-17 Verifierad kund
    Bra bemötande, lätttillgänglig och kunnig.
    Hon hjälper till med allt.
    Stort tack Jimmy för din återkoppling! Önskar er stort lycka till i er nya bostad :) Vi hörs! Caroline Lantz
    2022-10-12 Verifierad kund
    Så glad och tacksam att jag gjort affär tillsammans med Jason Millado . Jason är mäklaren som ger det lilla extra. Han har en otrolig drivkraft, ett genuint engagemang, han är noggrann och lyhörd till dina önskemål. Jason är ALLTID tillgänglig och håller vad han lovar. Jag kommer rekommendera Jason till alla i min närhet som ska köpa eller sälja en fastighet. Du är bäst Jason!
    2022-10-11 Verifierad kund
    Vänlig , trevlig och mycket proffsig
    Tack Maya. Vi håller kontakten. Per Stenmark
    2022-10-10 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande, förväntningar och utfall av försäljning blev efter omständigheterna realistiska under den här perioden.
    Bra info hela tiden, vad gäller spekulanter, intressenter.
    En ärlighet att berätta och sammanfatta hur spekulanter tänker i det här fallet och min egen situation som säljare.
    Utmärkt och energiskt genomfört / kan starkt rekommendera!
    Tack snälla Claes för dom fina orden! Det har varit en ära att få förtroendet att sälja din bostad och hjälpa dig under processens gång :) Vi hörs framöver inför tillträdet. Tveka inte att höra av dig om du har några eventuella frågor fram tills dess. Caroline Lantz
  • Ibrahim A
    köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    2022-10-04 Verifierad kund
    Han var jättesnäll och förklarade vad jag undrat och så tydligt.
    Det kan jag säga Tack så mycket Per!
    Hej, tack själv för ditt omdöme. Vi hörs. Per Stenmark
    2022-10-04 Verifierad kund
    Ett hårt arbetande proffs.
    Per översteg mina förväntningar.
    Hej Peter, stort tack för att du delar med dig av dina intryck. Per Stenmark
    2022-09-24 Verifierad kund
    Engagerad trevlig effektiv behjälplig
    Tack för fina ord Andrietta. Det glädjer mig att ni tyckte jag var behjälplig, det är ju trots allt en stor affär man gör . :) Vi hörs framöver! Caroline Lantz
    2022-09-23 Verifierad kund
    På ett väldigt bra sätt! Det tycker jag han absolut gjorde! Väldigt saklig!😀
  • Helen S
    2022-09-21 Verifierad kund
    Mycket trevlig
    Kunnig och informativ.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Mycket informativ talar tydligt lungn
    2022-09-15 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande bra information hur bostaden skulle se ut. Mycket proffsig fotograf. Nöjd över försäljningen. Carolin väldigt bra på att hålla mig informerad hur försäljningen flöt på.
    Hej Rose-Marie! Stort tack för ditt fina omdöme. Det var en ära att få samarbeta med dig och att du blev nöjd :) Vi syns på tillträdet! Caroline Lantz
    2022-09-14 Verifierad kund
    Professionellt och bra vänligt uttal! Han hjälpte oss mycket med val av lägenhet och med eventuella dokumentationsfrågor efteråt! Vi är mycket nöjda och skulle verkligen rekommendera det till vänner och familj!
    2022-09-14 Verifierad kund
    Everything was perfect! He made the deal very easy for us! We recommend Jason!
    2022-09-14 Verifierad kund
    Väldigt trevlig mäklare som gjorde sitt yttersta för att hjälpa oss med de frågor vi hade osv i samband med bostadsköpet. Väldigt lätt att få kontakt med när behovet fanns och höll oss ständigt uppdaterade kring allt som skedde.
    Tack för att ni tog er tid att svara och för att ni uppskattade mitt jobb som mäklare. Framförallt bra att ni tyckte att jag var lätt att få kontakt med och att ni tyckte jag gav er uppdatering :) Vi hörs! Caroline Lantz
    2022-09-09 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Bra bemötande
    Duktigt bemötande
    2022-08-31 Verifierad kund
    Jason hade ett trevligt bemötande, gav tydliga förklaringar och utförlig information om bostaden. Han var tillgänglig och svarade snabbt på sms. Jag kände mig mycket trygg med honom och är nöjd med mitt köp av lägenheten han förmedlade. .
    2022-08-31 Verifierad kund
    Bra bemötande, professionell och la stor vikt vid stabil och trygg affär.

Bra värdering som rimmade mycket bra mot slutpriset.
    2022-08-23 Verifierad kund
    Har fått väldigt bra bemötande av Jason. Mån om att jag skulle känna mig nöjd med affären och fanns till hands för frågor och information.
    2022-08-23 Verifierad kund
    Jag fick ett bra intryck redan från början. Caroline har varit professionell, lyhörd och hjälpsam. Trots en nedgång i marknaden var Caroline positiv vilket till slut gav resultat. Jag har känt mig trygg under hela processen och kan verkligen rekommendera Caroline.
    Stort tack för att du tog dig tiden att svara och för fina ord! Vi ses på tillträdet och du är förstås välkommen att höra av dig innan dess vid eventuella frågor :-) Caroline Lantz
    2022-08-18 Verifierad kund
    Jason var pålitlig, informativ och hjälpsam i hela processen. Trots en svår tid med nedgång i marknaden var Jason positiv vilket till slut gav resultat. Jason är energisk och har en vilja att både säljare och köpare ska bli nöjda. Rekommenderas varmt.
    2022-08-18 Verifierad kund
    Mycket artig och kommunikativ. Hon har visat ett engagemang under hela köpprocesen. Redo för alla frågor och mycket samarbetsvillig.
    Stort tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme och för dom fina orden. Det uppskattas! Lycka till nu och grattis återigen :) Caroline Lantz
    2022-08-17 Verifierad kund
    Tack Caroline för hennes utfört arbete.
    Hälsningar, Viktoria
    Tack Viktoriya och grattis till den nya bostaden! Caroline Lantz
    2022-07-27 Verifierad kund
    Caroline är väldigt duktig och professionell. Allt i från visning till kontraktsskrivning sköter hon fantastiskt bra och svarar på de frågor som kan uppstå när man ska köpa en lägenhet.
    Tack Anders! Det glädjer mig mycket att få höra och framförallt att både ni och säljarna blev nöjda.
    Tack för trevlig kontakt, vi hörs! :-)
    Caroline Lantz
    2022-07-27 Verifierad kund
    Ansvarsfull, kundinriktad, lösningsfokuserad, trevlig, energirik och mycket serviceminded

Rekommenderar henne å det varmaste
    Vilka fina ord, tack! Dom egenskaperna värdesätter jag mycket i mitt jobb. Att både ni och köparna blev nöjda glädjer mig också :-) Tack för ett trevligt samarbete, vi hörs! Caroline Lantz
    2022-07-23 Verifierad kund
    Caroline är väldigt engagerad samt pålitlig. Hennes erfarenhet var en avgörande faktor i försäljningen av vår lägenhet trots den nuvarande bostadsmarknaden. Jag skulle verkligen rekommendera Caroline till den som söker en vass och en lyhörd mäklare.
    Stort tack för dom värmande orden Arfan, det glädjer mig att ni är nöjda. Tack för ett bra samarbete och ett fint omdöme! Caroline Lantz
    2022-07-22 Verifierad kund
    Caroline är trevlig, lätt tillgänglig.
    Hon överträffade vara förväntningar, lätt att kommunicera.
    Tack Marie för dom fina orden! Stort grattis till bostadsköpet och lycka till med allt :) Caroline Lantz
    2022-07-20 Verifierad kund
    Trevlig och snabb med att svara.
    Gör så gott hon kan för att båda parterna skall känna sig nöjda och trygga.
    Tack Patrik, det gör mig väldigt glad att höra :) Stort grattis till bostadsköpet och tveka inte att höra av er om ni har några frågor. Caroline Lantz
    2022-07-18 Verifierad kund
    Jag upplever att Jason är lätt tillgänglig, ärlig och besvarade alltid på alla ens frågor så snabbt som möjligt. Jag upplever även Jason vara väldigt flexibel. Jag har känner därför att jag bara har blivit bra och positivt bemött av Jason!
    2022-07-17 Verifierad kund
    Per var professionell, trevlig och lätt att få tag på när vi hade funderingar kring vårt köp. Allt i hela processen från visning till att alla papper var påskrivna gick väldigt smidigt och snabbt!
    2022-07-12 Verifierad kund
    Otroligt professionell, kunnig, yrkesskicklig, informativ, lyhörd, seriös och mycket trovärdig.
    Med stort engagemang och ärlighet fick Per oss att känna trygghet genom hela processen, trots en mycket svängig bostadsmarknad. Per levde upp till alla våra förväntningar och mer därtill. Vi kände oss mycket väl omhändertagna hela vägen!
    Hej Lena, stort tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att ge er återkoppling. Per Stenmark
    2022-06-23 Verifierad kund
    Fick ett väldigt gott intryck redan från början då han var väl förberedd inför vårt möte och presenterade en tydlig säljplan. Under processen har han varit väldigt professionell, inlyssnande och utgått från våra önskemål. Lägenheten såldes för det vi önskade och vi har känt oss trygga under hela processen!
    2022-06-09 Verifierad kund
    Väldigt professionell, hjälpsam, tydligt, trevlig, lätt tillgänglig och förklarade allting på ett bra sätt, han fyllde upp mina förväntningar, allt gick fort och smidigt. Rekommenderar starkt😀