HusmanHagberg Järfälla

Vasaplatsen 15, 177 57 Järfälla — Visa karta

Hos oss jobbar Sthlm läns mest rekommenderade mäklare 2018 och vi har för 4:e året i rad intagit pallplats som bästsäljande mäklarkontor i hela HusmanHagberg Sverige - Vi börjar där andra nöjer sig!

Vår historia sträcker sig långt tillbaka till den tid då Ingemar Hagberg år 1967 började sin karriär i Järfälla under namnet Ingemar Hagberg Fastighetsbyrå. Det arbete som då lades ner, för nu över 50 år sedan, är en av hörnstenarna i dagens framgångsrika kontor, HusmanHagberg Järfälla. Visionen om att alltid se människan bakom varje affär, att orka vara mäklaren som alltid tar ett steg längre och som i alla lägen tar ansvar för kunden tills dess att affären är slutförd och kunden känner sig nöjd, lever kvar än idag.

För oss är det oerhört viktigt att vara mycket noggranna i valet av medarbetare så att vi tillsammans skapar det bästa teamet där du som kund alltid finner någon som passar just dig. Vi är idag 12 anställda som alltid ger dig som kund bästa möjliga service. I teamet är vi 6 män och 6 kvinnor i åldrarna 26-56 år. Vi talar flertalet språk såsom svenska, engelska, finska, kurdiska, persiska och syrianska, vilket är en oerhörd styrka i kundrelationer och underlättar för dig att hitta just din mäklare.

Vi har två fina kontor i kommunen, i Jakobsberg och Viksjö. I Viksjö har vi förmånen att i dagsläget vara det enda mäklarkontoret placerat i Viksjö centrum med mellan 30-40% marknadsandel. Att vara störst är inte detsamma som att vara bäst på det vi gör och bäst i kommunen där vi jobbar. Vi ger dig som kund kvalitet, stor erfarenhet med över 50 år i kommunen men framförallt en trygghet. Därför kan vi stolt säga att vi är mäklaren som 2018 förmedlade flest antal villa/radhus i kommunen – något vi självklart är oerhört glada och stolta över och ska fortsätta att arbeta för i framtiden.

Att välja mäklare är enkelt om du värdesätter erfarenhet och passion för bostadsdrömmar. Totalt har vi hos oss 132 års mäklarerfarenhet och vi brinner för att hjälpa dig vidare på bästa möjliga sätt. Vi hälsar dig välkommen till våra kontor i Jakobsberg eller Viksjö!

Läs vad 585 kunder tycker om HusmanHagberg Järfälla

• 2020-05-25

Magdalena O skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte en tomt via Johan Aspenberg och blev väldigt positivt bemött av en respektingivande och vänlig mäklare. Han gick noga igenom kontraktet och förklarade innehållet på ett pedagogiskt sätt vilket också gav intryck av att vi fick all tid i världen för att skriva kontrakt. Härmed kändes det som att han prioriterade vår tid på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • Mats W

2020-05-24

Mats W skrev om Caroline Gergils en del av HusmanHagberg Järfälla
    Caroline hjälpte oss sälja vår lägenhet i Jakobsberg. Allt gick snabbt och smidigt och hon lyckades få till med intressenter och en bra slutpris trotts rådande Covid-situation. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-05-21

Solveig S skrev om Caroline Gergils en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har köpt en bostad av Caroline. På visningen var Caroline, mycket välkomnande, tillmötesgående. Berättade om lägenheten, området osv.

Eftersom vi inte har so stor kännedom om Jacobsberg, så kunde vi fråga en hel del.

Under budgivningen gick det mycket bra.

Vi som köpare har känt oss trygga i hela processen

Vi kan varmt rekommendera Caroline

Solveig o Hans Läs mer
  • 2020-05-20

Kerstin K skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag sålde en fin 3:a i Söderdalen Jakobsberg.
    Mäklare Maria har med stor kännedom och skicklighet skött försäljningen över förväntan och önskan.
    Hon är en proffesionell, ärlig och engagerad mäklare.
    Jag har känt mig trygg i affären genom henne.
    Rekommenderar Maria det varmaste,
    Kerstin K Läs mer
  • 2020-05-20

Malin T skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en bostadsrätt. Första kontakten var en intresseanmälan om visning varefter han snabbt ringde upp och datum bestämdes. Vi träffades på visningen och jag fick ett positivt intryck. Han var påläst och kunde besvara mina frågor.
    Botan har varit flitig med att informera om alla steg i processen, vilket jag uppskattar som förstagångsköpare.
    Det enda negativa var att det blev ett missförstånd gällande tillträdesdatumet, vilket även delvis ligger på att säljaren inte gett all information om hens situation. Läs mer
  • Jesse W

2020-05-20

Jesse W skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Anders hjälpte oss att sälja vårat hus i Viksjö, Järfälla.

Huset såldes redan innan visning, vilket i alla fall enligt oss var ett stort plus, då mycket utav förberedelser inför fotografering och visning uteblev.
    En husvisning vid försäljning kan vara av godo såklart, men under rådande omständigheter vid just denna försäljning så uppskattade vi en snabb affär, och vi vill tro att det är just Anders breda erfarenhet och nätverk som låg bakom.

Vi har flera års samarbete med Anders bakom oss, då han även sålde vårat förra boende, ett BRF-radhus i Skälby, samt att vi även köpte vårat nyligen avyttrade boende utav honom.

Hans alltid så positiva och drivna attityd är ett stort plus och man hyser stort förtroende för honom.
    Anders agerar alltid väldigt professionellt och rättvist, och man känner sig trygg med hans arbete för kundens bästa. Läs mer
  • 2020-05-19

Kevin R skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt 2 hus av Anders och varit riktigt nöjd båda gångerna! Läs mer
  • 2020-05-18

Kristina F skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt bostadsrätt i Järfälla. Fick ett bra bemötande och kontakten efter avslutad budgivning fram till kontraktskrivning fungerade väldigt snabbt och smidigt. Ett litet önskemål hade varit att kunna få bättre svar på möjlighet att hyra parkering vid köp av bostad, men det är inte specifikt för denna mäklare utan har upplevt att det generellt har varit svårt att få svar på även när jag har kollat på andra lägenheter. Sammanfattningsvis en väldigt positiv upplevelse så här långt. Läs mer
  • 2020-05-17

Marie V skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Toppklass. Professionell, kunnig, noggrann, korrekt och framförallt mycket trevlig. Läs mer
    Per S gillar detta
  • 2020-05-16

Stig D skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt en bostadsrätt.
    Per Stenmark har varit lätt att ha och göra med. Samarbetet har varit jättebra. Alltid fått återkoppling vid kontakterna. Läs mer
    2020-05-17 Per S svarar Stig D
    Hej Maud, stort tack för ditt omdöme. Det är som alltid viktigt för mig att få återkoppling från hur kunderna upplever mitt arbetssätt.
  • 2020-05-15

Anders N skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt en lägenhet om 1 1/2 rok i Järfälla. Supernöjd! Trevlig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2020-05-14

Marianne V skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra, tydlig, höll tidsplanen och sålde objektet på ett snabbt och smidigt sätt.

Rekommenderas💰 Läs mer
  • 2020-05-12

Stefan A skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Per är extremt erfaren, service minded och dessutom noggrann och väldigt ärlig och trevlig som person. Läs mer
    2020-05-12 Per S svarar Stefan A
    Hej Stefan, stort tack för att du tog dig tid att ge konstruktiv återkoppling, som är oerhört betydelsefullt för mig i min fortsatta utveckling.
  • 2020-05-11

Hanna Karolina F skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag kan starkt rekommendera Anders som mäklare för din nästa bostadsförsäljning. Sätter kunden främst och gör ett kanonjobb. Läs mer
  • 2020-05-11

Carlos E skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bra professionell mäklare. lätt att ha och göra med!!! Läs mer
    2020-05-11 Torbjörn J svarar Carlos E
    Hej Carlos!
    Grattis till husköpet och stort tack för ditt fina omdöme som du har lämnat här. Roligt att ni känner er nöjda med min tjänst. Vi hörs igen inför det stundande tillträdet i juni.
    Ha det gott hälsar Torbjörn Johansson
  • 2020-05-09

Tommy G skrev om Caroline Gergils en del av HusmanHagberg Järfälla
    I hel helt är jag nöjd. Jag fick en intryck av en seriös mäklare.

Däremot tycker jag det händer att hon pratade ofta snabbt. Det var ingen problem, och hon drog ner tempot när jag noterade det. Läs mer
  • 2020-05-08

Johan B skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag sålde min villa med Johan som mäklare, och kan verkligen rekommendera honom. Han är lugn, påläst, väldigt engagerad och kom med väldigt bra råd och tips. Han var ett stort genom hela processen, från start till mål. Slutresultatet blev väldigt bra där jag fick ut mer för mitt hus än jag räknat med. Jag är mycket nöjd! Läs mer

Susanne L skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en bostadsrätt.
    Väldigt fin o tilltalande beskrivning.
    Kunnig, proffsig, lugn och skapar trygghet. Kunde alltid hjälpa till, svarade på frågor och informerade. Kände mig alltid vänligt bemött. Läs mer

Anders L skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt en lägenhet, bra bemötande och tydlig information och snabb återkoppling. Flexibel och tillmötesgående.
    Skulle definitiv rekommendera henne och gärna använda mig av hennes tjänster igen. Läs mer

Paul El C skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Maria har på ett fantastiskt bra sätt förmedlat försäljningen och lyckats få min bostad såld som dessutom var uthyrd. Maria upplevs som mångsidig och genomförde försäljningsprocessen i samarbete med hyresgäst, budgivare, köpare och säljare på ett väldigt bra och smidigt sätt. Läs mer
  • 2020-05-01

Joakim P skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi köpte ett bostadsrättsradhus av Johan och fick från första stund väldigt bra bemötande.

Mycket bra och trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-04-30

ELIN R skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag kan inte rekommendera denna mäklare. Vi vann budgivningen på ett hus i Järfälla i april 2020 och hade kontraktskrivning inbokad - när Johan Aspenberg och säljaren plötsligt går bakom vår rygg och skriver kontakt med en som budat lägre än oss, utan att informera oss om att detta är på väg att ske. Vi blir informerade först när kontraktet med den andra budgivaren redan är påskrivet. Detta är givetvis inte god mäklarsed. Vi är mycket besvikna över detta dåliga och oproffsiga beteende. Läs mer
    2020-05-01 Johan A svarar ELIN R
    Hej Elin och tack för din feedback.
    Det hade dock känts bättre om du hade ringt mig då det tycks bygga på missförstånd både gällande den uppkomna situationen och min roll som mäklare. All kontakt i denna försäljning har dessutom skett mellan mig och din sambo, så det är möjligt att du inte fått allting korrekt återgivet.
    Jag har full förståelse för er besvikelse över att ni inte fick köpa fastigheten ifråga, men det är inte jag i egenskap av mäklare som avgör vem köparen blir utan säljaren ensam.
    Det är riktigt att ni hade det högsta budet men det garanterar inte att ni väljs som köpare, vilket alltid är säljarens val.
    Någon kontraktsskrivning var aldrig bokad utan försökte bokas, men villkoren kring köpet var först tvunget att utredas innan köpare kunde utses och därefter kontraktsskrivning bokas, vilket var skälet till att säljaren slutligen valde en annan köpare. Jag var vid flera tillfällen tydlig med din sambo att säljaren stod i valet och kvalet i att välja mellan er och kunden med budet strax under ert och att det därför var viktigt att få ert svar om vilka villkor som var förenade med ert bud. Det svaret fick vi aldrig av er trots upprepade försök, vilket säljaren tolkade som en osäkerhet och därför slutligen valde den andra kunden. Kontrakt bokades då in med väldigt kort varsel och i enlighet med instruktionerna från min uppdragsgivare informerades ni inte om detta fören efter att kontraktet var skrivet. Allt i enlighet med god mäklarsed och min roll som opartisk mellanman, vilket ibland kan vara en otacksam roll där jag som mäklare får möta många olika känslor hos både köpare, säljare och spekulanter.
    Under mina snart 13 år som mäklare gläder det mig ändå att merparten av mina kunder under alla dessa år visat stor kundnöjdhet och ofta återkommer till mig vid nya köp och försäljningar.
    Jag är inte bara mäklare utan också människa och förstår absolut er besvikelse men hoppas att vi ses på andra visningar och jag får möjligheten att hjälpa er i rådgivning i samband med ert kommande husköp.
    Allt gott, mvh Johan
  • ANA MARIA C

2020-04-29

ANA MARIA C skrev om Caroline Gergils en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt vår lägenhet i Jakobsberg och Caroline har varit vår mäklare. Från början var hon ärlig och sade exakt hur försäljningen såg ut för oss. Viktigast var att Caroline lyssnade på oss, förstod våra idéer och har kompletterat med sin erfarenhet. Det har varit väldigt roligt att ha Caroline som mäklare och vi är väldigt nöjda med henne. Skulle vi sälja imorgon, så kommer vi definitivt välja Caroline. Läs mer
    2020-04-29 Caroline G svarar ANA MARIA C
    Tack för fina ord! Och det har varit jätteroligt att få samarbeta med er :)
  • 2020-04-26

Anna A skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har sålt en 4:a i Viksjö. Anders har väldigt väl bemött mina förväntningar. Han är alltid tydlig och ärlig.
    Mina förväntningar var just att få kontinuerlig information om läget oavsett om det är bra eller mindre bra info och det fick jag.
    Anders använder sig bra av HusmanHagbergs kundbas och har mycket bra koll på hela marknaden vilket gör att han inte bara har en visning utan jobbar för att kunder ska komma dit. Läs mer
  • 2020-04-25

Peter Pirelli B skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Fick Pers hjälp att sälja min tomt. Allt gick smidigt och bra. Läs mer
    2020-04-26 Per S svarar Peter Pirelli B
    Hej Peter, tack för förtroendet och för din feedback. Vi håller kontakten.
  • 2020-04-18

Richard W skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålde vår lägenhet via Per Stenmark och han var en mycket bra mäklare. Helt outröttlig trots ett svårt läge. Vi hade många visningar och till slut hittade han en lösning. Vi är mycket nöjda. Svarar eller återkommer alltid väldigt fort. Tydlig på att förklara och man fick en känsla att man aldrig lämnades ensam trots som jag skrev en mycket svår situation. Jag skulle varmt rekommendera Per om du vill sälja din bostad. Läs mer
    2020-04-19 Per S svarar Richard W
    Hej Richard, stort tack för din feedback. Även om jag jobbat länge i den här branschen så är det oerhört viktigt att hela tiden få del av kundernas uppfattning. Nu ska vi också bara slutföra försäljningen också.
  • 2020-04-17

Par-Arne V skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan har gett en ärlig framtoning Läs mer
    2020-04-22 Botan B svarar Par-Arne V
    Hej Par-Arne
    Tack för ditt omdöme.
    Väl mött!
  • 2020-04-17

Shahriyar Hossein Z skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan har gjort ett fantastiskt jobb och hans tillvägagångssätt har varit 10/10 när det gäller alla aspekter. Redan från dag ett så märkte man drivet, professionalitet och den erfarenheten han besitter på. Tydlig, duktig och strategisk men även bra på att lyssna och ta ens förväntningar i beaktande.

Botan tog kontakt även efter att min bostad blev såld för en avstämning, var ett bollplank i mitt sökande för min nya bostad, och höll mig uppdaterad hela tiden. Det är bland annat sådana handlingar som utmärker han från resten. Han är steget före hela tiden! Jag rekommenderar Botan Barzanji till alla målgrupper där ute, helt klart top 1. Läs mer
    2020-04-22 Botan B svarar Shahriyar Hossein Z
    Hej Shahriyar
    Stort tack för tydlig och en sådan fin feedback!
    Så härlig att du känner dig så nöjd, det är precis så jag önskar mig att mina säljare ska känna.
    Lycka till med bostadssökande och vi ses på tillträdesdagen!
  • 2020-04-16

Zizi K skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket professionell och kunnig Läs mer
    2020-04-17 Per S svarar Zizi K
    Hej Zizi, tack för din feedback. Nu ska vi bara slutföra affären.
  • 2020-03-30

Anders Lennart C skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Radhus Viksjö
    Lyssnande, värderande, ingen "säljartyp"
    Saklig, lugn metodisk men ändå väldigt snabb i agerandet!
    Fick förtroende
    Resultatet överträffade vårt mål
    Vi är väldigt nöjda, trodde aldrig processen skulle gå så fort som den gjorde
    All heder åt Botan, ett kanonjobb! Läs mer
  • 2020-03-29

Ellen B skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi sålde en lägenhet i Kallhäll och är mycket nöjda med den hjälp och det bemötande vi har fått. I en orolig tid på bostadsmarknaden har det känts tryggt att Torbjörn har hållit i vår bostadsförsäljning. Han har varit lösningsorienterad, lugn och flexibel och har tagit hand om både oss och våra köpare på ett förtroendeingivande sätt. Läs mer
    2020-03-31 Torbjörn J svarar Ellen B
    Hej!
    Tack för ert fina omdöme och förtroendet att få hjälpa till med er försäljning. Det är alltid lika roligt att höra att mina kunder är nöjda med sin försäljning och i synnerhet just nu som omvärlden ser ut. Må så gott så hörs och ses vi igen.
  • 2020-03-26

Rabia Y skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en 4: a i Viksjö som Per har sålt. Per är kompetent, kunnig och flexibel mäklare. Trevlig och god bemötande samt snabb på att svara. Jag är jätte nöjd! Läs mer
    2020-03-26 Per S svarar Rabia Y
    Hej Rabia, stort tack. Vi ses snart.
  • 2020-03-24

Kristian L skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte en lägenhet i källhäll.
    Blev väldigt bra bemött och Johan var väldigt bra påläst om lägenheten, föreningen och Kallhäll.
    Två tummar upp! Läs mer
  • 2020-03-23

Anette O skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt lägenhet! Mäklaren har varit professionell och haft tålamod. Läs mer
  • 2020-03-22

Beatrice F skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Om man vill ha en mäklare som visar ett driv, att vilja hjälpa säljaren till ett påskrivet kontrakt och samtidigt har en fin personlighet som gör att man får en fin kontakt mellan säljare & mäklare så rekommenderar jag verkligen Johan!
    Han gör allt han kan & som sagt hans sätt att möta säljare/köpare är på topp nivå.
    Han är grym helt enkelt Läs mer
  • 2020-03-21

Janne G skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag och min fru har köpt hus i Järfälla och är mycket nöjda med hur Per har hanterat affären. Han har varit seriös på ett mycket trevligt sätt och den genomgång han gjorde vid kontraktsskrivning var tveklöst den mest seriösa jag varit med om. Per förklarade allt på ett mycket pedagogiskt sätt. Läs mer
    2020-03-22 Per S svarar Janne G
    Hej Janne, Stort tack för din feedback på mitt sätt att hantera kontakten och försäljningen. Det är oerhört värdefullt för mig i mitt fortsatta arbete. Vi håller kontakten och önskar er lycka till med försäljningen av er lägenhet.
  • 2020-03-20

Mathias S skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag kände mig väldigt trygg med Johan.
    Han är dedikerad till sitt jobb och mig som kund. Läs mer

Boel Elisabet Inger L skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vårt hus. Botan gav oss ett mycket bra bemötande som kändes både trevligt, seriöst och proffsigt. Bra påläst om nuläget på lånemarknaden/bankerna som gjorde oss trygga med försäljningen. Läs mer

Mehari Ghebru G skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Han är så tidligt, noggrant och hjälpsam. Bra bemötande och fantastik service. Läs mer

Gunnar J skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    vi har sålt en bostadsrätt.
    Mycket seriöst bemötande, styrde upp tidsram, fotografering,
    visning mycket bra!
    vi supernöjda med hur försäljningen gick till. Läs mer
    2020-03-21 Torbjörn J svarar Gunnar J
    Hej Gunnar och Anki!
    Stort tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen och att ni har lämnat ett så fint omdöme.
    Det var trevligt att få hjälpa till och roligt att ni har upplevt att det har gått bra.
    Sköt om er och ha det gott.
    Mvh Torbjörn Johansson på HusmanHagberg
  • 2020-03-05

Gulistan E skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en bostad, bemötande var hur bra som helst. Jag fick goda råd om banker och allt annat som rörde om att köpa bostad. Han var så trevlig och kan verkligen sitt jobb. Läs mer
    2020-03-16 Botan B svarar Gulistan E
    Väldigt roligt att höra och läsa detta, många tack! Vi ses framåt igen när det är dags för tillträde!

Sandra A skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt villa. Mycket tydlig och kompetent mäklare. Blivit bemött mycket väl och vårt köp har upplevts tryggt med honom som mäklare. Läs mer
    2020-03-04 Per S svarar Sandra A
    Hej Sandra, tack för din återkoppling. Slutförhandlingarna inför kontraktsskrivningen blev intensiva, men bra att ni trots det upplever att ni fick den information ni behövde för att känna er trygga i ert köp. Vi hörs framöver.

Marcia G skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    I samband med vår villaförsäljning anlitade vi Per som har gedigen erfarenhet som mäklare, vilket medför trygghet. Det märks att han trivs i mötet med människor, och är genuint intresserad av en tydlig och transparent kommunikation- både med säljare och köpare. Han är lättsam och samtidigt professionell.
    Skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
    2020-03-03 Per S svarar Marcia G
    Hej Marcia, stort tack för ditt omdöme och för att du tar dig tiden att ge konstruktiv återkoppling. Det är verkligen viktigt att få kunders omdömen, så att jag fortsätt kan utvecklas som mäklare.

Jonas A skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpte bostadsrätt via Anders och väldigt nöjda. Kändes oss väl omhändertagna och informerade genom hela processen. Läs mer
  • 2020-03-02

Mattias S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi är otroligt nöjda med Erika som mäklare vid försäljningen av vår 1:a i Jakobsberg. Hon hade koll på alla aspekter vilket höll oss lugna och glada under hela processen samt hade en bra balans mellan professionell och personlig. Som beslutsam och kunnig mäklare överträffade hon alla våra förväntningar och är starkt rekommenderad! Läs mer
    2020-03-02 Erika F svarar Mattias S
    Stort tack Mattias och Julia! Önskar er stort lycka till i sökandet efter ny bostad och är tacksam för förtroendet att få hjälpt till i förmedlingen av bostaden. Det är såklart extra kul att ni känner er så nöjda och det får mig att fortsatt jobba för det jag tror på!
  • Pia S

2020-03-02

Pia S skrev om Erika Aspenberg fd. Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt bostadsrätt i Jakobsberg. EA har varit mycket tillmötesgående och köpet har gått fort och lätt. Har hela tiden blivit uppdaterad om försäljningen/köpet. Läs mer
    2020-03-02 Erika F svarar Pia S
    Tack, det gläder mig att höra att du uppskattar dialogen vi haft!
  • 2020-03-01

Agneta R skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Anders hjälpte oss sälja vårt radhus.
    Hans bemötande och information var utmärkt men han kunde upplevas ibland lite okoncentrerad.
    Vi fick dock alltid bra svar på frågor och funderingar vi hade. Oklarheter reddes proffsigt ut.
    Man måste säga att han är en riktigt bra mäklare och försäljningens resultat blev över förväntan./ Agneta o Björn Läs mer
  • 2020-02-29

Ulf K skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevligt bemötande inget att klaga på Läs mer
  • 2020-02-27

Martin T skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt radhus i Viksjö. Bra bemötande och kunnig mäklare som har varit väldigt trevlig under hela processen. Läs mer
  • Aland A

2020-02-16

Aland A skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan hjälpte mig med att köpa min första bostad. Han agerade väldigt professionellt och anpassade hela köpprocessen efter min kunskap. Jag fick tydliga och djupgående svar. Hela tiden var han närvarande och tillgänglig. Servicen var helt klart över förväntan.

Jag kan rekommendera vem som helst som önskar en kunnig, serviceminded och personlig mäklare. Min upplevelse var utmärkt och jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2020-02-28 Botan B svarar Aland A
    Stort tack för dem fina orden och önskar dig lycka till i din nya bostad
    Hälsningar
    Botan