HusmanHagberg Järfälla

Vasaplatsen 15, 177 57 Järfälla — Visa karta

Hos oss jobbar Sthlm läns mest rekommenderade mäklare 2018 och vi har för 4:e året i rad intagit pallplats som bästsäljande mäklarkontor i hela HusmanHagberg Sverige - Vi börjar där andra nöjer sig!

Vår historia sträcker sig långt tillbaka till den tid då Ingemar Hagberg år 1967 började sin karriär i Järfälla under namnet Ingemar Hagberg Fastighetsbyrå. Det arbete som då lades ner, för nu över 50 år sedan, är en av hörnstenarna i dagens framgångsrika kontor, HusmanHagberg Järfälla. Visionen om att alltid se människan bakom varje affär, att orka vara mäklaren som alltid tar ett steg längre och som i alla lägen tar ansvar för kunden tills dess att affären är slutförd och kunden känner sig nöjd, lever kvar än idag.

För oss är det oerhört viktigt att vara mycket noggranna i valet av medarbetare så att vi tillsammans skapar det bästa teamet där du som kund alltid finner någon som passar just dig. Vi är idag 12 anställda som alltid ger dig som kund bästa möjliga service. I teamet är vi 6 män och 6 kvinnor i åldrarna 26-56 år. Vi talar flertalet språk såsom svenska, engelska, finska, kurdiska, persiska och syrianska, vilket är en oerhörd styrka i kundrelationer och underlättar för dig att hitta just din mäklare.

Vi har två fina kontor i kommunen, i Jakobsberg och Viksjö. I Viksjö har vi förmånen att i dagsläget vara det enda mäklarkontoret placerat i Viksjö centrum med mellan 30-40% marknadsandel. Att vara störst är inte detsamma som att vara bäst på det vi gör och bäst i kommunen där vi jobbar. Vi ger dig som kund kvalitet, stor erfarenhet med över 50 år i kommunen men framförallt en trygghet. Därför kan vi stolt säga att vi är mäklaren som 2018 förmedlade flest antal villa/radhus i kommunen – något vi självklart är oerhört glada och stolta över och ska fortsätta att arbeta för i framtiden.

Att välja mäklare är enkelt om du värdesätter erfarenhet och passion för bostadsdrömmar. Totalt har vi hos oss 132 års mäklarerfarenhet och vi brinner för att hjälpa dig vidare på bästa möjliga sätt. Vi hälsar dig välkommen till våra kontor i Jakobsberg eller Viksjö!

Läs vad 649 kunder tycker om HusmanHagberg Järfälla

Therese Alm L skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Väldigt proffsig och hjälpsam mäklare vid både köp och sälj av bostad. Kan varmt rekommendera Torbjörn för alla som letar efter en ärlig, rak och driven topp-mäklare! Läs mer

Stanley S skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Omtänksam och ärlig, generös och personlig och samtidigt mden distans som respekt för integritet innebär. Som mäklare det där lite extra UTÖVER det man måste. Bästaänkbara kontakt och samverkan. Mycket Tacksam!
    KERSTIN och Stanley Sjöberg Läs mer

Lotta R skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    En pålitlig mäklare som ger bra kontinuerlig information.
    Maria är mycket hjälpsam och tillmötesgående utöver det vanliga

Sålt radhus i Skälby Läs mer

Albin I skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag sålde en fastighet med Torbjörn som mäklare.
    Torbjörn var väldigt professionell och trevlig.

Förväntningarna besvarades väldigt bra. .
    Jag ger Torbjörn toppbetyg på grund av hur han hjälpte mig väldigt bra med frågor kring banker, lån med mera. Han fanns alltid där att hjälpa en när man hade frågor och gav väldigt goda råd. Jag kan personligen tycka att många mäklare är väldigt fixerade på att sälja och köpa, och sen gå vidare men Torbjörn visade att han verkligen bryr sig om sina kunder och har ett genuint intresse av att hjälpa människor. Läs mer

Akmalzhan K skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Värdta mäklaren som lurar folk! Läs mer

Micael B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag sålde en lägenhet tillsammans med Botan. Botan var ytterst seriös och kompetent, jag kände mig oerhört trygg med affären. Läs mer

Mohammad Reza A skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte lägenhet
    Det var väldigt bra
    Han hjälpte mig att reservera lägenheten åt mig tills mina bank ärende blev klar.
    Jag fick en bra lägenhet och är nöjd med det, jag upplever att Torbjörn är en seriös mäklare

Jag är väldigt nöjd att hade köpt min lägenhet via Husman Hagberg, tor tack till Torbjörn Johansson Läs mer

Jessica skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Både köpt & sålt. Oengagerad och saknar driv i affärerna. Inte bra i sviktande marknad utan skulle hellre valt någon som vill driva och göra affärer. Per uppfattas inte som ’hungrig’ längre Läs mer

Krister C skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Allt gick hur smidigt som helst. När vi kom dit var allt förberett och han varmycket trevlig. Läs mer
  • Thorbjörn S

2020-10-01

Thorbjörn S skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Säker i bedömningar vad gäller värdering och vad som kan underlätta säljprocessen.
    Lugn och trevlig att ha att göra med och seriös i uppträdandet mot såväl säljare som spekulanter. Lyfter Husman&Hagbergs varumärke! Läs mer

Stephan R skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bostadsrätt
    Bra
    Helt ok
    Smärtfritt Läs mer

Caroline L skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Hjälpt oss med både köp av nytt boende samt värdering av fastighet. Väldigt noggrann och tillmötesgående. Rekommenderar Per som mäklare! Läs mer

Jan Stefan B skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt och sålt med Per flera gånger faktiskt. Mycket nöjd med affärerna och den ordning han håller på spekulanter, avtal mm. Läs mer
    2020-10-01 Per S svarar Jan Stefan B
    Hej, stort tack för din feedback.

Lovisa S skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt ett radhus i Viksjö.
    Johan har haft ett mycket bra bemötande och varit lätt att få tag på vid frågor.
    Vi vill även tacka Therese som också haft ett bra bemötande! Läs mer

Nicklas S skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt radhus på Trumpet v 132 o tidigare svärfars lägenhet genomgående toppbetyg
    Proffsigt o mycke trevlig tack !! Läs mer

Max B skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Maria är lugn och förtroendeingivande i kundbemötandet och mycket professionell i sin yrkesutövning. Hon skötte bostadsförsäljningen på bästa tänkbara sätt. Toppklass! Läs mer
  • 2020-09-30

Rebecca J skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Maria är ett proffs med en bred kunskap inom sitt område! Rekommenderar henne starkt till den som antingen skall sälja eller köpa lägenhet! Läs mer
  • 2020-09-28

Elyas N skrev om Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    If I go back, I would definitely choose Johan again for selling my property.
    Thoroughly enjoyed working with him. Professional at his job and very accurate. Läs mer
  • 2020-09-27

Josefine A skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Traktorvägen, proffsigt bemött. Levde upp de till förväntningar jag hade.
    Han gjorde det kul att sälja Läs mer
  • 2020-09-14

Katarina M skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har sålt en bostadsrätt och jag tyckte att mäklaren var trevlig och lätt att göra med. Läs mer
  • 2020-09-13

Masoud H skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Bästa mäklare som jag har träffat Läs mer
  • 2020-09-11

Jari P skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    - Sålt bostad, lägenhet.
    - mycket professionellt och sakligt beteende
    - försäljnings målet uppnåddes kring priset och med förutsättningarna som fanns så har det varit en väl genomförd mäkling.
    - Hela processen har gått bra med tanke på den icke förväntade återhållsamheten av intressenter kring objektet. Läs mer
  • 2020-09-10

Ali A skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Ärligt och väldigt professionellt Läs mer
    2020-09-22 Torbjörn J svarar Ali A
    Hej Ali!
    Tack för att du tog dig tid att ge ett så fint omdöme om mig som mäklare. Jag önskar er lycka till och hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet.
    Ha det gott hälsar
    Torbjörn Johansson
  • 2020-09-09

Chiro U skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan var en super bra och lyhörd mäklare. Han hittade köpare och hjälpte oss sälja vår bostad. Botan levde upp till mer än våra förväntningar. Fanns alltid till hands på direkten om man hade frågor eller funderingar. Återkopplade alltid snabbt och en väldigt trevlig person. Detta är utan tvekan en mäklare jag skulle rekommendera! Läs mer
  • 2020-09-07

Johan U skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålde lägenhet, riktigt bra mäklare som var tydlig och trevlig, vi sålde medans bostaden var på kommande.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-08-31

Maria S skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan har sålt min lägenhet.
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande.
    Blev uppdaterd kontinuerligt
    I det stora hela så är jag väldigt nöjd med allt Läs mer
  • 2020-08-27

Mohammed A skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Han är snabbt och effektiv, kontaktbar när som helst, postiv, pålitligt, glad, kunnig, det här var första gången jag anlitade honom och han gjorde över förväntan. Mycket nöjd, rekommenderar varmt honom.
    Mohammad Läs mer
  • 2020-08-27

Joakim J skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Trevlig, bra omhändertagande, bra bemötande, hjälpt mycket påvägen till köp av min första lägenhet Läs mer
  • 2020-08-20

Knut R skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt lägenhet
    Mycket bra bemötande, tjänstevillig och kunnig.
    Väl förberedd och hör av sig som förväntad. Läs mer

Pernilla S skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mycket hjälpsam och trygg i sitt agerande. Klok och följsam när det gäller möte mig som kund. Botan upplevdes över förväntan och det finns en förstålse för hans handlanden. Läs mer

Lana M skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan är skicklig, trevlig och engagerad som hade svar på alla mina frågor som jag ställde/ställer även idag. Han la verkligen ner sin tid och energi och gick igenom var enda mening i köpeavtalet och fick mig att känna mig trygg. Rekommenderar Botan starkt. /Lana Läs mer

Abdullah S skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    En utmärkt mäklare som hjälpe mig med mitt bostadsköp trevlig kille och han gjorde så att min köp upplevelse var på en topp nivå. Läs mer
    Botan B gillar detta
  • 2020-08-12

Johan W skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag har köpt en 2,5 rums lägenhet. Jag fick ett bra bemötande med att komma på förhandsvisning. Haft en kontinuerlig kontakt och haft lätt att få kontakt med mäklaren.
    Sammantaget har jag bara bra rekommendationer att lämna Läs mer
  • 2020-08-10

Jonathan Alan H skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Mäklaren var vänlig och effektiv. Jag har ingen erfarenhet av andra. Läs mer
  • 2020-08-07

Gabriel B skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag sålde min 2a på ett uppdrag som jag visste är utmanande då vi önska ett pris över marknaden! Botan gjorde ett fantastiskt jobb från start till slut. Han är ett gott exemplar av hur en Mäklare ska vara, jag har bytt mäklare för denna bostad som jag försökt å sälja 3 gånger. Tillslut kom stjärnan Botan och hjälpte mig och min familj. Han bör uppmärksammas inom mäklarbranschen, för han är en Stjärn Mäklare! 10/10 Läs mer
  • 2020-08-06

Per Magnus H skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Anders är en riktigt bra mäklare som är involverad, trevlig och kunnig, samt alltid ser till att både säljare och köpare känner sig trygga med att genomföra affären tillsammans med HusmanHagberg. Läs mer
  • 2020-08-03

Bercem J skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Snabb och proffsig. Tillhandahöll snabbt den information jag som köpare behövde. Läs mer
  • 2020-08-02

Ladan Z skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag träffade honom först på en privat visning, jag köpte inte den lgh men jag hade massor med frågor som han tålmodigt svarade på alla min frågor. Jag ger honom mina bästa rekommendationer. Läs mer

Jens J skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt lgh i Jakobsberg.
    Proffesionellt jobbat av mäklare. Trevlig och serviceinriktad mäklare! Läs mer

Mattias H skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Jag köpte en lägenhet via Botan efter förhandsbud och privat visning. Strax dessförinnan så var jag på visning av en annan lägenhet som jag även budade på. Så det blev två visningar av två objekt.

Mitt intryck av Botan är mycket positivt. Professionell, förtroendeingivande, pålitlig, hjälpsam och genuint trevlig. Läs mer

Mahan J skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi sålde vår bostadsrätt med Botan och han har varit professionell och transparant från början till slut. Han har haft ständig dialog med oss och varit väldigt hjälpsam vilket gjorde att vi kände oss väldigt trygga i processen. Rekommenderar Botan starkt! Läs mer
  • 2020-07-29

Helena F skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    He was a good and straight mäklare Läs mer
    Per S gillar detta
  • 2020-07-20

Sebastian K skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Köpt radhus i Viksjö genom Botan
    Mycket bra bemötande, proffesionellt och trevligt. Läs mer
  • Bengt L

2020-07-17

Bengt L skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Har köpt en 4a i Viksjö av Torbjörn.
    På visningen blev jag bemött på ett vänligt sätt.
    Torbjörn lämnade bra information som snabbt ledde mig fram till köp.
    Han är saklig och lugn och väldigt bra påläst Läs mer
    2020-08-19 Torbjörn J svarar Bengt L
    Hej Bengt!
    Jag hoppas att du har haft en fin sommar.
    Tack för vänligheten att lämna ett så fint omdöme om mig som mäklare. Det är alltid lika uppskattat med nöjda kunder.
    Ha det så fint så hörs vi igen inför den stundande tillträdesdagen.
    Med vänlig hälsning
    Torbjörn Johansson
  • Emma N

2020-07-14

Emma N skrev om Maria Fernström en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålde lgh. Maria är väldigt professionell och trevlig. Bra öga för detaljer inför fotografering och visning. Hon har stort kunnande om lokalområdet. Alltid tillgänglig och jag kände att hon verkligen ville mitt bästa. Läs mer
  • 2020-07-11

Eva F skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Vi har sålt en villa i Skälby.
    Anders har skött hela processen på ett utmärkt sätt.Bra bemötande,kompetent och dessutom har han humor. Läs mer
  • 2020-07-06

Saqib R skrev om Anders Trotzig en del av HusmanHagberg Järfälla
    Smidigt och förtroendeingivande. Mycket bra upplevelse av vårt husköp. Läs mer
  • 2020-06-29

Gabriel C skrev om Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    Botan är väldigt duktig,pålitlig, går väldigt lätt att ta kontakt med honom.
    Jag är 100% nöjd med att ha anlitat honom för försäljning av min bostadsrätt. Rekomenderar honom starkt! Läs mer
  • 2020-06-26

Johan K skrev om Torbjörn Johansson en del av HusmanHagberg Järfälla
    Torbjörn är en mycket professionell fastighetsmäklare. Han svarade på alla våra frågor och lotsade oss genom husförsäljningen på ett tryggt och lugnt sätt. Även om vår försäljning tog lite längre tid än beräknat så kände vi hela tiden att Torbjörn, med sin långa erfarenhet, var rätt mäklare för oss.

Vill du ha en mäklare med mycket erfarenhet, tydlig kommunikation och hög känsla för service ska du välja Torbjörn på HusmanHagberg. Läs mer
    2020-06-29 Torbjörn J svarar Johan K
    Hej Johan och Cecilia!
    Stort tack för förtroendet att få hjälpa till med er försäljning och tack också för ert fina omdöme som ni har lämnat.
    Det har varit trevligt att få hjälpa till i en sån här viktig affär och det är alltid lika uppskattat och roligt när mina kunder är så nöjda.
    Jag önskar er en fortsatt fin sommar så hörs vi igen inför den kommande flytten.
    Ha det så bra hälsar
    Torbjörn Johansson på HusmanHagberg
  • 2020-06-24

Carin Per Birgitta L skrev om Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    Sålt villa.
    Mycket bra bemötande
    Tillgänglig, svarar snabbt på frågor.
    Har gått igenom taktik med oss.
    - Fick lite mindre än förväntat för huset, kanske inte Pers fel men om vi hade fått begärt eller högre hade han fått 5+ Läs mer
    2020-06-26 Per S svarar Carin Per Birgitta L
    Hej Carin, tack för feedback. Hälsningar Per