Jason Millado

Jason Millado

Jason Millado är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Jason Millado har varit registrerad mäklare sedan 2021-07. Jason Millado har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.8. Jason Millado har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

85 omdömen om Jason Millado

Sedan starten hos Reco 2021
Jennifer S
Viksjö

Ett positivt bemötande från första stunden. En professionell och saklig inställning till sitt uppdrag. Jason är driven och har fokus. Han har också fokus på väsentliga praktiska frågor som potentiella köpare kan ha. Skrev en riktigt bra text om mitt hem. Har bra koll på läget på bostadsmarknaden både i stort och lokalt. Jason är vänlig och lätt att prata med. Tog mina frågor och "rädslor" på allvar. Höll mig uppdaterad snabbt och vänligt. Samarbetade på ett konstruktivt sätt med sina kollegor för att lösa olika frågor/situationer....

Elna J
Kallhäll

En mkt trevlig och professionell mäklare Som var oerhört noga med att det skulle bli en bra affär.

Mikael G
Barkarby

Från första mötet till slutlig affär har Jason tagit hand om oss på absolut bästa sätt.

Linn E
Barkarby

Jag kan rekommendera Jason till alla som letar efter en professionell och duktig mäklare. Hela försäljningen gick väldigt smidigt, från första kontakt till kontraktsskrivning. Jason var alltid snabb på att svara och uppdaterade mig kontinuerligt om hur det låg till. Han satte en rimlig förväntansnivå och lyckades få till ett superbra pris i en osäker marknad.

Jonas A
Viksjö

Vår upplevelse är en lugn harmonisk kille som mer eller mindre alltid är tillgänglig och har båda fötterna på jorden. Alltid först på kontoret sist hem. Han är alltid positiv även när du upplever motgångar. Vi tycker att han tar alla sina uppdrag på allvar och en kille som älskar sitt jobb. Vi upplever att han är väldigt duktig på att värdera och leverera. Jason är mäklaren vi rekommenderar till alla. Skulle jag beskriva Jason med två ord så skulle det vara "DEN BÄSTA" Tack Jason för ditt jobb och tryggheten vi fick från dig. Mvhv Jonas och Mathilda

Narimen Z
Viksjö

Trevlig, professionell och ärlig mäklare som ingav stort förtroende. Vi är supernöjd!

Sarmad Bashir J
Sålde sitt hus med hjälp av Jason Millado en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö Hummelmora

Mycket nöjd med försäljningen av huset, Allt gick bra och smidigt. Jason var väldigt kunnig och väl medveten om marknaden. Jag är väldigt nöjd och kan starkt rekommendera Jason Millado på husman hagberg i Järfälla.

Caroline E
Kallhäll

Jag valde Jason för att jag fick ett genuint intryck av honom. Resan i försäljningen har varit känslomässigt jobbig då det tog tid och Jason hade många visningar utan att det dök upp en enda. Under hela processen var Jason positiv och meddelade läget på marknaden samt att han emellanåt ringde för att peppa upp mig. Han är rak, tydlig och professionell samt lyssnar och tar in det man säger. I slutändan fick jag ett pris som jag är jättenöjd med för lägenheten och orkade mig igenom tack vare Jason! Kunde inte önskat mig en bättre mäklare under denna tuffa process!

Sabina B
Viksjö

Jason är väldigt trevlig, tillgänglig och tydlig. Allt har gått snabbt och smidigt

Assil S
Viksjö

Engagerad och pålitlig mäklare. Bästa mäklaren i Järfälla. Rekommenderas starkt!