Botan Barzanji

Botan Barzanji

Botan Barzanji är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Botan Barzanji har varit registrerad mäklare sedan 2015-05. Botan Barzanji har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 101 omdömen med ett betyg på 4.8. Botan Barzanji har haft 67 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får nya utmaningar varje dag och den ena dagen är aldrig den andra lik.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag drivs av rekord och ser varje enskild affär, oberoende av pris och storlek, som mitt viktigaste uppdrag.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som fokuserad mäklare med tydliga mål och struktur i mitt arbete.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett sekelskifteshus med ett stort vardagsrum med fiskbensparkett, öppen spis och burspråk.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 101 Läs vad Botan Barzanji

• sålde sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-06-23
    Botan är trevlig och engagerad. Genom att vara tydlig och transparent skapar han trygghet för både för säljare och köpare. Jag är mycket nöjd med hur Botan genomfört försäljning av min lägenhet. Rekommenderas varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Viksjö
    2021-06-09
    Köpt bostadsrätt. Han var alltid tillgänglig och trevlig.
  • Marina V
    sålde sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Kallhäll
    2021-06-09
    Sålde en lägenhet.
    MYCKET trevligt och professionellt bemötande.
    Levde upp till mina förväntningar.
    Försäljningen blev mycket for5are än vad jag hoppades på.
    Jag är väldig nöjd med hela förloppet och han är mycket tydligt, seriös och ansvarsfull i det han gör
    • Bolinder Strand - Kallhäll
    2021-06-04
    Botan har ett stort engagemang och ett trevligt sätt både mot potensiella köpare och säljare.
    En kunnig mäklare som ställer upp i alla väder.

Jag skulle dock gärna vilja se mer annonsering av min lägenhet inte bara Hemnet. Saknade lokalpressen och andra sätt för att visa lägenheten och hitta fler spekulanter.
    2021-06-03
    Jag och min man har köpt ett hus och sålt min lägenhet. Botan har hjälpt oss hela vägen med våra önskemål. Vi har blivit väldigt bra bemötta av honom och är väldigt nöjda. Vi har också rekommenderat honom till nära familjemedlemmar. Vi har haft kontakt med andra mäklare i Järfälla men tycker helt klart att han har varit bäst!
    2021-05-04
    Har köpt en lägenhet, men affären är inte avslutad ännu.
    Mäklaren har varit väldigt trevlig och kunnig.
    2021-05-04
    Sålt en bostadsrätt.
    Seriös, positiv.
    Ville göra en snabb affär, vilket det också blev.
    Kan verkligen rekommendera honom
  • sålde sitt hus med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Viksjö
    2021-02-26
    En utmärkt mäklare.
    Botan hjälpte oss att sälja vårt hus på Högbyvägen i Järfälla. Mycket trevlig person, lugn och lyhörd och väldigt lätt att ha och göra med,
    Mina förväntningar uppfylldes med råga.
    Träffade Botan när han hjälpte min dotter med förväntningen av deras hus, och redan då fick jag positiva känslor och bestämde mig för att anlita honom med försäljningen av vårt hus, sagt och gjort.
    2021-02-22
    Köpt 2rok <50kvm norrort Sthlm. Gott bemötande. Noggrann och kunnig, även personlig och tillmötesgående.
    • Kallhäll
    2021-01-24
    Jag sålde en 1,5a i en tid när många andra gjorde detsamma och det blev en långkörare för både mig och Botan. Han har under hela resans gång varit proffsig, hållit mig uppdaterad på läget (både marknaden, trakten och intressenterna) och visat att han är mån om att hjälpa mig att sälja den för rätt pris trots att andra mäklare i flödet sänkt priset för att snabba på deras processer. Han har lyssnat på mina önskemål till 100%, varit otroligt generös och jag har känt mig trygg med försäljningen genom honom. Han levde absolut upp till mina förväntningar och jag är tacksam att han hjälpte mig sälja min lägenhet till ett pris jag var trygg med. Jag skulle absolut rekommendera Botan!
    Stort tack för de fina orden och vi ses på tillträdesdagen! Botan Barzanji