Botan Barzanji
Registrerad mäklare sedan 2015-05-08
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-16
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får nya utmaningar varje dag och den ena dagen är aldrig den andra lik.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag drivs av rekord och ser varje enskild affär, oberoende av pris och storlek, som mitt viktigaste uppdrag.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som fokuserad mäklare med tydliga mål och struktur i mitt arbete.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett sekelskifteshus med ett stort vardagsrum med fiskbensparkett, öppen spis och burspråk. Läs mer

Läs vad 45 Läs vad Botan Barzanji

• Gabriel C sålde sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-06-29

Jakobsberg
    Botan är väldigt duktig,pålitlig, går väldigt lätt att ta kontakt med honom.
    Jag är 100% nöjd med att ha anlitat honom för försäljning av min bostadsrätt. Rekomenderar honom starkt! Läs mer
  • Malin T köpte sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-05-20

Kallhäll
    Jag har köpt en bostadsrätt. Första kontakten var en intresseanmälan om visning varefter han snabbt ringde upp och datum bestämdes. Vi träffades på visningen och jag fick ett positivt intryck. Han var påläst och kunde besvara mina frågor.
    Botan har varit flitig med att informera om alla steg i processen, vilket jag uppskattar som förstagångsköpare.
    Det enda negativa var att det blev ett missförstånd gällande tillträdesdatumet, vilket även delvis ligger på att säljaren inte gett all information om hens situation. Läs mer
  • Par-Arne V köpte sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-04-17

4:a
    Jakobsberg
    Botan har gett en ärlig framtoning Läs mer
    2020-04-22 Botan B svarar Par-Arne V
    Hej Par-Arne
    Tack för ditt omdöme.
    Väl mött!
  • Shahriyar Hossein Z sålde sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-04-17

Jakobsberg
    Botan har gjort ett fantastiskt jobb och hans tillvägagångssätt har varit 10/10 när det gäller alla aspekter. Redan från dag ett så märkte man drivet, professionalitet och den erfarenheten han besitter på. Tydlig, duktig och strategisk men även bra på att lyssna och ta ens förväntningar i beaktande.

Botan tog kontakt även efter att min bostad blev såld för en avstämning, var ett bollplank i mitt sökande för min nya bostad, och höll mig uppdaterad hela tiden. Det är bland annat sådana handlingar som utmärker han från resten. Han är steget före hela tiden! Jag rekommenderar Botan Barzanji till alla målgrupper där ute, helt klart top 1. Läs mer
    2020-04-22 Botan B svarar Shahriyar Hossein Z
    Hej Shahriyar
    Stort tack för tydlig och en sådan fin feedback!
    Så härlig att du känner dig så nöjd, det är precis så jag önskar mig att mina säljare ska känna.
    Lycka till med bostadssökande och vi ses på tillträdesdagen!
  • Anders Lennart C sålde sitt hus med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-30

Viksjö
    Radhus Viksjö
    Lyssnande, värderande, ingen "säljartyp"
    Saklig, lugn metodisk men ändå väldigt snabb i agerandet!
    Fick förtroende
    Resultatet överträffade vårt mål
    Vi är väldigt nöjda, trodde aldrig processen skulle gå så fort som den gjorde
    All heder åt Botan, ett kanonjobb! Läs mer
  • Boel Elisabet Inger L sålde sitt hus med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-19

Jakobsberg
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vårt hus. Botan gav oss ett mycket bra bemötande som kändes både trevligt, seriöst och proffsigt. Bra påläst om nuläget på lånemarknaden/bankerna som gjorde oss trygga med försäljningen. Läs mer
  • Mehari Ghebru G köpte sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-19

3:a
    Jakobsberg
    Han är så tidligt, noggrant och hjälpsam. Bra bemötande och fantastik service. Läs mer
  • Gulistan E köpte sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-05

3:a
    Jakobsberg
    Jag har köpt en bostad, bemötande var hur bra som helst. Jag fick goda råd om banker och allt annat som rörde om att köpa bostad. Han var så trevlig och kan verkligen sitt jobb. Läs mer
    2020-03-16 Botan B svarar Gulistan E
    Väldigt roligt att höra och läsa detta, många tack! Vi ses framåt igen när det är dags för tillträde!
  • Aland A
    Aland A köpte sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-02-16

Jakobsberg
    Botan hjälpte mig med att köpa min första bostad. Han agerade väldigt professionellt och anpassade hela köpprocessen efter min kunskap. Jag fick tydliga och djupgående svar. Hela tiden var han närvarande och tillgänglig. Servicen var helt klart över förväntan.

Jag kan rekommendera vem som helst som önskar en kunnig, serviceminded och personlig mäklare. Min upplevelse var utmärkt och jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2020-02-28 Botan B svarar Aland A
    Stort tack för dem fina orden och önskar dig lycka till i din nya bostad
    Hälsningar
    Botan
  • Oskar Z sålde sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-01-24

Jakobsberg
    Jag sålde en 2a i Järfälla. Mäklaren levererar enligt vad man kan förvänta sig. Läs mer
    2020-01-27 Botan B svarar Oskar Z
    Tack för att ni lämnade ett omdöme och för förtroendet att få hjälpa till med affären. Roligt att ni har upplevt att allt har gått bra.

Senaste försäljningarna

Tornérvägen