Botan Barzanji
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får nya utmaningar varje dag och den ena dagen är aldrig den andra lik.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag drivs av rekord och ser varje enskild affär, oberoende av pris och storlek, som mitt viktigaste uppdrag.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som fokuserad mäklare med tydliga mål och struktur i mitt arbete.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett sekelskifteshus med ett stort vardagsrum med fiskbensparkett, öppen spis och burspråk. Läs mer

Läs vad 40 Läs vad Botan Barzanji

• Boel Elisabet Inger L sålde sitt hus med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-19

Jakobsberg
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vårt hus. Botan gav oss ett mycket bra bemötande som kändes både trevligt, seriöst och proffsigt. Bra påläst om nuläget på lånemarknaden/bankerna som gjorde oss trygga med försäljningen. Läs mer
  • Mehari Ghebru G köpte sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-19

Jakobsberg
    Han är så tidligt, noggrant och hjälpsam. Bra bemötande och fantastik service. Läs mer
  • Gulistan E köpte sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-05

Jakobsberg
    Jag har köpt en bostad, bemötande var hur bra som helst. Jag fick goda råd om banker och allt annat som rörde om att köpa bostad. Han var så trevlig och kan verkligen sitt jobb. Läs mer
    2020-03-16 Botan B svarar Gulistan E
    Väldigt roligt att höra och läsa detta, många tack! Vi ses framåt igen när det är dags för tillträde!
  • Aland A
    Aland A köpte sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-02-16

Jakobsberg
    Botan hjälpte mig med att köpa min första bostad. Han agerade väldigt professionellt och anpassade hela köpprocessen efter min kunskap. Jag fick tydliga och djupgående svar. Hela tiden var han närvarande och tillgänglig. Servicen var helt klart över förväntan.

Jag kan rekommendera vem som helst som önskar en kunnig, serviceminded och personlig mäklare. Min upplevelse var utmärkt och jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2020-02-28 Botan B svarar Aland A
    Stort tack för dem fina orden och önskar dig lycka till i din nya bostad
    Hälsningar
    Botan
  • Oskar Z sålde sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-01-24

Jakobsberg
    Jag sålde en 2a i Järfälla. Mäklaren levererar enligt vad man kan förvänta sig. Läs mer
    2020-01-27 Botan B svarar Oskar Z
    Tack för att ni lämnade ett omdöme och för förtroendet att få hjälpa till med affären. Roligt att ni har upplevt att allt har gått bra.
  • Nathalie L köpte sitt hus med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-12-04

Viksjö
    Botan är otroligt serviceminded och har varit mån om att hålla oss uppdaterade under hela processen och säkerställt att vi har fått den informationen som vi behöver. Han inger förtroende nästan direkt och har ett trevligt bemötande. Vidare är han tillgänglig dygnet runt, flexibel och svarade på alla frågor vi hade. Han har mött alla våra förväntningar och det känns som han gör det där lilla extra för en. Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med vår upplevelse och skulle rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Jamie A köpte sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-11-20

Jakobsberg
    Professionellt bemötande och väldigt noggrann med sitt arbete, rekommenderas starkt Läs mer
  • Piyaporn A köpte sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-11-20

Jakobsberg
    Jätte trevlig och kunnig mäklare Läs mer
  • Stefan Erik Åke L sålde sitt hus med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-11-19

Viksjö
    Botan Barzanji har sålt vårat radhus i viksjö och vi har varit väldigt nöjda med honom. Vi har alltid fått snabba svar från honom och han har hela tiden varit tillgänglig för oss. Vi letade efter en mäklare som vi kände förtroende för och som vi kunde höra av oss till med våra frågor och funderingar. Botan har visat att han är en mäklare som man kan lita på och som gör sitt yttersta för att säljare och köpare ska bli nöjd. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Botan Ezadin H sålde sin lägenhet med hjälp av Botan Barzanji en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-11-17

Jakobsberg
    Vi har sålt en bostadsrätt lägenhet med 4 rum. Vi har haft jätte bra kontakt med mäklaren och fick alla våra frågor och funderingar besvarade. Vi hade blivit rekommenderad till mäklaren och han var kunnig. Läs mer

Senaste försäljningarna

Hästskovägen