Per Stenmark

Per Stenmark

Per Stenmark är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Per Stenmark har varit registrerad mäklare sedan 1999-08. Per Stenmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 200 omdömen med ett betyg på 4.8. Per Stenmark har haft 44 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

I mer än tio år arbetade jag som affärsjurist, innan jag istället började som mäklare. Nu har jag varit i branschen i 20 år och jag fascineras fortfarande av yrket och vad det innebär. Möten med alla olika människor är otroligt intressant och jag vill alltid dela med mig av mina kunskaper så gott jag kan. Jag förmedlar allt mellan villor, lägenheter och nyproduktioner och har ett brett kontaktnät och god kännedom om Jakobsberg, eftersom jag är född och uppvuxen här. 2004 köpte jag en tomt i Viksjö vilket gav mig otrolig insikt i de frågor som kan uppkomma genom ett bygge. Välkommen att kontakta mig!

200 omdömen om Per Stenmark

Sedan starten hos Reco 2017
Per Jonas W
Köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Per Stenmark är kunnig, påläst och har god lokalkännedom.

Tobias W
Jakobsberg - Söderdalen

Per har redan vid första mötet varit en otroligt trevlig och glädjespridande person. Per var transparent om marknaden, förväntningarna på oss som säljare och på försäljningspriset på bostaden. Vi kände oss trygga med Per och kan starkt rekommendera honom.

Svar från Per Stenmark

Stort tack för vänligt och konkret omdöme.

Ali S
Jakobsberg

Hej han bra o men marknaden är svårt att sälja dagens läge men han bra o har erfarenhet mvh ali

Svar från Per Stenmark

Stort tack för din feedback och för vårt gemensamma tålamod.

Eva Linnéa A
Barkarby

En jätte bra mäklare. Professionell, trevlig, pålitlig. Kan rekommendera att välja honom.

Svar från Per Stenmark

Stort tack för ditt omdöme och trevligt samarbete.

Johan F
Köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
Barkarby

Tydlig, lugn och förtroendeingivande mäklare som inte stressade på utan gav den tid som behövdes samtidigt som han var lyhörd för tankar och önskemål

Svar från Per Stenmark

Stort tack för konkret och tydlig feedback, som är oerhört viktigt för den fortsatta utvecklingen.

Per Jonas W
Viksjö

Mycket proffsig och bra mäklare, vi är supernöjda med Per!

Svar från Per Stenmark

Stort tack för det vänliga omdömet.

Birna Gyda Bigo W
Viksjö

Vill ge mina varmaste rekommendationer till Per Stenmark på HusmanHagberg i Järfälla. Bästa mäklaren i Järfälla!

Svar från Per Stenmark

Stort tack för er rekommendation, det uppskattas stort och det är oerhört viktigt att vi löpande får feedback från våra kunder.

Sirpa A
Jakobsberg

Per har gjort ett mycket bra jobb. Var redan från början tydlig med hur han tänkte lägga upp ärendet med tanke på att det var ett dödsbo. När bouppteckningen var klar var fotografering och annonsering redan förberedda. Tack vara den förhandsvisning som Per gjort fanns redan intresserade spekulanter så genomförandet av försäljningen gick snabbt. Då också resultatet motsvarade våra önskningar så känner vi oss mer än nöjda med Pers jobb.

Thomas A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
Jakobsberg

Mycket kompetent, professionell. Kan bara säga positiva saker. Allt från visning av lägenheten, efterföljande brev växling och mötet på kontoret.

Marcel Christian H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

En rutinerad, engagerad, påläst och saklig mäklares så allt sammantaget väldigt hög nivå. Vidare en trevlig och empatisk person. Kan med varm hand och glädje rekommendera Per för framtida presumtiva säljare och köpare.

Svar från Per Stenmark

Stort tack för ett vänligt och trevligt omdöme, det betyder mycket för mig.