Per Stenmark

Per Stenmark

Per Stenmark är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Per Stenmark har varit registrerad mäklare sedan 1999-08. Per Stenmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 152 omdömen med ett betyg på 4.8. Per Stenmark har haft 45 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

I mer än tio år arbetade jag som affärsjurist, innan jag istället började som mäklare. Nu har jag varit i branschen i 20 år och jag fascineras fortfarande av yrket och vad det innebär. Möten med alla olika människor är otroligt intressant och jag vill alltid dela med mig av mina kunskaper så gott jag kan. Jag förmedlar allt mellan villor, lägenheter och nyproduktioner och har ett brett kontaktnät och god kännedom om Jakobsberg, eftersom jag är född och uppvuxen här. 2004 köpte jag en tomt i Viksjö vilket gav mig otrolig insikt i de frågor som kan uppkomma genom ett bygge. Välkommen att kontakta mig!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 152 Läs vad Per Stenmark

2022-07-17 Verifierad kund
    Per var professionell, trevlig och lätt att få tag på när vi hade funderingar kring vårt köp. Allt i hela processen från visning till att alla papper var påskrivna gick väldigt smidigt och snabbt!
    2022-07-12 Verifierad kund
    Otroligt professionell, kunnig, yrkesskicklig, informativ, lyhörd, seriös och mycket trovärdig.
    Med stort engagemang och ärlighet fick Per oss att känna trygghet genom hela processen, trots en mycket svängig bostadsmarknad. Per levde upp till alla våra förväntningar och mer därtill. Vi kände oss mycket väl omhändertagna hela vägen!
    Hej Lena, stort tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att ge er återkoppling. Per Stenmark
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    2022-05-27 Verifierad kund
    Helt okej. Men lite fyrkantig.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Ett mycket kompetent och professionellt bemötande. Skötte försäljningen fint med goda råd. Hjälpte till att inhämta info från bostadsrättsföreningen och höll mig lagom informerad under hela processen
    2022-05-09 Verifierad kund
    Tydlig. Skickar fortlöpande information. Ingenting att klaga på.
    Hej Maria, tack för ditt omdöme och för att du tog digtid. Per Stenmark
    2022-03-26 Verifierad kund
    Per Stenmark var bra att ha att göra med, men hans assistent upplevde jag som iofs trevlig, men hon gav ett slarvigt, ganska okunnigt och oproffsigt intryck. Mycket slarvfel i annonsutkasten (faktauppgifter, ordval m.m.) och det tog flera omgångar innan det hörsammades och blev tillrättat.
    Stort tack för konstruktiv återkoppling. Vi tar det till oss. Per Stenmark
    • Kallhäll
    2022-02-10 Verifierad kund
    - very pleasant, professional and experienced agent!

- we live abroad and needed to sell a renovation case in Sweden.

- our agent explained vividly and gave us a schedule and instructions pointing out what was needed/expected at what point in time...

- he handled our "special case" and situation with a lot of care, flexibillity and effort;

- he interacted pro-actively within network of involved people and companies on our behalf, being available pretty much constantly and keeping the selling process in progress.

- it would have been nearly impossible for us to handle all the issues that came up along the way on ou own - our agent either helped or managed it by himself, efficiently.

Conclusion: All our joint efforts have led to a result, which seems very satifying to each of the involved parties.

We are happy and proud to have chosen this agent!
    Hi, thank you very much!. Per Stenmark
    2022-02-07 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, det gick ganska snabbt från visning till köp.
    Har inget negativt att säga öht utan allt flöt på bra
    2021-12-31 Verifierad kund
    Bra bemötande, tillmötesgående och hjälpsam i alla frågor.
    2021-12-23 Verifierad kund
    Han var tydligt, professionellt och utförde jobbet på effektivt sätt.