Per Stenmark

Per Stenmark

Per Stenmark är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Per Stenmark har varit registrerad mäklare sedan 1999-08. Per Stenmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.8. Per Stenmark har haft 48 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

I mer än tio år arbetade jag som affärsjurist, innan jag istället började som mäklare. Nu har jag varit i branschen i 20 år och jag fascineras fortfarande av yrket och vad det innebär. Möten med alla olika människor är otroligt intressant och jag vill alltid dela med mig av mina kunskaper så gott jag kan. Jag förmedlar allt mellan villor, lägenheter och nyproduktioner och har ett brett kontaktnät och god kännedom om Jakobsberg, eftersom jag är född och uppvuxen här. 2004 köpte jag en tomt i Viksjö vilket gav mig otrolig insikt i de frågor som kan uppkomma genom ett bygge. Välkommen att kontakta mig!

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 127 Läs vad Per Stenmark

• Viksjö
    2021-07-22
    Jag har blivit mycket trevligt bemött av Per Stenmark.
    Han lägger fram kloka och smarta förslag som efter beslut snabbt blir genomförda.
    Tillgänglig på telefon och snabba svar.
    Min försäljning gick också snabbt och smidigt och bättre än jag någonsin hade förväntat mig.
    Mina allra bästa rekommendationer.
    Mvh Ingrid Widén
    Hej Ingrid, stort tack för din återkoppling och för ett mycket gott samarbete. Vi hörs framöver. Per Stenmark
    2021-07-10
    I think he is one of the best. He helps me a lot to buy this apartment. In the long way I want to take help from him.
    2021-07-10
    Känner Per sen tidigare, trevlig o seriös mäklare, tredje affären han hjälpt mig med, gjorde som tidigare ett gott jobb!
    2021-07-08
    Per är ett proffs! Man känner sig trygg och märker att han kan sin sak samt marknaden i Järfälla. Han lyssnar till ens önskemål och är tillmötesgående. Jag är riktigt nöjd!
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-07-07
    Jag blev professionellt och väldigt trevligt bemött. Per ingav stort förtroende med sin mångåriga erfarenhet som mäklare. Vilka frågor jag än hade svarade han snabbt och tydligt, oavsett om det var vardag eller helg. Per gav bra råd inför fotografering och visning, men han var även lyhörd för mina tankar och idéer. Jag kände mig trygg under hela försäljningsprocessen, från första mötet för värdering av mitt hus till kontraktsskrivning med köparna.
    Hej Tina, stort tack för din konstruktiva feedback som är viktigt för mig för att fortsätta försöka utvecklas som mäklare trots många år i branschen. Per Stenmark
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-07-07
    Mycket trevlig och lätt att ha att göra med. Guidade oss lugnt och tryggt genom vårat husköp.
    Hej Carl, tack för att du tog dig tid att dela med dig av era upplevelser av köpprocessen så här långt. Per Stenmark
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-07-03
    Mäklaren är skicklig i sitt arbete men stressade fram ett avtal vilket inte var till min fördel och det orsakade mig en stor ekonomisk skada. Ska man köpa ett objekt i mångmiljonklass så tycker jag att köparen borde ha en ärlig chans att besikta objektet och ha lite tid att ångra sig utan att förlora mycket pengar. Jag kände inte att jag hade mycket att säga vid kontraktskrivningen och kände mig tyvärr tvungen att skriva under och acceptera vissa vilkor med vite annars skulle huset gå till någon annan. Jag accepterade det och hade oturen att inte kunna fullföja affären och förlorade mycket pengar. Dessutom gick priset med hela 21%.
    Hej Ghandi, tack för din återkoppling och något som jag tar till mig av. I det skrivande fallet var det på intet sätt något självändamål för min del att slutföra processen innan midsommar, utan något som ni spekulanter efterfrågade. När det gäller utformningen av köpekontraktet så följde det vår vanliga process. Jag beklagar naturligtvis att inte en del andra pusselbitar på det personliga planet inte föll på plats, vilket föranledde dig att låta köpet gå åter. Önskar dig fortsatt lycka till i sökandet efter ny bostad. Per Stenmark
    • Viksjö
    2021-06-09
    Har köpt en bostadsrätt. Per har under köpprocessen varit mycket professionell, effektiv och serviceinriktad.
    Jag är nöjd på alla punkter.
    2021-05-27
    Vår förening har anlitat P Stenberg vid flertal överlåtelser och ombildningar.Per har alltid varit engagerad och bemött oss som säljare och våra kunder på ett förtroendeingivande sätt. Ordning och reda genom hela processen. Våra förväntningar har alltid infriats och våra nya bostadsrättsinnehavare varit mycket nöjda med hur deras köp genomförts.
    Stort tack för er återkoppling. Per Stenmark
    • Jakobsberg - Västra
    2021-05-17
    Per är väldigt snäll, hjälpsam och stödjande i alla aspekter under hela processen från början till slutet.
    Hans kunskap och tydlighet när han kommunicerar är fantastisk.