Per Stenmark är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

och har varit registrerad mäklare sedan 1999. Per Stenmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 103 omdömen sedan 2017-09-04. Per Stenmark har haft 53 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

I mer än tio år arbetade jag som affärsjurist, innan jag istället började som mäklare. Nu har jag varit i branschen i 20 år och jag fascineras fortfarande av yrket och vad det innebär. Möten med alla olika människor är otroligt intressant och jag vill alltid dela med mig av mina kunskaper så gott jag kan. Jag förmedlar allt mellan villor, lägenheter och nyproduktioner och har ett brett kontaktnät och god kännedom om Jakobsberg, eftersom jag är född och uppvuxen här. 2004 köpte jag en tomt i Viksjö vilket gav mig otrolig insikt i de frågor som kan uppkomma genom ett bygge. Välkommen att kontakta mig!
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 103 Läs vad Per Stenmark

• Vi köpte våran nuvarande bostad med hjälp av Per och är supernöjda! Vi hade backat från en budgivning för ett liknande objekt och då tog Per kontakt med förra ägaren av vårt nuvarande hus, som var på väg att annonseras. Vi kom överens och gjorde en fantastisk bostadsaffär! Per skötte det hela mycket professionellt, därför hade vi fullt förtroende för honom. Allt gick jätte smidigt och vi kände att vi fick all information vi behövde. Vi rekommenderar Per till alla er som är redo att sälja eller köpa bostad. Ni kan känna er trygga!
    Philip K köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-10-21
    • 146.0 m²
    • Viksjö
    2020-10-21
  • Vi har köpt en bostad via Per. Trevlig bemötande. Per är duktig och tydlig., mm
    Ali A köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-10-08
    • 114.0 m²
    2020-10-08
  • Jag svarar för min fars räkning vad gäller försäljning av lägenhet i Kallhäll, 3 rok. Vi har anlitat Per som mäklare tidigare och jag har förtroende för honom. Alltid professionellt och trevligt bemötande. Per hittade rätt köpare till lägenheten. Bra!
    Bengt Å sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Kallhäll
    2020-10-07
    Hej, stort tack för att du delar med dig av hur du upplevde transaktionen så här långt. Vi hörs framöver.

Visa svar
  • Vi var kanske inte den smidigaste kunden som köpt ett hus, men Per hanterade det flexibelt och bra.
    Malin S köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 132.0 m²
    2020-10-07
  • Vi köpte ett hus av Per. Uppfattningen var att han var kunnig inom viss byggteknik och underhåll. Han bad aldrig om personnummer eller att få se lånelöftet men känslan var att han ifrågasatte om vi verkligen hade lånelöfte då han frågade ca 5 gånger. Budgivningen blev konstig då vi la ett bud på förmiddagen efter visning men vi fick ingen bekräftelse på att det var mottaget förrän 18:30 på kvällen och då sa han att det fanns tre bud innan oss, som förmodligen var dolda. Dagen efter kom budgivningen igång men alla bud registrerades i efterhand och fel tider och det blev förvirrat i vilken ordning dom lades. Efter att jag skrev att jag tyckte det hanterades dålig, det var först då "sms-kedjan" kom igång. Jag var besviken på detta då det kändes som att han förhalade budgivningen för att vänta in fler. Under kontraktsskrivningen brukar mäklarna berätta de ingående delarna och vad de innebär men Per gick igenom vartenda ord och det tog nästan 3 timmar att skriva kontrakt. Jag ringde min egen mäklare några gånger och frågade om det skulle gå till på det här sättet.. Lite besviken som köpare, men säljarna sa att dom var nöjda med hans arbete.
    Johanna L köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-10-05
    • 88.0 m²
    • Skälby
    2020-10-05
    Hej, tack för att du delar med dig av ur du upplevde hanteringen av ärendet och jag tar till mig av dina synpunkter och försöker löpande förbättra hanteringen. Just budgivningsprocessen är inte alltid helt okomplicerad att hantera. Beklagar också om ni upplevde kontraktsskrivningen som utdragen, men för egen del tycker jag att det är oerhört viktigt att alla parter känner sig bekväma innebörden och konsekvenserna av avtalet.

Visa svar
  • Avväntar till uppdraget är slutfört
    Margareta E köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-10-04
    • 3:a
    • 83.0 m²
    2020-10-04
  • Per är professionell och trevlig och gjorde försäljningen av min bostadsrätt enkel. Pers arbetsinsats översteg mina förväntningar, han var mycket engagerad t.ex. utförde flera extra visningar Per informerade mycket bra om hur allt skulle gå till och fortskridandet under budgivningen. Toppenbra jobbat!
    Evy K sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-10-03
    • 64.0 m²
    2020-10-03
    Hej Evy, tack för din återkoppling och för att du tar dig tid att dela med dig av dina synpunkter och upplevelser.

Visa svar
  • Jag köpte en bostadsrätt genom honom. Han var kunnig och hade ett trevligt bemötande sen gav han all information som han delgav mig. Mäklaren levde upp till mina förväntningar och jag är jättenöjd med mitt köp. Rekommenderar varmt honom som mäklare!
    Gunnel S köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 66.5 m²
    2020-10-02
  • Vi sålde ett radhus och fick mycket bra hjälp och bra råd.
    Anette L sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 5:a
    • 141.5 m²
    • Viksjö
    2020-10-02
  • Hej! Var mycket inkännande och proffsig! Kändes trygg och var mycket trevlig! Skulle gärna rekommendera honom till andra.
    Ingrid F köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 64.0 m²
    2020-10-02
    Hej Ingrid, tack för ditt omdöme, som är viktigt för mig för att få en uppfattning av hur kunderna upplever vårt och mitt arbete.

Senaste försäljningarna

Majvägen