Per Stenmark
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
I mer än tio år arbetade jag som affärsjurist, innan jag istället började som mäklare. Nu har jag varit i branschen i 20 år och jag fascineras fortfarande av yrket och vad det innebär. Möten med alla olika människor är otroligt intressant och jag vill alltid dela med mig av mina kunskaper så gott jag kan. Jag förmedlar allt mellan villor, lägenheter och nyproduktioner och har ett brett kontaktnät och god kännedom om Jakobsberg, eftersom jag är född och uppvuxen här. 2004 köpte jag en tomt i Viksjö vilket gav mig otrolig insikt i de frågor som kan uppkomma genom ett bygge. Välkommen att kontakta mig! Läs mer

Läs vad 78 Läs vad Per Stenmark

• Rabia Y köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-26

Viksjö
    Jag har köpt en 4: a i Viksjö som Per har sålt. Per är kompetent, kunnig och flexibel mäklare. Trevlig och god bemötande samt snabb på att svara. Jag är jätte nöjd! Läs mer
    2020-03-26 Per S svarar Rabia Y
    Hej Rabia, stort tack. Vi ses snart.
  • Janne G köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-21

Jakobsberg
    Jag och min fru har köpt hus i Järfälla och är mycket nöjda med hur Per har hanterat affären. Han har varit seriös på ett mycket trevligt sätt och den genomgång han gjorde vid kontraktsskrivning var tveklöst den mest seriösa jag varit med om. Per förklarade allt på ett mycket pedagogiskt sätt. Läs mer
    2020-03-22 Per S svarar Janne G
    Hej Janne, Stort tack för din feedback på mitt sätt att hantera kontakten och försäljningen. Det är oerhört värdefullt för mig i mitt fortsatta arbete. Vi håller kontakten och önskar er lycka till med försäljningen av er lägenhet.
  • Sandra A köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-03

Jakobsberg
    Köpt villa. Mycket tydlig och kompetent mäklare. Blivit bemött mycket väl och vårt köp har upplevts tryggt med honom som mäklare. Läs mer
    2020-03-04 Per S svarar Sandra A
    Hej Sandra, tack för din återkoppling. Slutförhandlingarna inför kontraktsskrivningen blev intensiva, men bra att ni trots det upplever att ni fick den information ni behövde för att känna er trygga i ert köp. Vi hörs framöver.
  • Marcia G sålde sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-03

Jakobsberg
    I samband med vår villaförsäljning anlitade vi Per som har gedigen erfarenhet som mäklare, vilket medför trygghet. Det märks att han trivs i mötet med människor, och är genuint intresserad av en tydlig och transparent kommunikation- både med säljare och köpare. Han är lättsam och samtidigt professionell.
    Skulle absolut anlita honom igen! Läs mer
    2020-03-03 Per S svarar Marcia G
    Hej Marcia, stort tack för ditt omdöme och för att du tar dig tiden att ge konstruktiv återkoppling. Det är verkligen viktigt att få kunders omdömen, så att jag fortsätt kan utvecklas som mäklare.
  • Mehmet C köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-02-10

Jakobsberg
    Jag och min fästmö köpte precis ett bostadsrätt/lägenhet, vi blev bra bemött och fick all info som behövdes. Per (mäklaren) var väldigt trevlig och verkade väldigt erfaren. Vi är jätte glada att få den hjälp vi har fått och tacksamma för det. Läs mer
    2020-02-10 Per S svarar Mehmet C
    Hej Mehmet, tack för att du tog dig tid att ge feedback på hur du upplevt köpet, så här långt. Vi hörs framöver.
  • Merve U köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-02-08

Jakobsberg
    Köpt en bostadsrätt i form av lägenhet. Per har varit framåtriktad samt väldigt öppen och tydlig med information. Detta både under visningsdagen, budgivningen samt efter kontraktsskrivningen. En mäklare som rekommenderas! Läs mer
    2020-02-09 Per S svarar Merve U
    Hej Merve, stort tack för din återkoppling och på återhörande.
  • Thomas C sålde sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-01-13

Viksjö
    Vi anlitade Per Stenmark på Husman & Hagberg när vi åter igen skulle försöka sälja vår villa i Viksjö och tänk han var precis vad som behövdes!! Per är otroligt professionell, han är kunnig och har en otrolig social kompetens. Han har även det där som är så viktigt (tycker vi) när man säljer...att hela tiden få återkoppling! Måste säga att allt gick som "en dans" - han fortsätter också att briljera med allt efterarbete som kommer med deklarationer, betalning av skatter osv... I dag med facit i hand vet jag inte om jag skulle rekommendera någon annan än just Per. Nöjda, glada och tacksamma för all hjälp är vi! Läs mer
    2020-01-13 Per S svarar Thomas C
    Hej Thomas, stort tack för förtroendet och er viktiga feedback som är en förutsättning för att fortsättningsvis kunna utvecklas. Önskar er fortsatt lycka till i nya bostaden.
  • Lotta B köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-12-13

Viksjö
    Har köpt ett radhus i Järfälla genom HusmanHagberg. Har använt denna mäklarfirma många gånger i familjen. Alltid lika nöjd över deras proffsighet. Både som köpare och säljare. Per Stenmark är kunnig, saklig och tydlig. Alltid glad och har trevligt bemötande. Man känner sig trygg både som säljare o köpare. Läs mer
    2019-12-16 Per S svarar Lotta B
    Hej Lotta, stort tack för ert fortsatta förtroende för oss på HusmanHagberg.
  • Monica Linnéa S sålde sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-12-08

Viksjö
    Bra bemötande, pålitlig och professionell. Han gjorde sitt jobb så som jag förväntat mig. Läs mer
    2019-12-09 Per S svarar Monica Linnéa S
    Hej Monica, stort tack för att du tog dig tid att ge mig din feedback och för ditt förtroende att hjälpa dig med försäljningen av din bostad.
  • Sophie I sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-11-19

Jakobsberg
    Fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande av Per
    En bra stöttning och uppdatering under hela processen

Är riktigt nöjd och glad! Läs mer
    2019-11-19 Per S svarar Sophie I
    Hej Sophie, stort tack för din feedback, viktigt för mig.

Senaste försäljningarna

Avstyckningsvägen