Per Stenmark
Registrerad mäklare sedan 1999-08-09
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-14
2019-07 - 2020-06
I mer än tio år arbetade jag som affärsjurist, innan jag istället började som mäklare. Nu har jag varit i branschen i 20 år och jag fascineras fortfarande av yrket och vad det innebär. Möten med alla olika människor är otroligt intressant och jag vill alltid dela med mig av mina kunskaper så gott jag kan. Jag förmedlar allt mellan villor, lägenheter och nyproduktioner och har ett brett kontaktnät och god kännedom om Jakobsberg, eftersom jag är född och uppvuxen här. 2004 köpte jag en tomt i Viksjö vilket gav mig otrolig insikt i de frågor som kan uppkomma genom ett bygge. Välkommen att kontakta mig! Läs mer

Läs vad 87 Läs vad Per Stenmark

• Carin Per Birgitta L sålde sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-06-24

Sålt villa.
    Mycket bra bemötande
    Tillgänglig, svarar snabbt på frågor.
    Har gått igenom taktik med oss.
    - Fick lite mindre än förväntat för huset, kanske inte Pers fel men om vi hade fått begärt eller högre hade han fått 5+ Läs mer
    2020-06-26 Per S svarar Carin Per Birgitta L
    Hej Carin, tack för feedback. Hälsningar Per
  • Jonas B köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-06-15

Skälby
    Vi har köpt hus genom Per och är väldigt nöjda med hela processen. Vi letade i över 1 år och träffade där igenom många olika mäklare som har givit många olika intryck. Husköp är oftast den största affären man gör i livet och det finns mycket att tänka på som vi var oroliga över, det finns ingen tvekan om att Per är den som givit oss störst känsla av trygghet. Han är lugn, korrekt, har stor erfarenhet och är ett bra bollplank. Köper vi ett nytt hus vill vi köpa av Per igen. Läs mer
    2020-06-15 Per S svarar Jonas B
    Hej Jonas, stort tack för din feedback, som är oerhört viktigt för min fortsatta utveckling. Hälsa Rebecca.
  • Matilda B köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-06-07

Jakobsberg
    Bra kommunikation, trevlig och tillmötesgående.
    Jättenöjd! Läs mer
    2020-06-07 Per S svarar Matilda B
    Hej Matilda, tack för din återkoppling.
  • Marie V sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-05-17

Jakobsberg
    Toppklass. Professionell, kunnig, noggrann, korrekt och framförallt mycket trevlig. Läs mer
    Per S gillar detta
  • Stig D sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-05-16

Sålt en bostadsrätt.
    Per Stenmark har varit lätt att ha och göra med. Samarbetet har varit jättebra. Alltid fått återkoppling vid kontakterna. Läs mer
    2020-05-17 Per S svarar Stig D
    Hej Maud, stort tack för ditt omdöme. Det är som alltid viktigt för mig att få återkoppling från hur kunderna upplever mitt arbetssätt.
  • Stefan A sålde en tomt med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-05-12

Jakobsberg - Polhem
    Per är extremt erfaren, service minded och dessutom noggrann och väldigt ärlig och trevlig som person. Läs mer
    2020-05-12 Per S svarar Stefan A
    Hej Stefan, stort tack för att du tog dig tid att ge konstruktiv återkoppling, som är oerhört betydelsefullt för mig i min fortsatta utveckling.
  • Peter Pirelli B sålde en tomt med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-04-25

Barkarby
    Fick Pers hjälp att sälja min tomt. Allt gick smidigt och bra. Läs mer
    2020-04-26 Per S svarar Peter Pirelli B
    Hej Peter, tack för förtroendet och för din feedback. Vi håller kontakten.
  • Richard W sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-04-18

Bolinder Strand - Kallhäll
    Sålde vår lägenhet via Per Stenmark och han var en mycket bra mäklare. Helt outröttlig trots ett svårt läge. Vi hade många visningar och till slut hittade han en lösning. Vi är mycket nöjda. Svarar eller återkommer alltid väldigt fort. Tydlig på att förklara och man fick en känsla att man aldrig lämnades ensam trots som jag skrev en mycket svår situation. Jag skulle varmt rekommendera Per om du vill sälja din bostad. Läs mer
    2020-04-19 Per S svarar Richard W
    Hej Richard, stort tack för din feedback. Även om jag jobbat länge i den här branschen så är det oerhört viktigt att hela tiden få del av kundernas uppfattning. Nu ska vi också bara slutföra försäljningen också.
  • Zizi K sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-04-16

4:a
    Bolinder Strand - Kallhäll
    Mycket professionell och kunnig Läs mer
    2020-04-17 Per S svarar Zizi K
    Hej Zizi, tack för din feedback. Nu ska vi bara slutföra affären.
  • Rabia Y köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-26

4:a
    Viksjö
    Jag har köpt en 4: a i Viksjö som Per har sålt. Per är kompetent, kunnig och flexibel mäklare. Trevlig och god bemötande samt snabb på att svara. Jag är jätte nöjd! Läs mer
    2020-03-26 Per S svarar Rabia Y
    Hej Rabia, stort tack. Vi ses snart.

Senaste försäljningarna

Månadsvägen