Per Stenmark

Per Stenmark

Per Stenmark är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Per Stenmark har varit registrerad mäklare sedan 1999-08. Per Stenmark har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 215 omdömen med ett betyg på 4.8. Per Stenmark har haft 46 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

I mer än tio år arbetade jag som affärsjurist, innan jag istället började som mäklare. Nu har jag varit i branschen i 20 år och jag fascineras fortfarande av yrket och vad det innebär. Möten med alla olika människor är otroligt intressant och jag vill alltid dela med mig av mina kunskaper så gott jag kan. Jag förmedlar allt mellan villor, lägenheter och nyproduktioner och har ett brett kontaktnät och god kännedom om Jakobsberg, eftersom jag är född och uppvuxen här. 2004 köpte jag en tomt i Viksjö vilket gav mig otrolig insikt i de frågor som kan uppkomma genom ett bygge. Välkommen att kontakta mig!

2023-07 - 2024-06

215 omdömen om Per Stenmark

Sedan starten hos Reco 2017
Cecilia L
Viksjö

Jättenöjd med Per! Fanns där under hela processen och var kunnig och informativ.

Svar från Per Stenmark

Stort tack för er återkoppling.

Adam R
Viksjö

Per gjorde ett jättebra jobb vid köpet av vårt radhus. Kontraktsskrivningen var väldigt bra genomfört, mycket tydligt. Visste exakt vad jag skrev under på och kunde känna mig säker.

Svar från Per Stenmark

Tack för er återkoppling och utmärkt att ni kände er trygga under processen.

Ulla Katarina A
Viksjö

Mycket professionellt men ändå personligt bemötande. Flexibel och snabb återkoppling i alla lägen. Vi är mycket nöjda och tacksamma för all hjälp i samband med försäljningen av vår bostad.

Svar från Per Stenmark

Stort tack för förtroendet och för vänligt omdöme.

Charlotta D
Viksjö

Professionell och saklig. Noga med detaljer och ser till att alla parter är införstådda, Rekommenderas varmt

Svar från Per Stenmark

Tack för ditt vänliga och konstruktiva omdöme.

Andreas V
Viksjö

Kunnig och påläst, mycket erfaren och gav ett tryggt intryck. Trevligt bemötande och inte påstridig alls.

Svar från Per Stenmark

Tack för konstruktiv och trevlig feedback av er kundupplevelse.

Rune Roland B
Viksjö

Mkt trevlig och kunnig! Engagerad!

Åsa Johanna Marie M
Jakobsberg - Västra

Mycket trevlig kunnig mäklare. Snabb på återkoppling samt överförande av information. Under hela tiden. Kan bara varmt rekommendera Per Stenmark

Svar från Per Stenmark

Stort tack för ert vänliga omdöme, mycket värdefullt för mig.

Elisabeth A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Har god erfarenhet av Per som varit länge i branschen. Mycket tillmötesgående och kunnig.

Svar från Per Stenmark

Stort tack för vänligt omdöme. Det är av naturliga skäl oerhört viktigt att få kundernas intryck av vårt agerande.

Annelie Elisabeth R
Jakobsberg

Erfaren och kunnig mäklare som hjälpte oss med en snabb och bra försäljning. Per var flexibel med videomöten då vi inte alltid kunde ses fysiskt. Snabb på att respondera och uppdatera oss om försäljningen. Proffsig.

Svar från Per Stenmark

Stort tack för konstruktivt och vänligt omdöme.

Carl Henrik R
Jakobsberg

Per har varit mycket trevlig, trygg och enkel att ha att göra med i hela processen. Stabil och kunnig och bra dialog!

Svar från Per Stenmark

Stort tack för ditt vänlig omdöme.