Per Stenmark
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-02 - 2019-01
I mer än tio år arbetade jag som affärsjurist, innan jag istället började som mäklare. Nu har jag varit i branschen i 20 år och jag fascineras fortfarande av yrket och vad det innebär. Möten med alla olika människor är otroligt intressant och jag vill alltid dela med mig av mina kunskaper så gott jag kan. Jag förmedlar allt mellan villor, lägenheter och nyproduktioner och har ett brett kontaktnät och god kännedom om Jakobsberg, eftersom jag är född och uppvuxen här. 2004 köpte jag en tomt i Viksjö vilket gav mig otrolig insikt i de frågor som kan uppkomma genom ett bygge. Välkommen att kontakta mig! Läs mer

Läs vad 47 kunder tycker om Per Stenmark

• Anna Karin Maria Sabelström H sålde sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-02-19

7:a
    147m²
    Vi anlitade Per inför försäljningen av vårt hus. Per är en mycket gedigen mäklare som har lång erfarenhet vilket känns mycket tryggt i en husaffär.

Han fanns med i alla stadier under processen och guidade med van hand. Han visade vidare på ett stort engagemang och mycket hög tillgänglighet. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Per! Läs mer
  • Alisa M köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-02-19

83m²
    Köpt en bostadsrätt.

Vi blev bemötta på ett väldigt trevligt sätt.

Vi förväntade oss en nogrann beskrivning av hur allt går till då det var vårt första köp. Det fick vi. Vi fick även tydliga och snabba svar på alla våra frågor.

Sammanfattningsvis är vi super nöjda! Läs mer
  • Fredrik H köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-02-18

140m²
    Viksjö
    Sakligt och professionellt bemötande. Tillgodosåg våra önskemål och såg till att affären löpte smidigt. Läs mer
  • Björn Yngve H sålde sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-01-31

175m²
    Jakobsberg
    Har haft denna mäklare vid tidigare försäljning och var då liksom nu mycket nöjd.

Då liksom nu sålde jag en villa Läs mer
    2019-01-31 Per S svarar Björn Yngve H
    Hej Björn, tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme. Det är viktigt för mig att få återkoppling från kunderna. Vi hörs.
  • Zhigang L köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-01-02

99.5m²
    Barkarbystaden
    Per Stenmark var så aktiv/possitiv hela väg och jag rekommenderar honom starkt när ni ska sälja din bostad! Läs mer
  • Aso N
    Aso N köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-12-24

67.8m²
    Jakobsberg
    Saknade en spegeldörrar, det är en brist, men han talade inte om antingen säljaren köpa ett nytt skjutdörr eller köparen, och gav intet tid att tala om det, och räknade inte att jag ta hand om dödsboet på min eget bekostnad , skulle hade jag fått i form av avdrag eller få hela dödsboet . Men de talade också om halva februari månads hyran som jag vill inte betala förrän mars månad, eftersom jag måste ha tillträde och tid för att laga kakel i badrummet som istället få den lagad jag erbjudit få hela dödsboet, vilket som jag sagt halva dödsboet måste kastas köra till tippen för återvinning, det är mer besvär än att nytta. Men vi får se vad jag kommer och få i ersättning som vi har kommit överens för kakel och spegel skjutdörr. Jag menar det borde han var lite snällare mot mig eftersom jag accepterade utgångspriset, men han printat ut allt utan men medvetenhet och bad mig skriva på mer än 50 signatur jag har gjort.och på första och andra visning var stressigt och avtal skrivning var skrivits utan mig. Men jag hoppas på gott avslutning, vi få se hur det blir? Men han är helt ok.. tack för er alla på Husman Hagberg, god jul och gått nytt år. Läs mer
  • Anna C köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-12-19

127m²
    Jakobsberg
    Köpte ett hus som han ansvarade för. Professionell och lätt att göra med. Läs mer
  • Mikael E
    Mikael E köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-12-14

73.5m²
    Barkarbystaden
    Per var excellent i alla hänseenden Läs mer
    2018-12-14 Per S svarar Mikael E
    Hej Mikael, stort tack för din feedback och stort lycka till i era respektive lägenheter.
  • Gunnar H köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-12-08

111.4m²
    Jakobsberg
    Jag har köpt, bemött med bra service och respekt .Tydligt och ärlig information .
    Mycket bra samarbete . Läs mer
    2018-12-09 Per S svarar Gunnar H
    Hej Gunnar, tack för att du tog dig tid att redovisa dina intryck. Jag önskar er lycka till med renoveringen av lägenheten och hoppas att ni kommer att trivas i den.
  • Tsogbadrakh B köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-12-07

95m²
    Barkarbystaden
    hej Vi såg en annons på facebook och hittade denna lägenheten och mäklaren var Per Stenmark. Han är jätte trevlig, trovärdig, duktig på sitt jobb. Vi har ingen åning hur funkar med att köpa en bostad. Då hjälpte han mycket med sakerna och forklarade tydligt. Vi är super nöjda att samarbetade med Per Stenmark. Läs mer

Senaste försäljningarna

Viggengatan