Per Stenmark
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-09
I mer än tio år arbetade jag som affärsjurist, innan jag istället började som mäklare. Nu har jag varit i branschen i 20 år och jag fascineras fortfarande av yrket och vad det innebär. Möten med alla olika människor är otroligt intressant och jag vill alltid dela med mig av mina kunskaper så gott jag kan. Jag förmedlar allt mellan villor, lägenheter och nyproduktioner och har ett brett kontaktnät och god kännedom om Jakobsberg, eftersom jag är född och uppvuxen här. 2004 köpte jag en tomt i Viksjö vilket gav mig otrolig insikt i de frågor som kan uppkomma genom ett bygge. Välkommen att kontakta mig! Läs mer

Läs vad 63 Läs vad Per Stenmark

• Uno S sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-10-10

Jakobsberg
    jag har sålt en etagelägenhet på 90 kvadratmeter, och på 4rok.

På ett bra sätt.

Jag hade inga färväntningar utan mäklaren har gjort vad han kunde med tanke på säljmarknaden.

så här efteråt tycker jag att han har gjort ett bra jobb.
    Jag tycker att samarbetet fungerade utmärkt mellan mig och mäklaren. Så jag är nöjd att försäljningen av min lägenhet.
    Jag har stort förtroende för Husman Hagberg som jag tidigare
    haft att göra med.
    Mina bästa hälsningar till Per Stenmark.
    Från Uno Stedman. Läs mer
    2019-10-11 Per S svarar Uno S
    Hej Uno, stort tack för ditt omdöme. Vi fick verkligen kämpa tillsammans.
  • Faezeh S köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-10-09

Lägehet
    Ekedalsvägen
    Mäklaren är dåligt på sitt jobb
    Jag är nid och tack sam Läs mer
    2019-10-10 Per S svarar Faezeh S
    Hej, tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid. Lite osäker på vad du menar när nu skriver att mäklaren är dålig på sitt jobb, samtidigt som du ger högsta betyg. Kan det vara så att något blev lite fel i din formulering? Vi ses på tillträdet.
  • Sara Helena S sålde sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-10-07

Viksjö Hummelmora
    Mycket proffsig och erfaren mäklare. Alltid lätt att få kontakt med, ger bra råd och stöd och är samtidigt lyhörd för vad vi som säljare önskar. Skulle absolut välja Per igen om försäljning skulle bli aktuell igen i framtiden. Läs mer
    2019-10-08 Per S svarar Sara Helena S
    Hej Sara, stort tack för att du tog dig tid att ge mig konkret feedback, det känns oerhört angeläget att hela tiden försöka utveckla sitt arbetssätt.
  • Göran S sålde sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-10-07

Viksjö Hummelmora
    Sålt villa i Viksjö.
    Per är alltid tillgänglig, snabb på att ge bra svar på de frågor vi har haft. Läs mer
    Per S gillar detta
  • Sofie-Louise Å köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-09-27

Bolinder Strand - Kallhäll
    Köpt en lägenhet i Kallhäll.
    Bra och tryggt bemötande. Läs mer
    Per S gillar detta
  • Beate R sålde sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-09-19

Jag har sålt en bostadsrätt på 3 rum och 73 kvm

Mycket trevligt bemötande, återkom direkt när man sökt Per och han var upptagen.

Jjag viĺle sälja min lägenhet och Per förmedlade den på ett proffsigt sätt.

Per var trevligt att ha att göra med, öppen och Glad. Läs mer
    2019-09-19 Per S svarar Beate R
    Hej Beate, stort tack för att ditt omdöme och för att du tog dig tid av svara. Det är viktigt för mig.
  • Anwar M köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-09-14

Köpte radhus
    Per var väldigt hjälpsam och trevligt Läs mer
  • Normatova Shahlo A köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-06-06

Jakobsberg
    Jag har köpt ett lägenhet som ligger i nära Jakobsberg vård centralen . Jag vill säga med ett ord att Per Stenmark är jättehjälpsam och han förklarat allt som jag behövde . Läs mer
  • Cecilia D köpte sitt hus med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-05-31

Viksjö
    Köpt hus, mycket proffsigt och kompetent bemötande. Kan varmt rekommendera Per Stenmark. Läs mer
    Per S gillar detta
  • Andreas L köpte sin lägenhet med hjälp av Per Stenmark en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-05-20

Viksjö
    Köpte min första lägenhet med Per som mäklare.
    Per gav ett väldigt seriöst och vänligt bemötande. Det gick alltid att få tag på Per och jag fick snabbt svar på mina frågor.
    Jag är mycket nöjd över att ha Per som mäklare! Läs mer
    2019-05-20 Per S svarar Andreas L
    Hej Andreas, stort tack för att du tog dig tid att lämna ditt omdöme. Det är som alltid viktigt att få återkoppling från sina kunder.

Senaste försäljningarna

Slöjdvägen