Erika Aspenberg

Erika Aspenberg

Erika Aspenberg är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Erika Aspenberg har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Erika Aspenberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 323 omdömen med ett betyg på 4.8. Erika Aspenberg har haft 49 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

12 års erfarenhet gör skillnad!
Utmärkelser: Järfällas mest rekommenderade mäklare 2019/21, i Sthlm län 2018 samt eget avsnitt i podden ”Sveriges bästa mäklare” 2020.

Sedan år 2011 har jag haft förmånen att ha världens bästa jobb - att förmedla bostäder här i Järfälla med kommunens främsta mäklarteam. Idag arbetar jag både som delägare och mäklare och har under dessa år förmedlat hundratals bostadsdrömmar, allt mellan lägenheter till villor och nyproduktion till tomter. Privatpersoner och dödsbon. Jag har placerat mig på topplistan som den bästsäljande mäklaren i hela HusmanHagberg Sverige och jobbar alltid för en fortsatt god försäljning parallellt med nöjda kunder. Jag tror på att agera med hjärtat i varje bostadsaffär och att våga vara mänsklig. Det betyder att jag ibland både skrattar, fäller tårar, ger en kram och kämpar med mina kunder. Allt beroende på situation och affär. Din affär är precis lika viktig för mig som den är för dig och det märker du direkt med mitt engagemang!

Det är viktigt att inte glömma att jag kommer rakt in i människors liv och för det krävs en respekt och en ödmjukhet från mig som mäklare. Självklart är affärsmässighet och professionalism grundstenarna, utan det lyckas ingen, men det viktigaste är fingertoppskänslan och engagemanget som människa och mäklare i varje affär. Det leder till ett förtroende och en tillit som skapar goda affärer. Det gläder mig verkligen att se hur nöjda mina kunder är och att få hjälpa människor vidare i livet, från punkt A till punkt B, det är passionen i mitt yrke.

För mig är du som kund viktigast, med en ärlighet och hjälpsamhet utvecklas fina relationer mellan mig och mina kunder vilket förgyller min vardag som mäklare. Välkommen att ta min hjälp i din försäljning! Jag lovar att göra allt för att på bästa sätt hjälpa dig mot dina nya mål och jag lovar att min erfarenhet gör skillnad för dig och din affär, jag får din bostad såld i denna mer utmanande marknad!

2023-07 - 2024-06

323 omdömen om Erika Aspenberg

Sedan starten hos Reco 2018
Stefan Birger E
Skälby

Har endast gott att säga om Erika. Skulle lätt anlita henne igen vid försäljning av bostad!👍👍

Charlotta D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Barkarbystaden

Rekommenderar Erika varmt. Så professionell och ödmjuk i sin mäklarroll. Inlyssnande och sätter kunden i fokus. Att hon dessutom är charmig och lättsam som person har gjort hela processen så mycket lättare och med största sannolikhet även gjort alla parter nöjda. Engagerad mäklare som fått mig som säljare att känna mig oerhört trygg och lugn.

Sofia J
Jakobsberg - Söderdalen

Det tog längre tid än tänkt men Erika var ihärdig, tillmötesgående och professionell genom hela processen. Tack Erika!

Lovisa Carolina E
Skälby

Erikas utstrålning, positivitet och professionalitet var det som först fångade min uppmärksamhet. Under försäljningsprocessen blev det tydligt hur ambitiös, trevlig, tillmötesgående och oerhört kunnig hon är. Vi är mer än nöjda med Erika som vår mäklare vid försäljningen av vår villa. Rekommenderas varmt!

Kim A
Köpte sitt hus med hjälp av Erika Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Trevlig och påläst mäklare tycker jag

Katarina T
Viksjö

Hej. Erika är mycket duktig och seriös i sitt arbete som mäklare. Hon har ett positivt driv och vill att de hus hon hjälper till försäljning skall gå snabbt och smidigt. Hon snappar upp vilka som kan vara intresserade av objektet lite mer. Dock tycker jag att det kan läggas för stor vikt vid House Stiling.

Carl L
Jakobsberg - Västra

Erika är välorganiserad, effektiv, snabbtänkt, pålitlig och mycket kunnig i sitt yrke. Kan med nöje ge henne mina allra bästa rekommendationer!

Gert O
Skälby

Erika är bra på att förklara allt som har med försäljning att göra Är positiv och lätt att samarbeta med.

Dina R
Kallhäll

Det var inget fel på Erika som mäklare, men jag fick inte det värde på bostaden som jag förväntade mig eftersom marknaden är död. Jag var inte helt nöjd med fotograferingen, men hon erbjöd sig att ta om bilderna om så önskades.

Jaana Ann-Mari R
Jakobsberg

Trevlig bemötande av mäklaren. Hon var intresserad, aktiv och lyssnade på våra önskemål. Försäljningen gick smidigt.