Erika Aspenberg

Erika Aspenberg

Erika Aspenberg är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Erika Aspenberg har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Erika Aspenberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 290 omdömen med ett betyg på 4.9. Erika Aspenberg har haft 47 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

12 års erfarenhet gör skillnad!
Utmärkelser: Järfällas mest rekommenderade mäklare 2019/21, i Sthlm län 2018 samt eget avsnitt i podden ”Sveriges bästa mäklare” 2020.

Sedan år 2011 har jag haft förmånen att ha världens bästa jobb - att förmedla bostäder här i Järfälla med kommunens främsta mäklarteam. Idag arbetar jag både som delägare och mäklare och har under dessa år förmedlat hundratals bostadsdrömmar, allt mellan lägenheter till villor och nyproduktion till tomter. Privatpersoner och dödsbon. Jag har placerat mig på topplistan som den bästsäljande mäklaren i hela HusmanHagberg Sverige och jobbar alltid för en fortsatt god försäljning parallellt med nöjda kunder. Jag tror på att agera med hjärtat i varje bostadsaffär och att våga vara mänsklig. Det betyder att jag ibland både skrattar, fäller tårar, ger en kram och kämpar med mina kunder. Allt beroende på situation och affär. Din affär är precis lika viktig för mig som den är för dig och det märker du direkt med mitt engagemang!

Det är viktigt att inte glömma att jag kommer rakt in i människors liv och för det krävs en respekt och en ödmjukhet från mig som mäklare. Självklart är affärsmässighet och professionalism grundstenarna, utan det lyckas ingen, men det viktigaste är fingertoppskänslan och engagemanget som människa och mäklare i varje affär. Det leder till ett förtroende och en tillit som skapar goda affärer. Det gläder mig verkligen att se hur nöjda mina kunder är och att få hjälpa människor vidare i livet, från punkt A till punkt B, det är passionen i mitt yrke.

För mig är du som kund viktigast, med en ärlighet och hjälpsamhet utvecklas fina relationer mellan mig och mina kunder vilket förgyller min vardag som mäklare. Välkommen att ta min hjälp i din försäljning! Jag lovar att göra allt för att på bästa sätt hjälpa dig mot dina nya mål och jag lovar att min erfarenhet gör skillnad för dig och din affär, jag får din bostad såld i denna mer utmanande marknad!

290 omdömen om Erika Aspenberg

Sedan starten hos Reco 2018
Gert O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Hon är trevlig,kunnig och förklara saker på ett bra sätt. Högsta betyg!

Therese Maria K
Viksjö Hummelmora

Erika är en väldigt trevlig mäklare väl bemött. Tydlig och snabb på återkoppling.

Emile E
Köpte sitt hus med hjälp av Erika Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö Hummelmora

Erika var väldigt förstående och hjälpsam. Grym mäklare! Rekommenderar starkt.

Svar från Erika Aspenberg

Tack för din fina feedback och kul att du skulle kunna rekommendera mig vidare!

Erika Ö
Kallhäll

Med Erika som mäklare känner man sig trygg som köpare. Hon är professionell, transparent och medmänsklig i sitt yrke.

Svar från Erika Aspenberg

Medmänsklig <3 Tack! Det värmde verkligen då jag försöker jobba med just känslan av att jag är mäklare men också människa och jag möter människor mitt i livet, med allt vad det innebär. Då gäller det att lyssna och mötas i de stunderna.

Youssra A
Köpte sitt hus med hjälp av Erika Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Jakobsberg - Västra

Vi hade glädje att arbeta med Erika under processen att köpa vår bostad och vår erfarenhet kunde inte ha varit bättre. Erika är en mycket professionell och erfaren mäklare som verkligen tog sig tid att förstå våra behov och önskemål. Hennes förmåga att lyssna och anpassa sig efter vår situation gjorde att vi kände oss trygga och väl omhändertagna under hela köpprocessen. Med sin expertis hittade hon den bästa lösningen för oss. Vi är nöjda med resultatet. Utan tvekan rekommenderar vi Erika starkt till alla som söker en pålitlig och engagerad fastighetsmäklare.

Svar från Erika Aspenberg

Stort tack för att du så utförligt beskriver er upplevelse, vad bra det ändå blev tillslut! Vi ses vid tillträdet, ta hand om er tills dess!

Henry F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Erika Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
Jakobsberg

Erika är mycket kunnig och trevlig. Hon lyssnade till våra önskemål, men kom också med användbara tips i samband med försäljningen. Vid kontraktsskrivningen var hon också till stor hjälp även för köparen. Rekommenderar Erika som mäklare i Järfälla och norra Stockholm.

Svar från Erika Aspenberg

Tack Henry, andra gången jag får förmånen att hjälpa till i förmedling åt dig/er och det gläder mig att du hörde av dig tillbaka. Resultatet blev över förväntan gällande att det gick snabbare än vi först räknat med. Härligt när det blir så bra och allt "klaffar"!

Kristina D
Jakobsberg

Erika har varit och är ett jättebra stöd i mitt första egna bostadsköp

Svar från Erika Aspenberg

Ja men hejja, tänk vilken grej! Din första egenägda bostad, stort grattis! Väl mött på tillträdet och tack för att du tog dig tid att svara.

Daniel O
Viksjö Hummelmora

Erika Aspenberg var trevlig, professionell, ärlig och tydlig i sin kommunikation. Vi kände oss mycket trygga genom hela bostadsköpet.

Svar från Erika Aspenberg

Vad härligt att höra att ni upplevde mig så - viktigt för mig att vara mer än en mäklare som hanterar allt i processen. Att tillföra ett mervärde för er gläder mig!

Andreas F
Barkarby

En mäklare i högsta klass. Tydlig, trevlig och effektiv!

Svar från Erika Aspenberg

Tack snälla du! Uppskattar vår kommunikation och samarbete som fungerat mycket väl genom hela processen.

Denise S
Viksjö Hummelmora

Erika har verkligen varit vår stora trygghet i hela bostadsförsäljningen. Lätt att prata och bolla med och hjälpt oss hela vägen! Rekommenderar varmt

Svar från Erika Aspenberg

Underbara ni, tänk att ni tillslut kan ta steget till drömhuset på annan ort. Fantastiskt, förväntar mig ändå en påse med de omtalade vaniljbullarna innan flyttlasset går : ) Vi ses, tack för ett fint samarbete!