Nina Strange

Nina Strange

Nina Strange är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Nina Strange har varit registrerad mäklare sedan 2005-12. Nina Strange har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-03 och har fått 66 omdömen med ett betyg på 4.8. Nina Strange har haft 36 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

66 omdömen om Nina Strange

Sedan starten hos Reco 2023
Rumeysa A
Kallhäll

väldigt trevlig med bra bemötande.

Robert Åke Kristofer S
Sålde sitt hus med hjälp av Nina Strange en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Trevligt bemötande. Stort engagemang för försäljningen. Högt intresse samt stor kunskap. Helt enkelt ett riktigt bra jobb. Kan varmt rekommendera Nina.

Tack snälla, hoppas ni skall trivas i ert nya boende :-) Mvh Nina

Ziad I
Jakobsberg

Jag blev bemött på ett mycket vänligt och professionellt sätt. Mäklaren hade en verklig bra erfarenhet och jag är verkligen nöjd med. Mycket vänlig och förklarade på ett bra sätt på hur allting går till t ex köpet av lägenheten.

Svar från Nina Strange

Hej Ziad. Det var så roligt att vara dig behjälplig vid din första bostadsaffär. Hoppas du skall trivas bra :-) Mvh Nina

Stene L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Strange en del av HusmanHagberg Järfälla
Jakobsberg

Hon är toppen. Full koll och tillmötesgående, lyhörd för våra behov och önskemål

Svar från Nina Strange

Tack snälla Stene. Att få sälja om den bostad som din mamma köpte av mig för 12 år sedan kändes speciellt. Mvh Nina

Linnéa H
Viksjö

Vi köpte ny bostad via Nina. Mycket bra bemötande, väldigt hjälpsam och stöttande genom hela affären!

Svar från Nina Strange

Men fina Linnea, så glad att ni hittar er nya bostad och att jag fick förmånen att hjälpa er🙏🏻. Med vänlig hälsning, Nina

Magnus W
Viksjö

Köpte med hjälp av Nina, och hade kontakt redan i somras men nu blev det istället en snabb affär när skarpt läge infann sig. God upplevelse! Bra blandning av drivet sälj och personlig service kan man säga.

Svar från Nina Strange

Hej Magnus, men vilken otrolig resa vi haft och så glad att ni till slut hittade er nya bostad. Välkomna till Viksjö Nina

Carin Lillemor S
Sålde sitt hus med hjälp av Nina Strange en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

En professionell Qvinna med mycket kunskap och förklara alla steg tydligt. En trygghet att ha med sig genom sitt stora beslut att sälja sitt boende.. Kan varmt rekommendera Nina som mäklare. Är glad att vi fick Nina och kommer vi hamna i att köpa eller sälja något annat boende , så kommer jag med 100% anlita Nina igen .

Svar från Nina Strange

Tack! Man har förmånen att få träffa människor i detta yrke som blir så mycket mer. Bara att lyfta luren, jag finns där. Med vänlig hälsning, Nina

Emelie W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Strange en del av HusmanHagberg Järfälla
Viksjö

Bra och trevligt bemötande. Rak och ärlig så man får ett förtroende för henne. Kunnig!

Svar från Nina Strange

Tack Emelie för att jag fått förmånen att hjälpa er på denna resa. Med vänlig hälsning, Nina

Sebastian A

Kanonmäklare som även långt efter försäljning finns tillgänglig för eventuella funderingar. Bara positiva saker att säga om Nina. 10/10

Nina S gillar detta
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Svar från Nina Strange

Tack för det värmande orden. Det värmer så, och också att ni som köpare eller säljare förstår att vi fortsatt alltid finns där. Med vänlig hälsning, Nina

Alexandra L
Bolinder Strand - Kallhäll

Trevlig, hjälpsam och professionell man märker att Nina har många år av erfarenhet av sitt yrke och man känner sig trygg med hennes kunskap!

Svar från Nina Strange

Hej. Tack snälla för de fina orden och att jag hade förmånen att hjälpa er hitta er första egna bostad. Hoppas ni skall trivas. Med vänlig hälsning, Nina