Johan Aspenberg

Johan Aspenberg

Johan Aspenberg är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

Johan Aspenberg har varit registrerad mäklare sedan 2007-11. Johan Aspenberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.6. Johan Aspenberg har haft 18 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

För närvarande på föräldraledighet till september 2021. Jag kommer fortsatt hjälpa dig som är tidigare säljare, köpare eller om jag värderat, fotograferat eller förberett din försäljning. Du som fått mig på rekommendation är även du varmt välkommen att kontakta mig så ser jag till att du får hjälp vidare på bästa möjliga sätt. I övriga ärenden hänvisar jag till mina kollegor på 08-580 104 60.

Jag har stor passion för bostäder och har sedan år 2007 förmedlat hundratals lägenheter och villor. När du anlitar mig som mäklare kan du räkna med ett engagemang och en ödmjukhet över det vanliga. Jag förstår att bostadsaffären är ditt livs största affär och jag har varit med både när marknaden gått upp och ned. Kundnöjdhet är det allra viktigaste för mig och jag gläds varje gång en kund rekommenderar mig vidare efter ett gott samarbete - det är förtroendet jag strävar efter. Mitt mål är alltid att leverera den tryggaste av tjänster, där du hela tiden är i fokus. Välkommen in på kontoret i Viksjö så tar vi en kopp kaffe!

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 79 Läs vad Johan Aspenberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    2021-02-27
    Jag har sålt en bostadsrätt med hjälp av Johan Han är mycket professionell och samtidigt personlig Kan rekommendera honom starkt
    • Kallhäll
    2021-02-05
    Johan har absolut uppfyllt våra förväntningar när han sålt vår lägenhet.
    Vi är mycket nöjda. Johan har varit tillmötesgående och väldigt informativt i varje steg av försäljningen vilket skapar trygghet hos oss.
    2021-01-12
    Jag har köpt och sult hos Johan han är en kunnig mäklare.
    2020-12-11
    Har på ett professionellt och förtroendeingivande sätt sålt en bostadsrätt i Viksjö.
  • Håkan L
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-12-08
    Jag har sålt min villa med hjälp av Johan. Han hjälpte min syster och mig att sälja vår mammas villa när hon gick bort. Johan har sedan dess alltid haft tid för lite småprat när vi träffats på ICA. Jag har alltid blivit positivt bemött vid varje tillfälle jag haft en fråga. Min tidigare positiva erfarenhet av Johan levde han upp till till 100 procent.
    Johan hade alltid tid att uppdatera mig om utvecklingen av affären. Om någon vän till mig skall sälja sitt boende kommer jag att rekommendera Johan.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    • Viksjö Hummelmora
    2020-11-05
    Försäljning av radhus. Trevligt och proffsigt bemötande. Allt fungerade snabbt och smidigt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-10-29
    Johan är en ansvarsfull mäklare. Vi var nöjda med hans service och vi fick bra bemötande.
    • Jakobsberg - Västra
    2020-10-28
    Väldigt professionell och trygg i sin kommunikation. Exakt vad vi efterfrågar i en mäklarrelation
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-10-28
    Bra bemötande och kunnig mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-10-02
    Hej!
    Jag har köpt en lägenhet och Johan Aspenberg är en av de duktiga mäklaren som finns det. Han förklarar allting och hjälper både säljare och köpare!
    Mvh Mostafa
    Roligt att höra och grattis till ditt bostadsköp. Vi håller fortsatt kontakt och ses i samband med tillträdet. Mvh Johan Johan Aspenberg