Johan Aspenberg är mäklare på HusmanHagberg Järfälla

och har varit registrerad mäklare sedan 2007. Johan Aspenberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 70 omdömen sedan 2018-01-25. Johan Aspenberg har haft 30 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Jag har stor passion för bostäder och har sedan år 2007 förmedlat hundratals lägenheter och villor. När du anlitar mig som mäklare kan du räkna med ett engagemang och en ödmjukhet över det vanliga. Jag förstår att bostadsaffären är ditt livs största affär och jag har varit med både när marknaden gått upp och ned. Kundnöjdhet är det allra viktigaste för mig och jag gläds varje gång en kund rekommenderar mig vidare efter ett gott samarbete - det är förtroendet jag strävar efter. Mitt mål är alltid att leverera den tryggaste av tjänster, där du hela tiden är i fokus. Välkommen in på kontoret i Viksjö så tar vi en kopp kaffe!
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 70 Läs vad Johan Aspenberg

• Hej! Jag har köpt en lägenhet och Johan Aspenberg är en av de duktiga mäklaren som finns det. Han förklarar allting och hjälper både säljare och köpare! Mvh Mostafa
    Mostafa J köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-10-02
    • 61.5 m²
    • Jakobsberg
    2020-10-02
    Roligt att höra och grattis till ditt bostadsköp. Vi håller fortsatt kontakt och ses i samband med tillträdet. Mvh Johan

Visa svar
  • Köpt ett radhus i Viksjö. Johan har haft ett mycket bra bemötande och varit lätt att få tag på vid frågor. Vi vill även tacka Therese som också haft ett bra bemötande!
    Lovisa S köpte sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 117.0 m²
    • Viksjö Hummelmora
    2020-10-01
  • Sålt radhus på Trumpet v 132 o tidigare svärfars lägenhet genomgående toppbetyg Proffsigt o mycke trevlig tack !!
    Nicklas S sålde sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 117.0 m²
    • Viksjö Hummelmora
    2020-10-01
  • If I go back, I would definitely choose Johan again for selling my property. Thoroughly enjoyed working with him. Professional at his job and very accurate.
    Elyas N sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-09-28
    • 44.8 m²
    • Jakobsberg - Polhem
    2020-09-28
  • Johan hjälpte mig sälja min lägenhet i Viksjö våren 2020. Tajmingen var inte optimal då vi gick ut med en första visning precis när corona bröt ut i Sverige. Det kom inga spekulanter alls på de första visningarna men Johan var lugn och ingav en känsla av förtroende i en väldigt ovanlig situation. Han är proffsig, realistisk och påläst och man känner sig trygg med de råd han ger. När lägenheten blev såld fungerade processen väldigt smidigt. Jag kan varmt rekommendera Johan om du ska sälja ditt boende!
    Susanne B sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-06-18
    • 107.0 m²
    2020-06-18
  • Jag har köpt en bostad och tyckte att jag blev bra bemött. Det gick lätt och smidigt. Kändes professionell.
    Rebecca K köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-06-03
    • 1:a
    • 40.0 m²
    2020-06-03
  • Vi sålde en villa och var mycket nöjda med Johan från början till slut Han bemötte oss hur bra som helst på alla sätt Vi kände oss trygga och ska vi sälja nåt u framtiden så anlitar vi Johan helt klart Och jag rekommenderar honom varmt
    Lotta S sålde sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 185.0 m²
    • Jakobsberg - Västra
    2020-06-02
  • Hade Johan som mäklare när jag sålde min lägenhet. Han var mycket hjälpsam och professionell.
    Maria Å sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    • 61.5 m²
    • Jakobsberg
    2020-06-02
  • Jag har köpt en bostad och ska sälja en villa genom Johans strålande, skickliga och sympatiska bistånd. Seriöst och trevligt! Min 'förstagångserfarenhet' av mäklare var givande och gav även lugnande svar på 'miljoner' frågor. Som kund kan jag verk- ligen rekommendera Johan! Min nya erfarenhet av mäklare var 100 % fyllda förväntningar.
    Birgitta L köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-05-31
    • 104.5 m²
    2020-05-31
  • Jag köpte en villa och sålde lägenheten med hjälp av Johan och fick väldigt bra bemötande. Han är proffsig mäklare, rekommenderar starkt Honom. Raghad A.
    Raghad A sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla
    2020-05-30
    • 93.0 m²