Johan Aspenberg
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-02 - 2019-01
Jag har stor passion för bostäder och har sedan år 2007 förmedlat hundratals lägenheter och villor. När du anlitar mig som mäklare kan du räkna med ett engagemang och en ödmjukhet över det vanliga. Jag förstår att bostadsaffären är ditt livs största affär och jag har varit med både när marknaden gått upp och ned. Kundnöjdhet är det allra viktigaste för mig och jag gläds varje gång en kund rekommenderar mig vidare efter ett gott samarbete - det är förtroendet jag strävar efter. Mitt mål är alltid att leverera den tryggaste av tjänster, där du hela tiden är i fokus. Välkommen in på kontoret i Viksjö så tar vi en kopp kaffe! Läs mer

Läs vad 25 kunder tycker om Johan Aspenberg

• Abdulla M köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-02-16

52.5m²
    Jakobsberg
    Vasavägen 49 , blev bemött på bästa sättet av mäklaren, han va ödmjuk , driftig mäklare som hade svar på alla frågor , han va välförberedd inför kontrakt påskrivning , toppen mäklare Läs mer
  • Pia S
    Pia S sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-02-15

52.5m²
    Jakobsberg
    Jättebra stöd och hjälp med försäljningen av min lägenhet i Järfälla. Vänligt, personligt och professionellt bemötande. Kan verkligen rekommendera Johan. Läs mer
  • Arvin T köpte sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-02-11

94m²
    Barkarby
    Bra mäklare! lyhörd, organiserad och bra på att återkoppla.
    Hel het en bra upplevelse. Läs mer
  • Kifleyesus D sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-01-02

109m²
    Bostadsrätt
    Mäklaren bemötte oss på ett bra vis.
    Våra förväntningar av mäklaren Var att få bodstaden såld snabbt och för ett bra pris.
    Vår upplevelse går att summera som mycket nöjda av arbetet från Johan. Läs mer
  • Majken Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-12-17

63m²
    Viksjö
    Sålt min lägenhet i Viksjö. Johan har bemött mig proffessionelt och ändå personligt, och därmed hjälpt mig göra en utmärkt affär. Läs mer
  • Ingrid T sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-12-17

100.5m²
    Kallhäll
    Jag har sålt en bostadsrätt i Kallhäll, Järfälla. Johan har från första mötet till den senaste kontakten varit otroligt bemötande, hjälpsam, förtroendeingivande, sanningsenlig. Han har kommit med goda råd och styrning men alltid låtit mig ta besluten. Han har återkopplat om allting snabbt och givit känslan av att han har varit engagerad och brytt sig om mig och min affär. Jag kan idag ännu inte fatta att det blev någon affär utifrån det dåliga intresset men det är helt hans förtjänst att det resultat. Jag kan rekommendera honom alla dagar i veckan till vem som helst. Läs mer
  • Jack B sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-12-03

1:a
    27.5m²
    Jakobsberg
    Sålt lägenhet. Väldigt bra bemött och proffesionell. Väldigt lätt att nå och bra strategier för att sälja lägenhet i en trög marknad. Kommer absolut vända mig till Johan igen vid nästa försäljning. Läs mer
  • Veronika B köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-12-02

139m²
    Skälby
    Helt okej men kunde varit mer tillgänglig och lättare att nå i form av snabbare respons per mail och bättre på att svara i telefon även kvällstid. Läs mer
  • Sara H
    Sara H köpte sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-11-30

157m²
    Skälby
    Vi köpte en villa Johan sålde. Han var trevlig, tydlig och kunnig. Vi kände oss trygga i köpet. Läs mer
  • Maria L sålde sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2018-11-30

125m²
    Jakobsberg
    Sålt en villa, Johan var flexibel med våra önskemål och tillmötesgående. Också mycket noggrann. Han uppfyllde våra förväntningar väl.Vi är mycket nöjda. Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a