Johan Aspenberg
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02
Jag har stor passion för bostäder och har sedan år 2007 förmedlat hundratals lägenheter och villor. När du anlitar mig som mäklare kan du räkna med ett engagemang och en ödmjukhet över det vanliga. Jag förstår att bostadsaffären är ditt livs största affär och jag har varit med både när marknaden gått upp och ned. Kundnöjdhet är det allra viktigaste för mig och jag gläds varje gång en kund rekommenderar mig vidare efter ett gott samarbete - det är förtroendet jag strävar efter. Mitt mål är alltid att leverera den tryggaste av tjänster, där du hela tiden är i fokus. Välkommen in på kontoret i Viksjö så tar vi en kopp kaffe! Läs mer

Läs vad 56 Läs vad Johan Aspenberg

• Kristian L köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-24

Kallhäll
    Jag köpte en lägenhet i källhäll.
    Blev väldigt bra bemött och Johan var väldigt bra påläst om lägenheten, föreningen och Kallhäll.
    Två tummar upp! Läs mer
  • Anette O sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-23

Kallhäll
    Sålt lägenhet! Mäklaren har varit professionell och haft tålamod. Läs mer
  • Beatrice F sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-22

Viksjö
    Om man vill ha en mäklare som visar ett driv, att vilja hjälpa säljaren till ett påskrivet kontrakt och samtidigt har en fin personlighet som gör att man får en fin kontakt mellan säljare & mäklare så rekommenderar jag verkligen Johan!
    Han gör allt han kan & som sagt hans sätt att möta säljare/köpare är på topp nivå.
    Han är grym helt enkelt Läs mer
  • Mathias S sålde sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-03-20

Viksjö Hummelmora
    Jag kände mig väldigt trygg med Johan.
    Han är dedikerad till sitt jobb och mig som kund. Läs mer
  • John Lukas S köpte sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2020-02-02

Jakobsberg - Västra
    Proffsigt
    Vänligt
    Bra
    Köpte villa av johan Läs mer
    Johan A gillar detta
  • Nese K sålde sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-11-19

Viksjö
    Sålt vår radhus via Johan.
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet av honom. Bästa är att han är lugn och besvarar alla frågor med stor kunskap och trevligt sätt. Läs mer
  • Wiktor B köpte sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-11-17

Viksjö
    Vi köpte ett radhus och Johan var tydlig och snabb i sitt arbete. Han lyssnade vad jag kunde uppfatta till både säljarens och våra önskemål. Rekommenderar starkt husman Hagberg Läs mer
  • Sebastian F sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-11-02

Jakobsberg
    Jag har sålt en lägenhet på 57 kvm.
    Johan är otroligt proffesionell i sitt arbete. Han ger ett lugnt och skönt intryck till sina kunder (mig). Jag kan varmt rekommendera honom till andra. Johan är i min bok 5 av 5. Läs mer
  • Annelie E sålde sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-10-01

Viksjö Hummelmora
    Sålt villa! Snabb på att återkoppla, trevlig och proffsig! Läs mer
  • Stefan E sålde sitt hus med hjälp av Johan Aspenberg en del av HusmanHagberg Järfälla

2019-09-30

Viksjö Hummelmora
    har agerat utmärkt på alla plan. Seriös och kompetent. Skulle verkligen rekommendera honom . Läs mer

Senaste försäljningarna

Lädersättravägen