Fastighetsbyrån Kungsängen

Fastighetsbyrån Kungsängen

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Upplands Bro? Vi har två kontor i området, ett i Kungsängen, och vi är den enda mäklarfirman med kontor i Bro. Hos oss möter du ett gäng engagerade fastighetsmäklare och assistenter, som var och en gör det de är bäst på.

Tack vare vårt nära samarbete med Sparbanken Enköping, Swedbank och Juristbyrån får du snabba svar och rådgivning i alla led. Vi skapar tillsammans en mäklartjänst som täcker alla aspekter av din bostadsaffär och vi skräddarsyr sedan så att vår tjänst passar just dig och din process.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 389 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsängen 2

• sålde sitt hus med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2022-06-21 Verifierad kund
    Vi blev mycket bra bemötta från början.Lätt att följa hennes olika steg i vår försäljning av vårt hus. Hon var snabb, proffsig och duktig i hanteringen av försäljningen. Vi är så nöjda!
    2022-06-21 Verifierad kund
    Malin jobbade snabbt och kommunicerade med oss hela tiden lagom mycket. Klar och tydlig med viktig information.
    Trevligt bemötande, vi är mycket nöjda
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2022-06-20 Verifierad kund
    Trevlig, lyhörd och bra mäklare
  • Jodie W
    sålde sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2022-06-16 Verifierad kund
    Tack för ditt tålamod, stödet och råd Vala !
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    • Bro - Råby
    2022-06-12 Verifierad kund
    Besta mäklare .Vi fick hjälp med alt vid köpet på Korpstigen 2C
  • köpte sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2022-06-08 Verifierad kund
    Bra bemötande, transparent och hjälpsam. Han är en stjärna 🌹
  • sålde sitt hus med hjälp av Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2022-05-26 Verifierad kund
    Mycket bra och trevlig mäklare, rekommenderas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2022-05-22 Verifierad kund
    Mycket trevlig och professionell mäklare
    Har bara gott att säga
    2022-05-20 Verifierad kund
    Det var en snabb och enkel försäljning precis som vi hade önskat oss Bästa betyg
  • sålde sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2022-05-12 Verifierad kund
    Toppen och mycket hjälpsam mäklare !
    Supernöjd med honom ! Ska varmt rekommendera till alla att anställa en sånt bra och duktig mäklare ! Bra jobbat Vala! Tack för allt ! Mvh Daniela Rosu
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    • Kungsängen - Ekhammar
    2022-05-04 Verifierad kund
    Mycket kompetent mäklare med mycket kunskap. Hanterade försäljningen professionellt och seriöst - svarade på alla frågor och bemötte oss med glädje. Rekommenderar Malin till alla som vill lyckas med sin försäljning, hon är en otroligt skicklig mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2022-05-02 Verifierad kund
    Vala är den bästa mäklaren vi haft. Lyhörd, driven och gör allt för att göra oss nöjda med försäljningen.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Trevlig och harmonisk mäklare, enkel att ha göra med skötte jobbet bra, skulle varmt rekommendera Malin till andra .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2022-04-25 Verifierad kund
    Marie är en mäklare med bra koll, bra känsla för behov hos köpare och säljare, toppen nöjd och kommer garanterat anlita henne igen om jag skall avyttra något i framtiden.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Trevlig och lätttillgänglig vid frågor.
    2022-04-23 Verifierad kund
    Vala är en toppen mäklare som förklarar och är med hela vägen från planering till försäljning. Väldigt professionell!
    2022-04-14 Verifierad kund
    Malin har varit underbar! Mycket vänlig och tålmodig med alla våra frågor. Han var till stor hjälp för att slutföra operationen och genomföra processen. Vi är mycket tacksamma mot Malin, hon är en utmärkt fastighetsmäklare
  • Alejandro S
    2022-04-14 Verifierad kund
    Malin is a professional broker ,though and through. She helped us at a level we weren't expecting and we're very glad we got her as the broker for the house we chose to buy. For example, at the show she did not only talked about the features of the house, its general state and the association, but she also included a lengthy review of the area, which included a tour on her own car! Another time, at the contract sign meeting, she helped us translating everything to the last letter, not advancing until she was sure we knew every minute detail of it. Also, sh's helping us though the whole buying process which is a first for us. She's very supportive in general and to top it off, very funny and kind. All this characteristics and good predisposition of her helped lower our anxiety and is making the operation go very smoothly.
    2022-03-31 Verifierad kund
    Well
    I want to thank her for the deal and the good info i got before i bought the house and i wiuld like to siad she is very orginazed im really happy to deal with her
    2022-03-30 Verifierad kund
    Bra bemötande och engagemang av Malin! Lättsam kommunikation.
    Försäljninsprocessen var lite längre än vi förväntat oss men det blev bra till slut med Malins hjälp.
    2022-03-16 Verifierad kund
    Its very good experience for first time. Malin is really helpful with us. We hope everything goes well in future also.
    2022-03-13 Verifierad kund
    Mycket bra samarbete vid försäljning av huset.
    • Kungsängen - Ekhammar
    2022-03-09 Verifierad kund
    Det gick allt bra med mäklaren och vi är mycket glad med henne.
    2022-03-04 Verifierad kund
    Malin har varit helt fantastisk som mäklare. Hon har haft stort tålamod, varit flexibel med tider, telefonsamtal och allt man kan tänka sig. Det finns ingenting att anmärka på, hon ska ha högsta betyg i allt! Vi är supertacksamma att just hon varit vår mäklare vid denna försäljning. Stort tack! /Siv och barnbarnet Marielle
    2022-03-02 Verifierad kund
    Malin Larsson är Jättebra på alla sätt. Professionell.
    2022-03-02 Verifierad kund
    Mycket professionell och skicklig mäklare!
    2022-03-02 Verifierad kund
    Hon är helt suverän Trevlig o väldigt bra på det hon gör. Fick all information som jag ville ha.
    2022-03-01 Verifierad kund
    Som förstagångssäljare rekommenderar jag Malin starkt! Innan första mötet kände jag mig nervös då det var många mäklare som var intresserad av att sälja min bostad. Flera av dessa mäklare kändes som "säljare", men med Malins lugna och informativa tillvägagångssätt kände jag mig väldigt trygg.

Malin behöll samma tillvägagångssätt genom hela processen samtidigt som hon arbetade för att möta mina mål vilket gjorde försäljningen till en snabb och smidig process. Jag uppskattar även att min försäljning har varit en lärorik process då dagens marknad kräver god kunskap.

Vi hade som mål att sälja för åtminstone 1,8 mkr och vi överträffade detta. Malin har nu både högsta priset och näst högsta priset för min typ av bostad i området. Tyvärr är hon ortsbunden, annars hade jag velat ha henne som min mäklare i framtiden igen.
    • Kungsängen Centrum
    2022-03-01 Verifierad kund
    Jag har blivit bra bemött och fått bra information. Vala har alltid varit tillgänglig vid eventuella frågor. Kan varmt rekommendera honom.
    2022-02-28 Verifierad kund
    eftersom vi aldrig sålt något innan. tog han sej tid att förklara.
    2022-02-25 Verifierad kund
    Trevlig
    Lyhörd
    Tillmötesgående
    Hjälpsam
    2022-02-20 Verifierad kund
    Bra att min son fick prata med honom
    2022-02-13 Verifierad kund
    Malin var väldigt trevlig, lätt att kunna berätta vad man tyckte, också lätt att få tag på eller svar på om jag hade några frågor. Hon levde definitivt upp till våra förväntningar.
    2022-02-13 Verifierad kund
    Smidigt och snabb affär för mig som köpare.
    Tillmötesgående mäklare som löste allt.
  • skrev om Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2022-02-09 Spontant omdöme
    Malin är riktigt proffsig och serviceinriktad! Hela försäljningsprocessen av lägenheten flöt på otroligt smidigt och hon var snabb med återkoppling på mina funderingar och frågor. Malin höll mig hela tiden informerad om nästa steg, hjälpte till med kapitalvinstberäkning och förberedelse inför deklarationen, vilket jag är väldigt tacksam för.
    Jag kan verkligen varmt rekommendera Malin!
    2022-02-03 Verifierad kund
    Malin har varit en klippa genom vår försäljning samt jakt på nytt objekt. En mäklare med helhetstänk kring oss kunder. Lyhörd, plikttrogen och väldigt serviceminded!
    Rekommenderas alla dagar i veckan.
    Tack Malin!
    2022-02-02 Verifierad kund
    Malin har varit väldigt hjälpsam och tillmötesgående i våran kontakt.
    2022-01-17 Verifierad kund
    Han är nästan alltid tillgänglig och kan svara på frågor, kan han inte svara så ringer han eller sms:ar så fort han får tid, oftast inom 30 min. Han återkopplar alltid när ny information har inkommit.
    Jag har haft kontakt med Vala vid flera försäljningar och är alltid nöjd med hans arbete. En toppen mäklare!
    2022-01-16 Verifierad kund
    Vi har fått fantastisk hjälp av Vala genom hela föräljningsprocessen!
    2022-01-14 Verifierad kund
    Jag tycker att Vala var en bra mäklare. Fint planering , Han var jätte tydligt , hade bra koll på tider , jättefin annons och jättefin bilar ,
    Den som var bra med Vala Han var jätte lugnt
    Så när man jobbar med såna människor då vet man vad man gör . Han var alltså ärligt mot köparen och säljaren . Jag sa till mina kompisar i Upplands-Bro jag rekommenderar om ni har tänkt på att sälja huset eller köpa hus ta det med Vala.
    Med vänlig hälsning,
    Shirwan H
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-12-30 Verifierad kund
    Allt var jättebra med honom! Jan hade ett bra bemötande och han var kunnig.
  • Angelica B
    sålde sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-12-20 Verifierad kund
    Rekommenderas varmt!! 🙏 är glad att vi valde fastighetsbyrån och Valle 😊
  • köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-12-09 Verifierad kund
    Ett vänligt bemötande.

För många spekulanter samtidigt,svårighet att få svar på frågor man ville ställa .

Vid besöket på kontoret i samband med påsktift av köpekontraktet var allt mycket proffsigt utfört av Mathias.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-12-06 Verifierad kund
    Mathias höll mig uppdaterad och guidade mig på ett lugnt och tryggt sätt genom hela processen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-12-01 Verifierad kund
    Lugn o trygg och tillgänglig
    Försäljningen gick trögt ,men Mathias styrde upp det mycket bra
    2021-11-26 Verifierad kund
    Jag upplev att hon är trevlig. Jag fick svar på alla mina frågor. Hon va tydlig med informationen.
    2021-11-21 Verifierad kund
    Mäklare för varje rekommendation!
    2021-11-10 Verifierad kund
    Malin har varit väldigt trevlig och professionell i hela köpesprocessen. Hon har haft stort tålamod med oss som köpare, då vi har varit veliga och troligtvis rätt krävande. Malin har hela tiden bemött oss med respekt och vänlighet. Vi kan varmt rekommendera Malin!
    2021-11-09 Verifierad kund
    Vala (Valle) har ett vänligt och professionellt bemötande, men samtidigt personligt och varmt.

Jag förväntade mig mycket information och tydlighet vid planeringen av försäljningen, vilket jag också fick. Vid våra diskussioner under försäljningsprocessen visade han sig ha djupa kunskaper.

Han var kreativ i en ganska svår försäljningssituation och lyckades med det, även om vi inte nådde ett högre pris än utgångspriset.

Han har inte arbetat som mäklare i så många år och jag tror med tiden kommer han att bli väldigt skicklig och dessutom bygga upp ett stort kontaktnätverk.
    • Bro
    2021-11-08 Verifierad kund
    Vala var närvarande och hjälpsam genom hela processen. Det var försäljning av et lantbruk så det inkluderade en hel del knepiga frågeställningar och han återkom med bra svar. Vala var en bra brygga mellan säljarna och oss och fick affären att löpa på i fint samförstånd.