Fastighetsbyrån Kungsängen

Fastighetsbyrån Kungsängen

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Upplands Bro? Vi har två kontor i området, ett i Kungsängen, och vi är den enda mäklarfirman med kontor i Bro. Hos oss möter du ett gäng engagerade fastighetsmäklare och assistenter, som var och en gör det de är bäst på.

Tack vare vårt nära samarbete med Sparbanken Enköping, Swedbank och Juristbyrån får du snabba svar och rådgivning i alla led. Vi skapar tillsammans en mäklartjänst som täcker alla aspekter av din bostadsaffär och vi skräddarsyr sedan så att vår tjänst passar just dig och din process.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 289 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsängen 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-06-12
    Mäklaren gav ett bra stöd, varken för påträngande eller för avvaktande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-06-11
    Bästa Mäklare.........................................................
  • köpte sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-06-10
    Jag och min fru köpte vår första gemensamma bostad av Vala och är jättenöjda med hela processen. Vi upplevde Vala som seriös, trevlig och med en väldigt stor kunskap om bostadsmarknaden. På grund av detta valde vi faktiskt att anlita samma mäklarkontor för försäljning av vår befintliga bostad, vilket gick hur smidigt som helst.
    Vi rekommenderar Vala väldigt starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-06-10
    Malin är engagerad, trygg och driven som person. Hon mötte våra förväntningar och mer gällande försäljningen av vår lägenhet.
    2021-06-09
    I am in the process of buying an apartment.
    Malin is true professional and helpful.
    She talked very professionally and made me understand all the important points in the contract paper.
    I had similar expectation what I received.
    Thanks
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-06-07
    Mycket bra och hjälpsam. Bryr sig på riktigt.
  • Jenny F
    • Bro - Råby
    2021-06-06
    Mathias har sålt mitt hus och gjorde ett fantastiskt jobb. Allltid tillgänglig samt supertrevlig och professionell i sitt bemötande. Nu hjälper han mig att hitta ett nytt boende. Kommer rekommendera Mathias till alla jag känner som säljer sin bostad i framtiden.
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-06-05
    Hon är jordnära människa. Trevlig och vänlig. Rak och proffsig kommunikation. Engagerad och målinriktad. Lämnar intryck om att kunna flyga högre upp och att är redo för denna utmaning.
    Malin ser ut att vara en positiv och bra förebild för den miljö hon verkar och lever i !
  • köpte sitt hus med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    • Bro - Råby
    2021-06-05
    Trevlig och väldigt noggrant mäklare!
  • köpte en tomt med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-06-04
    Tomt
    Tillgänglig mäklare, duktig.
    • Gamla Kungsängen
    2021-06-02
    We bought a house with Vala, everything was smooth and easy.
  • sålde sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    • Gamla Kungsängen
    2021-06-01
    Sedan flera år har Vala kontaktat mig för att hjälpa mig sälja mitt hus. Respektfulla och trevliga samtal och inte tjatigt och påstridigt. Tiden var inte rätt för mig så vi avvaktade. När det sedan var dags så agerade Vala omgående och tog rätt initiativ i rätt ordning för mig, en lite komplicerad process med hyresgäster som behövde vara med och samarbeta på banan. Vala hanterade den komplicerade situationen utmärkt. Det höga betyget ger jag framförallt för att allt runt omkring försäljningen gick så smidigt: Att sedan huset blev sålt och vi har nöjda köpare, nöjd säljare och ordning på alla papper kanske kan ses som en självklarhet för alla mäklare.
    2021-05-31
    Sålt lägenheten.
    Driven mäklare, är mycket nöjd med Malin.
    Trevlig och hjälpsam med frågor runtomkring.
    2021-05-27
    Köpt lgh Knektvägen 1.
    Allt fungerat bra och effektivt.
    • Bro - Håbo-tibble
    2021-05-25
    Det är enkelt att kommunicera med Malin!
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-05-25
    Malin Larsson har gjort ett fantastiskt arbete från första mötet till kontraktsskrivningen av vårt hus. Vi har känt oss trygga under hela försäljningen. Vi kan varmt rekommendera Malin Larsson och Fastighetsbyrån i Kungsängen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    • Kallhäll
    Etagelägenhet Norra Kallhäll

Mycket bra och proffsigt bemötande.

Stora förväntningar som infriades med bravur..

Mycket god helhetsupplevelse. Proffsigt, engagerat, trevligt och målmedvetet..
    2021-05-24
    Vala was extremely supportive during the whole sale process. He was always available and he managed to not only find the right buyer, but at a great sale price. Everyone was left satisfied. 10/10!
    2021-05-24
    Vala är väldigt professionell och kunnig inom sitt område, samt har ett trevligt och öppet bemötande! Väldigt hjälpsam och förklarar allt klart och tydligt.
    2021-05-18
    Matthias är som en fastighetsmäklare ska vara.Ärlig hjälpsam och trevlig!
    2021-05-17
    Hej

Överallt Han Är Bäst och Snäll Och Duktig.
    • Bro - Österhagen
    2021-04-14
    Sålt mitt hus, Malin var super proffsig från början till att allt var klart. Super engagerad och positiv!
    2021-04-14
    Vala är en fantastisk mäklare som var lätt tillgänglig. Hade en väldigt bra strategi inför försäljningen och levererade med fantastisk resultat. Rekommenderar starkt till andra att anlita honom som mäklare.
    • Bro - Österhagen
    2021-04-12
    Bästa mäklaren!

Från första stund kände vi oss trygga med att vi hamnat i proffsiga händer då Malin Larsson fick uppdraget att sälja vår villa i Österhagen.
    Malin guidade oss genom hela processen på ett personligt men samtidigt proffesionellt sätt. Ingen fråga var varken för liten eller för stor för Malin, hon fanns tillgänglig med snabba svar och var mån om att vi skulle känna oss trygga.
    Ska du sälja din bostad kan jag varmt rekommendera Malin! Hon uppfyllde alla våra kriterier och mer därtill! Med hjälp av Malin gjorde vi en drömförsäljning!
    2021-04-11
    Vala hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Bro. Han hade en tydlig och realistisk strategi över hur försäljningen skulle gå till. Lägenheten såldes snabbt och till ett pris som vi var nöjda med.

Som bonus så coachade Vala oss genom vårt husköp som skedde parallellt. Den hjälpen var ovärderlig för oss!

Valas största styrkor är att han är otroligt tillgänglig och hjälpsam, även utanför kontorstider.
    Vi kommer definitivt anlita Vala igen vid framtida affärer och rekommenderar honom varmt!
    2021-04-06
    Jag har sålt huset.
    Mäklaren Malin var väldigt bra bemötande med oss när vi träffades henne.
    Jag var jätte nöjd med.
    MVH Martha Gebetmikale!
    2021-04-03
    Sålt ett hus. Bra bemötande från början och efter hand känt ett stort förtroende. De förväntningar som vi hade från början uppfylldes till 100%. skulle rekommendera Vala till andra och om vi skall sälja fler gånger anlitar vi gärna Vala igen.

Pelle
    2021-04-03
    Vala är en drivande affärsman som driver affären i mål på ett professionellt sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-03-31
    Väl bemöt med trygghet och lugn.
    Mäklaren levde verkligen upp till förväntningarna👍
  • Shahram T
    sålde sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-03-28
    Duktig, kommunikativ, kompetent!
    2021-03-20
    Vi anlitade Mathias då vi skulle sälja vårat radhus.
    Mathias är en professionell och duktig mäklare. Inte alls så hetsig som alla andra kan vara. Mathias gav ett lugnt och förtroendeingivande intryck, vilket stämde bra! Vi har varit så nöjda med han. Kan varmt rekommendera han till andra.
  • sålde en tomt med hjälp av Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-03-19
    Tomt
    Bra
    Bra betalt och han levererade
  • Lena N
    • Kungsängen - Ekhammar
    2021-03-18
    Malin Larsson är en trevlig,duktig och engagerad mäklare. Hon ger bra information, återkopplar snabbt och håller oss säljare ajour med vad som händer under försäljningen gång.
    Vi vill med det varmaste rekommendera henne som mäklare!

Lena och Evert Nordström
    2021-03-18
    Mathias har skött sig strålande, väldigt trevlig och tillmötesgående hela vägen.
    2021-03-14
    Köpt lägenhet och sålt hus. Mäklaren gav ett seriöst intryck . Var trevlig och lugn samtidigt som affärerna drevs effektivt.
    2021-03-10
    Sålt en bostad och är mycket nöjd ned min mäklare. Han gav ett professionellt intryck och lyssnade in.
    • Bro - Finnsta
    2021-03-03
    Den är bästa mäklare, bra kontakt, professionell inställning till klienten, värt att rekommendera
    2021-02-26
    trevlig och bra kund bemötande
    2021-02-26
    Köpte en lägenhet och jag upplevde att mäklaren gjorde ett bra jobb från början till slut.
    2021-02-26
    Har sålt en bostadsrätt plus 55 i Tibble torg Kungsängen. Hade gärna sett att det varit fler visningar. Det var två visningar på tre veckor, men det blev i alla fall sålt med utgångspriset men ingen budgivning.
    • Kungsängen - Lillsjön
    2021-02-25
    Vala är en sansad och trevlig mäklare som gör sitt absolut bästa för att du som säljare ska känna dig trygg i affären hela vägen tills bläcket når pappret.

Vala är att rekommendera för små som stora objekt. Hans vilja och drivkraft har varit över förväntningarna och ni kommer vara nöjda över valet om Vala blir just er mäklare.
    2021-02-24
    Sålt bostad.
    Utmärkt bemötande. Väldigt trevlig och sak kunnig.
    Mina förväntningar var att hitta en mäklare som skulle vara transparent, kunnig inom sitt yrke, noga med att uppdatera mig som säljare i tid, lyhörd och en väldigt bra boll plank. Malin levde upp till mina förväntningar.

Malin är en mäklare som jag absolut kommer att rekommendera till andra bekanta.

Nöjd kund :)
    • Bro - Stentorp
    2021-02-24
    Varm, personlig, , hjälpsam, professionell, snäll, trevlig, kommer att anlita henne i all framtid i mina fastighetsaffärer!
    2021-02-19
    Vala sålde lägenheten snabbt och smidigt!
    Upplever honom som väldigt duktig på sitt jobb med ett stort engagemang!
    • Kungsängen - Lillsjön
    2021-02-16
    Valle hjälpte oss med att sälja vårat radhus snabbt och effektivt. Proffsig och okomplicerad.
  • sålde en tomt med hjälp av Fastighetsbyrån Kungsängen
    2021-02-14
    Jag är involverad som delägare i en skogsfastighets försäljning
    där vi har Per Andersson som mäklare, det har fungerat bra så
    här långt helt utan problem. Han är trevlig att ha och göra med
    också.

Hälsningar / Peter Lifvendahl
    2021-02-11
    Vala is a very competent, professional and motivated estate agent with the right sense of the market. I can highly recommend him.
    2021-02-10
    Mathias was extremely professional and answered all my enquiries promptly and clearly.

I would be happy to recommend him as a broker to anyone.
    2021-01-30
    Valle hjälte mig att sälja min 1a på 45kvm, något jag visste kunde bli lite klurigt då jag ville ha ganska högt pris för den då jag köpt den för väldigt högt. Han försäkrade mig dock om att det blir inga problem, vi löser det! Sagt och gjort så löste han det! Svin nöjd med Valle, kan varmt rekommendera honom!
    2021-01-24
    Han är mycket bra ,vänligt, tidligt ,vi har fått all information som vi skulle få .Han får god fortsättning till sitt jobb ,Lycka till Mathias. Önskar en soligt framtid./Faria