Alla kategorier Mäklare Stockholms län Upplands-Bro Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsängen

Fastighetsbyrån Kungsängen

Torget 1A, 196 30 Kungsängen — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Upplands Bro? Vi har två kontor i området, ett i Kungsängen, och vi är den enda mäklarfirman med kontor i Bro. Hos oss möter du ett gäng engagerade fastighetsmäklare och assistenter, som var och en gör det de är bäst på.

Tack vare vårt nära samarbete med Sparbanken Enköping, Swedbank och Juristbyrån får du snabba svar och rådgivning i alla led. Vi skapar tillsammans en mäklartjänst som täcker alla aspekter av din bostadsaffär och vi skräddarsyr sedan så att vår tjänst passar just dig och din process.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 102 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsängen

• 2018-12-29

Christer L skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Snabb försäljning av sommarstugan till rätt köpare på kort tid. Läs mer
  • 2018-12-29

Christer L skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Snabb affär med rätt köpare på kort tid. Läs mer
  • 2018-12-23

Robin T skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Camilla gjorde ett utmärkt jobb när hon sålde Våran lägenhet. Läs mer
  • 2018-11-21

Denise T skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Sålde en bostadsrätt, nybyggt.
    Blev bra bemött. Läs mer
  • 2018-11-21

Per Magnus P skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Sålt en tomt. Per Andersson hjälpte mig att sälja till ett pris vi bara drömde om. Vilken super mäklare han är Läs mer
  • 2018-11-19

Pia Heléna Elisabeth B skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Köpet genomfördes på ett kompetent sätt från början till slut. Läs mer
  • 2018-11-10

Lilja Kaarina L skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Ingen tidigare erfarenhet så det är svårt att värdera. Allmänt intryck bra. Kan rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-11-02

M J skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi har sålt vår lägenhet. Mäklaren var aktive och försökte med alla varianter trots dåliga tider.
    Vi är mycket nöjd med hans arbete. Läs mer
  • 2018-10-24

Sidens Å skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Rekommenderar varmt Per Andersson på Fastighetsbyrån i Järfälla. Han är ett proffs av proffs när det gäller mäklare! Läs mer
  • 2018-10-22

Kamal K skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Köpte ett radhus och under den tiden hade jag kontakt med Björn och jag kände att vi hade en mycket bristfällig kontakt. Han informerade oss dåligt.
    Björn tog inte ansvar, jag fick sköta det mesta pappersarbetet och ta reda på information på egen hand. Kah fick bli min egen mäklare. Han svarade "Jag vet inte, var ska jag skicka dokumenten" när han skulle sköta bankärenden. Han rekommenderade en mäklare inom Fastighetsbyrån som skullr sälja vår lägenhet och den mäklaren gav bort våra möbler utan vårat godkännande. Läs mer
  • 2018-10-09

Mona Eva Caroline H skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Björn hjälpte oss sälja en villa. Proffsigt bemötande från start till slut. Även behjälplig med frågor som uppstod efter avslutat samarbete. Läs mer
  • Mohamad A

2018-10-09

Mohamad A skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Seriös och engagerad, gör så mycket extra som inte ingår i hans uppdrag
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2018-09-12

Veronica T skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi har köpt en lägenhet, och Camilla har svarat snabbt när vi har ringt oavsett tid. Alltid trevlig och hjälpsam. Bra på att förklara hur allt går till. Läs mer
  • 2018-08-06

Inga Kristina K skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    bemötandet var bra. jag har inga åsikter när det gäller betalningen Läs mer
  • 2018-07-12

Göran S skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Camilla hjälpe oss att sälja en villa med ett torp på tomten ute på Lennartsnäs.

Camilla lyckades blanda professionalism med en varm, ärlig i god personlighet. Vi har haft motgångar och framgå och har tillsammans med gott stöd av Björn arbetat väl tillsammans med ett gott slut och försäljning.

Objektet vi sålde hade kunnat hämma i goda händer utanför Fastighetsbyråns normala marknad och försäljningsmetoder men sådana hade byrån väldigt små möjligheter att förverkliga då handlingsfrihet under organisationen är begränsad därför gick hela projektet innanför kuvertet utan att kunna arbeta utanför kontorets vanliga rutiner. Mina förväntningar möttes inte i det området men gjorde det i alla andra så slutet gott allt gott. Camilla o Björn är helt suveräna att jobba med. Tack från Göran o Meg Läs mer
  • Johan L

2018-07-03

Johan L skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Trevlig och seriös mäklare! Lyssnar på vad man har och säga och lätt att få tag på. Läs mer
  • 2018-06-28

Charlotte J skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi köpte ett kedjehus av Björn Olmats. Vi blev bemötta på ett trevligt sätt av Björn. Jag uppfattade honom som lite försiktig och avvaktande. Sammanfattningsvis en bra upplevelse men där mäklaren skulle kunnat vara lite mer ’på’ och angelägen. Läs mer
  • 2018-06-25

Linda P skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Både köpt och sålt bostad tillsammans med Camilla.
    Bra bemötande, tips och rådgivning kring säljandet och förväntningarna var lägre än resultatet vilket var positivt. Läs mer
  • Zerdesht S

2018-05-27

Zerdesht S skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Bra på kommunicera.
    Trevlig och mycket serviceinriktad.
    En mycket professionell mäklare helt enkelt! Läs mer
  • 2018-05-13

Magnus E skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Öppen, ärlig och mycket hjälpsam. Läs mer
  • 2017-11-15

Tomas L skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Han ingav förtroende snabbt då vi var på visningen. Dock kändes själva kontraktskrivandet väldigt forcerat. Läs mer
  • 2017-11-02

Christer J skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Ett mycket professionellt utfört uppdrag som gick snabbt och smidigt, kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2017-09-29

Mikael S skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Björn är mycket professionell i sitt yrke, alltid trevlig och svarar mer än gärna på alla frågor man kan ha. Läs mer
  • 2017-09-28

Henrik L skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi är jättenöjda. Verkligen hjälpsam och ger ett proffsigt bemötande Läs mer
  • 2017-07-24

Petra O skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Bra bemötande och förtroendeingivande. Skulle gärna anlita Björn. Läs mer
  • 2017-07-06

Agneta A skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Hade inte så mkt kontakt, då vi var köpare, helt ok! Läs mer
  • 2017-07-04

Sylvia A skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Super trevligt bemötande och toppen mäklare Läs mer
  • 2017-05-09

Mette H skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Mycket bra och godt samarbete. Kunnig och driven mäklare. Läs mer
  • 2017-04-28

Lena H skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Mycket trevlig bemötande. Bra information.
    Bra hjälp på traven. Lättsam. Tydlig.
    En bra kille. Läs mer
  • 2017-04-28

Bengt G skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Fick ett bra bemötande / Vi hade en bra dialog om hur vi skulle lägga upp försäljning av bostaden. Läs mer

Erik S skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi fick ett väldigt bra mottagande av Björn när vi besökte Fastighetsbyrån gällande försäljning av vår fars lägenhet i Bro centrum. Allt har fungerat precis som vi hade förväntat oss.
    Björn har hela tiden informerat oss om vad som har skett angående lägenheten. (Visning av lägenheten och intresserade köpare) Vi har ingenting att klaga på utan tycker att Björn har gjort ett väldigt bra jobb. Vi kommer också att rekommendera vänner och bekanta att kontakta Fastighetsbyrån vid försäljning av bostad eller villa. Läs mer

Barzan B skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Perfekt och trevligt bemötande.
    Proffesionellt med goda kunskaper Läs mer

Fatima D skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Bra och realistisk värdering av objekt. Läs mer
  • Gerda H

Punktlig! Läs mer
  • Kiavash K

2016-12-15

Kiavash K skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart!Underbart! Läs mer
  • 2016-12-15

Kuestan K skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi anser att du är engagerad, kompetent, glad, positiv och väldigt kunnig inom ditt arbetsområde! Och väldigt energiskt på ett mycket positiv sätt! Läs mer
  • 2016-12-13

Shamal S skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Hon var en jätte bra Fastighetsmäklare Läs mer
  • Dila B

2016-09-07

Dila B skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Bästa service, mån om mig som kund, lyssnar på mina behov och tankar, vi är super nöjda!!! Läs mer
    2018-01-16 Fastighetsbyrån Kungsängen svarar Dila B
    Smidig affär, till en bra köpeskilling ☺️. Tveka inte att höra av er om ni har några frågor framöver eller önskar hjälp med deklarationen!
  • 2016-06-09

Michael A skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Har både köpt och säljt lägenhet med hjälp av Marie! Rekommenderar henne varmt till vänner och alla som står inför ett förvärv eller försäljning av boende. Hon inger ett geniunt och professionellt intryck. Har inte stött på en trevligare mäklare ännu och detta leder till full pott i betyg från min sidan. Tack Marie! Läs mer
  • 2016-03-13

Gun J skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Jag är mycket nöjd med det bemötande jag fick Hon talade om vad jag ville ha svar på Läs mer
    2018-01-16 Fastighetsbyrån Kungsängen svarar Gun J
    Hej Gun, Kul att ni är nöjda. Jag finns alltid bara ett telefonsamtal bort om det är något ni funderar över. Du får ha en fortsatt bra dag! Glad påsk på er!
  • 2016-03-11

Rikard K skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Hon är kunnig och lyhörd. Hjälpsam och proffsig. Finns ingenting att klaga på, tvärtom, bara ros Läs mer
    2018-01-16 Fastighetsbyrån Kungsängen svarar Rikard K
    Roligt att höra, det värmer. Med gemensam insats fick vi lägenheten att se så bra ut som den bara kunde, vilket är en av anledningarna till det lyckade resultatet. Kul att se att hårt jobb lönar sig!! Du är välkommen att höra av dig för hjälp med kapitalvinstberäkningen.
  • 2016-03-07

Anna Maria E skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Mycket bra, från början till slut. Som förstagångssäljare kändes det tryggt med en mäklare som tog sig tid, inte stressade men ändå var på hugget och kunde anpassa sig till mina behov. Såväl visning och försäljning som kontraktsskrivning skedde när jag var på jobb i Centralamerika och det fungerade alldeles utmärkt trots avståndet! Läs mer
  • 2016-01-01

Lena N skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Fick bra kontakt med mäklaren och försäljningen gick snabbt efter visningstillfällena. Läs mer
  • 2015-12-18

Ali A skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Inte alltid allting är väl genomtänkt. Läs mer
  • 2015-11-26

Jo S skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Samarbetet med björn vid försäljning av bostaden har varit mycket bra. Han är noggran och gjorde processen väldigt smidigt.
    Jag rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2015-11-21

Stefan J skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    En bra,lyhörd och kompetent mäklare. Läs mer
    2015-11-26 Helga W svarar Stefan J
    Tack för din respons och att du är nöjd med mitt arbete. Ses snart vid tillträdet!
  • Fredrik F

2015-11-19

Fredrik F skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Ett mycket bra bemötande från Helga och alla på fastighetsbyrån i Kungsängen. Min förväntan på en mäklare är att dom ser mina behov både som säljare och som köpare och det har Helga och hela mäklarbyrån verkligen uppfyllt. Läs mer
    2015-11-26 Helga W svarar Fredrik F
    Tack så mycket för din respons Fredrik och kul att höra att vi på Fastighetsbyrån har uppfyllt dina förväntningar! Ha det bra så ses vi strax efter jul och nyår!
  • 2015-11-19

Lena L skrev om Helga Winkler en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Hon gav ett seriöst intryck och om hon inte hade svar på allt så tog hon reda på och återkom! Läs mer
    2015-11-26 Helga W svarar Lena L
    Vad kul att höra att du är nöjd med mitt arbete, Lycka till med nya boendet vi hörs av framöver!
  • 2015-11-17

Catarina Andersson F skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    lYSSNANDE, BRA TIPS. iNGET VET BÄST ATTITYD UTAN ALLTID VAD VILL DU VAD TYCKER DU? aNDRA HAR TYCKT SÅHÄR. KAN JAG STÖDJA DIG MER? JAG DELTAR DÅ OCKSÅ...sVARAR SNABTT PÅ SMS OCH TELEFONSAMTAL. kÄNT STÖD. Läs mer

Torget 1A, 196 30 Kungsängen