Fastighetsbyrån Kungsängen

Torget 1A, 196 02 Kungsängen — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en fastighet i Upplands Bro? Vi har två kontor i området, ett i Kungsängen, och vi är den enda mäklarfirman med kontor i Bro. Hos oss möter du ett gäng engagerade fastighetsmäklare och assistenter, som var och en gör det de är bäst på.

Tack vare vårt nära samarbete med Sparbanken Enköping, Swedbank och Juristbyrån får du snabba svar och rådgivning i alla led. Vi skapar tillsammans en mäklartjänst som täcker alla aspekter av din bostadsaffär och vi skräddarsyr sedan så att vår tjänst passar just dig och din process.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån!

Läs vad 161 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsängen

• 2020-01-12

Josefin T skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Björn svarade tålmodigt på alla våra frågor och gav bra råd när vi köpte bostad för första gången. Läs mer
  • 2020-01-11

Mikael J skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Bostad mäklaren var jätte bra och hon var trevlig och hjälpsam ''dom var bra Läs mer
  • Karwan M

2019-12-20

Karwan M skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Jag sålde mitt hus i Krusbärsvägen .
    Utmärkt hon är bäst Läs mer
  • 2019-12-16

Selwa S skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Trevligt
    Prifessional kunnig.
    Sålt lägenhet. Läs mer
  • 2019-12-16

Daniel Ö skrev om Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Trevligt bemötande och smidig process. Läs mer
  • 2019-12-14

Hamed K skrev om Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Det var min första besök och jag har köpt huset på en gång! Vala är noggrant och hjälpsam och allt som man förväntar av en bra mäklare! Läs mer
  • 2019-12-09

Andreas K skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Proffsig, målmedveten och tillmötesgående mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer

Hanna R skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi upplevde kontakten med mäklaren som stressande. Vi hade en överenskommelse med säljarna (vi hade hyrt en del av bostaden i 8år av dem) och hade bra kontakt med den och båda parterna var överens om att vi inte stressar oss igenom köpet, utan tar det lugnt och sansat då det var många delar som behövde lösas både för säljarna och oss köpare. Mäklaren ringde både oss och säljarn vid upprepade tillfällen och stressade och orsakade en tidvis kaotisk upplevelse för båda parterna. Hon lyssnade inte på säljarna utan körde på sitt eget race. Vi upplevde det som att mäklaren bara var ute efter att sälja bostaden snabbt och till högsta möjliga pris . Vi fick tyvärr inget bra intryck av hur det går till vid försäljning. Läs mer

Touqeer A skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Hej.
    I think as broker marie done fantastic jobb. Environment was so friendly. As i experience that marie Eriksson was much professional as a broker. M completely satisfied with Fastighetsbyrån
    Hälsningar Läs mer

Gunnel S skrev om Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Jag har sålt min 2:a i Kungsängen. Mäklaren gav ett självsäkert intryck, kändes kunnig. förväntningar var att få så mycket som möjligt och att det skulle gå smidigt, och det gjorde det. Glad för att allt gick så snabbt och att mäklaren gjorde ett bra jobb med att hitta rätt spekulanter. Rekommenderar honom! Läs mer
  • 2019-12-06

Erik F skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Jag tycker att Björn har varit väldigt proffsig och varit ett väldigt bra stöd vid försäljningen av min bostad! Läs mer
  • 2019-11-15

Åsa Christina S skrev om Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vala har visat en stor flexibilitet, han återkopplar alltid och är lösnings orienterad. Han har ett trevligt bemötande både mot köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-11-07

Nina G skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Har sålt med Marie två gånger. Hon är fantastisk!
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-11-07

Jesper L skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Sålt bostad.

Blev väldigt bra bemött.

Förväntningarna jag hade levde Camilla upp till.

Var lite svår sålt och en seg marknad men lyckades tillslut sälja ändå vilket jag är väldigt glad över.

Camilla kommer höra från oss om vi någon gång i framtiden bestämmer oss för att flytta igen. Läs mer
  • 2019-11-04

Mikael S skrev om Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Jag kan bara säga att vi fick mer hjälp än vi önskat , Mathias Bergvik har verkligen varit ödmjuk vägledande informativ å mycket trygg i sina kontakter med oss då han hjälpt min gamla mor sälja sin lgh hon haft sen 83 ! mycket kännslor i denna affär å med tålamod å respekt visade du oss fram till en god affär å d gick lättare att lämna över till näste ägare . så här borde d kännas för alla som säljer en bostad vi kan verkligen rekomendera Mathias Bergvik tack för all hjälp ! Mvh Mikael å hans Mor Läs mer
  • 2019-11-04

Britt-Marie A skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Hej! har sålt en 2:a,
    väldigt kunnig o tillmötesgående mäklare
    förväntningarna/förhoppning om priser på lägenheten infriades
    Tusen tack Björn Olmats

rekommenderar gärna Olmats som mäklare Läs mer
  • 2019-11-01

Eric E skrev om Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Mathias hjälpte mig att sälja min lägenhet med ett resultat som överträffade mina förväntningar. Han var ett fantastiskt stöd i konsultativa såväl som praktiska frågeställningar. Det som utmärkte Mathias i mina ögon var hans väldigt empatiska förhållningssätt mot både säljare och köpare. Det blir tydligt att människorna och upplevelsen ges stor uppmärksamhet vilket bidrar till att skapa trygghet kring affären. Jag skulle vilja hävda att Mathias gått långt bortom vad som kan förväntas av en mäklare. Det har verkligen lättat mycket av den stress som förknippas med en bostadsförsäljning. Jag är otroligt tacksam för allt stöd han gett mig och skulle inte tveka en sekund på att anlita honom igen som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-29

Björn E skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi är jättenöjda med Marie. Hon är trevlig, positiv och skapar trygghet under försäljningen. Läs mer
  • Jessica R

2019-10-17

Jessica R skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Jag sålde min lägenhet i Bro. Camilla hjälpte mig från början till slut och genom bra kommunikation hur vi skulle hantera försäljningen kom vi i mål med underbara resultat! Camilla är en fantastisk mäklare som både lyssnar in och som kan ge förslag på nästa steg som gör att man känner sig trygg genom hela processen. Man litar på hennes omdöme. Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-10-10

Daniel S skrev om Fastighetsbyrån Kungsängen
    Under all kritik, luddig information, dålig återkoppling och allmänt oseriös. Läs mer
  • 2019-10-02

Essi A skrev om Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Bra bemötande och återkoppling! Läs mer
  • 2019-10-02

Johanna L skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi har köpt en villa som var ett dödsbo med anhöriga som inte fanns i närheten. Marie finns alltid tillgänglig för frågor, funderingar och orosmoment.
    Tydlig, rak och ärlig kommunikationen och också tydlig med sina åsikter och tänk och lät oss som köpare i lugn och ro få fatta sina beslut själv trots att bostadsmarknaden kan upplevas som stressig.
    Hela tiden med bra och tydliga råd längs vägen.
    Jag upplever Marie som en trygg och bra mäklare! Läs mer
  • Gunnar L

2019-09-27

Gunnar L skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Sålt vårt speciella husobjekt, vi har fått utmärkt bemötande, våra förväntningar slutade som vi önskade från början. Det var vårt första hus vi sålt och Marie har utfört detta till belåtenhet för vår del. Läs mer
  • Johanna E

2019-09-26

Johanna E skrev om Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Sålt bostadsrätt.
    Tycker det gått snabbt o smidigt. Kommunikationen varit god. Fått snabb återkoppling då man skickat medd/ringt. Läs mer
  • 2019-09-25

Hubert N skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Kompetent, snabb, effektiv! Allt du behöver från en mäklare. Läs mer
  • Barzan S

2019-09-21

Barzan S skrev om Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Sålde en radhus , han var väldigt duktigt Läs mer
  • 2019-09-14

Ingrid L skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Hej vi har sålt ett bostadsrättsradhus och är är otroligt nöjda med våran mäklare.
    Toppbetyg vi har ingenting att klaga på. Läs mer
  • 2019-09-10

Anette D skrev om Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Jag har sålt en bostadsrätt och känner mig mycket nöjd med Mathias bemötande och handhavande av hela proceduren, från första mötet till den dag då försäljningen slutfördes. Han har hållit god kontakt med mig och hållit mig underrättad. Läs mer
  • 2019-09-08

Anton A skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Kunnig och saklig, svävar inte ut. Förtroende från första samtalet. Rekommenderas Läs mer
  • 2019-09-06

Jeanette H skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi har anlitat Marie när vi sålt bostad och även när vi köpte bostad. Vi valde Marie för hennes postiva energi, trevliga och proffesionella bemötande. Återkommer alltid i tid och skött allt det praktiska exemplariskt.
    Skulle rekommendera Marie alla dar I veckan. Läs mer
  • 2019-09-06

Lars-Erik E skrev om Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Mathias är en mycket trevlig person som man har lätt att prata med. Han berättar lugnt och sansat hur en husförsäljning går till. Vi fick ett väldigt bra intryck av honom och bestämde oss på en gång för att han skulle få sälja vårt radhus. Nu är vårt hus sålt och förväntningarna vi hade har infriats. Vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-09-05

Fredrik L skrev om Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Avbröt sin semester för att visa mig en lägenhet. Läs mer
  • 2019-09-04

Tadeusz K skrev om Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    ................. ..................

::::::::::::::::::::::;;;;;;;;;;:::::::::::::::::::: Läs mer
  • 2019-09-03

Mona S skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Köpt lägenhet o sålt hus
    Mycket bra bemötande
    Ja, hon levererade bra och det kändes som hon gav oss den tid vi behövde Läs mer

Carina F skrev om Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Jag har sålt min 3 a i Kungsängen. Det har varit en bra kommunikation med mäklaren Vala och affären gick snabbt. Trevligt bemötande. Väldigt nöjd. Carina Läs mer

Leif-André R skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Sålde bostadsrätt. Blev väldigt bra och proffsigt bemött. Mäklaren gav en mycket realistisk bild av vad jag kunde förvänta mig som stämde bra in på vad som sedan hände. Mycket nöjd är känslan jag sitter kvar med. Läs mer

Nathalie V skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Marie. Hon har även hjälpt oss i kontakten med mäklaren vi köpt huset av och med våran bank, då vissa saker från dessa var dåligt formulerade.
    Vi anlitade Marie när vi köpte lägenheten och hon hjälpte oss med hur vi kunde göra då vi var studerande och fick problem med CSN pga försäljning av en annan bostadsrätt. Detta gjorde hon trots att det gått nästan ett år efter att vi köpt lägenheten av henne.
    Vi upplever henne som mycket kompetent och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-07-24

Cecilia A skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Jag har köpt ett radhus. Marie Eriksson har varit behjälpligt redan från första kontakten. Hon gav mig snabbt svar på mina frågor och förklarade tydligt allt jag inte förstod. Marie har varit respektfull jämt vilket jag inte upplevde med andra mäklare. Om jag skulle sälja huset skulle jag kontakta henne utan tvekan. Läs mer
  • Patrik P

2019-07-17

Patrik P skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi är väldigt nöjda med Camilla.
    Hon fick lägenheten såld snabbt, var väldigt lätt att få tag på och var väldigt lyhörd om våra önskemål och funderingar. Läs mer
  • 2019-07-15

Eva G skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Sålt radhus i Bro.
    Professionellt och trevligt bemötande från mäklaren. Hon kändes ärlig och pålitlig.
    Vi förväntade oss att mäklaren skulle lägga ner tillräckligt med tid och engagemang för att få vårt radhus sålt. Marknaden var trögare än vi förväntat oss men mäklaren skötte sin del på ett utmärkt sätt och lyckades med försäljningen.
    Vi hade en mycket god kommunikation med mäklaren. Läs mer
  • 2019-07-14

Sofia L skrev om Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Väldigt trevlig och lyhörd. Har tålamod. Läs mer
  • 2019-07-11

Mikaela L skrev om Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Hjälpsam och kontaktbar. Kunde mycket om området. Läs mer
  • 2019-07-06

Berit Z skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vi hade inga förutfattade meningar om hur försäljningen av vårt fritidshus skulle gå till, men det blev en positiv upplevelse. Marie skötte det hela på ett proffsigt, effektivt och trevligt sätt. Vi är mycket nöjda med hennes sätt att genomföra försäljningen.
    Berit Zander Läs mer
  • 2019-06-26

Frida H skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Jag och min sambo köpte vår första fastighet och fick mycket stöd och hjälp av Marie. Väldigt tillmötesgående och engagerad, vi kunde inte haft en bättre mäklare. Läs mer
  • 2019-06-24

Peter G skrev om Björn Olmats en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Bra och kunnig försäljare. Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-07

Ermal T skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Proffsigt hanterat och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2019-06-03

Kaj R skrev om Mathias Bergvik en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Sålt radhus, Mathias hjälpte till med det som behövdes samt lite extra i form av rättning av tidigare slarv från kommunen gällande friköp av tomträtten. Proffsigt bemötande och kunnig Läs mer
  • 2019-05-31

Thomas S skrev om Marie Eriksson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Sålt en villa.
    Trevligt och tydligt bemötande och tillgänglig under hela annons/säljperioden Läs mer
  • 2019-05-20

Ann-Charlotte P skrev om Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Vala Theander på Fastighetsbyrån i Kungsängen har hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt.
    Han har hållit oss uppdaterade under hela processen ,alltid varit lätt tillgänglig på telefon och på kontoret och svarat på alla frågor ,så allt har gått lätt och smidigt.
    Därtill är han ju lättsam och trevlig med humor som vi gillar!
    Vi är helt nöjda med hela affären och inte minst priset.
    Hjärtligt TACK! Vala. Läs mer
  • 2019-05-19

Jutta I skrev om Camilla Lekerud en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    Jag har köpt en lägenhet av Camilla och gav henne i uppdrag att sälja mitt radhus. Båda affärerna gick snabbt och smidigt och jag kan verkligen rekommendera Camilla. Läs mer

Torget 1A, 196 02 Kungsängen