Malin Larsson

Malin Larsson

Malin Larsson är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsängen

Malin Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Malin Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.8. Malin Larsson har haft 34 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 45 Läs vad Malin Larsson

• Christina H
    • Kungsängen Centrum
    2021-09-20
    Malin Larsson har bemött mig på det bästa sätt. Hon har informerat mig hela tiden längs försäljningsprocessen.Hon har arbetat hårt för att få min lägenhet såld, vilket tog något längre tid p gr a yttre omständigheter. Jag rekommenderar Malin Larsson på Fastighetsbyrån i Kungsängen varmt till den person som är på väg att sälja. 👍😀🎉 Kungsängen den 20/9-21. Christina Hübinette
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    • Bro - Gamla Bro
    2021-09-14
    Trevligt bemötande och en väldigt kvalificerad mäklare!
    • Kungsängen - Brunna
    2021-08-26
    Hon är en smart och duktig kvinna hon tänker rätt och utmärkt säljare rätt person på rätt plats.
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    • Bro - Finnsta
    2021-08-26
    Vår Upplevelse var bra. kommunikation var också bra. Hon alltid svarade snabbt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    • Bro - Gamla Bro
    2021-08-26
    Det bästa med Malin var att hon alltid fanns där för att svara på frågor, enkla men även svåra frågor. Oavsett vilken tid på dagen så svarade hon snabbt med ett bra svar. Fick hjälp och info angående allt jag behövde.
    2021-07-24
    Malin är fantastisk! Hon är så vänlig och proffsig och har alltid tid för en. Hon ordnar och fixar allt och har alltid humöret på topp. Hon får en att känna sig trygg och lugn. Hon är en ängel! Känner sådan tacksamhet och vilken tur att just hon är min mäklare. Tack snälla Malin du är bäst
    • Kungsängen - Ekhammar
    2021-07-24
    Dåligt påläst om objektet.
    Gav en opålitlig känsla genom processen
    2021-07-23
    Vi hade en bra visning och blev bra bemött ifrån henne.
    2021-07-09
    Malin är väldigt duktig. Vi fick alltid snabba svar, hon var lätt att nå på telefon. Hon uppdaterade oss under hela budgivningen. Jag gillar även köp-coachen man fick inloggning till där det är enkelt att läsa alla dokument och steg-för-steg under hela processen.
    2021-07-05
    Professionell och trevlig! Höll oss uppdaterade under hela köpprocessen, lätt att få tag på när vi har undrat något.