Läs vad 15 Läs vad Malin Larsson

• 2021-01-04
    Bra och stöttande mäklare. Skulle rekommendera henne.
    Gaspar D
    • 1:a
    • 44.0 m²
    • Kungsängen Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
  • 2020-12-24
    Vi köpte lgh på enbärsvägen o du Malin har vunnit vårt ❤ inga frågor har varit för svåra, du har svarat på våra frågor utan besvär♥️
    Therese B
    • 3:a
    • 85.0 m²
    • Kungsängen - Tibble
    köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
  • 2020-11-18
    Malin, help us with the purchase to our first home.
    She was always super helpful and quick to response our question as beginners also help us with the translation of all the documentation.
    5 ⭐️ To Malin

Thanks a lot for your help I’m this process
    Carlos Francisco A
    • 3:a
    • 84.0 m²
    • Kungsängen - Tibble
  • 2020-11-17
    Malin är tokgrym mäklare, kommer anlita henne då vi ska sälja nästa gång

10/10 topp betyg!
    Sebastian M
    • 95.6 m²
    • Kungsängen - Brunna
    köpte sitt hus med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
  • 2020-10-17
    Malin är toppen! Snabb, tydlig, rapp och duktig och ger lugn och trygghet. Mötte alla förväntningar. Bäst i test!
    Karolina C
    • 215.0 m²
    • Bro - Håbo-Tibble
  • 2020-10-17
    Proffsig lyhörd vänlig kunnig motsvarade alla förväntningar
    Andreas V
    • 215.0 m²
    • Bro - Håbo-Tibble
  • 2020-10-15
    MALIN larsson var mycket kunnig och trevlig person som hjäpte mig på många sätt Rekomederars på alla sätt
    Dagny S
    • 65.5 m²
    • Bro - Centrum
  • 2020-07-20
    Rätt person på Rätt plats.
    Glad, positiv och ansvarsfull. Jag är nöjd med Malins arbete.
    Ryan O
    • 66.5 m²
    • Kungsängen - Brunna
  • 2020-07-03
    Jag har sålt en lägenhet på pettersbergsvägen 6.

Mina förväntningar var att jag skulle få lägenheten såld men att det säkert skulle ta ett antal månader.
    Malin sålde lägenheten på mindre än en månad vilket var helt över min förväntan.

Jag tycker Malin är en väldigt duktig mäklare för att för mig kändes det som att hon gjorde sitt yttersta för att få till en affär. Tidigare mäklare som jag har haft har prövat med en visning och när det inte har lyckats så har dom försökt få mig att sänka mitt utgångspris. Malin försökte aldrig sänka mitt utgångspris utan hon jobbade vidare med att hitta en kund vilket jag uppskattade och värderar väldigt högt som en bra egenskap hos en mäklare!
    Robin J
    • 53.5 m²
    • Kungsängen - Norrboda
  • 2020-06-06
    Malin är väldigt engagerad och driven hon sålde vårt parhus på väldigt kort tid trots att bostads marknaden var orolig pga Corona.

Hon svarade alltid på telefon och var snabb med att återkoppla och komma med tips och råd.
    Mohammed O
    • 108.0 m²