Malin Larsson
Registrerad mäklare sedan 2019-07-29
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 8 Läs vad Malin Larsson

• Ryan O sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-07-20

Kungsängen - Brunna
    Rätt person på Rätt plats.
    Glad, positiv och ansvarsfull. Jag är nöjd med Malins arbete. Läs mer
    Malin L gillar detta
  • Robin J sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-07-03

Kungsängen - Norrboda
    Jag har sålt en lägenhet på pettersbergsvägen 6.

Mina förväntningar var att jag skulle få lägenheten såld men att det säkert skulle ta ett antal månader.
    Malin sålde lägenheten på mindre än en månad vilket var helt över min förväntan.

Jag tycker Malin är en väldigt duktig mäklare för att för mig kändes det som att hon gjorde sitt yttersta för att få till en affär. Tidigare mäklare som jag har haft har prövat med en visning och när det inte har lyckats så har dom försökt få mig att sänka mitt utgångspris. Malin försökte aldrig sänka mitt utgångspris utan hon jobbade vidare med att hitta en kund vilket jag uppskattade och värderar väldigt högt som en bra egenskap hos en mäklare! Läs mer
    Malin L gillar detta
  • Mohammed O sålde sitt hus med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-06-06

Bro - Rosenängarna
    Malin är väldigt engagerad och driven hon sålde vårt parhus på väldigt kort tid trots att bostads marknaden var orolig pga Corona.

Hon svarade alltid på telefon och var snabb med att återkoppla och komma med tips och råd. Läs mer
    Malin L gillar detta
  • Robert S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-05-26

Bro - Rosenängarna
    Tyckte att allt fungerade utan problem. Fick all hjälp jag behövde och det gick snabbt och smidigt att flytta in! Så har inget och klaga på! Läs mer
    Malin L gillar detta
  • Loke L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-04-27

Bro - Rosenängarna
    Fick hjälp att sälja min bostadsrätt på 50 kvm i Upplandsbro.
    Malin var informativ och lätt att ha att göra med, valde Malin som mäklare då hon tidigare värderat min lägenhet och gav ett seriöst intryck.

Mycket nöjd men min försäljning trots de lite oroliga läget på bostadsmarknaden just nu. Läs mer
    Malin L gillar detta
  • Örjan W sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-04-23

Bro - Centrum
    Malin Larsson har på ett professionellt och trevligt lotsat mig igenom försäljning av bostad.
    Förutom hennes trevliga sätt upplever jag henne som kompetent, lyssnande, full av goda råd för att bara nämna några superlativer
    Malin kan varmt rekommenderas.. Läs mer
  • Cristopher L
    Cristopher L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-02-17

Bro - Gamla Bro
    Trevlig och duktig mäklare som hjälpt mig sälja en 1:a! Läs mer
    Malin L gillar detta
  • Mikael J köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Larsson en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-02-15

Bro
    Har köpt bostad och hon var jätte bra Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsängen

Marie Eriksson