Vala Theander
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 14 Läs vad Vala Theander

• Nils-göran V sålde sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-03-19

Kungsängen - Norrboda
    Professionellt bemötande, kunnig och drivande. Vala har det lilla extra som gör att man som kund känner sig speciell. Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Elena A sålde sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-03-19

Bro - Rosenängarna
    Duktig och proffesionellt bemötande. Bra kommunikation genom hela processen. Bra kontaktnät av köpare i område. Dessutom har de en jättebra fotograf! Läs mer
  • Sara B sålde sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-01-24

Kungsängen - Norrboda
    Sålt en fristående villa. Mäklaren kändes seriös, kunnig och fick oss som säljare att känna oss trygga! Läs mer
  • Tobias S
    Tobias S sålde sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-01-24

Kungsängen - Norrboda
    Seriös och ambitiös mäklare som vi kommer rekommendera kompisar/vänner till försäljning av bostad! Läs mer
  • Anton D köpte sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-01-21

Kungsängen - Ekhammar
    Jag köpte en lägenhet. Och jag blev utmärkt bemött av Vala!
    Han var väldigt hjälpsam med det jag behövde veta om allt med tanke på att det var mitt första köp.

Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Daniel Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-12-16

Kungsängen - Tibble
    Trevligt bemötande och smidig process. Läs mer
  • Hamed K köpte sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-12-14

Kungsängen - Tibble
    Det var min första besök och jag har köpt huset på en gång! Vala är noggrant och hjälpsam och allt som man förväntar av en bra mäklare! Läs mer
  • Gunnel S sålde sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-12-07

Kungsängen - Lillsjön
    Jag har sålt min 2:a i Kungsängen. Mäklaren gav ett självsäkert intryck, kändes kunnig. förväntningar var att få så mycket som möjligt och att det skulle gå smidigt, och det gjorde det. Glad för att allt gick så snabbt och att mäklaren gjorde ett bra jobb med att hitta rätt spekulanter. Rekommenderar honom! Läs mer
  • Åsa Christina S köpte sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-11-15

Kungsängen - Brunna
    Vala har visat en stor flexibilitet, han återkopplar alltid och är lösnings orienterad. Han har ett trevligt bemötande både mot köpare och säljare. Läs mer
  • Essi A köpte sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2019-10-02

Kungsängen - Brunna
    Bra bemötande och återkoppling! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsängen

Marie Eriksson