Vala Theander

Vala Theander

Vala Theander är mäklare på Fastighetsbyrån Kungsängen

Vala Theander har varit registrerad mäklare sedan 2019-02. Vala Theander har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-05 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.9. Vala Theander har haft 43 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 55 Läs vad Vala Theander

• köpte sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    • Bro - Finnsta
    2021-07-29
    Vala är trevlig, jobbar snabbt och effektivt.
  • Angelica B
    köpte sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    • Bro - Finnsta
    2021-07-23
    Supernöjd! Rekommenderas varmt!
    2021-06-12
    Mäklaren gav ett bra stöd, varken för påträngande eller för avvaktande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    • Kungsängen - Norrboda
    2021-06-10
    Jag och min fru köpte vår första gemensamma bostad av Vala och är jättenöjda med hela processen. Vi upplevde Vala som seriös, trevlig och med en väldigt stor kunskap om bostadsmarknaden. På grund av detta valde vi faktiskt att anlita samma mäklarkontor för försäljning av vår befintliga bostad, vilket gick hur smidigt som helst.
    Vi rekommenderar Vala väldigt starkt!
    • Gamla Kungsängen
    2021-06-02
    We bought a house with Vala, everything was smooth and easy.
  • sålde sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    • Gamla Kungsängen
    2021-06-01
    Sedan flera år har Vala kontaktat mig för att hjälpa mig sälja mitt hus. Respektfulla och trevliga samtal och inte tjatigt och påstridigt. Tiden var inte rätt för mig så vi avvaktade. När det sedan var dags så agerade Vala omgående och tog rätt initiativ i rätt ordning för mig, en lite komplicerad process med hyresgäster som behövde vara med och samarbeta på banan. Vala hanterade den komplicerade situationen utmärkt. Det höga betyget ger jag framförallt för att allt runt omkring försäljningen gick så smidigt: Att sedan huset blev sålt och vi har nöjda köpare, nöjd säljare och ordning på alla papper kanske kan ses som en självklarhet för alla mäklare.
    2021-05-27
    Köpt lgh Knektvägen 1.
    Allt fungerat bra och effektivt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
    • Kallhäll
    2021-05-25
    Etagelägenhet Norra Kallhäll

Mycket bra och proffsigt bemötande.

Stora förväntningar som infriades med bravur..

Mycket god helhetsupplevelse. Proffsigt, engagerat, trevligt och målmedvetet..
    2021-05-24
    Vala was extremely supportive during the whole sale process. He was always available and he managed to not only find the right buyer, but at a great sale price. Everyone was left satisfied. 10/10!
    2021-05-24
    Vala är väldigt professionell och kunnig inom sitt område, samt har ett trevligt och öppet bemötande! Väldigt hjälpsam och förklarar allt klart och tydligt.