Läs vad 30 Läs vad Vala Theander

• 2021-01-18
    Jag och mitt ex sålde vår gemensamma bostadsrätt med Vala som mäklare. Trots att vi två hade stora svårigheter med att komma överens lyckades Vala medla mellan oss och få bostadsrätten såld. Trots stora svårigheter att få tydliga besked från oss till följd av detta gav Vala inte upp utan arbetade ihärdigt för att hitta en väg framåt i försäljningsprocessen
    Marcus W
    • 76.0 m²
    • Kungsängen Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
  • 2020-12-06
    Vi har köpt en villa och sålt en lägenhet med hjälp av Vala. Vi fick ett mycket fint bemötande av Vala som var väl behjälplig och servande genom båda affärerna. Vi var imponerade av Vala och hans kollega som tillsammans verkade vara ett mycket bra team. Köpet av villan påverkade vår önskan om att välja samma mäklare. Vala är en mycket skicklig, lyhörd och trevlig mäklare som vi vill ge hösta betyg!
    Eva Birgit N
    • 102.0 m²
    • Kungsängen - Gröna Dalen
    köpte sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
  • 2020-11-25
    Hej!
    Han är en fantastiskt mäklaren och han har en bra kombination med sina kunder.
    Jag är väldigt nöjd av honom.
    Masoumeh J
    • 2:a
    • 47.0 m²
    • Kungsängen - Brunna
    köpte sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
  • 2020-11-02
    Seriös och ambitiös mäklare som vi kommer rekommendera vänner till försäljning av bostad, han var väldig duktigt.
    Elisabeth J
    • 91.0 m²
    • Kungsängen Centrum
  • 2020-10-29
    Sålt en lägenhet via en mäklare med mycket energi och kundfokus. Pris ide’ annons, fotografering, bud, kontrakt, mm, avslut allt gick utan strul. Bra på informera och hålla kontakt.
    Jag trodde det skulle vara krångligare att sälja en lägenhet.
    Thomas L
    • 2:a
    • 67.0 m²
    • Kungsängen - Tibble
  • 2020-10-17
    Vi sålde våran lägenhet, fantastisk service och otroligt smidig affär. Vala hade väldigt bra kunskaper om området och fantastiskt kundbemötande.
    Vi är otroligt nöjda med Vala och rekommenderar han varmt.
    10/10
    Gustav A
    Gustav A
    • 84.0 m²
    • Kungsängen - Tibble
  • 2020-10-12
    Sålt vår stora BRF lgh på 139kvm. Efter en oerhört seg process där intresset för lägenheten var lågt kämpade Vala ända in i kaklet och lyckades tillslut stänga affären. Vi hade högre förväntningar på marknaden men måste ändå vara nöjda. Skönt med en mäklare som verkligen försöker få till en affär och inte ger upp.
    Andreas B
    • 5:a
    • 139.0 m²
    • Kungsängen - Svartviken
  • 2020-10-05
    Vala är en väldigt ordningssam, kunnig och seriös mäklare och mina förväntningar överträffades.
    Informativ, alltid tillgänglig och kommunikationen fungerade mycket bra.
    Rekommenderas varmt!
    Jesper S
    Jesper S
    • 69.0 m²
    • Bro - Finnsta
  • 2020-08-29
    Jag tycker att Vala skött försäljningen på mycket proffesionellt sätt. Seriös och ärlig.
    Nogrann vid kontraktsskrivning och trevligt bemötande mot både oss som säljste och mot de som köpte fastigheten.
    Anna D
    • 154.0 m²
    • Bro - Råby
    sålde sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen
  • 2020-08-02
    Han är snäll och han försöker och hjälpa mig på allt
    Ahmad J
    • 74.0 m²
    • Bro - Gamla Bro

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte