Vala Theander
Registrerad mäklare sedan 2019-02-01
Aktiv på Reco.se sedan 2019-05-17
2019-08 - 2020-07

Läs vad 21 Läs vad Vala Theander

• Ahmad J köpte sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-08-02

3:a
    Bro - Gamla Bro
    Han är snäll och han försöker och hjälpa mig på allt Läs mer
  • My L sålde sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-06-16

Kungsängen - Norrboda
    Vala hjälpte oss sälja vårat bostadsrättsradhus. Det fungerade väldigt bra. Vi hade en tight dialog och blev väldigt nöjda. Han var lyhörd och trevlig. Rekommenderas! Läs mer
  • Sylvia Marie Katrin L sålde sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-06-13

2:a
    Kungsängen - Brunna
    Sålt bostad. Bytte till Vala och lägenheten såldes på 3 dagar. Hans engagemang och stylingtips va super bra! Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Anisa K köpte sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-06-08

3:a
    Kungsängen - Ekhammar
    Mycket bra nöjd med allt...............bästa Läs mer
  • Bano P köpte sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-06-05

Kungsängen - Norrboda
    Trevlig, seriös och ärlig mäklare! Allt gick väldigt smidigt och Vala hade stor förståelse för vår situation! Läs mer
  • Bo-lennart P sålde sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-05-22

Kungsängen - Brunna
    Sålt radhus.
    Blev bemött på ett mycket positivt sätt. Mäklaren var också förstående till vår oro för allmän visning och vi la försäljningen på is ett tag. Vi hade haft en enskild visning för en potentiell köpare som sedan efter diskussion om pris och övertagandedatum återkom efter att de fått klart med försäljning och finansiering.
    Sammanfattning: Vala mycket positiv hela vägen trots den osäkra situationen pga pandemin. Professionell och samlad diskussion om marknadens syn på prisläge. Läs mer
  • Sofia E köpte sin lägenhet med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-04-17

Bro - Rosenängarna
    Bostadsrätt i Bro, Upplands-Bro. Mycket nöjd. Läs mer
  • Nils-göran V sålde sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-03-19

Kungsängen - Norrboda
    Professionellt bemötande, kunnig och drivande. Vala har det lilla extra som gör att man som kund känner sig speciell. Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Elena A sålde sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-03-19

Bro - Rosenängarna
    Duktig och proffesionellt bemötande. Bra kommunikation genom hela processen. Bra kontaktnät av köpare i område. Dessutom har de en jättebra fotograf! Läs mer
  • Sara B sålde sitt hus med hjälp av Vala Theander en del av Fastighetsbyrån Kungsängen

2020-01-24

Kungsängen - Norrboda
    Sålt en fristående villa. Mäklaren kändes seriös, kunnig och fick oss som säljare att känna oss trygga! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Kungsängen

Marie Eriksson