Svenska Mäklarhuset Halmstad

• BadgeTwoYears

87 omdömen om Svenska Mäklarhuset Halmstad

Reinhold P
Vallås

Proffsigt trevligt bemötande lätt att få kontakt med ringde alltid upp snabbt om man sökte honom. På det hela mycket bra👍👍👍

Thomas S
Halmstad centrum

Jag blev väl bemött av mäklaren och mäklaren levde upp till mina förväntningar. Mäklaren var påläst och gav ett förtroendeingivande intryck med snabb och säker återkoppling.

Mentor K
Ranagård

Väl bemött av mäklaren, han var väl förberedd och jag fick tydliga förklaringar om försäljning processen. Toppen!

Charlotte N
Centrala Halmstad - Väster

Svenska Mäklarhuset Halmstad har ett proffsigt men samtidigt personligt bemötande som ger förtroende. Min mäklare var tydlig men samtidigt inlyssnande vilket gjorde att vi fick en kommunikation som passade mig och min affär.

Timotei M
Nissastrand

Otroligt professionellt bemötande! Emir var jättetrevlig och gav goda råd och sa ärligt vad han tyckte när man bad om det. Sedan var han tillgänglig och väldigt snabb med att återkomma med svar och förtydliganden på mina frågor och funderingar. Det kändes helt enkelt tryggt att köpa lägenheten som Emir förmedlade så jag rekommenderar starkt honom!

Thanh D
Centrala Halmstad - Öster

Trevligt med bemötande, hjälpsam tycker vi.

Andreas B
Oskarström

Anders och hela gänget på Svenska Mäklarhuset Halmstad var helt fantastiska under vår första bostadsaffär i livet. Alltid tillgängliga, behjälpliga och såg till att affären gick otroligt smidigt. Vi kommer absolut anlita dem i framtiden.

Nellie G
Albinsro

Trygg försäljning från början till slut. Philip har hjälpt oss att sälja flera bostäder genom åren och vi känner oss alltid lika trygga med honom och hans kunskap. Skulle varmt rekommendera Philip till vem som helst som är ute efter en topp mäklare som gör det lilla extra!

Henrik N
Halmstad centrum

Extremt trevliga och proffsiga! Bästa mäklarbyrån

Christer P
Halmstad centrum

Bra bemötande och stort engagemang. Professionellt jobb

Pernilla C
Nyatorp

Mäklaren lyssnade in kom med förslag och delgav sedan processen efterhand så jag hade koll på läget! Väldigt nöjd!

John C
Nyatorp

Allt funkade väldigt smidigt i vår kontakt med Anders. Han gjorde ett väldigt bra jobb.!

Tonny R
Getinge

Mycket bra bemötande. Kommer att förmodligen att kontakta mäklarhuset i framtiden.

Tonny R
Snöstorp

Mäklaren har varit mycket bra och lyhörd. mäklaren drev på utvecklingen mycket snabbt. han var snabb med frågor och hjälpte till på bästa sätt.

Carl Fredrik Daniel A
Lerbäckshult

Jobbade stenhårt och engagerat för att få till en försäljning!

Violeta M
Trönninge

Trevligt bemötande och engagemang

Gugan S
Trönninge

Mäklaren är jätte bra. Han alltid svara min samtal och ge idé till mig vad ska vi göra Niklas är jätte bra mäklare och jag rekommenderar mycket for SMH

Alexandra P
Sålde sin stuga med hjälp av Svenska Mäklarhuset Halmstad
Mästocka

Mycket bra bemött och mäklare Niklas Cannon var otroligt duktig och seriös. Känts bra under hela processen. Tack!

Anna Christine L
Holm

Professionellt och vänligt bemötande. Förväntningar: gott samarbete, kommunikation och att få huset sålt smidigt, att slippa driva processen. Alla förväntningar införlivades.

Mikael F
Haverdal

Snabb, effektiv och omtänksam.

Jacob C
Centrala Halmstad - Väster

Trevlig och tillmötesgående. Mäklaren var lätt att få tag på och var serviceinriktad.

Emma S
Centrala Halmstad - Väster

Proffsigt men ändå personligt bemötande, precis vad man önskar!! Så nöjd. Mäklaren levde upp till alla förväntningar och gjorde köpprocessen smidig för oss.

Mirko B
Torup

Mycket positivt , angarherat, professionell, bemötande , snabbt gjort

Christian W
Nyatorp

Trevligt bemötande. Lätt och smidig affär.

Erik R
Allarp

Vi hade ett otroligt bra samarbete med Philip! Han hjälpe oss i alla steg och var väldigt tillmötesgående till våra önskemål.

Fredrik Mattias K
Snöstorp

Anders Wall ger initialt ett seriöst intryck men det visar sig efter hand att så inte är fallet. Rekommenderar inte att anlita honom som mäklare.

Maria O
Centrala Halmstad - Öster

Vi har blivit trevligt bemötta och har fått hjälp med det vi har frågat om.

Martin W
Skummeslövsstrand

Bra upplevelse generellt. Tydlig information.

Tuangthip P
Centrala Halmstad - Öster

Jätte bra och nöjd med servicen

Erko M
Stenhuggeriet

Mäklaren agerade professionellt.

Linda L
Haverdal

Fantastiskt trevlig mäklare , tillmötesgående på alla sätt å vis.

Henrik A
Haverdal

Drivna och engagerade mäklare. Upplevdes vara tillgängliga dygnet runt alla dagar i veckan med snabba svar. Kan varmt rekommendera detta gäng.

Yvonne G
Gustavsfält

Kunnig och driven mäklare. Lätt att ha att göra med och man kände sig trygg under hela resans gång med försäljningen.Han gick alltid att få tag på och uppdaterade hela tiden vad som hände och pågick. Rekommenderar honom varmt till alla som behöver en mäklare därute.

Rebecca A
Centrala Halmstad - Öster

Väldigt bra och proffsiga. Tacksam för deras kunskap och bemötande för någon som inte är lika kunnig. Jag fick väldigt bra förklarat gällande allt i processen.

Annelie L
Vallås

Ett stort engagemang för att få lägenhet såld.

Åke W
Skummeslövsstrand

Anders var väldigt trevlig och man fick direkt känslan av att han kommer att lyckas sälja vår lägenhet och så blev det. Han levde definitivt upp till våra förväntningar. Vi kommer att anlita honom nästa gång vi ska sälja.

Marie C
Centrala Halmstad - Öster

Vi blev bra mottagna som kunder och vi kan med gott samvete rekommendera till våra vänner

Mikaela K
Haverdal

Mycket duktig mäklare som agerade professionellt.

Fredrik B
Åled

Philip hade ett otroligt proffsigt bemötande gentemot oss som köpare och gjorde processen väldigt tydlig. Vi kände oss alltid säkra med Philips tips och råd.

Aldo L
Gullbrandstorp

Korrekt bemött lyhörd vaksam och ärlig!

Marie Helén P
Karlstorp

Funkade väldigt bra. Nöjd med service och bemötande

Jeanette Eva Marie D
Kvibille

Engagerad mäklare. Lätt att komma i kontakt med. Mycket trevligt bemötande

Annika S
Karlstorp

Trevligt och behagligt bemötande och mäklaren gav oss utrymme men var ändå väldigt närvarande. Perfekt avvägning mellan att lyssna in och svara på frågor samt presentera bostaden. Bra återkoppling efter visning och vi fick ett trevligt möte när vi skrev på för bostaden. Supernöjd!

Emanuel S
Mästocka

Positiv och ambitiös. Bra guidning och hjälp genom hela försäljningen.

KARL H
Haverdal

Jag var köpare och hade Philip Bengtsson som mäklare av ett hus i Haverdal nära Halmstad, Halland. Jag måste säga att Philip verkligen gav allt för att få affären att gå i lås, alltid tillgänglig, alltid positiv, konstruktiv, seriös. Extravisningar, frågor, information, Philip är där hela tiden. Om jag sålde ett hus i Halland skulle jag definitivt anlita Philip hos Svenska Mäklarhuset i Halmstad. //Kalle

Aldo L

Rak, tydlig, snabba puckar,seriös

Svar från Niklas Cannon

Stort tack för Reco Aldo! Önskar er stort lycka till i er nya bostad.

Nina N
Köpte sitt hus med hjälp av
Gullbrandstorp

Mäklaren var trevlig och ingav förtroende. Kunde svara på samtliga frågor vi hade. Han återkopplade snabbt till oss efter visning. Och erbjöd även extra visning. Upplevde honom som seriös och kunnig.

Svar från Niklas Cannon

Stort tack för fint omdöme Nina! För mig är det en självklarhet att ni som köpare ska känna er så trygga som möjligt inför ert husköp.

Renathe Marschall R
Oskarström

Har bara positivt att säga mäklaren har varit mycket lyhörd vänlig och tillmötesgående

Samuel S
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Centrala Halmstad - Öster

Mycket nöjd, svarar alltid på en, ställer alltid upp och är väldigt tydlig och punktlig. Rekommenderas starkt!

Svar från Niklas Cannon

Stort tack för fint Reco Samuel! Önskar dig stort lycka till med framtida planer.

Christian S
Ranagård

Väldigt bra och kan rekommenderas varmt. Niklas är "på bollen". Lösningsorientert och ger det lille extra för att allt ska bli så bra som möjligt.

Svar från Niklas Cannon

Stort tack för fint omdöme Christian. Det har varit ett rent nöje att hjälpa till att förmedla er villa. Vi hörs framöver!