Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Halmstad

Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg, 302 43 Halmstad — Visa karta

Vi skapar resultat för både köpare och säljare - varje gång - och därför kommer också Halmstadborna tillbaka till oss om och om igen när de ska byta bostad!

Genom att vara en rikstäckande organisation med ett nära samarbete med en av Sveriges största banker har vi goda resurser för marknadsföring och kan erbjuda ett brett utbud av tjänster. Dessutom visas våra objekt upp centralt på Storgatan i Halmstad samt på Getinge och Oskarströms bankkontor, hos oss syns din bostad helt enkelt.

Alla vi som arbetar på kontoret här i Halmstad har bra koll på omgivningarna och har ett starkt kontaktnät här. Vi är elva anställda, vilket ger dig valmöjligheter, och vi arbetar alltid med personligt bemötande och direkt kommunikation.

Välkommen till Fastighetsbyrån när du vill byta, sälja eller köpa en fastighet i Halmstad!

Läs vad 659 kunder tycker om Fastighetsbyrån Halmstad

• Ronja A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina har varit över förväntningarna! Hjälpte oss att komma igång snabbt & hjälpte oss hålla hoppet uppe om att bostaden skulle bli såld snabbt. Vilket den blev!
    Tack för hjälpen! Läs mer
  • Jerry B skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag sålde min avlidna pappas villa, en mentalt jobbig grej att göra. Andreas har visat både stor kunskap och stor empatisk förmåga. Från första mötet i huset till alla telefonsamtal på vägen har han varit väldigt tydlig och jag har känt mig trygg genom hela affären. Ett föredöme för Sveriges mäklare! Läs mer
  • Henrik A skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tycker att allt fungerat bra och utan några som helst problem. Då jag dessutom bor långt bort så har ni fixat allt. Läs mer
  • Jan Å skrev om Armina Ovcina en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt en villa i Getinge
    Mycket väl bemött av Armina
    Förväntningar på en snabb och korrekt handläggning, vlka infriades
    Hittills har mäklaren skött detta uppdrag på ett utmärkt sätt.
    Köpebrev mm inte avslutat ännu. (tillträdesdag beräknas till 2019-02-01 eller en tidigare tidpunkt som parterna senare kommer överens om) Läs mer
  • Freddie S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Både köpt & sålt med hjälp av Evelina.
    bra bemötande & kontakt vid både köpet som vid försäljningen.

Tackar för din hjälp 😊 Läs mer
  • Morgan N skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    tycker att ni gör ett bra jobb Läs mer
    2018-11-16 Lars R svarar Morgan N
    Tack Morgan, dina ord värmer i novembermörkret / Lars Rane
  • Urban S skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tydlig ödmjuk, lyssnande och driven utan att ”översälja”. Kändes tryggt hela vägen 😊 Läs mer
    2018-11-15 Sofie Rane svarar Urban S
    Stort tack Urban för vänliga ord :)
  • Anders S skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket proffsiga, kompetenta och kunnig. Läs mer
    2018-11-05 Lars R svarar Anders S
    Hej Anders, tack för dina fina rader om oss. Vänlig hälsning Lars Rane
  • Peter D
    Peter D skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har köpt och sålt flera fastigheter av fastighetsbyrån och Erling som varit mycket tillmötesgående och lösningsorienterad i genom hela processen. kan varm rekomendera både fasighetsbyrån och Erling Miles de har aldrig gjort mig besviken .. Läs mer
  • Anders F skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt radhuset och är mycket nöjd med Dennis. Läs mer
  • Agne N skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    kunde väntat sig lite mer av en så stor mäklare Läs mer
    2018-11-05 Lars R svarar Agne N
    Hej Agne, synd att du inte tyckte att vi levde upp till dina förväntningar, du får gärna kontakta mig. Vänlig hälsning Lars Rane
  • Margit K skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt villa i Sennan. Försäljningen sköttes alldeles utmärkt av Conny som levde upp till de förväntningar jag hade. Han kommer även att hjälpa mig med deklarationen sen. Läs mer
    2018-10-23 Conny T svarar Margit K
    Alltid roligt att få hjälpa till. Köparna trivs mycket bra. Slå mig en signal efter nyår så bokar vi en tid för deklarationen.
  • Johanna F skrev om Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi köpte ett hus på landet. Fredrik har varit kanon från början till slut! Alltid varit tillgänglig och svarat på alla slags frågor då man inte vet/kan allt om husköp när man köper för första gången. Tillmötesgående och förklarar på ett bra sätt som man förstår. Rekommenderar honom verkligen! Läs mer
    2018-10-22 Fredrik Carlsson svarar Johanna F
    Kul att ni är nöjda! Dyker det upp några som helst frågor fram över är det bara att lyfta luren.
  • Jan-Martin B
    Jan-Martin B skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas har skött sitt uppdrag utmärkt. Han har inormerat om det han ska och varit duktig på att hålla kontakt. Han har inte stressat fram affären utan varit lugn och professionell.

Köpet har gällt ett fritidshus. Vet att även säljaren varit väldigt nöjd med Andreas. Läs mer
    2018-10-11 Andreas L svarar Jan-Martin B
    Hej,
    Tack för ett trevligt samarbete. Glädjande att höra att du är nöjd med affären! Och likaså säljparten! Tack för att du tog dig tid att lämna ett utlåtande. Ta det lugnt ute till havs!
  • Christina H skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    En mycket trevlig, kunnig och påläst mäklare.
    Vi har både köpt och sålt med henne som mäklare och man får ett bra förtroende för henne. Läs mer
    2018-10-12 Evelina J svarar Christina H
    Tack Christina! Det är alltid roligt att få behålla köparkunder även som säljarkunder! Mvh Evelina :)
  • Tobias G skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köp av tomt i Haverdal

Utmärkt, trevligt och informativt bemötande genom hela processen

Transparent och tydlig genom hela budgivningsprocess

Väldigt tillgänglig trots semestertider Läs mer
  • Tony O
    Tony O skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket duktig och driven kille. Vi köpte hus av Andreas hösten 2018 och hela affären gick både smidigt och tryggt. Läs mer
    2018-10-08 Andreas L svarar Tony O
    Hej Tony!
    Stort tack för era vänliga ord. Jag önskar er ett stort Lycka Till i den nya bostaden!
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling gav ett mycket bra bemötande inför försäljningen av våran gård, och arbetade mycket ambitiöst och profsssionellt från början till slut.
    Affären genomfördes mycket bra och smidigt
    Niklas E Läs mer
  • Peter Z skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Upplever Caroline som engagerad och kunnig. Hon brinner för att få till det där lilla extra som behövs för att få till en affär. Hon har en plan och kör på den i samråd med säljare. Delaktigheten finns där! Läs mer
    2018-10-01 Caroline L svarar Peter Z
    Tack Peter för dessa trevliga ord! Önskar dig Lycka till i nya bostaden! Mvh Caroline
  • Annette Susanne F skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevligt bemötande. Hade semester men var ändå tillgänglig när vi sålde vår villa. Proffsigt arbetssätt, lyhörd och påläst. Förklarade svåra termer på ett begripligt sätt. Läs mer
    2018-10-04 Dennis R svarar Annette Susanne F
    Tack för din rekommendation Annette :)
  • Deric S skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har sålt var hus. Och Lil var fantastiskt! Hon sålde huset i 3 månader i sommaren.toppen märklare! Läs mer
    2018-10-05 Lill F svarar Deric S
    Tusen tack för dina fina ord Deric! Det var en glädje att hjälpa er med er försäljning utav huset. Jag hoppas ert nya hus blir precis som ni önskar!
    Lill F gillar detta
  • Cecilia L skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har köpt en lägenhet med hjälp av min pappa, fick ett jättebra och trevligt bemötande från Caroline och blev positivt överraskad! Läs mer
    2018-09-19 Caroline L svarar Cecilia L
    Hej Cecilia, Tack snälla du för denna fina Reco. Nu är det snart dags för inflytt :) Mvh Caroline
  • Maria Teresa M
    Maria Teresa M skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har köpt en villa. Hela affären gick fort och smidig. Erling är en väldigt duktig mäklare, väldigt professionell och bra bemötande. Vi är nöjda med honom. Läs mer
  • Anna M skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sommarstuga.
    Jag blev välbemött och välinformerad. Erling var flexibel och hjälpsam igenom hela processen och gjorde det hela personligt och trevligt.
    Stort tack! Läs mer
  • Petre D skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt ett bostadsrätt, och vi är mycket nöjda av Evelina Johanssons prestation Läs mer
    2018-09-18 Evelina J svarar Petre D
    Trevligt att ni tog er tid att svara på detta :) Tack tack!
  • Ruth B skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har köpt villa.
    Mäklaren var väldigt engagerad och vi fick förhands visning och köpte villan innan visningen. Läs mer
  • Christel H
    Christel H skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt ett fritidshus som ligger vid Östra Stranden i Halmstad. Vi blev väldigt bra bemötta av Andreas Ludvigsson. Han var mycket engagerad i husköpet från början tills att husköpet var klart och höll allt som han lovade. T.o.m ringde på en söndag kväll som han samtidigt hade sagt. Han var mycket tydlig och samtidigt gick igenom alla punkter vid köpekontraktet både för oss som köpare och likaså mot säljare. En bra mäklare ordnar även de små detaljerna som vid detta tillfället var att sända över hus bilderna via e-post till köpare som vi önskade. Detta gjorde även Andreas Ludvigsson. Han gav oss även utrymme att höra med banken, så att de beviljade oss att ta ett lån innan köpet gick igenom.. Sammanfattning utav mäklaren Andreas Ludvigsson är att han är proffsig i sitt yrke och trevlig och engagerade i sina kunder som vill köpa fritidshus. Fortsätt med ditt proffsiga och trevliga bemötande av köp/sälj kunder. Läs mer
    2018-09-17 Andreas L svarar Christel H
    Tack snälla för de fina orden, och för att ni tog er tid att lämna ett omdöme! Superkul att hör att ni är nöjda med affären. Hoppas att ni får många härliga stunder i er nya fritidsbostad!
  • Martina Malgorzata S
    Martina Malgorzata S skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har sålt ett hus på Kärleken.Bemöt mycket professionalt.
    Har har gjort allt vad han pratade om och planerade.

Bra mäklare .
    Skulle gärna rekommendera mina vänner. Läs mer
    2018-10-04 Dennis R svarar Martina Malgorzata S
    Tack Martina, vi gjorde ett bra arbete tillsammans :)
  • Helen E skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    jag har sålt en sommarstuga.jag tyckte att hanlevde upp till de förväntningar jag hade på en mäklare ,mycket trevlig också. Läs mer
    2018-09-14 Andreas L svarar Helen E
    Hej,
    Vad kul att höra att du är nöjd med det hela. Det var ett nöje från min sida också!
  • Eugen G skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    vi har köpt en plans villa. Mycket nöjda med allt kontakt med mäklaren, från start till slut. Därför är vi stamkunder. Läs mer
    2018-09-14 Lars R svarar Eugen G
    Hej Eugen, stort tack för ditt fina omdöme. Varmt välkommen åter / Lars Rane
  • Barbro C skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt en sommarstuga med Dennis hjälp. Han var mycket professionell, pedagogisk och svarade på alla våra frågor. En mycket trevlig och duktig mäklare som lyhört lotsade oss igenom köpet av vårt hus och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-10-04 Dennis R svarar Barbro C
    Hoppas på att ni fick njuta lite av stugan innan hösten kom men det kommer fler fina somrar där ni kan skapa många trevliga minnen :)
  • Peter J skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt villa.

Ett mycket bra bemötande av Andreas, lugn,sansad och hjälpsam

Andreas lyssnade på mina/våra önskemål ang försäljningen och genomförde uppdraget till fullo enligt vår överenskommelse.

Kan inte bli mycket bättre +++++ Läs mer
    2018-09-14 Andreas L svarar Peter J
    Härligt att höra att ni är nöjda, Peter. Det har varit trevligt rakt igenom att "samarbeta" med er.

Tack för ert fina omdöme!
  • Torgny B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt en stuga på östra stranden som jag köpt 4 år tidigare av samma mäklare

Högsta betyg vid båda dessa tillfällen Läs mer
  • Carina B skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hej
    Har köpt en bostadsrätt, som Caroline har hjälpt mig med. Mycket nöjd med all hjälp jag har fått, även när hon var ledig ställde hon upp och hjälpte mig.
    Sedan har hon skrivit till mig efter affären var klar och undrar hur det går för mig, mycket uppskattat. Trevlig och hjälpsam o lätt att prata med, mycket nöjd.
    Carina B. Läs mer
    2018-09-13 Caroline L svarar Carina B
    Tack snälla Carina för dessa trevliga ord. Vad roligt att höra att du är nöjd! Jag hoppas du får en fin höst i din nya bostad! Mvh Caroline
  • Monica E
    Monica E skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Anlitade Andreas för att sälja vårt älskade hus i Frennarp . Jobbar själv på Swedbank /kundcenter Slottsmöllan i Halmstad . Självklart att jag/vi valde Fastighetsbyrån i Halmstad. Bokade en tid och Andreas kom hem till oss , han kände väl till området och han visade verkligen att vårt hus/läge osv borde vara attraktivt för en familj/gärna med barn som sökte ett boende hyfsat centralt, underbar natur utmed Nissan, Frennarpskogen osv.
    Andreas har varit tillgänglig när som helst vi kontaktat honom för frågor osv , över förväntan- ibland kommer man som säljare på frågor sent fredag eller lördag kväll - inte förväntat få svar innan nästa vardag , dvs måndag men då vi ändå ringt eller mejlat har fått svar/återkoppling omedelbart .
    Förväntan : då jag själv tidigare vänt mig till fastighetsbyrån i Varberg när våra fastrar dog 2015 med påföljande försäljning av en villa ock en Brf som sköttes superproffsig har jag aldrig tvekat att rekommendera fastighetsbyrån till grannar/bekanta o KUNDER samt att självklart ANLITA Fastighetsbyrån för min o makens privata försäljning .
    Supernöjd med Andreas som skött vårt uppdrag /försäljning
    av vår fastighet i Frennarp på bästa sätt. Läs mer
    2018-09-13 Andreas L svarar Monica E
    Hej Monica!
    Superkul att höra att ni har positiva erfarenheter från oss på Fastighetsbyrån sedan tidigare, och inte minst att ni var nöjda även denna gång. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till vid förmedlingen av er bostad. Ta hand om er så hörs vi av!
  • Helena B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt bostad via Erling som varit mycket tillmötesgående och lösningsorienterad i processen. Då han är en upptagen man var det dock ibland svårt att få svar på mail och telefonsamtal men det var inget som i slutändan ställde till det på något vis. Läs mer
  • Eva P skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2-rumslägenhet på Nissastrand, Halmstad
    Bra, mycket bra bemötande, bra kontakt under hela processen
    Caroline levde mycket väl upp till våra förvåntningar

Nu är vi glada lägenhetsinnehavare och tackar för bra service! Läs mer
    2018-09-12 Caroline L svarar Eva P
    Tack snälla Eva för dessa trevliga ord! Roligt att ni är nöjda och hoppas ni får en fin höst i er nya bostad! Mvh Caroline
  • Mirza S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina uppfyllde samtliga av våra förväntningar. Tack! Läs mer
    2018-09-18 Evelina J svarar Mirza S
    Tack Mirza, snart ses vi för tillträde. :)
  • Leif T
    Leif T skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köper bostadsfastighet. Säljer villa.
    Mycket tillfredsställande
    Mycket höga vilket hon levde upp till mer än väl. Läs mer
    2018-09-18 Evelina J svarar Leif T
    Tack tack :) Snart ses vi för tillträde!
  • Lars-olof S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Försäljning av bostadsrätt, ett rum och kök.
    Pigg, glad, energisk och tillgänglig mäklare som kändes mycket kunnig, trygg och levde upp till alla förväntningar.
    Kommer absolut att rekommendera henne. Läs mer
    2018-09-18 Evelina J svarar Lars-olof S
    Tack för en mycket trevlig kommentar. Det glädjer mig att ni uppfattade mig så och att ni gillade jobbet. Det var trevligt och enkelt att arbeta ihop med er med, då brukar det bli bra! :)
  • Dan Vilhelm J skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    sålt sommarstuga. mycket proffsigt.han levde upp alla mina förväntningar med råge.det är en mäklare man rekomdera Läs mer
    2018-10-04 Dennis R svarar Dan Vilhelm J
    Det är jag som skall tacka för förtroendet! Välkommen in på en kopp kaffe när du har vägarna förbi!
  • Vincent E skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har sålt sommarstuga.
    Hans bemötande helt ok
    Förväntningar helt ok
    Korrekt och bra uppträde Läs mer
    2018-10-04 Dennis R svarar Vincent E
    Tusen tack Vincent! Glöm inte att vi skall deklarera nästa år!
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt o sålt bostad bra kommunikation uppstod problem fixa Erling det INTE svårt att rekommendera Erling o Fastighetsbyrån om man är i behov av mäklare Läs mer
  • Jan-Christer J skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Försäljning av sommarstuga. Dennis var mycket proffesionellt och serviceminded. Rekommenderar honom gärna till vänner o bekanta. Läs mer
    2018-10-04 Dennis R svarar Jan-Christer J
    Tack Christer för dina varma fina ord!
  • Alemsah S skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Pålsbovägen 8.
    De bra, mycke bra elle så. Läs mer
    2018-09-11 Caroline L svarar Alemsah S
    Tack för ett gott samarbete och roligt att ni är nöjda! Mvh Caroline
  • Daniel P skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag åkte från Helsingborg till Halmstad för att titta på en insatslägenhet, då jag skulle börja studera i Halmstad till hösten.
    Lägenheten var inte vad jag tänkt mig. Efter samtal med mäklaren Evelina Johansson, erbjöd hon att visa en annan liknande lägenhet samma eftermiddag.
    Denna lägenhet var precis vad jag ville ha och vi gjorde affär samma eftermiddag!
    Genom försäljningsförloppet var Evelina mycket tydlig och hjälpsam. Vi redde ut funderingar och tankar jag hade kring affären. Jag är mycket nöjd med affären i sin helhet och är jättenöjd med Evelina Johansson som mäklare. Hon är mycket noggran och ordningsam som lägger ner det lilla extra för att man ska känna sig trygg och nöjd. Jag kommer med varm hand att rekommenderad Evelina på Swedbanks Fastighetsbyrå till alla som ska göra bostadsaffärer. Läs mer
    2018-09-11 Evelina J svarar Daniel P
    Wow det var var ett väldigt fint omdöme jag fick av dig Daniel! Stort tack för detta, det värmer. Det har varit smidigt och lättsamt att få jobba ihop med dig med. Hoppas nu att bostaden erbjuder dig många trevliga år och att du skall trivas i vårt fina Halmstad. Tack återigen för denna gången :) Med vänlig hälsning Evelina :)
  • Stefan O skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra, så här skulle alla mäklare vara. Läs mer
    2018-09-10 Andreas L svarar Stefan O
    Stort tack för detta, Stefan! Jag är övertygad om att ni kommer ha många härliga stunder i Steninge!
  • Linda N skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har sålt en villa. Erling har varit proffesionell men på ett mjukt och tillmötesgående sätt. Har verkligen känt att han stått på min sida och gått all in i uppdraget.
    Bra service med visningstider, hjälp med bokning av flyttstäd osv.
    Mina varma rekommendationer Läs mer
    2018-09-10 Erling M svarar Linda N
    Hej Linda,
    Tack för de vänliga orden. Lycka till med ditt nya boende och vi hörs av inför deklarationen!
    Mvh Erling
  • Mimmi S skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling har varit hjälpsam och trevlig genom hela husköpet. Väldigt professionell och kunnig. Klok och driven man! Läs mer
    2018-09-10 Erling M svarar Mimmi S
    Hej Mimmi!
    Vad kul att ni känner er nöjda. Tveka inte att höra av er framöver om ni skulle behöva min hjälp i form av värdering etc. Lycka till med ert fina hus! Mvh Erling
  • Fredrik N skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt ett mindre hus i Åled.
    Andreas är trevlig, kom med bra tips under resans gång och såg till att vara tillgänglig, framförallt gjorde han det hela till en smidig affär där alla inblandade verkar bli nöjda! Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-07 Andreas L svarar Fredrik N
    Tack för att du tog dig tid att lämna en Reco. Härligt att höra att du är nöjd än så långt!

Stora Torg, 302 43 Halmstad