Fastighetsbyrån Halmstad

Fastighetsbyrån Halmstad

Vi skapar resultat för både köpare och säljare - varje gång - och därför kommer också Halmstadborna tillbaka till oss om och om igen när de ska byta bostad!

Genom att vara en rikstäckande organisation med ett nära samarbete med en av Sveriges största banker har vi goda resurser för marknadsföring och kan erbjuda ett brett utbud av tjänster. Dessutom visas våra objekt upp centralt på Storgatan i Halmstad samt på Getinge och Oskarströms bankkontor, hos oss syns din bostad helt enkelt.

Alla vi som arbetar på kontoret här i Halmstad har bra koll på omgivningarna och har ett starkt kontaktnät här. Vi är elva anställda, vilket ger dig valmöjligheter, och vi arbetar alltid med personligt bemötande och direkt kommunikation.

Välkommen till Fastighetsbyrån när du vill byta, sälja eller köpa en fastighet i Halmstad!

Läs vad 1295 kunder tycker om Fastighetsbyrån Halmstad 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Östergård
    2022-06-29 Verifierad kund
    Evelina var mycket professionell, trevlig och sakligt tillmötesgående. Fanns alltid till hands för frågor och gjorde ett snabbt och bra medlarjobb när vi kom så långt att vi hade bestämt oss.
    Vid kontraktsskrivning fungerade det som förväntat, professionellt och helt utan komplikationer eller frågetecken.
    Evelina är en mycket kompetent mäklare som jag gärna kommer använda i fortsättningen också!
  • köpte sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Åled
    2022-06-29 Verifierad kund
    Andreas är en mycket trevligt och professionell mäklare som återkopplar snabbt. Han har varit behjälplig genom hela köpprocessen och sett till att tillgodose både säljarens och våra behov. Vi är mycket nöjda med hans insats.
    Tack snälla för det trevliga omdömet. Stort Lycka Till framöver med er nya fina bostad! Andreas Ludvigsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2022-06-28 Verifierad kund
    Andreas har med stor kunskap och på ett mycket professionellt sätt sålt vår bostad! Han har ett driv som många saknar! Kan rekommendera honom alla dagar!
    Stort tack för de fina orden, det värmer :) Tack även för ett bra samarbete! Andreas Ludvigsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2022-06-28 Verifierad kund
    Fredrik har ett trevligt och bra bemötande. Han är engagerad och uthållig vilket till slut gav resultat.
    Fredrik kan varmt rekommenderas!
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Oskarström
    2022-06-26 Verifierad kund
    Vi har upplevt Fredrik som väldigt lugn , trygg och trevlig genom hela processen. Lätt att få tag på ,och alltid gett service med ett leende . Rekommenderar honom varmt .
    • Centralt
    2022-06-22 Verifierad kund
    Evelina var en trevlig och bra mäklare som kunde svar på alla frågor om bostaden.
    fick väldigt bra service från henne vid köpet av lägenheten. Så det kändes tryckt vid köpet.
    Jag har inga negativt att påpeka på Evelina som mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2022-06-21 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött
    Hon levde upp till våra förväntningar
    Riktigt bra kontakt med mäklaren
    2022-06-17 Verifierad kund
    Ihärdig, vänligen och noggrann mäklare som verkligen alltid är tillgänglig för sina klienter. Vi är mycket nöjda med hans uthållighet och tillgänglighet..
    Tack själva för ett fint samarbete, som vi till slut fick ihop på ett bra vis! Vi gör vårt bästa :) Andreas Ludvigsson
  • Yll R
    sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Gullbranna
    2022-06-17 Verifierad kund
    Anträffbar hela tiden. Hjälpte oss med en smidig affär som vi efterfrågade.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Oliver Lundin en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2022-06-16 Verifierad kund
    Trevlig. Lätt att få kontakt med vid behov.
    • Söndrum
    2022-06-15 Verifierad kund
    Jag blev bemött av Dino på ett alldeles utmärkt sätt. Han är glad och ger mycket energi.
    Vi hade förväntningen att få sålt vårt hus till ett bra pris vilket han uppfyllde långt över våra önskemål. Dino tog uppdraget att sälja vårt hus väldigt seriöst och var tacksam och ödmjuk inför uppgiften. Vi fick sålt huset till ett väldigt bra pris och till en köpare som passade oss väldigt bra. Vi kunde unna oss lyxen att välja mellan tre olika budivare vars bud i princip var likvärdiga sett till pengarna. Det var viktigt för oss att få en köpare som kändes säker och som var på hugget för att ge en trygg affär.
  • Levent Yahya K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Oliver Lundin en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2022-06-14 Verifierad kund
    mycket bra presentation. lätt och kommunicera. följer varje sekund. han är en bra säljare som gör både säljare och köpare nöjda.
    Härligt att du upplevelse det så, och kul att kunna hjälpa till. Tack Levent! Oliver Lundin
  • Dennis N
    • Centralt - Nissastrand
    2022-06-13 Verifierad kund
    Caroline bidrog till att mitt köp av bostadsrätt blev mycket lyckat. Allt kändes tryggt och enkelt.
    Vad roligt att höra att du känner dig nöjd Dennis. Jag tror och hoppas att du kommer trivas i din nya bostad! Mvh Caroline Caroline Ludvigsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Dino Kara en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2022-06-12 Verifierad kund
    Proffsigt agerande. Tydlig kommunikation.
    2022-06-11 Verifierad kund
    En HEEEEELT fantastisk kunnig & trevlig mäklare🤩som gjorde oss mer än nöjda.

Synd vi inte har mer fastigheter att sälja, blev lite tomt nu när allt är över.

Bra information gällande allt!!!!

Vi är supernöjda att vi hade Fredrik & Fastighetsbyrån

Högsta betyg från oss✨✨✨✨✨
  • sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Påarp
    2022-06-10 Verifierad kund
    Helene Thornberg har varit lätt att ha att göra med. Vi är mycket belåtna med försäljningen, som skett på ett positivt och smidigt sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Centralt - Nissastrand
    2022-06-05 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Fick mycket gott intryck. Fick oss att känna oss trygga i ärendet.
    Tack för dina fina ord och för att du tog dig tid att lämna mig en Reco. Mvh Caroline Caroline Ludvigsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Nöjd 😄 😊😊😊😊😊😊😊
  • köpte sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Trönninge
    2022-06-01 Verifierad kund
    En mäklare som finns där för dig som kund närsomhelst! Totalt engagerad, lyhörd och visar att han genuint bryr sig om att hjälpa till med det han kan och lite till om så behövs! Rekommenderar Erling Miles starkt alla dagar i veckan, fler borde ta efter hans sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Östra Förstaden
    2022-05-30 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött och fick en snabb återkoppling
    • Snöstorp
    2022-05-24 Verifierad kund
    Vi hade höga förväntningar på Fredrik och han uppfyllde dem över förväntan.

Fredrik var lyhörd för våra behov, lösningsorienterad och uppträdde professionellt i sin roll gentemot oss och de olika intressenterna.

Allt som allt är vi mycket nöjda med den insats Fredrik gjorde, och kan rekommendera honom varmt.
    • Gustavsfält
    2022-05-17 Verifierad kund
    Suveränt bemötande och ger alltid snabb återkoppling!
    • Åled
    2022-05-16 Verifierad kund
    Helen gjorde vår försäljning av huset till en bekymmersfri historia. Hon har mkt goda kunskaper i området där huset således. Professionellt och glatt bemötande vid varje möte. Återkopplade snabbt vid frågor. Jag kommer gärna köpa el sälja hus igen med Helens hjälp.
    Så glad att du känner så. Att ni får en bekymmersfri försäljning är ett mål i mitt arbete. Hjälper gärna till igen om det behövs. Heléne Thornberg
    2022-05-12 Verifierad kund
    Erling har bemött oss mycket bra, på de mest förträffliga sätt.
    Under några år har han hjälpt oss med ett antal uppdrag.
    Han har vid alla dessa tillfällen visat på stor kunskap, mycket tålamod och vänlighet.
    Enligt ovan och vid vår försäljning av bostad på Öhrnvägen 15 har vi känt en stor tillit till Erling.
    Vi har bara en massa positivt att säga om Erling och skulle önska att fler finns av hans sort.
    Med vänliga hälsningar Annika och Håkan Sundquist
  • sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Svensson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Furet
    2022-05-11 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande
    Trevlig
    Vi kan inte önska oss bättre
    Tack Jerry för dom fina orden! Har varit ett nöje att få hjälpa till med er försäljning. Vi hörs och laddar inför tillträdet :) Charlotte Svensson
    • Vapnö-Ågarp
    2022-05-10 Verifierad kund
    väldigt uppmärksam,vänligt bemötande. Svarade vänligt och ingående på alla frågor och funderingar,kändes väldigt tryggt.Ringde alltid tillbaks,inga problem och få kontakt med honom.Kunde inte va bättre.
    • Kärleken
    2022-05-09 Verifierad kund
    Trevlig mäklare med bra driv. Enkel att sköta kontakten med under hela resans gång. Överlag är jag mycket nöjd.
    Tack för dom fina orden Alexander! Oliver Lundin
  • köpte sitt hus med hjälp av Dino Kara en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2022-05-09 Verifierad kund
    Jag blev bemött bra. Fick svar på mina frågor, en del fick han ta reda på och återkom till mig. Det jag saknade var driftskostnad.
    Jag var välkommen att höra av mig om jag har fler frågor och det har jag. Allt har varit till belåtenhet.
  • Elisabeth S
    sålde sitt hus med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2022-05-08 Verifierad kund
    Caroline gav mig ett väldigt proffsigt bemötande redan från start. Jag blev väl informerad av alla detaljer och vad som krävdes av mig. Under tidens gång blev känslan, för mig, nästan som en vänskapsrelation. Caroline har kontaktat mig regelbundet under hela resan och uppdaterat mig kring hur det går och vad som händer.
    Jag kan verkligen rekommendera Carloine som mäklare, hon får 5 av 5 av mig!
    Det var verkligen roligt att höra Elisabeth! Tack snälla du för ett gott samarbete! /Caroline Caroline Ludvigsson
    • Gullbrandstorp
    2022-05-02 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Informativ och kunnig. Känner in vad vi som kunder vill och behöver.
    Så kul att höra att ni är nöjda. Tack själv för ett fint samarbete! Andreas Ludvigsson
    • Bäckagård
    2022-05-02 Verifierad kund
    Bara positivt. Vi är väldigt nöjda med Dinos insats
    2022-04-29 Verifierad kund
    Evelina har genom hela processen varit behjälplig i alla typer av frågor och funderingar som jag haft. Har aldrig känt att jag behövt vänta på ett svar. Hon hjälpte även till med medling mellan köpare och säljare på ett mycket bra sätt.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Glad, hjälpsam och professionell
    • Söndrum-havssidan
    2022-04-19 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, påläst om objektet.
  • Eva B
    sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Getinge
    2022-04-14 Verifierad kund
    Fredrik var tillmötes vid alla förfrågningar och undringar vid försäljningen av fastigheten. Trevligt bemötande både mot oss och mot besökarna. Genomgång av samtliga dokument över fastigheten vid kontraktsskrivningen.
    Bara bra omdömen.
    Hälsningar
    Eva Lennart
    2022-04-13 Verifierad kund
    Mycket professionell och tillmötesgående! Den bästa mäklaren vi träffat på!
    Stort tack för det fina omdömet! Jag här övertygad att ni kommer trivas framöver i er nya fina bostad :) Andreas Ludvigsson
    2022-04-11 Verifierad kund
    Trevlig och go energi! Kunnig och kompetent. Duktig på sitt jobb! Rätt kvinna på rätt plats.
    Tack Elvira för dina fina ord. Så roligt att få hjälpa er till bostadsköp! Mvh Caroline Caroline Ludvigsson
    2022-04-10 Verifierad kund
    Professionell och väldigt trevligt bemötande.
    Gick igenom avtalet med oss och beskrev olika delar i avtalet som vi hade svårt att förstå vad de va själva, svarade bra och utförligt på alla våra frågor som vi hade!

Tack!
  • köpte sitt hus med hjälp av Dino Kara en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2022-04-10 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande utan att vara stelt eller tråkigt.
    2022-04-09 Verifierad kund
    Det var ett trevligt bemötande
    På det hela taget en bra upplevelse. O
    2022-04-08 Verifierad kund
    Glatt och trevligt bemötande! En bra och tydlig genomgång av papperna och allt som ska ske. Vi är mycket nöjda!
    • Haverdal
    2022-04-06 Verifierad kund
    Bra bemötande. Tillgänglig och har skött visningar och budgivning väl.
    • Getinge
    2022-04-05 Verifierad kund
    Andreas har varit tillgänglig och väldigt serviceminded!
    Super bemötande, väldigt vänlig och professionell.
    Kan endast rekommendera Andreas vidare.
    Glädjande att du känner så, tack snälla för de vänliga orden. Lycka till framöver med er nya bostad! Andreas Ludvigsson
    • Söndrum
    2022-04-04 Verifierad kund
    Fantastisk mäklar; förstående, inlyssnande och tillgänglig!
    Tack för fint samarbete samt ett lika fint omdöme :) Andreas Ludvigsson
    2022-04-03 Verifierad kund
    Han har motsvarat alla våra förväntningar!
    Trevlig, duktig, ansvarstagande, ja allt vad man kan önska sig. Rekommenderar verkligen honom till andra som ska sälja sin villa eller lägenhet!
    Tack snälla för det trevliga omdömet, och för ett gott samarbete! Andreas Ludvigsson
    2022-04-03 Verifierad kund
    Helene är duktig och påläst och bryr sig om kunden
    Tack för omdömet. Skönt att du hittat ett nytt hus också. Heléne Thornberg
  • FITIM A
    • Vallås
    2022-04-02 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Kunnig och visar ett genuint intresse för att få till den bästa affären för alla parter.
    • Vallås
    2022-04-01 Verifierad kund
    Trevlig! Bra på alla sätt!
    Gjorde så gott han kunde😊
    Tack😊🌿
    • Tönnersa
    2022-03-28 Verifierad kund
    Blev bemött på ett naturligt och bra sätt, fick svar på mina frågor.
    Hade förväntningar att Dino skulle informera om alla steg fram till försäljning, och så blev det. Bra listor att följa gällande fotografering, visning, besiktning m.m.
    Dino är mycket lätt att kommunicera med och finns tillgänglig för frågor, om inte återkommer han snabbt.
  • Dennis J
    köpte sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Trönninge
    2022-03-16 Verifierad kund
    Han var jätte trevlig. Vi blev bemötta proffsigt. Affären gick smidigt. Inget att klaga på.