Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Halmstad

Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg, 302 43 Halmstad — Visa karta

Vi skapar resultat för både köpare och säljare - varje gång - och därför kommer också Halmstadborna tillbaka till oss om och om igen när de ska byta bostad!

Genom att vara en rikstäckande organisation med ett nära samarbete med en av Sveriges största banker har vi goda resurser för marknadsföring och kan erbjuda ett brett utbud av tjänster. Dessutom visas våra objekt upp centralt på Storgatan i Halmstad samt på Getinge och Oskarströms bankkontor, hos oss syns din bostad helt enkelt.

Alla vi som arbetar på kontoret här i Halmstad har bra koll på omgivningarna och har ett starkt kontaktnät här. Vi är elva anställda, vilket ger dig valmöjligheter, och vi arbetar alltid med personligt bemötande och direkt kommunikation.

Välkommen till Fastighetsbyrån när du vill byta, sälja eller köpa en fastighet i Halmstad!

Läs vad 515 kunder tycker om Fastighetsbyrån Halmstad

• Roland H
    Roland H skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Med kunnig och professionell hjälp går det smidigt att genomföra en husaffär. Rekommenderar Fastighetsbyrån
  • Maria F
    Maria F skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Helt underbar å gav service dygnet runt :-) kommer att anlita henne framöver om det skulle bli så :-)
    2017-11-07 Lill F svarar Maria F
    Så glad jag blir Maria för din rekommendation på reco! Hoppas ni får många lyckliga år i huset!
  • Anders H
    Anders H skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mkt bra på att hitta tider för kontraktskrivning trots vårt späckade schema.
    2017-10-31 Lill F svarar Anders H
    Tack Anders för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Jag hoppas ni kommer trivas bra i huset och att ni får det renoverat som ni önskar! Jag önskar er även all lycka, till er nya period i livet med småbarn och ny bostadsort!
  • Gunvor G
    Gunvor G skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi är mycket nöjda med Lills bemötande och hon har hittills mer än väl uppfyllt alla våra förväntningar!!!
    2017-10-31 Lill F svarar Gunvor G
    Tusen tack för ert omdöme här på reco, så roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Det har varit en glädje att få hjälpa er med försäljningen utav ert hus! Hoppas ni nu kommer att trivas lika bra i er nya lägenhet som ni gjort i huset!
  • Sonja J
    Sonja J skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag tyckerhon var kunnig,ärlig,trevlig,mycket bra
    2017-10-26 Lill F svarar Sonja J
    Så glad jag blir Sonja, dina ord värmer! Hoppas du kommer att trivas bra i din nya bostad. Tack för att jag fick sälja ditt hus och att du tog dig tid att skriva en rekommendation.
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mkt trevlig mäklare med hjärtat på rätta stället. Glad och hjälpsam på alla sätt.
    2017-10-26 Lill F svarar Cecilia E
    Tack för dina fina ord! Jag hoppas ni kommer att trivas på Fyllinge och i ert nya hus. Jag ser även framemot att få se er förvandling utav huset efter ni renoverat klart, så spännande!!
  • Jan A
    Jan A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mest intresserad av sin mobiltelefon och dåligt påläst
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag skulle nog nästa gång välja en mäklare som ger varje spekulant egen tid. Det är en känsla jag har.
  • Marie L
    Marie L skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling var hur bra som helst han höll oss informerade om vad som hände i affären hela tiden och affären gick ju i lås för oss :)
  • Kent T
    Kent T skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig och professionell. Raka och tydliga svar på våra frågor.
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling är en trevlig och mycket ambitiös mäklare.
    Ställer alltid upp oavsett när i veckan.
    Ger ett seriöst intryck och det känns som att han är ärlig person(även att han är säljare och mycket målinriktad).
    Vi köpte en stuga av honom och det var helt naturligt att välja honom som mäklare vid vår försäljning.
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Fick ett kunnigt, trevligt och på alla sätt bra bemötande. Kanske att man ibland upplevde Erling en aning stressad. Dock fick man alltid ett trevligt bemötande om man ringde och ställde frågor. Erling ingav förtroende och lever väl upp till de förväntningar vi haft.
  • Kenneth D
    Kenneth D skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    En mycket sympatisk person som brydde sig om kunden
  • Edward A
    Edward A skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling gjorde ett fantastiskt bra jobb och tog ansvar hela vägen samt varit tillgänglig när det behövts.
    Fler mäklare som Erling till folket!!!!!!!!!!!
  • Mariann A
    Mariann A skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig är första ordet som infinner sig.
    Förbättringsområde; skulle kanske ha kunnat vara ytterligare mer kunnig om praktiska detaljer; tänker på vatten/avlopp (var ledningen går och var borrhålen är), väghållningen. Tog dock villigt reda på allt man frågade om. Blev trots detta inte helt klar över hur väghållningen fungerade.
    Uppskattat att Andes ringde upp efter ett par månader och följde upp.
    2017-09-26 Andreas L svarar Mariann A
    Tack för dina fina ord. Den konstruktiva feedbacken tar vi till oss! Det var glädjande att höra att ni trivs i er nya bostad!
    Mvh Andreas
  • Joanna R
    Joanna R skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling var väldigt öppen och hjälpsam! Vi fick ett mycket bra bemötande av honom och kände oss trygga i vår husaffär.
  • Krister P
    Krister P skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Det började inte speciellt bra. Han missade avtalad tid, men han dök upp till slut efter 1,5-2 timmar efter påtryckningar från min sida. Resan i övrigt gick fantastiskt bra. Erling gjorde ett mycket bra jobb, väldigt seriös och kunnig.
  • Lena J
    Lena J skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Han levde mer än väl upp till förväntan. Lyhörd o avstämningar kontinuerligt under processen.
    2017-09-25 Andreas L svarar Lena J
    Tack för dina ord, Lena. Det värmer att höra!
  • Christian A
    Christian A skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas sålde mitt hus med bravur, han var mycket engagerad och driven i sitt arbete med att få mitt hus sålt. Frågor som uppkom från mig under säljprocessen besvarades omedelbart nästan oavsett när jag ställde dom på dygnet, vare sig det var måndag kväll eller söndag förmiddag. Samt att han tog till vara varje tillfälle att visa huset för köpare både dagar och kvällar.
    Slutordet får bli att Andreas trots sin ringa ålder är en mycket skicklig och driven mäklare som som jag varmt skulle rekommendera till den som vill sälja sin bostad.

/Christian Andersson i Halmstad
    2017-09-25 Andreas L svarar Christian A
    Stort tack Christian för att du tog dig tid att lämna en kommentar. Det var trevligt på alla sätt och vis att göra affärer med dig!
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Ordning och reda på tider och papper.
    Han hjälper till med siffror inför deklarationen.
    Skulle kunna rekommendera honom till vänner.
  • Gustav V
    Gustav V skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Lite för layback.
    Inte så säljande för objektet.

Men under alla kontrakt funkade det bra.
  • May Britt H
    May Britt H skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mkt bra bemötande. Pigg, duktig kille som var mkt kunnig om området min stuga låg på! Har bara positivt å säga om Dennis Roth
  • Marta V
    Marta V skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tillbakalutad och inte så "på".
    Ganska kunnig men inte det där lilla extra.
  • Lars F
    Lars F skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpte samma fastighet av Conny som han sålde åt oss. Detta är orsaken, att vi ville ha samma mäklare. Tycker han är bra tydlig och kunnig. Raka puckar. Skulle inte tveka att vända mig till honom vid ytterligare försäljning eller köp av fastigheter
  • Robert J
    Robert J skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevligt första möte, då vi bestämde oss för att välja Conny.
    Tyvärr fick vi intrycket av att vi skulle få mer än vad slutpriset blev vilket inte är så trevligt.

Slutuppgörelsen blev också lite strulig med tanke på hur pengarna skulle fördelas mellan mig och min sambo, men det håller jag inte Conny som ansvarig för då han var på semester.
    det blir ett medelbetyg
  • Leif M
    Leif M skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    God service inställning. Kunnig
  • Camilla C
    Camilla C skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig och tillmötesgående.

Dock ett minus på att svara och återkoppla på mail/telefon.
  • Marie J
    Marie J skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Dennis var fantastisk i sitt bemötande och levererade genom alla moment av fastighetsaffären. Jag upplevde att han tog sig tid, var engagerad och väldigt mån om att jag som kund skulle få den individuella hjälp jag var i behov av.
    Superlativ således i mitt omdöme om Dennis som fastighetsmäklare. Tack Dennis jag har fått mitt smultronställe i Frösakull och den fina grunden som lades vid köpet av stugan har varit oerhört uppskattad!
  • Maj C
    Maj C skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    llklujuytredftrewsdrghgytrewsdertfgg
  • Ola Andreas R
    Ola Andreas R skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Kompetent, duktig, effektiv och trevlig

Mycket nöjd 10/10
  • Sirkka C
    Sirkka C skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Total bedömning sammantaget som väntat.
    Uppdraget utfördes tillfredställande.
    Har inget att jämföra med eftersom jag inte
    anlitat mäklare p¨å 35 år.
    2017-08-31 Caroline L svarar Sirkka C
    Hej Sirkka, Tack för dina trevlig ord! Mvh Caroline
  • Boel W
    Boel W skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag anlitade Fastighetsbyrån och Dennis Roth när jag skulle sälja mitt hus. Dennis Roth var väldigt kunnig och trevlig verkligen till stor hjälp. Jag är mycket nöjd.
    2017-08-30 Dennis R svarar Boel W
    Hej Boel, tack för ditt fina omdöme! Det glädjer mig att du är nöjd med mitt engagemang. Hoppas du trivs bra i din nya fina lägenhet!
  • Sanna J
    Sanna J skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jättebra återkoppling på hur läget hela tiden låg till under budgivningen vilket var väldigt uppskattat.
    2017-08-30 Caroline L svarar Sanna J
    Tack för fina ord! Hoppas ni kommer att trivas i er nya bostad! Mvh Caroline
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Superbra på alla sätt rakt igenom
    2017-08-30 Caroline L svarar Patrik O
    Tack Patrik! Önskar dig allt gott. Mvh Caroline
  • Gabriella D
    Gabriella D skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline var en fantastisk mäklare på alla sätt och vis. Trevlig, prossesionell och tyldig.
    Hon gjorde allt väldigt enkelt för oss vilket underlättade massvis.
    Vi är väldigt nöjda och skulle mer än gärna anlita eller rekommendera henne igen och för andra.
    2017-08-29 Caroline L svarar Gabriella D
    Hej Gabriella, Tack snälla för de fina orden! Roligt att samarbeta med er. Ta hand om er! Mvh Caroline
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina är proffsig, ödmjuk och mycket mycket serviceminded!
    Fick från första stund förtroende för henne vilket höll i sig under hela processen.

Kan varmt rekommendera henne .
    2017-08-29 Evelina J svarar Kerstin L
    Tack så hemskt mycket för att du tog dig tid för att lämna en kommentar här :) Det var väldigt enkelt och trevligt att göra affär med dig med !
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Ett trevligt och professionellt bemötande. Höll kontakten och uppdaterade bra vid budgivningen.
    2017-09-12 Heléne T svarar Sofie L
    Tack Sofie. Känns roligt för mig att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas ni kommer trivas i Halland nu hela familjen.
    Med vänlig hälsning, Heléne Thornberg
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Toppen allt gick smidigt o bra.
    2017-08-29 Evelina J svarar Barbro S
    Tack för kommentaren och det fina betyget :)
  • Josefine E
    Josefine E skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline Ludvigsson är en fantastisk människa och en utomordentlig mäklare. Jag och min sambo har ett enormt förtroende för henne då hon var öppen och ärlig gällande allt under vår pågående bostadsaffär. Tack vare henne har vi nu flyttat in i vårt drömhem och vi kan inte beskriva med ord hur tacksamma vi är för den service och det engagemang som hon visat. Jag skulle vilja råda alla som ska köpa eller sälja bostad att anlita henne, för en bättre mäklare går omöjligt att finna!
    2017-08-28 Caroline L svarar Josefine E
    Hej Josefine, Tack snälla du för de fina orden. Det värmer! Det har för mig varit ett nöje att jobba också med er. Jätteroligt att höra att ni trivs så bra i er nya bostad. Jag önskar er all lycka i framtiden, och vem vet - vi ses kanske igen! Mvh Caroline
  • Elin P
    Elin P skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    bra och trevlig, duktig. Väldigt nöjda med vårt objekt som hon visade för oss.
    2017-08-29 Evelina J svarar Elin P
    Vad roligt att ni är nöjda, en superfin lägenhet verkligen!
  • Stjepan P
    Stjepan P skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tillgänglig, Trevlig och väldigt noggran. Har bra koll på allt och erbjuder bra tips. Största fördelen är ändå tillgängligheten och hjälpen vid stora som små funderingar och frågor man har.
    2017-08-28 Caroline L svarar Stjepan P
    Hej Stjepan, Tack för de fina orden och för ett gott samarbete med er! Önskar er en fortsatt bra höst så hörs vi vidare framöver. Mvh Caroline
  • Jenny H
    Jenny H skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina gav ett väldigt bra bemötande och hon levererade ett resultat klart över förväntan.
    Nästa gång vi säljer en bostadsrätt är Evelina det självklara valet som mäklare.
    2017-08-29 Evelina J svarar Jenny H
    Hej! Vad roligt att ni fick en positiv känsla och är nöjda! Tack för detta :)
  • Hampus L
    Hampus L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra och duktig mäklare.
    2017-08-29 Evelina J svarar Hampus L
    Tack Hampus :) Hoppas ni trivs i ert nya :)
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bemötande, hjälpsam, trevlig och flexibel!
    2017-08-28 Lars R svarar Jessica J
    Hej Jessica, tack för dina trevliga ord
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tillgänglig och löste praktiska problem
    2017-08-29 Evelina J svarar Jörgen B
    Tack Jörgen, hoppas att du kommer trivas utmärkt i din nya lägenhet!
  • Birgitta O
    Birgitta O skrev om Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Helene var bra på alla sätt, proffsig och trevlig och gjorde ett mycket bra jobb. Dessutom hade hon en lugnande effekt på mig i en stressig situation.
    2017-09-12 Heléne T svarar Birgitta O
    Tack Birgitta för ditt omdöme om mig. Det va trevligt att få hjälpa dig i din försäljning av ditt hus. Hoppas du trivs bra på ditt nya ställe.
    Med Vänliga Hälsningar Heléne Thornberg
  • Sofia A
    Sofia A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Gav inte ett så seriöst intryck, dels för att hon var sen till alla möten och inte hade all information som vi efterfrågade.
    2017-08-29 Evelina J svarar Sofia A
    Hej Sofia, vad tråkigt att jag ej kunde prestera efter era förväntningar. Jag hoppas trots detta att ni trivs i er fina nya lya!
  • Anders G
    Anders G skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi tyckte Evelina va ansvarsfull, engagerad som mäklare och hade svar på tal. En riktigt bra mäklare och vi är supernöjda men hennes insats! Om vi skulle sälja igen så skulle vi utan tvekan välja henne igen!
    2017-08-29 Evelina J svarar Anders G
    Hej Anders! Vad roligt att ni tog er tid att lägga en kommentar och dessutom en fin en! :) Mycket trevligt att jobba ihop med er också!
  • Ulrika E
    Ulrika E skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Kändes oengagerad, jag som köpare fick ta alla kontakter själv i budgivning mm.
    2017-08-29 Evelina J svarar Ulrika E
    Hej! Trist att det kändes så för er. Hur som helst önskar jag er lycka till i ert fina radhus!
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    En kompetent kvinna som känns som en vän. Mycket hjälpsam och har ordning på pappren. Bästa mäklaren jag stött på.
    2017-08-29 Evelina J svarar Lennart N
    Tack Lennart! Alltid lika roligt att göra affärer med dig. Lycka till med golfen :)

Stora Torg, 302 43 Halmstad