Fastighetsbyrån Halmstad

Fastighetsbyrån Halmstad

• BadgeElevenYears
1 645

Vi skapar resultat för både köpare och säljare - varje gång - och därför kommer också Halmstadborna tillbaka till oss om och om igen när de ska byta bostad! Genom att vara en rikstäckande organisation med ett nära samarbete med en av Sveriges största banker har vi goda resurser för marknadsföring och kan erbjuda ett brett utbud...

1645 omdömen om Fastighetsbyrån Halmstad

Sedan starten hos Reco 2013

Sanna F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Sofieberg-kärleken

Rebecca var väldigt trevlig, glad, lättsam och gullig. Alltid hjälpsam och hela försäljningen flöt på jättebra! Vi är mycket nöjda!

Elza T
Sålde sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Oskarström

Jag är mycket nöjd med Andreas Ludvigsson som mäklare! Han är professionell, trevlig, engagerad, kunnig och mycket serviceinriktad. Rekommenderar honom varmt!

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack snälla för de fina orden! Ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen :)

Andreas G
Köpte sitt hus med hjälp av Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Oskarström

En jätte trevlig människa som har varit till stor hjälp. Rekommenderas verkligen!

Svar från Andreas Ludvigsson

Stort tack för ditt fina omdöme, Andreas! Tack själv för god kontakt.

Ulrica J
Östra Stranden

Ett proffsigt och förtroende bemötande gav Erling. Han levde upp till de förväntningar jag hade och var snabb med återkoppling, detta är något som jag värderar högt!

Michael L
Östra Stranden

Han gjorde ett bra intryck,och hade koll på grejerna.

Kåre W
Sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Svensson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Östra Stranden

Proffsigt bemötande, klara besked, Söker man henne, hör hon av sig omgående. Rekommenderar henne

Svar från Charlotte Svensson

Tack Kåre för den fina recensionen! Ha en fin sommar så ses vi på tillträdet /Charlotte

Ajhan J
Köpte sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Frennarp

Väl anträffbar, när vi väl vann budgivningen så fördes dialog mellan oss och mäklaren väldigt professionell och duktig mäklare! Affären gick fort och smidigt för alla parter!

Anita J
Haverdal

Mycket bra bemötande, kunnig och förstående. Hon har låtit mig få tal tid på mig att bearbeta en känslig försäljning.Charlotte har hållit mig underrättad hela tiden. Hon är både glad, allvarsam och skämtsam.. Försäljningen blev bra till slut köparna kändes bra för mig. Helt enkelt en bra mäklare enligt mig.

Svar från Charlotte Svensson

Tack Anita för de fina orden! Har varit ett nöje att få hjälpa till! Önskar dig en fin sommar /Charlotte

Rebecca D
Östra Stranden

Han var en ovärderlig hjälp under hela försäljningsprocessen. Med sitt lättsamma och enkla sätt gjorde han hela processen smidig och stressfri. Hans humor och engagemang skapade en positiv och avslappnad atmosfär som vi verkligen uppskattade. Han visade en imponerande kunskap om marknaden och gav oss råd som vi verkligen kunde lita på. Tack vare hans engagemang och expertis kände vi oss trygga och väl omhändertagna. Vi kan varmt rekommendera honom till alla som söker en kunnig, rolig och engagerad mäklare.

Karl-Johan H
Köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Svensson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Haverdal

Proffsigt bemötande och väldigt tillmötesgående

Svar från Charlotte Svensson

Tack för recensionen, kul att få hjälpa till! Vi ses på tillträdet /Charlotte

Jarmo L
Getinge

mkt engarerad i affären håller mig som köpare informerad

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack för ett trevligt omdöme och en god kontakt!

Vlora T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Vallås

Mycket trevlig, kunnig, arbetat skyndsamt och har förmågan att anpassa sitt bemötande och arbete till kundens nivå och behov.

Svar från Caroline Ludvigsson

Tack Vlora för dessa fina ord. Trevlig sommar! Caroline

Gunilla F
Simlångsdalen

Jag blev väldigt proffsigt och trevligt bemött! Mycket bra!

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack för dina fina ord, Gunilla!

Emeli N
Östra Stranden

Väldig trevlig och lätt att ha och göra med! Allt gick väldigt smidigt. Rekommenderas 😊👍🏻

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack för ett fint omdöme, och bra samarbete 🤗

Anna R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

Mycket trevlig vänligt bemötande

Svar från Caroline Ludvigsson

Tack Anna för att du tog dig tid att lämna mig en Reco och tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! Allt gott önskar jag dig. Caroline

Fidan B
Östra Stranden

Andreas är en professionell och mycket trevlig mäklare. Positiv, genuin och ambitiös skulle jag vilja påstå. Duktig på kommunicera och tillgänglig. Mycket nöjd med hela köpprocessen.

Svar från Andreas Ludvigsson

Härligt att höra, Fidan. Helt säker på att ni kommer bli nöjda med köpet :)

Bengt R
Haverdal

Erling är en mycket kompetent och kunnig mäklare! Blev väldigt bra och vänligt bemött. Erling har en hög kompetens gällande försäljning och kunskap....även geografiskt!

Kjell A
Norra Utmarken

Charlotte skötte hela affären från början till slut väldigt bra Engagerad och trevligt seriös ”mäcklare” Förväntningarna var lite högre eftersom värderingen var högre än försäljnings priset Men det ska inte skyllas på Charlotte det är ju inte säljarens marknad idag Däremot tycker vi att fotografen kunde varit mer engagerad och hittat guldkornen i villan

Tack för recensionen Kjell. Önskar er en fin sommar! /Charlotte

Cyrus D
Frösakull

Vi är mycket nöjd med bemötandet och den hjälp vi fick som säljare och allt funkade precis så som man kan förvänta sig. Ska ni sälja er bostad så kan jag varmt rekommendera. Erling Miles på Fastighetsbyrån..

Jerry R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Trönninge

Väldigt tillmötesgående, påläst, seriös och mycket lösningsorienterad. Kan varmt rekommendera till fler.😄🙏

Tack Jerry för den fina recensionen. / Rebecca

Sanna F
Norra Utmarken

Charlotte har varit mycket trevlig, glad, hjälpsam och lätt att ha och göra med. Vi är mycket nöjda med Charlotte som mäklare!

Tack för den fina recensionen Sanna! Vi ses på tillträdet /Charlotte

Fredrik K
Norra Utmarken

Trevlig och lättsam att ha o göra med. Vi är jättenöjda!

Tack Fredrik för recensionen! Önskar er en fin sommar! /Charlotte

Robert B
Östra Stranden

Hans bemötande har varit fantastiskt. Han har varit hjälpsam och tillmötesgående genom hela processen. Har bara positivt att säga om honom och kan starkt rekommendera honom till andra!

Svar från Andreas Ludvigsson

Riktigt kul att höra, Robert! Helt övertygad om att ni kommer trivas i stugan.

Karin Edberg A
Östra Stranden

Han va påläst i sitt arbete. Mycket bra på att höra av sig efter visningarna. Vi känner förtroende.

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack för de vänliga orden, och för ett gott samarbete.

Natali N
Oskarström

Vänlig, förklarar noggrant och håller sitt ord.

Tack för recensionen! Vi ses på tillträdet/ Charlotte

Philip David L
Centralt

Jättetrevlig, och duktig som mäklare! Svarar i telefon om man ringer och är hon upptagen så ringer hon upp.

Tack Philip för det fina omdömet. / Rebecca

Amanda M
Frennarp

Hjälpsam och professionell. Mycket trevlig!

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack för de trevliga orden - och Grattis till ert fina blivande hus!

Ida J
Frennarp

En fantastisk mäklare. Närvarande, motiverande och driven. Han hade stenkoll på läget, alltid kontaktbar och trevligt. Full port!

Svar från Andreas Ludvigsson

Tack snälla för ett fint omdöme, och för att jag fick hjälpa er :)

Ilda I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Centralt

Både Evelina och Sofie Rane har varit engagerade och professionella. Hjälpsamma och tillgängliga. Vi är mycket nöjda

Helle K
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

Trevlig, social och kunnig i sitt yrke

Rasmus M
Oskarström

Väldigt trevlig och tillvägagånsmötande. Glad, positiv och engagerad i sitt yrke. Väldigt påläst om huset och kunde visa det på proffsigt sett.

Svar från Charlotte Svensson

Tack Rasmus för recensionen, alltid kul att få hjälpa till! /Charlotte

Julia M
Oskarström

Vi blev bemötta med välkomnande och trygghet. Kändes att det var en tjej med bra koll. Charlotte var bra på återkoppling och ville gärna hitta lösningar som passade båda parterna. Lätt att få tag på. Väldigt snäll och fin.

Tack Julia för den fina recensionen! Vi ses på tillträdet /Charlotte

Jesper L
Centralt - Öster

Trevligt bemötande och med snabb återkoppling. Tillmötesgående och lyhörd.

Tack så mycket för fint omdöme. / Rebecca

Jannica I
Harplinge

Vi fick ett väldigt bra bemötande, hela tiden snabb återkoppling, bra stöd och goda råd. Eftersom det var första gången vi sålde ett hus så hade vi inget att jämföra med och visste inte riktigt vilka förväntningar vi skulle ha. Vi tog en första kontakt då Erling var ute och tittade på huset samt värderade, sedan av olika anledningar så dröjde det ganska lång tid innan vi var redo att sälja men när vi då kontaktade Erling igen så var han väldigt snabb på att svara och kändes intresserad och engagerad. Han tittade t ex förbi...

Lena A
Sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Östra Stranden

Mycket kompetent och engagerad mäklare. Vi var med i hela försäljningsprocessen och uppdaterades kontinuerligt.

Sara M
Centralt - Galgberget

Jag blev bemött på ett bra och öppet sätt. Mina förväntningar var att mäklare ska vara öppna förberedda och lättillgängliga vilket mäklaren uppnådde. Det har varit en bra upplevelse av köpet av lägenheten.

Svar från Rebecca Johansson

Tack Sara för en fin recension. Jag hoppas att du kommer trivas bra i din nya bostad. / Rebecca

Sylve Å
Östra Stranden

En omtänksam och trevlig mäklare som gjorde ett gott intryck och var snabb att återkoppla. Vi är väldigt nöjda

Tusen tack för recensionen Sylve! /Charlotte

Anton P
Centralt - Galgberget

Proffsig och bäst varje gång :)

Elisabeth T
Östra Stranden

Charlotte Svensson är en professionell och kunnig mäklare som vi hade ett mycket gott samarbete med. Hon styrde upp förberedelserna och försäljningen på bästa sätt och höll oss hela tiden uppdaterade under processen. Hon var ärlig om vilka förväntningar vi kunde ha och vi är mycket nöjda med resultatet.

Tack Elisabeth och Jan för den fina recensionen! /Charlotte

Bertil A
Sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Östra Stranden

Mycket proffsigt från början till slut och kan varmt rekommendera

Svar från Heléne Thornberg

Tack Bertil. Måste önskar jag er lycka till med den nya fritidsbostaden, i en ny stad.

Karin B
Söndrum

Kunnig och trevlig! Snabb och effektiv när det väl kom till skott med affär. Det enda som drar ner från en femma är att det tog tid att komma fram för att lägga bud, vilket senare förklarades av att Charlotte var upptagen med annan visning. Men det fördröjde det från kl 17 ena dagen till kl 10 nästa dag!

Tack för recensionen Karin! Vi ses på tillträdet. /Charlotte

Eva P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Centralt - Nissastrand

Svarat nyss med.mycket goda omdömen

Nikolina B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Centralt - Nissastrand

Sofie var en exemplarisk mäklare. Hon var trevlig, tillmötesgående, tillgänglig och väldigt enkel att prata med och ha att göra med. Alla våra förväntningar möttes och hon gjorde upplevelsen av att köpa lägenhet precis så bra som den borde vara. Finns inget att anmärka på!

Svar från Sofie Rane

Tack Nikolina! Hoppas du kommer trivas i din nya fina bostad :)

Mikael B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Centralt - Nissastrand

Väldigt trevlig och professionell. Högsta betyg rakt igenom hela processen.

Svar från Sofie Rane

Tack så mycket Mikael för en trevlig Reco!

Mats K
Vallås

Duktig kille med mycket erfarenhet som hjälper till genom hela bostadsaffärer utan några problem. Skönt att kunna lita på Erling i alla lägen !

Robert S
Oskarström

Bra bemötande och skötte förmedlingen/försäljningen väldigt bra.

Petra A
Oskarström

Erling är en toppen mäklare som utstrålar lugn och självförtroende. Man märker att han vet vad han sysslar med :) Sen att han har ett skönt, personligt sätt att vara på ger ett extra högt betyg !

Eugen G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
Söder

Det är tredje sälj-köp affär som vi gör med hjälp av Fredrik Carlsson. I alla tillfällen, precis som senaste, var vi mer en mycket nöjda. Sammanfattat tycker vi att Fredrik har en väldig hög professionell och social kompetens. Gratulerar ägarna för att har så finna medarbetare som Fredrik, den tryggar att vi blir kund i fortsättning med. Stor tack för denna gången! Eugen & Valeria Gegö

Julia M
Oskarström

Erling är supertrevlig och tillmötesgående. Vi fick snabba och hjälpsamma svar på våra frågor. Väldigt bra bemötande både på visningar och vid signering, vi kände oss trygga som köpare av vårt hus!

Zeqir M
Vallås

Hon var mycket bra för allt jag är tack sam

Tack för det fina omdömet. / Rebecca