Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Halmstad

Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg, 302 43 Halmstad — Visa karta

Vi skapar resultat för både köpare och säljare - varje gång - och därför kommer också Halmstadborna tillbaka till oss om och om igen när de ska byta bostad!

Genom att vara en rikstäckande organisation med ett nära samarbete med en av Sveriges största banker har vi goda resurser för marknadsföring och kan erbjuda ett brett utbud av tjänster. Dessutom visas våra objekt upp centralt på Storgatan i Halmstad samt på Getinge och Oskarströms bankkontor, hos oss syns din bostad helt enkelt.

Alla vi som arbetar på kontoret här i Halmstad har bra koll på omgivningarna och har ett starkt kontaktnät här. Vi är elva anställda, vilket ger dig valmöjligheter, och vi arbetar alltid med personligt bemötande och direkt kommunikation.

Välkommen till Fastighetsbyrån när du vill byta, sälja eller köpa en fastighet i Halmstad!

Läs vad 461 kunder tycker om Fastighetsbyrån Halmstad

• Jeanette R
    Jeanette R skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    En väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare.
    Mycket lätt att samarbeta med som förstod hur vi tänkte och hur vi ville ha det.
    Kan absolut tänka oss att anlita honom igen och varmt rekommendera honom till andra.
  • Elin M
    Elin M skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline som fastighetsmäklare var otroligt professionell, informativ och hjälpsam vid köpet av vår bostad.
    Hon levde upp till vår förväntan väldigt bra då hon med sin omtänksamhet och vänliga personlighet gjorde så vi fick fantastisk stöttning.
    2017-06-02 Caroline L svarar Elin M
    Tack Elin och Anton för denna fina Reco. Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad. Ta hand om er! Caroline
  • Christian L
    Christian L skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra bemötande, hjälpfull och professionell.
  • Johan H
    Johan H skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    När man har ringt Erling och han är upptagen så vet man att han hör av sig. Han är tillgänglig.
  • Per S
    Per S skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling Miles gjorde ett bra bemötande och uppträdde korrekt som mäklare vad jag kan bedömma. Affären genomfördes mycket smidigt och bra.
  • Kent J
    Kent J skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Positivt bemötande. Han var sakkunnig, gav klar information och han var lätt att samarbeta med.
  • Elisabeth I
    Elisabeth I skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig, Glad och positiv. Verkar till att tycka om sitt jobb och han är väldigt duktig på det.
  • Dan P
    Dan P skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi tyckte det var en jobbig process som drog ut på tiden. Det är svårt för oss som köpare att bedöma om mäklaren kunde agerat annorlunda. Det positiva var att det på något sätt ändå blev affär till slut. Hanteringen var smidig med tillgång till Fastighetsbyrån på lokalorten.
  • Mats T
    Mats T skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling gav mig ett bemötande som jag förväntade mig av en mäklare som vet vad han gör.
  • Jim H
    Jim H skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Väldigt tillmötesgående och engagerad. Vi var mycket nöjda med all hantering av vår fastighetsaffär och fick hjälp med tips och rådgivning inför framtiden. Kan varmt rekommendera Erling och kommer att kontakta honom igen om vi behöver mäklarhjälp.
  • Tibor K
    Tibor K skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Kontakterna med mäklaren och likaså de utförd tjänsterna fungerade bra.
  • Stina B
    Stina B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Målfokuserad, driven och engagerad för sitt yttersta.
  • Katarina C
    Katarina C skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi är mycket nöjda med den service som Caroline ger. Caroline är professionell i sitt agerande och driver processen framåt på ett målorienterat och serviceinriktat sätt.
    Hon är personlig och ger det där "lilla extra".
    2017-05-29 Caroline L svarar Katarina C
    Tack Katarina för dessa fina ord. Ett nöje att göra affär ihop med er. Önskar er en bra sommar! Caroline
  • Martin S
    Martin S skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling var en väldigt proffsig mäklare.
    Det bemötande vi fick av Erling va väldigt bra.
    Rekommenderas väldigt starkt.

Mvh Martin Sandberg
  • Ted J
    Ted J skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket duktig försäljare och väldigt engagerad
  • Patrik B
    Patrik B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling var mycket hjälpsam från början till slut och även efter att köper genomförts. Han gjorde sitt yttersta för att tillmötesgå oss som kunder och ordna en planering som passade vår situation. Efter köpet har han alltid varit tillgänglig för att svara på frågor som uppkommit, från stort till smått. Vi är mycket nöjda med hans insatser!
  • Gani H
    Gani H skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hej
    Han är mycket bra jag är super nöjd med han
  • Petra T
    Petra T skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Proffsig, kunnig och sjukt trevlig mäklare!
    Erling M gillar detta
  • Christoffer K
    Christoffer K skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Inget att klaga på! Allt mycket bra
    2017-05-26 Caroline L svarar Christoffer K
    Tack Christoffer för att du tog dig tid att lämna mig en Reco. Ha en bra sommar! Caroline
  • Nguyen T
    Nguyen T skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline är en glad och trevlig ung kvinna. Hon är lyhörd, väldigt hjälpsam och vill det bästa åt sina kunder.
    Det fanns så mycket saker som jag inte kan och förstå men som hon var så hjälpsam med. Saker som jag annars kunde ha gjort eller kontaktat själv men med svårigheter, har hon erbjudit att hjälpa mig med. Detta för mig är vad man kan kalla "det lilla extra".
    Jag hade inga förväntningar på mäklaren för jag visste inte vad det är som jag ska eller bör förvänta mig, men hon var en positiv överraskning.
    Jag önskar henne lycka till för framtida succéer!
    2017-05-26 Caroline L svarar Nguyen T
    Tack snälla Thu för de fina orden och för att du tog dig tid att lämna mig en Reco! Jag hoppas att du kommer trivas i din nya bostad. Glad sommar! Caroline
  • Lehna F
    Lehna F skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Ett mycket förtroende ingivande bemötande. En kunnig mäklare och mycket engagemang i mig som kund. Det högsta betyg till Caroline.
    2017-05-24 Caroline L svarar Lehna F
    Tack snälla Lehna för fint omdöme! Önskar dig en fin sommar! Mvh Caroline
  • Katharina P
    Katharina P skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Engagerad, kunnig o mycket bra på återkoppling. Under säljtiden var tillgängligheten perfekt. Mycket nöjda med vår mäklare Caroline
    2017-05-24 Caroline L svarar Katharina P
    Tack Katharina för att du tog dig tid att lämna mig en Reco och tack för ett bra samarbete med er! Ha en fin sommar! Mvh Caroline
  • Marija K
    Marija K skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Fick ett väldigt trevligt bemötande, Caroline hade en varm och positiv energi, framåt och med god kunskap inom sitt arbete.
    2017-05-23 Caroline L svarar Marija K
    Tack för de fina orden! Roligt att samarbeta med er. Önskar er en fin sommar! Mvh Caroline
  • Dennis A
    Dennis A skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag kommer garanterat anlita Fastighetsbyrån o Evelina vid nästa bostadsaffär!
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Engagerad och mycket kunnig mäklare som jag använt för andra gången. Nöjd kund kommer igen.
  • Anita H
    Anita H skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Det har fungerat superbra från första stund. Snabb, noggrann, effektiv och sist men inte minst trevligt bemötande.
    2017-05-29 Evelina J svarar Anita H
    Tack Anita! :) Jättesnällt att du tog dig tid att svara på recos :)
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina var kunnig och professionell, glad och positiv. Hon var lätt att få tag på och snabb med att återkoppla, både före, under och efter försäljningen.
    2017-04-28 Evelina J svarar Amanda S
    Tack Amanda, det var roligt att höra. Tycker det vart en fröjd att jobba ihop med dig! Lycka till i ert nya :)
  • Sophie M
    Sophie M skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Superbra och proffsig. Rekommenderar starkt!
    2017-04-28 Evelina J svarar Sophie M
    Trevliga ord :) Hoppas du kommer trivas i din mycket fina lägenhet!
  • Erich S
    Erich S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket duktig. Har ett väldigt trevligt bemötande som får kunden att känna sig och sitt ärende viktigt. Hon ställer upp lite utöver vad proffesionen kräver.
    2017-04-28 Evelina J svarar Erich S
    Vad roligt att du tycker så :) Det har varit enkelt och trevligt att jobba ihop med dig!
  • Katharina P
    Katharina P skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra möte. Kunnig o tillmötesgående de mäklare
    2017-04-28 Evelina J svarar Katharina P
    Tack Katarina och lycka till med ert nya boende :)
  • Robin L
    Robin L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vad ska man säga? En toppenböna som hjälpt till med allt och lite till. Grymt serviceminded!!!
    2017-04-28 Evelina J svarar Robin L
    Tack Robin :) Det var roligt att hjälpa dig med din bostadsrättsaffär!
  • Ville G
    Ville G skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag tycker Evelina är en väldigt trevlig och positiv person. När jag haft frågor, har hon tagit tag i dessa med en gång och snabbt återkommit med svar.
    2017-02-16 Evelina J svarar Ville G
    Trevliga och fina ord! Tack så mycket Ville m. familj ! Med vänlig hälsning Evelina
  • Azemina L
    Azemina L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra information. Service inriktad .
    2017-02-14 Evelina J svarar Azemina L
    Tack Azemina! Hoppas dom trivs fint i er trevliga lägenhet! Med vänlig hälsning Evelina
  • Kent H
    Kent H skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra bemötande, professionellt intryck. Bra ordning på dokument och annat.
    2017-02-14 Evelina J svarar Kent H
    Härligt att höra Kent! Lycka till framöver! Med vänlig hälsning Evelina
  • Elise J
    Elise J skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket proffsigt bemötande genom hela affären. Någon man verkligen kan rekommendera till kommande kunder!
    2017-02-14 Evelina J svarar Elise J
    Vad roligt Elise! Du får gärna rekommendera mig vidare till andra :) Lycka till i din mysiga lägenhet. Med vänlig hälsning Evelina
    Elise J, Evelina J gillar detta
  • Johan T
    Johan T skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket duktig och dessutom skitsnygg!
    2017-02-14 Evelina J svarar Johan T
    Haha tack Johan, det var snällt sagt :D Med vänlig hälsning Evelina
  • Olga T
    Olga T skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hon är väldigt professionell, duktig
    2017-02-14 Evelina J svarar Olga T
    Det har vart jätteroligt att hjälpa både dig och Mikael med era fastighetsaffärer! tack för fina ord, med vänlig hälsning Evelina
  • Ann-cathrine A
    Ann-cathrine A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina har varit en bra mäklare vid mitt köp av bostad. Jag fick den information som jag önskade och jag kan verkligen rekommendera henne till andra.
    2017-02-14 Evelina J svarar Ann-cathrine A
    Så roligt att du upplevde affären på det viset! Hoppas att ditt nya boende passar dig väl ! Med vänlig hälsning Evelina
  • David L
    David L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tryggt och stabilt från första möte till skrivet kontrakt.
    2017-02-14 Evelina J svarar David L
    Tack, vad trevligt att du fick den känslan ! Precis vad jag vill förmedla :)
  • Lars L
    Lars L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Saklig professionell bra koll trevlig
    2017-02-10 Evelina J svarar Lars L
    Tack för att du tog dig tid att bedöma mig! Kul att få full pott :)
  • Eva-Marie L
    Eva-Marie L skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline Ludvigsson hade ett mycket proffsigt bemötande och ingav ett stort förtroende. Hon var lugn och trygg och var alltid väl förberedd i de träffar vi hade. Jag upplevde även att Caroline hade stora kunskaper inom sin bransch och svarade kunnigt och skickligt på de frågor jag hade.

Som kund kände jag mig väldigt trygg med Caroline under hela försäljningen från början till slut. I vårt första möte förklarade hon förfarandet på ett tydligt, pedagogiskt och informativt sätt. Caroline var väldigt mån om att jag som kund skulle vara välinformerad under hela processen och återkopplade kontinuerligt var i processen vi befann oss.

Jag har efter försäljning rekommenderat Caroline till andra presumtiva kunder och kommer att fortsätta att göra det. Jag är väldigt nöjd med mitt val att ha anlitat Fastighetsbyrån Halmstad och Fastighetsmäklare Caroline Ludvigsson.
    2017-02-10 Caroline L svarar Eva-Marie L
    Tack snälla för dessa fina ord! Jätteroligt att göra affär ihop med dig. Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att lämna mig denna reco!
  • Anna M
    Anna M skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling är mkt kompetent o förtroendeingivande som mäklare. En av de bästa i Halmstad!
  • Marita E
    Marita E skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig och bra bemötande.sålde lgh utan visning och jag var mycket nöjd och belåten.
    2017-02-09 Caroline L svarar Marita E
    Tack för de fina orden Marita och för att du tog dig tid att lämna en kommentar!
  • Björn K
    Björn K skrev om Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag fick redan vid första kontakten ett fint mottagande och en bra genomgång av den fortsatta processen att sälja villafastigheten. När det sedan blev dags att gå från ord till handling hade vi en saklig och öppen dialog kring aktuella förutsättningar kring försäljningsuppdraget. Jag upplevde att alla åtaganden fullföljdes under processens gång. Budgivningen kunde följas i nära nog realtid och avslutades till min fulla belåtenhet. Själva köpet, kontrakt mm genomfördes smidigt. Jag vill också framhålla fotografen som anlitades för att mycket professionellt illustrera objektet. Eftersom jag inte bor på orten uppskattar jag särskilt den snabba och raka kommunikationen i huvudsak per mail eller SMS från början till slut. Sammantaget har jag en positiv bild av hur försäljningsuppdraget genomfördes.
    2017-02-15 Lars R svarar Björn K
    Tack Björn för trevliga rader. Önskar er allt gott , vänlig hälsning Lars Rane
  • Lars B
    Lars B skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina har alltid ett professionellt bemötande och hennes arbete präglas av en vilja att jag som kund ska bli nöjd.
    2017-02-10 Evelina J svarar Lars B
    Tack för jättefint betyg och ord. Roligt att jobba ihop!
  • Matilda N
    Matilda N skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    En mycket duktig, kreativ och engagerad mäklare. Full pott!
    2017-02-10 Evelina J svarar Matilda N
    Tack Matilda! Din kommentar värmer :)
  • Inger W
    Inger W skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Conny har varit mycket hjälpsam och har ett mycket trevligt sätt. Han är förtroendeingivande och professionell. Vi är mycket nöjda med honom och kommer använda oss av Connys tjänster igen.
    2017-02-15 Conny T svarar Inger W
    Tack själva. Det var kul att få hjälpa er med försäljningen av fritidshuset. Hör bara av er om det är nåt mer jag kan hjälpa er med.
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket trevlig. Uppdaterade oss med information hela tiden. Ordningsam och hjälpsam.
    2017-02-07 Caroline L svarar Jessica N
    Tack Jessica! Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad!
  • Therese E
    Therese E skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Toppenbra! Trevlig, kompetent och framförallt tar sig tid med sina kunder.
    2017-02-15 Conny T svarar Therese E
    Tack för svaret. Inga problem att ta sig tid med trevliga kunder. Lycka till i ert nya hus i Trönninge.
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hej !
    Upplever att vi har fått ett mycket professionellt och bra bemötande, Lars har verkligen levt upp till våra förväntningar som fastighetsmäklare när vi sålt våra två hus. Har varit lätt att komma i kontakt med och varit behjälplig på de frågor och funderingar vi har haft. Vi upplever att Lars har gjort ett utmärkt arbete i samband med husförsäljningen, och att han är mycket kunnig inom sitt område.
    2017-02-15 Lars R svarar Yvonne B
    Tack Yvonne för de vänliga orden, vänlig hälsning Lars Rane