Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Halmstad

Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg, 302 43 Halmstad — Visa karta

Vi skapar resultat för både köpare och säljare - varje gång - och därför kommer också Halmstadborna tillbaka till oss om och om igen när de ska byta bostad!

Genom att vara en rikstäckande organisation med ett nära samarbete med en av Sveriges största banker har vi goda resurser för marknadsföring och kan erbjuda ett brett utbud av tjänster. Dessutom visas våra objekt upp centralt på Storgatan i Halmstad samt på Getinge och Oskarströms bankkontor, hos oss syns din bostad helt enkelt.

Alla vi som arbetar på kontoret här i Halmstad har bra koll på omgivningarna och har ett starkt kontaktnät här. Vi är elva anställda, vilket ger dig valmöjligheter, och vi arbetar alltid med personligt bemötande och direkt kommunikation.

Välkommen till Fastighetsbyrån när du vill byta, sälja eller köpa en fastighet i Halmstad!

Läs vad 542 kunder tycker om Fastighetsbyrån Halmstad

• Jonas P
    Jonas P skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Br a mäklarinsats. Jag kände mig trygg och säker med Lill som mäklare. Läs mer
    2018-02-19 Lill F svarar Jonas P
    Tack Jonas för ditt fina omdöme! Jag hoppas ni trivs riktigt bra på er nya adress =)!
  • Madeleine E
    Madeleine E skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag är nöjd med bemötandet och hjälpen jag fått. Caroline är mycket kompetent och har koll på läget! Läs mer
    2018-01-19 Caroline L svarar Madeleine E
    Tack för de trevliga orden Madeleine! Mvh Caroline
  • Anna B
    Anna B skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra!
    Engagerad mäklare som verkligen tog sig tid till att få en att känna sig trygg i köpet. Framförallt är jag tacksam att hon tänkte på mig och ringde mig direkt när objektet blev aktuellt. Hade inte affären gått så fort så hade jag och mina barn troligtvis fortfarande varit hemlösa. Läs mer
    2018-01-18 Caroline L svarar Anna B
    Hej Anna, Tack snälla för de trevliga orden. Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad och att vi ses i framtiden. Mvh Caroline
  • Josef K
    Josef K skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jötte bra min fastighetsaffär genomfördes till full belåtenhet proffsigt jobb Läs mer
    2018-01-19 Caroline L svarar Josef K
    Tack snälla Josef. Roligt att samarbeta med dig! Mvh Caroline
  • Heike N
    Heike N skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline är en mycket bra och kompetent mäklare, tar sig tid och svara på frågor när som helst, alltid pigg och glad! Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Heike N
    Hej Heike, Tack för ett fint samarbete tillsammans med er samt för de fina orden som du tagit dig tid att lämna. Ta hand om er! Mvh Caroline
  • Pehr C
    Pehr C skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline är kunnig samt noggrann.
    Hon är också en klok rådgivare vilket skapar ett förtroende. Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Pehr C
    Hej Pehr, Tack för detta fina omdöme. Ta hand om er så ses vi kanske i framtiden! Mvh Caroline
  • Elisabeth C
    Elisabeth C skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket nöjd med Caroline, hon var engagerad och kunnig.
    Höll det hon lovade och återkopplade regelbundet som hon utlovat. Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Elisabeth C
    Hej Elisabeth, Tack snäll för ett fint samarbete med er och för att du tog dig tid att lämna mig ett omdöme. Må väl! Mvh Caroline
  • Melisa D
    Melisa D skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline var jätte snäll och en professionell mäklare, då allt med köp är nytt för mig så tycker jag att hon gjorde sitt jobb galant. Rekommenderar henne verkligen till alla. Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Melisa D
    Tack Melisa för dessa fina ord. Jag hoppas vi ses i framtiden! Mvh Caroline
  • Anders B
    Anders B skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline är ung skärpt mäklare som jobbar på proffsigt sätt !
    Bra på att ge besked och hålla kunden informerad om statusen på försäljningen !
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Anders B
    Hej Anders, Tack för att du tog dig tid att lämna detta fina omdöme. Ta hand om er så hörs vi i framtiden! Mvh Caroline
  • Christer R
    Christer R skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Ja från första stunden så kände jag ett förtroende för Caroline. Hon gav ett bra och säljande intryck, utan att det var påfrestande "bilförsäljarsnack", om jag kan uttrycka mig så. Lugnt, enkelt, öppet och hon gav mig en trygghet att lita på henne och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Christer R
    Hej Christer, Tack för de fina orden! Roligt att samarbeta med dig. Ta hand om dig! Mvh Caroline
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Ett mycket bra och proffsigt bemötande och likadant upplägg på hela
    affären,vi fick helatiden info om läget.
    Det skötte Caroline med all heder. Läs mer
  • Christer A
    Christer A skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    En mäklare som har sedan många år tillbaka ett mycket gott rykte vad som avser både det affärsmässiga och tilliten till företagets mäklare. Läs mer
    2018-01-08 Representant för Fastighetsbyrån svarar Christer A
    Tack Christer för dina fina ord både om Fastighetsbyrån och våra duktiga mäklare, det värmer ett gammalt mäklarhjärta / Lars Rane
  • Mohamed A
    Mohamed A skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Ett gott bemötande. Super nöjd med all info vi fick, men också hur trevlig och lättsam mäklaren var. Väldigt professionell. Läs mer
    2018-01-08 Lill F svarar Mohamed A
    Tusen tack för er fina rekommendation. Så glad jag blir att mitt arbete uppskattas utav er! Jag tror och hoppas på att ni kommer trivas fint i ert nya hus! Skulle vara väldigt kul att få se hur fint ni fått det om ett par månader.
  • Ali A
    Ali A skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket väl artig bemötande och förståelse till min frågan och önskemål .
    Mycket nöjd med Lill ! Läs mer
    2017-12-20 Lill F svarar Ali A
    Tack för era fina ord och er rekommendation här på Reco! Jag hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i ert nya hus! Jag ser verkligen framemot att få se huset igen efter att ni renoverat klart.
  • Måns Ö
    Måns Ö skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina är en väldigt duktig mäklare som ser till båda parters bästa ! Läs mer
    2018-01-23 Evelina J svarar Måns Ö
    Hej!

Tack för att du tog dig tid att lägga en liten kommentar till mig :)
  • Ingvor S
    Ingvor S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hon har med ett trevligt sätt svarat på alla frågor jag haft. Det är med stort förtroende jag kan rekommendera henne. Läs mer
    2018-01-23 Evelina J svarar Ingvor S
    Tack så hemskt mycket Ingvor. Jag önskar dig all lycka i ditt nya boende!
  • Sofie E
    Sofie E skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra, trevlig smidig och professionell. Läs mer
    2018-01-23 Evelina J svarar Sofie E
    Tack Sofie :) Lycka till med framtida boende!
  • Marie D
    Marie D skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket trevlig, hjälpsam och hade svar på alla våra frågor. Lätt att prata med och förklarade allt på ett bra sätt. Läs mer
    2018-01-23 Evelina J svarar Marie D
    Tack Marie! Det var ett väldigt fint omdöme du lämnat på mig, stort tack!
  • Tilde L
    Tilde L skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vid vår första bostadsaffär var man tacksam för att man fick en så bra och hjälpsam mäklare som Andreas. Han svarade på alla våra frågor och guidade oss igenom allt med bravur! Läs mer
    2017-12-11 Andreas L svarar Tilde L
    Tack snälla Tilde, vad kul att höra. Hoppas ni trivs och att allt är bra med den lille!
  • Tim T
    Tim T skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig och skötte allt enkelt
    5/5 Läs mer
    2018-01-23 Evelina J svarar Tim T
    Tack Tim! Och stort lycka till i ditt nya boende!
  • Sören E
    Sören E skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Väldigt bra och positivt bemötande Läs mer
    2018-01-23 Evelina J svarar Sören E
    Tack tack Sören :) Lycka till med allt i framtiden :)
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Fantastiskt bemötande från första stund. En otroligt duktig tjej som mötte alla mina förväntningar. Läs mer
    2017-12-07 Evelina J svarar Alexander H
    Snälla rader du skrivit om mig, det uppskattas :) Lycka till med fotbollen och allt därtill ! Ha en god jul!
  • Louise J
    Louise J skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hon har varit fantastisk på alla sätt. Fixar till allas belåtenhet.
    Trevlig och sköter sitt jobb fantastiskt bra. Lätt att få tag på. Läs mer
    2017-12-07 Evelina J svarar Louise J
    Tack för dessa fina rader. Det har varit väldigt trevligt att få jobba ihop med er systrar. Ha en GOD JUL nu :)
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Skicklig och kunnig mäklare. Trevlig och smidig kontakt Läs mer
    2017-12-07 Evelina J svarar Jenny J
    Hej Jenny & Emil! Tack för återkoppling, det var mycket trevligt att göra affärer med er :) GOD JUL!
  • Tomas L
    Tomas L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    mycket bra korrekt bemötande och mycket trevlig Läs mer
    2017-12-07 Evelina J svarar Tomas L
    Tack tack Tomas, det var snällt att du tog dig tid och gav mig ett betyg. Hoppas allt är bra med er och att nya bostaden fungerar som den ska :)
  • Mathias S
    Mathias S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Snabbt, smidigt och enkelt! Läs mer
    2017-12-07 Evelina J svarar Mathias S
    Tack Mathias :) Lycka till med studier!
  • Mergim A
    Mergim A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Utmärkt professionellt bemötande med ett utmärkt utfört arbete. Bra kommunikation med säljaren och bra genomförande av säljandet. Smidigt och enkelt. // Mergim Azemi Läs mer
    2017-12-07 Evelina J svarar Mergim A
    Hej Mergim! Jag tackar verkligen för att du tog dig tid för att lägga ett reco om mig! Det kändes väldigt smidigt och enkelt att ha med dig att göra också. Hoppas våra vägar korsas igen :)
  • Roland H
    Roland H skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Med kunnig och professionell hjälp går det smidigt att genomföra en husaffär. Rekommenderar Fastighetsbyrån Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Helt underbar å gav service dygnet runt :-) kommer att anlita henne framöver om det skulle bli så :-) Läs mer
    2017-11-07 Lill F svarar Maria F
    Så glad jag blir Maria för din rekommendation på reco! Hoppas ni får många lyckliga år i huset!
  • Anders H
    Anders H skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mkt bra på att hitta tider för kontraktskrivning trots vårt späckade schema. Läs mer
    2017-10-31 Lill F svarar Anders H
    Tack Anders för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Jag hoppas ni kommer trivas bra i huset och att ni får det renoverat som ni önskar! Jag önskar er även all lycka, till er nya period i livet med småbarn och ny bostadsort!
  • Gunvor G
    Gunvor G skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi är mycket nöjda med Lills bemötande och hon har hittills mer än väl uppfyllt alla våra förväntningar!!! Läs mer
    2017-10-31 Lill F svarar Gunvor G
    Tusen tack för ert omdöme här på reco, så roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Det har varit en glädje att få hjälpa er med försäljningen utav ert hus! Hoppas ni nu kommer att trivas lika bra i er nya lägenhet som ni gjort i huset!
  • Sonja J
    Sonja J skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag tyckerhon var kunnig,ärlig,trevlig,mycket bra Läs mer
    2017-10-26 Lill F svarar Sonja J
    Så glad jag blir Sonja, dina ord värmer! Hoppas du kommer att trivas bra i din nya bostad. Tack för att jag fick sälja ditt hus och att du tog dig tid att skriva en rekommendation.
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mkt trevlig mäklare med hjärtat på rätta stället. Glad och hjälpsam på alla sätt. Läs mer
    2017-10-26 Lill F svarar Cecilia E
    Tack för dina fina ord! Jag hoppas ni kommer att trivas på Fyllinge och i ert nya hus. Jag ser även framemot att få se er förvandling utav huset efter ni renoverat klart, så spännande!!
  • Jan A
    Jan A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mest intresserad av sin mobiltelefon och dåligt påläst Läs mer
    2017-12-07 Evelina J svarar Jan A
    Aj då! Det var inget bra intryck du fick av mig. Hoppas du kommer på fler visningar så hoppas jag att jag kan leva upp mer till dina förväntningar. Mvh Evelina
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag skulle nog nästa gång välja en mäklare som ger varje spekulant egen tid. Det är en känsla jag har. Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling var hur bra som helst han höll oss informerade om vad som hände i affären hela tiden och affären gick ju i lås för oss :) Läs mer
  • Kent T
    Kent T skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig och professionell. Raka och tydliga svar på våra frågor. Läs mer
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling är en trevlig och mycket ambitiös mäklare.
    Ställer alltid upp oavsett när i veckan.
    Ger ett seriöst intryck och det känns som att han är ärlig person(även att han är säljare och mycket målinriktad).
    Vi köpte en stuga av honom och det var helt naturligt att välja honom som mäklare vid vår försäljning. Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Fick ett kunnigt, trevligt och på alla sätt bra bemötande. Kanske att man ibland upplevde Erling en aning stressad. Dock fick man alltid ett trevligt bemötande om man ringde och ställde frågor. Erling ingav förtroende och lever väl upp till de förväntningar vi haft. Läs mer
  • Kenneth D
    Kenneth D skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    En mycket sympatisk person som brydde sig om kunden Läs mer
  • Edward A
    Edward A skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling gjorde ett fantastiskt bra jobb och tog ansvar hela vägen samt varit tillgänglig när det behövts.
    Fler mäklare som Erling till folket!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Mariann A
    Mariann A skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig är första ordet som infinner sig.
    Förbättringsområde; skulle kanske ha kunnat vara ytterligare mer kunnig om praktiska detaljer; tänker på vatten/avlopp (var ledningen går och var borrhålen är), väghållningen. Tog dock villigt reda på allt man frågade om. Blev trots detta inte helt klar över hur väghållningen fungerade.
    Uppskattat att Andes ringde upp efter ett par månader och följde upp. Läs mer
    2017-09-26 Andreas L svarar Mariann A
    Tack för dina fina ord. Den konstruktiva feedbacken tar vi till oss! Det var glädjande att höra att ni trivs i er nya bostad!
    Mvh Andreas
  • Joanna R
    Joanna R skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling var väldigt öppen och hjälpsam! Vi fick ett mycket bra bemötande av honom och kände oss trygga i vår husaffär. Läs mer
  • Krister P
    Krister P skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Det började inte speciellt bra. Han missade avtalad tid, men han dök upp till slut efter 1,5-2 timmar efter påtryckningar från min sida. Resan i övrigt gick fantastiskt bra. Erling gjorde ett mycket bra jobb, väldigt seriös och kunnig. Läs mer
  • Lena J
    Lena J skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Han levde mer än väl upp till förväntan. Lyhörd o avstämningar kontinuerligt under processen. Läs mer
    2017-09-25 Andreas L svarar Lena J
    Tack för dina ord, Lena. Det värmer att höra!
  • Christian A
    Christian A skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas sålde mitt hus med bravur, han var mycket engagerad och driven i sitt arbete med att få mitt hus sålt. Frågor som uppkom från mig under säljprocessen besvarades omedelbart nästan oavsett när jag ställde dom på dygnet, vare sig det var måndag kväll eller söndag förmiddag. Samt att han tog till vara varje tillfälle att visa huset för köpare både dagar och kvällar.
    Slutordet får bli att Andreas trots sin ringa ålder är en mycket skicklig och driven mäklare som som jag varmt skulle rekommendera till den som vill sälja sin bostad.

/Christian Andersson i Halmstad Läs mer
    2017-09-25 Andreas L svarar Christian A
    Stort tack Christian för att du tog dig tid att lämna en kommentar. Det var trevligt på alla sätt och vis att göra affärer med dig!
  • Niklas H
    Niklas H skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Ordning och reda på tider och papper.
    Han hjälper till med siffror inför deklarationen.
    Skulle kunna rekommendera honom till vänner. Läs mer
  • Gustav V
    Gustav V skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Lite för layback.
    Inte så säljande för objektet.

Men under alla kontrakt funkade det bra. Läs mer
  • May Britt H
    May Britt H skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mkt bra bemötande. Pigg, duktig kille som var mkt kunnig om området min stuga låg på! Har bara positivt å säga om Dennis Roth Läs mer
  • Marta V
    Marta V skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tillbakalutad och inte så "på".
    Ganska kunnig men inte det där lilla extra. Läs mer

Stora Torg, 302 43 Halmstad