Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Halmstad

Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg, 302 43 Halmstad — Visa karta

Vi skapar resultat för både köpare och säljare - varje gång - och därför kommer också Halmstadborna tillbaka till oss om och om igen när de ska byta bostad!

Genom att vara en rikstäckande organisation med ett nära samarbete med en av Sveriges största banker har vi goda resurser för marknadsföring och kan erbjuda ett brett utbud av tjänster. Dessutom visas våra objekt upp centralt på Storgatan i Halmstad samt på Getinge och Oskarströms bankkontor, hos oss syns din bostad helt enkelt.

Alla vi som arbetar på kontoret här i Halmstad har bra koll på omgivningarna och har ett starkt kontaktnät här. Vi är elva anställda, vilket ger dig valmöjligheter, och vi arbetar alltid med personligt bemötande och direkt kommunikation.

Välkommen till Fastighetsbyrån när du vill byta, sälja eller köpa en fastighet i Halmstad!

Läs vad 436 kunder tycker om Fastighetsbyrån Halmstad

• Anita H
    Anita H skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Det har fungerat superbra från första stund. Snabb, noggrann, effektiv och sist men inte minst trevligt bemötande.
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina var kunnig och professionell, glad och positiv. Hon var lätt att få tag på och snabb med att återkoppla, både före, under och efter försäljningen.
    2017-04-28 Evelina J svarar Amanda S
    Tack Amanda, det var roligt att höra. Tycker det vart en fröjd att jobba ihop med dig! Lycka till i ert nya :)
  • Sophie M
    Sophie M skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Superbra och proffsig. Rekommenderar starkt!
    2017-04-28 Evelina J svarar Sophie M
    Trevliga ord :) Hoppas du kommer trivas i din mycket fina lägenhet!
  • Erich S
    Erich S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket duktig. Har ett väldigt trevligt bemötande som får kunden att känna sig och sitt ärende viktigt. Hon ställer upp lite utöver vad proffesionen kräver.
    2017-04-28 Evelina J svarar Erich S
    Vad roligt att du tycker så :) Det har varit enkelt och trevligt att jobba ihop med dig!
  • Katharina P
    Katharina P skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra möte. Kunnig o tillmötesgående de mäklare
    2017-04-28 Evelina J svarar Katharina P
    Tack Katarina och lycka till med ert nya boende :)
  • Robin L
    Robin L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vad ska man säga? En toppenböna som hjälpt till med allt och lite till. Grymt serviceminded!!!
    2017-04-28 Evelina J svarar Robin L
    Tack Robin :) Det var roligt att hjälpa dig med din bostadsrättsaffär!
  • Ville G
    Ville G skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag tycker Evelina är en väldigt trevlig och positiv person. När jag haft frågor, har hon tagit tag i dessa med en gång och snabbt återkommit med svar.
    2017-02-16 Evelina J svarar Ville G
    Trevliga och fina ord! Tack så mycket Ville m. familj ! Med vänlig hälsning Evelina
  • Azemina L
    Azemina L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra information. Service inriktad .
    2017-02-14 Evelina J svarar Azemina L
    Tack Azemina! Hoppas dom trivs fint i er trevliga lägenhet! Med vänlig hälsning Evelina
  • Kent H
    Kent H skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra bemötande, professionellt intryck. Bra ordning på dokument och annat.
    2017-02-14 Evelina J svarar Kent H
    Härligt att höra Kent! Lycka till framöver! Med vänlig hälsning Evelina
  • Elise J
    Elise J skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket proffsigt bemötande genom hela affären. Någon man verkligen kan rekommendera till kommande kunder!
    2017-02-14 Evelina J svarar Elise J
    Vad roligt Elise! Du får gärna rekommendera mig vidare till andra :) Lycka till i din mysiga lägenhet. Med vänlig hälsning Evelina
    Elise J, Evelina J gillar detta
  • Johan T
    Johan T skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket duktig och dessutom skitsnygg!
    2017-02-14 Evelina J svarar Johan T
    Haha tack Johan, det var snällt sagt :D Med vänlig hälsning Evelina
  • Olga T
    Olga T skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hon är väldigt professionell, duktig
    2017-02-14 Evelina J svarar Olga T
    Det har vart jätteroligt att hjälpa både dig och Mikael med era fastighetsaffärer! tack för fina ord, med vänlig hälsning Evelina
  • Ann-cathrine A
    Ann-cathrine A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina har varit en bra mäklare vid mitt köp av bostad. Jag fick den information som jag önskade och jag kan verkligen rekommendera henne till andra.
    2017-02-14 Evelina J svarar Ann-cathrine A
    Så roligt att du upplevde affären på det viset! Hoppas att ditt nya boende passar dig väl ! Med vänlig hälsning Evelina
  • David L
    David L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tryggt och stabilt från första möte till skrivet kontrakt.
    2017-02-14 Evelina J svarar David L
    Tack, vad trevligt att du fick den känslan ! Precis vad jag vill förmedla :)
  • Lars L
    Lars L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Saklig professionell bra koll trevlig
    2017-02-10 Evelina J svarar Lars L
    Tack för att du tog dig tid att bedöma mig! Kul att få full pott :)
  • Eva-Marie L
    Eva-Marie L skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline Ludvigsson hade ett mycket proffsigt bemötande och ingav ett stort förtroende. Hon var lugn och trygg och var alltid väl förberedd i de träffar vi hade. Jag upplevde även att Caroline hade stora kunskaper inom sin bransch och svarade kunnigt och skickligt på de frågor jag hade.

Som kund kände jag mig väldigt trygg med Caroline under hela försäljningen från början till slut. I vårt första möte förklarade hon förfarandet på ett tydligt, pedagogiskt och informativt sätt. Caroline var väldigt mån om att jag som kund skulle vara välinformerad under hela processen och återkopplade kontinuerligt var i processen vi befann oss.

Jag har efter försäljning rekommenderat Caroline till andra presumtiva kunder och kommer att fortsätta att göra det. Jag är väldigt nöjd med mitt val att ha anlitat Fastighetsbyrån Halmstad och Fastighetsmäklare Caroline Ludvigsson.
    2017-02-10 Caroline L svarar Eva-Marie L
    Tack snälla för dessa fina ord! Jätteroligt att göra affär ihop med dig. Jag uppskattar verkligen att du tog dig tid att lämna mig denna reco!
  • Anna M
    Anna M skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling är mkt kompetent o förtroendeingivande som mäklare. En av de bästa i Halmstad!
  • Marita E
    Marita E skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig och bra bemötande.sålde lgh utan visning och jag var mycket nöjd och belåten.
    2017-02-09 Caroline L svarar Marita E
    Tack för de fina orden Marita och för att du tog dig tid att lämna en kommentar!
  • Björn K
    Björn K skrev om Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag fick redan vid första kontakten ett fint mottagande och en bra genomgång av den fortsatta processen att sälja villafastigheten. När det sedan blev dags att gå från ord till handling hade vi en saklig och öppen dialog kring aktuella förutsättningar kring försäljningsuppdraget. Jag upplevde att alla åtaganden fullföljdes under processens gång. Budgivningen kunde följas i nära nog realtid och avslutades till min fulla belåtenhet. Själva köpet, kontrakt mm genomfördes smidigt. Jag vill också framhålla fotografen som anlitades för att mycket professionellt illustrera objektet. Eftersom jag inte bor på orten uppskattar jag särskilt den snabba och raka kommunikationen i huvudsak per mail eller SMS från början till slut. Sammantaget har jag en positiv bild av hur försäljningsuppdraget genomfördes.
    2017-02-15 Lars R svarar Björn K
    Tack Björn för trevliga rader. Önskar er allt gott , vänlig hälsning Lars Rane
  • Lars B
    Lars B skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina har alltid ett professionellt bemötande och hennes arbete präglas av en vilja att jag som kund ska bli nöjd.
    2017-02-10 Evelina J svarar Lars B
    Tack för jättefint betyg och ord. Roligt att jobba ihop!
  • Matilda N
    Matilda N skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    En mycket duktig, kreativ och engagerad mäklare. Full pott!
    2017-02-10 Evelina J svarar Matilda N
    Tack Matilda! Din kommentar värmer :)
  • Inger W
    Inger W skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Conny har varit mycket hjälpsam och har ett mycket trevligt sätt. Han är förtroendeingivande och professionell. Vi är mycket nöjda med honom och kommer använda oss av Connys tjänster igen.
    2017-02-15 Conny T svarar Inger W
    Tack själva. Det var kul att få hjälpa er med försäljningen av fritidshuset. Hör bara av er om det är nåt mer jag kan hjälpa er med.
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket trevlig. Uppdaterade oss med information hela tiden. Ordningsam och hjälpsam.
    2017-02-07 Caroline L svarar Jessica N
    Tack Jessica! Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad!
  • Therese E
    Therese E skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Toppenbra! Trevlig, kompetent och framförallt tar sig tid med sina kunder.
    2017-02-15 Conny T svarar Therese E
    Tack för svaret. Inga problem att ta sig tid med trevliga kunder. Lycka till i ert nya hus i Trönninge.
  • Yvonne B
    Yvonne B skrev om Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hej !
    Upplever att vi har fått ett mycket professionellt och bra bemötande, Lars har verkligen levt upp till våra förväntningar som fastighetsmäklare när vi sålt våra två hus. Har varit lätt att komma i kontakt med och varit behjälplig på de frågor och funderingar vi har haft. Vi upplever att Lars har gjort ett utmärkt arbete i samband med husförsäljningen, och att han är mycket kunnig inom sitt område.
    2017-02-15 Lars R svarar Yvonne B
    Tack Yvonne för de vänliga orden, vänlig hälsning Lars Rane
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra bemötande, delar med sig av sin kunskap och inger förtroende.
    2017-02-15 Lars R svarar Magnus A
    Tack Magnus, lycka till i nya staden, vänlig hälsning Lars Rane
  • Boris H
    Boris H skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Han var en mycket trevlig person
  • Lars-olof S
    Lars-olof S skrev om Lars Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tydlig, bra återkoppling, trevlig, tillgänglig
    2017-02-15 Lars R svarar Lars-olof S
    Tack Lars-Olof, ses på stranden, vänlig hälsning Lars Rane
  • Peter Å
    Peter Å skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra och proffsig rakt igenom, kunnig och lyhörd för våra önskemål genom hela affären.
  • Inga-kerstin R
    Inga-kerstin R skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Dennis var min första och ende mäklare som jag haft kontakt med så har jag inget att jämföra med, men han gjorde ett mycket bra jobb. Han sålde min fastighet och jag fick och har fortfarande stort förtroende för honom.
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig mäklare, kunnig och proffsig.
    Husköpet var en bra upplevelse.
  • Elisabeth C
    Elisabeth C skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra bemötande, serviceminded och energisk.
    2017-02-14 Erling M svarar Elisabeth C
    Hej Elisabeth,
    Tack för omdömet och de vänliga orden. Vi hörs av gällande det sista med skatt/deklaration. Mvh Erling
  • Åke L
    Åke L skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag fick väldigt gott bemötande. Dock kändes vissa repliker lite inövade (från säljkurs?;-).
  • Ann-cathrine A
    Ann-cathrine A skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling var är en mycket bra mäklare, han gjorde verkligen så att det skulle bli en så bra affär som möjligt för kunden. Kan verkligen rekommendera honom.
    2017-02-14 Erling M svarar Ann-cathrine A
    Vad roligt att höra att du känner dig nöjd med affären. Tack för kommentaren! Mvh Erling
  • Helena A
    Helena A skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi upplevde att Erling är mycket driven och väl insatt i vad han åtager sig, optimistisk i alla lägen så man känner sig lugn under affärens gång. Sympatisk och kundfokuserad. Vi kan verkligen rekommendera honom till vänner och bekanta.
    2017-02-14 Erling M svarar Helena A
    Hej Helena,
    Blev jätteglad av att läsa ert "reco". Det var mycket trevligt att samarbeta med er. Mvh Erling
  • Annette S
    Annette S skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    4 i betyg pga av att han ej var med vid kontrakt skrivning, vet inte hur han funkade där....
  • Gun B
    Gun B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    En härlig posditiv person som tar ansvar för det han lovar
    2017-02-14 Erling M svarar Gun B
    Tack Gun. Det värmer att höra:) Mvh Erling
  • Bo J
    Bo J skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Dennis är hjälpsam och tydlig.
    2017-02-03 Dennis R svarar Bo J
    Hej Bosse, tack för de fina orden. Hoppas ni trivs bra med stugan. Träffade säljaren i föregående vecka och jag lovade att hälsa till dig när vi träffades nästa gång men det får bli härigenom. Nu ser vi fram emot sommaren! Ha det fint!
  • Micael N
    Micael N skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling var mycket kunnig, hjälpsam och trevlig och bra på att förklara så inga missförstånd skulle uppstå under hela processen med husförsäljningen.
    Vi var mycket nöjda med honom med andra ord☺
    2017-02-14 Erling M svarar Micael N
    Hej Micael,
    Tack för de vänliga orden. Tveka inte att höra av er om ni undrar över något gällande deklarationen. Mvh Erling
  • Eva J
    Eva J skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Utmärkt bemötande och bra hjälp vid vår villaförsäljning. Vänlig, proffsig och snabb
    2017-02-03 Erling M svarar Eva J
    Hej Eva!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda. Ett mycket trevligt samarbete. Ha det så bra! Mvh Erling
  • Anne A
    Anne A skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket trevlig och professionell mäklare.
    2017-02-03 Dennis R svarar Anne A
    Hej Anne, jag hoppas ni trivs i Ert nya fina hus. Glöm inte att jag bjuder på skriftlig värdering när ni har gjort renoveringar. Vi hörs längre fram!
  • Maria S
    Maria S skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Han skötte sitt jobb bra. Budgivningen upplevdes som korrekt hanterad. Trevlig!
    2017-02-03 Erling M svarar Maria S
    Hej Maria,
    Tack för omdömet! Hoppas ni får en härlig vår/sommar i er stuga. Mvh Erling
  • Margit G
    Margit G skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Dennis är mycket ambitiös och kundmindid och informerar på ett tydligt sätt.
    2017-02-02 Dennis R svarar Margit G
    Hej Margit och Tommy. Vad kul att ni upplever mig både som ambitiös och kundmindid. Det värmer oerhört :) Jag hoppas ni har det bra nere i Skåne och har ni vägarna förbi Halmstad så är ni alltid välkomna in på en kopp kaffe. Glöm inte betala skatten!

• Kill P
    Kill P skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bemötande och mina förväntningar uppfylldes väl. Det enda lilla grumset var under en liten del i slutet av budgivningen då mäklarens internetuppkoppling falerade så att jag fick något samtal istället.

Annars fungerade allt som jag hade hoppats.
    2017-02-02 Dennis R svarar Kill P
    Tusen tack Kill. Ett trevligt samarbete som genererade en bra köpeskilling. Hälsningar Dennis Roth
  • ronny p
    ronny p skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Pålitlig och står för det som han lovar!

Kan starkt rekommendera Dennis!
    2017-02-02 Dennis R svarar ronny p
    Tack för att du tog dig tid att skriva några rader om hur du upplevde mig som mäklare.

• Zanitha B
    Zanitha B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Han är alltid glad och trevlig och fixar allt. Han är lätt att få tag på . Han har sköt våran affär bra , det har inte varit några problem . Mvh Zanitha
    2017-02-06 Erling M svarar Zanitha B
    Hej Zanitha,
    Vad roligt att höra att ni känner er nöjda. Jag får själv passa på att tacka för ett mycket trevligt samarbete. Mvh Erling
  • maths c
    maths c skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    En mycket påläst och kunnig mäklare.Han gav mig svar på alla mina frågor och förklarade på ett bra och lättförståligt sätt.En mäklare jag varmt kan rekomendera.En klar 5:a.
    2017-02-02 Dennis R svarar maths c
    Tack Maths, ni vet var jag finns om det är något jag kan hjälpa Er med!
    maths c gillar detta
  • maths c
    maths c skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket trevlig,hjälpsam och påläst.Fick bra svar på alla mina frågor.Högsta betyg.En utmärkt mäklare Tack Dennis
  • Annalena J
    Annalena J skrev om Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Dålig info, byte av mäklare. gav inte rätt info till köpare
    utan krånglade när hon satt med dem och då skulle man ta ställning till det via telefon. Det enda de var snabba på var att ta betalt
    2016-11-03 Heléne T svarar Annalena J
    Tack för du tog dig tid att svara.
    Tråkigt att du kände så här. Då min kollega tyvärr hastigt fick lämna över försäljningen till mig så blev det en del samtal till Er för att kunna reda ut alla frågor.
    Hoppas våra vägar korsas i framtiden så att ni kan få en rättvis bild av mig i min yrkesroll.
    Lycka till med Ert nya semesterhus.
  • Mats K
    Mats K skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra, seriös vid visningen. Bra återkoppling vid budning .
    2016-10-18 Evelina J svarar Mats K
    Tack Mats för att du tog dig tid att lämna ett reco :)

Stora Torg, 302 43 Halmstad