Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Halmstad

Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg, 302 43 Halmstad — Visa karta

Vi skapar resultat för både köpare och säljare - varje gång - och därför kommer också Halmstadborna tillbaka till oss om och om igen när de ska byta bostad!

Genom att vara en rikstäckande organisation med ett nära samarbete med en av Sveriges största banker har vi goda resurser för marknadsföring och kan erbjuda ett brett utbud av tjänster. Dessutom visas våra objekt upp centralt på Storgatan i Halmstad samt på Getinge och Oskarströms bankkontor, hos oss syns din bostad helt enkelt.

Alla vi som arbetar på kontoret här i Halmstad har bra koll på omgivningarna och har ett starkt kontaktnät här. Vi är elva anställda, vilket ger dig valmöjligheter, och vi arbetar alltid med personligt bemötande och direkt kommunikation.

Välkommen till Fastighetsbyrån när du vill byta, sälja eller köpa en fastighet i Halmstad!

Läs vad 740 kunder tycker om Fastighetsbyrån Halmstad

• 2019-08-14

Åsa L skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på ett smidigt, vänligt och snabbt sätt. Hon är trevlig, lyhörd visar intresse, har en mjuk framtoning och stor erfarenhet trots sin unga ålder.
    Hon kommer gå långt i sin karriär!!
    Det känns tryggt att lämna alla uppgifter och allt jobb till henne med försäljningen av min bostadsrätt.
    Mvh Åsa Liedman Läs mer
    2019-08-14 Caroline L svarar Åsa L
    Tack snälla Åsa för de vänliga orden. Roligt att få samarbeta med dig och hoppas att du kommer trivas i ditt nya boende. Mvh Caroline
  • 2019-08-14

Casper H skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi köpte vårat första hus av Erling. Allting har varit suveränt, Erling är väldigt hjälpsam och ständigt kontaktbar. Suveränt!

Casper&Jennifer. Läs mer
  • 2019-08-05

Jawad Z skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt lgh. Bra bemötande.

• 2019-08-05

Bo S skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag blev bemött utmärkt allt var bra hon var bra och lätt att prata med Läs mer
    2019-08-05 Sofie Rane svarar Bo S
    Tack så mycket för vänliga ord :)
  • 2019-07-31

Patrik J skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bostadsrätt.

Framåt, positiv.

Förväntningarna var höga, hon nådde nästan upp till dem.

Sammanfattningsvis får man säga att hon är positiv, ansvarstagande och har en kämpaglöd. Läs mer
    2019-07-31 Sofie Rane svarar Patrik J
    Tack så mycket Patrik för din rader :)
  • 2019-07-30

Christoffer B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt hus. Bra och kunnig mäklare. Läs mer

Niclas H skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt hus i gullbranna. Andreas har varit strålande på alla sätt. Svarar alltid, försöker alltid svara på frågorna man har och kan han inte det direkt så tar han reda på det. Ringer upp och kollar hur allt går osv. Klockrent :) Läs mer
    2019-08-05 Andreas L svarar Niclas H
    Tack för ditt omdöme. Kul att ni är nöjda!
    Jag är övertygad om att ni kommer trivas bra i er nya bostad!

Anton F skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sofie hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Sofie är väldigt driven och engagerad som mäklare. Hon ger väldigt bra rekommendationer gällande ex utgångspris och när den ska läggas ut, vilket underlättar för en som säljare väldigt mycket. Bra uppföljning gällande inkommande bud och tydlig med efterarbete efter budgivning. Mycket nöjd med allt och rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-07-24 Sofie Rane svarar Anton F
    Tack så mycket Anton! Ha en skön sommar!

Kirsti Ø skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi köpt villa. Mäklaren är trevligt, rolig och har mycket kunskap. Det han inte vet finner han ut.
    Vi hade förväntningar om att köpa huset innan visning och det fiksade han åt oss.
    Det är lätt att få tag på honom och han svarar när han kan.
    Vi känner att vi är väl omhändertagna och allt har gått smärtfritt. Riktigt nöjda! Läs mer
  • Jonas R

2019-07-22

Jonas R skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt sommarstuga.
    Mäklaren var mycket bra och lätt att kommunicera med, samt ärlig och uppriktig på ett förtroendeingivande sätt. Läs mer
    2019-08-05 Andreas L svarar Jonas R
    Tjena Jonas,
    Tack för att du tog dig tid att skriva några rader. Uppskattas!
    Lycka till i ert nya fritidshus!
  • 2019-07-22

Madeleine J skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har sålt min sommarboastad.
    Har blivit mycket bra bemött.
    Kompetent, trevlig, saklig, är mycket nöjd och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Björn R

2019-07-20

Björn R skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt sommarstuga. Superproffsig mäklare. Trevlig, korrekt, saklig. Halmstads bästa mäklare!!👍 Läs mer
  • 2019-07-19

Lars Olof H skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Lugn och trygg. Personligt bemötande. Snabb reaktion på mina förslag. Bara gott att säga om Conny. Läs mer
  • 2019-07-19

Monica R skrev om Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Fredrik har sålt min villa på ett smidigt och professionellt sätt .
    Han är driven, engagerad, kunnig och har en stor empatisk och vänlig personlighet.
    Jag blev mer än nöjd med försäljningen. En toppenmäklare! Läs mer
    2019-07-19 Fredrik Carlsson svarar Monica R
    Tack Monica för dina vackra rader! Det var ett sant nöje att samarbeta med dig, och hjälpa dig med försäljningen av ditt fina hus. Njut av sommaren så hörs vi fram över
  • 2019-07-17

Agneta R skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har sålt en villa i Oskarström. Erling är alltid tillgänlig och otroligt serviceminded. Läs mer
  • Agim A

2019-07-12

Agim A skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Professionell och lyhörd mäklare som lyssnade på våra önskemål men kom ändå med egna tips och råd. Alltid tillgänglig och ”höll oss i handen” genom hela affären. Erling trodde på affären hela tiden, därav vet vi vem vi kommer rekommendera och inte rekommendera till närstående som frågar. Tack för all hjälp Erling! Fam. Ahmeti Läs mer
  • 2019-07-10

Jonna A skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt ett fritidshus, där har uppstått lite problem mellan oss och säljaren där Erling varit professionell och hjälpsam i den mån han har kunnat. Har alltid ett trevligt bemötande och är flexibel. Läs mer
  • 2019-07-09

Lennart B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt bostad i Halmstad sommaren 2019 Läs mer
  • 2019-07-08

Joakim P skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt fritidshus. Proffsigt och ett lättsamt bemötande. Andre’as proffesion och bemötande var över förväntningar.
    Kontakterna under hela försäljningsförloppet var täta och ,Andre’as var noga med att informera både via telefon, sms och Mail. Han skötte även om pengar överföringen vilket gjorde att vi blev av med fastigheten snabbare.
    Mvh Joakim Läs mer
    2019-07-09 Andreas L svarar Joakim P
    Tack för ditt fina omdöme, och tack själv för gott samarbete!
  • 2019-07-08

Fredrik E skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Väldigt trevligt bemött redan vid visningen, ingav förtroende
    Engagerad och effektiv.
    Snabba svar.
    Hade ordning på alla papper vid kontraktsskrivning och överlåtelse Läs mer
  • 2019-07-04

Anders Ö skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt villa.
    Engagerad! Positiv och kunnig. Läs mer
  • 2019-07-03

Julia H skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling har varit fantastisk under hela tiden som han hjälpt oss sälja vårat hus. Från första kontakt till avslutad försäljning har han hela tiden haft kontakt, varit trevlig och alltid professionell. En fantastisk mäklare! Läs mer
  • 2019-07-03

Arjanita H skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jättetrevlig, svarar på alla frågor du ställer. Hon är hjälpsam och service inriktad. Läs mer
    2019-07-03 Evelina J svarar Arjanita H
    Tack Arjanita, ni har varit enkla och smidiga att jobba med. Nu önskar jag er lycka till med livet i Halmstad :)
  • 2019-07-01

Leif B skrev om Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt fritidshus. Utmärkt bemött.Poditiva förväntningsr. Har levts upp över förväntat. Hela proceduren har varit mycket bra Läs mer
    2019-07-01 Fredrik Carlsson svarar Leif B
    Hej Leif,
    Det glädjer mig att ni är nöjda. Det glädjer mig väldigt mycket! Nu får ni njuta ordentligt av den sista tiden.
  • 2019-07-01

Jens P skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hurtig og effektiv. Let at arbejde med. Fleksibel Läs mer
    2019-07-03 Evelina J svarar Jens P
    Tackar, hoppas att er son kommer trivas på skola och i lägenheten!
  • 2019-06-27

Eva E skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt en bostadsrätt i Halmstad. Caroline var väldigt trevlig, lättsam, strukturerad och tillmötesgående under affären. Hon förklarade, visade o hjälpte oss väldigt proffsigt. Läs mer
    2019-06-27 Caroline L svarar Eva E
    Tack Eva för de trevliga orden! Önskar hela familjen en fin sommar :) Mvh Caroline
  • 2019-06-26

Bert S skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Min hustru och jag har bott i vårt trivsamma enplans kedjehus som ligger i Stenhuggeriet i 23 år.
    Vi började anse att vi på ålderns höst borde flytta till lägenhet
    p.g. av div. krämpor. Vi tog då kontakt med Andreas Ludvigsson
    på Fastighetsbyrån. Han visade sig vara en trevlig och positiv kille som vi kände oss trygga med och som var noggrann o brann för sitt yrke. Efter ett par veckor var försäljningen i gång och efter en vecka var köpet klart. Vi som säljare anser att våra förväntningar
    blivit mer än väl tillgodosedda och är mycket nöjda med Andreas
    insats. Läs mer
    2019-06-27 Andreas L svarar Bert S
    Stort tack för ert fina omdöme. Glädjande att höra att ni är nöjda med mitt arbete!
  • 2019-06-26

Åsa G skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt en villa samt håller på att sälja vår nuvarande bostad. Bemötandet från vår mäklare har alltid varit mycket trevligt. Han är lätt att komma i kontakt med och är snabb på att återkoppla om det behövs.

Vi är väldigt nöjda med hur hela husköpet har genomförts. Läs mer
    2019-06-26 Andreas L svarar Åsa G
    Tack för ert fina omdöme! Det är alltid lika trevligt att ha att göra med er :)
  • 2019-06-24

Peter T skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxcxxcxxxxxxxxxxxxxxccxxxxxcxxxxxxxx Läs mer
    2019-07-03 Evelina J svarar Peter T
    Tack för full pott :D :D :D :D :D :D :D
  • 2019-06-21

Rasmus M skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi köpte en villa i påarp, och Erling bemötte oss på ett helt fantastiskt vis. Mäklaren gjorde allt för att vi skulle känna oss så bekväma som möjligt.
    Tummen upp !! Läs mer
    2019-06-28 Erling M svarar Rasmus M
    Hej Rasmus,
    Det gläder mig att ni känner er nöjda med husköpet. Tveka inte att höra av er framöver om ni behöver hjälp med värdering eller liknande! Trevlig sommar, hälsningar Erling
    Erling M gillar detta
  • 2019-06-20

Peter I skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har både sålt och köpt lägenhet med hjälp av Caroline. Hon är alltid trevlig och förberedd. Läs mer
    2019-06-24 Caroline L svarar Peter I
    Tack Peter för att du tog dig tid att lämna mig en Reco. Mvh Caroline
  • 2019-06-20

Jeannette N skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt ett fritidshus😊 Andreas har varit en toppen mäklare så nöjd han har varit guld värd😊 Läs mer
    2019-06-20 Andreas L svarar Jeannette N
    Glädjande att höra att du är nöjd, Jeannette! Tack för ditt omdöme :)
  • 2019-06-19

Peter L skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Alltid glad och hjälpsam. Fixar problem med glatt humör. Läs mer
    2019-06-20 Caroline L svarar Peter L
    Tack Peter för dina snälla ord och för att du tog dig tid att lämna mig en Reco. Önskar er en fin sommar! Mvh Caroline
  • 2019-06-19

Mira N skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt och sålt min första bostadsrätt av Caroline och kunde inte vara mer nöjd! Noggrann, kunnig och säker. Fått mig som kund att känns mig trygg! Läs mer
    2019-06-20 Caroline L svarar Mira N
    Tack snälla Mira för dina trevliga ord. Ha en fin sommar! Mvh Caroline
  • 2019-06-13

Filip A skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt en bostadsrätt. Skötte de snyggt och vi blev nöjda med priset! Läs mer
    2019-06-13 Caroline L svarar Filip A
    Tack Filip för att du tog dig tid att lämna en Reco. Lycka till med allt så hoppas jag vi ses snart igen! Mvh Caroline
  • 2019-06-12

Tack Lilian för de trevliga orden. Ta hand om er! Mvh Caroline
  • Ralf P

2019-06-12

Ralf P skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling va glad och trevlig person som jag kan tänka mig hade många bollar igång samtidigt.

Eftersom det var vårt första köp av hus så saknar man ju väldigt mycket info om allt som är viktigt kring att köpa hus. Jag hade kanske önskar att det hade varit lite med detaljerat från både bankman och mäklare vad som bör göras, måste göras innan köpet ska avklaras.

Men allt har gått väldigt bra och jag själv har lärt mig väldigt mycket.

Tack.
    Med vänlig hälsning, Ralf Läs mer
    2019-06-13 Erling M svarar Ralf P
    Hej Ralf,
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme. Är tacksam för dina synpunkter och tar till mig av allt som kan få mig att förbättra kundupplevelsen. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. Mvh Erling
    Erling M gillar detta
  • 2019-06-12

Josefine B skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina kan det här med bostadsrätter. Hon är proffsig, kunnig och trevlig. Jag vänder mig helt säkert till henne igen om jag i framtiden kommer att sälja en bostadsrätt. Läs mer
    2019-06-24 Evelina J svarar Josefine B
    Hej Josefine! Tack skall du ha för fina rader, klart det hade vart roligt göra affärer ihop igen :)
  • 2019-06-09

Margitta E skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har precis sålt mitt hus och hade turen att få en väldigt trevlig mäklare. Hon var lättsam och lätt att prata med. Läs mer
    2019-06-10 Lars R svarar Margitta E
    Stort tack Margitta för dina trevliga rader, vi på Fastighetsbyrån önskar dig lycka till framöver / Lars Rane
  • 2019-06-08

Zedal S skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hon är väldigt Trevligt. Jag fick bra bemötande av både banken och mäklaren Läs mer
    2019-06-08 Caroline L svarar Zedal S
    Tack Zedal för att du tog dig tid att svara och för det fina omdömet. Lycka till framöver! Mvh Caroline
  • Emma N

2019-06-05

Emma N skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag och min sambo köpte ett hus med hjälp utav Andreas. Vi blev jätte trevligt bemött utav mäklaren. Jag tycker att mäklaren levde upp till alla mina förväntningar och han fanns alltid där när man behövde hjälp eller hade frågor.
    Om jag ska sammanfatta hela upplevelsen med mäklaren så var det så bra det bara kan bli. Läs mer
    2019-06-11 Andreas L svarar Emma N
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya bostad!
  • Jessica A

2019-06-04

Jessica A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har köpt en etta på snöstorpsvägen och är mycket nöjd för hon var flexibel med vilken tid vi kunde skriva kontraktet.
    Tycker möjligen att vi fick lite lite information innan om hur föreningen hade det också. Så vi fick kolla upp en del själva.
    Men annars mycket bra och mycket tillmötesgående Läs mer
    2019-06-24 Evelina J svarar Jessica A
    Hej! Hoppas du skall trivas i din bostad, lycka till med renoveringarna :)
  • 2019-06-04

Frida J skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålde min bostadsrätt.
    Fick snabbt svar och inbokat ett första möte. Från första kontakt till skrivna papper på försäljning tog det inte ens en månad! Kunnig gällande min förening samt tillgänglig. Läs mer
    2019-06-04 Evelina J svarar Frida J
    Tack så mycket att du tagit dig tid att skriva några rader :) Alltid trevligt att göra affärer med dig!
  • 2019-06-03

Ingela A skrev om Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi sålde en sommarstuga och blev professionellt, vänligt och engagerat bemötta och hjälpta av Fredrik. Han fick oss att känna oss trygga och nöjda genom hela processen. Kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
    2019-07-01 Fredrik Carlsson svarar Ingela A
    Hej Ingela,
    Vad kul att ni blev så nöjda! Ni är hjärtligt välkomna i januari för att få hjälp med skattekalkylering.
  • 2019-06-03

Christer A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt bostadsrätt

Hon har hjälpt till så mycket hon kunnat då vi inte bor i Halmstad

Det har varit lätt att arbeta med henne, väldigt lätt att kommunicera med genom att hon alltid varit nåbar. Läs mer
    2019-06-04 Evelina J svarar Christer A
    Hej! tack, det har varit enkelt att arbeta ihop med er med :) Nu hoppas vi att Jessica kommer trivas i sin bostad.
  • 2019-05-31

Philip T skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    -Lägenhet
    -Trevligt bemötande
    -Bättre slutpris, dålig marknad, tror Evelina gjorde vad hon kunde.
    -Bra. Läs mer
    2019-06-04 Evelina J svarar Philip T
    Tack Philip för att du tog dig tid att skriva några rader :) Snart ses vi för tillträde!
  • 2019-05-29

Ramona B skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Väldigt välbemötande. Enkel att prata med och mycket hjälpsam! Levde verkligen upp till våra förväntningar. Har fungerat bra hela vägen :) Läs mer
    2019-05-29 Andreas L svarar Ramona B
    Tack för era fina ord, kul att höra! Lycka till i er nya bostad!
  • Oliver A

2019-05-25

Oliver A skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Snabb och smidig affär även om vi behövde sälja vår bostad i samband med köp av ny, rekommenderas! Läs mer
    2019-05-27 Sofie Rane svarar Oliver A
    Tack Oliver, hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad!
  • 2019-05-21

Linnea W skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sofie hjälpte oss sälja vår fristående bostadrättshus. Sofie är verkligen en toppklass mäklare som har bemött oss med mycket professionalism, kunskap och bra tips. Under försäljningsprocessen fick vi konkreta och bra råd, samt mycket bra information och uppföljning om vad som händer under varje steg. Efter försäljning har Sofie hållt oss uppdaterad om vad som händer och vad vi kan förvänta oss. Sofie är en duktig, ödmjuk och kunnig mäklare. Vi kan verkligen rekommendera henne för er försäljning! Läs mer
    2019-05-22 Sofie Rane svarar Linnea W
    Tack så jätte mycket för era fina ord!
  • 2019-05-08

Tomas B skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi köpte ett radhus via Conny. Han var noggrann och seriös vilket gjorde hela affären väldigt smidig. Vi är mycket nöjda. Läs mer

Stora Torg, 302 43 Halmstad