Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Halmstad

Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg, 302 43 Halmstad — Visa karta

Vi skapar resultat för både köpare och säljare - varje gång - och därför kommer också Halmstadborna tillbaka till oss om och om igen när de ska byta bostad!

Genom att vara en rikstäckande organisation med ett nära samarbete med en av Sveriges största banker har vi goda resurser för marknadsföring och kan erbjuda ett brett utbud av tjänster. Dessutom visas våra objekt upp centralt på Storgatan i Halmstad samt på Getinge och Oskarströms bankkontor, hos oss syns din bostad helt enkelt.

Alla vi som arbetar på kontoret här i Halmstad har bra koll på omgivningarna och har ett starkt kontaktnät här. Vi är elva anställda, vilket ger dig valmöjligheter, och vi arbetar alltid med personligt bemötande och direkt kommunikation.

Välkommen till Fastighetsbyrån när du vill byta, sälja eller köpa en fastighet i Halmstad!

Läs vad 638 kunder tycker om Fastighetsbyrån Halmstad

• Cecilia L
    Cecilia L skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har köpt en lägenhet med hjälp av min pappa, fick ett jättebra och trevligt bemötande från Caroline och blev positivt överraskad! Läs mer
    2018-09-19 Caroline L svarar Cecilia L
    Hej Cecilia, Tack snälla du för denna fina Reco. Nu är det snart dags för inflytt :) Mvh Caroline
  • Maria Teresa M
    Maria Teresa M skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har köpt en villa. Hela affären gick fort och smidig. Erling är en väldigt duktig mäklare, väldigt professionell och bra bemötande. Vi är nöjda med honom. Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sommarstuga.
    Jag blev välbemött och välinformerad. Erling var flexibel och hjälpsam igenom hela processen och gjorde det hela personligt och trevligt.
    Stort tack! Läs mer
  • Petre D
    Petre D skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt ett bostadsrätt, och vi är mycket nöjda av Evelina Johanssons prestation Läs mer
    2018-09-18 Evelina J svarar Petre D
    Trevligt att ni tog er tid att svara på detta :) Tack tack!
  • Ruth B
    Ruth B skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har köpt villa.
    Mäklaren var väldigt engagerad och vi fick förhands visning och köpte villan innan visningen. Läs mer
  • Christel H
    Christel H skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt ett fritidshus som ligger vid Östra Stranden i Halmstad. Vi blev väldigt bra bemötta av Andreas Ludvigsson. Han var mycket engagerad i husköpet från början tills att husköpet var klart och höll allt som han lovade. T.o.m ringde på en söndag kväll som han samtidigt hade sagt. Han var mycket tydlig och samtidigt gick igenom alla punkter vid köpekontraktet både för oss som köpare och likaså mot säljare. En bra mäklare ordnar även de små detaljerna som vid detta tillfället var att sända över hus bilderna via e-post till köpare som vi önskade. Detta gjorde även Andreas Ludvigsson. Han gav oss även utrymme att höra med banken, så att de beviljade oss att ta ett lån innan köpet gick igenom.. Sammanfattning utav mäklaren Andreas Ludvigsson är att han är proffsig i sitt yrke och trevlig och engagerade i sina kunder som vill köpa fritidshus. Fortsätt med ditt proffsiga och trevliga bemötande av köp/sälj kunder. Läs mer
    2018-09-17 Andreas L svarar Christel H
    Tack snälla för de fina orden, och för att ni tog er tid att lämna ett omdöme! Superkul att hör att ni är nöjda med affären. Hoppas att ni får många härliga stunder i er nya fritidsbostad!
  • Martina Malgorzata S
    Martina Malgorzata S skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har sålt ett hus på Kärleken.Bemöt mycket professionalt.
    Har har gjort allt vad han pratade om och planerade.

Bra mäklare .
    Skulle gärna rekommendera mina vänner. Läs mer
  • Helen E
    Helen E skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    jag har sålt en sommarstuga.jag tyckte att hanlevde upp till de förväntningar jag hade på en mäklare ,mycket trevlig också. Läs mer
    2018-09-14 Andreas L svarar Helen E
    Hej,
    Vad kul att höra att du är nöjd med det hela. Det var ett nöje från min sida också!
  • Eugen G
    Eugen G skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    vi har köpt en plans villa. Mycket nöjda med allt kontakt med mäklaren, från start till slut. Därför är vi stamkunder. Läs mer
    2018-09-14 Lars R svarar Eugen G
    Hej Eugen, stort tack för ditt fina omdöme. Varmt välkommen åter / Lars Rane
  • Barbro C
    Barbro C skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt en sommarstuga med Dennis hjälp. Han var mycket professionell, pedagogisk och svarade på alla våra frågor. En mycket trevlig och duktig mäklare som lyhört lotsade oss igenom köpet av vårt hus och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Peter J
    Peter J skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt villa.

Ett mycket bra bemötande av Andreas, lugn,sansad och hjälpsam

Andreas lyssnade på mina/våra önskemål ang försäljningen och genomförde uppdraget till fullo enligt vår överenskommelse.

Kan inte bli mycket bättre +++++ Läs mer
    2018-09-14 Andreas L svarar Peter J
    Härligt att höra att ni är nöjda, Peter. Det har varit trevligt rakt igenom att "samarbeta" med er.

Tack för ert fina omdöme!
  • Torgny B
    Torgny B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt en stuga på östra stranden som jag köpt 4 år tidigare av samma mäklare

Högsta betyg vid båda dessa tillfällen Läs mer
  • Carina B
    Carina B skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hej
    Har köpt en bostadsrätt, som Caroline har hjälpt mig med. Mycket nöjd med all hjälp jag har fått, även när hon var ledig ställde hon upp och hjälpte mig.
    Sedan har hon skrivit till mig efter affären var klar och undrar hur det går för mig, mycket uppskattat. Trevlig och hjälpsam o lätt att prata med, mycket nöjd.
    Carina B. Läs mer
    2018-09-13 Caroline L svarar Carina B
    Tack snälla Carina för dessa trevliga ord. Vad roligt att höra att du är nöjd! Jag hoppas du får en fin höst i din nya bostad! Mvh Caroline
  • Monica E
    Monica E skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Anlitade Andreas för att sälja vårt älskade hus i Frennarp . Jobbar själv på Swedbank /kundcenter Slottsmöllan i Halmstad . Självklart att jag/vi valde Fastighetsbyrån i Halmstad. Bokade en tid och Andreas kom hem till oss , han kände väl till området och han visade verkligen att vårt hus/läge osv borde vara attraktivt för en familj/gärna med barn som sökte ett boende hyfsat centralt, underbar natur utmed Nissan, Frennarpskogen osv.
    Andreas har varit tillgänglig när som helst vi kontaktat honom för frågor osv , över förväntan- ibland kommer man som säljare på frågor sent fredag eller lördag kväll - inte förväntat få svar innan nästa vardag , dvs måndag men då vi ändå ringt eller mejlat har fått svar/återkoppling omedelbart .
    Förväntan : då jag själv tidigare vänt mig till fastighetsbyrån i Varberg när våra fastrar dog 2015 med påföljande försäljning av en villa ock en Brf som sköttes superproffsig har jag aldrig tvekat att rekommendera fastighetsbyrån till grannar/bekanta o KUNDER samt att självklart ANLITA Fastighetsbyrån för min o makens privata försäljning .
    Supernöjd med Andreas som skött vårt uppdrag /försäljning
    av vår fastighet i Frennarp på bästa sätt. Läs mer
    2018-09-13 Andreas L svarar Monica E
    Hej Monica!
    Superkul att höra att ni har positiva erfarenheter från oss på Fastighetsbyrån sedan tidigare, och inte minst att ni var nöjda även denna gång. Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa till vid förmedlingen av er bostad. Ta hand om er så hörs vi av!
  • Helena B
    Helena B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt bostad via Erling som varit mycket tillmötesgående och lösningsorienterad i processen. Då han är en upptagen man var det dock ibland svårt att få svar på mail och telefonsamtal men det var inget som i slutändan ställde till det på något vis. Läs mer
  • Eva P
    Eva P skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2-rumslägenhet på Nissastrand, Halmstad
    Bra, mycket bra bemötande, bra kontakt under hela processen
    Caroline levde mycket väl upp till våra förvåntningar

Nu är vi glada lägenhetsinnehavare och tackar för bra service! Läs mer
    2018-09-12 Caroline L svarar Eva P
    Tack snälla Eva för dessa trevliga ord! Roligt att ni är nöjda och hoppas ni får en fin höst i er nya bostad! Mvh Caroline
  • Mirza S
    Mirza S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina uppfyllde samtliga av våra förväntningar. Tack! Läs mer
    2018-09-18 Evelina J svarar Mirza S
    Tack Mirza, snart ses vi för tillträde. :)
  • Leif T
    Leif T skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köper bostadsfastighet. Säljer villa.
    Mycket tillfredsställande
    Mycket höga vilket hon levde upp till mer än väl. Läs mer
    2018-09-18 Evelina J svarar Leif T
    Tack tack :) Snart ses vi för tillträde!
  • Lars-olof S
    Lars-olof S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Försäljning av bostadsrätt, ett rum och kök.
    Pigg, glad, energisk och tillgänglig mäklare som kändes mycket kunnig, trygg och levde upp till alla förväntningar.
    Kommer absolut att rekommendera henne. Läs mer
    2018-09-18 Evelina J svarar Lars-olof S
    Tack för en mycket trevlig kommentar. Det glädjer mig att ni uppfattade mig så och att ni gillade jobbet. Det var trevligt och enkelt att arbeta ihop med er med, då brukar det bli bra! :)
  • Dan Vilhelm J
    Dan Vilhelm J skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    sålt sommarstuga. mycket proffsigt.han levde upp alla mina förväntningar med råge.det är en mäklare man rekomdera Läs mer
  • Vincent E
    Vincent E skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har sålt sommarstuga.
    Hans bemötande helt ok
    Förväntningar helt ok
    Korrekt och bra uppträde Läs mer
  • Stefan J
    Stefan J skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt o sålt bostad bra kommunikation uppstod problem fixa Erling det INTE svårt att rekommendera Erling o Fastighetsbyrån om man är i behov av mäklare Läs mer
  • Jan-Christer J
    Jan-Christer J skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Försäljning av sommarstuga. Dennis var mycket proffesionellt och serviceminded. Rekommenderar honom gärna till vänner o bekanta. Läs mer
  • Alemsah S
    Alemsah S skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Pålsbovägen 8.
    De bra, mycke bra elle så. Läs mer
    2018-09-11 Caroline L svarar Alemsah S
    Tack för ett gott samarbete och roligt att ni är nöjda! Mvh Caroline
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag åkte från Helsingborg till Halmstad för att titta på en insatslägenhet, då jag skulle börja studera i Halmstad till hösten.
    Lägenheten var inte vad jag tänkt mig. Efter samtal med mäklaren Evelina Johansson, erbjöd hon att visa en annan liknande lägenhet samma eftermiddag.
    Denna lägenhet var precis vad jag ville ha och vi gjorde affär samma eftermiddag!
    Genom försäljningsförloppet var Evelina mycket tydlig och hjälpsam. Vi redde ut funderingar och tankar jag hade kring affären. Jag är mycket nöjd med affären i sin helhet och är jättenöjd med Evelina Johansson som mäklare. Hon är mycket noggran och ordningsam som lägger ner det lilla extra för att man ska känna sig trygg och nöjd. Jag kommer med varm hand att rekommenderad Evelina på Swedbanks Fastighetsbyrå till alla som ska göra bostadsaffärer. Läs mer
    2018-09-11 Evelina J svarar Daniel P
    Wow det var var ett väldigt fint omdöme jag fick av dig Daniel! Stort tack för detta, det värmer. Det har varit smidigt och lättsamt att få jobba ihop med dig med. Hoppas nu att bostaden erbjuder dig många trevliga år och att du skall trivas i vårt fina Halmstad. Tack återigen för denna gången :) Med vänlig hälsning Evelina :)
  • Stefan O
    Stefan O skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra, så här skulle alla mäklare vara. Läs mer
    2018-09-10 Andreas L svarar Stefan O
    Stort tack för detta, Stefan! Jag är övertygad om att ni kommer ha många härliga stunder i Steninge!
  • Linda N
    Linda N skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har sålt en villa. Erling har varit proffesionell men på ett mjukt och tillmötesgående sätt. Har verkligen känt att han stått på min sida och gått all in i uppdraget.
    Bra service med visningstider, hjälp med bokning av flyttstäd osv.
    Mina varma rekommendationer Läs mer
    2018-09-10 Erling M svarar Linda N
    Hej Linda,
    Tack för de vänliga orden. Lycka till med ditt nya boende och vi hörs av inför deklarationen!
    Mvh Erling
  • Mimmi S
    Mimmi S skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling har varit hjälpsam och trevlig genom hela husköpet. Väldigt professionell och kunnig. Klok och driven man! Läs mer
    2018-09-10 Erling M svarar Mimmi S
    Hej Mimmi!
    Vad kul att ni känner er nöjda. Tveka inte att höra av er framöver om ni skulle behöva min hjälp i form av värdering etc. Lycka till med ert fina hus! Mvh Erling
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt ett mindre hus i Åled.
    Andreas är trevlig, kom med bra tips under resans gång och såg till att vara tillgänglig, framförallt gjorde han det hela till en smidig affär där alla inblandade verkar bli nöjda! Rekommenderas! Läs mer
    2018-09-07 Andreas L svarar Fredrik N
    Tack för att du tog dig tid att lämna en Reco. Härligt att höra att du är nöjd än så långt!
  • Urbain V
    Urbain V skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas Ludvigsson har agerat tydligt, bra återkoppling, tjänstvillig och skött försäljningen av min mors hus på ett affärsmannamässigt sätt. Läs mer
    2018-09-06 Andreas L svarar Urbain V
    Stort tack för dina ord, Urbain. Ett nöje att göra affärer med er!
  • Per A
    Per A skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Duktig och kunnig mäklare! Rekommenderas. Läs mer
    2018-08-28 Dennis R svarar Per A
    Tack för dina fina ord. Det värmer!
  • Anders T
    Anders T skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi hade kontakt med Lill sommaren 2018 då vi köpte en villa i Haverdal att använda som fritidshus. Lill hanterade affären på ett proffsigt sätt och vi är mycket nöjda med hennes arbete. Läs mer
    2018-08-06 Lill F svarar Anders T
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme här på Reco! Jag hoppas ni kommer att trivas riktigt bra på nya adressen i Haverdal!
  • Katarina T
    Katarina T skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mkt bra och seriös! Positiv och jordnära. Bra kontinuerliga återkopplingar. Skulle definitivt rekommendera Lill. Läs mer
    2018-08-06 Lill F svarar Katarina T
    Tack så mycket för din rekommendation! Nu hoppas jag att ni kommer trivas riktigt bra i nya huset! Stort lycka till med den kommande renoveringen, ser framemot att få besöka er nästa sommar =).
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Villa, jättebra , absolut
    Glöm nu inte middagen Lill
    Anki hälsar Läs mer
    2018-08-01 Lill F svarar Håkan N
    Tackar och bockar för fina ord! =)
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling var vår mäklare då vi köpte vårat hus i Stenhuggeriet.
    Erling är en mycket trevlig, glad och lättsam person som är lätt att prata med, inga konstigheter. Han bjuder gärna på sig själv.
    Tycker att vi fick bra och snabb hjälp genom vår bostads affär, även om det var helg och kväll så var Erling tillgänglig och svarade snabbt i telefon och på sms.
    De förväntningar man har på en mäklare är främst att de ska vara tillgängliga och ärliga.
    Vilket jag upplevde med Erling.
    Att man sedan kan bjuda på sig själv och har humor är absolut ett plus.
    Då vi tittat på ca 50 talet hus under åren och träffat en uppsjö av mäklare är jag mycket glad och nöjd med att få köpt vårat hus av Erling.😄 Läs mer
  • Herje C
    Herje C skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Mäklaren var effektiv och utförde affären proffsigt. Läs mer
    2018-07-23 Lars R svarar Herje C
    Tack Herje för ditt fina omdöme / Lars Rane
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Delägare av sommarbostad.
    Under budgivning fungerat mycket bra. Därefter lite si och så runt handpenning och kontrakt som jag ej fått original av utan endast den andra delägare. Har påpekat detta men ej fått respons.
    Tycker jag kunde ha fått bättre bemötande. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Lätt tillgänglig och lyssnande. Läs mer
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt ett hus. Vi blev väl omhändertagna av Dennis som var mjuk och förstående och prata sakligt. Han vet vad han gör. En mycket proffsig mäklare Med vänlig hälsning, Apoy Läs mer
    2018-07-13 Dennis R svarar Stefan A
    Tack Stefan och Marie, det gläder mig att ni är nöjda :)
  • Bo H
    Bo H skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Fastghetsbyråns mäklare i vårt fall var kunnig, effektiv, rask, vänlig och tillmötesgående. Mäklarens uppskattning av förväntat försäljningspris var riktigt. Försäljningen gick smidigt och snabbt. Resultatet blev över förväntan. Fastighetsbyrån kan rekommenderas.
    H.H. Läs mer
    2018-08-20 Lars R svarar Bo H
    Tack Bo för dina vänliga rader om Fastighetsbyrån, alltid kul att resultatet slutar över förväntan / Lars Rane
  • Bertil L
    Bertil L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt bostad. Blev trevligt och sakligt bemött av mäklaren. Hon motsvarade mina förväntningar - just vad det gäller saklighet, information, trevligt bemötande.

Kontakten är ju inte avslutad ännu men allt känns bra. Vi har förtroende för mäklaren. Läs mer
    2018-09-11 Evelina J svarar Bertil L
    Hej på er!

Stort tack att ni tog er tid att lämna en trevlig kommentar :) Hoppas att ni nu trivs i er nya bostad i trevliga Kvibille!
  • Ola H
    Ola H skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bostadsrätt
    Bra och har levt upp till förväntningarna. Läs mer
    2018-07-03 Caroline L svarar Ola H
    Tack Ola för att du tog dig tid att lämna mig en Reco. Önskar en fin sommar! Mvh Caroline
  • Eva A
    Eva A skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Anlitade Erling Miles för att sälja min villa. Han var trevlig, engagerad och lyhörd för mina önskemål och vi kunde lätt enas om villkoren för försäljningen. Gav värdefulla råd. Lämnade fortlöpande information om processen och var mycket lätt att nå. Försäljningen gick smidigt och snabbt. Jag är mycket nöjd och ger honom de bästa rekommendationer. Läs mer
  • Viktoria J
    Viktoria J skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt min lägenhet med Carolinas hjälp. Mycket professionellt och trevligt bemötande. Jag är helnöjda och skulle gärna rekommendera. Läs mer
    2018-06-14 Caroline L svarar Viktoria J
    Tack snälla Viktoria för dina fina ord. Önskar dig en bra sommar! Mvh Caroline
  • Sven A
    Sven A skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt fritidshus. Mycket bra bemötande. Mäklaren levde upp till våra höga förväntningar och sålde till ett högt pris. Dock kan metoden att sälja före visning nog ibland få negativa konsekvenser för mäklaren själv. Kanske enklare att genomföra en visning och låta intresserade kunder lägga bud. Läs mer
  • Bengt-Erik N
    Bengt-Erik N skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt fritidshus.
    Dennis agerade snabbt och på grund av detta blev troligen det en affär. Läs mer
    2018-07-13 Dennis R svarar Bengt-Erik N
    Tack! Hoppas ni får spendera många sköna somrar i er nya fina stuga!
  • Carina H
    Carina H skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt lägenhet och sålt lägenhet med hjälp av Caroline. Toppen rakt igenom. Trevlig, noga, tydlig och tillgänglig . Så nöjd med Caroline, kunde inte haft en bättre mäklare . Läs mer
    2018-06-11 Caroline L svarar Carina H
    Tack snälla Carina för dina trevliga ord och för ett gott samarbete tillsammans med dig! Jag önskar dig en fin sommar! Mvh Caroline
    Caroline L gillar detta
  • Maja M
    Maja M skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi köpte en villa via Fastighetsbyrån och Miles. En mycket kunnig och förtroendegivande mäklare. Stort plus för att det var enkelt att nå honom och han hade alltid svar. Läs mer
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har sålt vårt hus och är väldigt nöjda med allt Erling hjälpt oss med. Han har skött det proffsigt och smidigt. Läs mer
  • Sean C
    Sean C skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    a very good and reliable woman. Läs mer
    2018-06-14 Lill F svarar Sean C
    Thank you for your recommendation! It was fun to help you find your new house!

Stora Torg, 302 43 Halmstad