Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Halmstad

Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg, 302 43 Halmstad — Visa karta

Vi skapar resultat för både köpare och säljare - varje gång - och därför kommer också Halmstadborna tillbaka till oss om och om igen när de ska byta bostad!

Genom att vara en rikstäckande organisation med ett nära samarbete med en av Sveriges största banker har vi goda resurser för marknadsföring och kan erbjuda ett brett utbud av tjänster. Dessutom visas våra objekt upp centralt på Storgatan i Halmstad samt på Getinge och Oskarströms bankkontor, hos oss syns din bostad helt enkelt.

Alla vi som arbetar på kontoret här i Halmstad har bra koll på omgivningarna och har ett starkt kontaktnät här. Vi är elva anställda, vilket ger dig valmöjligheter, och vi arbetar alltid med personligt bemötande och direkt kommunikation.

Välkommen till Fastighetsbyrån när du vill byta, sälja eller köpa en fastighet i Halmstad!

Läs vad 706 kunder tycker om Fastighetsbyrån Halmstad

• 2019-06-13

Filip A skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt en bostadsrätt. Skötte de snyggt och vi blev nöjda med priset! Läs mer
    2019-06-13 Caroline L svarar Filip A
    Tack Filip för att du tog dig tid att lämna en Reco. Lycka till med allt så hoppas jag vi ses snart igen! Mvh Caroline
  • 2019-06-12

Tack Lilian för de trevliga orden. Ta hand om er! Mvh Caroline
  • Ralf P

2019-06-12

Ralf P skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling va glad och trevlig person som jag kan tänka mig hade många bollar igång samtidigt.

Eftersom det var vårt första köp av hus så saknar man ju väldigt mycket info om allt som är viktigt kring att köpa hus. Jag hade kanske önskar att det hade varit lite med detaljerat från både bankman och mäklare vad som bör göras, måste göras innan köpet ska avklaras.

Men allt har gått väldigt bra och jag själv har lärt mig väldigt mycket.

Tack.
    Med vänlig hälsning, Ralf Läs mer
    2019-06-13 Erling M svarar Ralf P
    Hej Ralf,
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme. Är tacksam för dina synpunkter och tar till mig av allt som kan få mig att förbättra kundupplevelsen. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. Mvh Erling
  • 2019-06-12

Josefine B skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina kan det här med bostadsrätter. Hon är proffsig, kunnig och trevlig. Jag vänder mig helt säkert till henne igen om jag i framtiden kommer att sälja en bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-06-09

Margitta E skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har precis sålt mitt hus och hade turen att få en väldigt trevlig mäklare. Hon var lättsam och lätt att prata med. Läs mer
    2019-06-10 Lars R svarar Margitta E
    Stort tack Margitta för dina trevliga rader, vi på Fastighetsbyrån önskar dig lycka till framöver / Lars Rane
  • 2019-06-08

Zedal S skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hon är väldigt Trevligt. Jag fick bra bemötande av både banken och mäklaren Läs mer
    2019-06-08 Caroline L svarar Zedal S
    Tack Zedal för att du tog dig tid att svara och för det fina omdömet. Lycka till framöver! Mvh Caroline
  • Emma N

2019-06-05

Emma N skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag och min sambo köpte ett hus med hjälp utav Andreas. Vi blev jätte trevligt bemött utav mäklaren. Jag tycker att mäklaren levde upp till alla mina förväntningar och han fanns alltid där när man behövde hjälp eller hade frågor.
    Om jag ska sammanfatta hela upplevelsen med mäklaren så var det så bra det bara kan bli. Läs mer
    2019-06-11 Andreas L svarar Emma N
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya bostad!
  • Jessica A

2019-06-04

Jessica A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har köpt en etta på snöstorpsvägen och är mycket nöjd för hon var flexibel med vilken tid vi kunde skriva kontraktet.
    Tycker möjligen att vi fick lite lite information innan om hur föreningen hade det också. Så vi fick kolla upp en del själva.
    Men annars mycket bra och mycket tillmötesgående Läs mer
  • 2019-06-04

Frida J skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålde min bostadsrätt.
    Fick snabbt svar och inbokat ett första möte. Från första kontakt till skrivna papper på försäljning tog det inte ens en månad! Kunnig gällande min förening samt tillgänglig. Läs mer
    2019-06-04 Evelina J svarar Frida J
    Tack så mycket att du tagit dig tid att skriva några rader :) Alltid trevligt att göra affärer med dig!
  • 2019-06-03

Ingela A skrev om Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi sålde en sommarstuga och blev professionellt, vänligt och engagerat bemötta och hjälpta av Fredrik. Han fick oss att känna oss trygga och nöjda genom hela processen. Kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
  • 2019-06-03

Christer A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt bostadsrätt

Hon har hjälpt till så mycket hon kunnat då vi inte bor i Halmstad

Det har varit lätt att arbeta med henne, väldigt lätt att kommunicera med genom att hon alltid varit nåbar. Läs mer
    2019-06-04 Evelina J svarar Christer A
    Hej! tack, det har varit enkelt att arbeta ihop med er med :) Nu hoppas vi att Jessica kommer trivas i sin bostad.
  • 2019-05-31

Philip T skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    -Lägenhet
    -Trevligt bemötande
    -Bättre slutpris, dålig marknad, tror Evelina gjorde vad hon kunde.
    -Bra. Läs mer
    2019-06-04 Evelina J svarar Philip T
    Tack Philip för att du tog dig tid att skriva några rader :) Snart ses vi för tillträde!
  • 2019-05-29

Ramona B skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Väldigt välbemötande. Enkel att prata med och mycket hjälpsam! Levde verkligen upp till våra förväntningar. Har fungerat bra hela vägen :) Läs mer
    2019-05-29 Andreas L svarar Ramona B
    Tack för era fina ord, kul att höra! Lycka till i er nya bostad!
  • Oliver A

2019-05-25

Oliver A skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Snabb och smidig affär även om vi behövde sälja vår bostad i samband med köp av ny, rekommenderas! Läs mer
    2019-05-27 Sofie Rane svarar Oliver A
    Tack Oliver, hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad!
  • 2019-05-21

Linnea W skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sofie hjälpte oss sälja vår fristående bostadrättshus. Sofie är verkligen en toppklass mäklare som har bemött oss med mycket professionalism, kunskap och bra tips. Under försäljningsprocessen fick vi konkreta och bra råd, samt mycket bra information och uppföljning om vad som händer under varje steg. Efter försäljning har Sofie hållt oss uppdaterad om vad som händer och vad vi kan förvänta oss. Sofie är en duktig, ödmjuk och kunnig mäklare. Vi kan verkligen rekommendera henne för er försäljning! Läs mer
    2019-05-22 Sofie Rane svarar Linnea W
    Tack så jätte mycket för era fina ord!
  • 2019-05-08

Tomas B skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi köpte ett radhus via Conny. Han var noggrann och seriös vilket gjorde hela affären väldigt smidig. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-05-07

Åsa S skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling har på ett fantastiskt sätt hjälpt oss sälja vårt fritidshus . Som tre ägare som sitter i tre olika städer, varav ingen av oss i Halmstad , har Erling skött hela försäljningen på ett mycket tryggt vis ! Rekommenderas varmt ! Läs mer
  • 2019-05-06

Fredrik P skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt bostadsrätt. Evelina är utomordentligt kompetent, rak, trevlig och engagerad. Läs mer
    2019-05-06 Evelina J svarar Fredrik P
    Tack Fredrik! Ses till sommaren och tillträdet :)
  • 2019-05-05

Lena J skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling Miles fick i uppdrag att sälja ett fritidshus på Östra Stranden i Halmstad. Jag har inte själv träffat Miles, men uppfattar att han på ett professionellt sätt engagerat sig i försäljningen. Han verkar ha gjort rätt bedömning av prisläge och tid för försäljning. Informationen till oss kunder har fungerat bra. Läs mer
  • 2019-05-03

Bo J skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt sommarhus i Halmstad. Erling har varit professionell, trevlig och dessutom hjälpsam för oss som inte bor i Halmstad. Läs mer
  • 2019-05-02

Betina S skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt villan lätt att förstå och förklara från grunden. Vad som händer och sker i de olika faserna. Lätt att kontakta . Snabba svar. Trevlig seriös bemötande. Lätt att rekomendra Andreas till andra som ska sälja. Läs mer
    2019-05-03 Andreas L svarar Betina S
    Tack för dina fina ord, Betina. Det har varit trevligt på alla sätt och vis att göra affärer med er!
  • 2019-05-02

Johan J skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt bostad nyligen.
    Mycket seriös mäklare som tar sitt uppdrag och sina klienter på största allvar. Läs mer
    2019-05-03 Andreas L svarar Johan J
    Tack för ditt omdöme. Ett nöje från min sida att jobba med er!
  • 2019-05-01

Sofia S skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi köpte ett hus med Conny som mäklare. Vi upplevde att han var trevlig och tillmötesgående och gjorde sitt bästa för att både köpare och säljare skulle bli nöjda. Läs mer
  • 2019-04-23

Camilla L skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Överträffade alla förväntningar man kan ha på en mäklare
    Seriöst intresserad av att lösa problem Läs mer
  • 2019-04-15

Malin G skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling har hjälpt oss att sälja vår sommarstuga. Han har varit mkt förtroendeingivande, trevlig o tillmötesgående. Han var flexibel o hade flera extra visningar. Försäljningen gick över förväntan o vi är mkt nöjda med Erling som mäklare. Han var även mån om att det skulle bli rätt för köparna. Vilket kändes bra såklart. Det är viktigt att alla är nöjda.
    Erling var lätt att ha o göra med, är ambitiös och kan sin sak. . Är positiv o har en bra humor. Läs mer
  • 2019-04-14

Roger L skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hej!Har fått sålt min lägenhet.Det blev ingen visning och av den anl.kom ingen budgivning igång.Svårt att bedöma mäklarens förmåga.Mvh Roger Läs mer
    2019-04-26 Sofie Rane svarar Roger L
    Hej Roger, tack för dina rader. Vi valde att sälja innan visning och alla blev glada och nöjda.
    Vänliga hälsningar Sofie
  • 2019-04-12

Carolin B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling hjälpte oss genom vårt husköp. Bra och lätt att kommunicera med på alla sätt och vis. Kan varmt rekommendera Erling. Läs mer
  • 2019-04-09

Jonas K skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling är professionell och kunnig med ett ödmjukt och vänligt bemötande. Sålde vårat hus på kort tid till ett bra pris. Kommer jag ha behov av mäklare i framtiden så är Erling det givna valet. Läs mer
    2019-04-09 Erling M svarar Jonas K
    Hej Jonas,
    Tack för det vänliga reco:t! :)
    Mvh Erling
  • 2019-04-07

Amanda K skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Proffsigaste fastighetsmäklaren jag mött! Läs mer
    2019-04-09 Erling M svarar Amanda K
    Hej Amanda,
    Tack för de vänliga orden:)
    Mvh Erling
  • 2019-04-07

Agneta R skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt hus.
    Engagerad mäklare. Vänligt bemötande. Höll oss uppdaterade ang spekulanter och budgivning. Läs mer
    2019-06-04 Representant för Fastighetsbyrån svarar Agneta R
    Hej Agneta! Tack för de snälla orden. Kul att ni är nöjda! Mvh Armina
    Armina Ovcina gillar detta
  • 2019-04-05

Alexander F skrev om Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Snabb och korrekt service, kände mig trygg i affären. Läs mer
    2019-04-05 Fredrik Carlsson svarar Alexander F
    Kanon Alexander, det var trevligt att göra affärer med dig!
  • 2019-04-05

Anna B skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har sålt en bostadsrätt. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Caroline är väldigt trevlig och professionell och mycket lätt att ha att göra med.
    Vi har tidigare både köpt av och sålt bostad med hjälp av Caroline och valde därför att kontakta henne igen för denna försäljning. Läs mer
    2019-04-05 Caroline L svarar Anna B
    Tack snälla Anna för dina fina ord! Roligt att samarbeta med er och hoppas att ni kommer trivas i nya bostaden. Mvh Caroline
  • 2019-04-03

Jens N skrev om Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt en villa med Fastighetsbyrån som mäklare. Vi upplevde Fredrik som kunnig, engagerad och med ett positivt bemötande.

Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda! Läs mer
    2019-04-05 Fredrik Carlsson svarar Jens N
    Hej Jens,
    Kul och höra att ni är nöjda med mitt bemötande och det första lilla fastighetsköpet! Häftigt!
    Jag hoppas att ni kommer att trivas.
  • 2019-04-03

Johan S skrev om Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi köpte ett sommarställe och blev professionellt, vänligt och engagerat bemötta och hjälpta av Fredrik. Han fick oss att känna oss trygga och nöjda genom hela processen. Kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
    2019-04-05 Fredrik Carlsson svarar Johan S
    Hej på er,
    Jag måste ju bara säga att jag tycker att ni är ett häftigt och spontant par! Det hade varit kul o se husets förvandling fram över. Tack för de fina orden.
  • 2019-03-30

Mycket bra.
    Förväntningar- sälj huset.
    Bra gjort.

Tack för bra arbete.

Jobbet är inte allt. Läs mer
  • 2019-03-24

Jonathan B skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Min sambo och jag köpte en bostadsrätt av Evelina och vi är supernöjda!
    Vi fick ett bra bemötande och hon var snabb med att svara på frågor.
    Allting var smidigt och lätt och vi kan rekommendera Evelina! Läs mer
    2019-04-24 Evelina J svarar Jonathan B
    Roligt att allt har gått bra nu även efter att allt är klart! Ni har ju köpt en superfin bostad och jag hoppas ni kommer trivas i denna!
  • Mikael B

2019-03-21

Mikael B skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har sålt en 1 1/2 plans villa. Jag har förtroende för mäklaren och det är viktigt. Han har en seriöst bemötande av både mig som säljare men även gentemot köparen ett gott beteende Läs mer
  • 2019-03-17

Annie C skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Både köpt hus och sålt hus med Andreas som mäklare. Allt har varit toppen. Han är en toppen mäklare. Läs mer
    2019-03-18 Andreas L svarar Annie C
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Superkul att ni är nöjda!
  • 2019-03-15

Susanna H skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Allt fungerade bra vid försäljningen av min lägenhet. Det jag mest uppskattade var tydligheten och vetskapen att det aldrig blev några missförstånd.
    Det finns inget insmickrande hos CL. Mycket viktigt. Läs mer
    2019-03-15 Caroline L svarar Susanna H
    Tack Susanna för dina snälla ord. Roligt att få samarbeta med dig! Mvh Caroline
  • Birgitta A

2019-03-12

Birgitta A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har sålt en bostadsrätt åt mig.
    Evelina gv ett fantastiskt trevligt och professionellt intryck med en gång. Hjälpsam och inget har varit något problem över huvudtaget. Hon har skött affären och underrättat mig längs hela processen.
    Toppbetyg!! Läs mer
    2019-03-20 Evelina J svarar Birgitta A
    Tack så mycket, har varit mycket enkelt att jobba ihop med er all som varit inkopplade i detta :)
  • 2019-03-07

2019-03-07 Caroline L svarar Oskar O
    Tack Oskar för era fina ord. Lycka till i framtiden! Mvh Caroline
  • 2019-03-03

Ida E skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline hjälpte oss från början till slut vid försäljningen av vår bostadsrätt. Oerhört proffsig och tålmodig besvarade hon alla våra frågor. Ska ni sälja en bostadsrätt i Halmstad rekommenderar vi Caroline starkt! Läs mer
    2019-03-04 Caroline L svarar Ida E
    Tack snälla för ert fina omdöme. Ett nöje att samarbeta med er! Mvh Caroline
  • 2019-03-03

Ida E skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas var till stor hjälp när vi köpte vårt hus. Snabb, proaktiv och oerhört hjälpsam när frågor och oväntade utmaningar dyker upp längs vägen. Rekommenderas! Läs mer
    2019-03-04 Andreas L svarar Ida E
    Tack för dina fina ord, Ida! Det har varit ett nöje att få hjälpa er!
  • Linus L

2019-02-25

Linus L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina är lyhörd och omtänksam och jag kan inte klaga på någonting. Läs mer
    2019-03-20 Evelina J svarar Linus L
    Tack Linus, vi ses snart :):):)
  • 2019-02-25

Mikael A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi sålde vår bostadsrätt genom Evelina och Fastighetsbyrån. Servicenivå samt återkoppling har varit klanderfritt under hela processen. Vi har uppskattat ärligheten och transparensen genom hela processen, vilket hjälpte oss att fatta rätt beslut under en lite trögare marknad där vi prioriterade en smidig försäljning före ett maximerat pris.

/Mikael & Emelie Läs mer
    2019-03-20 Evelina J svarar Mikael A
    Jag bugar och bockar för denna fina kommentar ni har gett mig. Kul att allt gick ihop! Nu siktar vi på tillträde inom kort :)
  • 2019-02-21

Erik S skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt ett hus utanför Halmstad . Dennis upplever jag väldigt kunnig och trygg som mäklare. Proffsig rätt igenom. Läs mer
  • Luis M

2019-02-19

Luis M skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt mitt hus på Hederstiernas gata 23. Tycker Andreas varit korrekt och professionell. Andreas var alltid tillgänglig detta medförde till ett mera förtroendefullt uppdrag. Läs mer
    2019-02-20 Andreas L svarar Luis M
    Tack för ditt omdöme, och tack själv för ett gott samarbete! Ha det bra så höres vi!
  • 2019-02-19

Camilla S skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Bästa bemötandet man kan tänka sig !
    Rekommenderar verkligen Dennis till fler ! Läs mer
  • 2019-02-19

Eugen G skrev om Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt ett hus. Fredrik mötte oss som gamla kompisar, trots att vi inte kände varandra, det skapade stor trygghet. Affären gick snabb och bättre än förväntat. Som effekt, kommer vi att använda Fredrik, i framtida affärer. Tack för denna gången! Eugen "kitchi" Gegö Läs mer

Stora Torg, 302 43 Halmstad