Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg, 302 43 Halmstad — Visa karta

Vi skapar resultat för både köpare och säljare - varje gång - och därför kommer också Halmstadborna tillbaka till oss om och om igen när de ska byta bostad!

Genom att vara en rikstäckande organisation med ett nära samarbete med en av Sveriges största banker har vi goda resurser för marknadsföring och kan erbjuda ett brett utbud av tjänster. Dessutom visas våra objekt upp centralt på Storgatan i Halmstad samt på Getinge och Oskarströms bankkontor, hos oss syns din bostad helt enkelt.

Alla vi som arbetar på kontoret här i Halmstad har bra koll på omgivningarna och har ett starkt kontaktnät här. Vi är elva anställda, vilket ger dig valmöjligheter, och vi arbetar alltid med personligt bemötande och direkt kommunikation.

Välkommen till Fastighetsbyrån när du vill byta, sälja eller köpa en fastighet i Halmstad!

Läs vad 820 kunder tycker om Fastighetsbyrån Halmstad

• 2019-12-11

Hans N skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt min lägenhet. Många intresserade men få budgivare. Sofie och jag fick till ett bra samarbete och hade kul under tiden. Positivt överraskad! Läs mer
    2019-12-12 Sofie Rane svarar Hans N
    Tack Hans för ett mycket trevligt samarbete och tack för dina vänliga ord om mig :)
  • 2019-12-08

Joacim G skrev om Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Helene har gjort ett bra jobb. Hon har varit tydlig i alla skeden av processen. Hon har även känts engagerad i båda fallen där vi varit köpare resp. säljare. Läs mer
    2019-12-09 Heléne T svarar Joacim G
    Tack Joacim för de fina orden. Det är ett nöje att få följa er i denna köp och sälprocess. Ni sålde ett fint hus och har även köpt ett fantastiskt fint hus.
    MVH Heléne
  • 2019-12-07

Inas S skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi köpte ett hus på Tröninge.
    Väldig vänlig bemötande av Andreas. Han är väldig snäll, vänlig och hjälpsam samt tillgänglig när det behövs.
    Vi är mycket tacksamma för honom. Läs mer
    2019-12-09 Andreas L svarar Inas S
    Tack för ert fina omdöme. Det har varit trevligt att ha att göra med er! Lycka till i er nya bostad!
  • 2019-12-06

Martin R skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Strålande bemötande från början till slut vid vårt villaköp. Läs mer
    2019-12-06 Andreas L svarar Martin R
    Kul att höra! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas!
  • 2019-12-05

Matina D skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålde en tvårumslägenhet på Laholmsvägen 24 där min son bott. Han har skött de flesta kontakter med Caroline.
    De kontakter jag haft med Caroline är enbart positiva.
    Caroline har varit mycket tillmötesgående och informerat kontinuerligt hela vägen.
    Professionell och ärlig vilket jag uppskattar. Läs mer
    2019-12-05 Caroline L svarar Matina D
    Tack Matina för att du tog dig tid att lämna mig en Reco och tack snälla för dina trevliga ord! Mvh Caroline
  • 2019-12-04

Stefan T skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2019-12-04

Pia F skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Lätt att nå Erling vid frågor.
    Kunde boka in möten på helger och kvällar vilket vi uppskattade som bor en bit från Halmstad och har svårt att ta ledigt.
    Rekommenderar Erling som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-02

Daniel L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina var fantastisk! Och hon hjälpe oss slå överlägset rekord i föreningen när vi sålde. Läs mer
    2019-12-03 Evelina J svarar Daniel L
    Tack Daniel! Det har varit så kul att att få hjälpa er :)
  • 2019-12-02

Ulf B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sakligt korrekt, effektiv, positiv och vänlig. Läs mer
  • 2019-11-19

Frida L skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    *Vi har sålt en bostadsrätt.
    *Bemötandet kunde inte bli bättre. Trevlig och lättillgänglig
    *mäklaren var över förväntan.

Vi är me rän nöjda. Säljande av våran bostad gick snabbt och lätt. Vi fick svar på alla frågor och funderingar

Fem av fem stjärnor Läs mer
    2019-11-19 Caroline L svarar Frida L
    Tack snälla Frida för dessa trevliga ord. Verkligen roligt att höra att ni är nöjda med allt! Mvh Caroline
  • Gisela S

2019-11-17

Gisela S skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har sålt ett mindre hyreshus. Mycket bra bemötande av Andreas, lugn trevlig och kunnig .
    Hade inte så höga förväntningar som resultatet blev, jag tror även det var för honom.
    Mycket bra hela vägen, kan varmt rekommendera Andreas och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2019-11-18 Andreas L svarar Gisela S
    Tack för ditt fina omdöme. Vad kul att ni är nöjda med affären!
  • Carolina J

2019-11-14

Carolina J skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har sålt min bostadsrätt med Evelina som mäklare. Jag tycker att hela processen skötts väldigt professionellt och förtroendeingivande av Evelina samtidigt som hon är väldigt trevlig och ger ett personligt bemötande. Det har hela tiden varit lätt att komma i kontakt med henne när jag har haft frågor och liknande.

Hon lyssnade på våra önskemål och behov och anpassade sälj-processen därefter. Hon och fastighetsbyrån når ut till många potentiella köpare och jag upplever att det i vårt fall var en stor fördel att de är stora på marknaden.

Från bud till köpekontrakt gick det väldigt snabbt och jag är imponerad av att Evelina ordnade allt så smidigt och förberedde alla papper, var tillgänglig för frågor, möte m.m. trots att allt skedde över en helg (köparen ville gärna ha allt klart redan då och det passade även mig som säljare bra).

Jag blev rekommenderad att ta kontakt med Evelina av en som tidigare köpt en bostad med henne som mäklare och jag är så glad att jag gjorde det! Läs mer
    2019-12-03 Evelina J svarar Carolina J
    Hej Carolina! Är otroligt tacksam över att du tagit dig tid att sammanfatta dina upplevelser angående affären på ett så fint sätt. Det har varit en fröjd att få jobba ihop med dig/ er också, smidigt enkelt och med bra kommunikation. Detta gjorde min dag :) Vi ses snart för tillträde :)
    Robbin L gillar detta
  • Birgitta B

2019-11-11

Birgitta B skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas har sålt min villa och han är utmärkt som mäklare. Han är mycket kunnig och mycket trevlig att ha och göra med. Han har varit lätt att få tag på och han har hela tiden informerat mig om hur försäljningen har framskridit. Jag skulle gärna anlita Andreas igen och jag rekommenderar honom. Han har gjort ett kanonjobb. Läs mer
    2019-11-11 Andreas L svarar Birgitta B
    Mycket glädjande att höra att du är nöjd med mitt jobb, Birgitta. Stort tack för din Reco!
  • 2019-11-10

Jonathan R skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Väldigt duktig mäklare, toppbetyg därefter! Läs mer
  • 2019-11-08

Firose Z skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bemötandet var bra men allt information om mitt bostad var inte perfekt upplysande .
    Som kund förväntar jag mig en bra och ärlig vägledning av mäklAren vid inköp av bostaden .
    Det kan vara gällande både för och nackdelar , fel och defekter som kan finnas på bostaden Läs mer
    2019-11-08 Sofie Rane svarar Firose Z
    Hej Firoze!
    Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd med hela din köpprocess. Det är alltid min ambition att kunna informera och upplysa om allt jag känner till i en bostad som förmedlas via mig. Denna gången har vi kanske missuppfattat varandra och det känns ju trist att utfallet blev att du känner dig missnöjd. Jag hoppas verkligen att jag kan få bevisa för dig någon gång i framtiden att jag tar mitt jobb på stort allvar och vill göra allt för att mina kunder skall vara nöjda 😊 Jag önskar dig all lycka till i lägenheten och hoppas att du ändå trots allt de felaktigheter som uppstått kommer att trivas och upptäcka vilken fin och härlig lägenhet du köpt.
  • 2019-11-05

Ilda M skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Halmstads bästa mäklare. Sålde vår lgh med ett stort engagemang. Hon var förberedd och påläst om området och försäljningen, hon va hjälpsam till l110% hon var ärlig och ville verkligen göra den bästa försäljningen . Vi va trygga med henne och är supernöjda med våran försäljning. Tack 🙏🏻 Läs mer
    2019-11-05 Caroline L svarar Ilda M
    Tack snälla Ilda för dessa fina ord! Så roligt att samarbeta med er. Jag ser framemot ett fortsatt samarbete hela vägen in i mål! Mvh Caroline
  • 2019-11-05

Lars M skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har sålt en lägenhet. Jag blev mycket positivt bemött och Caroline var lugn och tydlig med förutsättningarna inför försäljningen. Resultatet av försäljningen var mycket positivt och var långt över mina förväntningar.
    Caroline är en trevlig och social mäklare på "rätt" nivå. Inte för mycket på. Så här långt är jag mycket nöjd även om allt inte är klart ännu. Läs mer
    2019-11-05 Caroline L svarar Lars M
    Tack Lars för dina trevliga ord. Roligt att höra att du är nöjd med allt såhär långt. All lycka till i framtiden! Mvh Caroline
  • 2019-11-04

Elenor T skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har köpt bostad.

Evelina har varit tillgänglig för frågor och behjälplig på alla möjliga sätt. Har det varit något har det varit enkelt att komma i kontakt med henne och jag har fått snabba svar. Läs mer
    2019-12-03 Evelina J svarar Elenor T
    Hej! Härligt att du tycker kommunikationen har fungerat, det är a & o ! Hoppas även att du trivs i din nya lya :)
  • 2019-11-04

Ulf P skrev om Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi köpte först hus av Fredrik och sedan sålde han vårt hus. Fredrik är mycket trevlig, professionell och noggrann som mäklare. Allt skedde mycket smidigt och utan några problem. Läs mer
  • 2019-11-03

Alf S skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline är professionell och förtroende ingivande. Vi har nyligen anlitat henne för andra gången och hon lever verkligen upp till förväntningarna. Jag kan varmt rekommendera Caroline. Läs mer
    2019-11-04 Caroline L svarar Alf S
    Tack snälla Alf för dina trevliga ord och för att du tog dig tid att lämna mig en Reco. Mvh Caroline
  • 2019-11-03

Ronny N skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt fritidshus genom Erling, Erlings arbete har präglats av smidiga och enkla kontakter, flexibla lösningar samt positivt bemötande. Hans arbete gjorde hela köpet okomplicerat och tryggt. Läs mer
  • 2019-10-31

Tobias N skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt ett sommarboende i Halmstad.
    Conny löste det fantastiskt bra på alla sätt tack!! Läs mer
  • 2019-10-31

Svetislav B skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi är jättenöjda med Andreas. Han är en utmärkt mäklare. Vi skulle defenetivt rekommendera honom.
    Svetislav Läs mer
    2019-10-31 Andreas L svarar Svetislav B
    Vad kul att ni är nöjda! Tack för era fina ord :)
  • 2019-10-29

Haljilj B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt fritidshus i Halmstad. En mycket trevlig och påläst mäklare på alla sätt. Fått hjälp från start till slut med alla frågor och funderingar man haft inför försäljning. Rekommenderas starkt. Läs mer

Malin A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt min bostadsrätt. Evelina är proffsig och har ett fantastiskt bemötande. Kände mig trygg
    med försäljningen. Läs mer
    2019-12-03 Evelina J svarar Malin A
    Hej Malin! Tack för du tog dig tid att skriva några rader! Snart ses vi för tillträde :)

Vanja K skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mkt trevligt och proffesionellt bemötanfe. Korrekt och serviceminded. Läs mer
    2019-10-29 Caroline L svarar Vanja K
    Tack Vanja för dina fina ord! Mvh Caroline

Andreas S skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har mycket god erfarenhet av att anlita Caroline att vara behjälplig vid försäljning. Vi var så nöjda efter föregående försäljning att vi valde att anlita henne en andra gång. Vi har nu upplevt att våra förväntningar har överträffats inte bara en gång utan vid två tillfällen. Kan inte annat än att rekommendera Caroline vid försäljning av bostad Läs mer
    2019-10-28 Caroline L svarar Andreas S
    Tack snälla Andreas för era trevliga ord! Roligt att samarbeta med er och verkligen roligt att höra att ni är nöjda. Lycka till i framtiden! Mvh Caroline

Walid K skrev om Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    En Duktig och kunnig mäklare. Läs mer
    Fredrik Carlsson gillar detta
  • 2019-10-27

Alexander H skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt en lägenhet, väldigt bra bemötande och hjälpsam. Läs mer
    2019-10-28 Sofie Rane svarar Alexander H
    Tack för dina ord Alexander. Jag är säker på att ni kommer trivas i er nya lägenhet :)
  • 2019-10-25

Sofia R skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi anlitade Sofie vid försäljningen av vår bostadsrätt i centrala Halmstad och det är vi extremt glada för. Med stort engagemang och välvilja hjälpte hon oss att nå vårt mål. För oss var det viktigt med en god kontakt och bra samarbete och det var över förväntan. Skulle rekommendera Sofie till alla som vill ha en seriös och noggrann mäklare i en bostadsaffär. Läs mer
    2019-10-28 Sofie Rane svarar Sofia R
    Känns jätteroligt att höra att ni är nöjda :) Ni har varit väldigt trevliga att få jobba ihop med. Tack och åter tack!
  • Agneta L

2019-10-22

Agneta L skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har sålt ett fritidshus på Östra Stranden i Halmstad. Vi träffade mäklaren den 9 sept och den 9 okt var stugan såld till ett 105 000 kr högre än utg.priset. Det var ungefär vad vi hade förväntat.
    Vi blev väl bemött av mäklaren. Han har varit mkt tillmötesgående, effektiv, pålitlig ,ansvarsfull och inte minst tålmodig. Vi har känt oss trygga och det har varit väldigt skönt att lämna över allting till Erling Miles, som dessutom är en mycket trevlig person.

MVH Agneta Löfquist, Lars-Olof Johansson Läs mer
  • 2019-10-22

Curt A skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Fritidshus. Väl genomförd försäljning allt igenom. Bra pris tillföljd av väl upplagd säljkampanj. Läs mer
    2019-10-22 Andreas L svarar Curt A
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, och tack själv för gott samarbete!
  • Alexandre B

2019-10-22

Alexandre B skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline har hjälpt oss att sälja vår bostadsrätt i Halmstad.
    Det gick fort och avslutades med snabb och smidig försäljning till rätt pris.
    Caroline är mycket trevlig och professionell. Hon har snabbt mött alla våra frågor, kommit med rätt tips och vägledning som vi har behövt. Jag uppskattar särskilt service som gärna sträcker sig utöver uppdraget, t. ex. hjälpte hon oss att komma i kontakt med boende på området dit vi flyttar. Det hjälper för att gå vidare med kommande etablering.
    Livet är konsten att mötas, Ciao. Läs mer
    2019-10-29 Caroline L svarar Alexandre B
    Tack snälla Alexandre för dina trevliga ord. Roligt och enkelt att samarbeta med er. Lycka till med ert nya boende! Mvh Caroline
  • 2019-10-20

Marita K skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt villa. Bra och engagerad mäklare som tog sig tid med alla frågor. Läs mer
    2019-10-21 Andreas L svarar Marita K
    Vad härligt att du är nöjd. Tack för ditt omdöme!
  • Oskar S

2019-10-14

Oskar S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Väldigt trevlig mäklare och väldigt enkel och smidig affär! Läs mer
    2019-10-21 Evelina J svarar Oskar S
    Tack Oskar! Väldigt enkelt att jobba med er också. Lycka till nu!
  • 2019-10-14

Joel T skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har sålt en trerummare på Vattugatan i Halmstad.
    Sofie har varit jättebra. Förtroendeingivande och bra på alla sätt. Läs mer
    2019-10-14 Sofie Rane svarar Joel T
    Stort tack Joel för dina fina ord :)

Peter B skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tillsammans med vår dotter köpte vi en bostadsrätt i Halmstad. Upplevelsen är att jag blev väl bemött vid det enda tillfälle som jag träffade Evelina. Vad jag förstod hade Evelina framför allt sms kontakt med vår dotter om själva processen under budgivningen som sedermera kom igång. Förväntningarna var väl att få nödvändig information under processen och det tycker vi nog att vi fick. Ett svar som förvånade något var att det efter andra visningen av lägenheten visade sig finnas en annan spekulant som var intresserad, men denne vill inte lägga första budet. Det har jag inte varit med om tidigare, vilket gjorde att vi la första budet. Som helhet fungerade det bra och min dotter fick via sms veta när den andre hade bjudit och så löpte det på till något bud inte längre kom från den andre spekulanten. Läs mer
    2019-10-14 Evelina J svarar Peter B
    Hej! ja budgivningsprocessen är unik i varje affär och ibland kan man som ena budgivare ställa sig lite frågande om vad som händer och sker. Skönt att vi till slut kom i mål och att affären gick bra :) Nu hoppas Vi Matilda får många fina år i sin bostad!

Matilda B skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev bemött på ett bra sätt, hon var väldigt trevlig och hade bra energi. När vi skrev kontrakt och avtal så gick hon igenom allt väldigt noggrant så jag hängde med på ett bra sätt. Det var aldrig något som var oklart och vi hade bra kontakt under hela perioden. Läs mer
    2019-10-14 Evelina J svarar Matilda B
    Hej! Vad härligt, det är viktigt att man förstår och att det känns bra när man gör stora affärer :) Hoppas allt är till belåtenhet med bostaden.

Magdalena R skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt en bostadsrätt. Utmärkt bemötande och Hon är väldigt tillmötesgående och ger alltid snabba och givande svar på frågor jag har haft
    Jag hade höga förväntningar på henne i form av kunskap, kontaktbarhet och bemötande på alla dessa punkter levde hon verkligen upp till mina förväntningar
    Ett komplicerat köp av bostadsrätt, där säljaren var väldigt velig men där vi verkligen fick hjälp med att tillslut få till ett köp Läs mer
    2019-10-14 Evelina J svarar Magdalena R
    Trevligt att ni tog er tid att skicka en reco :) Härligt att allt känns bra för er, tror era planer med bostadsrätten kommer bli toppen! Skall bli kul att se när allt är klart sedan :)

Esmaeil A skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sakkunnig, tillmötesgående & charmig! Läs mer
    2019-10-09 Caroline L svarar Esmaeil A
    Tack Esmaeil för dina trevliga ord. Jag hoppas ni kommer stortrivas i er nya fina bostad! /Caroline

Sebahate M skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2:a 55kvm nyhemsgatan 16 Halmstad
    Evelina var tillgänglig under hela processen och bemöte mig och mina önskemål på ett bra sätt. Läs mer
    2019-10-14 Evelina J svarar Sebahate M
    Hej Sebahate, kul att affären gick i lås och till dina önskemål med allt. Vi hörs av inför deklaration nästa år!
  • 2019-10-08

Annika R skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har sålt vår bostadsrätt.
    Vi blev bemötta på ett jättebra sätt.
    Vi hade förväntningar på att få ett bra pris och en snabb försäljning.
    Vi tycker att Caroline var mycket trevlig, tillmötesgående och påläst och skulle utan tvekan anlita henne igen! Läs mer
    2019-10-10 Caroline L svarar Annika R
    Tack snälla för era trevliga ord! Roligt att höra att ni är nöjda. Önskar er all Lycka till med era framtida projekt. Mvh Caroline
  • 2019-10-07

Anders I skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt Br i Frösakull, Evelina skötte den affären jättebra.

Har bara positiva saker att säga om henne Läs mer
    2019-10-14 Evelina J svarar Anders I
    Tack ska ni ha! Härligt att allt har flutit på som det skall, nu ska sista biten flyta på lika bra :)
  • 2019-10-06

Johan M skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Försäljning av fritidshus.
    Erlin Miles är mycket professionell, effektiv, noggrann, vänlig, och drivande.
    Han motsvarar i alla avseenden mina förväntningar.
    Stort tack, Erling. Läs mer
  • 2019-10-04

Milica G skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas har hjälpt oss med att sälja vårt hus. Från allra första möte har vi haft förtroende för honom och känt oss trygga. Han är ödmjuk, konkret, kunnig och respektfull,. En mycket professionell mäklare , trots hans ringa ålder. Vi är super nöjda och önskar honom fortsatt framgång . / Milica o Sven-Erik G. Läs mer
    2019-10-04 Andreas L svarar Milica G
    Stort tack för era fina ord. Kul att ni är nöjda! Det har varit jättetrevligt att ha fått hjälpa er!
  • Bengt E

2019-10-03

Bengt E skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt bostadsrätt.
    Sofie är öppen, trevlig och påläst, är förtroendeingivande och ger ett gott intryck! Läs mer
    2019-10-04 Sofie Rane svarar Bengt E
    Hej Bengt, Tack så mycket för ditt omdöme. Lycka till i er nya bostad!
  • 2019-10-03

Jan R skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Kommer säker att bli en bra mäklare bra med mer rutin och erfarenhet Läs mer
    2019-10-04 Sofie Rane svarar Jan R
    Tack för du tog dig tid att svara. Hoppas din son kommer trivas i sin nya bostad!
  • 2019-09-27

Anna H skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Kunnig, driven, tillgänglig. Mycket nöjd med valet av mäklare! Läs mer
  • 2019-09-26

Monika F skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig kontakt och bemötande. Läs mer
    2019-10-07 Evelina J svarar Monika F
    Tack Monika! Nu hoppas vi att flytten kommer flyta på så ni får det fint i ert nya till jul :)
  • 2019-09-25

Luca C skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt vårt hus.
    Mäklaren har (även vid tidigare träff) alltid varit väl bemötande. Är alltid kontaktbar vid behov, agerar mycket professionellt och är kompetent.
    Vi överträffade våra förväntningar vid försäljningen av vårt hus.
    Är mycket nöjda Läs mer

Stora Torg, 302 43 Halmstad