Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Halmstad
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Halmstad
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Halmstad

Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg, 302 43 Halmstad — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Halmstad och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 401 kunder tycker om Fastighetsbyrån Halmstad

• maths c
    maths c skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    En mycket påläst och kunnig mäklare.Han gav mig svar på alla mina frågor och förklarade på ett bra och lättförståligt sätt.En mäklare jag varmt kan rekomendera.En klar 5:a.
    maths c gillar detta
  • Annalena J
    Annalena J skrev om Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Dålig info, byte av mäklare. gav inte rätt info till köpare
    utan krånglade när hon satt med dem och då skulle man ta ställning till det via telefon. Det enda de var snabba på var att ta betalt
    2016-11-03 Heléne T svarar Annalena J
    Tack för du tog dig tid att svara.
    Tråkigt att du kände så här. Då min kollega tyvärr hastigt fick lämna över försäljningen till mig så blev det en del samtal till Er för att kunna reda ut alla frågor.
    Hoppas våra vägar korsas i framtiden så att ni kan få en rättvis bild av mig i min yrkesroll.
    Lycka till med Ert nya semesterhus.
  • Mats K
    Mats K skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra, seriös vid visningen. Bra återkoppling vid budning .
    2016-10-18 Evelina J svarar Mats K
    Tack Mats för att du tog dig tid att lämna ett reco :)
  • Anne A
    Anne A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Kompetent och trevlig mäklare, skulle definitivt anlita henne igen om behovet uppstår.
  • Per-olof D
    Per-olof D skrev om Mathias Stare en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Upplevelsen var den bästa tänkbara. Lugn, ärlig, pålitlig, kunnig, trevligt bemötande. Kände oss trygga med honom under hela uppdragstiden. Han levde upptill vår förväntan med råge .
  • Britt-inger P
    Britt-inger P skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hon var trevlig och jag tyckte det kändes trovärdigt det hon informerade om. Jag är absolut nöjd med affären.
    2016-10-18 Evelina J svarar Britt-inger P
    Vad roligt att du är nöjd! Då är jag också nöjd :)
  • Erik L
    Erik L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Inget att klaga på egentligen.
    2016-10-10 Evelina J svarar Erik L
    Tack Erik för du tog dig tid att ge mig ett betyg :) !
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Mathias Stare en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig och korrekt. Höll tider och motsvarade vad jag kan förvänta mig av en mäklare på en etablerad mäklarbyrå
  • Carola F
    Carola F skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jättenöjd med både bemötande och hur pass enkelt, informativt och smidigt det fungerade med Evelina när jag köpte min lägenhet. Topp service och rekommenderar henne starkt!
    2016-10-10 Evelina J svarar Carola F
    Tack Carola! Hoppas ni kommer trivas i er nya fina lägenhet, det var jätteroligt att göra affärer ihop med dig!
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Mathias Stare en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hej jag tycker att Mathias gjorde ett mycket bra jobb, det var ingen lätt uppgift men han visade stort tålamod och jobbade outtröttligt med ett stort antal visningar
  • Hannie H
    Hannie H skrev om Mathias Stare en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket nöjd med en engagerad och hjälpsam mäklare!
  • Johan B
    Johan B skrev om Mathias Stare en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Professionell
    Sympatisk
    Noggrann
  • Biserka G
    Biserka G skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig men tar inte altid tag i saker som hon har ansvar för !!
    2016-10-10 Evelina J svarar Biserka G
    Tack för kommentaren, hoppas dock att din son trivs bra i sin nya lägenhet trots att ni upplever det så!
  • Nada M
    Nada M skrev om Mathias Stare en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Han är en jätte duktig mäklare, hade starkt rekommenderat Mattias till alla som behöver mäklartjänster.
  • Jonas J
    Jonas J skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra upplevelse och bra på läst om lägenheten
    2016-10-10 Evelina J svarar Jonas J
    Tack Jonas för att du tog dig tid att lämna en kommentar :)
  • Eva-Marie L
    Eva-Marie L skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Blev proffsigt bemött av en kunnig mäklare. Fick kontinuerlig information från start till affären var avslutad. Kände mig trygg genom hela processen i försäljningen av min bostad.
  • Frank J
    Frank J skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig bemötande, bra information under hela processen, kunnig i hanteringen av försäljningen och förhoppningsvis även medverkan i skatteuträkningen
  • Denny D
    Denny D skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Lugn o lite trygg
    Saklig och kunnig .............
  • Britta P
    Britta P skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Kunnig och lyssnande och presenterade de olika faserna i försäljningen på ett bra sätt. Samarbetet med fotografen var också övertygande.
    Vi är mycket nöjda med kontakten som vi fått rekommenderad av en tidigare kund till Conny.
  • Claes H
    Claes H skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Kunnig mäklare med engagemang och som levererade kvalitet för mig som säljare och för köparna
  • John K
    John K skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Conny är en av Halmstads bästa mäklare. Han är noggrann och kunnig, det han inte kan tar han reda på snabbt. Han är alltid framåt och tillmötesgående. Märks att han har jobbat många år inom branschen.
    Jag rekommenderar andra att anlita Conny vid försäljning om man önskar ett bra slutresultat.
  • Pontus C
    Pontus C skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Proffsig å kunnig på allt!!!! Fick ett jättebra bemötande från början till slut!!!
    2016-08-23 Conny T svarar Pontus C
    Tack Pontus för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Hör av dig när ni är klara med renoveringen av det nya huset så kommer jag gärna och tittar och gör en värdering!
  • Josefine B
    Josefine B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling Miles på Fastighetsbyrån är trevlig, kunnig, hjälpsam, flexibel...
    Jag har använt mig av honom både som köpare och säljare och kan verkligen rekommendera honom.
  • Marie O
    Marie O skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling är mycket professionell och sakkunnig som mäklare, jag rekommenderar honom! Han är engagerad och duktig på att höra av sig och tala om vad som händer genom hela processen. Han lyssnar på de önskemål man har och kan resonera utifrån sina erfarenheter så man hittar de bästa lösningarna.
  • Veronica S
    Veronica S skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi är väldigt nöjda med Erlings arbete!
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling gjorde ett seriöst intryck på oss, och genomförde affären mycket bra.
  • Eva J
    Eva J skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling var fantastisk som mäklare. Vi sålde vårt hus på senvintern när allt var grått och tråkigt. Han var hela tiden positiv och gav aldrig upp. När affären väl var i hamn så kände vi att han fortfarande brydde sig om oss och följde upp även efter försäljningen. Dessutom så gav han oss goda råd om pris och besiktning av huset.
  • Sara L
    Sara L skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra och snabb återkoppling, lättsam, rimligt lugnande
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    En mycket trevlig och framförallt ärlig mäklare!
    2016-10-10 Evelina J svarar Sandra A
    Tack för fullpotten :) ! Alltid roligt att göra affärer med trevliga kunder!
  • Anette D
    Anette D skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling är en person som är lätt att arbeta med. Han skapar förtroende och hittar pragmatiska lösningar. Jag skulle gärna anlita honom igen.
    2016-08-19 Erling M svarar Anette D
    Hej Anette,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med min hjälp i samband med försäljningen. Ett mycket trevligt samarbete. Hörs till hösten gällande deklarationen! Mvh Erling
  • Heli K
    Heli K skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Han kan man lita på. Rekomderar ❤️
    2016-08-19 Erling M svarar Heli K
    Tack för de vänliga orden Heli!
  • Ann-marie L
    Ann-marie L skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Serviceminded - men också bättre på att prata än på att lyssna (vilket jag nämnt för honom). Kunnig och bra vägledning
    2016-08-19 Erling M svarar Ann-marie L
    Hej Ann-Marie,
    Tack för omdömet. Vi tar en ny kontakt under hösten angående deklarationen. Mvh Erling
  • Anna R
    Anna R skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Otroligt engagerad mäklare som är erfaren och trovärdig. Ger det lilla extra och är alltid lätt att få tag i. Rekommenderas varmt om du ska sälja din villa!
    2016-08-19 Erling M svarar Anna R
    Vad roligt att höra Anna! Vi hörs av snart gällande värdering på ert nya boende:) Mvh Erling
  • Frida G
    Frida G skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling är trevlig, rolig, går alltid att få tag i dygnet runt.
    2016-08-19 Erling M svarar Frida G
    Tusen tack för vänliga ord Frida. Vi hörs av framöver:) Mvh Erling
  • Emelie G
    Emelie G skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra service och bemötande! Väldigt enkelt och lustfyllt att köpa boende när det känns så!
    2016-08-18 Evelina J svarar Emelie G
    Vilket härligt betyg Emelie :) Hoppas du kommer trivas i din nya charmiga lägenhet !
  • Mergim A
    Mergim A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra! Bra bemötande, behjälpliga och trevliga!
    2016-10-10 Evelina J svarar Mergim A
    Tack Mergim, ni är mycket trevliga att jobba tillsammans med och hoppas verkligen att ni kommer trivas i ert nya boende!
  • Frank J
    Frank J skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi blev bemötta av Evelina på ett alldeles utmärkt sätt. Vi upplevde att hon var väldigt påläst vad gällde lägenheten och när vi sedan skulle skriva köpeavtalet förde hon det mötet med ett stort engagemang och på ett lättfattligt sätt.
    2016-08-17 Evelina J svarar Frank J
    Tack så mycket för er fina kommentar! Hoppas ni kommer trivas utmärkt i ert nya boende. Trevligt att göra affärer med er :)
  • Therese Ö
    Therese Ö skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag är väldigt nöjd med Evelina. Duktig och kunnig.
    2016-08-17 Evelina J svarar Therese Ö
    Tack Therese! Hoppas allt kommer stämma väl i er nya bostad :) /Evelina Johansson
  • Yvonne W
    Yvonne W skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har inget negativt att säja. Men inte heller något direkt positivt.
    Saknade nog det lilla extra hos henne. Som gör att man känner sig lite extra nöjd.
    Den extra lilla omtanken.
    2016-08-17 Evelina J svarar Yvonne W
    Jag hoppas iaf att Marcus kommer trivas fint i sin nya bostad! :)
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Kanon bra mäklare. Mycket trevlig.
    2016-08-16 Evelina J svarar Patrik A
    Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar :)
  • Joakim A
    Joakim A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Proffsigt, och klanderfritt. Kan rekommendera Evelina i framtiden.
    2016-08-16 Evelina J svarar Joakim A
    Tusen tack för fina ord ! / Evelina
  • Christina H
    Christina H skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jättebra mäklare! Snabb på att svara, mycket hjälpsam och pedagogisk. Ett bra stöd genom hela affären samt uppföljningen efteråt. Kan varmt rekommendera.
    2016-08-16 Evelina J svarar Christina H
    Tack för er trevliga kommentar :) Hoppas att ni kommer att trivas i ert nya boende!
  • Anna N
    Anna N skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Då jag sommaren 2015 skulle sälja mitt hus i Halmstad fick jag genom Fastighetsbyrån kontakt med Dennis Roth. Vi fick genast god kontakt och gav mig en utförlig genomgång av hela processen med en fastighetsförsäljning. Kostnads-
    kalkyler, bokning av besiktning, fotografering, annonsering, visning och den slutliga försäljningen löpte utan problem. Jag fick den bästa hjälp jag kunde tänka mig.
    2016-06-15 Dennis R svarar Anna N
    Tusen tack Anna. Hoppas du trivs bra i Malmö nu när du har kommit närmare barn och barnbarn. Trevlig sommar!
  • Lena F
    Lena F skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Dennis är en glad mäklare som ha gjorde ett bra arbete som vi var nöjda med.
  • Po K
    Po K skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig, lättpratad, kunnig, bra bemötande, informativ
  • Robert F
    Robert F skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag är nöjd och ett trevligt och bra bemötande. Ej storhetsvansinne och en enkel och bra person
  • Hans H
    Hans H skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Dennis är trevlig,artig,kunnig,uppmärksam,punktlig.
    Rekommenderar gärna honom om jag skulle få frågan.
  • Willy J
    Willy J skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Alert och hjälpsam med att få till en snabb och smidig försäljning
  • Birgit A
    Birgit A skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi fick ett bra bemötande av "vår" mäklare Dennis Rooth och kände förtroende för honom. Vi kan varmt rekommendera honom. MVH Birgit Arvidsson
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Nöjd på alla sätt och vis, Dennis är tydlig och professionell som mäklare med bra återkoppling och engagemang. Ett lyft jfr min förra kontakt med mäklare på Fastighetsbyrån i Halmstad då allt inte var direkt perfekt..

Så plus i kanten för Dennis som mäklare.

Stora Torg, 302 43 Halmstad