Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Halmstad

Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg, 302 43 Halmstad — Visa karta

Vi skapar resultat för både köpare och säljare - varje gång - och därför kommer också Halmstadborna tillbaka till oss om och om igen när de ska byta bostad!

Genom att vara en rikstäckande organisation med ett nära samarbete med en av Sveriges största banker har vi goda resurser för marknadsföring och kan erbjuda ett brett utbud av tjänster. Dessutom visas våra objekt upp centralt på Storgatan i Halmstad samt på Getinge och Oskarströms bankkontor, hos oss syns din bostad helt enkelt.

Alla vi som arbetar på kontoret här i Halmstad har bra koll på omgivningarna och har ett starkt kontaktnät här. Vi är elva anställda, vilket ger dig valmöjligheter, och vi arbetar alltid med personligt bemötande och direkt kommunikation.

Välkommen till Fastighetsbyrån när du vill byta, sälja eller köpa en fastighet i Halmstad!

Läs vad 568 kunder tycker om Fastighetsbyrån Halmstad

• Kenneth F
    Kenneth F skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Mäklare -som varit engagerad, intresserad, kontaktbar och trevlig. Ingett förtroende. Läs mer
  • Catharina A
    Catharina A skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket duktig mäklare (Erling Miles) kan verkligen rekommendera honom till presumtiv säljare. Läs mer
  • Svante S
    Svante S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt en bostadsrätt , vi hade bra kontakt med mäklaren och allt fungerade kanon Läs mer
    2018-03-19 Evelina J svarar Svante S
    Tack Svante för att ni lämnade en kommentar här :) Hoppas att ni kommer ha stor nytta av lägenheten i många år framöver!
  • Anita P
    Anita P skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig,glad,kunnig och ett utmärkt bemötande mot oss som kunder.
    Öppen för våra önskemål och argument ! Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Anita P
    Vad roligt att höra att ni är nöjda. Tack för att du tog dig tid att lämna denna fina rekommendation!
  • Eiler J
    Eiler J skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina gjorde ett bra och professionellt jobb och hennes bemötande var klanderfritt.
    Jag skulle gärna anlita Evelina fler gånger om det blir aktuellt. Läs mer
    2018-03-19 Evelina J svarar Eiler J
    Hej Eiler, vad roligt att du känner dig nöjd och glad med köp och min roll i det hela. Lycka till med din fina tvåa!
  • Britt W
    Britt W skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig hjälpsam som jag kan rekommendera. Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Britt W
    Vad kul att du är nöjd med affären. Tack för din fina reco!
  • Britt W
    Britt W skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra bemötande. Informativ. Kan rekommendera Caroline. Läs mer
    2018-03-14 Caroline L svarar Britt W
    Tack Britt för att du tog dig tid att lämna mig denna fina rekommendation! Mvh Caroline
  • Anke P
    Anke P skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har fått ett mycket trevligt bemötande av Lill Fornius. Jag är mycket nöjd och glad att ha henne som ansvarig mäklare för mitt hus. Läs mer
    2018-03-12 Lill F svarar Anke P
    Tack Anke för ditt fina omdöme! Jag hoppas nu ni kommer att trivas riktigt bra i många många år i ert nya hus. Ni har verkligen fått huset att kännas som ett hem med mycket kärlek i igen, underbart!
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vänligt och trevlig bemötande, skötte det han skulle till belåtenhet. Svarade när man ringde. Bra betyg. Läs mer
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Genomgående bra och proffsig. Bör bli bättre på att korrekturläsa annonsen, en del stav- och syftningsfel. Läs mer
    2018-03-14 Evelina J svarar Johanna K
    Tack Johanna för att du tog dig tid! Alltid bra att veta vad man kan förbättra sig på :) Lycka till med allt framöver !
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Enkel och lugn kille med en känsla för andras tankar och funderingar, mycket duktig grabb! Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Niklas P
    Glädjande ord att få höra, Niklas. Är ni i behov av en ny värdering framöver är det bara att slå mig en signal!
  • Gustaf N
    Gustaf N skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi vill gärna rekommendera Fastighetsbyrån Halmstad till andra som frågar oss för man får bra kontakt med personalen på banken. Läs mer
  • Martin E
    Martin E skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra bemötande och engagerad. Koll på allt, bra stöd och information under processens gång från Caroline.

Dock är vi inte nöjda med den säljare som hanterat våra försäljning av vårt hus. Om det är intressant så får gärna ansvarig hos er i Halmstad kontakta mig Läs mer
    2018-03-12 Caroline L svarar Martin E
    Hej Martin, Tack för de fina orden och hoppas att ni trivs i er nya bostad! Vad tråkigt att ni upplevde det så. Givetvis ber jag ansvarig kontakta dig. Allt gott /Caroline
  • Victor F
    Victor F skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Engagerad och mycket hjälpsam genom hela försäljningsprocessen. 5 av 5! Läs mer
    2018-03-14 Evelina J svarar Victor F
    5/5 är aldrig fel, stort tack Victor :) !
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande och hennes stora mäklare kunskaper märktes direkt,och hon levde mer än väl upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-03-12 Caroline L svarar Lennart N
    Hej Lennart, jag vill tacka dig varmt för de trevliga orden. Jag önskar dig all Lycka i framtiden! Mvh Caroline
  • Stina L
    Stina L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har varit väldigt nöjd med Evelina som mäklare. Hon var alltid lättillgänglig på telefon och kunde svara på mina frågor. Hon kändes kunnig, proffsig och hade alltid ett gott bemötande när jag träffade henne. Läs mer
    2018-03-14 Evelina J svarar Stina L
    Tack så mycket Stina, hoppas nu att du kommer trivas i din nya bostad!
  • Ulrica I
    Ulrica I skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas har varit mycket trevlig och mån om båda parter. Vi är mycket nöja och har känt oss trygga i att göra affär med Andreas som mellanhand. Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Ulrica I
    Tack Ulrica för dina fina ord. Lycka till med er nya bostad!
  • Jan P
    Jan P skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas är en mycket engagerad fastighetsmäklare som har ett korrekt och glatt uppförande. Vi är mycket nöjda med det jobb han utfört vid försäljning av vår fastighet. Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Jan P
    Vad roligt att höra att ni är nöjda. Hoppas ni trivs bra med den nya bostaden i stadens puls!
  • Irene B
    Irene B skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag är mycket nöjd med allt. Kunde inte vara bättre. Läs mer
    2018-03-12 Lill F svarar Irene B
    Tack Irene! Det var mycket trevligt att hjälpa er med försäljningen utav huset!
  • Roland H
    Roland H skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Roland som ägde huset har inte träffat Erling, men vi hans svåger och hans syster som ombesörjde det hela fick ett mycket bra bemötande av Erling. Köparen var kanske inte den perfekte motparten, så Erling fick jobba för sitt arvode, men med sin erfarenhet och kompetens har allt ordnat sig till det bästa.
    Vi kan inte än annat ge Erling det högsta betyget och rekommenderar honom gärna till andra presumtiva kunder

MVH
    Hans och Essie Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling Miles uppfyllde mina förväntningar mycket bra. Kund- och
    serviceinriktad med gott bemötande och god tillgänglighet.
    Han informerad om och gav överblick över hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • Anita S
    Anita S skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevligt bemötande ,bra upplägg ,tillgänglig. Läs mer
  • Ulrica B
    Ulrica B skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Ett aktivt och engagerat bemötande från start till mål. Caroline är kunnig och påläst om både bostadsrätter i allmänhet och det område där jag sålde min lägenhet.
    Bra och välplanerat genomförande av hela köpet med ett stort engagemang genom hela processen. Läs mer
    2018-03-09 Caroline L svarar Ulrica B
    Hej Ulrica, Tack snälla du för dessa fina ord! Jätteroligt att samarbeta med dig och jag önskar dig/er all lycka i framtiden! Allt gott /Caroline
  • Ronja P
    Ronja P skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra :) väldigt proffessionalitet Läs mer
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevligt och positiv, mycket hjälpsam. Snabba svar. Läs mer
    2018-03-09 Caroline L svarar Johanna M
    Hej Johanna, Tack för de trevliga orden. Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad! Hör gärna av er när ni kommit i ordning så kommer jag gärna och kikar hur ni har det! Mvh Caroline
  • Lotta W
    Lotta W skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Seriös, ambitiös, informativ, uppföljande, hjälpsam. Läs mer
    2018-03-14 Evelina J svarar Lotta W
    Tack Lotta för att du tog dig tid att skriva en reco, det är väldigt uppskattat!
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Br a mäklarinsats. Jag kände mig trygg och säker med Lill som mäklare. Läs mer
    2018-02-19 Lill F svarar Jonas P
    Tack Jonas för ditt fina omdöme! Jag hoppas ni trivs riktigt bra på er nya adress =)!
  • Madeleine E
    Madeleine E skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag är nöjd med bemötandet och hjälpen jag fått. Caroline är mycket kompetent och har koll på läget! Läs mer
    2018-01-19 Caroline L svarar Madeleine E
    Tack för de trevliga orden Madeleine! Mvh Caroline
  • Anna B
    Anna B skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra!
    Engagerad mäklare som verkligen tog sig tid till att få en att känna sig trygg i köpet. Framförallt är jag tacksam att hon tänkte på mig och ringde mig direkt när objektet blev aktuellt. Hade inte affären gått så fort så hade jag och mina barn troligtvis fortfarande varit hemlösa. Läs mer
    2018-01-18 Caroline L svarar Anna B
    Hej Anna, Tack snälla för de trevliga orden. Jag hoppas att ni trivs i er nya bostad och att vi ses i framtiden. Mvh Caroline
  • Josef K
    Josef K skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jötte bra min fastighetsaffär genomfördes till full belåtenhet proffsigt jobb Läs mer
    2018-01-19 Caroline L svarar Josef K
    Tack snälla Josef. Roligt att samarbeta med dig! Mvh Caroline
  • Heike N
    Heike N skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline är en mycket bra och kompetent mäklare, tar sig tid och svara på frågor när som helst, alltid pigg och glad! Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Heike N
    Hej Heike, Tack för ett fint samarbete tillsammans med er samt för de fina orden som du tagit dig tid att lämna. Ta hand om er! Mvh Caroline
  • Pehr C
    Pehr C skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline är kunnig samt noggrann.
    Hon är också en klok rådgivare vilket skapar ett förtroende. Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Pehr C
    Hej Pehr, Tack för detta fina omdöme. Ta hand om er så ses vi kanske i framtiden! Mvh Caroline
  • Elisabeth C
    Elisabeth C skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket nöjd med Caroline, hon var engagerad och kunnig.
    Höll det hon lovade och återkopplade regelbundet som hon utlovat. Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Elisabeth C
    Hej Elisabeth, Tack snäll för ett fint samarbete med er och för att du tog dig tid att lämna mig ett omdöme. Må väl! Mvh Caroline
  • Melisa D
    Melisa D skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline var jätte snäll och en professionell mäklare, då allt med köp är nytt för mig så tycker jag att hon gjorde sitt jobb galant. Rekommenderar henne verkligen till alla. Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Melisa D
    Tack Melisa för dessa fina ord. Jag hoppas vi ses i framtiden! Mvh Caroline
  • Anders B
    Anders B skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline är ung skärpt mäklare som jobbar på proffsigt sätt !
    Bra på att ge besked och hålla kunden informerad om statusen på försäljningen !
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Anders B
    Hej Anders, Tack för att du tog dig tid att lämna detta fina omdöme. Ta hand om er så hörs vi i framtiden! Mvh Caroline
  • Christer R
    Christer R skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Ja från första stunden så kände jag ett förtroende för Caroline. Hon gav ett bra och säljande intryck, utan att det var påfrestande "bilförsäljarsnack", om jag kan uttrycka mig så. Lugnt, enkelt, öppet och hon gav mig en trygghet att lita på henne och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2018-01-16 Caroline L svarar Christer R
    Hej Christer, Tack för de fina orden! Roligt att samarbeta med dig. Ta hand om dig! Mvh Caroline
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Ett mycket bra och proffsigt bemötande och likadant upplägg på hela
    affären,vi fick helatiden info om läget.
    Det skötte Caroline med all heder. Läs mer
  • Christer A
    Christer A skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    En mäklare som har sedan många år tillbaka ett mycket gott rykte vad som avser både det affärsmässiga och tilliten till företagets mäklare. Läs mer
    2018-01-08 Representant för Fastighetsbyrån svarar Christer A
    Tack Christer för dina fina ord både om Fastighetsbyrån och våra duktiga mäklare, det värmer ett gammalt mäklarhjärta / Lars Rane
  • Mohamed A
    Mohamed A skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Ett gott bemötande. Super nöjd med all info vi fick, men också hur trevlig och lättsam mäklaren var. Väldigt professionell. Läs mer
    2018-01-08 Lill F svarar Mohamed A
    Tusen tack för er fina rekommendation. Så glad jag blir att mitt arbete uppskattas utav er! Jag tror och hoppas på att ni kommer trivas fint i ert nya hus! Skulle vara väldigt kul att få se hur fint ni fått det om ett par månader.
  • Ali A
    Ali A skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket väl artig bemötande och förståelse till min frågan och önskemål .
    Mycket nöjd med Lill ! Läs mer
    2017-12-20 Lill F svarar Ali A
    Tack för era fina ord och er rekommendation här på Reco! Jag hoppas att ni kommer trivas riktigt bra i ert nya hus! Jag ser verkligen framemot att få se huset igen efter att ni renoverat klart.
  • Måns Ö
    Måns Ö skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina är en väldigt duktig mäklare som ser till båda parters bästa ! Läs mer
    2018-01-23 Evelina J svarar Måns Ö
    Hej!

Tack för att du tog dig tid att lägga en liten kommentar till mig :)
  • Ingvor S
    Ingvor S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hon har med ett trevligt sätt svarat på alla frågor jag haft. Det är med stort förtroende jag kan rekommendera henne. Läs mer
    2018-01-23 Evelina J svarar Ingvor S
    Tack så hemskt mycket Ingvor. Jag önskar dig all lycka i ditt nya boende!
  • Sofie E
    Sofie E skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra, trevlig smidig och professionell. Läs mer
    2018-01-23 Evelina J svarar Sofie E
    Tack Sofie :) Lycka till med framtida boende!
  • Marie D
    Marie D skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket trevlig, hjälpsam och hade svar på alla våra frågor. Lätt att prata med och förklarade allt på ett bra sätt. Läs mer
    2018-01-23 Evelina J svarar Marie D
    Tack Marie! Det var ett väldigt fint omdöme du lämnat på mig, stort tack!
  • Tilde L
    Tilde L skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vid vår första bostadsaffär var man tacksam för att man fick en så bra och hjälpsam mäklare som Andreas. Han svarade på alla våra frågor och guidade oss igenom allt med bravur! Läs mer
    2017-12-11 Andreas L svarar Tilde L
    Tack snälla Tilde, vad kul att höra. Hoppas ni trivs och att allt är bra med den lille!
  • Tim T
    Tim T skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig och skötte allt enkelt
    5/5 Läs mer
    2018-01-23 Evelina J svarar Tim T
    Tack Tim! Och stort lycka till i ditt nya boende!
  • Sören E
    Sören E skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Väldigt bra och positivt bemötande Läs mer
    2018-01-23 Evelina J svarar Sören E
    Tack tack Sören :) Lycka till med allt i framtiden :)
  • Alexander H
    Alexander H skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Fantastiskt bemötande från första stund. En otroligt duktig tjej som mötte alla mina förväntningar. Läs mer
    2017-12-07 Evelina J svarar Alexander H
    Snälla rader du skrivit om mig, det uppskattas :) Lycka till med fotbollen och allt därtill ! Ha en god jul!
  • Louise J
    Louise J skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hon har varit fantastisk på alla sätt. Fixar till allas belåtenhet.
    Trevlig och sköter sitt jobb fantastiskt bra. Lätt att få tag på. Läs mer
    2017-12-07 Evelina J svarar Louise J
    Tack för dessa fina rader. Det har varit väldigt trevligt att få jobba ihop med er systrar. Ha en GOD JUL nu :)
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Skicklig och kunnig mäklare. Trevlig och smidig kontakt Läs mer
    2017-12-07 Evelina J svarar Jenny J
    Hej Jenny & Emil! Tack för återkoppling, det var mycket trevligt att göra affärer med er :) GOD JUL!

Stora Torg, 302 43 Halmstad