Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Halmstad

Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg, 302 43 Halmstad — Visa karta

Vi skapar resultat för både köpare och säljare - varje gång - och därför kommer också Halmstadborna tillbaka till oss om och om igen när de ska byta bostad!

Genom att vara en rikstäckande organisation med ett nära samarbete med en av Sveriges största banker har vi goda resurser för marknadsföring och kan erbjuda ett brett utbud av tjänster. Dessutom visas våra objekt upp centralt på Storgatan i Halmstad samt på Getinge och Oskarströms bankkontor, hos oss syns din bostad helt enkelt.

Alla vi som arbetar på kontoret här i Halmstad har bra koll på omgivningarna och har ett starkt kontaktnät här. Vi är elva anställda, vilket ger dig valmöjligheter, och vi arbetar alltid med personligt bemötande och direkt kommunikation.

Välkommen till Fastighetsbyrån när du vill byta, sälja eller köpa en fastighet i Halmstad!

Läs vad 603 kunder tycker om Fastighetsbyrån Halmstad

• Herje C
    Herje C skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Mäklaren var effektiv och utförde affären proffsigt. Läs mer
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Delägare av sommarbostad.
    Under budgivning fungerat mycket bra. Därefter lite si och så runt handpenning och kontrakt som jag ej fått original av utan endast den andra delägare. Har påpekat detta men ej fått respons.
    Tycker jag kunde ha fått bättre bemötande. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Lätt tillgänglig och lyssnande. Läs mer
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt ett hus. Vi blev väl omhändertagna av Dennis som var mjuk och förstående och prata sakligt. Han vet vad han gör. En mycket proffsig mäklare Med vänlig hälsning, Apoy Läs mer
    2018-07-13 Dennis R svarar Stefan A
    Tack Stefan och Marie, det gläder mig att ni är nöjda :)
  • Bo H
    Bo H skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Fastghetsbyråns mäklare i vårt fall var kunnig, effektiv, rask, vänlig och tillmötesgående. Mäklarens uppskattning av förväntat försäljningspris var riktigt. Försäljningen gick smidigt och snabbt. Resultatet blev över förväntan. Fastighetsbyrån kan rekommenderas.
    H.H. Läs mer
  • Bertil L
    Bertil L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt bostad. Blev trevligt och sakligt bemött av mäklaren. Hon motsvarade mina förväntningar - just vad det gäller saklighet, information, trevligt bemötande.

Kontakten är ju inte avslutad ännu men allt känns bra. Vi har förtroende för mäklaren. Läs mer
  • Ola H
    Ola H skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bostadsrätt
    Bra och har levt upp till förväntningarna. Läs mer
    2018-07-03 Caroline L svarar Ola H
    Tack Ola för att du tog dig tid att lämna mig en Reco. Önskar en fin sommar! Mvh Caroline
  • Eva A
    Eva A skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Anlitade Erling Miles för att sälja min villa. Han var trevlig, engagerad och lyhörd för mina önskemål och vi kunde lätt enas om villkoren för försäljningen. Gav värdefulla råd. Lämnade fortlöpande information om processen och var mycket lätt att nå. Försäljningen gick smidigt och snabbt. Jag är mycket nöjd och ger honom de bästa rekommendationer. Läs mer
  • Viktoria J
    Viktoria J skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt min lägenhet med Carolinas hjälp. Mycket professionellt och trevligt bemötande. Jag är helnöjda och skulle gärna rekommendera. Läs mer
    2018-06-14 Caroline L svarar Viktoria J
    Tack snälla Viktoria för dina fina ord. Önskar dig en bra sommar! Mvh Caroline
  • Sven A
    Sven A skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt fritidshus. Mycket bra bemötande. Mäklaren levde upp till våra höga förväntningar och sålde till ett högt pris. Dock kan metoden att sälja före visning nog ibland få negativa konsekvenser för mäklaren själv. Kanske enklare att genomföra en visning och låta intresserade kunder lägga bud. Läs mer
  • Bengt-Erik N
    Bengt-Erik N skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt fritidshus.
    Dennis agerade snabbt och på grund av detta blev troligen det en affär. Läs mer
    2018-07-13 Dennis R svarar Bengt-Erik N
    Tack! Hoppas ni får spendera många sköna somrar i er nya fina stuga!
  • Carina H
    Carina H skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt lägenhet och sålt lägenhet med hjälp av Caroline. Toppen rakt igenom. Trevlig, noga, tydlig och tillgänglig . Så nöjd med Caroline, kunde inte haft en bättre mäklare . Läs mer
    2018-06-11 Caroline L svarar Carina H
    Tack snälla Carina för dina trevliga ord och för ett gott samarbete tillsammans med dig! Jag önskar dig en fin sommar! Mvh Caroline
  • Maja M
    Maja M skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi köpte en villa via Fastighetsbyrån och Miles. En mycket kunnig och förtroendegivande mäklare. Stort plus för att det var enkelt att nå honom och han hade alltid svar. Läs mer
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har sålt vårt hus och är väldigt nöjda med allt Erling hjälpt oss med. Han har skött det proffsigt och smidigt. Läs mer
  • Sean C
    Sean C skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    a very good and reliable woman. Läs mer
    2018-06-14 Lill F svarar Sean C
    Thank you for your recommendation! It was fun to help you find your new house!
  • Sven E
    Sven E skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra bemötande, professionell och kompetent vid försäljning av bostad. Läs mer
  • Siri K
    Siri K skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig, lyhörd, bra och tydlig information Läs mer
    2018-06-14 Lill F svarar Siri K
    Tack! Var väldigt roligt att få hjälpa er att hitta ert nya drömboende!
  • Robert M
    Robert M skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi sålde en 1-plans villa och upplevde Conny som väldigt duktig, och fick sålt villan snabbt och effektivt. Läs mer
  • Kerstin Inga-Stina J
    Kerstin Inga-Stina J skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra bemötande i alla avseenden. Kunnig, snabb Läs mer
    2018-05-17 Lill F svarar Kerstin Inga-Stina J
    Tack för din rekommendation! Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa dig med din försäljning! Nu hoppas jag att du snart kommer att hitta ditt nya drömboende närmare familjen!
  • Roger C
    Roger C skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt ett kedjehus.
    Andreas har varit väldigt engagerad och givit ett bra intryck.
    Han har gjort ett mycket bra jobb. Läs mer
    2018-05-14 Andreas L svarar Roger C
    Hej Roger,
    Vad glädjande att höra att du upplevt det så. Hoppas du njuter i sommarvärmen!
    // Andreas
  • Kenneth F
    Kenneth F skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt vårt radhus. Bra information inför försäljning, visning och genomförande av försäljning.
    När vi behövde få kontakt, hörde han av sig senare , om han var upptagen just då.
    Har förtroende för honom .
    Kan rekommendera honom. Läs mer
  • Bo J
    Bo J skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket kunnig Mäklare Trevlig och omtänksam och kunde sin sak Svarade snabbt i telefonen Allt var till belåtenhet Läs mer
    2018-05-14 Andreas L svarar Bo J
    Hej Bo,
    Stort tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Det var ett nöje att få hjälpa er!
  • Sara B
    Sara B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig. Lätt att få tag på. Gjorde en rimlig värdering. Nöjda. Läs mer
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Snabb hantering och tydlighet i analys av försörjningsläget . Mycket trevligt bemötande och hög servicenivå Läs mer
  • Theresia O
    Theresia O skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Anlitade Erling igen eftersom han sålde min pappas dödsbo, som min syster och jag var väldigt nöjd med. Han har ett otvunget och vänligt sätt som gör att man känner ett förtroende för honom. Både gångerna har Erling prickat in värdet bra ,och jag är helnöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har sålt sommarstuga på Östra stranden.
    Mycket trevlig och proffsig.
    Gav bra råd vid försäljning

Mycket nöjd och rekomendarar honom gärna till andra. Läs mer
  • Amanda J
    Amanda J skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    En mäklare som tar sig tid för kunden och ser till att alla involverade känner sig trygga med köp och sälj! Vi kunde inte varit nöjdare! Läs mer
  • Sara B
    Sara B skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Profesdionell, trevlig, tillgänglig, tålmodig, kunnig och tillmötesgående. Läs mer
    2018-05-09 Caroline L svarar Sara B
    Tack Sara för ditt fina omdöme och för ett gott samarbete :) Mvh Caroline
  • Helena N
    Helena N skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har sålt vår villa.
    Vi fick ett positivt intryck av mäklaren.
    Försäljningen gick snabbt och överförväntan.
    Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-05-09 Conny T svarar Helena N
    Tack så mycket och lycka till med det nya boendet.
  • Annelie N
    Annelie N skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Lill har hjälpt oss att sälja vår villa. Dock är inte affären inte helt avslutad. Är hittills helnöjda och vill ge Lill högsta betyg för vänligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2018-05-17 Lill F svarar Annelie N
    Tack för era fina ord, blir väldigt glad! Nu siktar vi in oss på ett trevligt tillträde framöver!
  • Helena & Bengt T
    Helena & Bengt T skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har sålt vår villa.Hon var glad och positiv,höll oss hela tiden underrättade om vad hände och hur hon trodde att försäljningen skulle gå. Vi tyckte vi fick all hjälp vi hade förväntat oss. Läs mer
    2018-05-17 Lill F svarar Helena & Bengt T
    Jag tackar för omdömet här på Reco! Det var väldigt trevligt att få hjälpa er med försäljningen utav ert hus! Nu hoppas jag att ni kommer trivas riktigt bra i ert nya boende!
  • Magnus N
    Magnus N skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Lill har hjälpt oss att sälja vårat hus. Samarbetet med Lill är inte helt avslutat men än så länge är vi väldigt nöjda.

Magnus o Annelie Läs mer
    2018-05-17 Lill F svarar Magnus N
    Tack för er rekommendation Magnus & Annelie! Jag tackar för att jag fick hjälpa er med försäljningen utav ert hus och jag är övertygad om att era köpare kommer trivas fantastiskt där! Nu ser vi till att även tillträdet framöver kommer gå fint =).
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Toppenmäklare som är jordnära och omtänksam. Vårt köp av villa gick väldigt smidigt tack vare Lill. Läs mer
    2018-05-03 Lill F svarar Linnea L
    Tack så mycket för era värmande ord och rekommendation! Jag hoppas ni trivs riktigt bra i ert nya hus! Ser framemot att besöka er i framtiden för att se hur ni satt er egna prägel på huset.
  • Helena N
    Helena N skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket bra mäklare - rekommenderas! Läs mer
    2018-05-11 Lars R svarar Helena N
    Hej Helena, härligt att du är nöjd med mäklarna på Fastighetsbyrån / Lars Rane
  • Bo J
    Bo J skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Det var ett mycket trevligt bemötande och dom kunde sin sak Läs mer
    2018-05-11 Lars R svarar Bo J
    Hej Bo, tack för dina vänliga ord, ju mer vi tränar desto bättre blir vi / Lars Rane
  • Kenneth F
    Kenneth F skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Mäklare -som varit engagerad, intresserad, kontaktbar och trevlig. Ingett förtroende. Läs mer
  • Catharina A
    Catharina A skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket duktig mäklare (Erling Miles) kan verkligen rekommendera honom till presumtiv säljare. Läs mer
  • Svante S
    Svante S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt en bostadsrätt , vi hade bra kontakt med mäklaren och allt fungerade kanon Läs mer
    2018-03-19 Evelina J svarar Svante S
    Tack Svante för att ni lämnade en kommentar här :) Hoppas att ni kommer ha stor nytta av lägenheten i många år framöver!
  • Anita P
    Anita P skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig,glad,kunnig och ett utmärkt bemötande mot oss som kunder.
    Öppen för våra önskemål och argument ! Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Anita P
    Vad roligt att höra att ni är nöjda. Tack för att du tog dig tid att lämna denna fina rekommendation!
  • Eiler J
    Eiler J skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina gjorde ett bra och professionellt jobb och hennes bemötande var klanderfritt.
    Jag skulle gärna anlita Evelina fler gånger om det blir aktuellt. Läs mer
    2018-03-19 Evelina J svarar Eiler J
    Hej Eiler, vad roligt att du känner dig nöjd och glad med köp och min roll i det hela. Lycka till med din fina tvåa!
  • Britt W
    Britt W skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevlig hjälpsam som jag kan rekommendera. Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Britt W
    Vad kul att du är nöjd med affären. Tack för din fina reco!
  • Britt W
    Britt W skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra bemötande. Informativ. Kan rekommendera Caroline. Läs mer
    2018-03-14 Caroline L svarar Britt W
    Tack Britt för att du tog dig tid att lämna mig denna fina rekommendation! Mvh Caroline
  • Anke P
    Anke P skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har fått ett mycket trevligt bemötande av Lill Fornius. Jag är mycket nöjd och glad att ha henne som ansvarig mäklare för mitt hus. Läs mer
    2018-03-12 Lill F svarar Anke P
    Tack Anke för ditt fina omdöme! Jag hoppas nu ni kommer att trivas riktigt bra i många många år i ert nya hus. Ni har verkligen fått huset att kännas som ett hem med mycket kärlek i igen, underbart!
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vänligt och trevlig bemötande, skötte det han skulle till belåtenhet. Svarade när man ringde. Bra betyg. Läs mer
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Genomgående bra och proffsig. Bör bli bättre på att korrekturläsa annonsen, en del stav- och syftningsfel. Läs mer
    2018-03-14 Evelina J svarar Johanna K
    Tack Johanna för att du tog dig tid! Alltid bra att veta vad man kan förbättra sig på :) Lycka till med allt framöver !
  • Niklas P
    Niklas P skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Enkel och lugn kille med en känsla för andras tankar och funderingar, mycket duktig grabb! Läs mer
    2018-03-15 Andreas L svarar Niklas P
    Glädjande ord att få höra, Niklas. Är ni i behov av en ny värdering framöver är det bara att slå mig en signal!
  • Gustaf N
    Gustaf N skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi vill gärna rekommendera Fastighetsbyrån Halmstad till andra som frågar oss för man får bra kontakt med personalen på banken. Läs mer
  • Martin E
    Martin E skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Bra bemötande och engagerad. Koll på allt, bra stöd och information under processens gång från Caroline.

Dock är vi inte nöjda med den säljare som hanterat våra försäljning av vårt hus. Om det är intressant så får gärna ansvarig hos er i Halmstad kontakta mig Läs mer
    2018-03-12 Caroline L svarar Martin E
    Hej Martin, Tack för de fina orden och hoppas att ni trivs i er nya bostad! Vad tråkigt att ni upplevde det så. Givetvis ber jag ansvarig kontakta dig. Allt gott /Caroline
  • Victor F
    Victor F skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Engagerad och mycket hjälpsam genom hela försäljningsprocessen. 5 av 5! Läs mer
    2018-03-14 Evelina J svarar Victor F
    5/5 är aldrig fel, stort tack Victor :) !
  • Lennart N
    Lennart N skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande och hennes stora mäklare kunskaper märktes direkt,och hon levde mer än väl upp till våra förväntningar. Läs mer
    2018-03-12 Caroline L svarar Lennart N
    Hej Lennart, jag vill tacka dig varmt för de trevliga orden. Jag önskar dig all Lycka i framtiden! Mvh Caroline

Stora Torg, 302 43 Halmstad