Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Halmstad

Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg, 302 43 Halmstad — Visa karta

Vi skapar resultat för både köpare och säljare - varje gång - och därför kommer också Halmstadborna tillbaka till oss om och om igen när de ska byta bostad!

Genom att vara en rikstäckande organisation med ett nära samarbete med en av Sveriges största banker har vi goda resurser för marknadsföring och kan erbjuda ett brett utbud av tjänster. Dessutom visas våra objekt upp centralt på Storgatan i Halmstad samt på Getinge och Oskarströms bankkontor, hos oss syns din bostad helt enkelt.

Alla vi som arbetar på kontoret här i Halmstad har bra koll på omgivningarna och har ett starkt kontaktnät här. Vi är elva anställda, vilket ger dig valmöjligheter, och vi arbetar alltid med personligt bemötande och direkt kommunikation.

Välkommen till Fastighetsbyrån när du vill byta, sälja eller köpa en fastighet i Halmstad!

Läs vad 672 kunder tycker om Fastighetsbyrån Halmstad

• 2019-01-14

Matilda H skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi gjorde en väldigt snabb affär där säljaren inte gav så mycket information eller svar till varken oss eller Andreas men vi upplevde ändå att Andreas var ärlig med hur lite han visste om bostaden och tog reda på det lilla som fanns. Det kändes verkligen som att han stod på köparens sida! Vi är supernöjda! Läs mer
    2019-01-15 Andreas L svarar Matilda H
    Tack för ert fina omdöme! härligt att höra att ni känner er nöjda. Jag är övertygad om att ni kommer få det bra i huset!
  • 2019-01-14

Armina rekommenderas varmt.

Trevlig, kompetent. Läs mer
    2019-01-07 Armina Ovcina svarar Susanne P
    Hej Susanne!
    Tack för rekommendationen och de trevliga orden. Kul att ni är nöjda!
    Mvh Armina
  • 2019-01-04

Mia J skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Fastighetsbyrån skötte vår bostadsförsäljning på ett mycket proffsigt sätt. De var mycket trevliga och tillmötesgående och höll oss informerade under hela förloppet. Läs mer
  • 2019-01-02

Bo E skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Tillmötesgående kunnig o hjälpsam Läs mer
  • 2018-12-27

Kristina S skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Professionella och drivna i sina uppdrag. Tar hänsyn både till köpare o säljare. Läs mer
  • 2018-12-26

Berit L skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline snabb kunnig och trygg Läs mer
  • 2018-12-24

Viktorija D skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Villa. Jätte bra. Hon uppfyllde 100% mina förväntningar.
    Jag var jätte nöjd! :) Läs mer
  • 2018-12-12

Patrik N skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Snabbt och smidigt när han väl insåg vad jag ville göra.

/P Läs mer
    2018-12-12 Andreas L svarar Patrik N
    Glädjande att jag kunde möta dina önskemål. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme!
  • 2018-12-10

Pakshan I skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt ett radhus.
    Erling bemötte oss väl, han verkade kunnig i objektet och det kändes väldigt tryggt med honom.
    Han har varit tillgänglig och ärlig i sina svar.

Vi uppskattar honom och är supernöjda att köpes gjordes via en trygg och uppriktig mäklare. Läs mer
    2018-12-10 Erling M svarar Pakshan I
    Hej Pakshan,
    Tack för det fina reco:t, kul att höra att ni känner er nöjda med husköpet. Hoppas verkligen ni kommer att stortrivas! Tveka inte att höra av er framöver om ni har några frågor eller funderingar. Mvh Erling
  • 2018-12-09

Grethe E skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket kunnig o saklig. Har alltid varit lätt att få återkoppling med Läs mer
    2019-01-07 Evelina J svarar Grethe E
    Hej! Tack så hemskt mycket att ni tog er tid. Det har varit enkelt att jobba ihop med er också :) Ses snart på tillträde!

Albert K skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Superduktig och trevlig tjej. Är jättenöjd med Evelina. Läs mer
    2019-01-07 Evelina J svarar Albert K
    Tack så mycket :) ! Nu knyter vi ihop det sista med tillträde och deklaration !

Christer A skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har sålt ett radhus. Kontakterna med Erling var många då intresset förvånansvärt nog var svalt, kanske för att temperaturen i somras var hög. Jag upplevde att Erling arbetade hårt med de som visat intresse. Tyvärr fick han väldigt dålig respons. Våra många telefonkontakter var trevliga. Läs mer
    2018-12-07 Erling M svarar Christer A
    Hej Christer,
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett sånt fint omdöme. Vi håller kontakten kring deklarationen. Mvh Erling

Anette J skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Har sålt en jordbruksfastighet, blev mycket bra bemött mäklaren levde upp till mina förväntningar. Allting sköttes mycket bra hadde bra återkoppling under hela försäljningen Läs mer
    2018-12-05 Representant för Fastighetsbyrån svarar Anette J
    Tack Annette för ert förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen av gården. Tackar även ödmjukast för ert omdöme här på reco! Hälsningar Lill Fornius, Fastighetsbyrån
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta

Adam F skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag köpte ett hus
    Och det gick riktig bra , är riktig nöjd Läs mer
    2018-12-04 Andreas L svarar Adam F
    Kul att höra att du är nöjd med ditt bostadsköp, Adam. Tack för ditt omdöme!

Sara R skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi köpte fritidshus av Conny.
    Han är en trevlig kille som är lätt att prata med. Däremot upplevde vi ett väldigt lågt engagemang. Vi tycker inte vi fick någon information om vi inte själva lyckades ställa "rätt" fråga. Vi känner inte att han var särskilt påläst gällande objektet.
    Den kontakt vi hade var den vi själva initierade till.
    Överlämning av nycklar löste vi själva med säljaren. Dessa hade säljarrn kvar till överlämningsdagen. Och en låg gömd vid fritidshuset.
    Vi kan inte svara på om Conny är en kunnig mäklare. Vi kände sådan brist på engagemang.
    I övrigt är vi väldigt nöjda med köpet. Huset är precis vad vi ville ha.
    Sara & Martin Läs mer
  • Dennis N

2018-12-03

Dennis N skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har både köpt & sålt fastighet med Erling som mäklare.
    Jag är enormt nöjd både som köpare & säljare. Man märker direkt att Erling har en enorm kompetens inom sin bransch samt att han lyckas sätta fingret på vad olika människor behöver för att känna sig trygga i affären. Känslan infinner sig direkt att man med stort förtroende kan låta Erling sköta uppdraget utan oro. Läs mer
    2018-12-05 Erling M svarar Dennis N
    Hej Dennis,
    Varmt tack för de fina orden och kul att höra att du känner dig nöjd med båda fastighetsaffärerna! Vi hörs efter jul och nyår gällande deklaration etc. Mvh Erling

Johan F skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina har lyssnat på våra önskemål och varit behjälplig på både ett arbetsmässigt men samtidigt på ett personligt plan.
    Vi är nöjda med Evelina som mäklare. Läs mer
    2019-01-07 Evelina J svarar Johan F
    Tack så mycket Johan och Sanne! Nu hoppas vi att drömkåken snart dyker upp :)

Martin R skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi köpte ett hus där Conny mäklade fastigheten.

Inte påläst om fastigheten. Tog lång tid att få åpterkopping. Läs mer
  • 2018-11-22

Viggo G skrev om Armina Ovcina en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har sålt 11/2 plans radhus
    Blev väldigt bra bemött
    Armina uppfyllde mina förväntningar med bravur
    Armina har skött sitt uppdrag med den äran, jag är väldigt nöjd med Armina Läs mer
    2018-11-26 Armina Ovcina svarar Viggo G
    Hej Viggo! Tack för de snälla orden och de fina gåvorna. Kul att ni är nöjda! Mvh Armina
    Armina Ovcina gillar detta
  • 2018-11-22

Nermin H skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tydlig och ödmjuk mäklare och okomplicerat köp av bostadsrätt. Läs mer
    2018-11-23 Sofie Rane svarar Nermin H
    Tack Nermin för ditt fina omdöme :)
  • 2018-11-21

Jenny S skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har sålt en villa. Jag tycker att mäklaren var engagerad och aktiv. Vi är mycket nöjda med Conny!

Jenny Selandler Läs mer
  • 2018-11-20

Martin Å skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi sålde vår bostadsrätt och fick otroligt fin hjälp av Caroline, som är väldigt proffsig, kunnig och trevlig. Vi fick det stöd och den hjälp vi förväntade oss och mer därtill! På resan från idé om att sälja till genomförd försäljning har det varit väldigt tryggt att ha Caroline med som vår mäklare. Vi är supernöjda! Läs mer
    2018-11-21 Caroline L svarar Martin Å
    Tack snälla Martin! Verkligen en bra start på dagen att få läsa dessa fina ord! Hälsa familjen! /Caroline
  • 2018-11-19

Anders S skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålde tillsammans med min bror en bostadsrätt. Vi uppfattade Caroline som noggran, kunnig, seriös och trevlig. Affären gick snabbt och Caroline var mycket hjälpsam under processen. Läs mer
    2018-11-20 Caroline L svarar Anders S
    Tack Anders för dina trevliga ord. Roligt att höra att ni är nöjda och ett nöje att arbeta tillsammans med er! Mvh Caroline
  • 2018-11-19

Marita H skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har köpt en bostadsrätt i Halmstad , hon var jättetrevlig !! Jag blev alla gånger väldigt bra bemött och hon hjälpte mig med alla frågor och undringar , helt enkelt en fantastisk mäklare !! Läs mer
    2018-11-19 Caroline L svarar Marita H
    Tack snälla Marita för denna fina Reco. Kanske springer vi på varandra en dag i den "nya staden"?! Ta hand om er! / Caroline
  • 2018-11-18

Ronja A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina har varit över förväntningarna! Hjälpte oss att komma igång snabbt & hjälpte oss hålla hoppet uppe om att bostaden skulle bli såld snabbt. Vilket den blev!
    Tack för hjälpen! Läs mer
    2019-01-07 Evelina J svarar Ronja A
    Tack så hemskt mycket Ronja, önskar dig all lycka framöver :)

Jerry B skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag sålde min avlidna pappas villa, en mentalt jobbig grej att göra. Andreas har visat både stor kunskap och stor empatisk förmåga. Från första mötet i huset till alla telefonsamtal på vägen har han varit väldigt tydlig och jag har känt mig trygg genom hela affären. Ett föredöme för Sveriges mäklare! Läs mer
    2018-11-19 Andreas L svarar Jerry B
    Hej Jerry,
    Tack för att du har tagit dig tid för att lämna en rekommendation. Glädjande att höra att du är nöjd med vårt samarbete. Är det något så vet du var du når mig!

Henrik A skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tycker att allt fungerat bra och utan några som helst problem. Då jag dessutom bor långt bort så har ni fixat allt. Läs mer

Jan Å skrev om Armina Ovcina en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt en villa i Getinge
    Mycket väl bemött av Armina
    Förväntningar på en snabb och korrekt handläggning, vlka infriades
    Hittills har mäklaren skött detta uppdrag på ett utmärkt sätt.
    Köpebrev mm inte avslutat ännu. (tillträdesdag beräknas till 2019-02-01 eller en tidigare tidpunkt som parterna senare kommer överens om) Läs mer
    2018-11-22 Armina Ovcina svarar Jan Å
    Tack Jan för dina trevliga ord. Roligt att höra att ni är nöjda! Mvh Armina
    Armina Ovcina gillar detta
  • 2018-11-16

Freddie S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Både köpt & sålt med hjälp av Evelina.
    bra bemötande & kontakt vid både köpet som vid försäljningen.

Tackar för din hjälp 😊 Läs mer
    2019-01-07 Evelina J svarar Freddie S
    Tack tack tack Freddie! Hjälper dig gärna igen om du skall in på bomarknaden igen i framtiden :)
  • 2018-11-16

Morgan N skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    tycker att ni gör ett bra jobb Läs mer
    2018-11-16 Lars R svarar Morgan N
    Tack Morgan, dina ord värmer i novembermörkret / Lars Rane
  • 2018-11-15

Urban S skrev om Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tydlig ödmjuk, lyssnande och driven utan att ”översälja”. Kändes tryggt hela vägen 😊 Läs mer
    2018-11-15 Sofie Rane svarar Urban S
    Stort tack Urban för vänliga ord :)
  • 2018-11-02

Anders S skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket proffsiga, kompetenta och kunnig. Läs mer
    2018-11-05 Lars R svarar Anders S
    Hej Anders, tack för dina fina rader om oss. Vänlig hälsning Lars Rane
  • Peter D

2018-10-31

Peter D skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har köpt och sålt flera fastigheter av fastighetsbyrån och Erling som varit mycket tillmötesgående och lösningsorienterad i genom hela processen. kan varm rekomendera både fasighetsbyrån och Erling Miles de har aldrig gjort mig besviken .. Läs mer
  • 2018-10-31

Anders F skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt radhuset och är mycket nöjd med Dennis. Läs mer
  • 2018-10-30

Agne N skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    kunde väntat sig lite mer av en så stor mäklare Läs mer
    2018-11-05 Lars R svarar Agne N
    Hej Agne, synd att du inte tyckte att vi levde upp till dina förväntningar, du får gärna kontakta mig. Vänlig hälsning Lars Rane
  • 2018-10-22

Margit K skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt villa i Sennan. Försäljningen sköttes alldeles utmärkt av Conny som levde upp till de förväntningar jag hade. Han kommer även att hjälpa mig med deklarationen sen. Läs mer
    2018-10-23 Conny T svarar Margit K
    Alltid roligt att få hjälpa till. Köparna trivs mycket bra. Slå mig en signal efter nyår så bokar vi en tid för deklarationen.
  • 2018-10-22

Johanna F skrev om Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi köpte ett hus på landet. Fredrik har varit kanon från början till slut! Alltid varit tillgänglig och svarat på alla slags frågor då man inte vet/kan allt om husköp när man köper för första gången. Tillmötesgående och förklarar på ett bra sätt som man förstår. Rekommenderar honom verkligen! Läs mer
    2018-10-22 Fredrik Carlsson svarar Johanna F
    Kul att ni är nöjda! Dyker det upp några som helst frågor fram över är det bara att lyfta luren.
  • Jan-Martin B

2018-10-11

Jan-Martin B skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas har skött sitt uppdrag utmärkt. Han har inormerat om det han ska och varit duktig på att hålla kontakt. Han har inte stressat fram affären utan varit lugn och professionell.

Köpet har gällt ett fritidshus. Vet att även säljaren varit väldigt nöjd med Andreas. Läs mer
    2018-10-11 Andreas L svarar Jan-Martin B
    Hej,
    Tack för ett trevligt samarbete. Glädjande att höra att du är nöjd med affären! Och likaså säljparten! Tack för att du tog dig tid att lämna ett utlåtande. Ta det lugnt ute till havs!
  • 2018-10-09

Christina H skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    En mycket trevlig, kunnig och påläst mäklare.
    Vi har både köpt och sålt med henne som mäklare och man får ett bra förtroende för henne. Läs mer
    2018-10-12 Evelina J svarar Christina H
    Tack Christina! Det är alltid roligt att få behålla köparkunder även som säljarkunder! Mvh Evelina :)
  • 2018-10-06

Tobias G skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köp av tomt i Haverdal

Utmärkt, trevligt och informativt bemötande genom hela processen

Transparent och tydlig genom hela budgivningsprocess

Väldigt tillgänglig trots semestertider Läs mer
  • Tony O

2018-10-05

Tony O skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket duktig och driven kille. Vi köpte hus av Andreas hösten 2018 och hela affären gick både smidigt och tryggt. Läs mer
    2018-10-08 Andreas L svarar Tony O
    Hej Tony!
    Stort tack för era vänliga ord. Jag önskar er ett stort Lycka Till i den nya bostaden!
  • Niklas E

2018-09-30

Niklas E skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling gav ett mycket bra bemötande inför försäljningen av våran gård, och arbetade mycket ambitiöst och profsssionellt från början till slut.
    Affären genomfördes mycket bra och smidigt
    Niklas E Läs mer
  • 2018-09-28

Peter Z skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Upplever Caroline som engagerad och kunnig. Hon brinner för att få till det där lilla extra som behövs för att få till en affär. Hon har en plan och kör på den i samråd med säljare. Delaktigheten finns där! Läs mer
    2018-10-01 Caroline L svarar Peter Z
    Tack Peter för dessa trevliga ord! Önskar dig Lycka till i nya bostaden! Mvh Caroline
  • 2018-09-25

Annette Susanne F skrev om Dennis Roth en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevligt bemötande. Hade semester men var ändå tillgänglig när vi sålde vår villa. Proffsigt arbetssätt, lyhörd och påläst. Förklarade svåra termer på ett begripligt sätt. Läs mer
    2018-10-04 Dennis R svarar Annette Susanne F
    Tack för din rekommendation Annette :)
  • 2018-09-24

Deric S skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har sålt var hus. Och Lil var fantastiskt! Hon sålde huset i 3 månader i sommaren.toppen märklare! Läs mer
    2018-10-05 Fastighetsbyrån Halmstad svarar Deric S
    Tusen tack för dina fina ord Deric! Det var en glädje att hjälpa er med er försäljning utav huset. Jag hoppas ert nya hus blir precis som ni önskar!
    Fastighetsbyrån Halmstad gillar detta
  • 2018-09-19

Cecilia L skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har köpt en lägenhet med hjälp av min pappa, fick ett jättebra och trevligt bemötande från Caroline och blev positivt överraskad! Läs mer
    2018-09-19 Caroline L svarar Cecilia L
    Hej Cecilia, Tack snälla du för denna fina Reco. Nu är det snart dags för inflytt :) Mvh Caroline
  • Maria Teresa M

2018-09-19

Maria Teresa M skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har köpt en villa. Hela affären gick fort och smidig. Erling är en väldigt duktig mäklare, väldigt professionell och bra bemötande. Vi är nöjda med honom. Läs mer
  • 2018-09-16

Anna M skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sommarstuga.
    Jag blev välbemött och välinformerad. Erling var flexibel och hjälpsam igenom hela processen och gjorde det hela personligt och trevligt.
    Stort tack! Läs mer
  • 2018-09-16

Petre D skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt ett bostadsrätt, och vi är mycket nöjda av Evelina Johanssons prestation Läs mer
    2018-09-18 Evelina J svarar Petre D
    Trevligt att ni tog er tid att svara på detta :) Tack tack!

Stora Torg, 302 43 Halmstad