Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Halmstad

Fastighetsbyrån Halmstad

Stora Torg, 302 43 Halmstad — Visa karta

Vi skapar resultat för både köpare och säljare - varje gång - och därför kommer också Halmstadborna tillbaka till oss om och om igen när de ska byta bostad!

Genom att vara en rikstäckande organisation med ett nära samarbete med en av Sveriges största banker har vi goda resurser för marknadsföring och kan erbjuda ett brett utbud av tjänster. Dessutom visas våra objekt upp centralt på Storgatan i Halmstad samt på Getinge och Oskarströms bankkontor, hos oss syns din bostad helt enkelt.

Alla vi som arbetar på kontoret här i Halmstad har bra koll på omgivningarna och har ett starkt kontaktnät här. Vi är elva anställda, vilket ger dig valmöjligheter, och vi arbetar alltid med personligt bemötande och direkt kommunikation.

Välkommen till Fastighetsbyrån när du vill byta, sälja eller köpa en fastighet i Halmstad!

Läs vad 672 kunder tycker om Fastighetsbyrån Halmstad

• 2019-03-21

Mikael B skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har sålt en 1 1/2 plans villa. Jag har förtroende för mäklaren och det är viktigt. Han har en seriöst bemötande av både mig som säljare men även gentemot köparen ett gott beteende Läs mer
  • 2019-03-17

Annie C skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Både köpt hus och sålt hus med Andreas som mäklare. Allt har varit toppen. Han är en toppen mäklare. Läs mer
    2019-03-18 Andreas L svarar Annie C
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Superkul att ni är nöjda!
  • 2019-03-15

Susanna H skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Allt fungerade bra vid försäljningen av min lägenhet. Det jag mest uppskattade var tydligheten och vetskapen att det aldrig blev några missförstånd.
    Det finns inget insmickrande hos CL. Mycket viktigt. Läs mer
    2019-03-15 Caroline L svarar Susanna H
    Tack Susanna för dina snälla ord. Roligt att få samarbeta med dig! Mvh Caroline
  • Birgitta A

2019-03-12

Birgitta A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har sålt en bostadsrätt åt mig.
    Evelina gv ett fantastiskt trevligt och professionellt intryck med en gång. Hjälpsam och inget har varit något problem över huvudtaget. Hon har skött affären och underrättat mig längs hela processen.
    Toppbetyg!! Läs mer
    2019-03-20 Evelina J svarar Birgitta A
    Tack så mycket, har varit mycket enkelt att jobba ihop med er all som varit inkopplade i detta :)
  • 2019-03-07

2019-03-07 Caroline L svarar Oskar O
    Tack Oskar för era fina ord. Lycka till i framtiden! Mvh Caroline
  • 2019-03-03

Ida E skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline hjälpte oss från början till slut vid försäljningen av vår bostadsrätt. Oerhört proffsig och tålmodig besvarade hon alla våra frågor. Ska ni sälja en bostadsrätt i Halmstad rekommenderar vi Caroline starkt! Läs mer
    2019-03-04 Caroline L svarar Ida E
    Tack snälla för ert fina omdöme. Ett nöje att samarbeta med er! Mvh Caroline
  • 2019-03-03

Ida E skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Andreas var till stor hjälp när vi köpte vårt hus. Snabb, proaktiv och oerhört hjälpsam när frågor och oväntade utmaningar dyker upp längs vägen. Rekommenderas! Läs mer
    2019-03-04 Andreas L svarar Ida E
    Tack för dina fina ord, Ida! Det har varit ett nöje att få hjälpa er!
  • Linus L

2019-02-25

Linus L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina är lyhörd och omtänksam och jag kan inte klaga på någonting. Läs mer
    2019-03-20 Evelina J svarar Linus L
    Tack Linus, vi ses snart :):):)
  • 2019-02-25

Mikael A skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi sålde vår bostadsrätt genom Evelina och Fastighetsbyrån. Servicenivå samt återkoppling har varit klanderfritt under hela processen. Vi har uppskattat ärligheten och transparensen genom hela processen, vilket hjälpte oss att fatta rätt beslut under en lite trögare marknad där vi prioriterade en smidig försäljning före ett maximerat pris.

/Mikael & Emelie Läs mer
    2019-03-20 Evelina J svarar Mikael A
    Jag bugar och bockar för denna fina kommentar ni har gett mig. Kul att allt gick ihop! Nu siktar vi på tillträde inom kort :)
  • 2019-02-21

Erik S skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt ett hus utanför Halmstad . Dennis upplever jag väldigt kunnig och trygg som mäklare. Proffsig rätt igenom. Läs mer
  • Luis M

2019-02-19

Luis M skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt mitt hus på Hederstiernas gata 23. Tycker Andreas varit korrekt och professionell. Andreas var alltid tillgänglig detta medförde till ett mera förtroendefullt uppdrag. Läs mer
    2019-02-20 Andreas L svarar Luis M
    Tack för ditt omdöme, och tack själv för ett gott samarbete! Ha det bra så höres vi!
  • 2019-02-19

Camilla S skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Bästa bemötandet man kan tänka sig !
    Rekommenderar verkligen Dennis till fler ! Läs mer
  • 2019-02-19

Eugen G skrev om Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt ett hus. Fredrik mötte oss som gamla kompisar, trots att vi inte kände varandra, det skapade stor trygghet. Affären gick snabb och bättre än förväntat. Som effekt, kommer vi att använda Fredrik, i framtida affärer. Tack för denna gången! Eugen "kitchi" Gegö Läs mer
  • 2019-02-18

Enver H skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag sålde min bostadsrätt
    Hon var jätte trevligt och gjorde ett jättebra jobb Läs mer
    2019-02-18 Caroline L svarar Enver H
    Tack snälla för ditt omdöme! Mvh Caroline
  • 2019-02-18

Gabor B skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpte hus och hade Evelina som mäklare. Mycket professionell, vänlig och hjälpsam.
    Förväntade mig precis det bemötande vi fick. Läs mer
    2019-02-19 Evelina J svarar Gabor B
    Hej Gabor! Tack vad roligt att ni kände att ni fick den hjälpen man ska ha när man köper bostad :) Nu hoppas vi att ni får möta en solig vår på Slättetorpet!
  • 2019-02-16

Peter F skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt ett kedjehus, bra bemött men bristande kommunikation ibland, förväntade oss större engagemang när det gällde att kommunicera med ev. Köpare Läs mer
  • 2019-02-16

Fisnik N skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Lägenhet
    Perfekt
    Snabb till svars och smidigt avslut Läs mer
    2019-02-18 Caroline L svarar Fisnik N
    Tack Fisnik för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Lycka till med nya lägenheten :) /Caroline

Elvira H skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina Johansson har hjälpt mig med försäljning av min bostadsrätt. Hon har varit mycket professionell genom hela denna resan. Hon har visat engagemang och svarat på mina frågor som säljare men också tillgänglig för potentiella köpare. Tillmötesgående vid visning och kontraktsskrivning.

Hon har mött mina förväntningar bättre än jag önskade! Sammanfattningsvis så levererar Evelina i sitt arbeta som mäklare! Läs mer
    2019-02-19 Evelina J svarar Elvira H
    Åh tack Elvira! Det var väldigt trevlig läsning. Tack för att jag återigen fick hjälpa dig/er.

Jarmo K skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi sålde våran villa i Åled vi blev bra bemötta av Erling
    Han gjorde ett bra arbete inga bekymmer med något
    så han levde upp till våra förväntningar +mer
    allting flöt på bra så vi är väldigt nöjda Läs mer

Jerker B skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi sålde en stuga på Östrastranden. Det gick smidigt och lätt vi fick ut vad vi hade tänkt oss för stugan. Läs mer

Emelie M skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålde en bostadsrätt med hjälp av Evelina som hade ett stort engagemang och bra bemötande. Läs mer
    2019-02-19 Evelina J svarar Emelie M
    Tack Emelie, nu ska vi bara knyta ihop det sista :) Ses på tillträdet!
  • 2019-02-13

Mattias S skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har både köpt och sålt villa ihop med Erling och ha inte någon gång känt sig dum för att fråga något!han har ställt upp o kommit med goda råd, vilket ioförsig e hans jobb men har träffat en del mäklare och där finns en hel del som inte gjort bra intryck på oss.han har bra koll på d han säljer och annars tar han reda på info👍 Läs mer
  • Andrea H

2019-02-13

Andrea H skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline är väldigt noggrann, engagerad och gör "Det där lilla extra". Hon har sinne för detaljer som gör det hela lite mer personligt. Stort tack för bra hjälp med försäljningen av min bostadsrätt! Läs mer
    2019-02-13 Caroline L svarar Andrea H
    Tack snälla Andrea för ditt fina omdöme. Ett nöje att samarbeta med dig. Jag önskar er all lycka till i nya huset! Mvh Caroline

Glenn S skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har sålt en villa med hjälp av Erling.
    Professionellt bemötande från första stund. Stort kunnande med tydlig beskrivning.

Bara positivt från vår sida.

Vi skulle med glädje rekommendera Erling i framtiden. Läs mer

Gustav J skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Fick mycket bra hjälp att sälja våran Bostadsrätt. Kändes oss helt trygga med henne som mäklare! Läs mer
    2019-02-12 Caroline L svarar Gustav J
    Tack för att du tog dig tid att lämna detta fina omdöme! Mvh Caroline

Elisabeth P skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi köpte nyligen en villa där Dennis var mäklaren. Han gav ett oerhört seriöst intryck. Pålitlig och kunnig. Väldigt jordnära och mån om att alla skulle bli nöjda. Kanon! Läs mer
  • Philip Z

2019-02-07

Philip Z skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag köpte en ny bostadsrätt i mitt befintliga bostadsområde där Evelina Johansson var min mäklare vid köpet av den nya bostaden men även säljare av min befintliga.

Evelina har mycket god förmåga att kommunicera och pedagogiskt leda mig som köpare/säljare då hon sätter sig i i kundens perspektiv där det inte råder några som helst misstolkningar utan att hela affären känns säker.

Ett stort plus utöver hennes profession är att hon är en jordnära person och innehar ett lugn vilket kan behövas när man är lagom stressad vid köp/försäljning.

Mäklaren har sedan tidigare sålt min mors bostad med samma serviceanda så självklart vänder man sig till samma mäklare igen.

Fastighetsbyrån i sin helhet har publicerat min bostad/ haft en dialog med mig som köpare/säljare på ett sätt som gör att jag med säkerhet kan känna en trygghet i hela processen. Läs mer
    2019-02-19 Evelina J svarar Philip Z
    Tack så hemskt mycket Philip! Det är alltid lika trevligt att göra affärer ihop med dig och din trevliga familj. jag uppskattar otroligt mycket att du tog dig tid att skriva dessa fina rader om mig och mitt utförda jobb. Tack!
  • 2019-02-04

Amanda S skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket trevligt bemötande, hjälpsam, svarar snabbt på sms/mail, inger förtrående. Skulle starkt rekommendera! Läs mer
    2019-02-19 Evelina J svarar Amanda S
    Tack så hemskt mycket att du tog dig tid att skriva dessa trevliga rader. Snart ses vi för tillträde!
  • 2019-01-29

Anna H skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi köpte ett hus och har känt och trygga under hela processen. Otroligt duktig och mäklare!! Läs mer
    2019-01-29 Andreas L svarar Anna H
    Tack för att ni tog er tid att lämna en Reco. Jag är övertygad om att ni kommer trivas i er nya bostad!
  • 2019-01-28

Karin B skrev om Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Engagerad och trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2019-02-12 Fredrik Carlsson svarar Karin B
    Tack för de fina orden, Karin. Jag hoppas att du ska komma och trivas väl i ditt nya boende.
  • Carina M

2019-01-26

Carina M skrev om Caroline Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt en bostadsrätt. Väldigt påläst och duktig på alla vis. Positiv och energisk. Läs mer
    2019-01-28 Caroline L svarar Carina M
    Tack Carina för ert fina omdöme! Mvh Caroline
  • Anders B

2019-01-24

Anders B skrev om Conny Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Han var en mäklare som ser till att både köpare och säljare är nöjda. Läs mer
    Conny T gillar detta
  • 2019-01-23

Cecilia T skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har köpt bostad. Mycket professionellt bemötande.
    Är mycket nöjd. Läs mer
    2019-01-23 Andreas L svarar Cecilia T
    Stort tack för ditt omdöme, Cecilia. Härligt att höra att du är nöjd!
  • Andrea H

2019-01-21

Andrea H skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Dennis Roth har stor sakkunskap, var väl påläst om objektet, väldigt trevlig och förtroendeingivande, engagerad och lätt att få tag i. Toppbetyg från en mycket nöjd husköpare. Läs mer
  • 2019-01-18

Jonas J skrev om Armina Ovcina en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hon var Hur bra som helst. Jag har inget att klaga på. Läs mer
    2019-01-18 Armina Ovcina svarar Jonas J
    Hej Jonas!
    Vad roligt att ni är nöjda. Mvh Armina

Lynsey R skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina var mäklare vid försäljningen av vår bostadsrätt. Trevligt och professionellt bemötande. Läs mer
    2019-02-04 Evelina J svarar Lynsey R
    Tack så mycket för fina rader :) Ses på tillträdet senare!

Gustav A skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jättebra mäklare! Enkel att ha och göra med. Han får högsta betyg! Läs mer
    2019-01-17 Andreas L svarar Gustav A
    Kul att höra, Gustav! Trevligt att göra affärer med er. Lycka till med er nya bostad!

Christian K skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålde bostadsrätt. Snabb, duktig, professionell och flexibel. Läs mer
    2019-02-04 Evelina J svarar Christian K
    Tack tack för en trevlig kommentar och bedömande! :)
  • 2019-01-14

Matilda H skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi gjorde en väldigt snabb affär där säljaren inte gav så mycket information eller svar till varken oss eller Andreas men vi upplevde ändå att Andreas var ärlig med hur lite han visste om bostaden och tog reda på det lilla som fanns. Det kändes verkligen som att han stod på köparens sida! Vi är supernöjda! Läs mer
    2019-01-15 Andreas L svarar Matilda H
    Tack för ert fina omdöme! härligt att höra att ni känner er nöjda. Jag är övertygad om att ni kommer få det bra i huset!
  • 2019-01-14

Matilda L skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Trevligt och seriöst intryck. Mkt bra! Läs mer
    2019-02-04 Evelina J svarar Matilda L
    Tack Matilda, nu skall vi bara sno ihop tillträdet på ett bra sätt :) Vi ses då!
  • 2019-01-07

Susanne P skrev om Armina Ovcina en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Armina rekommenderas varmt.

Trevlig, kompetent. Läs mer
    2019-01-07 Armina Ovcina svarar Susanne P
    Hej Susanne!
    Tack för rekommendationen och de trevliga orden. Kul att ni är nöjda!
    Mvh Armina
  • 2019-01-04

Mia J skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Fastighetsbyrån skötte vår bostadsförsäljning på ett mycket proffsigt sätt. De var mycket trevliga och tillmötesgående och höll oss informerade under hela förloppet. Läs mer
  • 2019-01-02

Bo E skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Tillmötesgående kunnig o hjälpsam Läs mer
  • 2018-12-27

Kristina S skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Professionella och drivna i sina uppdrag. Tar hänsyn både till köpare o säljare. Läs mer
  • 2018-12-26

Berit L skrev om Fastighetsbyrån Halmstad
    Caroline snabb kunnig och trygg Läs mer
  • 2018-12-24

Viktorija D skrev om Lill Fornius en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Villa. Jätte bra. Hon uppfyllde 100% mina förväntningar.
    Jag var jätte nöjd! :) Läs mer
  • 2018-12-12

Patrik N skrev om Andreas Ludvigsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Snabbt och smidigt när han väl insåg vad jag ville göra.

/P Läs mer
    2018-12-12 Andreas L svarar Patrik N
    Glädjande att jag kunde möta dina önskemål. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme!
  • 2018-12-10

Pakshan I skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt ett radhus.
    Erling bemötte oss väl, han verkade kunnig i objektet och det kändes väldigt tryggt med honom.
    Han har varit tillgänglig och ärlig i sina svar.

Vi uppskattar honom och är supernöjda att köpes gjordes via en trygg och uppriktig mäklare. Läs mer
    2018-12-10 Erling M svarar Pakshan I
    Hej Pakshan,
    Tack för det fina reco:t, kul att höra att ni känner er nöjda med husköpet. Hoppas verkligen ni kommer att stortrivas! Tveka inte att höra av er framöver om ni har några frågor eller funderingar. Mvh Erling
    Erling M gillar detta
  • 2018-12-09

Grethe E skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket kunnig o saklig. Har alltid varit lätt att få återkoppling med Läs mer
    2019-01-07 Evelina J svarar Grethe E
    Hej! Tack så hemskt mycket att ni tog er tid. Det har varit enkelt att jobba ihop med er också :) Ses snart på tillträde!
  • 2018-12-05

Albert K skrev om Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Superduktig och trevlig tjej. Är jättenöjd med Evelina. Läs mer
    2019-01-07 Evelina J svarar Albert K
    Tack så mycket :) ! Nu knyter vi ihop det sista med tillträde och deklaration !

Stora Torg, 302 43 Halmstad