Sofie Rane
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-05 - 2020-04

Läs vad 31 Läs vad Sofie Rane

• Michaela D köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-05-25

Centralt
    Kompetent och tillmötesgående. Svarade på all frågor och var väl förbered på mötena.
    Tycker dock att utgångspriset var satt alldeles för högt. Då vi var 3-4 budgivare kvar länge så stämmer inte priset med marknadspriset. Läs mer
    2020-05-26 Sofie Rane svarar Michaela D
    Stort lycka till i er nya bostad!
  • Britt S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-05-10

Centralt - Nissastrand
    Har både köpt o sålt bostadsrätt, hon har varit mycket hjälpsam o proffesionellt Läs mer
    2020-05-11 Sofie Rane svarar Britt S
    Tack Britt för trevliga ord, hoppas ni kommer att trivas i ert nya hem!
  • Paulina T sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-05-08

2:a
    Centralt
    Sålt 2:a i Halmstad centrum.

Snabb försäljning där Sofie varit lättillgänglig och flexibel vilket möjliggjort en smidig affär.

Jag är väldigt nöjd! Läs mer
    2020-05-08 Sofie Rane svarar Paulina T
    Tack så mycket för fin Reco, kul att höra du är nöjd :)
  • Aino R köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-04-22

2:a
    Centralt
    Duktig och rättvis. Vid inflytt märkte vi att kylen var sönder och med mäklarens hjälp fick vi ersättning för den söndriga kylen.
    Förbättring: kunna berätta lite mer om lägenheten t.ex. ventilation och slå på elen innan visning.
    Överlag lätt att få kontakt med och professionell! Läs mer
    2020-04-22 Sofie Rane svarar Aino R
    Tack för dina fina ord och bra feedback :)
  • Leif F sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-04-11

4:a
    Nissastrand
    Hej.
    Sofie har hjälpt oss med försäljningen av vår bostadsrätt här i Halmstad, och Sofie`s professionella approach och trevliga bemötande var till MKT stor hjälp för oss. Våra förväntningar på Sofie var naturligtvis höga och vi visste redan innan vi kontaktade henne att hon förmedlat många bostäder i vårt område vilket naturligtvis var till stor fördel för oss med en mäklare som är väl förtegen med området. Hon lotsade oss igenom hela processen med allt från tips & ideèr inför fotograferingen tills det att affären var i hamn, och vi fick löpande information under hela processen vad som skedde så vi behövde aldrig gå och fundera över något. Hela processen var dessutom mkt snabbt genomförd, vilket var till stor fördel för oss.
    Vi kan varmt rekommendera Sofie :-)
    Med vänlig hälsning
    Lena & Leif Läs mer
    2020-04-14 Sofie Rane svarar Leif F
    Tack så jättemycket Lena & Leif för fina ord! Det har varit mycket trevligt att få samarbeta med er :)
  • Maria L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-03-24

4:a
    Köpt bostadsrätt.
    Väldigt tillmötesgående o service inriktad. Ställde upp på extra visningar när jag önskade tex.
    Väldigt nöjd Läs mer
    2020-03-24 Sofie Rane svarar Maria L
    Tack så mycket Maria för att du tog dig tid att ge mig en fin Reco :)
  • Peter L sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-03-14

Trönninge
    Sålt bostadsrätt i Halmstad, mycket trevlig och proffsig mäklare , snabb återkoppling , väldigt nöjd med allt! Läs mer
    2020-03-16 Sofie Rane svarar Peter L
    Tack Peter för dina fina ord :)
  • Kristian E sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-02-22

6:a
    Oskarström
    Hon har hjälpt oss att sälja våran bostadsrätt och det gick snabbt och enkelt och vi fick bra betalt Läs mer
    2020-02-25 Sofie Rane svarar Kristian E
    Tack så mycket Kristian, kul att ni är nöjda :)
  • Marcus J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-02-16

Centralt - Nissastrand
    Professionellt bemötande med snabb återkoppling och lägenheten såld inom två veckor från första kontakt! Perfekt! Läs mer
    2020-02-17 Sofie Rane svarar Marcus J
    Tack Marcus, Kul att höra att du är nöjd. Lycka till med ert nya boende!
  • Felice F köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-02-09

Söder
    Jag och min sambo har köpt en bostadsrätt och är så nöjda med mäklarens proffsighet, kunnande och så fort vi har haft en fråga Har Sofie kollat upp det direkt.
    En otroligt bra affär!

Henne och fastighetsbyrån kommer vi anställa när vi ska sälja Läs mer
    2020-02-10 Sofie Rane svarar Felice F
    Tack Felice! Det har varit mycket trevligt att jobba tillsamman med er. Jag önskar er lycka till i nya bostaden :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles