Läs vad 46 Läs vad Sofie Rane

• 2021-01-04
    Köpte en bostadsrätt och hade en väldigt bra dialog o fick dessutom komma tidigare på visning.
    Kan rekomenderas
    Fredrik M
    • 66.0 m²
    • Öster
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tack så mycket Fredrik för dina trevliga rader!

• 2021-01-03
    Vi har köpt en bostadsrätt på Gäddvägen 71 i Halmstad. Bemötande var snällt och omtänksam. Sofie var engagerad och uppnått våra förväntningar kring hela affär.
    Hon var lätt tillgänglig när vi undrade någonting eller behövde hjälp, samt att hon var hjälpsam och mycket kunnig kring alla våra funderingar.
    Marianna S
    Marianna S
    • 88.0 m²
    • Fyllinge
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tack så mycket för en fin Reco. Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad :)

• 2020-11-23
    Jätteduktig mäklare som är flexibel och lösningsfokuserad. Supernöjda med våran nya lägenheten och med Sofies insats.
    Serdar A
    • 105.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tack så mycket Serdar! Hoppas ni kommer att trivas i ert fina nya hem :)

• 2020-10-26
    Vi har sålt en bostadsrätt. Med sitt proffsiga och kunniga sätt har Sofie hjälp oss på bästa sätt.Våra förväntningar som vi hade har överträffats och vi har känt oss trygga hela vägen.
    Erika W
    • 89.5 m²
    • Pålsbo
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tack så jätte mycket Erika för fina rader. Mycket trevligt att få samarbeta med er:)

• 2020-10-05
    Har köpt en lägenhet i Halmstad
    Sofies proffesion var jättebra från dag 1 till en avslutat köp
    Lycka till Sofie
    Mvh Tore och Lilian Ekström
    Tore E
    • 1:a
    • 39.0 m²
    • Centralt - Öster
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tack så mycket! Helt säker på att Linnea kommer trivas i sin nya lägenhet :)

• 2020-10-01
    Vi köpte en lägenhet som Sofie förmedlade. Hela processen, från Sofies bemötande vid visningen till genomförandet av ägarbytet, var professionellt och smidigt. Vi är väldigt nöjda.
    David S
    • 3:a
    • 89.5 m²
    • Centralt - Nissastrand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tack David för trevlig rader :)

• 2020-09-17
    Första gången jag säljer och Sofie Rane tog sig tid att förklara allt så att man verkligen förstår hur hela processen går till.
    Med Sofie som mäklare så har man inget kvar att önska.
    Erik Ö
    • 59.5 m²
    • Centralt - Öster
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Stort nöje att fått guida dig genom detta! Tack för en fin Reco :)

• 2020-09-10
    Jag har sålt min bostadsrätt med hjälp av Sofie. Hon har hela tiden hållit mig uppdaterad vad nästa steg blir och hur det går. Jag är supernöjd med bemötandet och all hjälp jag har fått.
    Therése S
    • 50.0 m²
    Tack så mycket Therése för fina ord 😊

• 2020-08-26
    Jag har köpt en 2:a och är jättenöjd med min mäklare! Hon va trevlig och hjälpsam innan under och efter köpet, så jag är jättenöjd!
    Ebba T
    • 50.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tack Ebba för fina ord. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet :)

• 2020-08-10
    Vi har köpt en bostadsrätt, och har fått ett positivt och proffsigt bemötande, med snabb återkoppling och tålmodiga svar på våra frågor 😊👍.
    Ann-kristin E
    • 97.0 m²
    • Nissastrand
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tack så mycket, hoppas att ni kommer trivas i er nya fina bostad :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte