Sofie Rane

Sofie Rane

Sofie Rane är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Sofie Rane har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.7. Sofie Rane har haft 25 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 53 Läs vad Sofie Rane

2021-04-06
    Väl organiserad. Vi köpte bostadsrätt. All fungerade toppen. Fastighetsbyrån gav oss bra service.
    Tack så mycket Peter för fina ord! Sofie Rane
    2021-04-06
    Jag har köpt en bostadsrätt. Väldigt bra bemötande och bra service från mäklaren. Hon var även påläst och duktig vad gällde området.
    Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Halmstad.
    Tack Pia! Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad :) Sofie Rane
    2021-03-20
    Jag sålde en lägenhet på Vallås i Halmstad och fick direkt ett bra bemötande av Sofie. Under hela processen har hon varit lätt att få kontakt med och noga med information. I den avslutande delen - visning, budgivning och kontraktskrivning - hade vi tät kontakt och jag kände att jag hängde med på vad som hände.
    Eftersom jag aldrig sålt en bostad innan visste jag inte vad jag skulle förvänta mig, men hela affären har gått väldigt smidigt och jag är mycket nöjd.
    Tack för en fin Reco. Mycket trevligt att få hjälpa dig i denna process :) Sofie Rane
    • Centralt - Nissastrand
    2021-03-10
    Sofia skötte försäljningen av min pappas lgh och en bättre mäklare kunde jag inte hittat. Hon är tydlig, lyssnade in vad jag tyckte och allmänt proffsig. Lycka till med graviditeten Sonen med fullmakt/Claes
    Tack så mycket Claes för fint omdöme :) Sofie Rane
    2021-03-08
    Sofie är en mycket trevlig och lätt person att få förtroende för. Hon har återkopplat information till oss säljare snabbt och mycket proffsigt.
    Vi har med hennes hjälp sålt en bostadsrätt (HSB) på Vallås i Halmstad.
    Tack för fina ord. Mycket trevligt att få hjälpa er i denna process :) Sofie Rane
    2021-03-03
    Köpt en lägenhet av Sofie allt fungerade bra.
    Tack Margit! Hoppas du kommer trivas i din nya fina bostad :) Sofie Rane
    2021-02-03
    Köpt en bostadsrätt
    Upplevde mäklaren rätt oengagerad trots en snabb och okomplicerad affär.
    Tråkigt att ni fick den upplevelsen av mig. Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya fina bostad! Sofie Rane
    • Öster
    2021-01-04
    Köpte en bostadsrätt och hade en väldigt bra dialog o fick dessutom komma tidigare på visning.
    Kan rekomenderas
    Tack så mycket Fredrik för dina trevliga rader! Sofie Rane
  • Marianna S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Fyllinge
    2021-01-03
    Vi har köpt en bostadsrätt på Gäddvägen 71 i Halmstad. Bemötande var snällt och omtänksam. Sofie var engagerad och uppnått våra förväntningar kring hela affär.
    Hon var lätt tillgänglig när vi undrade någonting eller behövde hjälp, samt att hon var hjälpsam och mycket kunnig kring alla våra funderingar.
    Tack så mycket för en fin Reco. Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya bostad :) Sofie Rane
    • Centralt
    2020-11-23
    Jätteduktig mäklare som är flexibel och lösningsfokuserad. Supernöjda med våran nya lägenheten och med Sofies insats.
    Tack så mycket Serdar! Hoppas ni kommer att trivas i ert fina nya hem :) Sofie Rane