Försäljningar 2019-10 - 2020-09

41 omdömen om Sofie Rane

• Vi köpte en lägenhet som Sofie förmedlade. Hela processen, från Sofies bemötande vid visningen till genomförandet av ägarbytet, var professionellt och smidigt. Vi är väldigt nöjda.
    David S köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-10-01
    • 89.5 m²
    • Centralt - Nissastrand
    2020-10-01
  • Första gången jag säljer och Sofie Rane tog sig tid att förklara allt så att man verkligen förstår hur hela processen går till. Med Sofie som mäklare så har man inget kvar att önska.
    Erik Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-09-17
    • 59.5 m²
    • Centralt - Öster
    2020-09-17
    Stort nöje att fått guida dig genom detta! Tack för en fin Reco :)

Sofie Rane

• Jag har sålt min bostadsrätt med hjälp av Sofie. Hon har hela tiden hållit mig uppdaterad vad nästa steg blir och hur det går. Jag är supernöjd med bemötandet och all hjälp jag har fått.
    Therése S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-09-10
    • 50.0 m²
    2020-09-10
    Tack så mycket Therése för fina ord 😊

Sofie Rane

• Jag har köpt en 2:a och är jättenöjd med min mäklare! Hon va trevlig och hjälpsam innan under och efter köpet, så jag är jättenöjd!
    Ebba T köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-08-26
    • 50.5 m²
    2020-08-26
    Tack Ebba för fina ord. Hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet :)

Sofie Rane

• Vi har köpt en bostadsrätt, och har fått ett positivt och proffsigt bemötande, med snabb återkoppling och tålmodiga svar på våra frågor 😊👍.
    Ann-kristin E köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-08-10
    • 97.0 m²
    • Nissastrand
    2020-08-10
    Tack så mycket, hoppas att ni kommer trivas i er nya fina bostad :)

Sofie Rane

• Sofie har skött vår försäljning exemplariskt!
    Christian H sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-08-06
    • 94.0 m²
    2020-08-06
    Tack så mycket Christian för din Reco!

Sofie Rane

• Hjälpsam, pålitligt, professionellt, tålamod, kan absolut inte klaga! Det var min första köp av bostadsrätt i Sverige, och jag tänkte att det kommer att bli svårt, med lån, alla dokument, banktransfer, osv. men det gick jättesmidigt! Jag hade tidigare kontakt med några mäklaren i Polen, och det är 1000x skillnad i kvalitet! Jag var så positivt överraskad ! Kan bara säga tack Sofie!! :)
    Jakub P köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-07-28
    • 6:a
    • 130.0 m²
    • Oskarström
    2020-07-28
    Tack själv Jakub, mycket trevligt att samarbeta med er! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende :)

Sofie Rane

• Sålde min bostadsrätt genom Sofie som mäklare. Vi fick ett positivt och proffsigt bemötande genom hela processen och mäklaren uppfyllde de förväntningar vi hade. Vi ger Sofie högsta betyg !
    Fredrik C sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-06-25
    • 94.5 m²
    2020-06-25
    Tack så mycket Fredrik för en fin Reco!

Sofie Rane

• Jag har sålt en trerums lägenhet. Att bli bemött med sådan energi och iver att hjälpa var härligt. Jag hade lagom förväntning på denna försäljning, men resultatet överträffade mina önskemål. Sofie är en härlig person, hjälpsam och trygg att vara kund hos.
    Rutger P sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-06-10
    • 89.5 m²
    • Centralt - Galgberget
    2020-06-10
    Tack så jättemycket för fina ord och trevligt samarbete!

Sofie Rane

• Sofie har hjälp mig att sälja min bostadsrätt. Hon kan marknaden, är engagerad och bra på att återkoppla.
    Jan C sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Rane en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-06-01
    • 88.0 m²
    2020-06-01
    Tack så mycket Jan för trevlig ord :)