Charlotte Svensson

Charlotte Svensson

Charlotte Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Charlotte Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Charlotte Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.9. Charlotte Svensson har haft 17 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 27 Läs vad Charlotte Svensson

• sålde sitt hus med hjälp av Charlotte Svensson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Bergsgård
    2022-08-01 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Är kontaktbar hela tiden och hjälper snabbt till med de funderingar man har. Väldigt serviceinriktad.
    Vi ville ha en snabb försäljning. På grund av att bostadsmarknaden var riktigt trög vid tillfället så gick det inte så snabbt som vi hade hoppats på. Dock såldes huset till slut.
    I ”förhandlingsskedet” med potentiella köpare kunde Charlotte varit mer offensiv enligt vår mening.
    • Simlångsdalen
    2022-07-24 Verifierad kund
    Mycket professionell och trevlig. Tog sitt uppdrag på fullaste allvar och gav 100 % på arbetet. Hörde av sig ofta och informerade. Charlotte uppfyllde förväntningarna med råge. Så henne kan jag varmt rekommendera till andra.
    Tack för dom fina orden! Har varit väldigt kul och spännande att få hjälpa till med båda försäljningarna :) Vi utgjorde ett bra team! Njut av sommaren så ses vi på tillträdet :) Charlotte Svensson
  • köpte sitt hus med hjälp av Charlotte Svensson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Haverdal
    2022-07-02 Verifierad kund
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande! Mvh Christer och Eva-Britt Engström
    Tack själv Christer! Njut av sommaren så träffas vi snart för tillträde :) Charlotte Svensson
    • Furet
    2022-05-11 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande
    Trevlig
    Vi kan inte önska oss bättre
    Tack Jerry för dom fina orden! Har varit ett nöje att få hjälpa till med er försäljning. Vi hörs och laddar inför tillträdet :) Charlotte Svensson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Svensson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Centralt - Nissastrand
    2022-02-28 Verifierad kund
    Mycket duktig mäklare som agerar professionellt och alltid är behjälplig.
    Kan verkligen rekommendera Charlotte som mäklare
    Tack Olof för recensionen! Har varit kul att få hjälpa er med denna processen. Nu är det bara att invänta tillträdet! Vi hörs :) Charlotte Svensson
    • Vallås
    2021-12-02 Verifierad kund
    Bra bemötande, fick ett bra intryck direkt.
    Med tiden som gått har vi bara fått bättre o bättre känsla eftersom hennes information till oss varit jätte bra. Hennes beslut har varit extremt bra och gjort denna försäljningen till en succé. Har inte tvekat en sekund med henne bakom ratten och rekommenderar henne starkt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Svensson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Centralt
    2021-11-08 Verifierad kund
    Blev bra bemött.
    Hon var väldigt trevlig och berättade allt tydligt och lungt.
    👍🤗👍
    • Snöstorp
    2021-10-27 Verifierad kund
    Professionell mäklare. Var tydlig och bra på att ge snabb återkoppling under hela processen. Gav oss ett mycket trevligt bemötande! Rekommenderar henne starkt.
    Tack Besarta för recensionen! Var en kul process att få hjälpa er med och jag hoppas att er familj ska trivas. Vi ses på tillträdet /Mvh Charlotte Charlotte Svensson
    • Fyllinge
    2021-10-14 Verifierad kund
    Charlotte älskar sitt jobb, därför rekommenderar jag det varmt!
    Tack snälla för dom fina orden! Var kul att kunna hjälpa er i denna processen. Ha det så bra /Mvh Charlotte Charlotte Svensson
    • Fyllinge
    2021-10-07 Verifierad kund
    Vi kan starkt rekommendera Charlotte.
    Hon är mycket professionell ,tydlig i kommunikation och snabb i återkoppling.
    Tack Daniel för dom fina orden! Var så kul att få hjälpa er familj med detta. Vi ses på tillträdet /Mvh Charlotte Charlotte Svensson