Charlotte Svensson

Charlotte Svensson

Charlotte Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Charlotte Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Charlotte Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.9. Charlotte Svensson har haft 8 försäljningar sen 2021-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-03 - 2021-07

Läs vad 9 Läs vad Charlotte Svensson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Charlotte Svensson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Centralt - Öster
    2021-07-13
    Snabb, tillgänglig och tillmötesgående mäklare. Skötte vår försäljning med bravur!
    Kul att höra, var en fin försäljning! Vi hörs när tillträdet närmar sig. Önskar dig en trevlig sommar, Mvh Charlotte Charlotte Svensson
    • Frennarp
    2021-07-10
    Mäklaren Charlotte gjorde ett utmärkt jobb och vi är så nöjda med hennes bemötande och tydliga sätt att kommunicera varje del i affären på .Det kändes utomordentligt tryggt .//Birgit
    Tack för den fina recensionen! Har varit så trevligt att få arbeta ihop under denna processen. Vi hörs framöver! Mvh Charlotte Charlotte Svensson
    2021-06-21
    Väldigt påläst och intresserad. Har bra kännedom om området och har kunnat svara på alla våra frågor. Vi har bara fått bra bemötande av henne och har en positiv upplevelse kring vår försäljning. Vi kommer rekommendera Charlotte till andra så fort vi får chansen.
    Tack Emma för den fina recensionen! Har varit kul och spännande att få hjälpa er i denna processen. Ha det så bra så hörs vi, Mvh Charlotte Charlotte Svensson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Charlotte Svensson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2021-06-21
    Det var bra, det var väldigt stressad för som köpare att gå genom budgivning, men det var bra i slutet
    Hej Mayo, ja det var en spännande budgivning i detta fallet. Hoppas ni ska trivas när ni får tillgång till bostaden. Vi hörs, Mvh Charlotte Charlotte Svensson
    2021-06-21
    Alltid tillmötesgående, personlig och professionell. Lätt att kontakta och kan svara på alla frågor. Noggrann och vill att det ska bli bra för båda parter.
    Hej My, tack för en fin affär! Har varit kul att få hjälpa er familj. Nu inväntar vi bara tillträdet. vi hörs! Mvh Charlotte Charlotte Svensson
    • Centralt - Öster
    2021-06-19
    Professionell och mycket trevlig. mycket nöjd med henne!!!
    Hälsningar Jelena
    Tack Jelena, bara kul att kunna hjälpa till! Vi ses på tillträdet. Mvh Charlotte Charlotte Svensson
    2021-06-19
    Mäklaren hade god kunskap om närområdet. Mycket trevligt bemötande. Goda svar på frågor.
    Mycket mån om både säljare och köpare.
    Tack för dom fina orden! Har varit väldigt kul att få hjälpa er familj med detta :) Vi hörs framöver, Mvh Charlotte Charlotte Svensson
  • Jian J
    • Vallås
    2021-06-10
    Charlotte gjorde allt så professionellt och bra. Säljaren hade inte städat, lämnat saker, inte gett papper om besiktning etc. Vi som köpare behövde inte anstränga oss för Charlotte löste allt professionellt. En stökig affär men den blev smidig tack vare Charlottes insats! Lätt att prata med henne och mycket förståndig person. Rekommenderar denna mäklarinna och när vi säljer kommer vi garanterat höra av oss till Charlotte.
    • Vallås
    2021-05-19
    Charlotte sålde min femrumslägenhet. Vi klickade direkt jag och Charlotte. Hon höll mig hela tiden uppdaterad. Jag är super nöjd.
    Tack Emily för dom fina orden! Har varit ett nöje att arbeta ihop :) Charlotte Svensson