Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Halmstad Erling Miles
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 151 kunder tycker om Erling Miles

• Pakshan I köpte sin bostad med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt ett radhus.
    Erling bemötte oss väl, han verkade kunnig i objektet och det kändes väldigt tryggt med honom.
    Han har varit tillgänglig och ärlig i sina svar.

Vi uppskattar honom och är supernöjda att köpes gjordes via en trygg och uppriktig mäklare. Läs mer
    2018-12-10 Erling M svarar Pakshan I
    Hej Pakshan,
    Tack för det fina reco:t, kul att höra att ni känner er nöjda med husköpet. Hoppas verkligen ni kommer att stortrivas! Tveka inte att höra av er framöver om ni har några frågor eller funderingar. Mvh Erling
    Erling M gillar detta
  • Christer A sålde sin bostad med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har sålt ett radhus. Kontakterna med Erling var många då intresset förvånansvärt nog var svalt, kanske för att temperaturen i somras var hög. Jag upplevde att Erling arbetade hårt med de som visat intresse. Tyvärr fick han väldigt dålig respons. Våra många telefonkontakter var trevliga. Läs mer
    2018-12-07 Erling M svarar Christer A
    Hej Christer,
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett sånt fint omdöme. Vi håller kontakten kring deklarationen. Mvh Erling
  • Dennis N
    Dennis N sålde sin bostad med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Jag har både köpt & sålt fastighet med Erling som mäklare.
    Jag är enormt nöjd både som köpare & säljare. Man märker direkt att Erling har en enorm kompetens inom sin bransch samt att han lyckas sätta fingret på vad olika människor behöver för att känna sig trygga i affären. Känslan infinner sig direkt att man med stort förtroende kan låta Erling sköta uppdraget utan oro. Läs mer
    2018-12-05 Erling M svarar Dennis N
    Hej Dennis,
    Varmt tack för de fina orden och kul att höra att du känner dig nöjd med båda fastighetsaffärerna! Vi hörs efter jul och nyår gällande deklaration etc. Mvh Erling
  • Peter D
    Peter D skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har köpt och sålt flera fastigheter av fastighetsbyrån och Erling som varit mycket tillmötesgående och lösningsorienterad i genom hela processen. kan varm rekomendera både fasighetsbyrån och Erling Miles de har aldrig gjort mig besviken .. Läs mer
  • Tobias G skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köp av tomt i Haverdal

Utmärkt, trevligt och informativt bemötande genom hela processen

Transparent och tydlig genom hela budgivningsprocess

Väldigt tillgänglig trots semestertider Läs mer
  • Niklas E
    Niklas E sålde sin bostad med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Erling gav ett mycket bra bemötande inför försäljningen av våran gård, och arbetade mycket ambitiöst och profsssionellt från början till slut.
    Affären genomfördes mycket bra och smidigt
    Niklas E Läs mer
  • Maria Teresa M
    Maria Teresa M köpte sin bostad med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Har köpt en villa. Hela affären gick fort och smidig. Erling är en väldigt duktig mäklare, väldigt professionell och bra bemötande. Vi är nöjda med honom. Läs mer
  • Anna M köpte sin bostad med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sommarstuga.
    Jag blev välbemött och välinformerad. Erling var flexibel och hjälpsam igenom hela processen och gjorde det hela personligt och trevligt.
    Stort tack! Läs mer
  • Torgny B sålde sin bostad med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Sålt en stuga på östra stranden som jag köpt 4 år tidigare av samma mäklare

Högsta betyg vid båda dessa tillfällen Läs mer
  • Helena B köpte sin bostad med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köpt bostad via Erling som varit mycket tillmötesgående och lösningsorienterad i processen. Då han är en upptagen man var det dock ibland svårt att få svar på mail och telefonsamtal men det var inget som i slutändan ställde till det på något vis. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles