Erling Miles
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 195 Läs vad Erling Miles

• Anita K köpte sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-03-21

Erling övertalade mig att titta på denna fastighet som idag är mitt nya hem och ingen kan vara lyckligare än jag här. Att få leva i paradiset tack vare en superb mäklare på alla sätt 👊🏻 Läs mer
  • Khitam E sålde sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-03-21

Hertered
    Jag har sålt min sommarstuga,
    Blev bemött på ett positivt sätt och allt kändes bra. Mina förväntningar var och är höga och Mäklaren levde verkligen upp till det, samt att han var trovärdig samtidigt var han rak och ärlig mot mig.

Allt gick snabbt,smidigt och väldigt bra.
    jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Erik K sålde sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-03-05

Harplinge
    Fantastiskt bemötande och kunde inte ha gjort detta bättre.
    Mycket nöjd med allt. Läs mer
  • Sandra Z
    Sandra Z sålde sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-02-21

Oskarström
    Då vi äntligen lyckades sälja vårt hus, hjälpte ju han oss t.o.m att hitta rätta köparna, verkar det som... Då han ju gjort sitt jobb bra också!
    Erling verkar vara en god, öppen av sig och ärlig person, vilket länge varit betydelsefullt för mig. Vilket då även gjort att han övervunnit mina förväntningar, gott.
    Hoppas han fortsätter lika bra!

..(Vet ju att folk ej kan göra ALLT helt Utmärkt, ..vilket bara är positivt). Läs mer
  • Tomasz Z sålde sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-02-01

Oskarström
    Allt var toppen. Bäst mäklare någonsin. Rekommenderar. Läs mer
  • Bertil F sålde sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-12-18

Sålde en sommarstuga i Haverdal utanför Halmstad.
    En mycket kunnig och socialt kompetent mäklare!
    Jag ger mitt mer fullständiga omdöme till honom personligen.
    Vi är landsmän, han från Dalsland och jag från Bohuslän, så vi talar samma dialekt och känner därför en särskild samhörighet. Det gör förståelsen och kommunikationen ännu bättre.
    Hälsningar! Bertil Franck Läs mer
  • Stefan T köpte sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-12-04

Bergsgård
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • Pia F köpte sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-12-04

Östra Stranden
    Lätt att nå Erling vid frågor.
    Kunde boka in möten på helger och kvällar vilket vi uppskattade som bor en bit från Halmstad och har svårt att ta ledigt.
    Rekommenderar Erling som mäklare. Läs mer
  • Ulf B köpte sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-12-02

Sakligt korrekt, effektiv, positiv och vänlig. Läs mer
  • Jonathan R köpte sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-11-10

Gullbrandstorp
    Väldigt duktig mäklare, toppbetyg därefter! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles