Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Halmstad Erling Miles
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06

Läs vad 171 Läs vad Erling Miles

• Agneta R sålde sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-07-17

Oskarström
    Har sålt en villa i Oskarström. Erling är alltid tillgänlig och otroligt serviceminded. Läs mer
  • Agim A
    Agim A sålde sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-07-12

Brogård
    Professionell och lyhörd mäklare som lyssnade på våra önskemål men kom ändå med egna tips och råd. Alltid tillgänglig och ”höll oss i handen” genom hela affären. Erling trodde på affären hela tiden, därav vet vi vem vi kommer rekommendera och inte rekommendera till närstående som frågar. Tack för all hjälp Erling! Fam. Ahmeti Läs mer
  • Jonna A köpte sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-07-10

Östra Stranden
    Vi har köpt ett fritidshus, där har uppstått lite problem mellan oss och säljaren där Erling varit professionell och hjälpsam i den mån han har kunnat. Har alltid ett trevligt bemötande och är flexibel. Läs mer
  • Lennart B köpte sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-07-09

Alet
    Köpt bostad i Halmstad sommaren 2019 Läs mer
  • Anders Ö sålde sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-07-04

Oskarström
    Sålt villa.
    Engagerad! Positiv och kunnig. Läs mer
  • Julia H sålde sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-07-03

Erling har varit fantastisk under hela tiden som han hjälpt oss sälja vårat hus. Från första kontakt till avslutad försäljning har han hela tiden haft kontakt, varit trevlig och alltid professionell. En fantastisk mäklare! Läs mer
  • Rasmus M köpte sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-06-21

Påarp
    Vi köpte en villa i påarp, och Erling bemötte oss på ett helt fantastiskt vis. Mäklaren gjorde allt för att vi skulle känna oss så bekväma som möjligt.
    Tummen upp !! Läs mer
    2019-06-28 Erling M svarar Rasmus M
    Hej Rasmus,
    Det gläder mig att ni känner er nöjda med husköpet. Tveka inte att höra av er framöver om ni behöver hjälp med värdering eller liknande! Trevlig sommar, hälsningar Erling
    Erling M gillar detta
  • Ralf P
    Ralf P köpte sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-06-12

Kärleken
    Erling va glad och trevlig person som jag kan tänka mig hade många bollar igång samtidigt.

Eftersom det var vårt första köp av hus så saknar man ju väldigt mycket info om allt som är viktigt kring att köpa hus. Jag hade kanske önskar att det hade varit lite med detaljerat från både bankman och mäklare vad som bör göras, måste göras innan köpet ska avklaras.

Men allt har gått väldigt bra och jag själv har lärt mig väldigt mycket.

Tack.
    Med vänlig hälsning, Ralf Läs mer
    2019-06-13 Erling M svarar Ralf P
    Hej Ralf,
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme. Är tacksam för dina synpunkter och tar till mig av allt som kan få mig att förbättra kundupplevelsen. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus. Mvh Erling
    Erling M gillar detta
  • Åsa S sålde sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-05-07

Östra Stranden
    Erling har på ett fantastiskt sätt hjälpt oss sälja vårt fritidshus . Som tre ägare som sitter i tre olika städer, varav ingen av oss i Halmstad , har Erling skött hela försäljningen på ett mycket tryggt vis ! Rekommenderas varmt ! Läs mer
  • Lena J sålde sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-05-05

Östra Stranden
    Erling Miles fick i uppdrag att sälja ett fritidshus på Östra Stranden i Halmstad. Jag har inte själv träffat Miles, men uppfattar att han på ett professionellt sätt engagerat sig i försäljningen. Han verkar ha gjort rätt bedömning av prisläge och tid för försäljning. Informationen till oss kunder har fungerat bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles