Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Halmstad Erling Miles
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01

Läs vad 155 kunder tycker om Erling Miles

• Jarmo K sålde sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-02-14

6:a
    186m²
    Åled
    Vi sålde våran villa i Åled vi blev bra bemötta av Erling
    Han gjorde ett bra arbete inga bekymmer med något
    så han levde upp till våra förväntningar +mer
    allting flöt på bra så vi är väldigt nöjda Läs mer
  • Jerker B sålde sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-02-14

2:a
    26m²
    Östra Stranden
    Vi sålde en stuga på Östrastranden. Det gick smidigt och lätt vi fick ut vad vi hade tänkt oss för stugan. Läs mer
  • Mattias S köpte sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-02-13

7:a
    164m²
    Har både köpt och sålt villa ihop med Erling och ha inte någon gång känt sig dum för att fråga något!han har ställt upp o kommit med goda råd, vilket ioförsig e hans jobb men har träffat en del mäklare och där finns en hel del som inte gjort bra intryck på oss.han har bra koll på d han säljer och annars tar han reda på info👍 Läs mer
  • Glenn S sålde sitt hus med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-02-12

5:a
    168m²
    Gullbranna
    Vi har sålt en villa med hjälp av Erling.
    Professionellt bemötande från första stund. Stort kunnande med tydlig beskrivning.

Bara positivt från vår sida.

Vi skulle med glädje rekommendera Erling i framtiden. Läs mer
  • Pakshan I köpte sin bostad med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-12-10

Vi har köpt ett radhus.
    Erling bemötte oss väl, han verkade kunnig i objektet och det kändes väldigt tryggt med honom.
    Han har varit tillgänglig och ärlig i sina svar.

Vi uppskattar honom och är supernöjda att köpes gjordes via en trygg och uppriktig mäklare. Läs mer
    2018-12-10 Erling M svarar Pakshan I
    Hej Pakshan,
    Tack för det fina reco:t, kul att höra att ni känner er nöjda med husköpet. Hoppas verkligen ni kommer att stortrivas! Tveka inte att höra av er framöver om ni har några frågor eller funderingar. Mvh Erling
    Erling M gillar detta
  • Christer A sålde sin bostad med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-12-05

Jag har sålt ett radhus. Kontakterna med Erling var många då intresset förvånansvärt nog var svalt, kanske för att temperaturen i somras var hög. Jag upplevde att Erling arbetade hårt med de som visat intresse. Tyvärr fick han väldigt dålig respons. Våra många telefonkontakter var trevliga. Läs mer
    2018-12-07 Erling M svarar Christer A
    Hej Christer,
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett sånt fint omdöme. Vi håller kontakten kring deklarationen. Mvh Erling
  • Dennis N
    Dennis N sålde sin bostad med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-12-03

Jag har både köpt & sålt fastighet med Erling som mäklare.
    Jag är enormt nöjd både som köpare & säljare. Man märker direkt att Erling har en enorm kompetens inom sin bransch samt att han lyckas sätta fingret på vad olika människor behöver för att känna sig trygga i affären. Känslan infinner sig direkt att man med stort förtroende kan låta Erling sköta uppdraget utan oro. Läs mer
    2018-12-05 Erling M svarar Dennis N
    Hej Dennis,
    Varmt tack för de fina orden och kul att höra att du känner dig nöjd med båda fastighetsaffärerna! Vi hörs efter jul och nyår gällande deklaration etc. Mvh Erling
  • Peter D
    Peter D skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-10-31

Har köpt och sålt flera fastigheter av fastighetsbyrån och Erling som varit mycket tillmötesgående och lösningsorienterad i genom hela processen. kan varm rekomendera både fasighetsbyrån och Erling Miles de har aldrig gjort mig besviken .. Läs mer
  • Tobias G skrev om Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-10-06

Köp av tomt i Haverdal

Utmärkt, trevligt och informativt bemötande genom hela processen

Transparent och tydlig genom hela budgivningsprocess

Väldigt tillgänglig trots semestertider Läs mer
  • Niklas E
    Niklas E sålde sin bostad med hjälp av Erling Miles en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-09-30

Erling gav ett mycket bra bemötande inför försäljningen av våran gård, och arbetade mycket ambitiöst och profsssionellt från början till slut.
    Affären genomfördes mycket bra och smidigt
    Niklas E Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad