Heléne Thornberg

Heléne Thornberg

Heléne Thornberg är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Heléne Thornberg har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Heléne Thornberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-08 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.7. Heléne Thornberg har haft 24 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med at jobba som mäklare är att få träffa så mycket människor och få vara del av deras stora affär i livet. Se lyckan hos både köpare och säljare.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är lugn och engagerad mäklare som vill hjälpa till med en trygg och säker affär. Min kunskap och erfarenhet ska värderas högt.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag såklart med familj och vänner. Att förgylla livet med saker som gör mig glad är viktigt. Musik ligger mig varmt om hjärtat och jag utövar musik i olika former

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 50 Läs vad Heléne Thornberg

• sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Skedala
    2022-08-31 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande från dag ett till klar affär. Lyhörd så båda parter blir nöjda. Jag kommer rekommendera Helene.
  • köpte sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Skedala
    2022-08-26 Verifierad kund
    Hon kändes väldigt positivt, härlig utstrålning och förklarad bra detaljer.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött
    Hon levde upp till våra förväntningar
    Riktigt bra kontakt med mäklaren
  • Yll R
    sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Gullbranna
    2022-06-17 Verifierad kund
    Anträffbar hela tiden. Hjälpte oss med en smidig affär som vi efterfrågade.
    • Påarp
    2022-06-10 Verifierad kund
    Helene Thornberg har varit lätt att ha att göra med. Vi är mycket belåtna med försäljningen, som skett på ett positivt och smidigt sätt.
    • Åled
    2022-05-16 Verifierad kund
    Helen gjorde vår försäljning av huset till en bekymmersfri historia. Hon har mkt goda kunskaper i området där huset således. Professionellt och glatt bemötande vid varje möte. Återkopplade snabbt vid frågor. Jag kommer gärna köpa el sälja hus igen med Helens hjälp.
    Så glad att du känner så. Att ni får en bekymmersfri försäljning är ett mål i mitt arbete. Hjälper gärna till igen om det behövs. Heléne Thornberg
    • Centralt-nyatorp
    2022-04-03 Verifierad kund
    Helene är duktig och påläst och bryr sig om kunden
    Tack för omdömet. Skönt att du hittat ett nytt hus också. Heléne Thornberg
    2022-03-10 Verifierad kund
    Heléne var bra förberedd, hjälpsam och snabb på att svara på alla möjliga och omöjliga frågor.

Dessutom är hon en trevlig person som jag gärna har med mig under hela processen med att köpa en bostad.
    Tack Mikael. Känns skönt att jag ni vill ha med mig i processen. Ni kommer trivas så bra i ert nya hus. Heléne Thornberg
    2022-03-07 Verifierad kund
    Trevlig mäklare, som till skillnad från sina mer balla kollegor, kändes uppriktigt intresserad av hjälpa oss och inte bara sugen på att tjäna egna pengar.
    Hade bra råd att ge oss inför fotografering och visning, men också lyhörd inför våra behov och synpunkter. Lätt att kommunicera med.
    Budgivningen blev lite lam utifrån våra förväntningar som byggde på mäklarens återkoppling efter visningen.
    Men vi är nöjda med slutresultatet.
    Tack Viveka. Känns bra att ni är glada för slutresultatet. Det va så roligt att få hjälpa er att hitta en ny ägare till ert fina hus. Heléne Thornberg
    2022-03-07 Verifierad kund
    En trevlig och balanserad person. Gjorde det hon sade att hon skulle göra. Ger ett lugnt och sansat intryck.
    Tack för det. Jag är så glad att ni känner er nöjda. Heléne Thornberg