Läs vad 22 Läs vad Heléne Thornberg

• 2020-12-26
    Vi har sålt vårt hus i Gullbranna och jag
    Tycker vi har fått ett tryggt och mycket
    Trevligt mottagande av Helen. Jag hade
    Inte väntat mej att få huset sålt så fort
    Så där gjorde Helen ett väldigt gott jobb.
    Vi är väldigt nöjda med hela konceptet
    Som vi mötte på Fastighetsbyrån.
    Vi är mycket nöjda.
    Mona J
    • 157.0 m²
    • Gullbranna
    sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tack Mona för ditt omdöme. Så skönt att höra att ni är nöjda, det känns viktigt för mig. / Heléne

• 2020-10-07
    Heléne was very nice, always available and very helpful!
    Sebastien B
    • Haverdal
    köpte en tomt med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
  • 2020-07-29
    Kompetent och med stor servicekänsla hjälpte hon oss att sälja vår 70-talsvilla.
    Margit K
    • 161.0 m²
    • Gullbranna
    sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tack, skönt att ni känner så. Ett superfint hus so ni har sålt. Tror ni kommer få det jätte bra i ert nya boende.

• 2020-05-13
    Vi köpte ett fritidshus i Halmstad. Hon va slarvig och kändes inte som hon hade ordning på allt. Vi tyckte att hon gav oss lite fel information, det kom till kostnader osv .
    Emma S
    • 22.0 m²
    • Östra Stranden
    köpte sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hej Emma Såklart tråkigt att du känner så. Hoppas du och din familj kommer trivas bra i ert Fritidshus. MVH Heléne Thornberg

• 2020-04-14
    Uppdraget har gällt ett friridhus på Östra stranden i Halmstad.
    Helene har genomfört uppdraget på ett mycket bra sätt och tagit väl hand om marknadsföringen och de problem som har uppstått under budgivningen.
    Tryggve T
    • 22.0 m²
    • Östra Stranden
    sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tacksam för att du känner dig nöjd och att vi fick rätsida på allt. Med Vänliga Hälsningar Heléne Thornberg

• 2020-04-09
    Fantastiskt fin hjälp med att sälja huset. Empatiskt, hjälpsam och med ett proffsigt bemötande så är huset nu sålt. Alla frågor som uppstår på vägen fick vi svar på lekande lätt och allt har flutit på efter hand. Kan varmt rekommendera Helene.
    Caroline N
    • 140.0 m²
    • Åled
    Tack för de fina orden. Skönt att ni är nöjda. Mvh Heléne Thornberg

• 2020-04-03
    Köpt ett radhus där affären gick smidigt och lätt.
    Vi kommer trivas jätte bra!
    Rebecca J
    • 94.0 m²
    • Kärleken
    Ni kommer trivas super bra. / Heléne Thornberg

• 2020-02-26
    Har nyligen köpt ett hus i Getinge och då var det Helene Thornberg som mäklare. Hon var ganska duktig och lätt att ta kontakt med, svarade snabbt och försökte lösa visningar ganska snabbare. En stort tack från en nöjd kund. Med vänlig hälsning Ahmad Yama
    Ahmad Y
    • 121.0 m²
    • Getinge
    köpte sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tack, vad glad jag blir att ni är nöjda. Ni har köpt ett fint hus och jag hoppas ni kommer trivas bra. Med vänlig hälsning, Heléne Thornberg

• 2019-12-21
    Mycket bra,ställde upp på tider som passade oss
    Lars O
    • 102.0 m²
    • Mickedala
    Tack. Trevligt att ni uppskatta mitt arbete. MVH Heléne

• 2019-12-08
    Helene har gjort ett bra jobb. Hon har varit tydlig i alla skeden av processen. Hon har även känts engagerad i båda fallen där vi varit köpare resp. säljare.
    Joacim G
    • 105.0 m²
    • Kärleken
    köpte sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Tack Joacim för de fina orden. Det är ett nöje att få följa er i denna köp och sälprocess. Ni sålde ett fint hus och har även köpt ett fantastiskt fint hus. MVH Heléne

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte