Heléne Thornberg

Heléne Thornberg

Heléne Thornberg är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

och har varit registrerad mäklare sedan 2011. Heléne Thornberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 20 omdömen sedan 2015-08-11. Heléne Thornberg har haft 20 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 65% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med at jobba som mäklare är att få träffa så mycket människor och få vara del av deras stora affär i livet. Se lyckan hos både köpare och säljare.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är lugn och engagerad mäklare som vill hjälpa till med en trygg och säker affär. Min kunskap och erfarenhet ska värderas högt.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag såklart med familj och vänner. Att förgylla livet med saker som gör mig glad är viktigt. Musik ligger mig varmt om hjärtat och jag utövar musik i olika former
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

20 omdömen om Heléne Thornberg

• Kompetent och med stor servicekänsla hjälpte hon oss att sälja vår 70-talsvilla.
    Margit K sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-07-29
    • 161.0 m²
    • Gullbranna
    2020-07-29
    Tack, skönt att ni känner så. Ett superfint hus so ni har sålt. Tror ni kommer få det jätte bra i ert nya boende.

Heléne T

• Vi köpte ett fritidshus i Halmstad. Hon va slarvig och kändes inte som hon hade ordning på allt. Vi tyckte att hon gav oss lite fel information, det kom till kostnader osv .
    Emma S köpte sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-05-13
    • 22.0 m²
    2020-05-13
    Hej Emma Såklart tråkigt att du känner så. Hoppas du och din familj kommer trivas bra i ert Fritidshus. MVH Heléne Thornberg

Heléne T

• Uppdraget har gällt ett friridhus på Östra stranden i Halmstad. Helene har genomfört uppdraget på ett mycket bra sätt och tagit väl hand om marknadsföringen och de problem som har uppstått under budgivningen.
    Tryggve T sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-04-14
    • 22.0 m²
    2020-04-14
    Tacksam för att du känner dig nöjd och att vi fick rätsida på allt. Med Vänliga Hälsningar Heléne Thornberg

Heléne T

• Fantastiskt fin hjälp med att sälja huset. Empatiskt, hjälpsam och med ett proffsigt bemötande så är huset nu sålt. Alla frågor som uppstår på vägen fick vi svar på lekande lätt och allt har flutit på efter hand. Kan varmt rekommendera Helene.
    Caroline N sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-04-09
    • 140.0 m²
    • Åled
    2020-04-09
    Tack för de fina orden. Skönt att ni är nöjda. Mvh Heléne Thornberg

Heléne T

• Köpt ett radhus där affären gick smidigt och lätt. Vi kommer trivas jätte bra!
    Rebecca J köpte sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-04-03
    • 94.0 m²
    • Kärleken
    2020-04-03
    Ni kommer trivas super bra. / Heléne Thornberg

Heléne T

• Har nyligen köpt ett hus i Getinge och då var det Helene Thornberg som mäklare. Hon var ganska duktig och lätt att ta kontakt med, svarade snabbt och försökte lösa visningar ganska snabbare. En stort tack från en nöjd kund. Med vänlig hälsning Ahmad Yama
    Ahmad Y köpte sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-02-26
    • 121.0 m²
    • Getinge
    2020-02-26
    Tack, vad glad jag blir att ni är nöjda. Ni har köpt ett fint hus och jag hoppas ni kommer trivas bra. Med vänlig hälsning, Heléne Thornberg

Heléne T

• Mycket bra,ställde upp på tider som passade oss
    Lars O köpte sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2019-12-21
    • 102.0 m²
    • Mickedala
    2019-12-21
    Tack. Trevligt att ni uppskatta mitt arbete. MVH Heléne

Heléne T

• Helene har gjort ett bra jobb. Hon har varit tydlig i alla skeden av processen. Hon har även känts engagerad i båda fallen där vi varit köpare resp. säljare.
    Joacim G köpte sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2019-12-08
    • 105.0 m²
    • Kärleken
    2019-12-08
    Tack Joacim för de fina orden. Det är ett nöje att få följa er i denna köp och sälprocess. Ni sålde ett fint hus och har även köpt ett fantastiskt fint hus. MVH Heléne

Heléne T

• Sålt fritidshus på Östra Stranden Blev bemött positivt och professionellt och väldigt trevligt. Förväntade att få mitt hus sålt till ett bra pris och det blev en bra bit över förväntningarna. En bra upplevelse, blev välinformerad under hela processen.
    Roger H
    Roger H sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • 32.0 m²
    2019-09-20
    Tack Roger. Blir så glad när jag läser att du uppskattat mitt bemötande. MVH Heléne Thornberg

Heléne T

• Helene gör ett kanon jobb noga å säker på sitt jobb. Sålde ett hus åt mig mycket nöjd med henne.
    Mattias E
    Mattias E sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • 134.0 m²
    • Oskarström
    2019-09-20
    Så härligt att höra att du känner dig mycket nöjd, det var mitt mål. MVH Heléne Thornberg