Heléne Thornberg är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Heléne Thornberg har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Heléne Thornberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-08 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.6. Heléne Thornberg har haft 21 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med at jobba som mäklare är att få träffa så mycket människor och få vara del av deras stora affär i livet. Se lyckan hos både köpare och säljare.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är lugn och engagerad mäklare som vill hjälpa till med en trygg och säker affär. Min kunskap och erfarenhet ska värderas högt.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag såklart med familj och vänner. Att förgylla livet med saker som gör mig glad är viktigt. Musik ligger mig varmt om hjärtat och jag utövar musik i olika former

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 32 Läs vad Heléne Thornberg

• sålde sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Centralt - Öster
    2021-09-18
    VI upplever att vi blev mycket proffsigt och vänligt bemötta av Heléne, vi hade höga förväntningar och dem uppfylldes.
    Hela bostadsaffären gick mycket smidigt och vi kunde inte önska oss något mer.
    Vi skulle varmt rekommndera Heléne till andra, samt även kontakta henne själva vid en ev. framtida försäljning.

Jonas och Sabina
    • Åled
    2021-06-16
    Helene en glad positiv person som skapar förtroende, hon har stor erfarenhet av husförsäljningar med allt av det som det innebär. Visningarna gick perfekt med lagom tempo. Vi har hela tiden fått löpande information under hela försäljningen via sms och telefon.
    Sammanfattning är att vi kan rekommendera Helene till alla husförsäljningar. Hon har kunskap och trygghet och det är viktigt både för säljaren och köparen. Hon får ett stort JAAAAA.
    Tack för detta omdöme. Så skönt att ni känner er trygga genom er försäljning.
    Vänliga Hälsningar Heléne Thornberg
    Heléne Thornberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Villshärad
    2021-06-11
    Öppen, trevlig och flexibel. Helene var alltid lätt att få tag i och villig att ställa upp.
    • Oskarström
    2021-06-10
    Väldigt trevlig och proffsig. Kändes väldigt bra att ha med henne att göra.
    • Steninge
    2021-05-10
    Hej, redan första gången vi mötte Helene på en visning så gav hon ett mycket bra intryck. Hon var trevlig utan att vara påstridig och svarade bra på alla frågor. Vi fick ett så pass gott intryck att vi valde att ringa Helene när vi bestämde oss för att sälja vår villa, efter att ha pratat med ett antal andra mäklare som vi kände var mer intresserade av att bara sälja vårt hus än att hjälpa oss hitta ett nytt.

Helene har hela tiden varit superbra, trygg och framförallt så känns det som om hon bryr sig på riktigt om att det ska bli bra både för oss som säljare och för köparen. Dessutom är vi säkra på att hon kommer hjälpa oss hitta vårt nya boende.

Vi rekommenderar Helene varmt!
    Hej
    Är så glad att va med på er resa. Vi kommer ro den i hamn så småningom.
    Tack för omdömet
    Vänliga Hälsningar Heléne Thornberg
    • Östra Stranden
    2021-03-20
    Vi tycker bra om Helen. Hon är mycket ambitiös, trevlig och lättsam. Vi kan rekommendera henne. Stugan såldes på några timmar.
    • Gullbranna
    2021-03-10
    Heléne tipsade oss om ett hus i området där vi tidigare varit på visningar och vi är enormt tacksamma över att hon tänkte på oss när objektet låg som ”på gång”. När vi såg huset kände vi direkt att det var där vi ville bo. Hon löste allting snabbt och smidigt, både visning och själva affären. Vi är mycket nöjda, både med husköpet och med Heléne och kan varmt rekommendera henne!☺️
    2021-02-19
    Sålt en villa
    Helen har varit mycket professionellt och varit lätt att samarbeta med
    Kännt oss trygga med henne och kommer absolut att rekommendera vidare
    Tack!
    Jag hoppas att jag snart får träffa er igen i ert nya boende.

Med Vänliga Hälsningar Heléne Thornberg
    Heléne Thornberg
  • köpte en tomt med hjälp av Heléne Thornberg en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2021-02-17
    Vi har köpt en tomt.
    Har alltid bemöts på bästa sätt, alltid bra återkoppling och besked.
    Helen har alltid levt upp till våra förväntningar.

Upplevelsen har väldigt bra även med frågor och problem runt om kring fastighetsaffären t.ex bank, kontakt med kommunen m.m.

Har hela tiden känts lugnt och bra.
    Det är så roligt att få va med på er resa. Så kul att det ordna sig för er.
    Vi hörs av framöver.

Med Vänliga Hälsningar Heléne Thornberg
    • Trönninge
    2021-01-20
    Väldigt trevligt väldigt tacksam mycket positiv person mycket social det är en av de bästa som jag träffat någon !
    👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼😊
    hälsa jättemycket från mig och min familj!
    Tack Rrahman. Det va väldigt fina ord. Jag blir mycket glad att läsa ert omdöme om mig.
    Jag hoppas ni kommer få det bra i huset.