Läs vad 192 Läs vad Evelina Johansson

• 2020-12-16
    Evelina hjälpte oss sälja vår bostadsrätt, vi kändes oss trygga genom hela affären då Evelina hade stenkoll på varenda detalj!
    Anna B
    • 70.0 m²
    • Centralt - Öster
    sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
  • 2020-12-14
    Sålt vår bostad med Evelina. En mycket kompetent och serviceinriktad mäklare. Alltid tillgänglig! Tack för att du levde upp till våra förväntningar och lite till. Rekommenderas varmt!
    Valmir A
    • 70.0 m²
  • 2020-03-04
    Vi köpte en lägenhet som första gången visades av Evelina med kort varsel utanför ordinarie visning - en bra början - på ett lite
    annorlunda förfarande än vanligt , skulle det visa sig !
    Evelina ställde väl upp med all nödvändig hjälp så att vi som kund
    kunde handskas med våra oförutsedda problem.
    Problem som förde med sig åtskilliga mail o. telefon samtal som
    bemöttes varje gång med vänlighet och engagemang .
    Så - - bara att rekommendera - - !
    MvH.
    Willy
    Willy M
    • 108.0 m²
    • Frösakull
    köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Hej! Tack för fina ord och en härlig recension! Hoppas nu ni skall kunna njuta i er nya bostad. Den är superfin :) Återigen tack, mvh evelina

• 2020-02-20
    Försäljning av BR Pålsbovägen 2 Halmstad

Evelina Johansson har alltid ett mycket gott o vänligt
    bemötande. Återkommer alltid snabbt med korrekt svar på
    alla frågor.

Mäklaren levde helt klart upp till alla förväntningar som jag hade.

Jag kan helt klart rekommendera Evelina Johansson till nya kunder.

mvh Greger Lindquist
    Greger L
    • 63.0 m²
    • Pålsbo
    Hej! Tack Greger, dina ord värmer! Trevligt att göra affärer med dig :)

• 2020-02-10
    Nöjd. Fanns till hands i ur och skur för att besvara frågor och ta hand om ärenden. Trevligt och respektfullt bemötande. Hade svar på det mesta (om inte allt?).
    Henrik B
    • 63.0 m²
    • Pålsbo
    Tack Henrik! Hoppas du nu kommer trivas i din bostad, hojta till när du är klar :) alltid kul att se hur det blev!

• 2020-01-27
    Bostadsrätt sålt underbart bemötande och proffsigt
    Att få sålt till rätt person
    Rekommenderar denna mäklaren till alla underbar proffsigt
    Monica J
    • 82.5 m²
    • Kvibille
    Tack ska ni ha, det är alltid en fröjd att arbeta ihop med er!

• 2020-01-20
    Evelina hjälpte mig genomföra affären på ett smidigt sätt och jag är väldigt nöjd med slutresultatet av affären.
    William R
    • 1:a
    • 36.0 m²
    • Söder
    Tack William! Nu har vi tillträdet kvar!

• 2020-01-13
    Hon har sålt vår lägenhet till största belåtenhet. Evelina är en duktig och trevlig person. Mycket nöjda.
    Jörgen A
    • 66.0 m²
    • Vallås
    Tack familjen Ahlqvist, alltid en fröjd att få arbeta ihop med er. Man trivs i ert sällskap :)

• 2020-01-13
    Jag har sålt min lägenhet, en enrummare, i Halmstad. Jag köpte även lägenheten av samma mäklare för fyra år sedan och anledningen till att jag valde just evelina som mäklare är på grund av att jag känner en stor tillit till henne samt att hon har stor kunskap kring försäljning av dessa typer av lägenheter. Jag kände mig trygg i att Evelina kunde erbjuda den stöd jag behövde och såg på försäljningen som ett partnerskap. Vi sålde lägenheten tillsammans. Evelina är en fantastisk fastighetsmäklare och hade jag haft möjlighet att använda henne under mitt nästa bostadsköp hade jag gjort det.
    Louise D
    • 1:a
    • 48.5 m²
    • Centralt - Öster
    Tack Louise! Det värmer med så fina rader. Det är alltid lika tacksamt att få hjälpa en köpare som sedan blir säljare :) Fantastiskt kul att fått följa er! Lycka nu till med nya äventyr!

• 2019-12-02
    Evelina var fantastisk! Och hon hjälpe oss slå överlägset rekord i föreningen när vi sålde.
    Daniel L
    • 74.0 m²
    • Trönninge
    Tack Daniel! Det har varit så kul att att få hjälpa er :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte