Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Halmstad Evelina Johansson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11

Läs vad 143 kunder tycker om Evelina Johansson

• Grethe E sålde sin bostad med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Mycket kunnig o saklig. Har alltid varit lätt att få återkoppling med Läs mer
  • Albert K sålde sin bostad med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Superduktig och trevlig tjej. Är jättenöjd med Evelina. Läs mer
  • Johan F sålde sin bostad med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina har lyssnat på våra önskemål och varit behjälplig på både ett arbetsmässigt men samtidigt på ett personligt plan.
    Vi är nöjda med Evelina som mäklare. Läs mer
  • Ronja A sålde sin bostad med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina har varit över förväntningarna! Hjälpte oss att komma igång snabbt & hjälpte oss hålla hoppet uppe om att bostaden skulle bli såld snabbt. Vilket den blev!
    Tack för hjälpen! Läs mer
  • Freddie S sålde sin bostad med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Både köpt & sålt med hjälp av Evelina.
    bra bemötande & kontakt vid både köpet som vid försäljningen.

Tackar för din hjälp 😊 Läs mer
  • Christina H sålde sin bostad med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    En mycket trevlig, kunnig och påläst mäklare.
    Vi har både köpt och sålt med henne som mäklare och man får ett bra förtroende för henne. Läs mer
    2018-10-12 Evelina J svarar Christina H
    Tack Christina! Det är alltid roligt att få behålla köparkunder även som säljarkunder! Mvh Evelina :)
  • Petre D köpte sin bostad med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Vi har köpt ett bostadsrätt, och vi är mycket nöjda av Evelina Johanssons prestation Läs mer
    2018-09-18 Evelina J svarar Petre D
    Trevligt att ni tog er tid att svara på detta :) Tack tack!
  • Mirza S sålde sin bostad med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Evelina uppfyllde samtliga av våra förväntningar. Tack! Läs mer
    2018-09-18 Evelina J svarar Mirza S
    Tack Mirza, snart ses vi för tillträde. :)
  • Leif T
    Leif T köpte sin bostad med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Köper bostadsfastighet. Säljer villa.
    Mycket tillfredsställande
    Mycket höga vilket hon levde upp till mer än väl. Läs mer
    2018-09-18 Evelina J svarar Leif T
    Tack tack :) Snart ses vi för tillträde!
  • Lars-olof S sålde sin bostad med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    Försäljning av bostadsrätt, ett rum och kök.
    Pigg, glad, energisk och tillgänglig mäklare som kändes mycket kunnig, trygg och levde upp till alla förväntningar.
    Kommer absolut att rekommendera henne. Läs mer
    2018-09-18 Evelina J svarar Lars-olof S
    Tack för en mycket trevlig kommentar. Det glädjer mig att ni uppfattade mig så och att ni gillade jobbet. Det var trevligt och enkelt att arbeta ihop med er med, då brukar det bli bra! :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles