Evelina Johansson

Evelina Johansson

Evelina Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Evelina Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Evelina Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 212 omdömen med ett betyg på 4.7. Evelina Johansson har haft 36 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 212 Läs vad Evelina Johansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2021-07-23
    Jättetrevlig och lätttillgänglig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2021-07-23
    Väl bemöt, Hon är väldigt trevligt
    • Centralt
    2021-07-10
    En mycket trevlig och duktig mäklare! Mycket bra bedömning om värdet på fastigheten och var alltid tillgänglig!

Carol
    2021-07-02
    Hon var väldigt trevlig och hjälpsam gentemot oss som aldrig köpt bostad innan. Processen var väldigt enkelt och straight forward och har vi haft frågor har hon inte dröjt med svar. Inget har varit särskilt komplicerat. Supertrevlig och glad person som jag hade rekommenderat till alla.
    2021-07-02
    Bra bemötande. Snabb respons och tydliga förklaringar
    2021-06-08
    Sålt en lägenhet . Fick kanon hjälp av Evelina. Kan varmt rekommendera .
  • Louise J
    2021-06-07
    Jag har både köpt och sålt bostadsrätter med Evelinas hjälp.
    Hon är mycket kunnig och proffsig på sitt jobb. Är fantastisk med både säljare och köpare. Förklarar på ett lätt och förståligt sätt. Avslutar affärerna snabbt och lätt.
    Evelina har mycket bra kontakt med kunderna både via telefon eller Mail. Lätt att nå om man har frågor. Evelina är toppen.
    • Nissastrand
    2021-06-07
    - Har sålt en bostadsrättslägenhet.
    - En positiv och trevlig mäklare.
    - Jag hade förväntat mig en rutinerad mäklare och hon var erfaren och duktig mäklare
    - Affären var proffsig med en kunnig mäklare som slutade i ett mycket bra pris.
    • Söder
    2021-06-05
    Vi köpte vår drömlägenhet på Söderkaj i Halmstad av Evelina och vi kunde inte varit mer nöjda!
    Fantastiskt bemötande, bra kommunikation och vi kände oss väldigt trygga genom hela köpprocessen.
    • Nissastrand
    2021-06-05
    Evelina var behjälplig när vi skrev köpekontrakt på vårt nya boende och redan där var hon hon saklig och lugn.
    När hon sedan skulle sälja nuvarande boende var hon också lugn och saklig och kunde förklara hur hon tänkte på ett bra sätt. Hon var också väldigt inlyssnande och förde hela tiden en dialog med oss som gjorde oss delaktiga i processen. Evelina är väldigt proffsig och ändå personlig och har kunnat lugna mig ;-) när jag stirrade till det. Evelina är värd all eloge!!