Evelina Johansson

Evelina Johansson

Evelina Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Evelina Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-06. Evelina Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-09 och har fått 239 omdömen med ett betyg på 4.7. Evelina Johansson har haft 46 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 239 Läs vad Evelina Johansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Vallås
    2022-08-08 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och jag har fått svar på alla mina frågor hela tiden detta trots att hon har haft semester. Har inte haft kontakt med mäklare tidigare, hela upplägget från start till kontraktsskrivning har varit utmärkt.
    • Östergård
    2022-06-29 Verifierad kund
    Evelina var mycket professionell, trevlig och sakligt tillmötesgående. Fanns alltid till hands för frågor och gjorde ett snabbt och bra medlarjobb när vi kom så långt att vi hade bestämt oss.
    Vid kontraktsskrivning fungerade det som förväntat, professionellt och helt utan komplikationer eller frågetecken.
    Evelina är en mycket kompetent mäklare som jag gärna kommer använda i fortsättningen också!
    • Centralt
    2022-06-22 Verifierad kund
    Evelina var en trevlig och bra mäklare som kunde svar på alla frågor om bostaden.
    fick väldigt bra service från henne vid köpet av lägenheten. Så det kändes tryckt vid köpet.
    Jag har inga negativt att påpeka på Evelina som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Östra Förstaden
    2022-05-30 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött och fick en snabb återkoppling
    2022-04-29 Verifierad kund
    Evelina har genom hela processen varit behjälplig i alla typer av frågor och funderingar som jag haft. Har aldrig känt att jag behövt vänta på ett svar. Hon hjälpte även till med medling mellan köpare och säljare på ett mycket bra sätt.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Glad, hjälpsam och professionell
    2022-04-10 Verifierad kund
    Professionell och väldigt trevligt bemötande.
    Gick igenom avtalet med oss och beskrev olika delar i avtalet som vi hade svårt att förstå vad de va själva, svarade bra och utförligt på alla våra frågor som vi hade!

Tack!
    2022-04-08 Verifierad kund
    Glatt och trevligt bemötande! En bra och tydlig genomgång av papperna och allt som ska ske. Vi är mycket nöjda!
  • FITIM A
    • Vallås
    2022-04-02 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande. Kunnig och visar ett genuint intresse för att få till den bästa affären för alla parter.
    2022-03-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och engagerad. Enkel och smidig kommunikation. Vi är mycket nöjda med affären och rekommenderar Evelina starkt! :)