Evelina Johansson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03

Läs vad 190 Läs vad Evelina Johansson

• Willy M köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-03-04

Frösakull
    Vi köpte en lägenhet som första gången visades av Evelina med kort varsel utanför ordinarie visning - en bra början - på ett lite
    annorlunda förfarande än vanligt , skulle det visa sig !
    Evelina ställde väl upp med all nödvändig hjälp så att vi som kund
    kunde handskas med våra oförutsedda problem.
    Problem som förde med sig åtskilliga mail o. telefon samtal som
    bemöttes varje gång med vänlighet och engagemang .
    Så - - bara att rekommendera - - !
    MvH.
    Willy Läs mer
    2020-03-05 Evelina J svarar Willy M
    Hej! Tack för fina ord och en härlig recension! Hoppas nu ni skall kunna njuta i er nya bostad. Den är superfin :) Återigen tack, mvh evelina
  • Greger L sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-02-20

Pålsbo
    Försäljning av BR Pålsbovägen 2 Halmstad

Evelina Johansson har alltid ett mycket gott o vänligt
    bemötande. Återkommer alltid snabbt med korrekt svar på
    alla frågor.

Mäklaren levde helt klart upp till alla förväntningar som jag hade.

Jag kan helt klart rekommendera Evelina Johansson till nya kunder.

mvh Greger Lindquist Läs mer
    2020-03-02 Evelina J svarar Greger L
    Hej! Tack Greger, dina ord värmer! Trevligt att göra affärer med dig :)
  • Henrik B köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-02-10

Pålsbo
    Nöjd. Fanns till hands i ur och skur för att besvara frågor och ta hand om ärenden. Trevligt och respektfullt bemötande. Hade svar på det mesta (om inte allt?). Läs mer
    2020-03-02 Evelina J svarar Henrik B
    Tack Henrik! Hoppas du nu kommer trivas i din bostad, hojta till när du är klar :) alltid kul att se hur det blev!
  • Monica J sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-01-27

Kvibille
    Bostadsrätt sålt underbart bemötande och proffsigt
    Att få sålt till rätt person
    Rekommenderar denna mäklaren till alla underbar proffsigt Läs mer
    2020-01-31 Evelina J svarar Monica J
    Tack ska ni ha, det är alltid en fröjd att arbeta ihop med er!
  • William R sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-01-20

Söder
    Evelina hjälpte mig genomföra affären på ett smidigt sätt och jag är väldigt nöjd med slutresultatet av affären. Läs mer
    2020-01-31 Evelina J svarar William R
    Tack William! Nu har vi tillträdet kvar!
  • Jörgen A sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-01-13

Vallås
    Hon har sålt vår lägenhet till största belåtenhet. Evelina är en duktig och trevlig person. Mycket nöjda. Läs mer
    2020-01-31 Evelina J svarar Jörgen A
    Tack familjen Ahlqvist, alltid en fröjd att få arbeta ihop med er. Man trivs i ert sällskap :)
  • Louise D sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-01-13

Centralt - Öster
    Jag har sålt min lägenhet, en enrummare, i Halmstad. Jag köpte även lägenheten av samma mäklare för fyra år sedan och anledningen till att jag valde just evelina som mäklare är på grund av att jag känner en stor tillit till henne samt att hon har stor kunskap kring försäljning av dessa typer av lägenheter. Jag kände mig trygg i att Evelina kunde erbjuda den stöd jag behövde och såg på försäljningen som ett partnerskap. Vi sålde lägenheten tillsammans. Evelina är en fantastisk fastighetsmäklare och hade jag haft möjlighet att använda henne under mitt nästa bostadsköp hade jag gjort det. Läs mer
    2020-01-31 Evelina J svarar Louise D
    Tack Louise! Det värmer med så fina rader. Det är alltid lika tacksamt att få hjälpa en köpare som sedan blir säljare :) Fantastiskt kul att fått följa er! Lycka nu till med nya äventyr!
  • Daniel L sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-12-02

Trönninge
    Evelina var fantastisk! Och hon hjälpe oss slå överlägset rekord i föreningen när vi sålde. Läs mer
    2019-12-03 Evelina J svarar Daniel L
    Tack Daniel! Det har varit så kul att att få hjälpa er :)
  • Carolina J
    Carolina J sålde sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-11-14

Centralt - Nissastrand
    Jag har sålt min bostadsrätt med Evelina som mäklare. Jag tycker att hela processen skötts väldigt professionellt och förtroendeingivande av Evelina samtidigt som hon är väldigt trevlig och ger ett personligt bemötande. Det har hela tiden varit lätt att komma i kontakt med henne när jag har haft frågor och liknande.

Hon lyssnade på våra önskemål och behov och anpassade sälj-processen därefter. Hon och fastighetsbyrån når ut till många potentiella köpare och jag upplever att det i vårt fall var en stor fördel att de är stora på marknaden.

Från bud till köpekontrakt gick det väldigt snabbt och jag är imponerad av att Evelina ordnade allt så smidigt och förberedde alla papper, var tillgänglig för frågor, möte m.m. trots att allt skedde över en helg (köparen ville gärna ha allt klart redan då och det passade även mig som säljare bra).

Jag blev rekommenderad att ta kontakt med Evelina av en som tidigare köpt en bostad med henne som mäklare och jag är så glad att jag gjorde det! Läs mer
    2019-12-03 Evelina J svarar Carolina J
    Hej Carolina! Är otroligt tacksam över att du tagit dig tid att sammanfatta dina upplevelser angående affären på ett så fint sätt. Det har varit en fröjd att få jobba ihop med dig/ er också, smidigt enkelt och med bra kommunikation. Detta gjorde min dag :) Vi ses snart för tillträde :)
    Robbin L gillar detta
  • Elenor T köpte sin lägenhet med hjälp av Evelina Johansson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-11-04

Centralt
    Jag har köpt bostad.

Evelina har varit tillgänglig för frågor och behjälplig på alla möjliga sätt. Har det varit något har det varit enkelt att komma i kontakt med henne och jag har fått snabba svar. Läs mer
    2019-12-03 Evelina J svarar Elenor T
    Hej! Härligt att du tycker kommunikationen har fungerat, det är a & o ! Hoppas även att du trivs i din nya lya :)

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles