Fredrik Carlsson

Fredrik Carlsson

Fredrik Carlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Halmstad

Fredrik Carlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 58 omdömen med ett betyg på 4.8. Fredrik Carlsson har haft 41 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 58 Läs vad Fredrik Carlsson

• sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Vallås
    2022-07-16 Verifierad kund
    Serviceinriktad, affärsmässig, lyhörd, behaglig, trovärdig och omtänksam.
    • Oskarström
    2022-07-12 Verifierad kund
    Lugn och förklarar bra. Tänker rekomendera vidare
    2022-06-28 Verifierad kund
    Fredrik har ett trevligt och bra bemötande. Han är engagerad och uthållig vilket till slut gav resultat.
    Fredrik kan varmt rekommenderas!
  • köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Oskarström
    2022-06-26 Verifierad kund
    Vi har upplevt Fredrik som väldigt lugn , trygg och trevlig genom hela processen. Lätt att få tag på ,och alltid gett service med ett leende . Rekommenderar honom varmt .
    2022-06-11 Verifierad kund
    En HEEEEELT fantastisk kunnig & trevlig mäklare🤩som gjorde oss mer än nöjda.

Synd vi inte har mer fastigheter att sälja, blev lite tomt nu när allt är över.

Bra information gällande allt!!!!

Vi är supernöjda att vi hade Fredrik & Fastighetsbyrån

Högsta betyg från oss✨✨✨✨✨
    • Snöstorp
    2022-05-24 Verifierad kund
    Vi hade höga förväntningar på Fredrik och han uppfyllde dem över förväntan.

Fredrik var lyhörd för våra behov, lösningsorienterad och uppträdde professionellt i sin roll gentemot oss och de olika intressenterna.

Allt som allt är vi mycket nöjda med den insats Fredrik gjorde, och kan rekommendera honom varmt.
    • Söndrum-havssidan
    2022-04-19 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, påläst om objektet.
  • Eva B
    sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    • Getinge
    2022-04-14 Verifierad kund
    Fredrik var tillmötes vid alla förfrågningar och undringar vid försäljningen av fastigheten. Trevligt bemötande både mot oss och mot besökarna. Genomgång av samtliga dokument över fastigheten vid kontraktsskrivningen.
    Bara bra omdömen.
    Hälsningar
    Eva Lennart
    2021-10-12 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, kunnig, hjälpsam och professionell.

Snabb på återkopplingar och tålmodig!
    • Gullbranna
    2021-10-06 Verifierad kund
    Vi har träffat fredrik flera gånger under vårt husletande och han är helt fantastiskt på att ge information och återkoppling. En mäklare i världsklass helt enkelt. Som första köpare vill man ha en mäklare som man känner sig trygg med och det gör man med fredrik.