Fredrik Carlsson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 22 Läs vad Fredrik Carlsson

• Holger G sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-02-10

Simlångsdalen
    Vi är så nöjda, vilken driv han har Fredrik, här gick det undan. Mycket bra bemötande och förklaringar på allt.vi ger han ett riktigt gott betyg. Högsta betyg. Läs mer
    2020-02-24 Fredrik C svarar Holger G
    Jag är glad att ni är nöjda och att allt löste sig så bra för er med nytt boende och allt. Vi ses på tillträdet och sedan hjälper jag er med skatten.
    Fredrik C gillar detta
  • Dan P köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-02-10

Gustavsfält
    Köpte villa genom Fredrik.
    Han var alltid tillgänglig, saklig, förklarade alla våra frågor på ett enkelt o förståeligt sätt.
    Affären sköttes klockrent!
    Vi kunde inte haft en bättre mäklare!! Läs mer
    2020-02-24 Fredrik C svarar Dan P
    Det var ett nöja att göra affärer med er, hoppas att ni kommer att stormtrivas!!
    Fredrik C gillar detta
  • Diana P köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-02-05

Köpt ett hus.
    Fredrik är en toppenmäklare i min smak! Trevlig o enkel. Vi är så nöjda! Läs mer
    2020-02-24 Fredrik C svarar Diana P
    Fredrik C gillar detta
  • Lennart S sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-01-21

Sålt vår villa i Halmstad
    Ett bra bemötande från Fredrik
    Proffsigt agerande vilket innebär att de förväntningar
    vi hade uppfylldes Läs mer
    2020-02-04 Fredrik Carlsson svarar Lennart S
    Vad roligt att ni känner er nöjda! Hoppas att ni ska trivas i de nya kvarteren och hälsa Mona
    Fredrik Carlsson gillar detta
  • Louise H sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2020-01-07

Simlångsdalen
    Har sålt lite mindre gård det gick fort hela alltet Trevligt, tryggt o proffsigt Läs mer
    2020-02-04 Fredrik Carlsson svarar Louise H
    Tack Louise. Extra kul att Hemnet Sverige uppmärksammade huset, inte illa :)
    Fredrik Carlsson gillar detta
  • Ulf P köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-11-04

Simlångsdalen
    Vi köpte först hus av Fredrik och sedan sålde han vårt hus. Fredrik är mycket trevlig, professionell och noggrann som mäklare. Allt skedde mycket smidigt och utan några problem. Läs mer
    2020-02-04 Fredrik Carlsson svarar Ulf P
    Stort tack för de fina raderna. Jag hoppas att ni ska stormtrivas i ert nya !!
    Fredrik Carlsson gillar detta
  • Walid K sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-10-28

Sennan
    En Duktig och kunnig mäklare. Läs mer
    2020-02-04 Fredrik Carlsson svarar Walid K
    Tack Walid för ett gott samarbete. Hälsa familjen
    Fredrik Carlsson gillar detta
  • Stefan N köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-09-19

Simlångsdalen
    Vi köpte sommarstuga där Fredrik var mäklare. Min uppfattning är att Fredrik gjorde ett bra jobb med information kring objektet och var snabb med återkoppling. Läs mer
    2019-09-27 Fredrik Carlsson svarar Stefan N
    Tack Stefan, Jag finns fortsatt tillgänglig om det skulle vara något.
    Fredrik Carlsson gillar detta
  • Lena E sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-09-18

Haverdal
    Affären är ju inte riktigt klar. Men Fredrik har skött det bra. Det har gått väldigt snabbt. Läs mer
    2019-09-19 Fredrik Carlsson svarar Lena E
    Tack Lena. Jag är glad för din skull att vi lyckades att sälja stugan redan i år. Att du blev nöjd med pris/försäljningstempo glädjer mig. Härnäst återkommer jag med tid för tillträde och därefter hjälper jag till med alla nödvändiga skatteberäkningar.
    Fredrik Carlsson gillar detta
  • Daniel D sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-08-28

Villa
    Fullständig
    Han gjorde ett utmärkt bra jobb och är väldigt trevligt att träffas. Läs mer
    2019-08-29 Fredrik Carlsson svarar Daniel D
    Tack själv Daniel, kul att ni blev nöjda och glada !

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles