Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 31 Läs vad Fredrik Carlsson

• Sommarstuga Har använt Fredrik innan och han är driven och fokuserad och gör allt han kan för att leva upp till mina förväntningar, är väldigt tillgänglig alla veckans dagar och tider. En bra mäklare helt enkelt
    Markus K sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-09-23
    • 65.0 m²
    • Oskarström
    2020-09-23
  • Hej ! Har just sålt mitt fritidshus. Mäklaren Fredrik Carlsson, har bemött oss på ett utomordentligt och proffsigt sätt. Förväntningarna som vi hade har Fredrik helt levt upp till med råge. Sammanfattningsvis har det varit ett nöje att se hur Fredrik lagt ner det arbete som gjorde det möjligt att få igenom försäljningen. Ett stort tack till Fredrik Mvh Jan-Åke Andersson
    Jan-åke A sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-09-10
    • 65.0 m²
    2020-09-10
  • * Sålt fritidsjus Östra stranden Viggen 210 * Trevligt bemötande * Har tidigare anlitat Fastighetsbyrån 4 ggr * Snabb affär via kontakter med intresseanmälningar
    Håkan L sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-09-08
    • 34.0 m²
    2020-09-08
  • Fredrik är positiv och entusiastisk. Han tog sig an uppdraget med att sälja vår sommarstugan genom att identifiera mina önskemål om en snabb och smidig hantering. Presentationen var proffsig och inbjudande vilket lockade flera intressenter.
    Jimmy J sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-08-31
    • 24.0 m²
    • Tylösand
    2020-08-31
  • Energisk, pådrivande, diplomatisk, korrekt 😊
    Jan M sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-08-07
    • 156.0 m²
    • Steninge
    2020-08-07
  • Sålt sommarstugan. Fredrik varit trevlig varje gång vi träffats. Hade inga förväntningar eftersom jag aldrig sålt något förut.Har rekomenderat honom till en granne som vill ha lite hjälp med sin stuga.
    Marita S sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-07-29
    • 35.0 m²
    2020-07-29
  • Vi har sålt vår villa i Kvibille genom byte mot lägenhet. Vi kontaktade Fastighetsbyrån och fick Fredrik Carlsson som mäklare. Fredrik har varit intresserad, tillmötesgående och hjälpsam vid vår försäljning varför vi kan rekommendera honom som mäklare. Gunilla & Lennart Eriksson
    Lennart E sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-06-14
    • 108.0 m²
    • Kvibille
    2020-06-14
  • Sämsta mäklare som jag har varit i kontakt med! Lovade att "givetvis" ordna en visning åt oss, för en vecka sedan... Nu är fastigheten såld...
    ULRIKA A
    ULRIKA A skrev om Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-05-14
    2020-05-14
  • Jag har köpt ett hus genom Fastighetsbyrå och Fredrik Karlsson. Ordentlig och punktlig mäklare. Mycket nöjd!
    Edin D köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-04-01
    • 79.0 m²
    • Furet
    2020-04-01
  • Vi är så nöjda, vilken driv han har Fredrik, här gick det undan. Mycket bra bemötande och förklaringar på allt.vi ger han ett riktigt gott betyg. Högsta betyg.
    Holger G sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad
    2020-02-10
    • 88.0 m²
    • Simlångsdalen
    2020-02-10
    Jag är glad att ni är nöjda och att allt löste sig så bra för er med nytt boende och allt. Vi ses på tillträdet och sedan hjälper jag er med skatten.

Fredrik C

Visa svar