Mäklare Halland Halmstad Fastighetsbyrån Halmstad Fredrik Carlsson
Fredrik Carlsson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-04

Läs vad 6 Läs vad Fredrik Carlsson

• Alexander F sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-04-05

Steninge-Skipås
    Snabb och korrekt service, kände mig trygg i affären. Läs mer
    2019-04-05 Fredrik Carlsson svarar Alexander F
    Kanon Alexander, det var trevligt att göra affärer med dig!
    Fredrik Carlsson gillar detta
  • Jens N köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-04-03

Eldsberga
    Vi har köpt en villa med Fastighetsbyrån som mäklare. Vi upplevde Fredrik som kunnig, engagerad och med ett positivt bemötande.

Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda! Läs mer
    2019-04-05 Fredrik Carlsson svarar Jens N
    Hej Jens,
    Kul och höra att ni är nöjda med mitt bemötande och det första lilla fastighetsköpet! Häftigt!
    Jag hoppas att ni kommer att trivas.
    Fredrik Carlsson gillar detta
  • Johan S köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-04-03

Steninge-Skipås
    Vi köpte ett sommarställe och blev professionellt, vänligt och engagerat bemötta och hjälpta av Fredrik. Han fick oss att känna oss trygga och nöjda genom hela processen. Kan varmt rekommendera Fredrik! Läs mer
    2019-04-05 Fredrik Carlsson svarar Johan S
    Hej på er,
    Jag måste ju bara säga att jag tycker att ni är ett häftigt och spontant par! Det hade varit kul o se husets förvandling fram över. Tack för de fina orden.
    Fredrik Carlsson gillar detta
  • Eugen G köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-02-19

Vi har köpt ett hus. Fredrik mötte oss som gamla kompisar, trots att vi inte kände varandra, det skapade stor trygghet. Affären gick snabb och bättre än förväntat. Som effekt, kommer vi att använda Fredrik, i framtida affärer. Tack för denna gången! Eugen "kitchi" Gegö Läs mer
  • Karin B sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2019-01-28

Eldsberga
    Engagerad och trevlig att ha att göra med. Läs mer
    2019-02-12 Fredrik Carlsson svarar Karin B
    Tack för de fina orden, Karin. Jag hoppas att du ska komma och trivas väl i ditt nya boende.
  • Johanna F köpte sin bostad med hjälp av Fredrik Carlsson en del av Fastighetsbyrån Halmstad

2018-10-22

Vi köpte ett hus på landet. Fredrik har varit kanon från början till slut! Alltid varit tillgänglig och svarat på alla slags frågor då man inte vet/kan allt om husköp när man köper för första gången. Tillmötesgående och förklarar på ett bra sätt som man förstår. Rekommenderar honom verkligen! Läs mer
    2018-10-22 Fredrik Carlsson svarar Johanna F
    Kul att ni är nöjda! Dyker det upp några som helst frågor fram över är det bara att lyfta luren.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Halmstad

Erling Miles