HusmanHagberg Halmstad

HusmanHagberg Halmstad

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • Badge2023

Välkommen till HusmanHagberg Halmstad! Letar du bostad i Halmstad, Trönninge, Frösakull, Tylösand, Skedala, Snöstorp, Åled, Oskarström, Söndrum eller Fyllinge med omnejd? Vi på HusmanHagberg Halmstad tar alltid hand om dig i din resa mot ditt livs kanske viktigaste affär. Vi har koll på marknaden i Halmstad och kan hjälpa dig...

15 omdömen om HusmanHagberg Halmstad

Fanny B
Sålde sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Halmstad
Frennarp

Professionellt bemötande genom och lätt att få kontakt genom hela processen. Väldigt nöjda!

Bassam A
Ysby

hej dem är jätte bra, dem ringer och svarar direkt och en tjej som heter shady som är jätte trevlig och snäll

Metin Ö
Fyllinge

Han är bäst och snäll. Så hjälper folk tusen tack 🙏

Johanna A
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Halmstad
Frennarp

Bra bemötande och bra service! Vi är väldigt nöjda!

Robin T
Köpte sin lägenhet med hjälp av HusmanHagberg Halmstad
Frennarp

Väldigt bra bemötande och som första gångsköpare så fick vi all information vi behövde och lite till. 5+

Karl-Oskar Y
Gullbranna

Jag kände mig väll bemött och fick svar på alla frågor jag hade.

Svar från HusmanHagberg Halmstad

Hej Karl-Oskar, Tack för det fina omdömet. Hoppas att det går bra med renoveringarna.

Anders Lennart N
Oskarström

Kunnigt och korrekt bemötande, bra rådgivning. Rekommenderas varmt.

Svar från HusmanHagberg Halmstad

Hej Anders, Tack för det fina omdömet. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad.

Peter R
Köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Halmstad
Våxtorp

Mäklaren har varit tillgänglig och proffesionell genom hela processen.

Svar från HusmanHagberg Halmstad

Hej Peter, Vad roligt att ni är nöjda med affären och mitt arbete. Hoppas att ni får många fina dagar med cyklarna. //Tomas

Andrijana K
Sålde sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Halmstad
Våxtorp

Väldigt trevligt bemötande! Trevlig service! Mäklaren som kan sitt jobb. Vi hade kontakt under hela försäljningsprocessen. Vi skulle sälja stugan för högre pris men hela situation med marknaden är väldigt dåligt i dagsläget, därför bestämde vi att går ner med priset. Jag kan varmt rekommendera Tomas Nilsson och HusmansHagberg Halmstad.

Svar från HusmanHagberg Halmstad

Hej Andrijana, Tack för de fina orden och för ett gott samarbete under hela processen. Nu syr vi ihop det sista också. //Tomas

Nicolas V
Kinnared

Mycket bra, mäklaren kan sitt jobb, är trevlig och kunnig. Han hade svar på alla frågor och funderingar, svarade snabbt på mejl och sms, och var väl förberedd innan alla visningar och möte. Vi rekommenderar starkt!

Svar från HusmanHagberg Halmstad

Hej Nicolas, Tack för de fina orden. Vad glad jag blir över att ni känner er nöjda och trygga med att köpa hus via mig.

Karl-Erik Oddvar B
Kinnared

Mäklaren var mycket engagerad och trevlig, samt kom till en snabb försäljning. Vi är mycket nöjda med hela förloppet.

Svar från HusmanHagberg Halmstad

Hej Kalle, Tack för de fina orden och tack för förtroendet att få sälja ert hus.

Berit Elisabet B
Kinnared

Mycket bra bemötande och fortlöpande information! Huset såldes snabbare än vi räknat med och vi är nöjda med priset och villkoren!

Svar från HusmanHagberg Halmstad

Hej Berit, Tack för de fina orden och för ett gott samarbete.

Nils Karl Artur B
Gullbrandstorp

Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Vi kände oss mycket trygga genom hela processen och HusmanHagberg levde mycket väl upp till våra förväntningar. Vi rekommenderar mäklaren varmt.

Svar från HusmanHagberg Halmstad

Hej Nils, Vad roligt att ni är nöjda. Tack för förtroendet och för ett gott samarbete genom hela processen. //Tomas

Tore Ingvar J
Gullbranna

Mycket kunnig med väldigt bra lokalkännedom om prisläge i området. Samarbete med grymt duktig fotograf. Bra rådgivning om utgångspris, vilket ledde till snabb försäljning till ett bra pris. Mäklaren kan varmt rekommenderas för era husaffärer.

Svar från HusmanHagberg Halmstad

Hej Tore, Tack för de fina orden och förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av ditt hus. //Tomas

Johan F
Gullbrandstorp

Bra bemötande & bra, tydlig information. Än så länge har fastighetsaffären fungerat smidigt och känns tryggt.

Svar från HusmanHagberg Halmstad

Hej Johan, Tack för ditt fina omdöme. Nu fortsätter vi på den inslagna vägen och levererar ända in i mål. //Tomas