MOHV Halmstad

Kristian IV:s väg 3, 302 50 Halmstad — Visa karta

Här i Halmstad erbjuder vi på MOHV en mäklartjänst med ett vinnande koncept - du är med och bestämmer allt med din mäklare. Vi på MOHV har ett varumärke som bygger på framåtanda, nytänkande och kreativitet. Det genomsyrar hela företaget att vilja ditt bästa som kund och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär.

Vårt kontor i Halmstad hittar du på Norra Vägen in till Norre Katts park. Vi erbjuder mäklartjänster i Halmstad med omnejd och är stolta över att kunna ge dig snabb och professionell hjälp genom din bostadsaffär. Välkommen!

Läs vad 336 kunder tycker om MOHV Halmstad

• 2020-09-08

Tomislav S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålde min lägenhet i Halmstad med hjälp av Marcus. Kan rekommendera Marcus då han gjorde ett väldigt bra jobb. Läs mer
  • 2020-09-08

Max A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Extremt nöjd med Marcus, som sålde min lägenhet. Tydlig och professionell! Bra återkoppling och snabba svar! Läs mer
  • Luis M

2020-09-05

Luis M skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpte bostadsrätt. Ett trevligt och proffesionellt bemötande. Presentationen och tidsplaneringen. Läs mer
    2020-09-08 Marcus H svarar Luis M
    Tack Luis för din Reco. Hoppas flytten gick bra :) Vi ses!

Malin G skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpt bostadsrätt. Jag är ovan köpare så jag vet inte vad jag ska förvänta mig Av en mäklare. Han står ju med en fot på varje sida. Han återkommer alltid om man mejlar eller ringer. Det är positivt. Läs mer
    2020-09-02 Marcus H svarar Malin G
    Tack för din Reco! Hoppas ni din dotter kommer trivas i lägenheten och med utbildningen.

Joakim E skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Mycket bra bemötande och engagemang vid köp av bostad.
    Mäklare som bryr sig om både köpare och säljare.
    Kan bara ge goda rekommendationer. Läs mer
    2020-09-02 Marcus H svarar Joakim E
    Tack Joakim för du tog dig tid! Hoppas sonen med sambo kommer trivas i sin nya lägenhet och med utbildningen!

Denis H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus har hjälpt oss att sälja en lägenhet. Otroligt professionellt bemötande och var lätt att få tag på. Levde upp till samtliga av våra förväntningar, kan varmt rekommendera Marcus! Läs mer
    2020-09-02 Marcus H svarar Denis H
    Tusen tack Denis för du tog dig tid att svara! Grattis till försäljningen, så ses vi på tillträdet.

Gun B skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Allt utmärkt så här långt. Affären är inte helt kilar ännu.
    Klart och tydligt med alla uppgifter när jag bokade visningen och också under hela visningen. Trevligt bemötande. Korrekt och med en dos humor utan att det blev för "kompisaktigt".
    Vid kontraktsskrivningen gick mäklaren igenom punkt för punkt på ett tydligt och bra sätt. Eliminerade risker för missförstånd.
    Sammanfattningsvis så här långt är jag/ vi mycket nöjda. Läs mer
    2020-09-02 Marcus H svarar Gun B
    Tack Gun för du tog dig tid att svara! Grattis till köpet, så ses vi på tillträdet.

Nedim S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en oerhört kunnig och erfaren mäklare. Han var alltid tillgänglig och snabb på att återkoppla. Marcus trodde på min prisidé och slutförde affären på ett exemplariskt sätt. Grymt genomförd försäljning! Läs mer
    2020-09-02 Marcus H svarar Nedim S
    Tusen tack Nedim för du tog dig tid att svara! Grattis till försäljningen, så ses vi på tillträdet.

Jakob E skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Mycket social och trevlig mäklare!
    Hade stor hänsyn till både köpare och säljare.
    Stor flexibilitet. Informativ utan att vara pushande.
    Man känner direkt ett stort lugn i närheten av Marcus och kraftig tillit. Läs mer
    2020-09-08 Marcus H svarar Jakob E
    Tack för din Reco! Vi ses på tillträdet :)
  • Pontus A

2020-08-31

Pontus A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpt lägenhet i Halmstad. Marcus har genom hela processen varit trevlig, tillmötesgående och engagerad. Kunde därmed inte frågat efter mer av en mäklare. Läs mer
    2020-09-02 Marcus H svarar Pontus A
    Tack för din Reco! Lycka nu till med flytt och renovering :)
  • 2020-08-16

Lennart J skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Sålt en bostadsrätt på 39 kvm.Har fått bra bemötande och våra förväntningar har uppfyllts. Läs mer
  • 2020-08-15

Robert T skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Mycket professionell men ändå med glimten i ögat- trevlig att göra affärer med helt enkelt! Läs mer
    2020-08-31 Marcus H svarar Robert T
    Tack för du tog dig tid att svara på Reco. Hoppas renoveringen blir bra och sonen kommer trivas i sin lägenhet :)
  • 2020-08-15

Emil A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Köpte en villa, och blev väl bemött av mäklaren, trevlig och hjälpsam på alla sätt och vis, även efter vinnande av bostad så gick allt som planerat då detta va vårat första husköp. Läs mer
  • 2020-08-04

Roger C skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Hej

Jag köpte en bostadsrätt i Halmstad.
    Mitt omdöme om Patrik Frimodig som mäklare kan bara bli det bästa... Tack!

Roger Carlsson Läs mer
  • 2020-08-03

Leif Christian Mikael H skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Nyligen sålt hus i Vallås med MOHV och Patrik som mäklare.

Patrik gav redan från start ett gediget och tryggt intryck. Egna bra tankar och idéer vilket vi uppskattade. Väldigt kunnig med en härlig energi och närvaro.
    Från initialt möte till kontrakt på 2 veckor. Riktigt bra jobbat!

Kändes som att Patrik alltid fanns närvarande för oss, oavsett dag och tid.

Vi rekommenderar därför starkt Patrik för de som går i säljartankar. Om man dessutom säljer i Vallås (som vi gjorde) så är det ingen tvekan om vem man bör anlita.

Finns absolut inget annat än att ge toppbetyg! Läs mer
  • 2020-08-02

Sven-gunnar Jörgen S skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt vårt hus genom MOHV och Patrik Frimodig. Patrik är mäklaren som älskar sitt jobb, han lägger ner sin själ i sitt arbete. Vi har upplevt Patrik som väldigt strukturerad, noggrann och tydlig mot oss som kunder.
    Våra förväntningar blev uppfyllda med råge!
    Vi är mycket nöjda med Patrik. Läs mer
  • 2020-07-18

Albin J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Har nyss sålt min lägenhet med Marcus som är en proffsig mäklare från första mötet till försäljningen. Grym mäklare som har stenkoll på läget och gör att jag som säljare känner mig trygg genom hela processen. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-08-31 Marcus H svarar Albin J
    Tack för förtroendet! Vi ses på tillträdet :)
  • Ove K

2020-07-13

Ove K skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Sålt två tomter.
    Hur vi blev bemött: Mycket trevligt och inspirerande bemötande. Stor social förmåga. Skött affärerna mycket professionellt. Mån om att kunden ska må bra och vara välinformerad. Översteg våra förväntningar.
    Enkel och okomplicerad, kan prata vad som helst med.

En mycket positiv upplevelse, vi rekommenderar honom starkt till andra.
    Han uppmärksammade både mig och min fru lika mycket. Läs mer
    2020-07-13 Emil J svarar Ove K
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet!
    Vad roligt att ni är nöjda=)
  • 2020-06-20

Ulrika K skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt ett fritidshus med bra läge nära havet. Vi upplevde Patrik som saklig, kunnig och omhändertagande av både oss som köpare men även av säljaren Läs mer
  • Ajsa C

2020-06-09

Ajsa C skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålt villa på Morgonvägen 28 i Halmstad

Patrik är professionell i sitt bemötande och upplevs väldigt kunnig, rak och ärlig. Han har från första dagen kommit in i vårt hus med positiv energi och varit väldigt bestämd i sin personlighet dvs orädd för att säga vad han tycker samt ställa krav på oss säljare för att vi ska få så bra pris som möjligt för vår bostad. Innan vi bestämde oss för vilken mäklare vi skulle anlita träffade vi tre olika , inklusive Patrik. Vi kände direkt att Patrik var den som var rätt för oss.

Patrik har levt upp till samtliga förväntningar genom att alltid finnas där för oss, vägleda oss igenom hela försäljningen och stötta genom att vara tillgänglig alla dagar och tider.

En fantastisk mäklare som har vuxit otroligt mycket i våra ögon. Vi har haft suveränt samarbete , kommunikation och känt oss 100% trygga i att låta Patrik ta de viktiga besluten inför försäljningen. Efter försäljningen har Patrik även stöttat oss inför vårt nästa köp och vi har kunnat komma med frågor och funderingar även där. Vi rekommenderar Patrik alla dagar - en person med gedigen kompetens , stort intresse och fantastisk personlighet. Läs mer
  • 2020-06-08

Hanna K skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag upplever Marcus som oerhört kunnig och ambitiös, samt trevlig med glimten i ögat. Läs mer
    2020-09-02 Marcus H svarar Hanna K
    Tack Hanna för din Reco :) Snart tillträde! Ses då
  • 2020-06-08

Peter K skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus var tydlig och rak i sing kommunikation och gav ett genomgående seriöst och förtroendeingivande intryck. Läs mer
  • 2020-06-02

Marie A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Trevlig och kunnig. Bra info inför försäljning vilket gjorde att jag kunde hålla mig lugn under visning och budgivning processen. Bra avslut, kunnig. Jag sålde bostadsrätt Läs mer
  • 2020-05-08

Lina J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus hjälpte mig hitta min första lägenhet som är en mycket fin etta på söder. Han hade ett glatt och trevligt bemötande och var mycket hjälpsam. Jag är supernöjd med hans insatts och med min bostad. Läs mer
  • Katarina H

2020-05-06

Katarina H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har sålt en bostadsrätt med 2 rok på 42kvm i centrala Halmstad. Jag visste sedan tidigare erfarenheter av Marcus att han var en trevlig och duktig mäklare. När jag väl valde att vända mig till honom har han inte gjort mig besviken under någon del av processen, d.v.s. Alltid varit väldigt tillmötesgående och förstående när mina nerver inte hållit då det varit så osäkra tider och mycket pengar som stått på spel.
    Han gjorde tidigt klart vad jag kunde förvänta mig av försäljningen av min lägenhet, vilket var då över mina förväntningar. Mycket riktigt nådde vi målet och jag känner mig ytterst nöjd med både beslutet att sälja och att välja honom som mäklare.
    Jag kan därför lova att jag med säkerhet i framtiden kommer vända mig till honom om jag ska sälja en ny bostad samt är det Marcus jag kommer tipsa mina vänner om de är i behov av en duktig mäklare! Läs mer
    2020-05-06 Marcus H svarar Katarina H
    Tusen tack för förtroendet och din fina Reco. Vi ses :)
  • 2020-05-05

Saadat M skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Har sålt vårt hus. Det var väldigt lätt jobba med Emil. Emil är alltid tillgånglig, pålitlig, arbetsam, lyssnar andras åsikter.

Vi vill absolut rekommendera Emil som mäklare!

Saadat Mansurova Läs mer
    2020-05-05 Emil J svarar Saadat M
    Tack för det fina omdömet Saadat!
    Vi håller kontakten=)
  • 2020-05-02

Joakim H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag sålde en bostadsrätt på 64,5 kvm.
    Marcus hade ett sympatiskt och proffsigt bemötande.
    Jag hade ju sett att det hade varit några lyckade försäljningar på liknande objekt i området tidigare, så hade ju en förhoppning om att sälja med lite vinst. Både jag och min sambo är nöjda och tycker att försäljningen gick bra. Läs mer
    2020-05-06 Marcus H svarar Joakim H
    Tack Joakim och lycka till med flytten! Vi ses på tillträdet :)
  • 2020-04-27

Carl-magnus H skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Köpte villa. Mycket gott bemötande och såg efter alla inblandades intresse efter bästa förmåga. Smidig och snabb i kontakten. Läs mer
    2020-04-28 Emil J svarar Carl-magnus H
    Stort tack för det fina omdömet Carl-Magnus!=)
  • 2020-04-25

Moreno Nils A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Supernöjd med den support jag fick inför försäljningen av mitt hus. Fick snabbt svar på mina frågor även om det var utanför kontorstid, ett väl bemötande med sakliga svar.
    Kan bara rekommendera MOHV. Läs mer
    2020-04-25 Emil J svarar Moreno Nils A
    Grymt roligt att höra!
    Hoppas nu du hittar drömtomten, så får du njuta av en härlig sommar i husbilen så länge! =)
  • 2020-04-24

Tim S skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Min uppfattning som köpare är god.

Emil hörde av sig och förklarade vad som gäller och tog sig tid att svara på frågor. Rekommenderas! Läs mer
    2020-04-24 Emil J svarar Tim S
    Stort tack för det fina omdömet!
    Hörde att ni idag även pratat vidare med LB-hus och att bollen nu är i rullning!
    Stort lycka till=)
  • 2020-04-22

Anders J skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Sålde vår bostadsrätt i Bäckagård i Halmstad. Det gick snabbt och lätt, Claudia var mycket serviceinriktad, hjälpsam och trevlig att ha med att göra. Läs mer
  • 2020-04-10

Roberto J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus har koll på lägenhetsmarknaden i Halmstad. Han har tagit sig tid och har varit lätt att samarbeta med. Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-06 Marcus H svarar Roberto J
    Tack för förtroendet :) Lycka till och trevlig sommar!
  • 2020-04-01

Adam O skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Sålt bostadsrätt. Lugnt, tryggt, professionellt bemötande. Stor arbetsinsats. Mkt bra slutresultat! Nöjda. Läs mer
  • 2020-03-31

MARIA F skrev om MOHV Halmstad
    Vi har köpt en tomt av Emil Jensen och han har också sålt vårt hus.
    Emil utstrålar trygghet,kunskap och har ett mycket bra bemötande och engagemang. Vi vill varmt rekommendera honom som mäklare.
    Maria och Magnus Läs mer
  • 2020-03-30

Mattias W skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålt fritidsstuga.
    Fått information kontinuerligt, Lätta att ha att göra med. Gjorde sitt jobb utmärkt Läs mer
  • 2020-03-30

Daniel E skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Informativ och kunnig. Gav information löpande om objektet och hur vi skulle agera Läs mer
  • 2020-03-29

Lars Henrik W skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik har sålt vår sommarstuga. Med ett alltid lika positivt bemötande har han på ett mycket professionellt sätt lotsat oss fram till bästa möjliga lösning.
    Med hjälp av Patriks fingertoppskänsla och träffsäkra formuleringar i objektbeskrivningen nådde vi så långt vi hade önskat oss med slutpriset.
    Vi rekommenderar Patrik för alla som har behov av mäklartjänster! Läs mer
  • 2020-03-28

Birgitta Heléne B skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Bra bemötande och alltigenom bra, förutom på en punkt: Att han Tyvärr inte gav oss som säljare -jag och min exmake i skilsmässa- likvärdig information. Då kontraktet skulle ordnas så pratade han enbart med min exmake. Så jag hade inte sett kontraktet och hade inte fått möjlighet att gå igenom det innan det lämnades över till köparna. Det anser jag vara Mycket bristfälligt och inte OK. /Heléne Läs mer
  • 2020-03-28

Gert Jonas B skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Tydlig, saklig och mycket engagerad mäklare med en förmåga att se såväl helheten som detaljerna! Läs mer
  • 2020-03-27

Johan H skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Köpt ett fritidshus. Mycket proffsig i sitt agerande.
    Gick igenom allt väldigt tydligt och lugnt. Läs mer
  • 2020-03-22

Paul Mikael C skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik har hjälpt oss att sälja ett hus.
    Allting har fungerat utmärkt.
    Bra kommunikation och ett proffsigt utförande.
    Ingenting negativt!
    Tack Läs mer
  • 2020-03-20

Gunilla H skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Claudia hjälpte och guidade oss genom försäljningen av vår Bostadsrätt med tålamod och entusiasm.Lagom ”säljarsnack” och snabb,proffsig.
    Vi är mkt nöjda! Läs mer
  • 2020-03-18

Elisabet O skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är lugn inger förtroende. Han är mån om sina klienter. Läs mer
  • 2020-03-18

Jessica E skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har både köpt och sålt lägenhet av Marcus och är extremt nöjd! Snabb återkoppling, utmärkt service och tar gärna hjälp av honom igen. Läs mer
  • 2020-03-15

Biserka G skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålde en bostadsrätt ,väldigt nöjd med mäklaren! Läs mer
  • 2020-03-10

Simone H skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Husköp. Bra bemötande, trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
    2020-03-11 Emil J svarar Simone H
    Stort tack för det fina omdömet!
    Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Lycka till med nya lägenheten=)
    Emil J gillar detta
  • Nada M

2020-03-06

Nada M skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en av dem duktigaste och bästa mäklare i Halmstad. Proffs på sitt jobb, kunnig, är trygg för både säljare och köpare!
    Jag hade både sålt och köpt via Marcus och varit 100% nöjd 🥂
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-03-02

Tobias T skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är otroligt mån om att göra ett bra arbete för mig som säljare likväl som för köparen. Korrekthet i hela processen från start till mål genomsyrar hans sätt att driva arbetet med försäljningen framåt. Bra kännedom om marknaden gav snabbt korrekt information om vad jag kunde förvänta mig vid försäljningen utav bostaden. Läs mer
  • 2020-03-01

Anita B skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Om ni vill ha en pålitlig, kunnig och SUPERTREVLIG mäklare så har ni hittat rätt. Bäst i stan, utan tvekan!! Läs mer
  • 2020-02-29

Mirza S skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Mycket hjälpsam och kunnig! Rekommenderar henne vid försäljning alla dagar i veckan! Läs mer
Marcus Hilbertsson
Patrik Frimodig