MOHV Halmstad

Kristian IV:s väg 3, 302 50 Halmstad — Visa karta

Här i Halmstad erbjuder vi på MOHV en mäklartjänst med ett vinnande koncept - du är med och bestämmer allt med din mäklare. Vi på MOHV har ett varumärke som bygger på framåtanda, nytänkande och kreativitet. Det genomsyrar hela företaget att vilja ditt bästa som kund och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär.

Vårt kontor i Halmstad hittar du på Norra Vägen in till Norre Katts park. Vi erbjuder mäklartjänster i Halmstad med omnejd och är stolta över att kunna ge dig snabb och professionell hjälp genom din bostadsaffär. Välkommen!

Läs vad 283 kunder tycker om MOHV Halmstad

• 2020-02-17

Mattias L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Enkel, trevlig, duktig och tar god tid med än utan att stressa. Läs mer
  • Thorleif J

2020-02-16

Thorleif J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus har hjälpt oss att sälja våran 3:a på Frennarp och det har känts tryggt hela vägen igenom, är noggrann och sakkunnig på frågor som har gällt bostadsmarknaden. Redan i dörröppningen första gången Marcus var hemma hos oss fick jag ett seriöst intryck. Skall man nämna något som möjligen är mindre bra var slutpriset på lägenheten, vi fick endast utgående pris något som vi hade hoppades på att budgivningen skulle börja på. Jag rekommenderar därför stark Marcus Hillbertsson Läs mer
  • 2020-02-05

Fehim M skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Har både köpt och sålt bostadsrätt hos Marcus. Han är förtroendeingivande, kunnig och svarade öppet och ärligt på våra frågor. Han var väldigt kunnig på det objekt han sålde, öppen med vad som var bra och vad som var dåligt. Varit engagerad för att få ett bra avslut för bägge partner. Bättre mäklare får man leta efter. Läs mer
  • 2020-02-05

Yvonne P skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Har köpt en bostadsrätt i Halmstad och upplevde att mäklaren var en väldigt bra lots genom hela processen. Verkade angelägen om att både säljare och köpare skulle känna sig nöjda. Läs mer
  • 2020-02-04

Hilda H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har köpt en bostad med hjälp av Marcus och han har gett ett gott intryck. (Det har dock varit ett ganska "vanligt" köp så vi har inte haft så jättemycket kontakt.) Läs mer
  • 2020-02-03

Anna S skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Väldigt bra!
    Tillmötesgående och väldigt hjälpsam i alla delar av processen att köpa lägenhet. Läs mer
  • 2020-01-27

Jarmo N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Köpare. Upplevde honom som väldigt kompetent och seriös. Läs mer
  • 2020-01-27

Agona N skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Markus är en utmärkt mäklare, som lyssnar, ger råd och vet vad kunden vill ha. Läs mer
  • 2020-01-24

Iwona N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Rak, konkret och ärlig! Glömde jag säga super trevlig.
    Topp betyg till Patrik! Läs mer
  • 2020-01-24

Henrik E skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt våran lägenhet med mäklaren Marcus Hilbertsson. Mäklaren har ett bra bemötande och känns personlig. Jag hade höga förväntningar eftersom jag visste att det skulle vara en bra mäklare. Marcus levde upp till förväntningarna och vi är väldigt nöjda med affären. Läs mer
  • 2020-01-22

Johan Mattias Ingmar N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Ytterst seriös och kunnig mäklare som vi fick mycket bra förtroende för.
    Rak, enkel och tydlig i sin kommunikation med säljare och köpare.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-01-21

Fredrik N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Pålitlig, bra återkoppling, effektiv, tillgänglig, seriös, rolig och snygg. För sig väl i slott och koja. Halmstads vassaste mäklare utan konkurrens. Läs mer
  • 2020-01-21

Johanna-louise L skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt en bostad, bemött på ett mycket trevligt och personligt sätt, och mäklaren uppmärksammade våra behov! Mäklaren levde väl upp till de förväntningar vi hade, och sammantaget är vår upplevelse av köpet mycket bra! Läs mer
  • 2020-01-20

Anna Z skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Jag har köpt en lägenhet i Halmstad via MOHV. Mäklaren Patrik har varit grym. Mina förväntningar var bra service. Patrik levde verkligen upp till de. Blev positivt överraskad. Han förklarade allt tydligt och klart för mig som aldrig köpt en lägenhet innan. Läs mer
  • 2020-01-20

Olle Z skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Bra, proffesionellt och snabb hantering av vår fastighetsaffär.
    Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fått Läs mer
  • 2020-01-13

Peter L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpt lägenhet.
    Bra bemötande svarar bra.
    Hade höga förväntningar som Marcus svarade upp emot.

Snabba och raka svara. Läs mer
  • 2019-12-23

Mattias S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt bostadsrätt i Halmstad. Marcus var väldigt kompetent och trevlig. Han tog sig tid för oss och kändes väldigt objektiv. Läs mer
    2019-12-23 Marcus H svarar Mattias S
    Tack Mattias för din Reco! Snart dags för sonen att flytta in. Vi ses på tillträdet :)
  • Kristoffer W

2019-12-21

Kristoffer W skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Väldigt hjälpsam igenom hela processen. Kan varmt rekommendera Läs mer
  • 2019-12-16

Laura B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi sålde vår vila. Jag kände mig trygg genom hela affären. Han lovade aldrig "guld och gröna skogar" utan var saklig och relevant i allt som rörde affären som blev riktigt fin. Läs mer
  • 2019-12-12

Anders O skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålt en 2:a på Nissastrand.
    Marcus arbetar proffsigt och snabbt.
    Tydlig med information och ett engagerat
    bemötande.
    Rekommenderas.
    Anders Läs mer
    2019-12-23 Marcus H svarar Anders O
    Tack för din fina Reco! Hoppas julen blir trevlig, vi ses på tillträdet :)
  • 2019-12-12

Carolina M skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Sålde min bostadsrätt. Bra med återkopplingen under hela processen, kändes tryggt med de visningar hon hade på min lägenhet. Läs mer
  • 2019-12-08

Jan P skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Köpt radhus i Söndrum, Halmstad Läs mer
  • 2019-12-03

Petre D skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt vår bostadsrätt, och vi tror att Claudia har bevisat sina kompetens och hon var toppenbra. Läs mer
  • 2019-12-01

Kajsa S skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Hon tipsade mig om lämpliga objekt, svarade alltid snabbt på mina sms och har varit väldigt tillmötesgående när det varit lite strul.
    Proffsig men ändå empatisk. Guidat mig rätt. Känns tryggt! Läs mer
  • 2019-11-27

Birgitta H skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Har sålt ett hus, och Patrik har varit jättebra mäklare har blivit väl bemötta och fort har det gått är jätte nöjda med mohv Läs mer
  • 2019-11-26

Dragan N skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålt lägenhet, tvårums.
    Mäklaren Marcus bemötte oss väldigt professionellt. Han visste exakt hur vi skulle gå tillväga och gav oss ett bra värde. Han svarade på alla dem frågor vi hade, var mycket rak tydlig och vänlig.
    En mäklare som kommer långt i sitt yrke, en som vi bara kan prata varmt om. Läs mer
    2019-11-26 Marcus H svarar Dragan N
    Tack Dragan för din Reco! Hoppas dottern hittar en ny drömlägenhet :) Vi ses på tillträdet.
  • 2019-11-22

Ulrika Carolina M skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Trevligt och ett modernt bemötande av mäklarfirman. Mäklaren var personlig & hängiven i kontakten. Läs mer
    2019-11-22 Emil J svarar Ulrika Carolina M
    Tack för det fina omdömet Ulrika!
    Vad roligt att ni är nöjda=)
  • Isabell L

2019-11-22

Isabell L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    När vi skulle sälja vår bostadsrätt blev vi tipsade att kontakta Mohv. Vi hade redan varit i kontakt med en annan mäklarfirma men vi kände att vi ville se oss om efter fler möjligheter. Vi ville kunna jämföra de olika mäklarnas strategier och värderingar.

När Marcus kom till oss var han mycket väl förberedd, trevlig, påläst och engagerad. Han fick oss att känna oss trygga genom att förklara varje steg och del i processen, han var öppen och transparent och Mohvs värderingar passade oss perfekt.

Vi är helt övertygade om att Marcus och Mohv är en stor bidragande faktor till att vi slog rekord i området. Läs mer
    2019-11-26 Marcus H svarar Isabell L
    Tack Isabell för din fina Reco! Stort lycka till med inflyttning i ert nya hus så ses vi på frånträdet av lägenheten nästa år :)
  • 2019-11-18

Margareta Eivor Anita P skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålt ett enfamiljshus i kvibille och är till fullo nöjd med mäklaren Läs mer
  • 2019-11-17

Iren Monica Margaretha B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi har upplevt det mycket bra, precis som vi önskade, väldigt tillmötesgående, ringt oss och stämnt av Mm. Vi är så nöjda. Läs mer
    2019-11-18 Emil J svarar Iren Monica Margaretha B
    Tack så hemskt mycket Iren! Vad roligt att ni är nöjda=)
  • 2019-11-17

Birgitta H skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Har blivet väl mottagen hon har visat kunnighet om bostadsrätten som vi köpt .väldigt nöjd med henne Läs mer
  • 2019-11-16

Rolf L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Bra bemötande, snabb info. Bra genomgång av köpekontrakt. Läs mer
    2019-11-26 Marcus H svarar Rolf L
    Tack Rolf för du tog dig tid att skriva din Reco! Vi ses på tillträdet.
  • 2019-11-15

Göran H skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Var mycket kunnig allt var bra Läs mer
  • 2019-11-14

Ludmila A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Jag och min man gifte oss i detta huset och har upplevt 45 händelserika år på detta underbara stället, som är för mig fyllt med många,många minnen...alltså väldigt känslomässigt laddat att behöva lämna det...Men efter min mans bortgång förra året förstod jag,att det behövs nya krafter till att rusta upp huset och låta stället få ett nytt liv, vilket det verkligen förtjänar...
    Här kommer Emil Jensen in i bilden och jag kunde inte ha valt bättre: en mycket trevlig ung man fylld med empati och förståelse för min situation, har stöttat mig och lotsat mig igenom den- för mig-jobbiga och smärtsamma processen...det är jag väldigt tacksam för!
    Det återstår lite praktiskt att ordna, så jag hoppas vi inte tappar kontakten...Ludmila Läs mer
    2019-11-14 Emil J svarar Ludmila A
    Tack så hemskt mycket för de fina orden Ludmila!
    Vet att det varit en turbulent period för dig med mycket känslor, så det värmer verkligen att höra att du känner dig nöjd och nöjd med mitt jobb.
    Självklart håller vi kontakten!=)
  • Suzanne H

2019-11-14

Suzanne H skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt en bostadsrätt. Allt har gått lätt och smidigt. Mycket duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-11-13

Sara J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Bra mäklare, tydlig och noggrann ! Läs mer
    2019-11-26 Marcus H svarar Sara J
    Tack Sara för din Reco. Lycka till nu med huset.
  • 2019-11-12

Hampus Anders L skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Utmärkt som mäklare ! Väldigt trevlig och hjälpsam! Läs mer
    2019-11-13 Emil J svarar Hampus Anders L
    Stort tack Hampus!
    Hör av dig om du behöver hjälp i bostadsletandet=)

Mikael A skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Allt fungerade bra med claudia o vi köpte en bostadsrätt. Läs mer

Lidija B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Jag har köpt huset, Emil är jättesnäll och trevlig person. Är mycket nöjd med honom. Läs mer
    2019-11-13 Emil J svarar Lidija B
    Stort tack Lidija, vad roligt att höra!
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya fina hus=)

Nathalie Harriet Denise S skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Jag både köpte och sålde mitt hus av Emil. Anledningen till varför jag valde Emil när vi skulle sälja huset var just på grund av hans bemötande när vi köpte huset. Flexibel, professionell, trevlig, inbjudande och nära till skratt. Läs mer
    2019-11-13 Emil J svarar Nathalie Harriet Denise S
    Stort tack för det fina omdömet Nathalie!=)
  • 2019-11-08

Hanna S skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt vår bostadsrätt. Claudia var behaglig och lätt att ha att göra med. Vi ville gärna lägga ut vår bostad snarast möjligt, vilket Claudia behövde trixa lite med för att lösa. Vi uppskattar verkligen att hon ansträngde sig för att tillgodose vårt behov. Läs mer
  • Frida L

2019-11-05

Frida L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi köpte ett bostadsrättsradhus. Som förstagångsköpare har vi uppskattat att Marcus tagit sig tid att förklara saker och ting på ett enkelt sätt för oss samt kommit med råd när vi frågat. Alltid glad och enkel att ha att göra med och samtidigt mycket kunnig och professionell. Vi skulle absolut kunna tänka oss att anlita honom när vi en gång själva ska sälja. Läs mer
    2019-11-26 Marcus H svarar Frida L
    Tack Frida för du tog dig tid att skriva denna fina Reco :-). Snart är det nytt år och inflyttning i huset, vi ses då :)
  • 2019-11-05

Violeta S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus kan varmt rekommenderas. Har anlitat honom vid två försäljningar där han vid båda tillfällena varit trygg, ambitiös, hjälpsam och professionell genom hela försäljningsprocessen. Marcus är ingen mäklare du behöver jaga - han håller det han lovar och håller kontakten. Han sålde dessutom nyligen ena bostadsrätten med försäljningsrekord. Så vill ni slå rekord -anlita Marcus :) Läs mer
    2019-11-26 Marcus H svarar Violeta S
    Tack Vicky för din fina Reco, och tack för dubbla förtroenden på kort tid, samt grattis till husköpet :)
  • 2019-11-03

Maria J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi sålde en lägenhet med bostadsrätt.
    Marcus skötte allt mycket bra från början, med hembesök, bokning av fotografering, annonsering, visningar, hanteringar av intresserade köpare, budgivning till kontraktsskrivning.
    Nu återstår bara betalning av handpenning och själva överlåtelsen och det kommer säkert gå lika bra det.
    Marcus fick upp priset lite över utgångspriset, vilket var mycket bra i nuläget. Läs mer
    2019-11-05 Marcus H svarar Maria J
    Tack för din fina Reco. Lycka nu till med jakten efter gården! :)
  • 2019-11-03

Linda C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Mycket noggrann med alla punkter vid kontraktsskrivning. Även snabb på att svara på sms. Mycket trevlig och snäll mäklare! Läs mer
    2019-11-05 Marcus H svarar Linda C
    Tack Linda för din Reco :) Vi ses på tillträdet!
  • 2019-11-01

Laura B skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt bostadsrätt.
    Marcus är trevlig, social, energirik, proffsig, noggrann och inlyssnande. Jag kännde mig trygg genom hela bostadsaffär, som köpare. Läs mer
    2019-11-05 Marcus H svarar Laura B
    Tack Laura för din Reco :) Lycka till med försäljningen av huset !
  • Dennis T

2019-10-24

Dennis T skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålde min villa med hjälp från Patrik Frimodig MOHV. Anledningen till att valet föll på honom var att han gav ett mkt förtroendeingivande intryck från början. Tydlig i sitt arbetssätt och gav oss trygghet under hela resan och var vårt bollplank närhelst vi behövde det. Otroligt nöjda. Läs mer
  • 2019-10-11

Shkurte D skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag tycker att bemötandet från mäklaren var exemplariskt! Hade svar på alla frågor, alltid tillgänglig och gav bra råd och tips inför köpet. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-10-15 Marcus H svarar Shkurte D
    Tack för de fina orden. Hoppas att du kommer trivas i lägenheten :)
  • 2019-10-07

Martin G skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Bra service och utmärkt bemötande Läs mer
    2019-11-22 Emil J svarar Martin G
    Tack för omdömet Martin, vad roligt att höra!=)
  • 2019-10-07

Ulf Carl-Erik T skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt ett kedjehus på Vallås i Halmstad, där vi har bott i 37 år. Vi kontaktade Emil Jensen på Mohv inför försäljningen, och vi fick genast ett mycket gott intryck av honom. Han var mycket kunnig, inkännande och vi kände att han verkligen lyssnade på våra ideer och önskemål. Vi fick ett stort förtroende för Emil och hans professionalitet och vi var supernöjda med hans insats. Vi kan varmt rekommendera Emil Jensen! Läs mer
    2019-10-07 Emil J svarar Ulf Carl-Erik T
    Tack själva! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen.=)
    Hoppas nu att ni kommer till att trivas lika bra i nya lägenheten som ni gjort i huset!
Marcus Hilbertsson
Patrik Frimodig