Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad MOHV Halmstad

MOHV Halmstad

Kristian IV:s väg 3, 302 50 Halmstad — Visa karta

Här i Halmstad erbjuder vi på MOHV en mäklartjänst med ett vinnande koncept - du är med och bestämmer allt med din mäklare. Vi på MOHV har ett varumärke som bygger på framåtanda, nytänkande och kreativitet. Det genomsyrar hela företaget att vilja ditt bästa som kund och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär.

Vårt kontor i Halmstad hittar du på Norra Vägen in till Norre Katts park. Vi erbjuder mäklartjänster i Halmstad med omnejd och är stolta över att kunna ge dig snabb och professionell hjälp genom din bostadsaffär. Välkommen!

Läs vad 213 kunder tycker om MOHV Halmstad

• 2019-08-17

Ida A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en otroligt engagerad och driven mäklaren. Han får dig till att känna dig trygg genom hela processen både genom förklaringar på vilka olika steg man tar sig igenom, men framförallt med sitt närvarande. Han är lyhörd och intresserad.
    Jag har precis sålt en lägenhet och är mycket nöjd med kontakten! Läs mer
    2019-08-17 Marcus H svarar Ida A
    Tack Ida för din fina Reco! Lycka till med husletandet :)
  • Bohuslav K

2019-08-16

Bohuslav K skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Ett stort tack till MOHV och Patrik Frimodig med gänget för all hjälp och engagemang och bemötande i samband med försäljning av vårt hus.
    Bästa mäklare i stan !!!!! Läs mer
  • 2019-08-15

Håkan W skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köp av bostadrätt. Marcus är tydlig i kommunikationen, noggrann och pålitlig. Läs mer
  • Eva-Britt G

2019-08-14

Eva-Britt G skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt en bostadsrätt. Claudia som är vår mäklare har bemött oss på ett trevligt och profisionellt sätt och har varit väldigt bra på att återkoppla till oss och hållit oss uppdaterade hela tiden under försäljnings processen och det värdesätter vi stort. Hon har även tagit reda på mycket om lägenheten samt vad föreningen kan erbjuda och det har varit bra. Vi är väldigt nöjda med Claudia som mäklare. Hennes sätt att hantera våran lägenhets affär har överträffat våra förväntningar. Läs mer
  • Carina T

2019-08-13

Carina T skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Har köpt en liten bostadsrätt i centrala Halmstad.
    Då Halmstad är en ny stad för oss och vi inte köpt bostad på ett antal år hade vi väldigt mycket frågor som Marcus tålmodigt svarade på. Vi kände att vi fick det stöd vi behövde för att våga investera så mycket pengar som det rör sig om.
    Generellt gav Marcus ett mycket kunnigt, trevligt, ärligt och uppriktigt intryck. Läs mer
    2019-08-14 Marcus H svarar Carina T
    Hej Carina!
    Tack för ditt fina Reco. Vi ses på tillträdet :)
  • 2019-08-13

Ulrika M skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Trevlig o tydlig. Och tillgänglig när man har frågor och återkopplar snabbt.
    Kan rekomenderas. Läs mer
    2019-08-14 Marcus H svarar Ulrika M
    Hej Ulrika!
    Tack för din fina Reco. Hoppas sonen kommer trivas med studier och sport!
  • Thomas H

2019-08-12

Thomas H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Mycket trevlig och lätt att få kontakt med .... dock lite svårt med nord å Syd / upp
    Å ner 😂😂😂 (skämtade bara). En ”coming man”. Han har skött vårt intresse med bravur och önskar honom all lycka i sin karriär och jos Er. Tag hand om “mannen” utveckla honom och avlöna honom därefter .... han håller ihop Er !!! Tack å Hälsa honom 💐👍💪👊❤️ Läs mer
  • 2019-08-12

Jan G skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Mycket nöjd med vårt val. Proaktiv som tog egna iniativ inför försäljning Läs mer
  • 2019-08-12

Anna-Karin A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är väldigt professionell och jag rekommenderar honom starkt! Han gjorde försäljningen av min lägenhet till ett rent nöje! Läs mer
    2019-08-14 Marcus H svarar Anna-Karin A
    Tack Anki för din fina Reco. Lycka till med flytten och husköpet!
  • 2019-07-25

Dan Benny Christian T skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik är seriös, han skötte försäljningen av det hus vi köpte så bra att vi valde att anlita honom för vår egen försäljning och fick ett resultat över förväntan. Läs mer
  • Maliq H

2019-07-04

Maliq H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpt bostadsrätt Nordalavägen 28.Mäklarens bemötande var en av de största orsakerna att vi blev ännu mer intresserade för lägenheten och till sist köpte den. Han svarade på alla våra frågor under visningen, budgivningen och vid skrivningen av avtalet. Läs mer
  • 2019-06-30

Mathilda S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Fick hjälp med att sälja min lägenhet. Jag blev bra bemött och tackar så mycket för hjälpen! Läs mer
    2019-07-04 Marcus H svarar Mathilda S
    Tack för förtroendet och din Reco! Trevlig sommar så ses vi på tillträdet :-)
  • 2019-06-28

Daban K skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Jag har köpt ett jättefint par hus och Patrik tipsade mig om huset när jag var på en annan visning. Patrik har hjälpt mig hela vägen och tack var det han så kommer jag och min familj få uppleva denna sommar och massavis med år i vårt nya hus. Jag kommer varmt rekommendera Patrik och MOHV till alla jag känner och servicen har vart kanon. Jag har inte så stora förväntningar eftersom jag aldrig har köpt hus innan. Mäklaren levde upp till allt man kan önska sig och vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-06-26

Marlene Jannicke E skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik är toppen! Håller alltid en uppdaterad vad som händer.
    Har både köpt och sålt med Patrik och är nöjd med båda. Läs mer
  • 2019-06-24

Thomas E skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Vi har nyligen sålt vår villa. Patrik har varit proffsig under hela processen från första kontakten. Jag kan varmt rekommendera Mohv och Patrik. Läs mer
  • Jennie B

2019-06-23

Jennie B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil är en fantastisk person. Hjälpte oss att sälja vårt hus med ett fantastiskt resultat och rekord. Hans skicklighet och styrka till mäklare visar vilken kunskap han besitter på. Vi har känt oss trygga med Emil från dag ett. Tack Emil och tack Mohv Halmstad för en lyckad affär. Läs mer
    2019-06-23 Emil J svarar Jennie B
    Grymt roligt att höra!
    Hoppas att ni kommer till att trivas i lägenheten under tiden som ni letar efter ert drömhus..=)
  • 2019-06-21

Björn Mattias B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt ett hus och vi blev bemötta med BÄSTA servicen. Förväntningen från oss var hög och Emil och uppföljde helt våra drömmar och förväntningar! Läs mer
    2019-06-23 Emil J svarar Björn Mattias B
    Vad roligt att höra, det värmer verkligen!=)
  • 2019-06-21

Azhar A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Har köpt ett hus via Emil Jensen på MOHV. Han var ärlig och Hade bra bemötande Läs mer
    2019-06-21 Emil J svarar Azhar A
    Stort tack och lycka till med nya huset!
  • 2019-06-20

Malin B skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Vi köpte en bostadsrätt av Claudia och är mycket nöjd med den hjälp vi har fått. Hjälpsam, trevlig och kompetent. Toppen! Läs mer
  • 2019-06-20

Hassan M skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    I owned an apartment in the city which I wanted to sell.

Among all different companies I decided to ask from MOHV to help me. Claudia Rydén contacted me from the company and after a few days came to evaluate my apartment.

Claudia Rydén is very competent and has been helping me all the way from the beginning of the selling process with patience. For me as a English speaking person everything was very complicated (Swedish documents, regulations, and rules), but Claudia made everything simpler for me by explaining and describing every single sentence in English. Läs mer
  • 2019-06-17

Anna Linnéa E skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Utmärkt, trevligt och proffsigt bemötande och handläggande. Läs mer
    2019-06-20 Emil J svarar Anna Linnéa E
    Tack för det fina omdömet och stort lycka till med nya huset!=)
  • 2019-06-14

Jennifer C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    *Köpt bostad
    Helhet:
    Positivt bemötande, hänt mycket på 1,5 år sen sist vi träffades. Marcus känns trygg i sin roll som mäklare. Han är proffsig, serviceinriktad och upplevde att han värnade om båda parter, köpare samt den som sålde.
    Hade inte så mycket förväntningar, så blev positiv när allt kändes så bra. Läs mer
    2019-07-04 Marcus H svarar Jennifer C
    Tack för din Reco Jennifer! Ja, hänt en del med barn och allt :)! Njut av sommaren så ses vi på tillträdet.
  • 2019-05-15

Ingvar A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Intresserad och hjälpsam jobbade bra med objektet som blev ett bra avslut med en nöjd säljare. Läs mer
    2019-06-14 Marcus H svarar Ingvar A
    Tack för förtroendet. Lycka till med ert nya. Vi ses vid tillträdet, trevlig sommar.
  • 2019-05-15

Ali M skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevlig mäklare Läs mer
  • 2019-05-12

Jessica J skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    han var helt fantastisk! Han var mänsklig, förstående, hjälpsam! Jag hörde av mig både sent och på helgerna!
    Han svarade alltid. Den bästa mäklaren jag träffar! Läs mer
    2019-05-13 Emil J svarar Jessica J
    Tack Jessica!
    Verkligen roligt att höra=)
    Härligt att du känner så och är nöjd!

Jesper A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus har god koll på vad din bostad kan vara värd. Han har ett trevligt bemötande till både säljare och köpare. 5/5 geting! Läs mer
    2019-05-10 Marcus H svarar Jesper A
    Tack Jesper och lycka till med letandet efter en ny bostad! :)

Mikael N skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt en villa av Emil och han har varit en klippa. Vänlig och omtänksam och hjälpte båda parter att träffas i samförstånd och god vilja. Läs mer
    2019-05-07 Emil J svarar Mikael N
    Stort tack Mikael! Vad roligt att ni är nöjda=)

Aferdita C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålde och köpte bostad av Marcus H.
    Jag är mer än nöjd med mäklarens engagemang. Rekommenderas starkt Läs mer
    2019-05-10 Marcus H svarar Aferdita C
    Tack Aferdita för din Reco! Hoppas du trivs i din nya bostad :) Vi ses!
  • 2019-05-06

Gunborg G skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har sålt min bostadsrätt och Marcus genomförde detta till full belåtenhet. Jag är mycket nöjd.
    Med vänlig hälsning Gunborg gm son Lars grahn Läs mer
    2019-05-10 Marcus H svarar Gunborg G
    Tack fam. Grahn för Reco:n! Önskar er en lugn och trivsam sommar.
  • 2019-05-05

Birgit Anna Lena K skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Efter min makes död i jan.beslutade jag tillsammans med barnen att sälja min fastighet på Backgatan 14 i Eldsberga. Jag kontaktade en mäklare.Det var med blandade känslor jag tog emot Emil Jensen.Med hans glada och trevliga sätt hans engagemang var det inte svårt att få förtroende. Emil förstod att jag var i en svår och känslosam situation , han har stöttat mej på ett fantastiskt sätt hela tiden.Jag är så tacksam för all den hjälp jag hitintills fått och vet att är med mig tills allt är klart! Läs mer
    2019-05-06 Emil J svarar Birgit Anna Lena K
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet! Nu är det bara sista pusselbiten kvar..=)
  • 2019-05-01

Ahmet L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi sålde en bostad mha. Marcus. Han var trevlig och visade oss ordagrant hur det hela går till på det bästa sättet. Vi rekommenderar honom som en mäklare för vem en som säljer eller köper bostad Läs mer
    2019-05-10 Marcus H svarar Ahmet L
    Tack Ahmet för er Reco. Lycka till med byggandet av huset :)!
  • Johanna Viola Therese W

2019-04-30

Johanna Viola Therese W skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Sålde ett parhus. Processen gick snabbt och smidigt. Emil var tillmötesgående och lätt att prata med. Läs mer
    2019-04-30 Emil J svarar Johanna Viola Therese W
    Tack Johanna och stort lycka till med nya huset!=)
  • 2019-04-26

Karin Ingela T skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Proffs!
    Ingen kan bli bättre! Läs mer
  • 2019-04-25

Oliver F skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus har varit väldigt proffsig vid mitt köp- och försäljning av bostadsrätt! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-04-29 Marcus H svarar Oliver F
    Tusen tack Oliver för din Reco och Grattis till din nya lägenhet! :)
  • 2019-04-24

Arun H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Social utåtriktad mäklare, mycket trevlig och kan sitt yrke Läs mer
    2019-04-29 Marcus H svarar Arun H
    Tusen tack för din Reco och gåvan vid tillträdet. Lycka till med kommande studier :)!
  • Andreas G

2019-04-23

Andreas G skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Från dag ett med värdering av lägenhet till slutet av försäljningen, så har Marcus varit till stor hjälp med exakt allt! Alla frågor har besvarats och allt har gått riktigt smidigt tycker jag. Jättebra mäklare och mäklarbyrå!
    Även nu efteråt så besvaras frågor utan problem, och man känner sig helt enkelt som hemma! :-)
    5/5 ger jag utan att ens blinka. Nått upp till mina förväntningar och förbi dem!
    Stort tack!! Läs mer
    2019-05-10 Marcus H svarar Andreas G
    Tack Andreas för din Reco och att du är nöjd med tjänsten, trots en liten motgång under resans gång. Lycka nu till med husletandet !!

Bertil Henrik N skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpt en lägenhet.
    Sakligt och engagerat bemötande under vårat köp. Läs mer
    2019-04-29 Marcus H svarar Bertil Henrik N
    Tack för din Reco! Vi ses på tillträdet :)

Bertil Henrik N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålt vårat hus efter 32 år. Patrik har hjälpt oss med ovärdeliga tips längs vägen till en försäljning. Han har visat på ett stort engagemang i våran försäljning. Alla förväntning som vi hade på en mäklare är uppfyllda.
    Kan på det varmaste rekommenderas. Läs mer

Marcus H skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Bra och trevligt bemötande från första kontakt när vi skulle köpa hus via Emil. Läs mer
    2019-04-25 Emil J svarar Marcus H
    Tackar, grymt roligt att höra!=)
  • 2019-04-18

Maria W skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Var spekulant på flera mindre lägenheter och köpte till sist en 1a och fick hela tiden ett väldigt gott och proffsigt bemötande av Marcus. Kunnig, saklig och genuin. Läs mer
    2019-04-29 Marcus H svarar Maria W
    Tack Maria för du tog dig tid att lämna en Reco! Trevlig sommar :)
  • 2019-04-15

Lars Anders L skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    mycket trevlig mäklare väl bemötande påläst allt blev perfekt med honom Läs mer
    2019-04-15 Emil J svarar Lars Anders L
    Grymt roligt att höra! Hoppas att du kommer trivas i nya lägenheten=)
  • 2019-04-14

Charlie D skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Engagerad mäklare som fullföljde sitt uppdrag. Läs mer
    2019-04-17 Marcus H svarar Charlie D
    Tack för du tog dig tid att svara ! Hoppas allt flyter på bra i Jönköping :)
  • 2019-04-14

Ainura B skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en väldigt trevlig och mycket kompetent mäklare! Redan vid första möte fick jag ganska rimliga förväntningar, praktiska tips och råd vad kan jag göra som säljare! Marcus har järnkoll på bostadsmarknaden, priser, områden. Han såld min lägenhet snabbt och professionellt! Jag kände mig väldigt trygg och väl informerad genom hela försäljningen! Är supernöjd med resultatet! Halmstads bästa mäklare!!! Varmt rekommenderar!!!

Säljare på Hemmansvägen 29 Läs mer
    2019-04-17 Marcus H svarar Ainura B
    Tusen tack för du tog dig tid att svara :)! Hoppas allt känns bra i din nya fina lägenhet. Vi ses!
  • 2019-04-13

Andreas S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har sålt en bostadsrätt och köpt ett hus.
    Mycket nöjd med Marcus Hilbertsson! Läs mer
    2019-04-17 Marcus H svarar Andreas S
    Tack för din fina reco. Hoppas renoveringen går bra :)

Karolina E skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålt en bostadsrätt.
    Marcus var jättebra genom hela processen. Hade koll, gav bra råd och gjorde sitt jobb och fick upp priset på lägenheten. Kändes ambitiös och som att han verkligen gillar sitt jobb :) Läs mer
    2019-04-29 Marcus H svarar Karolina E
    Tack Karolina för din reco :)! Vi ses på tillträdet :)

Thomas A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Han sålde en 1,5 rok centralt åt oss.
    Marcus är kunning, engagerad och mycket målmedveten.
    Han gjorde alla rätt, bemötande, säljplan, engagerade kunder, fick igång en budgivning, höll föredömlig kontakt och inger extremt bra förtroende. När jag behöver en säljare skall jag stjäla honom från er. Läs mer
    2019-04-17 Marcus H svarar Thomas A
    Hej Thomas!

Tack för din fina Reco :) Hoppas allt är bra och sonen trivs med sitt nya jobb och stad. Hälsa familjen :)

Daniel S skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Köpt ett radhus och blev väldigt bra bemött. Tog tid på sig, ändrade visningstid och tog emot samtal och frågor. Läs mer
    2019-04-12 Emil J svarar Daniel S
    Tack, vad roligt att höra!
    Stort lycka till med huset, hoppas ni alla kommer trivas=)

Gzuart R skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Riktigt glad och trevlig mäklare, En som trivs och älskar att prata med folk. En ärlig mäklare och hjälpsam. Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Gzuart R
    Tack för din Reco! Hoppas du trivs i lägenhet och jobbet går bra :)

Magnus E skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt en lägenhet där Marcus gjorde ett utmärkt jobb.
    Med ett mycket trevligt, behagligt bemötande och noggrant arbete genom hela processen .
    Marcus följde upp och ville hela vägen se till att vi förstod vad som sker och nästa steg i köpet.

Magnus Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Magnus E
    Tack för din fina Reco! Hoppas sonen trivs i sin bostad och med studier :)

Jerzy H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus !
    Mycket duktig ,väldigt trevlig, proffsigt mäklare
    Jag hade väldigt stor förtroende för Marcus och fick mycket hjälp under förseljnings perioden tills lägenhet var såld
    Jerzy Hauser Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Jerzy H
    Tack för din fina Reco! Hoppas du kommer trivas i din stuga! Lycka till med allt :)
Marcus Hilbertsson
Patrik Frimodig