MOHV Halmstad

Kristian IV:s väg 3, 302 50 Halmstad — Visa karta

Här i Halmstad erbjuder vi på MOHV en mäklartjänst med ett vinnande koncept - du är med och bestämmer allt med din mäklare. Vi på MOHV har ett varumärke som bygger på framåtanda, nytänkande och kreativitet. Det genomsyrar hela företaget att vilja ditt bästa som kund och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär.

Vårt kontor i Halmstad hittar du på Norra Vägen in till Norre Katts park. Vi erbjuder mäklartjänster i Halmstad med omnejd och är stolta över att kunna ge dig snabb och professionell hjälp genom din bostadsaffär. Välkommen!

Läs vad 261 kunder tycker om MOHV Halmstad

• 2019-12-03

Petre D skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt vår bostadsrätt, och vi tror att Claudia har bevisat sina kompetens och hon var toppenbra. Läs mer
  • 2019-12-01

Kajsa S skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Hon tipsade mig om lämpliga objekt, svarade alltid snabbt på mina sms och har varit väldigt tillmötesgående när det varit lite strul.
    Proffsig men ändå empatisk. Guidat mig rätt. Känns tryggt! Läs mer
  • 2019-11-27

Birgitta H skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Har sålt ett hus, och Patrik har varit jättebra mäklare har blivit väl bemötta och fort har det gått är jätte nöjda med mohv Läs mer
  • 2019-11-26

Dragan N skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålt lägenhet, tvårums.
    Mäklaren Marcus bemötte oss väldigt professionellt. Han visste exakt hur vi skulle gå tillväga och gav oss ett bra värde. Han svarade på alla dem frågor vi hade, var mycket rak tydlig och vänlig.
    En mäklare som kommer långt i sitt yrke, en som vi bara kan prata varmt om. Läs mer
    2019-11-26 Marcus H svarar Dragan N
    Tack Dragan för din Reco! Hoppas dottern hittar en ny drömlägenhet :) Vi ses på tillträdet.
  • 2019-11-22

Ulrika Carolina M skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Trevligt och ett modernt bemötande av mäklarfirman. Mäklaren var personlig & hängiven i kontakten. Läs mer
    2019-11-22 Emil J svarar Ulrika Carolina M
    Tack för det fina omdömet Ulrika!
    Vad roligt att ni är nöjda=)
  • Isabell L

2019-11-22

Isabell L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    När vi skulle sälja vår bostadsrätt blev vi tipsade att kontakta Mohv. Vi hade redan varit i kontakt med en annan mäklarfirma men vi kände att vi ville se oss om efter fler möjligheter. Vi ville kunna jämföra de olika mäklarnas strategier och värderingar.

När Marcus kom till oss var han mycket väl förberedd, trevlig, påläst och engagerad. Han fick oss att känna oss trygga genom att förklara varje steg och del i processen, han var öppen och transparent och Mohvs värderingar passade oss perfekt.

Vi är helt övertygade om att Marcus och Mohv är en stor bidragande faktor till att vi slog rekord i området. Läs mer
    2019-11-26 Marcus H svarar Isabell L
    Tack Isabell för din fina Reco! Stort lycka till med inflyttning i ert nya hus så ses vi på frånträdet av lägenheten nästa år :)
  • 2019-11-18

Margareta Eivor Anita P skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålt ett enfamiljshus i kvibille och är till fullo nöjd med mäklaren Läs mer
  • 2019-11-17

Iren Monica Margaretha B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi har upplevt det mycket bra, precis som vi önskade, väldigt tillmötesgående, ringt oss och stämnt av Mm. Vi är så nöjda. Läs mer
    2019-11-18 Emil J svarar Iren Monica Margaretha B
    Tack så hemskt mycket Iren! Vad roligt att ni är nöjda=)
  • 2019-11-17

Birgitta H skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Har blivet väl mottagen hon har visat kunnighet om bostadsrätten som vi köpt .väldigt nöjd med henne Läs mer
  • 2019-11-16

Rolf L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Bra bemötande, snabb info. Bra genomgång av köpekontrakt. Läs mer
    2019-11-26 Marcus H svarar Rolf L
    Tack Rolf för du tog dig tid att skriva din Reco! Vi ses på tillträdet.
  • 2019-11-15

Göran H skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Var mycket kunnig allt var bra Läs mer
  • 2019-11-14

Ludmila A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Jag och min man gifte oss i detta huset och har upplevt 45 händelserika år på detta underbara stället, som är för mig fyllt med många,många minnen...alltså väldigt känslomässigt laddat att behöva lämna det...Men efter min mans bortgång förra året förstod jag,att det behövs nya krafter till att rusta upp huset och låta stället få ett nytt liv, vilket det verkligen förtjänar...
    Här kommer Emil Jensen in i bilden och jag kunde inte ha valt bättre: en mycket trevlig ung man fylld med empati och förståelse för min situation, har stöttat mig och lotsat mig igenom den- för mig-jobbiga och smärtsamma processen...det är jag väldigt tacksam för!
    Det återstår lite praktiskt att ordna, så jag hoppas vi inte tappar kontakten...Ludmila Läs mer
    2019-11-14 Emil J svarar Ludmila A
    Tack så hemskt mycket för de fina orden Ludmila!
    Vet att det varit en turbulent period för dig med mycket känslor, så det värmer verkligen att höra att du känner dig nöjd och nöjd med mitt jobb.
    Självklart håller vi kontakten!=)
  • Suzanne H

2019-11-14

Suzanne H skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt en bostadsrätt. Allt har gått lätt och smidigt. Mycket duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-11-13

Sara J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Bra mäklare, tydlig och noggrann ! Läs mer
    2019-11-26 Marcus H svarar Sara J
    Tack Sara för din Reco. Lycka till nu med huset.
  • 2019-11-12

Hampus Anders L skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Utmärkt som mäklare ! Väldigt trevlig och hjälpsam! Läs mer
    2019-11-13 Emil J svarar Hampus Anders L
    Stort tack Hampus!
    Hör av dig om du behöver hjälp i bostadsletandet=)

Mikael A skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Allt fungerade bra med claudia o vi köpte en bostadsrätt. Läs mer

Lidija B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Jag har köpt huset, Emil är jättesnäll och trevlig person. Är mycket nöjd med honom. Läs mer
    2019-11-13 Emil J svarar Lidija B
    Stort tack Lidija, vad roligt att höra!
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya fina hus=)

Nathalie Harriet Denise S skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Jag både köpte och sålde mitt hus av Emil. Anledningen till varför jag valde Emil när vi skulle sälja huset var just på grund av hans bemötande när vi köpte huset. Flexibel, professionell, trevlig, inbjudande och nära till skratt. Läs mer
    2019-11-13 Emil J svarar Nathalie Harriet Denise S
    Stort tack för det fina omdömet Nathalie!=)
  • 2019-11-08

Hanna S skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt vår bostadsrätt. Claudia var behaglig och lätt att ha att göra med. Vi ville gärna lägga ut vår bostad snarast möjligt, vilket Claudia behövde trixa lite med för att lösa. Vi uppskattar verkligen att hon ansträngde sig för att tillgodose vårt behov. Läs mer
  • Frida L

2019-11-05

Frida L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi köpte ett bostadsrättsradhus. Som förstagångsköpare har vi uppskattat att Marcus tagit sig tid att förklara saker och ting på ett enkelt sätt för oss samt kommit med råd när vi frågat. Alltid glad och enkel att ha att göra med och samtidigt mycket kunnig och professionell. Vi skulle absolut kunna tänka oss att anlita honom när vi en gång själva ska sälja. Läs mer
    2019-11-26 Marcus H svarar Frida L
    Tack Frida för du tog dig tid att skriva denna fina Reco :-). Snart är det nytt år och inflyttning i huset, vi ses då :)
  • 2019-11-05

Violeta S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus kan varmt rekommenderas. Har anlitat honom vid två försäljningar där han vid båda tillfällena varit trygg, ambitiös, hjälpsam och professionell genom hela försäljningsprocessen. Marcus är ingen mäklare du behöver jaga - han håller det han lovar och håller kontakten. Han sålde dessutom nyligen ena bostadsrätten med försäljningsrekord. Så vill ni slå rekord -anlita Marcus :) Läs mer
    2019-11-26 Marcus H svarar Violeta S
    Tack Vicky för din fina Reco, och tack för dubbla förtroenden på kort tid, samt grattis till husköpet :)
  • 2019-11-03

Maria J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi sålde en lägenhet med bostadsrätt.
    Marcus skötte allt mycket bra från början, med hembesök, bokning av fotografering, annonsering, visningar, hanteringar av intresserade köpare, budgivning till kontraktsskrivning.
    Nu återstår bara betalning av handpenning och själva överlåtelsen och det kommer säkert gå lika bra det.
    Marcus fick upp priset lite över utgångspriset, vilket var mycket bra i nuläget. Läs mer
    2019-11-05 Marcus H svarar Maria J
    Tack för din fina Reco. Lycka nu till med jakten efter gården! :)
  • 2019-11-03

Linda C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Mycket noggrann med alla punkter vid kontraktsskrivning. Även snabb på att svara på sms. Mycket trevlig och snäll mäklare! Läs mer
    2019-11-05 Marcus H svarar Linda C
    Tack Linda för din Reco :) Vi ses på tillträdet!
  • 2019-11-01

Laura B skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt bostadsrätt.
    Marcus är trevlig, social, energirik, proffsig, noggrann och inlyssnande. Jag kännde mig trygg genom hela bostadsaffär, som köpare. Läs mer
    2019-11-05 Marcus H svarar Laura B
    Tack Laura för din Reco :) Lycka till med försäljningen av huset !
  • Dennis T

2019-10-24

Dennis T skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålde min villa med hjälp från Patrik Frimodig MOHV. Anledningen till att valet föll på honom var att han gav ett mkt förtroendeingivande intryck från början. Tydlig i sitt arbetssätt och gav oss trygghet under hela resan och var vårt bollplank närhelst vi behövde det. Otroligt nöjda. Läs mer
  • 2019-10-11

Shkurte D skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag tycker att bemötandet från mäklaren var exemplariskt! Hade svar på alla frågor, alltid tillgänglig och gav bra råd och tips inför köpet. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-10-15 Marcus H svarar Shkurte D
    Tack för de fina orden. Hoppas att du kommer trivas i lägenheten :)
  • 2019-10-07

Martin G skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Bra service och utmärkt bemötande Läs mer
    2019-11-22 Emil J svarar Martin G
    Tack för omdömet Martin, vad roligt att höra!=)
  • 2019-10-07

Ulf Carl-Erik T skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt ett kedjehus på Vallås i Halmstad, där vi har bott i 37 år. Vi kontaktade Emil Jensen på Mohv inför försäljningen, och vi fick genast ett mycket gott intryck av honom. Han var mycket kunnig, inkännande och vi kände att han verkligen lyssnade på våra ideer och önskemål. Vi fick ett stort förtroende för Emil och hans professionalitet och vi var supernöjda med hans insats. Vi kan varmt rekommendera Emil Jensen! Läs mer
    2019-10-07 Emil J svarar Ulf Carl-Erik T
    Tack själva! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen.=)
    Hoppas nu att ni kommer till att trivas lika bra i nya lägenheten som ni gjort i huset!
  • 2019-10-06

Petra A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Jag och min sambo har köpt ett hus på Vallås i Halmstad.
    Vi har genom hela den, snabba, resan blivit otroligt bra bemött av mäklaren. Vi mailade, han ringde upp nästan direkt! När vi önskade en förhandstitt med några få önskade tider löste han detta.
    Vi hade inga direkta förväntningar på mäklaren mer än att kunna vara öppen och ärlig kring objektet vi tittade på. Detta levde mäklaren verkligen upp till.
    Trevlig och lättsam mäklare som trots att han har ” att sälja” fokus även lyssnade in oss köpare på ett väldigt bra sätt. Påläst och kunnig som skapade en trygghet hos oss som köpare 👍 Läs mer
    2019-10-07 Emil J svarar Petra A
    Tack för det fina omdömet Petra, vad roligt att höra!=)
  • 2019-10-02

Sören E skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålde min bostadsrätt och jag valde Marcus efter att ha konsulterat två mäklarfirmor. Korrekt, kunnig och engagerad beskriver min upplevelse av att ha samarbetat med Marcus. Läs mer
    2019-10-15 Marcus H svarar Sören E
    Tack Sören för din Reco och lycka till med letandet efter ditt nästa hem :)
  • 2019-09-28

Niklas L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålde min bostadsrätt med Marcus på Mohv. Jag hade höga förväntningar som möttes och mer därtill. Allting sköttes väldigt proffsigt och jag fick all hjälp jag behövde genom hela processen. Jag kan bara ge högsta betyg och främsta rekommendationer för Marcus och Mohv. Läs mer
    2019-10-15 Marcus H svarar Niklas L
    Tack Niklas för din Reco! Lycka till med renoveringen av ditt nya hem :) Vi ses på tillträdet.
  • 2019-09-28

Birgitta J skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt bostadsrätt , mycket hjälpsam , o fantastiskt bemötande . Läs mer
  • 2019-09-24

Inga Catharina Janet A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålt hus.
    Mycket bra bemött. Mycket trevlig.
    Att han skulle sälja huset till bra pris. Det gjorde han.
    Bra information och snabb kontakt och svar på frågor som man hade.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-09-24

Elaine Z skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus is the BEST! He really went out of his way to help us. HIGHLY RECOMMENDED! Läs mer
    2019-10-15 Marcus H svarar Elaine Z
    Hi Elaine!
    Thank you for this Reco. See you!

Mats Ola A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Vi sålde vår villa och det har varit rakt igenom ett professionellt och trevligt bemötande Läs mer

Ludvig P skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Lite snabb under budgivningen men väldigt proffsig när han gick igenom kontraktet när affären skulle gå i lås. Läs mer

Michael C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålde min etta på Österängsgatan med hjälp av Marcus. Många bra konkreta tips på hur vi skulle få ut maximalt för lägenheten. Tog in olika samarbetspartners till MOHV för städning och inredning med ett perfekt resultat. Sista budet slutade långt över utgångspris och allt tack vare Marcus feedback och tips! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-09-23 Marcus H svarar Michael C
    Tack för förtroendet Michael och lycka till med din nya bostad och företagandet :)
  • 2019-09-16

Henrik C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Bostadsrätt i Halmstad, borttagen före visning. Marcus var mycket trevlig, tillgänglig, kunnig och effektiv genom hela processen. Läs mer
    2019-10-15 Marcus H svarar Henrik C
    Tack Henrik för din Reco! Hoppas sonen med sambo och nytillskott kommer trivas i sitt nya hem :)
  • 2019-09-11

Vasile A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi är nöjda med mäklarens uppsättning.
    Tack Emil.... Läs mer
    2019-09-17 Emil J svarar Vasile A
    Tack så mycket Vasile!
    Det blev ett hus till slut..=)
    Stort lycka till och hoppas att ni kommer trivas!
  • 2019-09-06

Felicia R skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Köpt bostadsrätt.
    Blivit bemött jättebra under hela processen Läs mer
  • 2019-09-04

Marita K skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Har köpt en bostadsrätt oc skall sälja den lägenhet vi har.
    Jag tycker att Claudia är mycket kunnig och känns tryggt att anlita henne.
    Hon är lugn och sansad och lämnar inget åt slumpen. Läs mer
  • Mergime T

2019-09-02

Mergime T skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Claudia var en duktig och noggrann mäklare. Lugn och ordningsam! Rekommenderar. Läs mer
  • 2019-08-28

Pia B skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpt en bostadsrätt. Blev trevligt och proffsigt bemött.
    Marcus är en mäklare som jag känner mig trygg med.
    Lätt att få kontakt med och allting lösningsfokuserad.
    Har bara gott att säga.
    /Pia Läs mer
  • 2019-08-27

Britt B skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag tycker han var sympatisk positiv rak och tydlig och tålmodig. Jag fick ett mycket fint bemötande redan vid första tillfället och är mycket nöjd med allt och det pris jag fick för min 3:a Läs mer
  • 2019-08-27

Gunnel J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    trevligt bemötande i samband med köp av bostadsrätt lätt att få kontakt service inriktad Läs mer
  • 2019-08-22

Lena A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt en lägenhet på Hemmansvägen. Vårt omdöme om Marcus som mäklare är att han har ett proffsigt bemötande varvat med varm humör. En kille på rätt plats och med rätt profession. Vår dotter fick även tips och idéer inför sin nollning vilket uppskattades!. Var lätt att få kontakt med om det var något man undrade. Det var första gången vi köpte en lägenhet och vi hade ingen erfarenhet, men det kändes tryggt med Marcus som förklarade vad saker innebar och framförallt ställde upp och hade en visning bara för oss innan den officiella visningsdagen. //Lena Läs mer
  • 2019-08-22

Theodor K skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålt en bostadsrätt.
    Bra på alla sätt och vis! Inget att klaga på! Läs mer
    2019-08-26 Marcus H svarar Theodor K
    Tack för förtroendet. Lycka till i Kungsbacka :)
  • 2019-08-20

Jan L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus var vår mäklare vid försäljningen av vår 1,5a i Halmstad. Han var även den som skötte affären när vi köpte lägenheten några år tidigare och gjorde då ett bra intryck så vi valde direkt honom för att även sköta försäljningen.
    I alla kontakter är Marcus hjälpsam, kompetent och effektiv. Läs mer
    2019-08-22 Marcus H svarar Jan L
    Tack Jan för din reco! Hoppas nu sonen kommer trivas i Göteborg ! :)
  • 2019-08-17

Ida A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en otroligt engagerad och driven mäklaren. Han får dig till att känna dig trygg genom hela processen både genom förklaringar på vilka olika steg man tar sig igenom, men framförallt med sitt närvarande. Han är lyhörd och intresserad.
    Jag har precis sålt en lägenhet och är mycket nöjd med kontakten! Läs mer
    2019-08-17 Marcus H svarar Ida A
    Tack Ida för din fina Reco! Lycka till med husletandet :)
  • Bohuslav K

2019-08-16

Bohuslav K skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Ett stort tack till MOHV och Patrik Frimodig med gänget för all hjälp och engagemang och bemötande i samband med försäljning av vårt hus.
    Bästa mäklare i stan !!!!! Läs mer
Marcus Hilbertsson