Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad MOHV Halmstad

MOHV Halmstad

Kristian IV:s väg 3, 302 50 Halmstad — Visa karta

Här i Halmstad erbjuder vi på MOHV en mäklartjänst med ett vinnande koncept - du är med och bestämmer allt med din mäklare. Vi på MOHV har ett varumärke som bygger på framåtanda, nytänkande och kreativitet. Det genomsyrar hela företaget att vilja ditt bästa som kund och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär.

Vårt kontor i Halmstad hittar du på Norra Vägen in till Norre Katts park. Vi erbjuder mäklartjänster i Halmstad med omnejd och är stolta över att kunna ge dig snabb och professionell hjälp genom din bostadsaffär. Välkommen!

Läs vad 95 kunder tycker om MOHV Halmstad

• Jörgen L skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Sålt villa. Gillade att jobba tillsammans med Emil, det var lätt att snacka och mycket pedagogiskt upplagt. Sammanfattningsvis var det ett nöje att ha med Emil att göra och rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-10-12 Emil J svarar Jörgen L
    Tack och tack detsamma! Ett nöje att få ha med er att göra med.=)
  • Ida J skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt ett hus via Emil och det har känts bra genom hela köpet. Han var tillgänglig och trevlig under visningarna och budgivningen. Läs mer
    2018-10-12 Emil J svarar Ida J
    Tack och stort lycka till med nya boendet. Det ska bli spännande att se slutresultatet när ni satt er prägel på villan!=)
  • Boris C skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi sålde vår bostadsrätt i centrala Halmstad via Emil Jensen och MOHV. Vi har fått en mycket proffessionell behandling genom hela processen. De partners man har i form av fotografer etc är topp klass och vi är mycket glada att vi valde MOHV och Emil att bistå oss. Snabbt och proffsigt! Läs mer
    2018-09-18 Emil J svarar Boris C
    Kul att höra!
    Hälsa och hör av dig om ni tar flyttlasset tillbaka till Halmstad någon gång i framtiden.=)
  • Stefan B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Köpt villa. Mycket bra bemötande. Lugnt och tryggt. Tydlig kring olika aspekter sv köpet. Ingav det förtroende jag hoppades på. Läs mer
    2018-09-16 Emil J svarar Stefan B
    Tack! Jag tror verkligen att ni kommer trivas i ert nya hus och det ska bli spännande att se huset när ni väl satt er prägel på det.=)
  • Susanne B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Köpt o sålt hus.
    Bra bemötande, lugn, klar o tydlig. Läs mer
    2018-09-16 Emil J svarar Susanne B
    Tack och stort tack för förtroendet!=)
  • Karl E
    Karl E skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Jag/vi sålde vår villa. Patriks bemötande var professionellt och trovärdigt, allt från första kontakten till kontrakt med köpare var skrivet. Engagemang, hjälpsamhet och driv har varit på topp genom hela processen. Liksom tillgängligheten. Trots höga förväntningar och ingen tidigare erfarenhet av MOHV som byrå och/eller Patrik, överträffades förväntningarna med råge. Helt ärligt finns det ingenting som jag/vi upplever kunde skötts på ett bättre sätt. Kan varmt rekommendera MOHV Halmstad generellt och Patrik i synnerhet. Läs mer
  • Tony O skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik hjälpte oss att sälja vårat hus 2018. Huset köpte vi även genom honom under 2016.

Både när vi köpte skapade Patrik en trygghet som jag tror är svår att hitta någon annan stans. Läs mer
  • Johanna I skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    - Stor fördel med individuella visningar!!
    - Bra att Patrik hade ordnat med extra visning och att vi fick komma på en andra visning!
    - Patrik tog reda på den info vi önskade.
    - Kommer att rekommendera MOHV i framtiden. Läs mer
  • Anna-lena M skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil Jensen är en otroligt engagerad ,förstående och omtänksam person.Vi fick förtroende för honom direkt. Vi är 3 syskon som skulle sälja vår mammas hus och vårt barndomshem vilket var jättesvårt. Men vi fick bra stöd av Emil och mycket bra information hela vägen och snabb återkoppling i varje steg. Stort tack! Läs mer
    2018-09-12 Emil J svarar Anna-lena M
    Tack för de otroligt fina orden, det värmer verkligen! Det var väldigt roligt att få hjälpa er och ni gjorde en fantastisk insats vilket också underlättade mitt arbete.=)
  • Linda D skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt ett radhus.
    Patrik är den perfekta mäklaren. Han gör en lugn, svarar helt ärligt på de frågor man har och man litar på honom till 110%. Han är helt enkelt toppen! Både jag & min sambo är super nöjda med Patrik. Läs mer
  • Kalle N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Min pappas sista önskan var att om ni ska sälja huset så ska ni ta Patrik att göra detta Efter kontakt med Patrik och vi förberede för en försäljning så dog han
    Vill samtidigt bara ge en massa beröm på hans sätt att fixa detta med visningar och allt Som grädde på moset så fick vi mer än bi kunde tänka oss efter budgivningen Läs mer
  • Elisabet M skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil Jensen bemötte oss professionellt, engagerat och utifrån de behov vi hade. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-09-12 Emil J svarar Elisabet M
    Tack, vad roligt att höra att ni känner så!=)
  • Håkan B skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Köpt hus och anlitat Patrik för försäljning. Patrik är kunnig och påläst på objekten. Sätter både säljarens önskemål och köparens tankar i centrum. Det känns som att han bryr sig att allt ska bli bra -på riktigt. Alltid lätt att nå och svarar snabbt. Läs mer
  • Christina A
    Christina A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Köpt en fastighet med Patrik Frimodig som mäklare - på visningen var han tillgänglig och engagerad i att visa diverse saker etc.
    Under själva köpet upplever jag honom som framåt och hjälpsam, jag uppskattar när det går snabbt och smidigt och kan inte se något annat än att jag som köpare och även säljarna kan vara något annat än super nöjda med kanon service....

Alla pluspoäng till MOHV Halmstad!

Kommer rekommendera detta kontor (istället för ett annat som jag själv anlitade någon månad innan för försäljning) då MOVH Halmstad visar service med det lilla extra! Läs mer
  • Liselotte N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålt ett hus från 1963 som vi ärvt efter vår far . Patrik verkade genuint intresserad av huset och verkligen såg det med sina ögon . Han lade märke till detaljer som vi uppskattade . Vi kände stort förtroende för honom och han lyckades sälja huset inte bara fort utan även få tag i en köpare som verkade älska huset och som tom kunde flytta dit efter bara två veckor . Och till ett bra pris dessutom . Vi har verkligen varit helnöjda med Patrik . Det var över vår förväntan faktiskt Läs mer
  • Daniel K skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålt vår villa med Patriks hjälp. Mycket professionellt och trevligt bemötande. Vi är helnöjda och skulle gärna rekommendera MOHV i Halmstad om någon är sugen på att sälja. Läs mer
  • Carina L skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålde ett hus och han fick uppdraget.Han visade intresse för huset och var väldigt bra på att förklara allt.Det gick väldigt snabbt att sälja och han var tillgänglig och lyhörd hela tiden Läs mer
  • Inger B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Har sålt vårt hus, Emil har hjälpt oss med allt, från att hitta nytt boende, med visning, besiktning, försäljning, kontrakt och allt pappersarbete. Dessutom väldigt trevlig och positiv.
    Det blir en Guldstjärna i kanten, vi kan verkligen tipsa honom för andra som ska sälja eller köpa, Läs mer
    2018-06-13 Emil J svarar Inger B
    Vad roligt att höra! Passa nu på att njuta riktigt av sommaren!=)
  • Åsa M skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil är engagerad, lätt att nå, bra bemötande, ärlig. Samarbetar bra o lyssnar. Snabb o effektiv.
    Sålt en villa. Läs mer
    2018-06-13 Emil J svarar Åsa M
    Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Hoppas du kommer till att trivas lika bra i nya lägenheten som du gjort i huset.=)
  • John M skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil har hjälp oss att sälja en villa på ett mycket professionellt sätt. Emil har levt upp till de förväntningar jag hade på en mäklare innan vi skrev kontrakt. Läs mer
    2018-06-13 Emil J svarar John M
    Tack, det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen! Stort lycka till framöver.=)
  • Claudia A
    Claudia A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt vår villa i Snöstorp med hjälp av Emil Jensen och MOHV. Emil har ett proffesionellt bemötande samtidigt som han är ödmjuk och personlig. Han är lyhörd och visar intresse för säljarens behov och intressen. Han är kunnig och förmedlar detta på ett vänligt och respektgivande sätt.
    Vi tycker att Emil levt upp till våra förväntningar och är i helhet väldigt nöjda med honom som mäklare. Läs mer
    2018-06-13 Emil J svarar Claudia A
    Tack för det fina omdömet! Hoppas att ni kommer trivas i nya lägenheten och samtidigt hittar drömlägenheten i Spanien!=)
  • Isabel B skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik är den bästa mäklaren i Halmstad! Han är kunnig, påläst, engagerad och har alltid ett trevligt bemötande. Vi hade en jättebra kommunikation under hela försäljningsprocessen av vårt hus. Han svarade snabbt på frågor och var alltid(!) nåbar på telefon, sms och mejl.
    Anledningen till att vi valde Mohv var också för att de håller privatvisningar och nöjer sig inte med "massvisningar" som många andra mäklarfirmor, exempelvis Fastighetsbyrån.
    Tack vare privatvisningarna kunde Patrik ta sig tid med varje potentiell köpare. Vi kände att han hade ett genuint intresse för just vårt hus och därmed gjorde sitt yttersta vid försäljningen. Han hjälpte oss att ordna med homestyling, vilket gjorde huset extra fint vid försäljning. Fick ett högre slutpris för huset än vad vi hade räknat med från början. Läs mer
  • Maj-britt N skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil har skött försäljningen av min mors hus på ett mycket bra sätt. Vi är mycket nöjda med honom och att han har hela tiden varit tillgänglig när vi sökt honom. Emil levde väl upp till de förväntningar vi hade och vad han lovade vid husförsäljningen.
    Vi kan starkt rekommendera Emil och MOHV.
    Thomas Läs mer
    2018-05-14 Emil J svarar Maj-britt N
    Det var väldigt roligt att få hjälpa er mor och jag hoppas verkligen att hon kommer att trivas i sin nya lägenhet.=)
  • Gerd H skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Har sålt mitt hus med Emil Jensen som mäklare.
    Blev bra bemött av mäklaren. Emil förklarade allt om försäljningen väldig noga då jag är äldre, och aldrig sålt hus innan.
    Var orolig innan jag bestämde mig för Emil som mäklare. Hade inga speciella förväntningar. Efter första kontakten med Emil kände jag mig helt lugn.
    När huset skulle fotograferas var Emil med hela tiden, om det var möbler eller något annat som behövde flyttas.
    Jag har en skadad högeraxeln som gör att jag har svårt att lyfta saker. Som jag
    Kände mig väldigt trygg under försäljningstiden och vid försäljningen. Emil är en kunnig mäklare, och väldigt omtänksam. Vi hade mycket kontakt under tiden och han höll mig uppgraderad om det allra minsta om det var något.
    Emil Jensen är en mäklare som jag rekommenderar till dem som ska sälja eller köpa bostad. Allt gick lättare och smidigare än jag trott tack vare Emil.
    Mvh Gerd Ragnvid Läs mer
    2018-05-15 Emil J svarar Gerd H
    Tack för det otroligt smickrande omdömet! Vad roligt att du känner dig så nöjd. Har du några frågor innan tillträdet så är det bara till att lyfta luren. Ses snart!=)
  • Hanna M skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Köpte en 60-tals villa på snöstorp.
    Mycket gott bemötande, stressfria visningar och förmedlade känsla av tryggt husköp. Skulle definitivt rekommendera. Läs mer
    2018-05-14 Emil J svarar Hanna M
    Tack! Vad kul att ni uppskattade vårt visningsupplägg och känner er nöjda med husköpet. Jag tror att ni kommer trivas alldeles ypperligt i huset och i området. Njut av trädgård och bastu..=)
  • Mehri B
    Mehri B skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    PATRIK Frimodig är en trevlig, kunnig, energisk och kompetent mäklare som jobbar med entusiasm och ansvar mot både säljare och köpare!
    Kort och gott!
    " en fantastisk person som jobbar ansvarsfullt för sina klienter ." Läs mer
  • Richard C
    Richard C skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik är mycket kunnig inom sitt område, uppskattar sättet vi kunnat kommunicera under försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • Jeanette J skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Gett mycket gott intryck och seriös, både när vi var köpare och mot min blivande sambo vid hans försäljning. Bara det sista med framräkning av skatt mm kvar. Hoppas på fortsatt stort engagemang när det är dags. Läs mer
    2018-03-15 Emil J svarar Jeanette J
    Tack för det fina omdömet! I samband med tillträdet kommer ni att få ett underlag för deklarationen som ni ska fylla i och återlämna till mig. Lämna in detta underlag så fort ni har möjlighet, så kan jag lösa kapitalvinstberäkningen i god tid före nästa år och så slipper ni att ha denna hängandes över er.=)
  • Marianne P
    Marianne P skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Ett kompetent och kunnig mäklare som vet vad han pratar om. Han förklarade tydligt de många frågor som jag hade i samband med försäljningen. Han var lätt och få tag på när jag hade frågor. Och svarade mycket omgående.
    Glad och tydlig och kunnig.
    Han levde verkligen upp till mina förväntningar.
    Och jag rekommenderar verkligen Marcus som en god och kunnig mäklare.
    Marcus är en mäklare som är ärlig och ger ett gott förtroende. Han lovar inte för mycket.
    En riktigt bra försäljning som har gåttsom på räls. Läs mer
    2018-03-15 Marcus H svarar Marianne P
    Tack för din fina kommentar ! Vi ses inom kort :)
  • Sigrid S skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi var väldigt nöjda och rekommenderar gärna honom till andra Läs mer
    2018-03-13 Emil J svarar Sigrid S
    Tack! Hoppas att sommaren blir fantastisk och att ni får gott om tid till att nyttja stugan.
  • David B skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus gjorde en fantastisk försäljning av min bostadsrätt som överträffade alla mina förväntningar. Rekommenderar Marcus till personer som vill ha en mäklare som ger allt plus lite till! Läs mer
    2018-03-15 Marcus H svarar David B
    Tusen tack David! Ses inom kort :)
  • Sandra M skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    - Ett riktigt professionellt bemötande

- Levde definitivt upp till våra förväntningar

- Vi skulle absolut rekommendera mäklaren till andra

- Blir det aktuellt för oss att sälja/köpa igen så vet vi vilken mäklare vi ska välja, självklart, Marcus Hilbertsson! Läs mer
    2018-03-15 Marcus H svarar Sandra M
    Tusen tack för din fina kommentar! Kul att "äntligen" hitta rätt lägenhet! Ses inom kort :)
  • Eva B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Trevligt bemötande. Både min och Emils förväntningar var högre än vad resultatet blev. Bostadsmarknaden gjorde en flopp från september månad. Allt blev så mycket svårare att sälja.
    Emil gjorde det bra till slut till min stora lättnad för vi hade redan köpt en annan fastighet.
    Jag kan kan rekommendera Emil. Han är rejäl och ställer upp till hundra procent, Läs mer
    2018-03-13 Emil J svarar Eva B
    Tack Eva för det fina omdömet! Hoppas att ni och hästarna trivs så bra på landet att jag får se er på Prix d'Amérique något år..=)
  • Stefan L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en trevlig person och god kommunikatör. Han gav mig all information och uppdaterade mig under processens gång. Marcus uppvisade gedigen kunskap om köp och försäljning och stor kännedom om det område där objektet var beläget. Genom sin entusiasm och trevliga bemötande levde han upp till mina förväntningar. Därför kommer jag att rekommendera Marcus till andra som behöver hjälp med försäljning eller köp av bostad. Läs mer
    2018-03-13 Marcus H svarar Stefan L
    Tack för de fina orden Stefan, vi hörs av innan tillträdet :)
  • Christopher M skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Proffsigt bemötande genom hela försäljningen. Var hjälpsam och gjorde mer än vad man kan kräva av en mäklare. Läs mer
    2018-03-13 Emil J svarar Christopher M
    Tack!! Det var ett sant nöje att få hjälpa er genom försäljningen och jag hoppas att ert drömhus snart dyker upp. Lycka till med familjen!
  • Carina S skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Mycket proffsig. Var med hela vägen. Fixade bra fotograf o broschyr. Bra information. Trevlig. Diskuterade o gav förslag. Läs mer
    2018-03-14 Emil J svarar Carina S
    Tack för de fina orden och hälsa dina syskon!=)
  • Torgny A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    - korrekt,saklig och bra information
    -Ja definitivt
    -Ja
    - Ifrån dag 1 bra uppdatering av förloppet på försäljningen via telefonsamtal och sms, och bra personlig kontakt. Läs mer
    2018-03-13 Marcus H svarar Torgny A
    Tack Torgny för de fina orden :)!
  • Nils G skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    En sansad man som tog sig tid. Förklarade hur affären går till. Inga drömscenarior om pris. Han kan rekommenderas. Jag har ingen erfarenhet av villaförsäljning, men känner mig helt nöjd. Läs mer
    2018-03-14 Emil J svarar Nils G
    Tack för de fina orden! Hoppas att flytten till den nya lägenheten har flutit på bra och att ni fått all den hjälp som ni önskat.
  • Jens A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus, ja vad ska vi börja! Vilken kille. Enkel, raka puckar, ärlig och en väldigt gemytlig kille. Han löste allt och höll vad han lovade från start, och jag kommer rekomendera honom till alla mina vänner som går i säljtankar Läs mer
    2018-03-13 Marcus H svarar Jens A
    Tack Jens för de fina orden! Lycka till med ditt nya boende :)
  • Annika B
    Annika B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi har varit köpare av bostadsrätt och fått ett väldigt bra bemötande. Emil svarar alltid på frågor och har respekt både för säljare som för oss köpare. Läs mer
    2018-03-14 Emil J svarar Annika B
    Tack för det fina omdömet och lycka till med ert nya boende!
  • Niklas N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Professionell, engagerad och kundorienterad. Lever mycket väl upp till ställda förväntningar. Läs mer
  • Ulrika N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik är en kunnig mäklare med kundens bästa i fokus. Alltid tillgänglig, alltid trevlig och positiv. Läs mer
  • Lina J skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Proffsig, pragmatisk, snabb, flexibel, organiserad - som kund känner man sig trygg då han har koll på läget - kan verkligen rekommendera Patrik! Läs mer
  • Pernilla P skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Mycket smidig och hjälpsam. Lätt att få kontakt med, svarade alltid på telefon och mail direkt. Läs mer
  • Nils Göran B
    Nils Göran B skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Mycket professionellt arbete samt gott bemötande. Väldigt engagerad och målinriktad. Hög tillgänglighet.
    Rak och tydlig information.
    Super trevlig! Läs mer
  • Jalldes A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Helt fantastisk! Mycket bra bemötande! Läs mer
  • Patrik H skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Vi har haft äran att både köpa och sälja hus genom Patrik Frimodig och vi är mer än nöjda.

Som köpare fick vi genast förtroende för honom och det med all rätt, Patrik är rakt på sak, ärlig och fanns alltid tillgänglig vid frågor.

Som säljare upplevde vi genast samma förtroende och även i detta fall så fanns han alltid tillgänglig. Det märks att Patrik har både erfarenheten och kunskapen för att göra ett fantastiskt jobb.

Vi rekommenderar honom varmt till alla som både letar boende och som är på väg att sälja! Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Kunnig mäklare som ser möjligheter och är flexibel efter mitt behov som kund. Jag fick ett trevligt bemötande men jag uppfattade även att Patrik är rak och ärlig Läs mer
  • Dusica C skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Hela familjen upplevde Patrik som en snäll, trygg och jordnära person. Läs mer
  • Dan A
    Dan A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil gav ett förtroendeingivande intryck. Det kändes som att han visste vad han gjorde, därför valde jag Emil framför andra erbjudanden.
    Det har sedan aldrig varit några problem i våra kontakter. Allt har flutit på i allt från upplägg till försäljning. Jag har egentligen inte behövt göra speciellt mycket, vilket också gör att jag känner att jag fått valuta för pengarna.
    Emil och MOHV får högsta betyg av mig! Läs mer
Patrik Frimodig