Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad MOHV Halmstad

MOHV Halmstad

Kristian IV:s väg 3, 302 50 Halmstad — Visa karta

Här i Halmstad erbjuder vi på MOHV en mäklartjänst med ett vinnande koncept - du är med och bestämmer allt med din mäklare. Vi på MOHV har ett varumärke som bygger på framåtanda, nytänkande och kreativitet. Det genomsyrar hela företaget att vilja ditt bästa som kund och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär.

Vårt kontor i Halmstad hittar du på Norra Vägen in till Norre Katts park. Vi erbjuder mäklartjänster i Halmstad med omnejd och är stolta över att kunna ge dig snabb och professionell hjälp genom din bostadsaffär. Välkommen!

Läs vad 70 kunder tycker om MOHV Halmstad

• Mehri B
    Mehri B skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    PATRIK Frimodig är en trevlig, kunnig, energisk och kompetent mäklare som jobbar med entusiasm och ansvar mot både säljare och köpare!
    Kort och gott!
    " en fantastisk person som jobbar ansvarsfullt för sina klienter ." Läs mer
  • Richard C
    Richard C skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik är mycket kunnig inom sitt område, uppskattar sättet vi kunnat kommunicera under försäljningen av vårt hus. Läs mer
  • Jeanette J
    Jeanette J skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Gett mycket gott intryck och seriös, både när vi var köpare och mot min blivande sambo vid hans försäljning. Bara det sista med framräkning av skatt mm kvar. Hoppas på fortsatt stort engagemang när det är dags. Läs mer
    2018-03-15 Emil J svarar Jeanette J
    Tack för det fina omdömet! I samband med tillträdet kommer ni att få ett underlag för deklarationen som ni ska fylla i och återlämna till mig. Lämna in detta underlag så fort ni har möjlighet, så kan jag lösa kapitalvinstberäkningen i god tid före nästa år och så slipper ni att ha denna hängandes över er.=)
  • Marianne P
    Marianne P skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Ett kompetent och kunnig mäklare som vet vad han pratar om. Han förklarade tydligt de många frågor som jag hade i samband med försäljningen. Han var lätt och få tag på när jag hade frågor. Och svarade mycket omgående.
    Glad och tydlig och kunnig.
    Han levde verkligen upp till mina förväntningar.
    Och jag rekommenderar verkligen Marcus som en god och kunnig mäklare.
    Marcus är en mäklare som är ärlig och ger ett gott förtroende. Han lovar inte för mycket.
    En riktigt bra försäljning som har gåttsom på räls. Läs mer
    2018-03-15 Marcus H svarar Marianne P
    Tack för din fina kommentar ! Vi ses inom kort :)
  • Sigrid S
    Sigrid S skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi var väldigt nöjda och rekommenderar gärna honom till andra Läs mer
    2018-03-13 Emil J svarar Sigrid S
    Tack! Hoppas att sommaren blir fantastisk och att ni får gott om tid till att nyttja stugan.
  • David B
    David B skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus gjorde en fantastisk försäljning av min bostadsrätt som överträffade alla mina förväntningar. Rekommenderar Marcus till personer som vill ha en mäklare som ger allt plus lite till! Läs mer
    2018-03-15 Marcus H svarar David B
    Tusen tack David! Ses inom kort :)
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    - Ett riktigt professionellt bemötande

- Levde definitivt upp till våra förväntningar

- Vi skulle absolut rekommendera mäklaren till andra

- Blir det aktuellt för oss att sälja/köpa igen så vet vi vilken mäklare vi ska välja, självklart, Marcus Hilbertsson! Läs mer
    2018-03-15 Marcus H svarar Sandra M
    Tusen tack för din fina kommentar! Kul att "äntligen" hitta rätt lägenhet! Ses inom kort :)
  • Eva B
    Eva B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Trevligt bemötande. Både min och Emils förväntningar var högre än vad resultatet blev. Bostadsmarknaden gjorde en flopp från september månad. Allt blev så mycket svårare att sälja.
    Emil gjorde det bra till slut till min stora lättnad för vi hade redan köpt en annan fastighet.
    Jag kan kan rekommendera Emil. Han är rejäl och ställer upp till hundra procent, Läs mer
    2018-03-13 Emil J svarar Eva B
    Tack Eva för det fina omdömet! Hoppas att ni och hästarna trivs så bra på landet att jag får se er på Prix d'Amérique något år..=)
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en trevlig person och god kommunikatör. Han gav mig all information och uppdaterade mig under processens gång. Marcus uppvisade gedigen kunskap om köp och försäljning och stor kännedom om det område där objektet var beläget. Genom sin entusiasm och trevliga bemötande levde han upp till mina förväntningar. Därför kommer jag att rekommendera Marcus till andra som behöver hjälp med försäljning eller köp av bostad. Läs mer
    2018-03-13 Marcus H svarar Stefan L
    Tack för de fina orden Stefan, vi hörs av innan tillträdet :)
  • Christopher M
    Christopher M skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Proffsigt bemötande genom hela försäljningen. Var hjälpsam och gjorde mer än vad man kan kräva av en mäklare. Läs mer
    2018-03-13 Emil J svarar Christopher M
    Tack!! Det var ett sant nöje att få hjälpa er genom försäljningen och jag hoppas att ert drömhus snart dyker upp. Lycka till med familjen!
  • Carina S
    Carina S skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Mycket proffsig. Var med hela vägen. Fixade bra fotograf o broschyr. Bra information. Trevlig. Diskuterade o gav förslag. Läs mer
    2018-03-14 Emil J svarar Carina S
    Tack för de fina orden och hälsa dina syskon!=)
  • Torgny A
    Torgny A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    - korrekt,saklig och bra information
    -Ja definitivt
    -Ja
    - Ifrån dag 1 bra uppdatering av förloppet på försäljningen via telefonsamtal och sms, och bra personlig kontakt. Läs mer
    2018-03-13 Marcus H svarar Torgny A
    Tack Torgny för de fina orden :)!
  • Nils G
    Nils G skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    En sansad man som tog sig tid. Förklarade hur affären går till. Inga drömscenarior om pris. Han kan rekommenderas. Jag har ingen erfarenhet av villaförsäljning, men känner mig helt nöjd. Läs mer
    2018-03-14 Emil J svarar Nils G
    Tack för de fina orden! Hoppas att flytten till den nya lägenheten har flutit på bra och att ni fått all den hjälp som ni önskat.
  • Jens A
    Jens A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus, ja vad ska vi börja! Vilken kille. Enkel, raka puckar, ärlig och en väldigt gemytlig kille. Han löste allt och höll vad han lovade från start, och jag kommer rekomendera honom till alla mina vänner som går i säljtankar Läs mer
    2018-03-13 Marcus H svarar Jens A
    Tack Jens för de fina orden! Lycka till med ditt nya boende :)
  • Annika B
    Annika B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi har varit köpare av bostadsrätt och fått ett väldigt bra bemötande. Emil svarar alltid på frågor och har respekt både för säljare som för oss köpare. Läs mer
    2018-03-14 Emil J svarar Annika B
    Tack för det fina omdömet och lycka till med ert nya boende!
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Professionell, engagerad och kundorienterad. Lever mycket väl upp till ställda förväntningar. Läs mer
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik är en kunnig mäklare med kundens bästa i fokus. Alltid tillgänglig, alltid trevlig och positiv. Läs mer
  • Lina J
    Lina J skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Proffsig, pragmatisk, snabb, flexibel, organiserad - som kund känner man sig trygg då han har koll på läget - kan verkligen rekommendera Patrik! Läs mer
  • Pernilla P
    Pernilla P skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Mycket smidig och hjälpsam. Lätt att få kontakt med, svarade alltid på telefon och mail direkt. Läs mer
  • Nils Göran B
    Nils Göran B skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Mycket professionellt arbete samt gott bemötande. Väldigt engagerad och målinriktad. Hög tillgänglighet.
    Rak och tydlig information.
    Super trevlig! Läs mer
  • Jalldes A
    Jalldes A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Helt fantastisk! Mycket bra bemötande! Läs mer
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Vi har haft äran att både köpa och sälja hus genom Patrik Frimodig och vi är mer än nöjda.

Som köpare fick vi genast förtroende för honom och det med all rätt, Patrik är rakt på sak, ärlig och fanns alltid tillgänglig vid frågor.

Som säljare upplevde vi genast samma förtroende och även i detta fall så fanns han alltid tillgänglig. Det märks att Patrik har både erfarenheten och kunskapen för att göra ett fantastiskt jobb.

Vi rekommenderar honom varmt till alla som både letar boende och som är på väg att sälja! Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Kunnig mäklare som ser möjligheter och är flexibel efter mitt behov som kund. Jag fick ett trevligt bemötande men jag uppfattade även att Patrik är rak och ärlig Läs mer
  • Dusica C
    Dusica C skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Hela familjen upplevde Patrik som en snäll, trygg och jordnära person. Läs mer
  • Dan A
    Dan A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil gav ett förtroendeingivande intryck. Det kändes som att han visste vad han gjorde, därför valde jag Emil framför andra erbjudanden.
    Det har sedan aldrig varit några problem i våra kontakter. Allt har flutit på i allt från upplägg till försäljning. Jag har egentligen inte behövt göra speciellt mycket, vilket också gör att jag känner att jag fått valuta för pengarna.
    Emil och MOHV får högsta betyg av mig! Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Super nöjd med Emil 😊 Allt från bemötande till hur mina förväntningar va .. trevlig proffesionellt ödmjuk 👍 Läs mer
  • Alexander L
    Alexander L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Proffsig, trevlig och noggrann. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Azra F
    Azra F skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Han är trevlig ,proffsig och väldigt hjälpsam mäklare.Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Ann-Christine S
    Ann-Christine S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har fått ett väldigt gott bemötande. Professionellt och med goda kunskaper om marknaden. Jag vände mig till MOHV för deras goda resultat i området och Marcus Hilbertsson har levt upp till förväntningsrna med råge. Jag rekommenderar varmt deras tjänster. Läs mer
  • Diana P
    Diana P skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Suveränt! Proffesionell, seriös och levererade! Kände mig trygg med att ha Patrik som mäklare från dag ett! Kommer absolut att rekommendera Patrik till alla som frågar! Läs mer
  • Elise C
    Elise C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus har från dag 1 varit mycket engagerad och gjort ett fint jobb. Kunnig och varit noggrann. Han har ett mycket trevligt bemötande, flexibel och lätt att få tag i, aldrig några problem. Läs mer
    2017-11-16 Marcus H svarar Elise C
    Tusen tack för de fina orden! Stort lycka till i ert nya boende :)
  • Britt A
    Britt A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil ställer upp till hundra procent och gör allt för att det skall bli en bra affär.
    Trevlig , kunnig och ge alltid snabba svar om man frågar något.
    Hela Mohvs konsept är bra. Läs mer
  • Fanny T
    Fanny T skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    En trevlig och bra mäklare. Han gav oss möjligheten att köpa vårat drömhus genom att sent på kvällen svara på mitt mejl som jag i ren chansning skickade iväg om att få till en tidig visning på huset redan dagen därpå. Han svarade och dagen efter åkte vi och tittade på huset och blev kära i de på en gång. Bara ett par dagar efter var de vårat! Stort TACK! Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik var en mycket bra och påläst mäklare, mycket proffsig och trevlig. Besvarade våra frågor på ett gediget sätt, vi är mycket nöjda med Patrik som mäklare. Läs mer
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik var mycket proffsig. Skötte uppdraget på, för oss, bästa sätt. Höll sig strikt inom ramarna för sitt uppdrag. Däremellan hade vi trevliga pratstunder, men sedan styrde han tillbaks till ärendet. Bra jobbat. Läs mer
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Mycket bra bemötande och bra att arbeta tillsammans med. Han ringer alltid tillbaka direkt och tar sina uppdrag på allvar. En mäklare är som en mäklare skall vara: "på" och korrekt. Läs mer
  • Dorrit R
    Dorrit R skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Vänligt, proffsigt och engagerande bemötande rakt igenom. Patrik tar sitt uppdrag på största allvar och är lyhörd för både säljarens och köparens förväntningar, Han tar sig tid och ger ett mycket seriöst och engagerat intryck. När man vill nå honom så ser han till att vara tillgänglig och återkommer alltid. Jag har haft med mäklare att göra tidigare och ingen har gett mig sådan bra känsla av trygghet som Patrik har gjort. Läs mer
  • Jennifer G
    Jennifer G skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Bra snabb och tydlig. Ger både kunden altså köpare och säljare bra hjälp. Läs mer
  • Marie G
    Marie G skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Väldigt nöjd kund. Trevligt och ödmjukt benötande Läs mer
    2017-10-12 Marcus H svarar Marie G
    Tack för de fina orden! :) Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende minst lika bra!
  • Simon P
    Simon P skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Han är trevlig, tydlig och proffessionell. Läs mer
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Otroligt duktig mäklare! Är engagerad från början till slut. Bra tillgänglighet.
    Han gav oss tips på vad vi skulle göra för att öka slutresultatet och det blev precis som han sa. Väldigt ödmjuk, tillmötesgående och professionell. Rekommenderar mycket starkt att anlita Marcus och MOHV till för er försäljning! Läs mer
    2017-10-12 Marcus H svarar Daniel G
  • Carolina F
    Carolina F skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil hjälpte oss att sälja vårt hus. Han är trevlig och enkel att ha att göra med och var mycket engagerad och påläst. Vi hade bra kommunikation genom hela processen och han var lätt att få tag i. Vi är även mycket nöjda med fotografierna/husprospektet. Det blev fler spekulanter på vårt hus än väntat vilket resulterade i mycket långa visningar (eftersom han inte bokar in så många spekulanter på samma tid) samt extravisningar, och det var skönt att känna att Emil var lika engagerad från början till slut. Vi var bortresta under en stor del av tiden när huset skulle säljas så det var extra viktigt att vi hade fullt förtroende för att mäklaren skulle göra sitt bästa under hela processen. Vi är mycket nöjda med slutpriset och hur smidigt hela processen gick. Läs mer
  • Suzanne F
    Suzanne F skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Mycket trevlig och fick mig att känna förtroende för honom. Litar fullt på att han sköter allt till mitt bästa. Läs mer
  • Maia L
    Maia L skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Mäklaren var trevlig och kunnig. På visningen kändes han ärlig och tog sig tid att svara på alla frågor. Han har varit lätt att få tag på och har varit snabb på att återkoppla. I samband med kontraktskrivningen har han varit hjälpsam och professionell. Läs mer
  • Ingvor S
    Ingvor S skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Tillmötesgående, hjälpsam, lätt att få tag i vid problem. Läs mer
  • Emma N
    Emma N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Engagerad, insatt, positiv och trevlig
    Tog sig tid till frågor mm Läs mer
  • Martina S
    Martina S skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Trevlig och väldigt hjälpsam. En väldigt bra bild av honom. Om man söker honom och han sitter i möte ringer han upp så snabbt han kan, uppskattar detta. Läs mer
  • Hans F
    Hans F skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik var väldigt trevlig och tillmötesgående. Han åkte och satte upp skyltar direkt dagen efter första mötet vilket var Midsommarafton vilket var väldigt överraskande och trevligt. Allting sköttes föredömligt och försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt. Läs mer
  • Carina B
    Carina B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil är en kunnig mäklare som med stort engagemang och ett personligt förhållningssätt levt upp till våra förväntningar då vi sålde vår fastighet. Läs mer
  • Anette A
    Anette A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Jag och min bror har sålt en sommarstuga i Halmstad på Östra stranden. Vår mäklare Emil Jensen på MOHV hjälpte oss och gjorde ett riktigt bra jobb. Fina foton och bra kommunikation. Vi är mycket nöjda. Tack! Läs mer
Patrik Frimodig
Emil Jensen