Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad MOHV Halmstad

MOHV Halmstad

Kristian IV:s väg 3, 302 50 Halmstad — Visa karta

Här i Halmstad erbjuder vi på MOHV en mäklartjänst med ett vinnande koncept - du är med och bestämmer allt med din mäklare. Vi på MOHV har ett varumärke som bygger på framåtanda, nytänkande och kreativitet. Det genomsyrar hela företaget att vilja ditt bästa som kund och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär.

Vårt kontor i Halmstad hittar du på Norra Vägen in till Norre Katts park. Vi erbjuder mäklartjänster i Halmstad med omnejd och är stolta över att kunna ge dig snabb och professionell hjälp genom din bostadsaffär. Välkommen!

Läs vad 193 kunder tycker om MOHV Halmstad

• 2019-06-17

Anna Linnéa E skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Utmärkt, trevligt och proffsigt bemötande och handläggande. Läs mer
  • 2019-06-14

Jennifer C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    *Köpt bostad
    Helhet:
    Positivt bemötande, hänt mycket på 1,5 år sen sist vi träffades. Marcus känns trygg i sin roll som mäklare. Han är proffsig, serviceinriktad och upplevde att han värnade om båda parter, köpare samt den som sålde.
    Hade inte så mycket förväntningar, så blev positiv när allt kändes så bra. Läs mer
  • 2019-05-15

Ingvar A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Intresserad och hjälpsam jobbade bra med objektet som blev ett bra avslut med en nöjd säljare. Läs mer
    2019-06-14 Marcus H svarar Ingvar A
    Tack för förtroendet. Lycka till med ert nya. Vi ses vid tillträdet, trevlig sommar.
  • 2019-05-15

Ali M skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevlig mäklare Läs mer
  • 2019-05-12

Jessica J skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    han var helt fantastisk! Han var mänsklig, förstående, hjälpsam! Jag hörde av mig både sent och på helgerna!
    Han svarade alltid. Den bästa mäklaren jag träffar! Läs mer
    2019-05-13 Emil J svarar Jessica J
    Tack Jessica!
    Verkligen roligt att höra=)
    Härligt att du känner så och är nöjd!

Jesper A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus har god koll på vad din bostad kan vara värd. Han har ett trevligt bemötande till både säljare och köpare. 5/5 geting! Läs mer
    2019-05-10 Marcus H svarar Jesper A
    Tack Jesper och lycka till med letandet efter en ny bostad! :)

Mikael N skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt en villa av Emil och han har varit en klippa. Vänlig och omtänksam och hjälpte båda parter att träffas i samförstånd och god vilja. Läs mer
    2019-05-07 Emil J svarar Mikael N
    Stort tack Mikael! Vad roligt att ni är nöjda=)

Aferdita C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålde och köpte bostad av Marcus H.
    Jag är mer än nöjd med mäklarens engagemang. Rekommenderas starkt Läs mer
    2019-05-10 Marcus H svarar Aferdita C
    Tack Aferdita för din Reco! Hoppas du trivs i din nya bostad :) Vi ses!
  • 2019-05-06

Gunborg G skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har sålt min bostadsrätt och Marcus genomförde detta till full belåtenhet. Jag är mycket nöjd.
    Med vänlig hälsning Gunborg gm son Lars grahn Läs mer
    2019-05-10 Marcus H svarar Gunborg G
    Tack fam. Grahn för Reco:n! Önskar er en lugn och trivsam sommar.
  • 2019-05-05

Birgit Anna Lena K skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Efter min makes död i jan.beslutade jag tillsammans med barnen att sälja min fastighet på Backgatan 14 i Eldsberga. Jag kontaktade en mäklare.Det var med blandade känslor jag tog emot Emil Jensen.Med hans glada och trevliga sätt hans engagemang var det inte svårt att få förtroende. Emil förstod att jag var i en svår och känslosam situation , han har stöttat mej på ett fantastiskt sätt hela tiden.Jag är så tacksam för all den hjälp jag hitintills fått och vet att är med mig tills allt är klart! Läs mer
    2019-05-06 Emil J svarar Birgit Anna Lena K
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet! Nu är det bara sista pusselbiten kvar..=)
  • 2019-05-01

Ahmet L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi sålde en bostad mha. Marcus. Han var trevlig och visade oss ordagrant hur det hela går till på det bästa sättet. Vi rekommenderar honom som en mäklare för vem en som säljer eller köper bostad Läs mer
    2019-05-10 Marcus H svarar Ahmet L
    Tack Ahmet för er Reco. Lycka till med byggandet av huset :)!
  • Johanna Viola Therese W

2019-04-30

Johanna Viola Therese W skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Sålde ett parhus. Processen gick snabbt och smidigt. Emil var tillmötesgående och lätt att prata med. Läs mer
    2019-04-30 Emil J svarar Johanna Viola Therese W
    Tack Johanna och stort lycka till med nya huset!=)
  • 2019-04-26

Karin Ingela T skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Proffs!
    Ingen kan bli bättre! Läs mer
  • 2019-04-25

Oliver F skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus har varit väldigt proffsig vid mitt köp- och försäljning av bostadsrätt! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-04-29 Marcus H svarar Oliver F
    Tusen tack Oliver för din Reco och Grattis till din nya lägenhet! :)
  • 2019-04-24

Arun H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Social utåtriktad mäklare, mycket trevlig och kan sitt yrke Läs mer
    2019-04-29 Marcus H svarar Arun H
    Tusen tack för din Reco och gåvan vid tillträdet. Lycka till med kommande studier :)!
  • Andreas G

2019-04-23

Andreas G skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Från dag ett med värdering av lägenhet till slutet av försäljningen, så har Marcus varit till stor hjälp med exakt allt! Alla frågor har besvarats och allt har gått riktigt smidigt tycker jag. Jättebra mäklare och mäklarbyrå!
    Även nu efteråt så besvaras frågor utan problem, och man känner sig helt enkelt som hemma! :-)
    5/5 ger jag utan att ens blinka. Nått upp till mina förväntningar och förbi dem!
    Stort tack!! Läs mer
    2019-05-10 Marcus H svarar Andreas G
    Tack Andreas för din Reco och att du är nöjd med tjänsten, trots en liten motgång under resans gång. Lycka nu till med husletandet !!

Bertil Henrik N skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpt en lägenhet.
    Sakligt och engagerat bemötande under vårat köp. Läs mer
    2019-04-29 Marcus H svarar Bertil Henrik N
    Tack för din Reco! Vi ses på tillträdet :)

Bertil Henrik N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålt vårat hus efter 32 år. Patrik har hjälpt oss med ovärdeliga tips längs vägen till en försäljning. Han har visat på ett stort engagemang i våran försäljning. Alla förväntning som vi hade på en mäklare är uppfyllda.
    Kan på det varmaste rekommenderas. Läs mer

Marcus H skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Bra och trevligt bemötande från första kontakt när vi skulle köpa hus via Emil. Läs mer
    2019-04-25 Emil J svarar Marcus H
    Tackar, grymt roligt att höra!=)
  • 2019-04-18

Maria W skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Var spekulant på flera mindre lägenheter och köpte till sist en 1a och fick hela tiden ett väldigt gott och proffsigt bemötande av Marcus. Kunnig, saklig och genuin. Läs mer
    2019-04-29 Marcus H svarar Maria W
    Tack Maria för du tog dig tid att lämna en Reco! Trevlig sommar :)
  • 2019-04-15

Lars Anders L skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    mycket trevlig mäklare väl bemötande påläst allt blev perfekt med honom Läs mer
    2019-04-15 Emil J svarar Lars Anders L
    Grymt roligt att höra! Hoppas att du kommer trivas i nya lägenheten=)
  • 2019-04-14

Charlie D skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Engagerad mäklare som fullföljde sitt uppdrag. Läs mer
    2019-04-17 Marcus H svarar Charlie D
    Tack för du tog dig tid att svara ! Hoppas allt flyter på bra i Jönköping :)
  • 2019-04-14

Ainura B skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en väldigt trevlig och mycket kompetent mäklare! Redan vid första möte fick jag ganska rimliga förväntningar, praktiska tips och råd vad kan jag göra som säljare! Marcus har järnkoll på bostadsmarknaden, priser, områden. Han såld min lägenhet snabbt och professionellt! Jag kände mig väldigt trygg och väl informerad genom hela försäljningen! Är supernöjd med resultatet! Halmstads bästa mäklare!!! Varmt rekommenderar!!!

Säljare på Hemmansvägen 29 Läs mer
    2019-04-17 Marcus H svarar Ainura B
    Tusen tack för du tog dig tid att svara :)! Hoppas allt känns bra i din nya fina lägenhet. Vi ses!
  • 2019-04-13

Andreas S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har sålt en bostadsrätt och köpt ett hus.
    Mycket nöjd med Marcus Hilbertsson! Läs mer
    2019-04-17 Marcus H svarar Andreas S
    Tack för din fina reco. Hoppas renoveringen går bra :)

Karolina E skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålt en bostadsrätt.
    Marcus var jättebra genom hela processen. Hade koll, gav bra råd och gjorde sitt jobb och fick upp priset på lägenheten. Kändes ambitiös och som att han verkligen gillar sitt jobb :) Läs mer
    2019-04-29 Marcus H svarar Karolina E
    Tack Karolina för din reco :)! Vi ses på tillträdet :)

Thomas A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Han sålde en 1,5 rok centralt åt oss.
    Marcus är kunning, engagerad och mycket målmedveten.
    Han gjorde alla rätt, bemötande, säljplan, engagerade kunder, fick igång en budgivning, höll föredömlig kontakt och inger extremt bra förtroende. När jag behöver en säljare skall jag stjäla honom från er. Läs mer
    2019-04-17 Marcus H svarar Thomas A
    Hej Thomas!

Tack för din fina Reco :) Hoppas allt är bra och sonen trivs med sitt nya jobb och stad. Hälsa familjen :)

Daniel S skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Köpt ett radhus och blev väldigt bra bemött. Tog tid på sig, ändrade visningstid och tog emot samtal och frågor. Läs mer
    2019-04-12 Emil J svarar Daniel S
    Tack, vad roligt att höra!
    Stort lycka till med huset, hoppas ni alla kommer trivas=)

Gzuart R skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Riktigt glad och trevlig mäklare, En som trivs och älskar att prata med folk. En ärlig mäklare och hjälpsam. Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Gzuart R
    Tack för din Reco! Hoppas du trivs i lägenhet och jobbet går bra :)

Magnus E skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt en lägenhet där Marcus gjorde ett utmärkt jobb.
    Med ett mycket trevligt, behagligt bemötande och noggrant arbete genom hela processen .
    Marcus följde upp och ville hela vägen se till att vi förstod vad som sker och nästa steg i köpet.

Magnus Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Magnus E
    Tack för din fina Reco! Hoppas sonen trivs i sin bostad och med studier :)

Jerzy H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus !
    Mycket duktig ,väldigt trevlig, proffsigt mäklare
    Jag hade väldigt stor förtroende för Marcus och fick mycket hjälp under förseljnings perioden tills lägenhet var såld
    Jerzy Hauser Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Jerzy H
    Tack för din fina Reco! Hoppas du kommer trivas i din stuga! Lycka till med allt :)
  • Jessica G

2019-04-12

Jessica G skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Har bara positivt att säga om Emil och Mohv. Proffsigt bemötande där vi som kund fick en väldigt bra visning med genomgång av huset i lugn och ro. Alla frågor som dök upp efter visning fick vi besvarade skyndsamt. Emil bemötte oss på ett utmärkt och trevligt sätt. Förtroendeingivande och avslappnad i sin roll som mäklare. Detta var första gången vi tittade på objekt som Emil förmedlade, hade inga uttalade förväntningar men märkte redan vid första kontakten via telefon ett stort engagemang från Emils sida. Läs mer
    2019-04-12 Emil J svarar Jessica G
    Wow! Tusen tack för det fina omdömet, verkligen smickrande! Vad roligt att höra att ni är så nöjda=)
  • Alexander E

Alexander E skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Fick hjälp med att sälja en lägenhet och blev proffsigt bemött från första kontakten.
    Han har varit ett bra stöd under hela säljprocessen , enkel att få tag på, tillmötesgående och full med goda råd.
    Jag rekommenderar varmt Marcus. Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Alexander E
    Tack för din Reco! Hoppas det går bra med jobb och allt :)

Alex J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpte en bostadsrätt och blev bemött på ett mycket bra sätt, en både proffsig och trevlig mäklare! Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Alex J
    Tack för din Reco! Hoppas du trivs i lägenheten och återkom när du är klar med det du ville ordna till :)

Rolf J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Funkade utmärkt, Trevlig och kunnig mäklare som jag gärna rekommenderar. Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Rolf J
    Tack Rolf för din Reco! Hoppas du trivs i bostaden :)
  • Patrik C

Patrik C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag och min far köpte en bostadsrätt på hemmansvägen i Halmstad. Bemötandet med Marcus på lägenhetsvisningen var väldigt proffsigt och tryggt. Mina förväntningar på Marcus var att han inte skulle sätta mig i en budgivnings karusell som skulle skena i väg. Han skötte samtal och sms lugnt och metodiskt, och affären gick bra utan någon stress. Äger både hus och en lägenhet som köpts via mohv och finns bara positiva erfarenheter med att köpa en fastighet via dom. Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Patrik C
    Tack Patrik för din Reco! Hoppas din far trivs i bostaden och att ni är nöjda med tjänsten :)

Henrik S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Tyckte att Marcus levde upp till förväntningarna jag har för mäklare.
    Trevligt bemötande , Svarade sakligt på de frågor vi hade och det var aldrig några problem under köpet vi gjorde.
    Sammanfattningsvis mycket nöjda:) Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Henrik S
    Tack för din Reco! Kul att ni är nöjda med tjänsten :)

Ingrid Elisabet S skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    En trevlig o kunnig mäklare som är mycket bra på återkoppling under processens gång. Stor social kompetens, problemlösare, snabb verkställare och med gott humör och glimten i ögat. Läs mer

Glenn D skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus var påläst trevlig och lätt att nå alla tider på dygnet. Marcus var mycket informerad om priserna på lägenheter liknande min och på så sätt var det inte svårt att sätta rätt utgångspris. Jag rekommenderar Hilbertsson alla dagar i veckan. Mvh Glenn Damian. Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Glenn D
    Tack för din fina Reco! Hoppas ni trivs i er nya fina bostad :)

Anders N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Skicklig mäklare med sympatisk framtoning Läs mer

Peter Ola Villy S skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålde vår villa med hjälp av Patrik och fick ett mycket vänligt och proffsigt bemötande. Mycket bra hjälp i en stor affär som man inte varit med om tidigare. Att ha hjälp av Patrik var en stor trygghet.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Lasse M

Lasse M skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Har köpt bostadsrätt !

Bemötandet vid varje tillfälle var mycket bra.

Förväntningarna uppfylldes med råge.

Allt var och är till belåtenhet. Min dotter och måg har bott in sig och trivs. Marcus Hilbertsson får plus i kanten !

Hälsar Lasse Månsson Löderup ! Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Lasse M
    Tack Lasse för din fina Reco. Hoppas du mår bra, och dottern med sambo trivs i bostaden :)

Pär H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi tyckte att Marcus och mohv var väldigt bra att göra med! Tack Marcus! 👍👍👍 Läs mer
    2019-04-29 Marcus H svarar Pär H
    Tack Pär för din Reco! Hoppas ni trivs i huset och din far i sin nya lägenhet :)

Victor S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpt bostadsrätt, bra bemötande och professionell mäklare Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Victor S
    Tack för din Reco! Hoppas du trivs i lägenheten, trots den lite tråkiga starten, och att studierna går bra :)

Ida J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålt en lägenhet. Det kändes väldigt bra, speciellt med visningarna att varje eventuell köpare får ordentligt med tid att titta själv i lugn och ro. Vi blev supernöjda med hur många som ville komma på visningar och det var även många som budade så vi är jättenöjda med resultatet. Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Ida J
    Tack för din Reco!! Kul ni uppskattar vårt arbetssätt, både som köpare och säljare! Hoppas ni trivs i huset! Ring när ni är klara :I)

Brattislav P skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har köpt en lägenhet och vi är väldigt nöjda med Marcus .
    Bästa mäklare !!! Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Brattislav P
    Tack för din fina Reco! Hoppas vi ses snart :)

Julia J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus sålde våran bostadsrätt. Gav svar på alla frågor vi hade och svarade oss när vi än hörde av oss. Mycket proffsigt bemötande och mycket god återkoppling även efter försäljning. Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Julia J
    Tack Julia för din fina Reco! Hoppas ni trivs i huset och alla renoveringar flyter på som planerat. Vi ses :)

Yvonne Iréne N skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpt bostadsrätt. Mycket bra bemötande, väl uppdaterad och kunnig i sitt arbete. Mycket bra som helhet. Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Yvonne Iréne N
    Tack för din fina Reco! Hoppas ni trivs riktigt bra i lägenheten :)
  • Lena B

2019-04-10

Lena B skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Har sålt en bostadsrättslägenhet i Halmstad och hade flera mäklare som tittade på lägenheten och presenterade sitt upplägg av en eventuell försäljning .

Vet sedan tidigare försäljningar att det är en ganska lång arbetsprocess där erfarenhet,kompetens ,bemötande och fingertoppskänsla är mycket viktiga ingredienser för en mäklare .

Valet föll på Marcus Hilbertsson som har genomfört vår försäljning långt över förväntan.
    Allt superproffsigt!
    Det som imponerar allra mest förutom att han är så snabb och grundlig är att man kan undra hur en sådan relativt ung kille hunnit skaffa sej en sådan enorm kompetens.
    Byggnadstekniska kompetenser men även allt annat som rör en bostadsförsäljning .
    Imponerande och självklart fick Marcus även sälja svärsonens lägenhet några månader senare .
    Flexibel mäklare och förmodligen en av de bästa ! Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Lena B
    Tack Lena för din fina Reco och tipset till din svärson! Hoppas de hittar en riktigt trevlig bostad i Göteborg! Allt gott :)
  • 2019-04-10

Edita T skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålt vår bostadsrätt i Halmstad.
    Proffsig, duktig, rak,engagerad och effektiv. Snabb återkoppling vid frågor.
    Rekommenderar varmt Marcus. Läs mer
    2019-04-10 Marcus H svarar Edita T
    Tusen tack för din Reco! Lycka till i er nya fina lägenhet!
  • Sven I

2019-04-10

Sven I skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik har varit vår mäklare och sålt vårt hus i Haverdal.
    Under årens lopp har jag gjort många Affärer å mött många säljare/rådgivare/mäklare. Patrik är utan tvekan en av dom bästa som jag mött.
    Trovärdig, Pålitlig, å mycket trevlig står med fötterna på jorden kan inte bli bättre .
    En kanon kille i Världsklass.
    Stort engagemang skapar bra kundrelationer.
    Våra förväntningar har överträffats med bredd marginal.

Kan verkligen säga
    Stort Tack