Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad MOHV Halmstad

MOHV Halmstad

Kristian IV:s väg 3, 302 50 Halmstad — Visa karta

Här i Halmstad erbjuder vi på MOHV en mäklartjänst med ett vinnande koncept - du är med och bestämmer allt med din mäklare. Vi på MOHV har ett varumärke som bygger på framåtanda, nytänkande och kreativitet. Det genomsyrar hela företaget att vilja ditt bästa som kund och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär.

Vårt kontor i Halmstad hittar du på Norra Vägen in till Norre Katts park. Vi erbjuder mäklartjänster i Halmstad med omnejd och är stolta över att kunna ge dig snabb och professionell hjälp genom din bostadsaffär. Välkommen!

Läs vad 174 kunder tycker om MOHV Halmstad

• 2019-04-18

Maria W skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Var spekulant på flera mindre lägenheter och köpte till sist en 1a och fick hela tiden ett väldigt gott och proffsigt bemötande av Marcus. Kunnig, saklig och genuin. Läs mer
  • 2019-04-15

Lars Anders L skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    mycket trevlig mäklare väl bemötande påläst allt blev perfekt med honom Läs mer
    2019-04-15 Emil J svarar Lars Anders L
    Grymt roligt att höra! Hoppas att du kommer trivas i nya lägenheten=)
  • 2019-04-14

Charlie D skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Engagerad mäklare som fullföljde sitt uppdrag. Läs mer
    2019-04-17 Marcus H svarar Charlie D
    Tack för du tog dig tid att svara ! Hoppas allt flyter på bra i Jönköping :)
  • 2019-04-14

Ainura B skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en väldigt trevlig och mycket kompetent mäklare! Redan vid första möte fick jag ganska rimliga förväntningar, praktiska tips och råd vad kan jag göra som säljare! Marcus har järnkoll på bostadsmarknaden, priser, områden. Han såld min lägenhet snabbt och professionellt! Jag kände mig väldigt trygg och väl informerad genom hela försäljningen! Är supernöjd med resultatet! Halmstads bästa mäklare!!! Varmt rekommenderar!!!

Säljare på Hemmansvägen 29 Läs mer
    2019-04-17 Marcus H svarar Ainura B
    Tusen tack för du tog dig tid att svara :)! Hoppas allt känns bra i din nya fina lägenhet. Vi ses!
  • 2019-04-13

Andreas S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har sålt en bostadsrätt och köpt ett hus.
    Mycket nöjd med Marcus Hilbertsson! Läs mer
    2019-04-17 Marcus H svarar Andreas S
    Tack för din fina reco. Hoppas renoveringen går bra :)

Karolina E skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålt en bostadsrätt.
    Marcus var jättebra genom hela processen. Hade koll, gav bra råd och gjorde sitt jobb och fick upp priset på lägenheten. Kändes ambitiös och som att han verkligen gillar sitt jobb :) Läs mer

Thomas A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Han sålde en 1,5 rok centralt åt oss.
    Marcus är kunning, engagerad och mycket målmedveten.
    Han gjorde alla rätt, bemötande, säljplan, engagerade kunder, fick igång en budgivning, höll föredömlig kontakt och inger extremt bra förtroende. När jag behöver en säljare skall jag stjäla honom från er. Läs mer
    2019-04-17 Marcus H svarar Thomas A
    Hej Thomas!

Tack för din fina Reco :) Hoppas allt är bra och sonen trivs med sitt nya jobb och stad. Hälsa familjen :)

Daniel S skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Köpt ett radhus och blev väldigt bra bemött. Tog tid på sig, ändrade visningstid och tog emot samtal och frågor. Läs mer
    2019-04-12 Emil J svarar Daniel S
    Tack, vad roligt att höra!
    Stort lycka till med huset, hoppas ni alla kommer trivas=)

Gzuart R skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Riktigt glad och trevlig mäklare, En som trivs och älskar att prata med folk. En ärlig mäklare och hjälpsam. Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Gzuart R
    Tack för din Reco! Hoppas du trivs i lägenhet och jobbet går bra :)

Magnus E skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt en lägenhet där Marcus gjorde ett utmärkt jobb.
    Med ett mycket trevligt, behagligt bemötande och noggrant arbete genom hela processen .
    Marcus följde upp och ville hela vägen se till att vi förstod vad som sker och nästa steg i köpet.

Magnus Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Magnus E
    Tack för din fina Reco! Hoppas sonen trivs i sin bostad och med studier :)

Jerzy H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus !
    Mycket duktig ,väldigt trevlig, proffsigt mäklare
    Jag hade väldigt stor förtroende för Marcus och fick mycket hjälp under förseljnings perioden tills lägenhet var såld
    Jerzy Hauser Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Jerzy H
    Tack för din fina Reco! Hoppas du kommer trivas i din stuga! Lycka till med allt :)
  • Jessica G

2019-04-12

Jessica G skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Har bara positivt att säga om Emil och Mohv. Proffsigt bemötande där vi som kund fick en väldigt bra visning med genomgång av huset i lugn och ro. Alla frågor som dök upp efter visning fick vi besvarade skyndsamt. Emil bemötte oss på ett utmärkt och trevligt sätt. Förtroendeingivande och avslappnad i sin roll som mäklare. Detta var första gången vi tittade på objekt som Emil förmedlade, hade inga uttalade förväntningar men märkte redan vid första kontakten via telefon ett stort engagemang från Emils sida. Läs mer
    2019-04-12 Emil J svarar Jessica G
    Wow! Tusen tack för det fina omdömet, verkligen smickrande! Vad roligt att höra att ni är så nöjda=)
  • Alexander E

Alexander E skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Fick hjälp med att sälja en lägenhet och blev proffsigt bemött från första kontakten.
    Han har varit ett bra stöd under hela säljprocessen , enkel att få tag på, tillmötesgående och full med goda råd.
    Jag rekommenderar varmt Marcus. Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Alexander E
    Tack för din Reco! Hoppas det går bra med jobb och allt :)

Alex J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpte en bostadsrätt och blev bemött på ett mycket bra sätt, en både proffsig och trevlig mäklare! Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Alex J
    Tack för din Reco! Hoppas du trivs i lägenheten och återkom när du är klar med det du ville ordna till :)

Rolf J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Funkade utmärkt, Trevlig och kunnig mäklare som jag gärna rekommenderar. Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Rolf J
    Tack Rolf för din Reco! Hoppas du trivs i bostaden :)
  • Patrik C

Patrik C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag och min far köpte en bostadsrätt på hemmansvägen i Halmstad. Bemötandet med Marcus på lägenhetsvisningen var väldigt proffsigt och tryggt. Mina förväntningar på Marcus var att han inte skulle sätta mig i en budgivnings karusell som skulle skena i väg. Han skötte samtal och sms lugnt och metodiskt, och affären gick bra utan någon stress. Äger både hus och en lägenhet som köpts via mohv och finns bara positiva erfarenheter med att köpa en fastighet via dom. Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Patrik C
    Tack Patrik för din Reco! Hoppas din far trivs i bostaden och att ni är nöjda med tjänsten :)

Henrik S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Tyckte att Marcus levde upp till förväntningarna jag har för mäklare.
    Trevligt bemötande , Svarade sakligt på de frågor vi hade och det var aldrig några problem under köpet vi gjorde.
    Sammanfattningsvis mycket nöjda:) Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Henrik S
    Tack för din Reco! Kul att ni är nöjda med tjänsten :)

Ingrid Elisabet S skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    En trevlig o kunnig mäklare som är mycket bra på återkoppling under processens gång. Stor social kompetens, problemlösare, snabb verkställare och med gott humör och glimten i ögat. Läs mer

Glenn D skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus var påläst trevlig och lätt att nå alla tider på dygnet. Marcus var mycket informerad om priserna på lägenheter liknande min och på så sätt var det inte svårt att sätta rätt utgångspris. Jag rekommenderar Hilbertsson alla dagar i veckan. Mvh Glenn Damian. Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Glenn D
    Tack för din fina Reco! Hoppas ni trivs i er nya fina bostad :)

Anders N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Skicklig mäklare med sympatisk framtoning Läs mer

Peter Ola Villy S skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålde vår villa med hjälp av Patrik och fick ett mycket vänligt och proffsigt bemötande. Mycket bra hjälp i en stor affär som man inte varit med om tidigare. Att ha hjälp av Patrik var en stor trygghet.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Lasse M

Lasse M skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Har köpt bostadsrätt !

Bemötandet vid varje tillfälle var mycket bra.

Förväntningarna uppfylldes med råge.

Allt var och är till belåtenhet. Min dotter och måg har bott in sig och trivs. Marcus Hilbertsson får plus i kanten !

Hälsar Lasse Månsson Löderup ! Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Lasse M
    Tack Lasse för din fina Reco. Hoppas du mår bra, och dottern med sambo trivs i bostaden :)

Pär H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi tyckte att Marcus och mohv var väldigt bra att göra med! Tack Marcus! 👍👍👍 Läs mer

Victor S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpt bostadsrätt, bra bemötande och professionell mäklare Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Victor S
    Tack för din Reco! Hoppas du trivs i lägenheten, trots den lite tråkiga starten, och att studierna går bra :)

Ida J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålt en lägenhet. Det kändes väldigt bra, speciellt med visningarna att varje eventuell köpare får ordentligt med tid att titta själv i lugn och ro. Vi blev supernöjda med hur många som ville komma på visningar och det var även många som budade så vi är jättenöjda med resultatet. Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Ida J
    Tack för din Reco!! Kul ni uppskattar vårt arbetssätt, både som köpare och säljare! Hoppas ni trivs i huset! Ring när ni är klara :I)

Brattislav P skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har köpt en lägenhet och vi är väldigt nöjda med Marcus .
    Bästa mäklare !!! Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Brattislav P
    Tack för din fina Reco! Hoppas vi ses snart :)

Julia J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus sålde våran bostadsrätt. Gav svar på alla frågor vi hade och svarade oss när vi än hörde av oss. Mycket proffsigt bemötande och mycket god återkoppling även efter försäljning. Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Julia J
    Tack Julia för din fina Reco! Hoppas ni trivs i huset och alla renoveringar flyter på som planerat. Vi ses :)

Yvonne Iréne N skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpt bostadsrätt. Mycket bra bemötande, väl uppdaterad och kunnig i sitt arbete. Mycket bra som helhet. Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Yvonne Iréne N
    Tack för din fina Reco! Hoppas ni trivs riktigt bra i lägenheten :)
  • Lena B

2019-04-10

Lena B skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Har sålt en bostadsrättslägenhet i Halmstad och hade flera mäklare som tittade på lägenheten och presenterade sitt upplägg av en eventuell försäljning .

Vet sedan tidigare försäljningar att det är en ganska lång arbetsprocess där erfarenhet,kompetens ,bemötande och fingertoppskänsla är mycket viktiga ingredienser för en mäklare .

Valet föll på Marcus Hilbertsson som har genomfört vår försäljning långt över förväntan.
    Allt superproffsigt!
    Det som imponerar allra mest förutom att han är så snabb och grundlig är att man kan undra hur en sådan relativt ung kille hunnit skaffa sej en sådan enorm kompetens.
    Byggnadstekniska kompetenser men även allt annat som rör en bostadsförsäljning .
    Imponerande och självklart fick Marcus även sälja svärsonens lägenhet några månader senare .
    Flexibel mäklare och förmodligen en av de bästa ! Läs mer
    2019-04-12 Marcus H svarar Lena B
    Tack Lena för din fina Reco och tipset till din svärson! Hoppas de hittar en riktigt trevlig bostad i Göteborg! Allt gott :)

Edita T skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålt vår bostadsrätt i Halmstad.
    Proffsig, duktig, rak,engagerad och effektiv. Snabb återkoppling vid frågor.
    Rekommenderar varmt Marcus. Läs mer
    2019-04-10 Marcus H svarar Edita T
    Tusen tack för din Reco! Lycka till i er nya fina lägenhet!
  • Sven I

2019-04-10

Sven I skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik har varit vår mäklare och sålt vårt hus i Haverdal.
    Under årens lopp har jag gjort många Affärer å mött många säljare/rådgivare/mäklare. Patrik är utan tvekan en av dom bästa som jag mött.
    Trovärdig, Pålitlig, å mycket trevlig står med fötterna på jorden kan inte bli bättre .
    En kanon kille i Världsklass.
    Stort engagemang skapar bra kundrelationer.
    Våra förväntningar har överträffats med bredd marginal.

Kan verkligen säga
    Stort Tack

Bästa hälsningar
    Sven å Lisbet Läs mer

Lina Elisabeth L skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Allt funkade bra och smidigt! Stort engagemang och duktig. Läs mer
    2019-04-12 Emil J svarar Lina Elisabeth L
    Tack!=)
    Hoppas flytten norröver blir lyckad och att ni hittar något gemensamt trevligt boende!

Sven Rikard B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Fått hjälp och stöd i både ett köp av hus samt försäljning av nuvarande bostad. Utan Emil hade det inte varit möjligt. Han lade ner tid och engagemang, hjälpte oss under en lång period och var alltid positiv men realistisk. Läs mer
    2019-04-12 Emil J svarar Sven Rikard B
    Tack!=)
    Det har varit super roligt att få hjälpa er och kul att allt föll så väl ut till slut (även om ni har en bit kvar..;))

Elin L skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil är en jättebra mäklare och vi är supernöjda med vår bostadsaffär och Emils jobb och bemötande. Läs mer
    2019-04-12 Emil J svarar Elin L
    Vad roligt att ni är nöjda! Hoppas ni kommer trivas och stort lycka till!=)

Tomas F skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpte en lägenhet på österängsgatan i Halmstad. Marcus var en mycket trevlig och ordentlig person. Blev alltid trevligt bemötta. Smidig att ha kontakt med. Skulle själv anlita honom om jag behövde😊 Läs mer
    2019-04-10 Marcus H svarar Tomas F
    Tack för din fina Reco Tomas! Hoppas du fick njuta en del i somras av trädäcket? Tveka inte att kontakta mig om du behöver hjälp med något i framtiden.

Hans L skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil har skött sitt jobb på ett utmärkt sätt. Jag har fått all den hjälp behövt. Jag har stort förtroende för Emil! Läs mer
    2019-04-15 Emil J svarar Hans L
    Stort tack och tack för förtroendet=)

Jonna Rebecca L skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik sålde vårt hus, över all förväntning. Proffsig och ödmjuk. Rekommenderas! Läs mer
  • Dragica G

2019-04-09

Dragica G skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Hej! Jag och min man har köpt en lägenheter.Marcus är en fantastisk människa och en utomordentlig mäklare.Han är lyhörd,väldigt hjälpsam och vill det bästa åt sina kunder.Tack Läs mer
    2019-04-10 Marcus H svarar Dragica G
    Tusen tack för din fina Reco. Hoppas ni trivs i bostaden :) Vi ses!

Lars-Ove M skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik sålde vår bostadsrätt till ett väldigt bra pris. Han informerade om alla delar av affären på ett sätt så att man förstod. Vi hade inte räknat med ett så bra pris vilket var ett resultat av Patriks kundbas.
    Han är också bra på det sättet att han bryr sig inte bara om säljaren utan i lika hög grad om köparen, vilket vi tror bidrog till försäljningspriset.
    Sammanfattning: anlita Mohv till din nästa bostadsaffär, du kommer inte att ångra dig. Läs mer

Eija S skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Vi sålde en villa och köpte en annan.
    Proffsigt bemötande hela vägen! Levererade det lilla extra flertal gånger.
    Snabba svar och aldrig med dröjsmål.
    Rekommenderar varmt!!!! Läs mer

Thomas Michael A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    köpt och sålt bostad, Patrik var saklig, kunnig och engagerad utöver det vanliga Läs mer

Paul R skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpt en lägenhet (2,5 rum) i Halmstad. Trevligt bemötande och tog sig tid att visa och diskutera möjligheterna på ett antal lägenheter för mig som inte är Halmstad-bo. Proffsig och pragmatisk. Läs mer
    2019-04-10 Marcus H svarar Paul R
    Tack Paul för din fina Reco. Hoppas studier och tennis/padel går bra :)

Anders Staffan A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Köpt och sålt hus mha Patrik som skötte det hela utöver förväntan och lite till.
    Raka och snabba svar på alla frågor genom hela processen.
    Kan inte komma på något som kunde gjorts bättre!
    Med beröm godkänt! Läs mer

Silvia S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Hej,
    Köpte en bostadsrätt för sönerna.
    Marcus var väldigt tillmötesgående då vi bor 1 1/2 h bort. Fixa och trixa för visningar och med nycklar mm.
    Anpassade sig efter våra tider.
    Mohv känns tryggt, och kan varmt rekommendera Marcus.
    Svarade snabbt vid frågor och funderingar.
    Att 6 månader efter köp få ett julkort till sönerna kändes så fint och personligt. Läs mer
    2019-04-10 Marcus H svarar Silvia S
    Tack Silvia för din fina Reco. Hoppas grabbarna trivs med Halmstad och studier. Vi ses :)

Frida S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålt min bostadsrätt via Marcus och är grymt nöjd. Ärlig, rak, effektiv med ett stort förtroendekapital.
    Kan varmt rekommendera Marcus då han sätter både försäljaren och köparen i fokus. Läs mer
    2019-04-09 Marcus H svarar Frida S
    Stort Tack för din reco :-)
    Vi ses på tillträdet!

Sura A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Jag har köpt ett hus. Han var mycket bra med förklaring allt i kontrakt och har sagt vad måste säljaren måste lämna kvar i hust , jag har inte så mycket erfarenhet om vad köpern rättigheter jag tror han har hjälpte med med detta. Det har varit en månad nu och jag hoppas det ska bli inget konstigheter. Han var mycket dukitig med bank och det var mycket lätt för mig att köpa detta huset på grund av att han gjorde allt färdigt för oss. Läs mer

Mansoor B skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Jag har köpt en villa.
    Mycket bra bemötande Läs mer

Martina K skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag köpte en bostadsrätt i centrala Halmstad sommaren/hösten 2018. Jag tyckte att all kontakt funkade väldigt bra, fick snabba svar och kände att jag kunde ställa alla frågor jag behövde. Väldigt skönt eftersom det var mitt första bostadsköp och mycket var oklart för mig. Marcus var ansvarig mäklare för flera lägenheter som jag gick på visningar för och höll kontakten under tiden och tipsade om liknande lägenheter som kunde intressera mig. Lägenheten jag köpte hade jag egentligen inte möjlighet att gå på visningen för, men han såg till att jag fick se den ändå på en annan tid, vilket jag verkligen uppskattade. Jag kände också att jag fick stöd under budgivningen. Sammanfattningsvis väldigt bra alltihop! Läs mer
    2019-04-09 Marcus H svarar Martina K
    Tack Martina för din fina Reco! Hoppas du trivs i lägenheten och i Halmstad, vi ses :)

Hasse S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt en bostadsrätt och mäklaren var kunnig och vi fick ett trevligt bemötande på våra frågor.
    Sökte oss flera gånger både per telefon och sms under och efter budgivningen.
    Upprepade oss att ta kontakt om det var något som var oklart.
    En trevlig och lättsam person med humor vilket underlättade affären avsevärt. Läs mer
    2019-04-09 Marcus H svarar Hasse S
    Stort tack för din Reco ! Hoppas flytten går bra nu till helgen. Kommer på en kopp kaffe när ni landat :)

Camilla S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Trevlig och proffsig mäklare. Alltid glad och serviceinriktad. Lättsam och saklig. Läs mer
    2019-04-09 Marcus H svarar Camilla S
    Stort tack för din Reco! :)
    Hoppas allt blev som ni önskat och ni trivs i ert nybyggda hus!
Patrik Frimodig
Marcus Hilbertsson