MOHV Halmstad

Kristian IV:s väg 3, 302 50 Halmstad — Visa karta

Här i Halmstad erbjuder vi på MOHV en mäklartjänst med ett vinnande koncept - du är med och bestämmer allt med din mäklare. Vi på MOHV har ett varumärke som bygger på framåtanda, nytänkande och kreativitet. Det genomsyrar hela företaget att vilja ditt bästa som kund och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär.

Vårt kontor i Halmstad hittar du på Norra Vägen in till Norre Katts park. Vi erbjuder mäklartjänster i Halmstad med omnejd och är stolta över att kunna ge dig snabb och professionell hjälp genom din bostadsaffär. Välkommen!

Läs vad 236 kunder tycker om MOHV Halmstad

• 2019-10-11

Shkurte D skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag tycker att bemötandet från mäklaren var exemplariskt! Hade svar på alla frågor, alltid tillgänglig och gav bra råd och tips inför köpet. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-10-15 Marcus H svarar Shkurte D
    Tack för de fina orden. Hoppas att du kommer trivas i lägenheten :)
  • 2019-10-07

Martin G skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Bra service och utmärkt bemötande Läs mer
  • 2019-10-07

Ulf Carl-Erik T skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt ett kedjehus på Vallås i Halmstad, där vi har bott i 37 år. Vi kontaktade Emil Jensen på Mohv inför försäljningen, och vi fick genast ett mycket gott intryck av honom. Han var mycket kunnig, inkännande och vi kände att han verkligen lyssnade på våra ideer och önskemål. Vi fick ett stort förtroende för Emil och hans professionalitet och vi var supernöjda med hans insats. Vi kan varmt rekommendera Emil Jensen! Läs mer
    2019-10-07 Emil J svarar Ulf Carl-Erik T
    Tack själva! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen.=)
    Hoppas nu att ni kommer till att trivas lika bra i nya lägenheten som ni gjort i huset!
  • 2019-10-06

Petra A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Jag och min sambo har köpt ett hus på Vallås i Halmstad.
    Vi har genom hela den, snabba, resan blivit otroligt bra bemött av mäklaren. Vi mailade, han ringde upp nästan direkt! När vi önskade en förhandstitt med några få önskade tider löste han detta.
    Vi hade inga direkta förväntningar på mäklaren mer än att kunna vara öppen och ärlig kring objektet vi tittade på. Detta levde mäklaren verkligen upp till.
    Trevlig och lättsam mäklare som trots att han har ” att sälja” fokus även lyssnade in oss köpare på ett väldigt bra sätt. Påläst och kunnig som skapade en trygghet hos oss som köpare 👍 Läs mer
    2019-10-07 Emil J svarar Petra A
    Tack för det fina omdömet Petra, vad roligt att höra!=)
  • 2019-10-02

Sören E skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålde min bostadsrätt och jag valde Marcus efter att ha konsulterat två mäklarfirmor. Korrekt, kunnig och engagerad beskriver min upplevelse av att ha samarbetat med Marcus. Läs mer
    2019-10-15 Marcus H svarar Sören E
    Tack Sören för din Reco och lycka till med letandet efter ditt nästa hem :)
  • 2019-09-28

Niklas L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålde min bostadsrätt med Marcus på Mohv. Jag hade höga förväntningar som möttes och mer därtill. Allting sköttes väldigt proffsigt och jag fick all hjälp jag behövde genom hela processen. Jag kan bara ge högsta betyg och främsta rekommendationer för Marcus och Mohv. Läs mer
    2019-10-15 Marcus H svarar Niklas L
    Tack Niklas för din Reco! Lycka till med renoveringen av ditt nya hem :) Vi ses på tillträdet.
  • 2019-09-28

Birgitta J skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt bostadsrätt , mycket hjälpsam , o fantastiskt bemötande . Läs mer
  • 2019-09-24

Inga Catharina Janet A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålt hus.
    Mycket bra bemött. Mycket trevlig.
    Att han skulle sälja huset till bra pris. Det gjorde han.
    Bra information och snabb kontakt och svar på frågor som man hade.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2019-09-24

Elaine Z skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus is the BEST! He really went out of his way to help us. HIGHLY RECOMMENDED! Läs mer
    2019-10-15 Marcus H svarar Elaine Z
    Hi Elaine!
    Thank you for this Reco. See you!

Mats Ola A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Vi sålde vår villa och det har varit rakt igenom ett professionellt och trevligt bemötande Läs mer

Ludvig P skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Lite snabb under budgivningen men väldigt proffsig när han gick igenom kontraktet när affären skulle gå i lås. Läs mer

Michael C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålde min etta på Österängsgatan med hjälp av Marcus. Många bra konkreta tips på hur vi skulle få ut maximalt för lägenheten. Tog in olika samarbetspartners till MOHV för städning och inredning med ett perfekt resultat. Sista budet slutade långt över utgångspris och allt tack vare Marcus feedback och tips! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-09-23 Marcus H svarar Michael C
    Tack för förtroendet Michael och lycka till med din nya bostad och företagandet :)
  • 2019-09-16

Henrik C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Bostadsrätt i Halmstad, borttagen före visning. Marcus var mycket trevlig, tillgänglig, kunnig och effektiv genom hela processen. Läs mer
    2019-10-15 Marcus H svarar Henrik C
    Tack Henrik för din Reco! Hoppas sonen med sambo och nytillskott kommer trivas i sitt nya hem :)
  • 2019-09-11

Vasile A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi är nöjda med mäklarens uppsättning.
    Tack Emil.... Läs mer
    2019-09-17 Emil J svarar Vasile A
    Tack så mycket Vasile!
    Det blev ett hus till slut..=)
    Stort lycka till och hoppas att ni kommer trivas!
  • 2019-09-06

Felicia R skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Köpt bostadsrätt.
    Blivit bemött jättebra under hela processen Läs mer
  • 2019-09-04

Marita K skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Har köpt en bostadsrätt oc skall sälja den lägenhet vi har.
    Jag tycker att Claudia är mycket kunnig och känns tryggt att anlita henne.
    Hon är lugn och sansad och lämnar inget åt slumpen. Läs mer
  • Mergime T

2019-09-02

Mergime T skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Claudia var en duktig och noggrann mäklare. Lugn och ordningsam! Rekommenderar. Läs mer
  • 2019-08-28

Pia B skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpt en bostadsrätt. Blev trevligt och proffsigt bemött.
    Marcus är en mäklare som jag känner mig trygg med.
    Lätt att få kontakt med och allting lösningsfokuserad.
    Har bara gott att säga.
    /Pia Läs mer
  • 2019-08-27

Britt B skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag tycker han var sympatisk positiv rak och tydlig och tålmodig. Jag fick ett mycket fint bemötande redan vid första tillfället och är mycket nöjd med allt och det pris jag fick för min 3:a Läs mer
  • 2019-08-27

Gunnel J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    trevligt bemötande i samband med köp av bostadsrätt lätt att få kontakt service inriktad Läs mer
  • 2019-08-22

Lena A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt en lägenhet på Hemmansvägen. Vårt omdöme om Marcus som mäklare är att han har ett proffsigt bemötande varvat med varm humör. En kille på rätt plats och med rätt profession. Vår dotter fick även tips och idéer inför sin nollning vilket uppskattades!. Var lätt att få kontakt med om det var något man undrade. Det var första gången vi köpte en lägenhet och vi hade ingen erfarenhet, men det kändes tryggt med Marcus som förklarade vad saker innebar och framförallt ställde upp och hade en visning bara för oss innan den officiella visningsdagen. //Lena Läs mer
  • 2019-08-22

Theodor K skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålt en bostadsrätt.
    Bra på alla sätt och vis! Inget att klaga på! Läs mer
    2019-08-26 Marcus H svarar Theodor K
    Tack för förtroendet. Lycka till i Kungsbacka :)
  • 2019-08-20

Jan L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus var vår mäklare vid försäljningen av vår 1,5a i Halmstad. Han var även den som skötte affären när vi köpte lägenheten några år tidigare och gjorde då ett bra intryck så vi valde direkt honom för att även sköta försäljningen.
    I alla kontakter är Marcus hjälpsam, kompetent och effektiv. Läs mer
    2019-08-22 Marcus H svarar Jan L
    Tack Jan för din reco! Hoppas nu sonen kommer trivas i Göteborg ! :)
  • 2019-08-17

Ida A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en otroligt engagerad och driven mäklaren. Han får dig till att känna dig trygg genom hela processen både genom förklaringar på vilka olika steg man tar sig igenom, men framförallt med sitt närvarande. Han är lyhörd och intresserad.
    Jag har precis sålt en lägenhet och är mycket nöjd med kontakten! Läs mer
    2019-08-17 Marcus H svarar Ida A
    Tack Ida för din fina Reco! Lycka till med husletandet :)
  • Bohuslav K

2019-08-16

Bohuslav K skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Ett stort tack till MOHV och Patrik Frimodig med gänget för all hjälp och engagemang och bemötande i samband med försäljning av vårt hus.
    Bästa mäklare i stan !!!!! Läs mer
  • 2019-08-15

Håkan W skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köp av bostadrätt. Marcus är tydlig i kommunikationen, noggrann och pålitlig. Läs mer
    2019-08-22 Marcus H svarar Håkan W
    Tack Håkan för din reco! Vi ses på tillträdet :)
  • Eva-Britt G

2019-08-14

Eva-Britt G skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt en bostadsrätt. Claudia som är vår mäklare har bemött oss på ett trevligt och profisionellt sätt och har varit väldigt bra på att återkoppla till oss och hållit oss uppdaterade hela tiden under försäljnings processen och det värdesätter vi stort. Hon har även tagit reda på mycket om lägenheten samt vad föreningen kan erbjuda och det har varit bra. Vi är väldigt nöjda med Claudia som mäklare. Hennes sätt att hantera våran lägenhets affär har överträffat våra förväntningar. Läs mer
  • Carina T

2019-08-13

Carina T skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Har köpt en liten bostadsrätt i centrala Halmstad.
    Då Halmstad är en ny stad för oss och vi inte köpt bostad på ett antal år hade vi väldigt mycket frågor som Marcus tålmodigt svarade på. Vi kände att vi fick det stöd vi behövde för att våga investera så mycket pengar som det rör sig om.
    Generellt gav Marcus ett mycket kunnigt, trevligt, ärligt och uppriktigt intryck. Läs mer
    2019-08-14 Marcus H svarar Carina T
    Hej Carina!
    Tack för ditt fina Reco. Vi ses på tillträdet :)
  • 2019-08-13

Ulrika M skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Trevlig o tydlig. Och tillgänglig när man har frågor och återkopplar snabbt.
    Kan rekomenderas. Läs mer
    2019-08-14 Marcus H svarar Ulrika M
    Hej Ulrika!
    Tack för din fina Reco. Hoppas sonen kommer trivas med studier och sport!
  • Thomas H

2019-08-12

Thomas H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Mycket trevlig och lätt att få kontakt med .... dock lite svårt med nord å Syd / upp
    Å ner 😂😂😂 (skämtade bara). En ”coming man”. Han har skött vårt intresse med bravur och önskar honom all lycka i sin karriär och jos Er. Tag hand om “mannen” utveckla honom och avlöna honom därefter .... han håller ihop Er !!! Tack å Hälsa honom 💐👍💪👊❤️ Läs mer
    2019-08-22 Marcus H svarar Thomas H
    Tack Thomas för din Reco! Inte lätt när städernas namn är snarlika, inte sant ;)?

Vi ses på tillträdet!
  • 2019-08-12

Jan G skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Mycket nöjd med vårt val. Proaktiv som tog egna iniativ inför försäljning Läs mer
  • 2019-08-12

Anna-Karin A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är väldigt professionell och jag rekommenderar honom starkt! Han gjorde försäljningen av min lägenhet till ett rent nöje! Läs mer
    2019-08-14 Marcus H svarar Anna-Karin A
    Tack Anki för din fina Reco. Lycka till med flytten och husköpet!
  • 2019-07-25

Dan Benny Christian T skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik är seriös, han skötte försäljningen av det hus vi köpte så bra att vi valde att anlita honom för vår egen försäljning och fick ett resultat över förväntan. Läs mer
  • Maliq H

2019-07-04

Maliq H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpt bostadsrätt Nordalavägen 28.Mäklarens bemötande var en av de största orsakerna att vi blev ännu mer intresserade för lägenheten och till sist köpte den. Han svarade på alla våra frågor under visningen, budgivningen och vid skrivningen av avtalet. Läs mer
  • 2019-06-30

Mathilda S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Fick hjälp med att sälja min lägenhet. Jag blev bra bemött och tackar så mycket för hjälpen! Läs mer
    2019-07-04 Marcus H svarar Mathilda S
    Tack för förtroendet och din Reco! Trevlig sommar så ses vi på tillträdet :-)
  • 2019-06-28

Daban K skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Jag har köpt ett jättefint par hus och Patrik tipsade mig om huset när jag var på en annan visning. Patrik har hjälpt mig hela vägen och tack var det han så kommer jag och min familj få uppleva denna sommar och massavis med år i vårt nya hus. Jag kommer varmt rekommendera Patrik och MOHV till alla jag känner och servicen har vart kanon. Jag har inte så stora förväntningar eftersom jag aldrig har köpt hus innan. Mäklaren levde upp till allt man kan önska sig och vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-06-26

Marlene Jannicke E skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik är toppen! Håller alltid en uppdaterad vad som händer.
    Har både köpt och sålt med Patrik och är nöjd med båda. Läs mer
  • 2019-06-24

Thomas E skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Vi har nyligen sålt vår villa. Patrik har varit proffsig under hela processen från första kontakten. Jag kan varmt rekommendera Mohv och Patrik. Läs mer
  • Jennie B

2019-06-23

Jennie B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil är en fantastisk person. Hjälpte oss att sälja vårt hus med ett fantastiskt resultat och rekord. Hans skicklighet och styrka till mäklare visar vilken kunskap han besitter på. Vi har känt oss trygga med Emil från dag ett. Tack Emil och tack Mohv Halmstad för en lyckad affär. Läs mer
    2019-06-23 Emil J svarar Jennie B
    Grymt roligt att höra!
    Hoppas att ni kommer till att trivas i lägenheten under tiden som ni letar efter ert drömhus..=)
  • 2019-06-21

Björn Mattias B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt ett hus och vi blev bemötta med BÄSTA servicen. Förväntningen från oss var hög och Emil och uppföljde helt våra drömmar och förväntningar! Läs mer
    2019-06-23 Emil J svarar Björn Mattias B
    Vad roligt att höra, det värmer verkligen!=)
  • 2019-06-21

Azhar A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Har köpt ett hus via Emil Jensen på MOHV. Han var ärlig och Hade bra bemötande Läs mer
    2019-06-21 Emil J svarar Azhar A
    Stort tack och lycka till med nya huset!
  • 2019-06-20

Malin B skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Vi köpte en bostadsrätt av Claudia och är mycket nöjd med den hjälp vi har fått. Hjälpsam, trevlig och kompetent. Toppen! Läs mer
  • 2019-06-20

Hassan M skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    I owned an apartment in the city which I wanted to sell.

Among all different companies I decided to ask from MOHV to help me. Claudia Rydén contacted me from the company and after a few days came to evaluate my apartment.

Claudia Rydén is very competent and has been helping me all the way from the beginning of the selling process with patience. For me as a English speaking person everything was very complicated (Swedish documents, regulations, and rules), but Claudia made everything simpler for me by explaining and describing every single sentence in English. Läs mer
  • 2019-06-17

Anna Linnéa E skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Utmärkt, trevligt och proffsigt bemötande och handläggande. Läs mer
    2019-06-20 Emil J svarar Anna Linnéa E
    Tack för det fina omdömet och stort lycka till med nya huset!=)
  • 2019-06-14

Jennifer C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    *Köpt bostad
    Helhet:
    Positivt bemötande, hänt mycket på 1,5 år sen sist vi träffades. Marcus känns trygg i sin roll som mäklare. Han är proffsig, serviceinriktad och upplevde att han värnade om båda parter, köpare samt den som sålde.
    Hade inte så mycket förväntningar, så blev positiv när allt kändes så bra. Läs mer
    2019-07-04 Marcus H svarar Jennifer C
    Tack för din Reco Jennifer! Ja, hänt en del med barn och allt :)! Njut av sommaren så ses vi på tillträdet.
  • 2019-05-15

Ingvar A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Intresserad och hjälpsam jobbade bra med objektet som blev ett bra avslut med en nöjd säljare. Läs mer
    2019-06-14 Marcus H svarar Ingvar A
    Tack för förtroendet. Lycka till med ert nya. Vi ses vid tillträdet, trevlig sommar.
  • 2019-05-15

Ali M skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevlig mäklare Läs mer
  • 2019-05-12

Jessica J skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    han var helt fantastisk! Han var mänsklig, förstående, hjälpsam! Jag hörde av mig både sent och på helgerna!
    Han svarade alltid. Den bästa mäklaren jag träffar! Läs mer
    2019-05-13 Emil J svarar Jessica J
    Tack Jessica!
    Verkligen roligt att höra=)
    Härligt att du känner så och är nöjd!
  • 2019-05-07

Jesper A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus har god koll på vad din bostad kan vara värd. Han har ett trevligt bemötande till både säljare och köpare. 5/5 geting! Läs mer
    2019-05-10 Marcus H svarar Jesper A
    Tack Jesper och lycka till med letandet efter en ny bostad! :)
  • 2019-05-07

Mikael N skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt en villa av Emil och han har varit en klippa. Vänlig och omtänksam och hjälpte båda parter att träffas i samförstånd och god vilja. Läs mer
    2019-05-07 Emil J svarar Mikael N
    Stort tack Mikael! Vad roligt att ni är nöjda=)
Marcus Hilbertsson
Patrik Frimodig