MOHV Halmstad

Kristian IV:s väg 3, 302 50 Halmstad — Visa karta

Här i Halmstad erbjuder vi på MOHV en mäklartjänst med ett vinnande koncept - du är med och bestämmer allt med din mäklare. Vi på MOHV har ett varumärke som bygger på framåtanda, nytänkande och kreativitet. Det genomsyrar hela företaget att vilja ditt bästa som kund och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär.

Vårt kontor i Halmstad hittar du på Norra Vägen in till Norre Katts park. Vi erbjuder mäklartjänster i Halmstad med omnejd och är stolta över att kunna ge dig snabb och professionell hjälp genom din bostadsaffär. Välkommen!

Läs vad 314 kunder tycker om MOHV Halmstad

• 2020-06-02

Marie A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Trevlig och kunnig. Bra info inför försäljning vilket gjorde att jag kunde hålla mig lugn under visning och budgivning processen. Bra avslut, kunnig. Jag sålde bostadsrätt Läs mer
  • 2020-05-08

Lina J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus hjälpte mig hitta min första lägenhet som är en mycket fin etta på söder. Han hade ett glatt och trevligt bemötande och var mycket hjälpsam. Jag är supernöjd med hans insatts och med min bostad. Läs mer
  • Katarina H

2020-05-06

Katarina H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har sålt en bostadsrätt med 2 rok på 42kvm i centrala Halmstad. Jag visste sedan tidigare erfarenheter av Marcus att han var en trevlig och duktig mäklare. När jag väl valde att vända mig till honom har han inte gjort mig besviken under någon del av processen, d.v.s. Alltid varit väldigt tillmötesgående och förstående när mina nerver inte hållit då det varit så osäkra tider och mycket pengar som stått på spel.
    Han gjorde tidigt klart vad jag kunde förvänta mig av försäljningen av min lägenhet, vilket var då över mina förväntningar. Mycket riktigt nådde vi målet och jag känner mig ytterst nöjd med både beslutet att sälja och att välja honom som mäklare.
    Jag kan därför lova att jag med säkerhet i framtiden kommer vända mig till honom om jag ska sälja en ny bostad samt är det Marcus jag kommer tipsa mina vänner om de är i behov av en duktig mäklare! Läs mer
    2020-05-06 Marcus H svarar Katarina H
    Tusen tack för förtroendet och din fina Reco. Vi ses :)
  • 2020-05-05

Saadat M skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Har sålt vårt hus. Det var väldigt lätt jobba med Emil. Emil är alltid tillgånglig, pålitlig, arbetsam, lyssnar andras åsikter.

Vi vill absolut rekommendera Emil som mäklare!

Saadat Mansurova Läs mer
    2020-05-05 Emil J svarar Saadat M
    Tack för det fina omdömet Saadat!
    Vi håller kontakten=)
  • 2020-05-02

Joakim H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag sålde en bostadsrätt på 64,5 kvm.
    Marcus hade ett sympatiskt och proffsigt bemötande.
    Jag hade ju sett att det hade varit några lyckade försäljningar på liknande objekt i området tidigare, så hade ju en förhoppning om att sälja med lite vinst. Både jag och min sambo är nöjda och tycker att försäljningen gick bra. Läs mer
    2020-05-06 Marcus H svarar Joakim H
    Tack Joakim och lycka till med flytten! Vi ses på tillträdet :)
  • 2020-04-27

Carl-magnus H skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Köpte villa. Mycket gott bemötande och såg efter alla inblandades intresse efter bästa förmåga. Smidig och snabb i kontakten. Läs mer
    2020-04-28 Emil J svarar Carl-magnus H
    Stort tack för det fina omdömet Carl-Magnus!=)
  • 2020-04-25

Moreno Nils A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Supernöjd med den support jag fick inför försäljningen av mitt hus. Fick snabbt svar på mina frågor även om det var utanför kontorstid, ett väl bemötande med sakliga svar.
    Kan bara rekommendera MOHV. Läs mer
    2020-04-25 Emil J svarar Moreno Nils A
    Grymt roligt att höra!
    Hoppas nu du hittar drömtomten, så får du njuta av en härlig sommar i husbilen så länge! =)
  • 2020-04-24

Tim S skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Min uppfattning som köpare är god.

Emil hörde av sig och förklarade vad som gäller och tog sig tid att svara på frågor. Rekommenderas! Läs mer
    2020-04-24 Emil J svarar Tim S
    Stort tack för det fina omdömet!
    Hörde att ni idag även pratat vidare med LB-hus och att bollen nu är i rullning!
    Stort lycka till=)
  • 2020-04-22

Anders J skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Sålde vår bostadsrätt i Bäckagård i Halmstad. Det gick snabbt och lätt, Claudia var mycket serviceinriktad, hjälpsam och trevlig att ha med att göra. Läs mer
  • 2020-04-10

Roberto J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus har koll på lägenhetsmarknaden i Halmstad. Han har tagit sig tid och har varit lätt att samarbeta med. Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-06 Marcus H svarar Roberto J
    Tack för förtroendet :) Lycka till och trevlig sommar!
  • 2020-04-01

Adam O skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Sålt bostadsrätt. Lugnt, tryggt, professionellt bemötande. Stor arbetsinsats. Mkt bra slutresultat! Nöjda. Läs mer
  • 2020-03-31

MARIA F skrev om MOHV Halmstad
    Vi har köpt en tomt av Emil Jensen och han har också sålt vårt hus.
    Emil utstrålar trygghet,kunskap och har ett mycket bra bemötande och engagemang. Vi vill varmt rekommendera honom som mäklare.
    Maria och Magnus Läs mer
  • 2020-03-30

Mattias W skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Sålt fritidsstuga.
    Fått information kontinuerligt, Lätta att ha att göra med. Gjorde sitt jobb utmärkt Läs mer
  • 2020-03-30

Daniel E skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Informativ och kunnig. Gav information löpande om objektet och hur vi skulle agera Läs mer
  • 2020-03-29

Lars Henrik W skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik har sålt vår sommarstuga. Med ett alltid lika positivt bemötande har han på ett mycket professionellt sätt lotsat oss fram till bästa möjliga lösning.
    Med hjälp av Patriks fingertoppskänsla och träffsäkra formuleringar i objektbeskrivningen nådde vi så långt vi hade önskat oss med slutpriset.
    Vi rekommenderar Patrik för alla som har behov av mäklartjänster! Läs mer
  • 2020-03-28

Birgitta Heléne B skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Bra bemötande och alltigenom bra, förutom på en punkt: Att han Tyvärr inte gav oss som säljare -jag och min exmake i skilsmässa- likvärdig information. Då kontraktet skulle ordnas så pratade han enbart med min exmake. Så jag hade inte sett kontraktet och hade inte fått möjlighet att gå igenom det innan det lämnades över till köparna. Det anser jag vara Mycket bristfälligt och inte OK. /Heléne Läs mer
  • 2020-03-28

Gert Jonas B skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Tydlig, saklig och mycket engagerad mäklare med en förmåga att se såväl helheten som detaljerna! Läs mer
  • 2020-03-27

Johan H skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Köpt ett fritidshus. Mycket proffsig i sitt agerande.
    Gick igenom allt väldigt tydligt och lugnt. Läs mer
  • 2020-03-22

Paul Mikael C skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik har hjälpt oss att sälja ett hus.
    Allting har fungerat utmärkt.
    Bra kommunikation och ett proffsigt utförande.
    Ingenting negativt!
    Tack Läs mer
  • 2020-03-20

Gunilla H skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Claudia hjälpte och guidade oss genom försäljningen av vår Bostadsrätt med tålamod och entusiasm.Lagom ”säljarsnack” och snabb,proffsig.
    Vi är mkt nöjda! Läs mer
  • 2020-03-18

Elisabet O skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är lugn inger förtroende. Han är mån om sina klienter. Läs mer
  • 2020-03-18

Jessica E skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har både köpt och sålt lägenhet av Marcus och är extremt nöjd! Snabb återkoppling, utmärkt service och tar gärna hjälp av honom igen. Läs mer
  • 2020-03-15

Biserka G skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Sålde en bostadsrätt ,väldigt nöjd med mäklaren! Läs mer
  • 2020-03-10

Simone H skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Husköp. Bra bemötande, trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
    2020-03-11 Emil J svarar Simone H
    Stort tack för det fina omdömet!
    Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Lycka till med nya lägenheten=)
    Emil J gillar detta
  • 2020-03-06

Nada M skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en av dem duktigaste och bästa mäklare i Halmstad. Proffs på sitt jobb, kunnig, är trygg för både säljare och köpare!
    Jag hade både sålt och köpt via Marcus och varit 100% nöjd 🥂
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-03-02

Tobias T skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är otroligt mån om att göra ett bra arbete för mig som säljare likväl som för köparen. Korrekthet i hela processen från start till mål genomsyrar hans sätt att driva arbetet med försäljningen framåt. Bra kännedom om marknaden gav snabbt korrekt information om vad jag kunde förvänta mig vid försäljningen utav bostaden. Läs mer
  • 2020-03-01

Anita B skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Om ni vill ha en pålitlig, kunnig och SUPERTREVLIG mäklare så har ni hittat rätt. Bäst i stan, utan tvekan!! Läs mer
  • 2020-02-29

Mirza S skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Mycket hjälpsam och kunnig! Rekommenderar henne vid försäljning alla dagar i veckan! Läs mer

Mikael L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Anträffbar, trevlig, snabb.. allt du kan önska av en mäklare! Läs mer

Louis A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpte vår första bostadsrätt av Marcus, fantastiskt duktig mäklare! Allt fungerade oerhört smidigt, och vi blev väl guidade genom vårt första bostadsrättsköp. Läs mer

Louise R skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus har bemött oss säljare på ett proffsigt sätt med god och ärlig kommunikation genom hela processen och vi kommer definitivt rekommendera honom till nära och bekanta! Vi fick bra tips och idéer och han la fram olika valmöjligheter på hur vi kunde gå tillväga. Bara en positivt från oss! Läs mer
  • 2020-02-17

Mattias L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Enkel, trevlig, duktig och tar god tid med än utan att stressa. Läs mer
    2020-02-18 Marcus H svarar Mattias L
    Tack Mattias för din Reco. Lycka till med husförsäljningen! Vi ses på tillträdet :)
  • Thorleif J

2020-02-16

Thorleif J skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus har hjälpt oss att sälja våran 3:a på Frennarp och det har känts tryggt hela vägen igenom, är noggrann och sakkunnig på frågor som har gällt bostadsmarknaden. Redan i dörröppningen första gången Marcus var hemma hos oss fick jag ett seriöst intryck. Skall man nämna något som möjligen är mindre bra var slutpriset på lägenheten, vi fick endast utgående pris något som vi hade hoppades på att budgivningen skulle börja på. Jag rekommenderar därför stark Marcus Hillbertsson Läs mer
    2020-02-18 Marcus H svarar Thorleif J
    Tack för eran Reco! Kul att ni är nöjda med helheten, trots att slutpriset inte blev så högt som ni hade förväntat er. Lycka nu till med flytten till det nya huset, så ses vi på tillträdet :)
  • 2020-02-05

Fehim M skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Har både köpt och sålt bostadsrätt hos Marcus. Han är förtroendeingivande, kunnig och svarade öppet och ärligt på våra frågor. Han var väldigt kunnig på det objekt han sålde, öppen med vad som var bra och vad som var dåligt. Varit engagerad för att få ett bra avslut för bägge partner. Bättre mäklare får man leta efter. Läs mer
    2020-02-18 Marcus H svarar Fehim M
    Tack Fehim för din fina Reco! Kul med sådant bra slutresultat :) Vi ses på tillträdet.
  • 2020-02-05

Yvonne P skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Har köpt en bostadsrätt i Halmstad och upplevde att mäklaren var en väldigt bra lots genom hela processen. Verkade angelägen om att både säljare och köpare skulle känna sig nöjda. Läs mer
    2020-02-18 Marcus H svarar Yvonne P
    Tack för din Reco Yvonne! Snart maj och tillträde till din fina lägenhet! Vi ses då :)
  • 2020-02-04

Hilda H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har köpt en bostad med hjälp av Marcus och han har gett ett gott intryck. (Det har dock varit ett ganska "vanligt" köp så vi har inte haft så jättemycket kontakt.) Läs mer
    2020-02-18 Marcus H svarar Hilda H
    Tack för din Reco Hilda! Vi ses på tillträdet :)
  • 2020-02-03

Anna S skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Väldigt bra!
    Tillmötesgående och väldigt hjälpsam i alla delar av processen att köpa lägenhet. Läs mer
  • 2020-01-27

Jarmo N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Köpare. Upplevde honom som väldigt kompetent och seriös. Läs mer
  • 2020-01-27

Agona N skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Markus är en utmärkt mäklare, som lyssnar, ger råd och vet vad kunden vill ha. Läs mer
    2020-02-18 Marcus H svarar Agona N
    Tack Agona för din Reco! Kul med ett bra slutresultat. Hoppas vi månaderna till inflyttning i nya huset går lika snabbt som försäljningen :)
  • 2020-01-24

Iwona N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Rak, konkret och ärlig! Glömde jag säga super trevlig.
    Topp betyg till Patrik! Läs mer
  • 2020-01-24

Henrik E skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt våran lägenhet med mäklaren Marcus Hilbertsson. Mäklaren har ett bra bemötande och känns personlig. Jag hade höga förväntningar eftersom jag visste att det skulle vara en bra mäklare. Marcus levde upp till förväntningarna och vi är väldigt nöjda med affären. Läs mer
    2020-02-18 Marcus H svarar Henrik E
    Tack för din Reco Henrik! Hoppas planeringen med flytt etc går planerat, så ses vi på tillträdet:)
  • 2020-01-22

Johan Mattias Ingmar N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Ytterst seriös och kunnig mäklare som vi fick mycket bra förtroende för.
    Rak, enkel och tydlig i sin kommunikation med säljare och köpare.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-01-21

Fredrik N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Pålitlig, bra återkoppling, effektiv, tillgänglig, seriös, rolig och snygg. För sig väl i slott och koja. Halmstads vassaste mäklare utan konkurrens. Läs mer
  • 2020-01-21

Johanna-louise L skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt en bostad, bemött på ett mycket trevligt och personligt sätt, och mäklaren uppmärksammade våra behov! Mäklaren levde väl upp till de förväntningar vi hade, och sammantaget är vår upplevelse av köpet mycket bra! Läs mer
  • 2020-01-20

Anna Z skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Jag har köpt en lägenhet i Halmstad via MOHV. Mäklaren Patrik har varit grym. Mina förväntningar var bra service. Patrik levde verkligen upp till de. Blev positivt överraskad. Han förklarade allt tydligt och klart för mig som aldrig köpt en lägenhet innan. Läs mer
  • 2020-01-20

Olle Z skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Bra, proffesionellt och snabb hantering av vår fastighetsaffär.
    Vi är mycket nöjda med den hjälp vi fått Läs mer
  • 2020-01-13

Peter L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Köpt lägenhet.
    Bra bemötande svarar bra.
    Hade höga förväntningar som Marcus svarade upp emot.

Snabba och raka svara. Läs mer
  • 2019-12-23

Mattias S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Vi har köpt bostadsrätt i Halmstad. Marcus var väldigt kompetent och trevlig. Han tog sig tid för oss och kändes väldigt objektiv. Läs mer
    2019-12-23 Marcus H svarar Mattias S
    Tack Mattias för din Reco! Snart dags för sonen att flytta in. Vi ses på tillträdet :)
  • Kristoffer W

2019-12-21

Kristoffer W skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Väldigt hjälpsam igenom hela processen. Kan varmt rekommendera Läs mer
  • LAURA B

2019-12-16

LAURA B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi sålde vår vila. Jag kände mig trygg genom hela affären. Han lovade aldrig "guld och gröna skogar" utan var saklig och relevant i allt som rörde affären som blev riktigt fin. Läs mer
Marcus Hilbertsson
Patrik Frimodig