Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad MOHV Halmstad

MOHV Halmstad

Kristian IV:s väg 3, 302 50 Halmstad — Visa karta

Här i Halmstad erbjuder vi på MOHV en mäklartjänst med ett vinnande koncept - du är med och bestämmer allt med din mäklare. Vi på MOHV har ett varumärke som bygger på framåtanda, nytänkande och kreativitet. Det genomsyrar hela företaget att vilja ditt bästa som kund och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär.

Vårt kontor i Halmstad hittar du på Norra Vägen in till Norre Katts park. Vi erbjuder mäklartjänster i Halmstad med omnejd och är stolta över att kunna ge dig snabb och professionell hjälp genom din bostadsaffär. Välkommen!

Läs vad 41 kunder tycker om MOHV Halmstad

• Diana P
    Diana P skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Suveränt! Proffesionell, seriös och levererade! Kände mig trygg med att ha Patrik som mäklare från dag ett! Kommer absolut att rekommendera Patrik till alla som frågar!
  • Elise C
    Elise C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus har från dag 1 varit mycket engagerad och gjort ett fint jobb. Kunnig och varit noggrann. Han har ett mycket trevligt bemötande, flexibel och lätt att få tag i, aldrig några problem.
  • Britt A
    Britt A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil ställer upp till hundra procent och gör allt för att det skall bli en bra affär.
    Trevlig , kunnig och ge alltid snabba svar om man frågar något.
    Hela Mohvs konsept är bra.
  • Fanny T
    Fanny T skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    En trevlig och bra mäklare. Han gav oss möjligheten att köpa vårat drömhus genom att sent på kvällen svara på mitt mejl som jag i ren chansning skickade iväg om att få till en tidig visning på huset redan dagen därpå. Han svarade och dagen efter åkte vi och tittade på huset och blev kära i de på en gång. Bara ett par dagar efter var de vårat! Stort TACK!
  • Eva S
    Eva S skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik var en mycket bra och påläst mäklare, mycket proffsig och trevlig. Besvarade våra frågor på ett gediget sätt, vi är mycket nöjda med Patrik som mäklare.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik var mycket proffsig. Skötte uppdraget på, för oss, bästa sätt. Höll sig strikt inom ramarna för sitt uppdrag. Däremellan hade vi trevliga pratstunder, men sedan styrde han tillbaks till ärendet. Bra jobbat.
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Mycket bra bemötande och bra att arbeta tillsammans med. Han ringer alltid tillbaka direkt och tar sina uppdrag på allvar. En mäklare är som en mäklare skall vara: "på" och korrekt.
  • Dorrit R
    Dorrit R skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Vänligt, proffsigt och engagerande bemötande rakt igenom. Patrik tar sitt uppdrag på största allvar och är lyhörd för både säljarens och köparens förväntningar, Han tar sig tid och ger ett mycket seriöst och engagerat intryck. När man vill nå honom så ser han till att vara tillgänglig och återkommer alltid. Jag har haft med mäklare att göra tidigare och ingen har gett mig sådan bra känsla av trygghet som Patrik har gjort.
  • Jennifer G
    Jennifer G skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Bra snabb och tydlig. Ger både kunden altså köpare och säljare bra hjälp.
  • Marie G
    Marie G skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Väldigt nöjd kund. Trevligt och ödmjukt benötande
    2017-10-12 Marcus H svarar Marie G
    Tack för de fina orden! :) Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende minst lika bra!
  • Simon P
    Simon P skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Han är trevlig, tydlig och proffessionell.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Otroligt duktig mäklare! Är engagerad från början till slut. Bra tillgänglighet.
    Han gav oss tips på vad vi skulle göra för att öka slutresultatet och det blev precis som han sa. Väldigt ödmjuk, tillmötesgående och professionell. Rekommenderar mycket starkt att anlita Marcus och MOHV till för er försäljning!
    2017-10-12 Marcus H svarar Daniel G
  • Carolina F
    Carolina F skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil hjälpte oss att sälja vårt hus. Han är trevlig och enkel att ha att göra med och var mycket engagerad och påläst. Vi hade bra kommunikation genom hela processen och han var lätt att få tag i. Vi är även mycket nöjda med fotografierna/husprospektet. Det blev fler spekulanter på vårt hus än väntat vilket resulterade i mycket långa visningar (eftersom han inte bokar in så många spekulanter på samma tid) samt extravisningar, och det var skönt att känna att Emil var lika engagerad från början till slut. Vi var bortresta under en stor del av tiden när huset skulle säljas så det var extra viktigt att vi hade fullt förtroende för att mäklaren skulle göra sitt bästa under hela processen. Vi är mycket nöjda med slutpriset och hur smidigt hela processen gick.
  • Suzanne F
    Suzanne F skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Mycket trevlig och fick mig att känna förtroende för honom. Litar fullt på att han sköter allt till mitt bästa.
  • Maia L
    Maia L skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Mäklaren var trevlig och kunnig. På visningen kändes han ärlig och tog sig tid att svara på alla frågor. Han har varit lätt att få tag på och har varit snabb på att återkoppla. I samband med kontraktskrivningen har han varit hjälpsam och professionell.
  • Ingvor S
    Ingvor S skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Tillmötesgående, hjälpsam, lätt att få tag i vid problem.
  • Emma N
    Emma N skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Engagerad, insatt, positiv och trevlig
    Tog sig tid till frågor mm
  • Martina S
    Martina S skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Trevlig och väldigt hjälpsam. En väldigt bra bild av honom. Om man söker honom och han sitter i möte ringer han upp så snabbt han kan, uppskattar detta.
  • Hans F
    Hans F skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik var väldigt trevlig och tillmötesgående. Han åkte och satte upp skyltar direkt dagen efter första mötet vilket var Midsommarafton vilket var väldigt överraskande och trevligt. Allting sköttes föredömligt och försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt.
  • Carina B
    Carina B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil är en kunnig mäklare som med stort engagemang och ett personligt förhållningssätt levt upp till våra förväntningar då vi sålde vår fastighet.
  • Anette A
    Anette A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Jag och min bror har sålt en sommarstuga i Halmstad på Östra stranden. Vår mäklare Emil Jensen på MOHV hjälpte oss och gjorde ett riktigt bra jobb. Fina foton och bra kommunikation. Vi är mycket nöjda. Tack!
  • Corina S
    Corina S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Toppenfint bemöttande! Marcus är väldig trevlig och professionell. Han är också driven, engagerad och kunnig.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Proffisionell, tillgänglig och engagerad
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Väldigt hjälpsam o tillmötesgående
    Svarade alltid när man ringde oavsett tid
    Full pott på Emil
    Thomas nöjd kund
  • Bob D
    Bob D skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Trevligt bemötande , känns trovärdig och enkel att ha å göra med!
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil arbetade mycket professionellt och bra. Rekommenderas.
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Väldigt engagerad duktig mäklare , bara gott att säga om honom .
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Trevlig, engagerad, saklig, korrekt, pålitlig, snabb med svar på alla frågor, sammanfattningsvis mycket bra.
  • Madelaine A
    Madelaine A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en trevlig och engagerad mäklare som verkligen får en att känna att allt han gör är för din skull. Jag rekommenderar verkligen Marcus och Mohv i Halmstad som mäklare.
  • Maria A
    Maria A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en ambitiös mäklare och har en god kundkontakt, både med säljare och köpare. Jättetrevlig.
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil var en jätteduktig mäklare som gav oss ett jättebra förtroende. Han var närvarande under hela försäljningen och även nu efteråt. Emil är noggrann med att allt ska gå rätt till och som säljare känner man sig trygg hela tiden.
    Jag skulle verkligen rekommendera Emil på MOHV, det har jag redan gjort till många och kommer fortsätta att göra!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Mycket bra både som person och som mäklare, jag kan utan minsta tvivel rekommendera honom. Vi är mycket nöjda med all hjälp vi har fått av han, samt att han alltid hade svar vid frågor och kom snabbt med svar. Huset sålde han hur fort som helst.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Raka puckar, ordning och reda!
  • Helene S
    Helene S skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik är trevlig kunnig serviceinriktad och har ett bra bemötande
  • Ida A
    Ida A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik håller världsklass! Han är lyhörd, engagerad och kunnig. Jag ger honom mina varmaste rekommendationer.
  • Maria A
    Maria A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Väldigt tillmötesgående och duktig på sitt jobb. Inger trygghet.
  • Peter A
    Peter A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Bra bemötande, tillgänglig och proffsig! Jag fick hela tiden uppdatering och skulle använda mig av samma mäklare igen vid behov.
    Kan rekommendera!
  • Christoffer A
    Christoffer A skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Saklig, kunnig, ordningssam, hjälpsam
  • Nathalie H
    Nathalie H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    En mycket kunnig och ärlig mäklare. Lätt att få tag på, alltid redo med sin hjälp och är superb på att möta såväl kunder som säljare.
    Jag ger högsta betyg till Marcus Hilbertsson alla dagar i veckan.
  • Linn Ö
    Linn Ö skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Tycker Patrik är en mycket bra mäklare och vi är väldigt nöjda!
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    Patrik är framåt, lyssnar och agerar fantastiskt professionellt.
    Patrik ger det där lite extra som betydligt fler borde göra. Att ge det där lilla extra som kunden kanske inta alltid förväntar sig.
    2017-04-06 Patrik F svarar Jonas L
    Tack för de fina orden Jonas! Kanon!!! :-)
    Patrik
Patrik Frimodig