MOHV Halmstad

Här i Halmstad erbjuder vi på MOHV en mäklartjänst med ett vinnande koncept - du är med och bestämmer allt med din mäklare. Vi på MOHV har ett varumärke som bygger på framåtanda, nytänkande och kreativitet. Det genomsyrar hela företaget att vilja ditt bästa som kund och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär.

Vårt kontor i Halmstad hittar du på Norra Vägen in till Norre Katts park. Vi erbjuder mäklartjänster i Halmstad med omnejd och är stolta över att kunna ge dig snabb och professionell hjälp genom din bostadsaffär. Välkommen!

Läs vad 519 kunder tycker om MOHV Halmstad 2

• Furet
    2021-09-22
    Han var mycket proffsig och trevlig. Svarade snabbt om man hade några frågor. Toppen 💞
    Stort tack Kicki, vad roligt att ni är nöjda! =) Emil Jensen
    2021-09-20
    Superbra service! Hjälpsam, kunnig, lätt att få tag i, förtroendegivande och noggrann.
    Vi har både köpt och sålt med Marcus, han var superbra vid både affärerna. En mäklare vi varmt rekommenderar!
    2021-09-19
    Jag anser att Marcus bemöter sina kunder på ett respektfullt och medmänskligt sätt!
    Han lever upp till förväntningarna och är väldigt tydlig och kunnig i sina affärer.
    Från visning till information och medling mellan köpare och säljare tycker jag att Marcus var otroligt proffsig i sin roll!
    2021-09-19
    Marcus är en kunnig mäklare och bemötte oss riktigt bra, han gick igenom lägenheten noggrant och svarade på alla frågor vi hade.
    2021-09-18
    Kunnig, professionell och trevlig!
    2021-09-17
    Jag blev super bra bemött av Marcus där han var otroligt trevlig och förtroende givande. Marcus uppnådde mina förväntningar då han var väldigt vänlig men vad jag inte tog för givet är att man känner förtroende fullt ut. Jag är väldigt nöjd med köpet och mäklaren.
    2021-09-16
    Lätt att få tag på och har inga problem att lösa oförutsedda problem på ett bra och smidigt sätt.
    Grymt roligt att höra, stort tack!
    Tror verkligen att huset kommer passa er perfekt =)
  • Tom Gabriel W
    2021-09-15
    Emil levererade verkligen en service och tjänst som levde upp till våra högt ställda förväntningar och överträffade dem också!
    Med det kan man sammanfatta det med att han var alltid i tid, återkopplade på ett bra sätt både mot oss och som jag förstod även mot köparen, en väldigt fin dialog kring försäljningen, Emil är väldigt tillmötesgående, kompetent/påläst och var väldigt närvarande i hela processen (detta är ingen självklarhet att mäklaren är, men det är det viktigaste för mig som säljare), allt ifrån första möte, fotografering, besiktning (där han var närvarande) till dialog kring annons och runt budgivning.
    Kort och gott kan jag med varm hand ge mina starka rekommendationer att anlita Emil och Mohv!
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet! Väldigt smickrande och otroligt roligt att höra att ni är så nöjda! =) Emil Jensen
    2021-09-15
    Emil gjorde försäljningen till en riktigt bra upplevelse. Han var närvarande, engagerad och otroligt tillmötesgående. Jag fick upplevelsen av att han verkligen ansträngde sig för att göra ett bra jobb, vilket han verkligen gjorde!
    Stort tack Emma!
    Riktigt roligt att höra =)
    2021-09-14
    Mycket utmärkt, professionell och väl omhändertagande mäklare.
    Kände mig trygg i försäljningen från dag ett.
    Marcus levde upp till alla mina förväntningar och får 5/5 mäklarstjärnor!
    2021-09-13
    Emil är proffsig och trevlig. Vi litade på hans kunskap och det gick ju jättebra.
    En " svinbra" villa som snart får en ny familj.

Emil är lätt att prata med och löser problem när det uppstår. Ett proffs helt enkelt.
    Hahaha, stort tack och lycka till med husletandet! =) Emil Jensen
    2021-09-13
    Seriös, kompetent, ärlig, engagerad, proffsig med fokus på vad som är viktigt.
    Emil lyssnar på sina kunder och hanterar situationer och relationer i affärer med omtanke och lösningar.

Bättre än någon kan förvänta sej.

/John
    Riktigt roligt att höra!
    Hoppas nu att ni hittar nya drömboendet snabbt =)
    2021-09-12
    Jag kände mig välkommen och fick ett glatt och trevligt bemötande. Mäklaren kändes trovärdig, ärlig samt att han var väldig kunnig. Han hade humor och visade även medkänsla. Upplevelsen av köpet har varit bra och man kände sig glad. Det har även varit tydliga instruktioner och information med rak och öppen kommunikation. Jag är väldigt nöjd med mäklaren och allt kändes bra vid köpet av bostaden 🙂
  • Patrik J
    köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen  en del av MOHV Halmstad
    2021-09-11
    Vi har köpt hus via Emil och upplever honom som genuint intresserad av de behov vi hade för vårt nästa boende. Han är mycket trevlig och flexibel i sitt arbetsätt vilket är mycket uppskattat.
    Stort tack, grymt roligt att höra!
    Kommer till att passa er perfekt. Tror verkligen ni kommer till att trivas i huset =)
    2021-09-11
    Supernöjd med hela samarbetet tillsammans med Marcus!

Ett proffsigt bemötande, en mycket väl genomförd process där mina förväntningar överträffades stort!

Kan varmt rekommendera Marcus som mäklare!
    2021-09-09
    Mycket trevligt och positiv sätt.

Jag hade inte så stora förväntningar från början,men det
    började se ljusare mot slut Utmärkt

Jag kan bara upprepa Grymt bra jobbat!!!
  • skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    2021-09-08
    Sålde min lägenhet och var fantastiskt engagerad, kunnig och trevlig. Skötte alla supportfunktioner, var kommunikativ och påläst genom hela processen.
    GRATTIS MOHV - som har Claudia!
    2021-09-07
    Väldigt bra mäklare! Professionell och mycket bra bemötande!
    Har varit tillgänglig hela tiden och varit lätt att få tag på. Guidat mig genom hela processen och kunnat besvara alla mina frågor. Överträffade alla förväntningar! :)
    Rekommenderar starkt!!
    • Getinge
    2021-09-07
    Trevlig och tillmötesgående mäklare.
    Kunna svara på våra frågor angående huset och de tyckte vi att Emil kunde göra bra.
    Stort tack Therese, vad roligt att ni är nöjda! =) Emil Jensen
    2021-09-06
    Han visste vad vi sökte och kontaktade oss innan lägenheten LAS ut.
  • Louise Margareta L
    • Getinge
    2021-09-06
    Väldigt trevligt bemötande av Emil som alltid var trevlig, mycket servieminded och positiv! Bra kommunikation och lätt att nå på telefon/mail. Högsta betyg! Mvh Louise
    Tack för det fina omdömet Louise!
    Väldigt roligt att hjälpa er och ni förenklade verkligen mitt arbete genom all den energi ni la ner i samband med försäljningen. Grymt jobbat =)
    2021-09-05
    Vi blev bemötta på ett väldigt bra sätt och det kändes tryggt under hela processen.
    2021-09-03
    Everything was absolutely perfect :) Marcus has a very professional contact with the clients, gives all the best possible advice, and keeps us updated all the time.
    2021-09-03
    Bästa mäklare jag haft -professionell, kunnig, och mycket trevligt bemötande!
    Hade höga förväntningar och han levde upp till det med råge.
    Alltid lätt att nå trots många andra uppdrag förutom mitt.

Han ger sina kunder det lilla extra och är generös med sin tid.
    I mitt fall körde det ihop sig med tiden för en kund och då tvekade han inte att jobba till sent på kvällen för att det skulle bli smidigt för alla inblandade.
    Han får mina varmaste rekommendationer!
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    2021-09-02
    Vi är jättenöjda med Patrik! Allt har gått väldigt smidigt, varit tydligt samt snabb återkoppling.
    • Åled
    2021-08-30
    Oerhört snabb på att svara på våra frågor och lätt att nå. Enkel att ha och göra med samt alltid ett leende på läpparna! Toppen!
    Stort tack, riktigt roligt att höra!
    Ska bli kul att få se resultatet när ni är färdiga med huset =)
    2021-08-29
    Emil är trevlig och väldigt hjälpsam. Man får stort förtroende för honom.
    Stort tack Ulrika!
    Hoppas nu att ni snart hittar drömhuset =)
    • Frennarp
    2021-08-28
    Patrik har ett jättebra bemötande, är lyhörd och kompetent samt otroligt välorganiserad. Vår husförsäljning har gått som på räls tack vare Patriks servicekänsla och marknadskännedom.

Vi kan varmt rekommendera Patrik på MOHV.
    • Åled
    2021-08-28
    Jag som kund blev bemött på allra bästa tänkbara sätt. Emil levde verkligen upp till alla våra förväntningar och mer därtill. Jag kan verkligen rekommendera Emil. Han tar väl hand om sina kunder!
    Stort tack för det fina omdömet!
    Vad roligt att du är nöjd =)
    Heja blå och svart!
    • Frennarp
    2021-08-28
    Alltid trevlig, stabil och ärlig.
    Har säljarens intresse som prio men har den fina förmågan a tt även få köparen att känna sig trygg och omhändertagen (både köpt och sålt med ovan nämnda mäklare) - t.ex. så får varje spekulant en enskild visning till skillnad från hur det fungerar med många andra mäklare.
    Behöver Patrik då lägga hela lördagen på att visa ditt hus - då gör han det! 😅

En annan otroligt viktig aspekt är att du som säljare inte behöver jaga svar och ligga på - Patrik hör av sig innan du själv hinner börja fundera.
    Broschyrer och dylikt håller toppklass.

Kan inte ge bättre betyg än 5, annars hade jag gjort det.

Välkommen på ett glas bubbel i Nättraby Patrik! 😁
    • Frösakull
    2021-08-27
    Från start till slut hade Marcus superbra kommunikation och bemötande. Han var öppen och ärlig hela processen och guidade oss igenom försäljningen på ett jättebra sätt. Marcus var alltid tillgänglig och hjälpte till och besvarade alla våra funderingar. Marcus överträffade våra förväntningar. Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare, vi kan varmt rekommendera Marcus.
    2021-08-24
    Trevlig och drev på affären, svarade på alla mina frågor så jag förstod och hade tålamod.
    2021-08-23
    Väldigt kunnig och professionell. Rekommenderar starkt.
    2021-08-23
    Bra bemötande och inspirerande samtal. Bra på att sälja in ett objekt.
    Lite långsam hantering vid budgivning men det var troligtvis inte mäklarens fel...
  • skrev om MOHV Halmstad
    2021-08-20
    Vi sålde vårt hus med Patrik Frimodig på MOHV och han får vår varmaste rekommendation.
    Stabil, trygg, kunnig och har alltid samma fantastiska bemötande.
    Patrik har alltid hållit oss uppdaterade och vi har aldrig känt att vi behöver jaga honom.
    Vi har också köpt ett hus via Patrik och även som köpare kändes det tryggt och genuint. Det varken skarvas eller överdrivs!
    Helt klart rätt val vare sig ni ska sälja eller köpa en bostad!
    Tack för de fina orden! :-) Det var riktigt roligt att få en liten "relation" med er under försäljningsprocessen och stort lycka till med det "nya livet" i Blekinge! -Jag dyker upp! :-)
    mvh Patrik
  • Damir B
    2021-08-19
    Bra och engagerad mäklare som ser till kundens intresse
    Grymt roligt att höra Damir och kul att ni är nöjda!
    Ni har verkligen kämpat på för att det skulle bli så bra som möjligt och jag hoppas verkligen att ni nu får lite återhämtning och hinner landa i nya boendet. =)
    • Nissastrand
    2021-08-16
    Lugn, trevlig, bra bemötande.
    2021-08-14
    Bra bemötande och god kommunikation. Emil
    har alltid varit tillgänglig via telefon och sms.
    Tillskillnad från vissa andra mäklare som jag mött så upplever jag Emil som mycket ärlig i sin beskrivning av objektet och är öppen med de brister som funnits utan att försköna.
    Jag skulle definitivt rekommendera Emil.
    Tack för det fina omdömet Sophie!
    Vad roligt att höra att ni känner er väl bemötta och nöjda med husköpet.
    Ni kommer stormtrivas! =)
    2021-08-14
    Fantastiskt engagemang och mycket bra uppföljning via telefon och sms! Svarar alltid eller ringer upp direkt 👍rekommenderar Emil starkt! 👍
    Grymt roligt att höra Olle och kul att det blev så lyckat för alla parter, med smidig lösning av "tillfälligt" boende! =) Emil Jensen
    2021-08-13
    Det finns inte mycket mer att tillägga än 5/5. Professionell, hjälpsam och trevlig!
    • Gustavsfält
    2021-08-12
    Bra bemötande. Levde mer än nog upp till förväntningarna. Allt mycket bra! Rekommenderar Emil till andra som ska sälja.
    Vad roligt att höra att ni är nöjda!
    Ni var otoligt transparenta, vilket underlättade mitt arbete väldigt mycket.
    Så stort tack själva och lycka till med nya fritidsboendet. =)
  • Malin T
    köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen  en del av MOHV Halmstad
    2021-08-11
    Svarar snabbt om vi behövt fråga något. Alltid super trevlig vid möten.
    Känner mig trygg som köpare, Emil har varit kunnig om boendet.
    Stort tack för det fina omdömet, väldigt roligt att höra!
    Önskar er ett stort lycka till, ni kommer säkerligen att stortrivas i nya huset. =)
    2021-08-10
    Tyckte emil va väldigt proffsig o ärlig hur allt skulle gå till vid en försäljning. Glad att vi tog honom som mäklare. Vi trodde aldrig priset skulle bli så bra. Men det trodde emil. O emil hade rätt👍. Ps kommer lätt rekommendera mohv o emil. Mvh Johan karlberg
    Grymt roligt att höra Johan!
    Hoppas och tror att ni kommer trivas och förädla nya huset lika bra som det gamla.. =)
  • köpte sitt hus med hjälp av Patrik Frimodig en del av MOHV Halmstad
    • Haverdal
    2021-07-31
    Trevlig, saklig och professionell
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    2021-07-28
    Claudia har under all kommunikation och vid varje möte haft ett godtyckligt bemötande. Claudia levde definitivt upp till de förväntningar vi hade och vi är extremt nöjda med hennes tjänster. Alltid lätt att nå henne även utöver ordinarie kontorstimmar.
    På ett trevlig sätt.
    En duktig mäklare som få säljaren det bästa.
    2021-07-28
    Han är väldigt lättsam och duktig på det han gör. Effektiv och snabb om det är något. Hade inte kunnat få en bättre mäklare än honom
    2021-07-24
    Inget negativt att säga. Väldigt påläst om objektet, hade jag några frågor svarade Marcus på dom utan några konstigheter. Även full pott på kommunikationen, svarade både på samtal och sms oavsett tid på dygnet.
    2021-07-21
    Haft kontakt med Marcus tidigare och han är toppen, har inte något negativt att säga alls faktiskt.
    En stor tillgång för MOHV ska ni veta!

Victor Oscarsson! 👍🏻
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    2021-07-20
    10 av 10 på allt!
    Bra bemötande och svar på alla mina frågor samt en professionell genomgång av köpet