Anton Lind

Anton Lind

Anton Lind är mäklare på MOHV Halmstad

Anton Lind har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Anton Lind har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 11 omdömen med ett betyg på 4.9. Anton Lind har haft 5 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

11 omdömen om Anton Lind

Inga G
Gullbranna

Bra och trevligt bemötande, med glimten i ögat. Affären gick snabbt och smidigt och Anton var väldigt flexibel!

Siv S
Söndrum

Jag har fått det största förtroende för Anton Lind. En engagerad person som har hjälpt mig mycket.

Magnus E
Köpte sin stuga med hjälp av Anton Lind en del av MOHV Halmstad
Frösakull

Profesionell, kommunikativ och hjälpsam!

Cecilia G
Sålde sin stuga med hjälp av Anton Lind en del av MOHV Halmstad
Frösakull

Lugn och professionell. Vi känner oss trygga i affären.

Carl Erik J
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Lind en del av MOHV Halmstad

Snabbt resultat på kort tid. Professionellt jobbat.

Åsa Ingrid Margareta V
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Lind en del av MOHV Halmstad

Jag är så otroligt nöjd med Anton! Han är kunnig, professionell och trevlig och jag har känt mig trygg under hela processen! Han har på ett enkelt sätt förklarat varje steg och vilka olika valmöjligheter vi har haft- jag kan varmt rekommendera Anton och MOHV!😀🙌🏻

Emma K
Brännogård

Trevligt bemötande! Snabba svar efter visning. Tog reda på saker från säljaren snabbt. Anpassade sig efter oss vid påskrivning av husköpet.

Jan Thomas Mattias F
Brännogård

Anton har gjort ett utmärkt jobb med att sälja vårt hus med stort engagemang. Vi kunde inte fått en bättre mäklare än Anton och i framtiden kommer vi rekommendera Anton på MOHV.

Noel I
Brännogård

Snabb på bollen och snabba svar när man som köpare har funderingar. Tydlig i vad som gäller vid olika förutsättningar så man som köpare har koll på situationen.

Magnus N
Köpte sin stuga med hjälp av Anton Lind en del av MOHV Halmstad
Östra Stranden

Vet ju att han är grön och lite nervös, men hittills har han skött sig utmärkt.