Claudia Rydén

Claudia Rydén

Claudia Rydén är mäklare på MOHV Halmstad

Claudia Rydén har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Claudia Rydén har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 43 omdömen med ett betyg på 4.9. Claudia Rydén har haft 38 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 43 Läs vad Claudia Rydén

• sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    2021-05-07
    Hon var väldigt hjälpsam och höll bra kontakt under hela affären, bidrog allt och lite till som man kan önska av en mäklare som första säljare. Rekommenderas varmt
  • Sara H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    2021-05-06
    Har köpt min drömlägenhet, en 2-rums lägenhet med balkong och uteplats.
    Som förstagångsköpare kunde jag inte önskat mig en bättre mäklare än Claudia. Personlig kontakt där jag fått många tips på hur jag skulle tänka kring lägenhetsköp. Har funnits tillgänglig för alla frågor när som. Hon hade även exakt koll på alla mina preferenser utifrån visningarna.
    2021-05-04
    Hej!
    Vi har köpt en lägenhet i Halmstad där Claudia var mäklare. Vi upplever Claudia som ärlig, korrekt och noggrann. Hon gav ett lugnt och samlat intryck. Jag tycker att det var bra med Claudia att hon inte var för "på" som en del kan vara. Vi fick förtroende för henne.
    Hon får högsta betyg av mig!

MVH
    Maria Hörling
    2021-05-03
    Bra lyhördhet till mina tankar om hur jag vill bo. Hittade en lägenhet som mer passade mig än den jag först tittade på.
    Tydlig i sin kommunikation. Snabb återkoppling. Allt funkat smidigt.
    Bra genomgång av köpeavtal och ordnade med förbehåll.
  • Jackie V
    sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    2021-05-03
    Ärligt kunnig mäklare bra service och otroligt trevlig
  • skrev om Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    2021-04-06
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Claudia. Claudia är tillgänglig, noggrann och väldigt trevlig i sitt bemötande och hon medför en positiv energi vid sin närvaro. Hela försäljningen gick smidigt och Claudia erbjuder en hög grad av kompetens och tillgänglighet i kombination med en positiv energi. Jag är jättenöjd med att jag valde henne som mäklare och jag rekommenderar henne starkt!
    2021-03-17
    Köpt Lägenhet, proffsigt bemötande från början till slut
    2021-03-16
    Jag och min pappa gick på flertal visningar av Claudia där vi alltid blev bra bemötta och fick våra frågor besvarade på ett professionellt sätt. Väldigt kunnig och bra mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
    2021-03-02
    Claudia hjälpte oss att sälja vår mors lägenhet. Det var viktigt för oss att det skulle bli en enkel och smidig affär då vi syskon inte bor på samma ort. Claudia är noggrann, korrekt och flexibel som uppskattades mycket.
    Tack!
    • Centrum
    2021-02-28
    Väldigt trevlig och hörde av sig direkt så fort nåt nytt hade hänt