Claudia Rydén
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-03 - 2020-02

Läs vad 21 Läs vad Claudia Rydén

• Gunilla H sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad

2020-03-20

Centrum
    Claudia hjälpte och guidade oss genom försäljningen av vår Bostadsrätt med tålamod och entusiasm.Lagom ”säljarsnack” och snabb,proffsig.
    Vi är mkt nöjda! Läs mer
  • Mirza S köpte sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad

2020-02-29

Vallås
    Mycket hjälpsam och kunnig! Rekommenderar henne vid försäljning alla dagar i veckan! Läs mer
  • Anna S köpte sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad

2020-02-03

Centrum/öster
    Väldigt bra!
    Tillmötesgående och väldigt hjälpsam i alla delar av processen att köpa lägenhet. Läs mer
  • Johanna-louise L köpte sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad

2020-01-21

Centrum/öster
    Vi har köpt en bostad, bemött på ett mycket trevligt och personligt sätt, och mäklaren uppmärksammade våra behov! Mäklaren levde väl upp till de förväntningar vi hade, och sammantaget är vår upplevelse av köpet mycket bra! Läs mer
  • Carolina M sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad

2019-12-12

Centrum
    Sålde min bostadsrätt. Bra med återkopplingen under hela processen, kändes tryggt med de visningar hon hade på min lägenhet. Läs mer
  • Petre D sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad

2019-12-03

Fyllinge
    Vi har sålt vår bostadsrätt, och vi tror att Claudia har bevisat sina kompetens och hon var toppenbra. Läs mer
  • Kajsa S köpte sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad

2019-12-01

Fyllinge
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Hon tipsade mig om lämpliga objekt, svarade alltid snabbt på mina sms och har varit väldigt tillmötesgående när det varit lite strul.
    Proffsig men ändå empatisk. Guidat mig rätt. Känns tryggt! Läs mer
  • Birgitta H köpte sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad

2019-11-17

Fyllinge
    Har blivet väl mottagen hon har visat kunnighet om bostadsrätten som vi köpt .väldigt nöjd med henne Läs mer
  • Göran H köpte sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad

2019-11-15

Fyllinge
    Var mycket kunnig allt var bra Läs mer
  • Suzanne H
    Suzanne H sålde sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad

2019-11-14

Fyllinge
    Vi har sålt en bostadsrätt. Allt har gått lätt och smidigt. Mycket duktig mäklare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Vattugatan