Marcus Hilbertsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 120 Läs vad Marcus Hilbertsson

• Elisabet O köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2020-03-18

Fyllinge
    Marcus är lugn inger förtroende. Han är mån om sina klienter. Läs mer
  • Jessica E sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2020-03-18

Fyllinge
    Jag har både köpt och sålt lägenhet av Marcus och är extremt nöjd! Snabb återkoppling, utmärkt service och tar gärna hjälp av honom igen. Läs mer
  • Biserka G sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2020-03-15

Sålde en bostadsrätt ,väldigt nöjd med mäklaren! Läs mer
  • Nada M köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2020-03-06

Fyllinge
    Marcus är en av dem duktigaste och bästa mäklare i Halmstad. Proffs på sitt jobb, kunnig, är trygg för både säljare och köpare!
    Jag hade både sålt och köpt via Marcus och varit 100% nöjd 🥂
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Tobias T sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2020-03-02

Centrum
    Marcus är otroligt mån om att göra ett bra arbete för mig som säljare likväl som för köparen. Korrekthet i hela processen från start till mål genomsyrar hans sätt att driva arbetet med försäljningen framåt. Bra kännedom om marknaden gav snabbt korrekt information om vad jag kunde förvänta mig vid försäljningen utav bostaden. Läs mer
  • Anita B sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2020-03-01

Centrum
    Om ni vill ha en pålitlig, kunnig och SUPERTREVLIG mäklare så har ni hittat rätt. Bäst i stan, utan tvekan!! Läs mer
  • Mikael L sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

Söndrum
    Anträffbar, trevlig, snabb.. allt du kan önska av en mäklare! Läs mer
  • Louis A köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

Söndrum
    Köpte vår första bostadsrätt av Marcus, fantastiskt duktig mäklare! Allt fungerade oerhört smidigt, och vi blev väl guidade genom vårt första bostadsrättsköp. Läs mer
  • Louise R sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

Söndrum
    Marcus har bemött oss säljare på ett proffsigt sätt med god och ärlig kommunikation genom hela processen och vi kommer definitivt rekommendera honom till nära och bekanta! Vi fick bra tips och idéer och han la fram olika valmöjligheter på hur vi kunde gå tillväga. Bara en positivt från oss! Läs mer
  • Mattias L köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2020-02-17

Vallås
    Enkel, trevlig, duktig och tar god tid med än utan att stressa. Läs mer
    2020-02-18 Marcus H svarar Mattias L
    Tack Mattias för din Reco. Lycka till med husförsäljningen! Vi ses på tillträdet :)

Senaste försäljningarna

Ridhusgatan