Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad MOHV Halmstad Marcus Hilbertsson

Marcus Hilbertsson
en del av MOHV Halmstad

Kristian IV:s väg 3
302 50 Halmstad — Visa karta

Vad tror Marcus att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Marcus Hilbertsson

• Alexander L
    Alexander L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Proffsig, trevlig och noggrann. Rekommenderas verkligen.
  • Azra F
    Azra F skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Han är trevlig ,proffsig och väldigt hjälpsam mäklare.Kan varmt rekommenderas.
  • Ann-Christine S
    Ann-Christine S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har fått ett väldigt gott bemötande. Professionellt och med goda kunskaper om marknaden. Jag vände mig till MOHV för deras goda resultat i området och Marcus Hilbertsson har levt upp till förväntningsrna med råge. Jag rekommenderar varmt deras tjänster.
  • Elise C
    Elise C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus har från dag 1 varit mycket engagerad och gjort ett fint jobb. Kunnig och varit noggrann. Han har ett mycket trevligt bemötande, flexibel och lätt att få tag i, aldrig några problem.
    2017-11-16 Marcus H svarar Elise C
    Tusen tack för de fina orden! Stort lycka till i ert nya boende :)
  • Marie G
    Marie G skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Väldigt nöjd kund. Trevligt och ödmjukt benötande
    2017-10-12 Marcus H svarar Marie G
    Tack för de fina orden! :) Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende minst lika bra!
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Otroligt duktig mäklare! Är engagerad från början till slut. Bra tillgänglighet.
    Han gav oss tips på vad vi skulle göra för att öka slutresultatet och det blev precis som han sa. Väldigt ödmjuk, tillmötesgående och professionell. Rekommenderar mycket starkt att anlita Marcus och MOHV till för er försäljning!
    2017-10-12 Marcus H svarar Daniel G
  • Corina S
    Corina S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Toppenfint bemöttande! Marcus är väldig trevlig och professionell. Han är också driven, engagerad och kunnig.
  • Gunilla L
    Gunilla L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Trevlig, engagerad, saklig, korrekt, pålitlig, snabb med svar på alla frågor, sammanfattningsvis mycket bra.
  • Madelaine A
    Madelaine A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en trevlig och engagerad mäklare som verkligen får en att känna att allt han gör är för din skull. Jag rekommenderar verkligen Marcus och Mohv i Halmstad som mäklare.
  • Maria A
    Maria A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en ambitiös mäklare och har en god kundkontakt, både med säljare och köpare. Jättetrevlig.
  • Nathalie H
    Nathalie H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    En mycket kunnig och ärlig mäklare. Lätt att få tag på, alltid redo med sin hjälp och är superb på att möta såväl kunder som säljare.
    Jag ger högsta betyg till Marcus Hilbertsson alla dagar i veckan.
Patrik Frimodig
Emil Jensen