Marcus Hilbertsson
Registrerad mäklare sedan 2016-06-23
Aktiv på Reco.se sedan 2017-02-18
2019-08 - 2020-07

Läs vad 128 Läs vad Marcus Hilbertsson

• Albin J sålde sin bostad med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2020-07-18

Har nyss sålt min lägenhet med Marcus som är en proffsig mäklare från första mötet till försäljningen. Grym mäklare som har stenkoll på läget och gör att jag som säljare känner mig trygg genom hela processen. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Hanna K köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2020-06-08

Fyllinge
    Jag upplever Marcus som oerhört kunnig och ambitiös, samt trevlig med glimten i ögat. Läs mer
  • Peter K köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2020-06-08

Fyllinge
    Marcus var tydlig och rak i sing kommunikation och gav ett genomgående seriöst och förtroendeingivande intryck. Läs mer
  • Marie A sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2020-06-02

Sofieberg
    Trevlig och kunnig. Bra info inför försäljning vilket gjorde att jag kunde hålla mig lugn under visning och budgivning processen. Bra avslut, kunnig. Jag sålde bostadsrätt Läs mer
  • Lina J köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2020-05-08

1.5:a
    Söder
    Marcus hjälpte mig hitta min första lägenhet som är en mycket fin etta på söder. Han hade ett glatt och trevligt bemötande och var mycket hjälpsam. Jag är supernöjd med hans insatts och med min bostad. Läs mer
  • Katarina H
    Katarina H sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2020-05-06

2:a
    Centrum/öster
    Jag har sålt en bostadsrätt med 2 rok på 42kvm i centrala Halmstad. Jag visste sedan tidigare erfarenheter av Marcus att han var en trevlig och duktig mäklare. När jag väl valde att vända mig till honom har han inte gjort mig besviken under någon del av processen, d.v.s. Alltid varit väldigt tillmötesgående och förstående när mina nerver inte hållit då det varit så osäkra tider och mycket pengar som stått på spel.
    Han gjorde tidigt klart vad jag kunde förvänta mig av försäljningen av min lägenhet, vilket var då över mina förväntningar. Mycket riktigt nådde vi målet och jag känner mig ytterst nöjd med både beslutet att sälja och att välja honom som mäklare.
    Jag kan därför lova att jag med säkerhet i framtiden kommer vända mig till honom om jag ska sälja en ny bostad samt är det Marcus jag kommer tipsa mina vänner om de är i behov av en duktig mäklare! Läs mer
    2020-05-06 Marcus H svarar Katarina H
    Tusen tack för förtroendet och din fina Reco. Vi ses :)
  • Joakim H sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2020-05-02

2.5:a
    Centrum/öster
    Jag sålde en bostadsrätt på 64,5 kvm.
    Marcus hade ett sympatiskt och proffsigt bemötande.
    Jag hade ju sett att det hade varit några lyckade försäljningar på liknande objekt i området tidigare, så hade ju en förhoppning om att sälja med lite vinst. Både jag och min sambo är nöjda och tycker att försäljningen gick bra. Läs mer
    2020-05-06 Marcus H svarar Joakim H
    Tack Joakim och lycka till med flytten! Vi ses på tillträdet :)
  • Roberto J sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2020-04-10

2.5:a
    Centrum/öster
    Marcus har koll på lägenhetsmarknaden i Halmstad. Han har tagit sig tid och har varit lätt att samarbeta med. Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-06 Marcus H svarar Roberto J
    Tack för förtroendet :) Lycka till och trevlig sommar!
  • Elisabet O köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2020-03-18

3:a
    Fyllinge
    Marcus är lugn inger förtroende. Han är mån om sina klienter. Läs mer
  • Jessica E sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2020-03-18

3:a
    Fyllinge
    Jag har både köpt och sålt lägenhet av Marcus och är extremt nöjd! Snabb återkoppling, utmärkt service och tar gärna hjälp av honom igen. Läs mer

Senaste försäljningarna

Hemmansvägen