Mäklare Halland Halmstad MOHV Halmstad Marcus Hilbertsson
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06

Läs vad 73 Läs vad Marcus Hilbertsson

• Maliq H
    Maliq H köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2019-07-04

Vallås
    Köpt bostadsrätt Nordalavägen 28.Mäklarens bemötande var en av de största orsakerna att vi blev ännu mer intresserade för lägenheten och till sist köpte den. Han svarade på alla våra frågor under visningen, budgivningen och vid skrivningen av avtalet. Läs mer
  • Mathilda S sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2019-06-30

Centrum/öster
    Fick hjälp med att sälja min lägenhet. Jag blev bra bemött och tackar så mycket för hjälpen! Läs mer
    2019-07-04 Marcus H svarar Mathilda S
    Tack för förtroendet och din Reco! Trevlig sommar så ses vi på tillträdet :-)
  • Jennifer C köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2019-06-14

*Köpt bostad
    Helhet:
    Positivt bemötande, hänt mycket på 1,5 år sen sist vi träffades. Marcus känns trygg i sin roll som mäklare. Han är proffsig, serviceinriktad och upplevde att han värnade om båda parter, köpare samt den som sålde.
    Hade inte så mycket förväntningar, så blev positiv när allt kändes så bra. Läs mer
    2019-07-04 Marcus H svarar Jennifer C
    Tack för din Reco Jennifer! Ja, hänt en del med barn och allt :)! Njut av sommaren så ses vi på tillträdet.
  • Ingvar A sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2019-05-15

Trönninge
    Intresserad och hjälpsam jobbade bra med objektet som blev ett bra avslut med en nöjd säljare. Läs mer
    2019-06-14 Marcus H svarar Ingvar A
    Tack för förtroendet. Lycka till med ert nya. Vi ses vid tillträdet, trevlig sommar.
  • Jesper A sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2019-05-07

Söder
    Marcus har god koll på vad din bostad kan vara värd. Han har ett trevligt bemötande till både säljare och köpare. 5/5 geting! Läs mer
    2019-05-10 Marcus H svarar Jesper A
    Tack Jesper och lycka till med letandet efter en ny bostad! :)
  • Aferdita C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2019-05-07

Sålde och köpte bostad av Marcus H.
    Jag är mer än nöjd med mäklarens engagemang. Rekommenderas starkt Läs mer
    2019-05-10 Marcus H svarar Aferdita C
    Tack Aferdita för din Reco! Hoppas du trivs i din nya bostad :) Vi ses!
  • Gunborg G sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2019-05-06

Centrum
    Jag har sålt min bostadsrätt och Marcus genomförde detta till full belåtenhet. Jag är mycket nöjd.
    Med vänlig hälsning Gunborg gm son Lars grahn Läs mer
    2019-05-10 Marcus H svarar Gunborg G
    Tack fam. Grahn för Reco:n! Önskar er en lugn och trivsam sommar.
  • Ahmet L sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2019-05-01

Centrum/öster
    Vi sålde en bostad mha. Marcus. Han var trevlig och visade oss ordagrant hur det hela går till på det bästa sättet. Vi rekommenderar honom som en mäklare för vem en som säljer eller köper bostad Läs mer
    2019-05-10 Marcus H svarar Ahmet L
    Tack Ahmet för er Reco. Lycka till med byggandet av huset :)!
  • Oliver F sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2019-04-25

Centrum
    Marcus har varit väldigt proffsig vid mitt köp- och försäljning av bostadsrätt! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-04-29 Marcus H svarar Oliver F
    Tusen tack Oliver för din Reco och Grattis till din nya lägenhet! :)
  • Arun H köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

2019-04-24

Centrum/öster
    Social utåtriktad mäklare, mycket trevlig och kan sitt yrke Läs mer
    2019-04-29 Marcus H svarar Arun H
    Tusen tack för din Reco och gåvan vid tillträdet. Lycka till med kommande studier :)!

Senaste försäljningarna

Snöstorpsvägen