Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad MOHV Halmstad Marcus Hilbertsson

Marcus Hilbertsson
en del av MOHV Halmstad

Kristian IV:s väg 3
302 50 Halmstad — Visa karta

Vad tror Marcus att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 17 kunder tycker om Marcus Hilbertsson

• Marianne P
    Marianne P skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Ett kompetent och kunnig mäklare som vet vad han pratar om. Han förklarade tydligt de många frågor som jag hade i samband med försäljningen. Han var lätt och få tag på när jag hade frågor. Och svarade mycket omgående.
    Glad och tydlig och kunnig.
    Han levde verkligen upp till mina förväntningar.
    Och jag rekommenderar verkligen Marcus som en god och kunnig mäklare.
    Marcus är en mäklare som är ärlig och ger ett gott förtroende. Han lovar inte för mycket.
    En riktigt bra försäljning som har gåttsom på räls. Läs mer
    2018-03-15 Marcus H svarar Marianne P
    Tack för din fina kommentar ! Vi ses inom kort :)
  • David B skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus gjorde en fantastisk försäljning av min bostadsrätt som överträffade alla mina förväntningar. Rekommenderar Marcus till personer som vill ha en mäklare som ger allt plus lite till! Läs mer
    2018-03-15 Marcus H svarar David B
    Tusen tack David! Ses inom kort :)
  • Sandra M skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    - Ett riktigt professionellt bemötande

- Levde definitivt upp till våra förväntningar

- Vi skulle absolut rekommendera mäklaren till andra

- Blir det aktuellt för oss att sälja/köpa igen så vet vi vilken mäklare vi ska välja, självklart, Marcus Hilbertsson! Läs mer
    2018-03-15 Marcus H svarar Sandra M
    Tusen tack för din fina kommentar! Kul att "äntligen" hitta rätt lägenhet! Ses inom kort :)
  • Stefan L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en trevlig person och god kommunikatör. Han gav mig all information och uppdaterade mig under processens gång. Marcus uppvisade gedigen kunskap om köp och försäljning och stor kännedom om det område där objektet var beläget. Genom sin entusiasm och trevliga bemötande levde han upp till mina förväntningar. Därför kommer jag att rekommendera Marcus till andra som behöver hjälp med försäljning eller köp av bostad. Läs mer
    2018-03-13 Marcus H svarar Stefan L
    Tack för de fina orden Stefan, vi hörs av innan tillträdet :)
  • Torgny A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    - korrekt,saklig och bra information
    -Ja definitivt
    -Ja
    - Ifrån dag 1 bra uppdatering av förloppet på försäljningen via telefonsamtal och sms, och bra personlig kontakt. Läs mer
    2018-03-13 Marcus H svarar Torgny A
    Tack Torgny för de fina orden :)!
  • Jens A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus, ja vad ska vi börja! Vilken kille. Enkel, raka puckar, ärlig och en väldigt gemytlig kille. Han löste allt och höll vad han lovade från start, och jag kommer rekomendera honom till alla mina vänner som går i säljtankar Läs mer
    2018-03-13 Marcus H svarar Jens A
    Tack Jens för de fina orden! Lycka till med ditt nya boende :)
  • Alexander L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Proffsig, trevlig och noggrann. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Azra F skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Han är trevlig ,proffsig och väldigt hjälpsam mäklare.Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Ann-Christine S
    Ann-Christine S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Jag har fått ett väldigt gott bemötande. Professionellt och med goda kunskaper om marknaden. Jag vände mig till MOHV för deras goda resultat i området och Marcus Hilbertsson har levt upp till förväntningsrna med råge. Jag rekommenderar varmt deras tjänster. Läs mer
  • Elise C skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus har från dag 1 varit mycket engagerad och gjort ett fint jobb. Kunnig och varit noggrann. Han har ett mycket trevligt bemötande, flexibel och lätt att få tag i, aldrig några problem. Läs mer
    2017-11-16 Marcus H svarar Elise C
    Tusen tack för de fina orden! Stort lycka till i ert nya boende :)
  • Marie G skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Väldigt nöjd kund. Trevligt och ödmjukt benötande Läs mer
    2017-10-12 Marcus H svarar Marie G
    Tack för de fina orden! :) Hoppas ni kommer trivas i ert nya boende minst lika bra!
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Otroligt duktig mäklare! Är engagerad från början till slut. Bra tillgänglighet.
    Han gav oss tips på vad vi skulle göra för att öka slutresultatet och det blev precis som han sa. Väldigt ödmjuk, tillmötesgående och professionell. Rekommenderar mycket starkt att anlita Marcus och MOHV till för er försäljning! Läs mer
    2017-10-12 Marcus H svarar Daniel G
  • Corina S skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Toppenfint bemöttande! Marcus är väldig trevlig och professionell. Han är också driven, engagerad och kunnig. Läs mer
  • Gunilla L skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Trevlig, engagerad, saklig, korrekt, pålitlig, snabb med svar på alla frågor, sammanfattningsvis mycket bra. Läs mer
  • Madelaine A
    Madelaine A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en trevlig och engagerad mäklare som verkligen får en att känna att allt han gör är för din skull. Jag rekommenderar verkligen Marcus och Mohv i Halmstad som mäklare. Läs mer
  • Maria A skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Marcus är en ambitiös mäklare och har en god kundkontakt, både med säljare och köpare. Jättetrevlig. Läs mer
  • Nathalie H skrev om Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    En mycket kunnig och ärlig mäklare. Lätt att få tag på, alltid redo med sin hjälp och är superb på att möta såväl kunder som säljare.
    Jag ger högsta betyg till Marcus Hilbertsson alla dagar i veckan. Läs mer
Patrik Frimodig