Marcus Hilbertsson är mäklare på MOHV Halmstad

Marcus Hilbertsson har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Marcus Hilbertsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 150 omdömen med ett betyg på 4.9. Marcus Hilbertsson har haft 82 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 150 Läs vad Marcus Hilbertsson

• 2020-11-23
    För mig som köpte min första bostadsrätt så guidade Marcus mig igenom alla termer och processer på ett ödmjukt och proffsigt sätt - med glimten i ögat.
    Jens B
    • 74.0 m²
  • 2020-11-12
    Vi köpte en lägenhet. Marcus är väldigt trevlig. Han förklarade allt som behövdes för oss.
    Biljana G
    • 73.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Tack Biljana för du tog dig tid att svara. Vi ses på tillträdet :)

• 2020-11-01
    Sålde min bostad med Marcus och fick ett väldigt bra intryck av honom. Hade ett proffesionellt bemötande och tycke affären gick väldigt smidigt och lätt till.
    Patrik A
    • 4:a
    • 96.3 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Tusen tack för din Reco. Lycka till med sökandet efter ert nya hem!:)

• 2020-11-01
    Mycket trevlig och ger mycket bra intryck av alla ställen han har visat!
    Emil F
    • 59.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Tack för din Reco Emil! Hoppas första veckan i lägenheten varit bra och lycka till med renoveringen som komma skall :)

• 2020-10-28
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag är mycke nöjd med Markus, han gav en tydlig genomgång av allt jag behöver veta. Han svarade snabbt när jag sökte honom och gav tydlig information vid budgivningen, eftersom jag inte varit med om detta tidigare var han till stor hjälp.
    Marianne N
    • 81.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Tack för din Reco! Hoppas nu försäljningen av huset går bra, så ses vi på tillträdet nästa år :)

• 2020-10-11
    Halmstad absolut bästa mäklare. Inte nog med att han har öga för detaljer, är noggrann och kunnig är han också ett riktigt charmtroll. Vill ni ha en professionell och driven mäklare som avslutar varje affär med bravur, anställ då Marcus Hilbertsson. Vi har sålt med Marcus två gånger och han han har presterat båda gångerna!!
    Serdar A
    • 71.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad
    Tusen tack Serdar för din Reco och att du uppskattar tiden och arbetet som lagts ner för hitta köparen. Stort lycka till på de nya äventyren som väntar!

• 2020-10-08
    Jag sålde min lägenhet i centrala Halmstad och redan från mitt första möte med Marcus upplevdes ett starkt engagemang och professionalitet. Marcus har alltid sett till att vara påläst och behåll en bra samt tät kommunikation för samtliga steg som en försäljning innefattar. Marcus har på samtliga punkter i processen presterat över mina förväntningar och jag kan starkt rekommendera honom för andra.
    Ossian E
    • 63.0 m²
    • Söndrum
  • 2020-10-07
    Vid köp av lägenhet blev budgivningen långdragen och otydlig. I övrigt helt OK bemötande med information och bemötande!
    Mika L
    • 37.0 m²
  • 2020-10-02
    Jag sålde en bostadsrätt, 4 RoK. Marcus är väldigt engagerad och proffsig, och överträffade förväntningarna under försäljningsprocessen samt vid avslut av affären.
    Irma F
    • 4:a
    • 100.0 m²
  • 2020-10-02
    Trots förväntningsmotgångar och oklarheter i dessa tider stressade Marcus mig aldrig till något beslut. Han stod ständigt vid min sida och var alltid öppen för en ärlig diskussion. Han svarar så gott som dygnet runt och jag skulle våga kalla honom inte bara bra och rimlig som mäklare men även som person.
    Olof H
    • 59.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Hilbertsson en del av MOHV Halmstad

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte