Emil Jensen

2020-03-10

Snöstorp
    Husköp. Bra bemötande, trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
    2020-03-11 Emil J svarar Simone H
    Stort tack för det fina omdömet!
    Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Lycka till med nya lägenheten=)
    Emil J gillar detta
  • LAURA B
    LAURA B sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-12-16

Vallås
    Vi sålde vår vila. Jag kände mig trygg genom hela affären. Han lovade aldrig "guld och gröna skogar" utan var saklig och relevant i allt som rörde affären som blev riktigt fin. Läs mer
  • Ulrika Carolina M sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-11-22

Vallås
    Trevligt och ett modernt bemötande av mäklarfirman. Mäklaren var personlig & hängiven i kontakten. Läs mer
    2019-11-22 Emil J svarar Ulrika Carolina M
    Tack för det fina omdömet Ulrika!
    Vad roligt att ni är nöjda=)
  • Iren Monica Margaretha B sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-11-17

Furet
    Vi har upplevt det mycket bra, precis som vi önskade, väldigt tillmötesgående, ringt oss och stämnt av Mm. Vi är så nöjda. Läs mer
    2019-11-18 Emil J svarar Iren Monica Margaretha B
    Tack så hemskt mycket Iren! Vad roligt att ni är nöjda=)
  • Ludmila A sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-11-14

Stenhuggeriet
    Jag och min man gifte oss i detta huset och har upplevt 45 händelserika år på detta underbara stället, som är för mig fyllt med många,många minnen...alltså väldigt känslomässigt laddat att behöva lämna det...Men efter min mans bortgång förra året förstod jag,att det behövs nya krafter till att rusta upp huset och låta stället få ett nytt liv, vilket det verkligen förtjänar...
    Här kommer Emil Jensen in i bilden och jag kunde inte ha valt bättre: en mycket trevlig ung man fylld med empati och förståelse för min situation, har stöttat mig och lotsat mig igenom den- för mig-jobbiga och smärtsamma processen...det är jag väldigt tacksam för!
    Det återstår lite praktiskt att ordna, så jag hoppas vi inte tappar kontakten...Ludmila Läs mer
    2019-11-14 Emil J svarar Ludmila A
    Tack så hemskt mycket för de fina orden Ludmila!
    Vet att det varit en turbulent period för dig med mycket känslor, så det värmer verkligen att höra att du känner dig nöjd och nöjd med mitt jobb.
    Självklart håller vi kontakten!=)
  • Hampus Anders L sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-11-12

Utmärkt som mäklare ! Väldigt trevlig och hjälpsam! Läs mer
    2019-11-13 Emil J svarar Hampus Anders L
    Stort tack Hampus!
    Hör av dig om du behöver hjälp i bostadsletandet=)
  • Lidija B köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-11-10

Vallås
    Jag har köpt huset, Emil är jättesnäll och trevlig person. Är mycket nöjd med honom. Läs mer
    2019-11-13 Emil J svarar Lidija B
    Stort tack Lidija, vad roligt att höra!
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya fina hus=)
  • Nathalie Harriet Denise S sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-11-10

Vallås
    Jag både köpte och sålde mitt hus av Emil. Anledningen till varför jag valde Emil när vi skulle sälja huset var just på grund av hans bemötande när vi köpte huset. Flexibel, professionell, trevlig, inbjudande och nära till skratt. Läs mer
    2019-11-13 Emil J svarar Nathalie Harriet Denise S
    Stort tack för det fina omdömet Nathalie!=)
  • Martin G köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-10-07

Vallås
    Bra service och utmärkt bemötande Läs mer
    2019-11-22 Emil J svarar Martin G
    Tack för omdömet Martin, vad roligt att höra!=)
  • Ulf Carl-Erik T sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-10-07

Vallås
    Vi har sålt ett kedjehus på Vallås i Halmstad, där vi har bott i 37 år. Vi kontaktade Emil Jensen på Mohv inför försäljningen, och vi fick genast ett mycket gott intryck av honom. Han var mycket kunnig, inkännande och vi kände att han verkligen lyssnade på våra ideer och önskemål. Vi fick ett stort förtroende för Emil och hans professionalitet och vi var supernöjda med hans insats. Vi kan varmt rekommendera Emil Jensen! Läs mer
    2019-10-07 Emil J svarar Ulf Carl-Erik T
    Tack själva! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen.=)
    Hoppas nu att ni kommer till att trivas lika bra i nya lägenheten som ni gjort i huset!

Senaste försäljningarna

Rönnvägen