Emil Jensen

Ove K sålde en tomt med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2020-07-13

Röinge
    Sålt två tomter.
    Hur vi blev bemött: Mycket trevligt och inspirerande bemötande. Stor social förmåga. Skött affärerna mycket professionellt. Mån om att kunden ska må bra och vara välinformerad. Översteg våra förväntningar.
    Enkel och okomplicerad, kan prata vad som helst med.

En mycket positiv upplevelse, vi rekommenderar honom starkt till andra.
    Han uppmärksammade både mig och min fru lika mycket. Läs mer
    2020-07-13 Emil J svarar Ove K
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet!
    Vad roligt att ni är nöjda=)
  • Saadat M sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2020-05-05

Vallås
    Har sålt vårt hus. Det var väldigt lätt jobba med Emil. Emil är alltid tillgånglig, pålitlig, arbetsam, lyssnar andras åsikter.

Vi vill absolut rekommendera Emil som mäklare!

Saadat Mansurova Läs mer
    2020-05-05 Emil J svarar Saadat M
    Tack för det fina omdömet Saadat!
    Vi håller kontakten=)
  • Carl-magnus H köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2020-04-27

Köpte villa. Mycket gott bemötande och såg efter alla inblandades intresse efter bästa förmåga. Smidig och snabb i kontakten. Läs mer
    2020-04-28 Emil J svarar Carl-magnus H
    Stort tack för det fina omdömet Carl-Magnus!=)
  • Moreno Nils A sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2020-04-25

Supernöjd med den support jag fick inför försäljningen av mitt hus. Fick snabbt svar på mina frågor även om det var utanför kontorstid, ett väl bemötande med sakliga svar.
    Kan bara rekommendera MOHV. Läs mer
    2020-04-25 Emil J svarar Moreno Nils A
    Grymt roligt att höra!
    Hoppas nu du hittar drömtomten, så får du njuta av en härlig sommar i husbilen så länge! =)
  • Tim S köpte en tomt med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2020-04-24

Min uppfattning som köpare är god.

Emil hörde av sig och förklarade vad som gäller och tog sig tid att svara på frågor. Rekommenderas! Läs mer
    2020-04-24 Emil J svarar Tim S
    Stort tack för det fina omdömet!
    Hörde att ni idag även pratat vidare med LB-hus och att bollen nu är i rullning!
    Stort lycka till=)
  • Simone H köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2020-03-10

Snöstorp
    Husköp. Bra bemötande, trevlig, tillmötesgående och hjälpsam. Läs mer
    2020-03-11 Emil J svarar Simone H
    Stort tack för det fina omdömet!
    Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen. Lycka till med nya lägenheten=)
    Emil J gillar detta
  • LAURA B
    LAURA B sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-12-16

Vallås
    Vi sålde vår vila. Jag kände mig trygg genom hela affären. Han lovade aldrig "guld och gröna skogar" utan var saklig och relevant i allt som rörde affären som blev riktigt fin. Läs mer
  • Ulrika Carolina M sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-11-22

Vallås
    Trevligt och ett modernt bemötande av mäklarfirman. Mäklaren var personlig & hängiven i kontakten. Läs mer
    2019-11-22 Emil J svarar Ulrika Carolina M
    Tack för det fina omdömet Ulrika!
    Vad roligt att ni är nöjda=)
  • Iren Monica Margaretha B sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-11-17

Furet
    Vi har upplevt det mycket bra, precis som vi önskade, väldigt tillmötesgående, ringt oss och stämnt av Mm. Vi är så nöjda. Läs mer
    2019-11-18 Emil J svarar Iren Monica Margaretha B
    Tack så hemskt mycket Iren! Vad roligt att ni är nöjda=)
  • Ludmila A sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-11-14

Stenhuggeriet
    Jag och min man gifte oss i detta huset och har upplevt 45 händelserika år på detta underbara stället, som är för mig fyllt med många,många minnen...alltså väldigt känslomässigt laddat att behöva lämna det...Men efter min mans bortgång förra året förstod jag,att det behövs nya krafter till att rusta upp huset och låta stället få ett nytt liv, vilket det verkligen förtjänar...
    Här kommer Emil Jensen in i bilden och jag kunde inte ha valt bättre: en mycket trevlig ung man fylld med empati och förståelse för min situation, har stöttat mig och lotsat mig igenom den- för mig-jobbiga och smärtsamma processen...det är jag väldigt tacksam för!
    Det återstår lite praktiskt att ordna, så jag hoppas vi inte tappar kontakten...Ludmila Läs mer
    2019-11-14 Emil J svarar Ludmila A
    Tack så hemskt mycket för de fina orden Ludmila!
    Vet att det varit en turbulent period för dig med mycket känslor, så det värmer verkligen att höra att du känner dig nöjd och nöjd med mitt jobb.
    Självklart håller vi kontakten!=)

Senaste försäljningarna

Vikenvägen