Mäklare Halland Halmstad MOHV Halmstad Emil Jensen

Läs vad 56 Läs vad Emil Jensen

• Jessica J köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-05-12

Stenhuggeriet
    han var helt fantastisk! Han var mänsklig, förstående, hjälpsam! Jag hörde av mig både sent och på helgerna!
    Han svarade alltid. Den bästa mäklaren jag träffar! Läs mer
    2019-05-13 Emil J svarar Jessica J
    Tack Jessica!
    Verkligen roligt att höra=)
    Härligt att du känner så och är nöjd!
  • Mikael N köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-05-07

Eldsberga
    Vi har köpt en villa av Emil och han har varit en klippa. Vänlig och omtänksam och hjälpte båda parter att träffas i samförstånd och god vilja. Läs mer
    2019-05-07 Emil J svarar Mikael N
    Stort tack Mikael! Vad roligt att ni är nöjda=)
  • Birgit Anna Lena K sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-05-05

Eldsberga
    Efter min makes död i jan.beslutade jag tillsammans med barnen att sälja min fastighet på Backgatan 14 i Eldsberga. Jag kontaktade en mäklare.Det var med blandade känslor jag tog emot Emil Jensen.Med hans glada och trevliga sätt hans engagemang var det inte svårt att få förtroende. Emil förstod att jag var i en svår och känslosam situation , han har stöttat mej på ett fantastiskt sätt hela tiden.Jag är så tacksam för all den hjälp jag hitintills fått och vet att är med mig tills allt är klart! Läs mer
    2019-05-06 Emil J svarar Birgit Anna Lena K
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet! Nu är det bara sista pusselbiten kvar..=)
  • Johanna Viola Therese W
    Johanna Viola Therese W sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-04-30

Frennarp
    Sålde ett parhus. Processen gick snabbt och smidigt. Emil var tillmötesgående och lätt att prata med. Läs mer
    2019-04-30 Emil J svarar Johanna Viola Therese W
    Tack Johanna och stort lycka till med nya huset!=)
  • Marcus H köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-04-23

Frennarp
    Bra och trevligt bemötande från första kontakt när vi skulle köpa hus via Emil. Läs mer
    2019-04-25 Emil J svarar Marcus H
    Tackar, grymt roligt att höra!=)
  • Lars Anders L sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-04-15

Vallås
    mycket trevlig mäklare väl bemötande påläst allt blev perfekt med honom Läs mer
    2019-04-15 Emil J svarar Lars Anders L
    Grymt roligt att höra! Hoppas att du kommer trivas i nya lägenheten=)
  • Daniel S köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-04-12

Trottaberg
    Köpt ett radhus och blev väldigt bra bemött. Tog tid på sig, ändrade visningstid och tog emot samtal och frågor. Läs mer
    2019-04-12 Emil J svarar Daniel S
    Tack, vad roligt att höra!
    Stort lycka till med huset, hoppas ni alla kommer trivas=)
  • Jessica G
    Jessica G köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-04-12

Trottaberg
    Har bara positivt att säga om Emil och Mohv. Proffsigt bemötande där vi som kund fick en väldigt bra visning med genomgång av huset i lugn och ro. Alla frågor som dök upp efter visning fick vi besvarade skyndsamt. Emil bemötte oss på ett utmärkt och trevligt sätt. Förtroendeingivande och avslappnad i sin roll som mäklare. Detta var första gången vi tittade på objekt som Emil förmedlade, hade inga uttalade förväntningar men märkte redan vid första kontakten via telefon ett stort engagemang från Emils sida. Läs mer
    2019-04-12 Emil J svarar Jessica G
    Wow! Tusen tack för det fina omdömet, verkligen smickrande! Vad roligt att höra att ni är så nöjda=)
  • Lina Elisabeth L sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-04-10

Väster
    Allt funkade bra och smidigt! Stort engagemang och duktig. Läs mer
    2019-04-12 Emil J svarar Lina Elisabeth L
    Tack!=)
    Hoppas flytten norröver blir lyckad och att ni hittar något gemensamt trevligt boende!
  • Sven Rikard B sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-04-10

Vallås
    Fått hjälp och stöd i både ett köp av hus samt försäljning av nuvarande bostad. Utan Emil hade det inte varit möjligt. Han lade ner tid och engagemang, hjälpte oss under en lång period och var alltid positiv men realistisk. Läs mer
    2019-04-12 Emil J svarar Sven Rikard B
    Tack!=)
    Det har varit super roligt att få hjälpa er och kul att allt föll så väl ut till slut (även om ni har en bit kvar..;))

Senaste försäljningarna

Middagsvägen