Emil Jensen

Läs vad 68 Läs vad Emil Jensen

• Ludmila A sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-11-14

Stenhuggeriet
    Jag och min man gifte oss i detta huset och har upplevt 45 händelserika år på detta underbara stället, som är för mig fyllt med många,många minnen...alltså väldigt känslomässigt laddat att behöva lämna det...Men efter min mans bortgång förra året förstod jag,att det behövs nya krafter till att rusta upp huset och låta stället få ett nytt liv, vilket det verkligen förtjänar...
    Här kommer Emil Jensen in i bilden och jag kunde inte ha valt bättre: en mycket trevlig ung man fylld med empati och förståelse för min situation, har stöttat mig och lotsat mig igenom den- för mig-jobbiga och smärtsamma processen...det är jag väldigt tacksam för!
    Det återstår lite praktiskt att ordna, så jag hoppas vi inte tappar kontakten...Ludmila Läs mer
    2019-11-14 Emil J svarar Ludmila A
    Tack så hemskt mycket för de fina orden Ludmila!
    Vet att det varit en turbulent period för dig med mycket känslor, så det värmer verkligen att höra att du känner dig nöjd och nöjd med mitt jobb.
    Självklart håller vi kontakten!=)
  • Hampus Anders L sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-11-12

Utmärkt som mäklare ! Väldigt trevlig och hjälpsam! Läs mer
    2019-11-13 Emil J svarar Hampus Anders L
    Stort tack Hampus!
    Hör av dig om du behöver hjälp i bostadsletandet=)
  • Lidija B köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-11-10

Vallås
    Jag har köpt huset, Emil är jättesnäll och trevlig person. Är mycket nöjd med honom. Läs mer
    2019-11-13 Emil J svarar Lidija B
    Stort tack Lidija, vad roligt att höra!
    Hoppas ni kommer trivas i ert nya fina hus=)
  • Nathalie Harriet Denise S sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-11-10

Vallås
    Jag både köpte och sålde mitt hus av Emil. Anledningen till varför jag valde Emil när vi skulle sälja huset var just på grund av hans bemötande när vi köpte huset. Flexibel, professionell, trevlig, inbjudande och nära till skratt. Läs mer
    2019-11-13 Emil J svarar Nathalie Harriet Denise S
    Stort tack för det fina omdömet Nathalie!=)
  • Martin G köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-10-07

Vallås
    Bra service och utmärkt bemötande Läs mer
  • Ulf Carl-Erik T sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-10-07

Vallås
    Vi har sålt ett kedjehus på Vallås i Halmstad, där vi har bott i 37 år. Vi kontaktade Emil Jensen på Mohv inför försäljningen, och vi fick genast ett mycket gott intryck av honom. Han var mycket kunnig, inkännande och vi kände att han verkligen lyssnade på våra ideer och önskemål. Vi fick ett stort förtroende för Emil och hans professionalitet och vi var supernöjda med hans insats. Vi kan varmt rekommendera Emil Jensen! Läs mer
    2019-10-07 Emil J svarar Ulf Carl-Erik T
    Tack själva! Det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen.=)
    Hoppas nu att ni kommer till att trivas lika bra i nya lägenheten som ni gjort i huset!
  • Petra A köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-10-06

Vallås
    Jag och min sambo har köpt ett hus på Vallås i Halmstad.
    Vi har genom hela den, snabba, resan blivit otroligt bra bemött av mäklaren. Vi mailade, han ringde upp nästan direkt! När vi önskade en förhandstitt med några få önskade tider löste han detta.
    Vi hade inga direkta förväntningar på mäklaren mer än att kunna vara öppen och ärlig kring objektet vi tittade på. Detta levde mäklaren verkligen upp till.
    Trevlig och lättsam mäklare som trots att han har ” att sälja” fokus även lyssnade in oss köpare på ett väldigt bra sätt. Påläst och kunnig som skapade en trygghet hos oss som köpare 👍 Läs mer
    2019-10-07 Emil J svarar Petra A
    Tack för det fina omdömet Petra, vad roligt att höra!=)
  • Vasile A köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-09-11

Vallås
    Vi är nöjda med mäklarens uppsättning.
    Tack Emil.... Läs mer
    2019-09-17 Emil J svarar Vasile A
    Tack så mycket Vasile!
    Det blev ett hus till slut..=)
    Stort lycka till och hoppas att ni kommer trivas!
  • Jennie B
    Jennie B sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-06-23

Veinge
    Emil är en fantastisk person. Hjälpte oss att sälja vårt hus med ett fantastiskt resultat och rekord. Hans skicklighet och styrka till mäklare visar vilken kunskap han besitter på. Vi har känt oss trygga med Emil från dag ett. Tack Emil och tack Mohv Halmstad för en lyckad affär. Läs mer
    2019-06-23 Emil J svarar Jennie B
    Grymt roligt att höra!
    Hoppas att ni kommer till att trivas i lägenheten under tiden som ni letar efter ert drömhus..=)
  • Björn Mattias B sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad

2019-06-21

Veinge
    Vi har sålt ett hus och vi blev bemötta med BÄSTA servicen. Förväntningen från oss var hög och Emil och uppföljde helt våra drömmar och förväntningar! Läs mer
    2019-06-23 Emil J svarar Björn Mattias B
    Vad roligt att höra, det värmer verkligen!=)

Senaste försäljningarna

Ängsgårdsvägen