Emil Jensen

Emil Jensen

Emil Jensen är mäklare på MOHV Halmstad

Emil Jensen har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Emil Jensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 102 omdömen med ett betyg på 4.9. Emil Jensen har haft 32 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 102 Läs vad Emil Jensen

• Väster
    2021-06-11
    Otroligt nöjda med Emil genom hela köpet. Tillmötesgående och väldigt trevlig! Tack!
    Grym roligt att höra John! Vet att det var lite nervöst ett tag, men det gick ju vägen och jag hoppas och tror verkligen att ni kommer till att trivas. =) Emil Jensen
  • Marie O
    sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    • Getinge
    2021-05-31
    Jag har sålt en villa i Getinge, är mycket nöjd med hela processen! Emil lyssnar på dig som säljare och engagerar sig i objektet som ska säljas. Han håller tät kontakt och informerar om allt som händer inför och under försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Emil som mäklare.
    Stort tack Marie, vad roligt att höra! Hoppas du kommer trivas lika bra i nya huset på nordligare breddgrader som i gamla huset på bästkusten..=) Emil Jensen
    2021-05-29
    Talade klarspråk och var ärlig mot oss som köpare, alltid tillgänglig och gjorde att affären kändes trygg.
    Stort tack för det fina omdömet Jonny! Vad roligt att ni är nöjda =) Emil Jensen
    2021-05-28
    Kanon mäklare! Alltid lätt att få tag på och alltid ett glatt humör.
    Uppfyllde våra förväntningar och lite till.
    Rekommenderas!
    Vad roligt att höra Louise! Alltid kul att uppfylla förväntningar och mer därtill.. =) Emil Jensen
    • Snöstorp
    2021-05-27
    Engagerad i min husförsäljning
    Snabba svar vid frågor via SMS och mail
    Tydlig i beskrivning av hur en försäljning av ett hus går till
    Personligt bemötande
    Stort tack Ann, vad roligt att höra! Önskar dig lycka till med nya boendet och hoppas att detta blir lika bra som ditt senaste.. =) Emil Jensen
    2021-05-22
    Emil är en utmärkt mäklare, som direkt förstod mitt behov som säljare och han jobbar snabbt om man vill. Lätt att ha att göra med, ringer alltid tillbaka om man har sökt honom när han varit upptagen. Får fram det bästa i bostaden vilket leder till ett bra slutpris. Kort sagt, om jag ska sälja någon mer bostad i framtiden så kommer jag välja Emil på MOHV igen!/ Sonja
    Gud vad roligt att höra, så smickrande! Trots omständigheterna, så har det varit fantastiskt roligt att hjälpa dig. Hoppas nu du kan landa lite och kommer till rätta i nya huset. =) Stort lycka till! Emil Jensen
  • Damir B
    köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    2021-03-07
    Vi har både köpt och skall sälja med Emil, engagerad och aktiv med kunden i centrum.
    2021-03-04
    Vi sålde våran villa genom Emil och han lyssnade av läget med oss inför försäljningen
    Tillsammans kom vi fram till en affär som vi är mycket nöjda med.
    Jag kände mig trygg genom hela affären, från start till mål.
    Stort tack för det fina omdömet! Hoppas nu att ni kommer trivas lika bra i nya villan som i gamla..=) Emil Jensen
    2021-02-15
    Sålt huset via Emil...Väldigt bra jobbat av Emil..proffsig..hjälpsam..tydlig
    Man känner sig trygg...ett smidigt samarbete -upplevde jag...
    Tack Cedomir! Vad roligt att ni är nöjda =) Emil Jensen
    2021-02-15
    Jag köpte radhus
    Emil är underbar person
    Var välkommen från början då man känner att träffas tidigare
    Vi hade bra kontakt och fick bra tips då var det första gången för mig dessutom var ensam med köpet men känns inte så med Emils stöd
    Tack för det fina omdömet Huda, vad roligt att höra! Tror verkligen att du och dina tjejer kommer att trivas fantastiskt bra i huset och området. =) Emil Jensen