Emil Jensen

Emil Jensen

Emil Jensen är mäklare på MOHV Halmstad

Emil Jensen har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Emil Jensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 206 omdömen med ett betyg på 4.9. Emil Jensen har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

206 omdömen om Emil Jensen

Sedan starten hos Reco 2017
Ghada A
Gullbrandstorp

Han är så duktig, ärlig, han har bra beteende.

Johan Å
Frösakull

Emil har varit engagerad genom hela processen och bemött frågor och funderingar på ett mycket bra sätt!

Lena Maria Å
Frösakull

Mycket duktig, kunnig och trevlig

Linnea Valborg Isabelle M
Gustavsfält

Emil är trevlig och tillmötesgående.

Carl Andreas G
Getinge

Enkel att jobba med, ärlig och trevlig!

Karin L
Getinge

Vi är mycket nöjda med Emil, tack för en smidig affär.

Joakim Alexander R
Getinge

Emil hjälpte oss att hitta ett hem som passade oss och var väldigt förstående och hjälpsam under processens gång.

Ann-Charlott F
Furet

Emil hittade huset till oss genom sin fingertoppskänsla och erfarenhet. Kunde inte blivit bättre! Vi har trivts oerhört bra med Emil hela vägen, mycket professionell, inlyssnande, trevlig och med en framåtanda som vi verkligen uppskattar. Att bli uppringd och få höra ”Nu har jag hittat ert hus!” händer inte varje dag precis! Tack Emil! 💐 / Charlotte och Ulf

Lena Anne-Marie K
Furet

Emil är en mycket trevlig, duktig och angagerad mäklare . Det kändes bra redan från start. Allt gick väldigt smidigt och snabbt tack vare Emil . Jag kan starkt rekommendera honom . Med vänlig hälsning, lena

Mats H
Söndrum

Mycket bra bemötande. Kan tycka att affären drog ut lite på tiden. Fanns delvis förklarliga skäl.