Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad MOHV Halmstad Emil Jensen

Emil Jensen
en del av MOHV Halmstad

Kristian IV:s väg 3
302 50 Halmstad — Visa karta

Vad tror Emil att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 28 kunder tycker om Emil Jensen

• Inger B
    Inger B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Har sålt vårt hus, Emil har hjälpt oss med allt, från att hitta nytt boende, med visning, besiktning, försäljning, kontrakt och allt pappersarbete. Dessutom väldigt trevlig och positiv.
    Det blir en Guldstjärna i kanten, vi kan verkligen tipsa honom för andra som ska sälja eller köpa, Läs mer
    2018-06-13 Emil J svarar Inger B
    Vad roligt att höra! Passa nu på att njuta riktigt av sommaren!=)
  • Åsa M
    Åsa M skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil är engagerad, lätt att nå, bra bemötande, ärlig. Samarbetar bra o lyssnar. Snabb o effektiv.
    Sålt en villa. Läs mer
    2018-06-13 Emil J svarar Åsa M
    Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen! Hoppas du kommer till att trivas lika bra i nya lägenheten som du gjort i huset.=)
  • John M
    John M skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil har hjälp oss att sälja en villa på ett mycket professionellt sätt. Emil har levt upp till de förväntningar jag hade på en mäklare innan vi skrev kontrakt. Läs mer
    2018-06-13 Emil J svarar John M
    Tack, det var väldigt roligt att få hjälpa er med försäljningen! Stort lycka till framöver.=)
  • Claudia A
    Claudia A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi har sålt vår villa i Snöstorp med hjälp av Emil Jensen och MOHV. Emil har ett proffesionellt bemötande samtidigt som han är ödmjuk och personlig. Han är lyhörd och visar intresse för säljarens behov och intressen. Han är kunnig och förmedlar detta på ett vänligt och respektgivande sätt.
    Vi tycker att Emil levt upp till våra förväntningar och är i helhet väldigt nöjda med honom som mäklare. Läs mer
    2018-06-13 Emil J svarar Claudia A
    Tack för det fina omdömet! Hoppas att ni kommer trivas i nya lägenheten och samtidigt hittar drömlägenheten i Spanien!=)
  • Maj-britt N
    Maj-britt N skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil har skött försäljningen av min mors hus på ett mycket bra sätt. Vi är mycket nöjda med honom och att han har hela tiden varit tillgänglig när vi sökt honom. Emil levde väl upp till de förväntningar vi hade och vad han lovade vid husförsäljningen.
    Vi kan starkt rekommendera Emil och MOHV.
    Thomas Läs mer
    2018-05-14 Emil J svarar Maj-britt N
    Det var väldigt roligt att få hjälpa er mor och jag hoppas verkligen att hon kommer att trivas i sin nya lägenhet.=)
  • Gerd H
    Gerd H skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Har sålt mitt hus med Emil Jensen som mäklare.
    Blev bra bemött av mäklaren. Emil förklarade allt om försäljningen väldig noga då jag är äldre, och aldrig sålt hus innan.
    Var orolig innan jag bestämde mig för Emil som mäklare. Hade inga speciella förväntningar. Efter första kontakten med Emil kände jag mig helt lugn.
    När huset skulle fotograferas var Emil med hela tiden, om det var möbler eller något annat som behövde flyttas.
    Jag har en skadad högeraxeln som gör att jag har svårt att lyfta saker. Som jag
    Kände mig väldigt trygg under försäljningstiden och vid försäljningen. Emil är en kunnig mäklare, och väldigt omtänksam. Vi hade mycket kontakt under tiden och han höll mig uppgraderad om det allra minsta om det var något.
    Emil Jensen är en mäklare som jag rekommenderar till dem som ska sälja eller köpa bostad. Allt gick lättare och smidigare än jag trott tack vare Emil.
    Mvh Gerd Ragnvid Läs mer
    2018-05-15 Emil J svarar Gerd H
    Tack för det otroligt smickrande omdömet! Vad roligt att du känner dig så nöjd. Har du några frågor innan tillträdet så är det bara till att lyfta luren. Ses snart!=)
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Köpte en 60-tals villa på snöstorp.
    Mycket gott bemötande, stressfria visningar och förmedlade känsla av tryggt husköp. Skulle definitivt rekommendera. Läs mer
    2018-05-14 Emil J svarar Hanna M
    Tack! Vad kul att ni uppskattade vårt visningsupplägg och känner er nöjda med husköpet. Jag tror att ni kommer trivas alldeles ypperligt i huset och i området. Njut av trädgård och bastu..=)
  • Jeanette J
    Jeanette J skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Gett mycket gott intryck och seriös, både när vi var köpare och mot min blivande sambo vid hans försäljning. Bara det sista med framräkning av skatt mm kvar. Hoppas på fortsatt stort engagemang när det är dags. Läs mer
    2018-03-15 Emil J svarar Jeanette J
    Tack för det fina omdömet! I samband med tillträdet kommer ni att få ett underlag för deklarationen som ni ska fylla i och återlämna till mig. Lämna in detta underlag så fort ni har möjlighet, så kan jag lösa kapitalvinstberäkningen i god tid före nästa år och så slipper ni att ha denna hängandes över er.=)
  • Sigrid S
    Sigrid S skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi var väldigt nöjda och rekommenderar gärna honom till andra Läs mer
    2018-03-13 Emil J svarar Sigrid S
    Tack! Hoppas att sommaren blir fantastisk och att ni får gott om tid till att nyttja stugan.
  • Eva B
    Eva B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Trevligt bemötande. Både min och Emils förväntningar var högre än vad resultatet blev. Bostadsmarknaden gjorde en flopp från september månad. Allt blev så mycket svårare att sälja.
    Emil gjorde det bra till slut till min stora lättnad för vi hade redan köpt en annan fastighet.
    Jag kan kan rekommendera Emil. Han är rejäl och ställer upp till hundra procent, Läs mer
    2018-03-13 Emil J svarar Eva B
    Tack Eva för det fina omdömet! Hoppas att ni och hästarna trivs så bra på landet att jag får se er på Prix d'Amérique något år..=)
  • Christopher M
    Christopher M skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Proffsigt bemötande genom hela försäljningen. Var hjälpsam och gjorde mer än vad man kan kräva av en mäklare. Läs mer
    2018-03-13 Emil J svarar Christopher M
    Tack!! Det var ett sant nöje att få hjälpa er genom försäljningen och jag hoppas att ert drömhus snart dyker upp. Lycka till med familjen!
  • Carina S
    Carina S skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Mycket proffsig. Var med hela vägen. Fixade bra fotograf o broschyr. Bra information. Trevlig. Diskuterade o gav förslag. Läs mer
    2018-03-14 Emil J svarar Carina S
    Tack för de fina orden och hälsa dina syskon!=)
  • Nils G
    Nils G skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    En sansad man som tog sig tid. Förklarade hur affären går till. Inga drömscenarior om pris. Han kan rekommenderas. Jag har ingen erfarenhet av villaförsäljning, men känner mig helt nöjd. Läs mer
    2018-03-14 Emil J svarar Nils G
    Tack för de fina orden! Hoppas att flytten till den nya lägenheten har flutit på bra och att ni fått all den hjälp som ni önskat.
  • Annika B
    Annika B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vi har varit köpare av bostadsrätt och fått ett väldigt bra bemötande. Emil svarar alltid på frågor och har respekt både för säljare som för oss köpare. Läs mer
    2018-03-14 Emil J svarar Annika B
    Tack för det fina omdömet och lycka till med ert nya boende!
  • Dan A
    Dan A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil gav ett förtroendeingivande intryck. Det kändes som att han visste vad han gjorde, därför valde jag Emil framför andra erbjudanden.
    Det har sedan aldrig varit några problem i våra kontakter. Allt har flutit på i allt från upplägg till försäljning. Jag har egentligen inte behövt göra speciellt mycket, vilket också gör att jag känner att jag fått valuta för pengarna.
    Emil och MOHV får högsta betyg av mig! Läs mer
  • Linda K
    Linda K skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Super nöjd med Emil 😊 Allt från bemötande till hur mina förväntningar va .. trevlig proffesionellt ödmjuk 👍 Läs mer
  • Britt A
    Britt A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil ställer upp till hundra procent och gör allt för att det skall bli en bra affär.
    Trevlig , kunnig och ge alltid snabba svar om man frågar något.
    Hela Mohvs konsept är bra. Läs mer
  • Carolina F
    Carolina F skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil hjälpte oss att sälja vårt hus. Han är trevlig och enkel att ha att göra med och var mycket engagerad och påläst. Vi hade bra kommunikation genom hela processen och han var lätt att få tag i. Vi är även mycket nöjda med fotografierna/husprospektet. Det blev fler spekulanter på vårt hus än väntat vilket resulterade i mycket långa visningar (eftersom han inte bokar in så många spekulanter på samma tid) samt extravisningar, och det var skönt att känna att Emil var lika engagerad från början till slut. Vi var bortresta under en stor del av tiden när huset skulle säljas så det var extra viktigt att vi hade fullt förtroende för att mäklaren skulle göra sitt bästa under hela processen. Vi är mycket nöjda med slutpriset och hur smidigt hela processen gick. Läs mer
  • Suzanne F
    Suzanne F skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Mycket trevlig och fick mig att känna förtroende för honom. Litar fullt på att han sköter allt till mitt bästa. Läs mer
  • Maia L
    Maia L skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Mäklaren var trevlig och kunnig. På visningen kändes han ärlig och tog sig tid att svara på alla frågor. Han har varit lätt att få tag på och har varit snabb på att återkoppla. I samband med kontraktskrivningen har han varit hjälpsam och professionell. Läs mer
  • Martina S
    Martina S skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Trevlig och väldigt hjälpsam. En väldigt bra bild av honom. Om man söker honom och han sitter i möte ringer han upp så snabbt han kan, uppskattar detta. Läs mer
  • Carina B
    Carina B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil är en kunnig mäklare som med stort engagemang och ett personligt förhållningssätt levt upp till våra förväntningar då vi sålde vår fastighet. Läs mer
  • Anette A
    Anette A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Jag och min bror har sålt en sommarstuga i Halmstad på Östra stranden. Vår mäklare Emil Jensen på MOHV hjälpte oss och gjorde ett riktigt bra jobb. Fina foton och bra kommunikation. Vi är mycket nöjda. Tack! Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Väldigt hjälpsam o tillmötesgående
    Svarade alltid när man ringde oavsett tid
    Full pott på Emil
    Thomas nöjd kund Läs mer
  • Bob D
    Bob D skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Trevligt bemötande , känns trovärdig och enkel att ha å göra med! Läs mer
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil arbetade mycket professionellt och bra. Rekommenderas. Läs mer
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil var en jätteduktig mäklare som gav oss ett jättebra förtroende. Han var närvarande under hela försäljningen och även nu efteråt. Emil är noggrann med att allt ska gå rätt till och som säljare känner man sig trygg hela tiden.
    Jag skulle verkligen rekommendera Emil på MOHV, det har jag redan gjort till många och kommer fortsätta att göra! Läs mer
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Raka puckar, ordning och reda! Läs mer
Patrik Frimodig
Emil Jensen