Emil Jensen är mäklare på MOHV Halmstad

Emil Jensen har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Emil Jensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.9. Emil Jensen har haft 31 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 89 Läs vad Emil Jensen

• 2020-11-17
    Har köpt ett radhus på Ängsgårdsvägen 167. Fick ett mycket bra bemötande av Emil. Han hade koll på allt jag undrade över. Tillmötesgående vid extra visning och besiktning. MVH Eva
    Eva S
    köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Tack för det fina omdömet! Njut av julen, så syns vi i januari igen när det är dags för inflytt =)

• 2020-10-24
    Emil hjälpte oss finna vårt hus efter en lång husjakt. Hans bemötande har varit professionellt och empatiskt, och han uppvisade legendariskt tålamod när han konstant blev bombarderad av våra frågor och funderingar. Han gjorde verkligen denna nervösa husjakt genomförbar!
    Markus B
    • 127.0 m²
    • Fyllinge
    köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Hahaha, vad roligt att ni är nöjda! Inga frågor är dumma och det går inte att ställa för många..=) Stort lycka till!

• 2020-10-13
    Trevligt bemötande utan att vara insmickrande. Lätt att få kontakt med, på plats och via telefon och sms och snabb på att återkoppla.
    Karin J
    köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Tack, vad roligt att höra och lycka till! =)

Sålt radhus. Kunnig, snabb, aktiv
    Dick Verner S
    sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Tack för det fina omdömet och stort lycka till med nya villan! =)

• 2020-10-13
    Väldigt bra bemötande! Snäll och vänlig mäklaren! Proffsigt, hjälpsam och trävlig person!
    Levis T
    • 118.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Tack för de fina orden Levis och stort lycka till! =)

• 2020-10-10
    Proffsig, gott bemötande, trevlig, ger ett sympatiskt intryck.
    Jessica W
    • Röinge
    köpte en tomt med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Tack Jessica, riktigt roligt att höra! Kämpa nu på med bygget, så hörs vi av längre fram =)

• 2020-10-09
    Emil var riktigt bra. Effektiv och la ner sin själ. Jobbade väldigt hårt både dag och kvällstid, då det var många som var intresserade. Jag är mycket nöjd! Tyvärr hamnade mailet i skräpkorgen, därför detta sena svar. Elisabeth
    Elisabeth L
    • 83.0 m²
    • Villshärad
    sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet, vad roligt att ni är nöjda! Njut nu av skärgården.. =)

• 2020-10-04
    Vi har köpt en tomt. Emil är den trevligaste, sympatiske, kompetenta mäklaren. Hans engagemang, intresse för arbete går inte att missa. Han svarade alltid i telefonen och på ett diplomatiskt och behagligt sätt medlade mellan parterna. Emil är en exemplarisk mäklare och passar perfekt för jobbet han utför. Vi är mycket nöjda med Emils agerande samt med affären.
    Ewa Olimpia E
    Ewa Olimpia E
    • Torekov
    köpte en tomt med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Tack så hemskt mycket för det fina omdömet, väldigt roligt att höra! Tror verkligen att ni kommer till att trivas ypperligt i den fina villan som ni tänker bygga. Stort lycka till! =)

• 2020-10-04
    Han är trevlig och professionell.
    Dima S
    Dima S
    • 114.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Tack för de fina orden Dima och stort lycka till! =)

• 2020-10-04
    Emil utförde ett mycket fint jobb vad gäller försäljningen av vårt sommarhus i Halmstadstrakten. Han visade upp ett trevligt och kunnigt uppträdande och fick verkligen ställa upp på många visningar av vårt hus. Vi är mycket nöjda. Katarina Werner
    Anna Katarina W
    • 83.0 m²
    • Villshärad
    sålde sitt hus med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Vad roligt att höra Katarina även om jag vet att det var med blandade känslor som ni valde att sälja ert fantastiska sommarhus. Hoppas ni får möjligheten att ändå komma tillbaka..=)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte