Emil Jensen är mäklare på MOHV Halmstad

Emil Jensen har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Emil Jensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 161 omdömen med ett betyg på 5.0. Emil Jensen har haft 31 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-01 - 2022-12

161 omdömen om Emil Jensen

Sedan starten hos Reco 2017
  • 2022-12-27 Spontant omdöme
    Emil imponerade från första besöket i vårt hem med ett genuint intresse både för husets byggnation, inredning och detaljer liksom dess historia. Vi kände redan då ett stort förtroende för Emil och det levde han upp till flera gånger:
    - när han valde att vara med vid hela besiktningen för att kunna svara så väl som möjligt på frågor från potentiella köpare
    - när han i nära dialog med fotograferna kämpade för att hitta optimala tillfällen att ta foton på utemiljöerna
    - hur han visade intresse för att få en bra förståelse för det sätt på vilket huset byggnadsvårdats och renoverats

Men framförallt visade han på stort engagemang och professionalitet när försäljningen visade sig bli mer utmanande och dra ut på tiden. Vi kände oss hela tiden trygga i att kunna ha en öppen och förtroendefull dialog. Det var samtidigt tydligt att Emil inte bara var mån om att vi som säljare skulle få ett schysst bemötande, utan att detta också gällde potentiella köpare.

Vi kan varmt rekommendera Emil - särskilt om ert försäljningsobjekt kräver ett särskilt kunnande och känsla för detaljer.
    2022-12-03 Verifierad kund
    Hej !
    Tack så mycket att ni har skickat till mig.
    Jag vill säga att jag har träffat flera mäklare här i Halmstad och en av de var Emil. Han är en trevlig person och hjälpsam samt han säger sanningen alltid. Jag tror mycket på honom och jag har lovat honom att jag ska köpa hus från MOHV för att han jobba där . Jag har aldrig träffat någon som Emil ❤️❤️
    Mvh/ Mazen
    Vad roligt att höra, stort tack!
    Tror huset kommer att passa er perfekt och att ni verkligen kommer att trivas =)
    2022-11-30 Verifierad kund
    Imponerad av att han deltog i överlåtelsebesiktningen och på så sätt satte sig väl in i husets brister och förtjänster.
    Bra att han tog sig god tid att förklara det jag inte förstod och att han alltid var tillgänglig för att svara på frågor.
    Jag känner att jag fick goda råd och är mycket nöjd.
    Tack så mycket för det fina omdömet Maj, vad roligt att du känner dig nöjd!
    Hoppas att du kommer trivas lika bra i nya lägenheten som i huset =)
    • Åled
    2022-11-09 Verifierad kund
    Emil Jensen var engagerad och kunnig och mycket hjälpsam med allt som rörde husförsäljningen.
    Stort tack för det fina omdömet! =) Emil Jensen
    2022-11-09 Verifierad kund
    Ett mycket påläst mäklare som gör allt för kunden, engagerad, proffsig, påläst, ödmjuk, hjälpsam, humor m.m.
    Har inget ont att säga om Emil.
    Stort tack, riktigt roligt att höra! =) Emil Jensen
    • Getinge
    2022-11-08 Verifierad kund
    Emil hade ett ärligt och trevlig bemötande och hjälte oss att känna trygghet i bostadsaffären.
    Vad roligt att höra, stort tack Emma! =) Emil Jensen
    • Nyhem
    2022-11-08 Verifierad kund
    Otroligt profesionell och extremt bra bemötande. Emil gör sitt jobb riktigt bra med stor detaljkunskap om objekten, återkopplar snabbt och är mycket behjälplig. Rekommenderar starkt!
    Stort tack, otroligt roligt att höra!
    Hör av er när ni renoverat färdigt, hade varit väldigt spännande att se slutresultatet =)
    • Harplinge
    2022-10-14 Verifierad kund
    Vi blev väldigt väl bemötta och fick all relevant information under tiden som försäljningen pågick.
    Stort tack för det fina omdömet!
    Vad roligt att ni känner er nöjda =)
    • Tofta
    2022-09-26 Verifierad kund
    Vänlig, ärlig och god kontakt. Första husköpet och kände att vi fick stöd i processen.
    Riktigt roligt att höra!
    Tror ni kommer att stormtrivas i huset! =)
    • Tofta
    2022-09-23 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande av Emil och han såg till våra behov och gav ett fint stöd genom hela processen! Professionell och väldigt trevlig! Alltid snabb återkoppling och lätt att nå. Kan verkligen rekommendera Emil.
    Grymt roligt att ni känner er nöjda och tack själva för en mycket bra dialog!
    Lycka till med flytten =)