Emil Jensen är mäklare på MOHV Halmstad

Emil Jensen har varit registrerad mäklare sedan 2016-06. Emil Jensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-04 och har fått 132 omdömen med ett betyg på 4.9. Emil Jensen har haft 44 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-12

Läs vad 132 Läs vad Emil Jensen

2021-12-27 Verifierad kund
    Emil är en proffsig och kompetent mäklare med ett stort engagemang och trevligt bemötande. Lätt att ha att göra med, är tillgänglig och svarar tålmodigt på alla frågor. Vi har stort förtroende för Emil och kan verkligen ge våra starkaste rekommendationer att anlita honom!
    Stort tack för det fina omdömet Linda!
    Grymt roligt att höra att ni känner er väl bemötta och nöjda med husköpet.
    Ni kommer stormtrivas! =)
    2021-12-13 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Emil. Proffsig och trevlig, och var lätt att få tag på när man hade frågor. Vi kan rekommendera Emil och Movh om ni söker mäklare!
    Grymt roligt att höra, stort tack! =) Emil Jensen
    2021-12-13 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande
    Som väntat
    Smidigt
    Stort tack Ilmi, vad roligt att höra! Emil Jensen
    2021-11-20 Verifierad kund
    Emil är en ambitiös mäklare som är ärlig mot både säljare och köpare. Med hans hjälp har det gått väldigt smidigt att sälja huset, allt från fotografering, besiktningen till kontraktskrivningen.
    Allt kändes tryggt med hans service.
    Stort tack Wai, vad roligt att ni känner er nöjda! Roligt att jag fick äran att hjälpa er.
    Hoppas ni kommer trivas lika bra i Malmö som ni gjort i huset i Halmstad. =)
  • sålde sin stuga med hjälp av Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    • Söndrum
    2021-11-18 Verifierad kund
    Vi är nöjda till 100% på allt som Emil gjort med försäljningen och bemötandet . Vi kommer att rekommendera honom till andra👍 Anette/Carina!
    Tack för det fina omdömet Anette och Carina!
    Vad roligt att ni känner er nöjda =)
    • Gustavsfält
    2021-10-17 Verifierad kund
    Jag fick ett bra bemötande av Emil.
    Han jämnade vägen så allt gick lätt vid budgivningen och han svarade snabbt och utförligt på mina frågor
    Dessutom ordnade han kontakten med besiktningsmannen som gjort besiktningen så jag fick en bra genomgång av besoktningsprotokollet.
    Jag känner mig nöjd.
    Stort tack för omdömet Karin!
    Vad roligt att du känner dig väl bemött, att det gått smidigt och att du fått hjälp i dina frågor och funderingar.
    Önskar dig stort lycka till! =)
    • Oskarström
    2021-10-13 Verifierad kund
    Supertrevlig och serviceminded så vill egentligen ge en 4,5 men de gick inte. Det som de föll på för att få en 5a va att de kändes som att vi som kunder hade bättre koll på fastigheten än vad du som mäklare hade. Det va lite uppgifter som saknades. Skulle absolute rekommendera dig för andra.
    Stort tack för omdömet, roligt att ni känner er nöjda Andreas! =) Emil Jensen
    2021-10-03 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och kunnig. Bra genomgång av olika mindre brister från besiktningsprotokollet.
    Alltid lättillgänglig via telefon.
    Tack för det fina omdömet Tobias och stort lycka till! =) Emil Jensen
    2021-10-03 Verifierad kund
    Superproffsig! Väldigt trevligt bemötande och genuin!
    Stort tack Jessica, vad roligt att ni är nöjda! =) Emil Jensen
    2021-10-01 Verifierad kund
    Emil kändes från första stund som en genuin person, inte den typiska säljaren, som slänger ur sig massa ordbajs. Jag upplevde att han bryr sig på riktigt.
    Förväntningarna var att det ska komma en glassig slusk som vräker ur sig massa floskler... Emil levde dåligt upp till de förväntningarna, han var kanon!
    Som nog har framgått så uppskattar jag Emil mycket, hans engagemang lyste igenom i allt. Kändes mycket tryggt att ha Emil vid sin sida i en så här stor affär!
    Hahaha, vad roligt skrivit, men mycket uppskattat! Kul att ni känner och upplever det jag önskar =)
    Stort tack och lycka till med nya huset. Kommer att bli makalöst bra när ni är färdiga med allt. =)