Alla kategorier Mäklare Halland Halmstad MOHV Halmstad Emil Jensen

Emil Jensen
en del av MOHV Halmstad

Kristian IV:s väg 3
302 50 Halmstad — Visa karta

Vad tror Emil att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Emil Jensen

• Carolina F
    Carolina F skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil hjälpte oss att sälja vårt hus. Han är trevlig och enkel att ha att göra med och var mycket engagerad och påläst. Vi hade bra kommunikation genom hela processen och han var lätt att få tag i. Vi är även mycket nöjda med fotografierna/husprospektet. Det blev fler spekulanter på vårt hus än väntat vilket resulterade i mycket långa visningar (eftersom han inte bokar in så många spekulanter på samma tid) samt extravisningar, och det var skönt att känna att Emil var lika engagerad från början till slut. Vi var bortresta under en stor del av tiden när huset skulle säljas så det var extra viktigt att vi hade fullt förtroende för att mäklaren skulle göra sitt bästa under hela processen. Vi är mycket nöjda med slutpriset och hur smidigt hela processen gick.
  • Suzanne F
    Suzanne F skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Mycket trevlig och fick mig att känna förtroende för honom. Litar fullt på att han sköter allt till mitt bästa.
  • Maia L
    Maia L skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Mäklaren var trevlig och kunnig. På visningen kändes han ärlig och tog sig tid att svara på alla frågor. Han har varit lätt att få tag på och har varit snabb på att återkoppla. I samband med kontraktskrivningen har han varit hjälpsam och professionell.
  • Martina S
    Martina S skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Trevlig och väldigt hjälpsam. En väldigt bra bild av honom. Om man söker honom och han sitter i möte ringer han upp så snabbt han kan, uppskattar detta.
  • Carina B
    Carina B skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil är en kunnig mäklare som med stort engagemang och ett personligt förhållningssätt levt upp till våra förväntningar då vi sålde vår fastighet.
  • Anette A
    Anette A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Jag och min bror har sålt en sommarstuga i Halmstad på Östra stranden. Vår mäklare Emil Jensen på MOHV hjälpte oss och gjorde ett riktigt bra jobb. Fina foton och bra kommunikation. Vi är mycket nöjda. Tack!
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Väldigt hjälpsam o tillmötesgående
    Svarade alltid när man ringde oavsett tid
    Full pott på Emil
    Thomas nöjd kund
  • Bob D
    Bob D skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Trevligt bemötande , känns trovärdig och enkel att ha å göra med!
  • Magnus C
    Magnus C skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil arbetade mycket professionellt och bra. Rekommenderas.
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Emil var en jätteduktig mäklare som gav oss ett jättebra förtroende. Han var närvarande under hela försäljningen och även nu efteråt. Emil är noggrann med att allt ska gå rätt till och som säljare känner man sig trygg hela tiden.
    Jag skulle verkligen rekommendera Emil på MOHV, det har jag redan gjort till många och kommer fortsätta att göra!
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Emil Jensen en del av MOHV Halmstad
    Raka puckar, ordning och reda!
Patrik Frimodig
Emil Jensen