Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges äldsta mäklarkedja. Vi grundades 1937. Idag är vi 1200 mäklare på över 200 orter runt om i Sverige. I Halmstad har vi funnits sedan tidigt 80-tal och vi är idag 11 medarbetare.

Vi förmedlar, villor, fritidshus, tomter, gårdar, skog och bostadsrätter. Vi jobbar dessutom med nyproduktion och kommersiella fastigheter.

Vi brinner för att göra bra affärer med våra köpare och säljare och för att överträffa deras förväntningar. Gå gärna in här på Reco.se och berätta vad du tycker.

Läs vad 561 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad 2

• köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Skedala
    2022-09-24 Verifierad kund
    Vi kände oss trygga med Jörgen från första stund! Proffsigt och personligt bemötande där vi kände oss bekväma med att ställa våra frågor. Jörgen upplevs som väldigt kunnig och förmedlar ett lugn som är väldigt betryggande. 10/10!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2022-09-22 Verifierad kund
    Vi upplevde mäklaren som trevlig och öppen. Han motsvarade våra förväntningar och kunde svara på alla frågor. I de fall han inte kunde svara så fick vi snabbt svar per telefon.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2022-09-19 Verifierad kund
    lite svalt intresse vid visning av lägenheten
    Väldigt proffsigt när vi bestämt oss för lägenheten
    Hej Jan-Erik! Stort tack för Reco. Önskar er lycka till i ert nya lägenhet! Niklas Cannon
    2022-09-19 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam när jag köpte lägenhet! Mycket nöjd!
    Stort tack för fint Reco Markus! Önskar dig stort lycka till i din nya lägenhet! Niklas Cannon
    2022-09-16 Verifierad kund
    Vänlig, lågmäld men svarade på våra frågor och tillmötesgående
    med att ta reda på var från säljaren när det behövdes.

Vi har träffat en hel del mäklare och vet att de flesta har sin egen "stil" och personlighet, vi tyckte att Niklas "växte" under den tid som vi har haft kontakt med honom.

Bra
    Hej Monika, Tack för fint Reco. Önskar er lycka till i er nya lägenhet! Niklas Cannon
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2022-09-16 Verifierad kund
    Proffsigt skött!
    Kunnig, omtänksam, målmedveten och inte minst ödmjuk.
    Levde med råge upptill våra förväntningar på en bra mäklare som vi kommer att rekommendera till andra som står i begrepp att sälja.
    Stort tack för ert fina Reco Bernt! Roligt att jag levde upp till era förväntningar. Jag hoppas att vi kommer kunna samarbete igen i framtiden! Niklas Cannon
  • sålde sitt hus med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • HALMSTAD
    2022-09-15 Verifierad kund
    Niklas har varit helt fantastisk! Han levde upp till alla mina förväntningar och lite till! Trots en orolig marknad lyckades Niklas förmedla min villa och jag kommer rekommendera honom till mina vänner och bekanta.
    Jag tackar ödmjukast för ditt fina omdöme samt ett fint samarbete Anki! Vi hörs inför tillträdet! Niklas Cannon
  • sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Söndrum
    2022-09-11 Verifierad kund
    Kunnig, lugn, lyhörd, tillmötesgående
    Samarbetar bra
    2022-09-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Som förstagångsköpare kände vi oss trygga med Jörgen. Vi kunde ställa många frågor och fick tydliga svar.
    2022-09-07 Verifierad kund
    Vänligt, informativt och ödmjukt bemötande. Tillgänglig för frågor och information.

Upplevde hela processen från visning till köp som mycket välordnad och över förväntan.

Jörgen upplevdes förmedla väl mellan oss som köpare och säljare, hela vägen fram till ett köp.
    2022-09-07 Verifierad kund
    Engagerad och kunnig. Håller klontakt och uppdaterar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2022-09-06 Verifierad kund
    Sara skötte uppdraget med att sälja vår lägenhet på ett utmärkt sätt. Bra kommunikation, lätt att få tag i, snabba svar , bra bemötande är några av de positiva omdömen vi kan ge.
    2022-09-05 Verifierad kund
    Vi hade väldigt bra kontakt, han gjorde vad man förväntade sig. Vi fick köpare, så vi är nöjda😊 än är det ju inte slutfört, hittills allt bra. Niclas är en mycket trevlig o tillmötesgående person.👍
    Hej Ann-Britt!
    Roligt att höra att ni är nöjda! Vårt samarbete har fungerat mycket bra tycker jag!
    • Åled
    2022-09-03 Verifierad kund
    alltid kontakt bar och ingenfråga är dum.
    Stort tack för ditt omdöme Jennie! Roligt att höra att ni är nöjda. Niklas Cannon
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2022-08-31 Verifierad kund
    Sara var bra och bemöte oss bra.
    Var trevlig och förklade bra.
    2022-08-25 Verifierad kund
    Engagerad, postiv trots flera visningar och lång väntan på budgivning.
    Bra på att informera om läget under tiden.
    Överlag mycket nöjd!

Stort tack till Pugh & Niklas!
    Stort tack för ditt fina omdöme Rajan. I en tuffare marknad är ledtiderna något längre och tackar för att ni under hela processens gång varit förstående med detta. Önskar er stort lycka till i Göteborg! Niklas Cannon
    • Fyllinge
    2022-08-24 Verifierad kund
    Väl bemött och tydlig. Mäklare på topp nivå och svarar alltid på alla frågor. Lätt att kontakta.
    • Rotorp
    2022-08-22 Verifierad kund
    Kontakten med Jörgen har varit mycket bra från början av vår kontakt och hela vägen genom försäljningen av fastigheten. Han har varit lätt att nå och har alltid varit hjälpsam och vänlig.
  • Gertrud Birgitta P
    2022-08-19 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt med Sara Johansson. Hon har gjort mycket, mer än förväntat, för att underlätta min flytt till nytt boende. Dessutom har hon ett väldigt trevligt sätt.
    2022-08-16 Verifierad kund
    Niklas visade ett mycket proffsigt bemötande och påläst om ärendet. All kommunikation mellan säljare-köpare och mäklare fungerade mycket bra.
    Rekommenderar Niklas som mäklare hos Svensk fastigheter .
    Stort tack för ditt fina Reco Åsa! Önskar er stort lycka till i er nya lägenhet! Niklas Cannon
    • Centrum
    2022-08-13 Verifierad kund
    Vi fick det vi förväntade oss, proffsigt och trevligt bemötande. Bra och snabb återkoppling, vi är mycket nöjda!
    2022-08-11 Verifierad kund
    Har sålt min bostadsrätt med Sara som varit en mycket engagerad och kunnig mäklare. Trevligt bemötande, informativ och bra kommunikation genom hela försäljningen.
    Hela tiden snabb återkoppling.
    Jag kan verkligen ge Sara mina allra bästa rekommendationer.
    2022-08-10 Verifierad kund
    Mycket bra service och trevligt bemötande!
    2022-08-10 Verifierad kund
    Med kontakt för försäljning och köp av tre olika fastigheter var Niklas absolut den proffsigaste! Vi är mycket nöjda med försäljningens mäklare!
    Hej Mia! Jag tackar ödmjukast för ditt fina omdöme, roligt att höra! Jag önskar er lycka till med framtida projekt. Niklas Cannon
  • köpte sitt hus med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2022-08-10 Verifierad kund
    Ett mkt trevligt bemötande. Mkt saklig i svar på frågor.
    En mkt hjälpsam mäklare.
    Stort tack för ditt Reco Thomas! Bara glad att kunna stå till tjänst och svara på era frågor. Önskar er stort lycka till med ert nya hus! Niklas Cannon
    2022-08-09 Verifierad kund
    Väldigt professionnel och bra service genomgående under hela processen. Rekommenderas!
    Stort tack för trevlig Reco Musa! Kul att kunna stå till tjänst. Niklas Cannon
    2022-08-08 Verifierad kund
    Blev bemött positivt och bra.
    Hade inga direkta förväntningar men Niklas visade runt i husets viktigaste utrymmen och inte bara lägenheten. Som förråd, garaget, återvinningen och olika gårdsingångar som gör att det blir enkelt komma ihåg var olika utrymmen är belägna på tillträdesdagen.
    Tror att ovanstående sammanfattning täcker.
    Jag tackar ödmjukast för ditt trevliga omdöme Kent. Övertygad om att du kommer trivas bra i lägenheten och i Halmstad! Niklas Cannon
    2022-08-05 Verifierad kund
    Trevlig och duktig , bryr sig om alla parter
    Stort tack för ditt Reco Marianne! Önskar er stort lycka till med ert nya hus! Niklas Cannon
    2022-08-05 Verifierad kund
    Niklas är professionell, saklig och trevlig. Han får arbetet gjort snabbt och med hjärta.
    Jag kommer inte ihåg vilka förväntningar jag hade i början av processen men som det har varit och gått, så ska det kännas.
    Stort tack för ditt trevliga Reco Johan! Tycker vårt samarbete har fungerat mycket bra. Jag önskar er lycka till framöver! Niklas Cannon
    2022-07-31 Verifierad kund
    Niklas var den som på ett proffsigt sätt hjälpte mig och min sambo både före, under och efter vårt lägenhetsköp. Han har bistått med svar på frågor som har rört alltifrån praktiska angelägenheter som teoretiska och juridiska. En hjälpsam själ i djungeln som är bostadsmarknaden gjorde att denna förstagångsköparen kunde känna sig trygg. Skulle varmt rekommendera Niklas till er alla och jag hoppas han finns tillgänglig igen om vi skulle behöva en mäklare i framtiden.
    Hej Filip!
    Vill börja med att tacka för ditt fina Reco. Som förstagångsköpare förstår jag att ni har många frågor och funderingar, så extra roligt att känna att jag har kunnat besvara frågorna. Ni är varmt välkomna att kontakta mig när som helst igen! Lycka till med ert nya boende!
    2022-07-29 Verifierad kund
    Trevlig smidig å effektiv. Rekommenderar
    Stort tack för ett gott samarbete Anders! Niklas Cannon
    2022-07-29 Verifierad kund
    Trevligt och kompetent bemötande. Gott tålamod..
    Stort tack för ditt trevliga Reco Lennart! Niklas Cannon
  • sålde sin bostad med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Gullbrandstorp
    2022-07-26 Verifierad kund
    Niclas är en trevlig och engagerad person som på ett bra sett förklarade inför försäljningen hur processen gick till för oss okunniga.

Våra förväntningar var stora vilket Niclas inte hade svårt att matcha genom egen och sina kollegers kompetens.

Inför visning fick vi bra information kring förberedelser och efter bra sammanfattning och återkoppling hur det gått.

Niclas är ambitiös och lägger stort engagemang i sitt arbete, vilket gör att vi rekommenderar honom det varmaste.
    Jag tackar ödmjukast för det fina omdömet Torbjörn! Vårt samarbete har fungerat mycket bra under hela processen och jag är glad att jag levde upp till era förväntningar! Jag önskar er lycka till med framtida projekt. Niklas Cannon
    • Frennarp
    2022-07-22 Verifierad kund
    Bra bemött, snabb återkoppling, ingav trygghet
    2022-07-21 Verifierad kund
    Niklas var lyhörd och tillmötesgående. Han dubbelkollade t.om de detaljfrågor som ställdes.
    Stort tack för ditt fina omdöme Hugo! Kul att du upplevde att du fick svar på alla dina frågor. Önskar dig stort lycka till med studier och ditt nya boende! Niklas Cannon
    • Frennarp
    2022-07-19 Verifierad kund
    Ärlig och genuin.
    Trevligt bemötande från första minuten.
    Bra kommunikation.
    Bara positivt att säga om Sara
  • köpte sin bostad med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Gullbrandstorp
    2022-07-16 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och snabb i att återkomma. 5 av 5.
    Hej Lotta!
    Stort tack för trevligt Reco! Önskar er lycka till med er fantastiska gård.
    Niklas Cannon
  • sålde sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Vallås
    2022-07-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från början , var snabb att ge information om vad som hände, snabbt genomförande av foto och visningar. Informerade utmärkt om försäljningen och att man skulle få hans hjälp med banken.
    Hela försäljningen har gått snabbt och föredömligt, är bara positiv till allt.
    Hej Curt! Stort tack för det fina omdömet. Det tar jag med mig hela semestern : ) Ha en fin sommar, så hörs vi snart igen! Hls Pugh. Pugh Rengensjö
    2022-07-13 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig och svarar snabbt. Väldigt bra bemötande.
    Stort tack för ditt Reco Welat! Önskar dig lycka till framöver! Niklas Cannon
    • Getinge
    2022-07-05 Verifierad kund
    Vi var mycket nöjd kompet och saklig.
    Fint bemötande,
    Han har gjort allt i försäljningen vilket passade mej perfekt
    Sammanfattningen är perfekt
    Hej Birgitta! Det har varit riktigt trevligt att samarbeta med dig. Tack för det såhär långt. Jag hör av mig efter sommaren för slutförandet : ) Hoppas du får en riktigt fin sommar! Pugh Rengensjö
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi har haft nöjet att både köpa och sälja med Niklas som mäklare.
    Båda gångerna har vi varit nöjda med hur Niklas har agerat, svarat på frågor snabbt och hans proffsiga och ödmjuka sätt gör att vi
    varmt rekommendera Niklas för kommande affärer.
    Stort tack för ert fina omdöme Jonny! Försöker alltid vara tillgänglig och återkoppla snabbt till mina kunder och känns bra att ni upplevt det så. Jag önskar er stort lycka till framöver! Niklas Cannon
  • köpte sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2022-06-30 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, serviceinriktad, bra på att återkoppla och gav ett öppet och ärligt intryck. Lagom "på" och inte för mycket sälj. Som köpare känns det bättre och att man får möjlighet att skapa sig ett eget intryck av bostaden.
    Tack själv Angelica! Ha en härlig sommar så ses vi snart igen.
    Hls Pugh.
    Pugh Rengensjö
    Trevlig, saklig.
    Kunnig och trevlig.
    Tusen tack Patrik!
    Kanonfint hus ni köpt och hoppas att ni kommer att stormtrivas!
    Hls Pugh.
    Pugh Rengensjö
    2022-06-27 Verifierad kund
    Trevlig och lugn person som hanterade våra frågor bra.
    Ser fram emot att möta Niklas när vi övertar nycklarna.
    Hej Arne!
    Tack för ditt Reco. Roligt att vi fick ihop en snabb och smidig affär till slut! Vi ses på tillträdet!
    • Söndrum/Bergsgård
    2022-06-25 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Förklarade processen på ett lättfattligt sätt. Gjorde en säljbroschyr som var mycket beskrivande och tog fram det positiva med vårt hus.
    Väldigt bra på att återkoppla under hela säljprocessen.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Niklas Cannon har på ett effektivt, noggrannt och trevligt sätt hjälpt mig med min fastighetsförsäljning. Han har varit professionell, hjälpsam och lyhörd för mina önskemål, agerat snabbt när kund anmälde intresse och genomförde affären till båda parters belåtenhet. Jag rekommenderar Niklas och kommer tveklöst anlita honom igen om det blir fler fastighetsaffärer
    Jag tackar ödmjukast för ditt trevliga omdöme Stefan. Det har varit ett sant nöje att samarbeta med dig genom hela förmedlingen. Jag försöker alltid skräddarsy mina förmedlingar efter kunders önskemål och det gläder mig att jag verkar levt upp till dina förväntningar! Niklas Cannon
    • Kvibille
    2022-06-22 Verifierad kund
    Niklas är tillgänglig och trevlig!
    Stort tack för ditt Reco Jessica! Önskar er lycka till i ert nya boende! Niklas Cannon
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Centrum/Öster
    2022-06-20 Verifierad kund
    Mycket gott bemötande av Jörgen, proffsig visning av lägenheten samt tog han sig tiden att fråga säljaren extra frågor jag hade om lägenheten. Kändes som ett väldigt trygg köp speciellt för mig som köper bostad första gången.

Toppbetyg från min sida, mycket bra!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Centrum/Öster
    2022-06-20 Verifierad kund
    Jörgen är jättebra! Han svarar på alla möjliga och omöjliga frågor man har så att man känner sig trygg genom hela affären. Han är tydlig och rak vilket gör allt mycket lättare. Han har sålt fastigheter åt oss förut och skulle vi sälja igen hade vi självklart bett Jörgen!