Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Skolgatan 2, 302 32 Halmstad — Visa karta

Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges äldsta mäklarkedja. Vi grundades 1937. Idag är vi 1200 mäklare på över 200 orter runt om i Sverige. I Halmstad har vi funnits sedan tidigt 80-tal och vi är idag 11 medarbetare.

Vi förmedlar, villor, fritidshus, tomter, gårdar, skog och bostadsrätter. Vi jobbar dessutom med nyproduktion och kommersiella fastigheter.

Vi brinner för att göra bra affärer med våra köpare och säljare och för att överträffa deras förväntningar. Gå gärna in här på Reco.se och berätta vad du tycker.
Mån-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-16:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 227 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

• 2019-10-22

Carita D skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Försäljning av tomt. Proffsig hantering och vänligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-22

Britt Valborg G skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi sålde en villa och jag tog in flera mäklare, vi valde Karin för att hon kändes seriös och kunnig. Det visade sig att hon levde upp till detta med. Jag känner mig mycket nöjd både med firman och deras upplägg men mest med Karin. Hon förklarade hur det går till och informerade hela tiden, vad som händer och vad för kostnader jag behövde ta ställning till. Läs mer
    2019-10-23 Karin I svarar Britt Valborg G
    Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa er och för det jättefina omdömet. Ta hand om er! Kram Karin

Ulla M skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Har sålt en fastighet. Har fått bra hjälp av mäklaren och förväntar hjälp att få tag på en lägenhet som vi kommit överens om. Läs mer

Hanna M skrev om Linnéa Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har köpt ett nyproduktionshus och fick väldigt bra hjälp av vår mäklare Linnéa.
    Snabb med svar och väldigt hjälpsam Läs mer
  • Linnéa N

2019-10-22

Linnéa N skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Fantastisk mäklare, kunnig, engagerad! Läs mer
  • 2019-10-22

Kristoffer T skrev om Linnéa Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare. Supernöjd! Läs mer

Marie S skrev om Linnéa Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Inte engagerd, får gå eunt själv.
    Ej kunnig Läs mer

Frida O skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    En mycket kunnig mäklare som med sin långa erfarenhet gav mig en stor trygghet i min lägenhetsförsäljning. Läs mer
    2019-10-22 Karin I svarar Frida O
    Tack Frida vad glad jag blir!
    Stort lycka till i ert nya boende och liv!
    Kram Karin
  • 2019-10-21

Jens K skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Pugh hjälpte oss att sälja vårt fritidshus i Haverdal.

Vi hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare! Pugh är professionell, kunnig och trevlig - en mycket duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-10-20

Michelle N skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Proffsig mäklare som etablerade en känsla av trygghet och förtroende vid vårt husköp. Läs mer
    2019-10-21 Henrik H svarar Michelle N
    Hej Michelle, kul att höra ifrån er och hoppas ni har det bra i ert nyinköpta hus. Tack för rekommendation och att ni uppskattar mitt arbetsätt. Mvh Henrik Hansson
  • 2019-10-19

Andreea Cristina G skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har köpt hus i Halmstad.
    Mäklaren var trevlig och vi hade bra kontakt. Fick bra information och hjälp under hela processen och även när vi skulle skriva kontrakt då det var första gången för oss.
    Rekommenderas! Läs mer
    2019-10-21 Henrik H svarar Andreea Cristina G
    Tack Andreea! Hoppas ni trivs i området och i ert nya hus. Bra att ni upplevde att hela säljprocessen upplevdes bra och att ni fick rätt guidning. Stort tack för att ni tog er tid att svara. Med vänliga hälsningar Henrik Hansson Svenskfast
  • 2019-10-19

Lennart K skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt vår bostad.
    Vår mäklare gjorde ett proffsigt och ett uttmärkt jobb . Läs mer
  • 2019-10-18

Gunnel K skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket proffsig och seriös mäklare. Han har skött allting perfekt. Humor har han med. Läs mer
    2019-10-18 Henrik H svarar Gunnel K
    Tack för de fina orden Gunnel och för att du uppskattar min humor :) Bästa hälsningar Henrik Hansson
  • 2019-10-17

Jonas A skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålde en villa. Henrik var fantastiskt professionell i sitt sätt att möta både oss och köparen. En försäljning gör man ganska få gånger i sitt liv och då vill man att allt ska gå rätt till, Henriks engagemang och tydlighet gjorde hela processen väldigt enkel. Läs mer
    2019-10-18 Henrik H svarar Jonas A
    Hej Jonas! Stort tack för förtroendet och för att ni uppskattar mitt arbetssätt. Vi hörs framöver och toppen att ni tog er tid att svara. Bästa hälsningar Henrik Hansson
  • 2019-09-25

Kushtrim B skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Rekomenderar Karin starkt! Driven och mycket engagerad mäklare.
    Hon sålde våran lägenhet för mycket mera än vad vi hade förväntat oss. Om det är någon mäklare man ska anlita så är det Karin Isaksson, ingen snack om saken.
    Tusen tack Karin!
    Med vänlig hälsning
    Kushtrim Bala & Adelina Berisha Läs mer
    2019-09-26 Karin Isaksson svarar Kushtrim B
    Så otroligt glad för ert fina omdöme. Det var jättekul att våra vägar möttes igen. Stort lycka till! Kram Karin
  • 2019-09-22

Ingela S skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köp av villa Junivägen 14 Halmstad.
    Vi har fått ett mycket trevligt och kunnigt bemötande. Mäklaren har varit lättillgänglig och snabbt svarat på våra frågor. Kommunikationen mellan säljare och köpare har han skött på ett utmärkt sätt. Han har tillvaratagit båda parters intressen och fått till stånd en bra uppgörelse.
    Ingela och Torgny Svad Läs mer
    2019-09-23 Henrik H svarar Ingela S
    Tack - Det är så jag vill bli förknippad där kommunikationen mellan parterna upplevs bra. Vi hörs framöver och tack för att ni tog er tid att svara. Med vänliga hälsningar Henrik Hansson Svenskfast
  • 2019-09-19

Jasmin M skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har sålt varan lägenhet med hjälp av den bästa mäklare i Halmstad . Kunig, professionell, trevlig, helt enkelt Karin är bästa av alla mäklare som vi har träffat . Läs mer
    2019-09-20 Karin Isaksson svarar Jasmin M
    Glad att jag har fått ha er som kunder :) Nu hoppas jag ni ska stortrivas i ert nya hem. Stort TACK! Kram Karin
  • 2019-09-15

Martin S skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt hus.
    Proffisionelt bemötande.
    Gjorde ett bra jobb & tog hand om oss.
    Mycket nöjd med mäklarna i Hstd som samarbetar iom att vi köper en lgh genom dom också. Läs mer
  • 2019-09-06

Safeta M skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi är jättenöjd med Karin mäklare hon är jätteduktig och trevlig 😀😀😀😀. Läs mer
    2019-09-09 Karin I svarar Safeta M
    Det var jättekul att få hjälpa er till nästa boende. Stort tack!!!! Kram Karin
  • 2019-09-05

Oliver A skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Lägenhet. Halmstad. Trevlig, flexibel och kunnig. Läs mer
    2019-09-05 Mikael N svarar Oliver A
    Tack Oliver, Kul att vi hittade din drömbostad! En fantastiskt trevlig lägenhet som kommer passa dig perfekt!
  • 2019-09-04

Alexander P skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpt radhus i Halmstad.
    Proffsigt. Trevligt bemötande.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2019-09-05 Henrik H svarar Alexander P
    Tack för rekommendationen och att du tog dig tid och svara. Vi hörs framöver, bästa hälsningar Henrik
  • 2019-09-02

Marie R skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har sålt en 1:a som vi fick god hjälp med att sälja. Vi blev väl bemötta och hade fortlöpande kontakt med Anders. Mycket genom sms. De frågor vi ställde fick vi snabba svar på.

Vi upplevde att Anders hade full koll på vad som förväntades av honom.
    Vi hade ett gott samarbete. Läs mer
  • 2019-09-01

Lotta S skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag köpte min bostad genom Karin och det kändes bra att anlita Karin när livet tog en ny vändning och det blev dags att sälja. Det har känts tryggt att Karin har lång erfarenhet i sitt yrke. Karin har under hela processen varit tillgänglig och med ett gott bemötande väglett, diskuterat, svarat på frågor och återkopplat. Karin har även varit behjälplig med vissa iordningställande åtgärder vid visningarna, vilket underlättade mycket eftersom jag var bortrest. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med Karins arbete. Läs mer
    2019-09-02 Karin I svarar Lotta S
    Så kul att våra vägar möttes igen! Stort tack för att jag fick förtroendet. Kram Karin
  • 2019-08-23

Mats P skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mäklaren skötte sig utmärkt. Snabb försäljning, bra uppföljning. Läs mer
  • 2019-08-23

Joakim O skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi köpte hus. Snabbt och smidigt från visning till kontraktet var påskrivet. Läs mer
    2019-08-23 Henrik H svarar Joakim O
    Hej Joakim! Tack för att du har tagit tid att svara och Stort GRATTIS till din fina bostad och det känns bra att du uppskattar mitt arbetssätt // Henrik
  • 2019-08-22

Catharina S skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Det var en lägenhet som vi fick sälja.
    Mäklaren är en proffs i sin arbete. Organiserade allting från början till slut och jag behövde inte tänka på något alls. Kom in med bra tips varför är det bättre att vänta ett tag med försäljning och när är det bättre att komma igång osv.
    Jag är jätte nöjd. Stort tack till Karin! Läs mer
    2019-08-23 Karin Isaksson svarar Catharina S
    Så roligt! Stort tack för det fina omdömet! Kram Karin
  • 2019-08-20

Felicia W skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har sålt en bostadsrätt på Nissastrand i Halmstad. Jag fick rekommendationer om att sälja med Anders Wall.

Han är otroligt kunnig, påläst och engagerad. Väldigt professionell och mån om att både säljare och köpare ska bli nöjda.

Jag rekommenderar honom till alla som går i köp- och säljtankar. Jag kommer absolut anlita honom för framtida försäljningar. Jag är supernöjd. Läs mer
  • 2019-08-13

Ann-Christine G skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    * Bostadsrätt
    * Jag blev väl bemött och mäklaren var lyhörd för mina behov och frågor
    * Jag hade förväntningar på väl bemötande, intresse och öppenhet. Det tror jag jag fick.

Mäklaren var tillmötesgående ang. tider mm. Läs mer
  • 2019-08-09

Mirza P skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt en tvåa i Halmstad. Jörgen har med största engagemang gjort för att få till en snabb och lyckad försäljning dessutom rekord i föreningen!

Kommunikationen har genom hela processen vart tydlig och rak.

Jag kan efter detta starkt rekommendera Jörgen till era uppdrag. Läs mer
  • 2019-07-06

Torbjörn M skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Pålitlig, genuin och trygg. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-08-23 Henrik H svarar Torbjörn M
    Hej Torbjörn! Tack själva för en trevlig kontakt och att du uppskattar mitt arbetssätt. Mvh Henrik
  • 2019-07-06

Viktor Carl-Johan J skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Anders Nilsson Wall är professionell, trevlig och ödmjuk. Kändes bra från första möte till sista. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-02

Tobias P skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    snabb återkoppling, bra service Läs mer
    2019-07-03 Pugh R svarar Tobias P
    Hej Tobias! Tack för din återkoppling. Hoppas ni får en härlig sommar i huset!
  • 2019-06-30

Kjell M skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag rekommenderar Karin Isaksson för effektiv kommunikation och beskrivning av min bostadsrätt dessutom lättsamt och trevligt bemötande MVH Kjell Malmberg Läs mer
    2019-08-05 Karin Isaksson svarar Kjell M
    Så roligt att få ha samarbetat ännu en gång Kjell! Stort tack för det och stort tack för den fina rekommendationen! Kram Karin
  • 2019-06-29

Brita N skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt sommarstuga. Nöjd med mäklaren, som uppträtt professionellt. Läs mer
  • 2019-06-28

Dick J skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har köpt ett fritidshus .
    Vi blev positivt bemött av mäklaren så vi har bara en gott betyg att ge av hela affären
    Dick o Annika Johansson Läs mer
  • 2019-06-28

Annika A skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt bostad ! Fantastiskt bemötande av en mycket proffsig mäklare.Han kändes lugn och pålitlig . Han upplevdes ärlig.seriös fanns alltid tillgänglig när jag behövde fråga något .Han var verkligen toppen !! Läs mer
    2019-06-28 Henrik H svarar Annika A
    Tack själv Annika för en trevlig kontakt och att du uppskatt mitt arbetsätt. Vi hörs framöver Mvh Henrik Hansson Svenskfast
  • 2019-06-25

Peter N skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket bra status uppdatering till oss som säljare.
    Bra känsla vid kontakt och bra utfört uppdrag. Läs mer
    2019-06-26 Karin Isaksson svarar Peter N
    Stort tack för ett jättefint omdöme! Skön sommar tills vi ses! kram Karin
  • Tatiana O

2019-06-25

Tatiana O skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har sålt min bostad i Båstad. Vi var väl bemötta och mäklaren jobbade snabbt och säkert och beskrivningen var väl skött med hjälp av inredningsdesigner och fotograf. Mina förväntningar var att jag skulle fått mer betalt, men jag är likväl nöjd Läs mer
    2019-06-25 Mikael N svarar Tatiana O
    Tack för ditt fina omdöme Tatiana ! Kul att du är nöjd,trots att vi inte nådde hela vägen fram denna gången.
  • 2019-06-24

Micke G skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Högsta betyg för trevlig och grundlig visning och god kontakt samt smidig budgivningsprocess. Full pott! Läs mer
  • 2019-06-14

Kent B skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt en sommarstuga

Blev bra bemött

Hade höga förväntningar som vår mäklare Karin klart levde upp till.

Eftersom vi bor långt ifrån stugan som skulle säljas var vi tvungen att känna förtroende för vår mäklare att vi kunde lite på det som skulle göras. På det sättet är vi väldigt nöjda på det sättet som hela processen har genomförts.

Kan klart rekomendera vår mäklare Karin om ni ska sälja ett objekt. Läs mer
    2019-06-17 Karin I svarar Kent B
    Stort tack för rekommendationen och förtroendet!! Önskar er en riktigt härlig sommar! Kram Karin
  • 2019-06-02

Tilda P skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Har köpt ett äldre hus.
    Mäklaren var väldigt professionell redan på visningen och bemötte oss väldigt bra och fick oss att känna oss trygga under hela budgivningen och speciellt när vi skulle skriva kontraktet då det var första gången. Läs mer
  • 2019-06-02

Jörgen N skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag sålde min villa och kan varmt rekommendera Karin som mäklare. Mycket bra och hjälpsamt bemötande! Läs mer
    2019-06-03 Karin Isaksson svarar Jörgen N
    Ett strålande samarbete! Stort tack Jörgen!!! Kram Karin
  • 2019-05-28

Christer L skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    En mäklare som verkligen kan sitt jobb. Man känner att man kan sitta lugnt i båten. Tar sig tid o redogör för sina egna planer gällande försäljningen o förtydligar för oss som ska sälja huset hur allt fungerar. Helt enkelt topp. En mäklare jag helt klart rekommenderar till kollegor. Läs mer
    2019-05-29 Karin Isaksson svarar Christer L
    Ditt omdöme betyder väldigt mycket för mig, Stort tack Christer! Kram Karin
  • Killian G

2019-05-24

Killian G skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Klockren mäklare. Hårt arbetande och vi hade bra kontakt under hela resa. Rekommenderas! Läs mer
  • Per F

2019-05-19

Per F skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålde en villa efter att ha levt i den i 20 år. Fick genast förtroende pga det lugn och sakliga förklaringar jag fick på alla mina funderingar och frågor. Kändes som någon som lyssnade och förverkligade våra önskningar. Kunnig och lagom mycket säljare. Kunde inte varit bättre. Läs mer
    2019-05-19 Mikael N svarar Per F
    Stort tack Per för ditt fina omdöme! Kul att få hjälpa er på vägen till nya utmaningar!
  • 2019-04-28

Jan A skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi köpte en villa med hjälp av Anders. Vi fick jättebra bemötande, väldig professionel och hjälpsam mäklare, hela processen gick smidigt och snabbt och vi är mer än nöjda med resultatet. Skulle starkt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling! Läs mer
  • Damir B

2019-03-25

Damir B skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    En trevlig och korrekt mäklare som lägger mycket tid och möda på att säljaren får bästa möjliga resultat. Ringer ofta för att säkerställa med säljaren så det inte blir fel. Högsta betyg för Jörgen för hans engagemang i affären.😊 Läs mer
  • Tishco D

2019-03-23

Tishco D skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hej för svensk fastighetsförmedling och jorgen Ivarsson mycket mycket trevlig säljare o känns väldigt säkert o trevlig man gjort affär med honom första gångar träffade honom utan för huset som jag köpt nu första presentation känns man kände honom länge väldigt trevlig o snäll jag o min familj tackar honom för allt hjälp Läs mer
  • 2019-03-20

Kristian A skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Tryggt intryck vilket kändes bra vid ett så viktigt köp som hus. Läs mer
    2019-03-20 Henrik H svarar Kristian A
    Känns bra att du uppskattar mitt arbetssätt Kristian. Tack för att du har tagit dig tid att svara och Stort GRATTIS till din fina bostad. // Henrik
  • Anna J

2019-03-19

Anna J skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jörgen har sålt vårt hus på Gustavsfält.
    Vi har fått mycket trevligt bemötande och haft bra kontakt med uppdateringar hele vägen från start till slut med försäljningen. Läs mer

Skolgatan 2, 302 32 Halmstad