Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Skolgatan 2, 302 32 Halmstad — Visa karta

Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges äldsta mäklarkedja. Vi grundades 1937. Idag är vi 1200 mäklare på över 200 orter runt om i Sverige. I Halmstad har vi funnits sedan tidigt 80-tal och vi är idag 11 medarbetare.

Vi förmedlar, villor, fritidshus, tomter, gårdar, skog och bostadsrätter. Vi jobbar dessutom med nyproduktion och kommersiella fastigheter.

Vi brinner för att göra bra affärer med våra köpare och säljare och för att överträffa deras förväntningar. Gå gärna in här på Reco.se och berätta vad du tycker.

Läs vad 335 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

• 2020-11-25

Patrik S skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Har köpt en brf och Anders har genomfört affären på ett professionellt sätt. Läs mer
  • 2020-11-22

Hanna T skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpte villa, snabba svar som man vill ha som köpare och väldigt trevlig! Läs mer
  • 2020-11-21

Eva A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har köpt en bostadsrätt med Karin som mäklare. Hela processen har fungerat smidigt. Vi har kännt oss trygga med henne. Hon är kunnig och professionell. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-11-23 Karin I svarar Eva A
    Stort tack för det jättefina omdömet! Stort grattis till ert nya hem! Kram Karin
  • 2020-11-20

Suad T skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jörgen hjälpte oss att sälja vårt hus och det gick på bara ett par timmar.
    Han är även en bra lyssnare....rekommenderar honom starkt och hoppas på fler affärer ned honom fram över. Läs mer
  • 2020-11-12

Matilda L skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Hon ingav förtroende och erfarenhet och var lätt att ha att göra med. Vänligt och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-11-12 Karin I svarar Matilda L
    Tusen tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er! Jag hoppas ni ska stortrivas i ert nya hem :) Tack och kram! Karin
  • 2020-11-09

Julia H skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har köpt vårat sommarhus av Pugh.
    Vi har bara positiva intryck av honom!
    Vi hade kanske inga förväntningar, det här gick väldigt fort, men vi är nöjda med den här resan! Och vi längtar tills vi får vårt hem :-) Läs mer
  • 2020-11-08

Sven-olof E skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag var bara behjälplig när dottern och mågen köpte ett hus. Pugh skötte det på ett mycket bra sätt!
    Sven-Olof Läs mer
    2020-11-09 Pugh R svarar Sven-olof E
    Tusen tack Sven-Olof!
    Ni har verkligen valt rätt område för ert nya sommarhem ; )
    Vi hörs och ses!
  • 2020-11-06

Björn G skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Pugh hjälpte oss att sälja vårt hus i Frösakull.
    Några ord som beskriver honom: Bra lyssnare, ödmjuk inställning, kunnig och tydlig, välbalanserade åsikter och en mycket behaglig person att jobba med.
    Försäljningen var mycket framgångsrik, och smärtfri.
    Vi är oerhört nöjda med Pugh som vår mäklare. Läs mer
    2020-11-09 Pugh R svarar Björn G
    Hej Björn!
    Tack för ett mycket trevligt samarbete och lycka till med nya huset.
    Hls Pugh.
  • 2020-11-05

Willy Georg W skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin ger ett stabilt intryck av lugn och trygghet. I sin yrkesroll är hon kunnig och engagerad. Hon har också, för kunden, ett vinnande sätt. Kan rekommenderas.
    Willy W Läs mer
    2020-11-06 Karin I svarar Willy Georg W
    Så glad för era fina ord! Stort tack för ett roligt samarbete! Tack och kram Karin
  • 2020-10-30

Januz S skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Har köpt bostad
    Vi har blivit väldig bra bemött
    Mina förväntningar mäklaren levde upptill dem Läs mer
  • 2020-10-30

Patrik N skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Fritidshus. Bra bemötande och engagemang utöver det förväntade. Läs mer
    2020-11-02 Karin I svarar Patrik N
    Vad roligt. Grattis till ert fina fritidshus. Jag hoppas ni får många härliga somrar framöver! Tack och kram! Karin
  • 2020-10-21

Kerstin A skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag sålde en bostadsrätt.
    Jag har blivit bemött på ett utmärkt sätt. Det kändes både lite personligt samtidigt som det var mycket professionellt. Behövde aldrig undra utan blev välinformerad under hela processen.
    Jag kommer att rekommendera Pugh till mina vänner om dom ska göra fastighetsaffärer. Läs mer
    2020-11-09 Pugh R svarar Kerstin A
    Tack Kerstin!
    Det var ett nöje att samarbeta med dig!
    Kul att det gick så bra.
    Hls Pugh.
  • 2020-10-21

Marianne S skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Fritidsboende

Finns inget att klaga på utan allt har fungerat perfekt och vi har blivit väl bemötta.

Henrik är supertrevlig och kunnig mäklare. Läs mer
    2020-11-19 Henrik H svarar Marianne S
    Stort tack Marianne att du tog dig tid att svara och för de fina orden. Hoppas ni kommer trivas i Halmstad. Lycka till // Henrik
  • 2020-10-18

Pontus W skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har sålt enplanshus i Harplinge utanför Halmstad. Henrik inger ett bra förtroende för både säljare och köpare och lever upp till det förtroendet över tid.
    Rekommenderar Henrik till både säljare och köpare av bostad.
    Pontus W Läs mer
    2020-10-21 Henrik H svarar Pontus W
    Tack Pontus och Jennie! Alltid kul att hjälpa er till en lyckad bostadsaffär. Ert hus är sålt med Varudeklarerat besiktning/försäkring inkl. energi och vattenprov och detta underlättar helt klart för köparen att ta ett enklare och beslut. Mvh Henrik Hansson
    Henrik H
  • 2020-10-18

Paulina P skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi köpte nyligen ett hus. Henrik Hansson är en mycket kontaktperson som kunde förbereda alla nödvändiga saker för en given transaktion. Allt har förklarats för oss. Naturligtvis är detta en mäklare som är värt att rekommendera. Om jag behöver en mäklare i framtiden hoppas jag att vi kommer att arbeta tillsammans. Läs mer
    2020-10-21 Henrik H svarar Paulina P

Mvh Henrik Hansson
  • Görel S

2020-10-17

Görel S skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag sålde ett småhus med hjälp av Henrik som var mycket trevlig och skötte sitt uppdrag med största engagemang. Han gav tydlig och bra information och var snabb med att informera vid budgivningen.

Mvh/Görel Silenhag Läs mer
    2020-10-21 Henrik H svarar Görel S
    Stort tack Görel och för att du tog dig tid att svara. Vi hörs framöver. Bästa hälsningar // Henrik Hansson
  • 2020-10-17

Matilda L skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har köpt ett hus med Henrik som mäklare. Ett professionellt och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-11-19 Henrik H svarar Matilda L
    Stort tack Matilda och för att du tog dig tid att svara. Vi hörs framöver. Bästa hälsningar // Henrik Hansson
  • 2020-10-12

Kristoffer E skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi sålde precis vårt hus med Pugh. Otroligt bra upplevelse och ett proffsigt bemötande från start till slut. Kan varmt rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling Halmstad. Läs mer
    2020-11-09 Pugh R svarar Kristoffer E
    Hej Kristoffer!
    Tack själv för ett gott samarbete och ert stora engagemang. Lycka till med nya stället : )
    Hls Pugh
  • 2020-10-06

Amir D skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Anders sålde vår bostadsrätt och vi kunde inte ha valt en bättre mäklare. Anders är trevlig, har höga ambitioner och återkopplar mycket bra. Läs mer
  • 2020-10-05

Teolina J skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Precis som man ska vara som mäklare! Trevlig, tillmötesgående, enkelt att få tag i och kunnig. Super nöjd! Läs mer
  • 2020-10-04

Henrik T skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Allting utmärktAllting utmärktAllting utmärktAllting utmärktAllting utmärktAllting utmärktAllting utmärktAllting utmärkt Läs mer
  • 2020-10-04

Srbislav S skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har köpt en lägenhet, han bemötte oss på det bästa sättet. Med andra ord så var han jättebra Läs mer
    2020-10-05 Henrik H svarar Srbislav S
    Tack själva för en mycket trevlig kontakt, vi hörs framöver / Henrik
  • 2020-10-02

Joakim E skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Seriös, trevlig och kompetent. Läs mer
  • 2020-10-02

Ahmad E skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Anders har varit riktigt behjälplig i försäljningen av vår bostadsrätt. Han är riktigt kunnig och fanns alltid till hands när vi hade frågor och funderingar! Vill ni ha en riktigt engagerad mäklare så är Anders rätt person för jobbet! Han var även behjälplig vid köpet av vår nya bostad! Läs mer
  • 2020-09-23

David L skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Pugh är professionell i allt han gör. Vi fick från första stund en mycket bra bild av honom som bestod under hela försäljningsprocessen. Vi upplever honom som mycket engagerad, påläst och trevlig och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-09-13

Robert L skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpt ett hus med Pugh som mäklare.

Mycket professionell och utstrålade både kompetens och trygghet. Bra kommunikation och alltid tillgänglig. Sammantaget en mycket bra upplevelse, skulle absolut rekommendera Pugh vid försäljning framöver. Läs mer
    2020-09-14 Pugh R svarar Robert L
    Tack Robert! Det var ett nöje att göra affär med er som köpare. Hoppas ni får mycket nöje med huset framöver!
  • 2020-09-10

Mona L skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Har köpt ett fritidshus. Henrik var mycket påläst om bostaden och gav ett seriöst intryck.
    Visade att han brydde sig om både köpare och säljare. Kändes inte som att han bara var där för att tjäna pengar utan verkligen tycker att hans jobb är roligt till skillnad från många andra mäklare vi mött i vår jakt på ett fritidshus. Läs mer
    2020-10-05 Henrik H svarar Mona L
    Hej Mona! Bästa rekomendationen man kan få. Det värmer att ni har uppfattat mig på detta sätt och tack för att ni tog er tid att svara. Mvh Henrik Hansson
  • 2020-08-26

Yahya G skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Toppen, trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
    2020-09-14 Pugh R svarar Yahya G
    Hej Yahya!
    Tack för omdömet. Vi ses snart igen : )
  • 2020-08-09

Lars N skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Försäljning av lägenhet.
    Vi är mycket nöjda med Anders. proffsigt bemötande och ordning och reda Läs mer
  • 2020-07-30

Per L skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpt lägenhet
    Mikael löste detta mycket bra. Läs mer
  • 2020-07-19

Karl-oscar W skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi köpte ett fritidshus i Halmstad där Karin Isaksson var mäklare.

Vi upplevde att Karin var hjälpsam under köpprocessen och snabb på att återkoppla vid frågor och funderingar.

Allt fungerade enligt våra förväntningar. Läs mer
    2020-08-10 Karin I svarar Karl-oscar W
    Så kul att höra! Jag hoppas ni har fått njuta av er fina stuga i sommar. Stort tack!! Kram Karin
  • 2020-07-05

Michelle K skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Kunde varit noggrannare med detaljerna i kontraktet. Var mer trevlig än påläst. Läs mer
  • 2020-07-04

Love L skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket bra service, både vid köp och försäljning. Läs mer
  • 2020-06-21

Gun A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt Fritidshus.
    Ett trevligt bemötande.
    Våra förväntningar uppfylldes till fullo.
    Presentationen av objektet var proffsigt genomfört, vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-06-22 Karin I svarar Gun A
    Tack för ett gott och roligt samarbete! Jag önskar er en riktigt skön sommar! Kram Karin
  • 2020-06-21

Eva S skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt bostad, gick fort, gillade Mikael. Läs mer
    2020-06-21 Mikael N svarar Eva S
    Tack Eva! Det var kul att jobba tillsammans med er!
  • 2020-06-15

Erik Ö skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpt lägenhet i centrala Halmstad. Fick ett mycket trevligt bemötande av Henrik. Inget att klaga på. Läs mer
    2020-06-16 Henrik H svarar Erik Ö
    Tack för att du tog dig tid att svara och välkomna till Halmstad :) Trevlig sommar // Henrik
  • 2020-06-09

Kristina H skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin hjälpte oss att sälja vår villa. Det var snabba ryck för vi hade redan köpt en annan bostad. Hon var tydlig i sin kommunikation och lyssnade in hur vi som säljare ville ha saker. Det gillade jag! Läs mer
    2020-06-09 Karin I svarar Kristina H
    Det värmer! Stort tack och kram! Karin

Ulf H skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har både köpt lägenhet och sålt hus med Karin Isaksson som mäklare. Hon har haft ett korrekt bemötande och skött förmedlingen på ett professionellt sätt. Det var lätt att få information och en bra planering inför försäljningen. Läs mer
    2020-06-09 Karin I svarar Ulf H
    Så kul att få samarbeta igen! Stort tack för det fina omdömet och förtroendet! Kram Karin
  • 2020-06-08

Thomas F skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpt hus. Jörgen är den första mäklare som ringt innan visning och frågat om jag har frågor. bra support under hela processen. Läs mer
    2020-06-11 Jörgen I svarar Thomas F
    Kul att du uppskattade mitt engagemang Thomas!
    Hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya boende!
    Ha en riktigt skön och trevlig sommar! /Jörgen

Sofie J skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Henrik är Både kompenent och trygg för oss som köpare. Känner stort förtroende för honom. Läs mer
    2020-06-16 Henrik H svarar Sofie J
    Tack Sofie! Viktigt att ni som köpare känner förtroende och att fastighetsmäklaren leder er rätt. Önskar er en fin sommar. Mvh // Henrik Hansson
  • 2020-06-03

Max T skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Har köpt en 2a i Halmstad. Vi blev respektfullt bemötta av Anders och han svarade på alla frågor som vi hade på kort tids. Anders hade bra tankar vid visningen, budgivningen och kontraktsskrivningen och var förstående för vad vi tänkte. Mycket bra hjälp vid vårt första köp Och vi kan varmt rekommendera honom till andra! Läs mer
  • 2020-06-01

Fredrik J skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har sålt en bostadsrätt och har sedan mitt första möte med Anders haft en klar och tydlig dialog utan några som helst konstigheter. Det har varit lätt och smidigt att diskutera eventuella frågor och funderingar med Anders. Han har varit tydligt och lätt att få tag på vid de tillfällen då jag sökt honom. Han är professionell i det han gör och mina förväntningar har blivit uppfyllda. Jag kan med gott samvete tipsa andra till att ta i kontakt med Anders oavsett om det gäller köp eller försäljning. Läs mer

Nicole A skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    är supernöjd bra och ödmjuk mäklare. snabb kommunikation. Läs mer
    2020-06-05 Henrik H svarar Nicole A
    Tack för att du uppskattar mitt arbete Nicole. Vi ses framöver // Henrik

Adam H skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Väldigt bra bemötande och guidning genom hela processen vid köp av bostadsrätt. Lugn och metodisk vid frågor och undringar under tiden. Läs mer
    2020-06-01 Mikael N svarar Adam H
    Tack Adam! Det var kul och trevligt att ha med er att göra också!Vi hörs och ses!
  • 2020-05-28

Niklas F skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi köpte nyligen ett hus med hjälp av Pugh. Han har varit trevlig och flexibel genom hela processen. Vårt intryck är att han hade god kontakt med både säljare och oss som köpare. Läs mer
    2020-08-26 Pugh R svarar Niklas F
    Hej Niklas! Tack för ditt fina omdöme. Hoppas ni kommer trivas som fisken i ert nya hus 😃
  • 2020-05-26

Tina B skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    En väldigt seriös mäklare som var service minded. Läs mer
    2020-06-05 Henrik H svarar Tina B
    Härligt Tina och kul att du känner dig nöjd med mitt arbete. Önskar dig en fin sommar // Henrik
  • 2020-05-25

Pamela D skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin har på bästa sätt tagit hand om och sålt min stuga.
    Jag bor 60 mil bort så det har varit värdefullt att Karin är på plats i Halmstad men att vi har kunnat hantera allting smidigt på distans. Läs mer
    2020-05-26 Karin I svarar Pamela D
    Stort tack för ditt fina omdöme! Hoppas du ska få många sköna somrar till i Halmstad. Kram Karin
  • 2020-05-15

Monica L skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag skulle rekommendera Mikael. Har köpt lägenhet av honom precis och nu håller vi på att sälja min bostad. Det kändes rätt att ha Mikael som mäklare då jag tycker att han är lugn och professionell person. Håller tummarna att han får sålt min bostad också :) Läs mer
    2020-06-10 Mikael N svarar Monica L
    Superkul att du är nöjd Monica! Nu är vi nästan i hamn!
  • 2020-05-13

Lena S skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vid försäljning av vår fritidsbostad har Karin varit behjälplig på allra bästa sätt och löst problem föredömligt. Läs mer
    2020-05-13 Karin I svarar Lena S
    Så fint Lena! Stort, stort tack! Kram Karin
  • 2020-05-12

Bo E skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har köpt en bostadsrätt där Mikael var mäklaren. Försäljningen var väldigt bra, personlig och proffsigt möte på Fastighetsförmedlingens kontor.

Visningen av lägenheten var också bra. Enkelt att få kontakt med Mikael. Mikael inger förtroende, både personlig och professionell.

Mina förväntningar uppfylldes både vid visning och kundmötet på Fastighetsförmedlingens kontor. Mina förväntning var att Mikael skulle var insatt i objektet och kunna svara på alla frågor. Och det kunde han. Mikael rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-06-10 Mikael N svarar Bo E
    Stort tack Bo! Vi hörs och ses framöver!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte