Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges äldsta mäklarkedja. Vi grundades 1937. Idag är vi 1200 mäklare på över 200 orter runt om i Sverige. I Halmstad har vi funnits sedan tidigt 80-tal och vi är idag 11 medarbetare.

Vi förmedlar, villor, fritidshus, tomter, gårdar, skog och bostadsrätter. Vi jobbar dessutom med nyproduktion och kommersiella fastigheter.

Vi brinner för att göra bra affärer med våra köpare och säljare och för att överträffa deras förväntningar. Gå gärna in här på Reco.se och berätta vad du tycker.

Läs vad 392 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad 2

• Tommy V
    • Centrum Nyatorp
    2021-07-24
    Niklas har extraordinära kvalitéer och jag kan varmt rekommendera honom!
    Det första som slog mig när jag träffade Niklas var hans närvaro och lyhördhet. Som kund känner man sig då trygg och välkomnad.
    Under försäljnings processen höll han mig hela tiden uppdaterad . Han visade prov på en hög service nivå och utifrån det så kan jag varmt rekommendera Niklas.
    Tommy Vidarsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2021-07-23
    Jag har blivit bemött på ett professionell sätt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Centrum Nyatorp
    2021-07-23
    Niklas är oerhört duktig. Han lyssnar in, gör allt för att leva upp till ens förväntningar, han uppdaterar en hela tiden kring försäljningen och är väldigt flexibel. Man kan inte vara mer nöjd med sin försäljning och mäklare. TACK igen Niklas!
    Stort tack för det fina omdömet Josefine! Det var ett nöje att förmedla din fina lägenhet. Det gläder mig att du är nöjd och dina förväntningar är uppnådda. Lycka till med din nya bostad och jobb i Malmö. Allt gott! Niklas Cannon
    2021-07-22
    Niklas är en trevlig och professionell mäklare med ett stort engagemang.

Jag kände mig trygg genom hela försäljningen och kommer bli en återkommande kund.

Rekommenderas!
    Tack för dem fina orden Max. Det är alltid mitt mål att ni som säljare känner er trygga genom hela processen. Lycka till med nya jobbet. Niklas Cannon
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2021-07-22
    Kan sitt jobb och är mycket vänlig.
    Tack för omdömet Andrzej! Lycka till i det nya boendet. Niklas Cannon
    2021-07-21
    Snabb och serviceinriktad!

Ett tips, var påläst kring belåningen per m2 i föreningen:)

Bra genomförd transaktion så här långt!
    Tack för det trevliga omdömet Jan! Niklas Cannon
    • Tylösand
    2021-07-12
    Tydlig, öppen och rak kommunikation genom hela processen
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Söndrum/Albinsro
    2021-07-09
    Kunnig och lätt att få tag i.
    Bra kännedom gällande prisbilden.
    Tack Johan! Kul att kunna stå till tjänst! Vi ses och hörs framöver! Mikael Niwenros
    2021-07-06
    Mycket flexibel och tillmötesgående då jag inte hade möjlighet att gå på uppsatta visningar. Fick först en digital visning och sedan även en extra visning på plats. Sara var och är fortfarande, då övertagande inte ännu skett, mycket trevlig, hjälpsam, positiv person.
  • köpte sin stuga med hjälp av Sara Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2021-07-06
    Bra bemötande. Serviceminded. Trevlig. Gav snabba svar på alla våra frågor.
    2021-07-05
    Vi fick ett proffsigt och trevligt bemötande av Sara. En kompetent och flexibel mäklare med ett leende på läpparna!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2021-07-05
    Proffsig och ordentlig. Koll på läget.
    • Söndrum
    2021-07-01
    Mikael ger ett trevligt och seriöst intryck och är väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Mikael svarar alltid snabbt på mail/sms konversation.
    Mikael har motsvarat våra förväntningar till 100% både när det gäller Parkvägen 2 och försäljningen av vårt nuvarande hus.
    Tack Jes för ditt fina omdöme! Kul att kunna stå till tjänst nu och framåt, samt att ha förmånen och följa med på er resa till det nya boendet! Mikael Niwenros
    2021-06-24
    Mycket bra och proffsigt bemötande, prisbilden på slutpriset stämde väldigt bra med vad Sara kommunicerade vid första kontakten, skulle gärna anlita samma mäklare igen om det blir aktuellt
    //Johan
  • köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2021-06-24
    Lyssnar både på köparen och säljaren.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Getinge
    2021-06-22
    Jörgen är engagerad, saklig och kunnig.
    Vi kan verkligen rekommendera honom.
  • köpte en tomt med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2021-06-19
    Han verkar seriös och vet vad han pratar om, och ett bra bemötande
    Hej Sebastian, Tack för dina omdöme! Vi hörs och ses framöver ! Mikael Niwenros
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Öster
    2021-06-18
    Jag/vi har blivit bemötta på ett mycket bra sätt och med en mycket god service. Mäklaren och mäklar aspiranten Niklas Cannon har gjort mycket bra jobb och våra förväntningar är uppnådda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Centrum/Väster
    2021-06-15
    Vänlig och kunnig, tog hand problem som uppstod
    Tack Hans- Olof! Kul att kunna vara till tjänst! Stort lycka till med inflyttning och planering! Mikael Niwenros
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Centrum/Väster
    2021-06-14
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Mikael Niwenros. Han har haft ett professionellt bemötande från början till slut.
    Vi kommer absolut att rekommendera honom till vänner inför framtida försäljningar.
    Vi är också mycket nöjda med stylist Carina och fotograf Dennis.
    Hej Anna! Tack för ditt fina omdöme och samspel hela vägen! Kul att få vara med på er resa! Jag vet att Carina och Dennis tycker detsamma! Mikael Niwenros
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Centrum/Söder
    2021-06-09
    Vi båda kände lite stress och oro över försäljning av vår lägenhet. Osäkerhet då man inte har erfarenheten av affären och känslan av att många mäklare bara "kränger" lägenheter och har lite taskig attityd.
    Jörgen fick oss att känna lugn och trygghet. Han är ödmjuk, kunnig och hjälpsam. Inga konstigheter. Han ger en känsla av att man känt honom länge och någon man kan lita på. En som genuint vill hjälpa oss i affären och gör det lilla extra.
    Vi är oerhört nöjda med hans arbete med försäljning av denna bostaden och känner inga bekymmer inför kommande köp (nybygge så inflytt hösten 2022).
    2021-06-04
    2:a i centrum, proffsigt bemötande,
    Allt har gått smidigt och snabbt.
    Jättenöjd
    Tack för ditt omdöme och kul att ni är nöjda med mitt jobb. Vi hörs snart igen! // Sara Sara Johansson
    2021-06-04
    Omtänksam, empatisk, självförtroendeingivande upplever vi sats som.
    Sara är trevlig och noggran! Förstående i situationen man är som köpare och säljare.
    Tack Fanny för ditt fina omdöme, var fantastiskt att samarbeta med er vid försäljning av er bostadsrätt. Vi hörs snart igen // Sara Sara Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2021-05-26
    Stans bäste mäklare! Pugh hjälpte oss genom vår bostadsförsäljning på ett förträffligt sätt. Lugnt, strukturerat, proffsigt där inget lämnades åt slumpen. Han fanns till hands genom hela affären för att bolla och svara på frågor. Dessutom är han otroligt ödmjuk. 5 stjärnor!
    Tack Camilla🙏 Ni har varit väldigt tålmodiga och det har varit ett nöje att samarbeta med er. Ska bli riktigt kul att följa ert nya projekt 😃 Pugh Rengensjö
  • sålde sin stuga med hjälp av Sara Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2021-05-26
    Sara sålde vårt lilla hus.
    Jag ger Sara högsta betyg. Proffsig, trevlig och har haft en nära kontakt med mej under hela försäljningen.
    Resultatet blev mycket bra.
    Tack Sara o h lycka till i fortsättningen
    Ketty Fransson
    Tack Ketty för ditt fina omdöme och god kontakt under hela förmedlingens gång. Bra samarbete vilket ger gott resultat. Önskar dig all lycka. Vi hörs snart igen! // Sara Sara Johansson
  • Bernhard M
    2021-05-25
    Jag fick från allra första mötet med Sara stort förtroende för henne.
    Hon har fortsatt att övertyga - genom sin kunskap och beundransvärda sätt att kommunicera fortlöpande.
    Tack för att du tog dig tiden att lämna omdöme Bernhard, har varit ett rent nöje att samarbeta med dig/er vid försäljning av ert lilla hus. Vi hörs snart igen // Sara Sara Johansson
    2021-05-21
    Tyvärr en fastighetsmäklare som inte riktigt förstått sin roll som länk mellan köpare och säljare. Omöjlig att få tag på och struntar i att svara på frågor som dyker upp.

Ger uttryck över att vara lite "för mer" och kanske i sanningens namn borde satsa på ett annat yrke.
    Hej Anders K. Din upplevelse kan jag ju inte ändra på i efterhand - bara beklaga. Jag lyckönskar er dock till ert nya boende och köp vilket ju trots allt blev av. Vad gäller frågor, vilket vi får många av, så står jag gärna till tjänst när du vill. Mikael Niwenros
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Söndrum/Albinsro
    2021-05-14
    Sålt hus.
    Trevlig mäklare som hade koll på sitt åtagande!
    Kan bara rekommendera honom!!!!
    Tack Christian ! Stort lycka till med ert nya boende ! Mikael Niwenros
    2021-05-14
    Gav oss höga förväntningar som inte infriades. Vilket gjorde vi ångrade valet av mäklare. Hela försäljningen blev en flopp.
    Tråkigt att höra Renée. Försäljning är ett samspel mellan säljare/mäklare och köpare där förväntningar finns från alla parter. Jag gjorde som vanligt mitt bästa, vilket du tyvärr inte blev nöjd med. Mikael Niwenros
    2021-05-12
    Bostadsrätt
    Bemöt på bästa sätt
    Höga förväntningar vilket levdes upp till max
    Toppen!!
    Tack för fint omdöme, vart en glädje att samarbeta med er vid försäljning av er bostadsrätt! Vi hörs snart igen! // Sara Sara Johansson
    2021-05-12
    Snabb återkoppling, löste affären med säljarna smidigt och va supertrevlig.
    Tack Renée för att du tog dig tiden att lämna en rekommendation. Hoppas att du kommer trivas bra i din nya bostad! Vi ses snart igen! // Sara Sara Johansson
    • Fyllinge
    2021-04-09
    Vi har köpt en bostadsrätt lägenhet via Svensk Fastighetsförmedling - Halmstad, för några dagar sedan. Där var vi väldigt nöjda och bra bemött. Sara (mäklaren ) är fantastisk duktig och snäll tjej, som var tydligt och informerade oss om allt omkring. Tack så hemsk mycket Sara 😊❤
    Tack Diana, vi ses snart igen! // Sara Sara Johansson
  • Lola A
    • Fyllinge
    2021-04-09
    Sara är mycket professionell och kunning med en glad, positiv attityd. Ett nöje att jobba med henne. Hon sålde vår bostadsrätt på några veckor och en bra bit över utgångspriset. Jag skulle absolut anlita henne igen.
    Tack Lola och Lena för ert fina omdöme, har varit ett nöje att samarbeta med er och hjälpa er med försäljningen av lägenheten. Vi hörs snart igen! / Sara Sara Johansson
  • sålde sitt hus med hjälp av Sara Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Mickedala
    2021-04-07
    Sara var ytterst professionell då vi sålde föräldrahemmet. Allt var transparent och vi fick svar på de frågor vi hade. Kommunikationen var effektiv och klar. Affären var därför mycket enklare än jag hade förväntat mig.
    Hej Björn, tack för ditt omdöme. Skönt att ni tyckte allt gick smidigt och enligt planen som vi la upp. Vi hörs! / Sara Sara Johansson
  • köpte sitt hus med hjälp av Sara Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Oskarström
    2021-03-27
    Super Trevligt person. Tycker hon är snabb och ärligt med svara frågor när jag undra på något.
    Hej Tuan, tack för ditt fina omdöme. Hoppas ni ska trivas i ert nya hus, kommer bli toppen! / Sara Sara Johansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2021-03-25
    Gjorde ett bra jobb med försäljning av vår lägenhet
    • Frennarp
    2021-03-18
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket trevlig mäklare. Jag tycker att han uppfyllde våra förväntningar.
    • Åled
    2021-03-13
    Köpt villa! Bra bemötande och proffsigt beteende. Kan rekommenderas!!
    2021-02-25
    Fantastiskt nöjda är vi med Anders.Allt gick smidigt och snabbt.I slutändan lyckades han övertrassera alla våra förväntningar gällande slutpriset Vi är supernöjda och rekommenderar honom varmt till alla.
    • Vallås
    2021-02-18
    Pugh hjälpte oss med både försäljning och köp av ny bostad. Vi har fått väldigt bra hjälp och mycket trevligt bemötande från början till slut. Tryggare kan det inte bli. Kan varmt rekommendera Pugh.
    Hej Edmir! Tack för ditt fina omdöme. Lycka till med nya huset och ha en fin sommar! Pugh Rengensjö
    • Centrum/Öster
    2021-02-17
    Jörgen hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Proffesionellt och trevligt bemötande genom hela processen!
    2021-02-16
    Anders är en av de bästa mäklare i Sverige.
    Han satte sig in i projektet och förstod vad som behövdes göra.
    Anders är kunnig och har en positiv inställning som smittar av sig på sälja och köpare.
    Jag skulle rekommendera Anders till alla som vill sälja en lägenhet eller hus.
    Janne
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Kvibille
    2021-02-11
    Förstagångsköpare av bostadsrätt, blev jättebra bemött. Lugn, supertrevlig och pedagogisk mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2021-02-10
    Jag har sålt en större villa i Halmstad.
    Från första stund fick jag ett trevligt och ärligt bemötande
    av Anders.
    Han utförde sitt uppdrag på ett proffsigt sätt.
    Resultatet blev över mina förväntningar.
    2021-02-05
    Bra kontakt och nöjd med mäklaren.
    2021-02-05
    Professionellt bemötande och gav en trygg känsla för oss som förstagångsköpare
    2021-02-03
    Väldigt vänlig och utförlig med sakerna han hjälpte oss med! Rekommenderas!
    2021-01-31
    Michael var väldigt bra för oss som köpare, när vi ville titta på objektet mer än en gång. Tjänstvillig och snabb att förmedla bud och även bekväm vid avslut av affären.
    2021-01-31
    Sålde min lght med Anders innan den kom ut på öppna marknaden och fick det priset jag ville och lite till, super nöjd och finns inget som hade kunnat bli bättre. Jätte proffsig mäklare som kan sin grej helt enkelt! 10 av 10! ⭐️
    • Centrum/Öster
    2021-01-15
    Köpte en bostadsrätt genom förhandsbud och är supernöjd med såväl bemötande som med service, smidighet och tillgänglighet. Från visat intresse till avslutad affär gick allt supersmidigt och jag är mer än nöjd med kontakten med Anders!