Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Skolgatan 2, 302 32 Halmstad — Visa karta

Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges äldsta mäklarkedja. Vi grundades 1937. Idag är vi 1200 mäklare på över 200 orter runt om i Sverige. I Halmstad har vi funnits sedan tidigt 80-tal och vi är idag 11 medarbetare.

Vi förmedlar, villor, fritidshus, tomter, gårdar, skog och bostadsrätter. Vi jobbar dessutom med nyproduktion och kommersiella fastigheter.

Vi brinner för att göra bra affärer med våra köpare och säljare och för att överträffa deras förväntningar. Gå gärna in här på Reco.se och berätta vad du tycker.
Mån-Tor: 08:30-17:00
Fre: 08:30-16:30
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 307 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

• 2020-08-09

Lars N skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Försäljning av lägenhet.
    Vi är mycket nöjda med Anders. proffsigt bemötande och ordning och reda Läs mer
  • 2020-07-30

Per L skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpt lägenhet
    Mikael löste detta mycket bra. Läs mer
  • 2020-07-19

Karl-oscar W skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi köpte ett fritidshus i Halmstad där Karin Isaksson var mäklare.

Vi upplevde att Karin var hjälpsam under köpprocessen och snabb på att återkoppla vid frågor och funderingar.

Allt fungerade enligt våra förväntningar. Läs mer
    2020-08-10 Karin I svarar Karl-oscar W
    Så kul att höra! Jag hoppas ni har fått njuta av er fina stuga i sommar. Stort tack!! Kram Karin
  • 2020-07-05

Michelle K skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Kunde varit noggrannare med detaljerna i kontraktet. Var mer trevlig än påläst. Läs mer
  • 2020-07-04

Love L skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mycket bra service, både vid köp och försäljning. Läs mer
  • 2020-06-21

Gun A skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt Fritidshus.
    Ett trevligt bemötande.
    Våra förväntningar uppfylldes till fullo.
    Presentationen av objektet var proffsigt genomfört, vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-06-22 Karin I svarar Gun A
    Tack för ett gott och roligt samarbete! Jag önskar er en riktigt skön sommar! Kram Karin
  • 2020-06-21

Eva S skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålt bostad, gick fort, gillade Mikael. Läs mer
    2020-06-21 Mikael N svarar Eva S
    Tack Eva! Det var kul att jobba tillsammans med er!
  • 2020-06-15

Erik Ö skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpt lägenhet i centrala Halmstad. Fick ett mycket trevligt bemötande av Henrik. Inget att klaga på. Läs mer
    2020-06-16 Henrik H svarar Erik Ö
    Tack för att du tog dig tid att svara och välkomna till Halmstad :) Trevlig sommar // Henrik
  • 2020-06-09

Kristina H skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin hjälpte oss att sälja vår villa. Det var snabba ryck för vi hade redan köpt en annan bostad. Hon var tydlig i sin kommunikation och lyssnade in hur vi som säljare ville ha saker. Det gillade jag! Läs mer
    2020-06-09 Karin I svarar Kristina H
    Det värmer! Stort tack och kram! Karin

Ulf H skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har både köpt lägenhet och sålt hus med Karin Isaksson som mäklare. Hon har haft ett korrekt bemötande och skött förmedlingen på ett professionellt sätt. Det var lätt att få information och en bra planering inför försäljningen. Läs mer
    2020-06-09 Karin I svarar Ulf H
    Så kul att få samarbeta igen! Stort tack för det fina omdömet och förtroendet! Kram Karin
  • 2020-06-08

Thomas F skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpt hus. Jörgen är den första mäklare som ringt innan visning och frågat om jag har frågor. bra support under hela processen. Läs mer
    2020-06-11 Jörgen I svarar Thomas F
    Kul att du uppskattade mitt engagemang Thomas!
    Hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya boende!
    Ha en riktigt skön och trevlig sommar! /Jörgen

Sofie J skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Henrik är Både kompenent och trygg för oss som köpare. Känner stort förtroende för honom. Läs mer
    2020-06-16 Henrik H svarar Sofie J
    Tack Sofie! Viktigt att ni som köpare känner förtroende och att fastighetsmäklaren leder er rätt. Önskar er en fin sommar. Mvh // Henrik Hansson
  • 2020-06-03

Max T skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Har köpt en 2a i Halmstad. Vi blev respektfullt bemötta av Anders och han svarade på alla frågor som vi hade på kort tids. Anders hade bra tankar vid visningen, budgivningen och kontraktsskrivningen och var förstående för vad vi tänkte. Mycket bra hjälp vid vårt första köp Och vi kan varmt rekommendera honom till andra! Läs mer
  • 2020-06-01

Fredrik J skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har sålt en bostadsrätt och har sedan mitt första möte med Anders haft en klar och tydlig dialog utan några som helst konstigheter. Det har varit lätt och smidigt att diskutera eventuella frågor och funderingar med Anders. Han har varit tydligt och lätt att få tag på vid de tillfällen då jag sökt honom. Han är professionell i det han gör och mina förväntningar har blivit uppfyllda. Jag kan med gott samvete tipsa andra till att ta i kontakt med Anders oavsett om det gäller köp eller försäljning. Läs mer

Nicole A skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    är supernöjd bra och ödmjuk mäklare. snabb kommunikation. Läs mer
    2020-06-05 Henrik H svarar Nicole A
    Tack för att du uppskattar mitt arbete Nicole. Vi ses framöver // Henrik

Adam H skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Väldigt bra bemötande och guidning genom hela processen vid köp av bostadsrätt. Lugn och metodisk vid frågor och undringar under tiden. Läs mer
    2020-06-01 Mikael N svarar Adam H
    Tack Adam! Det var kul och trevligt att ha med er att göra också!Vi hörs och ses!
  • 2020-05-28

Niklas F skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi köpte nyligen ett hus med hjälp av Pugh. Han har varit trevlig och flexibel genom hela processen. Vårt intryck är att han hade god kontakt med både säljare och oss som köpare. Läs mer
  • 2020-05-26

Tina B skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    En väldigt seriös mäklare som var service minded. Läs mer
    2020-06-05 Henrik H svarar Tina B
    Härligt Tina och kul att du känner dig nöjd med mitt arbete. Önskar dig en fin sommar // Henrik
  • 2020-05-25

Pamela D skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Karin har på bästa sätt tagit hand om och sålt min stuga.
    Jag bor 60 mil bort så det har varit värdefullt att Karin är på plats i Halmstad men att vi har kunnat hantera allting smidigt på distans. Läs mer
    2020-05-26 Karin I svarar Pamela D
    Stort tack för ditt fina omdöme! Hoppas du ska få många sköna somrar till i Halmstad. Kram Karin
  • 2020-05-15

Monica L skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag skulle rekommendera Mikael. Har köpt lägenhet av honom precis och nu håller vi på att sälja min bostad. Det kändes rätt att ha Mikael som mäklare då jag tycker att han är lugn och professionell person. Håller tummarna att han får sålt min bostad också :) Läs mer
    2020-06-10 Mikael N svarar Monica L
    Superkul att du är nöjd Monica! Nu är vi nästan i hamn!
  • 2020-05-13

Lena S skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vid försäljning av vår fritidsbostad har Karin varit behjälplig på allra bästa sätt och löst problem föredömligt. Läs mer
    2020-05-13 Karin I svarar Lena S
    Så fint Lena! Stort, stort tack! Kram Karin
  • 2020-05-12

Bo E skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har köpt en bostadsrätt där Mikael var mäklaren. Försäljningen var väldigt bra, personlig och proffsigt möte på Fastighetsförmedlingens kontor.

Visningen av lägenheten var också bra. Enkelt att få kontakt med Mikael. Mikael inger förtroende, både personlig och professionell.

Mina förväntningar uppfylldes både vid visning och kundmötet på Fastighetsförmedlingens kontor. Mina förväntning var att Mikael skulle var insatt i objektet och kunna svara på alla frågor. Och det kunde han. Mikael rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-06-10 Mikael N svarar Bo E
    Stort tack Bo! Vi hörs och ses framöver!
  • 2020-05-11

Ann-christin T skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    👩‍❤️‍👨🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸👩‍❤️‍👨🙋‍♀️🙋‍♂️ Läs mer
    2020-06-05 Henrik H svarar Ann-christin T
    Tack Anki, hoppas du är nöjd med mitt arbete :) Ses snart // Henrik
  • 2020-05-11

Daniel J skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Trevligt bemötande, och kunnig om objektet.
    Snabb återkoppling i budgivningen
    Proffsigt Läs mer
  • 2020-04-29

Carina K skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har precis köpt ett hus vid havet utanför Halmstad. Håller på att sälja vårt hus. Mäklaren visade vänlighet och respekt för både säljare och köpares behov. Påläst på objektet och ärlig. Detta gjorde att vi valde att samma mäklare skulle få sälja vårt hus. Att ordna en privat visning då vi inte kunde närvara vid planerade visningar var toppen! Mäklaren är verkligen down to earth och vi har fått förtroende för honom vilket är oerhört viktigt när man tar ett av sitt livs viktigaste beslut! Läs mer
    2020-04-30 Anders Nilsson Wall svarar Carina K
    Tack för dom fina orden Carina! :)
    Ska bli ett nöja att hjälpa er vid kommande försäljning.
    Mvh Anders Nilsson Wall
    Anders Nilsson Wall gillar detta
  • Dag v

2020-04-27

Dag v skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Han har mäklat ett stort antal försäljningar , mycket proffesionellt och dugligt genomfört. Han har visat mycket god förmåga att finna köpare . Läs mer
  • 2020-04-25

Johanna H skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi köpte nyligen en stuga genom Pugh, han har varit trevlig, proffsig och sympatisk genom hela processen. Vi skulle gärna vända oss till honom när det är dags att sälja! Läs mer
    2020-04-27 Pugh R svarar Johanna H
    Hej Johanna!
    Tack och tack detsamma! Nu håller vi tummarna att sommaren blir solig och härlig : )
  • 2020-04-23

Gunilla O skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Har köpt hus. Henrik har agerat som jag tänker man kan förväntas av en mäklare. Jag är nöjd med hans arbete. Läs mer
  • 2020-04-23

Michael C skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Sålde en villa. Suverän support, bra uppfattning om marknaden. Läs mer
  • 2020-04-21

Henrik H skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    I samband med mitt köp av en villa så har jag fått en bra information och ett mycket trevligt bemötande hela vägen från visning tills köpet var avslutat. Läs mer
    2020-04-23 Henrik H svarar Henrik H
    Tack - Det är så jag vill bli förknippad där kommunikationen mellan parterna upplevs bra. Vi hörs framöver och tack för att ni tog er tid att svara. Med vänliga hälsningar Henrik Hansson Svenskfast
  • 2020-04-11

Emma P skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köp av tomt, planering av nybygge med Framtidsvillan.

Trevlig, hjälpsam och kunnig. Rekommenderar Mikael starkt! Läs mer
    2020-04-27 Mikael N svarar Emma P
    Tack för ditt fina omdöme! Vi ses snart igen!
  • 2020-04-08

Martin D skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Ordnade en jättefin och välorganiserad husvisning! Genomgående professionell och seriös. Läs mer
    2020-04-09 Mikael N svarar Martin D
    Stort tack för ditt fina omdöme! Vi hörs och ses inom kort!
  • 2020-04-08

Sofie Johanna D skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpt en villa och fick ett mycket bra intryck av Mikael. Han är proffsig, lugn och verkar mycket kunnig. På visningen gick han igenom de saker han ville påpeka direkt när vi kom, därefter fick vi gott om tid på oss för att undersöka både hus och trädgård. Läs mer
    2020-04-08 Mikael N svarar Sofie Johanna D
    tack Sofie för ditt fina omdöme! Grattis till ett bra köp! Vi ses snart till tillträdet!
  • 2020-04-05

Birgitte V skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpt Pålsbovägen 4,mäklare Henrik Hansson.
    Henrik är en mäklare med hög kompetens och erfarenhet. Blev bemött med förståelse och vänlighet från första stund. En mäklare jag varmt skulle rekommendera till andra. Läs mer
    2020-04-23 Henrik H svarar Birgitte V
    Tack för de fina orden Birgitte. Vi ses snart på övertaget / Henrik
  • 2020-04-03

Ulrika H skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Mikael är en seriös och trevlig mäklare och jag hoppas att vi kan fortsätta vårt samarbete framöver. Vi är inte klara ännu! Som mäklarfirma verkar de ha ett stort kontaktnät och detta hoppas jag ska gynna mig i mitt letande av bostad och i vårt hopp att hitta rätt köpare till vårt nuvarande hus framöver. Läs mer
    2020-04-03 Mikael N svarar Ulrika H
    Tack Ulrika! Roligt att allt känns bra! Vi skall självklart ta det här i mål på bästa sätt!
  • 2020-04-03

Christer A skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Förtroendeingivande, professionell och kunnig, allmänt trevlig och lättsam, helt enkelt rätt man på rätt plats! Läs mer
    2020-04-03 Mikael N svarar Christer A
    Hej! Stort tack för det roliga och goda samarbetet från första stund! Vi ses snart igen för en fika hoppas jag!
  • 2020-03-30

Gulli O skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Har sålt en 3-rums bostadsrättslägenhet i Halmstad.
    Bemötandet har varit professionellt men på samma gång vänligt och trevligt.
    Karin är effektiv och på samma gång flexibel. Har en tydlig kommunikation och är lätt att kommunicera med.
    Affären är inte helt igenom genomförd ännu och med tanke på hur omvärlden håller på att förändra sig är det svårt att göra en sammanfattning i detta läget. Hitintills har allt varit till stor belåtenhet. Läs mer
    2020-03-30 Karin I svarar Gulli O
    TACK för ett fint samarbete och en fantastisk RECO! Kram Karin
  • 2020-03-27

Karin A skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    3a Albinsro
    Förväntade oss ett trevligt välkomnande vilket vi fick! Mycket nöjda med vår upplevelse hittills! Läs mer
    2020-04-23 Henrik H svarar Karin A
    Stort tack för rekommendationen och att ni tog er tid att svara. Stort lycka till i ert nya boende. Mvh Henrik
  • 2020-03-27

Eva-marie J skrev om Henrik Hansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpt sommarstuga! Mkt bra information både med mess o telefonsamtal! Läs mer
    2020-04-06 Henrik H svarar Eva-marie J
    Tack Eva-Marie! Och snart är det övertag. Hoppas du kommer få fina år tillsammans med din familj i stugan.
  • Carolina M

2020-03-27

Carolina M skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Förklarade tydligt och tog sig tid/försäkrade mig att jag fick svar på alla mina frågor.

Vid telefon/mailkontakt svarade Karin snabbt så det var smidig kommunikation rakt igenom mitt köp av min nya bostadsrätt..

Totalupplevelsen - supernöjd 🙂

/Carolina Läs mer
    2020-03-27 Karin I svarar Carolina M
    Så roligt att läsa! Stort tack, det har varit ett nöje :)
    Kram
    Karin
  • 2020-03-26

Andrea J skrev om Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpt tomt med entreprenad. Bra kontakt och kommunikation Läs mer
  • 2020-03-19

Nina S skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Trygg, lugn, förstående och kunnig vill jag beskriva Karin! Hon tog hand om och skötte allt utan konstigheter och missförstånd när jag skulle sälja min lgh. Är så nöjd! Tack Karin :) Läs mer
    2020-03-19 Karin I svarar Nina S
    Tusen TACK Nina för jättefin Reco! Ta hand om dig tills vi ses! Kram Karin
  • 2020-03-12

Oliné A skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Super mäklare, inte alls som många andra mäklare som kan kännas lite sliskiga och som dem försöker undvika att säga viss information för att det inte säljer lika bra. Jörgen var ärlig uppriktig och försökte alltid ta fram rätt information för oss. Läs mer
  • 2020-03-05

Malin F skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köpt bostad i Halmstad. Trevlig och hjälpsam. Nöjd med servicen. Läs mer
    2020-03-05 Karin I svarar Malin F
    Grattis till din nya fantastiska bostad Malin, och stort tack för ditt fina omdöme! Kram Karin
  • 2020-03-04

Ulrica E skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Kan bara ge Jörgen ett toppbetyg för allt han gjorde vid försäljningen av vår villa. Engagerad, lyhörd och han såg till att allt blev som vi önskade med försäljningen och mer därtill🤗 Så högsta betyg från oss Läs mer
  • 2020-03-02

Patrick Ö skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Vi har köpt en tomt, kontakten med mäklaren var utmärkt. Läs mer
    2020-04-27 Pugh R svarar Patrick Ö
    Tack Patrick och lycka till med byggnationen. Vi hörs och ses!
  • 2020-02-16

Magnus A skrev om Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Köp av Hjortvägen 22
    Proffsig och trevlig - tar sig tid! Läs mer
    2020-04-27 Pugh R svarar Magnus A
    Hej Magnus!
    Tack för fint omdöme och stort lycka till med ert hus. Jag är övertygad om att det kommer att bli superfint!
  • 2020-02-03

Peter N skrev om Anders Nilsson Wall en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Anders har sålt mitt hus och jag är mer än nöjd med både Anders och priset Läs mer
    Anders Nilsson Wall gillar detta
  • 2020-01-27

Andreas W skrev om Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Väldigt duktig. Proffesionellt utfört arbete.
    Bra att ha och göra med på alla sätt Läs mer
  • 2020-01-26

Per-olof B skrev om Karin Isaksson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Karin var hjälpsam , kunnig och proffsig. Läs mer
    2020-01-27 Karin I svarar Per-olof B
    Så kul att läsa! Mycket tacksam och glad för att ni har tagit er tid att svara. Tack och kram! Karin

Skolgatan 2, 302 32 Halmstad