Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

• BadgeNineYears

Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges äldsta mäklarkedja. Vi grundades 1937. Idag är vi 1200 mäklare på över 200 orter runt om i Sverige. I Halmstad har vi funnits sedan tidigt 80-tal och vi är idag 11 medarbetare. Vi förmedlar, villor, fritidshus, tomter, gårdar, skog och bostadsrätter. Vi jobbar dessutom med nyproduktion...

738 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Mike D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Bara positiva erfarenheter! Engagerad, resultatorienterad, vidtar rätt åtgärder, lyckas uppnå resultat som vi kommit överens om!

Rebekka W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Centrum/Väster

Jörgen har varit toppen! Bra kommunikation, bra information, trevligt bemötande!

Margaret J
Sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Villshärad

Väldigt trevlig och kunnig mäklare

Stina N
Öster/Högskolan

Niklas har varit en utmärkt mäklare från början till slut. Niklas har varit engagerad och lyhörd, vilket har fått oss att känna oss trygga genom hela försäljningsprocessen. Vi kan varmt rekommendera Niklas som mäklare.

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Stina! Till slut tog vi oss i mål :)! Önskar dig och Christian stort lycka till med era "nya" liv i Simrishamn!

Mats A
Villshärad

En trevlig o proffinell mäklare. Visning på måndagen bud på tisdagen skrivning på onsdagen. 300 kkr över utgångspriset. Vi ör helnöjda med Jörgen son mäklare

James J
Köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Villshärad

Väldigt trevlig kunnig och tydlig. Rekommenderas varmt!

Mats O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Centrum/Väster

Trevlig,saklig och förtroende ingivande. Niklas levde upp till allt vi förväntade oss av en bra och duktig mäklare, han var väldigt snabb med att svarade på våra frågor.

Svar från Niklas Cannon

Tack för ditt fina omdöme Mats! Roligt att jag levde upp till era förväntningar :)

Britt-Mari Ö
Centrum/Väster

Tillgänglig och trevlig. Väldigt snabb med svar och att ordna fram saker.

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Britt-Mari och välkommen till Halmstad :)

Sandra T
Centrum/Väster

Jag blev väl bemött av min mäklare och jag fick hjälp med allting från själva visningen till själva kontraktskrivandet. Då det var första stora bostadsköpet hade man många funderingar kring hur allt gick till, men jag fick god stöttning även kring detta.

Svar från Niklas Cannon

Hej Sandra! Tusen tack för fint Reco. Önskar dig lycka till i din fina lägenhet!

Alen K
Centrum/Väster

Niklas är en exemplarisk mäklare, omtänksam, tillmötesgående, och lyhörd från start till slut. Han överträffade våra förväntningar på alla plan och levererade som utlovat genom hela processen. Söker man en mäklare som kommer gå den extra milen så är Niklas rätt person. Vi är mer än nöjda och kan starkt rekommendera Niklas.

Svar från Niklas Cannon

Så himla glad jag blir över att läsa ert fina omdöme :)! Det värmer verkligen att få läsa era fina ord. Jag tackar ödmjukast för ert förtroende och ett fint samarbete. Önskar er stort lycka till i ert nya hus!

Eva S
Sålde sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Pugh är engagerad och proffsig, känns trygg. Vi kände fullt förtroende från början till slut och är väldigt nöjda med hur allt genomfördes.

Nahid G
Öster/Högskolan

Trevlig bemötande alltid. Att sälja min bostad i god tid och priset som jag ville. lugn person som kan sitt jabb.

Svar från Niklas Cannon

Roligt att höra Nahid! Tack för fint reco :)

Gustav N
Söndrum/Pålsbo

Niklas Cannon visade inledningsvis en god förmåga på att anpassa sig efter situationen då kunder anslöt tidigare till visningen. Han påvisade även ett lugn och var allmänt väldigt trevlig. Han var varken för på eller för tillbakadragen. Niklas gav även ett genuint intryck att han ville det bästa för kunden.

Svar från Niklas Cannon

Stort tack för fint Reco Gustav!

Erik E
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Holm

Mitt betyg till Niklas Cannon på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad är helt klart 'Exceptionellt!' Från början till slut var Niklas en otroligt professionell och engagerad mäklare. Redan när huset var listat som 'kommande' på Hemnet fängslades både jag och min fästmö Moa av möjligheten att bli ägare till Jävsgård Ekebo 102. När visningsdagen äntligen kom, möttes vi av Niklas som med sitt trevliga bemötande och expertis svarade på alla våra frågor med stor entusiasm. Det som verkligen stod ut var hur tillgänglig Niklas...

Svar från Niklas Cannon

Wow Erik! Tusen tack för fint reco! Detta är det bästa betyget jag som mäklare kan få och det gläder mig oerhört att läsa hur nöjda du och Moa är. Jag önskar er stort lycka till i framtiden med ert nya drömhem. Ska bli kul att följa er resa!

Henrik R
Köpte sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Haverdal

Trevlig, kundorienterad och kunnig

Hanna L
Halmstad

Trevlig och jordnära mäklare. Vi kände oss trygga som köpare under hela processen. Snabb, svarade alltid och hjälpte oss med alla frågor utan att kännas för ”säljig” Rekommenderar Niklas och han kommer vara med på vår lista för framtida mäklare.

Svar från Niklas Cannon

Va glad jag blir över att läsa ert fina omdöme! Uppskattas verkligen :) Stort grattis till en fin affär!

Kerstin L
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Min erfarenhet av Niklas Cannon är att han är engagerad och ambitiös och har ett mycket bra bemötande. Försäljningen gick snabbt och smidigt, och jag är mycket nöjd.

Svar från Niklas Cannon

Det gläder mig oerhört att läsa ditt omdöme Kerstin! Jag tackar för ett gott samarbete :) Nu kan du i lugn och ro lägga fokus på ditt nya boende.

Louise S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Centrum/Väster

Trevlig, bra bemötande, pålitlig!

Arnar V
Holm

Försäljningen gick smidigt, trevlig och personlig,

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint reco Arnar!

Esa A
Sålde sin stuga med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Väret

Pugh skötte detta utmärkt! Han var rak och ärlig. Gav oss aldrig falska förhoppningar men gav oss ändå stöd. Han var kunnig, skicklig och svarade på frågor man hade.

Anders N
Köpte sin stuga med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Väret

Trevligt bemötande kunnig hjälpsam känner till Halmstad inga problem.

Nina A
Villshärad

Pugh är en väldigt bra mäklare. Tillmötesgående till både säljare och spekulanter

Hampus O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Stenhuggeriet

Kompetent, lyhörd och med fingertoppskänsla. Full pott!

Keziah P
Köpte sitt hus med hjälp av Stefan Mjellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Oskarström

Vi blev bra bemötta av Stefan vid visningen och har fått bra bemötande hela vägen. Våra förväntningar var att vi skulle få mer information om objektet vid visningen, men då kommunen var säljare fanns inte mycket information att få av mäklare utan vi blev ombedda att kontakta kommunen vid alla frågor. Information om nät och tak fanns inte tillgängligt vilket var minus, men i det stora hela var det okej.

Johanna B
Kvibille

Niklas har ett skarpt och ödmjukt bemötande och är mån om att hela processen ska bli bra.. uppskattad av säljare och kund - proffsig helt enkelt!

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Johanna. Ett nöje att få hjälpa dig med försäljning av din fina lägenhet :)

Emma P
Öster/Högskolan

- Bra bemötande, lyhörd och ödmjuk. - Snabbt och proffsigt bemötande, önskade en snabb affär vilket Niklas var till stor hjälp med. - Kände mig trygg i köpet av min bostad.

Svar från Niklas Cannon

Va glad jag blir att du kände dig trygg genom hela köpprocessen Emma, det gläder mig! Önskar dig stort lycka till i din fina lägenhet :)

Gezim M
Öster/Högskolan

Otroligt duktig mäklare som förklarar och hjälper dig med precis allt du kan tänka dig! Är otroligt nöjd med den service jag fått och kommer definitivt att ta hjälp utav Niklas igen!

Svar från Niklas Cannon

Tack för fint Reco Gezim och tack för förtroendet att sälja din lägenhet. Önskar dig och Nathalie stort lycka till i framtiden!

Bodil Anita W
Sålde sitt hus med hjälp av Stefan Mjellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Öster

Trevlig och framförallt angagerad inför uppgiften.

Tove S
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Getinge

Mikael är lösningsfokuserad och ser inga problem. Han är kundorienterad men vi som köpare upplever att han också är trevlig och gedigen mot oss köpare, han vill göra en bra affär å alla parters vägnar och känns professionell men samtidigt flexibel och trevlig. Vi hade förväntningar att det skulle vara svårt att köpa hus och komplicerat men Mikael hjorde processen enkel och smidig. Vi är över lag väldigt nöjda med köpet av vår bostad och längtar efter att få flytta in

Svar från Mikael Niwenros

Stort tack för ert fina omdöme! Ska bli kul och följa er hela vägen till inflyttning ! Och välkomna till Halmstad/Oskarström!

Peter D
Halmstad

Jag har blivit bra bemött av Niklas. Han har återkopplat snabbt, även på icke kontorstid. Han levde upp till mina förväntningar. Han gjorde en snabb och smidig försäljning som utföll bra ekonomiskt, gav vägledning och stöd för våra beslut.

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Peter och tack för en fin affär. Det gläder mig att jag levt upp till era förväntningar.

Eva D
Halmstad

Lätt att få tag på, svarar snabbt vardag som helg. Bra säljteknik, stressar inte säljaren, .Lugn o trevlig.

Svar från Niklas Cannon

Stort tack för ditt fina Reco Eva! Önskar dig en fin Valborg :)

Elsie Svenborg B
Sålde sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Getinge

Lyhörd och aktiv och effektiv

Svar från Mikael Niwenros

Tack Elsie - Hoppas på en femma nästa gång.

Iréne I
Halmstad

Han tog sig tid och visade mig alla lediga lägenheter på Ranagårdsvägen 18 vilket gjorde det lätt för mig att välja vilken som passade mig bäst.

Helene A
Hyltebruk

Jag hade en positiv upplevelse med Niklas han var snäll, trevlig och professionell under hela processen.

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Helene! Önskar dig stort lycka till i ditt fina hus :)

Ida H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Mjellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Fyllinge

Otroligt bra bemötande! Tack bästa Stefan för all hjälp med vårt köp!

Frida P
Centrum

Niklas var fantastisk genom hela processen. Han var proffsig, kunnig, lyhörd och engagerad. Niklas gjorde att vi kändes oss trygga med både köp av hus och försäljning av lägenhet.

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för ditt fina omdöme Frida! Det har varit en ära att få hjälpa er vidare i eran bostadskarriär :) Vi ses på tillträdet!

Bajram U
Centrum

Niklas är tillgänglig, kompetent, ärlig & har ett riktigt professionellt förhållningssätt.

Svar från Niklas Cannon

Tack för fint Reco Bajram och grattis till en riktigt fin bostad :) Vi ses på tillträdet!

Malin C
Halmstad

Bara positivt att säga. Enkel att få tag på, tydlig & bra kommunikation. Kan varmt rekommendera!

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Malin! Önskar er stort lycka till i er nya lägenhet :)

Arbesa Z
Köpte sin lägenhet med hjälp av Dino Kara en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Fyllinge

Professionell, lyhörd och engagerad.

Tomas R
Söndrum

Ingav trygghet och gjorde att affären genomfördes snabbt och smidigt.

Filip G
Nyatorp

Niklas är en utmärkt mäklare! Professionell, skicklig och väldigt engagerad!

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för ditt fina Reco Filip. Tillslut fick vi ihop det :)

Sohejl D
Halmstad

Fick äntligen köpa min drömlägenhet genom Dino och, fast jag hade väldigt många frågor och funderingar löste han allt och även såg till att mina höga förväntningar uppfylldes. Verkligen kunnig och professionell. Rekommenderas.

Chatarina B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Söndrum/Pålsbo

Hej, Det bemötande vi fåt från Pugh är vi mycket nöjda med, och det han har genomfört för att sälja bostaden är vi mycket belåtna med. Så sammanfattningsvis är vi mycket nöjda så långt. Mvh Chatarina.

Ingrid Z
Vilshärad

Har haft god kontakt med min mäklare, men bara genom mail, då jag bor utomlands, vilket kanske har varit en fördel för honom. Har inte haft några som helst problem att ge honom , eller hans företrädare , fullt förtroende vid försäljningen.Har fått all information skickat till mig under hela tiden, så det har kännts tryggt. Är tredje gången som jag ,och tidigare min mamma, använt oss av Svensk Fastighetsförmedling i Halmstad under de senaste 10 åren och jag är nöjd nu, precis som min mamma var när vi sålde min brors 2 hus.

Almida E
Kvibille

Alltid nära till hands, bra kommunikation genom hela processen. Rekommenderar!

Svar från Niklas Cannon

Tackar för fint Reco Almida. Önskar er stort lycka till i er nya bostad :)

Annette L
Söndrum/Pålsbo

Kunnig, lugn och trevlig. Lätt att kontakta.

Simon R
Nyatorp

Mycket trevlig mäklare! Bra jobbat! Han har koll på det mesta! Lätt att komunisera med, och gav en toppen köpupplevelse!

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fin reco Simon och stort grattis till din fina lägenhet!

Torleif J
Vilshärad

Jag har inte mycket kontakt mer Stefan men han verkar vara mycket engagerad och ansvarstagande att jag skall ställa upp på avtalad tider och att unna medverka.

Linnea B
Kvibille

Niklas var otroligt snabb, engagerad och behjälplig med att sälja vår bostadsrätt. Jättebra bemötande från första kontakt. Rekommenderar att välja Niklas som mäklare!

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Linnea. Ett sant nöje att få hjälpa er vidare i bostadssituation :)

Malin H
Sålde sin stuga med hjälp av Stefan Mjellander en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Östra Stranden

Proffesionell, trevlig och kunnig. Super duktig på att svara och återkoppla både via sms och samtal. Tack vare Stefans engagemang och vilja blev det en väldigt snabb försäljning och vi är super nöjda.

Svar från Stefan Mjellander

Tack för ditt fina omdöme! Vänligen Stefan