Pugh Rengensjö är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Pugh Rengensjö har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Pugh Rengensjö har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 68 omdömen med ett betyg på 4.9. Pugh Rengensjö har haft 30 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få hjälpa människor förverkliga sina bostadsdrömmar.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är personlig i min kommunikation, uthållig, okomplicerad samt väl förberedd.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett modernt hus som ligger enskilt vid havet.

Vad vet vi inte om dig?
Jag spelar gitarr och sjunger. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller umgås med min familj. När tillfälle ges så sportar jag även så mycket jag kan.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 68 Läs vad Pugh Rengensjö

• sålde sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Vallås
    2022-07-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från början , var snabb att ge information om vad som hände, snabbt genomförande av foto och visningar. Informerade utmärkt om försäljningen och att man skulle få hans hjälp med banken.
    Hela försäljningen har gått snabbt och föredömligt, är bara positiv till allt.
    Hej Curt! Stort tack för det fina omdömet. Det tar jag med mig hela semestern : ) Ha en fin sommar, så hörs vi snart igen! Hls Pugh. Pugh Rengensjö
    Fint bemötande,
    Han har gjort allt i försäljningen vilket passade mej perfekt
    Sammanfattningen är perfekt
    Hej Birgitta! Det har varit riktigt trevligt att samarbeta med dig. Tack för det såhär långt. Jag hör av mig efter sommaren för slutförandet : ) Hoppas du får en riktigt fin sommar! Pugh Rengensjö
  • köpte sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2022-06-30 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, serviceinriktad, bra på att återkoppla och gav ett öppet och ärligt intryck. Lagom "på" och inte för mycket sälj. Som köpare känns det bättre och att man får möjlighet att skapa sig ett eget intryck av bostaden.
    Tack själv Angelica! Ha en härlig sommar så ses vi snart igen.
    Trevlig, saklig.
    Kunnig och trevlig.
    Tusen tack Patrik!
    Kanonfint hus ni köpt och hoppas att ni kommer att stormtrivas!
    • Halmstad
    2022-05-21 Verifierad kund
    Lugn saklig, tar sig tid.
    Vi är mycket nöjda
    Hej Carina! Tack för fina ord och ett gott samarbete. Hoppas att ni trivs i nya boendet : )
    • Söndrum/Havssidan
    2022-04-30 Verifierad kund
    Tack Pugh, för en smidig och snabb affär! Vi är jätte nöjda med din engagemang!
    Tack själv Milos! Hoppas att ni kommer stormtrivas 😃👍🏼 Pugh Rengensjö
    • Söndrum/Havssidan
    2022-03-30 Verifierad kund
    Vänligt och proffsigt bemötande. Högsta tänkbara service.
    Pugh har aldrig varit svår att nå han har alltid ställt upp och guidat oss igenom ibland knepiga svängar.
    Hans råd har varit oumbärliga och lett fram till allra bästa resultat.
    Tusen tack för dessa värmande ord. Nu hoppas vi att ni blir supernöjda med nya lägenheten också.
    Vi hörs snart!
    Pugh Rengensjö
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Öster
    2022-03-21 Verifierad kund
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande
    Tack Pugh för att du fanns med genom hela försäljningen med goda ord kunskap och engagemang
    Jag vill och kan varmt rekommendera Pugh
    Tack själv Monica! Det var ett nöje att samarbeta med dig hela vägen. Pugh Rengensjö
  • sålde sin stuga med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Väret
    2022-03-18 Verifierad kund
    Han levde upp till alla våra förväntningar.
    Tack Stefan! Hoppas ni får det lika bra i nya boendet i Stockholm ☀️ Pugh Rengensjö
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Öster
    2022-03-18 Verifierad kund