Läs vad 42 Läs vad Pugh Rengensjö

• 2020-11-09
    Vi har köpt vårat sommarhus av Pugh.
    Vi har bara positiva intryck av honom!
    Vi hade kanske inga förväntningar, det här gick väldigt fort, men vi är nöjda med den här resan! Och vi längtar tills vi får vårt hem :-)
    Julia H
    • Frösakull
    köpte sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
  • 2020-11-08
    Jag var bara behjälplig när dottern och mågen köpte ett hus. Pugh skötte det på ett mycket bra sätt!
    Sven-Olof
    Sven-olof E
    • Frösakull
    Tusen tack Sven-Olof! Ni har verkligen valt rätt område för ert nya sommarhem ; ) Vi hörs och ses!

• 2020-11-06
    Pugh hjälpte oss att sälja vårt hus i Frösakull.
    Några ord som beskriver honom: Bra lyssnare, ödmjuk inställning, kunnig och tydlig, välbalanserade åsikter och en mycket behaglig person att jobba med.
    Försäljningen var mycket framgångsrik, och smärtfri.
    Vi är oerhört nöjda med Pugh som vår mäklare.
    Björn G
    • Frösakull
    sålde sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hej Björn! Tack för ett mycket trevligt samarbete och lycka till med nya huset. Hls Pugh.

• 2020-10-21
    Jag sålde en bostadsrätt.
    Jag har blivit bemött på ett utmärkt sätt. Det kändes både lite personligt samtidigt som det var mycket professionellt. Behövde aldrig undra utan blev välinformerad under hela processen.
    Jag kommer att rekommendera Pugh till mina vänner om dom ska göra fastighetsaffärer.
    Kerstin A
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Söndrum/Jutarum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Tack Kerstin! Det var ett nöje att samarbeta med dig! Kul att det gick så bra. Hls Pugh.

• 2020-10-12
    Vi sålde precis vårt hus med Pugh. Otroligt bra upplevelse och ett proffsigt bemötande från start till slut. Kan varmt rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling Halmstad.
    Kristoffer E
    • 189.0 m²
    • Halmstad
    Hej Kristoffer! Tack själv för ett gott samarbete och ert stora engagemang. Lycka till med nya stället : ) Hls Pugh

• 2020-09-23
    Pugh är professionell i allt han gör. Vi fick från första stund en mycket bra bild av honom som bestod under hela försäljningsprocessen. Vi upplever honom som mycket engagerad, påläst och trevlig och kan varmt rekommendera honom.
    David L
    • 138.0 m²
    • Söndrum
  • 2020-09-13
    Köpt ett hus med Pugh som mäklare.

Mycket professionell och utstrålade både kompetens och trygghet. Bra kommunikation och alltid tillgänglig. Sammantaget en mycket bra upplevelse, skulle absolut rekommendera Pugh vid försäljning framöver.
    Robert L
    • 227.0 m²
    • Halmstad
    Tack Robert! Det var ett nöje att göra affär med er som köpare. Hoppas ni får mycket nöje med huset framöver!

• 2020-08-26
    Toppen, trevligt och professionellt bemötande!
    Yahya G
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Vallås
    köpte sin lägenhet med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hej Yahya! Tack för omdömet. Vi ses snart igen : )

• 2020-05-28
    Vi köpte nyligen ett hus med hjälp av Pugh. Han har varit trevlig och flexibel genom hela processen. Vårt intryck är att han hade god kontakt med både säljare och oss som köpare.
    Niklas F
    • 190.0 m²
    • Gullbrandstorp
    Hej Niklas! Tack för ditt fina omdöme. Hoppas ni kommer trivas som fisken i ert nya hus 😃

• 2020-04-25
    Vi köpte nyligen en stuga genom Pugh, han har varit trevlig, proffsig och sympatisk genom hela processen. Vi skulle gärna vända oss till honom när det är dags att sälja!
    Johanna H
    • 2:a
    • 40.0 m²
    • Halmstad
    köpte sin stuga med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    Hej Johanna! Tack och tack detsamma! Nu håller vi tummarna att sommaren blir solig och härlig : )

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte