Pugh Rengensjö

Pugh Rengensjö

Pugh Rengensjö är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Pugh Rengensjö har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Pugh Rengensjö har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.9. Pugh Rengensjö har haft 52 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 62% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få hjälpa människor förverkliga sina bostadsdrömmar.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är personlig i min kommunikation, uthållig, okomplicerad samt väl förberedd.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett modernt hus som ligger enskilt vid havet.

Vad vet vi inte om dig?
Jag spelar gitarr och sjunger. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller umgås med min familj. När tillfälle ges så sportar jag även så mycket jag kan.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 45 Läs vad Pugh Rengensjö

• sålde sin lägenhet med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Öster
    2021-06-18
    Jag/vi har blivit bemötta på ett mycket bra sätt och med en mycket god service. Mäklaren och mäklar aspiranten Niklas Cannon har gjort mycket bra jobb och våra förväntningar är uppnådda.
  • sålde sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2021-05-26
    Stans bäste mäklare! Pugh hjälpte oss genom vår bostadsförsäljning på ett förträffligt sätt. Lugnt, strukturerat, proffsigt där inget lämnades åt slumpen. Han fanns till hands genom hela affären för att bolla och svara på frågor. Dessutom är han otroligt ödmjuk. 5 stjärnor!
    Tack Camilla🙏 Ni har varit väldigt tålmodiga och det har varit ett nöje att samarbeta med er. Ska bli riktigt kul att följa ert nya projekt 😃 Pugh Rengensjö
    • Vallås
    2021-02-18
    Pugh hjälpte oss med både försäljning och köp av ny bostad. Vi har fått väldigt bra hjälp och mycket trevligt bemötande från början till slut. Tryggare kan det inte bli. Kan varmt rekommendera Pugh.
    Hej Edmir! Tack för ditt fina omdöme. Lycka till med nya huset och ha en fin sommar! Pugh Rengensjö
  • köpte sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-11-09
    Vi har köpt vårat sommarhus av Pugh.
    Vi har bara positiva intryck av honom!
    Vi hade kanske inga förväntningar, det här gick väldigt fort, men vi är nöjda med den här resan! Och vi längtar tills vi får vårt hem :-)
    Hej Julia! Tack själva och hoppas ni blir supernöjda med ert fina nya hus 😃 Vi ses kanske på stranden i sommar! Pugh Rengensjö
    2020-11-08
    Jag var bara behjälplig när dottern och mågen köpte ett hus. Pugh skötte det på ett mycket bra sätt!
    Sven-Olof
    Tusen tack Sven-Olof! Ni har verkligen valt rätt område för ert nya sommarhem ; ) Vi hörs och ses! Pugh Rengensjö
    2020-11-06
    Pugh hjälpte oss att sälja vårt hus i Frösakull.
    Några ord som beskriver honom: Bra lyssnare, ödmjuk inställning, kunnig och tydlig, välbalanserade åsikter och en mycket behaglig person att jobba med.
    Försäljningen var mycket framgångsrik, och smärtfri.
    Vi är oerhört nöjda med Pugh som vår mäklare.
    Hej Björn! Tack för ett mycket trevligt samarbete och lycka till med nya huset. Hls Pugh. Pugh Rengensjö
    • Söndrum/Jutarum
    2020-10-21
    Jag sålde en bostadsrätt.
    Jag har blivit bemött på ett utmärkt sätt. Det kändes både lite personligt samtidigt som det var mycket professionellt. Behövde aldrig undra utan blev välinformerad under hela processen.
    Jag kommer att rekommendera Pugh till mina vänner om dom ska göra fastighetsaffärer.
    Tack Kerstin! Det var ett nöje att samarbeta med dig! Kul att det gick så bra. Hls Pugh. Pugh Rengensjö
    2020-10-12
    Vi sålde precis vårt hus med Pugh. Otroligt bra upplevelse och ett proffsigt bemötande från start till slut. Kan varmt rekommendera honom och Svensk Fastighetsförmedling Halmstad.
    Hej Kristoffer! Tack själv för ett gott samarbete och ert stora engagemang. Lycka till med nya stället : ) Hls Pugh Pugh Rengensjö
    • Söndrum
    2020-09-23
    Pugh är professionell i allt han gör. Vi fick från första stund en mycket bra bild av honom som bestod under hela försäljningsprocessen. Vi upplever honom som mycket engagerad, påläst och trevlig och kan varmt rekommendera honom.
    2020-09-13
    Köpt ett hus med Pugh som mäklare.

Mycket professionell och utstrålade både kompetens och trygghet. Bra kommunikation och alltid tillgänglig. Sammantaget en mycket bra upplevelse, skulle absolut rekommendera Pugh vid försäljning framöver.
    Tack Robert! Det var ett nöje att göra affär med er som köpare. Hoppas ni får mycket nöje med huset framöver! Pugh Rengensjö