Pugh Rengensjö
Registrerad mäklare sedan 2017-02-15
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att få hjälpa människor förverkliga sina bostadsdrömmar.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är personlig i min kommunikation, uthållig, okomplicerad samt väl förberedd.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett modernt hus som ligger enskilt vid havet.

Vad vet vi inte om dig?
Jag spelar gitarr och sjunger. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller umgås med min familj. När tillfälle ges så sportar jag även så mycket jag kan. Läs mer

Läs vad 34 Läs vad Pugh Rengensjö

• Niklas F köpte sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-05-28

Gullbrandstorp
    Vi köpte nyligen ett hus med hjälp av Pugh. Han har varit trevlig och flexibel genom hela processen. Vårt intryck är att han hade god kontakt med både säljare och oss som köpare. Läs mer
  • Johanna H köpte sin stuga med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-04-25

Halmstad
    Vi köpte nyligen en stuga genom Pugh, han har varit trevlig, proffsig och sympatisk genom hela processen. Vi skulle gärna vända oss till honom när det är dags att sälja! Läs mer
    2020-04-27 Pugh R svarar Johanna H
    Hej Johanna!
    Tack och tack detsamma! Nu håller vi tummarna att sommaren blir solig och härlig : )
  • Patrick Ö köpte en tomt med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-03-02

Halmstad
    Vi har köpt en tomt, kontakten med mäklaren var utmärkt. Läs mer
    2020-04-27 Pugh R svarar Patrick Ö
    Tack Patrick och lycka till med byggnationen. Vi hörs och ses!
  • Magnus A köpte sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-02-16

Köp av Hjortvägen 22
    Proffsig och trevlig - tar sig tid! Läs mer
    2020-04-27 Pugh R svarar Magnus A
    Hej Magnus!
    Tack för fint omdöme och stort lycka till med ert hus. Jag är övertygad om att det kommer att bli superfint!
  • Roland L sålde sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-01-15

Oskarström
    Mycket trevligt och positivt bemötande.
    Ett bra och kunnigt genomförande vid försäljningen Läs mer
    2020-01-16 Pugh R svarar Roland L
    Tack Roland!
    Tack för den fina rekommendationen. Många visningar, men det blev ju jättebra till slut : )
    Vi hörs snart!
    /Pugh.
  • Cynthia S
    Cynthia S köpte sitt hus med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-11-13

Haverdal
    Ett proffsigt bemötande och fantastisk upplevelse från första kontakten till kontraktskrivning.
    Servicenivån och flexibiliteten var på topp.
    Bästa åtekopplingen och husdrömmen var verklig.

Pugh, stort tack för att du hjälpte oss och vår stora familj att hitta hem till vårt drömhus.

//Cynthia & Joakim Läs mer
    2019-11-13 Pugh R svarar Cynthia S
    Hej Cynthia och Joakim!
    Tusen tack för det fantastiska omdömet. Det var ett sant nöje att ha med er att göra. Jag önskar er all lycka till med ert riktigt fina nya hus. Hoppas vi ses snart!
    Hälsningar Pugh.
  • Jens K sålde sin stuga med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-10-21

4:a
    Haverdal
    Pugh hjälpte oss att sälja vårt fritidshus i Haverdal.

Vi hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare! Pugh är professionell, kunnig och trevlig - en mycket duktig mäklare. Läs mer
    2019-10-29 Pugh R svarar Jens K
    Hej Jens!
    Tack för det fina omdömet! Det var ett sant nöje att arbeta med er dessutom : )
    Hls Pugh
  • Mats P sålde sin lägenhet med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-08-23

Öster/Högskolan
    Mäklaren skötte sig utmärkt. Snabb försäljning, bra uppföljning. Läs mer
    2019-10-29 Pugh R svarar Mats P
    Tack Mats! Det blev en smidig och bra affär. Vi ses! Hls Pugh.
  • Tobias P köpte sin stuga med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-07-02

4:a
    Haverdal
    snabb återkoppling, bra service Läs mer
    2019-07-03 Pugh R svarar Tobias P
    Hej Tobias! Tack för din återkoppling. Hoppas ni får en härlig sommar i huset!
  • Pontus P köpte sin lägenhet med hjälp av Pugh Rengensjö en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2018-12-04

Söndrum/Albinsro
    Jag och min Flickvän köpte en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande, fick svar på alla våra frågor.
    Väldigt tydlig och professionell när vi skrev på köpehandlingarna.
    Ett väl fungerande samarbete helt enkelt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Karin Isaksson