Jörgen Ivarsson
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10

Läs vad 16 Läs vad Jörgen Ivarsson

• Maria N sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-11-12

Steninge
    Sålt en villa. Jörgen är en lyhörd, flexibel, tillmötesgående, tillgänglig och alltigenom sympatisk och empatisk mäklare. Han är kompetent och försöker leva upp till kundens förväntningar i största utsträckning. Vi väntade oss dock att få ett större intresse hos potentiella kunder. Väldigt få som tittade på objektet. Det slutliga priset är vi inte 100% nöjda med Läs mer
    Jörgen I gillar detta
  • Lena N köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-11-11

Halmstad
    Köpte en bostadsrätt av Jörgen. Pålitlig, kunnig och mycket engagerad. Rekommendera Jörgen det varmaste. Tack! Läs mer
    Jörgen I gillar detta
  • Magnus E sålde sin stuga med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-11-02

Simlångsdalen
    Jag har sålt mitt fritidshus med hjälp Jörgen Ivarsson på Svensk Fastighetsförmedling i Halmstad som mäklare.

Jörgen är i mina ögon mycket professionell och kunnig. Han coachade och kommunicerade med mig på ett väldigt bra sätt igenom hela försäljningsprocessen.

Jag upplever honom som mycket trevlig och engagerad i sitt arbete och bemötande med mig som kund, och jag är fantastiskt nöjd med att jag valde honom som mäklare. Läs mer
  • Mats J
    Mats J sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-11-01

Halmstad
    Bra info om upplägget av försäljning . Visade stort intresse för en så bra affär som möjligt för oss. Mycket nöjda med resultatet av försäljningen. Dessutom ett mycket trevligt bemötande. Vill ge toppbetyg till Jörgen👍👍 Läs mer
    Jörgen I gillar detta
  • Lennart K sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-10-19

Sålt vår bostad.
    Vår mäklare gjorde ett proffsigt och ett uttmärkt jobb . Läs mer
    Jörgen I gillar detta
  • Ann-Christine G köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-08-13

Tylösand
    * Bostadsrätt
    * Jag blev väl bemött och mäklaren var lyhörd för mina behov och frågor
    * Jag hade förväntningar på väl bemötande, intresse och öppenhet. Det tror jag jag fick.

Mäklaren var tillmötesgående ang. tider mm. Läs mer
  • Mirza P sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-08-09

Halmstad
    Sålt en tvåa i Halmstad. Jörgen har med största engagemang gjort för att få till en snabb och lyckad försäljning dessutom rekord i föreningen!

Kommunikationen har genom hela processen vart tydlig och rak.

Jag kan efter detta starkt rekommendera Jörgen till era uppdrag. Läs mer
  • Damir B
    Damir B sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-03-25

Åled
    En trevlig och korrekt mäklare som lägger mycket tid och möda på att säljaren får bästa möjliga resultat. Ringer ofta för att säkerställa med säljaren så det inte blir fel. Högsta betyg för Jörgen för hans engagemang i affären.😊 Läs mer
  • Tishco D
    Tishco D köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-03-23

Getinge
    Hej för svensk fastighetsförmedling och jorgen Ivarsson mycket mycket trevlig säljare o känns väldigt säkert o trevlig man gjort affär med honom första gångar träffade honom utan för huset som jag köpt nu första presentation känns man kände honom länge väldigt trevlig o snäll jag o min familj tackar honom för allt hjälp Läs mer
  • Anna J
    Anna J sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2019-03-19

Halmstad
    Jörgen har sålt vårt hus på Gustavsfält.
    Vi har fått mycket trevligt bemötande och haft bra kontakt med uppdateringar hele vägen från start till slut med försäljningen. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Karin Isaksson