Jörgen Ivarsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Jörgen Ivarsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Jörgen Ivarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 23 omdömen med ett betyg på 5.0. Jörgen Ivarsson har haft 11 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 82% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 23 Läs vad Jörgen Ivarsson

• 2020-11-22
    Köpte villa, snabba svar som man vill ha som köpare och väldigt trevlig!
    Hanna T
    • 116.0 m²
    • Halmstad
    köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
  • 2020-11-20
    Jörgen hjälpte oss att sälja vårt hus och det gick på bara ett par timmar. Han är även en bra lyssnare....rekommenderar honom starkt och hoppas på fler affärer ned honom fram över.
    Suad T
    • 116.0 m²
    • Halmstad
    sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
  • 2020-06-08
    Köpt hus. Jörgen är den första mäklare som ringt innan visning och frågat om jag har frågor. bra support under hela processen.
    Thomas F
    • 107.0 m²
    • Oskarström
    Kul att du uppskattade mitt engagemang Thomas! Hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya boende! Ha en riktigt skön och trevlig sommar! /Jörgen

Visa svar
  • 2020-03-12
    Super mäklare, inte alls som många andra mäklare som kan kännas lite sliskiga och som dem försöker undvika att säga viss information för att det inte säljer lika bra. Jörgen var ärlig uppriktig och försökte alltid ta fram rätt information för oss.
    Oliné A
    • 122.0 m²
  • 2020-03-04
    Kan bara ge Jörgen ett toppbetyg för allt han gjorde vid försäljningen av vår villa. Engagerad, lyhörd och han såg till att allt blev som vi önskade med försäljningen och mer därtill🤗 Så högsta betyg från oss
    Ulrica E
    • 122.0 m²
  • 2020-01-27
    Väldigt duktig. Proffesionellt utfört arbete. Bra att ha och göra med på alla sätt
    Andreas W
    • 93.0 m²
  • 2019-11-12
    Sålt en villa. Jörgen är en lyhörd, flexibel, tillmötesgående, tillgänglig och alltigenom sympatisk och empatisk mäklare. Han är kompetent och försöker leva upp till kundens förväntningar i största utsträckning. Vi väntade oss dock att få ett större intresse hos potentiella kunder. Väldigt få som tittade på objektet. Det slutliga priset är vi inte 100% nöjda med
    Maria N
    • 251.0 m²
    • Steninge
  • 2019-11-11
    Köpte en bostadsrätt av Jörgen. Pålitlig, kunnig och mycket engagerad. Rekommendera Jörgen det varmaste. Tack!
    Lena N
    • 3:a
    • 73.5 m²
    • Halmstad
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
  • 2019-11-02
    Jag har sålt mitt fritidshus med hjälp Jörgen Ivarsson på Svensk Fastighetsförmedling i Halmstad som mäklare. Jörgen är i mina ögon mycket professionell och kunnig. Han coachade och kommunicerade med mig på ett väldigt bra sätt igenom hela försäljningsprocessen. Jag upplever honom som mycket trevlig och engagerad i sitt arbete och bemötande med mig som kund, och jag är fantastiskt nöjd med att jag valde honom som mäklare.
    Magnus E
    • 1:a
    • 40.0 m²
    • Simlångsdalen
    sålde sin stuga med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
  • 2019-11-01
    Bra info om upplägget av försäljning . Visade stort intresse för en så bra affär som möjligt för oss. Mycket nöjda med resultatet av försäljningen. Dessutom ett mycket trevligt bemötande. Vill ge toppbetyg till Jörgen👍👍
    Mats J
    Mats J
    • 127.0 m²
    • Halmstad

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte