Jörgen Ivarsson

Jörgen Ivarsson

Jörgen Ivarsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Jörgen Ivarsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Jörgen Ivarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 28 omdömen med ett betyg på 4.9. Jörgen Ivarsson har haft 13 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 28 Läs vad Jörgen Ivarsson

• köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2021-06-24
    Lyssnar både på köparen och säljaren.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Getinge
    2021-06-22
    Jörgen är engagerad, saklig och kunnig.
    Vi kan verkligen rekommendera honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Centrum/Söder
    2021-06-09
    Vi båda kände lite stress och oro över försäljning av vår lägenhet. Osäkerhet då man inte har erfarenheten av affären och känslan av att många mäklare bara "kränger" lägenheter och har lite taskig attityd.
    Jörgen fick oss att känna lugn och trygghet. Han är ödmjuk, kunnig och hjälpsam. Inga konstigheter. Han ger en känsla av att man känt honom länge och någon man kan lita på. En som genuint vill hjälpa oss i affären och gör det lilla extra.
    Vi är oerhört nöjda med hans arbete med försäljning av denna bostaden och känner inga bekymmer inför kommande köp (nybygge så inflytt hösten 2022).
    • Centrum/Öster
    2021-02-17
    Jörgen hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Proffesionellt och trevligt bemötande genom hela processen!
    • Öster/Högskolan
    2021-01-11
    Ett mycket trevligt och bra bemötande när vår bostadsrätt skulle säljas. Mäklare som tar sig tid och har tålamod med alla frågor vi hade inför och under försäljningen.
    2020-11-22
    Köpte villa, snabba svar som man vill ha som köpare och väldigt trevlig!
    2020-11-20
    Jörgen hjälpte oss att sälja vårt hus och det gick på bara ett par timmar.
    Han är även en bra lyssnare....rekommenderar honom starkt och hoppas på fler affärer ned honom fram över.
    • Oskarström
    2020-06-08
    Köpt hus. Jörgen är den första mäklare som ringt innan visning och frågat om jag har frågor. bra support under hela processen.
    Kul att du uppskattade mitt engagemang Thomas! Hoppas att du kommer trivas bra i ditt nya boende! Ha en riktigt skön och trevlig sommar! /Jörgen Jörgen Ivarsson
    • Simlångsdalen
    2020-03-12
    Super mäklare, inte alls som många andra mäklare som kan kännas lite sliskiga och som dem försöker undvika att säga viss information för att det inte säljer lika bra. Jörgen var ärlig uppriktig och försökte alltid ta fram rätt information för oss.
    • Simlångsdalen
    2020-03-04
    Kan bara ge Jörgen ett toppbetyg för allt han gjorde vid försäljningen av vår villa. Engagerad, lyhörd och han såg till att allt blev som vi önskade med försäljningen och mer därtill🤗 Så högsta betyg från oss