Jörgen Ivarsson

Jörgen Ivarsson

Jörgen Ivarsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Jörgen Ivarsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-04. Jörgen Ivarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.9. Jörgen Ivarsson har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

79 omdömen om Jörgen Ivarsson

Sedan starten hos Reco 2018
Iréne I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Han tog sig tid och visade mig alla lediga lägenheter på Ranagårdsvägen 18 vilket gjorde det lätt för mig att välja vilken som passade mig bäst.

Albin S
Centrum/Väster

Från början till slut kändes allt väldigt tryggt och säkert. Vi kände oss väldigt omhändertagna och alltid väldigt snabba svar. Otroligt proffsigt överlag. Vi är så nöjda med vår nya bostad som Jörgen hjälpte oss att hitta. Rekommenderar verkligen 😃

John H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Centrum

Blev bra bemött, lite långrandigt ibland i uppföljningssamtalen vilket kunde ha sammanfattats bättre!

Pia N
Centrum/Väster

Mycket bra och kunnig och gav oss återkoppling under den tid som vi haft vår lgh under försäljning. Vänlig och seriös under sitt uppdrag. En mäklare man kan lita på och känner en trygghet och som sätter kunden i fokus.

Jan N
Centrum/Väster

Trevlig kan sitt uppdrag ,påläst som mäklare, sätter sina kunder i fokus, seriös.

Marie G
Centrum

Trevligt och förtroende givande bemötande. Kunnig och hjälpsam. Snabb på att återkoppla och in ger ett väldigt professionellt intryck.

Tinna B
Centrum/Väster

Proffsig. Lugn. Väldigt trevlig hela köpet igenom.

Harald N
Köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Ivarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Holm

Vårt första husköp och vi fick en fantastisk förståelse och har haft en fin upplevelse, från start till slut. Nu är vi husägare! Rekommenderas!

Linda R
Halmstad

Behaglig personlighet. Förtroende ingivande och kunnig. Punktlig , snabb på att återkoppla. Allt har känts bra

Håkan C
Halmstad

Mycket kunnig och sympatiskt. Har strukturerat gått igenom hur han avser hantera försäljningen och olika handlingsalternativ. Rekommenderas!