Niklas Cannon är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Niklas Cannon har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Niklas Cannon har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 4.8. Niklas Cannon har haft 38 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 67 Läs vad Niklas Cannon

• köpte sitt hus med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Eldsberga
    2022-08-05 Verifierad kund
    Trevlig och duktig , bryr sig om alla parter
  • sålde sitt hus med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Eldsberga
    2022-08-05 Verifierad kund
    Niklas är professionell, saklig och trevlig. Han får arbetet gjort snabbt och med hjärta.
    Jag kommer inte ihåg vilka förväntningar jag hade i början av processen men som det har varit och gått, så ska det kännas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Öster/Högskolan
    2022-07-31 Verifierad kund
    Niklas var den som på ett proffsigt sätt hjälpte mig och min sambo både före, under och efter vårt lägenhetsköp. Han har bistått med svar på frågor som har rört alltifrån praktiska angelägenheter som teoretiska och juridiska. En hjälpsam själ i djungeln som är bostadsmarknaden gjorde att denna förstagångsköparen kunde känna sig trygg. Skulle varmt rekommendera Niklas till er alla och jag hoppas han finns tillgänglig igen om vi skulle behöva en mäklare i framtiden.
    Hej Filip!
    Vill börja med att tacka för ditt fina Reco. Som förstagångsköpare förstår jag att ni har många frågor och funderingar, så extra roligt att känna att jag har kunnat besvara frågorna. Ni är varmt välkomna att kontakta mig när som helst igen! Lycka till med ert nya boende!
    Niklas Cannon
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2022-07-29 Verifierad kund
    Trevlig smidig å effektiv. Rekommenderar
    Stort tack för ett gott samarbete Anders! Niklas Cannon
    • Halmstad
    2022-07-29 Verifierad kund
    Trevligt och kompetent bemötande. Gott tålamod..
    Stort tack för ditt trevliga Reco Lennart! Niklas Cannon
  • sålde sin bostad med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Gullbrandstorp
    2022-07-26 Verifierad kund
    Niclas är en trevlig och engagerad person som på ett bra sett förklarade inför försäljningen hur processen gick till för oss okunniga.

Våra förväntningar var stora vilket Niclas inte hade svårt att matcha genom egen och sina kollegers kompetens.

Inför visning fick vi bra information kring förberedelser och efter bra sammanfattning och återkoppling hur det gått.

Niclas är ambitiös och lägger stort engagemang i sitt arbete, vilket gör att vi rekommenderar honom det varmaste.
    Jag tackar ödmjukast för det fina omdömet Torbjörn! Vårt samarbete har fungerat mycket bra under hela processen och jag är glad att jag levde upp till era förväntningar! Jag önskar er lycka till med framtida projekt. Niklas Cannon
    2022-07-21 Verifierad kund
    Niklas var lyhörd och tillmötesgående. Han dubbelkollade t.om de detaljfrågor som ställdes.
    Stort tack för ditt fina omdöme Hugo! Kul att du upplevde att du fick svar på alla dina frågor. Önskar dig stort lycka till med studier och ditt nya boende! Niklas Cannon
  • köpte sin bostad med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Gullbrandstorp
    2022-07-16 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och snabb i att återkomma. 5 av 5.
    Hej Lotta!
    Stort tack för trevligt Reco! Önskar er lycka till med er fantastiska gård.
    2022-07-13 Verifierad kund
    Alltid tillgänglig och svarar snabbt. Väldigt bra bemötande.
    Stort tack för ditt Reco Welat! Önskar dig lycka till framöver! Niklas Cannon
    • Halmstad
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi har haft nöjet att både köpa och sälja med Niklas som mäklare.
    Båda gångerna har vi varit nöjda med hur Niklas har agerat, svarat på frågor snabbt och hans proffsiga och ödmjuka sätt gör att vi
    varmt rekommendera Niklas för kommande affärer.
    Stort tack för ert fina omdöme Jonny! Försöker alltid vara tillgänglig och återkoppla snabbt till mina kunder och känns bra att ni upplevt det så. Jag önskar er stort lycka till framöver! Niklas Cannon