Niklas Cannon

Niklas Cannon

Niklas Cannon är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Niklas Cannon har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Niklas Cannon har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-07 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.8. Niklas Cannon har haft 4 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 75% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 5 Läs vad Niklas Cannon

• Tommy V
    • Centrum Nyatorp
    2021-07-24
    Niklas har extraordinära kvalitéer och jag kan varmt rekommendera honom!
    Det första som slog mig när jag träffade Niklas var hans närvaro och lyhördhet. Som kund känner man sig då trygg och välkomnad.
    Under försäljnings processen höll han mig hela tiden uppdaterad . Han visade prov på en hög service nivå och utifrån det så kan jag varmt rekommendera Niklas.
    Tommy Vidarsson
    Stort tack för det fina omdömet Tommy! Jag är övertygad om att ni kommer trivas i ert nya boende. Ha en fortsatt fin sommar så hörs vi! Niklas Cannon
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Centrum Nyatorp
    2021-07-23
    Niklas är oerhört duktig. Han lyssnar in, gör allt för att leva upp till ens förväntningar, han uppdaterar en hela tiden kring försäljningen och är väldigt flexibel. Man kan inte vara mer nöjd med sin försäljning och mäklare. TACK igen Niklas!
    Stort tack för det fina omdömet Josefine! Det var ett nöje att förmedla din fina lägenhet. Det gläder mig att du är nöjd och dina förväntningar är uppnådda. Lycka till med din nya bostad och jobb i Malmö. Allt gott! Niklas Cannon
    • Centrum
    2021-07-22
    Niklas är en trevlig och professionell mäklare med ett stort engagemang.

Jag kände mig trygg genom hela försäljningen och kommer bli en återkommande kund.

Rekommenderas!
    Tack för dem fina orden Max. Det är alltid mitt mål att ni som säljare känner er trygga genom hela processen. Lycka till med nya jobbet. Niklas Cannon
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Halmstad
    2021-07-22
    Kan sitt jobb och är mycket vänlig.
    Tack för omdömet Andrzej! Lycka till i det nya boendet. Niklas Cannon
    • Centrum
    2021-07-21
    Snabb och serviceinriktad!

Ett tips, var påläst kring belåningen per m2 i föreningen:)

Bra genomförd transaktion så här långt!
    Tack för det trevliga omdömet Jan! Niklas Cannon