Niklas Cannon

Niklas Cannon

Niklas Cannon är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Niklas Cannon har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Niklas Cannon har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 128 omdömen med ett betyg på 4.9. Niklas Cannon har haft 16 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-06

128 omdömen om Niklas Cannon

Sedan starten hos Reco 2024
Mike D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Bara positiva erfarenheter! Engagerad, resultatorienterad, vidtar rätt åtgärder, lyckas uppnå resultat som vi kommit överens om!

Stina N
Öster/Högskolan

Niklas har varit en utmärkt mäklare från början till slut. Niklas har varit engagerad och lyhörd, vilket har fått oss att känna oss trygga genom hela försäljningsprocessen. Vi kan varmt rekommendera Niklas som mäklare.

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Stina! Till slut tog vi oss i mål :)! Önskar dig och Christian stort lycka till med era "nya" liv i Simrishamn!

Mats O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Centrum/Väster

Trevlig,saklig och förtroende ingivande. Niklas levde upp till allt vi förväntade oss av en bra och duktig mäklare, han var väldigt snabb med att svarade på våra frågor.

Svar från Niklas Cannon

Tack för ditt fina omdöme Mats! Roligt att jag levde upp till era förväntningar :)

Britt-Mari Ö
Centrum/Väster

Tillgänglig och trevlig. Väldigt snabb med svar och att ordna fram saker.

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Britt-Mari och välkommen till Halmstad :)

Sandra T
Centrum/Väster

Jag blev väl bemött av min mäklare och jag fick hjälp med allting från själva visningen till själva kontraktskrivandet. Då det var första stora bostadsköpet hade man många funderingar kring hur allt gick till, men jag fick god stöttning även kring detta.

Svar från Niklas Cannon

Hej Sandra! Tusen tack för fint Reco. Önskar dig lycka till i din fina lägenhet!

Alen K
Centrum/Väster

Niklas är en exemplarisk mäklare, omtänksam, tillmötesgående, och lyhörd från start till slut. Han överträffade våra förväntningar på alla plan och levererade som utlovat genom hela processen. Söker man en mäklare som kommer gå den extra milen så är Niklas rätt person. Vi är mer än nöjda och kan starkt rekommendera Niklas.

Svar från Niklas Cannon

Så himla glad jag blir över att läsa ert fina omdöme :)! Det värmer verkligen att få läsa era fina ord. Jag tackar ödmjukast för ert förtroende och ett fint samarbete. Önskar er stort lycka till i ert nya hus!

Nahid G
Öster/Högskolan

Trevlig bemötande alltid. Att sälja min bostad i god tid och priset som jag ville. lugn person som kan sitt jabb.

Svar från Niklas Cannon

Roligt att höra Nahid! Tack för fint reco :)

Gustav N
Söndrum/Pålsbo

Niklas Cannon visade inledningsvis en god förmåga på att anpassa sig efter situationen då kunder anslöt tidigare till visningen. Han påvisade även ett lugn och var allmänt väldigt trevlig. Han var varken för på eller för tillbakadragen. Niklas gav även ett genuint intryck att han ville det bästa för kunden.

Svar från Niklas Cannon

Stort tack för fint Reco Gustav!

Erik E
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Holm

Mitt betyg till Niklas Cannon på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad är helt klart 'Exceptionellt!' Från början till slut var Niklas en otroligt professionell och engagerad mäklare. Redan när huset var listat som 'kommande' på Hemnet fängslades både jag och min fästmö Moa av möjligheten att bli ägare till Jävsgård Ekebo 102. När visningsdagen äntligen kom, möttes vi av Niklas som med sitt trevliga bemötande och expertis svarade på alla våra frågor med stor entusiasm. Det som verkligen stod ut var hur tillgänglig Niklas...

Svar från Niklas Cannon

Wow Erik! Tusen tack för fint reco! Detta är det bästa betyget jag som mäklare kan få och det gläder mig oerhört att läsa hur nöjda du och Moa är. Jag önskar er stort lycka till i framtiden med ert nya drömhem. Ska bli kul att följa er resa!

Hanna L
Halmstad

Trevlig och jordnära mäklare. Vi kände oss trygga som köpare under hela processen. Snabb, svarade alltid och hjälpte oss med alla frågor utan att kännas för ”säljig” Rekommenderar Niklas och han kommer vara med på vår lista för framtida mäklare.

Svar från Niklas Cannon

Va glad jag blir över att läsa ert fina omdöme! Uppskattas verkligen :) Stort grattis till en fin affär!