Niklas Cannon

Niklas Cannon

Niklas Cannon är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Niklas Cannon har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Niklas Cannon har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-02 och har fått 102 omdömen med ett betyg på 4.9. Niklas Cannon har haft 1 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2024-01 - 2024-01

102 omdömen om Niklas Cannon

Sedan starten hos Reco 2024
Jan L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Jag är mycket nöjd med hur Niklas hanterat försäljningen av min bostadsrätt. Under hela vägen, från första kontakt till att uppdraget var slutfört, har Niklas varit engagerad, tillgänglig och okomplicerad. Han har hållit mig som säljare informerad och svarat på frågor på ett positivt tydligt sätt. Jag hade helt klart valt att kontakta Niklas på nytt för liknande uppdrag!

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Jan :) Det gläder mig verkligen att få läsa dina fina ord. Jag kommer definitivt vilja samarbeta mer med dig i framtiden när möjligheten ges.

Simon S
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Halmstad

Toppenbra! Vi är mer än nöjda.

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Simon!

Izabella S
Halmstad

Niklas har varit otroligt behjälplig och såg till att vi löste en affär snabbt där både säljare och vi som köpare blev nöjda. Vi har nu tack vare detta köpt vårt drömhus. Vi rekommenderar varmt Niklas som mäklare! / Nöjda köpare som snart bor i Söndrum :)

Izabella S och Niklas C gillar detta
Svar från Niklas Cannon

Tackar ödmjukast för fint Reco Izabella. Är fullt övertygade om att ni kommer kunna skapa ert framtida drömhem nu :)

Linda A
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Cannon en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Veinge

Glad och trevlig Tycker Niklas är den bästa mäklare vi nånsin haft

Svar från Niklas Cannon

Jag tackar ödmjukast för fint Reco Linda, det värmer verkligen! Tillslut lyckades vi få affären i hamn :)

Inga-Lill T
Hyltebruk

Niklas kontaktade jag i samband med min skilsmässa,han har visat förståelse för mitt mående vissa gånger mådde jag bra vissa dåligt,han är jätteduktig på sitt jobb,han har hela tiden informerat mig om vad som ska ske i processen,via telefon eller sms.Hag är oerhört tacksam att jag har haft Niklas genom hela resan,trots att utfodringen för oss har varit att han är i Sverige och jag i Norge.

Svar från Niklas Cannon

Tusen tack för fint Reco Inga-Lill. Trots en svår tid för er samt på marknaden har det varit en ära att samarbeta med er. Ta hand om dig så hörs vi igen!

Caroline Elisabeth Marie J
Halmstad

Väldigt bra kundbemötande och är hur nöjd som helst från första kontakt till kontraktsskrivning. Kan rekommendera Niklas alla dagar i veckan!

Svar från Niklas Cannon

Tack för fint Reco Caroline. Önskar er stort lycka till i ert fina hus. Helt övertygad om att ni kommer trivas utmärkt!

Greger J
Halmstad

Mycket trevlig kunnig mäklare. Förväntningarna var höga men sjönk efterhand som räntorna steg och inflationen ökade, då visade Niklas tålamod, optimism och erfarenhet genom att sälja huset till ett bra pris.

Svar från Niklas Cannon

Stort tack för fint omdöme Greger. Det tog sin tid men som jag sa, till slut så kommer vi ro affären i hamn. Tack för tålamod och förtroendet. Önskar er stort lycka till i er nya lägenhet!

Felicia W
Haverdal

Bara gott att säga om Niklas. Kommunikation och information och bemötande genom hela processen har varit utmärkt.

Svar från Niklas Cannon

Stort tack för fint Reco Felicia! Samarbetet har fungerat utmärkt om ni frågar mig!

Linn W
Haverdal

Väldigt aktiv och gör ett väldigt bra jobb

Svar från Niklas Cannon

Stort tack för fint Reco Linn!

Amelie H
Haverdal

Mycket trevligt bemötande. Niklas är kunnig och serviceinriktad. Som mäklare upplevde jag honom som ”lagom” säljande, mao han följde upp vårt ev intresse för fastigheten efter visningen utan att vara alltför mycket på. Skulle varmt rekommendera honom.

Svar från Niklas Cannon

Stort tack för ditt fina omdöme Amelie! Roligt att höra att du upplevde kommunikationen som behaglig. Jag önskar er stort lycka till med huset!