Mikael Niwenros

Mikael Niwenros

Mikael Niwenros är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Mikael Niwenros har varit registrerad mäklare sedan 1997-09. Mikael Niwenros har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 67 omdömen med ett betyg på 4.6. Mikael Niwenros har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det är självständigt och att man får nya utmaningar varje dag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är målmedveten och engagerad hela vägen i mål. Dessutom skulle jag beskriva mig själv som lyhörd och förhoppningsvis duktig på att hantera alla typer av kunder och människor.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att idrotta och att umgås med familjen.

Vad vet vi inte om dig?
Jag gillar att sjunga, även när det inte är fest.

67 omdömen om Mikael Niwenros

Sedan starten hos Reco 2017
Elsie Svenborg B
Sålde sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Getinge

Lyhörd och aktiv och effektiv

Svar från Mikael Niwenros

Tack Elsie - Hoppas på en femma nästa gång.

Tomas R
Köpte sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Söndrum

Ingav trygghet och gjorde att affären genomfördes snabbt och smidigt.

Victor A
Oskarström

Trevlig och tillmötesgående! Lät oss som förstaköpare ta tid på oss och svarade på alla frågor!

Pergus Bygg Ab C
Köpte sin bostad med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Laholm

Tydlig och ett trevligt bemötande. Som tyder på kunnighet.

Svar från Mikael Niwenros

Stort tack för ert omdöme och lycka till med ert framtida förvaltande och fina företag!

Carl T
Sålde en tomt med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Kvibille

Snabbt, proffsigt, vi kommer göra fler affärer i närtid. // Carl Tham

Svar från Mikael Niwenros

Tack för de fina orden Carl! Hoppas vi ses snart igen!

Christa V
Steninge

Mycket trevligt bemötande. Lätt att komma i kontakt med vid diverse frågor. Hade kanske önskat lite mera hjälp i processen tex ii kontakt med kommunen, utförande av ansökan förhandsbesked , hjälp att besvara beslut etc. Stöd hur driva processen vidare då beslutet inledningsvis var negativt. Kändes som att jag fick dra det mesta själv hör. Annonsering och hjälp vid senare försäljning var sedan bra!

Berit Elisabet N
Söndrum

Vi blev mycket bra bemötta från första stund o kände oss trygga ! Vi hade nog lite högre förväntningar än vad som var rimligt , Lite oroligt blev det då det tog ganska lång tid , med försäljningen men slutade bra och mäklaren gjorde ett fantastiskt jobb med många visningar som gav resultat !

Svar från Mikael Niwenros

Stort tack Berit! Vi hade en bra dialog hela tiden och kul att allt kom på plats till slut! Stort lycka till med ert nya boende!

Mathesa O
Gullbrandstorp

Mikael är den bästa mäklaren i Halmstad! Hög servicenivå och mycket tillmötesgående!

Elin A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
Söndrums Kyrkby

Så himla trevligt bemött, man blir trygg i sina funderingar. Snabb kontakt och kommunikation. Mikael är en mycket hjälpsam mäklare som är väldigt villigt till att hjälpa dig och hitta det du söker!

Svar från Mikael Niwenros

Stort tack Elin för ditt fina omdöme! Vi ses och hörs inom kort!

Sarah A
Halmstad

Vi blev proffsigt bemötta och kände oss trygga i vår första husaffär!