Mikael Niwenros

Mikael Niwenros

Mikael Niwenros är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Mikael Niwenros har varit registrerad mäklare sedan 1997-09. Mikael Niwenros har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 51 omdömen med ett betyg på 4.6. Mikael Niwenros har haft 42 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det är självständigt och att man får nya utmaningar varje dag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är målmedveten och engagerad hela vägen i mål. Dessutom skulle jag beskriva mig själv som lyhörd och förhoppningsvis duktig på att hantera alla typer av kunder och människor.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att idrotta och att umgås med familjen.

Vad vet vi inte om dig?
Jag gillar att sjunga, även när det inte är fest.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 51 Läs vad Mikael Niwenros

• köpte sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Söndrum/Albinsro
    2021-07-09
    Kunnig och lätt att få tag i.
    Bra kännedom gällande prisbilden.
    Tack Johan! Kul att kunna stå till tjänst! Vi ses och hörs framöver! Mikael Niwenros
    • Söndrum
    2021-07-01
    Mikael ger ett trevligt och seriöst intryck och är väldigt tillmötesgående och hjälpsam. Mikael svarar alltid snabbt på mail/sms konversation.
    Mikael har motsvarat våra förväntningar till 100% både när det gäller Parkvägen 2 och försäljningen av vårt nuvarande hus.
    Tack Jes för ditt fina omdöme! Kul att kunna stå till tjänst nu och framåt, samt att ha förmånen och följa med på er resa till det nya boendet! Mikael Niwenros
  • köpte en tomt med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Halmstad
    2021-06-19
    Han verkar seriös och vet vad han pratar om, och ett bra bemötande
    Hej Sebastian, Tack för dina omdöme! Vi hörs och ses framöver ! Mikael Niwenros
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Centrum/Väster
    2021-06-15
    Vänlig och kunnig, tog hand problem som uppstod
    Tack Hans- Olof! Kul att kunna vara till tjänst! Stort lycka till med inflyttning och planering! Mikael Niwenros
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Centrum/Väster
    2021-06-14
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare Mikael Niwenros. Han har haft ett professionellt bemötande från början till slut.
    Vi kommer absolut att rekommendera honom till vänner inför framtida försäljningar.
    Vi är också mycket nöjda med stylist Carina och fotograf Dennis.
    Hej Anna! Tack för ditt fina omdöme och samspel hela vägen! Kul att få vara med på er resa! Jag vet att Carina och Dennis tycker detsamma! Mikael Niwenros
    • Rotorp
    2021-05-21
    Tyvärr en fastighetsmäklare som inte riktigt förstått sin roll som länk mellan köpare och säljare. Omöjlig att få tag på och struntar i att svara på frågor som dyker upp.

Ger uttryck över att vara lite "för mer" och kanske i sanningens namn borde satsa på ett annat yrke.
    Hej Anders K. Din upplevelse kan jag ju inte ändra på i efterhand - bara beklaga. Jag lyckönskar er dock till ert nya boende och köp vilket ju trots allt blev av. Vad gäller frågor, vilket vi får många av, så står jag gärna till tjänst när du vill. Mikael Niwenros
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • Söndrum/Albinsro
    2021-05-14
    Sålt hus.
    Trevlig mäklare som hade koll på sitt åtagande!
    Kan bara rekommendera honom!!!!
    Tack Christian ! Stort lycka till med ert nya boende ! Mikael Niwenros
    • Rotorp
    2021-05-14
    Gav oss höga förväntningar som inte infriades. Vilket gjorde vi ångrade valet av mäklare. Hela försäljningen blev en flopp.
    Tråkigt att höra Renée. Försäljning är ett samspel mellan säljare/mäklare och köpare där förväntningar finns från alla parter. Jag gjorde som vanligt mitt bästa, vilket du tyvärr inte blev nöjd med. Mikael Niwenros
    • Frennarp
    2021-03-18
    Köpt bostadsrätt.
    Mycket trevlig mäklare. Jag tycker att han uppfyllde våra förväntningar.
    • Åled
    2021-03-13
    Köpt villa! Bra bemötande och proffsigt beteende. Kan rekommenderas!!