Mikael Niwenros
Registrerad mäklare sedan 1997-09-10
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-19
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det är självständigt och att man får nya utmaningar varje dag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är målmedveten och engagerad hela vägen i mål. Dessutom skulle jag beskriva mig själv som lyhörd och förhoppningsvis duktig på att hantera alla typer av kunder och människor.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att idrotta och att umgås med familjen.

Vad vet vi inte om dig?
Jag gillar att sjunga, även när det inte är fest. Läs mer

Läs vad 35 Läs vad Mikael Niwenros

• Eva S sålde sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-06-21

Snöstorp
    Sålt bostad, gick fort, gillade Mikael. Läs mer
    2020-06-21 Mikael N svarar Eva S
    Tack Eva! Det var kul att jobba tillsammans med er!
  • Adam H köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-06-01

4:a
    Bäckagård
    Väldigt bra bemötande och guidning genom hela processen vid köp av bostadsrätt. Lugn och metodisk vid frågor och undringar under tiden. Läs mer
    2020-06-01 Mikael N svarar Adam H
    Tack Adam! Det var kul och trevligt att ha med er att göra också!Vi hörs och ses!
  • Monica L sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-05-15

3:a
    Vallås
    Jag skulle rekommendera Mikael. Har köpt lägenhet av honom precis och nu håller vi på att sälja min bostad. Det kändes rätt att ha Mikael som mäklare då jag tycker att han är lugn och professionell person. Håller tummarna att han får sålt min bostad också :) Läs mer
    2020-06-10 Mikael N svarar Monica L
    Superkul att du är nöjd Monica! Nu är vi nästan i hamn!
  • Bo E köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-05-12

2:a
    Halmstad
    Jag har köpt en bostadsrätt där Mikael var mäklaren. Försäljningen var väldigt bra, personlig och proffsigt möte på Fastighetsförmedlingens kontor.

Visningen av lägenheten var också bra. Enkelt att få kontakt med Mikael. Mikael inger förtroende, både personlig och professionell.

Mina förväntningar uppfylldes både vid visning och kundmötet på Fastighetsförmedlingens kontor. Mina förväntning var att Mikael skulle var insatt i objektet och kunna svara på alla frågor. Och det kunde han. Mikael rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-06-10 Mikael N svarar Bo E
    Stort tack Bo! Vi hörs och ses framöver!
  • Dag v
    Dag v sålde sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-04-27

Haverdal
    Han har mäklat ett stort antal försäljningar , mycket proffesionellt och dugligt genomfört. Han har visat mycket god förmåga att finna köpare . Läs mer
  • Emma P köpte sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-04-11

Halmstad
    Köp av tomt, planering av nybygge med Framtidsvillan.

Trevlig, hjälpsam och kunnig. Rekommenderar Mikael starkt! Läs mer
    2020-04-27 Mikael N svarar Emma P
    Tack för ditt fina omdöme! Vi ses snart igen!
  • Martin D köpte sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-04-08

Halmstad
    Ordnade en jättefin och välorganiserad husvisning! Genomgående professionell och seriös. Läs mer
    2020-04-09 Mikael N svarar Martin D
    Stort tack för ditt fina omdöme! Vi hörs och ses inom kort!
  • Sofie D köpte sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-04-08

Halmstad
    Köpt en villa och fick ett mycket bra intryck av Mikael. Han är proffsig, lugn och verkar mycket kunnig. På visningen gick han igenom de saker han ville påpeka direkt när vi kom, därefter fick vi gott om tid på oss för att undersöka både hus och trädgård. Läs mer
    2020-04-08 Mikael N svarar Sofie D
    tack Sofie för ditt fina omdöme! Grattis till ett bra köp! Vi ses snart till tillträdet!
  • Ulrika H köpte en tomt med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-04-03

4:a
    Haverdal
    Mikael är en seriös och trevlig mäklare och jag hoppas att vi kan fortsätta vårt samarbete framöver. Vi är inte klara ännu! Som mäklarfirma verkar de ha ett stort kontaktnät och detta hoppas jag ska gynna mig i mitt letande av bostad och i vårt hopp att hitta rätt köpare till vårt nuvarande hus framöver. Läs mer
    2020-04-03 Mikael N svarar Ulrika H
    Tack Ulrika! Roligt att allt känns bra! Vi skall självklart ta det här i mål på bästa sätt!
  • Christer A sålde sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

2020-04-03

Halmstad
    Förtroendeingivande, professionell och kunnig, allmänt trevlig och lättsam, helt enkelt rätt man på rätt plats! Läs mer
    2020-04-03 Mikael N svarar Christer A
    Hej! Stort tack för det roliga och goda samarbetet från första stund! Vi ses snart igen för en fika hoppas jag!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

Karin Isaksson