Mikael Niwenros

Mikael Niwenros

4.7 i betyg av 36 omdömen

Mikael Niwenros är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Halmstad

och har varit registrerad mäklare sedan 1997. Mikael Niwenros har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 36 omdömen sedan 2017-10-19. Mikael Niwenros har haft 44 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att det är självständigt och att man får nya utmaningar varje dag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är målmedveten och engagerad hela vägen i mål. Dessutom skulle jag beskriva mig själv som lyhörd och förhoppningsvis duktig på att hantera alla typer av kunder och människor.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tycker jag om att idrotta och att umgås med familjen.

Vad vet vi inte om dig?
Jag gillar att sjunga, även när det inte är fest.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 36 Läs vad Mikael Niwenros

• Köpt lägenhet Mikael löste detta mycket bra.
    Per L köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-07-30
    • 1:a
    • 35.0 m²
    • Öster
    2020-07-30
  • Sålt bostad, gick fort, gillade Mikael.
    Eva S sålde sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-06-21
    • 147.0 m²
    • Snöstorp
    2020-06-21
    Tack Eva! Det var kul att jobba tillsammans med er!

Visa svar
  • Väldigt bra bemötande och guidning genom hela processen vid köp av bostadsrätt. Lugn och metodisk vid frågor och undringar under tiden.
    Adam H köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-06-01
    • 4:a
    • 89.5 m²
    • Bäckagård
    2020-06-01
    Tack Adam! Det var kul och trevligt att ha med er att göra också!Vi hörs och ses!

Visa svar
  • Jag skulle rekommendera Mikael. Har köpt lägenhet av honom precis och nu håller vi på att sälja min bostad. Det kändes rätt att ha Mikael som mäklare då jag tycker att han är lugn och professionell person. Håller tummarna att han får sålt min bostad också :)
    Monica L köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-05-15
    • 3.5:a
    • 112.0 m²
    2020-05-15
    Superkul att du är nöjd Monica! Nu är vi nästan i hamn!

Visa svar
  • Jag har köpt en bostadsrätt där Mikael var mäklaren. Försäljningen var väldigt bra, personlig och proffsigt möte på Fastighetsförmedlingens kontor. Visningen av lägenheten var också bra. Enkelt att få kontakt med Mikael. Mikael inger förtroende, både personlig och professionell. Mina förväntningar uppfylldes både vid visning och kundmötet på Fastighetsförmedlingens kontor. Mina förväntning var att Mikael skulle var insatt i objektet och kunna svara på alla frågor. Och det kunde han. Mikael rekommenderas varmt.
    Bo E sålde sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-05-12
    • 158.0 m²
    • Östra Stranden
    2020-05-12
    Stort tack Bo! Vi hörs och ses framöver!

Visa svar
  • Han har mäklat ett stort antal försäljningar , mycket proffesionellt och dugligt genomfört. Han har visat mycket god förmåga att finna köpare .
    Dag v
    Dag v sålde sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-04-27
    • 102.4 m²
    • Haverdal
    2020-04-27
  • Köp av tomt, planering av nybygge med Framtidsvillan. Trevlig, hjälpsam och kunnig. Rekommenderar Mikael starkt!
    Emma P köpte sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-04-11
    2020-04-11
    Tack för ditt fina omdöme! Vi ses snart igen!

Visa svar
  • Ordnade en jättefin och välorganiserad husvisning! Genomgående professionell och seriös.
    Martin D köpte sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • 99.0 m²
    2020-04-08
    Stort tack för ditt fina omdöme! Vi hörs och ses inom kort!

Visa svar
  • Köpt en villa och fick ett mycket bra intryck av Mikael. Han är proffsig, lugn och verkar mycket kunnig. På visningen gick han igenom de saker han ville påpeka direkt när vi kom, därefter fick vi gott om tid på oss för att undersöka både hus och trädgård.
    Sofie Johanna D köpte sitt hus med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    • 99.0 m²
    2020-04-08
    tack Sofie för ditt fina omdöme! Grattis till ett bra köp! Vi ses snart till tillträdet!

Visa svar
  • Mikael är en seriös och trevlig mäklare och jag hoppas att vi kan fortsätta vårt samarbete framöver. Vi är inte klara ännu! Som mäklarfirma verkar de ha ett stort kontaktnät och detta hoppas jag ska gynna mig i mitt letande av bostad och i vårt hopp att hitta rätt köpare till vårt nuvarande hus framöver.
    Ulrika H köpte en tomt med hjälp av Mikael Niwenros en del av Svensk Fastighetsförmedling Halmstad
    2020-04-03
    • 4:a
    • 109.0 m²
    • Haverdal
    2020-04-03
    Tack Ulrika! Roligt att allt känns bra! Vi skall självklart ta det här i mål på bästa sätt!

Senaste försäljningarna

Karl XI:s väg