Gabriel Gawell

Gabriel Gawell

Gabriel Gawell är mäklare på Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Gabriel Gawell har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Gabriel Gawell har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 4.7. Gabriel Gawell har haft 7 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 7 Läs vad Gabriel Gawell

• skrev om Gabriel Gawell en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    2021-06-21
    Hade mest kontakt med hennes kollega Gabriel Gawall. Mkt trevlig bemötande, professionellt och skicklig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Gawell en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    2021-06-17
    Köpte mitt nya boende genom Gabriel och från början till slut var det en väldigt smidig och trygg process! Gabriel var tillgänglig för frågor, tillmötesgående och transparant genom hela processen. Rekommenderar definitivt Gabriel!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Gawell en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    2021-06-17
    Bra och proffsigt bemötande. Nöjd med hela processen. Tack så mycket!
  • sålde sitt hus med hjälp av Gabriel Gawell en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    • Pungpinan
    2021-05-21
    Sålt ett radhus

Vi blev bemötta på ett professionellt, påläst och trevligt sätt.

Våra förväntningar var att få till en snabb försäljning till ett bra pris vilket genomfördes över förväntan.

Mäklaren var påläst, trevlig och guidade oss genom processen på ett professionellt sätt.
    2021-04-06
    Köpte min första lägenhet för nio år sedan och då var det Svenska Mäklarhuset i Johanneshov som säljaren anlitat. Jag fick vid köptillfället ett professionellt intryck och bemötande av den dåvarande mäklaren. När jag nu skulle sälja bostaden valde jag därför att kontakta Svenska Mäklarhuset. Redan vid första mötet med Gabriel Gawell uppfattade jag att det här var en seriös mäklare. Gabriel svarade på samtliga frågor och hade läst sig in, förberett sig väl innan mötet. Han gav tydliga instruktioner vart ansvarsgränserna mellan mig och mäklaren låg, vilka uppgifter som jag hade att ombesörja och vad han i sin roll som mäklare skulle utföra. Gabriel har under hela processen varit snabb med att återkoppla och uppdatera om läget samt lett processen så att den förs framåt. Vid försäljningstillfället, signering, var allt väl förberett. En bra genomgång gjordes så att både jag som säljare och köparen gavs möjlighet att ställa frågor och få svar. Gabriel är personlig på ett professionellt sätt utan att för den delen förlora siktet i uppdraget. Sammanfattningsvis ger jag Gabriel högsta betyg och omdöme. Hans mångåriga erfarenhet som mäklare är en stabil grund att stå på. En riktigt bra mäklare som jag rekommenderar.
    Tack för ett trevligt samarbete med dig Niklas. Vad kul att du är nöjd med försäljningen. //Gabriel Gabriel Gawell
    2021-04-02
    Jag köpte min första egna lägenhet via Gabriel och då är det självklart extra viktigt att känna förtroende för mäklaren. Gabriel är erfaren, trygg, ärlig och tar sig tid. Jag är mycket nöjd!
    Tack Philip. Välkommen till Hammarbyhöjden, jag tror du kommer trivas. Gabriel Gawell
    2021-03-31
    Vi fick en bra upplevelse av vårt bostadsköp med Gabriel. Vi hade en god kontakt genom hela processen och jag uppskattar att han var lätt att få tag på.
    Tack Athina och välkommen till Hammarbyhöjden! Gabriel Gawell