Gabriel Gawell

Gabriel Gawell

Gabriel Gawell är mäklare på Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Gabriel Gawell har varit registrerad mäklare sedan 2005-07. Gabriel Gawell har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 15 omdömen med ett betyg på 4.9. Gabriel Gawell har haft 19 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 15 Läs vad Gabriel Gawell

• sålde sin lägenhet med hjälp av Gabriel Gawell en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    2022-02-24 Verifierad kund
    ENGAGERAD
    LYSSNANDE. VÄNLIGT Å VARMT BEMÖTANDE.
    REKOMMENDERAR HONOM SOM MÄKLARE.
    Tack Hildegard! Det var trevligt att samarbeta med dig också! Gabriel Gawell
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gabriel Gawell en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
    • Björkhagen
    2022-02-08 Verifierad kund
    Fint bemötande och professionellt hanterat.
    Tack Andreas! Grattis till en fin lägenhet i en fin förening. Gabriel Gawell
    • Blåsut
    2022-01-07 Verifierad kund
    Gabriel gjorde ett toppenjobb! Han är varm och supertrevlig. Så fort vi sa att vi kunde tänka oss sälja lägenheten (låg som kommande) så hittade han en köpare som köpte lägenheten och allt gick väldigt smidigt och snabbt. Vi är så nöjda med Gabriel och rekommenderar honom varmt.
    Tack Nancy och Robin. Jag tror och hoppas ni kommer att trivas med ert "nya" boende och liv :-) Gabriel Gawell
    2021-11-27 Verifierad kund
    Gabriel är trevlig och bemöter en med respekt. Han är lyhörd pushar inte. När jag backade första vändan var han tålmodig.
    Jag hade inga speciella förväntningar men Gabriel överträffade dem:)
    Han är ambitiös och har ett stort kundregister. Min lgh blev såld innan visning.
    • Blåsut
    2021-11-12 Verifierad kund
    Mycket trevlig bemötande, vi är väldig nöjda. Gabriel var lyhörd och förstående inför våra frågor och var väldig bra på att återkoppla och svara på våra funderingar. Köpprocessen kändes tryggt med Gabriel!
  • Emily D
    • Hammarbyhöjden/Skärmarbrink
    2021-10-31 Verifierad kund
    Gabriel är otroligt empatisk, påläst och kunnig. Det kändes tryggt att göra bostadsaffär med honom. Jag rekommenderar honom varmt till alla som tänkt köpa eller sälja din bostad.
    2021-10-28 Verifierad kund
    Alltid roligt och få ett professionellt bemötande och grym service. Gillar hur han och jag tillsammans kunde bolla ideer och funderingar.

Tack för en bra tjänst och bemötande!
    2021-10-26 Verifierad kund
    En pålitlig, tydlig och förtroendeingivande mäklare som är lätt att föra dialog med.
    Jag fick all information jag behövde igenom hela beslutsprocessen fram till att jag blev en nöjd köpare.
    • Hammarbyhöjden
    2021-06-21 Verifierad kund
    Hade mest kontakt med hennes kollega Gabriel Gawall. Mkt trevlig bemötande, professionellt och skicklig.
    • Hammarbyhöjden
    2021-06-17 Verifierad kund
    Köpte mitt nya boende genom Gabriel och från början till slut var det en väldigt smidig och trygg process! Gabriel var tillgänglig för frågor, tillmötesgående och transparant genom hela processen. Rekommenderar definitivt Gabriel!