Läs vad 140 Läs vad Sanna Pickelner

• 2020-12-18
    Mycket professionellt skött genom hela processen.
    Hon fick mig som säljare att känns mig lugn genom hela säljprocesssen.

Överträffade vårt gemensamt satta försäljningstak .

Kan varmt rekommendera att använda Sanna vi ert nästa köp/sälj.
    Niclas R
    • 52.2 m²
    • Hammarbyhöjden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
  • 2020-12-16
    Köp av lägenhet i Hammarbyhöjden.
    Trevligt bemötande och täta uppdateringar under hela processen.
    Catrine J
    • 52.2 m²
    • Hammarbyhöjden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
  • 2020-12-13
    Trevlig möte! Mycket kompetent mäklare som har koll och återkommer snabbt med svar .
    Karl-fredrick F
    • 3:a
    • 56.0 m²
  • 2020-12-04
    Sanna är en mycket engagerad mäklare med stor erfarenhet.
    Hon är väldigt engagerad och kunnig inom sitt område.
    Michaela M
    • 41.0 m²
  • 2020-12-04
    Köpte min första lägenhet med Sanna som mäklare.
    Jag fick direkt ett proffesionellt intryck och bemötande av Sanna på visningen och hon var sedan snabb med att återkoppla och uppdatera om läget. Vid frågor var hon alltid tillgänglig och hade mycket bra koll på både bostaden och området.
    Hon var även personlig på ett proffesionellt sätt vilket gav mig ett lugn och det var precis det jag behövde då detta som sagt var min första bostad.
    Vi påskrift av alla papper var hon väl förbered och gav ytterligare information.
    Jag hade inga stora förväntningar utan visste bara hur jag inte ville att en mäklare skulle vara.

Sammanfattningsvis så ger jag Sanna högsta betyg och omdöme. En fantastisk mäklare som jag själv kommer anlita den dagen jag ska sälja min bostad.
    Chanel M
    • 41.0 m²
  • 2020-12-03
    Vi sålde en lägenhet i Enskedadalen
    Hon gjorde ett utmärkt jobb och mycket professionell

Tack!
    Eugene O
    • 4:a
    • 82.0 m²
    • Enskededalen
  • 2020-12-03
    Köpt en bostadsrätt i Johanneshov.
    Sanna upplevdes som kompetent, korrekt och lagom "påstridig".
    Bra återkoppling med tydliga svar.
    Hon levde upp till de förväntningar som vi hade på en mäklare.
    Per R
    • 43.0 m²
  • 2020-11-20
    Väldigt lyhörd och flexibel under hela processen.
    Var förtroendeingivande och satte ingen press på mig, säljaren, att sälja för ett pris under förväntningarna.
    Hade inga problem med att ha extrainsatta visningar samt skjuta upp försäljning, vilket dock inte behövdes då Sanna lyckades bra med slutförhandlingen och fick upp köparna till önskat pris.
    Rasmus B
    • 60.0 m²
  • 2020-11-17
    Mycket bra kommunikation och snabba svar när vi köpte våran lägenhet.
    Charlie L
    • 60.0 m²
  • 2020-11-05
    Sålt lägenhet. En kunnig mäklare som varit ett bra stöd genom hela processen.
    Anna - Sara T
    • 45.0 m²
    • Hammarbyhöjden

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte