Sanna Pickelner
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 89 Läs vad Sanna Pickelner

• Elin H köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-03-30

Hammarbyhöjden
    Köpt bostad i Hammarbyhöjden. Sanna var väldigt professionell, ärlig och hjälpsam. Hon fick mig att känna mig trygg i mitt köp och att allt skett så genomskinligt och riktigt det kan göra. Läs mer
  • Louise U köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-03-29

Skärmarbrink
    Glad, trevlig, personlig men fortfarande professionell. Läs mer
  • Samuel E sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-03-28

Hammarbyhöjden
    Sanna sålde min 2:a i Hammarbyhöjden och jag kunde inte fått en bättre mäklare! Gjorde en del research innan för att hitta rätt och jag blev inte besviken! Hon är proffsig, noggrann, kunnig och fixade såklart ett riktigt bra slutpris på lägenheten! Läs mer
  • Mikaela B sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-03-27

Hammarbyhöjden
    Sanna var väldig bra och jag kan rekommendera henne! Läs mer
  • Malin H sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-03-23

Hammarbyhöjden
    Sanna hjälpte oss att sälja våran lägenhet. Vi är väldigt nöjda med Sanna, hon har ett proffsigt bemötande och är rak och tydlig. Sanna var bra på att hela tiden underrätta oss med information. Alla rekommendationer från oss! Läs mer
  • Cecilia W köpte sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-03-21

Skärmarbrink / Hammarbyhöjden
    det var bra info. Trevligt bemötande och man förstod allt.
    Vi är nöjda Läs mer
  • Adam W sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-03-18

Hammarbyhöjden
    Sanna hjälpte mig med försäljning av min 2 rum lägenhet i Hammarbyhöjden. Hon agerade på ett professionellt och positivt sätt under hela processen, och hade en väldigt bra och realistiskt syn på marknaden och vad jag hade för möjliga slutpris. Jag var väldigt nöjd med vår samarbeta, och skulle rekommendera henne för dem som tänka sälja i samma området. Läs mer
  • Camilla Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-03-16

Hammarbyhöjden
    Jättebra och personlig service! Läs mer
  • Jeanette D sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-03-03

Hammarbyhöjden
    Sålde min bostad med Sanna. Hon är en lyhörd och engagerad mäklare. Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Göran U sålde sin lägenhet med hjälp av Sanna Pickelner en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov

2020-02-25

Hammarbyhöjden/Björkhagen
    Rakt igenom professionell.
    Anlitar likaså högprofessionel stylistrådgivare och fotograf. Läs mer

Senaste försäljningarna

Hasselquistvägen