Kent Nordh

Kent Nordh

Kent Nordh är mäklare på Svenska Mäklarhuset Järfälla

Kent Nordh har varit registrerad mäklare sedan 1992-11. Kent Nordh har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 202 omdömen med ett betyg på 4.8. Kent Nordh har haft 42 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 65% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla trevliga människor man får möta, och att hjälpa till och vara ett professionellt stöd i en av de viktigaste händelserna i en människas liv. Det är en skön känsla att man kan göra skillnad och ha stor betydelse för någon annan.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Efter mer än 25 år i yrket har jag samlat på mig mycket kunskap och erfarenhet som kan vara ovärderlig för mina kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag försöker ge både säljare och köpare raka svar som de förstår och kan ta till sig. Ju mer transparent och tydligt något är, desto enklare är det att ta rätt beslut. Jag hoppas även att kunderna känner att jag verkligen bryr mig om dem.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 202 Läs vad Kent Nordh

• sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    2022-06-29 Verifierad kund
    Mycket trevlig och tillmötesgående! Leverade även i linje med våra förväntningar trots en något seg marknad och höll oss uppdaterade med bra information under hela processen. Vi rekommenderar verkligen Kent!
  • köpte sitt hus med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • Viksjö
    2022-06-13 Verifierad kund
    Kent har ett mycket välkomnande och trevligt bemötande. Vi har känt oss trygga i varje steg som köpare av ett radhus, dessutom när vi blir husägare för första gången. Kent är ärlig, hjälsam och mycket proffsig i sitt arbete. Vi kan verkligen rekommendera denna mäklare. Han levererar helheten, även till oss som köpare. Tryggheten jag upplevde i samband med visning och efteråt vid frågor samt vid budgivning, var en stor del i att våga satsa på vår dröm. Ett stort tack!
    2022-05-22 Verifierad kund
    Kent är kunnig och korrekt.
    Försäljningen sköttes på bästa möjliga sätt.
    Vi är mycket nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Bara positivt:))) )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    2022-05-22 Verifierad kund
    Han var välinformerad om lägenheten och var mycket trevlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • Viksjö
    2022-05-20 Verifierad kund
    Bra mäklare. Ingen fifflare man kan lita på honom. Är väldigt nöjd.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Kent är en trevlig, kunnig och erfaren mäklare. Har anlitat honom vid flera bostadsförsäljningar och vi har alltid varit nöjda
    2022-05-20 Verifierad kund
    Jag tyckte att jag blev bra bemött & fick bra hjälp med allt runtomkring så sammantaget en mycke bra mäklare
    2022-05-20 Verifierad kund
    Det var andra gången jag anlitade honom vilket jag tycker säger det mesta, jag har stora krav.
    Han är mycket kunnig, ödmjuk, trevlig och engagerad i det han tar sig för. Känns som han vet vad han håller på med.
    Mycket proffsig helt enkelt och jag rekommenderar honom varmt.
    Skulle jag behöva anlita en mäklare igen så blir det Kent.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Sorry about the English. :)

Kent went above and beyond for me, he was incredibly helpful as my broker helping me with the Swedish market and working with me and my difficult situation of needing to move internationally during the sale.

I can't thank Kent enough for his help and everything he did for me.