Kent Nordh

Kent Nordh

Kent Nordh är mäklare på Svenska Mäklarhuset Järfälla

och har varit registrerad mäklare sedan 1992. Kent Nordh har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 164 omdömen sedan 2015-02-13. Kent Nordh har haft 39 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 74% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla trevliga människor man får möta, och att hjälpa till och vara ett professionellt stöd i en av de viktigaste händelserna i en människas liv. Det är en skön känsla att man kan göra skillnad och ha stor betydelse för någon annan.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Efter mer än 25 år i yrket har jag samlat på mig mycket kunskap och erfarenhet som kan vara ovärderlig för mina kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag försöker ge både säljare och köpare raka svar som de förstår och kan ta till sig. Ju mer transparent och tydligt något är, desto enklare är det att ta rätt beslut. Jag hoppas även att kunderna känner att jag verkligen bryr mig om dem.
    Försäljningar 2019-09 - 2020-08

164 omdömen om Kent Nordh

• Jag har köpt en lägenhet på 1,805000kr och jag är jätte nöjd med den. Det var jätte professionell upplevelse att köpa lägenhet med hjälp av Kent från mäklarhuset, han har berättat och förklarat alla steget alla förutsättningar på så sätt att man förstår och få en tydlig bild av hela processen. Kent ordnade alla papperna, Meeting, så professionell. Hans karaktär och lojalitet är perfekt som en mäklare ska ha. Jag har valt en rätt och perfekt lägenhet med hjälp av Kent Nordh och jag gärna rekommendera dem andra som letar efter en entusiastisk mäklare att kunna lita på.
    Mujgan A köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    2020-09-01
    • 43.0 m²
    • Jakobsberg Söderdalen
    2020-09-01
  • Vi har köpt en mycket fin lägenhet intill Mälaren. Kenth såg till att både säljare och köpare blev nöjda. Kenth var otroligt noga när vi skrev papper så att båda parter förstod vad som stod i papper.
    Lennart S köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    2020-08-30
    • 4:a
    • 99.0 m²
    • Bolinder Strand
    2020-08-30
  • Sålt, men fått så mycket hjälp i mitt köp av nya också. Kent Nordh får mina bästa rekommendationer.
    Tiina C sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • 56.0 m²
    2020-08-28
  • Vi sålde en 3:a i Jakobsberg, Kent var informativ, tillgänglig och professionell. Vi rekommenderar honom varmt!
    Eva L sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • 79.5 m²
    2020-08-28
  • Sålt bostadsrätt. Bra, trevligt bemötande. Förväntningarna infriades.
    Ulf H sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • 67.0 m²
    2020-08-28
  • Jag skulle vilja våga påstå att Kent Nordh är en av väldigt få seriösa mäklare som verkar finnas kvar i branschen. Kent var väldigt lugn, tydlig och tillmötesgående i hela processen. Så fort det uppkom ny information så delgav han den och tog sig även tid för eventuella frågor och funderingar. Jag ger min allra bästa rekommendationer för Kent Nordh, detta gäller såväl säljare som anlitar han och även köpare av hans objekt. // Rikard B.
    Rikard B sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    2020-03-27
    • 57.0 m²
    2020-03-27
  • Köpte min första bostadsrätt och fick mycket bra guidning angående hur allt fungerar. Kent är hjälpsam och kunnig!
    Matilda S köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    2020-03-24
    • 1:a
    • 41.0 m²
    2020-03-24
  • Jag köpte en 3:a i Kallhäll. Mycket bra bemötande, som förstagångsköpare kände jag mig väldigt trygg och han kunde svara på alla frågor och funderingar jag hade.
    Johannes Q köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    2020-03-23
    • 77.5 m²
    2020-03-23
  • Kent är väldigt kunnig och bra! Mycket nöjd med hans hjälp
    Christina H köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • 4:a
    • 92.0 m²
    2020-03-22
  • Sålt min lägenhet via Kent. Jättenöjd med allt som Kent gjort och hjälpt mig med! Supernöjd med Kent som min mäklare!
    Hanna G sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • 1:a
    • 41.0 m²