Kent Nordh
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla trevliga människor man får möta, och att hjälpa till och vara ett professionellt stöd i en av de viktigaste händelserna i en människas liv. Det är en skön känsla att man kan göra skillnad och ha stor betydelse för någon annan.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Efter mer än 25 år i yrket har jag samlat på mig mycket kunskap och erfarenhet som kan vara ovärderlig för mina kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag försöker ge både säljare och köpare raka svar som de förstår och kan ta till sig. Ju mer transparent och tydligt något är, desto enklare är det att ta rätt beslut. Jag hoppas även att kunderna känner att jag verkligen bryr mig om dem. Läs mer

Läs vad 118 kunder tycker om Kent Nordh

• Tomas N sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kallhäll
    Kan bara varmt rekommendera Kent till att försälja Din bostad. Han överträffade alla min höga förväntningar på en bra mäklare! Han har lång erfarenhet, god lyssnare, vänlig och professionell. Märks att han varit med och mäklat bostäder både under hög- och lågkonjunktur.
    Han är mån om att beskriva även de mjuka faktorerna i boendet och känslan det är att bo och leva i det aktuella området. Högsta betyg utan tvekan! Läs mer
  • Ugur B köpte sitt hus med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Stäket
    Mycket bra mäklare. Rak på sak. Mycket hjälpsam, nogrann som tänker både på köparens och säljarens bästa. Gav mycket förtroende. Läs mer
  • Per Olof C köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kallhäll
    Proffsig och trevlig. Smidig och snabb affär.
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Tina C
    Tina C sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Kallhäll
    Trevlig och mycket bra mäklare, pålitlig, trygg, hjälpsam, kan ibland vara lite svår att få tag i, men då täcker de upp med mäklare nummer två. Så jag är mycket nöjd och kommer definitivt använda samma mäklare framöver vid behov. Läs mer
  • Lennart W sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Barkarby
    Proffsigt bemötande rakt igenom! Att Kent dessutom fick bostaden såld till ett mycket bra pris under hand i dagens marknad var imponerande. Läs mer
  • Claudia Sora N sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Barkarby
    Sålt villa i Barkarby. Kent är mycket kunnig, noggrann, tydlig och trevlig. Läs mer
  • Oscar E sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Bolinder Strand
    Sålt och köpt.
    Seriös, ärlig och jordnära Läs mer
  • Lina V köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Bolinder Strand
    Mycket proffsig, tydlig i sin kommunikation, noggrann och duktig på återkoppling. Läs mer
  • Fredrik L köpte sitt hus med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Barkarby
    Köpte hus. Hjälpsam vid frågor och gör vad han säger. Avslöjade ganska mycket om andra budgivares situation (tak från banken osv), vilket jag tyckte var bra som köpare, men säljaren kanske inte skulle ha gillat det. Läs mer
  • Johan Strand E köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    Viksjö
    Jag har köpt en bostadsrätt för 1 725 000 kr.

Mäklaren var serviceminded och gav ett seriöst intryck.

Mäklaren överträffade mina förväntningar.

Nedan följer lite nonsens så att jag kan stänga denna enkät. Tydligen måste svaret vara på minst 30 tecken. Jag utgår från att mäklaren själv vet att han vid denna försäljning hade en nöjd kund.

Men då det kommer ett antal mail om att jag ska besvara frågor angående mäklaren så gör jag detta, förhoppningsvis så slipper jag dessa enkäter nästa gång.

Som sagt, jag har ingenting att klandra mäklaren för. Bra jobbat! Läs mer

Senaste försäljningarna

1:a