Kent Nordh
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-02 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla trevliga människor man får möta, och att hjälpa till och vara ett professionellt stöd i en av de viktigaste händelserna i en människas liv. Det är en skön känsla att man kan göra skillnad och ha stor betydelse för någon annan.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Efter mer än 25 år i yrket har jag samlat på mig mycket kunskap och erfarenhet som kan vara ovärderlig för mina kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag försöker ge både säljare och köpare raka svar som de förstår och kan ta till sig. Ju mer transparent och tydligt något är, desto enklare är det att ta rätt beslut. Jag hoppas även att kunderna känner att jag verkligen bryr mig om dem. Läs mer

Läs vad 130 kunder tycker om Kent Nordh

• Robert Ö sålde sitt hus med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2019-01-22

133m²
    Kallhäll
    Sålt fastighet, där Kent motsvarat de han lovat, dvs lagt mycket energi på att sälja vårt hus på ett bra sätt både för oss som säljare, men även varit mån om köpare som vi förstått.

En bra upplevelse som höll vad den lovat Läs mer
  • Tobias M köpte sitt hus med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

133m²
    Kallhäll
    Köpte en villa som Kent förmedlade. Var ärlig, trovärdig och lugn. Är väldigt nöjd med förmedlingen. Läs mer
  • Bernt K sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

43m²
    Jakobsberg Söderdalen
    Kent skötte sitt uppdrag som vi förväntat oss. Läs mer
  • Birgitta D sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

5:a
    113m²
    Kallhäll
    Kent är en proffsig, trevlig och mycket kompetent mäklare. Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Christoffer Carl-Olof S köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

94m²
    Kallhäll
    Bra återkoppling och fick hjälp med allt som vi behövde. Kan varm rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Christer N sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

92m²
    Kallhäll
    Vi har sålt vår bostadsrätt och det har gått över förväntan.
    Mäklaren Kent Nordh har gjort allt till vår belåtenhet och mer därtill.
    Tillmötes och trevlig på alla sätt och vis.
    Vill ge honom ett mycket högt betyg .
    Hälsningar
    Christer & Kerstin Läs mer
  • Nicklas G sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

51m²
    Sålt bostadsrätt Järfälla

Kent ör mycket proffsig och seriös

Kent har bra kännedom och är verklighetsförankrad.
    vi har använt Kent vid flera tillfällen vid köp o försäljning tidigare och är toppen nöjda.
    Avgiften är oxå mycket skälig och jag har fått valuta för pengarna samt ett mycket bra bemötande genom hela försäljningen. Läs mer
  • Simon F köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

1:a
    39.5m²
    Kallhäll
    Köpte en bostadsrätt i Järfälla. Kent var jordnära, rak och enkel att ha att göra med. Uppskattar verkligen hans känsla att förklara läget och inte försköna saker och ting. Läs mer
  • Stefanos P köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

43m²
    Jakobsberg Söderdalen
    Jätte hjälpsam och alltid tillgänglig! Höll bra kontakt och var tydlig och lugn i förhandlingarna, vilket är viktigt för att man har redan mycket stress på sig. Han verkar förstå det och är erfaren. Dessutom, gav den känslan att han inte var lurig som jag personligen lägger stor vikt till. Läs mer
  • Martins J sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

3:a
    64m²
    Västra Jakobsberg
    Were selling an appartment. Having met several brokers over years in past, went directly to Kent due to the impression made by him previously, hence already at start expectations were high as we sort of knew what we are getting into.
    And he kept delivering - from the very start one could feel a personal attitude, didn't hesitate to share opinion on design details, throwing tips for potential improvements we could add and what to avoid even before the contract was signed. One could sense the enormous experience right away and always complimented with showing a deep interest into our as customers opinion.
    What is a huge moment for us as customers buying/selling a real-estate maybe just a few times in a life is not to feel like being treated nice just for a fee we shall pay and working with Kent didn't feel like that not even for a second.
    We are very gratefull for this collaboration!!! Läs mer

Senaste försäljningarna

6:a