Kent Nordh
Registrerad mäklare sedan 1992
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Alla trevliga människor man får möta, och att hjälpa till och vara ett professionellt stöd i en av de viktigaste händelserna i en människas liv. Det är en skön känsla att man kan göra skillnad och ha stor betydelse för någon annan.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Efter mer än 25 år i yrket har jag samlat på mig mycket kunskap och erfarenhet som kan vara ovärderlig för mina kunder.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag försöker ge både säljare och köpare raka svar som de förstår och kan ta till sig. Ju mer transparent och tydligt något är, desto enklare är det att ta rätt beslut. Jag hoppas även att kunderna känner att jag verkligen bryr mig om dem. Läs mer

Läs vad 159 Läs vad Kent Nordh

• Rikard B sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2020-03-27

Kallhäll
    Jag skulle vilja våga påstå att Kent Nordh är en av väldigt få seriösa mäklare som verkar finnas kvar i branschen.

Kent var väldigt lugn, tydlig och tillmötesgående i hela processen.

Så fort det uppkom ny information så delgav han den och tog sig även tid för eventuella frågor och funderingar.

Jag ger min allra bästa rekommendationer för Kent Nordh, detta gäller såväl säljare som anlitar han och även köpare av hans objekt.

// Rikard B. Läs mer
  • Matilda S köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2020-03-24

Jakobsberg
    Köpte min första bostadsrätt och fick mycket bra guidning angående hur allt fungerar. Kent är hjälpsam och kunnig! Läs mer
  • Johannes Q köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2020-03-23

Kallhäll
    Jag köpte en 3:a i Kallhäll.

Mycket bra bemötande, som förstagångsköpare kände jag mig väldigt trygg och han kunde svara på alla frågor och funderingar jag hade. Läs mer
  • Christina H köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Kallhäll
    Kent är väldigt kunnig och bra! Mycket nöjd med hans hjälp Läs mer
  • Hanna G sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Jakobsberg
    Sålt min lägenhet via Kent. Jättenöjd med allt som Kent gjort och hjälpt mig med! Supernöjd med Kent som min mäklare! Läs mer
  • Sofie M köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Vi köpte en lägenhet.
    Vi blev bemötta av en otroligt trevlig man som älskar sitt jobb och är väldigt social och trevlig.
    Eftersom det är första gången vi köper en bostad så hade vi inga direkta förväntningar av mäklaren, men det bemöta det vi fick fick oss att häpna och vi kände oss väl omhändertagna. Och när vi skrev kontrakten gick vi igenom allt långsamt och han förklarade alla svåra meningar mm. Vilket var perfekt förr oss! Det finns inget negativt att säga om Kent. Vill bara uppmuntra honom att fortsätta så här bra och tack för att du förstog att det var första gången för oss så du anpassade allt efter det. Noggrann med allt! Läs mer
  • Ernesto Christian D sålde sitt hus med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2020-01-03

Bolinder Strand
    Korrekt, kunnig och professionell. Anlitades i samband med vår husförsäljning. Läs mer
  • Markku Aksel K sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2019-12-24

Kallhäll
    Vi har sålt radhus och bostadsrätt.
    Kent har ett uppträdande som inger förtroende, bra kommunikation och återkoppling.
    Förväntningarna var högt ställda och Kent levererade som önskat.
    Vi är hittills mycket nöjda, nu återstår bara efterarbete som deklaration mm. Läs mer
  • Filip C köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2019-12-05

Kallhäll
    Vi är jätte nöjda med Kent Nordh. Skulle rekommendera honom till vänner. Han är hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • William K sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2019-12-05

Kallhäll
    Sålt en lägenhet, otroligt bra insatt i området och föreningen.
    Vi blev mycket bra bemötta av Kent, bra tips och saker att tänka på inför försäljningen.
    Överträffade alla förväntningar vi hade.
    Vi känner oss väldigt trygga med Kent, vi har både köpt och sålt via honom. Och kommer göra det igen om det går. Läs mer

Senaste försäljningarna

Kallhällsleden