Läs vad 174 Läs vad Kent Nordh

• 2021-01-07
    Jag rekommenderar Kent varmt både till säljare och köpare. Han är en av de få seriösa mäklare kvar i branschen. Han har ett tålamod, ett lugn och skicklighet inom branschen. Han är även behjälplig i frågor som inte nödvändigtvis behöver leda till en affär för just honom. Jag uppfattar honom som rentav ärlig vilket är viktigt för mig. Han är också noggrann såväl som duktig och vi kommer definitivt använda oss utav honom igen.
  • 2021-01-07
    Kent är känd i Järfälla och har över 20 års erfarenhet. Han är inte den som behöver hävda sig, är ärlig och lovar inte guld och gröna skogar. Man får det han lovar en och inte många kan området lika bra som honom.
  • 2020-12-02
    Jag köpte en radhus av Kent och som köpare uppfattade jag honom som lugn, trevlig och viktigaste av allt pålitlig.
    Gabriel K
    • 73.6 m²
    • Kallhäll
    köpte sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
  • 2020-11-07
    Jag köpte en lägenhet och han var väldigt lugn, saklig och proffsig och han höll mig uppdaterad under budgivningen.
    Anna-karin M
    • 91.0 m²
  • 2020-11-07
    Vi har både köpt och sålt bostad via Kent.
    Kent är väldigt lugn och ger ett bra förtroende.
    Som köpare så känns han inte så ”säljig” och gåpåig utan tar sig tid att besvara frågor och återkommer snabbt med svar ifall han inte kan besvara direkt.
    Som säljare är han väldigt tydlig, korrekt och återkopplar hela tiden under hela säljprocessen.
    Man känner sig trygg både dom köpare och säljare med Kent som mäklare.
    Erik N
    • 117.0 m²
    • Polhem
    sålde sitt hus med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
  • 2020-11-06
    Kent är ju en känd mäklare i Järfälla och alla man pratar med är jätte nöjda med honom. Man får direkt ett förtroende för honom. Vi är jätte nöjda med vår försäljning av en bostadsrätt i Kallhäll.
    Med vänlig hälsning
    Elisabeth
    Elisabeth H
    • 91.0 m²
    • Kallhäll
    sålde sin lägenhet med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
  • 2020-11-05
    Sålde ett radhus med Kent sommaren 2020. Blev rekommenderad Kent från bekanta som gjort affärer med honom tidigare. Kent är en stabil och trygg mäklare med hög kompetens. Vi är väldigt nöjda med valet av Kent som mäklare vid vår försäljning.
    Sebastian
    • 73.6 m²
  • 2020-11-05
    En lugn och samlad/kunnig säljare med stor erfarenhet. Snabba svar på frågor och funderingar och alltid tillgänglig.
    Anders M
    • 118.0 m²
    • Stäket
    köpte sitt hus med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
  • 2020-11-05
    Han va fantastisk, väldigt hjälpsam och han visste vad vi letade efter
    Stefan Z
    • 6:a
    • 138.0 m²
  • 2020-11-05
    Kent sålde vår villa i Jakobsberg och samarbetet var så bra man bara kan önska sig. Vi kan med varm hand rekommendera Kent för sin professionalism, noggrannhet och omsorgsfulla säljarbete. Nu flyttar vi till stan och trots att det är utanför Kents normala område så skulle vi med säkerhet använda Kent om vi skulle sälja igen.
    /Michael & Susanna
    Björn Michael K
    • 178.0 m²
    • Jakobsberg
    sålde sitt hus med hjälp av Kent Nordh en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte