Philip Sandberg

Philip Sandberg

Philip Sandberg är mäklare på Svenska Mäklarhuset Järfälla

Philip Sandberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Philip Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.8. Philip Sandberg har haft 34 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 66% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 22 Läs vad Philip Sandberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • Nedre Gärdet/Östermalm
    2020-10-25
    Philip hjälpte mig att sälja min lägenhet genom att leverera hög service från första mötet till kontraktskrivningen. Vi hade en bra och tydlig dialog genom hela processen samt att han gjorde det lilla extra.

Jag är mycket nöjd av helheten och det bemötande han gav mig, stort plus att han förhandlade fram ett pris som var över min förväntan.

Jag rekommenderar Philip till de som vill ha en stabil mäklare som gör det lilla extra!
    2020-10-07
    Philip tog på sig uppdraget att sälja vår bostad. Han blev rekommenderad av våra vänner som sålt sin bostad med hans hjälp, och som var mycket nöjda med Philips engagemang. Vi kan nu efter försäljningen inget annat än att bekräfta; Philip har varit oerhört trevlig, bemötande och professionell under hela processen.
    • Kallhäll
    2020-10-07
    Han hjälpte att sälja min lägenhet . Bra bemötande. Bra erfarenhet . Det lätt att man lita på honom
    2020-10-06
    Sålt enbostadsrätt på 5 rok i Jakobsberg.
    Personligt och bra bemötande.
    Vi förväntade oss att mäklaren skulle ta hand om så mycket som möjligt inklusive hur man deklarerar. Det fungerade i stort sett bra, med någon enstaka försening.
    Philip skötte det hela bra och var tydlig i sin information och under överlåtelsemötet
  • Rajib D
    2020-10-05
    Philip Sandberg had nicely handled during the finalization of Nybergsvägen 3, lgh 1301 apartment purchase and he was ready with all required documents during contract sign up. Also, we appreciated his commitment with us. Hopefully we will connect with him for any deal in future as he won our trust. Thanks and hope he had satisfied with us during the apartment purchase.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    2020-10-05
    Han är en trevligt o duktigt och ärligt mäklare
  • Fatma Ö
    2020-10-05
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren ordnade en visning före alla andra och på kort tid. Han gav tydlig information under hela processen. Ibland var det svårt att nå honom men det ordnade sig till slut. Han ordnade all pappers arbete så jag behövde inte tänka på nåt.
    Trevlig och tillmötesgående.
  • köpte sitt hus med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • Viksjö
    2020-10-05
    Vi köpte en villa i Järfälla där Philips var mäklare. Väldigt bra bemötande, kändes hela tiden proffsig och bra kommunikation med både oss och säljaren.
    • Polhem
    2020-10-05
    Köpte vår första lägenhet tillsammans med hjälp av Philip, och vi kunde inte blivit bättre bemötta. Allt gick snabbt och smidigt och väldigt bra kontakt genom hela processen. Vi är otroligt nöjda och tacksamma!
    • Jakobsberg Söderdalen
    2020-10-05
    Philip is an excellent broker, he gave me and my husband all support needed to buy our first house. He is very gentle and dedicated. He really turned all the process easier for us!