Philip Sandberg

Philip Sandberg

Philip Sandberg är mäklare på Svenska Mäklarhuset Järfälla

Philip Sandberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Philip Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 24 omdömen med ett betyg på 4.8. Philip Sandberg har haft 33 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 59% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 24 Läs vad Philip Sandberg

• sålde sitt hus med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    2022-08-02 Verifierad kund
    Professionellt hanterande av bostadsaffär i alla detaljer. Han hade alltid tid att vänligt resonera om saker. Höll reda på alla detaljer, både det jag visste och en hel del till. Han hade även bra kontakter (fotograf, besiktningsman) som också var jätteduktiga.
    Kan varmt rekommenderas.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • Viksjö
    2022-02-09 Verifierad kund
    Har köpt en villa och sålt en bostadsrätt har haft Philip som mäklare båda gångerna. Philip är trevlig och har ett bra bemötande, han fanns alltid till hands om det var något jag behövde fråga om. Blir det någon mer försäljning så blir det Philip som får ta hand om den. Kan varmt rekommendera Philip Sandberg
    • Nedre Gärdet/Östermalm
    2020-10-25 Verifierad kund
    Philip hjälpte mig att sälja min lägenhet genom att leverera hög service från första mötet till kontraktskrivningen. Vi hade en bra och tydlig dialog genom hela processen samt att han gjorde det lilla extra.

Jag är mycket nöjd av helheten och det bemötande han gav mig, stort plus att han förhandlade fram ett pris som var över min förväntan.

Jag rekommenderar Philip till de som vill ha en stabil mäklare som gör det lilla extra!
    2020-10-07 Verifierad kund
    Philip tog på sig uppdraget att sälja vår bostad. Han blev rekommenderad av våra vänner som sålt sin bostad med hans hjälp, och som var mycket nöjda med Philips engagemang. Vi kan nu efter försäljningen inget annat än att bekräfta; Philip har varit oerhört trevlig, bemötande och professionell under hela processen.
    • Kallhäll
    2020-10-07 Verifierad kund
    Han hjälpte att sälja min lägenhet . Bra bemötande. Bra erfarenhet . Det lätt att man lita på honom
    2020-10-06 Verifierad kund
    Sålt enbostadsrätt på 5 rok i Jakobsberg.
    Personligt och bra bemötande.
    Vi förväntade oss att mäklaren skulle ta hand om så mycket som möjligt inklusive hur man deklarerar. Det fungerade i stort sett bra, med någon enstaka försening.
    Philip skötte det hela bra och var tydlig i sin information och under överlåtelsemötet
  • Rajib D
    2020-10-05 Verifierad kund
    Philip Sandberg had nicely handled during the finalization of Nybergsvägen 3, lgh 1301 apartment purchase and he was ready with all required documents during contract sign up. Also, we appreciated his commitment with us. Hopefully we will connect with him for any deal in future as he won our trust. Thanks and hope he had satisfied with us during the apartment purchase.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    2020-10-05 Verifierad kund
    Han är en trevligt o duktigt och ärligt mäklare
  • Fatma Ö
    2020-10-05 Verifierad kund
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren ordnade en visning före alla andra och på kort tid. Han gav tydlig information under hela processen. Ibland var det svårt att nå honom men det ordnade sig till slut. Han ordnade all pappers arbete så jag behövde inte tänka på nåt.
    Trevlig och tillmötesgående.
  • köpte sitt hus med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
    • Viksjö
    2020-10-05 Verifierad kund
    Vi köpte en villa i Järfälla där Philips var mäklare. Väldigt bra bemötande, kändes hela tiden proffsig och bra kommunikation med både oss och säljaren.