Philip Sandberg

Philip Sandberg

Philip Sandberg är mäklare på Svenska Mäklarhuset Järfälla

Philip Sandberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Philip Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-08 och har fått 47 omdömen med ett betyg på 4.9. Philip Sandberg har haft 21 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

47 omdömen om Philip Sandberg

Sedan starten hos Reco 2019
Jenny H
Köpte sitt hus med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Berghem / Polhem

Philip hade ett bra bemötande hela vägen. Trevlig och tydlig i sin kommunikation. Noga med att köparen skulle vara insatt i bostadens skick. Fanns tillgänglig under hela processen och svarade på alla frågor och funderingar.

Lars E
Sålde sitt hus med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Stäket

Mäklaren Philip på Svenska Mäklarförbundet har varit ett bra stöd genom hela säljprocessen. Han har tydligt förklarat de olika stegen och alltid varit tillgänglig när frågor dykt upp. Så från start till mål har han uppfyllt mina förväntningar.

Bledi C
Köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Kallhäll

mycket kommunikativ och mycket snäll person, jag är glad att den personen sköt mig och gav mig en utmärkt presentation av huset

Sandra L
Jakobsberg

Väldigt proffsigt bemötande och hög serviceupplevelse! Tät kontakt och väldigt transparent kommunikation vilket uppskattades. Kan verkligen rekommendera Philip, vi är otroligt nöjda med hjälpen vi fått vid köpet av vårt hus.

Michell A
Jakobsberg

Professionell i sitt yrke. Blev bemött på ett härligt sätt.

Sven-Erik S
Jakobsberg

Philip har från första telefonsamtalet gett ett kunnigt och gediget intryck. Han har lyssnat på våra önskemål och sett till att informera oss om hur och vad som händer under processens gång. Philip har hela tiden informerat oss om utvecklingen under försäljningsprocessen och vad som händer med de spekulanter som har varit på visningarna. Philip har skött hela vår försäljning på ett ytterst professionellt sätt och med ett genuint intresse från hans sida om att det skulle bli en så bra försäljning som möjligt. Han har i...

Johan G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Kallhäll

Korrekt, tydligt och mycket engagerat bemötande! Rekommenderas.

Tobias Robert M
Viksjö

Philip var transparent genom hela processen vilket var förtroendeingivande. Jag har inget att anmärka på gällande hur vår försäljningsprocess gick, Philip var öppen för en god dialog genom hela försäljningen.

Maria Christina H
Viksjö

Jättebra! Hade lätt att förstå våran situation och göra det bästa för oss med vår försäljning.

Anna Maria D
Jakobsberg

Philip är kunnig har ett väldigt trevligt bemötande. Han är engagerad och känner väl till den lokala marknaden. Dessutom är han professionell, återkopplar alltid och känns allmänt trygg och pålitlig att ha att göra med. Jag har både köpt och sålt med honom som mäklare och kan kan varmt rekommendera honom och hans kollegor på Svenska Mäklarhuset och tackar för ett fint samarbete.