Philip Sandberg
2019-09 - 2020-08

Läs vad 8 Läs vad Philip Sandberg

• Johan S skrev om Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2020-01-13

Oerhört nöjda med Philips insats och engagemang. Rak, tydlig och genuin i sitt språk samt enkel att kommunicera med. Från första kontakt till kontraktskrivning skötte han sig klanderlöst, alltid nåbar och trevlig i ton, samt ingav inga falska förhoppningar. Modellen vi satte upp följdes till punkt och pricka och vi anser honom vara en riktigt kompetent mäklare, inte minst genom det bevis då han på egen väg faktiskt letade fram våra köpare efter att visningarna varit något svala till följd av hur marknaden då såg ut. Han gav aldrig upp med andra ord utan höll sitt ord, hela vägen "in i mål". Rekommenderar honom mycket varmt! Läs mer
  • Mehri Rasool Z sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2019-10-22

4:a
    Jakobsberg
    Vi sålde en lägenheten på Väderkvarnsgatan 3 i Järfälla, Fhilip var jätte trevligt och hjälpsam bra bemötande, vi fick all hjälp från Fhilip vi tackar. Läs mer
    Philip S gillar detta
  • Cédric M köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2019-09-16

Barkarby
    Jag har köpt en bostad en 3:a i Järfälla och bemöttes jätte bra av Philip väldigt professionellt i sitt bemötande och fanns alltid till hands nör jag behövde honom och kunde svara på alla mina frågor gällande köpandet av lägenheten. Läs mer
    Philip S gillar detta
  • Fahimeh H sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2019-09-12

Jakobsberg
    I have had a very good experience selling our property with his help, Very professional and helpful. Läs mer
    Philip S gillar detta
  • Fredrik Olof B köpte sin lägenhet med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

2019-09-11

2:a
    Jakobsberg
    Köpte en 2:a med hjälp av Philip.
    Han hjälpte till och bemötte mig på ett trevligt och bra sätt.
    Allt som allt var det en väldigt smidig och snabb affär och en utmärkt upplevelse. Läs mer
    Philip S gillar detta
  • Driss G sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Barkarby
    Philip är mycket tillmötesgående och vi är mycket nöjda med hans tjänst som mäklare. Läs mer
  • Juliana A
    Juliana A sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Jakobsberg
    Grym. Gav inte upp o blev grymt till slut Läs mer
    Philip S gillar detta
  • My Emilia S sålde sin lägenhet med hjälp av Philip Sandberg en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla

Jakobsberg
    Vi sålde vår lägenhet i Söderdalen, Järfälla med hjälp av Philip Sandberg. Philip skötte förarbetet, försäljningen och efterarbetet alldeles utmärkt. Han arbetade proffesionellt, han var tillgänglig för frågor och vänlig. Vi skulle definitivt rekommendera Philip för en utmärkt genomförd försäljning. Läs mer

Senaste försäljningarna

Veckovägen