Cornelia Wiklund

Cornelia Wiklund

Cornelia Wiklund är mäklare på Svenska Mäklarhuset Järfälla

Cornelia Wiklund har varit registrerad mäklare sedan 2022-05. Cornelia Wiklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.9. Cornelia Wiklund har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

52 omdömen om Cornelia Wiklund

Andreas L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Cornelia Wiklund en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Skälby

Vi tycker att Cornelia hjälpt oss med det vi tyckte var viktigt i vår försäljning. Hon har kommunicerat och varit rak med vad hon ska göra men även vad vi behöver göra. Vi är jättenöjda

Maria W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Cornelia Wiklund en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Kallhäll

Vi är mycket nöjda med den kontakt vi har haft med Cornelia under hela processen. Hon var engagerad, lyhörd och kommunikativ vilket ledde till en smidig affär!

Sebastian D
Köpte sitt hus med hjälp av Cornelia Wiklund en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Kallhäll

Trevligt bemötande och välinformerade! Kan svara på alla frågor man har direkt och har koll på allt!

Kurt Håkan J
Sålde sitt hus med hjälp av Cornelia Wiklund en del av Svenska Mäklarhuset Järfälla
Kallhäll

Helt nöjd med Cornelias hjälp att sälja vår bostad

Mikael R
Kallhäll

Hon jobbar på jättebra Jag kan rekommendera henne

Anna J
Kallhäll

Cornelia Wiklund är en kompetent mäklare som vi är jättenöjda med. Lätt att få tag på, förtroendeingivande och höll oss hela tiden uppdaterade med vad som händer.

Carina H
Kallhäll

Cornelia är mycket proffsig, engagerad, driven, lyhörd och kunnig. Uppdaterade mig under hela säljprocessen, mycket behaglig person att ha att göra med. Bilderna som togs på min bostad var så finna, är så nöjd med allt.

Senait Ghebrezghi B
Kallhäll

hon är så lugnt och har förstående för sina kunder bemöter sina kunder med respekt hon är guld.

Pirjo S

Vi har verkligen fått allt stöd vi behövde när vi skulle sälja vår lägenhet och hitta en ny. Cornelia har från första dagen varit lyhörd kring våra tankar och behov. Hon har också aktivt tipsat oss om potentiella lägenheter, även hos andra mäklare. Hon har, på ett mycket ödmjukt sätt, återkopplat och hört av sig med tät regelbundenhet under hela vår process. Vill man ha en engagerad och ambitiös mäklare så kan vi varmt rekommendera Cornelia.

Jenny L
Jakobsberg

Cornelia spelade en nyckelroll i mitt beslut att köpa min drömbostad. Hon var närvarande under hela processen, löste eventuella frågetecken, erbjöd värdefulla råd och skapade den nödvändiga tryggheten för att säkra affären. Hon gjorde hela processen till en smidig och positiv upplevelse för mig. Jag rekommenderar henne varmt till alla som söker en pålitlig mäklare!