Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka HusmanHagberg HusmanHagberg Kungsbacka

HusmanHagberg Kungsbacka

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

Här hos oss på HusmanHagberg i Kungsbacka är bostäder vår stora passion. Du gör klokt i att vända dig till oss om du vill köpa eller sälja här i området, vi kan det till punkt och pricka. Här får du ett mäklarföretag med kompetens, erfarenhet och som inte har några dolda agendor. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och ser alltid till våra kunders unika situation.

Vare sig du vill hitta en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus - kontakta oss så hjälper vi dig på vägen mot det nya boendet. Varmt välkommen!

Läs vad 149 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsbacka

• 2019-04-19

Anders B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har sålt vår bostadsrätt i Björkris Kungsbacka.
    Vi tycker att Christoffer varit vänlig o tillmötesgående.
    Vi hade inga speciella förväntningar, utom att han skulle vara proffsig, och det tycker vi han var.
    Vi är på det stora hela nöjda med försäljningen. Läs mer
  • 2019-04-16

Johanna E skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer är förutom väldigt trevlig också professionell, ärlig, snabb i återkoppling och tydlig. Att göra affär med honom har varit smidigt och känts tryggt! Läs mer
  • 2019-04-16

Matilda H skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag har sålt en 2a - 52kvm i Gårdskulla, Kungsbacka.
    Gustav har alltid varit tillgänglig, glad och service minded.
    Jag hoppdes på att få sålt min lägenhet för strax över 2milj men var orolig att det inte skulle gå men Gustav levererade!
    Så lägenheten gick för 2 045 - vilket jag är nöjd med.

Vill man ha en mäklare som ställer upp och gör sitt bästa - då tycker jag man ska slå Gustav en pling :) Läs mer
  • 2019-04-11

Ann L skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt 2:a
    MYcket lättsam och trevligt uppförande.
    Hjäpsam och käck.
    jag är mycket nöjd och rekommenderar honom. Läs mer
  • 2019-04-10

Åsa J skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sofia har uppfyllt mina förväntningar, fått ett bra bemötande.
    Hon har varit bra på att berätta var vi står i processen, återkoppla vid eventuella intressenter, tagit sig tid för flera visningar, hela tiden varit på hugget.
    Kan varmt rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
  • Emelie R

2019-04-10

Emelie R skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi köpte vår kommande lägenhet med hjälp av Sofia. Hon är vänlig, genuin och rak och det fick oss som köpare att känna oss trygga. Vi uppskattade den raka och enkla kommunikationen utan krusiduller.
    Bra kommunikation genom hela köpet! Tack Sofia!!! Läs mer
  • 2019-04-09

Lars Ronny Anders L skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sofia har skött sitt jobb utomordentligt bra. Vi rekommenderar verkligen henne. Mvh Läs mer
  • 2019-04-09

Peter J skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt en bostadsrätt. Sofia är mycket proffsig i sitt sätt att vara.
    Samtidigt så bjuder hon gärna på sig själv, det ger mej stort förtroende för henne. Hon var mycket bra på att hålla oss informerade vid minsta förändring av läget.
    Tack Sofia

Mvh Peter Jaldelid Läs mer
  • 2019-04-08

Gunilla Margareta Elisabet A skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Han gjorde sitt jobb, trevlig och väluppfostrad. Läs mer
  • 2019-03-24

Nemanja K skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trevlig mäklare, svarade varje gång när man hade en fråga eller om saker var akut, vare sig morgon eller kvällstid. Läs mer
  • Matts J

2019-03-15

Matts J skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Han är trevlig, kunnig och lätt att ha att göra med och gav mig den service jag förväntat mig. Det blev en lyckad affär på flera sätt. Läs mer
  • Sofia P

2019-03-15

Sofia P skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer hjälpte mig med försäljning av min bostadsrätt. Han har under hela processen varit lätt att få tag på och är en väldigt trygg och kunnig mäklare. Försäljningspriset överträffade mina förväntningar och så även Christoffers insats. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-15

Michael J skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer sålde vårt hus på ett mycket proffsigt sätt.
    Korrekt och ihärdig är min bedömning av hans agerande.
    Dessutom en väldigt trevlig bekantskap, som tar sitt uppdrag på största allvar. Som jag upplevde det var det lika viktigt att både säljare och köpare kände sig trygga med affären.
    Rekommenderas!! Läs mer

Niklas N skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Var kanon på alla sätt för att göra våran försäljning utav lägenhet så bra som möjligt. Lyhörd, alltid tillgänglig och väldigt professionell. 5/5! Läs mer

Sandra H skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt en lägenhet.
    Min upplevelse av Gustav är att det är en kompetent, lyhörd och noggrann mäklare. Hans tillgänglighet har varit ett stort plus. Läs mer

Suzanne E skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag har köpt en lägenhet, och jag känner mig trygg med Gustav. Han har kunskap och han återkopplar till mig så att jag är med i processen hela tiden.
    Jag fick ett väldigt bra bemötande, och hittills lever Gustav upp till mina förväntningar. Jag är helt enkelt nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
  • 2019-03-13

Anita G skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag tittade på en lägenhet i Kolla Parkstad på måndag och på tisdag kväll var allt klart och jag kommer att flytta in om några månader. Givetvis får Gustav ta hand om försäljningen av min nuvarande bostadsrätt. Hela processen gick mycket snabbt men jag kände mig trygg hela tiden för Gustav fanns där. Han är omtänksam, proffsig, påläst och det är aldrig några frågetecken. Jag kommer att rekommendera Gustav till de jag känner som skall sälja eller köpa.
    Anita G Läs mer
  • Henric  F

2019-03-13

Henric F skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi sålde en 2:a i kolla.

Gustav har varit en klippa genom hela försäljningen. Redan när han kom och presenterade sig blev vi imponerade.

Gustav är 100% proffsig och har högt i tak. Han är extremt mån om kunden och kämpar för att allt ska bli till det bästa i alla lägen. Social och trevlig och ger oss som säljare ett inre lugn.

Vi kan inte bli nöjdare än vad vi är. Det har varit ett absolut nöje att ha Gustav som mäklare.
    Vi har sålt bostäder förr men så här bra och smidigt har det aldrig gått tidigare.

Tack Gustav!

Henric & Karoline Läs mer
  • 2019-03-12

Malin J skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer var tydlig och positiv. Han kändes uppriktigt intresserad och ville tillfredställa våra behov. Läs mer
  • 2019-02-27

Emelie M skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har köpt en lägenhet.
    Bemöttes fint av mäklaren som var snabb med återkoppling, trevlig, glad och ärlig.
    Mycket nöjd med hela genomförandet! Läs mer
  • Jan Roger W

2019-02-26

Jan Roger W skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Försäljning av vinterbonat fritidshus.
    Gustav gav bra feedback, var snabb och effektiv.
    Hela processen flöt på utmärkt. Läs mer
  • Matts J

2019-02-25

Matts J skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag mötte Gustav vid köp av ett hus. Jag blev trevligt och sakligt bemött under hela köpprocessen och fick hela tiden tydlig information vad som skulle göras.
    Sammanfattgningvis tycker jag att Gustav levde upp till de förväntningar som jag har på en mäklare. Läs mer
  • 2019-02-25

Eva Birgitta K skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har sålt sommarhus på Vässingsö
    Mäklaren var intresserad och saklig i sina argument för och emot. Utgångspriset var satt i vårt tycke rätt och slutpriset blev över förväntan.
    Gustav har hela tiden uppdaterat oss och i vårt tycke skött det utmärkt Läs mer
  • Malin H

2019-02-22

Malin H skrev om Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Villa i frillesås. Vänligt och mycket hjälpsamt bemötande under hela processen! Läs mer
  • 2019-02-22

Emelie Maria Viola B skrev om Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jenny har på ett föredömligt sätt hjälpt oss med vår husförsäljning. Servicemind, professionell och alltid tillgänglig. Läs mer
  • 2019-02-20

Emma F skrev om Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt hus. Hon svarade ordentligt och snabbt på alla frågor vi hade före, under och efter visning plus var till stor hjälp när vi begärde att få ordnat ett servitut på en del av tomten som egentligen inte hörde till tomten. Inga problem eller konstigheter alls. Läs mer
  • 2019-02-20

Rolf Michael D skrev om Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Bra bemötande och mycket proffsig, bra resultat vid försäljning även om min fastighet inte var en dussinfastighet. Ett proffs med stor erfarenhet! Läs mer
  • 2019-02-18

Martina L skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har köpt en villa och har under hela tiden fått snabb återkoppling från Therese, mkt kompetent, lugn och harmonisk. Vi är super nöjda! Läs mer
    Therese H gillar detta
  • 2019-02-18

Rickard K skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt villa, trevlig, kompetent, kundorienterad, serviceminded Läs mer
    Therese H gillar detta
  • 2019-02-17

Margareta B skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag är mycket nöjd med hur jag har blivit bemött, då jag köpte min bostadsrätt på Turkosvägen 4. Allt har skötts perfekt. Gustav är trevlig och kunnig och mån om att allt skall bli så bra som möjligt .

Tack för det!
    Hälsningar
    Margareta Bohlin Läs mer
  • 2019-02-15

Anders M skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Objekt Hus på Onsala

Gustav har från första samtalet fått mig att känna förtroende för honom som mäklare. han har alltid tagit sig tid och lyssnat på alla de frågor man har när det kommer till stora investeringar som husköp.
    Tack vara Gustav så fick jag och min familj köpa vårat drömboende.
    Vi känner oss trygga i köpet och kan varmt rekommendera Gustav till alla köpare/säljare. Läs mer
  • 2019-02-14

Namita M skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Mkt trevligt bemötande, vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-02-14

Deniz S skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har varit proffesionell och tillgänglig under en ganska lång försäljningsperiod. Vi är mycket nöjda med hjälpen och servicen vi fått utav Gustav Westergren. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-02-12

Jonas Andren skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålde min bostad . Kompetent och proffsigt . Rekommenderas!!! Läs mer
  • 2019-01-29

Joakim E skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Tryggt och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-01-29

Rolf Morgan S skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag har sålt en bostadsrätt. Kom först i kontakt med Gustav för värdering och sedan förberedelse/kommande försäljning.
    Gustav har hela tiden varit tillgänglig, lyhörd, närvarande och tydlig med processen till mig som säljare.
    Han "levde" absolut upp till mina förväntningar r/t försäljning av lgh.
    5 av 5 möjliga🌟 Läs mer
  • Mike P

2019-01-26

Mike P skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Joachim har visat prov på stor kunskap och att han är en mäklare i toppklass. Kan varmt rekommendera Joachim. Läs mer
    Joachim S gillar detta
  • 2019-01-18

Elin N skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sofia är en supermäklare! Hjälpte mig sälja min bostadsrätt i Kungsbacka. Lyhörd, drivande och återkopplar. Kan varmt rekommendera Sofia! Läs mer
  • Björn B

2019-01-10

Björn B skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav har visat ett stort kunnande samt ett härligt engagemang, vid vår husförsäljning,
    kan varmt rekommendera HusmanHagberg och Gustav Westergren Läs mer
  • Rebecka K

2018-12-19

Rebecka K skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav sålde min lgh i Kolla parkstad. Jag har träffat många mäklare i mitt liv men Gustav är verkligen något extra! Han gör allt och lite till för att sälja en lgh till ett bra pris samtidigt som han är otroligt mån om att besvara frågor, stötta och vägleda under resans gång. Han hittar alltid på nya metoder för att nå ut till så många köpare som möjligt. Det är inte bara jag som har vart imponerad, även vänner och bekanta som valt Gustav som mäklare efter det jobbet han gjorde på min lgh. Jag rekommenderar Gustav STARKT! Han är verkligen BÄST. Läs mer
  • 2018-12-17

Ingvor J skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer sålde min lägenhet och jag är jättenöjd med allt. Proffsig i sitt bemötande, kunnig, lyhörd och ger bra återkoppling under försäljningen. Rekommenderar verkligen Christoffer till alla som går i säljtankar... Läs mer
  • 2018-12-16

Lovisa H skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer var lätt att få tag på och snabb i kommunikationen när jag köpte lägenhet. Han tog gärna reda på mer info om så önskades. Läs mer
  • 2018-12-11

Sven Rolf M skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    En bostadsrätt i Kungsbacka.

Kunde inte fått en bättre Mäklare. Jordnära & tillmötesgående.

Gjorde allt enkelt för oss. Var med hela vägen, kunde alltid nås på telefon, oavsett klockslag.

Blev en bra upplevelse, skulle jag sälja något igen, så är Gustav det självklara valet. Läs mer
  • 2018-12-10

Katarina A skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Engagerad, påläst o positiv trots sin unga ålder. Vi är mycket nöjda med Gustav o kan rekommendera honom till våra vänner o bekanta.

God jul ! Läs mer
  • 2018-12-03

Cathrine A skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Är mycket nöjda med Sofias insats när vi sålde vår lägenhet!
    Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2018-11-28

Hanna A skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag köpte en etta på fjärde våningen!
    Det jag tyckte var absolut det bästa var hur tillmötesgående Sofia var! Det var snabba ryck med både förhandsvisning av lägenheten samt kontraktskrivningen. Jag har fått otroligt snabba svar i vår kommunikation och det känns som Sofia genuint ville att affären skulle kännas trygg. Det är första lägenheten jag köper och Sofia har verkligen lagt ribban på hur en mäklare borde ta hand om sina kunder. Är super tacksam för hennes jobb :) Läs mer
  • 2018-11-26

Gustaf L skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt min lägenhet. Jättetrevlig mäklare hon levde upp till alla mina mål! Läs mer
  • 2018-11-21

Kristina B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt hus. Fantastiskt trevlig kille med bea service och snabb återkoppling. En riktig drömmäklare! Läs mer
  • 2018-11-18

Jim M skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Ett genuint och mycket bra bemötande från båda mäklarna i vår bostadsaffär. Läs mer
  • 2018-11-18

Annika W skrev om HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer sålde vår bostadsrätt i november 2018. Han visade, genom hela säljprocessen, ett mycket fötroendeingivande och kunnigt intryck. Detta har gjort att vi som säljare känt oss trygga hela försäljningen igenom. Det har varit lätt att komma i kontakt med Christoffer och han själv har hela tiden varit noga med att återkoppla till oss med väsentlig information. Att försäljningen gick snabbt är ju också ett plus. Vi kan varmt rekommendera Christoffer Tangen och HusmanHagberg! Läs mer

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka