HusmanHagberg Kungsbacka

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

Här hos oss på HusmanHagberg i Kungsbacka är bostäder vår stora passion. Du gör klokt i att vända dig till oss om du vill köpa eller sälja här i området, vi kan det till punkt och pricka. Här får du ett mäklarföretag med kompetens, erfarenhet och som inte har några dolda agendor. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och ser alltid till våra kunders unika situation.

Vare sig du vill hitta en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus - kontakta oss så hjälper vi dig på vägen mot det nya boendet. Varmt välkommen!

Läs vad 201 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsbacka

• 2019-10-12

Erik B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Toppmäklare som alltid finns tillgänglig för frågor och diskussion.

Tack för ett grymt samarbete vid vår lägenhetsförsäljning, vi kan varmt rekommendera Christoffer! Läs mer
  • 2019-10-12

Eliene P skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har köpte 2:a på Storgatan 4A

Christoffer har mycket gott och professionellt bemötande. Han tar sig tid att ta reda på fakta kring bostaden och förmedlar denna på kort varsel och på ett bra sätt.
    Han är engagerad, kompetent, lättillgänglig, ödmjuk och driven. Ja, vi är nöjda och kan lätt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-10-09

Rune O skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Korrekt bemötande

Korrekt och Seriös handläggning och hantering

Håller tag i försäljning och behåller initiativet

Löpande återkoppling och rapportering Läs mer
    2019-10-10 Joachim S svarar Rune O
    Tack så mycket. Det var ett nöje att få sälja ert fina hus. Ni har verkligen gjort en fantastisk renovering.
  • 2019-10-02

Anton D skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålde en lägenhet där Gustav levererade helt enligt mina förväntningar. Kommunikationen genom hela processen fungerade utmärkt. Skulle starkt rekommendera Gustav. Läs mer
  • 2019-09-30

Sara Caroline H skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi är mycket nöjda med Gustavs insats som mäklare. Skulle absolut rekommendera andra att anlita honom. Tveksam till att det skulle finnas någon mäklare som är mer tillgänglig och flexibel. Betyget blir 5/5 möjliga. Läs mer
  • 2019-09-24

Nicklas Christoffer D skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har köpt en villa. Mäklaren var trevligt och bemötande. Läs mer
  • 2019-09-23

Ulrika Elisabet M skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Mycket närvande och mån om huset som har sålts, alltid tillgänglig om man hade frågor angående hus försäljningen. Läs mer
  • David Georg M

2019-09-23

David Georg M skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har sålt en vill i Onsala. Gustav har varit ihärdig och arbetsam från första kontakten till avslutad affär. Trevligt och professionellt bemötande utan att krångla till det. Våra förväntningar var att få sålt vår villa för ca 7 miljoner (+/- några hundra tusen) efter värdering på drygt 7 miljoner. Detta införlivades inte då vi landade på 6,3 miljoner och detta är såklart en liten besvikelse. I övrigt har våra förväntningar införlivats på alla plan. Läs mer
  • 2019-09-18

Josefine E skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Detta var vårt första husköp. Joachim är professionell i sin yrkesroll och även förklarande och noggrann vid påskrivning/ genom gång av kontrakt. Trevlig och har information som man vill ha svar på som köpare. Han vet vad det är han säljer. Läs mer
  • 2019-09-16

Magnus V skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag sålde en bostadsrätt på två rum och kök med Gustav som mäklare och jag är jättenöjd med hur försäljningen hanterades. Gustav är kunnig, påläst, engagerad, social och mycket ambitiös.

Om ni vill ha en mäklare som inte bara pratar utan också levererar så rekomenderar jag starkt att ni anlitar Gustav Westergren på HusmanHagberg.

/Magnus Verdin Läs mer
  • 2019-09-12

Peter A skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Ett hus på Onsala!
    Engagerad och proffsig mäklare! Läs mer
  • 2019-09-11

Po C skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köp av Förskola.
    Mäklaren hade ett trevligt arbetssätt.
    Budgivningen fick ett annorlunda avslut.
    Totaluppfattningen Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-09-06

Maria Ellinor H skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trygg, positiv och närvarande mäklare som sålde vår bostadsrätt. Levde upp till alla förväntningar och hade ett bra bemötande! Läs mer
  • 2019-09-04

SUZANNE E skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag tog hjälp av Gustav Westergren att sälja min 3-rums lägenhet i Björkris. Jag är väldigt nöjd med Gustav som mäklare, han är kunnig och enormt engagerad, dessutom återkopplade han till mig varje steg i processen, vilket gjorde att jag kunde känna mig trygg genom hela försäljningen. Det var mycket att hålla reda på och Gustav har full koll. Jag kan varmt rekommendera Gustav Westergren som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-02

Pia Charlotte Margareta Ö skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Therese är en utmärkt mäklare i samband med att jag köpte ett parhus i Stråvalla. Läs mer
  • 2019-08-30

Marica F skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Läs mer

Jakob W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Mycket bra, trevlig, kunnig, profisionell, sympatisk.
    Helt enkelt en bra mäklare. Läs mer

Mikael T skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt min bostad. Kändes rätt med Christoffer från första stund. Kändes tryggt och bra.

En duktig och kunnig mäklare. Läs mer

Saliha P skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag har köpt en lägenhet, mycket nöjd med mäklarens bemötande. Mina förväntningar var att hitta en bostad och att köpet ska gå smidigt, mäklaren uppfyller kraven på alla sätt. Jag är nöjd med hans insatser. Läs mer

Midhat P skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Bra lyhörd och mycket trevlig och är kanonbra. Läs mer
  • Robin P

2019-08-28

Robin P skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav och jag har sålt min 3rums lägenhet på 72 kvm i Kolla området i Kungsbacka. Han kontaktade mig på telefon första gången och frågade om jag ville få en värdering. Detta passade mig perfekt i tidsplanen och det stack ut att han ringde mig i stället för att skicka ut reklam på posten.

Det visade sig vara en utmaning att sälja den till ett pris man ändå var nöjd med. Nu när marknaden är på väg neråt och ett stort antal nyproduktioner hade lagts ut till försäljning till lägre priser.

Gustav kämpade på och levererade. Han la ut ett flertal visningar på bra tider och ringde ihärdigt upp potentiella köpare efteråt.

En kille som är lätt att ha att göra med, lyssnar på sin klient och alltid har ett leende på läpparna. Han låter en inte sitta i ovisshet utan kontaktade mig så fort det var något nytt i görningen, utan att man behövde be om det.

Tack vare Gustav kan jag nu gå vidare mätt och belåten mot nästa äventyr! Läs mer
  • 2019-08-22

Daniel K skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har köpt lägenhet i kungsbacka på wallingatan.
    Det var proffsigt! Läs mer
  • 2019-08-22

Fanny J skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Är super nöjd med Gustavs insatts, vi var stressade och hade inte så mycket tid innan flyttlasset skulle dra till Norge, men med Gustav som mäklare gick allt så bra! Han tog hand om allt och fick våran lägenhet såld innan vi flyttat. Tusen tack till Gustav för allt! Läs mer
  • 2019-08-21

Vincent G skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Supernöjd. Ärlig och rak på sak! Var realistisk med läget i bostadsmarknaden och gav inga falska förhoppningar. Läs mer
  • 2019-08-21

Felicia E skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag och min sambo har precis köpt vår första lägenhet tillsammans. Gustav var hjälpte oss väldigt mycket med våra frågor, eftersom vi knappt visste något hur det hela går till. Han svarade snabbt och tog även reda på information åt oss som vi undrade över. Kändes väldigt tryggt! Läs mer
  • Sandelin M

2019-07-26

Sandelin M skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Väldigt seriöst och personligt. Förklarade bra så vi förstod. Engagerad till tusen. Väldigt nöjda hur gårdsköpet gick till och gustavs insatts:) Läs mer
  • 2019-07-18

Laila Margareta H skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav Westergren har visat ett stort engangemang att sälja min villa.
    Han är alltid tillgängliga att svara på mina frågor och är otroligt engagerad.
    Han är den bästa mäklaren jag kan tänka mig. Läs mer
  • 2019-07-18

Gun Monica Iréne H skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har köpt en enfamiljsvilla. Fick ett mycket bra bemötande av mäklaren, som kändes påläst och kunnig. Han var lyhörd för frågor och har enligt min besömning ett stort lugn och en ängels tålamod! Läs mer
  • 2019-07-09

Vivan Margareta B skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi är helt nöjda med försäjnien av vårt hus.vi har bllivit trevligt bemötta av Gustav Läs mer
  • 2019-07-06

Spencer W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt en 1,5 i Mölndal genom Christoffer Tangen.
    Bemötandet jag fick av Christoffer var av högsta betyg, kommer rekommendera honom varmt framöver.
    Detta var mitt första lägenhetsköp och Christoffer var lätt att ställa frågor till då han inte bara var väldigt kompetent men även alltid tillgänglig!
    Christoffer rockar 🤘 Läs mer
  • 2019-07-01

Mathilda S skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Mäklare var trevlig, och jag upplever att han var påläst, tydlig och noggrann med att ge information och snabb på att återkoppla.

Jag har köpt Abborrvägen 21 Kungsbacka. Läs mer
  • 2019-06-26

Eva Susanne H skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Försäljning av villa.
    Therese har ett mycket behagligt sätt, är idog och ambitiös samt missar inte att underrätta oss som säljare vad som händer.
    Therese har ända från början informerat oss om deras tjänster och vilka förutsättningar som fanns. Läs mer
    Therese H gillar detta
  • 2019-06-26

Michaela E skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt friköpt hus.
    Verkligen trevlig mäklare. Kan varmt rekomendera henne. Vi känner oss trygga Läs mer
  • 2019-06-16

Simon S skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer hjälpte oss mer än vi kunde önska. Han är extremt kunnig, proffsig och erfaren, jag skulle inte tveka att rekommendera honom till vänner och familj.

Tusen tack Christoffer! Läs mer
  • 2019-06-14

Annika S skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer har hjälpt oss sälja vår bostadsrätt. Hans bemötande är över all förväntan! Alltid tillgänglig, öppen och transparent, vänlig och personlig. Vi skulle rekommendera honom utan att blinka! En fantastisk mäklare med koll på precis allt! Heja dig Christoffer! Läs mer
  • 2019-06-10

Leif Magnus L skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav var behjälplig vid försäljning av vårt hus. Visade stort engagemang och alltid tillgänglig per telefon, sms eller mail. Läs mer
  • 2019-06-08

Mikael L skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    En rak, tydlig och saklig mäklare med god kunskap om marknaden. Läs mer
  • 2019-05-30

Erik T skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt lägenhet. Mycket bra bemötande, kunnig, snabb att få kontakt med, lätt att ställa frågor till. Läs mer
  • 2019-05-27

Lotta B skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Pålitlig, äkta, kunnig!
    Vi är jättenöjda med Therese och hur hon har arbetat. Mest uppskattat var att Therese återkopplade ofta.
    Kan varmt rekommendera Therese Hasselgren och HusmanHagberg😀 Läs mer
    Therese H gillar detta
  • 2019-05-26

Niklas D skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sofia är en riktig pärla! Kändes tryggt från dag 1 till slutlig försäljning! Toppen mäklare. 100 av 100 :) Läs mer
  • 2019-05-26

Inger Elisabeth F skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt en lägenhet
    Och jag är mycket nöjd med både bemötandet och informationen. Läs mer
  • 2019-05-24

Caroline B skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sofia är otroligt trevlig, glad, driven och professionell. Vi är supernöjda och kommer absolut använda oss utav Sofia i framtida bostadsförsäljningar. Läs mer
  • 2019-05-15

Michael Difabachew A skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har sålt vårt hus. Gustav är väldigt professionell och tillgänglig när man behöver fråga honom om något. Jag är nöjd. Läs mer
    Gustav W, Gustav W gillar detta
  • 2019-05-14

Simon H skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Proffsigt hanterat från start till slut, väl bevandrad mäklare och en person man kan lita på. Snabb och van att landa affärer. Vi är mycket nöjda med Joachims insats och skulle anlita honom igen. Läs mer
  • 2019-05-13

Philip S skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Snabb och enkel affär, inga problem inför visning eller kontraktsskrivning Läs mer
  • 2019-05-10

Erik G skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har köpt ett hus i Fjärås, blev väldigt bra bemött och med all hjälp man önskade. Bemötte våra frågor väl och svarade via telefon med sånt som inte fanns svar på vid första mötet Läs mer
  • 2019-05-08

Karl P skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har köpt ett fritidshus med hjälp av Sofia Palmdahl, och vi är mycket nöjda med denna erfarenhet.

Sofia var rak, transparent, opartisk, men samtidigt förstående. Vi fäster värde vid att hon - till skillnad från andra mäklare vi haft kontakt med tidigare - inte forcerade processen fram till husköpet. Läs mer
  • 2019-05-08

Johanna T skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer har hjälpt mig att sälja min lägenhet på mycket kort varsel då jag nyligen har bytt upp mig till en större bostad. Jag upplever Christoffer som tillmötesgående och lätt att prata med, samtidigt som han har varit snabb och proffsig i sitt arbete. Jag rekommenderar gärna Christoffer till andra som söker en duktig mäklare med viljan att ge det lilla extra. Läs mer
  • Sara H

2019-05-02

Sara H skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag köpte en fin etta i centrala Mölndal och upplevde att mäklaren var väldigt trevlig och hjälpsam. Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar genom att hjälpa mig genom köpet. Läs mer
  • Alexander N

2019-04-25

Alexander N skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer Tangen är Driven, social och engagerad. Han sålde vår lägenhet i Mölndal och vi är mycket nöjda. Han lyckades bara på några dagar genomföra en affär med försäljningsrekord i Mölndal genom tiderna för en 2a. Han har varit mer än hjälpsam och lätt att få tag på. Kunnig på alla plan och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka