Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka HusmanHagberg HusmanHagberg Kungsbacka

HusmanHagberg Kungsbacka

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

Här hos oss på HusmanHagberg i Kungsbacka är bostäder vår stora passion. Du gör klokt i att vända dig till oss om du vill köpa eller sälja här i området, vi kan det till punkt och pricka. Här får du ett mäklarföretag med kompetens, erfarenhet och som inte har några dolda agendor. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och ser alltid till våra kunders unika situation.

Vare sig du vill hitta en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus - kontakta oss så hjälper vi dig på vägen mot det nya boendet. Varmt välkommen!

Läs vad 112 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsbacka

• 2019-01-18

Elin N skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sofia är en supermäklare! Hjälpte mig sälja min bostadsrätt i Kungsbacka. Lyhörd, drivande och återkopplar. Kan varmt rekommendera Sofia! Läs mer
  • Björn B

2019-01-10

Björn B skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav har visat ett stort kunnande samt ett härligt engagemang, vid vår husförsäljning,
    kan varmt rekommendera HusmanHagberg och Gustav Westergren Läs mer
  • Rebecka K

2018-12-19

Rebecka K skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav sålde min lgh i Kolla parkstad. Jag har träffat många mäklare i mitt liv men Gustav är verkligen något extra! Han gör allt och lite till för att sälja en lgh till ett bra pris samtidigt som han är otroligt mån om att besvara frågor, stötta och vägleda under resans gång. Han hittar alltid på nya metoder för att nå ut till så många köpare som möjligt. Det är inte bara jag som har vart imponerad, även vänner och bekanta som valt Gustav som mäklare efter det jobbet han gjorde på min lgh. Jag rekommenderar Gustav STARKT! Han är verkligen BÄST. Läs mer
  • 2018-12-17

Ingvor J skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer sålde min lägenhet och jag är jättenöjd med allt. Proffsig i sitt bemötande, kunnig, lyhörd och ger bra återkoppling under försäljningen. Rekommenderar verkligen Christoffer till alla som går i säljtankar... Läs mer
  • 2018-12-16

Lovisa H skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer var lätt att få tag på och snabb i kommunikationen när jag köpte lägenhet. Han tog gärna reda på mer info om så önskades. Läs mer
  • 2018-12-11

Sven Rolf M skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    En bostadsrätt i Kungsbacka.

Kunde inte fått en bättre Mäklare. Jordnära & tillmötesgående.

Gjorde allt enkelt för oss. Var med hela vägen, kunde alltid nås på telefon, oavsett klockslag.

Blev en bra upplevelse, skulle jag sälja något igen, så är Gustav det självklara valet. Läs mer
  • 2018-12-10

Katarina A skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Engagerad, påläst o positiv trots sin unga ålder. Vi är mycket nöjda med Gustav o kan rekommendera honom till våra vänner o bekanta.

God jul ! Läs mer
  • 2018-12-03

Cathrine A skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Är mycket nöjda med Sofias insats när vi sålde vår lägenhet!
    Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2018-11-28

Hanna A skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag köpte en etta på fjärde våningen!
    Det jag tyckte var absolut det bästa var hur tillmötesgående Sofia var! Det var snabba ryck med både förhandsvisning av lägenheten samt kontraktskrivningen. Jag har fått otroligt snabba svar i vår kommunikation och det känns som Sofia genuint ville att affären skulle kännas trygg. Det är första lägenheten jag köper och Sofia har verkligen lagt ribban på hur en mäklare borde ta hand om sina kunder. Är super tacksam för hennes jobb :) Läs mer
    Sofia P gillar detta
  • 2018-11-26

Gustaf L skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt min lägenhet. Jättetrevlig mäklare hon levde upp till alla mina mål! Läs mer
    Sofia P gillar detta
  • 2018-11-21

Kristina B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt hus. Fantastiskt trevlig kille med bea service och snabb återkoppling. En riktig drömmäklare! Läs mer

Jim M skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Ett genuint och mycket bra bemötande från båda mäklarna i vår bostadsaffär. Läs mer

Annika W skrev om HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer sålde vår bostadsrätt i november 2018. Han visade, genom hela säljprocessen, ett mycket fötroendeingivande och kunnigt intryck. Detta har gjort att vi som säljare känt oss trygga hela försäljningen igenom. Det har varit lätt att komma i kontakt med Christoffer och han själv har hela tiden varit noga med att återkoppla till oss med väsentlig information. Att försäljningen gick snabbt är ju också ett plus. Vi kan varmt rekommendera Christoffer Tangen och HusmanHagberg! Läs mer

Marcus W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer sålde vår bostadsrätt på ett mycket proffesionellt sätt. Christoffer har haft en tydlig och rak kommunikation med oss under hela processen. Vi är mycket nöjda och vi rekommenderar HusmanHagberg och Christoffer som en mycket kunnig och förtroendeingivande mäklare. Läs mer

Annika W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
  • 2018-11-16

Nina-Maria J skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Respektfull och tydlig kommunikation Läs mer
  • 2018-11-15

Nils Torgil D skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Joakim ger ett seriöst och tillförlitligt intryck. Han har förmågan att tala med folk. Han visade vårt hus för ett flertal sällskap och vi fick sålt redan efter 4 veckor. Vi är mycket nöjda med våra mäklare. Läs mer
  • 2018-10-29

Stefan L skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Mycket bra rakt igenom, tack 😃 Läs mer
  • 2018-10-27

Ann-Sofie S skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag känner mig som oerfaren köpare väl omhändertagen av Gustav. Han svarar på frågor, förklarar och informerar på ett lugnt o enkelt sätt. Han stressar mig inte i de stora beslut ett bostadsköp innebär. Jag är jätte nöjd med hans bemötande! Läs mer
  • 2018-10-24

Joakim L skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpte ett hus där Joachim skötte försäljningen.
    Vi uppfattade Joachim som seriös, trevlig och välinformerad om objektet.

Joachim har levt upp till de förväntningar vi haft. Läs mer
  • 2018-10-05

Frida S skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålde min första lägenhet, en liten etta på 36kvm som jag bodde i 1 år och 6 månader.

Gustav har varit till stor hjälp från vårt första möte. Lätt att komma i kontakt med, svarat på de frågor man haft eller tagit reda på svaren. Möttes alltid av att han var glad och postitiv och med bra inställning för mig och min försäljning av bostaden. Jag är jättenöjd med val av mäklare åt min första lägenhet jag nu sålt!! 👍👍👍 Läs mer
  • 2018-09-24

Mikael F skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt en fastighet.
    Bra bemötande av mäklare samt en bra arvodesmodell Läs mer
  • 2018-09-19

Göran M skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vår villa gick ut till försäljning 1/3 då amorteringskravet trädde i kraft och blev såld 2/7.

Gustav har hela tiden varit mycket positiv, hjälpsam och alltid lätt att nå.

Gustav höll oss alltid informerade om allt som hände och
    rådfrågade oss alltid innan han gjorde något.

Gustav återkopplade alltid snabbt på frågor vi ställde.

Gustav levde väl upp till de förväntningar vi hade på en mäklare. Läs mer

Kjell B skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav är tillgänglig på tel. om inte ringer han upp när han kan. Han verkar även påläst Läs mer

Kjell A skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har sålt en villa/renoveringsobjekt. .

Gustav trodde från början att det pris vi ville ha för huset var rimligt. Vilket det senare visade sig att det var.

Gustav är engagerad, positiv, påläst och trots sin unga ålder inger han ett förtroende. Vi kan verkligen rekommendera honom till vänner o bekanta. Läs mer

Niklas E skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Villa

Kunnig, tillgänglig och väldigt proffsig. Läs mer
  • 2018-09-05

Elin W skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi köpte ett bostadsrätts-radhus.
    Proffsigt och tryggt bemötande.
    Förväntningarna vi hade var kunskap, yrkeskunnighet samt trygg och pålitlig. Levde definitivt upp till dom!
    Blir det att sälja någon gång i framtiden så är det Therese vi ringer! Läs mer
    Therese H gillar detta
  • 2018-08-24

Helena L skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer Tangen har hjälpt oss att sälja en villa i Särö.
    Ett proffs uti fingerspetsarna! Via rekommendationer blev vi tipsade om Christoffer.
    Vi fick ett väldigt trevligt första bemötande av en lugn, trygg och kunnig mäklare. Christoffer uppfyllde på alla sätt alla våra förväntningar på en bra, seriös mäklare. Hans engagemang är genuint samt ödmjuk, hjälpsam och engagerad i hela processen. Har goda vänner som träffade Christoffer på en annan visning i Särö i våras att de fick ett mycket gott intryck där han var både påläst och informativ på ett behagligt sätt.
    Skulle gärna anlita Christoffer igen vid ny försäljning och kommer rekommendera honom för mina vänner och bekanta. Ett stort tack önskar Birgitta, Christina och Helena. Läs mer
  • Michael J

2018-07-10

Michael J skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer är en mycket proffesionellt mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Snabb i kommunikation och mycket trevlig att samarbeta med.
    Vi kan å det varmaste rekommendera Christoffer som er mäklare. Läs mer
  • 2018-06-13

Stefan c skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    köpt en villa.
    Bra bemött förutom att felaktig information lades ut om betald fibernät.Där kan tyckas att mäklaren ska stå för extra kostnaden.
    Annars bra bemött. Läs mer
    2018-06-13 Joachim S svarar Stefan c
    Tack för omdömet. Ja, det var synd att det blev fel gällande informationen om fibern. Den info jag fått var som ni såg inte helt tydlig. Men jag tar med mig lärdomen och ska vara ännu tydligare mot säljarna framöver när de godkänner bostadsbeskrivningen. Missförstånd och fel information vill vi alltid undvika. Hur som helst så fick ni erbjudande om kompensation för hela summan av säljarna. Det erbjudandet bör stå kvar. Så om ni vill att vi reglerar detta så hjälper jag er gärna med det.
    Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya hus. Det är verkligen jätte fint.
  • 2018-06-08

Emma och Eddie T skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt vår bostadsrätt.

Sofias positiva samt förtroendefulla förhållningssätt har bidragit till en trygghet genom hela försäljningsprocessen.
    Sofia har således genomgående visat ett mycket professionellt bemötande!

Att överlämna all kontroll och ansvar till Sofia som med råge uppfyllde våra förväntningar.

Vi är extremt tacksamma och imponerade av Sofias insats genom hela försäljninjsprocessen.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-06-06

Karin P skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vägledning och rådgivning vid köp av bostadsrätt i Kungsbacka/Björkris. Snabb återkoppling på mail och sms. Trevligt och professionellt bemötande vid visning och avtals skrivning. Ärlighet vid budgivning och positivt bemötande av önskemål om kontrakt innan officiell visning och tidigt tillträde. Kvarstår tillträde och avslut av köp genom handpenning och överföring via banken. Sammanfattningsvis gott intryck och därmed gott betyg. Läs mer
  • 2018-06-06

Maj-Britt H skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Personligt bemötande och proffsig. Läs mer
  • 2018-06-04

Elin Ö skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har precis köpt en 3a i björkris , Sofia var väldigt hjälpsam och alltid tillgänglig när det gällde att svara på våra frågor.
    Väldigt trevlig och ett proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2018-05-29

Marcus A skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Min flickvän och jag köpte vår första bostad tillsammans. Joachim gjorde ett kanon jobb då han var tydlig, väldigt trevlig och besvarade alla de frågor vi hade utan några som helst konstigheter. En mäklare som verkligen brydde sig om oss, vilket var väldigt uppskattat! Tack Joachim! Läs mer
  • 2018-05-28

Camilla K skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi träffade Sofia på en lägenhetsvisning vi bokat oss på där hon var mäklare och kände direkt att vi ville anlita henne till vår försäljning. Hon var rak ioch tydlig i sin kommunikation och hade ett positivt sätt. Vi förväntade oss att bli respektfullt bemötta och att hon skulle tillgodose våra intressen. Vilket också skedde.

Vi sålde ett hus byggt -66 i Åsa, där vår familj bott sedan dess.
    Det var smidigt att boka möten med Sofia och hon var flexibel. Vi var mycket nöjda med hela förloppet och hur hon skötte dialogen både med oss och med köpare. Hon fanns även alltid tillgänglig på mail och telefon.
    Vi var överens om utgångspris och det stämde också ganska väl överens med slutpriset.

Alla kontakter med besiktningsmän, fotograf mfl löpte på väldigt bra.

Vårt helhetsintryck av Sofia är mycket bra och vi kommer absolut rekommendera henne till vår umgängeskrets. Läs mer
  • Johan & Therese R

2018-05-28

Johan & Therese R skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har köpt en villa som Sofia förmedlade
    Bemötandet var jätte trevligt vi fick en bra känsla med en gång!
    Sen höll hon oss väl uppdaterade om läget hela vägen in i mål! Läs mer
  • 2018-05-23

Matteo C skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    We bougth a 1 plan house in Kungsbacka.
    Christoffer have been nice and porfessional, assisting us properly and kindly. Läs mer
  • Martin U

2018-05-21

Martin U skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har både köpt och sålt villa med Joachim som mäklare. Har bara positiva upplevelser. Lugn, noggrann och saklig kan sammanfatta några av de egenskaper Joachim besitter. Läs mer
  • 2018-05-19

Ludvig A skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi är jätte nöjda med Joachim Sköld efter en mycket lyckad försäljning av vår bostadsrätt! Väldigt professionell och kompetent mäklare som vi verkligen kan rekommendera.

Tack för ett lysande samarbete! :)
    / Ludvig & Julia Läs mer
  • 2018-05-18

Linn P skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt en bostadsrätt i kungsbacka. Forsvägen 11.
    Blev bemött väldigt bra.
    Allting gick super smidigt.
    Sammanfattningsvis var hela upplevelsen tipptopp! Tack Joachim. Läs mer
  • 2018-05-15

Filip K skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt bostadsrätt. Fick ett mycket bra första intryck av christoffer och han har genomfört ett mycket bra jobb för vår försäljning. Han är lätt att kommunicera med, tillgänglig och hade svar på våra frågor. Kan verkligen rekomendera Christoffer för framtida försäljningar och köp. Läs mer
  • 2018-05-14

Benny G skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt en villa i Särö. Tycker att Christoffer har gjort ett bra jobb. Han kan svara på de frågor och funderingar som vi har haft. Han gjorde en uppskattning på vad vi borde få för huset och vi fick till och med lite mer.
    Han är väldigt trevlig och verkar ha ordning och reda. Läs mer
  • 2018-05-11

Ann-Christin O skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt bostadsrätt. Blev mycke vänlig bemött av Christoffer. Han svarade på alla mina frågor ang köpet och lönevillkor. Vi hade många kontakter på en kort tid! Läs mer
  • 2018-05-07

Annelie L skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag och min sambo köpte en tomt i Onsala. Joachim är en väldigt kunnig mäklare och vi kände oss trygga med honom. Han var mycket behjälplig och förstående då vi fick lite problem med vår bank och det kändes väldigt bra. Väldigt trevlig och han ingav mycket förtroende. Kan varmt rekommendera Joachim och Husmanhagberg! Läs mer
  • 2018-05-07

Fredrik Ö skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trevlig mäklare, bra bemötande, bra koll så att vi som förstagångsköpare kände oss trygga med vårt köp. Gick igenom detaljer och kontrakt på ett tydligt och bra sätt. Fick oss som köpare att känna oss lika delaktiga som säljaren och det uppskattade vi. Fredrik Österberg Läs mer
  • Rasmus E

2018-04-21

Rasmus E skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpte ett hus häromdagen som Joachim mäklade. Han var väldigt tillgänglig, och svarade snabbt på telefon. Han hade mycket kunskap och svarade bra på alla frågor som man som nybliven husägare behöver få svar på.

Det gick väldigt smidigt vid kontraktsskrivningen, och han gav oss god tid att få bekanta oss med säljarna under tiden som genomgången var, trots att klockan var 22 på kvällen.

Vi ses på tillträdesdagen! 😊 Läs mer
  • 2018-04-20

Anita P skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi sålde vårt förälrarhem som vår far och farfar byggde.
    Joachims lugna och proffsiga sätt betydde mycket för oss, eftersom mycket känslor är inblandade.
    Tyckte att vi fick lagom mycket information, och rätt information i rätt tid för att fatta bra beslut.
    Effektiva möten var skönt, under denna tid när man hade mycket att göra inför fotografering och visning.
    Tack Joachim. Läs mer
  • 2018-04-11

Linus H skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Väldigt engagerad och noga med att hålla oss uppdaterade. Fått väldigt bra intryck och omhändertagande under hela försäljningen. Läs mer
  • 2018-04-09

Carl Gustaf T skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer är bra, ambitiös och jobbar ihärdigt. Läs mer

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka