HusmanHagberg Kungsbacka

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

Här hos oss på HusmanHagberg i Kungsbacka är bostäder vår stora passion. Du gör klokt i att vända dig till oss om du vill köpa eller sälja här i området, vi kan det till punkt och pricka. Här får du ett mäklarföretag med kompetens, erfarenhet och som inte har några dolda agendor. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och ser alltid till våra kunders unika situation.

Vare sig du vill hitta en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus - kontakta oss så hjälper vi dig på vägen mot det nya boendet. Varmt välkommen!

Läs vad 218 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsbacka

• 2020-02-23

Niklas D skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Therese har varit helt super! Återkopplar varje fråga eller beslut som tas, känns verkligen som man är med i allt som händer.
    Super härlig och trevlig. Läs mer
  • 2020-02-22

Zhengis M skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag och min sambo har köpt lägenhet! Christoffer Tangen vad väldigt duktigt proffsigt mäklare! Jag är väldigt nöjd med den servicen som jag har fått av mäklarbyrån! Läs mer
  • 2020-02-21

Lisette W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag har sålt mitt hus i Onsala. Jag valde mäklare Christoffer Tangen efter att ha mött honom på en husvisning i Kungsbacka. Han ingav ett lugnt, stabilt och professionellt intryck och jag valde därför honom som mäklare till min husförsäljning. Jag är nöjd över mitt val av mäklare då Christoffer lett mig igenom visning och försäljningen på ett proffsigt och tryggt sätt utifrån mina önskemål. Att sälja mitt hus har varit känslosamt och jag upplever att Christoffer har gav mig den tid jag behövde utan att "pushat" på försäljningen. Jag kan därför varmt rekommendera Christoffer Tangen som mäklare./Lisette Tellin Läs mer
  • 2020-02-21

Marie G skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt en tvårumslägenhet i Mölndal tillsammans med min dotter. Blev mycket bra bemött, både proffsigt och trevligt. Christoffer levde väl upp till förväntningarna. Han var noggrann och säkrade att vi alla ”var med”, svarade på frågor och gick igenom allt på ett sätt som skapade trygghet. Totalt en bra upplevelse! Läs mer

Malin B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Duktig mäklare, tillgänglig, trevlig och lösningsorienterad! Läs mer

Carl B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har både köpt och sålt våran bostadsrätt med Christoffer som mäklare. Han ger direkt ett seriöst intryck och man märker att det är en jordnära och lugn person. Jag måste säga att han överträffade våra redan höga förväntningar när vi sålde våran lägenhet och vi kunde inte vara mer nöjda. Tack Christoffer! Läs mer

Peter Petkov P skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    House buying in Sweden can be and is a stressful process. As a newcomer, I had to learn a lot about the market and the process in a very short time. I bet, knowing myself, that this put a lot of stress on Therese--answering all the various and wide ranging questions I had! She survived the barrage!
    She did well educating me and the process is moving forward as expected. Thank you, Therese! Läs mer

Filippa G skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag köpte en lägenhet, 2rok, 53kvadrat
    Christoffer var väldigt trevlig och tillmötesgående!
    Eftersom detta var min första lägenhet hade jag inga förväntningar Läs mer
  • 2020-02-19

Kristian T skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer hjälpte mig och min sambo att sälja vår bostadsrätt. Allt gick smidigt och problemfritt! Läs mer
  • 2020-02-19

Hans W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Bra bemött med stor ödmjukhet och bra service. Överträffade förväntningarna. Läs mer
  • 2020-02-13

Sarah F skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Smidigt köp av tomt i Vallda, Gräppås med bra information och tydlig kommunikation.

Mycket nöjda! Läs mer
    2020-02-14 Joachim S svarar Sarah F
    Tack så mycket för det fina omdömet. Det ska bli riktigt kul att få se ert nya fina hus växa fram.
  • 2020-02-12

Elin H skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Väldigt trevlig och serviceinriktad! Mycket nöjd :) Läs mer
  • 2020-02-11

Torsten Peter L skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Tålmodig i en långdragen process Läs mer
  • 2020-02-04

Sara L skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpte en bostadsrättsfyra. Fick enkelt tag på mäklaren. Blev informerad om vad som pågick och när jag kunde förvänta mig svar. Mäklaren ordnade en extra visning då det var långt kvar till den ordinarie. När det blev jag som skulle få köpa lgh var det ett snabbt bokat tillfälle med bra genomgång av avtalet. Mäklaren ska få lämna offert på att sälja mitt hus.

Dessutom trevlig och lätt att prata med. Läs mer
  • 2020-01-30

Marie A skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    I mitt köp av en bostadsrätt har jag blivit professionellt bemött. God tillgänglighet och snabb att svara på frågor och oklarheter.
    Korrekt, trevlig och bra uppföljande. Läs mer
  • 2020-01-27

Therese H skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag har köpt en bostad av denna mäklare och upplevde kontakt och återkoppling suverän från första visningen till kontraktskrivning. Läs mer
  • 2020-01-24

Gunilla S skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag har sålt ett radhus med hjälp av Christoffer. Han har varit väldigt service minded och svarat på alla mina frågor och gett mig alternativ och tankesätt. Jag hade inte förväntat mig den hjälp och störning jag har fått. Från stort till smått. Har känts väldigt tryggt och enkelt att arbeta med Christoffer. Super! Läs mer
  • 2020-01-23

Emma A skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har sålt vårat hus via Gustav, är mycket nöjda & det gick väldigt smidigt! Gustav är proffsig, kunnig & noggrann. Vilket gjorde att vi kände oss väldigt trygga med att han skötte våran försäljning. Rekommenderar honom starkt!! Läs mer
  • 2020-01-21

Lisa A skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav hade ett fint tålamod när vi var spekulanter på en bostad som vi tillslut köpte av honom efter lång betänketid. Han var väldigt förstående och arbetade proffsigt! Läs mer
  • 2020-01-19

David N skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Joakim är tydlig, tillgänglig och mycket förtroendeingivande. Läs mer
  • 2020-01-17

Britta M skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt våran villa.
    Joachim Sköld hade hand om försäljningen av bostadsrätten och det blev naturligt att han fick hjälpa oss med försäljningen av våran villa.
    Vi har fått ett bra bemötande och han har svarat på alla våra frågor. Har alltid ringt upp om han inte kunnat svara i mobilen direkt.
    Inget att klaga på, allt har flutit på väldigt bra och snabbt.
    Med vänlig hälsning,
    Britta Montelius Läs mer
    2020-01-17 Joachim S svarar Britta M
    Tack så mycket. Vad rolig att ni är nöjda. Nu får ni en vår och sommar i vackra Åsa.
  • 2020-01-12

Filip R skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Kanon, trevlig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-01-11

Jörgen S skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt villa på ÅSA bäckväg 93c. Super nöjd med arbetet och framförallt proffsigheten. Läs mer
  • 2020-01-10

Linda R skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trevlig och tydlig och vi var nöjda vid vårt köp! Läs mer
  • 2019-12-15

David Ö skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Glad, trevlig och väldigt serviceinriktad mäklare! Läs mer
  • 2019-12-06

Mattias B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Detta gäller köp av bostadsrätt i Mölndal: Christoffer är supertrevlig, proffsig, noggrann, tillgänglig och lätt att prata med. Har bara gott att säga om Christoffer. Läs mer
  • 2019-12-06

Jonas H skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer gjorde ett väldigt lugnt och stabilt intryck under hela processen med att sälja vår lägenhet. Det tog tid från vår sida då vi letade efter ett hus men inte hade bestämt oss. När vi sedan skrev kontrakt på ett hus så hade vi kort om tid att sälja själva, men Christoffer och hans kollega Janine gjorde ett jättebra jobb och fick affären i lås på bara några veckor. Under vår egen köpprocess av huset var Christoffer även väldigt behjälplig med att granska kontrakt och komma med råd.

Christoffer och HusmanHagberg rekommenderas varmt om ni tänker sälja er bostad! Läs mer
  • 2019-12-05

Thomas Ö skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt en villa. Hon var alltid glad och trevlig. Hade koll på allt. Läs mer
  • 2019-11-25

Anita P skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    köpt lgh. Christoffer var väldigt tillmötesgående.
    Totalt sett en bra upplevelse Läs mer
  • 2019-11-22

Annika Marianne S skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Väldigt hjälpsam och snabb respons via alla kanaler. Bra uppdatering och proffesionell men samtidigt personlig.
    Joachim har hjälpt oss med det lilla extra och fixat så vi kunde få väldigt bra hjälp och stöd i vår affär.
    Tusen tack Joachim!! / Annika Läs mer
    2019-11-22 Joachim S svarar Annika Marianne S
    Tack så jättemycket för de fina orden. Alltid roligt att kunna hjälpa till.
  • 2019-11-15

Sanna K skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi sålde en bostadsrätt i Anneberg med hjälp av Therese. Hon var väldigt trevlig och tillmötesgående. Hon tog över försäljningen efter en annan mäklare och föreslog direkt att vi skulle lägga ut tidigare än vi hade tänkt, på så sätt skulle vi ha tid att lägga ut den ytterligare en gång till om det inte gick bra första gången.
    Förväntningarna på henne var att hon skulle vara trevlig och just tillmötesgående, vara tillgänglig och kännas professionell. Allt det tycker vi att hon uppfyllde.
    Vi rekommenderar Therese! Läs mer
  • 2019-11-06

Maria W skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Blev väldigt bra bemött i samband med försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • 2019-11-05

Back Emil Oskar B skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag Har sålt ett hus. Upplevde min mäklare som professionell och trevlig. Hon uppfyllde mina förväntningar och sålde objektet till utgångspriset. Jag är nöjd! Läs mer
  • 2019-10-31

Christina Margareta B skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt lägenhet.
    Tycker Gustav är positiv, glad och trevlig. Kunnig kring objektet. Bra bemötande! Läs mer
  • 2019-10-31

Kjell Rune K skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trevlig, tillmötesgående, och informativ. Läs mer
  • 2019-10-24

Alexandra F skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpte en lägenhet där Gustav var mäklare.
    Han har gjort sitt yttersta genom hela processen och när det har dykt upp frågor har han funnits där.
    Kan varmt rekommendera Gustav! Läs mer
  • 2019-10-22

Anneli P skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer sålde vår lägenhet och vi kunde inte önskat oss en mer påläst, noggrann och proffsig mäklare. Hela affären gick smidigt till utan att vi behövde oroa oss och vi kunde känna oss trygga med Christoffers vägledning. Läs mer
  • 2019-10-22

Julia B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag och min sambo sålde vår lägenhet i centrala Kungsbacka.
    Jag tycker Christoffers arbete har varit grymt!
    Bra bemötande och alltid tillgänglig.
    Höll oss uppdaterade hela tiden angående försäljningen. Läs mer
  • 2019-10-12

Erik B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Toppmäklare som alltid finns tillgänglig för frågor och diskussion.

Tack för ett grymt samarbete vid vår lägenhetsförsäljning, vi kan varmt rekommendera Christoffer! Läs mer
  • 2019-10-12

Eliene P skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har köpte 2:a på Storgatan 4A

Christoffer har mycket gott och professionellt bemötande. Han tar sig tid att ta reda på fakta kring bostaden och förmedlar denna på kort varsel och på ett bra sätt.
    Han är engagerad, kompetent, lättillgänglig, ödmjuk och driven. Ja, vi är nöjda och kan lätt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-10-09

Rune O skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Korrekt bemötande

Korrekt och Seriös handläggning och hantering

Håller tag i försäljning och behåller initiativet

Löpande återkoppling och rapportering Läs mer
    2019-10-10 Joachim S svarar Rune O
    Tack så mycket. Det var ett nöje att få sälja ert fina hus. Ni har verkligen gjort en fantastisk renovering.
  • 2019-10-02

Anton D skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålde en lägenhet där Gustav levererade helt enligt mina förväntningar. Kommunikationen genom hela processen fungerade utmärkt. Skulle starkt rekommendera Gustav. Läs mer
  • 2019-09-30

Sara Caroline H skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi är mycket nöjda med Gustavs insats som mäklare. Skulle absolut rekommendera andra att anlita honom. Tveksam till att det skulle finnas någon mäklare som är mer tillgänglig och flexibel. Betyget blir 5/5 möjliga. Läs mer
  • 2019-09-24

Nicklas Christoffer D skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har köpt en villa. Mäklaren var trevligt och bemötande. Läs mer
  • 2019-09-23

Ulrika Elisabet M skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Mycket närvande och mån om huset som har sålts, alltid tillgänglig om man hade frågor angående hus försäljningen. Läs mer
  • David Georg M

2019-09-23

David Georg M skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har sålt en vill i Onsala. Gustav har varit ihärdig och arbetsam från första kontakten till avslutad affär. Trevligt och professionellt bemötande utan att krångla till det. Våra förväntningar var att få sålt vår villa för ca 7 miljoner (+/- några hundra tusen) efter värdering på drygt 7 miljoner. Detta införlivades inte då vi landade på 6,3 miljoner och detta är såklart en liten besvikelse. I övrigt har våra förväntningar införlivats på alla plan. Läs mer
  • 2019-09-18

Josefine E skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Detta var vårt första husköp. Joachim är professionell i sin yrkesroll och även förklarande och noggrann vid påskrivning/ genom gång av kontrakt. Trevlig och har information som man vill ha svar på som köpare. Han vet vad det är han säljer. Läs mer
  • 2019-09-16

Magnus V skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag sålde en bostadsrätt på två rum och kök med Gustav som mäklare och jag är jättenöjd med hur försäljningen hanterades. Gustav är kunnig, påläst, engagerad, social och mycket ambitiös.

Om ni vill ha en mäklare som inte bara pratar utan också levererar så rekomenderar jag starkt att ni anlitar Gustav Westergren på HusmanHagberg.

/Magnus Verdin Läs mer
  • 2019-09-12

Peter A skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Ett hus på Onsala!
    Engagerad och proffsig mäklare! Läs mer
  • 2019-09-11

Po C skrev om HusmanHagberg Kungsbacka
    Köp av Förskola.
    Mäklaren hade ett trevligt arbetssätt.
    Budgivningen fick ett annorlunda avslut.
    Totaluppfattningen Vi är nöjda. Läs mer

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka