HusmanHagberg Kungsbacka

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

Här hos oss på HusmanHagberg i Kungsbacka är bostäder vår stora passion. Du gör klokt i att vända dig till oss om du vill köpa eller sälja här i området, vi kan det till punkt och pricka. Här får du ett mäklarföretag med kompetens, erfarenhet och som inte har några dolda agendor. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och ser alltid till våra kunders unika situation.

Vare sig du vill hitta en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus - kontakta oss så hjälper vi dig på vägen mot det nya boendet. Varmt välkommen!

Läs vad 294 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsbacka

• 2020-10-19

Rolf Pontus E skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Var med från början till slut med lika mycket energi. Försäljningen blev utdragen med många visningar men hon skötte det utmärkt. Läs mer
  • 2020-10-13

K.b B skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi är jättenöjda med Joakim. Har inget att anmärka på. Läs mer
  • 2020-10-09

Lisbeth J skrev om Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt vår bostad med hjälp av Jenny.
    J är positiv och idérik, väldigt inlyssnande till oss köpare och påläst samt kunnig.
    Vi känner stort förtroende för J och skulle absolut vända oss till henne igen om vi skulle sälja hus i framtiden. Läs mer
  • 2020-10-05

Jarl Håkan Sivert J skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Hon uppträdde mycket proffsigt och förtroendegivande för båda parter. Vi sålde vårt hus då Bua1:37 för snart två år sedan. Läs mer

Peter B skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har jobbat med honom i flera bostads försäljningar och han är en av de två som jag har stort förtroende för. Kommer alltid att välja Joakim Sköld om jag kan. Läs mer

MATHIAS K skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Mycket nöjd, Gustav gav direkt ett proffsigt intryck och man kände sig trygg genom hela affären. Kan starkt rekommendera Gustav! Läs mer

Gunnar S skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt villa Kungsbacka.
    Alltid mycket tillmötesgående, positiv inga frågor lämnas obesvarade.
    Nöjd även om processen ännu inte är avslutad. Läs mer
  • 2020-10-03

Lars Olof Daniel A skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Väldigt proffsig , lyssnande , skärpt . Bättre mäklare får man leta efter Läs mer
  • 2020-10-03

Ivan O skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    1. HusmanHagberg (HH)Therese har såld mitt hus
    2. Jag blev mycket trevligt bemött av Therese
    3. När HH fick uppdraget, satte de den pris jag önskade och
    uttryckte att de trodde att priset var rätt och skrev att det skulle
    säljas till detta priset, vilket dock inte hände. Therese ville gå ut
    med ett lägre pris och jag fick därför också mindre betalt för
    huset. jag tycker inte att HH levde upp till mina förväntningar,
    eftersom det ju var sagt ett högre pris från början.
    4. Man vet ju inte vad ett hus är värt, men det borde HH ju veta,
    dom är ju ett av de största mäklarfirmor i Sverige. Läs mer
  • 2020-09-30

SARA A skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi valde Gustav som mäklare då han från start har varit väldigt tillmötesgående/hjälpsam. Vi har varit supernöjda med honom som mäklare och kommer rekommendera honom till andra!👌🏻 Läs mer
  • 2020-09-29

Johanna T skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav sålde vår lägenhet i söderstaden. Proffsigt bemötande och man kände sig trygg igenom hela processen med han som mäklare. Läs mer
  • 2020-09-28

NIKLAS C skrev om Paula Pålsson en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Ett strålande jobb från Paula. Otroligt engagerad till att både säljare och köpare skall få det bra. Alltid nåbar och månade verkligen om att vi som köpare skulle få det bra även efter kontrakt och allt var klart. Helt lysande och 5/5 nöjda. Läs mer
  • 2020-09-27

Andreas F skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Bostadsrätt Kungsbacka

Professionellt och förklarade alla steg så man hängde med hela vägen i försäljning och förstod.
    Levde absolut upp till förväntningarna.
    Vi som säljare kände oss hela tiden trygga. Läs mer
  • 2020-09-22

Klara L skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav var behjälplig både vid försäljningen av vår bostadsrätt samt vid köpet av vår nya bostad. Han har genom hela förloppet haft en klockren balans mellan lättsamhet och allvar och fått oss att känna oss trygga rakt igenom.

Sammantaget kan man säga att vi är oerhört nöjda med Gustav och vill verkligen rekommendera honom till alla som letar efter en engagerad professionell mäklare. Läs mer
  • 2020-09-21

Jenny A skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag tycker att Gustav har varit mycket professionell i sin roll som fastighetsmäklare då jag köpt min nya bostadsrätt av honom. Han har varit positiv, tydlig och tålmodig med alla mina frågor samt varit mycket lyhörd och professionell. Det har jag uppskattat jättemycket. Han har även varit tydlig i processen och med förväntningar på mig som köpare samt säljarna. Jag är mycket nöjd med min kontakt med Gustav. Läs mer
  • 2020-09-19

Per Oscar Victor S skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Fantastisk mäklare som verkligen gör sitt yttersta för att leverera en bra tjänst! Vi kan varmt rekommendera Gustav! Läs mer
  • 2020-09-18

Viktor C skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi tog Gustav till hjälp med försäljningen utav vår lägenhet i Kullavik och vi är mer än nöjda!
    Han är noggrann, alltid tillgänglig och extremt påläst. Vi hade höga förhoppningar och han levererade verkligen!

Vi rekommenderar Gustav starkt! Läs mer
  • 2020-09-18

Frida Annie Kristina H skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi sålde vårt hus via HH och Gustav. Vi kan inte hitta en enda del som han inte utförde professionellt genom hela processen. Vi hade haft en annan mäklare innan vi kontaktade Gustav och denne hade hanterat vår affär så dåligt och med så fattig kommunikation att vi förlorade vår deal med köparen. Gustavs främsta egenskap är just kommunukationen mellan alla parter, så om du står och ska välja mäklare välj Gustav, detta för att kommunikation är så viktigt för alla parter när man ska sälja/Köpa. En annan egenskap är att Gustav är kontaktbar, vilket för oss bedydde enormt mycket, kan vi få tag i honom när vi ringer, då får också spekulanter tag i honom när de ringer. Vi önskar att vi kontaktat Gustav först när vi skulle sälja vårt hus. Vilken stjärna ☆ Läs mer
  • 2020-09-14

Lisbeth J skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Snabb återkoppling.
    Inger ett förtroende med sakliga svar på frågor. Läs mer
  • 2020-09-14

Håkan Erik Anders S skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Joachim sålde en villa för oss i Onsala. Första intrycket var mycket positivt och vi valde Joachim för vi uppfattade honom som påläst, krävande och ambitiös. Detta har senare visat sig stämma väl, i mitt tycke mot både köpare och säljare. Jag skulle gärna rekommendera Joachim till potentiella säljare.

Vi har haft en dialog kring Joachims rekommendation av förbesiktning och dolda fel försäkrin. Från mitt perspektiv är en förbesiktning väl värt men försäkringen gör så många förbehåll att den är tveksam ur ett värdeperspektiv, jag hade inte valt den igen. Läs mer
  • IVAN O

2020-09-04

IVAN O skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trevlig och hjälpsam.
    Allt gick smidigt till!
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-08-11

Sten Johan Martin H skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Min uppfattning är att Gustav är en kompetent mäklare.Han har säljare och köpare i högsta focus.Recommenderar honom starkt.
    Martin Holming Läs mer
  • 2020-08-11

Jonas B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Väldig proffsig och trevlig. sålde min lägenhet med vinst på bara några dagar. kan starkt rekommendera Christoffer! Läs mer
  • 2020-08-10

Palle C skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har hjälpt min pappa att sälja ett radhus. Ett fantastiskt bemötande av en proffsig mäklare. Är mycket nöjd, rekommenderar absolut Gustav Westergren. Läs mer
  • 2020-08-03

Jane Steffany Denise L skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Super proffsig, vi kunde inte vara mer nöjda! Läs mer
  • 2020-07-31

Rolf Bertil N skrev om Paula Pålsson en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Både sålt vårt hus och hjälpt oss med att köpa en lägenhet. Har varit otroligt hjälpsam och tillmötesgående. Dessutom flexibel i semestertider! Har verkligen levererat över förväntan. Läs mer
  • 2020-07-30

My B skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Rak, lyhörd, omtänksam och tålmodig - bra kvaliteter att möta som nervös förstagångsköpare! Läs mer
  • 2020-07-30

Jan Kjell L skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt ett hus På ett fantastiskt fint sett Han levde alla förväntningar jag hade på ett bra sätt Han var person som lyssnar o som jobbade snabbt o bra som jag gärna rekommendera till andra Läs mer
  • PALOMA A

2020-07-29

PALOMA A skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav var superbra hjälp! Jättebra på att förklara och allt blev bara smidigt och enkelt och man fick förståelse för allt man behövde veta. Läs mer
  • PALOMA A

2020-07-29

PALOMA A skrev om HusmanHagberg Kungsbacka
  • 2020-07-26

Karl Kristian H skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav är super! Duktig, noggrann och jobbar hårt Läs mer
  • 2020-07-25

Gurli H skrev om Paula Pålsson en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag har sålt en lägenhet och jag tycker Paula har gjort ett gott arbete. Hon är trevlig och lätt att ha att göra med.jag kan rekomendera henne för andra som vill göra bostadsaffärer. Mvh Gurli Hansson. Läs mer
  • 2020-07-25

Bengt Ingemar Mattias J skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Valde Gustav för han gav mig ett ödmjukt och seriöst intryck.
    Gustav var rak och ärlig från start, gav mig information och marknaden och vad hans egna uppfattning var.
    Lugn och sansad process där han fick köpare trygga och bekväma... likaså jag som säljare.
    Mkt nöjd över försäljningen Läs mer

Lisa A skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav sålde vår 1:a. Mycket professionell, hade svar på alla frågor men samtidigt ödmjuk i sin framtoning. Jag har fullt förtroende för Gustavs kompetens och människokännedom och anlitar honom gärna igen. Läs mer

Andreas C skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi köpte av Gustav som var väldigt tillgänglig och lätt att få tag på! Läs mer

Simon O skrev om Paula Pålsson en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålde min centrala 2:a!
    Bra service, hörde av sig med jämna mellanrum om de var nåt nytt att berätta utan att de blev för mycket! Tog hand om allt såklart, inga problem med nåt och hade jag frågor så svarade hon på dom!
    Genomgående god upplevelse! Läs mer

Patrik O skrev om Paula Pålsson en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trevlig tjej, verkar kunnig, kan inte säga mer då jag bara träffat henne en gång Läs mer
  • 2020-07-07

Christopher Henric Ö skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag sålde mitt hus via HusmanHagberg med Gustav som mäklare. Kanon kille, ställer alltid upp, levererar och gör sitt yttersta. Kan STARKT rekommendera honom! Läs mer
  • 2020-07-05

Anders O skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    👍trevlig bemötande.sålt en tomt Läs mer
  • 2020-07-05

Yvette Annelie Carina N skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav överträffade mina förväntningar i samband med att jag sålde en tomt.
    Jag tycker faktiskt att allting gällande vårt samarbete har varit gott, stort engagemang-både för mig och kunderna-, snabba svar, tydlighet, hjälp och stöttning med olika frågor som dyker upp i processen.
    Jag kan verkligen rekommendera Gustav Westergren som mäklare. Läs mer
  • 2020-07-03

Pelle Per Martin Alvar L skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi köpte spontant ett nytt hus i årsskiftet och då fick Gustav uppdraget att sälja vår villa. Han hade växt upp i Onsala och har god kännedom. Vårt kök hade 40 år på nacken och vi kände att vi var tvungna att uppdatera det för att huset inte skulle bli ett renoveringsobjekt. Så startskottet för aktiv försäljning gick i februari. Sedan kom Corona... Gustav var oerhört aktiv och det kom många på visningarna. Täta telefonuppdateringar hela tiden. Första budet kom och dagen efter blev de av med jobbet så de kom aldrig upp i accepterat pris. Men vi blev duktiga på 'visningsläge' och Gustav låg på rejält och raggade upp nya spekulanter. Vi plockade ner det från Hemnet 30 dagar och förnyade foto med mer grönska. Vi hade inflytt senast 1/7 i vårt nya hus och tiden blev knapp. Men till slut kom det en familj på visning som gillade huset och de lämnade bud samma kväll (söndag). På måndagskvällen skrev vi kontrakt på HusmanHagberg och på onsdagen efter köparbesiktning så var allt klart. 2 lyckliga familjer och en lycklig Gustav. Vi kommer att sakna honom ;-) Läs mer
  • 2020-06-25

Yvonne Å skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt en bostadsrätt i Vallda.
    Jag anser mäklaren vara utmärkt.Upplyser vad som händer , så man slipper undra vad som händer.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-06-24

Håkan E skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har sålt en 2 rum och kök i Kolla, Kungsbacka.
    Försäljningen gick otroligt fort beroende på att Gustav hade väldigt bra koll på området.
    Han hade en proffsig och positiv inställning. Läs mer
  • 2020-06-24

Marina Juliana J skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Therese är proffsig o personlig i en perfekt kombination. Bra på att kommunicera o tålmodig då svårigheter uppstått.
    Kommer alla gånger anlita Henne igen o rekommendera henne vidare. Läs mer
  • 2020-06-22

Annelie E skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett mycket professionellt sätt.
    Mycket kunskap om objektet, väl förberedd.
    Att bli bemött proffsigt, saklig och orienterad.
    Mycket bra, kommer att kontakta dom igen om behov uppstår. Läs mer

Oscar N skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trygg och säker med bra kommunikation Läs mer

Mitja E skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Therese är en mäklare med ett stort tålamod som tar sig tid för både köparen som säljaren. Väldig tydlig och lyhörd i alla sammanhang.
    En känsla som att hon är tillgänglig dygnet runt och året om. Ingen mäklare som villar när det är dags att sälja.
    Vi var supernöjda med hennes upplägg och strategi. Läs mer

Linda Maria E skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Therese är en engagerad och noggrann mäklare. Trots knivig situation höll hon humöret uppe och var proffsig och tillmötesgående hela vägen.
    Kan varmt rekommendera Therese Läs mer

Kenan R skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Christoffer har gjort att våran köpupplevelse har varit över förväntan. Han har varit tillgänglig och lyhörd under hela processen. Hans sätt att kommunicera skapar lugn och förtroende. Affären har gått snabbt och smidigt till. Kan bara rekommenderas på alla sätt och vis.

/Kenan Läs mer
  • 2020-06-13

Rebecka B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Christoffer hjälpte oss att sälja vår lägenhet, och han var väldigt enkel att ha att göra med genom hela processen. Vi upplevde honom som professionell och duktig, och han var villig att gå the extra mile för att göra både oss och köparna nöjda. Vi skulle varmt rekommendera honom. Läs mer

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka