Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka HusmanHagberg HusmanHagberg Kungsbacka

HusmanHagberg Kungsbacka

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

Här hos oss på HusmanHagberg i Kungsbacka är bostäder vår stora passion. Du gör klokt i att vända dig till oss om du vill köpa eller sälja här i området, vi kan det till punkt och pricka. Här får du ett mäklarföretag med kompetens, erfarenhet och som inte har några dolda agendor. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och ser alltid till våra kunders unika situation.

Vare sig du vill hitta en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus - kontakta oss så hjälper vi dig på vägen mot det nya boendet. Varmt välkommen!

Läs vad 176 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsbacka

• Sandelin M

2019-07-26

Sandelin M skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Väldigt seriöst och personligt. Förklarade bra så vi förstod. Engagerad till tusen. Väldigt nöjda hur gårdsköpet gick till och gustavs insatts:) Läs mer
  • 2019-07-18

Laila Margareta H skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav Westergren har visat ett stort engangemang att sälja min villa.
    Han är alltid tillgängliga att svara på mina frågor och är otroligt engagerad.
    Han är den bästa mäklaren jag kan tänka mig. Läs mer
  • 2019-07-18

Gun Monica Iréne H skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har köpt en enfamiljsvilla. Fick ett mycket bra bemötande av mäklaren, som kändes påläst och kunnig. Han var lyhörd för frågor och har enligt min besömning ett stort lugn och en ängels tålamod! Läs mer
  • 2019-07-09

Vivan Margareta B skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi är helt nöjda med försäjnien av vårt hus.vi har bllivit trevligt bemötta av Gustav Läs mer
  • 2019-07-06

Spencer W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt en 1,5 i Mölndal genom Christoffer Tangen.
    Bemötandet jag fick av Christoffer var av högsta betyg, kommer rekommendera honom varmt framöver.
    Detta var mitt första lägenhetsköp och Christoffer var lätt att ställa frågor till då han inte bara var väldigt kompetent men även alltid tillgänglig!
    Christoffer rockar 🤘 Läs mer
  • 2019-07-01

Mathilda S skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Mäklare var trevlig, och jag upplever att han var påläst, tydlig och noggrann med att ge information och snabb på att återkoppla.

Jag har köpt Abborrvägen 21 Kungsbacka. Läs mer
  • 2019-06-26

Eva Susanne H skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Försäljning av villa.
    Therese har ett mycket behagligt sätt, är idog och ambitiös samt missar inte att underrätta oss som säljare vad som händer.
    Therese har ända från början informerat oss om deras tjänster och vilka förutsättningar som fanns. Läs mer
    Therese H gillar detta
  • 2019-06-26

Michaela E skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt friköpt hus.
    Verkligen trevlig mäklare. Kan varmt rekomendera henne. Vi känner oss trygga Läs mer
  • 2019-06-16

Simon S skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer hjälpte oss mer än vi kunde önska. Han är extremt kunnig, proffsig och erfaren, jag skulle inte tveka att rekommendera honom till vänner och familj.

Tusen tack Christoffer! Läs mer
  • 2019-06-14

Annika S skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer har hjälpt oss sälja vår bostadsrätt. Hans bemötande är över all förväntan! Alltid tillgänglig, öppen och transparent, vänlig och personlig. Vi skulle rekommendera honom utan att blinka! En fantastisk mäklare med koll på precis allt! Heja dig Christoffer! Läs mer
  • 2019-06-10

Leif Magnus L skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav var behjälplig vid försäljning av vårt hus. Visade stort engagemang och alltid tillgänglig per telefon, sms eller mail. Läs mer
  • 2019-06-08

Mikael L skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    En rak, tydlig och saklig mäklare med god kunskap om marknaden. Läs mer
  • 2019-05-30

Erik T skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt lägenhet. Mycket bra bemötande, kunnig, snabb att få kontakt med, lätt att ställa frågor till. Läs mer
  • 2019-05-27

Lotta B skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Pålitlig, äkta, kunnig!
    Vi är jättenöjda med Therese och hur hon har arbetat. Mest uppskattat var att Therese återkopplade ofta.
    Kan varmt rekommendera Therese Hasselgren och HusmanHagberg😀 Läs mer
    Therese H gillar detta
  • 2019-05-26

Niklas D skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sofia är en riktig pärla! Kändes tryggt från dag 1 till slutlig försäljning! Toppen mäklare. 100 av 100 :) Läs mer
  • 2019-05-26

Inger Elisabeth F skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt en lägenhet
    Och jag är mycket nöjd med både bemötandet och informationen. Läs mer
  • 2019-05-24

Caroline B skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sofia är otroligt trevlig, glad, driven och professionell. Vi är supernöjda och kommer absolut använda oss utav Sofia i framtida bostadsförsäljningar. Läs mer
  • 2019-05-15

Michael Difabachew A skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har sålt vårt hus. Gustav är väldigt professionell och tillgänglig när man behöver fråga honom om något. Jag är nöjd. Läs mer
    Gustav W, Gustav W gillar detta
  • 2019-05-14

Simon H skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Proffsigt hanterat från start till slut, väl bevandrad mäklare och en person man kan lita på. Snabb och van att landa affärer. Vi är mycket nöjda med Joachims insats och skulle anlita honom igen. Läs mer
  • 2019-05-13

Philip S skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Snabb och enkel affär, inga problem inför visning eller kontraktsskrivning Läs mer
  • 2019-05-10

Erik G skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har köpt ett hus i Fjärås, blev väldigt bra bemött och med all hjälp man önskade. Bemötte våra frågor väl och svarade via telefon med sånt som inte fanns svar på vid första mötet Läs mer
  • 2019-05-08

Karl P skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har köpt ett fritidshus med hjälp av Sofia Palmdahl, och vi är mycket nöjda med denna erfarenhet.

Sofia var rak, transparent, opartisk, men samtidigt förstående. Vi fäster värde vid att hon - till skillnad från andra mäklare vi haft kontakt med tidigare - inte forcerade processen fram till husköpet. Läs mer
  • 2019-05-08

Johanna T skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer har hjälpt mig att sälja min lägenhet på mycket kort varsel då jag nyligen har bytt upp mig till en större bostad. Jag upplever Christoffer som tillmötesgående och lätt att prata med, samtidigt som han har varit snabb och proffsig i sitt arbete. Jag rekommenderar gärna Christoffer till andra som söker en duktig mäklare med viljan att ge det lilla extra. Läs mer
  • Sara H

2019-05-02

Sara H skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag köpte en fin etta i centrala Mölndal och upplevde att mäklaren var väldigt trevlig och hjälpsam. Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar genom att hjälpa mig genom köpet. Läs mer
  • Alexander N

2019-04-25

Alexander N skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer Tangen är Driven, social och engagerad. Han sålde vår lägenhet i Mölndal och vi är mycket nöjda. Han lyckades bara på några dagar genomföra en affär med försäljningsrekord i Mölndal genom tiderna för en 2a. Han har varit mer än hjälpsam och lätt att få tag på. Kunnig på alla plan och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-04-24

Daniel Claes Rickard L skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpte min första lägenhet utav Gustav. Trevlig och lättillgänglig. Läs mer
  • 2019-04-23

Carl B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi köpte en lägenhet och är väldigt nöjda. Läs mer
  • 2019-04-19

Anders B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har sålt vår bostadsrätt i Björkris Kungsbacka.
    Vi tycker att Christoffer varit vänlig o tillmötesgående.
    Vi hade inga speciella förväntningar, utom att han skulle vara proffsig, och det tycker vi han var.
    Vi är på det stora hela nöjda med försäljningen. Läs mer
  • Johanna E

2019-04-16

Johanna E skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer är förutom väldigt trevlig också professionell, ärlig, snabb i återkoppling och tydlig. Att göra affär med honom har varit smidigt och känts tryggt! Läs mer
  • 2019-04-16

Matilda H skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag har sålt en 2a - 52kvm i Gårdskulla, Kungsbacka.
    Gustav har alltid varit tillgänglig, glad och service minded.
    Jag hoppdes på att få sålt min lägenhet för strax över 2milj men var orolig att det inte skulle gå men Gustav levererade!
    Så lägenheten gick för 2 045 - vilket jag är nöjd med.

Vill man ha en mäklare som ställer upp och gör sitt bästa - då tycker jag man ska slå Gustav en pling :) Läs mer
  • 2019-04-11

Ann L skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt 2:a
    MYcket lättsam och trevligt uppförande.
    Hjäpsam och käck.
    jag är mycket nöjd och rekommenderar honom. Läs mer
  • 2019-04-10

Åsa J skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sofia har uppfyllt mina förväntningar, fått ett bra bemötande.
    Hon har varit bra på att berätta var vi står i processen, återkoppla vid eventuella intressenter, tagit sig tid för flera visningar, hela tiden varit på hugget.
    Kan varmt rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
  • Emelie R

2019-04-10

Emelie R skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi köpte vår kommande lägenhet med hjälp av Sofia. Hon är vänlig, genuin och rak och det fick oss som köpare att känna oss trygga. Vi uppskattade den raka och enkla kommunikationen utan krusiduller.
    Bra kommunikation genom hela köpet! Tack Sofia!!! Läs mer
  • 2019-04-09

Lars Ronny Anders L skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sofia har skött sitt jobb utomordentligt bra. Vi rekommenderar verkligen henne. Mvh Läs mer
  • 2019-04-09

Peter J skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt en bostadsrätt. Sofia är mycket proffsig i sitt sätt att vara.
    Samtidigt så bjuder hon gärna på sig själv, det ger mej stort förtroende för henne. Hon var mycket bra på att hålla oss informerade vid minsta förändring av läget.
    Tack Sofia

Mvh Peter Jaldelid Läs mer
  • 2019-04-08

Gunilla Margareta Elisabet A skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Han gjorde sitt jobb, trevlig och väluppfostrad. Läs mer
  • 2019-03-24

Nemanja K skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trevlig mäklare, svarade varje gång när man hade en fråga eller om saker var akut, vare sig morgon eller kvällstid. Läs mer
  • Matts J

2019-03-15

Matts J skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Han är trevlig, kunnig och lätt att ha att göra med och gav mig den service jag förväntat mig. Det blev en lyckad affär på flera sätt. Läs mer
  • Sofia P

2019-03-15

Sofia P skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer hjälpte mig med försäljning av min bostadsrätt. Han har under hela processen varit lätt att få tag på och är en väldigt trygg och kunnig mäklare. Försäljningspriset överträffade mina förväntningar och så även Christoffers insats. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-15

Michael J skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer sålde vårt hus på ett mycket proffsigt sätt.
    Korrekt och ihärdig är min bedömning av hans agerande.
    Dessutom en väldigt trevlig bekantskap, som tar sitt uppdrag på största allvar. Som jag upplevde det var det lika viktigt att både säljare och köpare kände sig trygga med affären.
    Rekommenderas!! Läs mer

Niklas N skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Var kanon på alla sätt för att göra våran försäljning utav lägenhet så bra som möjligt. Lyhörd, alltid tillgänglig och väldigt professionell. 5/5! Läs mer

Sandra H skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt en lägenhet.
    Min upplevelse av Gustav är att det är en kompetent, lyhörd och noggrann mäklare. Hans tillgänglighet har varit ett stort plus. Läs mer

Suzanne E skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag har köpt en lägenhet, och jag känner mig trygg med Gustav. Han har kunskap och han återkopplar till mig så att jag är med i processen hela tiden.
    Jag fick ett väldigt bra bemötande, och hittills lever Gustav upp till mina förväntningar. Jag är helt enkelt nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
  • Anita G

2019-03-13

Anita G skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag tittade på en lägenhet i Kolla Parkstad på måndag och på tisdag kväll var allt klart och jag kommer att flytta in om några månader. Givetvis får Gustav ta hand om försäljningen av min nuvarande bostadsrätt. Hela processen gick mycket snabbt men jag kände mig trygg hela tiden för Gustav fanns där. Han är omtänksam, proffsig, påläst och det är aldrig några frågetecken. Jag kommer att rekommendera Gustav till de jag känner som skall sälja eller köpa.
    Anita G Läs mer
  • HENRIC F

2019-03-13

HENRIC F skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi sålde en 2:a i kolla.

Gustav har varit en klippa genom hela försäljningen. Redan när han kom och presenterade sig blev vi imponerade.

Gustav är 100% proffsig och har högt i tak. Han är extremt mån om kunden och kämpar för att allt ska bli till det bästa i alla lägen. Social och trevlig och ger oss som säljare ett inre lugn.

Vi kan inte bli nöjdare än vad vi är. Det har varit ett absolut nöje att ha Gustav som mäklare.
    Vi har sålt bostäder förr men så här bra och smidigt har det aldrig gått tidigare.

Tack Gustav!

Henric & Karoline Läs mer
  • 2019-03-12

Malin J skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer var tydlig och positiv. Han kändes uppriktigt intresserad och ville tillfredställa våra behov. Läs mer
  • 2019-02-27

Emelie M skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har köpt en lägenhet.
    Bemöttes fint av mäklaren som var snabb med återkoppling, trevlig, glad och ärlig.
    Mycket nöjd med hela genomförandet! Läs mer
  • Jan Roger W

2019-02-26

Jan Roger W skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Försäljning av vinterbonat fritidshus.
    Gustav gav bra feedback, var snabb och effektiv.
    Hela processen flöt på utmärkt. Läs mer
  • Matts J

2019-02-25

Matts J skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag mötte Gustav vid köp av ett hus. Jag blev trevligt och sakligt bemött under hela köpprocessen och fick hela tiden tydlig information vad som skulle göras.
    Sammanfattgningvis tycker jag att Gustav levde upp till de förväntningar som jag har på en mäklare. Läs mer
  • 2019-02-25

Eva Birgitta K skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har sålt sommarhus på Vässingsö
    Mäklaren var intresserad och saklig i sina argument för och emot. Utgångspriset var satt i vårt tycke rätt och slutpriset blev över förväntan.
    Gustav har hela tiden uppdaterat oss och i vårt tycke skött det utmärkt Läs mer

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka