HusmanHagberg Kungsbacka

HusmanHagberg Kungsbacka

Här hos oss på HusmanHagberg i Kungsbacka är bostäder vår stora passion. Du gör klokt i att vända dig till oss om du vill köpa eller sälja här i området, vi kan det till punkt och pricka. Här får du ett mäklarföretag med kompetens, erfarenhet och som inte har några dolda agendor. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och ser alltid till våra kunders unika situation.

Vare sig du vill hitta en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus - kontakta oss så hjälper vi dig på vägen mot det nya boendet. Varmt välkommen!

Läs vad 345 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsbacka 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2021-05-07
    Bostadsrätt, lägenhet.

Väldigt fint första bemötande. Sen blev det lite komplicerat med affären men detta pga säljarna och inte mäklaren. Desto fler dagar som gick desto bättre Och ” personligare” kontakt fick jag med Gustav upplevde jag. I slutet av tiden kändes det nästan som man satt med en vän och skrev på.

Mycket bra mäklare, ödmjuk och som är lyhörd. Jag kommer höra av mig till Gustav den dagen vi är redo att sälja, och behöver hjälp igen.
    • Fjärås
    2021-05-04
    Joachim Sköld har sålt 5 hus för min räkning och jag har köpt 1 hus som Joachim Sköld har sålt. Joachim är noggrann och saklig och man blir alltid bemött på ett bra sätt och han lever alltid upp till mina förväntningar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2021-05-01
    Superbra mäklare som jag verkligen rekommenderar! Väldigt service minded och trevlig!
    2021-05-01
    Vilken stjärna Gustav är! Funnits där i ALLA lägen vid försäljningen av vår lägenhet - stöttat, peppat, gett proffsråd, skapat trygghet, massa skratt och alltid lagt ner det där lilla extra i varje situation. Toppklass rakt igenom!
    • Onsala Fjordsidan
    2021-04-30
    Mycket bra och ger ett seriöst intryck.
    2021-04-07
    Gustav har sålt min lägenhet. Grymt härlig kille som kommer med ett härligt humör! Han kämpat stenhårt, och varit till hjälp hela vägen. Alltid snabb på att återkoppla! Rekommenderar honom starkt :)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2021-04-07
    Fick hjälp att sälja min 2:a. Christoffer Tangen var väldigt hjälpsam och tillmötesgående före ,under och efter försäljningen. Rekommenderar honom och HusmanHagberg som mäklare
  • sålde en tomt med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2021-03-29
    Trevligt och proffsigt bemötande , frächa kontor och lätt och parkera bilen
  • skrev om HusmanHagberg Kungsbacka
    2021-03-16
    Vi anlitade Gustav efter rekommendation. Gustav var pedagogisk och tog sig tid för frågor under hela processen. Snabb återkoppling och bra bemötande!
    • Onsala
    2021-03-15
    Kan varmt rekommendera Joachim. Lugn och trygg genom hela processen.
    2021-03-15
    Christoffer sålde vår lägenhet. Han har genom hela resan varit väldigt lätt att ha att göra med. Hela tiden påläst och tillgänglig. Christoffer var även hjälpsam med tips kring vårt nya boende, om vi letade utanför hans område så såg han till att få hjälp av kollegor.

Det är svårt att veta vad man skall förvänta sig av en mäklare när man inte gör så många affärer i sitt liv, men om vi jämför med mäklaren vi köpte av och andra mäklare vi varit i kontakt med under letandet så är Christoffer den som gett klart bäst intryck.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2021-03-09
    Trevligt bemötande, bra återkoppling och hjärtlig.
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2021-03-08
    Gustav hjälpte oss med försäljningen av vårt hus med ett bra resultat. Stort engagemang och kunnighet. Dagens marknad är en utmaning för både säljare och köpare, med stora prisskillnader.. Eventuellt hade en publik annonsering givit en mer säkerställd prisbild?
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Årenäs
    2021-03-07
    Vi köpte ett fritidshus. Gustav var professionell, trevlig och engagerad. Han var lätt att prata med och pedagogisk så att vi kände att vi gjorde en trygg affär.
    • Söderstaden
    2021-03-04
    Jag bor i Linköping och flyttar nu till Kungsbacka där jag köpt en 2-rummare på Aranäs allé.
    Jag är mycket nöjd med Gustavs insats ,allt har fungerat perfekt trots avståndet mellan Linköping och Kungsbacka.
    Snabb affär, trevligt och personligt bemötande
    har gjort att jag känner mig mycket nöjd.
    • Söderstaden
    2021-03-03
    Gustav visar med sitt sätt, sin stringens att han är fastighetsmäklare, att han har kunskap och den marknadskännedom som för förväntas idag.
    Genom hela processen, som f.ö. var snabb och rätt, kände vi oss trygga och nöjda. Vi och köparna har fått bästa service och tillgängligheten hos Gustav var mycket god.

Skulle mycket gärna rekommendera Gustav till annan säljare, och göra det med högsta förtroende,
    2021-02-22
    Jag har köpt en lägenhet i Centrala Kungsbacka. Gustav Westergren uppträdde proffsigt, han var lugn och sansad med förståelse för vad man som köpare går igenom. Inte pådrivande eller ”säljig” på något sätt. En kunnig mäklare som visste vad han pratade om vilket ledde till en trygg affär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2021-02-22
    Genomgående snabb och förstklassig service. Jenny är en engagerad mäklare som tar sig an sitt objekt som om det vore hennes egna hem. Likt en grävande journalist plockar hon fram svar och fakta för att tillgodose både säljare och köpare på bästa sätt. Kan varmt rekommendera Jenny Kihlberg Hoffblad!
  • skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2021-02-19
    Jag har köpt en villa och sålt ett radhus.
    Joachim är professionell och ger ett tryggt intryck. Han levde upp till vår förväntan.
    • Kullavik
    2021-02-19
    Rörig mäklare som jag inte skulle rekommendera tyvärr
    Hej Sara! Självklart tråkigt att du känner så, jag försöker alltid göra mitt bästa. För mig är det samtidigt viktigt att alla mina kunder får säga sitt, varför jag uppskattar att du tog dig tid att svara, så tack för det. I ditt fall försökte jag möta dina önskemål genom att åka och lämna kontraktet hemma hos dig i Göteborg dagen efter säljaren också skrivit på. Jag ordnade med att byta tillträdesdag till två dagar innan julafton trots att jag var ledig. Jag försökte således göra allt och lite till för dig och ibland räcker jag uppenbarligen inte till. Hoppas du i slutändan kan se att jag åtminstone försökte leverera den bästa mäklartjänsten jag förmådde. Allt gott! Hälsningar, Gustav Westergren. Franchisetagare & reg. fastighetsmäklare, HusmanHagberg Gustav Westergren
    • Åsa
    2021-02-13
    Vid försäljningen av våran villa i Åsa så valde vi att anlita Gustav Westergren på Husman & Hagberg i Kungsbacka, ett val som vi verkligen inte ångrar.Hela processen var smidig och Gustav var mycket professionell.
    2021-02-12
    Joachim hjälpte oss att sälja vår villa.
    2021-02-10
    Vi har köpt ett hus i Kungsbacka kommun. Joachim har gett ett kunnigt intryck och varit mycket tillmötesgående avseende våra frågor mm.
    • Bifrost
    2021-02-05
    sålt bostadsrätt
    mycket bra bemötande, andra sålda lägenheten inom ett år med samma mäklare
    har levt upp till förväntningarna och mer därtill
    totalt sett tummen upp
    2021-02-03
    Vi rekommenderar Gustav starkt! Hans kärlek till yrket lyser igenom i varje steg i affären, från första mötet till överlämningen.
    Hela försäljningen av vår lägenheter gick otroligt smidigt och Gustav höll oss uppdaterade varje steg på vägen.

Vi hade gett mer i betyg om det hade gått! Vilken stjärna!
    2021-02-02
    Jag har köpt en 2a brf i Kungsbacka.
    Jag blev mycket bra bemött av Gustav Westergren. Han upplevdes kunnig, seriös och trevlig.
    Förväntningar jag hade var att han skulle vara påläst och kunnig vilket han var. Vi fick all den information vi ville och han gav svar på de frågor vi hade.
    2021-01-31
    Mycket gott omdöme sen tidigare husaffärer.
    Uppfattas som erfaren och kunnig.
    Var förberedd och påläst kring fastigheten samt säljhistoriken i området.
    Energisk hela vägen för att få till den bästa affären för oss och sig själv.
    2021-01-28
    Köpt en tvåa i Mölndal.
    Upplevde Christoffer som noggrann och trovärdig. Trevligt bemötande. Snabb återkoppling på frågor.
    Mån om mig som kund.
    Nämner också att detta var mitt första köp av bostad. Och att visning, budgivning och kontraktsskrivningen var klar på 3 dagar.
    2021-01-28
    Joachim fick uppdraget att sälja vår villa i Kungsbacka.
    Vid vårt första möte kom han väl förberedd och påläst om vad som sålts i området tidigare och hur prisnivån var.
    Han är lugn och saklig men samtidigt väldigt effektiv.
    Joachim har stor kunskap i fastighetsbranschen och skapar ett starkt förtroende både hos köpare och säljare.
    Vi rekommenderar honom starkt.
    2021-01-25
    Jag har köpt en 2a i Mölndal.
    Jag och mina föräldrar blev mycket bra och profsigt bemötta, vi kunde boka och komma på visning då få vistades i lägenheten så att vi kunde hålla gott avstånd. Jag tycker att mäklaren gjort ett bra jobb, vi har fått den information vi behövt för att kunna fatta nödvändiga beslut för att kunna gå vidare med affären. Mäklaren har varit påläst och kunnig, svarat på frågor och givit ett gott intryck!
    • Kållered
    2021-01-20
    Köpte hus Oxbärsvägen 7 i Kungsbacka
    Joachim får nu också ansvaret att sälja vårt nuvarande radhus i Kållered. Radhusvägen 4G

Joachim är en trevlig person, som skapar bra förtroende när man lärt känna honom/pratat med honom några gånger. Har goda ideér om förbättringar på husförsäljning samt är väl förberedd inför möten.

Stora plus ger vi honom.

/Oresten
  • Alexandra v
    sålde sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2021-01-18
    Joachim har hjälpt oss med att sälja ett hus tidigare därför var det självklart för oss att välja honom igen när vi ville sälja vår villa. Proffsig, lugn och tillmötesgående. Rekommenderas varmt.
    2021-01-09
    Jag har köpt en lägenhet i Mölndal och jag kan inget annat än att rekommendera Christoffer. Han ger ett mycket trevligt och förtroendeingivande intryck, och jag upplever att han varit mycket behjälpsam med att svara tydligt och pedagogiskt på alla mina frågor.
    2021-01-08
    Jag har sålt en bostadsrätt i Mölndal med Christoffers hjälp. Han är väldigt trevlig och lätt att prata med och lätt att ha att göra med. Han känns kunnig och påläst och är duktig på att förklara alla delarna i en bostadsaffär. Det känns som att han genuint tycker att detta är roligt och att han verkligen vill hjälpa till så att det blir en bra affär för alla parter. Han har verkligen lagt ner mycket jobb för att det ska kännas bra och det har det gjort hela vägen. Han är mycket kommunikativ och öppen vilket gör att jag har känt mig trygg genom hela affären. Jag är mycket nöjd!
  • sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    • Lindome
    2020-12-31
    Sålde Radhus i Lindome.
    Christoffer har bemött oss på ett mycket fint sätt. Han har varit noga och mycket tillgänglig när vi har haft frågor och när något varit oklart.
    Husförsäljningen gick snabbt och jag upplevde att hela processen var väldigt proffsig. Kände mig trygg med Christoffer och det arbete han utförde.

Jag kan varmt rekommendera Christoffer.
    • Lindome
    2020-12-31
    Vi har sålt vårt radhus i Lindome. Fick en rekommendation att anlita Christoffer Tangen och vill gärna sända den rekommendationen vidare till andra som ska sälja.
    Han gjorde en omfattande research redan inför vår första träff och har varit nästan nitisk i sitt arbete med att undersöka och följa upp alla "lösa trådar" för att kunna vara förberedd och svara på frågor kring vårt hus. Det gjorde att allt flöt på mycket väl under hela processen. Stringens vad gäller information kring lagar och regler, så att vi haft ett gott underlag för att kunna ta olika beslut. Flexibilitet för att komma upp med lösningar för att tillgodose behov hos både oss och köparna, vilket ledde till en snabb och smidig affär där alla blev nöjda.
    Christoffer Tangen har varit synnerligen tillgänglig och behjälplig hela vägen och vi har känt att affären har varit högt prioriterad.
    Vi är så nöjda man kan bli med vår husaffär och med vår mäklare.
  • Jonas S
    köpte sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Malevik
    2020-12-18
    Köpte villa i Kullavik av Joachim.
    Lugn och trevlig mäklare som ställer upp att hjälpa till med det man vill får reda på eller få klarhet i.
    Jonas och Anette Ström (Lerum)
    2020-12-14
    Jätteduktig kompetent mäklare som verkligen brinner för sitt jobb. Kan verkligen rekommendera detta företag
    • Fjärås
    2020-12-04
    Köpt en villa genom Joachim.
    Bra, konstruktiv, informativ
  • Carl Philip S
    skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2020-11-25
    Anlitade Gustav för kontraktskrivning av en bostad. Trots ett ganska ”enkelt” & snabbt uppdrag så tar sig Gustav verkligen tid för att vara till lags & svara på alla möjliga frågor. Gustav ser till att den troligen största affären i ens liv känns så bra som möjligt, både för säljare och köpare samt finns tillgänglig 24/7, alltid.
    Kan inte rekommendera Gustav nog!
    2020-11-25
    Jag köpte en bostadsrätt i kungsbacka, på förhandsvisning. Gustav var mkt tillmötesgående och proffsig i sitt möte med oss. Kan varmt rekomendera honom till andra.
    • Toltorpsdalen
    2020-11-25
    I bought an apartment recently through Christoffer and it was quite an easy and pleasant experience. We had an early showing of the apartment, followed by early bidding, and just one day later we were signing the contracts at the HusmanHagberg office. Despite all documents being in Swedish - not my native language - we went through thoroughly to clarify in English, which was much appreciated. I think that all of the questions I came with were answered. I would be happy to recommend this realtor to anyone!
    • Onsala
    2020-11-25
    Vill varmt rekommendera alla som går i säljtankar att anlita Gustav som mäklare. Vi fick hjälp att sälja vår villa och Gustav utförde ett effektivt, kvalitativt och informativt jobb. Han fanns hela tiden tillgänglig för frågor, stora som små, och var en trygg hand på axeln när man, som vi, sålde ett hus för första gången. Tack Gustav!
    2020-11-24
    Bästa mäklaren jag haft. Utöver att hjälpa oss att få en bra försäljning så är Gustav lugn och sympatisk och man känner sig omhändertagen och trygg genom hela processen. Kan varmt rekommendera.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Frillesås
    2020-11-21
    Seriös, proffsig och angelägen om lösningar.
    • Frillesås
    2020-11-21
    Har sålt mitt hus och fått ett fantastiskt bemötande. En positiv och glad mäklare som gjort ett bra jobb
    2020-11-20
    Vi har köpt en villa av Joakim.
    Joakim bemötte oss på ett trevligt och professionellt sätt.
    2020-10-29
    VI har sålt en villa. profissionellt bemötande av Joachim, vi fick stort förtoende av honom som säljare. All planering gick galant, den tekniska biten helt utan problem. Saker skedde på det sätt han lovade.
    Över lag väldigt bra!
  • köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Åsa
    2020-10-27
    Jag har köpt ett hus som Therese förmedlat i Åsa, Hästholmen.
    Bra och tydliga svar, trevligt bemötande.
    Jag är på det hela väldigt nöjd med hur Therese hanterat detta.
    2020-10-26
    Det viktigaste var Joachims branschkunskap, han kan verkligen allt om hus. Det näst viktigaste var hans sätt att skapa förtroende, något som var skönt för oss som säljare men som också är bra för spekulanterna. Det tredje avgörande var Joachims effektivitet, kontakt är och tydliga sätt att leda oss igenom hela processen. Vi är supernöjda med affären, med samarbetet och kan alla dar i veckan rekommendera er som söker husmäklare att kontakta Joachim för ett samtal