HusmanHagberg Kungsbacka

HusmanHagberg Kungsbacka

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSevenYears

Här hos oss på HusmanHagberg i Kungsbacka är bostäder vår stora passion. Du gör klokt i att vända dig till oss om du vill köpa eller sälja här i området, vi kan det till punkt och pricka. Här får du ett mäklarföretag med kompetens, erfarenhet och som inte har några dolda agendor. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och...

447 omdömen om HusmanHagberg Kungsbacka

Sedan starten hos Reco 2017

Stig K
Rydet

Kunnig. drivande, rak genom avtalsgenomgång

Anna M
Köpte sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

Mestadels min sambo som haft kontakten med ovan nämnda mäklare så har svårt att utveckla. Men är inte missnöjd.

Jovana J
Särö

Joachim gav oss en känsla av trygghet, var konsekvent och trevligt även i dessa svåra tider. Samtidigt är han lugn, samlad och stabil söm gör att man litar på honom. Vi är i övrigt nöjda med Joachim som mäklare, han har kunskap, erfarenhet och tålamod. Kan varmt rekommendera Joachim Sköld som mäklare!

Johan A
Köpte en tomt med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
Stråvalla - Nordvära

Snabb och bra affär, tydlig och bra engagemang.

Rebecka K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
Kungsbacka - Tölö

Vi är så oerhört nöjda med Gustav som mäklare. På grund av den svaga bostadsmarknaden just nu hade vi räknat med att försäljningen skulle ta ett tag, men lägenheten blev såld direkt och vi fick det pris vi ville ha. Han har under hela processen varit både informativ och lyhörd vilket har gjort att vi känt oss mycket trygga under hela försäljningsprocessen. Jag kan starkt rekommendera Gustav Westergren som mäklare!

Christoffer T
Kungsbacka - Tölö

Gustav har skött uppdraget på ett enastående sätt, från första kontakt till signerat kontrakt. Gustav har hela tiden haft en tydlig plan och har samtidigt varit lyhörd för våra tankar och önskemål. Vi följde de rekommendationer som Gustav gav oss och vi kunde inte varit mer nöjda med reslutatet. Det hela gick väldigt smidigt, trots att marknaden just nu kan vara svårmanövrerad. Även om det hela gick väldigt fort så har vi heller inte känt oss stressade - något som kan vara väldigt svårt att balansera. Detta lyckades Gustav...

Karin Sofia B
Sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
Kungsbacka - Hålabäck/Fors

Gustav är lyhörd, flexibel & professionell i sitt agerande. Alltid tillgänglig och återkopplar snabbt. Jag kan varm rekommendera Gustav. Mycket duktig!

Christoffer R
Köpte sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
Hanhals

Bra kontakt och förklarar bra om hur det hela kommer att gå till. 10/10

Tina J
Onsala - Fjordsidan

Jag tycker att Gustav är bäst och duktig och kan sitt jobb. Jagar glad att han kunde hjälpa mig. Bästa hälsningar Tina 🙏

Karin Sofia B
Kungsbacka - Hålabäck/Fors

Gustav var lyhörd, professionell och trygg genom hela processen. Snabb med information och återkoppling. Han var även behjälplig i vår köpprocess. Vi kan varmt rekommendera Gustav, en riktig stjärna!

Stefan K
Kungsbacka - Hålabäck/Fors

He was very responsive and explained the whole process to us clearly.

Ebba K
Kungsbacka - Hålabäck/Fors

Väldigt trevlig, lätt att få tag på och bra på att förklara.

Pernilla T
Köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
Kungsbacka

Gustav var lyhörd och svarade på alla våra frågor och var alltid kontaktbar. Helt nöjd med hans arbete.

Oskar P
Kungsbacka - Kolla Parkstad

Gustav har varit väldigt hjälpsam genom hela processen. I en tuff marknad höll han oss lugna och välinformerade där vi också till slut nådde det pris vi hade önskat för försäljning. Vi rekommenderar Gustav till alla som ska köpa eller sälja sin bostad!

Josephine S
Kungsbacka - Björkris

Gustav har skött båda våra två försäljningar vi haft och det fanns en anledning till att vi valde honom nu igen. Gustav är trygg, lugn, förklarar allt i processen, kommunicerar allt som händer och jag som har stort kontrollbehov känner otroligt stark tillit till att överlåta allt till honom. Vill ni ha en stjärna till mäklare så hittar ni honom här! ⭐️

Inga-Lill E
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka

Kändes trygg o lugn. Bra information och ärlighet

Matilda S
Vallda

Gustav fick oss att känna oss trygga i vårt köp. Han fanns alltid tillgänglig och bemötte våra frågor professionellt och seriöst. Som förstagångs-köpare är det alltid många frågetecken vilket Gustav hjälpte oss att reda ut. Han fick oss att våga ta steget att investera i vår nya bostad. Han är påläst, kunnig och ärlig. Skulle definitivt rekommendera Gustav som mäklare!

Emma S
Kungsbacka - Kolla Parkstad

Gustav har varit en trygg och professionell mäklare genom hela försäljningen.

Sia L
Kungsbacka - Hammerö

Gustav är en jädra stjärna! ✨ otroligt professionell, lugn och trygg och han höll oss i handen genom hela processen. Snabb återkoppling och svar på alla våra frågor. Dessutom, i en osäker marknad och då vårt utgångsläge snabbt förändrades, skalade han upp tempot direkt och inom loppet av några dagar var vår lägenhet såld, en bra bit över utgångspris! Vi hade ett drömpris, som vi aldrig trodde att vi skulle få, men Gustav såg till att vi fick det. Helt otroligt! Kan inte lovorda honom nog mycket! Vi hade inte kunnat få en...

Viktor B
Kungsbacka - Hammerö

Gustav är påläst, lyhörd och hjälpsam.

Marielle Therese S
Stråvalla - Frillesås

Gustavs bemötande var väldigt professionellt. Fast han inte anteckna något på plats vi vårt första möte så kom han ihåg allt vi pratat om och hade koll. Han återkoppla snabbt varesig man smsa eller han inte kunde svara när man hade ringt. Vi kände oss trygga med att ha valt honom som vår mäklare. Vi kan varmt rekommendera honom

Robert Nils S
Stråvalla - Frillesås

En mäklare i världsklass med koll på läget. Under hela försäljningen hade Gustav full koll på läget, med ett proffsigt och bra sätt att jobba på Försäljningen av vårt hus funkade superbra.

Ursula S
Anneberg

Joachim är saklig och tydlig med hur processen ser ut fram till försäljning. Samtidigt inkännande i de olika besluts-stegen med utrymme för att resonera om olika alternativs för- och nackdelar. Väl påläst om huset, området och vanliga frågor från köpare. Jag är väldigt nöjd med hela processen!!

Robin Ö
Kungsbacka

Gustav gav verkligen allt för försäljningen av vårat hus. Han svarade alltid, och var han upptagen så återkom han så fort han kunde. Gustav var alltid positiv och lyssnade till våra önskemål och funderingar.En toppenmäklarna som verkligen var professionell och jordnära

Per Kristian L
Frillesås

Gustav var mycket trevlig och tillmötesgående vid alla möten, samtal och visningar och stöttade oss med bra svar när vi hade frågor. Vi hade höga förväntningar på valet av mäklare och andra mäklare föll bort i valet när vi fick kontakt med Gustav. Försäljningen gick bra och vi fick hela tiden tips på hur vi skulle ta oss ann nästa steg i processen. Så vi kan verkligen rekommendera Gustav

Maud Lisbeth L
Åsa

Mycket trevligt bemötande, och väldigt lätt att prata med honom om försäljningen av mitt hus. Han var snabb och återkopplade alltid när jag sökte honom, han svarade på mina frågor och höll mig hela tiden informerad om hur försäljningen gick. Han har också hjälpt till med allt runt olika saker kring försäljningen som t.ex. besiktning och annat som måste göras vid en försäljning.

Susanne Camilla L
Kungsbacka Innerstad

Gustav är en mycket kompetent mäklare som tog oss genom vår husförsäljning på bästa tänkbara sätt. Engagerad, kunnig, lyhörd och mycket trevlig att ha att göra med. Med Gustav kände vi oss trygga genom hela affären.

Ingemar N
Kullaviks hamn

Joachim Redan vid första mötet gjorde du ett förtroendegivande intryck. Lugn och sansad. Du har hjälpt oss med råd och tips vid köp av ny bostad och genomfört försäljningen av vårt hus i en vikande marknad. Alltid lika vänlig. Tack! Britt-Marie och Ingemar

Johan Olof Emanuel E
Frillesås - Sintorp

Gustav levde upp till alla våra förväntningar. Han gav ett oerhört proffsigt intryck redan vid första mötet, och behöll samma höga standard genom hela processen. Han var alltid tillgänglig och tog sig tid att svara på våra ibland lite dumma frågor🙈 Jag skulle utan minsta tvekan låta Gustav sälja mina fastigheter även i framtiden. Mvh Johan

Christoffer S
Vallda

tydlig och tillgänglig! att underlätta så mycket som möjligt kring affären mäklaren levererade en trygg, trevlig och lättsam affär

Magnus H
Sålde en tomt med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
Havsnära

Saklig och effektiv fastighetsmäklare

Anders L
Köpte en tomt med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
Havsnära

Allt gick smidigt och snabbt när vi valde att köpa en tomt genom Joachim.

Jenny Marjatta S
Åsa

Alltid ett positivt bemötande och han var lyhörd. Han är kunnig och lade fakta på minnet om vårt hus. Lätt att komma i kontakt med och var ett bra stöd genom hela försäljningen.

Tobias B
Kungsbacka - Tölö

Joachim är professionell i sitt bemötande. Han är ett bra bollplank där det inte finns några dumma frågor. Vi har upplevt vårat fastighetsköp som tryggt.

Niklas J
Kungsbacka - Tölö

När marknaden var trög fick jag upp hoppet när jag bytte mäklare till Joachim, ny strategi och med lugn och säkerhet såldes huset snabbt. Han informerade under hela förloppet vad som hände och hur det gick, kunde inte fungera bättre!

Johan S
Sålde en tomt med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
Nära pendelstation

Bra bemötande. Mäklaren jobbade på aktivt trotts en nästan död tomtmarknad och gav till slut utdelning.

Göran S
Tölö

En mäklare med stor erfarenhet, förmåga att hitta lösningar, korrekt, förmåga att skapa en bra kundkontakt.

Therese Katrin K
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
Vallda - Lerkil

Mycket tillmötesgående, inkännande och snabb! Mån om att kunderna får bra och smidig affär. Rekommenderas varmt!

Eva Gunilla Kein O

Lugn, trygg och kunnig! Kglfkfkfkxkzkzkzkzkzkxk

Petra G
Kungsbacka - Tingberget

Joachim är proffsig och har med en säker hand lotsat oss genom säljprocessen. Det har känts tryggt att lämna över försäljningen av vårt hus i hans händer.

Aneta Cecilia E
Stråvalla - Frillesås

Joakim är punktlig alltid tillgänglig har ett bra bemötande känner helt enkelt ett stort förtroende för han .

Tobias G
Kungsbacka - Tingberget

Vi är väldigt nöjda med Joachims insats under försäljningen.

Dzenan P
Onsala - Rydet

Bra mäklare , utfört försäljningen på ett professionellt sett. Rekommenderas starkt till andra.

Alma S
Onsala - Rydet

Mycket bra samt professionellt och kunnig mäklare. Har skött försäljningen perfekt. Kan varmt rekommenderas

Janne B
Onsala - Rydet

Mycket bra Levde upp till förväntningarna Allt mycket bra!

Karin F
Kungsbacka - Björkris

Väldigt sympatisk och duktig mäklare. Vi är mycket nöjda!

Jens A
Tingberget - Kungsbacka

Joachim är professionell i sin roll och ger en känsla av trygghet. Han kom med goda råd men var även lyhörd för mina åsikter vilket jag uppskattade. Bra återkoppling och ett stort engagemang även om det var många visningar och en trög marknad. Jag kan varmt rekommendera Joachim!

Mojgan H
Kungsbacka - Björkris

Jenny är en lyhörd, hjälpsam och flexibel mäklare. Vi har varit väldigt nöjda med kommunikationen och bemötandet med Jenny från allra första kontakten. Hon har alltid tagit sin tid för att besvara alla våra frågor och funderingar.

Brecht Antoon Jeroen H
Algusered

Tydlig documentation och snabbt svar på fragor.

Petra G
Tingberget - Kungsbacka

Joachim ger ett trovärdigt och seriöst intryck. Han är snabb med att besvara alla frågor och har lotsat oss genom vårt köp på ett proffsigt sätt.