HusmanHagberg Kungsbacka

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

Här hos oss på HusmanHagberg i Kungsbacka är bostäder vår stora passion. Du gör klokt i att vända dig till oss om du vill köpa eller sälja här i området, vi kan det till punkt och pricka. Här får du ett mäklarföretag med kompetens, erfarenhet och som inte har några dolda agendor. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och ser alltid till våra kunders unika situation.

Vare sig du vill hitta en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus - kontakta oss så hjälper vi dig på vägen mot det nya boendet. Varmt välkommen!

Läs vad 253 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsbacka

• 2020-07-05

Anders O skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    👍trevlig bemötande.sålt en tomt Läs mer
  • 2020-07-05

Yvette Annelie Carina N skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav överträffade mina förväntningar i samband med att jag sålde en tomt.
    Jag tycker faktiskt att allting gällande vårt samarbete har varit gott, stort engagemang-både för mig och kunderna-, snabba svar, tydlighet, hjälp och stöttning med olika frågor som dyker upp i processen.
    Jag kan verkligen rekommendera Gustav Westergren som mäklare. Läs mer
  • 2020-07-03

Pelle Per Martin Alvar L skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi köpte spontant ett nytt hus i årsskiftet och då fick Gustav uppdraget att sälja vår villa. Han hade växt upp i Onsala och har god kännedom. Vårt kök hade 40 år på nacken och vi kände att vi var tvungna att uppdatera det för att huset inte skulle bli ett renoveringsobjekt. Så startskottet för aktiv försäljning gick i februari. Sedan kom Corona... Gustav var oerhört aktiv och det kom många på visningarna. Täta telefonuppdateringar hela tiden. Första budet kom och dagen efter blev de av med jobbet så de kom aldrig upp i accepterat pris. Men vi blev duktiga på 'visningsläge' och Gustav låg på rejält och raggade upp nya spekulanter. Vi plockade ner det från Hemnet 30 dagar och förnyade foto med mer grönska. Vi hade inflytt senast 1/7 i vårt nya hus och tiden blev knapp. Men till slut kom det en familj på visning som gillade huset och de lämnade bud samma kväll (söndag). På måndagskvällen skrev vi kontrakt på HusmanHagberg och på onsdagen efter köparbesiktning så var allt klart. 2 lyckliga familjer och en lycklig Gustav. Vi kommer att sakna honom ;-) Läs mer
  • 2020-06-25

Yvonne Å skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt en bostadsrätt i Vallda.
    Jag anser mäklaren vara utmärkt.Upplyser vad som händer , så man slipper undra vad som händer.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-06-24

Håkan E skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har sålt en 2 rum och kök i Kolla, Kungsbacka.
    Försäljningen gick otroligt fort beroende på att Gustav hade väldigt bra koll på området.
    Han hade en proffsig och positiv inställning. Läs mer
  • 2020-06-24

Marina Juliana J skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Therese är proffsig o personlig i en perfekt kombination. Bra på att kommunicera o tålmodig då svårigheter uppstått.
    Kommer alla gånger anlita Henne igen o rekommendera henne vidare. Läs mer
  • 2020-06-22

Annelie E skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett mycket professionellt sätt.
    Mycket kunskap om objektet, väl förberedd.
    Att bli bemött proffsigt, saklig och orienterad.
    Mycket bra, kommer att kontakta dom igen om behov uppstår. Läs mer

Oscar N skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trygg och säker med bra kommunikation Läs mer

Mitja E skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Therese är en mäklare med ett stort tålamod som tar sig tid för både köparen som säljaren. Väldig tydlig och lyhörd i alla sammanhang.
    En känsla som att hon är tillgänglig dygnet runt och året om. Ingen mäklare som villar när det är dags att sälja.
    Vi var supernöjda med hennes upplägg och strategi. Läs mer

Linda Maria E skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Therese är en engagerad och noggrann mäklare. Trots knivig situation höll hon humöret uppe och var proffsig och tillmötesgående hela vägen.
    Kan varmt rekommendera Therese Läs mer

Kenan R skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer har gjort att våran köpupplevelse har varit över förväntan. Han har varit tillgänglig och lyhörd under hela processen. Hans sätt att kommunicera skapar lugn och förtroende. Affären har gått snabbt och smidigt till. Kan bara rekommenderas på alla sätt och vis.

/Kenan Läs mer
  • 2020-06-13

Rebecka B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer hjälpte oss att sälja vår lägenhet, och han var väldigt enkel att ha att göra med genom hela processen. Vi upplevde honom som professionell och duktig, och han var villig att gå the extra mile för att göra både oss och köparna nöjda. Vi skulle varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-06-10

Eva J skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt bostad av henne. Min upplevelse är att Therese Hasselgren är oerhört kompetent och påläst. Hon sköter sitt uppdrag med precis som man kan kan önska. Hennes positivitet och vänlighet är extra plus. Läs mer
  • 2020-06-10

Anette N skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har sålt våran gård och blev väldigt trevligt och bra bemött av Joakim Sköld
    Han levde upp till våra förväntningar var alltid tillgänglig alla tider och dagar
    Kunnig på alla områden
    Kan varmt rekommenderas

Anette Nyholm Läs mer
  • 2020-06-09

Sofia E skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt gård,
    Bra och öppen, trevlig Läs mer
  • 2020-06-04

Leif Evert J skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav har på ett föredömligt och proffsigt sätt sålt vårat hus. Gustav kommunicerade hela tiden på ett enkelt och bra sätt. Gustav är mycket kunnig och påläst. Vi kände oss mycket trygga med hur Gustsv hanterade hela affären från A till Ö. Vi kan verkligen rekommendera denne mäklare. Läs mer
  • 2020-05-27

Klas W skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi köpte en villa i Onsala. Lösningsorienterad så att affären blev bra för alla parter.

Vi fick en positiv känsla för Gutsav som på ett kompetent och trevligt sätt tillgodoser alla våra funderingar i affären.

Vi kände oss trygga och allt va mycket tydligt i hela affärsprocessen.

Kan varmt rekommendera Gustav till andra köpare/säljare. Läs mer
  • 2020-05-23

Bibbi Christina M skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi är mycket nöjda med Gustav Westergren, positiv och mycket tillmötesgående . Avslutade försäljningen av vårt hus som vi är mycket nöjda med. Läs mer
  • 2020-05-22

Tobias H skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trevlig och mycket duktig mäklare. Läs mer
  • 2020-05-07

Fredrik L skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt kedjehus i Mölndal.
    Blev trevligt och professionellt bemött både vid visning och senare genom hela processen.
    Tycker att våra förväntningar har infriats. Läs mer
  • 2020-05-04

Robin E skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålde våran lägenhet då vi hastigt hittat ett hus. Gustav hjälpte oss med det och vi är väldigt nöjda!
    Alltid tillgänglig ,svarade på alla våra frågor helt enkelt en grym mäklare! Som vi starkt rekommenderar!
    Så länge han är i branschen finns det bara en mäklare för oss!. Läs mer
  • 2020-05-03

Bo Peter A skrev om Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jenny hade hand om min försäljning av mitt hus i Frillesås. Är mycket nöjd med Jenny och det var även av henne som jag köpte huset av för 8 år sedan. Lika nöjd som säljare som jag var som köpare. Rekomenderas. Läs mer
  • 2020-04-25

Kristina Margareta H skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag har sålt min villa i Vallda. Bemötandet var proffesionellt och personligt på samma gång. Therese är noggrann, effektiv, inlyssnande och har ett fint bemötande. Läs mer
  • 2020-04-22

Daniel B skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag har köpt en lägenhet i Björkris och som mäklare var Gustav Westergren mycket professionell och hjälpsam. Jag kan starkt rekommendera honom som fastighetsmäklare. Läs mer
  • 2020-04-22

Miranda J skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi fick Hjälp av Gustav att sälja vår lägenhet i Björkris i Kungsbacka.

Vi är mycket nöjda. Gustav är alltid tillgänglig, han är snabb och effektiv. Han kunde svara på alla våra frågor, är väldigt trevlig och proffsig.

Vi rekommenderar starkt HusmanHagberg och Gustav! Läs mer
  • 2020-04-12

Daniel G skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Grym, snabbt och enkelt.
    Stora applåder Läs mer
  • 2020-03-27

Maryam S skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi köpte hus som hade annonsen ute på Hemnet. Mäklare som vi fick hjälp av var Gustav Westergren. Väldigt trevlig , tydlig och hjälpsam person. Vi fick tips av honom hur man kan sänka bl.a. värmekonsumtion i huset. Bemötandet från Gustav var den trevligaste jag varit med om. Den bild som man får av Tv-program om fusk inom mäklarbranchen ligger långt ifrån HusmanHagberg.
    Sammanfattningsvis: rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2020-03-16

Christoffer T skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Var köpare till ett radhus där Christoffer var mäklare. Mycket pedagogisk och gav tydliga svar på mina frågor. Hjälpsam och gav trygghet genom hela köpet. Mycket nöjd med den hjälp vi fick Läs mer
  • 2020-03-10

Niels B skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har köpt en lägenhet vid hjälp av Gustav, fin neutral visning av lägenheten, bra uppföljning efter visningen, bra stöd vid bjudningen och snabb uppdatering av info kring situationen. Läs mer
  • 2020-03-02

Almir B skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trevligt bemötande och professionellt Läs mer
  • Tony Stig-einart K

2020-03-02

Tony Stig-einart K skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpte bostad i Onsala med Gustav som mäklare.

Principfast och mycket nogrann med sitt arbete. Väldigt mån om att vi skulle förstå hela processen.

Jag tyckte Gustav som mäklare levde upp till mina förväntningar, av hur en mäklare ska tillgodo se det bästa för både säljare och köpare. Läs mer
  • 2020-03-02

Martin O skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Under hösten 2019 valde vi att sälja vårt hus och fick tips på mäklare från Varberg. Detta för oss var opersonligt och enbart ute efter att få ut så mycket pengar på allting runtomkring och göra en sådan snabb affär och få sin del av kakan.
    Dock fick vi tipset om Gustav från HusmanHagberg och redan från första sekund dök en person upp, som dels gav oss hopp och vi kände att vår bostad var något över det vanliga.

Vi kan inget annat säga än att han har levererat 150 % från start. Oavsett om det gäller kontakter, tidpunkter eller beslut.
    På mindre än två månader lyckades han vända om allting och vi fick huset sålt till det pris vi ville ha UTAN några problem eller tomma löften.

Nu har vi ett hus till som kommer säljas och det finns bara en mäklare för oss.

Så vill ni känna er respekterade, sedda, trygga och hjälpta, Låt Gustav ta hand om er affär.

Tack Gustav

Hälsningar från Ohlson / Schultz Läs mer
  • 2020-03-01

Dan Christoffer B skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Mycket professionellt utfört arbete Läs mer
  • 2020-02-29

Michaela Christina P skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi valde Gustav efter rekommendation av en vän..Han sålde vår villa.
    Gustav har ett proffesionellt bemötande och är väldigt förtroendeingivande sätt.
    Vi la ut en annons och efter 3 veckor var huset sålt!
    Bra återkoppling och bra samarbete..
    Skulle verkligen rekommendera Gustav till andra. Läs mer
  • 2020-02-29

Emma Linnéa A skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpte hus i Onsala med hjälp av Gustav som mäklare.
    Principfast och plikttrogen. Seriös mäklare men som även kunde ha glimten i ögat. Ordning och reda (kanske lite väl mycket ibland.) Men över lag är vi absolut supernöjda med allt. Läs mer
  • 2020-02-23

Niklas D skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Therese har varit helt super! Återkopplar varje fråga eller beslut som tas, känns verkligen som man är med i allt som händer.
    Super härlig och trevlig. Läs mer
  • 2020-02-22

Zhengis M skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag och min sambo har köpt lägenhet! Christoffer Tangen vad väldigt duktigt proffsigt mäklare! Jag är väldigt nöjd med den servicen som jag har fått av mäklarbyrån! Läs mer
  • 2020-02-21

Lisette W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag har sålt mitt hus i Onsala. Jag valde mäklare Christoffer Tangen efter att ha mött honom på en husvisning i Kungsbacka. Han ingav ett lugnt, stabilt och professionellt intryck och jag valde därför honom som mäklare till min husförsäljning. Jag är nöjd över mitt val av mäklare då Christoffer lett mig igenom visning och försäljningen på ett proffsigt och tryggt sätt utifrån mina önskemål. Att sälja mitt hus har varit känslosamt och jag upplever att Christoffer har gav mig den tid jag behövde utan att "pushat" på försäljningen. Jag kan därför varmt rekommendera Christoffer Tangen som mäklare./Lisette Tellin Läs mer
  • 2020-02-21

Marie G skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt en tvårumslägenhet i Mölndal tillsammans med min dotter. Blev mycket bra bemött, både proffsigt och trevligt. Christoffer levde väl upp till förväntningarna. Han var noggrann och säkrade att vi alla ”var med”, svarade på frågor och gick igenom allt på ett sätt som skapade trygghet. Totalt en bra upplevelse! Läs mer

Malin B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Duktig mäklare, tillgänglig, trevlig och lösningsorienterad! Läs mer

Carl B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har både köpt och sålt våran bostadsrätt med Christoffer som mäklare. Han ger direkt ett seriöst intryck och man märker att det är en jordnära och lugn person. Jag måste säga att han överträffade våra redan höga förväntningar när vi sålde våran lägenhet och vi kunde inte vara mer nöjda. Tack Christoffer! Läs mer

Peter Petkov P skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    House buying in Sweden can be and is a stressful process. As a newcomer, I had to learn a lot about the market and the process in a very short time. I bet, knowing myself, that this put a lot of stress on Therese--answering all the various and wide ranging questions I had! She survived the barrage!
    She did well educating me and the process is moving forward as expected. Thank you, Therese! Läs mer

Filippa G skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag köpte en lägenhet, 2rok, 53kvadrat
    Christoffer var väldigt trevlig och tillmötesgående!
    Eftersom detta var min första lägenhet hade jag inga förväntningar Läs mer
  • 2020-02-19

Kristian T skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer hjälpte mig och min sambo att sälja vår bostadsrätt. Allt gick smidigt och problemfritt! Läs mer
  • 2020-02-19

Hans W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Bra bemött med stor ödmjukhet och bra service. Överträffade förväntningarna. Läs mer
  • 2020-02-13

Sarah F skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Smidigt köp av tomt i Vallda, Gräppås med bra information och tydlig kommunikation.

Mycket nöjda! Läs mer
    2020-02-14 Joachim S svarar Sarah F
    Tack så mycket för det fina omdömet. Det ska bli riktigt kul att få se ert nya fina hus växa fram.
  • 2020-02-12

Elin H skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Väldigt trevlig och serviceinriktad! Mycket nöjd :) Läs mer
  • 2020-02-11

Torsten Peter L skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Tålmodig i en långdragen process Läs mer
  • 2020-02-04

Sara L skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpte en bostadsrättsfyra. Fick enkelt tag på mäklaren. Blev informerad om vad som pågick och när jag kunde förvänta mig svar. Mäklaren ordnade en extra visning då det var långt kvar till den ordinarie. När det blev jag som skulle få köpa lgh var det ett snabbt bokat tillfälle med bra genomgång av avtalet. Mäklaren ska få lämna offert på att sälja mitt hus.

Dessutom trevlig och lätt att prata med. Läs mer
  • 2020-01-30

Marie A skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    I mitt köp av en bostadsrätt har jag blivit professionellt bemött. God tillgänglighet och snabb att svara på frågor och oklarheter.
    Korrekt, trevlig och bra uppföljande. Läs mer

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka