HusmanHagberg Kungsbacka

HusmanHagberg Kungsbacka

Här hos oss på HusmanHagberg i Kungsbacka är bostäder vår stora passion. Du gör klokt i att vända dig till oss om du vill köpa eller sälja här i området, vi kan det till punkt och pricka. Här får du ett mäklarföretag med kompetens, erfarenhet och som inte har några dolda agendor. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och ser alltid till våra kunders unika situation.

Vare sig du vill hitta en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus - kontakta oss så hjälper vi dig på vägen mot det nya boendet. Varmt välkommen!

Läs vad 504 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsbacka 2

• köpte en tomt med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2022-11-19 Verifierad kund
    Han uppträdde professionellt och gav korrekt information om hela affären
    2022-11-11 Verifierad kund
    Med Joachim är det proffsigt från ax till limpa.
    Vi har fått ett stabilt och proffsigt bemötande hela vägen från inledande värdering, genom hela processen till slutlig affär.
  • köpte en tomt med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2022-11-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och snabb med information
    2022-10-28 Verifierad kund
    Försäljningen förlöpte snabbt och smidigt och vi blev
    väl omhändertagna.
    2022-10-27 Verifierad kund
    Utmärkt
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Förväntningarna var att få sålt tomten till ett bra pris och det tyckte jag att Joachim lyckades med och att jag hela tiden fick information om budgivningen och samtal från Joachim så att jag visste läget och snabbt avslut med påskrift på köpekontraktet.
    Joachim har varit bra genom att vi har haft täta kontakter och varit informativ och behjälplig där det behövts.
    2022-10-16 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Joachim. Proffsig, bra återkoppling och tydlig.
    2022-10-06 Verifierad kund
    Fint bemötande.

Nådde inte riktigt mina förväntningar, men marknaden är tuff just nu.

Upplevelsen är totalt sätt ok, duktig på kominukation.
    2022-09-30 Verifierad kund
    Vi köpte ett hus som Joachim förmedlade. Under hela resan har han varit rak och lätt att kommunicera med. Efter det att budgivningen är klar upplever jag att det är ordning och reda på hela affären. Jag kan varmt rekommendera Joachim.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jimmy Wallin en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Söderstaden
    2022-09-29 Verifierad kund
    Jimmy är toppen mäklare som levererar ett bra jobb.
    2022-09-27 Verifierad kund
    Joachim är mycket proffsig och kompetent i allt han gör!

Joachim kan sin marknad och kan vägleda genom hela försäljningspriocessen så alla blir nöjda :-)

Vi skulle inte tveka att anlita homom igen!
    • Anneberg - Älvsåker
    2022-09-17 Verifierad kund
    Joachim agerar professionellt och inget förtroende. Han har varit lätt att få tag på under hela processen.

Jag kan varmt rekommendera Joachim

Michael
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2022-09-16 Verifierad kund
    God proffsigt uppträdande mycket informativ sakkunnig på det hela taget jättebra
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Stråvalla - Frillesås
    2022-09-11 Verifierad kund
    Vi är så himla nöjda med Gustav! Han är effektiv, lojal och kreativ! Vi hade en försäljning av vårt hem som behövde gå fort - och det löste han trots en seg marknad! Han återkopplade alltid och tänkte utanför lådan för att få till en försäljning under tidspress och lyckades utmärkt. Vi rekommenderar Gustav som mäklare till alla, de är en man som man kan räkna med!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jimmy Wallin en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Kolla Parkstad
    2022-09-11 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och alltid hjälpsam!
    • Gamla Kolla - Kungsbacka
    2022-08-24 Verifierad kund
    Gustav är mycket engagerad och har extremt god kännedom i området.
    Stort kundregister och inte en sekund som vi behövde känna oss oroliga.
    • Bosgården
    2022-08-24 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Gav oss tid att titta runt i lägenheten.
    2022-08-01 Verifierad kund
    Gustav levererade över förväntan. Bra bemötande och lätt att kontakta vid behov. Raka rör och snabba puckar. Precis vad vi sökte i en mäklare. Han hjälpte oss även med ett skrivuppdrag som han löste efter våra önskemål. Vi skulle både rekommendera och anlita Gustav igen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Anneberg - Agnsjödal
    2022-08-01 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket engagerat och trevligt intryck då vi var spekulanter på ett hus och Jenny mäklare för detta. Det gjorde att vi valde henne till uppdraget att sälja vårt hus och allt har varit över förväntan. Vi önskade en extra helgvisning utöver tre inbokade visningar och det löste hon smidigt trots semestertider och pusslande. Då det var semestertider var även Linnea och Gustav på samma kontor inblandade och även de gjorde ett toppenjobb.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2022-07-27 Verifierad kund
    Bra bemötande o snanb respons
  • Linda E
    2022-07-27 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande, nåbar och vi är jättenöjda med allt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Brunnsberg
    2022-07-18 Verifierad kund
    Trevlig, påläst och tydlig i sin information
  • skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2022-07-16 Spontant omdöme
    Gustav har hjälpt oss med husförsäljning vid två tillfällen. Vi återkom till honom när vi var tvungna att sälja igen. Alltså bästa betyg.

Gustav är pålitlig, ärlig och proffsig. Han har alltid tid och ställer upp i alla lägen.

Jag kan verkligen rekommendera Gustav.
    / Linda
    2022-07-12 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, rak information och hjälpsam.
    2022-07-11 Verifierad kund
    Joachim var lätt att nå och om han inte svarade ringde han snabbt tillbaka. Vi hade missat att det var visning på lördagen och trots att Joachim hade flera visningar på söndagen och vi ville gärna komma in i huset innan vi åkte på semester så löste Joachim en visning för oss på söndag kväll.
    Vi var oerhört nöjda med Joachim som mäklare. Våra varmaste rekommendationer.
    2022-07-11 Verifierad kund
    Linnea har varit en fantastisk mäklar, behaglig och tillmötesgående. Skulle varmt rekommendera henne till andra som går i tankarna att sälja sin bostad.
    2022-07-10 Verifierad kund
    Bra bemötande, första gången jag sålt bostad.
    Linne ringde upp o frågade om jag tänkt sälja och tänkt göra detta en tid så nu slog jag till.
    Tyckte Linnéa var lyhörd och det var ordning och reda, förberett papper mm när vi träffades.
    2022-07-10 Verifierad kund
    Linnea var grym med snabb återkoppling, svarade snabbt när jag ringde, lyssnade på mina otaliga frågor och funderingar. Allt igenom positivt🤗
    2022-07-08 Verifierad kund
    Linnea har varit mycket proffsig och tydlig genom hela säljprocessen. Löpande avstämningar från första mötet och hade en tydlig agenda och tidplan med försäljningen. Som person är Linnea mycket lyhörd och jordnära och lyssnar på både köpare och säljare.
    2022-07-08 Verifierad kund
    Stöd
    Snabba med svar
    Alltid till hands
    Vänliga
    Goda råd
    • Spårhaga - Lindome
    2022-07-07 Verifierad kund
    Mycket bra! Lugn och rak i sin kommunikation.
  • köpte sin stuga med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Årenäs
    2022-06-23 Verifierad kund
    Bra bemötande och professionell.
    Allt bra.
    • Östra Villastaden - Gårdskulla
    2022-06-20 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Gustav! Tog hänsyn till mina önskemål och otroligt lättillgänglig! Rekommenderar starkt.
    • Onsala - Vässingsö
    2022-06-09 Verifierad kund
    Gustav är en utmärkt mäklare!
    Bästa beröm från oss som har köpt och sålt ett antal fastigheter innan.
    En mäklaren som framförallt är pålitlig och ärlig, energisk och gör alltid sitt bästa, har alltid tid och ställer upp.
    Bästa rekommendationer
    Conny och Saga Jönsson
    • Östra Villastaden - Gårdskulla
    2022-05-24 Verifierad kund
    Har bara positiva saker att säga om Gustav. Tycker han är väldigt engagerad och kunnig. Blivit väldigt bra bemött, har man haft några frågor har han svarat/kollat upp dom väldigt snabbt.
    • Rävekärr
    2022-05-23 Verifierad kund
    Joachim gjorde ett bra jobb med försäljningen av vårt hus. Han kan med fördel rekommenderas.
    2022-05-07 Verifierad kund
    Gustav är glad, trevlig, lättsam och proffsig! Han gör alltid sitt yttersta för att man som kund ska känna sig nöjd! Vi kunde inte valt en bättre mäklare.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Gustav är trevlig, professionell och väldigt snabb på att återkoppla. Kan verkligen rekommendera Gustav! Jag är supernöjd!
    • Kungsbacka - Hammerö
    2022-04-20 Verifierad kund
    Blev bemött med omtanke och respekt.
    Det kändes bra att det var OK att jag var långsam på visningen!
    Han tog stor hänsyn till mig när säljaren och jag skrev under alla handlingar på mäklarkontoret.
  • Stefan S
    • Kungsbacka - Hammerö
    2022-04-20 Verifierad kund
    Gustav har varit lyhörd, tålmodig och tydlig från start till mål. Han överträffade våra förväntningar och visade sig mycket snabbfotad och arbetsam med stor förståelse för både köpare och oss som säljare i processen.

En varm rekommendation från oss!
    • Fjärås
    2022-04-14 Verifierad kund
    Fin seriös säljare känns som han är lite mera mån om köpare än säljare.
    Valde Joakim framför flera andra mäklare.
    Joakim är en mycket trevlig och sympatisk person. Saknar dock lite mera personlighet.
    Tack så mycket för omdömet.
    Som mäklare ska jag ju vara en oberoende part mellan köpare och säljare och anstränga mig i att förmedla korrekt information etc. Det gäller allt utom priset och då känns det lite extra roligt att just ni nu har fått ett rekordpris för Fjärås :-)
    Det har varit väldigt roligt att få hjälpa er och jag lovar att jobba på det personliga också.
    Joachim Sköld
    • Fjärås - Förlanda/Skår
    2022-04-13 Verifierad kund
    Gustav har varit en lyhörd och alert med ett gott resultat och väl utfört arbete.
    Vi rekommenderar Gustav framåt för försäljning i hela Halland.
    2022-04-11 Verifierad kund
    Korrekt bemötande.
    Förväntningarna infriades.
    Ställde upp och var mycket behjälplig.
  • Karin G
    sålde sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2022-04-11 Verifierad kund
    Joachim har mött mig med sin proffesionalitet och ett jordnära sätt. Det har varit tydligt och ärligt vilket betyder mycket for min tillit då jag lägger ett stort ansvar på honom för att min försäljning skall gå rätt till. Joachim har infriat alla mina förväntningar och skapat denna tillit som är så grundläggande för ett samarbete av denna kaliber.
    2022-04-02 Verifierad kund
    Gustav var trevlig och tillmötesgående och vi var mycket nöjda. Han var tydlig och noggrann.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Vi är toppennöjda! Har fått snabba svar, proffsig hjälp och mycket stöd. Vi skulle gärna rekommendera Gustav vidare!
    2022-03-28 Verifierad kund
    Gustav är en trevlig mäklare som var tydlig och punktlig med kontraktets innehåll, alla frågor som jag hade var det raka svar till och efter kontraktsskrivningen var det Inga frågetecken från mitt håll.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Mycket proffsigt och det känns väldigt personligt när Man anlitat Jenny
    • Onsala - Västra Hagen
    2022-03-27 Verifierad kund
    😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
    2022-03-25 Verifierad kund
    Gustav är en trevlig och duktig mäklare.
    Hängiven och vi fick känslan av att han verkligen går in för varje objekt oavsett om man möter honom som säljare eller köpare.
    • Onsala - Västra Hagen
    2022-03-21 Verifierad kund
    Vi är återkommande kunder och har nyttjat Gustav 2 ggr på 1½ år. Vi tog in anbud från fler mäklare men Gustav gav oss bara inte bästa dealen utan fortsätter att leverera över förväntan. Förra gången startade vi med pandemin och trots en rejäl hög motgångar så fixade han det. Denna gången startade Putin krig i Ukraina men vi var ju inte ens oroliga för husförsäljningen för vi hade Gustav. Huset låg på HusmanHagberg kommande och sedan när vi var klara så la vi ut det 2 dagar på Hemnet innan det blev sålt. Supernöjda!! :-)