Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka HusmanHagberg HusmanHagberg Kungsbacka

HusmanHagberg Kungsbacka

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

Här hos oss på HusmanHagberg i Kungsbacka är bostäder vår stora passion. Du gör klokt i att vända dig till oss om du vill köpa eller sälja här i området, vi kan det till punkt och pricka. Här får du ett mäklarföretag med kompetens, erfarenhet och som inte har några dolda agendor. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och ser alltid till våra kunders unika situation.

Vare sig du vill hitta en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus - kontakta oss så hjälper vi dig på vägen mot det nya boendet. Varmt välkommen!

Läs vad 95 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsbacka

• Stefan L skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Mycket bra rakt igenom, tack 😃 Läs mer
  • Ann-Sofie S skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag känner mig som oerfaren köpare väl omhändertagen av Gustav. Han svarar på frågor, förklarar och informerar på ett lugnt o enkelt sätt. Han stressar mig inte i de stora beslut ett bostadsköp innebär. Jag är jätte nöjd med hans bemötande! Läs mer
  • Joakim L skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpte ett hus där Joachim skötte försäljningen.
    Vi uppfattade Joachim som seriös, trevlig och välinformerad om objektet.

Joachim har levt upp till de förväntningar vi haft. Läs mer
  • Frida S skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålde min första lägenhet, en liten etta på 36kvm som jag bodde i 1 år och 6 månader.

Gustav har varit till stor hjälp från vårt första möte. Lätt att komma i kontakt med, svarat på de frågor man haft eller tagit reda på svaren. Möttes alltid av att han var glad och postitiv och med bra inställning för mig och min försäljning av bostaden. Jag är jättenöjd med val av mäklare åt min första lägenhet jag nu sålt!! 👍👍👍 Läs mer
  • Mikael F skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt en fastighet.
    Bra bemötande av mäklare samt en bra arvodesmodell Läs mer
  • Göran M skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vår villa gick ut till försäljning 1/3 då amorteringskravet trädde i kraft och blev såld 2/7.

Gustav har hela tiden varit mycket positiv, hjälpsam och alltid lätt att nå.

Gustav höll oss alltid informerade om allt som hände och
    rådfrågade oss alltid innan han gjorde något.

Gustav återkopplade alltid snabbt på frågor vi ställde.

Gustav levde väl upp till de förväntningar vi hade på en mäklare. Läs mer
  • Kjell B skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav är tillgänglig på tel. om inte ringer han upp när han kan. Han verkar även påläst Läs mer
  • Kjell A skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har sålt en villa/renoveringsobjekt. .

Gustav trodde från början att det pris vi ville ha för huset var rimligt. Vilket det senare visade sig att det var.

Gustav är engagerad, positiv, påläst och trots sin unga ålder inger han ett förtroende. Vi kan verkligen rekommendera honom till vänner o bekanta. Läs mer
  • Niklas E skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Villa

Kunnig, tillgänglig och väldigt proffsig. Läs mer
  • Elin W skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi köpte ett bostadsrätts-radhus.
    Proffsigt och tryggt bemötande.
    Förväntningarna vi hade var kunskap, yrkeskunnighet samt trygg och pålitlig. Levde definitivt upp till dom!
    Blir det att sälja någon gång i framtiden så är det Therese vi ringer! Läs mer
    Therese H gillar detta
  • Helena L skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer Tangen har hjälpt oss att sälja en villa i Särö.
    Ett proffs uti fingerspetsarna! Via rekommendationer blev vi tipsade om Christoffer.
    Vi fick ett väldigt trevligt första bemötande av en lugn, trygg och kunnig mäklare. Christoffer uppfyllde på alla sätt alla våra förväntningar på en bra, seriös mäklare. Hans engagemang är genuint samt ödmjuk, hjälpsam och engagerad i hela processen. Har goda vänner som träffade Christoffer på en annan visning i Särö i våras att de fick ett mycket gott intryck där han var både påläst och informativ på ett behagligt sätt.
    Skulle gärna anlita Christoffer igen vid ny försäljning och kommer rekommendera honom för mina vänner och bekanta. Ett stort tack önskar Birgitta, Christina och Helena. Läs mer
  • Michael J
    Michael J skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer är en mycket proffesionellt mäklare som inte lämnar något åt slumpen. Snabb i kommunikation och mycket trevlig att samarbeta med.
    Vi kan å det varmaste rekommendera Christoffer som er mäklare. Läs mer
  • Stefan c skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    köpt en villa.
    Bra bemött förutom att felaktig information lades ut om betald fibernät.Där kan tyckas att mäklaren ska stå för extra kostnaden.
    Annars bra bemött. Läs mer
    2018-06-13 Joachim S svarar Stefan c
    Tack för omdömet. Ja, det var synd att det blev fel gällande informationen om fibern. Den info jag fått var som ni såg inte helt tydlig. Men jag tar med mig lärdomen och ska vara ännu tydligare mot säljarna framöver när de godkänner bostadsbeskrivningen. Missförstånd och fel information vill vi alltid undvika. Hur som helst så fick ni erbjudande om kompensation för hela summan av säljarna. Det erbjudandet bör stå kvar. Så om ni vill att vi reglerar detta så hjälper jag er gärna med det.
    Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya hus. Det är verkligen jätte fint.
  • Emma och Eddie T skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt vår bostadsrätt.

Sofias positiva samt förtroendefulla förhållningssätt har bidragit till en trygghet genom hela försäljningsprocessen.
    Sofia har således genomgående visat ett mycket professionellt bemötande!

Att överlämna all kontroll och ansvar till Sofia som med råge uppfyllde våra förväntningar.

Vi är extremt tacksamma och imponerade av Sofias insats genom hela försäljninjsprocessen.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Karin P skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vägledning och rådgivning vid köp av bostadsrätt i Kungsbacka/Björkris. Snabb återkoppling på mail och sms. Trevligt och professionellt bemötande vid visning och avtals skrivning. Ärlighet vid budgivning och positivt bemötande av önskemål om kontrakt innan officiell visning och tidigt tillträde. Kvarstår tillträde och avslut av köp genom handpenning och överföring via banken. Sammanfattningsvis gott intryck och därmed gott betyg. Läs mer
  • Maj-Britt H skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Personligt bemötande och proffsig. Läs mer
  • Elin Ö skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har precis köpt en 3a i björkris , Sofia var väldigt hjälpsam och alltid tillgänglig när det gällde att svara på våra frågor.
    Väldigt trevlig och ett proffsigt bemötande! Läs mer
  • Marcus A skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Min flickvän och jag köpte vår första bostad tillsammans. Joachim gjorde ett kanon jobb då han var tydlig, väldigt trevlig och besvarade alla de frågor vi hade utan några som helst konstigheter. En mäklare som verkligen brydde sig om oss, vilket var väldigt uppskattat! Tack Joachim! Läs mer
  • Camilla K skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi träffade Sofia på en lägenhetsvisning vi bokat oss på där hon var mäklare och kände direkt att vi ville anlita henne till vår försäljning. Hon var rak ioch tydlig i sin kommunikation och hade ett positivt sätt. Vi förväntade oss att bli respektfullt bemötta och att hon skulle tillgodose våra intressen. Vilket också skedde.

Vi sålde ett hus byggt -66 i Åsa, där vår familj bott sedan dess.
    Det var smidigt att boka möten med Sofia och hon var flexibel. Vi var mycket nöjda med hela förloppet och hur hon skötte dialogen både med oss och med köpare. Hon fanns även alltid tillgänglig på mail och telefon.
    Vi var överens om utgångspris och det stämde också ganska väl överens med slutpriset.

Alla kontakter med besiktningsmän, fotograf mfl löpte på väldigt bra.

Vårt helhetsintryck av Sofia är mycket bra och vi kommer absolut rekommendera henne till vår umgängeskrets. Läs mer
  • Johan & Therese R
    Johan & Therese R skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har köpt en villa som Sofia förmedlade
    Bemötandet var jätte trevligt vi fick en bra känsla med en gång!
    Sen höll hon oss väl uppdaterade om läget hela vägen in i mål! Läs mer
  • Matteo C skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    We bougth a 1 plan house in Kungsbacka.
    Christoffer have been nice and porfessional, assisting us properly and kindly. Läs mer
  • Martin U
    Martin U skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har både köpt och sålt villa med Joachim som mäklare. Har bara positiva upplevelser. Lugn, noggrann och saklig kan sammanfatta några av de egenskaper Joachim besitter. Läs mer
  • Ludvig A skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi är jätte nöjda med Joachim Sköld efter en mycket lyckad försäljning av vår bostadsrätt! Väldigt professionell och kompetent mäklare som vi verkligen kan rekommendera.

Tack för ett lysande samarbete! :)
    / Ludvig & Julia Läs mer
  • Linn P skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt en bostadsrätt i kungsbacka. Forsvägen 11.
    Blev bemött väldigt bra.
    Allting gick super smidigt.
    Sammanfattningsvis var hela upplevelsen tipptopp! Tack Joachim. Läs mer
  • Filip K skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt bostadsrätt. Fick ett mycket bra första intryck av christoffer och han har genomfört ett mycket bra jobb för vår försäljning. Han är lätt att kommunicera med, tillgänglig och hade svar på våra frågor. Kan verkligen rekomendera Christoffer för framtida försäljningar och köp. Läs mer
  • Benny G skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt en villa i Särö. Tycker att Christoffer har gjort ett bra jobb. Han kan svara på de frågor och funderingar som vi har haft. Han gjorde en uppskattning på vad vi borde få för huset och vi fick till och med lite mer.
    Han är väldigt trevlig och verkar ha ordning och reda. Läs mer
  • Ann-Christin O skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt bostadsrätt. Blev mycke vänlig bemött av Christoffer. Han svarade på alla mina frågor ang köpet och lönevillkor. Vi hade många kontakter på en kort tid! Läs mer
  • Annelie L skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag och min sambo köpte en tomt i Onsala. Joachim är en väldigt kunnig mäklare och vi kände oss trygga med honom. Han var mycket behjälplig och förstående då vi fick lite problem med vår bank och det kändes väldigt bra. Väldigt trevlig och han ingav mycket förtroende. Kan varmt rekommendera Joachim och Husmanhagberg! Läs mer
  • Fredrik Ö skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trevlig mäklare, bra bemötande, bra koll så att vi som förstagångsköpare kände oss trygga med vårt köp. Gick igenom detaljer och kontrakt på ett tydligt och bra sätt. Fick oss som köpare att känna oss lika delaktiga som säljaren och det uppskattade vi. Fredrik Österberg Läs mer
  • Rasmus E
    Rasmus E skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpte ett hus häromdagen som Joachim mäklade. Han var väldigt tillgänglig, och svarade snabbt på telefon. Han hade mycket kunskap och svarade bra på alla frågor som man som nybliven husägare behöver få svar på.

Det gick väldigt smidigt vid kontraktsskrivningen, och han gav oss god tid att få bekanta oss med säljarna under tiden som genomgången var, trots att klockan var 22 på kvällen.

Vi ses på tillträdesdagen! 😊 Läs mer
  • Anita P skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi sålde vårt förälrarhem som vår far och farfar byggde.
    Joachims lugna och proffsiga sätt betydde mycket för oss, eftersom mycket känslor är inblandade.
    Tyckte att vi fick lagom mycket information, och rätt information i rätt tid för att fatta bra beslut.
    Effektiva möten var skönt, under denna tid när man hade mycket att göra inför fotografering och visning.
    Tack Joachim. Läs mer
  • Linus H skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Väldigt engagerad och noga med att hålla oss uppdaterade. Fått väldigt bra intryck och omhändertagande under hela försäljningen. Läs mer
  • Carl Gustaf T skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer är bra, ambitiös och jobbar ihärdigt. Läs mer
  • Karin S skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trevlig och kunnig. Engagerad och tillgänglig. Framåt och säljande. Läs mer
  • Stig S skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi var två som sålde huset så det är hustrun som svarar
    Vi kan på vårt allra varmaste rekommendera Sofia Palmblad
    Vi uppfattade Sofia redan vid första mötet som en ärlig och ambitiös mäklare som var kunnig om prisläge och husets kvaliteer
    Hon var under försäljningen engagerad och upplyste oss om
    vad som hände och inte hände och varför
    Det kändes som om hon tyckte att det var roligt att sälja hus Läs mer
  • Martin A skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer har mycket gott och professionellt bemötande. Christoffer tar sig tid att ta reda på fakta kring bostaden och förmedlar denna på kort varsel och på ett bra sätt. Läs mer
  • Cecilia T skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Engagerad, kompetent, lättillgänglig, ödmjuk och driven. Ja, vi är helt enkelt nöjda och kan lätt rekommendera dig vidare. Flyttar du efter till Östersund kommer vi anlita dig om 30 år igen när vi flyttar till ålderdomshemmet;) Läs mer
  • Emelie J skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Upplever den förvåntan som vi hade. Noggrann och bra återkoppling och ger bra med information. Supernöjda! Läs mer
    2018-03-08 Joachim S svarar Emelie J
    Tack så mycket! Nu ska jag göra allt för att du ska bli ännu mer nöjd efter att vi sålt din fina lägenhet :-)
  • Peter H skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi är mycket nöjda med det stöd vi fått av Joachim i vårt husköp och sedan även i husförsäljning...
    / Lotta och Peter Läs mer
    2018-03-07 Joachim S svarar Peter H
    Tack så jättemycket. Det ska bli riktigt spännande att följa er satsning i Gottskär.
  • Karin B
    Karin B skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Väldigt seriös, trovärdig och trevlig. Bra kille helt enkelt. Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Joachim gav ett tryggt intryck & att han var uppdaterad på marknaden i Kungsbacka. Vi fick igenom det vi hoppades av marknaden.
    Allt gick fort från dag 1 till avslut även om vi på vägen drabbades av bakslag som vi inte kunde rå över. Joachim kändes hela vägen som säker & pålitlig samt proaktiv. Läs mer
  • Monica D skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Proffsigt bemötande, var iof mest Mikael Lind som hade direktkontakten med honom. Läs mer
  • Martina L skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Detta är andra gången vi anlitat Sofia att sköta försäljningen av vår bostad, att det skulle vara Sofia var en självklarhet.

Ja, vart ska vi börja...
    Sofia har under hela försäljningsprocessen varit hängiven och mån om att vi skall känna trygghet och vara delaktiga i varje steg. Hon är öppen och lyhörd för önskemål från oss som säljare och har alltid en lugnande röst och en god plan.
    Hon deltog även under fotograferingen för bästa möjliga resultat. Sofia har verkligen ett öga för detaljer och vi var otroligt nöjda med bilderna som fotografen tog.

Inför denna försäljningen har vi känt oss lite oroliga då marknaden svalnat och vi har hört om andra som ej lyckas få sin bostad såld. Efter visningarna hände det inte speciellt mycket och Sofia bad oss att ha is i magen. Vet att jag sa " kan du inte trolla Sofia?", och vi skrattade.
    Efter några dagar ringer Sofia, en extrainsatt visning ordnas och de vill skriva direkt.
    Säger bara Wow och att Sofia kanske visst kan trolla? Eller så är det bara så att hon lyckas leverera för att hon är en otroligt duktig mäklare som jobbar och gör allt för att prestera precis lika bra, oavsett om det är tid då marknaden är lite trögare.

Vi har haft Sofia vid vår sida sedan vi klev in i bostadsmarknaden och vi har full tillit till hennes beslut och har tacksamt tagit emot hennes goda råd.
    Nu under denna försäljningen har vi haft hus i sikte. Detta har varit vår dröm. Samma dag vi sålde lägenheten tillsammans med Sofia blev drömmen verklig. I juni flyttar vi till vårt hus!

Vi är evigt tacksamma för att ha haft Sofia vid vår sida i både försäljning och köp. Skulle vi flytta i framtiden så är det självklart med Sofia vid vår sida.
    Hon har inte bara varit en mäklare utan blivit en god vän till hela familjen. Barnen älskar henne, hundarna älskar henne och ja.. Vi med!

På HusmanHagberg kom du på en tredjeplats i mäklartoppen, men för oss är du en solklar NUMBER ONE! Läs mer
  • Martin W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Hela affären är inte avslutad ännu så jag vill vänta med att svara på detta till efter att allt är klart och avslutat. Läs mer
  • Malin L skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi fick ett bra bemötande av Joachim. Han har varit ärlig och sagt allt vi behövde veta. Han har även varit en bra lyssnare och har get oss många bra råd på vägen. Läs mer
  • Lena H skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Det finns inget negativt att säga utan Joakim har skött affären precis som en mäklare skall. Läs mer
  • Tobias S skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Ibland kan det inte vara lätt att läsa alla människor, och vi ville ha raka och ärliga svar, vilket nog var lite ovanligt, efter ett tag med vår kotnakt mellan varandra så kärde vi känna varandra och så blev dialogen och kontakten mycket lättare.

Vi är mycket nöjda, även med hjälpen runt vårat frsmtida husköp. Läs mer
  • Lars B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Ett omtänksamt och vänligt bemötande. Man fick känslan att han verkligen brydde sig.
    Berättade tydligt om alla steg och hur han jobbade.
    Lyckades till slut få till en riktigt bra affär. Läs mer
  • William L skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag tycker att Sofia, är en väldigt duktig mäklare som ser till både säljaren och köparens bästa! Hon är lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Sofia Palmdahl en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi är jätte nöjda. Lugn och sansad. Tog sig tid och förklarade det som kunde vara svårt. Mycket nöjda. Läs mer

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka