HusmanHagberg Kungsbacka

HusmanHagberg Kungsbacka

Här hos oss på HusmanHagberg i Kungsbacka är bostäder vår stora passion. Du gör klokt i att vända dig till oss om du vill köpa eller sälja här i området, vi kan det till punkt och pricka. Här får du ett mäklarföretag med kompetens, erfarenhet och som inte har några dolda agendor. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och ser alltid till våra kunders unika situation.

Vare sig du vill hitta en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus - kontakta oss så hjälper vi dig på vägen mot det nya boendet. Varmt välkommen!

Läs vad 409 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsbacka 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2021-12-03
    Proffisgt och trevligt bemötande.
    Väldigt mycket bra feedback när jag köpte också. Uppskattades
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2021-11-25
    Vi är återkommande kunder till Gustav och är lika nöjda nu som sist. Toppen kille!
    2021-11-25
    Proffsigt och positivt bemötande från samtal ett. Väldigt bra rådgivning och löpande information genom hela processen, supernöjd!
    2021-11-25
    Det är andra gången som vi har Gustav som mäklare och vi är lika nöjda denna gången!
    • Bua
    2021-11-24
    Bra och kunnig om bostaden
    Flexibel och tillmötesgående
    • Bua
    2021-11-24
    Trevlig, seriös och att Joachim gör sitt jobb professionellt .
  • sålde sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Hanhalsholme
    2021-11-24
    Redan vid första mötet gav Gustav ett riktigt bra intryck, med riktigt bra lokalkännedom och proffsigt bemötande. Jag väljer lätt Gustav igen i framtiden.
    Strategin inför försäljningen kändes helt rätt. Vi sålde ett unikt objekt som fick väldigt bra spridning och tillsammans vann vi hemnets klicktopp 3v i rad. Bortsett från det så sköttes affären exemplariskt, bilderna från fotografen var magiska och drönare som filmade vårt hus. Hela paketet va sjukt proffsigt.
    Foldern som kunderna fick va något utöver det jag sett förut. Vi är helt enkelt Såååå nöjda med Gustav på Husman Hagberg.

Han är lätttilgänglig och finns alltid där när man undrar något, oavsett tid på dygnet. 😁👌🏼
    • Särö
    2021-11-18
    Joachim Sköld arbetar på lågmält, korrekt och, uppenbart, effektivt sätt.
    • Toltorpsdalen
    2021-11-14
    Trevligt bemötande, engagerad och kunnig. Får snabb och bra återkoppling
    2021-11-13
    Lätt att bolla tankar och idéer med, alltid nära till hands samt skötte allt mycket elegant och smidigt! Mycket genuin och jordnära person.
  • Eric Andreas E
    sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2021-11-12
    Bemötandet från Christoffer var mycket bra, vi upplever Christoffer mycket noggrann i alla delar i vår husförsäljning så som diskussioner innan kontraktsskrivning mellan oss och Christoffer, strategier, val och utförande av fotografer. Christoffer är lyhörd och lyssnar på våra behov som säljare.
    Vi kan med glädje rekommendera Christoffer som mäklare vid försäljning av bostäder.
  • köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2021-11-08
    Hej,
    We have been lucky to have Christoffer as our real estate agent. It has been a pleasure to meet him and know him.
    He is professional, loyal, helpful, friendly, committed, always responsive. We have established good communication and thanks to his integrity he won our trust on the spot.
    Christoffer has a positive energy and boundless enthusiasm.
    Thanks to him we have our dream house.
    2021-11-08
    Christoffer is very dedicated person with high integrity and very good on keeping the people informed with exceptional speed of execution.
    2021-11-05
    Bra bemötande
    Bra på att återkoppla
    Tillgänglig
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2021-10-24
    Vi är väldigt nöjda med Gustav som hjälpte oss hitta vårt nya boende. Kompetent, noggrann och trevlig.
    • Stråvalla - Frillesås
    2021-10-06
    Han är en bra och väldigt ambitiös mäklare.
    Trots att det tog några år innan jag sålde från det att vi började planera tappade han aldrig sugen
    • Stråvalla - Frillesås
    2021-10-06
    Har begärt fuktmätning på plsts bakom emballage det är ska ingå i besiktning
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2021-09-30
    Korrekt, kunnigt och engagerat.
    • Onsala - Gottskär
    2021-09-20
    Ett mycket proffsigt bemötande och kunnigt hanterande av allt som sker i en försäljningsprocessen. Högsta betyg!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2021-09-12
    Gustav är professionell och hjälpsam, vilket gjorde så att vi kände oss trygga under hela processen av köpet av vår första lägenhet. Han är effektiv och kanontrevlig och vi hade inte kunnat vara mer nöjda över hur smidigt allt har gått. En fantastisk helhets upplevelse med andra ord!
    2021-09-10
    Ett gott bemötande av en proffsig mäklare. Rekommenderar absolut Gustav Westergren.
    2021-09-10
    Gustav är alltid tillgänglig och finns där för frågor vilken tid på dygnet det än gäller.
    Otroligt driven och vill göra allt för att säljare och köpare ska vara nöjda.
    Vi skulle definitivt anlita Gustav till nästa försäljning igen!
    2021-09-10
    Herregud vart skall man börja! Bästa mäklaren vi haft kontakt med, extremt driven! Satte oss i fokus direkt när vi valt honom, alltid tillgänglig! lyckades sälja våran lägenhet en dag efter visning, för oss finns ingen annan mäklare och kommer rekommendera Gustav för alla vi pratar med! Väljer man Gustav så kommer man 120% säkert bli nöjd!
    • Fjärås
    2021-09-09
    Jag har valt ut Joakim Sköld genom att titta på hans tidigare försäljningar.
    Och han har levererat till 100%
    Om någon utav mina bekanta skall sälja sin bostad så kommer jag be dom ta kontakt med Joakim oavsett vilken mäklarfirma han jobbar för.
    • Särö
    Bra.

Mäklaren levde upp till våra höga förväntningar och hade bra kännedom om objektet.

Vi är helt klart nöjda och kan tänka oss sälja med Joacim igen!
    2021-09-09
    Vi är väldigt nöjda med hela processen vid försäljningen av vårt hus. Joachim är en trygg och mycket kunnig mäklaren som vi varmt kan rekommendera till andra. Vi ha även köpt från Joachim tidigare.
    2021-09-09
    Gav bra info vid frågor, inte påträngande som en del andra.
    Tydlig och professionell helt enkelt.
    • Kungsbacka Centralt
    2021-09-06
    Gustav har varit toppen sen dag 1, vi stod mellan flera olika mäklare när vi skulle sälja vår bostad men efter att ha träffat Gustav kände vi oss säkra på vårt val. Han är duktig och ger bra råd om det efterfrågas, han berättar genom hela processen om vad som händer och får en som säljare att känna sig trygg och säker. En trevlig kille som levererar och stänger affären snabbt och smidigt. Kommer utan tvekan anlita Gustav igen när det blir dax!
  • Tove B
    • Kungsbacka Centralt
    2021-09-06
    Gustav är en glad och härlig mäklare som verkligen gör sitt bästa för att hålla sina kunder nöjda. Han är ärlig och ödmjuk och vi kunde inte vara nöjdare med vår försäljning. Han är mån om både säljare och köpare och kommer göra sitt bästa för att göra alla nöjda. Rekommenderar verkligen Gustav och kommer definitivt anlita honom inför nästa försäljning.
    • Kolla Parkstad
    Supernöjd!
    Gustav fanns alltid tillgänglig och lyssnade bra på önskemål samt var väldigt flexibel.
    Proffesionell i alla avseenden.
  • Jhunrey P
    2021-09-02
    Gustav är en trevlig, ödmjuk och kunnig person i sitt yrke.
    De han inte kunde svara på visste han vem man kunde vända sig till för att få den infon. Alltid kontaktbar och lyhörd.
    • Kolla Parkstad
    2021-09-02
    Lättsam, proffsig och snabba återkopplingar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Kihlberg Hoffblad en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Frillesås
    2021-08-15
    Positiv, tillgänglig, informerande, lyhörd
    • Krokslätt
    2021-08-08
    Jag kan med varm hand rekommendera Christoffer för Ert uppdrag. Han är lite unik i det att han förklara väldans tydligt om man frågar men i regel INNAN man frågat dvs precis så som man vill ha det för att känna sig trygg vid en försäljning. Utöver det är han en Mäklare som faktiskt svarar i telefon då man ringer. All in all – man får leta länge för att hitta någon bättre !
  • sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    • Lindome
    2021-07-20
    Christoffer sålde vårt radhus. Vi har fått ett trevligt och proffsigt bemötande. Christoffer kom med goda råd och genomförde säljprocessen väldigt strukturerat, noga och snabbt. Kände oss trygga med Christoffer och vi kan varmt rekommendera honom.
    2021-07-01
    Trevlig, korrekt, saklig, lättsam.
    2021-06-30
    Jag och min sambo köpte vårt första hus genom Christoffer. Christoffer var supertrevlig från första stund, tog sig tid att hälsa ordentligt och se till att vi hade all info kring huset. Fick mycket god hjälp genom hela köpeprocessen, vilket gjorde att vi kände oss trygga med affären.
    2021-06-30
    Mitt första intryck av Gustav var att han kändes otroligt driven, kunnig och enkel att prata med. Han är rak och ärlig och man kan känna sig bekväm med att ställa vilka frågor som helst när som helst! Vi är jättenöjda med vår bostadsförsäljning via Gustav och vi kommer rekommendera honom till alla som ska sälja eller köpa bostad!
    2021-06-30
    Levde upp till våra förväntningar, rekommenderas
    2021-06-26
    Alltid blivit positivt bemött och svarat upp till de förväntningar jag hade.
    Han låg ett steg före om det var någon fundering jag hade.
    2021-06-26
    Mycket bra
    Proffsigt
    Smidigt
    2021-06-25
    Proffesionellt och mycket trevligt bemötande!
    Han levde mer än väl upp till våra förväntningar.
    Rekommenderas starkt
    • Lindome
    2021-06-24
    Christoffer tog sig tid att svara på frågor och det kändes inte som att han skyndade på visningen. Har bara positivt att säga om honom.
    2021-06-17
    Väldigt trevlig och engagerad mäklare som man kan lita på. Vi är väldigt nöjda och känner oss trygga med Gustav. Vi får snabb respons på våra frågor och han är trovärdig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    • Centrala Mölndal
    2021-06-16
    Vi är mycket nöjda med bemötandet och den hjälp vi fick och allt funkade precis så som man kan förvänta sig.
    Vi fick en bra kontakt från första början och vi är nöjda med den servicen och informationen vi har fått
    2021-06-14
    Blev bemött på ett bra sätt. Bra information. Klart och tydligt. Dock några små saker som var lite otydliga som hur kontakten med besiktningsmannen skulle ske och att det kostade. Trodde det ingick.
    Väldigt snabb med att svara på meddelande vilket är ett starkt plus och jag tyckte det var enkelt att ha en konversation på så vis.
    • Onsala Fjordsidan
    2021-06-10
    Hej! Kunnig, trevlig och tydlig under hela processen. Inga konstigheter. Tack!
    2021-06-07
    Har köpt min första bostadsrätt. Christoffer gav ett trevligt och tryggt intryck under hela köpet, rekommenderar!
    • Frillesås
    2021-06-07
    Köpte en villa. Mäklaren var väldigt ointresserad och hälsade knappt. Kunde inte svara på några frågor.

Som tur var sålde huset sig själv men jag skulle aldrig anlita en så ointresserad mäklare.
    Hej Sofia. Det var väldigt tråkigt att du uppfattade det så. Även om jag inte känner ingen mig i beskrivningen du ger tar jag det så klart till mig ändå.
    Jag ordnade snabbt en extra visning åt er så att även du skulle få se huset och jag har som rutin om jag får konkreta frågor som jag inte kan svara på att skriva upp dem och återkomma efter visning med svar.
    Du får gärna återkomma via mejl eller telefon med vad du har saknat för info och vad jag inte kunnat svara på. Dels för att hjälpa er om det fortfarande är något ni saknar men också för att jag ska kunna lära mig och bli bättre.
    joachim.skold@husmanhagberg.se
    Önskar dig en fortsatt fin dag.
    Joachim Sköld
    • Krokslätt
    2021-06-06
    Vi har sålt en lägenhet i Mölndal och Christoffer har mest haft kontakt med vår dotter som är delägare. Vi har hela tiden fått adekvat information från mäklaren och han har funnits tillgänglig för frågor.
    Sammanfattningsvis har vi ett mycket gott intryck av Christoffer