HusmanHagberg Kungsbacka

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka — Visa karta

Här hos oss på HusmanHagberg i Kungsbacka är bostäder vår stora passion. Du gör klokt i att vända dig till oss om du vill köpa eller sälja här i området, vi kan det till punkt och pricka. Här får du ett mäklarföretag med kompetens, erfarenhet och som inte har några dolda agendor. Vi är fria från försäkringsbolag och banker och ser alltid till våra kunders unika situation.

Vare sig du vill hitta en lägenhet, villa eller ett litet fritidshus - kontakta oss så hjälper vi dig på vägen mot det nya boendet. Varmt välkommen!

Läs vad 193 kunder tycker om HusmanHagberg Kungsbacka

• 2019-12-06

Mattias B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Detta gäller köp av bostadsrätt i Mölndal: Christoffer är supertrevlig, proffsig, noggrann, tillgänglig och lätt att prata med. Har bara gott att säga om Christoffer. Läs mer
  • 2019-12-06

Jonas H skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer gjorde ett väldigt lugnt och stabilt intryck under hela processen med att sälja vår lägenhet. Det tog tid från vår sida då vi letade efter ett hus men inte hade bestämt oss. När vi sedan skrev kontrakt på ett hus så hade vi kort om tid att sälja själva, men Christoffer och hans kollega Janine gjorde ett jättebra jobb och fick affären i lås på bara några veckor. Under vår egen köpprocess av huset var Christoffer även väldigt behjälplig med att granska kontrakt och komma med råd.

Christoffer och HusmanHagberg rekommenderas varmt om ni tänker sälja er bostad! Läs mer
  • 2019-12-05

Thomas Ö skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt en villa. Hon var alltid glad och trevlig. Hade koll på allt. Läs mer
  • 2019-11-25

Anita P skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    köpt lgh. Christoffer var väldigt tillmötesgående.
    Totalt sett en bra upplevelse Läs mer
  • 2019-11-22

Annika Marianne S skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Väldigt hjälpsam och snabb respons via alla kanaler. Bra uppdatering och proffesionell men samtidigt personlig.
    Joachim har hjälpt oss med det lilla extra och fixat så vi kunde få väldigt bra hjälp och stöd i vår affär.
    Tusen tack Joachim!! / Annika Läs mer
    2019-11-22 Joachim S svarar Annika Marianne S
    Tack så jättemycket för de fina orden. Alltid roligt att kunna hjälpa till.
  • 2019-11-15

Sanna K skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi sålde en bostadsrätt i Anneberg med hjälp av Therese. Hon var väldigt trevlig och tillmötesgående. Hon tog över försäljningen efter en annan mäklare och föreslog direkt att vi skulle lägga ut tidigare än vi hade tänkt, på så sätt skulle vi ha tid att lägga ut den ytterligare en gång till om det inte gick bra första gången.
    Förväntningarna på henne var att hon skulle vara trevlig och just tillmötesgående, vara tillgänglig och kännas professionell. Allt det tycker vi att hon uppfyllde.
    Vi rekommenderar Therese! Läs mer
  • 2019-11-06

Maria W skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Blev väldigt bra bemött i samband med försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • 2019-11-05

Back Emil Oskar B skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag Har sålt ett hus. Upplevde min mäklare som professionell och trevlig. Hon uppfyllde mina förväntningar och sålde objektet till utgångspriset. Jag är nöjd! Läs mer
  • 2019-10-31

Christina Margareta B skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt lägenhet.
    Tycker Gustav är positiv, glad och trevlig. Kunnig kring objektet. Bra bemötande! Läs mer
  • 2019-10-31

Kjell Rune K skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trevlig, tillmötesgående, och informativ. Läs mer
  • 2019-10-24

Alexandra F skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpte en lägenhet där Gustav var mäklare.
    Han har gjort sitt yttersta genom hela processen och när det har dykt upp frågor har han funnits där.
    Kan varmt rekommendera Gustav! Läs mer
  • 2019-10-22

Anneli P skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer sålde vår lägenhet och vi kunde inte önskat oss en mer påläst, noggrann och proffsig mäklare. Hela affären gick smidigt till utan att vi behövde oroa oss och vi kunde känna oss trygga med Christoffers vägledning. Läs mer
  • 2019-10-22

Julia B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag och min sambo sålde vår lägenhet i centrala Kungsbacka.
    Jag tycker Christoffers arbete har varit grymt!
    Bra bemötande och alltid tillgänglig.
    Höll oss uppdaterade hela tiden angående försäljningen. Läs mer
  • 2019-10-12

Erik B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Toppmäklare som alltid finns tillgänglig för frågor och diskussion.

Tack för ett grymt samarbete vid vår lägenhetsförsäljning, vi kan varmt rekommendera Christoffer! Läs mer
  • 2019-10-12

Eliene P skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har köpte 2:a på Storgatan 4A

Christoffer har mycket gott och professionellt bemötande. Han tar sig tid att ta reda på fakta kring bostaden och förmedlar denna på kort varsel och på ett bra sätt.
    Han är engagerad, kompetent, lättillgänglig, ödmjuk och driven. Ja, vi är nöjda och kan lätt rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-10-09

Rune O skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Korrekt bemötande

Korrekt och Seriös handläggning och hantering

Håller tag i försäljning och behåller initiativet

Löpande återkoppling och rapportering Läs mer
    2019-10-10 Joachim S svarar Rune O
    Tack så mycket. Det var ett nöje att få sälja ert fina hus. Ni har verkligen gjort en fantastisk renovering.
  • 2019-10-02

Anton D skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålde en lägenhet där Gustav levererade helt enligt mina förväntningar. Kommunikationen genom hela processen fungerade utmärkt. Skulle starkt rekommendera Gustav. Läs mer
  • 2019-09-30

Sara Caroline H skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi är mycket nöjda med Gustavs insats som mäklare. Skulle absolut rekommendera andra att anlita honom. Tveksam till att det skulle finnas någon mäklare som är mer tillgänglig och flexibel. Betyget blir 5/5 möjliga. Läs mer
  • 2019-09-24

Nicklas Christoffer D skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har köpt en villa. Mäklaren var trevligt och bemötande. Läs mer
  • 2019-09-23

Ulrika Elisabet M skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Mycket närvande och mån om huset som har sålts, alltid tillgänglig om man hade frågor angående hus försäljningen. Läs mer
  • David Georg M

2019-09-23

David Georg M skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har sålt en vill i Onsala. Gustav har varit ihärdig och arbetsam från första kontakten till avslutad affär. Trevligt och professionellt bemötande utan att krångla till det. Våra förväntningar var att få sålt vår villa för ca 7 miljoner (+/- några hundra tusen) efter värdering på drygt 7 miljoner. Detta införlivades inte då vi landade på 6,3 miljoner och detta är såklart en liten besvikelse. I övrigt har våra förväntningar införlivats på alla plan. Läs mer
  • 2019-09-18

Josefine E skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Detta var vårt första husköp. Joachim är professionell i sin yrkesroll och även förklarande och noggrann vid påskrivning/ genom gång av kontrakt. Trevlig och har information som man vill ha svar på som köpare. Han vet vad det är han säljer. Läs mer
  • 2019-09-16

Magnus V skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag sålde en bostadsrätt på två rum och kök med Gustav som mäklare och jag är jättenöjd med hur försäljningen hanterades. Gustav är kunnig, påläst, engagerad, social och mycket ambitiös.

Om ni vill ha en mäklare som inte bara pratar utan också levererar så rekomenderar jag starkt att ni anlitar Gustav Westergren på HusmanHagberg.

/Magnus Verdin Läs mer
  • 2019-09-12

Peter A skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Ett hus på Onsala!
    Engagerad och proffsig mäklare! Läs mer
  • 2019-09-11

Po C skrev om HusmanHagberg Kungsbacka
    Köp av Förskola.
    Mäklaren hade ett trevligt arbetssätt.
    Budgivningen fick ett annorlunda avslut.
    Totaluppfattningen Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-09-06

Maria Ellinor H skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Trygg, positiv och närvarande mäklare som sålde vår bostadsrätt. Levde upp till alla förväntningar och hade ett bra bemötande! Läs mer
  • 2019-09-04

Suzanne E skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag tog hjälp av Gustav Westergren att sälja min 3-rums lägenhet i Björkris. Jag är väldigt nöjd med Gustav som mäklare, han är kunnig och enormt engagerad, dessutom återkopplade han till mig varje steg i processen, vilket gjorde att jag kunde känna mig trygg genom hela försäljningen. Det var mycket att hålla reda på och Gustav har full koll. Jag kan varmt rekommendera Gustav Westergren som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-02

Pia Charlotte Margareta Ö skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Therese är en utmärkt mäklare i samband med att jag köpte ett parhus i Stråvalla. Läs mer
  • 2019-08-30

Marica F skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Läs mer

Jakob W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Mycket bra, trevlig, kunnig, profisionell, sympatisk.
    Helt enkelt en bra mäklare. Läs mer

Mikael T skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt min bostad. Kändes rätt med Christoffer från första stund. Kändes tryggt och bra.

En duktig och kunnig mäklare. Läs mer

Saliha P skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag har köpt en lägenhet, mycket nöjd med mäklarens bemötande. Mina förväntningar var att hitta en bostad och att köpet ska gå smidigt, mäklaren uppfyller kraven på alla sätt. Jag är nöjd med hans insatser. Läs mer

Midhat P skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Bra lyhörd och mycket trevlig och är kanonbra. Läs mer
  • Robin P

2019-08-28

Robin P skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav och jag har sålt min 3rums lägenhet på 72 kvm i Kolla området i Kungsbacka. Han kontaktade mig på telefon första gången och frågade om jag ville få en värdering. Detta passade mig perfekt i tidsplanen och det stack ut att han ringde mig i stället för att skicka ut reklam på posten.

Det visade sig vara en utmaning att sälja den till ett pris man ändå var nöjd med. Nu när marknaden är på väg neråt och ett stort antal nyproduktioner hade lagts ut till försäljning till lägre priser.

Gustav kämpade på och levererade. Han la ut ett flertal visningar på bra tider och ringde ihärdigt upp potentiella köpare efteråt.

En kille som är lätt att ha att göra med, lyssnar på sin klient och alltid har ett leende på läpparna. Han låter en inte sitta i ovisshet utan kontaktade mig så fort det var något nytt i görningen, utan att man behövde be om det.

Tack vare Gustav kan jag nu gå vidare mätt och belåten mot nästa äventyr! Läs mer
  • 2019-08-22

Daniel K skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har köpt lägenhet i kungsbacka på wallingatan.
    Det var proffsigt! Läs mer
  • 2019-08-22

Fanny J skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Är super nöjd med Gustavs insatts, vi var stressade och hade inte så mycket tid innan flyttlasset skulle dra till Norge, men med Gustav som mäklare gick allt så bra! Han tog hand om allt och fick våran lägenhet såld innan vi flyttat. Tusen tack till Gustav för allt! Läs mer
  • 2019-08-21

Vincent G skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Supernöjd. Ärlig och rak på sak! Var realistisk med läget i bostadsmarknaden och gav inga falska förhoppningar. Läs mer
  • 2019-08-21

Felicia E skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag och min sambo har precis köpt vår första lägenhet tillsammans. Gustav var hjälpte oss väldigt mycket med våra frågor, eftersom vi knappt visste något hur det hela går till. Han svarade snabbt och tog även reda på information åt oss som vi undrade över. Kändes väldigt tryggt! Läs mer
  • Sandelin M

2019-07-26

Sandelin M skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Väldigt seriöst och personligt. Förklarade bra så vi förstod. Engagerad till tusen. Väldigt nöjda hur gårdsköpet gick till och gustavs insatts:) Läs mer
  • 2019-07-18

Laila Margareta H skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav Westergren har visat ett stort engangemang att sälja min villa.
    Han är alltid tillgängliga att svara på mina frågor och är otroligt engagerad.
    Han är den bästa mäklaren jag kan tänka mig. Läs mer
  • 2019-07-18

Gun Monica Iréne H skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi har köpt en enfamiljsvilla. Fick ett mycket bra bemötande av mäklaren, som kändes påläst och kunnig. Han var lyhörd för frågor och har enligt min besömning ett stort lugn och en ängels tålamod! Läs mer
  • 2019-07-09

Vivan Margareta B skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi är helt nöjda med försäjnien av vårt hus.vi har bllivit trevligt bemötta av Gustav Läs mer
  • 2019-07-06

Spencer W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt en 1,5 i Mölndal genom Christoffer Tangen.
    Bemötandet jag fick av Christoffer var av högsta betyg, kommer rekommendera honom varmt framöver.
    Detta var mitt första lägenhetsköp och Christoffer var lätt att ställa frågor till då han inte bara var väldigt kompetent men även alltid tillgänglig!
    Christoffer rockar 🤘 Läs mer
  • 2019-07-01

Mathilda S skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Mäklare var trevlig, och jag upplever att han var påläst, tydlig och noggrann med att ge information och snabb på att återkoppla.

Jag har köpt Abborrvägen 21 Kungsbacka. Läs mer
  • 2019-06-26

Eva Susanne H skrev om Therese Hasselgren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Försäljning av villa.
    Therese har ett mycket behagligt sätt, är idog och ambitiös samt missar inte att underrätta oss som säljare vad som händer.
    Therese har ända från början informerat oss om deras tjänster och vilka förutsättningar som fanns. Läs mer
  • 2019-06-26

Michaela E skrev om HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt friköpt hus.
    Verkligen trevlig mäklare. Kan varmt rekomendera henne. Vi känner oss trygga Läs mer
    Sofia P gillar detta
  • 2019-06-16

Simon S skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer hjälpte oss mer än vi kunde önska. Han är extremt kunnig, proffsig och erfaren, jag skulle inte tveka att rekommendera honom till vänner och familj.

Tusen tack Christoffer! Läs mer
  • 2019-06-14

Annika S skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Christoffer har hjälpt oss sälja vår bostadsrätt. Hans bemötande är över all förväntan! Alltid tillgänglig, öppen och transparent, vänlig och personlig. Vi skulle rekommendera honom utan att blinka! En fantastisk mäklare med koll på precis allt! Heja dig Christoffer! Läs mer
  • 2019-06-10

Leif Magnus L skrev om Gustav Westergren en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Gustav var behjälplig vid försäljning av vårt hus. Visade stort engagemang och alltid tillgänglig per telefon, sms eller mail. Läs mer
  • 2019-06-08

Mikael L skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    En rak, tydlig och saklig mäklare med god kunskap om marknaden. Läs mer

Energigatan 12, 434 37 Kungsbacka