Joachim Sköld

Joachim Sköld

Joachim Sköld är mäklare på HusmanHagberg Kungsbacka

Joachim Sköld har varit registrerad mäklare sedan 2002-09. Joachim Sköld har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-01 och har fått 74 omdömen med ett betyg på 4.8. Joachim Sköld har haft 38 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är väldigt kul med affärer. Att få en säljares förtroende att förmedla dennes bostad men också att få hjälpa en spekulant att nå fram till ett beslut om att köpa en ny bostad. Det är roligt att få vara med i den processen och bidra till en lyckad affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet av att förmedla bostäder i både uppåtgående och nedåtgående marknad. Varje marknad och varje bostad kräver sin unika lösning för att hitta rätt köpare och hjälpa dem genom processen. Jag brinner för det och är bra på att hitta lösningar som ger båda parter trygghet och möjlighet att komma vidare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag tar gärna en tur med båten tillsammans med min familj.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Proffsigt
    Smidigt
    • Onsala Fjordsidan
    2021-06-10
    Hej! Kunnig, trevlig och tydlig under hela processen. Inga konstigheter. Tack!
    • Frillesås
    2021-06-07
    Köpte en villa. Mäklaren var väldigt ointresserad och hälsade knappt. Kunde inte svara på några frågor.

Som tur var sålde huset sig själv men jag skulle aldrig anlita en så ointresserad mäklare.
    Hej Sofia. Det var väldigt tråkigt att du uppfattade det så. Även om jag inte känner ingen mig i beskrivningen du ger tar jag det så klart till mig ändå. Jag ordnade snabbt en extra visning åt er så att även du skulle få se huset och jag har som rutin om jag får konkreta frågor som jag inte kan svara på att skriva upp dem och återkomma efter visning med svar. Du får gärna återkomma via mejl eller telefon med vad du har saknat för info och vad jag inte kunnat svara på. Dels för att hjälpa er om det fortfarande är något ni saknar men också för att jag ska kunna lära mig och bli bättre. joachim.skold@husmanhagberg.se Önskar dig en fortsatt fin dag. Joachim Sköld
  • Stefan H
    sålde sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Hålabäck
    2021-05-26
    Sålde en 60-tals villa som var totalrenoverad. Joachim har ett bra upplägg där säljaren tror sig sätta ramarna :) Han överpreseterar igen, vi har anlitat honom tidigare. Tydlig & erfaren. Även om informationen ibland blir sen ( i budgivningsskedet) så blir slutresultatet bra.

Jag kan rekommendera Joachim!
    • Fjärås
    2021-05-04
    Joachim Sköld har sålt 5 hus för min räkning och jag har köpt 1 hus som Joachim Sköld har sålt. Joachim är noggrann och saklig och man blir alltid bemött på ett bra sätt och han lever alltid upp till mina förväntningar.
    • Onsala Fjordsidan
    2021-04-30
    Mycket bra och ger ett seriöst intryck.
  • sålde en tomt med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    • Björkris
    2021-03-29
    Trevligt och proffsigt bemötande , frächa kontor och lätt och parkera bilen
    • Onsala
    2021-03-15
    Kan varmt rekommendera Joachim. Lugn och trygg genom hela processen.
  • skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    2021-02-19
    Jag har köpt en villa och sålt ett radhus.
    Joachim är professionell och ger ett tryggt intryck. Han levde upp till vår förväntan.
    • Anneberg/Älvsåker
    2021-02-12
    Joachim hjälpte oss att sälja vår villa.