Mäklare Halland Kungsbacka HusmanHagberg Kungsbacka Joachim Sköld
Joachim Sköld
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är väldigt kul med affärer. Att få en säljares förtroende att förmedla dennes bostad men också att få hjälpa en spekulant att nå fram till ett beslut om att köpa en ny bostad. Det är roligt att få vara med i den processen och bidra till en lyckad affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet av att förmedla bostäder i både uppåtgående och nedåtgående marknad. Varje marknad och varje bostad kräver sin unika lösning för att hitta rätt köpare och hjälpa dem genom processen. Jag brinner för det och är bra på att hitta lösningar som ger båda parter trygghet och möjlighet att komma vidare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag tar gärna en tur med båten tillsammans med min familj. Läs mer

Läs vad 37 Läs vad Joachim Sköld

• Mikael L sålde sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-06-08

Onsala
    En rak, tydlig och saklig mäklare med god kunskap om marknaden. Läs mer
    Joachim S gillar detta
  • Simon H sålde sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-05-14

Stråvalla - Frillesås
    Proffsigt hanterat från start till slut, väl bevandrad mäklare och en person man kan lita på. Snabb och van att landa affärer. Vi är mycket nöjda med Joachims insats och skulle anlita honom igen. Läs mer
    Joachim S gillar detta
  • Philip S köpte sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-05-13

Stråvalla - Frillesås
    Snabb och enkel affär, inga problem inför visning eller kontraktsskrivning Läs mer
    Joachim S gillar detta
  • Nemanja K köpte sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-03-24

Lindome
    Trevlig mäklare, svarade varje gång när man hade en fråga eller om saker var akut, vare sig morgon eller kvällstid. Läs mer
  • Mike P
    Mike P sålde sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-01-26

Stråvalla
    Joachim har visat prov på stor kunskap och att han är en mäklare i toppklass. Kan varmt rekommendera Joachim. Läs mer
    Joachim S gillar detta
  • Jim M köpte sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2018-11-18

Kungsbacka - Hammerö
    Ett genuint och mycket bra bemötande från båda mäklarna i vår bostadsaffär. Läs mer
  • Nils Torgil D sålde sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2018-11-15

Kungsbacka - Hammerö
    Joakim ger ett seriöst och tillförlitligt intryck. Han har förmågan att tala med folk. Han visade vårt hus för ett flertal sällskap och vi fick sålt redan efter 4 veckor. Vi är mycket nöjda med våra mäklare. Läs mer
    Joachim S gillar detta
  • Joakim L köpte sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2018-10-24

Fjärås
    Köpte ett hus där Joachim skötte försäljningen.
    Vi uppfattade Joachim som seriös, trevlig och välinformerad om objektet.

Joachim har levt upp till de förväntningar vi haft. Läs mer
    Joachim S gillar detta
  • Mikael F sålde sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2018-09-24

Sålt en fastighet.
    Bra bemötande av mäklare samt en bra arvodesmodell Läs mer
  • Stefan c skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2018-06-13

köpt en villa.
    Bra bemött förutom att felaktig information lades ut om betald fibernät.Där kan tyckas att mäklaren ska stå för extra kostnaden.
    Annars bra bemött. Läs mer
    2018-06-13 Joachim S svarar Stefan c
    Tack för omdömet. Ja, det var synd att det blev fel gällande informationen om fibern. Den info jag fått var som ni såg inte helt tydlig. Men jag tar med mig lärdomen och ska vara ännu tydligare mot säljarna framöver när de godkänner bostadsbeskrivningen. Missförstånd och fel information vill vi alltid undvika. Hur som helst så fick ni erbjudande om kompensation för hela summan av säljarna. Det erbjudandet bör stå kvar. Så om ni vill att vi reglerar detta så hjälper jag er gärna med det.
    Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya hus. Det är verkligen jätte fint.

Senaste försäljningarna

Skonarevägen