Joachim Sköld
Registrerad mäklare sedan 2002-09-03
Aktiv på Reco.se sedan 2017-10-19
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är väldigt kul med affärer. Att få en säljares förtroende att förmedla dennes bostad men också att få hjälpa en spekulant att nå fram till ett beslut om att köpa en ny bostad. Det är roligt att få vara med i den processen och bidra till en lyckad affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet av att förmedla bostäder i både uppåtgående och nedåtgående marknad. Varje marknad och varje bostad kräver sin unika lösning för att hitta rätt köpare och hjälpa dem genom processen. Jag brinner för det och är bra på att hitta lösningar som ger båda parter trygghet och möjlighet att komma vidare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag tar gärna en tur med båten tillsammans med min familj. Läs mer

Läs vad 49 Läs vad Joachim Sköld

• Anders O sålde en tomt med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-07-05

👍trevlig bemötande.sålt en tomt Läs mer
    Joachim S gillar detta
  • Anette N sålde sin bostad med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-06-10

Anneberg/Älvsåker/Öjersbo
    Vi har sålt våran gård och blev väldigt trevligt och bra bemött av Joakim Sköld
    Han levde upp till våra förväntningar var alltid tillgänglig alla tider och dagar
    Kunnig på alla områden
    Kan varmt rekommenderas

Anette Nyholm Läs mer
    Joachim S gillar detta
  • Sofia E köpte sin bostad med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-06-09

Anneberg/Älvsåker/Öjersbo
    Köpt gård,
    Bra och öppen, trevlig Läs mer
    Joachim S gillar detta
  • Almir B sålde sin lägenhet med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-03-02

2:a
    Kungsbacka Centralt
    Trevligt bemötande och professionellt Läs mer
    Joachim S gillar detta
  • Sarah F köpte en tomt med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-02-13

Vallda
    Smidigt köp av tomt i Vallda, Gräppås med bra information och tydlig kommunikation.

Mycket nöjda! Läs mer
    2020-02-14 Joachim S svarar Sarah F
    Tack så mycket för det fina omdömet. Det ska bli riktigt kul att få se ert nya fina hus växa fram.
  • Torsten Peter L sålde sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-02-11

Onsala - Vässingsö
    Tålmodig i en långdragen process Läs mer
  • David N köpte sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-01-19

Fjärås
    Joakim är tydlig, tillgänglig och mycket förtroendeingivande. Läs mer
    Joachim S gillar detta
  • Britta M sålde sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2020-01-17

Fjärås
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt våran villa.
    Joachim Sköld hade hand om försäljningen av bostadsrätten och det blev naturligt att han fick hjälpa oss med försäljningen av våran villa.
    Vi har fått ett bra bemötande och han har svarat på alla våra frågor. Har alltid ringt upp om han inte kunnat svara i mobilen direkt.
    Inget att klaga på, allt har flutit på väldigt bra och snabbt.
    Med vänlig hälsning,
    Britta Montelius Läs mer
    2020-01-17 Joachim S svarar Britta M
    Tack så mycket. Vad rolig att ni är nöjda. Nu får ni en vår och sommar i vackra Åsa.
  • Annika Marianne S sålde sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-11-22

Väldigt hjälpsam och snabb respons via alla kanaler. Bra uppdatering och proffesionell men samtidigt personlig.
    Joachim har hjälpt oss med det lilla extra och fixat så vi kunde få väldigt bra hjälp och stöd i vår affär.
    Tusen tack Joachim!! / Annika Läs mer
    2019-11-22 Joachim S svarar Annika Marianne S
    Tack så jättemycket för de fina orden. Alltid roligt att kunna hjälpa till.
    Joachim S gillar detta
  • Rune O sålde sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

2019-10-09

Kimmersbo - Billdal
    Korrekt bemötande

Korrekt och Seriös handläggning och hantering

Håller tag i försäljning och behåller initiativet

Löpande återkoppling och rapportering Läs mer
    2019-10-10 Joachim S svarar Rune O
    Tack så mycket. Det var ett nöje att få sälja ert fina hus. Ni har verkligen gjort en fantastisk renovering.

Senaste försäljningarna

Gamla Riksvägen