Mäklare Halland Kungsbacka HusmanHagberg Kungsbacka Joachim Sköld
Joachim Sköld
Registrerad mäklare sedan 2002
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2017-12 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är väldigt kul med affärer. Att få en säljares förtroende att förmedla dennes bostad men också att få hjälpa en spekulant att nå fram till ett beslut om att köpa en ny bostad. Det är roligt att få vara med i den processen och bidra till en lyckad affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet av att förmedla bostäder i både uppåtgående och nedåtgående marknad. Varje marknad och varje bostad kräver sin unika lösning för att hitta rätt köpare och hjälpa dem genom processen. Jag brinner för det och är bra på att hitta lösningar som ger båda parter trygghet och möjlighet att komma vidare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag tar gärna en tur med båten tillsammans med min familj. Läs mer

Läs vad 32 kunder tycker om Joachim Sköld

• Jim M köpte sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Kungsbacka - Hammerö
    Ett genuint och mycket bra bemötande från båda mäklarna i vår bostadsaffär. Läs mer
  • Nils Torgil D sålde sin lägenhet med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Kungsbacka - Hammerö
    Joakim ger ett seriöst och tillförlitligt intryck. Han har förmågan att tala med folk. Han visade vårt hus för ett flertal sällskap och vi fick sålt redan efter 4 veckor. Vi är mycket nöjda med våra mäklare. Läs mer
    Joachim S gillar detta
  • Joakim L köpte sitt hus med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Fjärås
    Köpte ett hus där Joachim skötte försäljningen.
    Vi uppfattade Joachim som seriös, trevlig och välinformerad om objektet.

Joachim har levt upp till de förväntningar vi haft. Läs mer
    Joachim S gillar detta
  • Mikael F sålde sin lägenhet med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Sålt en fastighet.
    Bra bemötande av mäklare samt en bra arvodesmodell Läs mer
  • Stefan c skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    köpt en villa.
    Bra bemött förutom att felaktig information lades ut om betald fibernät.Där kan tyckas att mäklaren ska stå för extra kostnaden.
    Annars bra bemött. Läs mer
    2018-06-13 Joachim S svarar Stefan c
    Tack för omdömet. Ja, det var synd att det blev fel gällande informationen om fibern. Den info jag fått var som ni såg inte helt tydlig. Men jag tar med mig lärdomen och ska vara ännu tydligare mot säljarna framöver när de godkänner bostadsbeskrivningen. Missförstånd och fel information vill vi alltid undvika. Hur som helst så fick ni erbjudande om kompensation för hela summan av säljarna. Det erbjudandet bör stå kvar. Så om ni vill att vi reglerar detta så hjälper jag er gärna med det.
    Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya hus. Det är verkligen jätte fint.
  • Marcus A skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Min flickvän och jag köpte vår första bostad tillsammans. Joachim gjorde ett kanon jobb då han var tydlig, väldigt trevlig och besvarade alla de frågor vi hade utan några som helst konstigheter. En mäklare som verkligen brydde sig om oss, vilket var väldigt uppskattat! Tack Joachim! Läs mer
  • Martin U
    Martin U skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Har både köpt och sålt villa med Joachim som mäklare. Har bara positiva upplevelser. Lugn, noggrann och saklig kan sammanfatta några av de egenskaper Joachim besitter. Läs mer
  • Ludvig A skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Vi är jätte nöjda med Joachim Sköld efter en mycket lyckad försäljning av vår bostadsrätt! Väldigt professionell och kompetent mäklare som vi verkligen kan rekommendera.

Tack för ett lysande samarbete! :)
    / Ludvig & Julia Läs mer
  • Linn P skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Köpt en bostadsrätt i kungsbacka. Forsvägen 11.
    Blev bemött väldigt bra.
    Allting gick super smidigt.
    Sammanfattningsvis var hela upplevelsen tipptopp! Tack Joachim. Läs mer
  • Annelie L skrev om Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
    Jag och min sambo köpte en tomt i Onsala. Joachim är en väldigt kunnig mäklare och vi kände oss trygga med honom. Han var mycket behjälplig och förstående då vi fick lite problem med vår bank och det kändes väldigt bra. Väldigt trevlig och han ingav mycket förtroende. Kan varmt rekommendera Joachim och Husmanhagberg! Läs mer

Senaste försäljningarna

3:a