Läs vad 59 Läs vad Joachim Sköld

• 2020-12-18
    Köpte villa i Kullavik av Joachim.
    Lugn och trevlig mäklare som ställer upp att hjälpa till med det man vill får reda på eller få klarhet i.
    Jonas och Anette Ström (Lerum)
    Jonas S
    Jonas S
    • 164.0 m²
    • Malevik
  • 2020-12-04
    Köpt en villa genom Joachim.
    Bra, konstruktiv, informativ
    Jenny L
    • 180.0 m²
    • Fjärås
  • 2020-11-20
    Vi har köpt en villa av Joakim.
    Joakim bemötte oss på ett trevligt och professionellt sätt.
    Magnus U
    • 154.0 m²
    • Anneberg/Älvsåker
  • 2020-10-29
    VI har sålt en villa. profissionellt bemötande av Joachim, vi fick stort förtoende av honom som säljare. All planering gick galant, den tekniska biten helt utan problem. Saker skedde på det sätt han lovade.
    Över lag väldigt bra!
    Fredrik W
    • 220.0 m²
    • Kungsbacka Centralt
  • 2020-10-26
    Det viktigaste var Joachims branschkunskap, han kan verkligen allt om hus. Det näst viktigaste var hans sätt att skapa förtroende, något som var skönt för oss som säljare men som också är bra för spekulanterna. Det tredje avgörande var Joachims effektivitet, kontakt är och tydliga sätt att leda oss igenom hela processen. Vi är supernöjda med affären, med samarbetet och kan alla dar i veckan rekommendera er som söker husmäklare att kontakta Joachim för ett samtal
    Louise W
    • 220.0 m²
    • Kungsbacka Centralt
  • 2020-10-13
    Vi är jättenöjda med Joakim. Har inget att anmärka på.
    K.b B
    • Kungsbacka
    köpte en tomt med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka
  • 2020-10-04
    Har jobbat med honom i flera bostads försäljningar och han är en av de två som jag har stort förtroende för. Kommer alltid att välja Joakim Sköld om jag kan.
    Peter B
    • 170.3 m²
    • Vallda - Lerkil
  • 2020-09-14
    Snabb återkoppling.
    Inger ett förtroende med sakliga svar på frågor.
    Lisbeth J
    • 188.0 m²
    • Onsala Fjordsidan
  • 2020-09-14
    Joachim sålde en villa för oss i Onsala. Första intrycket var mycket positivt och vi valde Joachim för vi uppfattade honom som påläst, krävande och ambitiös. Detta har senare visat sig stämma väl, i mitt tycke mot både köpare och säljare. Jag skulle gärna rekommendera Joachim till potentiella säljare.

Vi har haft en dialog kring Joachims rekommendation av förbesiktning och dolda fel försäkrin. Från mitt perspektiv är en förbesiktning väl värt men försäkringen gör så många förbehåll att den är tveksam ur ett värdeperspektiv, jag hade inte valt den igen.
    Håkan Erik Anders S
    • 188.0 m²
    • Onsala Fjordsidan
  • 2020-07-05
    👍trevlig bemötande.sålt en tomt
    sålde en tomt med hjälp av Joachim Sköld en del av HusmanHagberg Kungsbacka

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte