Janina Berggren

Janina Berggren

Janina Berggren är mäklare på HusmanHagberg Mölndal

Janina Berggren har varit registrerad mäklare sedan 2019-05. Janina Berggren har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 103 omdömen med ett betyg på 4.9. Janina Berggren har haft 39 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 103 Läs vad Janina Berggren

• köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    2021-07-29
    Trevlig, hjälpsam och kundservice ut i fingerspetsarna.

Kunde inte vara mer nöjd med att köpa ett objekt som Janina förmedlar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    2021-07-26
    Vi kände oss trygga med Janina från start, det har funnits en långsiktighet i vår kontakt och vi har kunnat rådfråga Janina när vi har behövt hjälp och vi har blivit bemötta på allra bästa sätt! Att hon dessutom lyckades få till en väldigt lyckad affär är ytterligare ett tecken på hennes skicklighet.
    2021-07-26
    Jätte trevlig och hjälpsam. Kunskap. Sätter kunden i fokus.

En mäklaren som är mycket mån om att alla parter ska vara nöjda. Känner sig trygg med att köpa ett objekt hon förmedlar.

Allt som allt, supernöjda!
    • Toltorpsdalen
    2021-07-10
    Sammanfattningsvis var Janina fruktansvärt trevlig, bemötning och hjälpsam. Enkel att prata med och svarar och gav bra information direkt. Jag var väldigt nöjd.

Jag kontaktade henne och bad få förhandsvisning, det löste hon direkt och hade bra kontakt med säljaren som kunde anpassa sig efter min tids förfrågan. Bilderna på annonsen var väldigt bra och visade lägenheten bra. Bilderna gjorde att jag blev väldigt köp intresserad redan innan visningen och mitt mål med visningen var bara för att se så att allt stämde och de inte var någon "konstig" miljö runt om (lukt, plats, osv). På visningen hade Janina koll på lägenheten och svarade på alla mina funderingar och jag bestämde mig snabbt för att lägga ett bud.

Mellan bud och kontraktsskrivning hade vi god kontakt och jag kände mig säker i mitt beslut. Allt gick väldigt fort och från visning till kontrakt skrivningen var de ca 24h.
    2021-06-30
    Vi har blivit grymt bemötta sedan start med försäljningen och anledningen till att vi valde Janina var för att vi kände att vi skulle bli nöjda oavsett utfall.

Vi hade inte jättemycket förväntningar men något som var viktigt för oss var att vi skulle vara delaktiga i alla steg i försäljningen även om vi var noggranna med att vi litar på Janina och att hon skulle styra skutan, - vilket hon mer än gjorde!

Kvick med att sätta upp alla steg, följde upp på saker hela tiden så att man har koll på allt och gav förtroende och lugn i en tid då man kan vara både nervös och stressad inför kommande fotograferingar och visningar mm.

Janina är lyhörd, målmedveten och pålitlig.
    Hon är noggrann och eftertänksam. Vrider och vänder för att ge bästa resultatet och kundupplevelsen!

Vi är dundernöjda och slutpriset blev långt över än vad vi trodde, imponerande minst sagt att hon slog rekord i hela Åby med vår omsorgsfullt renoverade 2a, och att köparna kändes heeelt rätt!

Tack!
    2021-06-30
    Janina Berggren tillsammans med Mikaela Blomgren på HusmanHagberg var allt vi önskade oss vid en försäljning av bostadsrätt. Vi ville ha homestyling, flyttstädning och bli av med massa möbler. Allt ordnades via dem, snabbt och effektivt. Vi jämförde tre olika mäklarföretag, Janina och Mikaela var bäst och trevligast så vi valde dem! Kan nämna att de inte var dyrast heller! Vi är jättenöjda och rekommenderar dem starkt!
    • Centrala Mölndal
    2021-06-12
    Köpte en 2 rok av Janina och är väldigt nöjd med processen!

Trevligt och professionellt bemötande.
    Kommunikationen var snabb och tydlig, något som jag uppskattar väldigt mycket då detta var mitt första bostadsköp.
  • köpte sitt hus med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    • Kållered
    2021-06-11
    Trevligt bemötande, tillgänglig och snabb affär
    2021-06-07
    Extremely professional and friendly, always answering questions with patience, as well as great English for non-Swedish speaker. I cannot recommend Janina more!
    • Bosgården
    2021-06-07
    I samband med försäljningen av min bostadsrätt, kontaktade jag Janina Berggren på HusmanHagberg. Janina är en fantastisk person med mycket energi och engagemang. Professionell, korrekt och väldigt tillmötesgående. Janina uppfyller alla förväntningar man kan ha på sin mäklare, med råge. Jag rekommenderar varmt Janina till alla som är i behov av en kunnig och engagerad mäklare.