Janina Berggren
Registrerad mäklare sedan 2019-05-06
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 34 Läs vad Janina Berggren

• Michelle S köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2020-08-03

Janina sålde en bostadsrätt på 41kvm till mig och min Sambo.
    Vi hade inga speciella förväntningar på Janina men hon överraskade oss verkligen när hon ringde några månader efter vår senaste kontakt och erbjöd oss precis den lägenhet vi så länge letat efter!
    Det vi uppskattar mycket med Janina är att hon har stenkoll på området hon säljer i och läser på, inte bara om objektet utan också om föreningen lägenheten säljs i. Det gör att vi som köpare verkligen kände oss trygga inför tillträdet och haft möjlighet att få svar på alla frågor vi hade.
    Janina är responsiv, ansvarstagande och agil i sitt arbete. Hon vet vad som är viktigt att prioritera och hjälpte oss stänga denna affären på rekordtid!
    Vi ser fram emot mer affärer med Janina och HusmanHagberg! Läs mer
  • Karin E köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2020-06-22

Lindome
    Vi köpte ett radhus av Janina och blev direkt väldigt bra bemötta. Haft en härlig och tydlig kontakt och kommunikation både innan, under och efter köpet. Janina fick oss att känna oss lugna och sedda. Nästa gång vi säljer (om vi gör det?) kommer vi absolut att ringa till Janina!! Läs mer
    2020-06-23 Janina Berggren svarar Karin E
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord Karin! Det du beskriver är precis det jag alltid strävar efter, då därför blev jag lite extra varm i hjärtat av så trevlig läsning :) Önskar er en fantastisk sommar!
    Janina Berggren gillar detta
  • Mattias L köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2020-06-17

Lindome
    Jag har mest varit bihang i vårt köp av vårt nya radhus. Jag har därför inte haft så mycket kontakt. Men 4/5 hade säkert blivit 5/5 om det var jag som höll mäklarkontakten. Läs mer
    2020-06-17 Janina Berggren svarar Mattias L
    Tack Mattias! Då hoppas jag på ett utlåtande från den med "rätt behörighet" också ;)
  • Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2020-06-17

Innerstaden
    Janina hjälpte oss att sälja vår 3:a. Hon var super trevlig och lägenheten såldes med ett pris över förväntan. Läs mer
    2020-06-17 Janina Berggren svarar Fredrik S
    Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hem :)
    Janina Berggren gillar detta
  • Viviana R köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2020-06-15

Bifrost
    Tillmötesgående när jag köpte min bostadsrätt. Fick till en snabb affär som både jag och säljarna var nöjda med. Tydlig på att förklara allt det finstilta och enkel till sättet, inte "för mycket" som många andra mäklare. Läs mer
    2020-06-15 Janina Berggren svarar Viviana R
    Tack för omdömet Viviana! Tveka inte att höra av dig om det är något jag kan hjälpa till med. Hoppas att ni kommer trivas!
    Janina Berggren gillar detta
  • Wakana S sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2020-06-14

Jätte hjälpsam:)
    rekommenderas starkt Läs mer
    2020-06-14 Janina Berggren svarar Wakana S
    Tack för att ni gav mig förtroendet att förmedla er fina lägenhet Wakana! どうもありがとうございます。
    Janina Berggren gillar detta
  • Tommy P köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2020-06-12

Innerstaden
    Bästa mäklaren jag haft hitills! Kunnig och beläst på objektet och tillmötesgående. Läs mer
    2020-06-12 Janina Berggren svarar Tommy P
    Tack Tommy! Min helg kunde inte börjat bättre ;) Hoppas att du kommer trivas!
  • Per S sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2020-06-12

Sålt bostadsrätt. Tog mindre än 1 månad från första kontakten. Läs mer
    2020-06-12 Janina Berggren svarar Per S
    Tack för ditt omdöme Per! Det gör mig jätteglad att vi kunde lösa en snabb och smidig affär för er :)
    Janina Berggren gillar detta
  • Inas A köpte sitt hus med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2020-05-28

Kållered
    Vi har köpt ett radhus av Janina. Vi blev bemötta så otroligt bra. God kontakt och kommunikation. Super! Läs mer
    2020-05-28 Janina Berggren svarar Inas A
    Tack så mycket för ditt omdöme Inas! Är så glad att jag kunde bidra till att ni hittade ert drömhem! :)
    Janina Berggren gillar detta
  • Oscar T sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2020-05-01

2:a
    Bifrost
    Janina hjälpte oss sälja våran 2rums lägenhet i Mölndal.
    Hon gav oss mycket tid och var alltid tillgänglig för frågor. Hon hade flera visningar och det kändes att hon ville att försäljningen skulle gå så bra som möjligt.
    Hon bemötte oss professionellt, förklara hur processen gick till och vad nästa steg var.
    Trots att vi sålde i turbulenta tider så kändes det tryggt hela vägen och Janina hjälpte oss få ett bra slutpris på lägenheten.
    Bästa mäklaren man kan önska sig! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-05-04 Janina Berggren svarar Oscar T
    Tusen tack Oscar! Bästa kunderna man kan önska sig! :)

Senaste försäljningarna

Holmåkravägen