Läs vad 63 Läs vad Janina Berggren

• 2021-01-04
    För oss vad det viktigt med en mäklare som känns genuin både utifrån säljar- och köparperspektivet och med en mäklare som man kan relatera till. Så när Janina dök upp hemma hos oss var valet enkelt.
    Trots försäljning mitt under pandemin och en trög start har Janina håll vårt mod uppe. En tät och enkel kontakt med endast positiva vibbar. Slutligen gick försäljningen i hamn och betydligt högre än vad vi hade hoppats på!
    Linn R
    • 70.0 m²
    • Brännås
  • 2021-01-03
    Jag köpte en lägenhet via HusmanHagberg och fick bra hjälp och stöd på vägen via Janina. Jag rekommenderar absolut att ta hjälp av Janina vid en försäljning.
    Hanna L
    • 70.0 m²
    • Brännås
  • 2020-12-30
    Jag köpte min lägenhet via Janina. Jag är väldigt nöjd med Janina och kommer kontakta henne igen när det blir dags att köpa/sälja bostad! Janina är duktig, närvarande och otroligt trevlig!
    Flaureta R
    • 63.0 m²
  • 2020-12-26
    Vi anlitade Janina när vi skulle sälja vår lägenhet. Känns som bästa valet! Proffsig, engagerad, bra koll på området, hon höll oss hela tiden uppdaterade under försäljningen. Målmedveten med ett grymt driv och alltid lätt att få tag i. Alltid glad. Vi kan varmt rekommendera Janina. Vi är väldigt nöjda. MVH Marie o Micke.
    Marie D
    • 63.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tack snälla Marie och Mikael! Vi kommer sakna er här i Mölndal :)

• 2020-12-10
    Janina hjälpte oss sälja vår lägenhet under ”kommande”. Fantastiskt bemötande från start och ett stort engagemang och intresse hela vägen. Vi är jättenöjda med valet av mäklare!
    Felicia E
    • 80.0 m²
    • Toltorpsdalen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tack så mycket för ditt omdöme! Jag är så glad att ni är nöjda! Det värmer ett litet mäklarhjärta :)

• 2020-12-08
    Janina hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet på axgatan en fantastisk mäklare med hjärtat på rätt plats stort engagemang och lätt att ta kontakt med hon är bara bäst på alla sätt ❤️😍🥰vi är supernöjda !Bianca
    Bianca B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tusen tack Bianca! Tror det kommer bli toppen i den nya bostaden! :)

• 2020-12-08
    Janina helped us to purchase our first ap.
    Janina did everything in her power for us to purchase the ap and everything went smooth.
    She is an valuable asset to your company and she deserves a raise.
    Razvan P
    Razvan P
  • 2020-12-08
    The best mäklare in Mölndal! She helped us to make a good deal with an apartment. She guided us through the process in very understandable way. Thank you one more time!
    Gabriela P
    Gabriela P
  • 2020-12-02
    Jättenöjd med allt som Janina gjorde i arbetet kring försäljningen av min bostadsrätt. Anträffbar och tillgänglig när det behövdes och uppdaterade löpande under försäljningsprocessen.
    Lukas S
    • 1:a
    • 43.5 m²
  • 2020-11-26
    Jag har köpt en bostadsrätt i Mölndal. Jag upplevde Janina som proffsig men personlig och varm. Koll på läget, kunnig och kunde besvara alla frågor jag hade. Senare i processen var hon stöttande och tillgänglig. Jag har varit på ca ett 40-tal visningar under året och Janina va absolut en mäklare som fick mig att känna mig trygg och säker inför mitt första lägenhetsköp. Definitivt 5 av 5!
    Sophi B
    • 53.0 m²
    • Bosgården
    köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte