Janina Berggren
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 23 Läs vad Janina Berggren

• Margareta Sofia H köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2020-04-02

Toltorpsdalen
    Köpt lägenhet.

Lugn och metodisk.
    Ordning och reda.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • Ingrid E sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2020-03-11

Toltorpsdalen
    Affären gick precis som vi ville! Janina var lyhörd och kommunicerade bra med oss. Eftersom vi är snabba när vi har bestämt oss hängde Janina med i svängarna. Hon är en positiv och glad person! Läs mer
    Janina Berggren gillar detta
  • Christer H sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2020-02-12

Åby
    Fick hjälp med att sälja en etta.
    Janina var otroligt hjälpsam under hela processen och alltid varit tillgänglig.

Jag kan varmt rekommendera Janina. Läs mer
    2020-02-12 Janina Berggren svarar Christer H
    Tack så mycket Christer! Det var ett rent nöje att hjälpa dig med din försäljning. Jag hoppas att vi får tillfälle att jobba ihop igen i framtiden! Men tills dess ska du njuta av ditt nya hem, hoppas att du kommer trivas!
    Janina Berggren gillar detta
  • Ted J köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2020-02-06

Åby
    Jag köpte en bostadsrätt och Janina var trevlig och bemötande. Hon har vart snabb på att svara med bra information, jag har inget att klaga på. Det va en trevlig process utan stress och oklarheter. Läs mer
    2020-02-06 Janina Berggren svarar Ted J
    Tack så mycket Ted! Processen blir ofta okomplicerad när man har att göra med trevliga och anpassningsbara kunder ;) Välkommen till Mölndal!
    Janina Berggren gillar detta
  • Robert L sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2020-01-15

Åby
    Sålt mindre lägenhet för förmodat toppresultat.
    Mycket bra och proffsigt bemötande men ändå
    på ett personligt och trevligt sätt. Läs mer
    2020-01-15 Janina Berggren svarar Robert L
    Tack så mycket för ditt omdöme Robert! Det gläder mig att ni är så nöjda med mig och resultatet.
    Hoppas verkligen att ni kommer trivas i ert nya hem!
    Janina Berggren gillar detta
  • Yvonne L sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2020-01-14

Åby
    Vi har sålt en mindre lägenhet. Janina är inlyssnande med god samarbetsförmåga och hon gjorde ett fantastiskt jobb. Kan rekommendera henne varmt. Läs mer
    2020-01-15 Janina Berggren svarar Yvonne L
    Tack så mycket för dina fina ord och för att ni gav mig förtroendet att förmedla er charmiga lilla pärla! Den förtjänade verkligen bäst slutpris bland ettorna i Åby under 2019!
  • Gustav L
    Gustav L köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2019-12-29

Bifrost
    Trevligt och professionellt bemötande, svar på alla tänkbara frågor. Gav ett intryck om att bry sig om att man inte missar någonting för att affären ska gå så smidigt som möjligt.
    I sin helhet som en mäklare ska vara! Läs mer
    2020-01-09 Janina Berggren svarar Gustav L
    Tack så mycket Gustav! Blir lite extra glad av att du märker att jag är mån om mina uppdrag. Hoppas att du kommer trivas här!
  • Anders D sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2019-12-28

Bifrost
    Sålt en lägenhet.
    Glad och trevlig mäklare.
    Levde upp till alla förväntningar och mer där till.
    Väldigt arbetsam och driven mäklare.
    Klart nöjd med affären. Läs mer
    2019-12-31 Janina Berggren svarar Anders D
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Anders! Det gläder mig att du blev nöjd med din försäljning.
  • Nils-Evert F
    Nils-Evert F sålde sitt hus med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2019-12-11

Brännås
    Janina Berggren har varit positiv och förklarat hur det fungerar när man säljer en fastighet, vi har hela tiden blivit uppdaterade under hela förloppet så vi gamla kan förstå.
    objektet som det gäller är en villa i Brännås i Mölndal.
    adress Västra Ånäsgatan 3.
    Det bemötande som Janina har visat kan inte bli bättre om fem är det bästa så lägger vi till ett + Läs mer
    Janina Berggren gillar detta
  • Rebecca Victoria B köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

2019-11-21

Jungfruplatsen
    Jag har köpt en lägenhet.
    Det har varit min första gång att köpa en fastighet. Janina var mycket hjälpsam sedan vi besökte lägenheten första gången. Särskilt för att vi inte är från Sverige hade vi många frågor och Janina hjälpte oss med dem alla. Jag kan definitivt rekommendera henne. Läs mer

Senaste försäljningarna

Toltorpsgatan