HusmanHagberg Mölndal

HusmanHagberg Mölndal

Välkommen till Mölndal och oss på HusmanHagberg!

Vi på HusmanHagbergs mäklarkontor hittar rätt både i Mölndal och på bostadsmarknaden. Vi har stor passion för mäklaryrket och vill gärna hjälpa dig hitta rätt, vare sig du ska köpa eller sälja.

HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarföretag och har tusentals nöjda kunder. Vi är inte bundna till speciella företag när det gäller försäkringar och inte heller till banker. Därför anpassar vi oss efter dina önskemål. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 230 kunder tycker om HusmanHagberg Mölndal 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    • Gastorp
    2021-07-26
    Vi kände oss trygga med Janina från start, det har funnits en långsiktighet i vår kontakt och vi har kunnat rådfråga Janina när vi har behövt hjälp och vi har blivit bemötta på allra bästa sätt! Att hon dessutom lyckades få till en väldigt lyckad affär är ytterligare ett tecken på hennes skicklighet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    • Gastorp
    2021-07-26
    Jätte trevlig och hjälpsam. Kunskap. Sätter kunden i fokus.

En mäklaren som är mycket mån om att alla parter ska vara nöjda. Känner sig trygg med att köpa ett objekt hon förmedlar.

Allt som allt, supernöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikaela Blomgren en del av HusmanHagberg Mölndal
    2021-07-22
    Bra bemötande, levde upp till förväntningarna. Profesionell, trevlig och kunning. Toppen
  • sålde sitt hus med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2021-07-20
    Christoffer sålde vårt radhus. Vi har fått ett trevligt och proffsigt bemötande. Christoffer kom med goda råd och genomförde säljprocessen väldigt strukturerat, noga och snabbt. Kände oss trygga med Christoffer och vi kan varmt rekommendera honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikaela Blomgren en del av HusmanHagberg Mölndal
    2021-07-20
    Mycket trevlig och kunnig.
    Bra kännedom om marknaden.
    Väldigt god återkoppling under processen, vilket vi tyckte var mycket positivt.
    Snabba svar när vi undrade något.
    2021-07-10
    Sammanfattningsvis var Janina fruktansvärt trevlig, bemötning och hjälpsam. Enkel att prata med och svarar och gav bra information direkt. Jag var väldigt nöjd.

Jag kontaktade henne och bad få förhandsvisning, det löste hon direkt och hade bra kontakt med säljaren som kunde anpassa sig efter min tids förfrågan. Bilderna på annonsen var väldigt bra och visade lägenheten bra. Bilderna gjorde att jag blev väldigt köp intresserad redan innan visningen och mitt mål med visningen var bara för att se så att allt stämde och de inte var någon "konstig" miljö runt om (lukt, plats, osv). På visningen hade Janina koll på lägenheten och svarade på alla mina funderingar och jag bestämde mig snabbt för att lägga ett bud.

Mellan bud och kontraktsskrivning hade vi god kontakt och jag kände mig säker i mitt beslut. Allt gick väldigt fort och från visning till kontrakt skrivningen var de ca 24h.
    2021-06-30
    Vi har blivit grymt bemötta sedan start med försäljningen och anledningen till att vi valde Janina var för att vi kände att vi skulle bli nöjda oavsett utfall.

Vi hade inte jättemycket förväntningar men något som var viktigt för oss var att vi skulle vara delaktiga i alla steg i försäljningen även om vi var noggranna med att vi litar på Janina och att hon skulle styra skutan, - vilket hon mer än gjorde!

Kvick med att sätta upp alla steg, följde upp på saker hela tiden så att man har koll på allt och gav förtroende och lugn i en tid då man kan vara både nervös och stressad inför kommande fotograferingar och visningar mm.

Janina är lyhörd, målmedveten och pålitlig.
    Hon är noggrann och eftertänksam. Vrider och vänder för att ge bästa resultatet och kundupplevelsen!

Vi är dundernöjda och slutpriset blev långt över än vad vi trodde, imponerande minst sagt att hon slog rekord i hela Åby med vår omsorgsfullt renoverade 2a, och att köparna kändes heeelt rätt!

Tack!
  • köpte sitt hus med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2021-06-30
    Jag och min sambo köpte vårt första hus genom Christoffer. Christoffer var supertrevlig från första stund, tog sig tid att hälsa ordentligt och se till att vi hade all info kring huset. Fick mycket god hjälp genom hela köpeprocessen, vilket gjorde att vi kände oss trygga med affären.
    2021-06-30
    Levde upp till våra förväntningar, rekommenderas
    2021-06-30
    Janina Berggren tillsammans med Mikaela Blomgren på HusmanHagberg var allt vi önskade oss vid en försäljning av bostadsrätt. Vi ville ha homestyling, flyttstädning och bli av med massa möbler. Allt ordnades via dem, snabbt och effektivt. Vi jämförde tre olika mäklarföretag, Janina och Mikaela var bäst och trevligast så vi valde dem! Kan nämna att de inte var dyrast heller! Vi är jättenöjda och rekommenderar dem starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2021-06-26
    Alltid blivit positivt bemött och svarat upp till de förväntningar jag hade.
    Han låg ett steg före om det var någon fundering jag hade.
    2021-06-25
    Proffesionellt och mycket trevligt bemötande!
    Han levde mer än väl upp till våra förväntningar.
    Rekommenderas starkt
    2021-06-24
    Christoffer tog sig tid att svara på frågor och det kändes inte som att han skyndade på visningen. Har bara positivt att säga om honom.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    • Centrala Mölndal
    2021-06-16
    Vi är mycket nöjda med bemötandet och den hjälp vi fick och allt funkade precis så som man kan förvänta sig.
    Vi fick en bra kontakt från första början och vi är nöjda med den servicen och informationen vi har fått
    • Centrala Mölndal
    2021-06-12
    Köpte en 2 rok av Janina och är väldigt nöjd med processen!

Trevligt och professionellt bemötande.
    Kommunikationen var snabb och tydlig, något som jag uppskattar väldigt mycket då detta var mitt första bostadsköp.
  • köpte sitt hus med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    • Kållered
    2021-06-11
    Trevligt bemötande, tillgänglig och snabb affär
    2021-06-07
    Extremely professional and friendly, always answering questions with patience, as well as great English for non-Swedish speaker. I cannot recommend Janina more!
    • Bosgården
    2021-06-07
    I samband med försäljningen av min bostadsrätt, kontaktade jag Janina Berggren på HusmanHagberg. Janina är en fantastisk person med mycket energi och engagemang. Professionell, korrekt och väldigt tillmötesgående. Janina uppfyller alla förväntningar man kan ha på sin mäklare, med råge. Jag rekommenderar varmt Janina till alla som är i behov av en kunnig och engagerad mäklare.
    2021-06-07
    Jättebra bemötande och tydlig i sin kommunikation.
    2021-06-07
    Har köpt min första bostadsrätt. Christoffer gav ett trevligt och tryggt intryck under hela köpet, rekommenderar!
    2021-06-06
    Vi har sålt en lägenhet i Mölndal och Christoffer har mest haft kontakt med vår dotter som är delägare. Vi har hela tiden fått adekvat information från mäklaren och han har funnits tillgänglig för frågor.
    Sammanfattningsvis har vi ett mycket gott intryck av Christoffer
    • Bosgården
    2021-06-06
    Av alla mäklare jag träffat i jakt på en lägenhet önskar jag att jag träffat Janina tidigare. Otroligt duktig, ödmjuk, rolig och omhändertagande. Allt har fungerat över förväntan från första början. Kommer varmt rekommendera Janina till allt och alla.
    Tack så mycket för dina varma ord Martin! Bättre omdöme kan man inte önska sig :) Jag tror att du kommer stormtrivas i din nya pärla! Janina Berggren
    Bäst när det gäller!
    Ibland så krånglar det till sig, men trots en lite strulig husförsäljning var Christoffer professionell, lyhörd och vänlig hela vägen mot alla berörda parter. Jag kände mig trygg och nöjd. Jag kan varmt rekommendera Christoffer!
    2021-06-03
    Jag sålde min första bostadsrätt med hjälp av Christoffer och vill starkt rekommendera honom som mäklare. Genom hela processen var han närvarande, hjälpsam och pedagogisk och var hela tiden noggrann att saker skedde på ett sätt som kändes tryggt för mig som säljare. Eftersom jag inte sålt en bostad innan kändes det väldigt tryggt att Christoffer alltid tog sig tid att uppdatera mig om vad som hände i processen och presentera olika alternativ för hur jag kunde gå vidare med försäljningen. Då jag samtidigt höll på att köpa bostadsrätt på annan ort ingick även rådgivning med Christoffer som köpmäklare i mitt avtal, vilket var guld värt och en trygghet även i köpeprocessen.

Sammanfattningsvis är Christoffer en otroligt trevlig, noggrann och skicklig mäklare! 10/10!
    • Kållered
    2021-06-03
    Sålt en Villa i Kållered. Vi hade först en mäklaretjej som vi tänkte skulle ta uppdraget men efter ett tag fick vi reda på att hon skulle sluta, detta var på en annan mäklarfirma, hon gav över kontakten till sin kollega, då hade vi fått kontakt med Janina som vi föll för direkt. vi gick då över till HusmanHagberg och Janina fick ta över försäljningen av vårt hus, Janina har varit riktigt bra rak och tydlig ambitiös och varit snabb på frågor vi haft. De förväntningar vi hade uppfyllde Janina helt och fullt
    2021-06-01
    Köpt en 2a av Christoffer.
    Blev alltid trevligt bemött och han var alltid noga med att alltid vara behjälplig.
    Professionell, strukturerad samt förstående!
    2021-05-27
    We found Christoffer as a friendly person and easy to approach. Christoffer tried his best to help us finding a house. I highly recommend Christoffer for anyone selling or buying their house...!
    2021-05-26
    Vi har köpt ett radhus genom christoffer. Vi är super nöjda över bemötandet vi fick utav Christoffer. Han skötte allt väldigt smidigt, han var kunnig, trevlig och hjälpsam.
  • köpte sitt hus med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    • Brännås
    Köpt Hus!
    Jag blev bemött på ett väldigt proffsigt men framförallt tydligt sett!

Tack för hjälpen!
    Tusen tack för ditt fina omdöme Haris! Kul att ni har hittat hem :) Det ska bli spännande att se hur ni väljer att sätta er prägel på huset! Janina Berggren
    Sålt ett radhus i Lindome

Christoffer var otroligt hjälpsam, kunnig, tillmötesgående

Vi önskade en personlig kontakt som kunde lita på, som kunde informera med tydlighet och som var kunnig inom bostadsaffärer. Christoffer var rätt person för våra önskemål.
    2021-05-24
    Professionellt bemötande och bra tydlighet, vilket uppskattas av en förstagångsköpare.
    2021-05-24
    Jag upplevde Mikaela som kunnig, lugn, saklig och trevlig utan att vara påstridig. Jag fick ett proffsigt bemötande samt bra och regelbunden återkoppling. Kan varmt rekommendera henne till vänner och bekanta.
  • skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2021-05-12
    Super nöjd! Framåtriktad kille som sätter ribban högt och jobbar hårt för det. Svarar snabbt och tillgänglig jämt!
    Han kan verkligen prata för sig och vill ens bästa i säljandet/köpandet. Rekommenderar starkt! ⭐️
    • Rävekärr
    2021-05-10
    Från första kontakten till kontraktskrivningen utmärker sig Janina genom sitt engagemang, kompetens och en trevlig personlighet. Jag var helt trygg när jag sålde mitt radhus, hon tog hand om och förklarade allt på ett bra sätt. Vi är mycket nöjda med hennes prestation och lämnar därför dom varmaste rekommendationer från oss.
    • Rävekärr
    2021-05-10
    Vi har köpt och sålt via Janina och hela resan har varit toppen. Hon är kompetent, flexibel, tillgänglig och mycket lätt att jobba med. Janina har verkligen förstått vår familjs behov och vi har bara positiva upplevelser. Vi kan varmt rekommendera andra att anlita henne.
    Tack snälla Barbara för att du tog dig tiden att berätta om din upplevelse med mig som mäklare! Finare omdöme får man leta efter :) Det bästa med mitt jobb är att hjälpa folk uppfylla sina bostadsdrömmar och att jag fick vara med er hela vägen var riktigt roligt! Janina Berggren
    • Hills
    2021-05-10
    Köpte Splintvedsgatan 2, mycket trevligt bemötande från första stund. Snabb återkoppling och hjälpsam under hela processen! Han ska nu sälja vårt boende! 5+.
    • Hills
    2021-05-07
    stort intresse utav att vilja hjälpa en och alltid tillgänglig på mobilen. driven och tillitsfull. rekommenderar Christoffer tangen på husmanhagberg till alla som vill sälja hus, lägenheter.
  • Solveig R
    köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    2021-05-07
    Väl förberedd och kunnig! Klarade av ändringarna bra som dök av vissa skäl.
    2021-05-06
    Janina hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt, en trea i Mölndal. Vi är mycket nöjda med bemötandet och kompetensen som Janina besitter. Vi uppskattade att hon är jordnära och servieinriktad, att hon lade ned mycket tid och fanns där under hela processen. Skulle absolut rekommendere henne.
    2021-05-06
    Jag har sålt en lägenhet och de gick superbra!
    Mycket nöjd med processen och hur mäklare hanterade situationen när jag ej kunde vara närvarande på samma ort under tiden.
    Mycket bra jobbat!
    Tusen tack för dina fina ord och att du tog dig tiden att skriva ett omdöme! Så roligt när man kan leverera precis det som efterfrågas :) Janina Berggren
    2021-05-04
    Janina was really helpful and had answers to all our questions. It gave us confidence to bid and win the bid for the apartment. Also, she helped translate all Swedish info to English.
    2021-05-03
    Janina listened to our requirement carefully and tried to help us with the suitable apartment. Luckily we found it with her help in one week, amazing! I was deeply impresssed by her professionalism and enthusiasm.
    2021-05-03
    Har sålt min bostad med Janina som mäklare. Redan vid första samtalet kände jag att Janina var kunnig och proffsig. Under hela säljprocessen fick jag snabba återkopplingar och kunde bolla min ideér med Janina.
    Kan varmt rekomenndera henne till vänner och bekanta.
    2021-04-27
    Köpte en 3 rok i Åby av Janina, väldigt bra bemötande och kändes som att att hon såg kunden samt lyssnade. Bra snabb kontakt mellan oss och köparen.

Fick en väldigt bra upplevelse av Janina som är en duktig, kunnig och varm mäklare.
    2021-04-27
    Jag och min sambo har köpt en trea i Mölndal (Ridspögatan) med Janina Berggren som mäklare. Vi såg objektet när budgivning redan hade börjat men Janina var fantastisk och fick till en extra budgivning för mig och min sambo. Detta är vi väldigt tacksamma över!

Janina har varit väldigt hjälpsam, seriös och tillförlitlig under hela processen och uppdaterat oss på allt vi har behövt veta i vårt första bostadsköp. Vi har också känt stor tillit till hennes arbete från början till slut.

Jag skulle verkligen rekommendera Janina Berggren som mäklare, både för säljare och köpare. Hon var allt man kunde önska sig genom hela processen.
    2021-04-27
    Janina has helped us make the process of buying a home a very easy going task, she has been quite articulate about the description and minute details of the house. She always has an answer and didn't let us leave with any doubts. The process of signing the contract was smooth and we all left the HusmanHagberg office feeling happy.
    2021-04-26
    Jag har både köpt och sålt min lägenhet med hjälp av Janina och varit lika nöjd bägge gångerna. Påläst, trevlig och har hanterat bägge affärerna på ett professionellt sätt.
    2021-04-26
    köpt lägenhet

Janina är en superduktig tjej och mycket ödmjuk

Janina levde upp till alla mina förväntningar

Mycket goda
    2021-04-08
    Snabb och enkel affär av lägenhet i Krokslätt, riktigt väl genomfört av Janina!
    2021-04-08
    Utmärkt mäklare!
    Alltid tillgänglig och flexibel. Kändes som hon hade oss i fokus och var väldigt inlyssnande. Nöjda med slutpriset.