Läs vad 163 kunder tycker om HusmanHagberg Mölndal 2

• 2021-01-09
    Jag har köpt en lägenhet i Mölndal och jag kan inget annat än att rekommendera Christoffer. Han ger ett mycket trevligt och förtroendeingivande intryck, och jag upplever att han varit mycket behjälpsam med att svara tydligt och pedagogiskt på alla mina frågor.
    Kajsa K
    • Jungfruplatsen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
  • 2021-01-08
    Jag har sålt en bostadsrätt i Mölndal med Christoffers hjälp. Han är väldigt trevlig och lätt att prata med och lätt att ha att göra med. Han känns kunnig och påläst och är duktig på att förklara alla delarna i en bostadsaffär. Det känns som att han genuint tycker att detta är roligt och att han verkligen vill hjälpa till så att det blir en bra affär för alla parter. Han har verkligen lagt ner mycket jobb för att det ska kännas bra och det har det gjort hela vägen. Han är mycket kommunikativ och öppen vilket gör att jag har känt mig trygg genom hela affären. Jag är mycket nöjd!
    Karin L
    • Jungfruplatsen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
  • 2021-01-04
    För oss vad det viktigt med en mäklare som känns genuin både utifrån säljar- och köparperspektivet och med en mäklare som man kan relatera till. Så när Janina dök upp hemma hos oss var valet enkelt.
    Trots försäljning mitt under pandemin och en trög start har Janina håll vårt mod uppe. En tät och enkel kontakt med endast positiva vibbar. Slutligen gick försäljningen i hamn och betydligt högre än vad vi hade hoppats på!
    Linn R
    • 70.0 m²
    • Brännås
  • 2021-01-03
    Jag köpte en lägenhet via HusmanHagberg och fick bra hjälp och stöd på vägen via Janina. Jag rekommenderar absolut att ta hjälp av Janina vid en försäljning.
    Hanna L
    • 70.0 m²
    • Brännås
  • 2020-12-31
    Sålde Radhus i Lindome.
    Christoffer har bemött oss på ett mycket fint sätt. Han har varit noga och mycket tillgänglig när vi har haft frågor och när något varit oklart.
    Husförsäljningen gick snabbt och jag upplevde att hela processen var väldigt proffsig. Kände mig trygg med Christoffer och det arbete han utförde.

Jag kan varmt rekommendera Christoffer.
    Paul Peter Holger K
    • 122.0 m²
  • 2020-12-31
    Vi har sålt vårt radhus i Lindome. Fick en rekommendation att anlita Christoffer Tangen och vill gärna sända den rekommendationen vidare till andra som ska sälja.
    Han gjorde en omfattande research redan inför vår första träff och har varit nästan nitisk i sitt arbete med att undersöka och följa upp alla "lösa trådar" för att kunna vara förberedd och svara på frågor kring vårt hus. Det gjorde att allt flöt på mycket väl under hela processen. Stringens vad gäller information kring lagar och regler, så att vi haft ett gott underlag för att kunna ta olika beslut. Flexibilitet för att komma upp med lösningar för att tillgodose behov hos både oss och köparna, vilket ledde till en snabb och smidig affär där alla blev nöjda.
    Christoffer Tangen har varit synnerligen tillgänglig och behjälplig hela vägen och vi har känt att affären har varit högt prioriterad.
    Vi är så nöjda man kan bli med vår husaffär och med vår mäklare.
    Monika K
    • 122.0 m²
  • 2020-12-30
    Jag köpte min lägenhet via Janina. Jag är väldigt nöjd med Janina och kommer kontakta henne igen när det blir dags att köpa/sälja bostad! Janina är duktig, närvarande och otroligt trevlig!
    Flaureta R
  • 2020-12-26
    Vi anlitade Janina när vi skulle sälja vår lägenhet. Känns som bästa valet! Proffsig, engagerad, bra koll på området, hon höll oss hela tiden uppdaterade under försäljningen. Målmedveten med ett grymt driv och alltid lätt att få tag i. Alltid glad. Vi kan varmt rekommendera Janina. Vi är väldigt nöjda. MVH Marie o Micke.
    Marie D
    sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tack snälla Marie och Mikael! Vi kommer sakna er här i Mölndal :)

• 2020-12-10
    Janina hjälpte oss sälja vår lägenhet under ”kommande”. Fantastiskt bemötande från start och ett stort engagemang och intresse hela vägen. Vi är jättenöjda med valet av mäklare!
    Felicia E
    • 80.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tack så mycket för ditt omdöme! Jag är så glad att ni är nöjda! Det värmer ett litet mäklarhjärta :)

• 2020-12-08
    Janina hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet på axgatan en fantastisk mäklare med hjärtat på rätt plats stort engagemang och lätt att ta kontakt med hon är bara bäst på alla sätt ❤️😍🥰vi är supernöjda !Bianca
    Bianca B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tusen tack Bianca! Tror det kommer bli toppen i den nya bostaden! :)

• 2020-12-08
    Janina helped us to purchase our first ap.
    Janina did everything in her power for us to purchase the ap and everything went smooth.
    She is an valuable asset to your company and she deserves a raise.
    Razvan P
    Razvan P
  • 2020-12-08
    The best mäklare in Mölndal! She helped us to make a good deal with an apartment. She guided us through the process in very understandable way. Thank you one more time!
    Gabriela P
    Gabriela P
  • 2020-12-02
    Jättenöjd med allt som Janina gjorde i arbetet kring försäljningen av min bostadsrätt. Anträffbar och tillgänglig när det behövdes och uppdaterade löpande under försäljningsprocessen.
    Lukas S
    • 43.5 m²
  • 2020-11-26
    Jag har köpt en bostadsrätt i Mölndal. Jag upplevde Janina som proffsig men personlig och varm. Koll på läget, kunnig och kunde besvara alla frågor jag hade. Senare i processen var hon stöttande och tillgänglig. Jag har varit på ca ett 40-tal visningar under året och Janina va absolut en mäklare som fick mig att känna mig trygg och säker inför mitt första lägenhetsköp. Definitivt 5 av 5!
    Sophi B
    • 53.0 m²
  • 2020-11-25
    Jag har köpt min första bostadsrätt med hjälp av Janina. Från första kontakten har hon varit hjälpsam och mån om att hitta en bostadsrätt i enlighet med mina önskemål. Hon har tydligt förklarat alla processer och avtal på ett lättbegripligt sätt för en förstagångsköpare. Janina är väldigt tillgänglig och har alltid svarat när jag sökt henne, både via telefon och mejl. Janina svarar gärna på frågor och har varit behjälplig i kontakt med banken. Jag är otroligt nöjd och skulle varmt rekommendera henne.
    Johanna H
    • 43.5 m²
  • 2020-11-25
    I bought an apartment recently through Christoffer and it was quite an easy and pleasant experience. We had an early showing of the apartment, followed by early bidding, and just one day later we were signing the contracts at the HusmanHagberg office. Despite all documents being in Swedish - not my native language - we went through thoroughly to clarify in English, which was much appreciated. I think that all of the questions I came with were answered. I would be happy to recommend this realtor to anyone!
    Amanda J
    • 58.5 m²
  • 2020-10-30
    Highly appreciate Janina's effort to help us find an apartment we like. Highly recommend her.
    Pratik S
  • 2020-10-29
    We bought an apartment of 76 square meter in Mölndal.

It was our first time experience of buying a property in Sweden. Janina exactly understood our requirements and concerns. She has been an excellent agent who was honest right from the beginning. The experience was pleasant.

Yes, Janina lived up to our expectations in every sense. She brought up our concerns in the meeting with the seller and ensured everything was answered.

The experience overall was hassle-free and pleasant.
    Pranita M
    köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Thank you so much for your kind words Pranita! I'm happy you're pleased with your experience and hope you will love your new home :)

• 2020-10-28
    Janina hjälpte oss sälja vår bostadsrätt. Hon är mån om sina kunder. Trevlig, noggrann och engagerad!
    Edina H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tusen tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er genom försäljningen! Och tack för dina fina ord :)

• 2020-10-20
    Tycker att det blev få intressenter, motför vad grannarna haft. Vet inte om det beror på mäklarens marknadsföring eller på vår lägenhet dock.
    Angelica R
    • Kvarnbyn
    sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tack för ditt omdöme Angelica! Antalet spekulanter kan ofta variera väldigt mycket, likaså andelen som är seriöst intresserade och vill delta i budgivning. Jag hoppas att ni ändå är nöjda med utfallet och att ni nu kan ta er vidare mot nya äventyr.

• 2020-10-15
    Köpt en bostadsrätt . Bra mäklare, budgivningen drog ut lite för mycket på tiden. Annars bra
    Fredrik S
  • 2020-10-15
    Köpt bostad. Bra bemött och service minded!
    Veronica J
  • 2020-09-20
    Hon är jätte snäll och hjälpsam.
    Hong J
  • 2020-09-20
    Janina hjälpte mig att sälja min bostad i Krokslätt.
    Jag var nöjd med Janina eftersom hon var tillgänglig, svarade snabbt på frågor, uppdaterade mig kontinuerligt, hade ett vänligt och inte påstridigt förhållningssätt till mig som säljare. Jag upplevde det som att hon var tillgänglig även för spekulanter genom att visa bostaden flera gånger för förhandsintresserade.
    Jag kan varmt rekommendera Janina som mäklare!
    Agnes O
  • 2020-09-18
    Vi har sålt en trea på 90 kvm på våning 5 i Krokslätt. Vår mäklare Janina har gjort ett mycket bra jobb allt från en fantastisk prospektfolder till att vara engagerad, bra förberedd, kunnig och trevlig mot alla inblandade. Våra förväntningar har överträffats och vi är väldigt nöjda.
    Vi rekommenderar Janina till alla som skall sälja. Ger henne 5+ av 5 möjliga.
    Göran o Agni Jungblom
    Göran J
    Göran J
    sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tack så mycket för era fina ord! Det värmer oerhört mycket ☺️ Jag hoppas att ni lyckas hitta en bostad som är lika fin som er lägenhet i Krokslätt!

• 2020-09-18
    We bought a apartment with the help of Janina. we are very happy with her service and attitude.
    Zengwei G
  • 2020-09-16
    köpt i krokslätt

bra trevligt bemötande
    Jim N
  • 2020-08-31
    Mkt. proffsigt bemötande. Den bästa mäklaren jag stött på utav mina tidigare 7 olika anlitade mäklare.
    Kan absolut rekommendera henne.
    Sten B
    • 25.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme Sten! Det gläder mig att jag kunde lösa en så smidig affär åt dig.

• 2020-08-29
    Vi fick sålt vår 3:a på Toltorpsgatan med en vinst som inte vi hade i tankarna på från början men Janina trodde på det och fick rätt. Janina har med sin ödmjukhet och kunskap fått oss att känna oss trygga under hela resans gång.
    Fredrik B
    • 77.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tack så mycket för dina varma ord och förtroendet att hjälpa er genom affären! Hoppas att ni kommer trivas i nya lägenheten.

• 2020-08-27
    Visade stort engagemang i mitt köp
    Anne-marie H
  • 2020-08-26
    Trevlig och professionell.
    Sålt en bostadsrätt i Mölndal innerstad.
    Monika K
    • 54.5 m²
  • 2020-08-24
    She was excellent in helping us selling our apartment. She was careful, fast and always positive during the whole process. We are very glad that we had a broker like Janina.
    Melih G
    • 86.0 m²
  • 2020-08-24
    Broker was incredibly fast and understanding to our needs. We managed to sell our apartment in 3 weeks from the initial date of contacting her. Her communication with us was always very clear and she was always available when we needed something from her.
    Goksan I
    • 86.0 m²
  • 2020-08-11
    Sålde en lägenhet snabbt och smidigt tillsammans med Janina.
    Hade inga större förväntningar då detta var första lägenhet jag sålde. Mycket bra och professionellt bemötande.
    Rekommenderas varmt!
    Terry K
    • 41.0 m²
    • Åby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tusen tack för omdömet Terry! Vi ses på tillträdet :)

• 2020-08-11
    Väldig proffsig och trevlig. sålde min lägenhet med vinst på bara några dagar. kan starkt rekommendera Christoffer!
    Jonas B
    • 52.0 m²
    • Hills
  • 2020-08-03
    Janina sålde en bostadsrätt på 41kvm till mig och min Sambo.
    Vi hade inga speciella förväntningar på Janina men hon överraskade oss verkligen när hon ringde några månader efter vår senaste kontakt och erbjöd oss precis den lägenhet vi så länge letat efter!
    Det vi uppskattar mycket med Janina är att hon har stenkoll på området hon säljer i och läser på, inte bara om objektet utan också om föreningen lägenheten säljs i. Det gör att vi som köpare verkligen kände oss trygga inför tillträdet och haft möjlighet att få svar på alla frågor vi hade.
    Janina är responsiv, ansvarstagande och agil i sitt arbete. Hon vet vad som är viktigt att prioritera och hjälpte oss stänga denna affären på rekordtid!
    Vi ser fram emot mer affärer med Janina och HusmanHagberg!
    Michelle S
    • 41.0 m²
    • Åby
  • 2020-06-22
    Vi köpte ett radhus av Janina och blev direkt väldigt bra bemötta. Haft en härlig och tydlig kontakt och kommunikation både innan, under och efter köpet. Janina fick oss att känna oss lugna och sedda. Nästa gång vi säljer (om vi gör det?) kommer vi absolut att ringa till Janina!!
    Karin E
    • 105.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord Karin! Det du beskriver är precis det jag alltid strävar efter, då därför blev jag lite extra varm i hjärtat av så trevlig läsning :) Önskar er en fantastisk sommar!

• 2020-06-17
    Jag har mest varit bihang i vårt köp av vårt nya radhus. Jag har därför inte haft så mycket kontakt. Men 4/5 hade säkert blivit 5/5 om det var jag som höll mäklarkontakten.
    Mattias L
    • 105.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tack Mattias! Då hoppas jag på ett utlåtande från den med "rätt behörighet" också ;)

• 2020-06-17
    Christoffer har gjort att våran köpupplevelse har varit över förväntan. Han har varit tillgänglig och lyhörd under hela processen. Hans sätt att kommunicera skapar lugn och förtroende. Affären har gått snabbt och smidigt till. Kan bara rekommenderas på alla sätt och vis.

/Kenan
    Kenan R
    • 91.0 m²
  • 2020-06-17
    Janina hjälpte oss att sälja vår 3:a. Hon var super trevlig och lägenheten såldes med ett pris över förväntan.
    Fredrik S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hem :)

• 2020-06-15
    Tillmötesgående när jag köpte min bostadsrätt. Fick till en snabb affär som både jag och säljarna var nöjda med. Tydlig på att förklara allt det finstilta och enkel till sättet, inte "för mycket" som många andra mäklare.
    Viviana R
    • 96.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tack för omdömet Viviana! Tveka inte att höra av dig om det är något jag kan hjälpa till med. Hoppas att ni kommer trivas!

• 2020-06-14
    Jätte hjälpsam:)
    rekommenderas starkt
    Wakana S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tack för att ni gav mig förtroendet att förmedla er fina lägenhet Wakana! どうもありがとうございます。

• 2020-06-13
    Christoffer hjälpte oss att sälja vår lägenhet, och han var väldigt enkel att ha att göra med genom hela processen. Vi upplevde honom som professionell och duktig, och han var villig att gå the extra mile för att göra både oss och köparna nöjda. Vi skulle varmt rekommendera honom.
    Rebecka B
    • 58.5 m²
  • 2020-06-12
    Bästa mäklaren jag haft hitills! Kunnig och beläst på objektet och tillmötesgående.
    Tommy P
    köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tack Tommy! Min helg kunde inte börjat bättre ;) Hoppas att du kommer trivas!

• 2020-06-12
    Sålt bostadsrätt. Tog mindre än 1 månad från första kontakten.
    Per S
    • 96.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tack för ditt omdöme Per! Det gör mig jätteglad att vi kunde lösa en snabb och smidig affär för er :)

• 2020-05-28
    Vi har köpt ett radhus av Janina. Vi blev bemötta så otroligt bra. God kontakt och kommunikation. Super!
    Inas A
    • 98.0 m²
    • Kållered
    köpte sitt hus med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tack så mycket för ditt omdöme Inas! Är så glad att jag kunde bidra till att ni hittade ert drömhem! :)

• 2020-05-07
    Köpt kedjehus i Mölndal.
    Blev trevligt och professionellt bemött både vid visning och senare genom hela processen.
    Tycker att våra förväntningar har infriats.
    Fredrik L
    • 116.0 m²
    • Lindhaga
  • 2020-05-01
    Janina hjälpte oss sälja våran 2rums lägenhet i Mölndal.
    Hon gav oss mycket tid och var alltid tillgänglig för frågor. Hon hade flera visningar och det kändes att hon ville att försäljningen skulle gå så bra som möjligt.
    Hon bemötte oss professionellt, förklara hur processen gick till och vad nästa steg var.
    Trots att vi sålde i turbulenta tider så kändes det tryggt hela vägen och Janina hjälpte oss få ett bra slutpris på lägenheten.
    Bästa mäklaren man kan önska sig! Rekommenderas starkt!
    Oscar T
    • 66.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tusen tack Oscar! Bästa kunderna man kan önska sig! :)

• 2020-04-29
    Janina hjälpte oss sälja vår lägenhet mitt i corona-krisen. De rådande omständigheterna skapade en del oro hos oss om hur det skulle gå att sälja vår bostad då vi såg att många bostäder i området blev osålda eller fick låga bud. Janina var ett fantastiskt stöd i detta då hon alltid tog sig tid att lyssna på våra orosfunderingar och hålla oss uppdaterade om processen och hennes plan. Hon var lyhörd och såg till våra individuella behov. Dessutom lyckades hon sälja till ett riktigt pangpris trots oron på bostadsmarknaden. Hon fick oss att känna oss trygga och sedda, hon gav oss realistiska förväntningar, och det var tydligt att hon var engagerad och driftig. Jag tvivlar på att någon annan mäklare i Mölndal hade lyckats få oss att känna oss så trygga, eller lyckas få ett sådant bra pris för vår bostad. Om ni ska sälja, välj Janina, ni kommer inte bli besvikna!
    Daniella T
    • 66.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tusen tack för förtroendet och det fina omdömet! Jag hoppas att ni inte kommer sakna er fina lägenhet alltför mycket ;)

• 2020-04-02
    Köpt lägenhet.

Lugn och metodisk.
    Ordning och reda.
    Trevligt bemötande.
    Margareta Sofia H
    • 80.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte