HusmanHagberg Mölndal

Toltorpsgatan 125, 431 41 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Mölndal och oss på HusmanHagberg!

Vi på HusmanHagbergs mäklarkontor hittar rätt både i Mölndal och på bostadsmarknaden. Vi har stor passion för mäklaryrket och vill gärna hjälpa dig hitta rätt, vare sig du ska köpa eller sälja.

HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarföretag och har tusentals nöjda kunder. Vi är inte bundna till speciella företag när det gäller försäkringar och inte heller till banker. Därför anpassar vi oss efter dina önskemål. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 141 kunder tycker om HusmanHagberg Mölndal

• 2020-09-20

Hong J skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Hon är jätte snäll och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-09-20

Agnes O skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Janina hjälpte mig att sälja min bostad i Krokslätt.
    Jag var nöjd med Janina eftersom hon var tillgänglig, svarade snabbt på frågor, uppdaterade mig kontinuerligt, hade ett vänligt och inte påstridigt förhållningssätt till mig som säljare. Jag upplevde det som att hon var tillgänglig även för spekulanter genom att visa bostaden flera gånger för förhandsintresserade.
    Jag kan varmt rekommendera Janina som mäklare! Läs mer
  • Göran J

2020-09-18

Göran J skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Vi har sålt en trea på 90 kvm på våning 5 i Krokslätt. Vår mäklare Janina har gjort ett mycket bra jobb allt från en fantastisk prospektfolder till att vara engagerad, bra förberedd, kunnig och trevlig mot alla inblandade. Våra förväntningar har överträffats och vi är väldigt nöjda.
    Vi rekommenderar Janina till alla som skall sälja. Ger henne 5+ av 5 möjliga.
    Göran o Agni Jungblom Läs mer
    2020-09-18 Janina Berggren svarar Göran J
    Tack så mycket för era fina ord! Det värmer oerhört mycket ☺️
    Jag hoppas att ni lyckas hitta en bostad som är lika fin som er lägenhet i Krokslätt!
  • 2020-09-18

Zengwei G skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    We bought a apartment with the help of Janina. we are very happy with her service and attitude. Läs mer
  • 2020-09-16

Jim N skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    köpt i krokslätt

bra trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-08-31

Sten B skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Mkt. proffsigt bemötande. Den bästa mäklaren jag stött på utav mina tidigare 7 olika anlitade mäklare.
    Kan absolut rekommendera henne. Läs mer
    2020-09-01 Janina Berggren svarar Sten B
    Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme Sten! Det gläder mig att jag kunde lösa en så smidig affär åt dig.
  • 2020-08-29

Fredrik B skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Vi fick sålt vår 3:a på Toltorpsgatan med en vinst som inte vi hade i tankarna på från början men Janina trodde på det och fick rätt. Janina har med sin ödmjukhet och kunskap fått oss att känna oss trygga under hela resans gång. Läs mer
    2020-09-01 Janina Berggren svarar Fredrik B
    Tack så mycket för dina varma ord och förtroendet att hjälpa er genom affären! Hoppas att ni kommer trivas i nya lägenheten.
  • 2020-08-27

Anne-marie H skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Visade stort engagemang i mitt köp Läs mer
  • 2020-08-26

Monika K skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Trevlig och professionell.
    Sålt en bostadsrätt i Mölndal innerstad. Läs mer
  • 2020-08-24

Melih G skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    She was excellent in helping us selling our apartment. She was careful, fast and always positive during the whole process. We are very glad that we had a broker like Janina. Läs mer
  • 2020-08-24

Goksan I skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Broker was incredibly fast and understanding to our needs. We managed to sell our apartment in 3 weeks from the initial date of contacting her. Her communication with us was always very clear and she was always available when we needed something from her. Läs mer
  • 2020-08-11

Terry K skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Sålde en lägenhet snabbt och smidigt tillsammans med Janina.
    Hade inga större förväntningar då detta var första lägenhet jag sålde. Mycket bra och professionellt bemötande.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-08-11 Janina Berggren svarar Terry K
    Tusen tack för omdömet Terry! Vi ses på tillträdet :)
  • 2020-08-11

Jonas B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Väldig proffsig och trevlig. sålde min lägenhet med vinst på bara några dagar. kan starkt rekommendera Christoffer! Läs mer
  • 2020-08-03

Michelle S skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Janina sålde en bostadsrätt på 41kvm till mig och min Sambo.
    Vi hade inga speciella förväntningar på Janina men hon överraskade oss verkligen när hon ringde några månader efter vår senaste kontakt och erbjöd oss precis den lägenhet vi så länge letat efter!
    Det vi uppskattar mycket med Janina är att hon har stenkoll på området hon säljer i och läser på, inte bara om objektet utan också om föreningen lägenheten säljs i. Det gör att vi som köpare verkligen kände oss trygga inför tillträdet och haft möjlighet att få svar på alla frågor vi hade.
    Janina är responsiv, ansvarstagande och agil i sitt arbete. Hon vet vad som är viktigt att prioritera och hjälpte oss stänga denna affären på rekordtid!
    Vi ser fram emot mer affärer med Janina och HusmanHagberg! Läs mer
  • 2020-06-22

Karin E skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Vi köpte ett radhus av Janina och blev direkt väldigt bra bemötta. Haft en härlig och tydlig kontakt och kommunikation både innan, under och efter köpet. Janina fick oss att känna oss lugna och sedda. Nästa gång vi säljer (om vi gör det?) kommer vi absolut att ringa till Janina!! Läs mer
    2020-06-23 Janina Berggren svarar Karin E
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord Karin! Det du beskriver är precis det jag alltid strävar efter, då därför blev jag lite extra varm i hjärtat av så trevlig läsning :) Önskar er en fantastisk sommar!

Mattias L skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag har mest varit bihang i vårt köp av vårt nya radhus. Jag har därför inte haft så mycket kontakt. Men 4/5 hade säkert blivit 5/5 om det var jag som höll mäklarkontakten. Läs mer
    2020-06-17 Janina Berggren svarar Mattias L
    Tack Mattias! Då hoppas jag på ett utlåtande från den med "rätt behörighet" också ;)

Kenan R skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Christoffer har gjort att våran köpupplevelse har varit över förväntan. Han har varit tillgänglig och lyhörd under hela processen. Hans sätt att kommunicera skapar lugn och förtroende. Affären har gått snabbt och smidigt till. Kan bara rekommenderas på alla sätt och vis.

/Kenan Läs mer

Fredrik S skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Janina hjälpte oss att sälja vår 3:a. Hon var super trevlig och lägenheten såldes med ett pris över förväntan. Läs mer
    2020-06-17 Janina Berggren svarar Fredrik S
    Tack för att jag fick möjligheten att hjälpa er med försäljningen! Hoppas att ni kommer trivas i ert nya hem :)
  • 2020-06-15

Viviana R skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Tillmötesgående när jag köpte min bostadsrätt. Fick till en snabb affär som både jag och säljarna var nöjda med. Tydlig på att förklara allt det finstilta och enkel till sättet, inte "för mycket" som många andra mäklare. Läs mer
    2020-06-15 Janina Berggren svarar Viviana R
    Tack för omdömet Viviana! Tveka inte att höra av dig om det är något jag kan hjälpa till med. Hoppas att ni kommer trivas!
  • 2020-06-14

Wakana S skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jätte hjälpsam:)
    rekommenderas starkt Läs mer
    2020-06-14 Janina Berggren svarar Wakana S
    Tack för att ni gav mig förtroendet att förmedla er fina lägenhet Wakana! どうもありがとうございます。
  • 2020-06-13

Rebecka B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Christoffer hjälpte oss att sälja vår lägenhet, och han var väldigt enkel att ha att göra med genom hela processen. Vi upplevde honom som professionell och duktig, och han var villig att gå the extra mile för att göra både oss och köparna nöjda. Vi skulle varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-06-12

Tommy P skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Bästa mäklaren jag haft hitills! Kunnig och beläst på objektet och tillmötesgående. Läs mer
    2020-06-12 Janina Berggren svarar Tommy P
    Tack Tommy! Min helg kunde inte börjat bättre ;) Hoppas att du kommer trivas!
  • 2020-06-12

Per S skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Sålt bostadsrätt. Tog mindre än 1 månad från första kontakten. Läs mer
    2020-06-12 Janina Berggren svarar Per S
    Tack för ditt omdöme Per! Det gör mig jätteglad att vi kunde lösa en snabb och smidig affär för er :)
  • 2020-05-28

Inas A skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Vi har köpt ett radhus av Janina. Vi blev bemötta så otroligt bra. God kontakt och kommunikation. Super! Läs mer
    2020-05-28 Janina Berggren svarar Inas A
    Tack så mycket för ditt omdöme Inas! Är så glad att jag kunde bidra till att ni hittade ert drömhem! :)
  • 2020-05-07

Fredrik L skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Köpt kedjehus i Mölndal.
    Blev trevligt och professionellt bemött både vid visning och senare genom hela processen.
    Tycker att våra förväntningar har infriats. Läs mer
  • 2020-05-01

Oscar T skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Janina hjälpte oss sälja våran 2rums lägenhet i Mölndal.
    Hon gav oss mycket tid och var alltid tillgänglig för frågor. Hon hade flera visningar och det kändes att hon ville att försäljningen skulle gå så bra som möjligt.
    Hon bemötte oss professionellt, förklara hur processen gick till och vad nästa steg var.
    Trots att vi sålde i turbulenta tider så kändes det tryggt hela vägen och Janina hjälpte oss få ett bra slutpris på lägenheten.
    Bästa mäklaren man kan önska sig! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-05-04 Janina Berggren svarar Oscar T
    Tusen tack Oscar! Bästa kunderna man kan önska sig! :)
  • 2020-04-29

Daniella T skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Janina hjälpte oss sälja vår lägenhet mitt i corona-krisen. De rådande omständigheterna skapade en del oro hos oss om hur det skulle gå att sälja vår bostad då vi såg att många bostäder i området blev osålda eller fick låga bud. Janina var ett fantastiskt stöd i detta då hon alltid tog sig tid att lyssna på våra orosfunderingar och hålla oss uppdaterade om processen och hennes plan. Hon var lyhörd och såg till våra individuella behov. Dessutom lyckades hon sälja till ett riktigt pangpris trots oron på bostadsmarknaden. Hon fick oss att känna oss trygga och sedda, hon gav oss realistiska förväntningar, och det var tydligt att hon var engagerad och driftig. Jag tvivlar på att någon annan mäklare i Mölndal hade lyckats få oss att känna oss så trygga, eller lyckas få ett sådant bra pris för vår bostad. Om ni ska sälja, välj Janina, ni kommer inte bli besvikna! Läs mer
    2020-04-29 Janina Berggren svarar Daniella T
    Tusen tack för förtroendet och det fina omdömet! Jag hoppas att ni inte kommer sakna er fina lägenhet alltför mycket ;)
  • 2020-04-02

Margareta Sofia H skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Köpt lägenhet.

Lugn och metodisk.
    Ordning och reda.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-03-16

Christoffer T skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Var köpare till ett radhus där Christoffer var mäklare. Mycket pedagogisk och gav tydliga svar på mina frågor. Hjälpsam och gav trygghet genom hela köpet. Mycket nöjd med den hjälp vi fick Läs mer
  • 2020-03-11

Ingrid E skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Affären gick precis som vi ville! Janina var lyhörd och kommunicerade bra med oss. Eftersom vi är snabba när vi har bestämt oss hängde Janina med i svängarna. Hon är en positiv och glad person! Läs mer
  • 2020-02-22

Zhengis M skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag och min sambo har köpt lägenhet! Christoffer Tangen vad väldigt duktigt proffsigt mäklare! Jag är väldigt nöjd med den servicen som jag har fått av mäklarbyrån! Läs mer
  • 2020-02-21

Lisette W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag har sålt mitt hus i Onsala. Jag valde mäklare Christoffer Tangen efter att ha mött honom på en husvisning i Kungsbacka. Han ingav ett lugnt, stabilt och professionellt intryck och jag valde därför honom som mäklare till min husförsäljning. Jag är nöjd över mitt val av mäklare då Christoffer lett mig igenom visning och försäljningen på ett proffsigt och tryggt sätt utifrån mina önskemål. Att sälja mitt hus har varit känslosamt och jag upplever att Christoffer har gav mig den tid jag behövde utan att "pushat" på försäljningen. Jag kan därför varmt rekommendera Christoffer Tangen som mäklare./Lisette Tellin Läs mer
  • 2020-02-21

Marie G skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Köpt en tvårumslägenhet i Mölndal tillsammans med min dotter. Blev mycket bra bemött, både proffsigt och trevligt. Christoffer levde väl upp till förväntningarna. Han var noggrann och säkrade att vi alla ”var med”, svarade på frågor och gick igenom allt på ett sätt som skapade trygghet. Totalt en bra upplevelse! Läs mer

Malin B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Duktig mäklare, tillgänglig, trevlig och lösningsorienterad! Läs mer

Carl B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Vi har både köpt och sålt våran bostadsrätt med Christoffer som mäklare. Han ger direkt ett seriöst intryck och man märker att det är en jordnära och lugn person. Jag måste säga att han överträffade våra redan höga förväntningar när vi sålde våran lägenhet och vi kunde inte vara mer nöjda. Tack Christoffer! Läs mer

Filippa G skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag köpte en lägenhet, 2rok, 53kvadrat
    Christoffer var väldigt trevlig och tillmötesgående!
    Eftersom detta var min första lägenhet hade jag inga förväntningar Läs mer
  • 2020-02-19

Kristian T skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Christoffer hjälpte mig och min sambo att sälja vår bostadsrätt. Allt gick smidigt och problemfritt! Läs mer
  • 2020-02-19

Hans W skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Bra bemött med stor ödmjukhet och bra service. Överträffade förväntningarna. Läs mer
  • 2020-02-12

Christer H skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Fick hjälp med att sälja en etta.
    Janina var otroligt hjälpsam under hela processen och alltid varit tillgänglig.

Jag kan varmt rekommendera Janina. Läs mer
    2020-02-12 Janina Berggren svarar Christer H
    Tack så mycket Christer! Det var ett rent nöje att hjälpa dig med din försäljning. Jag hoppas att vi får tillfälle att jobba ihop igen i framtiden! Men tills dess ska du njuta av ditt nya hem, hoppas att du kommer trivas!
  • 2020-02-06

Ted J skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag köpte en bostadsrätt och Janina var trevlig och bemötande. Hon har vart snabb på att svara med bra information, jag har inget att klaga på. Det va en trevlig process utan stress och oklarheter. Läs mer
    2020-02-06 Janina Berggren svarar Ted J
    Tack så mycket Ted! Processen blir ofta okomplicerad när man har att göra med trevliga och anpassningsbara kunder ;) Välkommen till Mölndal!
  • 2020-01-30

Marie A skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    I mitt köp av en bostadsrätt har jag blivit professionellt bemött. God tillgänglighet och snabb att svara på frågor och oklarheter.
    Korrekt, trevlig och bra uppföljande. Läs mer
  • 2020-01-27

Therese H skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag har köpt en bostad av denna mäklare och upplevde kontakt och återkoppling suverän från första visningen till kontraktskrivning. Läs mer
  • 2020-01-24

Gunilla S skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag har sålt ett radhus med hjälp av Christoffer. Han har varit väldigt service minded och svarat på alla mina frågor och gett mig alternativ och tankesätt. Jag hade inte förväntat mig den hjälp och störning jag har fått. Från stort till smått. Har känts väldigt tryggt och enkelt att arbeta med Christoffer. Super! Läs mer
  • 2020-01-15

Robert L skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Sålt mindre lägenhet för förmodat toppresultat.
    Mycket bra och proffsigt bemötande men ändå
    på ett personligt och trevligt sätt. Läs mer
    2020-01-15 Janina Berggren svarar Robert L
    Tack så mycket för ditt omdöme Robert! Det gläder mig att ni är så nöjda med mig och resultatet.
    Hoppas verkligen att ni kommer trivas i ert nya hem!
  • 2020-01-14

Yvonne L skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Vi har sålt en mindre lägenhet. Janina är inlyssnande med god samarbetsförmåga och hon gjorde ett fantastiskt jobb. Kan rekommendera henne varmt. Läs mer
    2020-01-15 Janina Berggren svarar Yvonne L
    Tack så mycket för dina fina ord och för att ni gav mig förtroendet att förmedla er charmiga lilla pärla! Den förtjänade verkligen bäst slutpris bland ettorna i Åby under 2019!
  • Gustav L

2019-12-29

Gustav L skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Trevligt och professionellt bemötande, svar på alla tänkbara frågor. Gav ett intryck om att bry sig om att man inte missar någonting för att affären ska gå så smidigt som möjligt.
    I sin helhet som en mäklare ska vara! Läs mer
    2020-01-09 Janina Berggren svarar Gustav L
    Tack så mycket Gustav! Blir lite extra glad av att du märker att jag är mån om mina uppdrag. Hoppas att du kommer trivas här!
  • 2019-12-28

Anders D skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Sålt en lägenhet.
    Glad och trevlig mäklare.
    Levde upp till alla förväntningar och mer där till.
    Väldigt arbetsam och driven mäklare.
    Klart nöjd med affären. Läs mer
    2019-12-31 Janina Berggren svarar Anders D
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Anders! Det gläder mig att du blev nöjd med din försäljning.
  • Nils-Evert F

2019-12-11

Nils-Evert F skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Janina Berggren har varit positiv och förklarat hur det fungerar när man säljer en fastighet, vi har hela tiden blivit uppdaterade under hela förloppet så vi gamla kan förstå.
    objektet som det gäller är en villa i Brännås i Mölndal.
    adress Västra Ånäsgatan 3.
    Det bemötande som Janina har visat kan inte bli bättre om fem är det bästa så lägger vi till ett + Läs mer
  • 2019-12-06

Mattias B skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Detta gäller köp av bostadsrätt i Mölndal: Christoffer är supertrevlig, proffsig, noggrann, tillgänglig och lätt att prata med. Har bara gott att säga om Christoffer. Läs mer
  • 2019-12-06

Jonas H skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    Christoffer gjorde ett väldigt lugnt och stabilt intryck under hela processen med att sälja vår lägenhet. Det tog tid från vår sida då vi letade efter ett hus men inte hade bestämt oss. När vi sedan skrev kontrakt på ett hus så hade vi kort om tid att sälja själva, men Christoffer och hans kollega Janine gjorde ett jättebra jobb och fick affären i lås på bara några veckor. Under vår egen köpprocess av huset var Christoffer även väldigt behjälplig med att granska kontrakt och komma med råd.

Christoffer och HusmanHagberg rekommenderas varmt om ni tänker sälja er bostad! Läs mer

Toltorpsgatan 125, 431 41 Mölndal