Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mölndal HusmanHagberg HusmanHagberg Mölndal

HusmanHagberg Mölndal

Toltorpsgatan 125, 431 41 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Mölndal och oss på HusmanHagberg!

Vi på HusmanHagbergs mäklarkontor hittar rätt både i Mölndal och på bostadsmarknaden. Vi har stor passion för mäklaryrket och vill gärna hjälpa dig hitta rätt, vare sig du ska köpa eller sälja.

HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarföretag och har tusentals nöjda kunder. Vi är inte bundna till speciella företag när det gäller försäkringar och inte heller till banker. Därför anpassar vi oss efter dina önskemål. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 2 kunder tycker om HusmanHagberg Mölndal

• Lil E skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    Köpt en lägenhet.

Fredrika var alltid vänlig och professionell. Hon svarade snabbt på frågor och gav bra råd. Hon var inte påstridig, som en del säljare tyvärr kan vara vilket jag ogillar mycket, och gav ett ärligt och trovärdigt intryck.

Jag kan varmt rekommendera Fredrika och jag skulle inte tveka att anlita henne när dagen kommer då jag ska sälja. Läs mer
    2018-10-01 Fredrika Knutson svarar Lil E
    Tack Lil för din rekommendation. Hoppas du fortsatt ska trivas i din fina lägenhet. Mvh Fredrika
  • Schuangxi S skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    She is very professional on helping me with selling my apartment. She is also good at as a broker. In addition, she is working hard d and very kind to her customer. Läs mer
    2018-09-30 Fredrika Knutson svarar Schuangxi S
    Thank you very much for your kind words! Mvh Fredrika