Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Mölndal HusmanHagberg HusmanHagberg Mölndal

HusmanHagberg Mölndal

Toltorpsgatan 125, 431 41 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Mölndal och oss på HusmanHagberg!

Vi på HusmanHagbergs mäklarkontor hittar rätt både i Mölndal och på bostadsmarknaden. Vi har stor passion för mäklaryrket och vill gärna hjälpa dig hitta rätt, vare sig du ska köpa eller sälja.

HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarföretag och har tusentals nöjda kunder. Vi är inte bundna till speciella företag när det gäller försäkringar och inte heller till banker. Därför anpassar vi oss efter dina önskemål. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 14 kunder tycker om HusmanHagberg Mölndal

• 2019-07-16

Axel C skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Har köpt lägenhet av Janina och det har fungerat utmärkt! Läs mer
    2019-07-16 Janina Berggren svarar Axel C
    Så roligt att du är nöjd med mig som mäklare! Jag hoppas att ni kommer stormtrivas i er nya lägenhet!
  • 2019-07-15

Ulf R skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag sålde min lägenhet genom HusmanHagberg med Janina Berggren som mäklare. Hon har gjort ett utmärkt jobb med försäljningen och kom med bra tips under resans gång och var i övrigt väldigt hjälpsam. Dessutom så var hon tillgänglig och svarade på både mina och spekulanternas frågor, även utanför arbetstid. Jag fick också mer betalt för lägenheten än vad jag hoppades på, till vilket jag tror hennes energi och goda kundbemötande bidrog till.

Jag hade tur som fick Janina som mäklare och rekommenderar henne varmt om du sälja ditt boende. Läs mer
    2019-07-15 Janina Berggren svarar Ulf R
    Tack Ulf för dina fina ord, det värmer! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning. Önskar dig ett stort lycka till i framtiden!
  • 2019-05-18

Magnus M skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    Fredrika har skött försäljningen av min lägenhet på ett utomordentligt bra sätt.
    Vi har haft en bra dialog oss emellan. Läs mer
    2019-05-20 Fredrika Knutson svarar Magnus M
    Tack Magnus för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! Lycka till i framtiden.
  • 2019-04-23

Pernilla G skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag har sålt en tvåa i Krokslätt.

Fredrika uppträdde enligt min förväntan på ett engagerad, tydligt och kommunikativt bra sätt. Snabb återkoppling vid frågor och jag ger henne högsta betyg! Läs mer
    2019-04-24 Fredrika Knutson svarar Pernilla G
    Tack Pernilla för ditt fina omdöme! Jag är glad att jag fick hjälpa dig med din försäljning. Lycka till i din nya lägenhet!
  • 2019-04-10

Marcus A skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    Fredrika var mycket professionell och faciliterade en mycket smidig bostadsaffär. Läs mer
    2019-04-10 Fredrika Knutson svarar Marcus A
    Tack Marcus! Roligt att få hjälpa dig med ditt bostadsköp.
  • 2019-03-05

Linnéa K skrev om HusmanHagberg Mölndal
    Trevligt och korrekt bemött. Lugn, lyssnande, förstående och samtidigt snabb i respons via tfn/sms/mail. Läs mer
  • 2019-03-04

Hevar A skrev om HusmanHagberg Mölndal
    Köpt en 3 rums lägenhet i Åby.
    Mitt första köpta lägenhet. Va lite jobbigt så jag inte hade koll på något. Men tack vare Sofia så hjälpte hon mig hela vägen och förklarar på ett sätt så man förstod allting.
    Rekommenderar henne starkt. Läs mer
    2019-03-04 Sofia R svarar Hevar A
    Tack för det fina omdömet Hevar. Det va roligt att hjälpa dig att få din första lägenhet och hoppas verkligen att du kommer trivas i den!
  • 2019-02-22

Arianit I skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag har köpt en bostad. Detta är helt nytt för mig och nervöst. Dagen jag mötte Fredrika i lägenheten för visning kändes allting rätt. Jag fick god känsla och bemötande av henne. Hon har hjälpt mig från början till slut. Jag är väldigt nöjd med henne! Det bästa är att det alltid går att nå henne och hon hjälper alltid till. Läs mer
    2019-02-26 Fredrika Knutson svarar Arianit I
    Tack snälla! Glad att jag kunde hjälpa dig igenom ditt första lägenhetsköp.
  • 2018-11-09

Oscar S skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    Mycket bra och hjälpsam.
    Anlitar gärna igen vid nästa försäljning Läs mer
    2018-11-09 Fredrika Knutson svarar Oscar S
    Tack Oscar! Välkommen att höra av dig igen i framtiden.
    Fredrika Knutson gillar detta
  • 2018-11-05

Patrik H skrev om HusmanHagberg Mölndal
    Jättebra bemött och bra kommunikation och information om köp av lägenhet. Läs mer
    2018-11-05 Sofia R svarar Patrik H
    Tack Patrik för rekommendationen! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet.
  • 2018-11-04

Carl Z skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    Trevlig
    Bra att kommunicera med
    Duktig Läs mer
    2018-11-04 Fredrika Knutson svarar Carl Z
    Tack Carl! Roligt att få hjälpa dig med försäljningen.
    Fredrika Knutson gillar detta
  • 2018-10-31

Rickard H skrev om HusmanHagberg Mölndal
    Jag har känt mig väl bemött och bra informerad. Snabb och effektiv affär. Läs mer
    2018-11-01 Sofia R svarar Rickard H
    Tack så mycket för det fina omdömet Rickard!
  • Pekka K

2018-10-29

Pekka K skrev om HusmanHagberg Mölndal
    Bra lyhörd och mycket trevlig och vacker . Läs mer
    2018-10-29 Sofia R svarar Pekka K
    Vad roligt att du är nöjd Pekka! Och tack för komplimangen!
  • 2018-09-30

Lil E skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    Köpt en lägenhet.

Fredrika var alltid vänlig och professionell. Hon svarade snabbt på frågor och gav bra råd. Hon var inte påstridig, som en del säljare tyvärr kan vara vilket jag ogillar mycket, och gav ett ärligt och trovärdigt intryck.

Jag kan varmt rekommendera Fredrika och jag skulle inte tveka att anlita henne när dagen kommer då jag ska sälja. Läs mer
    2018-10-01 Fredrika Knutson svarar Lil E
    Tack Lil för din rekommendation. Hoppas du fortsatt ska trivas i din fina lägenhet. Mvh Fredrika
  • 2018-09-27

Schuangxi S skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    She is very professional on helping me with selling my apartment. She is also good at as a broker. In addition, she is working hard d and very kind to her customer. Läs mer
    2018-09-30 Fredrika Knutson svarar Schuangxi S
    Thank you very much for your kind words! Mvh Fredrika