HusmanHagberg Mölndal

HusmanHagberg Mölndal

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till Mölndal och oss på HusmanHagberg! Vi på HusmanHagbergs mäklarkontor hittar rätt både i Mölndal och på bostadsmarknaden. Vi har stor passion för mäklaryrket och vill gärna hjälpa dig hitta rätt, vare sig du ska köpa eller sälja. HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarföretag och har tusentals nöjda kunder....

379 omdömen om HusmanHagberg Mölndal

Sedan starten hos Reco 2017

Avinash Shashidhar B
Innerstaden

We were new to the Swedish housing market and we had plenty of questions. Janina answered all our questions patiently and was able to build a trust level with us that made us feel comfortable. She was very professional with her communication which was straightforward and clear.

Svar från Janina Berggren

Thank you Avinash! I really enjoyed guiding you through the process. I’m so happy you finally got your dream apartment!

Caroline A
Hills

Har alltid blivit bra bemött av Janina med klarhet och tydlighet. Bra och tydlig kommunikation och hon har absolut införlivat mina förväntningar både när det gäller resultat och vägen dit. Jag har varit grymt nöjd med Janina!

Svar från Janina Berggren

Tusen tack för ditt fina omdöme och tack för att jag fick ditt förtroende! :) Det var en liten resa men vi gick i mål med bravur!

Vaishnavi J
Innerstaden

It was a pleasure buying our very first apartment with the help of Janina. She guided us through the entire process smoothly by keeping in mind our concerns and answering our questions patiently. Very glad to have come in contact with such a caring person and a well-informed realtor. Would highly recommend her to anyone looking for a friendly, knowledgeable, and efficient realtor while buying their property!

Muhammad A
Innerstaden

First think you will notice with Janina is that she is very easy to deal with. You would not feel that you are talking to agent but to a friend. She never pushes you and listens to you carefully and gives you best advice. She communicates very well and always reachable. I could call her even late in evenings. She managed to sell my apartment more than asking price even these difficult times when apartments are difficult to sell. She took care of everything from styling, communication with association and talking to my tenants...

Sara T
Bosgården

Vi valde Janina när vi skulle sälja vår lägenhet och vi är så nöjda! Från start har hon varit engagerad och hjälpsam. Vi rekommenderar verkligen Janina om man ska sälja sin bostad!

Viviana R
Bifrost

Köpte av Janina för 3 år sedan och nu var det dags att sälja. Väldigt gott bemötande, enkel och opretentiös. Tillgänglig för frågor och tydlig i all information. Mycket bra stöd i min process att köpa lägenhet. Kunde bolla och hon kollade upp statistik och liknande för den lägenhet jag var intresserad av.

Ellen Z
Bosgården

Har varit på många visningar och varit med på en del budgivningar men har aldrig varit med om en så hängiven, lojal, empatisk och härlig mäklare. En helt fantastisk person som gjorde det bästa för både säljaren och köparen. Rätt person på rätt jobb!

Caisy K
Bifrost

Bra bemötande, dock kunde mäklaren engagerat sig mer. Det var istället mycket tryck på att vi ska sälja till ett lägre pris än det som vart diskuterat samt diskussion om huruvida vi i huvudtaget kan hyra ut vår lägenhet (vilket vi hade möjlighet att göra). Trots att vi flertalet gånger ville att hon skulle checka av dem som kommer föt att se om dem faktiskt vill ha 3a så uppfattades det som att hon inte lade tid på att faktiskt prata med dem spekulanter som kom på förhand. Sedan vart det tyst ganska lång tid från första...

Svar från Janina Berggren

Tack för att du tog dig tid att svara! Jag förstår att ni är lite besvikna. Ni fick mindre betalt för er bostad än vad ni förväntade er och det är aldrig roligt. Som mäklare har jag ändå försökt att göra mitt bästa för att hjälpa er, så det är såklart tråkigt att du känner som du gör. Just nu har vi en svår bostadsmarknad där skillnaden mellan vad köparen är villig och betala jämfört med säljarens förväntningar är stor rent allmänt. Jag förstår att det inte är roligt att höra och att det hjälper föga, men det ingår i mitt...

Daniela Violeta R
Centrala Mölndal

Janina is a now part of our family story as she helped us in our decision to buy our first home ever. Integrity, respect, transparency and professionalism are only four of Janina's qualities that won our trust and hearts. We will be forever. grateful to her, and her knowledge and help. We hope that we will be in touch with Janina again, if we ever consider to buy another house.

Svar från Janina Berggren

Thank you Daniela for such a lovely review! I'm so happy I got to be a part of your journey to find a new home :) Looking forward to seeing you again when you get the keys!

Vlad Stefan R
Centrala Mölndal

Ever since the viewing, we were immediately convinced that we came in contact with a very professional agent. Janina helped us with tons of useful information and transparently presented to us the whole process. Contract signing was a real pleasure and Janina made sure that all parts had their concerns and expectations met. The whole process was very smooth and clear to us while Janina played a major role in this and in our final decision to buy the apartment. In our case, that we are quite new to Sweden and the local process...

Svar från Janina Berggren

Vlad, I don't know where to start! It's such a privilege to be able to make a difference to people in the middle of their biggest decision ever. Imagine what a few more minutes of responding to questions can do ;) I understand this process can be very difficult and stressful, especially when you don't speak Swedish. I'm so happy I earned your trust and became a part of your journey! If you ever need my help I'm just a call away :)

Mattias B
Centrala Mölndal

Vi tycker att Janina är driven, kunnig och ärlig. Hon höll oss väl informerade under säljprocessens gång och vi fick många bra tips och råd. Vi är väldigt nöjda, både med slutresultatet av försäljningen och av Janina som mäklare. Tack!

Katarina Cecilia Susanne J
Lindome Östra

Janina har varit väldigt bra och kunnig i denna resan med att sälja mitt radhus. Hon har inte haft det lätt med motparten. Hon är en enastående kvinna. Verkligen arbetat med massor med lösningar. Hon har hittat ett par som köpte det som passar för detta radhuset.

Magnus R
Lindome Östra

Min erfarenhet av Janina är bara positivt, otroligt vänlig och grymt bemötande, professionell i sitt yrke , bara ++

Jakob S
Toltorpsdalen

Janina är en exceptionell mäklare av rang. Kunskap och nyfikenhet genomsyrar samtalet när man pratar med henne. Janina är en mycket varm och hängiven person, som på ett individuellt plan sätter upp en strategi för att nå en sån lyckad försäljning som helst. Vi sålde genom Janina hösten 2023 och hon var med oss hela vägen i alla processer.

Paboy S
Livered

Hon är en härlig människa, det var så lätt att prata med henne och hon tar sitt jobb på allvar och samt lite lekfull som gör att vi var så lättad eftersom hon var så öppen och närvarande med oss.

Bengt A
Enerbacken

Janina har skött sig på bästa sätt Måste vara Mölndals bästa mäklare Kan stark rekommendera henne Bengt o Annika

Victor L
Inseros

Professionell, personlig och pedagogisk. Fick oss att känna oss trygga under hela processen genom att vara öppen och kommunikativ. Gav snabba och informerade svar på alla våra frågor.

Lars Herbert L
Inseros

Agerade lugnt man känner ingen oro med henne ett riktigt proffs

Berit Margareta L
Lindome Östra

Vänlig, informativ. Snabb och lätt återkoppling. Proffsig, inhörande, engagerande och med ett stort visat intresse för att göra ett bra jobb.

Ernst Gunnar J
Hällesåker

Jag tyckte Janina var mycke trevlig och hjälpsam och kunnig med de hon höll på med• 👍

Berit Margareta L
Hällesåker

Aktiv. Handlings effektiv. Tillmötesgående. Inlyssnande. Flexibel. Trevlig. Positiv. Informativ. Snabb återkoppling.

Adam F
Kvarnbyn

Janina har genom hela försäljningen vart ärlig och transparent och ger en enorm trygghet i en marknad som är lite svår att tolka. Hon bevisar verkligen att hon har koll och är uppdaterad på försäljningar i området, statistik och hur man bör tänka och agera för att nå det bästa resultatet. Jag kan varmt rekommendera henne till andra säljare.

Svar från Janina Berggren

Tack Adam och tack för att jag fick ditt förtroende! Önskar dig ett stort lycka till med förvandlingen av stads-pärlan! Efterbilder mottages gärna när du är klar, det kommer bli storslaget! ;)

Bengt A
Kvarnbyn

Janina var mycket tillmötesgående o kunnig Levde upp till våra förväntningar o lite där till Kan starkt rekommendera henne som mäklare

Svar från Janina Berggren

Tusen tack för din rekommendation Bengt! Jag tror att ni kommer stormtrivas i er nya bostad högst upp på gräddhyllan ;) Jag hoppas att vi ses efter semestern!

Tove N
Åby

Janina är helt fantastisk. Genuin, lyhörd och med skinn på näsan! Vi kunde inte varit nöjdare med vår försäljning och stöttningen vi fick genom hela processen. Skulle vi sälja igen är Janina den första vi ringer!

Irma Johanna Sofie Ö
Gastorp

Janina kändes trygg och familjär, som en vän att luta sig mot när man hade frågor och funderingar kring försäljningen! Proffsig och noggrann!

Hans Pontus F
Hills

I en svår tid vad gäller husförsäljning gjorde Janina allt hon kunde för att sälja vårt hus och till slut lyckades vi hitta en köpare. Vi uppskattade Janinas entusiasm, positivitet och förståelse för våra behov. Mvh Pontus

Elsie Maria B
Stensjön

Hon var tillmötesgående och noggrann

Catarina L
Stensjön

Bra bemötande, kunnig, rak i kommunikationen och höll mig uppdaterad hela tiden. Mycket nöjd med Janina och kan rekommendera henne.

Ingrid Frida Marit W
Sålde sitt hus med hjälp av
Helenevik

Hej, Jag upplevde inte att Axel Rudolfsson gjorde sitt bästa i försäljningen av vårt hus. Han var mest angelägen om att få till ett snabbt avslut och det kändes som han i första hand var intresserad av att köparen skulle göra en god affär - vi som säljare kom i andra hand. Med det sagt och med respekt för hur det ser på marknaden så kanske vi hamnade ungefär på det pris som var rimligt. Dock finns det kvar en besvikelse över att det hade kunnat gå bättre med lite mer ansträngning från mäklarens sida.

Louise S
Köpte sitt hus med hjälp av
Helenevik

Christoffer är varm, tillmötesgående, tydlig, proffsig och förtroendeingivande.

Ingrid Kristina R
Sålde sitt hus med hjälp av
Helenevik

Christoffer Tangen har skött försäljningen av mitt hus på ett mycket kompetent sätt. Han har varit ett stöd, alltid vänlig, hjälpsam och lätt att prata med och har funnits till hands med råd och dåd, Alla mina frågor har han besvarat kunnigt, begripligt och utförligt Han har vidare varit lätt att nå och har hållit kontakten med täta uppdateringar och återkopplingar. Det har varit ett nöje att ha med honom att göra.

Sejla A
Brännås

Alltid pigg och glad och hon känns engagerad. Hon är tydlig och förklarar saker på ett förståligt sätt. Jordnära.

Johan W
Brännås

Trevlig och duktig mäklare. Bra och tydlig kommunikation hela vägen från visning till bostadsköp. Om det uppstod någon fråga längst vägen så tog Janina tag i det med en gång och återkom en kort stund senare med svar. Rekommenderas varmt!

Claudia Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Toltorpsdalen

Bra bemötande. Snabbt med info och återkoppling till mina frågor. Bra kontakt !

Hanna Ingrid Fredrika K
Balltorp

Janina hjälpte oss med försäljningen av vårt hus. Det blev en smidig affär vilket vi inte hade förväntat oss i dessa osäkra tider. Janina är vänlig, flexibel, noggrann och en bra kontakt under försäljningen. Vi kan inte vara annat än nöjda!

Medina A
Bifrost

Vi köpte bostaden av Janina som mäklare. Toppen bemötande, trevlig, tillmötesgående, flexibel och tillgänglig för alla olika typer av frågor.

Nicklas B
Balltorp

Väldigt professionell mäklare som alltid är tillgänglig och svarar på frågor. Extremt trevlig och omtänksam! Rekommenderar Janina för både köpare och säljare.

Elin H
Balltorp

Vi var jättenöjda med allting! Mycket trevlig, tillmötesgående, tillgänglig, noggrann och kunnig. Gjorde vår upplevelse av köpet mycket bra och att allting gick smidigt!

Sebastian L
Jungfruplatsen

Janina har varit väldigt hjälpsam under hela processen, svarar snabbt och hjälper till med allt man frågar om. Så tveka inte på att ta hjälp av henne!

Emma L
Kvarnbyn

Enormt proffsig och inkännande. Visste precis vad vi behövde i lugn och uppmuntran. Också fint bemötande och ingav sådan trygghet. Upplevde henne som mycket erfaren och medveten kring både nuvarande bostadsmarknad och svängningar över tid. Helt enkelt allt man kan önska sig av sin mäklare. Hon är grym!

Linda B
Kvarnbyn

Mäklaren var mycket kommunikativ och engagerad. Agerade professionellt, var påläst och kunde svara på alla våra frågor. Mäklaren uppfyllde alla våra förväntningar

Kalle W
Kvarnbyn

Den bästa mäklaren jag har haft. Punk.

Rajesh T
Rävekärr

We had a very good experience with the overall buying process. Janina Berggren is passionate in her profession with clear communication and good approach. We highly recommend Janina.

Malin F
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Bifrost

Axel har hjälpt mig med att hitta mitt nya hem. Han har varit trevlig, transparent och tydlig. Jag kände mig väldigt trygg under hela processens gång och han svarade snabbt på frågor när de dök upp. Inget krångel, och mycket bra bemötande! Han överträffade mina förväntningar, absolut!

Rickard J
Bifrost

Öppet. Ärligt. Rakt. Inga konstigheter. Ett driv och tillgivenhet till oss säljare. Otroligt bra återkoppling med korta ledtider. Ett driv man bara kan önska att få. Vi fick drivet och kämpaglöd. Oslagbart. Vi är supernöjda kunder. Vi valde en modell där hon skulle få chansen att tjäna mer pengar ju mer hon kämpade för vår skull. Full pott. Så vårt betyg är 10 av 10

Martin L
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Bifrost

Det var en mycket smidig och snabb affär att sälja vår bostad med Axels hjälp, vi var absolut nöjda!

Brian M
Mölndals innerstad

Allt har rullat på smidigt, svarar alltid i telefonen och visar starkt intresse!

Gustav E
Mölndals innerstad

Vänligt bemötande, väldigt påläst kring objektet och informativ i processen kring köpet. Bra tillgänglighet kring frågor som uppstod efter vägen

LINNÉA A

Kan varmt rekommendera Axel som är en genuint trevlig och väldigt engagerad mäklare!

Anna Karin A
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Bifrost

Förtroendeingivande och lugn genom hela processen.