HusmanHagberg Mölndal

HusmanHagberg Mölndal

Välkommen till Mölndal och oss på HusmanHagberg!

Vi på HusmanHagbergs mäklarkontor hittar rätt både i Mölndal och på bostadsmarknaden. Vi har stor passion för mäklaryrket och vill gärna hjälpa dig hitta rätt, vare sig du ska köpa eller sälja.

HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarföretag och har tusentals nöjda kunder. Vi är inte bundna till speciella företag när det gäller försäkringar och inte heller till banker. Därför anpassar vi oss efter dina önskemål. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 311 kunder tycker om HusmanHagberg Mölndal 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Axel Rudolfsson en del av HusmanHagberg Mölndal
    2022-07-14 Verifierad kund
    Axel fixade en tid som passade för visning och har varit hjälpsam då vi kört köpet via ombud. Kan egentligen inte säga så mycket men på det sätt vi haft kontakt har det fungerat så som det ska.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    • Stallbacken
    2022-06-24 Verifierad kund
    Janina Berggren är en duktig, professionell och jättetrevlig mäklare som alltid var tillgänglig för att ge råd och svara på frågor. Rekommenderar starkt!
    Tusen tack Mattias! Jag är glad att jag kunde vara med på din resa mot drömlägenheten och hoppas att du kommer trivas :) Janina Berggren
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Axel Rudolfsson en del av HusmanHagberg Mölndal
    2022-06-14 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Axel känns som en lugn och engagerad person som tar sitt jobb seriöst. Han har hela tiden funnits tillgänglig vid eventuella frågor. Mycket nöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    2022-06-09 Verifierad kund
    På vilket sätt blev du bemött av mäklaren-
    Förstående, kunniga och professionella

Vilka förväntningar hade ni och hur levde mäklaren upp till dem
    Förväntning att kunna agera snabbt, och detta levererades med bravur

Sammanfatta gärna din upplevelse av mäklaren vid försäljningen av din bostad på Toltorpsgatan 39C

Trevliga, kunniga och rekordpris
    2022-06-07 Verifierad kund
    Axel har bemött mig på ett väldigt bra sätt från första kontakten. Han har försökt att på ett lugnt sätt stämma av behov, förväntan och önskemål under hela processen. Han har varit tillgänglig när man behövt honom och han har svarat på alla frågor jag haft. Det har varit en jättebra hantering av Axel och jag är supernöjd.
    2022-06-07 Verifierad kund
    Trevligt och sakligt bemött. Levde klart upp till förväntningarna
    2022-06-04 Verifierad kund
    Janina är väldigt professionell, stödjande och tillgänglig. Vi hade inte så höga förväntningar då vi köpte lägenheten. Men hon fanns där med hjälp på alla olika sätt, och det kändes som hon ansträngde sig mycket för även oss som köpare. Hon tar sitt jobb väldigt seriöst!
    Skulle gärna vilja ha henne som mäklare när det är vår tur att sälja.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2022-05-09 Verifierad kund
    Trevlig mäklare! Svarade på frågor och funderingar utan att få mig att känna att jag var jobbig.
    Rekommenderar!
    2022-04-19 Verifierad kund
    Bra bemötande. Mycket nöjda med vår försäljning.
    • Jungfruplatsen
    2022-04-16 Verifierad kund
    Janina Berggren är en oerhört trevlig, kompetent, profesionell, lyhörd och engagerad mäklare. Alltid tillgänglig för att ge råd och svara på frågor. Allting gick supersmidigt, rekommenderar starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2022-04-10 Verifierad kund
    Proffesionellt och trevligt bemötande
    Snabb, saklig och kunnig
    2022-04-09 Verifierad kund
    Det som sänker betyget är att HusmanHagberg säljer vår information vidare till ”partners” som nu skickar reklam till oss. Att vår data säljs bör framföras tydligt för att kunna ge möjligheten att tacka nej innan.

Väldigt hjälpsam mot oss förstagångsköpare. Svarade ordentligt på frågor. Fanns tillgänglig på obekväma tider. Rak på sak och tydlig. Överlag mycket trevlig och bra bemött. En femma i alla dessa aspekter.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Bra bemötande, aktiv under processen, kunnig, ordning och reda, saklig och trevlig.
    2022-04-08 Verifierad kund
    Jättetrevligt bemötande och blixtsnabbt med svar och organisation av bostadsaffären. Har haft alla svar redo och man kunde enkelt se engagemang och individuell approach till varje lägenhet. Varmt rekommenderas!
    2022-04-06 Verifierad kund
    Axel var en jätte trevlig person som kan sköta sitt jobb! Rekommenderas!
    2022-04-06 Verifierad kund
    Lugn och metodisk, ger ett tryggt intryck!! :D
    • Mölndals innerstad
    2022-04-03 Verifierad kund
    Mina erfarenheter av Janina Berggren är alltigenom positiva. Hon är kunnig, tillmötesgående och effektiv och har varit en stor tillgång i samband med mitt köp av bostadsrätten.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Janina called me within a day or two after I left my contact details in the "intresseanmälan" form for an apartment that was for sale on the HusmanHagberg website.

She was able to arrange a visning the very same week, a few days later she helped us with the price negotiation with the owner - and finally she prepared the contract.

We signed the contract 6 days later after her initial call.

Professional and flawless - I wish buying real-estate could always work like this. Tack så mycket, Janina!
    2022-03-26 Verifierad kund
    Janina has been very good and we are satisfied with her work.
    We strongly recommend her as an agent for buying and selling houses.
    2022-03-25 Verifierad kund
    Bra bemötande, en trevlig och proffsig mäklare som gjorde sitt jobb på bästa sätt, rekommenderas varmt.
  • skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2022-03-23 Spontant omdöme
    En av dem absolut bästa mäklarna i Mölndal. Snabb, smidig och framförallt trevlig.
    2022-03-23 Verifierad kund
    Janina have been very helpful in facilitating styling, photography, Visining on the same day and complete the sale in 2-3 days after viewing.
    Bidding process was very transparent between buyers and seller.

She has been very prompt in responding to messages and calls during sale.
    She was very good in understanding buyer pulse and pool them to arrange pre viewing before coming to Hemnet. This means that she has a very good community and network in dealing apartment and house sales which is really good for seller.
    She balanced in such a way that both Buyer and Seller are happy unlike some other brokers who are Seller oriented to get more money.
    Overall we have been very happy and satisfied with her support and help whilst selling our apartment.
    I strongly recommend to choose Janina Berggen as a Broker to sell and buy apartments.
    2022-03-20 Verifierad kund
    Väldigt bra och enkel att ha att göra med. Professionell och flexibel. Upplevde mycket väl upp till förväntningarna.
  • Yessica A
    köpte sin lägenhet med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    2022-03-17 Verifierad kund
    Jag har haft en bra upplevelse med mäklare Janina Berggren.
    2022-03-15 Verifierad kund
    Engagerad kunnig påläst omhändertagen
    Tusen tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen och grattis till en riktigt lyckad affär! Janina Berggren
    2022-03-11 Verifierad kund
    Axel har skött försäljningen på ett betryggande sätt och har varit noga med att hålla mig informerad från start. Han har alltid funnits tillgänglig och har fått mig som säljare att känna mig väldigt trygg i processen. En riktig stjärna!
    Tusen tack! Det gör mig himla glad att höra att du är nöjd med mitt arbete! Axel Rudolfsson
  • Jasminka S
    köpte sin lägenhet med hjälp av Axel Rudolfsson en del av HusmanHagberg Mölndal
    2022-03-09 Verifierad kund
    Axel har varit föredömlig och alltid funnits tillgänglig och anträffbar vid eventuella frågor. Han har varit involverad och hjälpt oss väldigt mycket och han har alltid känts som en trygg punkt genom hela köpesprocessen
    Himla roligt att höra! Det är alltid roligt att få vara en del av processen med er och ni känner att jag hjälpt till med det ni har önskat! Axel Rudolfsson
    • Kvarnby-Mölndal
    2022-03-08 Verifierad kund
    Axel skötte försäljningen på ett betryggande sätt och höll mig informed genom hela processen.
    Det känns himla bra att höra Johannes, jag är glad att vi fick till en försäljning där du känner dig nöjd! Axel Rudolfsson
    2022-03-04 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och kompetent.
    Påläst och svarade på alla spörsmål.
    2022-02-24 Verifierad kund
    Janina fick oss att känna oss väldigt trygga i processen och affären. Hon lade ner mycket engagemang i att lära känna både oss och presumtiva köpare vilket jag tror ledde till att vi alla blev nöjda i slutändan.
    2022-02-22 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande, svarade på de frågor han kunde och tog reda på svar. Lätt att få tag på och gjorde hela processen enkel och effektiv.
    2022-02-21 Verifierad kund
    Janina did a very good job in the introduction of the apartment and helped me with the contract related issues.
    2022-02-21 Verifierad kund
    Bra och kunnig. Lyssnade på oss som kunder men även la till egen input och motiverade sin taktik och åsikt.
  • STEPHANIE-LOLA O
    skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    2022-02-17 Spontant omdöme
    Träffade Janina på en visning i Mölndal på en lägenhet som vi var med och budade på. Tyvärr så vann vi inte budet men Janina lämnade efter ett så stort intryck på oss att vi ville ta med henne hem för att sälja vår lägenhet. Hon gav tillräckligt med utrymme för oss att se lägenheten samtidigt som hon var snabb med att återkoppla. Hon ställde frågor om oss och gav rekommendationer om vad som fanns i närheten som hon trodde att vi skulle uppskatta vilket är viktigt för oss som är från en annan ort. Vi uppskattade hennes ärlighet när det kom till ev nackdelar och hon framförde det på ett sånt sätt så att vi ändå kände oss trygga med att lägga ett högre bud än vad bostaden var värderad till. Vi har stött på många mäklare i vårt sökande och Janina är verkligen exceptionell. Rekommenderas starkt!
  • MICHEL R
    skrev om Christoffer Tangen en del av HusmanHagberg Mölndal
    2022-02-16 Spontant omdöme
    Rekommenderar Christoffer Tangen 10/10 han har sålt två st objekt Lägenhet och tomt! vart riktigt nöjd båda gångerna sköter det proffsigt alltid till tillgänglig så ska ni sälja något så rekommenderar Christoffer!!
    • Kvarnby-Mölndal
    2022-02-06 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig mäklare.
    Vill bådas bästa.
    • Kyrkängen
    2022-01-25 Verifierad kund
    Professionellt och mycket trevligt bemötande. Ständigt tillgänglig och lyhörd för våra funderingar. Löste ut öppna frågeställningar snabbt. Hanterade hela processen med en hög nivå av tydlighet och struktur.
    2022-01-22 Verifierad kund
    Allt var utmärkt, precis som när vi har köpt vårt nuvarande lägenhet med hjälp av christoffer.Vi kommer säkert rekommendera christoffer !
    2022-01-22 Verifierad kund
    Grymt proffsig och kompetent! Det personliga empatiska bemötandet är det som sticker ut. Andra gången vi anlitar Christoffer.
    2022-01-22 Verifierad kund
    Mycket tryggt och proffsigt. Dessutom snabb och bra i kommunikationen.
    • Krokslätt
    2022-01-13 Verifierad kund
    Jag har bara positivt att säga vid köpet av min nya bostad. Janina var oerhört hjälpsam och enkel att ha att göra med och märktes att hon ville både säljaren och köparens bästa i varje situation.
    • Krokslätt
    2022-01-12 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Janina! Hon har varit helt fantastiskt på alla sätt!
    Professionellt bemötande och det märks att hon vet vad hon gör.
    Kontakten har varit bra och hon har lyssnat på mina önskemål.
    Hon är en mycket duktig mäklare som jag verkligen skulle rekommendera.
    2021-12-28 Verifierad kund
    Skötte allt snygg med köparen. Behövde inte lyfta många fingrar i processen och allt kändes som att det va gjort korrekt och med mitt bästa i åtanke.
  • sålde sitt hus med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    2021-12-19 Verifierad kund
    Janina är en mycket duktig mäklare som har skött försäljningen av minfastighet ock jag kan verkligen rek henne o önska henne en God Jul
    Tack så mycket för ditt omdöme och för att jag fick hjälpa dig med försäljningen! Det ska bli spännande att se vad som växer fram på tomten :)
    God Jul till dig med!
    Janina Berggren
  • sålde sitt hus med hjälp av Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    • Brännås
    2021-12-16 Verifierad kund
    Janina är väldigt duktig och proffsig! Hon överträffade alla förväntningar vi kunde ha på en mäklare. Hon fanns hela tiden till hands för att svara på frågor, ge information och liknande. Likaså var hon väldigt förstående och noga med att vi som säljare skulle känna oss trygga. Inte nog med detta var hon också ett stort emotionellt stöd när det behövdes. Jag skulle anlita Janina alla gånger om och jag kan lova att ni som gör det inte kommer ångra er! Bättre mäklare kunde vi inte valt!
    Åh Lisa, vad glad jag blir av det du skriver! Tusen tack! :) Än är det ett tag kvar till tillträder och jag ser fram emot fortsatt kontakt med er! Tveka inte att höra av er om det är något jag kan hjälpa till med. God Jul! Janina Berggren
    • Brännås
    2021-12-15 Verifierad kund
    Professionellt bemötande, extremt hjälpsam och dessutom lättillgänglig. Svarade vanligtvis inom några minuter. Janina gjorde att hela bostadsaffären kändes oerhört trygg. Solklart 5/5 i betyg.
    Tack så jättemycket för ditt omdöme Hillevi! Det ska bli spännande att följa er resa i ert fina hus :)
    God Jul!
    Janina Berggren
    2021-12-13 Verifierad kund
    Blev bra bemött av mäklaren, jordnära, glad och genuin. Allt gick smidigt.
    2021-12-03 Verifierad kund
    Mycket påläst och bra bemötande vid frågor. Snabba svar och förstående. Kände mig trygg och välinformerad genom hela processen.
    Tusen tack för ditt fina omdöme Matilda! Det ska bli spännande att följa er resa mot drömhuset på denna underbara tomt :) Janina Berggren
    2021-12-03 Verifierad kund
    Proffisgt och trevligt bemötande.
    Väldigt mycket bra feedback när jag köpte också. Uppskattades
    2021-12-01 Verifierad kund
    Tillgänglig, tillmötesgående, flexibel och trevlig. Tog alla våra tankar och frågor som kan verka triviala eller små på allvar och prioriterade att reda ut dem snabbt.
    Tack så jättemycket Victor! Det gläder mig att jag kunde vara med när ni äntligen hittade rätt efter att ha letat bostad så länge. Jag hoppas att ni har hittat ett hem där ni kommer stanna i många år! Janina Berggren