HusmanHagberg Mölndal

Toltorpsgatan 125, 431 41 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Mölndal och oss på HusmanHagberg!

Vi på HusmanHagbergs mäklarkontor hittar rätt både i Mölndal och på bostadsmarknaden. Vi har stor passion för mäklaryrket och vill gärna hjälpa dig hitta rätt, vare sig du ska köpa eller sälja.

HusmanHagberg är en av Sveriges främsta mäklarföretag och har tusentals nöjda kunder. Vi är inte bundna till speciella företag när det gäller försäkringar och inte heller till banker. Därför anpassar vi oss efter dina önskemål. Kontakta oss så berättar vi mer om dina möjligheter!

Läs vad 38 kunder tycker om HusmanHagberg Mölndal

• 2020-05-28

Inas A skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Vi har köpt ett radhus av Janina. Vi blev bemötta så otroligt bra. God kontakt och kommunikation. Super! Läs mer
    2020-05-28 Janina Berggren svarar Inas A
    Tack så mycket för ditt omdöme Inas! Är så glad att jag kunde bidra till att ni hittade ert drömhem! :)
  • 2020-05-01

Oscar T skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Janina hjälpte oss sälja våran 2rums lägenhet i Mölndal.
    Hon gav oss mycket tid och var alltid tillgänglig för frågor. Hon hade flera visningar och det kändes att hon ville att försäljningen skulle gå så bra som möjligt.
    Hon bemötte oss professionellt, förklara hur processen gick till och vad nästa steg var.
    Trots att vi sålde i turbulenta tider så kändes det tryggt hela vägen och Janina hjälpte oss få ett bra slutpris på lägenheten.
    Bästa mäklaren man kan önska sig! Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-05-04 Janina Berggren svarar Oscar T
    Tusen tack Oscar! Bästa kunderna man kan önska sig! :)
  • 2020-04-29

Daniella T skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Janina hjälpte oss sälja vår lägenhet mitt i corona-krisen. De rådande omständigheterna skapade en del oro hos oss om hur det skulle gå att sälja vår bostad då vi såg att många bostäder i området blev osålda eller fick låga bud. Janina var ett fantastiskt stöd i detta då hon alltid tog sig tid att lyssna på våra orosfunderingar och hålla oss uppdaterade om processen och hennes plan. Hon var lyhörd och såg till våra individuella behov. Dessutom lyckades hon sälja till ett riktigt pangpris trots oron på bostadsmarknaden. Hon fick oss att känna oss trygga och sedda, hon gav oss realistiska förväntningar, och det var tydligt att hon var engagerad och driftig. Jag tvivlar på att någon annan mäklare i Mölndal hade lyckats få oss att känna oss så trygga, eller lyckas få ett sådant bra pris för vår bostad. Om ni ska sälja, välj Janina, ni kommer inte bli besvikna! Läs mer
    2020-04-29 Janina Berggren svarar Daniella T
    Tusen tack för förtroendet och det fina omdömet! Jag hoppas att ni inte kommer sakna er fina lägenhet alltför mycket ;)
  • 2020-04-02

Margareta Sofia H skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Köpt lägenhet.

Lugn och metodisk.
    Ordning och reda.
    Trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-03-11

Ingrid E skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Affären gick precis som vi ville! Janina var lyhörd och kommunicerade bra med oss. Eftersom vi är snabba när vi har bestämt oss hängde Janina med i svängarna. Hon är en positiv och glad person! Läs mer
  • 2020-02-12

Christer H skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Fick hjälp med att sälja en etta.
    Janina var otroligt hjälpsam under hela processen och alltid varit tillgänglig.

Jag kan varmt rekommendera Janina. Läs mer
    2020-02-12 Janina Berggren svarar Christer H
    Tack så mycket Christer! Det var ett rent nöje att hjälpa dig med din försäljning. Jag hoppas att vi får tillfälle att jobba ihop igen i framtiden! Men tills dess ska du njuta av ditt nya hem, hoppas att du kommer trivas!
  • 2020-02-06

Ted J skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag köpte en bostadsrätt och Janina var trevlig och bemötande. Hon har vart snabb på att svara med bra information, jag har inget att klaga på. Det va en trevlig process utan stress och oklarheter. Läs mer
    2020-02-06 Janina Berggren svarar Ted J
    Tack så mycket Ted! Processen blir ofta okomplicerad när man har att göra med trevliga och anpassningsbara kunder ;) Välkommen till Mölndal!
  • 2020-01-15

Robert L skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Sålt mindre lägenhet för förmodat toppresultat.
    Mycket bra och proffsigt bemötande men ändå
    på ett personligt och trevligt sätt. Läs mer
    2020-01-15 Janina Berggren svarar Robert L
    Tack så mycket för ditt omdöme Robert! Det gläder mig att ni är så nöjda med mig och resultatet.
    Hoppas verkligen att ni kommer trivas i ert nya hem!
  • 2020-01-14

Yvonne L skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Vi har sålt en mindre lägenhet. Janina är inlyssnande med god samarbetsförmåga och hon gjorde ett fantastiskt jobb. Kan rekommendera henne varmt. Läs mer
    2020-01-15 Janina Berggren svarar Yvonne L
    Tack så mycket för dina fina ord och för att ni gav mig förtroendet att förmedla er charmiga lilla pärla! Den förtjänade verkligen bäst slutpris bland ettorna i Åby under 2019!
  • Gustav L

2019-12-29

Gustav L skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Trevligt och professionellt bemötande, svar på alla tänkbara frågor. Gav ett intryck om att bry sig om att man inte missar någonting för att affären ska gå så smidigt som möjligt.
    I sin helhet som en mäklare ska vara! Läs mer
    2020-01-09 Janina Berggren svarar Gustav L
    Tack så mycket Gustav! Blir lite extra glad av att du märker att jag är mån om mina uppdrag. Hoppas att du kommer trivas här!
  • 2019-12-28

Anders D skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Sålt en lägenhet.
    Glad och trevlig mäklare.
    Levde upp till alla förväntningar och mer där till.
    Väldigt arbetsam och driven mäklare.
    Klart nöjd med affären. Läs mer
    2019-12-31 Janina Berggren svarar Anders D
    Tack så mycket för ditt fina omdöme Anders! Det gläder mig att du blev nöjd med din försäljning.
  • Nils-Evert F

2019-12-11

Nils-Evert F skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Janina Berggren har varit positiv och förklarat hur det fungerar när man säljer en fastighet, vi har hela tiden blivit uppdaterade under hela förloppet så vi gamla kan förstå.
    objektet som det gäller är en villa i Brännås i Mölndal.
    adress Västra Ånäsgatan 3.
    Det bemötande som Janina har visat kan inte bli bättre om fem är det bästa så lägger vi till ett + Läs mer
  • 2019-11-21

Rebecca Victoria B skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag har köpt en lägenhet.
    Det har varit min första gång att köpa en fastighet. Janina var mycket hjälpsam sedan vi besökte lägenheten första gången. Särskilt för att vi inte är från Sverige hade vi många frågor och Janina hjälpte oss med dem alla. Jag kan definitivt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-11-11

Rickard H skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag köpte en lägenhet på 41 kv i Åby, Mölndal genom Janina. Janina var mycket professionell i rollen som mäklare. Hon var duktig på att ge information och det kändes tryggt att ha kontakt med henne i denna processen. Hon gav ett seriöst, vänligt och förtroendeingivande bemötande. Läs mer
    2019-11-11 Janina Berggren svarar Rickard H
    Tack så mycket för dina fina ord Rickard! Det har varit kul att kunna hjälpa dig genom affären. Du är alltid välkommen att höra av dig vid tankar och funderingar.
  • 2019-11-01

Hafiz A skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag köpte en lagenhet. Janina är en bra mäklare och altid hjälpsam. Läs mer
  • 2019-10-28

Thomas A skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    En bostadsrätt
    Min mäklare är ett proffs mycket trevlig och proffsig, trots en trög marknad har hon varit övertygad att den skulle bli såld vilket gjort mig lugn
    Mina förväntnigar var att den skulle gå snabbt men marknaden talar emot det
    Jag kan rekommendera min mäklare till 100%
    Vänlig, trevlig och mycke proffsig Läs mer
  • 2019-09-21

Lisa L skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag sålde en lägenhet på 45kvm i Mölndal. Janina är en fantastisk mäklare med ett otroligt sinne för service och relationer. Jag är väldigt glad att jag valde att sälja min lägenhet med hjälp av Janina och jag kan ge mina varmaste rekommendationer. Alla mina förväntningar blev bemötta och mer därtill. Super! Läs mer
    2019-09-21 Janina Berggren svarar Lisa L
    Tack så jättemycket för omdömet Lisa, är du nöjd så är jag nöjd! Jag hoppas att det inte dröjer länge innan ni hittar er framtida drömbostad!
  • 2019-09-19

Kevin A skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag köpte en lägenhet på förhandsvisning på Toltorpsgatan 107 som var 45kvm och byggd 2015. Janina mötte mig väldigt bra redan vid första kontakten då jag fråga om förhandsvisning gick att lösa, sen väl på plats tog hon mig tiden att kolla på lägenheten i lugn ro och svarade så bra hon kunde på mina frågor. Hon var den mest engagerade mäklaren jag har träffat och ville verkligen att både sälja/köpare skulle bli nöjda! Mycket nöjd med mitt första bostadsköp och vet redan idag vilken mäklare jag ska anlita den dagen jag ska sälja!
    // Kevin Läs mer
    2019-09-19 Janina Berggren svarar Kevin A
    Tack så jättemycket för ditt superfina omdöme Kevin! Det är den här typen av respons som gör mitt jobb extra roligt! Jag hoppas verkligen att du kommer trivas i området och du är när som helst välkommen ner till oss på en kaffe eller två.
    Vi ses!
  • 2019-08-24

Egil H skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    - Vi har sålt en lägenhet.
    - Mycket bra bemötande, kunne inte varit bättre. Janina framstår som en mycket kunnig och proffesionell mäklare.
    - Innan första kontakten med Janina var min fru o jag överens om att vi skulle prata med flera mäklare. Men med all den information o kunskap Janina delade med oss var det inget själ att prata med fler.
    - Janina var tätt på med löpande info hela tiden.
    - Sammanfattning: jag kan bara ge Janina högsta betyg. Läs mer
    2019-08-27 Janina Berggren svarar Egil H
    Tack så hemskt mycket för ditt fina omdöme Egil! Det gläder mig verkligen att ni blev nöjda med försäljningen och med mig som mäklare!
  • 2019-08-22

Hannele N skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    2:a på Toltorpsgatan 107.
    Trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
    2019-08-23 Janina Berggren svarar Hannele N
    Tack för ert omdöme! Det gläder mig att ni är nöjda med köpet. Vi ser fram emot att få en ny granne på Toltorpsgatan! :)
  • 2019-08-22

Monika H skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Sålde en 2 rums lägenhet i Mölndal och fick enastående hjälp och rådgivning av Janina Berggren med att sälja bostaden. Är mycket nöjd och kan varmt rekommendera henne som professionell mäklare. Läs mer
    2019-08-27 Janina Berggren svarar Monika H
    Tack så mycket Monika! Att både ni och köparna blev nöjda med försäljningen gör mig verkligen jätteglad!
  • 2019-08-13

Helena Alexandra K skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Vi sålde vår villa under sommaren. Janina gjorde ett fantastiskt arbetet både med arbetet inför försäljningen och genom hela säljprocessen. Janina lade hela sin själ ( och fritid), hon är väldigt noggrann, duktig och kompetent. Försäljningen av huset gick snabbt och smidigt. Vi har sålt flera bostäder genom åren, men Janina är klart den bästa mäklare vi har anlitat. Läs mer
    2019-08-13 Janina Berggren svarar Helena Alexandra K
    Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det gläder mig verkligen att ni är så nöjda med försäljningen. Jag hoppas att ni kommer trivas lika bra i det nya huset som ni gjort på Orregatan!
  • 2019-07-31

Katherine F skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    When buying our property we were lucky to have Janina's expertise. Janina is the best broker we have worked with. She was attentive and knowledgeable at the viewing. She was easy to build rapport with and we felt she dedicated time to us and we could trust her advice. Läs mer
    2019-07-31 Janina Berggren svarar Katherine F
    Thank you Katie! I’m so happy I could help you through the process of purchasing your new home. I hope you will enjoy your life there to the fullest!
  • 2019-07-31

Steven O skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Working with Janina was excellent. She is very professional, courteous, knowledgeable and friendly.

Purchasing a villa can be a stressful occasion and trying to do this in a non native country only adds to the stress. I don't how we would have managed this without Janina. She has expertly guided us through every step, taking the time to speak with us in flawless English while also providing translations from Swedish text.

Janina was always available to answer questions even at the weekend, as our purchase process started on a Friday and finished on the following monday

If we ever need a mäklare in the future Janina will be the person we call. Läs mer
    2019-07-31 Janina Berggren svarar Steven O
    Thank you so much for your kind words Steven!
    I hope you will love your new home! You can always contact me if you have any further questions.
    Looking forward to the date of access!
  • 2019-07-16

Axel C skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Har köpt lägenhet av Janina och det har fungerat utmärkt! Läs mer
    2019-07-16 Janina Berggren svarar Axel C
    Så roligt att du är nöjd med mig som mäklare! Jag hoppas att ni kommer stormtrivas i er nya lägenhet!
  • 2019-07-15

Ulf R skrev om Janina Berggren en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag sålde min lägenhet genom HusmanHagberg med Janina Berggren som mäklare. Hon har gjort ett utmärkt jobb med försäljningen och kom med bra tips under resans gång och var i övrigt väldigt hjälpsam. Dessutom så var hon tillgänglig och svarade på både mina och spekulanternas frågor, även utanför arbetstid. Jag fick också mer betalt för lägenheten än vad jag hoppades på, till vilket jag tror hennes energi och goda kundbemötande bidrog till.

Jag hade tur som fick Janina som mäklare och rekommenderar henne varmt om du sälja ditt boende. Läs mer
    2019-07-15 Janina Berggren svarar Ulf R
    Tack Ulf för dina fina ord, det värmer! Jag är så glad att jag fick förtroendet att hjälpa dig med din försäljning. Önskar dig ett stort lycka till i framtiden!
  • 2019-05-18

Magnus M skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    Fredrika har skött försäljningen av min lägenhet på ett utomordentligt bra sätt.
    Vi har haft en bra dialog oss emellan. Läs mer
    2019-05-20 Fredrika Knutson svarar Magnus M
    Tack Magnus för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen! Lycka till i framtiden.
  • 2019-04-23

Pernilla G skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag har sålt en tvåa i Krokslätt.

Fredrika uppträdde enligt min förväntan på ett engagerad, tydligt och kommunikativt bra sätt. Snabb återkoppling vid frågor och jag ger henne högsta betyg! Läs mer
    2019-04-24 Fredrika Knutson svarar Pernilla G
    Tack Pernilla för ditt fina omdöme! Jag är glad att jag fick hjälpa dig med din försäljning. Lycka till i din nya lägenhet!
  • 2019-04-10

Marcus A skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    Fredrika var mycket professionell och faciliterade en mycket smidig bostadsaffär. Läs mer
    2019-04-10 Fredrika Knutson svarar Marcus A
    Tack Marcus! Roligt att få hjälpa dig med ditt bostadsköp.
  • 2019-03-05

Linnéa K skrev om HusmanHagberg Mölndal
    Trevligt och korrekt bemött. Lugn, lyssnande, förstående och samtidigt snabb i respons via tfn/sms/mail. Läs mer
  • 2019-02-22

Arianit I skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    Jag har köpt en bostad. Detta är helt nytt för mig och nervöst. Dagen jag mötte Fredrika i lägenheten för visning kändes allting rätt. Jag fick god känsla och bemötande av henne. Hon har hjälpt mig från början till slut. Jag är väldigt nöjd med henne! Det bästa är att det alltid går att nå henne och hon hjälper alltid till. Läs mer
    2019-02-26 Fredrika Knutson svarar Arianit I
    Tack snälla! Glad att jag kunde hjälpa dig igenom ditt första lägenhetsköp.
  • 2018-11-09

Oscar S skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    Mycket bra och hjälpsam.
    Anlitar gärna igen vid nästa försäljning Läs mer
    2018-11-09 Fredrika Knutson svarar Oscar S
    Tack Oscar! Välkommen att höra av dig igen i framtiden.
    Fredrika Knutson gillar detta
  • 2018-11-05

Patrik H skrev om HusmanHagberg Mölndal
    Jättebra bemött och bra kommunikation och information om köp av lägenhet. Läs mer
    2018-11-05 Sofia R svarar Patrik H
    Tack Patrik för rekommendationen! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet.
    Sofia R gillar detta
  • 2018-11-04

Carl Z skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    Trevlig
    Bra att kommunicera med
    Duktig Läs mer
    2018-11-04 Fredrika Knutson svarar Carl Z
    Tack Carl! Roligt att få hjälpa dig med försäljningen.
    Fredrika Knutson gillar detta
  • 2018-10-31

Rickard H skrev om HusmanHagberg Mölndal
    Jag har känt mig väl bemött och bra informerad. Snabb och effektiv affär. Läs mer
    2018-11-01 Sofia R svarar Rickard H
    Tack så mycket för det fina omdömet Rickard!
  • Pekka K

2018-10-29

Pekka K skrev om HusmanHagberg Mölndal
    Bra lyhörd och mycket trevlig och vacker . Läs mer
    2018-10-29 Sofia R svarar Pekka K
    Vad roligt att du är nöjd Pekka! Och tack för komplimangen!
    Sofia R gillar detta
  • 2018-09-30

Lil E skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    Köpt en lägenhet.

Fredrika var alltid vänlig och professionell. Hon svarade snabbt på frågor och gav bra råd. Hon var inte påstridig, som en del säljare tyvärr kan vara vilket jag ogillar mycket, och gav ett ärligt och trovärdigt intryck.

Jag kan varmt rekommendera Fredrika och jag skulle inte tveka att anlita henne när dagen kommer då jag ska sälja. Läs mer
    2018-10-01 Fredrika Knutson svarar Lil E
    Tack Lil för din rekommendation. Hoppas du fortsatt ska trivas i din fina lägenhet. Mvh Fredrika
  • 2018-09-27

Schuangxi S skrev om Fredrika Knutson en del av HusmanHagberg Mölndal
    She is very professional on helping me with selling my apartment. She is also good at as a broker. In addition, she is working hard d and very kind to her customer. Läs mer
    2018-09-30 Fredrika Knutson svarar Schuangxi S
    Thank you very much for your kind words! Mvh Fredrika