MOHV Mölndal

MOHV Mölndal

Välkommen till MOHV Mölndal!

Letar du bostad i Mölndal, Göteborg, Kungsbacka, Onsala eller Västra frölunda med omnejd. Tveka inte att ta kontakt med någon av våra kompetenta mäklare på MOHV Mölndal. Oavsett om du är ute efter att köpa eller sälja din bostad så finns vi nära till hands för att hjälpa dig.

Be gärna om en kostnadsfri värdering om du är nyfiken på vad din bostad är värd. Kanske är det rätt läge att sälja din lägenhet, huset eller stugan.

När du anlitar oss på MOHV Mölndal kan du förvänta dig en personlig upplevelse. Vi vill att du som kund hos oss ska få ut maximalt av din affär i alla lägen och vi strävar alltid efter detta. Välkommen till oss på MOHV Mölndal!

Läs vad 9 kunder tycker om MOHV Mölndal 2

2021-02-07
    Besvikelse att mäklaren inte ansträngde sig? efter att min granne ringt honom och berättat om sitt intresse av min lägenhet. Mäklaren föredrog att övertyga mig om att min lägenhet behövde renoveras? och vad det skulle kosta. Sant till vissa delar eftersom inget gjorts med tapeter och målning från 2004.
    Mäklaren hade ordnat med fotografering men mig veterlig hade dessa inte använts för någon marknadsföring.
    Av redovisning senare fanns bara en intressent - den som var min granne, den som beslutat sig för köp. I media har man kunnat läsa att priser ökat med 3,5 % och priset för min lägenhet blev det pris som annan mäklare föreslog från mars 2020 i samband med annat besök. Om det var vad som kunde förväntas vet jag inte. Eftersom jag inte varit i denna situation tidigare kommer jag att vara mycket försiktigare hädanefter.
    • Fiskebäck/Tynnered
    2021-02-05
    Enkel, rak och tydlig! Mycket bra.
  • Branko M
    sålde sin lägenhet med hjälp av
    • Högsbo
    2021-02-01
    Stabil, förtroende givande, proffsig och framför allt vänlig från start till avslut. Utmärkt affär utan ståt och pompa. Alla förväntningar, trots höga krav, överträffade med marginal.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av
    • Bifrost
    2020-10-31
    Toppen bemötande, lätt att få tag på, slutade med en bra affär där alla parter var nöjda.
  • sålde sitt hus med hjälp av
    • Lindome - Annestorp
    2020-10-26
    Jag som säljare är väldigt nöjd med MOHV:s arbete. Tydlighet och korrekthet genom hela processen mot både säljare och köpare. MOHV har också varit duktiga på att skapa ett stort intresse för objektet bland köparna.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av
    • Kolla
    2020-10-25
    Har köpt en bostadsrätt i Kungsbacka. Tydlig Och lättförståelig information innan och runt köpet.
    Snabb visning och kontraktsskrivning. Trevligt och positivt bemötande. Sökte efter en bostad lite brådskande och fick snabb hjälp med visning av en passande lägenhet i önskat område.
    • Frölunda
    2020-10-07
    Vi sålde bostadsrätt, Jimmy gjorde ett jättebra jobb, han uppfyllde våra förväntningar och vi var jättenöjda med vår bostadsaffär
  • köpte sitt hus med hjälp av
    • Kållered
    2020-10-04
    Jag köpte ett litet hus blev professionellt bemöt gav mig realistiska råd vad som säljaren förväntar jag följde dom råden å allt gick bra. Vad gällde pris o att snabbt komma till skott. Tacksam för en enkel å smidig affär.
  • sålde sitt hus med hjälp av
    • Eklanda
    2020-10-04
    Sålt vårat hus !
    Bra upplevelse av mäklare .
    Vi var jätte nöjda !