MOHV Mölndal

Gymnasiegatan 34, 434 50 Kungsbacka — Visa karta

Välkommen till MOHV Mölndal!

Letar du bostad i Mölndal, Göteborg, Kungsbacka, Onsala eller Västra frölunda med omnejd. Tveka inte att ta kontakt med någon av våra kompetenta mäklare på MOHV Mölndal. Oavsett om du är ute efter att köpa eller sälja din bostad så finns vi nära till hands för att hjälpa dig.

Be gärna om en kostnadsfri värdering om du är nyfiken på vad din bostad är värd. Kanske är det rätt läge att sälja din lägenhet, huset eller stugan.

När du anlitar oss på MOHV Mölndal kan du förvänta dig en personlig upplevelse. Vi vill att du som kund hos oss ska få ut maximalt av din affär i alla lägen och vi strävar alltid efter detta. Välkommen till oss på MOHV Mölndal!

Läs vad 3 kunder tycker om MOHV Mölndal

• 2020-10-07

Sadmira K skrev om Jimmy Thorén en del av MOHV Mölndal
    Vi sålde bostadsrätt, Jimmy gjorde ett jättebra jobb, han uppfyllde våra förväntningar och vi var jättenöjda med vår bostadsaffär Läs mer
  • 2020-10-04

Erik Örjan Gustav S skrev om Jimmy Thorén en del av MOHV Mölndal
    Jag köpte ett litet hus blev professionellt bemöt gav mig realistiska råd vad som säljaren förväntar jag följde dom råden å allt gick bra. Vad gällde pris o att snabbt komma till skott. Tacksam för en enkel å smidig affär. Läs mer
  • 2020-10-04

Marie Helén G skrev om Jimmy Thorén en del av MOHV Mölndal
    Sålt vårat hus !
    Bra upplevelse av mäklare .
    Vi var jätte nöjda ! Läs mer
Jimmy Thorén