MOHV Mölndal

MOHV Mölndal

Ring 0775-33 30 70 www.mohv.se
4.4

Välkommen till MOHV Mölndal! Letar du bostad i Mölndal, Göteborg, Kungsbacka, Onsala eller Västra frölunda med omnejd. Tveka inte att ta kontakt med någon av våra kompetenta mäklare på MOHV Mölndal. Oavsett om du är ute efter att köpa eller sälja din bostad så finns vi nära till hands för att hjälpa dig. Be gärna om en kostnadsfri...

17 omdömen om MOHV Mölndal

Jim Tony B
Kungsten

The broker didn't tell us all what we should have known about Platinagatan 10: one of the main reasons for us to place a high bid on the house was the fantastic view you had from the living room/terrace over the valley of Grimmered/Eckebäk. We found out 2 days after signing the contract that the plot in front of the house had been sold 3 months earlier, and that a house will be build there this year, taking away the open view, and making us live at least one year in front of a building place.

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2213 omdömen 4.7 av 2213 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Eva C
Sålde sin lägenhet med hjälp av MOHV Mölndal
Flatås

I stort all kontakt var bra.Trevlig bemötande.😊

Emma U
Köpte sin lägenhet med hjälp av MOHV Mölndal
Flatås

Efter köp har kommunikation upphört trots skickad fråga. Mäklare finns inte med på hemsida vilket skapar ett osäkert intryck. Överlag upplevdes möten stressiga och hetsiga.

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
4.8/5 i betyg av 999 omdömen 4.8 av 999 omdömen

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.

Lena Catrin L
Köpte sitt hus med hjälp av MOHV Mölndal

Mäklaren var trevlig. Han tog in oss på en förhandsvisning. Affären gick snabbt kändes som att det rusades fram. Jag upplevde att mäklaren inte var påläst om huset eller området där huset ligger.

Patrik L
Köpte sitt hus med hjälp av MOHV Mölndal

Kunnig och påläst och hjälpsam

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Linnéa L
Köpte sin lägenhet med hjälp av MOHV Mölndal
Tynnered

Anders är trevlig och lyhörd. Han gör det lilla extra för att man ska få en trygg och smidig bostadsaffär.

Ludvig P
Sålde sin lägenhet med hjälp av MOHV Mölndal
Lindome

Anders Rosin är en mycket professionell mäklare som sålde vår lägenhet snabbt och effektivt till ett rekordpris för området. Han skötte alla kontakter, återkopplingar och förrättningar mycket bra. Med utomordentligt gott resultat/med nöje lämna Anders Rosin våra allra bästa rekommendationer

Eva Mia Maria Kim W
Sålde sitt hus med hjälp av MOHV Mölndal

Genomgående fantastiskt bemötande och service, över förväntan. Anders är duktig, trygg och bra på att uppfatta både önskemål och behov och möta dessa. Mycket lyhörd och bra kommunikation, lätt att få tag på vid behov, alltid svar på alla mina frågor. En seriös och kunnig mäklare som jag upplever även tog väl hand om alla potentiella köpare. Kan med glädje rekommendera honom!

Gulllan S
Sålde sin lägenhet med hjälp av

Besvikelse att mäklaren inte ansträngde sig? efter att min granne ringt honom och berättat om sitt intresse av min lägenhet. Mäklaren föredrog att övertyga mig om att min lägenhet behövde renoveras? och vad det skulle kosta. Sant till vissa delar eftersom inget gjorts med tapeter och målning från 2004. Mäklaren hade ordnat med fotografering men mig veterlig hade dessa inte använts för någon marknadsföring. Av redovisning senare fanns bara en intressent - den som var min granne, den som beslutat sig för köp. I media har...

Ruben S
Fiskebäck/Tynnered

Enkel, rak och tydlig! Mycket bra.

Branko M
Högsbo

Stabil, förtroende givande, proffsig och framför allt vänlig från start till avslut. Utmärkt affär utan ståt och pompa. Alla förväntningar, trots höga krav, överträffade med marginal.

Jennifer Stefani N
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Bifrost

Toppen bemötande, lätt att få tag på, slutade med en bra affär där alla parter var nöjda.

Bostadsrättsföreningen Duvan
Sålde sitt hus med hjälp av
Lindome - Annestorp

Jag som säljare är väldigt nöjd med MOHV:s arbete. Tydlighet och korrekthet genom hela processen mot både säljare och köpare. MOHV har också varit duktiga på att skapa ett stort intresse för objektet bland köparna.

Lena R
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Kolla

Har köpt en bostadsrätt i Kungsbacka. Tydlig Och lättförståelig information innan och runt köpet. Snabb visning och kontraktsskrivning. Trevligt och positivt bemötande. Sökte efter en bostad lite brådskande och fick snabb hjälp med visning av en passande lägenhet i önskat område.

Sadmira K
Frölunda

Vi sålde bostadsrätt, Jimmy gjorde ett jättebra jobb, han uppfyllde våra förväntningar och vi var jättenöjda med vår bostadsaffär

Erik Örjan Gustav S
Köpte sitt hus med hjälp av
Kållered

Jag köpte ett litet hus blev professionellt bemöt gav mig realistiska råd vad som säljaren förväntar jag följde dom råden å allt gick bra. Vad gällde pris o att snabbt komma till skott. Tacksam för en enkel å smidig affär.

Marie Helén G
Sålde sitt hus med hjälp av
Eklanda

Sålt vårat hus ! Bra upplevelse av mäklare . Vi var jätte nöjda !