Fastighetsbyrån Kungsbacka

Vallgatan 4, 434 30 Kungsbacka — Visa karta

I Kungsbacka bor du centralt, havsnära och lantligt - på samma gång!

En småstad 25 minuter från Göteborg. Gamla trähus runt Kungsbacka Torg skapar en riktig idyll och här blandas villaområden med både nya och äldre hyreshus. Här byggs mycket nytt och Kungsbacka växer.

Vill du inte bo i Kungsbacka centrum kan du välja att bo på landet kring Fjärås, vid havet i Åsa, Onsala, Vallda eller Frillesås eller nära natur och hästgårdar vid Anneberg eller Älvsåker. Vi på Fastighetsbyrån kan vårt område och vi hjälper dig gärna hitta ditt nya drömboende!

Vårt banknära samarbete ger dig en trygghet genom hela processen och vi står med dig genom hela bostadsaffären, oavsett om du vill köpa eller sälja en fastighet i Kungsbackaregionen. Välkommen!

Läs vad 728 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsbacka

• 2020-02-27

Björne Roland J skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi är mycket nöjda med Anna vi fick ett grott intryck av henne Läs mer
  • 2020-02-25

Niclas A skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Enkel och bekväm försäljning genom hela processen! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-27 Elin S svarar Niclas A
    Tack för rekommendationen Niclas! Känns jättebra att ni är nöjda med hela processen. Sköt om er!
  • 2020-02-25

Inger Margareta J skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Härlig förtroendefull trevlig och kunnig mäklare. Vi är väldigt nöjda Läs mer
  • 2020-02-24

Jan Erik J skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jette bra service og en profesjonell megler.
    Anbefaler han på det sterkeste. Läs mer
  • 2020-02-24

Henrik S skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Erfaren och duktig mäklare som hjälpte till att bidra till en smidig affär. Läs mer
  • 2020-02-21

Milla L skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Anna hjälpte mej att sälja min lilla 2a i Vallda. Hon är en riktig pärla med DET i blicken! Hon har varit närvarande, aktiv och pushande. Hon har raggat kunder på olika sätt och jag fick stort förtroende för henne. Tyvärr var intresset svalt så budgivningen slutade långt under vad jag önskade, men det handlade inte om Annas insats utan om att jag inte sålde i rätt tid.
    TACK bästa Anna! Läs mer
  • 2020-02-21

Inger Margareta F skrev om Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt, bra bemötande.

De förväntningar vi hade levde mäklaren upp till. Läs mer
  • 2020-02-20

Kerstin G skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har varit i kontakt med Elin Svenhed vid både köp och försäljning av hus och hon är proffsig och engagerad som få. Hon arbetar transparent och förtroendeingivande för bägge parter och vi har känt oss helt trygga i affärerna hon förmedlat. Nästa gång vi säljer hus är Elin ett självklart val! Läs mer
    2020-02-21 Elin S svarar Kerstin G
    Tack Kerstin! Tack för att jag har fått vara med er både vid köp och försäljning. Det har varit så roligt och jag hoppas få möjlighet att hjälpa er även i framtiden. Tack för din fina rekommendation!
  • 2020-02-19

Ola L skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Proffsig i sitt jobb och snabbt avslut på försäljningen Läs mer
    2020-02-20 Jesper Axén svarar Ola L
    Tack Ola,
    De va roligt att få hjälpa till med försäljningen!
    Lycka till i nästa boende.

Johanna J skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålde ett kedjehus tillsammans med Elin. Fantastiskt bemötande från första stund och vi har varit trygga med henne under hela processen. Precis den rätta touchen man söker hos en mäklare! Rekommenderar henne alla dagar i veckan. Läs mer
    2020-02-18 Elin S svarar Johanna J
    Tack för förtroendet att ta hand om er försäljning, det har varit ren glädje att jobba med er och ert fina hus. Så tacksam (alla dagar i veckan) ;) över ditt härliga omdöme om mig. Värmer i hjärtat!

Jon N skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Väldigt professionellt och värdigt bemötande, både mot säljare och oss köpare - rekommenderas! Läs mer

Elsie O skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt 1-planshus på Mor Selmas väg 17 i Björkris. Mäklaren agerat korrekt på alla sätt. Vi är nöjda! Läs mer
    2020-02-18 Elin S svarar Elsie O
    Härligt att höra att ni är nöjda, det gör mig glad! Hoppas och tror att ni kommer stortrivas i ert nya fina hus.
  • 2020-02-16

Malin N skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har köpt hus i Åsa och blev väldigt väl bemötta, fick svar på alla frågor och hjälp när det behövts! Så inga problem med någonting! Med vänlig hälsning, Malin o Jon Läs mer
  • 2020-02-15

Tommy J skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Elin sålde vårt hur i Onsala. Snabbt och smidigt enbart med kunder ur interna register. Läs mer
    2020-02-18 Elin S svarar Tommy J
    Jätteroligt att vi fick till en så snabb affär med våra interna kunder. Det är en glad familj som får ta över ert fina hus! Tack för förtroendet att ta hand om er bostadsaffär.
  • 2020-02-15

Staffan F skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vår familj fick hjälp att sälja ett kedjehus i fors. Vi har från första stund fått ett fantastiskt bemötande från Elin som lyssnat på våra önskemål, och efter det jobbat ihärdigt för att uppnå detta. Kan varmt rekommendera Elin Läs mer
    2020-02-18 Elin S svarar Staffan F
    Tack Staffan! Jag är superglad över vårt trevliga samarbete. Tack för ditt fina omdöme och din rekommendation!
  • 2020-02-14

Christoffer E skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Proffsigt och vänligt bemötande. Lyssnade på våra önskemål och hittade den lägenheten vi önskade oss. Madelen har varit hjälpsam under hela processen. Läs mer
  • 2020-02-14

Ewa L skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hej!
    Jag har både köpt o sålt min lägenhet via Madelen Frödfelt med stort förtroende för hennes kunskap o omtanke!
    Alltid närvarande o påläst o inger stor trygghet o ansvar gällande allt vad gäller kontrakt juridik mm.
    Väldigt tacksam o väldigt nöjd!
    Med vänlig hälsning,
    Ewa Läs mer
  • 2020-02-13

Malin E skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Cecilia lyssnade alltid på vår vilja, kunde råda oss hur vi skulle göra, allt var bra. Jätte trevlig och positiv människa. Läs mer
    2020-02-20 Cecilia Olsson svarar Malin E
    Tack Malin!
    Det var ett sant nöje att få hjälpa er.
    Lycka till nu med ert nya boende.
    Cecilia
  • 2020-02-13

Thomas Joakim Z skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi fick hjälp av Jesper när vi skulle sälja vårt hus i Onsala.
    Han va professionell, kunnig och ingav förtroende.
    Dessutom snabb på att återkoppla på händelser och agerade snabbt när det behövdes.

Mycket bra! Läs mer
    2020-02-20 Jesper Axén svarar Thomas Joakim Z
    Tack Joakim!
    Nöjet va på min sida att få lära känna er och hjälpta till i processen. Lycka till i framtiden och på återseende.
  • 2020-02-12

Mats S skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har sålt ett hus.
    Vi blev trevligt och proffsigt bemötta och våra förväntningar uppfylldes.
    Vi är helt nöjda och vid eventuella framtida försäljningar vänder vi oss gärna till Mattias. Läs mer
    2020-02-20 Mattias C svarar Mats S
    Känns jättebra att få denna feedback från er.
  • 2020-02-12

Fredrik J skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpte bostadsrätt genom Madelen. Proffsig och kunnig. Allt fungerade utmärkt. Läs mer
  • 2020-02-11

Christel B skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Min sambo och jag köpte ett hus av Jesper. Kanon bra och proffsigt bemötande från början till slut! Väldigt nöjda! Läs mer
    2020-02-20 Jesper Axén svarar Christel B
    Tack Christel ! Det va roligt att få vara delaktig i ert husköp. Nu hoppas jag att ni ska trivas i huset!
  • 2020-02-10

Anna Maria Caroline Z skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt bostad. Upplever att Jesper är mycket serviceminded och trevlig att ha att göra med. Väldigt tillgänglig och duktig på att återkoppla. Vi har haft mycket kontakt under både dagtid, kvällstid och helger vilket jag verkligen uppskattar. Han är en kompetent och trevlig mäklare. Läs mer
    2020-02-20 Jesper Axén svarar Anna Maria Caroline Z
    Tack Caroline!
    Väldigt roligt att få hjälpa till i processen! Nu önskar jag dig lycka i nästa boende och du kan alltid höra av dig.
  • 2020-02-10

Mauritz L skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpte villa i Kungsbacka som Jesper förmedlade.
    Jesper gjorde ett exemplariskt jobb med att svara på det frågor och funderingar vi hade. Han var även flexibel men att visa huset akut och snabbt hjälpa till med att förse oss med tex. dokument och telefonnummer till entrepenörer.
    Köpet kändes tryggt och seriöst!
    5/5 ⭐️ Läs mer
    2020-02-20 Jesper Axén svarar Mauritz L
    Tusen tack för de fina orden! Hoppas ni trivs i ert nya boende. De va väldigt roligt att få hjälpa till i processen. Ni är alltid välkomna att slå en signal!
  • 2020-02-09

Ing-marie M skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Har köpt villa. Proffsig, lugn och trygg. Läs mer
    2020-02-10 Jesper Axén svarar Ing-marie M
    Tack så mycket Ing-marie. Jag hoppas ni ska trivas i ert nya boende och ni är alltid välkomna att höra av er.
    Må väl!
  • 2020-02-08

Agneta L skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Villa i Fjärås. Bra bemötande. Vi är nöjda med försäljningen. Mattias Carlsson var professionell, tillgänglig under hela processen samt intresserad. Läs mer
    2020-02-20 Mattias C svarar Agneta L
    Härligt ni är nöjda med mitt arbete i försäljningsprocessen.
  • 2020-02-06

Maharouy H skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Det var villa som blev sålt
    Det var Daniel min mäklare
    Som jag köpte villan för fyra år sedan
    Stora förväntningar hade jag inte
    Bara ville sälja på rätt pris
    Vilket han gjorde det
    Daniel är ärlig arbetsam och flitig Läs mer
  • 2020-02-04

Elsie O skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Allt har funkat lätt och smidigt.
    Vi är klart nöjda! Läs mer
  • 2020-02-02

Tobias S skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt 1,à i kba. Trevlig, korrekt och bra säljare Läs mer
    2020-02-12 Johanna Dehlryd svarar Tobias S
    Tack för ett fint samarbete Tobias. All lycka till med renoveringen!
    Johanna Dehlryd gillar detta
  • 2020-02-02

Christina K skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Trevlig, engagerad, kunnig och proffisionell! Så som man vill en mäklare ska vara! 👌🏼 Madeleine har sålt två lägenheter för oss och vi är jätte nöjda! Skulle absolut anlita Madeleine igen! Läs mer
  • 2020-02-01

Jennifer T skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt en läg i Kungsbacka
    Tycker att jag har fått bra hjälp med allt. Madelen har hjälpt mig på det bästa sättet med allt.
    Guld värd. Läs mer
  • 2020-01-31

Christoffer M skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi köpte en villa och i affären agerade Mattias mäklare. Mattias är förtroendeingivande och har levt upp till alla förväntningar. Snabba svar på frågor och en stor hjälp för oss som köpare.

Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-01-31

Peter A skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Trevlig, kunnig, engagerad och professionell!
    Sålde ett sommarhus hus på tre rum i Onsala mitt i vintern, men det lyckades bra! Läs mer
    2020-02-03 Cecilia Olsson svarar Peter A
    Tack Peter!
    Det gjorde vi bra tillsammans. Hoppas du och tjejerna kommer trivas i er nästa bostad.
    Cecilia
  • 2020-01-28

Nanette H skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi sålde ett parhus i Anneberg. Där Elin var vår mäklare. Hon gjorde ett utmärkt jobb och fanns till hands hela vägen. Otroligt kompetent och ett fantastiskt bemötande.

Vi förväntade oss att få sålt huset och det hjälpte hon oss med. Så tack vare Elin flyttar vi snart in i vårt nya hem. Läs mer
    2020-01-30 Elin S svarar Nanette H
    Härligt att höra att ni är nöjda med mitt jobb och bemötande. Det var ett rent nöje att jobba med er! Tack! :)
  • 2020-01-28

Kristian H skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mattias är trevlig och bra. Snabb på att svara, försäljningen gick smidigt. Läs mer
  • 2020-01-27

Lennart Michael E skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt småhus.

Bra bemötande , kunnigt och god kommunikation.

Kan rekommenderas. Läs mer
    2020-02-07 Jesper Axén svarar Lennart Michael E
    Tack Michael,
    Nöjet var mitt att få hjälpa till i affären, på återseende!
  • 2020-01-27

Emma H skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    - Sålt ett parhus i Kungsbacka.
    - Bemötandet var proffsigt, lugnt och strukturerat. Gav goda råd på de saker vi funderade över. Vi kände oss lugna och trygga genom hela affären. Uppskattade säljcoachen.
    - En enkel och smidig försäljning. Läs mer
  • 2020-01-26

Ronnie S skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag har sålt en villa och fick direkt känslan av att hon var kunnig och saklig och ville att vi skulle få bästa pris och service av Anna !
    Mina förväntningar på mäklare är inte jättehöga men hon bevisade lite motsatsen Läs mer
  • 2020-01-26

Patrik I skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
  • 2020-01-21

AXEL R skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Fantastiskt bra på att hålla oss som säljare informerade, trygga och lugna under hela processen.

En klar rekommendation från oss Läs mer
    2020-01-21 Elin S svarar AXEL R
    Tusen tack! Så roligt att få lära känna er och hjälpa er i säljprocessen. Välkomna åter! ;)
  • 2020-01-20

My H skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi var nöjda att köpt huset och glada av mäklaren hjäper till. Läs mer
    2020-02-07 Jesper Axén svarar My H
    Tack så mycket My! Hoppas ni Trivs i ert nya boende, ni är alltid välkomna att höra av er.
    På återseende. :)
  • 2020-01-19

Stefan G skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har sålt en villa med hjälp av Mattias Carlsson.
    Vi kände redan första gången vi mötte han ett väldigt stort förtroende.
    Han gav oss tips o råd på vägen , och var alltid tillgänglig för oss.
    Han levde upp till alla våra förväntningar och lite till.
    Vi vill varmt rekommendera han. Läs mer
    2020-01-29 Mattias C svarar Stefan G
    Alltid lika roligt att fä hjälpa till. Ni har mycket trevligt hus där jag är övertygad om att de nya ägarna kommer att trivas.
  • 2020-01-13

Martin F skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Haft kontakt med Elin i samband med att vi köpte hus.

Elin är trevlig, proffsig och upplevs som genuin och ärlig i sitt arbete.

Trevligt bemötande genom hela processen. Dessutom hela tiden snabb återkoppling och flexibel när så krävdes. Läs mer
    2020-01-21 Elin S svarar Martin F
    Tack Martin för er fina rekommendation! Jätteroligt för mig att lära känna er och hjälpa er med ert bostadsköp. Allt gott!
  • 2020-01-12

Linda H skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Elin hjälpte till i processen att få mitt drömhus! Hon var oerhört professionell och överträffade förväntningarna på alla sätt. Elin är positiv, vänlig, varm och serviceminded. Läs mer
    2020-01-21 Elin S svarar Linda H
    Vad glad jag blir av att läsa om din upplevelse av mig som mäklare. Det värmer att du är så nöjd. Tack! Sköt om dig och hoppas du trivs gott i ditt drömhus.
  • Sofia A

2019-12-27

Sofia A skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag har tillsammans med min sambo köpt vår första bostadsrätt. Sekunden vi mötte Anna kändes det rätt, hon var så hjälpsam och varm.
    Ett riktigt gott betyg ifrån oss.
    Vi kommer förmodligen alltid att kontakta Anna först. Tack Anna för din hjälp ❤️ Läs mer
    2020-01-28 Anna A svarar Sofia A
    Tusen tack för de orden Sofia! Det värmer sååå gott att höra! Rekommendationer är det viktigaste för mig så det gör mig så glad att få höra! Hoppas ni kommer trivas gott i er fina lägenhet nu!
  • 2019-12-25

Eva N skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    - Sålt villa.
    Förtroendeingivande och proffsigt bemötande. Mäklaren var även lyhörd och vägledande. Hjälpte oss genom hela säljprocessen på ett smidigt sätt. Läs mer
  • 2019-12-21

AXEL R skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mattias Carlsson.
    Köpte precis hus i Onsala genom Mattias. Det är ju för en själv ett stort beslut och en stor affär. Men Mattias gör det väldigt enkelt genom sin trygghet och långa erfarenhet.
    Snabb respons, tydligt och rakt.

En stark rekommendation från oss att gå med Mattias!

Axel Läs mer
  • 2019-12-19

Anna N skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt ett hus i Hede i Kungsbacka. Cecilia är trevlig och trygg och hjälper en genom hela processen. Det har verkligen känts tryggt och positivt att ha henne som mäklare. Läs mer
    2019-12-20 Cecilia Olsson svarar Anna N
    Tack Anna!
    Jag hoppas verkligen ni kommer trivas i Hede.
    God jul och Gott nytt år!
    /Cecilia
  • 2019-12-19

Christer S skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Har köpt ett hus i Åsa tillsammans med min
    Sambo Ingela
    Tycker att det fungerade utmärkt
    Och smidigt Läs mer
  • 2019-12-17

Ingela Å skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Har köpt en mindre fristående villa. Blev bemött på ett trevligt och professionellt sätt. Överlag mycket nöjd. Läs mer

Vallgatan 4, 434 30 Kungsbacka