Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsbacka

Fastighetsbyrån Kungsbacka

Vallgatan 4, 434 30 Kungsbacka — Visa karta

I Kungsbacka bor du centralt, havsnära och lantligt - på samma gång!

En småstad 25 minuter från Göteborg. Gamla trähus runt Kungsbacka Torg skapar en riktig idyll och här blandas villaområden med både nya och äldre hyreshus. Här byggs mycket nytt och Kungsbacka växer.

Vill du inte bo i Kungsbacka centrum kan du välja att bo på landet kring Fjärås, vid havet i Åsa, Onsala, Vallda eller Frillesås eller nära natur och hästgårdar vid Anneberg eller Älvsåker. Vi på Fastighetsbyrån kan vårt område och vi hjälper dig gärna hitta ditt nya drömboende!

Vårt banknära samarbete ger dig en trygghet genom hela processen och vi står med dig genom hela bostadsaffären, oavsett om du vill köpa eller sälja en fastighet i Kungsbackaregionen. Välkommen!

Läs vad 486 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsbacka

• Thomas W
    Thomas W skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Alltsedan vårt första möte har Daniel uppträtt proffessionellt och förtroendeingivande. Givna överenskommelser har hållits, Daniel har alltid varit tillgänglig. Mina förväntningar har överträffats. Skulle det bli aktuellt i framtiden med en ny affär kommer jag att anlita Daniel igen. Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Peter är en otroligt professionell mäklare. Faktiskt den bästa mäklaren jag gjort affär med. Peter säker i sin roll och hans kunnighet och lugn gav mig som säljare en bra upplevelse genom hela säljprocessen. Han är både strategisk och målinriktad. Det som var mest tydligt var att det var lika viktigt för honom att ge mig som säljare en bra upplevelse som att ge köparen en lika positivt upplevelse. Det ledde till ett resultat som var över förväntan i en skakig marknad. Kan varmt rekommendera Peter. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi är otroligt nöjda med Daniel, han svarar alltid på alla 1000 konstiga frågor och gett oss mycker bra hjälp med bankkontakter. Ska vi sälja eller köpa igen vill vi definitivt använda oss av Daniel igen. Läs mer
  • Anders C
    Anders C skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Försäljningen bostad gick mycket bra. Med en bra service och kunskap. Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Har inte levererat någonting, bara massa snack, ingen verkstad! Fick inget vettigt bud efter 10 visningar, 100 pers, 50 sällskap, 3 månader. Välj någon annan mäklarfirma för Fastighetsbyrån är dörröppnare, inte något mer Läs mer
  • Ove R
    Ove R skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Trevlig och kunnig mäklare. Proffsig fotograf och bra dokumentation. Beträffande besiktningsmannen hade vi gärna sett en mer proffessionell. Läs mer
  • Marikka D
    Marikka D skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Toppen, seriös, trevlig! Kunde sin sak och hade vision. Läs mer
  • Tomas N
    Tomas N skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Allt gick bra, och det förväntade jag mej också. Läs mer
  • Britt-Marie T
    Britt-Marie T skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi tyckte att det bemötande vi har fått från alla som varit delaktigtiga i våra bostadsaffär har varit mycket ,mycket gott Läs mer
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Elin är kunnig, engagerad och har ett väldigt trevligt sätt. Känns som om även köparen får förtroende för affären. Läs mer
  • Linda T
    Linda T skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Ett professionellt bemötande och en hög tillgänglighet skapar en trygg bostadsaffär! Läs mer
  • Evy M
    Evy M skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mattias var lyhörd,sansad och saklig vid vårt första möte. Läs mer
  • Nils-bertil A
    Nils-bertil A skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi visste Mattias hade förmåga att sälja huset och det gick också på bästa tänkbara sätt. Vi tycker också om Mattias sätt som taktiker utan att forcera, säkert får även köpare förtroende för detta. Som kund; vad kan man mer begära? Läs mer
  • Alexander G
    Alexander G skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Fastighetsbyrån är en oerhört kompetent mäklarbyrå. Jag har både köpt och sålt lägenhet via Fastighetsbyrån och jag är otroligt nöjd med den höga servicenivån jag blivit erbjuden där. Inte minst det trevliga bemötandet. Jag har haft kontakt med Daniel Magnusson och Rebecka Polhem. Jag har köpt via daniel och sålt via Rebecka.

Båda är mycket kompetenta, profesionella, trevliga, lyhörda, engagerade, hjälpsamma, tillgängliga, affärsmässiga och kunniga. De har integritet, hög kompetens, förståelse och djup kunskap om köp- och försäljningsprocessen.

Jag uppfattar Fastighetsbyrån som en mycket seriös mäklarbyrå, där mina behov noga uppmärksammats och mina förväntningar överträffats. Jag känner mig mycket trygg med att anlita Fastighetsbyrån och skulle jag varmt rekommendera Fastighetsbyrån, Daniel Magnusson och Rebecka Polhem till mina vänner och bekanta.

Med vänliga hälsningar,

Alexander G Läs mer
  • Elisabeth A
    Elisabeth A skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mattias har skött sig ypperligt! Läs mer
  • Britt C
    Britt C skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Trevligt bemötande. Svarade alltid på alla frågor på ett proffsigt sätt. Jag kan verkligen ge honom det bästa betyg och jag rekommenderar honom gärna till vänner som tänker sälja sina hus. En toppenduktig mäklare! Läs mer
  • Malin C
    Malin C skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mattias har från dag ett varit otroligt hjälpsam och tillmötesgående. Han har varit informativ och hela tiden hållit oss uppdaterade i allt rörande köpet av vårt hus. Vi har känt oss väldigt trygga med att ha Mattias som vår mäklare då han har varit personlig fast på ett proffesionellt plan. Vi har bara gott att säga om Mattias och är oerhört nöjda med hans service. Läs mer
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Trygg, lugn och supertrevlig! Han hade koll på huset och kunde enkelt svara på våra frågor! Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Lugn, saklig och kompetent.
    Trevlig och lyhörd.
    Vi är väldigt nöjda med Mattias Läs mer
  • Alexander
    Alexander skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hej,

Jag har sett Rebecka på en lägenhetsvisning och blev mycket imponerad av hennes trevliga bemötande av de intresserade sällskapen som kom till visningen. Som person  upplever jag Rebecka som driven, glad, entusiastisk, affärsmässig, mycket kunnig, lyhörd och som mycket lätt att komma överens med. En kollega rekommenderade henne till mig och det är jag mycket glad för. Hon är mycket kompetent.

Rebecka tog hand om min lägenhetsförsäljning och skötte den oerhört professionellt. Från initial annonsering som kommande lägenhet till annonsering för visning av lägenheten. Hela processen var mycket effektivt planerad och utförd. En fantastiskt bra beskrivning utfördes av lägenheten med relevant information. Det togs mycket fina fotografier, som kompletterades med extra foton i en andra etapp, då lägenheten annonserades.

Rebecka har en mycket god bedömningsförmåga av marknaden, området, budgivare och har kunskap om vad som är viktigt att tänka på och göra vid en försäljning. Hon ger mycket goda råd och låter en själv som person begrunda dem. För min del blev det alltid som hon föreslog. Rebecka informerade mycket bra under budgivningen

Överlåtande sköttes mycket professionellt där Rebecka informerade om de juridiska detaljerna och de villkor som gäller. Hon tog även upp saker som säljaren skall informera köparen om, vilket är mycket bra då det inger förtroende för både köpare och säljare.

En lägenhetsförsäljning är en mycket stor affär för de flesta personer. Det lönar sig därför definitivt att kontakta en bra mäklare/mäklerska. Jag kommer att kontakta Rebecka igen vid en lägenhets eller fastighetsaffär om det blir aktuellt. Jag är oerhört nöjd med hennes arbete. Hon har utfört en fantastisk prestation och jag skulle varmt rekommendera henne till mina vänner och bekanta.

Med vänliga hälsningar,

Alexander Läs mer
  • Simon Lennart S
    Simon Lennart S skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Trevlig bekantskap. Positiva bedömningar. Verkade kunnig och bekant med omgivningen. Läs mer
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Väldigt proffsigt bemötande och kunniga mäklare. Läs mer
  • Marianne E
    Marianne E skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Trevliga, bryr sig, kunniga.
    Lite dyrt Läs mer
  • Anne-Louise M
    Anne-Louise M skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Gott bemötande, trovärdig mäklare och god kommunikation. Läs mer
  • Göran L
    Göran L skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Fastighetsbyrån hanterade vår försäljning på ett trevligt, effektivt och professionellt sätt. Kan starkt rekommendera dem till andra säljare. Läs mer
  • Berit Å
    Berit Å skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Fantasisk bemötande,proffsig,lyssnande som gjorde oss trygga Läs mer
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Peter var väl förberedd inför vårt första inledande möte. Han har under hela försäljningsprocesssen regelbundet meddelat vad som hänt, vilka han pratat med, vilket är nästa steg i processen, etc. Han har en positiv och sympatisk framtoning vilket skapar förtroende hos både köpare och säljare. Läs mer
  • Boris S
    Boris S skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Ett bra och trevligt bemötande! lätt och samtidigt allvarlig! Läs mer
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hon var bra ,seriös och gav allt för att det skulle bli en bra försäljning Läs mer
  • Caroline O
    Caroline O skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Bra bemötande, flexibel och trevlig på alla sätt man kan önska sig i samband med en husaffär. Läs mer
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket bra mäklare. Duktig och väldigt trevligt bemötande. Bra och snabb återkoppling. Vi har inget att klaga på. Läs mer
  • Nikolas B
    Nikolas B skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hon är en stjärna! Proffsig, rak och ärlig. Enkel att jobba med. Kan VARMT rekommendera Isabella! Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Bra bemötande och kunnig personal Läs mer
  • Lena K
    Lena K skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hon är trevlig lätt att kommunicera med
    Återkopplar snabbt.
    Duktig mäklare. Läs mer
  • Carolina I
    Carolina I skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Elin är mycket trevlig och professionell, kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Kunnig mäklare som gett mycket god service. Läs mer
  • Ulf J
    Affärsmässig
    Kompetent
    Professionell
    Service minded
    Bästa mäklare vi haft Läs mer
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hon tyckte vi som kund var viktig och satte oss i första rum. Läs mer
  • Assan N
    Assan N skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Professionellt bemötande, insatt i fastigheten. Läs mer
  • Emma P
    Emma P skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Elin Svenhed är proffsig, hjälpsam, kunnig och ger det lilla extra. Det skadar inte att man får en glad mäklare heller. Kan varmt rekommendera henne till din husförsäljning. Läs mer
  • Henrik U
    Henrik U skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi är väldigt nöja med Elin och byrån. 100% service och mycket proffsig organisation bakom hela upplägget.
    Tack! Vi återkommer...
    Henrik & Catrin Läs mer
  • Linn H
    Linn H skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Isabella hjälpte oss att sälja vårt hus. Hon var tillgänglig, proffsig och höll oss informerade. Vi kände oss fullkomligt trygga genom hela försäljningen. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Albin J
    Albin J skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Proffsig, noggrann och duktig på kommunikation som gör att man som köpare känner sig trygg.. Läs mer
  • Michael W
    Michael W skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Isabella gav ett mycket gott första intryck där hon var positiv och tydligt visade att hon var påläst på området och vår hustyp. Hon lade tidigt upp en strategi och följde sedan denna. När försäljningen till en början inte ledde till det intresse som vi kanske förväntade oss kämpade hon på för att få till en så bra affär som möjligt. Hon var ständigt kontaktbar och lätt att ha att göra med. Sammanlagt, en bra mäklare. Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Daniel är förtroendeingivande och seriös i sin yrkesroll. Läs mer
  • Nikolas D
    Nikolas D skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Daniel hjälpte oss att hitta vårt drömhus! Otroligt trevlig och hjälpsam. Rekommenderas varmt! Läs mer
    Nikolas D gillar detta
  • Peter J
    Peter J skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Han har det en god människa ska ha, därför valde vi Mattias Läs mer
  • Martin M
    Martin M skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Fick fullt förtroende för Mattias från början. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Väldigt trevlig och proffesionell när vi köpte vårt hus. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Björn A
    Björn A skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket bra(kan inte bli bättre). Kan säga så här, att om jag skall sälja en fastighet,
    kommer jag att vända mig till Isabella för att få hjälp.
    Jag rekommenderar Isabella till mina vänner och bekanta som skall sälja. Läs mer

Vallgatan 4, 434 30 Kungsbacka