Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsbacka

Fastighetsbyrån Kungsbacka

Vallgatan 4, 434 30 Kungsbacka — Visa karta

I Kungsbacka bor du centralt, havsnära och lantligt - på samma gång!

En småstad 25 minuter från Göteborg. Gamla trähus runt Kungsbacka Torg skapar en riktig idyll och här blandas villaområden med både nya och äldre hyreshus. Här byggs mycket nytt och Kungsbacka växer.

Vill du inte bo i Kungsbacka centrum kan du välja att bo på landet kring Fjärås, vid havet i Åsa, Onsala, Vallda eller Frillesås eller nära natur och hästgårdar vid Anneberg eller Älvsåker. Vi på Fastighetsbyrån kan vårt område och vi hjälper dig gärna hitta ditt nya drömboende!

Vårt banknära samarbete ger dig en trygghet genom hela processen och vi står med dig genom hela bostadsaffären, oavsett om du vill köpa eller sälja en fastighet i Kungsbackaregionen. Välkommen!

Läs vad 531 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsbacka

• Jan Helge P
    Jan Helge P skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Säger bara Toppen mäklare!
    Proffsigt bemötande och hantering av våran fastighetsaffär!
    Mycket nöjda! Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt villa. Otroligt nöjd med Mattias. Mkt professionell i sitt sätt att arbeta. Lugn och trygg och lyssnar. Bra förbered inför möte. Kändes tryggt att låta Mattias sälja vårt hus. Hade kontakt med svensk fastighetsförmedling innan vi bestämde oss för mäklare. Dock fick vi uppfattningen om att de var ute efter en snabb försäljning och allt skulle jäktas fram. För oss var det viktigt att känna att "vi tar det i vår takt" och fick från början ett mkt fint förtroende för Mattias. Vi kommer absolut rekommendera Fastighetsbyrån Kungsbacka och Mattias Hallengärd för vänner och bekanta. Läs mer
  • Victor B
    Victor B skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Ärlig, proffesionell, svarar alltid i telefon och mail. Utmärkt problemlösningsförmåga när bankerna började strula i sista sekund.
    Daniel är en mönster-person för hur man vill att en mäklare skall vara. Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Ingen bra kommunikation mellan köpare/mäklare/säljare. Information hade ej förmedlats vidare. Läs mer
  • Ellen L
    Ellen L skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt nyproduktion, parhus i Björkris/Kungsbacka.

Från första kontakt har Daniel varit mycket tillmötesgående, tillgänglig, ärlig och personlig. En mäklare jag defenitivt skulle rekommendera vidare. Läs mer
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi sålde vårt hus i Onsala via Elin. Jättenöjda med hela försäljningsprocessen, trevligt och professionellt bemötande, snabb återkoppling vid frågor. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Lucas J
    Lucas J skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Proffsigt bemötande o effektivt säljarbete, resulterade i att vi fick sålt vår fastighet med kort framförhållning. Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Väl omhändertagen. Omtänksamma. Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Både köpt och sålt villa med Elins hjälp. Hon var oerhört lugn, trygg och empatisk på alla sätt. Kunde inte blivit bemötta på ett bättre sätt. Hon bedömde priset på vår villa mycket väl, och vi fick gott och väl vad vi önskat få för den! Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpte en villa. Blev professionellt bemött. Mäklaren var förtroendeingivande och tillmötesgående och framstod som neutral. Hon var lugn och sansad och pressade inte fram en affär. Mäklaren föreslog själv att det skulle skrivas in villkor i avtalet som bara var till förmån för oss som köpare. Läs mer
  • Dubravko E
    Dubravko E skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har både köpt och sålt bostad.
    Fantastisk bemötande och förståelse.Mäklaren levde upp till våra förväntnigar. Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Stina H
    Stina H skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi upplevde Anna som seriös, påläst, tydlig och ärlig. Hjälpsam och effektiv. En mäklare vi själva hade kunnat tänka oss att anlita vid en försäljning. Läs mer
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Erika Borsing en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt vår lgh och även köpt vårt nya radhus via fastighetsbyrån.
    Allt har funkar jätte bra, trevligt bemött hela vägen. Läs mer
  • Justyna N
    Justyna N skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Daniel was prompt, professional, and courteous. He was patient and thorough answering all of my questions. He kept the ball rolling and the process was completed in the time frame promised. There were absolutely no surprises at settlement. An excellent job! Läs mer
  • Casandra F
    Casandra F skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi köpte ett hus av Fastighetsbyrån, Anna Kjellsson.
    Anna är enkel att nå, både på telefon och sms. Trevlig och uppmärksam!
    Efter köp får man erbjudanden av Fastighetsbyrån som vi uppskattade, de hör också av sig med jämna mellanrum för att kolla att allt står rätt till.
    Vi är nöjda med vårat köp! Läs mer
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt en villa. Mattias är mycket trevlig, kunnig, hjälpsam, och det har inte varit några problem. Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt villa om 96kvm enplan
    Mattias har haft ett riktigt proffsigt och väldigt artigt och samtidigt lättsamt bemötande.

Vi hade väl inga direkta förväntningar men blev mer glatt överaskade över hur noggran och välinformativ Mattias varit då det är vårt första husköp. Läs mer
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi fick hjälp med värdering av vår villa.
    Mattias var förtroendeingivande, intresserad och trevlig.
    Högsta betyg! Läs mer
  • Staffan L
    Staffan L skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt bostadsrätt.
    Madelen är otroligt professionell och fokuserad på att få fart i affären.
    Hade en halvljum i ställning till mäklare efter en villaförsäljning men det ändrade Madlen på det finns och hon är en otroligt professionell mäklare.
    Mycket feedback alltid tillgänglig. Läs mer
  • Lenny S
    Lenny S skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har köpt ett parhus av Daniel. Daniel har alltid ett gott leende och käns som en rak och ärlig person. Dom gånger han inte har svarat på ett samtal så brukat han ringa tillbaka fast jag ej pratat in eller skrivit ett meddelande. De tycker jag är mycket possitivt. Vi har vart mycket nöjda med Daniel. Läs mer
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har köpt en villa.
    Vi blev bemötta på ett proffsigt och avslappnat sätt. Vi är väldigt nöjda med Madelen. Läs mer
  • Ove A
    Ove A skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Har köpt en bostadsrätt, ett trevligt och proffsigt bemötande. Fick all den information och hjälp jag har förväntat mig. Vi är mycket nöjda med Madelen. Läs mer
  • Poul J
    Poul J skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Förmedlade bostad som vi köpte Läs mer
  • Susan A
    Susan A skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag och min sambo köpte oss ett parhus på mor Johannasväg 8a i Kungsbacka och Daniel var den som hade hand om huset/husen. Vi träffade Daniel lite innan vi köpte detta hus och redan då fick vi ett mycket positivt intryck av Daniel. Första gången vi tog kontakt med Daniel så fick vi redan där en god känsla av att han var mycket positiv och hjälpsam och detta stämde ju exakt när vi fick träffa honom för första gången när vi skulle titta på ett radhus här i Kungsbacka. Daniel är en mycket trevlig, hjälpsam och positiv person som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Hussam F
    Hussam F skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Alltid bra service och tillgänglighet! Läs mer
  • Nehal Sjöström S
    Nehal Sjöström S skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har köpt både lägenhet och hus med hjälp av Daniel. Hans bemötande är personligt och professionellt. Han är lätt att få tag på och svarar snabbt på frågor. Vi har varit väldigt nöjda! Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket trevlig och proffsig rekommenderas Läs mer
  • Stefan R
    Stefan R skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Perfekt. Mattias kunde inte skött det bättre Läs mer
  • Ann S
    Ann S skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Grym!
    Jättenöjd, professionellt bemötande på ett personligt sätt, kunnig och serviceinriktad.
    Nästa gång jag ska sälja en fastighet ringer jag henne igen! Läs mer
  • Martina L
    Martina L skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har tillträde i juni på huset vi köpt. Fått ett jättebra intryck av Anna som förmedlar affären. En okomplicerad, trevlig och glad tjej som vi haft en väldigt bra dialog med. Mkt nöjda! Läs mer
  • Johannes M
    Johannes M skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Stort förtroende, pålitlig, tillmötesgående, personligt bemötande, kunnig, får saker och ting gjorda. Läs mer
  • Gyöngyvér N
    Gyöngyvér N skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Min upplevelse som kund: mäklaren uppfyllde mina förväntningar till 100%. Anna är professionel, tillmötesgående, vänlig och förtroendeingivande.
    Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Robin B
    Robin B skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jättebra! Vi är väldigt nöjda med Anna Anderholm Läs mer
  • Mathias L
    Mathias L skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jättebra. Charmig, trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Christer H
    Christer H skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Utmärkt mäklare och person som gjorde ett toppen jobb Läs mer
  • Stig A
    Stig A skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi är mycket nöjda med Anna som mäklare vid vår försäljning. Anna har ett lungt sätt att arbeta samtidigt som är drivande med intressanta köpare. Vi upptäckte detta när vi själva skulle välja vem som skulle representera oss vid vår försäljning. Det är viktigt att inte vara för drivande i inledningsskedet och på denna balansgång är Anna mycket bra. Anna och Fastighetsbyrån utgör en trygg och säker partner på marknaden. Vi kommer att rekommendera Anna till alla vi hör skall sälja sin bostad. Stig o Göril Läs mer
    Nicklas B skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Anna Kjellsson som vi hade som mäklare vid vår försäljning gav oss ett gott intryck. Hon har tät dialog med oss som säljare där hon uppdaterade oss om vad som händer. Stor sakkunskap när det kommer till skatteregler mm (hon hjälpte våra köpare med hur man hanterar uppskov som inte deras egna mäklare hade koll på). Vi kände oss trygga med Anna genom hela affären från första mötet till kontraktskrivning. Vi kan starkt rekommendera Anna när bekanta skall sälja sin fastighet. Läs mer
    Nicklas B skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Anna har ett bra bemötande mot husspekulanter på visning. Snabb återkoppling på frågor som jag ställde som inte är självklara. Det var också väldigt positivt med uppdatering varje eftermiddag/kväll under budgivning. Sakkunnig i kontraktskrivning så man som köpare känner sig trygg. Jag och min fru har inget negativt att säga om Anna. Läs mer
  • Roger L
    Roger L skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Allt efter de förväntatningar man har på en proffesionell yrkesperson. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Kunnig, påläst, effektiv, tillgänglig och med ett väldigt trevligt bemötande.

Svarade på alla möjliga och omöjliga frågor med samma goda humör.

Måste jag någon gång sälja huset får Anna gärna ta hand om den försäljningen. Läs mer
  • Ewa H
    Ewa H skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Anna är en fantastisk person och lysande mäklare.
    Bästa jag mött genom åren . Vi är SUPER NÖJDA.
    Vi kan inte hitta något att anmärka på.
    En toppmäklare 👌👍 Läs mer
  • Sture Bertil N
    Sture Bertil N skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket trevlig och engagerad. Mycket bra kommunikation under hela processen. Vi är helnöjda. Läs mer
    Nicklas B skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Oerhört kompetent personal. De är väldigt omhändertagande på så sätt att man känner sig trygg i sin husförsäljning. Lyssnar på säljaren och kan svara på de funderingar man har som säljare. Läs mer
  • Kajsa-Maria P
    Kajsa-Maria P skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag uppskattade den trygghet jag kände med min mäklare, i vad jag upplevde en väldigt ansträngd situation det var att sälja. Kombinerat med att hon var väldigt professionell, drivande, duktig och tillgänglig gjorde att jag kände ett fantastiskt stöd under hela processen. /Kajsa Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi fick bra information, utnyttjade alla tilläggstjänsterna. Nöjda med vår fastighetsaffär! Läs mer
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Alltsedan vårt första möte har Daniel uppträtt proffessionellt och förtroendeingivande. Givna överenskommelser har hållits, Daniel har alltid varit tillgänglig. Mina förväntningar har överträffats. Skulle det bli aktuellt i framtiden med en ny affär kommer jag att anlita Daniel igen. Läs mer
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Peter är en otroligt professionell mäklare. Faktiskt den bästa mäklaren jag gjort affär med. Peter säker i sin roll och hans kunnighet och lugn gav mig som säljare en bra upplevelse genom hela säljprocessen. Han är både strategisk och målinriktad. Det som var mest tydligt var att det var lika viktigt för honom att ge mig som säljare en bra upplevelse som att ge köparen en lika positivt upplevelse. Det ledde till ett resultat som var över förväntan i en skakig marknad. Kan varmt rekommendera Peter. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi är otroligt nöjda med Daniel, han svarar alltid på alla 1000 konstiga frågor och gett oss mycker bra hjälp med bankkontakter. Ska vi sälja eller köpa igen vill vi definitivt använda oss av Daniel igen. Läs mer
  • Anders C
    Anders C skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Försäljningen bostad gick mycket bra. Med en bra service och kunskap. Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Har inte levererat någonting, bara massa snack, ingen verkstad! Fick inget vettigt bud efter 10 visningar, 100 pers, 50 sällskap, 3 månader. Välj någon annan mäklarfirma för Fastighetsbyrån är dörröppnare, inte något mer Läs mer

Vallgatan 4, 434 30 Kungsbacka