Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsbacka

Fastighetsbyrån Kungsbacka

Vallgatan 4, 434 30 Kungsbacka — Visa karta

I Kungsbacka bor du centralt, havsnära och lantligt - på samma gång!

En småstad 25 minuter från Göteborg. Gamla trähus runt Kungsbacka Torg skapar en riktig idyll och här blandas villaområden med både nya och äldre hyreshus. Här byggs mycket nytt och Kungsbacka växer.

Vill du inte bo i Kungsbacka centrum kan du välja att bo på landet kring Fjärås, vid havet i Åsa, Onsala, Vallda eller Frillesås eller nära natur och hästgårdar vid Anneberg eller Älvsåker. Vi på Fastighetsbyrån kan vårt område och vi hjälper dig gärna hitta ditt nya drömboende!

Vårt banknära samarbete ger dig en trygghet genom hela processen och vi står med dig genom hela bostadsaffären, oavsett om du vill köpa eller sälja en fastighet i Kungsbackaregionen. Välkommen!

Läs vad 571 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsbacka

• 2019-03-20

Yvonne K skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Gillade Rebecka! Lugn trygg och förstående som hjälpt oss att förstå processen på en lugnt sätt trots det stress man känner inför försäljning Läs mer
  • 2019-03-17

Ewa H skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Pinnesåsvägen 36
    Trevlig och proffsig, snabb att svara, humor, ej påträngande
    Över förväntan:) Läs mer
  • 2019-03-17

Margareta H skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Bra jobbat.Sålt min villa till trevligt par.Nöjd med hennes hjälpsamhet.Mycket lugn och behaglig.mvh Margareta. Läs mer
  • 2019-03-15

Mia D skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt och sålt bostad.
    Toppen bra bemötande och tillgänglighet. Läs mer
  • 2019-03-11

Ann E skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var kunnig och engagerad. Då jag köpte för första gången själv fick jag bra hjälp av mäklaren. Kände mig trygg och fick bra svar på frågor jag hade. Läs mer
  • 2019-03-11

Oskar V skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi köpte på Sporthsllsvägen 39, vi var nöjda som köpare och kände att Madelene bemötte oss bra. Läs mer
  • 2019-03-10

Cecilia B skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Madelene har varit en proffsig trevlig och servic minded mäklare som levt upp till mina förväntningar när jag skulle sälja min lägenhet. Läs mer
  • 2019-03-10

Ann-Marie L skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Har köpt en lägenhet. Blev anvisad flera lägenheter som kunde vara intressanta för mig. När den jag var intressaerad av kom ut till försäljning hade vi kontakter alltefter som budgivningen fortskred. Till slut ordnades så att vi fick ett snabbt avslut vilket var min önskan. Läs mer
  • 2019-03-09

Eva L skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt tomt med husavtal på. Svarar snabbt. Trevlig. Organiserad.Känns tryggt. Läs mer
  • 2019-03-06

Henrik B skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Bra framförhållning och flexibel när det gällde lösningen Läs mer
  • 2019-03-05

Dennis B skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Snabb och smidig affär. Bra koll! Rekommenderas Läs mer
  • 2019-03-02

Louice J skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Jag blev bra bemött av min mäklare. Läs mer
  • 2019-02-28

Fredrik G skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag har köpt en lägenhet av Madelen. Vi har haft en kontinuerligt positiv och bra dialog under hela mitt bostadssökande och jag finner henne mycket kompetent och tillmötesgående och med god känsla för integritet. Jag har med mig en mycket god känsla när jag flyttar in i min nya lägenhet. Läs mer
  • Petra L

2019-02-27

Petra L skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag köpte en 2:a i centrala Kungsbacka och Johanna var mkt tillmötesgående och hjälpsam, noggrann och man fick känslan av att hon ville både säljare och köpare väl. Läs mer
  • 2019-02-27

Mladen M skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpte och sålde lägenhet med hjälp av Johanna.
    Professionell, trevlig och kunnigt bemötande. Mer än bara mäklare. Allt flöt enkelt. Underbar stöd och "bollplank".
    Bättre kan man nog inte vara... Läs mer
  • Susanne H

2019-02-25

Susanne H skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Elin har haft ett personligt och samtidigt professionellt engagemang genom hela proceduren. Från första husvisningsbokningen till tillträdesdagen <3
    Rekommenderar henne varmt till alla husköpare! Läs mer
    2019-03-06 Elin S svarar Susanne H
    Tack Susanne! Jag är så glad över att ha fått hjälpa dig med husköpet. Du passar som handen i handsken i ditt nya hus. :) Allt gott till dig! <3
  • 2019-02-24

Mats N skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålde en brf i Centrala kungsbacka

Var precis som tidigare mäklare
    Fixar det de skall

Förväntningar infriades

Mäklarbyrån & mäklaren kan rekomderas Läs mer
  • 2019-02-22

Linda H skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt min bostadsrätt. Tycker Madelene är riktigt bra o lätt att prata med mm. Läs mer
  • Håkan F

2019-02-22

Håkan F skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi köpte en lägenhet och flyttade från en för stort hus till en mycket passande lägenhet.

Vi blev mycket väl bemötta där våra önskemål, frågor och tankar bemöttes med stor respekt och ansträngning.

Det är skönt när en mäklare så bra förstår vilka funderingar man går i när livet är i förändring och möter en där och då. Läs mer

Anders G skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket bra kunnig i sitt arbete påläst. Mycket nöjd med försäljningen. Läs mer

Eva B skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket posetiv, trevlig o kunnig!
    Köpte en bostadsrätt ! Anlitar gärna Johanna igen! Läs mer

Jonathan R skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt en bostadsrätt!
    Otroligt engagerad och hjälpsam!
    Alla mina förväntningar som jag hade blev som jag hade tänkt mig. Läs mer

Bengt E skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag köpte min bostadsrätt med Johannas hjälp. Hon uppfyllde inte enbart de rent formella förväntningarna utan mycket mer. Snabba återkopplingar, snabba råd och ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Kanonbra, helt enkelt. Läs mer
  • 2019-02-20

Marita S skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Proffsigt bemötande. Stor tillgänglighet.
    Snabb i återkopplingen.
    Tyckte att han levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2019-02-21 Mattias C svarar Marita S
    Tusen tack Marita! Roligt att få hjälpa till med Er försäljning.

Carl Victor H skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt: Mindre 30-tals trävilla
    Köpt: 70-tals mexitegelvilla

Proffisionellt och mycket trevligt

Överträffade förväntningar med marginal, speciellt vid vårt sälj. Bred kundkrets och bra råd om vad som är viktigt.

Allt genom bra Läs mer

Gunnel L skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Seriös proffessionell
    Köpte en lägenhet i centrala Kungsbacka Läs mer

Linn J skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt lgh. Bra bemötande, trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Sara Therese Josabeth L

2019-02-19

Sara Therese Josabeth L skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålde ett fritidshus med hjälp av Jesper Axen, en mycket trevlig och hjälpsam mäklare på Fastighetsbyrån i Kungsbacka. Hela projektet gick snabbt och smidigt. Servicen och engagemanget från mäklarens sida var mycket bra och ledde till en smidig och bra affär. Långt över mina förväntningar! Läs mer

Sofia H skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi sålde vår lägenheten tillsammans med Johanna. Första kontakten fick vi genom samtal. Fick ett väldigt gott bemötande. Trevlig och lättsam tjej.
    Väldigt tacksam för all hjälp, och att Johanna kändes väldigt genuin. Det kändes personligt och väldigt professionellt. Kan varmt rekommendera Johanna! Läs mer

Helga Margaretha S skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Väldigt sympatisk förtroendegivande och ,kunnig mäklare. Ringer alltid snarast tillbaka då hon ej är anträffbar på telefonen. Uppskattas mycket! Läs mer

Andreas E skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Påläst och på de frågor som man hade tog Mattias reda på informationen med en gång under visningen. Bra kommunikation under budgivningen som skedde. Läs mer
    2019-02-21 Mattias C svarar Andreas E
    Hej Andreas! Riktigt roligt att lära känna er och att ni blev köpare. Kul ni uppskattade min roll som mäklare.
  • Helén Marie B

2019-02-18

Helén Marie B skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mattias har varit fantastisk på alla sätt. Vi har varit två parter i konflikt som sålt en villa i Kba. Denna situation har varit komplicerad och strulig många gånger men Mattias har haft ett otroligt tålamod med oss alla och bemött alla parter på ett mycket proffsigt sätt!
    Processen har varit lång, flera år och vi är supernöjda!! Läs mer
    2019-02-21 Mattias C svarar Helén Marie B
    Hej Helén! Vad skönt att ni alla är nöjda med mitt arbete.

Hans W skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har sålt vår fastighet i Frillesås genom Mattias Carlsson. Av Mattias som mäklare blev vi proffsigt bemötta, han visade mycket trovärdig kunskap och erfarenhet av fastighetsförsäljning, han hade stor förståelse för våra synpunkter och kom med mycket bra rekommendationer och tips. Dessutom uppträdde Mattias genom sin personlighet och klädsel som en trovärdig,
    seriös och pålitlig mäklare.
    Alla våra förväntningar uppfylldes och försäljningen gick snabbt och på ett problemfritt sätt.
    Mattias är en proffsig, kundorienterad och skicklig säljare som både får säljaren och köparnas förtroende vilket då ofta leder till en problemfri försäljning. Vi är väldigt nöjda med Mattias som fastighetsmäklare och anlitar honom tveklöst på nytt om så skulle behövas.
    Hans och Annette Widman Läs mer
    2019-02-21 Mattias C svarar Hans W
    Hej Hans och Annette! Det var riktigt trevligt att få hjälpa till i Er försäljningsprocess. Tack för de fina orden och jag är glad ni uppskattar min mäklartjänst.

Niklas E skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Proffsig och hjälpsam, supernöjda med jobbet som Mattias hjälpt oss med vid försäljning av vår villa. Läs mer
    2019-02-21 Mattias C svarar Niklas E
    Tusen tack själv för bra samarbete Niklas.
  • 2019-02-13

Gerd J skrev om Rebecka Polhem en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Grymt bra!! Smidigt och enkelt!! Läs mer
  • 2019-02-13

Fredrik W skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hej,

Vi har köpt lägenhet med Madelen som ansvarig mäklare. Madelen är mycket trevlig och professionell och har skött denna processen väl och med bra transparens. Läs mer
  • Johan W

2019-02-13

Johan W skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi anlitade Elin vid försäljning utav vårat hus. Väldigt trevlig och proffsig. Hade definitivt anlitat Elin igen vid en ev. framtida bostadsaffär. Väldigt nöjda. Läs mer
    2019-02-19 Elin S svarar Johan W
    Så roligt att få hjälpa er och härligt att ni är nöjda! Sköt om er!
  • 2019-02-12

Pär Axel S skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt mitt lilla hus. Anlitade Jesper som på ett följsamt, klokt och aktivt sätt tog sig an uppdraget, som snabbt ledde till affär. Har bara gott att säga. Läs mer
  • Nina W

2019-02-06

Nina W skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt en bostadsrätt som har skötts exemplariskt av Madelene från början till slut. Bemötandet under hela försäljningen har varit topp och hon levde upp till våra förväntningar 👍 Läs mer

Mats A skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi sålde vår bostadsrätt i Kungsbacka. Trots en marknad som är svag lyckades Madelen att få ut ett pris som låg i linje med vår förväntan. Hon genomförde visningar i flera omgångar och gjorde gedigna uppföljningar och bearbetning av prospekts.
    Vi är mycket nöjda med det arbete som Madelen gjort. Läs mer

Alexa C skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket socialt kompetent och professionell i sitt bemötande. Johanna kommer att se till dina behov och prestera över förväntan, oavsett om du planerar att köpa, sälja, eller båda delarna. Hon kombinerar värme och business på ett sätt som kommer att få dig att kontakta henne även vid din nästa bostadsaffär. Läs mer

Cristian O skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi är jätte nöjda hur affären gick till och för ett fantastiskt bemötande.Det var professionell och vänlig.Vad kan man önskar sig mer Stor tack och varför inte, kram! Läs mer
    2019-02-06 Elin S svarar Cristian O
    Tack snälla för ert fina omdöme, det värmer. En ära att få hjälpa er med ert bostadsköp! Hoppas ni kommer trivas! Kram på er
  • 2019-02-02

Roland N skrev om Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt våran lägenhet, fick ett trevligt och kunnigt bemötande.
    Tack så mycket. Roland Läs mer
  • 2019-01-31

Birgit E skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag har sålt min villa. Mäklaren skötte affären snabbt och proffsigt. Informerade hela tiden om gången och vad som skulle hända och svarade på alla frågor. Han var lugn och saklig. Försäljningen gick snabbare och till ett pris som jag ör nöjd med . Läs mer
    2019-02-12 Jesper Axén svarar Birgit E
    Tack så mycket Birgit!
    Det var mitt nöje att få arbeta med dig och hjälpa till under processens gång!
    På återseende !
  • Simon H

2019-01-28

Simon H skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köp av 2a.
    Bemöttes vänligt, proffsigt och hjälpsamt.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-01-28

Tomas J skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket nöjda med Johannas och Fb sätt att sköta vår försäljning.
    Johanna har genom försäljningen uppträtt väldigt rutinerat och proffesionellt.
    Vi rekomenderar henne på det varmaste till de som skall sälja sina bostäder.
    Med vänlig hälsning Tomas o Annette
    Betyget utmärkt skall det vara Läs mer
  • 2019-01-27

Camilla Linnea R skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt ett radhus och sålt en villa. Bägge med Anna.
    Anna har varit väldigt lättillgänglig hela vägen. Allt har gått som vi hoppats och vi är så nöjda med vår mäklare. Köper och säljer gärna med Anna i framtiden 👌 Läs mer
  • Peter S

2019-01-23

Peter S skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålde mitt hus och det gick som förväntat med försäljningen och jag är jättenöjd Läs mer
    2019-01-23 Mattias C svarar Peter S
    Tack för de värmande orden Peter.
  • 2019-01-21

Penny S skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mattias hjälpte oss sälja vårt radhus i Kungsbacka i januari 2019. Vårt intryck av Mattias är endast positivt och vi är väldigt nöjda med hans bemötande och service. Han har levt upp till våra förväntningar på alla sätt. Toppbetyg! Läs mer
    2019-01-21 Mattias C svarar Penny S
    Hej Penny! Fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen.
  • 2019-01-17

Christina T skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    * köpt lägenhet
    * bra bemötande
    * bra info och svar på mina frågor Läs mer

Vallgatan 4, 434 30 Kungsbacka