Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsbacka

Fastighetsbyrån Kungsbacka

Vallgatan 4, 434 30 Kungsbacka — Visa karta

I Kungsbacka bor du centralt, havsnära och lantligt - på samma gång!

En småstad 25 minuter från Göteborg. Gamla trähus runt Kungsbacka Torg skapar en riktig idyll och här blandas villaområden med både nya och äldre hyreshus. Här byggs mycket nytt och Kungsbacka växer.

Vill du inte bo i Kungsbacka centrum kan du välja att bo på landet kring Fjärås, vid havet i Åsa, Onsala, Vallda eller Frillesås eller nära natur och hästgårdar vid Anneberg eller Älvsåker. Vi på Fastighetsbyrån kan vårt område och vi hjälper dig gärna hitta ditt nya drömboende!

Vårt banknära samarbete ger dig en trygghet genom hela processen och vi står med dig genom hela bostadsaffären, oavsett om du vill köpa eller sälja en fastighet i Kungsbackaregionen. Välkommen!

Läs vad 568 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsbacka

• 2019-08-17

Amanda N skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Har bara bra saker att säga om Madelen. Rekommenderas till alla! Läs mer
  • 2019-08-14

Per L skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hade inte så mycket kontakt med mäklaren, men den vi hade var mycket bra Läs mer
    2019-08-16 Elin S svarar Per L
    Tack Per! Det var trevligt att träffa både er och era vänner som hjälpte er med köpet. Hoppas ni trivs gott i ert nya hus och er nya stad. :) Välkomna åter!
  • 2019-08-13

Nils A skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Ett professionellt uppträdande och givit bra support under hela köp processen Läs mer
  • 2019-08-12

anna r skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Har köpt en villa som Cecilia förmedlade. Min upplevelse av processen är att Cecilia är alltigenom proffsig och hjälpsam. Svarade alltid på frågor utan dröjsmål och alltid med ett trevligt bemötande. //Anna Läs mer
    2019-08-12 Cecilia Olsson svarar anna r
    Tack Anna!
    Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas.
  • Martin A

2019-08-09

Martin A skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har letat länge efter hus i Kungsbacka och Onsala. Husaffären löpte på bra med Jesper. Läs mer
  • 2019-08-07

Stig Anders K skrev om Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mindre gård
    Det har varit bra genom hela processen med bra information och jag är mycket nöjd med Rita Läs mer
    2019-08-08 Rita R svarar Stig Anders K
    Tack för det fina omdömet . Det är därför jag älskar mitt jobb, träffar så mycket trevliga människor. Önskar all lycka i framtiden. Hälsningar Rita Rosberg
  • 2019-08-07

Ulf K skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt en 3:a.
    Alltid ett trevligt bemötande och kunnig inom fastighetsbranschen.
    Att försäljningen skulle gå fortare och haft fler spekulanter då den legat länge på gång.
    Madelen är en väl insatt och professionell mäklare som jag kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-08-05

Ann-Charlotte N skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt en villa med ekonomibyggnader och tomtareal på 1.7hektar.
    Fick väldigt bra bemötande, han har varit till stor hjälp och snäll.
    Jag hade goda förväntningar på mäklaren och han levde upp till dom och var till och med bättre än jag förväntat mig. Läs mer

Andreas W skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jätte duktig mäklare. Allt gick smidigt. Hon verkar ha ett väldigt stort kundnät i kungsbacka.
    Har både köpt och sålt genom Madelene. Läs mer

Joackim Z skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt bostadsrätt och blev mycket professionellt och trevligt bemött. Läs mer

Birgitta J skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt bostadsrätt.
    Fick snabba svar och trevligt bemötande Läs mer
  • Anita G

2019-07-27

Anita G skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Madelen är ett proffs! Mycket lätt att samarbeta med. Under hela processen har Madelen hållit mig väl informerad om vad som händer och hur hon själv tänker. Det har varit ett rent nöje att se Madelen sälja mitt radhus. Högsta betyg!!! Läs mer
  • 2019-07-25

Lena K skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Cecilia förmedlade vår nya bostad, en villa i Onsala som vi köpte på förhand och hon har gett oss ett förtroendeingivande, personligt och samtidigt mycket professionellt bemötande från början till slut! Läs mer
    2019-07-25 Cecilia Olsson svarar Lena K
    Tack Lena!
    Det har varit ett nöje att få hjälpa er och jag är säker på att ni kommer stortrivas.
    Lycka till med er försäljning!
  • 2019-07-24

Pia L skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag har sålt bostad och tyvärr hamna jag i en sämre period men Johanna kämpade på och lämnade inte sin uppgift. Läs mer
  • 2019-07-23

Sven Anders T skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt en villa.
    Cecilia var mycket trevlig och kompetent. Läs mer
    2019-07-24 Cecilia Olsson svarar Sven Anders T
    Tack Anders!
    Nu ska vi bara hitta något bra till er också.
  • 2019-07-17

Sofia G skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi köpte ett radhus i Kungsbacka och flyttade från Västerås! Daniel var otroligt trevlig och välkomnande vid förhandsvisningen. Hjälpsam under hela vägen fram till vårt nya boende. En fantastisk mäklare! Läs mer
  • 2019-07-15

Amir L skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpte hus genom Anna. Från början till slut har Anna varit fantastisk. Alltid tillgänglig och väldigt trevlig och härlig. Hon har var helt enkelt kanon. Läs mer
  • 2019-07-12

Pernilla J skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Supertrevlig och vi blev jättebra bemötta när vi köpte vår nya bostad. Läs mer
  • 2019-07-10

Björn Axel Viking N skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt en bostadsrätt i centrala Kungsbacka. Mycket bra kontakt med Mäklaren under hela processen från första mötet till kontraktskrivning.

Jag är väldigt nöjd. Läs mer

Lars H skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt i Kungsbacka .bra bemötande . Gott. Läs mer

Johan J skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpte en bostadsrätt i kungsbacka.
    Blev bemött superbra, hon fixade visning efter behov samt en snabb och bra affär. Läs mer
  • 2019-07-05

Jenny S skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har både köpt och sålt hus genom Mäklaren Mattias Carlsson på Fastighetsbyrån. Vi är supernöjda och rekommenderar Mattias när ni säljer er bostad.

Jenny & Johan Skansen Läs mer
  • Bernard V

2019-07-05

Bernard V skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt en 70-tals villa i Onsala
    Blev artigt bemött & hade bra kundfokus.

Mäklaren visade kunna sitt yrke och det blev bättre än förväntat.
    En smidig och positiv bostadsaffär utan krångel. Läs mer
    2019-07-05 Cecilia Olsson svarar Bernard V
    Tack Bernard! Jag hoppas verkligen att du kommer trivas. Vi ses säkert i området.
    Trevlig sommar!
  • 2019-07-04

Anna Marianne G skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Tycker stt hon var hjälpsam, när jag skulle sälja.. saklig, kunnig och driftig. Professionell i sitt bemötande..mycket nöjd Läs mer
    2019-07-04 Cecilia Olsson svarar Anna Marianne G
    Tack Anna! Så roligt att få hjälpa dig. Ha en underbar sommar och lycka till med det nya.
  • 2019-07-03

Eva Ulrika V skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Har sålt vårt hus som jag har tillsammans med mina bröder. Mathias har bemött oss vänligt och proffsigt från första mötet med honom. Han har hjälp oss på bästa sätt och svarat på alla frågor. Gjort sitt bästa för oss.
    Har bara positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-07-03

Per Urban H skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålde en fastighet och har fått ett väldigt bra bemötande Läs mer
  • 2019-06-30

Jan B skrev om Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har köpt en jordbruksfastighet. Kontakten med säljarens mäklare har på det hela taget varit bra. Läs mer
    2019-08-07 Rita R svarar Jan B
    Tack för ditt svar. Är det något du undrar över eller behöver hjälp med så ring mig
    Så ser jag om jag kan hjälpa till.
    Lycka till. Med vänlig hälsning, Rita Rosberg
  • 2019-06-29

Annika F skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi sålde ett bostadsrättsradhus.
    Johanna var proffsig i insäljet och vid försäljningen mot både köpare och säljare.
    Det enda som inte var/är perfekt är att vi inte fått återkoppling om när vi får tillgång till handpenningen som vi vet att köparna betalat in och som borde komma in på vårt konto väldigt snart.
    Supertrevlig och kompetent annars Läs mer
  • 2019-06-29

Anders B skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt mitt hus och är jätte imponerad av Elins yrkes skicklighet och och bemötande med oss kunder.
    Tack! Läs mer
    2019-07-01 Elin S svarar Anders B
    Tack själv Anders! Roligt att du är så nöjd, det värmer. Ha en fin sommar!
    Elin S gillar detta
  • Milissa K

2019-06-26

Milissa K skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vill du ha en mäklare som inte bara tror sig utan verkligen är så bra som man förväntar sig att en mäklare ska vara - när man gör sitt livs affär - då tycker jag du ska träffa Mattias. Mattias är, märkligt nog, inte alls så bratig och mäklarig som man förväntar sig av en Kungsbacka/Onsalamäklare.

Mattias är ödmjuk, professionell, snabb i återkoppling och viktigast av allt - han levererade - över förväntan. Huset blev sålt smidigt och till ett pris som både vi och köparen var nöjda med. Arvodet var i underkant kan jag känna i efterhand (haha).

Min man och jag har haft att göra med flertalet mäklare under de senaste åren vid försäljning och bostadsköp - ingen har ens varit i närheten av Mattias. Jag ser framemot att få köpa/sälja bostad med hjälp av Mattias i framtiden igen. Läs mer
    2019-07-05 Mattias C svarar Milissa K
    Tack Milissa. Får ett leende när jag läser det du skriver. Roligt ni är nöjda med min tjänst och det jag utlovade.
  • 2019-06-24

Jessica Eva Malin H skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jesper hjälpte mig att sälja mitt hus. Han var helt fantastisk, alltid tillmötes gående i alla situationer.

Han svarade alltid och om han inte kunde svara just i det tillfället så var han snabb på att ringa tillbaka så fort han fick möjlighet.

Jag är första gångs säljare och hade mycket frågor och han hjälpte mig med alla. För mig var det viktigt att känna mig trygg med min mäklare och det fick Jesper mig att känna direkt och genom hela processen.

Jag rekommenderar Jesper till alla som är i köp eller sälj- tankar. Läs mer
    2019-06-25 Jesper Axén svarar Jessica Eva Malin H
    Tack för de fina orden Jessica, betyder mycket! Nöjet var helt på min sida att få jobba tillsammans med er.
    Ha nu en fantastisk sommar !
  • 2019-06-24

Olle Bertil J skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har solgt en villa.Vi blev positivt överaskade av ett väldigt bra bemötande.Mäklare Jesper Ax´en var över förventan tillmötesgående ,omtänksam och lyhörd för våra önskemål.
    Jesper Axén gjorde försäljningen till en positiv upplevelse med sitt angangemang och drivkraft som vi upplevde väldigt positivt. Läs mer
    2019-06-25 Jesper Axén svarar Olle Bertil J
    Tack för de fina orden Olle! Vad roligt att ni blev nöjda. Jag kan bara säga detsamma, fantastiskt roligt att få lära känna och få arbeta tillsammans med er. Nu önskar jag er all lycka i framtiden med ert nya boende.
  • 2019-06-20

Hannah H skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt en villa och sålt ett kedjehus i centrala Kungsbacka. Båda affärerna gick smidigt.
    Mattias var proffsig åt både säljare och köpare vid båda affärerna. Läs mer
    2019-07-05 Mattias C svarar Hannah H
    Tack Hannah, riktigt trevligt att få hjälpa till i er försäljning och köp.
  • 2019-06-19

Louise P skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Johanna användes för mäklartjänst där vi lade ut objektet på deras ”På gång” som vi sedan hade ute på hemnet och sedan visningar. Johanna skötte sitt jobb ypperligt. Läs mer
  • 2019-06-18

Birgitta U skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålde lägenhet och är helt nöjd med Fastighetsbyrån och Johanna Dehlryds bemötande. Läs mer
  • 2019-06-17

Carl-Henrik U skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Försäljning av bostadsrätt i Kungsbacka. Läs mer
  • 2019-06-14

Eva H skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Kunnig och lyhörd. Bra bemötande. Läs mer
  • 2019-06-11

Ewy J skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi blev bemötta på ett korrekt och trevligt sätt.Dom förväntningar vi hade på försäljning och pris upplevde vi var alldeles utmärkt. Vi är helt nöjda och kommer att rekommendera Madelene F. Läs mer
  • 2019-06-10

Yvette F skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har köpt Hanhals skolväg 4 av Cecilia och blev mycket väl omhändertagna av en mycket kunnig mäklare! Allt från visning till bankhjälp, fylla i papper samt sälja våran bostad helt utan visning. Fantastiskt måste jag säga. Läs mer
    2019-06-10 Cecilia Olsson svarar Yvette F
    Tack Yvette! Det var ett sant nöje att få hjälpa er till ert drömhus. Hoppas ni kommer trivas.
  • 2019-06-10

Magnus B skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Väldigt professionell, lyhörd och alltid tillgänglig. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-11 Cecilia Olsson svarar Magnus B
    Tack Magnus och lycka till med ert nya äventyr!
  • 2019-06-09

Erik Anders H skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har med hjälp av Mattias sålt en villa utanför Kungsbacka. Mattias har med sitt professionella lugna trygga sätt skapat förtroende både hos oss som säljare och hos ett antal potentiella köpare. Detta ledde till att vi ut ett pris över förväntan. Läs mer

Nils Mikael L skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt lägenhet,
    Mäklare: lugn, saklig och förtroendeingivande Läs mer

Emma W skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Cecila är både professionell och personlig i sitt arbete, och har ett exceptionellt bemötande. Vi är väldigt nöjda över att ha köpt ett hus som hon förmedlat! Läs mer
    2019-06-07 Cecilia Olsson svarar Emma W
    Tack Emma! Det var väldigt roligt att träffa er och att få hjälpa er.

Vi ses snart!

Christopher W skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har köpt en villa genom Cecilia och genomgått några visningar med henne. Det märks väldigt tydligt att Cecilia älskar sitt arbete. Bemötandet, hela upplevelsen och resa till att finna ett nytt boende har varit riktigt bra.

Tack Cecilia så ses vi snart igen. Läs mer
    2019-06-07 Cecilia Olsson svarar Christopher W
    Tack Christopher! Verkligen roligt att få hjälpa er att hitta ert nya hem. Lycka till och jag hoppas att ni ska trivas.

Pernilla J skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har sålt vår villa i Kungsbacka och blev jättebra bemötta, Cecilia skötte allt perfekt. Läs mer
    2019-06-07 Cecilia Olsson svarar Pernilla J
    Tack Pernilla! Det var ett sant nöje att få hjälpa er. Lycka till med ert nya projekt!

Josefine J skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Bara plus till Cecilia som mäklare. Vi kände oss trygga under hela säljprocessen. Jag kan varmt rekommendera henne vidare. Läs mer
    2019-06-07 Cecilia Olsson svarar Josefine J
    Tack Josefine! Det var roligt att få hjälpa er i denna process.
  • 2019-06-06

Erik J skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Madelen hjälpte mig att sälja min 2:a i centrala kungsbacka! Professionell, trevlig och duktig. Medelen gjorde verkligen allt för att jag skulle bli nöjd! Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2019-06-05

Ragnar B skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt bostadsrätt.

Mycket trevligt och positivt.

Madelen var både engagerad och ville hjälpa oss.

Mycket bra. Läs mer
  • 2019-06-04

Elin Å skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi både köpte och sålde hus med Elins hjälp. Kunnig, trevlig, hjälpsam och lätt att komunicera med! Läs mer
    2019-06-17 Elin S svarar Elin Å
    Tack Elin! Jätteroligt att få vara med er vid både försäljning och köp. Ha en fin sommar!
    Elin S gillar detta
  • 2019-06-04

Rikard Wayne E skrev om Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    enbart goda erfarenheter, supertrevlig! Läs mer
    2019-06-04 Rita R svarar Rikard Wayne E
    Tack vad glad jag blev. Inte konstigt att man trivs med sitt jobb när man får så goda rekommendationer, det värmer
    Med vänlig häsning från en glad fastighetsmäklare.
    Rita Rosberg

Vallgatan 4, 434 30 Kungsbacka