Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsbacka

Fastighetsbyrån Kungsbacka

Vallgatan 4, 434 30 Kungsbacka — Visa karta

I Kungsbacka bor du centralt, havsnära och lantligt - på samma gång!

En småstad 25 minuter från Göteborg. Gamla trähus runt Kungsbacka Torg skapar en riktig idyll och här blandas villaområden med både nya och äldre hyreshus. Här byggs mycket nytt och Kungsbacka växer.

Vill du inte bo i Kungsbacka centrum kan du välja att bo på landet kring Fjärås, vid havet i Åsa, Onsala, Vallda eller Frillesås eller nära natur och hästgårdar vid Anneberg eller Älvsåker. Vi på Fastighetsbyrån kan vårt område och vi hjälper dig gärna hitta ditt nya drömboende!

Vårt banknära samarbete ger dig en trygghet genom hela processen och vi står med dig genom hela bostadsaffären, oavsett om du vill köpa eller sälja en fastighet i Kungsbackaregionen. Välkommen!

Läs vad 533 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsbacka

Eva H skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Kunnig och lyhörd. Bra bemötande. Läs mer
  • 2019-06-11

Ewy J skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi blev bemötta på ett korrekt och trevligt sätt.Dom förväntningar vi hade på försäljning och pris upplevde vi var alldeles utmärkt. Vi är helt nöjda och kommer att rekommendera Madelene F. Läs mer
  • 2019-06-10

Yvette F skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har köpt Hanhals skolväg 4 av Cecilia och blev mycket väl omhändertagna av en mycket kunnig mäklare! Allt från visning till bankhjälp, fylla i papper samt sälja våran bostad helt utan visning. Fantastiskt måste jag säga. Läs mer
    2019-06-10 Cecilia Olsson svarar Yvette F
    Tack Yvette! Det var ett sant nöje att få hjälpa er till ert drömhus. Hoppas ni kommer trivas.
  • 2019-06-10

Magnus B skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Väldigt professionell, lyhörd och alltid tillgänglig. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-06-11 Cecilia Olsson svarar Magnus B
    Tack Magnus och lycka till med ert nya äventyr!
  • 2019-06-09

Erik Anders H skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har med hjälp av Mattias sålt en villa utanför Kungsbacka. Mattias har med sitt professionella lugna trygga sätt skapat förtroende både hos oss som säljare och hos ett antal potentiella köpare. Detta ledde till att vi ut ett pris över förväntan. Läs mer

Nils Mikael L skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt lägenhet,
    Mäklare: lugn, saklig och förtroendeingivande Läs mer

Emma W skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Cecila är både professionell och personlig i sitt arbete, och har ett exceptionellt bemötande. Vi är väldigt nöjda över att ha köpt ett hus som hon förmedlat! Läs mer
    2019-06-07 Cecilia Olsson svarar Emma W
    Tack Emma! Det var väldigt roligt att träffa er och att få hjälpa er.

Vi ses snart!

Christopher W skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har köpt en villa genom Cecilia och genomgått några visningar med henne. Det märks väldigt tydligt att Cecilia älskar sitt arbete. Bemötandet, hela upplevelsen och resa till att finna ett nytt boende har varit riktigt bra.

Tack Cecilia så ses vi snart igen. Läs mer
    2019-06-07 Cecilia Olsson svarar Christopher W
    Tack Christopher! Verkligen roligt att få hjälpa er att hitta ert nya hem. Lycka till och jag hoppas att ni ska trivas.

Pernilla J skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har sålt vår villa i Kungsbacka och blev jättebra bemötta, Cecilia skötte allt perfekt. Läs mer
    2019-06-07 Cecilia Olsson svarar Pernilla J
    Tack Pernilla! Det var ett sant nöje att få hjälpa er. Lycka till med ert nya projekt!

Josefine J skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Bara plus till Cecilia som mäklare. Vi kände oss trygga under hela säljprocessen. Jag kan varmt rekommendera henne vidare. Läs mer
    2019-06-07 Cecilia Olsson svarar Josefine J
    Tack Josefine! Det var roligt att få hjälpa er i denna process.
  • 2019-06-06

Erik J skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Madelen hjälpte mig att sälja min 2:a i centrala kungsbacka! Professionell, trevlig och duktig. Medelen gjorde verkligen allt för att jag skulle bli nöjd! Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2019-06-05

Ragnar B skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt bostadsrätt.

Mycket trevligt och positivt.

Madelen var både engagerad och ville hjälpa oss.

Mycket bra. Läs mer

Elin Å skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi både köpte och sålde hus med Elins hjälp. Kunnig, trevlig, hjälpsam och lätt att komunicera med! Läs mer
    2019-06-17 Elin S svarar Elin Å
    Tack Elin! Jätteroligt att få vara med er vid både försäljning och köp. Ha en fin sommar!

Rikard Wayne E skrev om Rita Rosberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    enbart goda erfarenheter, supertrevlig! Läs mer
    2019-06-04 Rita R svarar Rikard Wayne E
    Tack vad glad jag blev. Inte konstigt att man trivs med sitt jobb när man får så goda rekommendationer, det värmer
    Med vänlig häsning från en glad fastighetsmäklare.
    Rita Rosberg
    Rita R gillar detta

Nina W skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Superproffsig!!! Johanna levde upp till alla våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-06-03

Johan F skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt radhus och blivit utmärkt bemött av Anna som svarat på alla frågor och kollat upp om hon behövt på ett seriöst sätt. Läs mer
    2019-06-12 Anna A svarar Johan F
    Hej Johan! Tusen tack för de fina orden=) De värmer gott i hjärtat! Jag hoppas du kommer att trivas i ditt fina radhus och i fantastiska Åsa!
  • 2019-06-02

Florence N skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Bostadsrätt på Lyckholms väg
    Proffsigt och seriöst
    Verkligen
    Totalt sett mycket nöjd Läs mer
  • 2019-05-29

Henrik A skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Har sålt en tomt. Fick ett mycket gott och förtroendeingivande bemötande av mäklaren. Är nöjd med hur allt har funkat. Läs mer
  • 2019-05-29

Christian G skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mattias är proffsig och en mycket kompetent mäklare. Vi kände oss mycket trygga med honom när vi köpte och sålde vårt hus. Vi rekommenderar honom varmt. Läs mer

Marie J skrev om Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt och sålt av Mattias. Fungerat mycket bra. Läs mer

Karl L skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt en bostadsrätt i centrala Kungsbacka.
    Mäklare Madelen Frödfält har varit toppen- bra och engagerad, mycket tillgänglig och duktig på sitt uppdrag.
    Kan med väl godkänt rekommendera fastighetsbyrån i Kungsbacka. Läs mer

Maria S skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt villa i Onsala.
    Trevlig, förstående, hjälpsam. Läs mer
  • 2019-05-26

Siv Astrid Bodil D skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket korrekt och trevlig och kunnig. Vi fick god kontakt med honom. Första kontakten hade vi för c:a tre år sedan och nu när försäljningen aktualiserades på nytt, var det självklart att kontakta Mattias. Läs mer
  • 2019-05-25

Anna Mia Kristina L skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Tack Mattias Hallengärd för ditt trevliga och professionella agerandet i samband med försäljningen av vår hästgård.👍 Läs mer
  • 2019-05-23

Maria M skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpare
    Från första stund var hon respeklös och påflygen, ringer & messar stup i kvarten och kräver svar som vi inte har.

Hon ringer, messar och kräver tillträdesdatum av oss köpare när säljarna ör bortresta och inväntar dessutom datum för hjärtoperation.

Hon tjatade hela tiden om vprt val av bank, flera månader innan prel. tillträdesdag, enl. bankerna räcker runt 2 veckor.

När hon får bankuppgift så säger hon att SBAB är upptagna 3 veckor frammåt viljet inte stämde enligt SBAB. När vi påpekar detta så kan övertaget plltslugt gå 14 dagar innan...

Hon skickar inte in pantbrev till SBAB som brukligt utan kräver det av oss...

Detta är ett axplock av händelser...
    Jag har köpt flera bostädet och till högre belopp men har aldrig träffat på en sämre mäklare.
    Hade jag kunnat dra mig ur affären utan skadestånd hade jag gjort det.
    Som jag förstod av säljaren så hade även säljaren negativa upplevelser affären. Läs mer
  • Jonas W

2019-05-22

Jonas W skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Madelen är en stor trygghet i en av livets största affärer. När vi för fyra år sedan letade efter vår första bostad träffade vi Madelen på olika visningar. Alltid otroligt påläst, trevlig & med ett affärssinne som gjorde att vi köpte vår bostad genom henne. När vi nu skulle sälja träffade vi flera mäklare men bestämde oss tidigt att anlita Madelen vilket vi är otroligt nöjda med. Jag har svårt att se att någon annan mäklare skulle ha sytt ihop vår affär nu när vi sålde på ett lika bra sätt som hon gjorde! Vi är otroligt nöjda och kan varmt rekommendera Madelen! Läs mer
  • 2019-05-21

Glenn Stefan J skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt min villa i Onsala.
    Jesper var lyhörd och hade ett bra driv. Visade att han var där för mig.
    Fick intrycket av att han skulle göra ett bra arbete, detta uppfylldes väl.
    En mäklare med god känsla för kunden. Läs mer
  • 2019-05-20

Andreas G skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt villa i Onsala.
    Proffsigt bemötande, snabba svar. Läs mer
  • 2019-05-20

Eva H skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har sålt en villa i Fjärås.
    Vi har blivit mycket väl bemötta av vår mäklare under hela tiden.
    Våra förväntningar var att få sålt villan på ett smidigt sätt och snabbt. Vilket också skedde!
    Sammanfattat är vi mycket nöjda!!! Läs mer
  • 2019-05-19

Jessica N skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har sålt ett radhus på 137 kvm. Mäklaren var positiv,trevlig och lätt att ha att höra med. Vi uppskattar att man alltid fick snabb respons på sms och telefon. Läs mer
  • Lina A

2019-05-19

Lina A skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi köpte våran bostadsrätt av Madelen för snart 5 år sedan. Redan då fattade vi tycke för hennes sätt att bemöta oss och hennes proffsighet. När det sedan var dags att sälja våran lägenhet var valet självklart. Madelen finns alltid tillgänglig, lyhörd, kunnig och man fattar lätt tycke och får förtroende för henne. Vi har redan rekommenderat henne för fler i området som går i sälja tankar! Läs mer
  • 2019-05-13

Maggie R skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag har sålt min villa m.h.a. Mattias. Han var här för flera år sedan och värderade huset inför ev. försäljning. Mattias var mycket angenäm att ha att göra med. Så när min make avled, och jag måste sälja huset, tog jag kontakt med Mattias igen. Bemötandet var mycket positivt och han visade stor förståelse för min situation. Han gav mig beröm för min ordning och reda med alla dokument inför försäljningen, vilket gjorde mig glad. Huset lades ut under På Gång och 3 olika spekulanter var snabbt här på visning. På några få dagar var försäljningen klar. Mattias har gjort ett bra jobb!
    Nu önskar jag bara lite hjälp av Fastighetsbyrån att hitta en bra och trevlig lägenhet som jag kan trivas i. Läs mer
  • 2019-05-13

Jennie-Marie L skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Fantastisk mäklare. Proffsig, gör det lilla extra som gör att husköpet känns tryggt. Läs mer
  • Anne-Marie F

2019-05-12

Anne-Marie F skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag har sålt en lägenhet och fick byta mäklare då mäklaren jag hade från början slutade. Johanna, som kom in som nr 2, är en mycket lugn och behaglig person. Hon är påläst och bestämd utan att vara överdrivet pådrivande. Man får förtroende för henne. Jag har bara goda vitsord att ge. Läs mer
  • 2019-05-10

Catharina H skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag och min sambo har köpt ett hus genom Jesper- han är jättetrevlig och professionell, bra att ha att göra med! Läs mer
  • 2019-05-10

Linnéa A skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Anna är en toppenmäklare! Man känner sig trygg i hennes händer. Läs mer
  • 2019-05-09

Richard J skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpt bostadsrätt. Vi upplevde att vi som köpande part fick en vänlig, transparent och proffsigt bemötande med snabba återkopplingar från mäklare Johanna. Supernöjda med henne och fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2019-05-08

Jessica B skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Trevlig, professionell, bra bemötande. Läs mer

Agneta G skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpte bostad i Onsala . Blev bra bemött och fick snabbt svar på våra frågor. Läs mer

Anton B skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Utmärkt bemötande och lyhörd. Läs mer

Oscar R skrev om Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Johanna är mycket trevlig, men framförallt väldigt ambitiös i sitt arbete. Högsta betyg! Läs mer
  • 2019-05-04

Christina K skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Har sålt en totalrenoverad villa bygd -82
    Är mycket nöjd med min mäklare som informerat och följt upp det vi talat om.
    Rekommenderar gärna Daniel till den som vill sälja sitt hus / lägenhet Läs mer
  • 2019-05-01

Anders G skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålde vårt hus på Kaktusvägen.
    Elin är en mycket trevlig, positiv och seriös mäklare, som tog hand om försäljningen på ett mycket kunnigt sätt. Vi kan verkligen rekommendera Elin! Läs mer
    2019-05-06 Elin S svarar Anders G
    Tack för ert fina omdöme, det värmer! Så glad över att jag fick chans att jobba med er. Allt gott!
  • 2019-04-29

Sahar O skrev om Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har köpt ett kedja hus i kungsbacka nästan 1 månad sen . Jesper Axen var jätte trevligt och artig person och kunnig .
    Tack.
    M.V.H
    Sahar Läs mer
  • 2019-04-25

Ulla E skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Bra info mycket trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-04-23

Caroline M skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi har genom Elin sålt vår fastighet.
    Elin är alltid positiv och glad men framförallt proffsig. Det var första gången vi sålde en bostad och vi är väldigt glada över att det gick så bra. Läs mer
    2019-05-06 Elin S svarar Caroline M
    Tack Caroline! Härligt att ni är nöjda! :)
  • Marie Christina I

2019-04-22

Marie Christina I skrev om Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Cecilia har hjälpt oss att sälja vår bostad. Hon genomförde processen mycket bra och hennes arbetssätt skapar trygghet både för säljare och köpare.

Hon har ett lättsamt och trevligt sätt och hon varit tillgänglig hela tiden under processen när vi behövt stämma av olika frågor. Det har varit värdefullt för oss. Läs mer
    2019-04-22 Cecilia Olsson svarar Marie Christina I
    Tack för ditt svar Marie!
    Lycka till med er nya bostad.
    //Cecilia
  • Olof J

2019-04-17

Olof J skrev om Anna Anderholm en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Köpte min villa i Kungsbacka med Anna som mäklare.
    Mycket proffsigt och kunnigt bemötande, och jag fick samtidigt hjälp med att sälja min bostadsrätt för att kunna genomföra affären.
    Anna motsvarar mycket väl de förväntningar man kan ha på en mäklare, hon levererar kort och gott!
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-16

Monika H skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Sålt bostadsrätt.
    Madelen är en påläst och engagerad mäklare, som man känner förtroende för.
    Detta är min tredje bostadsaffär med Madelen som mäklare och jag skulle välja henne igen om det blev aktuellt. Läs mer

Vallgatan 4, 434 30 Kungsbacka