Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Kungsbacka

Fastighetsbyrån Kungsbacka

Vallgatan 4, 434 30 Kungsbacka — Visa karta

I Kungsbacka bor du centralt, havsnära och lantligt - på samma gång!

En småstad 25 minuter från Göteborg. Gamla trähus runt Kungsbacka Torg skapar en riktig idyll och här blandas villaområden med både nya och äldre hyreshus. Här byggs mycket nytt och Kungsbacka växer.

Vill du inte bo i Kungsbacka centrum kan du välja att bo på landet kring Fjärås, vid havet i Åsa, Onsala, Vallda eller Frillesås eller nära natur och hästgårdar vid Anneberg eller Älvsåker. Vi på Fastighetsbyrån kan vårt område och vi hjälper dig gärna hitta ditt nya drömboende!

Vårt banknära samarbete ger dig en trygghet genom hela processen och vi står med dig genom hela bostadsaffären, oavsett om du vill köpa eller sälja en fastighet i Kungsbackaregionen. Välkommen!

Läs vad 454 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsbacka

• Daniel L
    Daniel L skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Bra bemötande och kunnig personal
  • Lena K
    Lena K skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hon är trevlig lätt att kommunicera med
    Återkopplar snabbt.
    Duktig mäklare.
  • Carolina I
    Carolina I skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Elin är mycket trevlig och professionell, kan verkligen rekommendera henne!
  • Peter W
    Peter W skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Kunnig mäklare som gett mycket god service.
  • Ulf J
    Service minded
    Bästa mäklare vi haft
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hon tyckte vi som kund var viktig och satte oss i första rum.
  • Assan N
    Assan N skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Professionellt bemötande, insatt i fastigheten.
  • Emma P
    Emma P skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Elin Svenhed är proffsig, hjälpsam, kunnig och ger det lilla extra. Det skadar inte att man får en glad mäklare heller. Kan varmt rekommendera henne till din husförsäljning.
  • Henrik U
    Henrik U skrev om Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi är väldigt nöja med Elin och byrån. 100% service och mycket proffsig organisation bakom hela upplägget.
    Tack! Vi återkommer...
    Henrik & Catrin
  • Linn H
    Linn H skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Isabella hjälpte oss att sälja vårt hus. Hon var tillgänglig, proffsig och höll oss informerade. Vi kände oss fullkomligt trygga genom hela försäljningen. Vi rekommenderar henne varmt!
  • Albin J
    Albin J skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Proffsig, noggrann och duktig på kommunikation som gör att man som köpare känner sig trygg..
  • Michael W
    Michael W skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Isabella gav ett mycket gott första intryck där hon var positiv och tydligt visade att hon var påläst på området och vår hustyp. Hon lade tidigt upp en strategi och följde sedan denna. När försäljningen till en början inte ledde till det intresse som vi kanske förväntade oss kämpade hon på för att få till en så bra affär som möjligt. Hon var ständigt kontaktbar och lätt att ha att göra med. Sammanlagt, en bra mäklare.
  • Eva E
    Eva E skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Daniel är förtroendeingivande och seriös i sin yrkesroll.
  • Nikolas D
    Nikolas D skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Daniel hjälpte oss att hitta vårt drömhus! Otroligt trevlig och hjälpsam. Rekommenderas varmt!
    Nikolas D gillar detta
  • Peter J
    Peter J skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Han har det en god människa ska ha, därför valde vi Mattias
  • Martin M
    Martin M skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Fick fullt förtroende för Mattias från början.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Väldigt trevlig och proffesionell när vi köpte vårt hus. Rekommenderas starkt.
  • Björn A
    Björn A skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket bra(kan inte bli bättre). Kan säga så här, att om jag skall sälja en fastighet,
    kommer jag att vända mig till Isabella för att få hjälp.
    Jag rekommenderar Isabella till mina vänner och bekanta som skall sälja.
  • Ivan K
    Ivan K skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket nöjd med Anna, väldigt tydligt och konkret. Var bra på att höra av sig och svara på frågor. Mycket positiv helhetsupplevelse!
    2016-12-21 Anna K svarar Ivan K
    Hej Ivan!
    Tack för det fina betyget! Hoppas ni trivs bra i radhuset!
    Med vänlig hälsning
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Madelen var enligt min bedömning professionell i sitt yrke. Hon var engagerad och en mycket behaglig person att ha att göra med. Är mycket nöjd.
  • Susanna W
    Susanna W skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket professionell och engagerad. Får en att känna det som om man är den enda kunden. Ger det där lilla extra utan det känns fjäskigt. Kan varmt rekommendera Peter.
  • Katharina W
    Katharina W skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Jag fick ett bra bemötande av honom, han skötte affären bra. Han verkar vara en positiv kille.
  • Arman K
    Arman K skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Bra ----------------------------------------------------------------------
  • Anna S
    Anna S skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Mycket trevlig, snabba svar och pålitlig!
  • Inger E
    Inger E skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Peter och han motsvarade våra förväntningar.
  • Ingela S
    Ingela S skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Lyhörd, snabb att återkomma. Kunnig
  • Britt-marie J
    Britt-marie J skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hej. Vi fick förtroende för Peter Carlevi. Han bemötte oss jättebra m alla våra frågor vi hade. Det var ett bra drag att ta bort huset o sedan sätta tillbaka det på nätet igen. Så vi är toppennöjda!👍👍
  • Per Å
    Per Å skrev om Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Vi kom i kontakt med Daniel vid visning av ett objekt vi var intresserade av, kort därefter besökte han oss för att diskutera en framtida försäljning av vårt hus. Vi fick stort förtroende för Daniel och när det sedan blev aktuellt med en försäljning så var det självklart att ge Daniel det uppdraget.
    Han har under hela processen varit det stöd och bollplank man söker vid en så pass stor affär, det kändes aldrig stressigt utan det gick lugnt och fint tillväga.
    Hans proffsighet och magkänsla gjorde att affären knöts ihop med nöjda köpare och säljare som resultat.
  • Cristian J
    Cristian J skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Som köpare är jag nöjd med den info som delgavs. Dessutom uppskattar jag "värdeöknings-barometern" som skickas ut med jämna mellanrum.
  • Rikard T
    Rikard T skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hej

Mkt professionellt bemötande och trevlig.

Ingav ett lugn och kunde svara bra på de frågor vi hade.
  • Peter D
    Peter D skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Grym!! Väldigt engagerad kunnig och hjälpsam!! Kan varmt rekomenderas!!
  • Finn S
    Finn S skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    En sympatisk och modern människa som kan sitt jobb.
  • Maria Z
    Maria Z skrev om Peter Carlevi en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Peter Carlevi lotsade oss genom försäljningen av vårt hus med ett trevligt och professionellt bemötande. Vi är mycket nöjda med resultatet.
  • Martin C
    Martin C skrev om Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Proffsig och snabb. Lätt att få kontakt vid frågor.
  • Seth I
    Seth I skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Som köpare av bostdsrätt blev vi väl bemötta och köpet kom tillstånd utan komplikationer.
    2016-11-07 Anna K svarar Seth I
    Hej Seth!
    Vad kul att höra att ni är nöjda med köpet och att det inte uppstått några problem eller så.
  • Henrik V
    Henrik V skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Anna Kjellsson gjorde ett mycket bra arbete vid försäljningen av vår bostad och även även vid köpet av vårt nya boende!
    2016-11-07 Anna K svarar Henrik V
    Hej Henrik!
    Det är alltid extra kul när man får hjälpa en kund med både köp och försäljning! Hoppas ni trivs bra i nya radhuset!
  • Ranjit S
    Ranjit S skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Bra och kunnig mäklare! Absolut inget att klaga på.
    2016-11-07 Anna K svarar Ranjit S
    Hej Ranjit!
    Tack för omdömet! Hoppas ni trivs i nya bostaden.
  • Björn R
    Björn R skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Utmärkt mäklare även om det tog 2 försök att sälja min lgh. Mer än nöjd med priset jag fick till slut. Hjälpsam och tillmötesgående.
    2016-11-07 Anna K svarar Björn R
    Hej Björn!
    Tack för det fina betyget!
    Ja ibland går det inte på första försöket men jag är glad att vi väntade ett par veckor och sedan fick en snabb och lyckad försäljning!
  • Erica G
    Erica G skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Snabb och korrekt hanterat. Gick vägen även om lght var tom vid visningen. Fick dock inte ut vad jag själv betalt för lgh
    2016-11-07 Anna K svarar Erica G
    Hej Erica!
    Tack för omdömet! Skönt att höra att du är nöjd med försäljningen även om du inte gick med vinst. Marknaden svänger ju tyvärr både upp och ner med tiden. Hoppas ni trivs i nya huset!
  • Anna H
    Anna H skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Toppbetyg till Mäklaren Anna Karlsson på fasighetsbyrån Helsingborg. Trevlig, proffsig ,hjälpsam alltid kontaktbar för frågor . Kan varmt rekommendera henne när ni behöver en suverän mäklare.
    2016-11-07 Anna K svarar Anna H
    Hej Anna!
    Tack för det fina betyget! Att ha nöjda kunder är A och O i denna bransch!
  • Birgitta P
    Birgitta P skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Anna är en mäklare som jag gärna rekommenderar till mina vänner och bekanta, proffsig, engagerad, tillgänglig och hjälpsam. Anna är dessutom en vacker kvinna som verkar ha hjärtat på rätta stället. Som hennes kund är jag/vi mycket nöjda.
    2016-11-07 Anna K svarar Birgitta P
    Hej Birgitta!
    Tack så mycket för det fina omdömet! Det var väldigt kul att hjälpa er med försäljningen och skönt att höra att ni är så nöjda!
  • Maria V
    Maria V skrev om Anna Kjellsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Trevlig, saklig, driven, engagerad!
  • Debora L
    Debora L skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Hon är välklädd, trevlig, får saker gjorda.
  • Josefine W
    Josefine W skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Trevlig att ha kontakt med. Lättillgänglig när vi behövde prata eller fråga något.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Isabella var lugn trots att det var så mycket folk på visningen. Inför visningen var hon tillmötesgående och svarade snabbt på frågor vi hade om huset. Efteråt var det på samma sätt och under budgivningen kunde hon snabbt ge oss respons på andra bud och frågor om lån och tillträde till huset. En fantastiskt bra mäklare!
  • Robert E
    Robert E skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Lätt att ha att göra med. Lätt att jobba med bra service.
  • Barbro  R
    Barbro R skrev om Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    När jag skulle sälja mitt hus kontaktade jag fyra olika mäklare, som jag träffade. Att valet föll på Madelene och Ert företag beror på att hon kändes proffsig, seriös och engagerad. Dessutom är hon en behaglig person, som lyssnar och ger bra och saklig information.Hon var lätt att få kontakt med närhelst jag sökte henne.
    Under affärens gång uppstod en speciell situation, då min bror plötsligt visade intresse för att köpa huset.Eftersom han blev sjuk och måste opereras, uppstod en balansgång med tiden. Madelene visade ett tålamod och en pedagogisk förmåga att hantera situationen, som säkert bidrog till att det hela löstes på ett positivt sätt utan missämja.
    Mitt val av Madelene visade sig helt rätt och jag är nöjd och glad över det pris, som mitt hus såldes för.
  • Rolf Gunnar A
    Rolf Gunnar A skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Väldigt Proffsigt.Bra bemötande trevlig kunnig .Fick även hjälp med allt omkring vid försäljningen
  • Andreas W
    Andreas W skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Totalt sett är jag fantastiskt nöjd med min husförsäljning och med Isabella Bromar som mäklare. Alla olika moment fungerade bra eller mycket bra och jag kände att Isabella inte tvekade att lägga ner mycket jobb när det behövdes. Dessutom har Isabella en talang på att bemöta människor vilket förmodligen är en stor tillgång för en mäklare.
  • Alice D
    Alice D skrev om Isabella Bromar en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Kanon affär..... väldigt duktig mäklare.

Vallgatan 4, 434 30 Kungsbacka