Fastighetsbyrån Kungsbacka

Fastighetsbyrån Kungsbacka

I Kungsbacka bor du centralt, havsnära och lantligt - på samma gång!

En småstad 25 minuter från Göteborg. Gamla trähus runt Kungsbacka Torg skapar en riktig idyll och här blandas villaområden med både nya och äldre hyreshus. Här byggs mycket nytt och Kungsbacka växer.

Vill du inte bo i Kungsbacka centrum kan du välja att bo på landet kring Fjärås, vid havet i Åsa, Onsala, Vallda eller Frillesås eller nära natur och hästgårdar vid Anneberg eller Älvsåker. Vi på Fastighetsbyrån kan vårt område och vi hjälper dig gärna hitta ditt nya drömboende!

Vårt banknära samarbete ger dig en trygghet genom hela processen och vi står med dig genom hela bostadsaffären, oavsett om du vill köpa eller sälja en fastighet i Kungsbackaregionen. Välkommen!

1498 omdömen om Fastighetsbyrån Kungsbacka

Sedan starten hos Reco 2013
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2023-02-01 Verifierad kund
    Bra bemötande, kunnig och har svar på alla frågor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2023-01-30 Verifierad kund
    Ett bra bemötande och var flexibel vid bokning av visning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2023-01-29 Verifierad kund
    Proffsig med bra bemötande och återkoppling genom hela processen.
    Jag är mycket nöjd
    Professionellt Engagerat och Bänligt
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    • Åsa
    2023-01-29 Verifierad kund
    Vi har både köpt och sålt bostad genom Mattias. Han är professionell och kommer alltid väl förberedd. Han inger förtroende och har fått oss att känna oss trygga genom hela processen. Mattias fick sålt vårt radhus på mindre än en vecka vilket vi anser är mycket bra i synnerhet i dessa tider.
    Vi ger honom våra varmaste rekommendationer.
    2023-01-27 Verifierad kund
    Jesper är otroligt hjälpsam och proffsig!
    2023-01-27 Verifierad kund
    En väldigt professionell och lösningsorienterad mäklare. Känns som han tar stor hänsyn även till köparen och intr bara säljaren.
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2023-01-26 Verifierad kund
    Elin är mycket professionell och positiv.
    Saklig och hjälpsam i processen.
    Tack för din fina feedback Louise. Det har varit väldigt roligt att få hjälpa dig med ditt bostadsköp. Vi ses snart igen! Elin Svenhed
    2023-01-25 Verifierad kund
    Jag hade inga särskilda förväntningar men har genomgående blivit väl bemött av mäklaren, som hela tiden varit mån om att det ska kännas bra för mig som köpare. Om jag haft frågor eller funderingar har jag kunnat känna mig trygg i att jag kan vända mig till henne. Därmed är jag väldigt nöjd med mäklaren.
    2023-01-24 Verifierad kund
    Fick hela tiden ett bra och trevligt bemötande av Madelen, återkopplade alltid efter visningar och intressenterna. Rekommenderar absolut Madelen andra att anlita henne för mäklaruppdrag!
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2023-01-23 Verifierad kund
    Vi var först köpare av fastigheten där Mattias förmedlade och det var även ett självklart val när vi sedan skulle bli säljare av samma fastighet. Med en perfekt balans mellan professionalism och personligt bemötande känner man sig trygg genom hela affären. När man väl kommit till sista stegen går han noggrant igenom detaljer och förklarar innebörd utan att det blir en långrandig historia. Kommer absolut kunna både köpa och sälja tillsammans med Mattias i framtiden.
    Så fint att få vara med i era köp och säljprocesser. Tack för fint samarbete. Mattias Carlsson
    2023-01-18 Verifierad kund
    Mycket trevlig. Lyhörd och var intresserad av hjälpa oss i köpeprocessen.
    Vi kan verkligen tänka oss att anlita Jesper för framtida husaffärer.
  • köpte sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2023-01-14 Verifierad kund
    Vi var väldigt nöjda med Cecilias bemötande. Hade vi någon fråga var hon snabb på att svara och guida oss vidare. Vi upplevde att hon var bra på att lyssna på våra önskemål och sy ihop en affär där både vi som köpare och även säljare var nöjda.
    2023-01-14 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och gjorde allt i sin makt för att både vi och säljarna skulle bli nöjda.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Österberg en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2023-01-11 Verifierad kund
    Lovisa är en väldigt trevlig, hjälpsam och kunnig mäklare som med otroligt engagemang och tät kommunikation hjälpte oss att köpa vår nya bostad.
    Det var självklart att sedan även låta Lovisa ta hand om försäljningen av den befintliga bostaden. Hon har i hela processen stöttat oss och kommit med många goda råd. Vi är mycket nöjda med det beslutet och kan verkligen varmt rekommendera Lovisa!
    2023-01-11 Verifierad kund
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2023-01-09 Verifierad kund
    Trevlig, saklig och korrekt som mäklare. Känns tryggt göra affär med Mattias som mäklare.
    Kommer definitivt anlita honom igen om jag ska sälja eller köpa i framtiden. Han lämnade inga frågetecken obesvarade och dialgen var avslappnad men samtidigt korrekt och saklig.
    Fem tummar upp för Mattias.
    Tack! Är övertygad du kommer trivas i detta trevliga hus. Mattias Carlsson
    2023-01-07 Verifierad kund
    Ett bra och proffsigt bemötande. Alltid återkoppling. Vi kände att Jesper gav allt för våran försäljning. Kan varmt rekommendera honom.
    Bästa mäklaren vi haft att göra med!
    2023-01-07 Verifierad kund
    På ett avslappnat sätt och bra bemötande samt stor kunskap hjälpte Mattias oss i vår försäljning.
    Tusen tack Johan. Så kul att få förmedla ert hus. Mattias Carlsson
    2023-01-05 Verifierad kund
    Professionell........................................................................................................................................
  • sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2022-12-27 Verifierad kund
    Cecilia ingav förtroende , mkt trevlig och vi kände att hon brydde sig om oss . Vi kommer verkligen att föra detta vidare om någon frågar hur det var för oss vid våran försäljning . Kram 🥰
    Tack igen Yvonne och Ola! Ja, inte bara ert köp utan även er försäljning gick ju strålande och det känns som alla pusselbitarna föll på plats.
    Lycka till i ert nya hem!
    Cecilia Olsson
    2022-12-23 Verifierad kund
    Hjälpsam, professionell och engagerad. Rekommenderar Lovisa varmt!
    2022-12-18 Verifierad kund
    Cecilia är en toppen målare som finns där i alla steg. Det enda jag hoppats mer på (men det har nog tyvärr mer med marknaden att göra) va lite mer engagemang kring att leta köpare för vårt hus. Men som sagt toppen person och mäklare på alla sätt
    Tack Jeanine! Ja det går från en galen marknad till en annan men det känns toppen att hitta denna familj som blev så glad att få köpa ert fina hus. Cecilia Olsson
    2022-12-17 Verifierad kund
    Hon var fantastisk. Hon ville verkligen få oss att känna att det var tänkt till oss. Hon var och är mycket trevlig .
    Tack Yvonne och Ola! Ja det är ju väldigt roligt att det blev just ni som fick köpa med den historian bakom allt. Detta kommer verkligen bli helt perfekt för er. Cecilia Olsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Werdien en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2022-12-16 Verifierad kund
    Vi är nöjda med affären. Men det vi kan påpeka är bättre kommunikation under budgivningen.
    2022-12-15 Verifierad kund
    Proffessionell meklare, trevlig och kunnig.
    Meklare som har erfarenhet hur bostadsmarknad fungerar, som hittar rätt köpare för rätt pris. Mycket nöjd.
    Tack Anna! Ja det gick väldigt bra alltihop. Nu ska vi bara hitta ett trevligt hus till dig också. Cecilia Olsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2022-12-13 Verifierad kund
    Mycket bra och trevligt bemötande
    2022-12-06 Verifierad kund
    Tydlig, rak, ärlig och fokus.

Jag visste nog egentligen inte vilka förväntningar man skall/kan ha på märkare. Jag har köpt tre hus fast aldrig tidigare sålt ett hus.

Jag är nöjd och jag låter gärna honom sälja för mig igen.
    Hälsar vänligt;
    Henrik
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Werdien en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2022-12-05 Verifierad kund
    En mycket trevlig och omtänksam kille.
    Vi hade inte så stora förväntningar utan läget är som det är. Detta var vi alla införstådda med. Trots låga bud gick det till slut mycket bra tack vare Daniel.
    2022-12-05 Verifierad kund
    Hela processen har skötts på ett proffsigt och utmärkt sätt. Skulle absolut anlita Lovisa om jag behöver mäklarhjälp igen.
    Mvh Sven
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    • Åsa
    2022-12-01 Verifierad kund
    Mattias är grymt proffsig, tydlig och hjälpsam. Det kändes mycket tryggt att köpa bostad via honom!
    2022-11-30 Verifierad kund
    Lovisa har i hela processen varit väldigt trevlig och kunnig. Hon har ett otroligt engagemang och har på alla sätt stöttat oss i beslut och kommit med råd för att försäljningen skulle genomföras på bästa sätt. Genom att hela tiden hålla oss uppdaterade har vi känt oss delaktiga. Vi kan varmt rekommendera Lovisa!
    2022-11-30 Verifierad kund
    Tycker att mäklaren gjort sitt bästa, varit tillgänglig och informerat när det behövts.
    2022-11-28 Verifierad kund
    Lugn, kompetent, positiv och pålitlig mäklare som lyckade säja vårt hus till ett pris som både köparen och vi som säljare var nöjda med.
    Proffsigt bemötande och fin presentation av bostaden. Kan varmt rekommendera Mattias som mäklare.
    Vänliga hälsningar Mia
    2022-11-26 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande motsvarade våra förväntningar på ett bra sätt t
    Tack Stefan! Det ska bli så roligt att se vad ni kommer att göra med huset som jag är helt säker på kommer att bli så fint. Cecilia Olsson
    2022-11-25 Verifierad kund
    Mattias är vänlig och professionell, hjälper dig som säljare med stor omtanke!
    Han ser till situationen och helheten på ett väldigt bra vis!
    2022-11-23 Verifierad kund
    Daniel är en mycket trevlig man. Man blir väl bemött.
    2022-11-21 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande , artig och trevlig . Lätt att få kontakt både med tel.samtal och sms . Mina förväntningar var inte så höga eftersom det är en orolig tid . Men efter en visning är nu huset sålt. Helt fantastiskt !
    Trots sin unga ålder är Daniel Werdien en mycket bra mäklare . Jag var nog ganska frågvis , Daniel tålmodig och lyssnade och gav mig alla svar .
    Försäljningen av mitt hus gick över all förväntan.
    Stort tack !
    Tack så mycket för förtroendet June! Daniel Werdien
    2022-11-19 Verifierad kund
    Vänlig, positiv, kunnig, väl insatt i huset vi köpte
    2022-11-15 Verifierad kund
    En härlig och professionell mäklare som agerar pålitligt! Du får en ärlig kommunikation och goda råd! Kan starkt rekommendera Jesper, så mycket att jag anlitat honom för att sälja min bostad efter detta köpet!
    2022-11-12 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med Mathias från början till slut.
    2022-11-12 Verifierad kund
    Kunnig, tydlig och trevlig mäklare som hjälpte oss vid vårt husköp. Kan rekommendera att anlita honom!
    2022-11-11 Verifierad kund
    Har varit i kontakt med Madelen flertalet tillfällen i samband med att vi köpt och sålt vår bostad. Är alltid trevlig, tillmötesgående och professionell.
    2022-11-09 Verifierad kund
    vi hade bra kontakt, det var en ganska snabb affär.
    ordning och reda.
    2022-11-09 Verifierad kund
    Supertrevlig, påläst på både hus och område och hjälpsam med allt vi hade funderingar över.
    2022-11-04 Verifierad kund
    Blev väldigt väl bemött av Lovisa och är mycket nöjd med försäljningen.
    2022-11-01 Verifierad kund
    Jesper är den bästa mäklare jag har haft detta var min femte husförsäljning.Jag blev alltid bemött proffsigt och vänligt.J ringde alltid tillbaka när jag sökt honom på alla tider.Mitt hus har legat På gång nästan ett år så han har varit tålmodig och uppmuntrande och positiv hela tiden .Att marknaden har ändrats under tiden så priset inte motsvarade mina förväntningar är inte mäklarens fel han har gjort sitt bästa.Mitt mantra är: Inget objekt är mer värt än någon annan vill betala.Jesper känns som en person redo för större utmaningar.Mvh Elisabeth
    Utmärkt
    På grund av dåliga tider så gjorde Jesper ett bra jobb
    Det enda vi inte var nöjda med var bilder i huset
    Han hade inte tagit med den antika kaminen i vardagsrummet ej heller mitt stolpen och rumshöjden i vardagsrummet
    2022-10-29 Verifierad kund
    Trevlig och professionell. Vi är väldig nöjda att vi kunde genomföra en snabb affär på distans.
    2022-10-29 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Snabb återkoppling.