Fastighetsbyrån Kungsbacka

Fastighetsbyrån Kungsbacka

I Kungsbacka bor du centralt, havsnära och lantligt - på samma gång!

En småstad 25 minuter från Göteborg. Gamla trähus runt Kungsbacka Torg skapar en riktig idyll och här blandas villaområden med både nya och äldre hyreshus. Här byggs mycket nytt och Kungsbacka växer.

Vill du inte bo i Kungsbacka centrum kan du välja att bo på landet kring Fjärås, vid havet i Åsa, Onsala, Vallda eller Frillesås eller nära natur och hästgårdar vid Anneberg eller Älvsåker. Vi på Fastighetsbyrån kan vårt område och vi hjälper dig gärna hitta ditt nya drömboende!

Vårt banknära samarbete ger dig en trygghet genom hela processen och vi står med dig genom hela bostadsaffären, oavsett om du vill köpa eller sälja en fastighet i Kungsbackaregionen. Välkommen!

Läs vad 1250 kunder tycker om Fastighetsbyrån Kungsbacka 2

• köpte sitt hus med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2022-01-19 Verifierad kund
    Gott, avslappnat bemötande som får mig som köpare att känna mig trygg.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2022-01-19 Verifierad kund
    Hon var jättebra på alla sätt.
    2022-01-19 Verifierad kund
    Mycket trevlig och bra Mäklare.
    Lätt att förstå alla termer när han går igenom dom samt inga problem att få tag på Mattias fall man undrar något.
    Mvh Tobias
    2022-01-17 Verifierad kund
    På ett proffsigt och vänligt sätt.
    Över förväntan!!!
    Ett mycket erfaret,kunnigt och lugnt sätt.
    Jag vill gärna rekommendera Elin.
    Vilka fina ord, tack! Och tack för rekommendationen, det värmer. Må så gott! Elin Svenhed
    Underbar & Professionell under hela köpprocessen
    Så jobbar ett proffs.
    Kan inte bli bättre.
    Vi rekommenderar Elin varmt.
    Mvh. Eva och Roine
    Tack snälla ni! Så roligt att höra att ni är nöjda. Allt gott till er! Elin Svenhed
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2022-01-16 Verifierad kund
    Har bara gott att säga!
    Trevligt bemötande vid visning samt hjälpsam och bra genomgång vid köp av kontrakt med mera.
    2022-01-15 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär med en kunnig och trevlig mäklare 🙂
  • sålde sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2022-01-11 Verifierad kund
    Proffsigt och kompetent bemötande.
    Lätt och trevlig att ha att göra med.
    Han levde absolut upp till våra förväntningar av en duktig mäklare.
    2022-01-11 Verifierad kund
    Excellent! Mattias made it possible for us to purchase our new house all the way from Canada:)
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Carlsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2022-01-11 Verifierad kund
    Mattias har ett fantastiskt engagemang med stor erfarenhet av marknaden. Vi har haft en enorm trygghet med rak och tydlig kommunikation från Mattias under försäljningsprocessen. Högsta betyg och stark rekommendation från oss!
    2021-12-31 Verifierad kund
    En mycket trevlig kille
    Lugn och lätt att prata med
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-12-30 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Johanna Dehlryd som mäklare. Professionellt bemötande, bra dialog och god kommunikation genom hela affären (köp av bostadsrätt).
    2021-12-28 Verifierad kund
    Madelen kan jag varmt rekommendera som mäklare. Hon är mycket kunnig och har ett varmt och behagligt sätt, vilket gjorde mig som kund trygg. Förväntningarna på försäljningen var tydliga och Madelen agerade snabbt och effektivt under hela affären. Skall sälja eller köpa lägenhet igen, då kommer jag söka upp Madelen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Dehlryd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-12-23 Verifierad kund
    Johanna har varit professionell från början till slut, lyssnat på mina tankar och varit enkel att jobba med.
    För mig var enkelheten viktig då jag sålde från annan ort.
    2021-12-22 Verifierad kund
    Jätte trevlig, kunnig och förklarade så man förstod.
    2021-12-22 Verifierad kund
    Bra och snabb återkoppling från Mattias under hela processen. Han har ett trevligt bemötande och jobbar hårt för att både säljaren och köparen ska vara nöjda.
    2021-12-22 Verifierad kund
    Johanna var mycket professionell och noggrann.
    Jag är väldigt nöjd med hennes insatser av försäljningen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-12-18 Verifierad kund
    Som köpare är jag mycket nöjd med Madeleine. Det är andra gången inom loppet av tre år som jag köper genom henne. Hon är förtroendeingivande, tillmötesgående, snabb och smidig. Man får känslan hon vill göra sitt allra bästa för att man skall känna sig nöjd. Kort sagt, en bra mäklare!
    2021-12-12 Verifierad kund
    Kunnig i sitt jobb. Lätt att nå vid ev. frågor. Vänlig, har ett lugnt och trevligt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-12-08 Verifierad kund
    Riktigt bra! Hjälpsam, glad, kunnig, ger allt till kunden! Tack för att du hjälpt oss att köpa vårt hus!
  • köpte sitt hus med hjälp av Madelen Frödfält en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-12-08 Verifierad kund
    Personlig, professionell och flexibel.
  • sålde sitt hus med hjälp av Daniel Magnusson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-12-08 Verifierad kund
    Daniel har skött två bostadsaffärer för oss och vi är mycket nöjda. Proffsig, trevlig och bra kommunikation.

Rekommenderas varmt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Cecilia Olsson en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-12-07 Verifierad kund
    Kunnig, hjälpsam och går alltid att få tag på! Jättenöjd med Cissi och skulle absolut anlita henne igen!
    Tack Karin!
    Det betyder så mycket att ni är nöjda.
    Ja, det blev riktigt bra det här och vad ni kämpade på bra från ert håll också.
    Cecilia Olsson
    2021-12-07 Verifierad kund
    Bra och smidig kontakt, bara ett positivt intryck. Personligt och samtidigt ett professionellt bemötande. Förtroendegivande.
    2021-12-05 Verifierad kund
    Jesper är mycket hjälpsam och lyhörd för våra önskemål. Han är transparent och ger tydlig information genom processen och jag upplever att vi haft en mycket bra dialog.
    2021-12-05 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam och snabb med återkoppling.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-12-04 Verifierad kund
    Fantastiskt fint bemötande ock otroligt trevlig, skicklig ock effektiv mäklare, all kredit till henne. Har rekommenderat henne till fler som ska sälja!
    2021-12-02 Verifierad kund
    Eftersom vi sålt och köpt några hus genom åren så hade vi höga förväntningar på den mäklare som skulle få sälja vårt hus. Daniel
    levde upp till dessa! Han är en mycket kompetent, kommunikativ och professionell mäklare med en mycket tilltalande mänsklig och inkännande sida som gör att man får stort förtroende för honom och för att han ska ro den stora "affären" i hamn. Det är en ovanlig egenskap hos mäklare av idag. Så toppbetyg från oss!
    2021-12-02 Verifierad kund
    Vad jag förstår på Anne-Katrine har det varit mycket bra, korrekt och trevligt bemötande. Jag har erhållit löpande information via sms och mail.
  • köpte en tomt med hjälp av Mattias Hallengärd en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    • Gällinge - Förlanda
    2021-12-02 Verifierad kund
    Nöjd med hans eganemang och snabba svar
    2021-12-01 Verifierad kund
    Elin är superproffsig från början till slut.
    Vi påbörjade kontakten för flera år sedan och hon har på ett fint sätt hållt kontakten och underhållt vår kommunikation och byggt förtroende ända fram tills att vi ville trycka på knappen och sälja.
    Har haft fullt förtroende hela vägen och vi rekommenderar henne varmt för alla som vill köpa el sälja!
    Bästa betyg på alla sätt!
    Tack snälla Marie för fantastiskt fina ord. Det har varit så roligt att jobba ihop med er. Det gör vi om! ;) Elin Svenhed
    2021-11-29 Verifierad kund
    Mattias var enkel att ha kontakt med, gav ett vänligt och proffsigt bemötande och kunde svara på alla de frågor vi hade (antingen direkt eller efter lite undersökning).
    2021-11-28 Verifierad kund
    Vi fick ett professionellt och trevligt bemötande av Jesper, han var även lättillgänglig vilket uppskattades
    2021-11-25 Verifierad kund
    Johanna är mycket trevlig och duktig på det hon gör. Min dotter har haft god kontakt med henne under hennes första lägenhets resa. Tydlig under genomgång av avtal m.m.
    Hälsningar Madelene Esser
    2021-11-23 Verifierad kund
    Jesper är en fantastisk person och mäklare ! En mäklaren som alla borde ha när man skall sälja huset . Engagerad och proffsig!!!
  • sålde sitt hus med hjälp av Jesper Axén en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-11-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från början till slut.
    Hej
    Har haft Johanna tidigare. Väl bemött och förväntningar levdes upp och mer därtill.
    MVH
    Patrick
    2021-11-23 Verifierad kund
    Är väldigt nöjd med Mattias Carlssons arbete som mäklare. Han levde upp till rekommendationen jag fick ”han är bäst”.
    2021-11-23 Verifierad kund
    Vi har upplevt Jesper som en oerhört kompetent och en mycket trevlig mäklare.
    Vi har fått ett stort förtroende för honom och känt oss väldigt trygga genom hela processen.
    2021-11-22 Verifierad kund
    Madelen har varit så hjälpsam! Förklarat allt detaljerat så man känt sig bekväm och förstått hela processen. Alltid lyhörd och arbetar så galet effektivt.
    2021-11-20 Verifierad kund
    Som säljare kände jag ett förtroende och hade en hälsosam dialog under processen. Vid slutförandet av processen vart jag positivt överraskad.
    2021-11-18 Verifierad kund
    Trevligt och avslappnat bemötande. Tillmötesgående och öppen, härlig personlighet! Rekommenderar honom varmt
    //Pernilla
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    Energifylld, proffsig, snabbfotad, möjliggörare

Elin är klockren och OM vi flyttar så kommer hon givetvis får sälja huset!
    En ära att få ha er som kunder! Tack för dina fina ord. Jag hjälper er självklart även i framtiden. Allt gott! Elin Svenhed
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Svenhed en del av Fastighetsbyrån Kungsbacka
    2021-11-18 Verifierad kund
    Mycket trevlig bemötande, förklarade hela processen tydligt, vad som händer, när det händer osv.
    Väldigt nöjd med allt!
    Tack tack Josefine! Gott att veta att ni känner er nöjda! Elin Svenhed
    2021-11-12 Verifierad kund
    Elin är en stjärna, hon tog fram en genomtänkt säljstrategi som hon genomförde med ett härligt engagemang. Alltid tillgänglig, klok i sina bedömningar och levererar ett bra resultat. Vi kan varmt rekommendera Elin ifall ni funderar på att köpa eller sälja er bostad.
    Stort varmt tack för förtroendet att ta hand om er försäljning. Härligt att höra att ni är nöjda med min insats. :-) Tack för ert fina omdöme, det värmer. Elin Svenhed
    2021-11-11 Verifierad kund
    Trevligt och lättsamt bemötande, inte ”pushig” som en del andra.
    Alla förväntningar infriade, oerhört kunnig!
    Tyckte även vi hade väldigt roligt under tiden, trots stress o press..
    2021-11-10 Verifierad kund
    Driven,framåt och höll oss alltid uppdaterade ingav förtroende
    2021-11-08 Verifierad kund
    Madelen är verkligen en professionell mäklare. Jag fick förtroende för Madelen från första stund och med sin kunskap och sitt engagemang kände jag mig omhändertagen.
    Hon guidade mig igenom varje steg i försäljningen och fanns alltid tillgänglig.
    2021-11-07 Verifierad kund
    Mattias är full av energi, tar sig an uppdraget med stort engagemang och har en fenomenal förmåga att hitta ”rätt” köpare till de uppdrag han tar sig an. Vi ger våra allra bästa rekommendationer!