Läs vad 939 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Väster 2

• 2021-01-11
    Engagerad och duktig mäklare, vi är jättenöjda!
    Anna J
    • Köpstadsö - Södra Skärgården
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2021-01-08
    Sålde mitt barndoms hem i Hovås med hjälp av Christer. Han var grym! Trevlig, kunnig, fantastiskt på att kommunicera och respektfull till mina önskemål och beslut.
    Ingrid Charlotte O
    • 202.0 m²
    • Hovås
    sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2021-01-01
    Jag har inte haft något personligt möte eller telefonsamtal med Linus utan har lämnat fullmakt till en annan andelsägare för försäljning av fastigheten Askim Svartmosseväg 7. De som har träffat o haft kontakt med Linus har varit mycket nöjda och den fortlöpande informationen till mig via Mail och Sms har varit mycket bra.
    Vänliga hälsningar Anne-Marie Nilsson
    Anne-marie N
    • Askim-sisjön
    sålde sitt hus med hjälp av Linus Stafner  en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-12-30
    Sålt villa i Askim seriös noggrann och tillmötesgående !
    Bengt T
  • 2020-12-30
    . Mycket kompetent mäklare, med rätt kännedom av området och stor social kompetens.
    Inger H
  • 2020-12-30
    Jag hittade min optimala drömbostad på Hemnet! Skickade skyndsamt ett mejl till mäklaren Niklas och fick mycket snabbt en återkoppling och fick till min stora förtjusning ett erbjudande att få en förhandsvisning - i övermorgon kl 16:00😊! Mina förhoppningar infriades - det var verkligen mitt drömboende. Jag kan inte tänka mig en mer professionell mäklare än Niklas. Verkligen mån om att båda parter säljare och köpare skulle bli nöjda. Niklas är helt perfekt i sin roll helt enkelt!
    Susanne L
    • 51.5 m²
    • Järnbrott
    köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-12-26
    Det gick smidigt och snabbt med allt. Vi behövde inte anstränga oss speciellt mycket och det var skönt att inte behöva lägga ut lägenheten på Hemnet.
    Viktoria J
    • 116.0 m²
    • Skintebo
    sålde sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Tack för det fina omdömet! Va roligt att få hjälpa er med försäljningen och att det gick så snabbt och smidigt!

• 2020-12-24
    Jag har köpt en lägenhet i en bostadsrättsförening. Jag hade turligt nog en vän som hade en bostad i samma förening och som tipsade mig. Jag hade under hela tiden, före jag fick bostaden, en bra dialog med mäklaren. De uppgifter jag bad att få
    veta ställde mäklaren snabbt upp på.
    Jag är därför mycket nöjd med mitt köp och att hela processen med ett bostadsköp blev lugn och fin. Mäklaren uppträdde professionellt genom hela resan.
    Göran H
    • 65.5 m²
    • Önnered
  • 2020-12-16
    Jag har köpt en lägenhet.

Han ringde mig för att viste vilken typ av lägenhet letar jag efter.

Han var mycket behjälplig och flexibel.
    Mahtab C
    • 47.5 m²
  • 2020-12-15
    Köpte vår bostad av Christer
    Fantastiskt bemötande från visning till att vi fick nycklarna.
    Carin T
    • 92.6 m²
    • Hovås-Brottkärr
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-12-15
    Lovisa hjälpte oss att sälja vår lägenhet som gav ett kanonresultat. Hon skötte hela uppdraget på ett proffsigt och lättsamt sätt. Vi kände en stor trygghet genom hela processen och hade en öppen dialog från start till mål.
    Vi kan starkt rekommendera Lovisa!
    Rebecca G
    • 64.0 m²
    • Järnbrott
    sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-12-14
    Köpt min första bostad! Zanna har varit tillmötesgående och hjälpt till när det behövts ! Snabb svar och trevligt bemötande !
    Mikaela J
    • 53.1 m²
    • Norra Tynnered
    köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Tack! Hoppas verkligen du kommer trivas så som du önskar!

• 2020-12-11
    Sålde min tvåa i Västra Frölunda och Niklas har varit förträfflig i alla avseenden. Mycket kunnig och alltid trevlig och hjälpsam.
    Anders T
    • 58.5 m²
    • Ruddalen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-12-10
    Sålt bostadsrätt.
    Mkt bra bemötande, bra tempo i processen och bra förslag på hur gå vidare i processen.
    Stefan B
    • 75.0 m²
  • 2020-12-07
    Christer är väldigt lätt tillgänglig och proffsig. Sålde mitt hus på Resliden i Billdal på 10-12 dagar med bra pris. Ordnade allt praktiskt och var tydlig med vad som gäller.
    Mats Erland W
    • 175.0 m²
  • 2020-12-07
    En snabb och effektiv affär blev gjord av en engagerad, positiv och kunnig mäklare som gav värdefulla råd i säljandeprocessen.
    Yasmine S
    • 51.5 m²
  • 2020-12-02
    Vi har sålt bostad och blivit utmärkt bemött av mäklaren.
    Han levde upp till våra förväntningar.

Vi har utöver affärskontakterna även blivit goda vänner.
    Sonny P
    • 160.0 m²
    • Grimmered
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-12-02
    Har sålt bostad i västra Göteborg med väldigt kort tidplan.
    Anders arbete var bra på alla sätt 👍
    Per-gunnar P
    • 185.0 m²
  • 2020-12-02
    * Tobias hjälpte mig sälja mig min 2:a på 58.5 kvm. Trots dålig marknad fick vi 3 budgivare och ett slutbud på 2.22Mkr som jag blev väldigt nöjd med.
    * Mycket trevlig och kommunikativ.
    * Tycker Tobias levde upp till våra förväntningar.
    * Jag tycker det kändes tryggt att ha Tobias som mäklare. Jag fick bra tips från honom och vi hade en bra dialog, inte allra minst efter varje visning. Jag är väldigt nöjd.
    Rasmus A
    Rasmus A
    • 58.5 m²
    • Ruddalen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-11-25
    Köpt lägenhet. Christer var ett bra stöd genom hela processen.
    Kent B
    • 163.4 m²
    • Hovås
  • 2020-11-22
    Köpt ett fristående hus och därefter sålt ett radhus, med Anders hjälp.
    Vi upplevde att Anders var påläst, kunnig och ingav förtroende och gjorde att vi kände oss trygga vid både köp och försäljning.
    Anders har varit tillgänglig och hjälpsam och vi rekommenderar honom varmt!
    Karin Margareta Liselott T
    • 121.0 m²
  • 2020-11-20
    Mycket trevlig mäklare som sålde vår lägenhet,rak på sak och man känner att Niklas Johansson är serviceinriktad och trevlig!
    Rekommenderar Niklas alla gånger!!
    Hamlet D
    Hamlet D
    • 94.0 m²
    • Frölunda Torg - Cityhusen
  • 2020-11-20
    Sålt en etta. Niklas gjorde ett bra jobb, löste det med få spekulanter..., absolut att vi anlitar han igen
    Karin Inger R
    • 30.0 m²
  • 2020-11-20
    Jag anlitade Zanna som mäklare för försäljningen av min lägenhet i Högsbo.
    Hon var mycket trevlig, lugn och professionell i vårt samarbete. Hon gick igenom alla steg i processen väldigt noggrant och höll mig alltid informerad av vad som pågick. Hon kom med olika förslag och ville även höra min åsikt om saker, vilket jag uppskattade.
    Jag blev väldigt nöjd!
    Viviana Q
    • 58.8 m²
    • Högsbo
    Tack snälla Viviana för det fina omdömet! Va så roligt att få hjälpa dig med försäljningen!

• 2020-11-20
    Anders Mattsson har varit helt grym
    Genom både köp av nytt hus och försäljningen av vårat gamla hus
    Världsklass !!
    /Daniel Cinnobergatan 50
    Leif Åke Daniel W
    • 121.0 m²
  • 2020-11-20
    Tobias är trevlig, rolig, kunnig och professionell. Han coachade mig som förstagångsköpare genom hela affären och allt löste sig väldigt snabbt och smidigt.
    Alexandra M
    • 68.0 m²
    • Ruddalen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-11-19
    Köpt villa.

Överlag nöjd. Lite struligt med fullmakt när vi skulle skriva på överlåtelse avtalet.
    Tobias A
    • 92.0 m²
    • Ekebäck
    köpte sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-11-18
    Bra driv och tillgänglighet, vi är mycket nöjda.
    Thomas Henric Samuel P
    • 190.0 m²
  • 2020-11-14
    Bäst
    Otroligt uthållig envis ger aldrig upp
    Carl Göran F
    • Askim - Sisjön
  • 2020-11-14
    Världens bästa och mest lyhörda för både säljare och köpare!
    Barbro F
    • 129.0 m²
    • Södra Skärgården - Styrsö
    köpte sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-11-12
    Köpt en etta i Västra Frölunda, snabb och korrekt support av Niklas Johansson på ett utmärkt sätt.
    Anders S
    • 45.0 m²
  • 2020-11-09
    Jag köpte en bostadsrätt på 69kvm via Zanna och var nöjd med hela processen. Zanna var tydlig med de olika stegen och vad som skulle göras så att allt gick smidigt. Dessutom mycket trevligt bemötande!
    Sebastian Å
    • 69.0 m²
    • Önnered
    Va roligt att ni känner så, det är ju mitt syfte att finnas här för er! Hoppas ni kommer trivas!

• 2020-11-05
    Trevlig,hjälpsam och precis så bra som man ska vara.
    Gunilla Ing-marie B
    • 150.0 m²
  • 2020-11-03
    Vi är mycket nöjda med Christer som mäklare!
    Ida Kristina A
    • 492.0 m²
  • 2020-11-02
    Under köpet av min bostadsrätt var Zanna väldigt bra att ha att göra med. Smidig affär och professionellt bemötande!
    Jenny L
    • 82.0 m²
    • Frölunda
    Det va mycket trevligt att få hjälpa dig! Är övertygad att du kommer trivas bra!

• 2020-11-02
    Försäljning av villa i Kungsbacka. Utmärkt bemötande av mäklaren, Linus. Jag skulle varmt rekommendera honom för andra säljare.
    Lena Marianne S
    • 163.0 m²
    • Kullavik
  • 2020-10-27
    Det märks att Anders har lång erfarenhet som mäklare och var lugn och trygg genom hela vår säljprocess. Kan varmt rekommendera Anders.
    Magnus S
    • 131.0 m²
    • Fiskebäck
  • 2020-10-27
    En mycket professionell, men samtidigt personlig mäklare. Man blev mycket omsorgsfullt behandlad. Alla behov uppfyllda i den ganska stressfyllda situation man är i vi köp av ny fastighet. Stort tack till Zanna.
    Ebba Gisela H
    • 82.7 m²
    • Skintebo
    Tack Gisela för detta fina omdöme! Har varit så roligt att få hjälpa dig med köpet. Önskar dig lycka till framåt!

• 2020-10-26
    Jag har sålt ett Fritidshus. Mäklaren har varit mycket proffsig. Genomtrevlig och lätt att arbeta med. Jag är mer än nöjd med mäklaren!!!
    Ingela H
    • 78.0 m²
    • Södra Skärgården - Brännö
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-10-25
    Har sålt en bostadsrätt.
    Bra bemötande, professionell och trevlig!
    Kerstin B
    • 115.0 m²
  • 2020-10-20
    Tobias sålde nyligen vår bostadsrätt och har även sålt våra tidigare bostadsrätter. Han är väldigt duktig, trevlig och seriös. Vi upplever att Tobias gjort sitt absolut yttersta för att göra oss samt köpare nöjda och vi har känt oss trygga genom hela processen. Rekommenderar honom varmt!
    Erica P
    • 96.0 m²
    • Nya Hovås
  • 2020-10-19
    Trevlig och väldigt erfaren. Han hade mycket förstånd och accepterade de krav som jag hade. Uppskattar verkligen allting har har hjälpt med och är absolut en utmärkt mäklare.
    Majid F
    • Askim
  • 2020-10-17
    Högsta betyg till Charlotta Melin!
    Vi träffades på ett förutsättningslöst möte i början av September. Jag bestämde mig på första mötet att vi kör! Med Charlottas trevliga och effektiva arbete blev jag som säljare mycket nöjd!
    Charlotta sålde mitt hus på förhand till en trevlig familj i mitten på Oktober!
    Allt klart på 5-6 veckor, fantastiskt!

Mvh Magnus Myrberg
    skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • 2020-10-16
    Jag har köpt en bostadsrätt, och tycker att jag blev mycket bra bemött av Niklas under hela affären. Han var hjälpsam och trevlig, och förklarade bra då jag inte köpt en lägenhet tidigare.
    Aron L
    • 53.5 m²
  • 2020-10-12
    Sålt alla mina bostäder via Tobias och är supernöjd :-)
    Eva B
    • 77.0 m²
  • 2020-10-10
    Vi sålde vår bostadsrätt och har hela tiden blivit bemötta vänligt och lugnt.
    Alva C
    • 95.5 m²
    • Norra Tynnered
    Va härligt att höra att ni är nöjda, tack för det fina omdömet!

• 2020-10-10
    No dedicated to details, wanted to announce 100.000 kr lower than what I said, not knowing what was when renovated in the flat, there was only ONE person interested in a nice flat after 2+ months. Very very disappointed.
    Goran T
    • 69.0 m²
    • Högsbo
  • 2020-10-09
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Rekommenderas!
    Jon K
    • 70.0 m²
    • Skintebo
    Tack snälla! Har varit så roligt att få följa er under en så lång tid, från ni köpte av mig för flera år sedan ända tills nu när ni sålde! Önskar er stort lycka till med det ni tar för er!

• 2020-10-08
    Sålde en bostad i Näset. Anders gjorde ett mycket bra jobb genom hela processen och det märks att han både kan sitt jobb och trivs med sitt jobb. Klart bästa mäklare jag som jag har träffat.
    Martin B
    • 183.0 m²
    • Näset
    Tusen tack Martin för den fina rekommendationen.
    Anders Mattsson

Anders Mattsson

• 2020-10-07
    Sålt villa på Köpstadsö.
    En fantastisk, engagerad och bra mäklare, som uppfyllde mina förväntningar absolut.

Rekommenderar gärna Fastighetsbyrån väster Göteborg och mäklare vi hade.
    Örjan J
    • Köpstadsö - Södra Skärgården
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte