Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Fastighetsbyrån Göteborg Väster

En del av Fastighetsbyrån www.fastighetsbyran.com
  • BadgeElevenYears
1 549

Vi på Fastighetsbyrån Göteborg Väster har förmedlat tusentals bostäder sedan kontoret öppnade på 1970-talet. Vårt område innefattar hela västra Göteborg och den södra delen av skärgården. Våra mäklare har expertis inom olika områden och i kombination med kostnadsfria värderingar och råd kring boende erbjuder vi en komplett...

1549 omdömen om Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Sedan starten hos Reco 2013

Ann-charlotte S
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Långedrag - Hagen

Saklig, informativ, lugn o sansad

Bengt Thomas P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Hovås-brottkärr

Har gjort ett bra arbete psykologisk mäklararbete

Zed B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Grimmered/ruddalen

Mycket trevlig, kompetent och erfaren samt seriös men ändå har lätt till ett skratt.

Fan F
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Askim

Really professional agent, perfect service and efficient.

Jie W
Askim

Vår upplevelse av Niklas Bengtsson på Fastighetsbyrån Göteborg Väster var exceptionell. Från första kontakten till slutlig signering var Niklas en pålitlig och engagerad partner. Han visade en djup förståelse för våra behov och förväntningar och arbetade outtröttligt för att uppfylla dem. Vi kände oss hela tiden trygga och väl omhändertagna. Vi kan varmt rekommendera Niklas till andra bostadsköpare som söker en mäklare som verkligen bryr sig om sina klienter och levererar resultat. Our experience with Niklas Bengtsson...

Barbro M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Billdal

Niklas var mån om både säljare o köpare. Jag köpte lägenhet genom Niklas.

Erik N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Billdal

Enkelt och väldigt smidigt utan krångel. Kan varmt rekommendera Tobias.

Tina S
Köpte sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Han är väldigt omtänksamt och ärlig i sitt arbete, och detta fick oss att känna oss säkra på att vi gjorde ett bra köp.

Sven Mats Johan K
Sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Västra Göteborgs bästa mäklare

Annika Christina H

Göteborg Västers bästa mäklare

Kerstin P
Sålde sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Han har varit bra på alla sätt. Väldigt nöjd

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Kerstin, Tack så mycket för det fina betyget. Glädjer mig att höra att du är nöjd. Med vänlig hälsning Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

Linda Marie D
Askim

Mycket nöjd med Tobias. Seriös, proffesionellt skött. Lyhörd och kan alltid noggrant svara på det man undrar över. Tack vara att han är naturlig och avslappnad så får man ett högt förtroende för honom. Han är sig själv även om han är i sin yrkesroll. Skulle absolut gärna sälja eller köpa via honom om det skulle vara nödvändigt i framtiden. Kan verkligen rekommendera Tobias.

Christopher I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Billdal

Tobias är duktig, trevlig och ger ett väldigt professionellt intryck där han är duktig på att hålla sin kund uppdaterad och stöttande.

Jessica S
Billdal

Personligt och professionellt bemötande på ett trevligt sätt.Vi upplevde att Tobias uppfyllde våra förväntningar och är nöjda med vår affär. Mvh Jessica och Ulf Lönnqvist

Arne Hugo J
Sålde sitt hus med hjälp av Magnus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Kullavik

Bra bemötande och kontinuerlig kommunikation.

Erik L
Köpte sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Särö

Hela processen gick väldigt smidigt med Elias.

Kerttu L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Hovås

Niklas was professional and helpful and supported me throughout the whole purchasing process. I can recommend him!

Svar från Niklas Bengtsson

Thank you so much 😊 I hope you will enjoy your new apartment!

Julia B
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Hagen

Trevligt bemötande! Snabb i svar och påläst. Kan inget annat än att rekommendera.

Anna E
Önnered

Gustaf har under hela min säljprocess varit en sann klippa. Med en perfekt blandning av professionalitet och personlighet såg han till att allt flöt på perfekt i processen, från styling till budrunda och till att hantera bankprocessen. Han är en utmärkt mäklare som är duktig och driven och jag rekommenderar honom verkligen till alla!

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Anna, Tack så mycket för att du tog dig tiden att utvärdera vårt samarbete kring försäljningen. Det glädjer mig att läsa din fina recension! Lycka till med det nya. Med vänlig hälsning Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

Daniella S
Hovås-brottkärr

En otroligt trevlig mäklare som var snabb på att svara diverse saker och var tydlig med information!

Jan J
Södra Skärgården - Styrsö

Bara fyra? Jamen det finns säkert nåt som Magnus kan göra bättre, men jag kan inte komma på det:-) Jo, det skulle ju förstås vara bra med lite hjälp att få en sänkning av priset på något sätt. Vi pratade om att vid ett sådant äventyr som att köpa en dyr bostad tyckte vi båda att både köpare och säljare skall vara nöjda och glada. Det underlättas ju av att säljaren inte håller benhårt på utsatt pris, utan ruckar alldeles så lite på det, för att ge köparen en go känsla när miljonerna rullar och även 1% blir pengar som kanske...

Gabriella E
Södra Skärgården - Styrsö

Mycket trevlig och kunnig. Fick alltid snabb återkoppling. Rekommenderas varmt. Mvh Gabriella

Ingrid Sonja Maria T
Södra Skärgården - Styrsö

Positiv och lätt att kommunicera med!

Patrik Mattias S
Köpte sitt hus med hjälp av Magnus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Södra Skärgården - Styrsö

Rak och tydlig. Smidig och engagerad.

Niklas B
Södra Skärgården

Förstklassigt bemötande, professionell

Daniel O
Södra Skärgården

Mycket bra bemött av Magnus som är väldigt kunnig och trygg i sin roll.

Birgitta B
Hovås

Jag fick förtroende för honom genast när vi träffades. Han har varit mitt stöd från början och har stått på min sida hela tiden. Jag rekommenderar honom varmt vidare. Birgitta Beckman

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Birgitta, Vad glad jag blir! Stort tack för din fina rekommendation. Jag ser framemot att slutföra affären tillsammans. Med vänlig hälsning Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

Alf K
Sålde sitt hus med hjälp av Elias Yahyaei en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Hagen

Elias har ett trevligt, lugnt och förtroendeingivande bemötande. Mina förväntningar blev höga och Elias uppfyllde dessa och mer där till. Detta var mina första försäljning av en bostad och Elias är den enda mäklare jag har anlitat så jag har inget att jämföra med. Men föra att summera det hela. Jag hade väl en tanke om vad jag skulle kunna få för min bostad, Elias la ribban enligt mig rejält över min tanke, sen att slutpriset blev ännu högre gjorde mig inte ledsen. Processen från visning till att bostaden blev såld blev kort och smidig. Jag kan bara varmt rekommendera Elias.

Hossein S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Hovås

Han är jävligt bra vid försäljningen av din bostad på skalldalbacken

Lena Marie A
Näset

Vi valde CS pga av hans långa erfarenhet o kunnande i vårt område. Vi har blivit bemötta på ett mycket bra och trevligt sätt , precis så som vi förväntade oss. Han återkommer alltid snabbt med information och svar när vi sökt honom. Vi är mycket nöjda.

Peter K
Fiskebäck

Anders är en lugn och sansad mäklare vi uppskattade hans sätt att föra affären i hamn på ett snabbt och säkert sätt att rekommendera

Victor M
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Tynnered

Trevlig och professionell. Försökte sälja ända in i det sista och lyckades tillslut, rekommenderar Tomislav.

Henric W
Fiskebäck

Anders gav oss ett proffsigt bemötande och höll oss väl informerade under hela processen vid vårat bostadsköp.

Nung S
Järnbrott

Mycket trevlig kille som gav gott intryck och bra information. En mycket smidigt genomförd affär. Han bör få löneförhöjning snarast.

Bo Christer B
Järnbrott

Har bra kontakt med han inga problem med han Han här hjälpsam och trevlig Och försöker göra sitt bästa för alla parter

Eva A
Köpte sitt hus med hjälp av Gustaf Sundkvist en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Askim - Sisjön

Bra bemötande, Noggrann och korrekt. Svarar och ringer upp enl önskemål

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Eva! Stort tack för de fina orden. Roligt att höra att du haft en positiv upplevelse. Ses vid tillträdet! Med vänlig hälsning Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån

Oscar G
Långedrag - Käringberget

Trevlig, förtroende ingivande och proffesionell.

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Oscar, Tack så mycket för det fina omdömet. Vad roligt att ni är nöjda med köpet i Långedrag! Ser mycket framemot en fortsatt god dialog inför slutförandet av köpet. Ta hand om er! Med vänlig hälsning Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

Jan E
Askim - Sisjön

Trevlig och noggrant arbete , informativ och saklig

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Jan! Tack så mycket för de fina orden. Det glädjer mig att höra att du är nöjd med vårt samarbete kring radhusförsäljningen i Sisjön. Ser framemot en fortsatt god kontakt inför tillträdet. Allt gott! Med vänlig hälsning Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

Juhani M
Tynnered

Mycket trevlig, saklig och lösningsfokuserade.

Jennifer E
Södra Skärgården - Donsö

Magnus är en mycket lugn och karismatisk mäklare med bra resultat. Bra kommunikation och lyhörd till våra behov.

Ingrid Margareta S

Upplevde vid första kontakten att mäklaren Elias Yahyaei visade stort intresse att sälja min fastighet Han har varit tillgänglig och intresserad av mina frågor och har slutfört försäljningen till min belåtenhet. Jag ger honom gott betyg. Margaretha Schönbeck

Eusebio G
Flatås

I really liked working with Tobias. I particularly appreciate his honesty and the direct way he has of communicating, and I felt that the things he told me about the apartment and the process were with my best interest in mind. Sometimes one gets the feeling that the mäklar only wants to maximize the selling price of the apartment without caring about the buyer, and this was definitely not the case with him.

Zofia O
Flatås

Professionell, tillmötesgående, trevlig, ger ett pålitligt intryck. Svarade tålmodigt på mina frågor på sin semester

Renald F
Önnered

Gustaf har varit en trevlig hjälpsam mäklare

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Renald! Tack för omdömen och för en trevlig kontakt kring ert radhus-köp. Roligt att ni uppskattat vårt samarbete. Jag ser framemot att fortsätta och sy ihop affären med er. Ta hand om er! Allt gott, med vänlig hälsning Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

Alexander F
Hovås

Enkelt, bra och så hade vi lite tur också. Det gick alltid bra att få tag honom vilket uppskattades.

Ulf O
Sålde sitt hus med hjälp av Niklas Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
Billdal

Han var bra: Ärlig och lätt att kommunicera med. Kort sagt: Han gjorde ett bra jobb.

Sandra T
Askim

Lugn och professionell. Inget forcerande, allt gick efter våran takt och önskemål. Pålitlig och snabb på återkoppling om alla frågor. Mycket nöjda!

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Sandra! Tack för det fina omdömet. Det glädjer mig att höra att ni är nöjda med min hantering av er bostadsaffär. Vi hörs mer inför tillträdet. Allt gott! Med vänlig hälsning, Gustaf Sundkvist Fastighetsbyrån

Kilda G
Askim - Sisjön

Anders har varit otroligt tillmötesgående, hjälpsam, tillgänglig och trevlig. Vidare märks det att Anders är erfaren, sakkunnig och trygg i sin roll som mäklare. Som köpare har vi känt oss trygga genom hela processen.

Patrik F

Mycket bra bemötande. Var flexibel att ge mig möjlighet att på kort varsel få möjlighet till visning. Bra dialog inför och under kontraktsskrivandet.

Svar från Gustaf Sundkvist

Hej Patrik, Tack för de fina orden och roligt att du uppskattade min flexibilitet och vår dialog kring ditt bostadsköp. Ser framemot en fortsatt god kontakt kring slutförandet av husköpet. Allt gott! Med vänlig hälsning Gustaf Sundkvist, Fastighetsbyrån.

Annie Carin Nilsdotter C
Askim - Sisjön

Trygg, erfaren, engagerad mäklare. Vi rekommenderar varmt att vända sig till Anders vid bostadsköp/försäljning.

Svar från Anders Mattsson

Tusen tack för den fina rekommendationen Annie och lycka till med att hitta ert nya hem