Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Vi på Fastighetsbyrån Göteborg Väster har förmedlat tusentals bostäder sedan kontoret öppnade på 1970-talet. Vårt område innefattar hela västra Göteborg och den södra delen av skärgården.

Våra mäklare har expertis inom olika områden och i kombination med kostnadsfria värderingar och råd kring boende erbjuder vi en komplett mäklartjänst i västra Göteborg. Vi samarbetar nära med Swedbank vilket ger både dig som köpare och säljare en möjlighet till enkel och förmånlig finansiering.

Vi fokuserar alltid på att vara engagerade, tillgängliga och professionella i vårt arbete och strävar mot att du ska göra en så smidig och bra bostadsaffär som möjligt.

Kontakta oss för att få stöd i din nästa bostadsaffär!

Läs vad 1292 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Väster 2

• sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2022-09-29 Verifierad kund
    Jag behövde lång tid på att röja i huset pga familjeskäl. Anders försökte inte stressa på. Det fick ta tid och det värdesätter jag.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2022-09-29 Verifierad kund
    Vi har träffat Anders på många visningar genom åren och alltid blivit vänligt och professionellt bemötta som spekulanter. Tidigare erfarenheter av mäklare har gjort oss skeptiska mot professionen men Anders har alltid varit tydlig och inlyssnande. Vi har både innan och efter vårt husköp känt stort förtroende för honom som mäklare men även som människa och är glada över att det var just han som förmedlade vårt livs största affär.
    Tusen tack för din fina rekommendation Viktoria Anders Mattsson
  • Marita P
    • Kannebäck
    2022-09-29 Verifierad kund
    Linus skötte hela affären på ett föredömligt sätt. Lugn och saklig. Fanns alltid tillgänglig när man behövde nå honom. Kan varmt rekommendera Linus som verkligen gör sitt jobb på ett proffsigt sätt.
    Marita
    Tack så mycket Marita! Vi ses! Linus Linus Stafner
  • sålde sitt hus med hjälp av Charlotta Melin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Billdal
    2022-09-25 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Charlotta! Vi kände oss trygga genom hela processen trots en speciell tid som marknaden är nu och vi är nöjda med vår försåljning
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2022-09-24 Verifierad kund
    Niklas both sold the flat to me few years back as well as helped me selling it now. We started planning the selling few months before I was able to put it in the market. The communication was excellent through our all the time. Moreover, he helped me with all removal, cleaning and styling recommendations which made it possible for me to sell it remotely. In addition, despite of a challenging market, his advices made it possible to get the flat sold within a couple of weeks after being in the market! Thank you so much, Niklas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2022-09-20 Verifierad kund
    Mycket trevlig, sympatisk o kompetent.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2022-09-20 Verifierad kund
    Dedikerad. Får rätt prisnivå. Trevlig och tydlig.
    En kompetent mäklare som är väldigt bra
  • sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Näset
    2022-09-20 Verifierad kund
    Positivt bemötande genom hela försäljningsprocessen. Erfaren och kompetent mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Julia Hillard en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2022-09-17 Verifierad kund
    Alltid vänligt bemötande. Inlyssnande, tar sig tid att svara på frågor. Målinrikrad, engagerad, lugn och positiv.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fredrik Lilja en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2022-09-15 Verifierad kund
    Mycket trevlig kille som man ser på en gång brinner för sitt yrke.
    Han berättade om små detaljer som allt ifrån ljussläp och temperatur i var rum till området utanför.
    • Långedrag-tångudden
    2022-09-15 Verifierad kund
    Trevlig, seriös, service minded & lösningsorienterad, rekommenderas varmt!
    Tusen tack för din fina rekommendation Anders Mattsson
    • Långedrag-tångudden
    2022-09-15 Verifierad kund
    Anders är otroligt bra och kompetent mäklare med en hög integritet och driv………
    Stort tack för den fina rekommendationen Pär Anders Mattsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Billdal
    2022-09-11 Verifierad kund
    Trevlig och snabb, bra service även efter köp för oss som köpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Norra Tynnered
    2022-09-11 Verifierad kund
    Lovisa har varit jätteduktig och verkligen hjälpt oss igenom denna process på ett utmärkt sätt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Norra Tynnered
    2022-09-09 Verifierad kund
    Jättebra. Bra och trevligt bemötande, väldigt professionell.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2022-09-04 Verifierad kund
    Väldigt tillförlitlig och proffesionell.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Högsbo
    2022-09-03 Verifierad kund
    Mäklaren var väldigt trevlig och kunnig. Alla min frågor blev besvarade på ett förstående sätt och allt funkade smidigt. Mäklaren levde upp till att förväntningar! Han var toppen! Allt gick snabbt och smidigt, inga konstigheter och han hade mitt fulla förtroende.
    • Långedrag - Hagen
    2022-08-29 Verifierad kund
    Erfaren med god kunskap om området. Bra i bemötandet om än lite kort i kommunikationen.
    Tack så mycket för din rekommendation Anders Mattsson
    2022-08-29 Verifierad kund
    Vi är nöjda med Fredrik. Han svarar snabbt vid frågor och har gjort det tydligt med vad som ska göras efter och under kontraktet skulle skrivas.

En bra mäklare med ett trevligt bemötande.
    2022-08-23 Verifierad kund
    Väldigt professionell och saklig!
    2022-08-23 Verifierad kund
    Skötte visning och affär alldeles utmärkt.
    2022-08-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, ordning och reda
    2022-08-12 Verifierad kund
    Fredrik har varit otroligt flexibel, snabb och pålitlig. Under lägenhetsvisningen var han ärlig och försökte inte låtsas att lägenheten var bättre/finare än den var, han tog upp för- och nackdelarna med den som om han ville att jag skulle göra det bästa möjliga valet. När jag uttryckte tvivel eller anmärkte på negativa saker i lägenheten försökte han inte släta över dessa eller styra min uppmärksamhet till något annat, utan han svarade sakligt, höll med och lät mig göra mitt beslut utan påtryckningar. Under kontraktskrivningen hakade han helt på mitt schema och var tillgänglig med blixtsnabb varsel, både på telefon, mail och möten. Rekommenderar honom starkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Linus Stafner  en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2022-08-12 Verifierad kund
    Linus är lugn, harmonisk och väldigt professionell. Vi kände oss trygga genom hela affären. Kommer rekommendera honom skarpt till grannar och vänner i Kullavik.
    Tack så mycket Louice! :)
    Vi hörs och ses!
    Linus Stafner
    2022-08-10 Verifierad kund
    Mkt bra bemött! Lugn o proffsig. Mäklaren överträffade mina förväntningar.
    Tack För de orden Peter! Vi ses! Linus Stafner
    2022-08-09 Verifierad kund
    Tycker Fredrik var en mycket bra mäklare och verkligen hjälpte och gick oss till möte. Är mycket nöjd!!
    2022-08-08 Verifierad kund
    Väl bemött , hjälpsam , trevlig personal på kontoret i Frölunda överlag👍
    • Högsbo
    2022-07-28 Verifierad kund
    Enkelt och smidigt. Mäklaren var mycket tillmötesgående och kunde svara på diverse frågor som dök upp
    2022-07-27 Verifierad kund
    God rådgivning inför annonsering och bra dialog om processen inför försäljningen. Snabb återkoppling till såväl mig som säljare som i kontakten med potentiella köpare. Hög tillgänglighet och snabba svar på förfrågan. Kunnig och erfaren. Processen kändes trygg och väl omhändertagen.
    2022-07-20 Verifierad kund
    trevligt och hjälpsan.rekomendrar de varmt..
    2022-07-12 Verifierad kund
    Tillmötesgående personal, kunnig, positiv, m.m. Rätt & slätt bra
    2022-07-08 Verifierad kund
    Mycket kompetent med stor erfarenhet.
    Trevlig och sympatisk så vi är mycket nöjda med att Anders sålde vårt hus
    • Önnered
    2022-07-02 Verifierad kund
    På ett mycket trevligt, professionellt och lugnt sätt.
    Hon var mycket hjälpsam, lätt att få tag i när man hade frågor och kunde svara på dem.
    Har haft lite kontakt med olika mäklare och kan säga att Charlotta har varit den mäklare som jag verkligen haft mest förtroende för.
    Hon skötte min försäljning på ett utmärkt sätt så jag kommer rekommendera henne på det varmaste.
  • köpte sitt hus med hjälp av Charlotta Melin en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Önnered
    2022-07-02 Verifierad kund
    Charlotta är lugn och saklig i sin framtoning. Hjälpsam och noggrann. Vi är mycket nöjda med Charlottas vägledning av vårt köp av vårt nya hus. Rekommenderas starkt!
    2022-06-27 Verifierad kund
    Mkt trevlig och kunnig om Kullavik området med stor erfarenhet.
    Mkt duktig fotograf Jenny som verkligen fixade fantastiska bilder,,
    Med facit i handen gick allt väldigt fort troligvis beroende på att Fastighets byrån har ett stort kund register och proaktivt arbete av Linus o co.

Bra och lite överaskad i detta läget med inflation etc, där bägge kombatanterna la bud på + 20 % innan visning var påbörjad.
    Faktiskt lite chockad !

Tackar och bockar.
    Peter Dahlstrand
    Stort tack Peter för det fina omdömet! Mvh Linus Linus Stafner
    • Askim
    2022-06-22 Verifierad kund
    Enkel att jobba med, lojal, lyhörd, positiv!
    • Näset
    2022-06-20 Verifierad kund
    Proffesionell, lyhörd och med stort kunnande, samt trevligt och lättsamt sött.
    • Frölunda
    Trevligt och proffsigt bemötande
    • Tynnered - "Bärgatorna"
    2022-06-13 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med hur försäljningen hanterats.
    Trevligt bemötande.
    Svarar på mina mail frågor.
    Ordnade snabbt extra visning.
    Smidig kontraktsskrivning.
    2022-06-12 Verifierad kund
    En engagerad duktig och trevlig.
    Mäklare som levde upp till förväntningarna.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Vi fick ett öppet o trevligt bemötande av Lovisa. Hon svarade lätt på de frågor vi ställde.
    Vi bestämde oss snabbt för att köpa lägenheten så då ringde hon säljarna o vi träffades på hennes kontor o skrev på kontraktet stund senare.
    Så det blev en snabb enkel affär.
    • Kungssten
    2022-06-10 Verifierad kund
    Har genom hela processen gett ett ärliga och lugnt intryck, vilket skapat en trygg affär för alla
    2022-06-08 Verifierad kund
    Anders treated us as customers and clear on objectives.
    He met my expectations in terms of response.

It was amazing experience and I would like to refer my friends as well.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Ett utmärkt och trevligt bemötande. Lugn och trygg, lätt att nå.
    Allting sköttes på bästa sätt. Vi är väldigt nöjda med Anders Mattsson. Varma rekommendationer.

Annelie M.
    2022-06-08 Verifierad kund
    Supertrevlig mäklare (Niklas)! Hjälpt oss med allt han kan bidra med
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2022-06-07 Verifierad kund
    Zanna är en bra och kunnig mäklare.
    Hon är hjälpsam, lyhörd och bra på att kommunicera.
    Känslan efter försäljning är att hon hjälpt mig och inte enbart utfört sitt jobb.
    Rekommenderas varmt.
    /Mia
    2022-06-05 Verifierad kund
    Min mäklare hde ett otroligt gott bemötande. Hon var stöttande och ärlig under processen. Otroligt hjälpsam. Kan varmt rekommendera min mäklare till andra som ska sälja
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Södra Skärgården - Styrsö
    2022-06-03 Verifierad kund
    Ett mycket professionellt och personligt bemötande. Magnus har ett stort engagemang och förmedlar en trygghet i försäljningen från början till slut.
  • Mariam M
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket kompetent och professionellt bemötande. Bra bollplank och hade en god insikt och kunskaper om prospekt och tydlig budgivning. Trevligt bemötande och kom med flera kreativa synpunkter och idéer kring disposition av lägenheten.
    Snabb på att återkoppla och tydliga direktiv. Rekommenderar varmt Zanna framgent.