Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Vi på Fastighetsbyrån Göteborg Väster har förmedlat tusentals bostäder sedan kontoret öppnade på 1970-talet. Vårt område innefattar hela västra Göteborg och den södra delen av skärgården.

Våra mäklare har expertis inom olika områden och i kombination med kostnadsfria värderingar och råd kring boende erbjuder vi en komplett mäklartjänst i västra Göteborg. Vi samarbetar nära med Swedbank vilket ger både dig som köpare och säljare en möjlighet till enkel och förmånlig finansiering.

Vi fokuserar alltid på att vara engagerade, tillgängliga och professionella i vårt arbete och strävar mot att du ska göra en så smidig och bra bostadsaffär som möjligt.

Kontakta oss för att få stöd i din nästa bostadsaffär!

Läs vad 1086 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Väster 2

• sålde sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Hinsholmen - Källängen
    2021-09-15
    Kompetent, trevlig och uthållig ända fram till affär. Bättre mäklare kan man inte ha!
  • köpte sitt hus med hjälp av Linus Stafner  en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Askim-sisjön
    2021-09-15
    Som köpare uppskattade vi verkligen Linus sätt att kommunicera, transparent och tydligt. Vi kunde därmed hela tiden ha rätt förväntningar för kommande steg och fick snabbt svar på våra frågor. Vi kände oss trygga igenom hela processen.
    Tack så mycket för de snälla orden Oskar!
    Hörs och ses! /Linus
    Linus Stafner
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Askim - Vita Fläcken
    Utmärkt alltihop.

Vi hade förväntningar som han levde upp till.

Allt flöt på bra
  • sålde sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-09-08
    Trevligt och professionellt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-09-02
    jättebra bemött av Lovisa, super proffsig och mötte mina behov och förväntningar utan något krångel.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-09-02
    Personlig, kompetent och förtroendeingivande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-09-01
    Seriös, kunnig, engagerad mäklare med lång erfarenhet!
    Uppfyllde alla våra förväntningar!
    2021-09-01
    Hej! Anders Mattsson har sålt mitt hus mycket proffesionellt. Han är så hjälpsam, sympatisk och lätt att ha att samarbeta med. Är så tacksam för all hjälp.var ett sjlvklart val av mäklare. Han sålde f ö min sons hus, så jag visste om hans kunnighet. Med vänlig hälsning Anja Vidskog
  • köpte sitt hus med hjälp av Robert Laigar en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-09-01
    En mycket trevlig och kompetent mäklare! Rekommenderar honom varmt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-08-31
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Bra översikt av information & svar på frågor.
    Tydlig process för köpet.
    2021-08-31
    Blev bemött med ett leende från start.
    Saklig och har humor.
    Mina förväntningar var självfallet att mäklare är tråkiga och himlar med ögonen vid minsta pekorala fråga, men Lovisa har hjälpt mig med att förklara alla steg utan för den sakens skull dumförklara mig totalt.
    Och hon var bra klädd.

Kort sagt så verkade hon anpassande för min personlighet och humor och var väääldigt anpassande och lösningsfokuserad i sin yrkesroll då jag fick kika på en lgh utanför visningstiden.
    2021-08-31
    Trevlig och kompetent, jag har inga klagomål
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-08-31
    En snabb och smidig affär!
    Mäklaren var noggrann.
    2021-08-30
    Jag tycker att allt sköttes mycket skickligt, trevligt bemötande vid visning samt snygg broschyr.

Jag tycker att alla möten har varit trevliga och tydliga.
    2021-08-30
    Vi är otroligt nöjda med allting, med Robert Laigar som mäklare är ni i trygga händer och får ett mycket proffsigt omhändertagande gällande allt från första presentation fram till avtalsskrivning med köparen.
    2021-08-29
    Allt hanterades på ett föredömligt sätt av Lovisa. Kan rekommendera vid köp och försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-08-27
    Anders har varit informativ och tydlig i all information till oss som köpare. Vi har fått ett både professionellt och personligt bemötande och känts oss helt trygga genom hela processen. Vi är supernöjda!!!
    2021-08-27
    Väldigt trevlig mäklare och behjälplig.
    2021-08-27
    Tobias gjorde ett bra jobb.
    Denna lägenheten är inte lätt att sälja.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-08-26
    Vi fick ett gott intryck av Niklas redan vid första mötet. Han kändes kunnig och erfaren utan att vara ”säljande”. Han var tillgänglig och svarade eller ringde upp snabbt när vi sökte honom. Vi blev mycket nöjda med försäljningen och fick ett slutpris som var över våra förväntningar.
    2021-08-25
    Hade inte med Lovisa att göra utom när vi skrev papper, då hon hade semester vid visningen.
    Charmiga barn.
    2021-08-25
    Trevligt bemötande, stabil i budgivningsskedet.
    Bra på att ge extrainformation kring husköp och budgivningar.
    Tydlig information om de olika stegen och priser.
    Kort sagt vi är mycket nöjda!

/Tony Jalker
    • Långedrag
    2021-08-25
    Ett utmärkt och trevligt bemötande som uppfyller de förväntningar och krav vi har på en mäklare.
    • Hovås-brottkärr
    2021-08-22
    Tobias är lättillgänglig. Lugn och saklig. Känner mig trygg i mitt köp och i min kommande försäljning.
    • Flatås
    2021-08-18
    Sålde en tvåa i Högsbo, upplevde säljorocessen som väldigt enkel och smidig. Det gick bra att resonera med Niklas och han upplevdes som kompetent. Rekommenderas.
    2021-08-11
    Stort engagemang och kunskap. Full belåtenhet.
    Tack Pernilla! Så kul att få hjälpa till! Zanna Forsius
  • köpte sitt hus med hjälp av Magnus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-07-27
    Väldigt nöjd med bemötandet från Magnus!
    Alltid tillgänglig och snabb återkoppling.
    Både köpare & säljare blev nöjda!
    2021-07-26
    Vi är mycket nöjda med Magnus. Snabb återkoppling, professionell, ett härligt bemötande och med fokus på att både säljare och köpare skulle blir nöjda med affären.
  • sålde sitt hus med hjälp av Magnus Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-07-25
    Proffsigt, trevligt och personligt.
    Kände mig trygg med Magnus genom hela processen, jag har fått tät återkoppling och snabba svar på mina frågor.
    Jag kommer verkligen rekommendera Magnus och Fastighetsbyrån.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-07-20
    Då det var mitt första köp av bostad hade jag inga förväntningar på bemötandet. Jag upplevde ett gott bemötande och fick svar på alla mina frågor som jag ställde och lite till.
    2021-07-20
    Mycket professionellt bemötande
    Uppfyllde alla förväntningar med råge. Kommunicerar och uppdaterar hela tiden. Man känner sig fullständigt trygg. Det allra bästa betyget👍!
    2021-07-13
    Christer tar sig tid och var tillgänglig alla vakna timmar på dygnet genom vår försäljning. Han är enkel att samarbeta med och förstod våra behov samt önskemål redan efter första mötet. Vi kommer att använda Christer i framtida eventuella husaffärer och vi rekommenderar Christer till alla som går i husförsäljningstankar. Tack för hjälpen!
    2021-07-13
    Christer är professionell i sitt bemötande, tillgänglig och snabb på att återkoppla. Vi ger Christer högsta möjliga betyg och kommer att använda honom i eventuella framtida husaffärer igen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-07-11
    Ett professionellt bemötande från första kontakt till försäljning. Ett stort kunnande i bostadsområdet, vilket gav resultatet av en snabb affär.
    //Håkan
    • Flatås
    2021-07-11
    Jag har känt Zanna Forsius i många år.
    Snäll, hjälpsam, smart, lyhörd, bra mäklare.
    Hon och hennes hjälp mäklare Julia Hillard sålt rekord snabbt min lägenhet!
    2021-07-08
    Bara bra omdöme. Trygg, stabil och raka rör. Inga krusiduller. Uppskattas
    • Långedrag-Hinsholmen
    2021-07-06
    Alla fina ord - personligt, engagerat o s v
    P g a Corona (bl a) fick vi ett mycket högre pris än förväntat.
    Det hela gick väldigt smidigt.
  • Magnus L
    2021-07-06
    Allt gick smidigt. Inga konstigheter.
    • Fiskebäck
    2021-07-05
    zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    • Billdal
    2021-07-04
    Jag tyckte att Tobias var fantastisk!
    Lyhörd för mina behov och snabb med återkoppling om allt som hände.
    Kan inte vara mer nöjd.
    Stor eloge till Tobias!
    Tack!!
    • Hagen
    2021-07-02
    Christer har styrt på ett lugnt och tryggt sätt. Han har varit noga med att informera oss hela tiden. Bemötandet har hela tiden varit korrekt.
    2021-07-01
    Trevlig och lyhörd. Såg till att alla vad nöjda och glada med affären!
    Härligt att höra! Det är så roligt att få hjälpa till! Zanna Forsius
    2021-06-30
    Korrekt och sakligt bemötande. Positiv och glad person. Hon levde upp till våra förväntningar. Vi fick stort stöd i samband med försäljningen.
    Tack snälla! Alltid roligt att få hjälpa till och vara ett stöd. Zanna Forsius
  • sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    • Södra Skärgården
    2021-06-30
    Magnus överträffade våra förväntningar! Han är otroligt kompetent och besitter en mycket hög kunskap vilket in ger stor trygghet i bostadsaffären. Vi rekommenderar honom varmt till alla som funderar att sälja sin bostad.
    • Kullavik - Malevik
    2021-06-27
    Det är underbart och tryggt att få komma till Fastighetsbyrån och Christer Svärdegård, genomgångar av kontrakt och allt med besiktning mm i all ordning och allt och alla möten blir bokade med byråns hjälp, Summering 11 poäng av 10 möjliga
    Tack så mycket
  • köpte sitt hus med hjälp av Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    2021-06-26
    Vi upplevde ett Professionellt bemötande
    • Norra Tynnered
    2021-06-26
    Vi valde att sälja våran lägenhet genom Lovisa Möller på Fastighetsbyrån.
    Vi är super nöjda med Lovisas arbeta och affären har flutit på väldigt smidigt. Vi hade fort ett stort intresse för vår lägenhet och hade många spekulanter på visningen vilket resulterade i prisrekord i vår förening.
    Lovisa har varit med i hela processen och allt har känts tryggt och omhändertagande.
    Kan varmt rekommendera Lovisa och Fastighetsbyrån
    • Billdal
    2021-06-25
    Att sälja vårt hus, som vi har bott i i 48 år, är en stor och genomgripande process för oss. Christer har skapat en trygghet för oss, med sitt lugn och sin kunskap i denna situationen.
    Vi kan varmt rekommendera honom som fastighetsmäklare.
    • Näset
    2021-06-25
    Ännu en affär som Christer proffesionellt ledsagat 2 novisa parter igenom. Tryggt, säkert och med en förklarande inställning, som gör oss nöjda som säljare och köpare.

Alltid lika tillgänglig och redo för nästa steg i affären. Inget som är oklart eller överraskande.

Kan varmt rekommendera Christer, till alla typer av fastighetsaffärer.
    • Järnbrott
    2021-06-22
    Niklas var jättebra på communication. Han svarade på allt frågor som vi hade och han var jättehjälpsam. Allt var fint och organiserad. Vi är glad att vi hade honom som vår mäklare!