Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Topasgatan 1, 421 48 Västra frölunda — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån Göteborg Väster har förmedlat tusentals bostäder sedan kontoret öppnade på 1970-talet. Vårt område innefattar hela västra Göteborg och den södra delen av skärgården.

Våra mäklare har expertis inom olika områden och i kombination med kostnadsfria värderingar och råd kring boende erbjuder vi en komplett mäklartjänst i västra Göteborg. Vi samarbetar nära med Swedbank vilket ger både dig som köpare och säljare en möjlighet till enkel och förmånlig finansiering.

Vi fokuserar alltid på att vara engagerade, tillgängliga och professionella i vårt arbete och strävar mot att du ska göra en så smidig och bra bostadsaffär som möjligt.

Kontakta oss för att få stöd i din nästa bostadsaffär!

Läs vad 384 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Väster

• Rolf L
    Rolf L skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Sålt lägenhet

Bra bemötande

Hade bra förväntningar, vilka uppfylldes

Trevlig, kunnig, bra, rekommenderas. Läs mer
  • Rolf J
    Rolf J skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Mycket kompetent och dessutom trevlig. Läs mer
  • Gun A
    Gun A skrev om Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Anders jobbade hårt och fick snabbt resultat. Han hade en tydlig uppfattning om vår situation och lotsade oss bekvämt fram till en avslutad affär. Jag är mycket nöjd med Anders insats..
    Gun Antonsson Läs mer
  • Shirin A
    Shirin A skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi har köpt radhus.
    Fantastiskt bra, trevligt och professionellt bemötande.
    Andreas förmedlade vad säljaren vill men lyssnade även på oss som köpare.
    Vi ville känna oss trygga och ha tillit och det levererade Andreas med över förväntan.
    Han gav det lilla extra som många andra mäklare saknar efter 8 års letande.
    Återkoppling och komma ihåg vad man sagt/lovat och återkomma. Läs mer
  • Marina L
    Marina L skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Hjälpsam och trovärdig mäklare Läs mer
  • Lotta M
    Lotta M skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Kommer inte rekommendera Andreas till att sälja någon bostad! Läs mer
  • Gitanjali D
    Gitanjali D skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Hi,
    I have purchased an apartment in Gothenburg and Niklas Johansson was the Real Estate broker. I must say that he is excellent at work and gave me all the required information during the whole process. He helped me to understand all the policies and critical things in English as I am not a Swedish speaking person.
    He has arranged the handover and signing process so smooth and I have never gone through any issues during the whole purchase process.
    Many many thanks to Niklas and I really appreciate his effort.
    Best Regards,
    Gitanjali Läs mer
  • Inga-Lill Marita V
    Inga-Lill Marita V skrev om Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi har sålt en villa. Anders lyckades hitta köpare utan officiell visning. Vi har hels tiden blivit väl bemötta. Anders har gjort ett väldigt bra jobb. Anders är alltid tillgänglig om man har några frågor. Vi är väldigt nöjda med Anders.och kan rekommendera honom. Läs mer
    2018-09-18 Anders C svarar Inga-Lill Marita V
    Tack för det fina omdömet Inga-Lill :-)! Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten.
  • Max H
    Max H skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    köpt ett rådhus.
    vi träffade på visning. Läs mer
  • Leif L
    Leif L skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Nicklas var mkt seriös, gav förtroende!
    Men vet inte om jag skulle vilja att han sålde mitt hus eller lägenhet.....vek sig ngt förtidigt när jag prutade......😎👍gillade annars alla inblandade från er sida
    Mvh Leif Läs mer
  • Nedzete S
    Nedzete S skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Jag sålde min bostad och hade Niklas som mäklare. Niklas är en fantastisk mäklare som fick oss att känna oss trygga under hela processen. Med en känsla för design och inredning visste Niklas vad som krävdes för ett gott utfall i säljprocessen. Jag kommer definitivt att rekommendera honom till vänner och även ta kontakt med honom igen vid en framtida försäljning. Läs mer
  • Claes-Göran C
    Claes-Göran C skrev om Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    lugn och saklig
    inger förtroende Läs mer
  • Kirsten H
    Kirsten H skrev om Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi har sålt en villa.
    Vi har fått ett bra bemötande och fick all information och hjälp som behövdes. Försäljningen avslutades som vi hade hoppats på.
    Vi kan rekommendera Linus till andra säljare. Läs mer
  • Akram V
    Akram V skrev om Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Anders Karlsson på fastighetsbyrån. Han är proffsig, positiv, lyhörd och en engagerad mäklare. Vi är super nöjda och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2018-09-16 Anders C svarar Akram V
    Tack för det fina omdömet och trevligt samarbete Akram!
  • Therese A
    Therese A skrev om Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Sålt lägenhet i skintebo
    Zanna är en varm tillmötesgående och kunnig mäklare.
    Öppenhjärtligt och proffsigt.
    Alla mina förväntningar blev uppfyllda!
    Jag rekommenderar verkligen Zanna!! Läs mer
  • Therese A
    Therese A skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Köpt ett radhus i Sisjön.
    Väldigt trevlig och tillmötesgående.
    Andreas levde upp till alla mina förväntningar.
    Jag rekommenderar honom gärna. Läs mer
  • Salwan Y
    Salwan Y skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Hej,
    Köpt en lägenhet och fick träffa då Nicklas och han är en trevlig hjälpsam och ärlig person och mycket bra mäklare. Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Riktigt bra service ! Bästa mäklaren Läs mer
    2018-09-16 Anders C svarar Johan L
    Tack Johan! Med trevliga säljare och fina hus (och engagerad mäklare då) blir det alltid bra resultat.
  • Viktor H
    Viktor H skrev om Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Hon hjälpte mig för 5 år sedan med en värdering när jag och mitt ex gjorde slut och nu när jag bestämde mig för att sälja min lägenhet på Turkosgatan så var det bara en mäklaren som gällde.
    Zanna är professionell ut i fingerspetsarna samtidigt som hon alltid är positiv och sätter kunden främst.
    Jag hade väldigt höga förväntningar på Zanna och hon infriade dom med råge.
    Jag fick mer än jag hade tänkt mig för lägenheten och allt har fungerat klockrent. Ska jag köpa eller sälja igen så är det bara Zanna som gäller. Läs mer
    2018-09-15 Zanna F svarar Viktor H
    Vilka fantastiska ord! Värmer i hela mitt hjärta! Tack snälla för ett trevligt samarbete!
  • Javad G
    Javad G skrev om Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi köpte en villa genom Anders han är en kung o mycket duktig

mäklare . Läs mer
    2018-09-14 Anders M svarar Javad G
    Tack för den fina rekommendationen!
  • Gerd E
    Gerd E skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Behaglig inlyssnande helt perfekt. Läs mer
    2018-09-13 Eva-Lena L svarar Gerd E
    Tusen tack för de fina orden Gerd!
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Mycket god, allt gick smidigt väldigt nöjd med hela affären. Läs mer
    2018-09-14 Zanna F svarar Marcus H
    Hoppas ni kommer att trivas i lägenheten och att ni får den som ni vill ha den! Lycka till!
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Lätt att nå och alltid trevlig. Läs mer
  • Petter H
    Petter H skrev om Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi både köpte och sålde via Linus, och han skötte båda rollerna lika bra.

Linus har en lugn och förtroendeingivande framtoning, och ett metodiskt tillvägagångssätt så att man själv lätt kan följa logiken i processen och prissättningen. Vi kände oss lika informerade i både rollen som köpare och som säljare.

Linus var lätt att få tag på och tog sig tid att lyssna och förklara. Ren formalia fungerade felfritt.

Behöver vi en mäklare i Göteborg igen, så tar vi Linus alla gånger! Läs mer
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Köpt ett mindre fritidshus.
    Fick trevligt och sakligt bemötande av mäklaren, som även beaktade både säljarens (uppfattade jag det som) och köparens behov på ett bra sätt. Läs mer
    2018-09-13 Eva-Lena L svarar Ulf W
    Tack Ulf och lycka till med er stuga!
  • Teresa E
    Teresa E skrev om Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi var väldigt nöjda med Linus i både vårt köp och vår försäljning. Linus var alltid tillgänglig och vi hade effektiva och uppriktiga dialoger kring allt som gällde husaffärerna. Mycket trevlig, kunnig och flexibel mäklare som gjorde att vår försäljning gick både snabbt och till ett pris över vår förväntan. Läs mer
  • Sigbritt O
    Sigbritt O skrev om Anders Mattsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Trevlig, kunnig, engagerad och affärsmässig. Mån om att båda parter ska vara nöjda med uppgörelsen. Läs mer
    2018-09-12 Anders M svarar Sigbritt O
    Tusen tack för den fina rekommendationen
  • Henrik D
    Henrik D skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Kan inte berätta något då Tobias gick på semester och var helt frånvarande under hela processen.
    Hans ersättare var trevlig och gjorde jobbet, men jag kände aldrig att Fastighetsbyrån gjorde nåt extra för att bättra på min affär.
    Dom var också nöjda med det fasta höga priset och jobbade inte för någon bonus.
    Fick också söka information om hur affären fortlöpte. Speciellt frustrerande i budgivningsprocessen då man är nervös och behöver mkt info.
    Summering - dom fick jobbet gjort, men nästa gång kommer jag välja någon annan. Läs mer
  • Tägnfors A
    Tägnfors A skrev om Eva-Lena Lindström en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Superproffisgt bemötande av Eva-Lena genom hela processen. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera både henne och Fastighetsbyrån Göteborg Väster Läs mer
    2018-09-12 Eva-Lena L svarar Tägnfors A
    Tusen tack för de fina orden och rekommendationen Anna!
  • Peraxel M
    Peraxel M skrev om Sebastian Stafnergård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Köpt nyproducerad lägenhet. All kommunikation har varit rak, enkel och saklig. Jag har ett stort förtroende för Sebastian. Läs mer
  • Joakim F
    Joakim F skrev om Zanna Forsius en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Sålde vår lägenhet, mycket proffsig och hjälpsam! Läs mer
    2018-09-12 Zanna F svarar Joakim F
    Tack! Hoppas det går bra för er med ett nytt boende snart!
  • Anna Karin C
    Anna Karin C skrev om Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Försäljningen av vårt hem på Västra Särövägen 16. Vi blev bemötta på ett proffsigt värdigt sätt som gjorde oss trygga i vår försäljning. Vi hade träffat andra mäklare tidigare och när vi träffade Erika överträffade hon alla förväntningar vi haft av tidigare mäklare och hon gjorde för försäljning till en mycket lättare affär än vi någonsin hoppats på. Läs mer
    Erika H gillar detta
  • Lars S
    Lars S skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Radhus på mungårdsgatan.

Mycket bra!

Sälja huset snarast. Han levde upp till det.

Mycket bra bemötande av Andreas. Läs mer
  • Adel I
    Adel I skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Super trevlig, engagerad, lätttillgänglig och lätt att tycka om. Vi är super nöjda och vi skull lätt anlita Andras igen. Det blev ett hus. Läs mer
  • Frida J
    Frida J skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi sålde våran radhus, och blev bemötta utmärkt av mäklaren. Han var hjälpsam och trevlig. Läs mer
  • Rebecca H
    Rebecca H skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi sålde vår lägenhet efter 6 år och valde fastighetsbyrån då de sålde oss vårt nya hus och tyckte att de var bra och professionella. Andreas var lyhörd för vad vi hade att säga om lägenheten och var väl påläst hällande vårt område vilket kändes tryggt och professionellt. Han var även duktig på att hålla oss uppdaterade längs vägen och var tydlig i alla led. Vi rekommenderar Andreas varmt! Läs mer
  • Marika A
    Marika A skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Trevlig, tillmötesgående, kunnig Läs mer
  • Anita E
    Anita E skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Har anlitat Malin Solvang Forsberg för andra gången och är igen mycket nöjd. Malin är professionell, duktig förhandlare och samtidigt mån om människan bakom dessa affärer. Rekommenderar henne starkt då hon är förtroendeingivande och ambitiös. Bra jobbat igen Malin! Hälsningar Anita Läs mer
  • Johan Krister Magnus C
    Johan Krister Magnus C skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Nikki W
    Nikki W skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Tobias var lätt att ha och göra med, trevlig och käck.
    Mycket nöjd med Tobias. Läs mer
  • Johan Fredrik L
    Johan Fredrik L skrev om Linus Stafner en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Duktigt och kunnig Mäklare, som var engagerad från start till mål och som var genuint intresserad av oss som personer och av våra önskemål. Läs mer
  • Roger-Lars Göran V
    Roger-Lars Göran V skrev om Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Hittills är jag helnöjd fast affären ännu inte är helt avslutad Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Andreas Hansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Andreas var väldigt engagerad och tillmötesgående under hela försäljning. Riktigt bra på återkopplingen. Läs mer
  • Bernt S
    Bernt S skrev om Erika Holmén en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Bra kommunikation, tillgänglighet Läs mer
    Erika H gillar detta
  • John V
    John V skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Duktig, ödmjuk och trevlig är adjektiv jag inte ofta använder mig av vad gäller mäklare men när det kommer till Tobias så prickar han samtliga. Läs mer
  • Emil L
    Emil L skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Professionell och vänlig, väldigt hjälpsam Läs mer
  • Evgenia M
    Evgenia M skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Hej!
    Vi sålt bostadsrätt, en 2:an.
    Jag upplevde välviligt bemötande.
    Tobias är tillmötesgående, lätt i kontakten.
    Mina förväntningar blev frikänna.

Vi är nöjda.

MVH/Evgenia, Stepan. Läs mer
  • Petra E
    Petra E skrev om Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Anlitade denna mäklare vid försäljningen av vårt hus. Förtroendeingivande, varm i kontakten och lätt att få kontakt med i de olika skedena. Rekommenderas! Läs mer
    2018-07-02 Anders C svarar Petra E
    Tack så mycket för det fina omdömet Petra :-)!
  • Lars E
    Lars E skrev om Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Sålde vårt hus i västra göteborg. Väldigt förtroendeingivande och skötte hela processen utmärkt. Läs mer
    2018-07-02 Anders C svarar Lars E
    Tack för trevligt samarbete Lars...och lycka till i Dalarna!
  • Nancy U
    Nancy U skrev om Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi har varit väldigt nöjda med vårt samarbete med Anders Carlsson. Vi har fått väldigt bra bemötande och utmärkt service. Jag rekommenderar honom starkt då han har sköt hela affären väldigt smidigt. Läs mer

Topasgatan 1, 421 48 Västra frölunda