Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Göteborg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Fastighetsbyrån Göteborg Väster

Topasgatan 1, 421 48 Västra frölunda — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån Göteborg Väster har förmedlat tusentals bostäder sedan kontoret öppnade på 1970-talet. Vårt område innefattar hela västra Göteborg och den södra delen av skärgården.

Våra mäklare har expertis inom olika områden och i kombination med kostnadsfria värderingar och råd kring boende erbjuder vi en komplett mäklartjänst i västra Göteborg. Vi samarbetar nära med Swedbank vilket ger både dig som köpare och säljare en möjlighet till enkel och förmånlig finansiering.

Vi fokuserar alltid på att vara engagerade, tillgängliga och professionella i vårt arbete och strävar mot att du ska göra en så smidig och bra bostadsaffär som möjligt.

Kontakta oss för att få stöd i din nästa bostadsaffär!

Läs vad 204 kunder tycker om Fastighetsbyrån Göteborg Väster

• John W
    John W skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin är oerhört professionell och samtidigt mycket trevlig. Hon skapade en positiv stämning och fick alla som var inblandade i affären att känna sig lugna och trygga. Allt sköttes snabbt, effektivt och korrekt utan att någon kände sig jäktad. Samtidigt var hon proaktiv och ledde oss genom alla steg i försäljningen på ett utomordentligt sätt.
    Vi kan verkligen rekommendera Malin som mäklare.
  • Linda S
    Linda S skrev om Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Allt var väldigt bra! Christer är väldigt tillmötesgående och trygg i sin roll.
  • Hillevi F
    Hillevi F skrev om Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Trovärdig, tillmötesgående, vänlig.
    Har inget negativt att säga :)
  • Therese B
    Therese B skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Fastighetsbyrån gjorde ett mycket bra jobb.
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Proffsigt o vänligt bemötande.

Svar på alla frågor man behövt ställa om försäljning och köp.
    Goda råd om allt som kan vara matnyttigt att veta om service o boende i området
  • Margareta K
    Margareta K skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Bemötandet var mycket bra och avgifterna helt okej.
  • Ingvar  C
    Ingvar C skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Kunnig och driven mäklare
    Ett mycket bra bemötande och mäklaren satte sig in i vår situation
  • Peter N
    Peter N skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Trevligt och proffsigt bemötande och handläggning.
  • Signild S
    Signild S skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Mäklaren Malin Solvang Forsberg var väldigt proffsig, kunnig, hjälpsam och väldigt trevlig och behaglig att ha att göra med. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
  • Elisabet F
    Elisabet F skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Jag kan rekommendera min mäklare till alla mina vänner. Tack för allt arbete han gjorde för mej.
  • Lena A
    Lena A skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Mycket trevlig. Fick bra kontakt och bra information.
  • Rita P
    Rita P skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Tobias person inger förtroende, han har ett professionellt förhållningssätt och försäljningsprocessen gick smidigt för såväl säljare som köpare!
    Han ges de allra bästa rekommendationer!
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Tobias levde mer än väl upp till mina förväntninga, trevligt bemötande , professionell i sin yrkesroll.
  • Johan C
    Johan C skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi anlitade Simon Hammarstedt från Fastighetsbyrån Göteborg Väster för att sälja vår bostad. Han var mycket trevlig och engagerad samt kunnig, vilket ledde till en bra försäljningsprocess för alla parter. Vi vill definitivt rekommendera honom till andra säljare och köpare!
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Trevlig, lätt att ha att göra med, gav ett uppriktigt intryck. Lite slarvig med detaljer kring annonsen.
  • Joakim K
    Joakim K skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
  • Stig L
    Stig L skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Mycket trevligt bemötande. Proffsig och effektiv.
  • Nadja P
    Nadja P skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Bra bemötande, kunnig och väldigt proffsig! Skulle absolut rekommendera Tobias för andra.
  • Johan H
    Johan H skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Allt gick snabbt och smidigt, bra med information och vi kom fram till ett gemensamt mål med försäljningen och målet uppnåddes. Kan inte vara mer än nöjd med hur försäljningen gick till.
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin Solvang Forsberg
    En mycket kunnig och professionell mäklare överträffade mina förväntningar under hela försäljningen. Arbetade snabbt och höll mig hela tiden informerad om framstegen i försäljningsprocessen. Var en mycket viktig länk mellan försäljare och köpare och löste snabbt uppkomna problem.
    Kan inte mer än varmt rekommendera Malin som mäklare
    Bengt Göran Olsson
  • Bengt O
    Bengt O skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin Solvang Forsberg
    Kan inte mer än varmt rekommendera Malin som mäklare
    Bengt Göran Olsson
  • Emelie T
    Emelie T skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin var proffsig från första stund och gjorde täta återkopplingar, vilket vi var väldigt tacksamma för. Därtill sålde hon vår lägenhet på rekordnivå innan visning. Vi kan varmt rekommendera er att anlita Malin som mäklare.
  • Sara B
    Sara B skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Tobias är en fantastisk bra mäklare
    Visar inteesser för iss sösljarr
  • Yvonne Elisabeth M
    Yvonne Elisabeth M skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    En mäklare man känner sig trygg med och kan lita på till 100 procent.
  • Linda N
    Linda N skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Väldigt bra bemötande, snabba svar på frågor och lättillgänglig. Skötte allt så att affären upplevdes väldigt smidig från min sida.
  • Simo P
    Simo P skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Jag var i ett tidigt skede i kontakt med Malin om försäljningen av min lägenhet och valde att lägga ut lägenheten som "på gång". Under en period om fem månader låg den ute under vilken Malin var tillgänglig och svarade på alla frågor jag hade om säljprocessen och bistod även med tankar i mitt letande efter en ny bostad. Malin är tydlig i hennes säljprocess och förklarade för mig som säljare om vilka styrkor och svagheter respektive rum hade i min lägenhet och hur vi kunde framhäva dem under fotografering och visning. Malin visade även på ett starkt engagemang genom att dyka upp innan fotograferingen och hjälpa till med ett par sistaminuten förberedelser. Jag kan varmt rekommendera Malin utifrån ovan.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Tobias Andersson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Allt var långt över förväntan. Bara positivt från början till slut
  • Göran G
    Göran G skrev om Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Från dag ett när vi hade den första kontakten med Anders Mattsson till den dag då köparna skrev på kontraktet, har det varit ett mycket proffsigt bemötande från Fastighetsbyrån. Vi har känt oss lugna och trygga genom hela affären.
  • Margareta E
    Margareta E skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Nu är mitt livs affär i hamn! Det kan jag tacka Malin Solvang Forsberg för. Vårt samarbetet startade för snart ett år sen och jag har hela tiden känt mig trygg. Malin hade en plan: Först foton av blomstrande uteplats i juni 2015, så paus med sporadiska kontakter till mars - skicklig fotograf kom på besök, annonsering o broschyr. Allt gick väldigt fort! Malin styrde hela processen med lugn o fast hand. Jag var hela tiden underrättad om läget och jag litade hela tiden på hennes yrkeskunnande och ärlighet. Resultatet blev över förväntan och bättre mäklare hade jag inte kunnat få. Stort tack till Malin!
  • Patric B
    Patric B skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Mycket bra och proffesionell. Malins insats som medlare mellan mig som köpare och säljarna var över all förväntan och det märktes att hon gick steget längre för att göra alla parter nöjda.
    Självklart fick hon sedan även sälja min fastighet och gjorde ett precis lika klockrent arbete där. Jättenöjd!
  • Emma H
    Emma H skrev om Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Bra fram till pappren var påskrivna, därefter tyst. Svår att få tag i på ibland.
  • Leif E
    Leif E skrev om Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Ett utmärkt bemötande och mycket proffsigt
    Klar uppdelning vad jag skulle bidra med och vad banken fixade
  • Ivonne B
    Ivonne B skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Bra information, kommunikation och hjälp
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Niklas Johansson har varit mycket tillmötesgående och hjälpsam vid försäljningen av våran lägenhet på Bildradiogatan 4. Vi ger honom 5 i betyg , och vi kan ge honom de bästa rekommendationer . Ulf o Nancy Wanneklint.
  • Patrick K
    Patrick K skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin är fantastiskt professionell. Hon är tillgänglig och lyhörd under hela processen vilket gör att man känner en otrolig trygghet. Har både köpt och sålt utav Malin och kan inte tänka mig att de finns någon annan mäklare med samma driv och kunskap som hon har.
    Rekommenderas varmt!
  • Karin L
    Karin L skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Kunnig hjälpsam och trevlig. Kände mig trygg med Niklas som mäklare.
  • Lars S
    Lars S skrev om Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Har fått ett bra bemötande och samarbetet har fungerat bra.
    Däremot när vi kommer till ekonomin och uttag av arvodet så fungerar det inte bra och man kan inte bara ta ut ett arvode från någon annans pengar utan någon typ av verifikation eller OK
  • Klas W
    Klas W skrev om Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Snabbt och enkelt och utan problem, vad mer kan man begära?
  • Anders J
    Anders J skrev om Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Kunnig med vänligt bemötande. Inger trygghet.
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Lätt att få tag i på telefon, trevlig och personlig, professionell, duktig. Ordnade med lätthet sådant jag bad om hjälp med, som ytterligare uppgifter, extra visning mm
  • Ellen T
    Ellen T skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Malin ger ett mycket professionellt intryck, samt vänligt - vilket har skapat en känsla av att jag kan lita på hennes råd under försäljningen. Malin har allt man vill ha av en mäklare - jag är supernöjd.
  • Maria K
    Maria K skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Niklas Johansson är mycket trevlig, professionell och kan sitt jobb!
  • Jan W
    Jan W skrev om Christer Svärdegård en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    CS visade från start stort och seriöst engagemang. Det gjorde att vi valde honom av de tre potentiella mäklare som vi kontaktade.

Christer rodde på ett lugnt och metodiskt sätt affären i hamn trots ett ganska svalt intresse. Endast två budgivare,

Det svala intresset var för oss en missräkning inte minst utifrån de bedömningar som de tre potentiella mäklarna gjorde vid de inledande mötena.
  • Thea C
    Thea C skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    En bra och engagerad mäklare! Mycket driven.
  • Elisabeth C
    Elisabeth C skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Bemötandet var väldigt bra. Lugn och kunnig. Bra att resonera med. Var snabb med att svar på frågor både i telefon och via mail. Återkopplade alltid. Som kund kände jag mig trygg och hade förvissningen om att Niklas tog hand om allt på bästa sätt.
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    När vi köpte vårt hus för 10 år sedan så hade säljaren Anders Carlsson. Vi besiktningen tog han mig på sidan och förklarade, citat "bara så du vet så hittar du inga jävla fel på det här huset".
    Har träffat säljaren efteråt och det visade sig då att han hade ett väldigt bra provis över en viss summa...........
    Proffsigt agerat!?
  • Katayoun B
    Katayoun B skrev om Anders Carlsson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Vi var mycket nöjda med Anders Carlsson som vår mäklare! Anders är en noggrant, professionell, trevlig, lätt att prata med, uppmärksam och mycket duktig mäklare.
  • Matti C
    Matti C skrev om Lovisa Möller en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Ett mycket trevligt och professionellt bemötande. Försäljning och slutföring av försäljningen gick som planerat.
  • Linn D
    Linn D skrev om Malin Solvang Forsberg en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Jag uppfattar Malin som en jordnära, lyhörd och trevlig mäklare. Intrycket vid första mötet var proffesionellt och väl utförligt. Snabbt på att återkoppla och mycket duktig på att driva försäljningen framåt på ett korrekt sätt. Malin har tydliga mål och visioner och hennes värdering av bostaden stämde överens med slutpriset. Lägenheten såldes för rekordpris och jag kan inte bli mer nöjd, rekommenderas varmt!
  • Xiu W
    Xiu W skrev om Niklas Johansson en del av Fastighetsbyrån Göteborg Väster
    Niklas is very kind, friendly and professional. We are very happy to work with him. He is an excellent broker.

Topasgatan 1, 421 48 Västra frölunda