Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lerum Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lerum

Fastighetsbyrån Lerum

Brobacken 14, 443 30 Lerum — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Lerum. I denna kommun hittar du ett rikt förenings- och friluftsliv men också centrum med ett stort urval butiker och restauranger. I Lerum har du goda pendlingsmöjligheter både till Göteborg och Alingsås samtidigt som du bor naturnära.

Låt oss på Fastighetsbyrån sköta din bostadsaffär om du ska flytta hit eller härifrån. Vi har lång erfarenhet och har koll på området som sträcker sig över Lerum och Tollered med omnejd. Kontakta oss så berättar vi mer om dina boendemöjligheter!

Läs vad 518 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lerum

• 2019-08-25

Daniel J skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålde min villa i FLODA! Gick otroligt fort och har inget att anmärka på. Bemötandet har och är helt fantastiskt. Skulle aldrig ta någon annan mäklarbyrå! Vet att jag kommer få all hjälp jag behöver vid mitt köp av ny bostad. Läs mer
  • 2019-08-23

Nils Hjalmar B skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Engagerad och professionell mäklare med god insikt om området och sin kundbas! Läs mer
  • 2019-08-22

Linnea L skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Emma är proffsig och kunnig, samtidigt som hon är väldigt varm och personlig. Läs mer
  • 2019-08-19

Robert L skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande.
    Många fina råd om renovering/ möblering.
    Inget stressande utan stor förståelse för säljprocessen.
    Kan varmt rekommenderas till andra som ska köpa/sälja bostad.
    Mycket stor kunskap om försäljning/köpa.
    Förväntningarna har överträffats. Läs mer
  • 2019-08-13

Monika D skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Har sålt 2 bostadsrätter.
    emma var toppen, mycket trevlig och kunnig, ser fram emot hjälp med deklarationen:-)
    Ska jag sälja något i framtiden anlitar jag gärna Emma igen.
    Monika Dahl Läs mer
  • 2019-08-12

Peter A skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Seriös och korrekt, fungerade utan anmärkning hela vägen i mål. Läs mer
  • 2019-08-10

Rickard S skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har både köpt och sålt av Carina. Känns som att vi ”känner” varandra nu.
    Vi valde Carina för att sälja vårt nuvarande parhus, ett gott betyg.
    Hon är kompetent och trevlig. Läs mer
  • 2019-08-10

Helena G skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket professionellt och bra bemötande när vi köpte vårt hus i Floda! Läs mer
  • 2019-08-09

Gunnel Ingegärd A skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Försäljning av villafastighet. Upplevde Jimmy Lang som kunnig, noggrann och pålitlig. Läs mer
  • 2019-08-09

Malin W skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har köpt en tomt. Jag tycker att vi har fått ett bra bemötande av mäklaren under hela kontakten. Mäklaren har varit trevlig, kunnig och lätt att nå via mail och telefon. Han har inte försökt stressa på oss att genomföra köpet. Flexibel med att ändra datum för tillträde. Läs mer
  • 2019-08-07

Hans Peter J skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jimmy har hjälp mig med ett antal affärer där både köpare och säljare är nöjda och trygga med affären! Läs mer
  • 2019-07-26

INGEMAR H skrev om Fastighetsbyrån Lerum
    Håll på bli lurade på stora pengar , riktig dålig mäklare som jag och min fru verkligen varnar för. Läs mer
  • 2019-07-24

SEBASTIAN B skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpte ett hus i nov 2018 i Lerum.
    Var väldigt tydligt mot både säljare och mäklare vad vi var utefter- ett felfritt hus utan renoveringsbehov. Huset vi köpte visade sig i samband med inflytt har flertal grova fel, fuktskador, mögel, sprickor mm. Vi ligger nu i en jurdisk process mot säljare och beskitningfirma. Skadorna beräknas kosta oss närmare 1000 000 sek. Isamband med att skador upptäcks vände vi oss tillbaka till Mats för att veta hur vi kunde gå vidare. Vi fick abslout ingen hjälp eller hänvisning och det slutade med att Mats slutade svara på våra mail. Som köpare har som såklart en stor undersökningsplikt, men mäklaren skall vid onese hänvisa rätt. Efter att vi har anlitat en skadebesiktning fick vi till svar, båda badrumen är i akut behov av renovering. Kan därmed absolut inte rekommendera vare sig Mats eller fastighetsbyrån. Service under all kritik och man kan även ifrågasatta fastighetbyrån samarbete med besiktningsfirman som har missat väldigt grova och uppenbara fel. Läs mer
  • 2019-07-09

Anna I skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    God kontakt och tillgänglighet i samband med vårt husköp. Undersökte och återkopplade raskt på våra frågor. Supertrevliga mäklarassistenten Mirjana hjälpte till att slutföra affären på ett professionellt och förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • 2019-07-07

Mikael J skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Perfekt för mitt ändamål, bra och direkt information i ärendet och professionellt uppförande! Läs mer
  • 2019-07-04

Tobias L skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Professionellt
    Tydligt
    Utan oklarheter Läs mer

Mohammad K skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    We have sold our apartment and Bought a new one at a same time.
    She is our broker for both. She could manage both in a realy good way.
    We had no stress during the process. Läs mer

August O skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt nyproducerad lägenhet. Martin har varit hjälpsam, och har haft ett mycket professionellt bemötande. Skulle definitivt rekommendera Martin till de som ska inleda bostadsaffär. Läs mer

Carolina R skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Lyhörd,service inriktad och trevlig! Läs mer

Anton K skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpte en nyproducerad bostadsrätt i lerum. Tycker Martin är en go göteborgare med glimten i ögat och gjorde ett proffsigt intryck på mig. Lätt att få tag på och de dokument han lovat att skicka ut höll alltid tidsramen.

Mvh lgh b 1104 Läs mer
  • Elin T

2019-07-01

Elin T skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag har köpt en nyproducerad bostadsrätt, Martin kontaktade mig strax efter att jag gjorde en intresseanmälan innan byggstart. Jag fick då välja den lägenheten jag ville ha. Han var väldigt proffsig och trevlig i sitt bemötande. Under tiden lägenheten har byggts har Martin alltid varit snabb på svar till mina frågor och jag har alltid fått de svar jag behövde. Jag har tidigare inte varit i kontakt med någon annan mäklare då detta var den första bostaden jag köpte så jag kan inte påstå att jag hade några speciella förväntningar på hur min mäklare skulle vara men jag är mer än nöjd med allt! Läs mer
  • 2019-07-01

Niklas H skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag har köpt en nyproduktion (lägenhet).
    Mycket bra bemötande utav min mäklare Martin Jönsson, trevlig och "proffsig". Inga problem med någonting, snabb på att få svar m.m.
    Sammanfattat så kan jag rekommendera Martin som mäklare. Läs mer
  • 2019-06-29

Masoumeh A skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har sålt vår lägenhet och köpt ett parhus. Carina ordnade det på ett professionellt sätt. Vi ville helst först sälja och sedan köpa för säkerhets skull. Allt gick till och med lättare än vi trodde med hjälp av henne. Anlita henne om ni vill sälja eller köpa eller både. Läs mer

Cecilia E skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi köpte ett hus där Jimmy var anlitad av säljaren. Vi har genom hela processen verkligen känner att vi kunnat lita på Jimmy och att han har varit rak och ärlig mot oss. Han har funnits tillgänglig för frågor och alltid tagit sig tid att ringa upp om han varit upptagen när jag hör av mig. Han har även en väldigt fin lokalkännedom i Floda där vi köpte huset. Vi kan varmt rekommendera Jimmy som mäklare. Läs mer

Ida Ö skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Professionell, snabb återkoppling Läs mer

Jan T skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Trevligt bemötande och mycket kunskap Läs mer
  • 2019-06-24

Björn G skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt bostadsrätt.
    Inkännande mäklare med gott bemötande.
    Många farhågor då det var första gången vi köpte bostad men mäklaren var duktig på att stilla vår oro.
    Lever upp till förväntningarna och var alltid anträffbar på telefon eller mejl.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-06-23

Anna-Lena M skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt bostad, bra bemötande, förväntningarna uppfyllda! Läs mer
  • 2019-06-19

Johan R skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag har sålt en mindre vllla i Lerum. Min upplevelse av Per är att han var tillgänglig, snabb på att svara och lyssnade på mina önskemål. Läs mer
  • 2019-06-17

Joachim E skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålde min lgh i ett svårt läge men hon lyckades. Blev otroligt bra bemött gör att jag gärna rekommenderar henne.
    Hon levde verkligen upp till mina förväntningar.
    Kanon trevlig o lyhörd rekommenderar henne starkt Läs mer
  • 2019-06-15

Mari Vendela Z skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpte och sålde via honom . Han är Alltid tillgänglig, lätt att ha att göra med förtroende givande , och han ger det lilla extra . Skulle uran att tveka rekommendera honom till andra och anlita honom igen Läs mer
  • 2019-06-14

Stefan M skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt en obebyggd tom i Lerum.
    Bra hantering av hela affären från intag till marknadsföring av objektet. Läs mer
  • 2019-06-13

Johanna A skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Professionell och duktig mäklare. Sålde en 1a och Emma kom väl förberedd till inledande möte och skötte en något strulig försäljning mycket bra! Läs mer
  • 2019-06-12

Helena E skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag har sålt ett radhus med hjälp av Per. Processen gick snabbt och smidigt och Per visade god kunskap och ett förtroendeingivande bemötande. Varma rekommendationer. Läs mer
  • 2019-06-09

Anders Christian K skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket kompetent och proffsig mäklare från början till slut vid vår försäljning av vårt hus på Tellanders väg 14 i Lerum.

Tar gärna hjälp av Mats vid kommande köp eller försäljning igen Läs mer
  • 2019-06-09

Brith Maria Christina K skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt Tellanders väg 14.
    Blivit oerhört fint bemött rakt igenom.
    Mats är både proffsig, kunnig, trevlig, lyhörd och noggrann. Kommit med goda råd och fått oss känna oss helt trygga i allt runt vår försäljning. Hans lyhördhet o medvetna närvaro är sällsynt!
    Hört mycket gott om Mats tidigare, o det besannades verkligen.
    Så, absolut högsta betyg till Mats Häger.
    Med vänlig hälsning,
    Christina & Anders Kronlöf Läs mer
  • 2019-06-08

Monika D skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Har inte haft så mycket kontakt med Per som hade hand om vårt husköp men ör mycket nöjd med Emma som sköter vår lägenhetsförsäljning, även fått ett mycket proffsigt bemötande av Mirjana. Läs mer
  • Prasun B

2019-06-07

Prasun B skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    We were new to Sweden and Jimmy helped us to buy our dream home in Lerum. We have found Jimmy to be extremely helpful, friendly and professional - someone who you can trust very easily. We would positively recommend Jimmy from Fastighetsbyran for all your property needs! Läs mer
  • 2019-06-06

Chistina F skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Hon gjorde på 2 veckor det någon annan gått bet på i 4 månader :) Hon är proffsig, kunnig och trevlig. Bättre mäklare för att sälja en lägenhet är nog svårt att hitta. Det var också väldigt enkelt att köpa lägenhet med henne som mäklare, vis från tidigare köp Läs mer
  • 2019-06-06

Ingvar L skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Ett radhus i Stenkullen.
    På ett positivt och trevligt sätt.
    Levde upp till förväntningarna. Det enda jag saknade var kanske återkoppling oftare, kanske en gång om dagen från visningen och framåt. Alltså även om inget hänt. Läs mer
  • 2019-06-04

Lars S skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpte en finfin lgh m.h.a. Carina som skötte processen på ett strålande sätt både vad gäller det administrativa som kontakten med säljaren. Proffsig, tillgänglig och mycket trevlig.
    Toppbetyg! Läs mer
  • 2019-06-03

Fernando E skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Bra kommunikation och bra affär Läs mer
  • 2019-06-03

Mersad M skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpte radhus i Gråbo.
    Jimmy Lang va duktig och profesionel.
    Tycker han borde ha löneförhöjning för sitt utmärkta arbete. Läs mer
  • 2019-05-31

Ann-Kristine B skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi är väldigt nöjda med försäljningen av vårt hus ,detta tack vare en proffsig mäklare. Läs mer
  • 2019-05-28

Magnus S skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt vårt hus.

Bra service & bra bemötande. Kunnig. Läs mer
  • 2019-05-24

Nils Gunnar Staffan H skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Noggrann, kompetent och med en genuin känsla för det mänskliga mötet. Läs mer
  • 2019-05-21

Alexander T skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt bostadsrätt. Väldigt bra bemött. Läs mer
  • 2019-05-14

Jenny Katarina E skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats är mycket noggrann och duktig. Vi fick genast förtroende för Mats och det kändes som att vi kunde lägga affären i hans trygga händer utan oro. Han vill att allt skall bli bra både för köparen och säljaren. Förväntningarna var att Mats skulle vara engagerad i vårt hus och att hjälpa oss att lyckas. Det har han verkligen varit!Vi har känt oss trygga med att sälja vår villa mha Mats, för han har hjälpt oss med allt!! Läs mer
  • 2019-05-13

Jörgen H skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi sålde ett enplanshus och vi har blivit bemötta och fått den tid och uppmärksamhet från Per enligt våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-11

Siim A skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats hjälpte mig att sälja min villa i Tollered.
    Jag är mycket nöjd med försäljningsresultatet och sättet hur Mats genomförde affären:
    mycket professionell men samtidigt varmhjärtad person. Läs mer

Brobacken 14, 443 30 Lerum