Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lerum Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lerum

Fastighetsbyrån Lerum

Brobacken 14, 443 30 Lerum — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Lerum. I denna kommun hittar du ett rikt förenings- och friluftsliv men också centrum med ett stort urval butiker och restauranger. I Lerum har du goda pendlingsmöjligheter både till Göteborg och Alingsås samtidigt som du bor naturnära.

Låt oss på Fastighetsbyrån sköta din bostadsaffär om du ska flytta hit eller härifrån. Vi har lång erfarenhet och har koll på området som sträcker sig över Lerum och Tollered med omnejd. Kontakta oss så berättar vi mer om dina boendemöjligheter!

Läs vad 404 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lerum

• Björn E skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Snabb och rak i sin kommunikation. Lång erfarenhet vilket märks genom affären! Läs mer
  • Maria D skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Gustav har kontakterna, kunskaperna och är en bra människokännare. Han lugnade när man som säljare var nervös och han var snabb på att elda på när det blev läge. Läs mer
  • Tom D skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket kompetent och trevlig. Är snabb på att svara när man ringer eller mailar. Läs mer
  • Hans-Arta A skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt en ny producerad bostadsrätts lägenhet. Vi fick ett trevligt , kunnigt och proffissionellt bemötande. Förväntade mig att det kunde bli lite komplicerade delar när det var en ny produktion men allt gick enkelt och smidigt ,
    Mycket nöjd med mäklaren. Läs mer
  • Lars H skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Redan lämnat ett mycket positivt omdöme om vännen ifråga!
    Mitt inne i en mycket pressad period av flytt mm mm tacksam om
    jag av tidsskäl slipper svara i detta läge!
    Mvh /Lasse Höwing (stressad 85-åring!!!) Läs mer
  • Rosemarie S
    Rosemarie S skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Har köpt nybyggd lägenhet som förmedlats av Martin Jönsson på Fastighetsbyrån!
    Min upplevelse av Fastighetsbyrån och av Martin Jönsson är mer än positiv! Vänligt, professionellt och respektfullt bemötande! Läs mer
  • Claes Inge A skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Har sålt radhus och köpt bostadsrätt, har blivit trevligt bemött.

Brara bra upplevelse Läs mer
  • Marie B skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt bostadsrätt.Bra och tillmötesgående.Levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • Hossein N skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Hej vi köpte en lägenhet, allt var utmätk Läs mer
  • Nafiseh G skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi köpt bostad.
    Allt var utmärkt👍 Läs mer
  • Christoffer S
    Christoffer S skrev om Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt bostad. Bra proffsigt bemötande. Läs mer
  • Martin S skrev om Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket bra bemötande.
    Mycket bra tillgänglighet för kontakt.
    Proffsig, "Lagom på" och trevlig.
    Kommer med all säkerhet att rekommendera mäklaren. Läs mer
  • Lennart F skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Hej! Vi har sålt en 1 och 1/2 plansvill och köpt en bostadsrätt. Vi har bemötts på ett proportionellt och vänligt bemötande. De förväntningar i hade uppfylldes helt ut. Martin har mycket goda kvalifikationer och uppfyller alla krav. Läs mer
  • Mary F skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har sålt en villa och köpt en
    Bostadsrätts lägenhet och allt
    till belåtenhet mycket nöjda. Läs mer
  • Hilma Jenny Margareta S skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Martin Jönsson var vår mäklare i samband med köp av nyproducerad bostadsrätt. Martin agerade utmärkt guide och vägledare genom köpeprocessens samtliga delar. Upplevelsen har varit trygg och professionell, vi har varit i goda händer längs hela vägen. Mycket nöjda! Läs mer
  • Jeanette H skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Per sålde mitt hus på ett utomordentligt sätt. Han är lugn, professionell, lyhörd och mycket kunnig på sitt område.
    Kommer varmt rekommendera honom, allt var utmärkt. Läs mer
  • Rigmor B
    Rigmor B skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vid försäljning av vårt radhus valde vi Fastighetsbyrån och fick. Per Eliasson som mäklare. Vi upplevde Per som en trevlig, positiv och ansvarstagande person som snabbt tog tag i de olika delarna inför försäljning. Per levde i allra högsta grad upp till det vi förväntade oss av en mäklare och kan av oss varmt rekommenderas till andra säljare. Läs mer
  • Lars Åke L skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt mitt fritidshus
    Ett proffsigt och bra sätt att hjälpa en oerfaren säljare
    Hela processen med alla ingående delarmoment har löpt utan problem
    Har alltid mööt en glad och vänlig representant för Fastighetsbyrån Läs mer
  • Birgitta K skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mäklaren har bemött oss på ett utmärkt sätt.Det finns inget att anmärka på. Läs mer
  • Anita N skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Har köpt bostad på Herrgårdsbacken. Har fått all hjälp jag behövt.
    Martin har varit lätt att nå och har hjälpt till med alla möjliga och omöjliga frågor.
    Bra skriftliga sammanställningar över allt som rör bostadsköpet.
    Inger förtroende och jag skulle absolut rekommendera honom för köp och sälj av bostad. Läs mer
  • Bengt A skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Då jag är en flitig flyttare har jag vänt mig till Fastighetsbyrån och Martin Jönsson alla gånger. Han är extremt kunnig. Besitter stora kunskaper och väldigt kunnig gällande byggnadsteknik. Dessutom är han väldigt påläst när det gäller juridiska spörsmål.
    Har alltid levt upp till dom förväntningar jag haft.
    Rekommenderar honom till alla jag känner. Läs mer
  • Yvonne H skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag har sålt min villa med hjälp av Per Eliasson. Bemötandet och hjälpen från Per har varit varit fantastiskt bra, mina förväntningar uppfylldes med råge och jag har känt mig trygg genom hela processen. Jag kan verkligen rekommendera Per å det allra varmaste. Läs mer
  • Sonja O skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket nöjd med både bemötande och genomförd försäljning .
    Rekommenderas varmt.
    Sonja O Läs mer
  • Henrik N skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Seriös och duktig! Läs mer
  • Rigmor B
    Rigmor B skrev om Fastighetsbyrån Lerum
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån Lerum. Allt fungerade perfekt från de inledande samtalen, besiktning och fotografering till avslut , budgivning och kontraktsskrivning. En engagerad mäklare, Per Eliasson såg till att ge oss en fullgod upplevelse i samband med försäljningen av vårt radhus. Läs mer
  • Monica S skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Gustav har sålt min bostadsrätt på Gottfridsväg i Floda. Han har visat ett fint o proffsigt bemötande. Jag har känt mig trygg i att han har tagit han om min försäljning av bostadsrätten. Med vänlig hälsning, Monica Segerberg. Läs mer
  • Liselott P skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Trevlig, lugn och sansad. Hjälper säkert till dygnet runt om hon kan! Läs mer
  • Terence Patrick C skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Lyhörd,, snabb, anpassbar och professionell Läs mer
  • Eva P skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Har sålt ett bostadsrättsradhus, var lite trögt med försäljningen då det var flera radhus i vårt område till förSäljning samtidigt. Carina har varit proffsig så att jag har känt mig trygg även om vi fick ha flera visningar. Läs mer
  • Elin H skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi upplevde att Gustav var kompetent, ärlig och lätt att komma i kontakt med vid behov.
    Bara + Läs mer
  • Jadwiga K skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi sålde bostadsrätt. Mycket bra bemötande. Trevlig, engagerad, hjälpsam. Gustav är mycket proffsigt, välklädd. Väldigt duktig på sitt jobb. Vi hade god kommunikation under hela försälningsperioden. Vi är supernöjda och rekommenderar Gustav. Läs mer
  • Marie B skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Carina har sålt vår bostadsrätt nu. Carina har tidigare sålt en bostadsrätt för mig. Jag hade en riktigt positiv erfarenhet tidigare och därför valde vi Fastighetsbyrån och Carina. Det blev lika positiv erfarenhet denna gång. Carina är påläst trevlig och mjuk i sitt sätt. Kan bara säga lovord om henne Läs mer
  • Lars Jerker N
    Lars Jerker N skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålde vårt radhus i Stenkullen. Proffsigt och trevligt bemötande. Bra försäljningsprocess. Vi är jättenöjda! Läs mer
  • Linda Marie S skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi sålde ett radhus i Lerum. Det var första gången vi sålde en bostad så vi hade inga speciella förväntningar förutom att vi ville få radhuset sålt.
    Vår mäklare upplevde vi som trygg och det märktes att han jobbat i många år.
    Vi är nöjda och kan rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Ali A skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt ett hus där han var mäklare Läs mer
  • Hans-Arta A skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Har sålt en lägenhet i centrala Lerum.
    Mäklaren har visat stor kunskap i sitt yrke samt smidighet under affären som uppskattas högt.
    Förväntningarna av mäklaren var höga efter tidigare affärskontakter och dom uppfylldes mer än väl.

Mäklaren gjorde affären enkel och smidig med klara direktiv och gediget kunnande. Läs mer
  • Monica S skrev om Fastighetsbyrån Lerum
    Affären gick fort och smidigt. Jag kände mig trygg. Läs mer
  • Anita E
    Anita E skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Martin är en skön typ glad, kunnig och hjälpsam !! Läs mer
  • Annika N skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Gustav har varit tillmötesgående när det gäller att titta på objekt utanför ordinarie visning. Läs mer
  • Jadwiga K skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpte ett hus i Gråbo, affären blev mycket smidig, allt fungerade perfekt t om ändringen av tillträdesdagen. Läs mer
  • Jan K skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt bostadsrätt. Utmärkt bemött- Väldigt nöjd, Läs mer
  • Per O skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt bostadsrätt i Gråbo.
    Köpet fungerade bra, helt utan anmärkning.
    Bemötandet var mycket positivt.
    Vi har ju inte flyttad in, men än så länge känns affären mycket bra. Läs mer
  • Andreas H skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Förtroendeingivande, snabb återkoppling. Skulle anlita om jag skulle sälja min bostad. Läs mer
  • Mats A skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag har köpt ett hus av Per.
    Per gav ett förtroendegivande bemötande .
    Han var väl påläst om bostaden och jag är väldigt nöjd med affären. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Martin Jönsson är en mycket proffsig Mäklare som jag har haft nöjet att samarbeta med flera gånger. Mycket kunnig och förtroendeingivande. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Gunilla K
    Gunilla K skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    En trevlig och bra mäklare.Per har hjälpt oss att sälja vårt hus uppe i Annesjön och vi är väldigt ömma!!!! Läs mer
  • Christer D skrev om Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket Proffsig i allt. Mycket bra bemötande. Läs mer
  • Yvonne Maj Lilian J skrev om Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket proffsigt utförd försäljning. Läs mer
  • Alexander A skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Gustav är trevlig, proffsig och kundfokuserad. Vi kände att vi var i behov av mycket feedback och snabb hjälp och Hustav levererade varje gång. Läs mer
  • Andreas h skrev om Gustav Hansson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag köpte en bostadsrätt efter en längre tids letande (ca 4 mån), under hela tiden hördes jag och Gustav av och till om potentiella objekt. Han kontaktade sedan mig ang mitt nu köpta objekt då han visste min situation/behov och ombesörjde sedan köp på ett bra sätt. Känner att jag betalade ett skäligt pris i ett tryggt köp.

Jag upplever Gustav som en proffessionell och lyhörd mäklare, kunnig och service-orienterad. Skulle absolut rekommendera honom till någon som behöver mäklartjänster. Läs mer

Brobacken 14, 443 30 Lerum