Fastighetsbyrån Lerum

Fastighetsbyrån Lerum

Välkommen till Fastighetsbyrån och Lerum. I denna kommun hittar du ett rikt förenings- och friluftsliv men också centrum med ett stort urval butiker och restauranger. I Lerum har du goda pendlingsmöjligheter både till Göteborg och Alingsås samtidigt som du bor naturnära.

Låt oss på Fastighetsbyrån sköta din bostadsaffär om du ska flytta hit eller härifrån. Vi har lång erfarenhet och har koll på området som sträcker sig över Lerum och Tollered med omnejd. Kontakta oss så berättar vi mer om dina boendemöjligheter!

Läs vad 1060 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lerum 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2022-11-24 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och hjälpsam mäklare.
    2022-11-21 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Förväntningarna infriades inte, detta pga det rådande läget på marknaden, priset blev enormt mycket lägre än förväntat
  • sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2022-11-18 Verifierad kund
    Så lugn, trygg och synnerligen kunnig i sitt arbete med att guida säljare och köpare i sina livs största affärer!, strålande!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2022-11-14 Verifierad kund
    Bara positiv upplevelse att sälja med Martin! Brett kundregister så lägenheten blev såld innan visning.
    • Stenkullen
    2022-11-12 Verifierad kund
    Carina är en varm, kompetent och engagerad mäklare. Dessutom bistod hon med lugn när jag var stressad över att försäljningen tog lite längre tid i denna osäkra tid med högre räntor och inflationsspöke.

Jag kan varmt rekomendera Carina!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2022-11-12 Verifierad kund
    Trevlig
    Förtroendegivande
    Lättsam
    Pålitlig
    Martin upplevs som kunnig och att han vet vad han sysslar med.
    Man fick snabb kontakt och man fick återkoppling.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Per har varit snabb i kommunikationen. Ibland lite stressad över läget på marknaden och kanske lite för negativ om att få huset sålt? Jag har sagt att jag också är orolig och hade behöver lite mer pepp då och då. Sedan gick det väldigt fort att få sålt huset till ett ok pris.

Jag hade önskat en lite stabilare känsla av Per. Där jag kände mig i helt trygga händer. Jag upplevde att Per blev väldigt stressad av marknadsläget. Kommunikationen har varit snabb och bra men har inte riktigt förstått vitsen med att få ”432 visningar på ditt hus denna vecka” och inget mer från Per. För jag följde ju flödet själv.

Avslutningsvis upplevde jag att Per arbetade hårt i slutet och var tillgänglig oerhört mycket, han lyckades få klart affären trots förutsättningarna . Och det uppskattar jag så därför betyget 4/5.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Träffade Per flera gånger i vårt husletande och han var mäklaren till det hus vi köpte. Alltid gott bemötande med transparens och tydlighet. Rekommenderar verkligen Per!
    2022-11-11 Verifierad kund
    Vi fick det vi ville ha utan några krusiduller. Har träffat per flera gånger och fått ett väldigt bra intryck varje gång. Nogrann och tillmötesgående.
    Väldigt bra bemött
    Lugn och saklig
    Kände mig trygg och kunde fråga om allt
    Väldigt bra bemött av Jimmy
    Fick stort förtroende för honom.
    Lätt att prata med och bolla idéer
    2022-11-10 Verifierad kund
    Snabb och bra respons från Jimmy genom hela processen!
    Trevlig, Hjälpsam, Förtroendegivande, Kunnig, Mänsklig,
    En mäklare som jag utan tvekan skulle rekomendera till
    andra.
    Vi hade dessa förväntningarna på mäklaren och levde upp till dessa och mer därtill.
    • Lerum - Norra Hallsås
    2022-11-08 Verifierad kund
    Supernöjd med Carina, gjorde allt för att få den såld under tuff marknad! Tack 😃
    2022-11-05 Verifierad kund
    Jag blev bra bemött. Trevlig mäklare. Fick svar snabbt på mina frågor.

Hon gjorde det som förväntades på ett professionellt sätt.

Jag kan verkligen rekommendera Karina som mäklare.
    • Floda - Nordåsen
    2022-11-02 Verifierad kund
    Trevlig och bra tillmötesgående !
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    • Floda
    2022-10-31 Verifierad kund
    Trevlig hjälpsam kunnig tillgänglig. Mycket bra mäklare.
    • Floda - Nordåsen
    2022-10-31 Verifierad kund
    Svår tid för både mäklare och oss säljare då "marknaden är död" i dagsläget.
    Hade kanske velat ha mer stöttning i hur man ska tänka i processen men förstår samtidigt att mäklaren behöver vara neutral och inte ska påverka beslut...

Vi blev fint bemötta. Sammanfattningsvis en bra upplevelse där Jimmy var tillgänglig, höll kontinuerlig kontakt och uppdaterade oss bra under processen. Upplevde Jimmy som genuint hjälpsam och professionell i sitt agerande.
    • Lerum - Aspenäs
    2022-10-19 Verifierad kund
    Bästa mäklaren! Jimmy har hjälpt oss att sälja vårt förra hus och nu även hjälpt oss att hitta vårt nya drömhus. Vi är alltid supernöjda 10/10. Trevlig och ärlig
    2022-10-17 Verifierad kund
    Martin är väldigt kunnig och trevlig att ha att göra med.
    2022-10-14 Verifierad kund
    Mkt kunnig, pålitlig och hjälpsam med allt ang vårt bostadsköp.
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2022-10-14 Verifierad kund
    Proffesionellt rakt igenom.
    • Floda - Ljunghögen
    2022-10-13 Verifierad kund
    Per var proffsig och lyssnade in .

Det är ju ett jobbigt läge just nu , så förväntningarna var inte på topp.
    Per gjorde sökert vad han kunde med de medlen han hade . Alla vill ju gå med plus
    • Lerum - Aspenäs
    2022-10-11 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och en trygghet genom hela affären.
    • Tollered
    2022-10-06 Verifierad kund
    Vi fick ett trevligt bemötande och välkomnande, vi förväntade oss att mäklaren kunde sin sak och han var tydlig och va lätt att förstå, svarade på våra frågor och hade både tålamod och humor. Ja vi fick ett bra intryck.
    Väldigt bra!
    Väldigt aktiv och lätt att få tag på.
    Levererade toppenresultat trots vår tighta situation
    2022-10-03 Verifierad kund
    Professionell på alla plan och bra bemötande. Svarar snabbt och visar stort intresse. Vi vart supernöjda och kan varmt rekommendera Carina.
    • Floda - Berghult
    2022-10-03 Verifierad kund
    För lite engagerad i kunden, läsa av vad kunden vill ha.

Man ville att vi skulle lämna i från oss originalet på en framtidsfullmakt, som vi inte ville. Vi fick själva undersöka vilka möjligheter som fanns.
    Hej!
    Tråkigt att ni upplevade detta så här. Jag ringer dig för att se vad som brustit i vår kontakt. Upplevde frågan rörande framtidfullmakter som att vi gemensamt hittade en lösning efter att vi bollat lösningar en stund. Men som sagt er upplevelse är mycket viktig för mig så jag kommer ringa er för att prata vidare.
    Jimmy Lang
    2022-10-02 Verifierad kund
    Pålitlig och kunnig mäklare som inte säljsnackar. Påläst och kunnig inom området, stor erfarenhet. Rekommenderar om ni vill ha den bästa mäklaren i Lerum (som vi träffat).
    • Stenkullen
    2022-09-29 Verifierad kund
    Kunnig och förstående till mina frågor.
    Fanns inte svaren direkt så tog han reda på dessa ganska omgående.
    Kändes tryggt att köpa fastighet genom honom och hans kollegor.
    2022-09-25 Verifierad kund
    Trevlig och hjälpsam mäklare! Det kändes bara bra och smidigt med hela köpet och fick all hjälp och tips jag behövde!
    2022-09-23 Verifierad kund
    Andra gången vi anlitar Jimmy som mäklare för att sälja våra hus och är lika nöjd denna gången. Duktig och kunnig mäklare som agerar snabbt och proffsigt utifrån våra önskemål.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Jimmy gav oss ett rakt och ärligt intryck, också något vi upplevde under vår försäljning av vår fastighet. Så jag kan bara ge Jimmy massor av beröm för det arbete han utförde från start till slut. Så söker ni ha en professionell och kunnig mäklare, så ger jag mina varmaste rekommendationer för Jimmy Lang.
    2022-09-20 Verifierad kund
    Köpt nybyggt av Martin. Är väldigt nöjd med hela processen. Kände mig trygg hela vägen och Martin är snabb på att svara på frågor och hjälpa till. Bara positivt. Rekommenderar starkt.
    • Floda
    2022-09-20 Verifierad kund
    Bästa mäklaren på lägenheter i Lerums kommun. Hon har sålt två av mina lägenheter och ska jag flytta igen är det ingen tvekan om att jag väljer Carina.
    • Lerum - Norra Hallsås
    2022-09-19 Verifierad kund
    Väldigt bra mäklare! Förklarade verkligen ord för ord igenom köpet och svarade på alla frågor utan några konstigheter alls ! Väldigt nöjd och trygg !
  • sålde sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2022-09-19 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Stora förväntningar. Försäljningspris beräknat 6000000
    Situationen i samhället försämrades dramatiskt på två månader. Prisras på villor ca 10%
    Utifrån detta arbetade Mats systematiskt och uthålligt.
    Bra humör. gott omdöme.
    Bra försäljningsteknik. Lyhörd med god ledarskap vid kontrakt skrivningen.
    Mycket nöjd Mats arbete med att säja mitt hus.
    Försäljningspriset blev 5100000 Marknadens fel
  • köpte sitt hus med hjälp av Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2022-09-18 Verifierad kund
    Mycket bra inkännande och proffsig
    2022-09-16 Verifierad kund
    Jimmy är så trevlig att ha o göra med. Lyhörd, följsam o proffessionell. Bra logistik o uppföljning i företaget.
    2022-09-14 Verifierad kund
    Otroligt kompetent och hjälpsam. Svarar fort och vill alltid hjälpa till.
    2022-09-12 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående och personlig i kontakten. Skicklig på sitt jobb och hög tillgänglighet. Mycket nöjd!
  • sålde sitt hus med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    • Lerum - Bråta
    2022-09-09 Verifierad kund
    Kunnig, professionell och tillmötesgående.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Carina är väldigt professionell och håller det hon lovar. Hon är tydlig och kunnig man litar på henne !
    • Lerum - Höjden
    2022-09-09 Verifierad kund
    10/10, behövs inte sägas mer än så.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Jättefint bemötande av henne faktiskt 👌
    2022-09-05 Verifierad kund
    Trevlig, professionell och bra bemötande vid köp av villa.
    2022-09-05 Verifierad kund
    1) Mycket trevligt o korrekt bemötande - kände absolut förtroende för Jimmy Lang.
    2) Vi har haft en pågående dialog sedan 2-3 år och jag har fått info om värdestegringen på mitt hus o husförsäljning i mitt område. Denna info låg till grund för försäljningspriset. Så min förväntan var att det skulle vara möjligt att sälja till det pris vi satte som utgångspris, Msek 5. Klart nervöst om den nivån skulle uppnås under rådande omständigheter.
    3) JL var lugn o mycket trevlig. Gav sakliga besked. Bra uppföljning under processen o i uppföljningen gentemot de presumtiva köparna o mig.
    Jag är supernöjd.
    Eva Werinius
    2022-08-28 Verifierad kund
    Tillmötesgående.
    Professionell och skötte sina uppgifter korrekt.
    2022-08-26 Verifierad kund
    Proffsig, tillgänglig och kompetent!
    • Floda - Hästhagen
    2022-08-26 Verifierad kund
    Väldigt trevligt och tryggt bemötande från första stund.
    Jimmy känns genuint intresserad och engagerad i dig som kund vilket känns oerhört bra!