Fastighetsbyrån Lerum

Brobacken 14, 443 30 Lerum — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Lerum. I denna kommun hittar du ett rikt förenings- och friluftsliv men också centrum med ett stort urval butiker och restauranger. I Lerum har du goda pendlingsmöjligheter både till Göteborg och Alingsås samtidigt som du bor naturnära.

Låt oss på Fastighetsbyrån sköta din bostadsaffär om du ska flytta hit eller härifrån. Vi har lång erfarenhet och har koll på området som sträcker sig över Lerum och Tollered med omnejd. Kontakta oss så berättar vi mer om dina boendemöjligheter!

Läs vad 651 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lerum

• 2020-10-25

Amanda G skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare som hjälpte oss att hitta vårt drömhus. All kommunikation var smidig och kändes både personlig och professionell. Läs mer
  • 2020-10-22

Ylva H skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt och köpt bostadsrätt!
    Bättre mäklare tror jag inte finns!
    Carina har ett tålamod och ett jätte fint bemötande alltid glad! Ringer alltid upp när man ber henne!
    Kort sagt en härlig människa!
    Kan verkligen säga att jag är
    jätte nöjd!! Läs mer
  • 2020-10-21

Ann-christin Z skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Han är kunnig och trevlig och sköt allt perfekt. Läs mer
  • 2020-10-18

Ingegerd Else-marie F skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har nyligen sålt vårt kedjehus. Inledningsvis kontaktade vi några olika mäklare för att få en känsla för vem som ingav oss störst förtroende och vem som kände sig mest bekväm med att gå ut med ett bra utgångspris. Valet föll på Mats Häger, Fastighetsbyrån, och vi blev inte besvikna. Mats är mycket social, lyhörd, kunnig och flexibel. Det blev dessutom en mycket snabb försäljningsprocess, där Mats hela tiden gav oss en snabb återkoppling under budgivningen. Även kontraktsprocessen fungerade mycket smidigt under Mats Hägers ledning. Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med hans insats i vår försäljning och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Niclas S

2020-10-17

Niclas S skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt lägenhet 2 r o k. Trevligt och tillmötesgående. Service, snabba svar. mycket bra. Väldigt nöjd. Rekommenderas. Läs mer
  • Hans D

2020-10-16

Hans D skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag har sålt en villa. Bemötandet var mycket professionellt från hans sida. Hade inga förväntningar på prisbilden då jag inte bor i närområdet. Jimmy bor i närområdet och har mycket god kännedom om prisbilden. Jag är mycket nöjd med Jimmy som mäklare och med den hjälp som jag fick
    Med vänlig hälsning, Hans Drott Läs mer
  • 2020-10-14

Simon H skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Carina sålde vår bostadsrätt. Trevlig och professionell! Vi är nöjda med försäljningen. Läs mer
  • 2020-10-13

Heimo P skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • 2020-10-12

Emil E skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Bästa mäklaren jag någonsin haft. Sålt två lägenheter sedan tidigare och Jimmy är den överlägset bästa mäklaren jag hittils har anlitat Läs mer
  • 2020-10-07

Jan Einar C skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt villa. Bra och proffsigt bemötande. Läs mer

Åsa F skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Bra och proffsigt bemötande. Vi kände oss trygga genom hela försäljningsprocessen och resultatet blev till och med bättre än vi förväntat oss!! Läs mer

Klas F skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt och sålt bostad, gick smidigt och bra.
    Informativ och lugn.
    Uppsakattad Läs mer

Marie P skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Professionellt bemötande och gedingen kunskap gjorde att försäljningen av vårt radhus gick snabbt och smidig. Läs mer
  • 2020-10-04

Anita B skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt tomt. Trevlig, proffsig, påläst. Svarar på det mesta som gäller fastigheter. Anlitar honom gärna igen om det blir aktuellt. Läs mer

Annica H skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Trevlig och professionell! Vi är jättenöjda med vår försäljning. Läs mer

Jan S skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket nöjda. Bra information och service. Kompetent. Läs mer

Johan R skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Allt har fungerat toppen och vi är supernöjda Läs mer
  • 2020-10-02

Jessica A skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Per sålde vårt radhus. Han fanns hela tiden tillgänglig för frågor och vi är jättenöjda med en snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2020-09-30

Susanne F skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Proffsigt bemötande och svarade på alla frågor som dyker upp i samband med köp av tomt/fastighet.
    Mycket kunskap och erfarenhet som delades med sig av.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-09-28

Naseem M skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Det var bra mottagning och förklara allt inom arbete och och fixat allt på enkelt. Läs mer
  • 2020-09-24

Kent-roger Ö skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt ett bostadsrättsradhus.
    Proffsigt bemötande.
    Snabb och effektiv handläggning. Läs mer
  • 2020-09-24

Ragnar N skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpare bostadsrätt. Mäklaren vald av säljaren (givetvis), har träffat Carina även vid visningar av andra objekt före köpet av min nya bostad. Proffsig, tillgänglig. Läs mer
  • 2020-09-23

Robert A skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats var engagerad, aldrig svår att nå och alltid tillmötesgående. Mäklaren rekommenderas starkt till andra som vill göra bostadsaffärer. Läs mer
  • Zhille C

2020-09-21

Zhille C skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålde en tomt via Martin Jönsson.
    En väldig duktig och pålitlig mäklar som skötte försäljningen på ett professionellt sätt med mycket tips och råd.

Eftersom jag hade svårt med tid så sköttes det mesta via Mail kontakt. Väldigt snabb återkoppling på mail . Läs mer
  • 2020-09-18

Frida E skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi kontaktade Carina vid försäljningen av vårt bostadsrättsradhus då Carina sålt många liknande i området. Carina imponerade oss med sin kunskap och sin energi. Det märks att hon gillar sitt jobb och är duktig på det. Vi fick ett bra stöd men hade också möjligheten att fatta våra egna beslut. Försäljningen gick mycket smidigt och vi är nöjda. Läs mer
  • 2020-09-17

Caisa E skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Trevlig, flexibel och levererat över förväntan! Läs mer
  • 2020-09-17

Edu J skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag har sålt en bostadsrätt i Stenkullen. Carina har ett mycket professionellt bemötande och det är tydligt att hon är mycket erfaren. Hon tog sig tid att förklara allting för mig, som sålde bostad för första ggn. Hon har även tagit sig tid att lugna mig i den oro som uppstod kring möjligheten att sälja under coronatider. Hela processen har gått snabbt och det är uppenbart att Carina har god kännedom om Lerumsområdet samt intresserade köpare och säljere, vilket har underlättat såväl process som kontakt under resans gång. Jag skulle verkligen rekommendera att nyttja Carina Jönssons tjänster om ni ska köpa eller sälja fastighet i Lerums- eller Stenkullenområdet. Läs mer
  • 2020-09-15

Aino G skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Proffsig och rak! Trots lite trubbel löste allt sig tack vare Carina. Läs mer
  • 2020-09-15

Daniel H skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt ett hus
    Blev bemött på ett trevligt, kunnigt och professionellt sätt
    Jimmy levde upp till alla förväntvningar och mer därtill
    Totalt sett är jag mycket nöjd med Jimmy och hade absolut rekommenderat honom vidare Läs mer
  • 2020-09-14

Camilla L skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Bra bemötande. Nöjd med försäljning! Läs mer
  • 2020-09-14

Emma O skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har precis köpt en villa. Jimmie var tillmötesgående, serviceinriktad och gjorde det "lilla extra" mitt i värsta corona-krisen. Vi fick en egen visning av huset och efter visningen var Jimmie lätt anträffbar för frågor och funderingar. Trevligt bemötande rakt igenom vår husaffär. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-09-11

Ia T skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har sålt en tomt o allt har fungerat smidigt. Läs mer
  • 2020-09-08

Britt-marie S skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Martin gav ett bra och tryggt intryck. Kunde släppa hela affären och processen i hans goda händer. Vi har sålt ett sommarhus, där tomten var objektet för köparna. Även om vi inte uppnådde värderingens pris, så känner vi oss nöjda med affären. Jag vill med detta ge Martin Jönsson högsta betyg. Läs mer
  • 2020-09-07

Cecilia H skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi fick tillfälle att köpa vår drömbostad av Carina. Vi har haft kontakt med henne även i tidigare visningar och hon visste precis vad vi letade efter. Carina är en mycket bra mäklare. Alltid på tårna för att tillgodo se både köparens och säljarens önskemål. Är alltid snabb att återkoppla och informera. Kändes tryggt att köpa av Carina och vi är mer än nöjda över vårt köp. Läs mer
  • 2020-09-04

Jargalsuren N skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi köpte rådhus i Stenkullen. Vi är nöjda på mäklaren. Läs mer
  • 2020-09-03

Roy Valter P skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket proffsig mäklare. Kunnig och trevlig. Läs mer
  • 2020-08-29

Danica N skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Kan varmt rekommendera Jimmy som har hjälpt oss med att köpa ett hus. Han hade svar på alla våra frågor, fanns alltid tillgänglig när man skulle ställa en extra fråga, lätt att prata med och gav en mycket utrymme vid behov. Vi är helt enkelt väldigt nöjda! Läs mer
  • 2020-08-28

Jannike W skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Trevlig, framåt, får saker gjorda, lätt att få tag på och svarar alltid på mail. Rekommenderas varmt Läs mer
  • 2020-08-26

Jan Einar C skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Har sålt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande och gedigen erfarenhet av bostadsrätter i Lerum. Läs mer
  • 2020-08-19

Ingbritt A skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Bostadsrätt i Floda.
    Carina är en mycket social och trovärdig person som gjorde försäljningen till en trygg och behaglig resa.
    Vi hade som målsättning att få till ett snabbt avslut och fällningen skedde i samförstånd. Vi levde upp till målsättningen. Läs mer
  • 2020-08-18

Maria S skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag har köpt av Carina, bostadsrätt och idag har hon sålt min bostadsrätt. Carina är mycket professionell och kunnig, hon guidar och har ett bra resonemang. Kommunikativ och håller alltid kontakt. Det känns tryggt för mig som kund att köpa och att hon säljer min bostad. Carina får 10/10 poäng 🌟 och en guldstjärna, vänligen Maria Skoglöf Läs mer
  • 2020-08-13

Fredrik R skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag har sålt en vilka i Lerum. Jag kontaktade Jimmy Lang på Fastighetsbyrån efter rekommendationer.
    Jimmy har hjälpt till hela vägen med tips och idéer för en lyckad försäljning.
    Vi har haft en nära och trevlig dialog som uppskattas mycket.
    Jimmy har ett stort kunnande och är mycket proffsig mäklare.
    Fredrik Läs mer
  • Marcus R

2020-08-01

Marcus R skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Skönt gäng som tagit hand om mig vid försäljningen av mitt hus på ett väldigt proffsigt sätt. Lär återkomma framöver! Läs mer
  • 2020-07-22

Håkan J skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt och sålt hus med Pers hjälp. Snabb o proffsig kommunikation. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-07-22

Adam B skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi köpte vårt första radhus i Lerum av Jimmy våren 2020. Jimmy är en kunnig, flexibel och trevlig mäklare.
    Vi kan varmt rekommendera Jimmy! Läs mer
  • Marcus O

2020-07-21

Marcus O skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Proffsigt bemötande och snabbt agerande vid säljande av min villa Läs mer
  • 2020-07-19

Frede Halling J skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag har bara bra uppfattning av Jimmy Lang, supertrevlig, påläst och otroligt snabb detta hus var ett renoveringsobjekt och Jimmy Gav oss bra instruktioner hur vi skulle gå till väga. Har dragit ut på att lägga ut huset på försäljning hade jag vetat att det skulle vara då smidigt hade jag gjort det för länge sedan. Tack Jimmy för att det gick så smidigt. Med vänlig hälsning,
    Frede Läs mer
  • Thomas J

2020-07-12

Thomas J skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Skulle sälja vår villa och blev rekommenderade att anlita Fastighetsbyrån pga av deras renommé.
    Per Eliasson besökte oss och var väl påläst på området genom tidigare försäljning och sin mångåriga erfarenhet.
    Det gav oss en trygg bas att arbeta vidare på. Vi förväntade oss en försäljning av huset men vi hade en lägre värdering än den som Per gav oss!
    Vi guidades genom hela processen och alla frågetecken rätades ut av Per och Fastighetsbyrån på ett föredömligt sätt.
    Det är en stor affär att sälja sitt hus, mycket att tänka på och hantera men Per och Fastighetsbyrån sålde vårt hus och idag är både köpare och vi jättenöjda och känner full trygghet. Det finns idag alternativ till traditionella mäklare, men efter att ha undersökt och tänkt igenom vad vi eventuellt skulle gått misste om att få hjälp och guidning med ångrar vi inte en sekund att vi valde Fastighetsbyrån och en av deras professionella mäklare Per Eliasson! Läs mer
  • 2020-07-07

Jacob R skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Lerums bästa mäklare av bostadsrätter. Läs mer
  • 2020-07-06

Aino G skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålde villa mitt i Corona-krisen, svårt att avgöra själva försäljningen.
    Bra och proffsigt bemötande, bra kontakt och återkoppling. Fastighetsbyrån har bra digitala verktyg för alla steg i både köp- och sälj-läge. Läs mer

Brobacken 14, 443 30 Lerum