Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lerum Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lerum

Fastighetsbyrån Lerum

Brobacken 14, 443 30 Lerum — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Lerum och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 319 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lerum

• Johan J
    Johan J skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Trevlig och löste alla hinder som dök upp snabbt och smidigt!
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Märkte direkt vid första mötet med Emma att hon var en duktig mäklare. Fick ett väldigt bra bemötande och en bra känsla.
  • Anneli Helen W
    Anneli Helen W skrev om Fastighetsbyrån Lerum
    Proffsigt bemötande och hantering av försäljningen.
  • Victor L
    Victor L skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats skötte vår försäljning riktigt bra. Flexibel och tillmötesgående, kan utan tvekan rekommendera Mats.
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag är väldigt nöjd med mäklare Emma Svensson på Fastighetsbyrån Göteborg Örgryte. Hon har ett fint bemötande, är kunnig och det är ordning och reda. Kände mig trygg i affären tack vare henne. Jag köpte min lägenhet av henne tre år tidigare och det var roligt att hon direkt kom ihåg mig när jag kontakta henne på nytt inför försäljning, vilket kändes personligt, och jag fick också rabatterat pris på mäklararvode utifrån att jag var en återkommande kund vilket blev en positiv överraskning. Rekommenderas!
  • Johan K
    Johan K skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Väldigt professionellt agerande och god vägledning genom hela köpprocessen.
    Vi är mycket nöjda!
  • Andreas P
    Andreas P skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Proffisionell med personlig service
  • Rebecka O
    Rebecka O skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Emma var en utmärkt mäklare. Hon var snabb att återkoppla till oss så fort det var något.
  • Claes J
    Claes J skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Professionellt och trevligt bemötande i alla frågor.
  • Sara G
    Sara G skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi är som köpare mycket nöjda med mäklarens arbete hela processen igenom. Vi fick chans att ställa alla möjliga frågor som vi hade och det fick ta den tid det behövde. Kunnig, förtroendeingivande, vänlig, engagerad - vi hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare.
  • Björn P
    Björn P skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket proffesionellt och vänligt bemötande. Uppfyllde våra förväntningar.
  • Pernilla L
    Pernilla L skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Allt gick precis som vi ville. Snabbt och enkelt :-)
  • Tomislav T
    Tomislav T skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Inger ett lugn, tydlighet, bra på kommunikation
  • Poorya G
    Poorya G skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har inte fått korrekt information om lägenheten.
    Lägenhet har haft vattenskador och hon visste det men inte berätta.
    Föreningen har strikta regler om hur man kan inreda balkongen och hon inte berätta trots tips som hon fick från föreningen och vi köpte vissa artiklar för balkong som vi tvingas tog bort dem.
    Vi är mycket besvikna och kommer aldrig rekommendera Fastighetsbyrån till någon.
    "Thumbs down"
    2017-02-13 Emma S svarar Poorya G
    Hej Poorya,
    Vad tråkigt att höra att ni inte är nöjda med min arbetsinsats och det är aldrig min avsikt att undanhålla information. Hör av er om ni känner att ni vill prata om det så att vi kan reda ut det hela. Ring mig på 031-616761. Hälsningar /Emma
  • Karin N
    Karin N skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Trevligt bemötande, kompetent och noggrann.
  • Helena B
    Helena B skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Proffsigt bemötande och mycket påläst om området och lägenheterna. Bra och snabb med information kring försäljning o köp. Skulle absolut anlita Emma som mäklare igen !
  • Marcus D
    Marcus D skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Proffisionell, allt har känts bra från första stund! En trygg affär.
  • Helena S
    Helena S skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Bra bemötande, sålde vårt hus väldigt snabbt. Proffsigt bemötande
  • Emma K
    Emma K skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jimmy Lang, säger bara 5,0...😊
  • Elin C
    Elin C skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Emma skötte relationen utmärkt. Vi behövde inte tänka på någonting utan fick i god tid information om vad som skulle hända och vad vi behövde göra och tänka på, stort som smått.
  • Sara N
    Sara N skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag är jättenöjd! Alla knasiga frågor man hade eller funderingar svarade Emma på med bravur! Supernöjd!
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Proffsig och hjälpsam! Vi är väldigt nöjda.
  • Max K
    Max K skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jimmy är mycket vänlig, utåtriktad och visar stort intresse för sina kunder och klienter.

Rekommenderar starkt att göra affärer med Jimmy och fastighetsbyrån Lerum .
  • Else-marie L
    Else-marie L skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jimmy är en fantastisk mäklare; ödmjuk, kunnig, suveränt trevlig och mycket hjälpsam!
  • Emelie T
    Emelie T skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Trevlig, proffsig och med ett personligt bemötande.
  • Johan M
    Johan M skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Fint och proffsigt bemötande. Kändes tryggt och Jimmy hade en ingående kunskap kring området vi bodde/sålde i.
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi är väldigt nöjda med vår kontakt med Emma.
  • Susan B
    Susan B skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag upplever Jimmy som kunnig, informativ och tillmötesgående. Han är mån om att sätta kunden i fokus. Vi hoppas att han har kvar denna personlighet även när han har många fler års erfarenhet i branschen. Det är viktigt att alltid vara ärlig, rak och våga ange även nackdelar. Det vinner man på i längden. Jimmy rekommenderas varmt som mäklare!
  • Robert A
    Robert A skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi fick ett bra intryck av Jimmy. Han var insatt och svarade på det han kunde med referenser till både egna och andra erfarenheter. Vi blev positivt överraskad av hans engagemang.
  • Synnöve F
    Synnöve F skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    När man säljer sitt hus, behöver man en kunnig mäklare.
    När huset varit ens hem i många år, är mäklarens bemötande oerhört viktigt.
    För mig har det betytt så mycket att ha haft Mats Häger som mäklare, eftersom han bemött mig med värme, lyhördhet och respekt.
    Mats är också som mäklare engagerad, noggrann och väl förtrogen med marknaden. Han ger bra och tydlig information.
    Jag rekommenderar därför Mats Häger till andra som behöver anlita en mäklare.
    Vänligen, Synnöve Fant
  • Richard D
    Richard D skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket högt engagemang under hela försäljningsprocessen - från planering av försäjning till tilträde. Har varit en uppskattad rådgivare under hela processen som resultat av bred erfarenhet inom villaförsäljning i allmänhet och spetskompetens inom lerums kummun i synnerhet.
  • skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats har ett mycket professionellt och ödmjukt bemötande.
    Engagerad på ett sätt som skapar stort förtroende.
    Jag pratade med 4st olika mäklarbyråer och Mats var den som överlägset fyllde mitt behov som säljare med ideeer och lösningar utefter min situation. Uppskattar mycket hjälpsamheten och uppriktigheten i kommunikationen.
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag upplever Emma som en väldigt trevlig och professionell mäklare. Hon upplevdes som väldigt lugn och trygg och hade inga problem med att svara på frågor.
  • Erika A
    Erika A skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket nöjd med Emmas arbete innan under och efter försäljning. Upplevdes proffsig och kunnig och tog stor hänsyn till oss som kunder. Kan verkligen rekommendera andra att anlita både Emma och Fastighetsbyrån.
  • Erkki L
    Erkki L skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Väldigt trevlig. Snabb service. Har träffat en hel del mäklare under det senaste året när vi letat efter hus och han är absolut No 1.
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jimmy var mycket tillmötesgående i att hjälpa till att få till visning av det objekt som jag var intresserad av. Han gav snabbt feedback på hur affären kunde gå vidare och var konkret i sin hjälp med att förmedla information mellan säljare och köpare. Jag var intresserad av en snabb affär och tack vare Jimmy löste sig husaffärer snabbt och smidigt.
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jättebra service och trevlig mäklare. Vi kan varmt rekommendera honom! Proffsig och duktig.
  • Jari J. W
    Jari J. W skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Fantastiskt bra upplägg. Bra engagemang, tillgänglighet. Mucket bra marknadskunskap. Gott driv i försäljningsarbetet. God insikt i prisnivå o mottaglig för diskussion allmnänt om marknadsläget. Förklarar pedagogiskt hur o varför byrån jobbar på det vis dom gör. Jättebra dialog med oss inder hela processen. Lugn som en filbunke.
  • Elina J
    Elina J skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Behaglig och förtroendeingivande! Väldigt bra!
    Kanske att utgångspriset var satt lite lågt. Kändes som ett lockpris.
  • Peter T
    Peter T skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Emma är väldigt proffesionell, förtroendeingivande, noggran och trevlig. Jag är övertygad om att både köpare och säljare blir mycket nöjda med Emma. Köparna i vårt fall tackade Emma specifikt för ett väldigt bra jobb och att hon alltid höll dem informerade och delaktiga. Precis vår känsla som säljare.

Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och i synnerhet Emma.
  • Charley Z
    Charley Z skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket bra återkoppling och hjälpsam vid frågor! Fick dessutom vad jag förväntade mig för lägenheten.
  • Angela F
    Angela F skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats är kunnig, glad, trevlig, påläst och professionell i allt han gör och säger.
    Vi har fått ett väldigt bra bemötande och all information vi behövt har skickats/förmedlats i god tid. Han är bra på att lyssna in vad vi som både köpare och säljare tycker och tänker men är inte rädd för att, på ett smidigt och ödmjukt sätt, komma med alternativa förslag eller andra synvinklar. Det märks tydligt att han har en enorm erfarenhet och lokalkännedom. Tummen upp för Mats!
  • Anna J
    Anna J skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Med sitt engagemang och härliga bemötande har Jimmy hjälpt oss på bästa sätt! Vi ger honom våra varmaste rekommendationer.
  • Emma M
    Emma M skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Trevlig, kunnig, tillmötesgående. Ger ett personligt intryck och kommer ihåg en som eventuell köpare för andra, liknande boenden. Trygg med att han sköter köpet av bostaden.
  • Madeleine Ö
    Madeleine Ö skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Super duktig mäklare man verkligen kan lita på!
  • Tommie S
    Tommie S skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jimmy Lang var outstanding. Kunde inte önska mig mer av en mäklare så vi är supernöjda.
  • Sara S
    Sara S skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Emma sålde min bostadsrätt i Olskroken. Emma är väldigt duktig, pålitlig, trygg och kunnig. Hela försäljningsprocessen var väldigt smidig och det har varit ordning och reda med allt. Jag är väldigt nöjd med Emma som min mäklare och jag rekommenderar varmt att anlita henne vid en lägenhetsförsäljning.
  • Gordana S
    Gordana S skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Bra bemötande, uppdaterad och insatt som mäklare. Levde helt upp till förväntan.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Emma Svensson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Väldigt trevlig och proffesionell mäklare, supernöjda!
  • Annelie E
    Annelie E skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Fick ett mycket trevligt och positivt bemötande. Kände att Jimmy var engagerad, noggrann och kunnig inom sitt område. Är mycket nöjd med hans arbete och resultat.

Brobacken 14, 443 30 Lerum