Fastighetsbyrån Lerum

Brobacken 14, 443 30 Lerum — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Lerum. I denna kommun hittar du ett rikt förenings- och friluftsliv men också centrum med ett stort urval butiker och restauranger. I Lerum har du goda pendlingsmöjligheter både till Göteborg och Alingsås samtidigt som du bor naturnära.

Låt oss på Fastighetsbyrån sköta din bostadsaffär om du ska flytta hit eller härifrån. Vi har lång erfarenhet och har koll på området som sträcker sig över Lerum och Tollered med omnejd. Kontakta oss så berättar vi mer om dina boendemöjligheter!

Läs vad 532 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lerum

• 2020-02-26

Christian J skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt tomt med garage som skall byggas om till bostad.
    Allt har fungerat mycket bra från första kontakt till kontraktskrivning. Blivit mycket bra bemött av Martin som har kommit med bra lösningar och tips.
    Mina förväntningar är uppfyllda till 100%
    Kommer varmt rekommendera Martin och fastightesbyrån i Lerum till mina vänner. Läs mer
  • 2020-02-15

Helen S skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag sålde en etta, och Carina gjorde allting med bravur. Allt från planeringen vid första mötet, tips på vägen, bemötandet, kommunikationen.. ALLT. En fantastisk mäklare som jag hade valt igen alla dagar i veckan. Läs mer
  • 2020-02-10

Johan S skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Väldigt nöjda med hela processen. Per var tydlig från start och gjorde ett mycket bra jobb med att få vår bostad såld till ett bra pris. Läs mer
  • 2020-02-10

Owe Claes-håkan O skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt villa i södra Lerum, bra och trevligt bemötande och ett bra jobbar fastighetsbyrån med ett lite svårsålt objekt trots många på visning. Slutpriset blev bra men kanske inte vad vi hade förväntningar på från början. Läs mer
  • 2020-02-09

Angelica A skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Carina som gjorde ett toppen jobb på ett professionellt och ansvarsfullt sätt. Dessutom är Carina positiv och trevlig bemötande. Jag är verkligen nöjd. Läs mer
  • 2020-02-08

Stefan Ö skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Anlitade Carina för att sälja min lägenhet. Hon skötte uppdraget alldeles förträffligt. Jag är mkt nöjd. Läs mer
  • Jonny J

2020-02-08

Jonny J skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi är mycket nöjda med arbetet som Per lade ner. Han jobbade i stort sett alla timmar på dygnet och alla dagar i veckan för våran skull. Läs mer
  • 2020-02-07

Vera G skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt några hus under årens lopp. Mats ligger absolut i topp kunnig , svar på alla frågor runt köpet och mycket trevlig. Läs mer
  • 2020-02-02

Viktor I skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Carina sålde min lägenhet i Norra Hallsås januari 2020. Jag fick över det pris jag hoppats på och proffsig hjälp genom hela affären. Ska du välja mäklare i Lerum kan jag varmt rekommenderar Fastighetsbyrån och Carina! Läs mer
  • 2020-01-30

Sandra R skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har haft Carina både när vi köpt och sålt och hon är verkligen toppen!
    Återkopplade snabbt när vi hade frågor, alltid trevlig och proffsig.
    Vi kände stort förtroende för Carina och kan verkligen rekommendera henne till andra som söker mäklare. Läs mer
  • 2020-01-29

Casey Y skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Proffsig, trevlig och kompetent. Vår villa såldes snabbt och enkelt för samma summa som Per hade värderat den till. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2020-01-28

Ulrika Eleonora E skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi sålde vår villa i Floda och hade Jimmy Lang på Fastighetsbyrån i Lerum som mäklare.

Jimmy är en go kille med mkt lokalkännedom om området vi bor i.
    Han känns trygg, kunnig och höll en tät kontakt med oss som säljare.
    Vi är riktigt nöjda med hans insats och kan varmt rekommendera honom!
    Med vänlig hälsning, Ulrika & Leif Eliasson Läs mer
  • 2020-01-28

Leif E skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Proffsig mäklare med mycket kunnande om upplägget inför besiktning till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2020-01-27

Stefan M skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Tydlighet under försäljningsprocessen och ett proffsigt hanterande av hela affären. Läs mer
  • 2020-01-19

Nina H skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpet gjordes före allmän visning, att det inte blev full poäng är först mäklarens engagemang minskade så snart kontraktet var skrivet. Läs mer
  • 2020-01-19

Carl Henrik Ö skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi sålde vårt radhus genom Fastighetsbyrån med Mats Häger som ansvarig mäklare. Vi valde Mats då han har gedigen erfarenhet av Lerum i allmänhet och vårt område i synnerhet. Mats uppvisar ett genuint intresse och håller oss uppdaterade genom hela processen.
    Vi är mycket nöjda med kontakten och valet av mäklare. Mats får våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2020-01-16

Adrijana M skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Carina Jonsson uppfyllde absolut våra förväntningar plus lite till. Kan absolut rekomendera henne till bekanta.
    Kommer även att vilja jobba med henne i framtiden. Läs mer
  • 2020-01-16

Damir M skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag sålde en bostadsrätt, det gick väldigt snabbt och smidigt. Jag blev väldigt bra bemött och fick ut högre pris än vad jag trodde från början. Så sammanfattningsvis så kommer hon att få sälja min nästa bostad också. Läs mer
  • 2020-01-14

Mika G skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpte en bostadsrätt och tyckte att hela affären gick smidigt.
    Bara positivt att säga. Rekommenderar Carina Läs mer
  • 2019-12-25

Anders O skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Martin helped me buy two parcels in Norsesund where I plan to build a new home. Martin is very knowledgeable about the area and the whole buying process. It was specially important for me since I haven't lived in Sweden for over 40 years and not familiar with all the Swedish rules and ways of doing things. With his help and guidance I had a very smooth and efficient buying process. I would be very happy to work with him again if a need ever came up. Läs mer
  • 2019-12-22

Patrik F skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt en lgh
    Ett mycket bra bemötande och väl genom fört uppdrag
    Kommer att rekommendera mäklaren till andra
    Ett positivt bemötande saklig och hela tiden informativ vad som hände under affärens gång
    En riktigt bra mäklare Läs mer
  • 2019-12-20

Lars-eric A skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Väldigt väldigt bra person och mäklare. Sålde ett gammalt hus.

Han var proffs visste vad han gjorde. Han levde upp till allt.

Min upplevelse var att jag blev välkommen av ett proffs som visste vad han gjorde, lovade varken för mycket eller för lite. Väldigt nöjd kund. Läs mer
  • 2019-12-12

Rafael M skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Helpful through the whole process! Läs mer
  • 2019-12-10

Niklas H skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Per gjorde sitt bästa att sälja mitt svårsålda hus på en svag marknad. Han gav inte upp utan kom hela tiden tillbaka med nya spekulanter och till slut kunde vi få huset sålt. Per hade hela tiden ett proffsigt bemötande mot mig och mot spekulanterna. Läs mer
  • 2019-12-05

Robert P skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har köpt ett hus. Mats är en kunnig, trevlig och kompetent mäklare.Fanns till hands om man hade frågor. Återkom väldigt snabbt med svar. Allt som har med köpet att göra gick väldigt smidigt. Kan med det varmaste rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-12-04

Jessica V skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag har haft Carina som mäklare flera gånger, både som säljare och köpare av bostadsrätter. Hon är alltid professionell och har ett fantastiskt bemötande och är hjälpsam.
    Nu hoppas jag att jag inte kommer att behöva använda någon mäklare på länge, men om behovet uppstår igen kommer jag definitivt anlita Carina igen😊. Läs mer
  • 2019-12-02

Moa I skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi köpte ett radhus i Stenkullen. Mats har varit mycket hjälpsam och alltid haft ett väldigt gott bemötande. Då vi var första gångsköpare så var allting nytt för oss. Mats guidade oss genom köpet och allt vi behövde tänka på, på ett mycket trevligt sätt. Läs mer
  • 2019-11-20

Daniel J skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Bra och tydlig när vi köpte vår hus. Läs mer
  • 2019-11-16

Kasyab S skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt en villa på 112 + 112kvm. Per var rak i kommunikation och bra på att återkoppla vid frågor. Per var också kunnig om huset och området. Han var väldigt professionell och tillmötesgående kring visning och tillträdet. Hela upplevelsen var trevlig. Läs mer
  • 2019-11-08

Lotta A skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi fick kontakt med Per då han kontaktade oss angående ett hus som han hade fått möjligheten att sälja som han visste att vi var intresserade av. Han hade ett väldigt ärligt och tillitsfullt bemötande och hela processen och köpet gick väldigt smidigt. Han hjälpte och tipsade om saker angående den nya bostaden, vars tillstånd var ganska slitet.
    Jag skulle varmt rekommendera Per som mäklare, han är grym! Läs mer
  • 2019-11-04

Frida O skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpte ett radhus i Lerum med Jimmy som mäklare.
    Allt gick supersmidigt och vi hade en bra dialog från att ja kontaktade och ville se huset till att vi signerade sista pappren och jag fick mina nycklar. Läs mer
  • 2019-10-29

Jan L skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats har hjälpt oss med försäljning av vårt hus. Tack vare hans professionella ledning har vi genomfört hela försäljningsproceduren snabbt och med ett bra resultat Läs mer
  • 2019-10-25

Jessica V skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har sålt vårt radhus och har blivit väldigt bra bemötta, han har varit inlyssnande och tillmötesgående.
    Han har levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-25

Per Jonas D skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Kunnig.... trygg... seriös.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-10-24

Laila Margareta N skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har köpt ett radhus och sedan sålt vårt villa. Mats har hjälpt oss i båda dessa affärer, och vi är mycket nöjda med bemötandet. Vi har hela tiden blivit väl informerade och uppdaterade för varje steg i processen.
    Eftersom vi bott i vårt hus i 53 år och inte köpt eller sålt någon fastighet under dessa år, var det värdefullt med Mats' stöd.

Med vänlig hälsning

Margareta Närfors Läs mer
  • 2019-10-21

Kristina Sofia Maria S skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt vårt hus med hjälp av Jimmy. Vi fick ett utmärkt bemötande under hela försäljningsprocessen! Vi tycker att Jimmy överträffade de förväntningar man kan ha på en mäklare. Sammanfattningsvis så är vi supernöjda! Läs mer
  • Miguel R

2019-10-20

Miguel R skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Proffsig och hjälpsam med alla frågor
    Skulle starkt rekommendera han
    Och kommer med största sannolikhet
    Anlita han när det är dax för att sälja Läs mer
  • Fevzi H

2019-10-10

Fevzi H skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi köpte en bostadsrätt och redan från början blev bemötta på bästa sätt av Carina.Hon var tillgänglig hela tiden, kunde besvara våra frågor på ett förtroendegivande sätt och gav oss bra med tips.Hon levde verkligen upp till våra förväntningar så jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-10-09

Anita Maria Elisabeth B skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Lyhörd för säljarens önskemål. Läs mer
  • 2019-10-07

Isabell Evelina Viktoria B skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats Häger anlitades vid försäljning av hus. Jag är mycket nöjd med kommunikationen mellan oss. Mats ingav ett stort förtroende, stort kunnande och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-07

Lena Marie L skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi sålde vårt radhus.Mats är kunnig och har ett trevligt och tryggt bemötande. Vi är nöjda med hela processen. Läs mer
  • 2019-10-05

Anders A skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Har köpt ett hus i Floda och tycker jag blev professionellt bemött och hanteringen av affären var helt korrekt och vi hade inget att klaga på. Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-10-04

Anna L skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag sålde mitt hus och Pers bemötande var tryggt och engagerat. Han har hjälpt mig med alla mina tusen frågor och hinder som dykt upp under vägen. Stort tack till Per! Läs mer
  • Siegfried Per Laimon B

2019-10-03

Siegfried Per Laimon B skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Snabb och effektiv , väldigt nöjd , trygg känsla när man får besked ’ åt vart det lutar innan’,,,,, Läs mer
  • 2019-09-29

Kajsa Johanna B skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag har sålt en villa. Det har varit tryggt att få hjälp och guidning av en erfaren mäklare som har förklarat processen och framförallt funnits tillgänglig när frågor dykt upp. Jag vet att Fastighetsbyrån kommer finnas som stöd genom hela affären. Läs mer
  • 2019-09-25

Bengt Carl Marcus A skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Kunnig, erfaren, serviceminded, beredd att ge det "lilla extra", både för säljare och köpare! Fem självklara stjärnor. Läs mer
  • 2019-09-22

Marianne M skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt radhus.
    Vänligt bemötande från mäklaren
    Hade nog fått uppfattningen att huset skulle bli lite dyrare
    i övrigt är jag mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-09-19

Johan W skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpte en bostadsrätt av Carina. Hon skötte allt väldigt bra.
    Om jag någon gång säljer kommer jag använda mig av henne. Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2019-09-16

Mats H skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt en äldre villa i Stenkullen,

Martin har varit väldigt professionell både mot mig som säljare men även mot de som varit intresserade av att köpa. Allt har flutit på väldigt smidigt och man har känt sig informerad och trygg under hela resan. Läs mer
  • 2019-09-10

Cecilia H skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi sålde vårt radhus i Tollered genom Jimmy Lang.
    Jimmy upplevde vi som professionell men samtidigt ödmjuk inför uppdraget. Det blev personligt utan att bli överdrivet. Läs mer

Brobacken 14, 443 30 Lerum