Fastighetsbyrån Lerum

Brobacken 14, 443 30 Lerum — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån och Lerum. I denna kommun hittar du ett rikt förenings- och friluftsliv men också centrum med ett stort urval butiker och restauranger. I Lerum har du goda pendlingsmöjligheter både till Göteborg och Alingsås samtidigt som du bor naturnära.

Låt oss på Fastighetsbyrån sköta din bostadsaffär om du ska flytta hit eller härifrån. Vi har lång erfarenhet och har koll på området som sträcker sig över Lerum och Tollered med omnejd. Kontakta oss så berättar vi mer om dina boendemöjligheter!

Läs vad 510 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lerum

• 2019-12-12

Rafael M skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Helpful through the whole process! Läs mer
  • 2019-12-10

Niklas H skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Per gjorde sitt bästa att sälja mitt svårsålda hus på en svag marknad. Han gav inte upp utan kom hela tiden tillbaka med nya spekulanter och till slut kunde vi få huset sålt. Per hade hela tiden ett proffsigt bemötande mot mig och mot spekulanterna. Läs mer
  • 2019-12-05

Robert P skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har köpt ett hus. Mats är en kunnig, trevlig och kompetent mäklare.Fanns till hands om man hade frågor. Återkom väldigt snabbt med svar. Allt som har med köpet att göra gick väldigt smidigt. Kan med det varmaste rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-12-04

Jessica V skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag har haft Carina som mäklare flera gånger, både som säljare och köpare av bostadsrätter. Hon är alltid professionell och har ett fantastiskt bemötande och är hjälpsam.
    Nu hoppas jag att jag inte kommer att behöva använda någon mäklare på länge, men om behovet uppstår igen kommer jag definitivt anlita Carina igen😊. Läs mer
  • 2019-12-02

Moa I skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi köpte ett radhus i Stenkullen. Mats har varit mycket hjälpsam och alltid haft ett väldigt gott bemötande. Då vi var första gångsköpare så var allting nytt för oss. Mats guidade oss genom köpet och allt vi behövde tänka på, på ett mycket trevligt sätt. Läs mer
  • 2019-11-20

Daniel J skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Bra och tydlig när vi köpte vår hus. Läs mer
  • 2019-11-16

Kasyab S skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt en villa på 112 + 112kvm. Per var rak i kommunikation och bra på att återkoppla vid frågor. Per var också kunnig om huset och området. Han var väldigt professionell och tillmötesgående kring visning och tillträdet. Hela upplevelsen var trevlig. Läs mer
  • 2019-11-08

Lotta A skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi fick kontakt med Per då han kontaktade oss angående ett hus som han hade fått möjligheten att sälja som han visste att vi var intresserade av. Han hade ett väldigt ärligt och tillitsfullt bemötande och hela processen och köpet gick väldigt smidigt. Han hjälpte och tipsade om saker angående den nya bostaden, vars tillstånd var ganska slitet.
    Jag skulle varmt rekommendera Per som mäklare, han är grym! Läs mer
  • 2019-11-04

Frida O skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpte ett radhus i Lerum med Jimmy som mäklare.
    Allt gick supersmidigt och vi hade en bra dialog från att ja kontaktade och ville se huset till att vi signerade sista pappren och jag fick mina nycklar. Läs mer
  • 2019-10-29

Jan L skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats har hjälpt oss med försäljning av vårt hus. Tack vare hans professionella ledning har vi genomfört hela försäljningsproceduren snabbt och med ett bra resultat Läs mer
  • 2019-10-25

Jessica V skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har sålt vårt radhus och har blivit väldigt bra bemötta, han har varit inlyssnande och tillmötesgående.
    Han har levt upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-25

Per Jonas D skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Kunnig.... trygg... seriös.
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-10-24

Laila Margareta N skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har köpt ett radhus och sedan sålt vårt villa. Mats har hjälpt oss i båda dessa affärer, och vi är mycket nöjda med bemötandet. Vi har hela tiden blivit väl informerade och uppdaterade för varje steg i processen.
    Eftersom vi bott i vårt hus i 53 år och inte köpt eller sålt någon fastighet under dessa år, var det värdefullt med Mats' stöd.

Med vänlig hälsning

Margareta Närfors Läs mer
  • 2019-10-21

Kristina Sofia Maria S skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt vårt hus med hjälp av Jimmy. Vi fick ett utmärkt bemötande under hela försäljningsprocessen! Vi tycker att Jimmy överträffade de förväntningar man kan ha på en mäklare. Sammanfattningsvis så är vi supernöjda! Läs mer
  • Miguel R

2019-10-20

Miguel R skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Proffsig och hjälpsam med alla frågor
    Skulle starkt rekommendera han
    Och kommer med största sannolikhet
    Anlita han när det är dax för att sälja Läs mer
  • Fevzi H

2019-10-10

Fevzi H skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi köpte en bostadsrätt och redan från början blev bemötta på bästa sätt av Carina.Hon var tillgänglig hela tiden, kunde besvara våra frågor på ett förtroendegivande sätt och gav oss bra med tips.Hon levde verkligen upp till våra förväntningar så jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-10-09

Anita Maria Elisabeth B skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Lyhörd för säljarens önskemål. Läs mer
  • 2019-10-07

Isabell Evelina Viktoria B skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats Häger anlitades vid försäljning av hus. Jag är mycket nöjd med kommunikationen mellan oss. Mats ingav ett stort förtroende, stort kunnande och professionellt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-07

Lena Marie L skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi sålde vårt radhus.Mats är kunnig och har ett trevligt och tryggt bemötande. Vi är nöjda med hela processen. Läs mer
  • 2019-10-05

Anders A skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Har köpt ett hus i Floda och tycker jag blev professionellt bemött och hanteringen av affären var helt korrekt och vi hade inget att klaga på. Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-10-04

Anna L skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag sålde mitt hus och Pers bemötande var tryggt och engagerat. Han har hjälpt mig med alla mina tusen frågor och hinder som dykt upp under vägen. Stort tack till Per! Läs mer
  • Siegfried Per Laimon B

2019-10-03

Siegfried Per Laimon B skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Snabb och effektiv , väldigt nöjd , trygg känsla när man får besked ’ åt vart det lutar innan’,,,,, Läs mer
  • 2019-09-29

Kajsa Johanna B skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag har sålt en villa. Det har varit tryggt att få hjälp och guidning av en erfaren mäklare som har förklarat processen och framförallt funnits tillgänglig när frågor dykt upp. Jag vet att Fastighetsbyrån kommer finnas som stöd genom hela affären. Läs mer
  • 2019-09-25

Bengt Carl Marcus A skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Kunnig, erfaren, serviceminded, beredd att ge det "lilla extra", både för säljare och köpare! Fem självklara stjärnor. Läs mer
  • 2019-09-22

Marianne M skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt radhus.
    Vänligt bemötande från mäklaren
    Hade nog fått uppfattningen att huset skulle bli lite dyrare
    i övrigt är jag mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-09-19

Johan W skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpte en bostadsrätt av Carina. Hon skötte allt väldigt bra.
    Om jag någon gång säljer kommer jag använda mig av henne. Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2019-09-16

Mats H skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålt en äldre villa i Stenkullen,

Martin har varit väldigt professionell både mot mig som säljare men även mot de som varit intresserade av att köpa. Allt har flutit på väldigt smidigt och man har känt sig informerad och trygg under hela resan. Läs mer
  • 2019-09-10

Cecilia H skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi sålde vårt radhus i Tollered genom Jimmy Lang.
    Jimmy upplevde vi som professionell men samtidigt ödmjuk inför uppdraget. Det blev personligt utan att bli överdrivet. Läs mer
  • 2019-09-10

Joakim H skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Toppenmäklare! Trevlig, kunnig och nåbar. Vi hade en mycket bra dialog både innan och under försäljningen av vårt radhus. Kan varmt rekommendera Jimmy och kommer med säkerhet att kontakta honom igen, om vi tänker flytta någon gång i framtiden. Läs mer
  • 2019-09-09

Lisa E skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    En mycket engagerad och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-09-04

Anders B skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt villa. Profesionellt bra bemötande från mäklaren. Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-09-04

Emilie L skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi köpte bostad av Carina och upplevde henne mycket tillmötesgående, proffsig och positiv! Läs mer
  • 2019-08-26

Jesper A skrev om Fastighetsbyrån Lerum
    Trevlig, öppen, samarbetsvillig. Snabb med ny information. Läs mer
  • 2019-08-25

Daniel J skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Sålde min villa i FLODA! Gick otroligt fort och har inget att anmärka på. Bemötandet har och är helt fantastiskt. Skulle aldrig ta någon annan mäklarbyrå! Vet att jag kommer få all hjälp jag behöver vid mitt köp av ny bostad. Läs mer
  • 2019-08-23

Nils Hjalmar B skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Engagerad och professionell mäklare med god insikt om området och sin kundbas! Läs mer
  • 2019-08-19

Robert L skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Mycket trevligt bemötande.
    Många fina råd om renovering/ möblering.
    Inget stressande utan stor förståelse för säljprocessen.
    Kan varmt rekommenderas till andra som ska köpa/sälja bostad.
    Mycket stor kunskap om försäljning/köpa.
    Förväntningarna har överträffats. Läs mer
  • 2019-08-12

Peter A skrev om Fastighetsbyrån Lerum
    Seriös och korrekt, fungerade utan anmärkning hela vägen i mål. Läs mer
  • 2019-08-10

Rickard S skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har både köpt och sålt av Carina. Känns som att vi ”känner” varandra nu.
    Vi valde Carina för att sälja vårt nuvarande parhus, ett gott betyg.
    Hon är kompetent och trevlig. Läs mer
  • 2019-08-10

Helena G skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket professionellt och bra bemötande när vi köpte vårt hus i Floda! Läs mer
  • 2019-08-09

Gunnel Ingegärd A skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Försäljning av villafastighet. Upplevde Jimmy Lang som kunnig, noggrann och pålitlig. Läs mer
  • 2019-08-09

Malin W skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har köpt en tomt. Jag tycker att vi har fått ett bra bemötande av mäklaren under hela kontakten. Mäklaren har varit trevlig, kunnig och lätt att nå via mail och telefon. Han har inte försökt stressa på oss att genomföra köpet. Flexibel med att ändra datum för tillträde. Läs mer
  • 2019-08-07

Hans Peter J skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jimmy har hjälp mig med ett antal affärer där både köpare och säljare är nöjda och trygga med affären! Läs mer
  • 2019-07-26

Ingemar H skrev om Fastighetsbyrån Lerum
    Håll på bli lurade på stora pengar , riktig dålig mäklare som jag och min fru verkligen varnar för. Läs mer
  • 2019-07-24

Sebastian B skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpte ett hus i nov 2018 i Lerum.
    Var väldigt tydligt mot både säljare och mäklare vad vi var utefter- ett felfritt hus utan renoveringsbehov. Huset vi köpte visade sig i samband med inflytt har flertal grova fel, fuktskador, mögel, sprickor mm. Vi ligger nu i en jurdisk process mot säljare och beskitningfirma. Skadorna beräknas kosta oss närmare 1000 000 sek. Isamband med att skador upptäcks vände vi oss tillbaka till Mats för att veta hur vi kunde gå vidare. Vi fick abslout ingen hjälp eller hänvisning och det slutade med att Mats slutade svara på våra mail. Som köpare har som såklart en stor undersökningsplikt, men mäklaren skall vid onese hänvisa rätt. Efter att vi har anlitat en skadebesiktning fick vi till svar, båda badrumen är i akut behov av renovering. Kan därmed absolut inte rekommendera vare sig Mats eller fastighetsbyrån. Service under all kritik och man kan även ifrågasatta fastighetbyrån samarbete med besiktningsfirman som har missat väldigt grova och uppenbara fel. Läs mer
  • 2019-07-09

Anna I skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    God kontakt och tillgänglighet i samband med vårt husköp. Undersökte och återkopplade raskt på våra frågor. Supertrevliga mäklarassistenten Mirjana hjälpte till att slutföra affären på ett professionellt och förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • 2019-07-07

Mikael J skrev om Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Perfekt för mitt ändamål, bra och direkt information i ärendet och professionellt uppförande! Läs mer
  • 2019-07-04

Tobias L skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Professionellt
    Tydligt
    Utan oklarheter Läs mer

Mohammad K skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    We have sold our apartment and Bought a new one at a same time.
    She is our broker for both. She could manage both in a realy good way.
    We had no stress during the process. Läs mer

August O skrev om Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Köpt nyproducerad lägenhet. Martin har varit hjälpsam, och har haft ett mycket professionellt bemötande. Skulle definitivt rekommendera Martin till de som ska inleda bostadsaffär. Läs mer

Carolina R skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Lyhörd,service inriktad och trevlig! Läs mer

Brobacken 14, 443 30 Lerum