Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Lerum Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Lerum

Fastighetsbyrån Lerum

Brobacken 14, 443 30 Lerum — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Lerum och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 240 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lerum

• Sara G
    Sara G skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi är som köpare mycket nöjda med mäklarens arbete hela processen igenom. Vi fick chans att ställa alla möjliga frågor som vi hade och det fick ta den tid det behövde. Kunnig, förtroendeingivande, vänlig, engagerad - vi hade inte kunnat önska oss en bättre mäklare.
  • Björn P
    Björn P skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket proffesionellt och vänligt bemötande. Uppfyllde våra förväntningar.
  • Pernilla L
    Pernilla L skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Allt gick precis som vi ville. Snabbt och enkelt :-)
  • Tomislav T
    Tomislav T skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Inger ett lugn, tydlighet, bra på kommunikation
  • Helena S
    Helena S skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Bra bemötande, sålde vårt hus väldigt snabbt. Proffsigt bemötande
  • Emma K
    Emma K skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jimmy Lang, säger bara 5,0...😊
  • Max K
    Max K skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jimmy är mycket vänlig, utåtriktad och visar stort intresse för sina kunder och klienter.

Rekommenderar starkt att göra affärer med Jimmy och fastighetsbyrån Lerum .
  • Else-marie L
    Else-marie L skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jimmy är en fantastisk mäklare; ödmjuk, kunnig, suveränt trevlig och mycket hjälpsam!
  • Johan M
    Johan M skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Fint och proffsigt bemötande. Kändes tryggt och Jimmy hade en ingående kunskap kring området vi bodde/sålde i.
  • Susan B
    Susan B skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jag upplever Jimmy som kunnig, informativ och tillmötesgående. Han är mån om att sätta kunden i fokus. Vi hoppas att han har kvar denna personlighet även när han har många fler års erfarenhet i branschen. Det är viktigt att alltid vara ärlig, rak och våga ange även nackdelar. Det vinner man på i längden. Jimmy rekommenderas varmt som mäklare!
  • Robert A
    Robert A skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi fick ett bra intryck av Jimmy. Han var insatt och svarade på det han kunde med referenser till både egna och andra erfarenheter. Vi blev positivt överraskad av hans engagemang.
  • Synnöve F
    Synnöve F skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    När man säljer sitt hus, behöver man en kunnig mäklare.
    När huset varit ens hem i många år, är mäklarens bemötande oerhört viktigt.
    För mig har det betytt så mycket att ha haft Mats Häger som mäklare, eftersom han bemött mig med värme, lyhördhet och respekt.
    Mats är också som mäklare engagerad, noggrann och väl förtrogen med marknaden. Han ger bra och tydlig information.
    Jag rekommenderar därför Mats Häger till andra som behöver anlita en mäklare.
    Vänligen, Synnöve Fant
  • Richard D
    Richard D skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket högt engagemang under hela försäljningsprocessen - från planering av försäjning till tilträde. Har varit en uppskattad rådgivare under hela processen som resultat av bred erfarenhet inom villaförsäljning i allmänhet och spetskompetens inom lerums kummun i synnerhet.
  • skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats har ett mycket professionellt och ödmjukt bemötande.
    Engagerad på ett sätt som skapar stort förtroende.
    Jag pratade med 4st olika mäklarbyråer och Mats var den som överlägset fyllde mitt behov som säljare med ideeer och lösningar utefter min situation. Uppskattar mycket hjälpsamheten och uppriktigheten i kommunikationen.
  • Erkki L
    Erkki L skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Väldigt trevlig. Snabb service. Har träffat en hel del mäklare under det senaste året när vi letat efter hus och han är absolut No 1.
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jimmy var mycket tillmötesgående i att hjälpa till att få till visning av det objekt som jag var intresserad av. Han gav snabbt feedback på hur affären kunde gå vidare och var konkret i sin hjälp med att förmedla information mellan säljare och köpare. Jag var intresserad av en snabb affär och tack vare Jimmy löste sig husaffärer snabbt och smidigt.
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jättebra service och trevlig mäklare. Vi kan varmt rekommendera honom! Proffsig och duktig.
  • Jari J. W
    Jari J. W skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Fantastiskt bra upplägg. Bra engagemang, tillgänglighet. Mucket bra marknadskunskap. Gott driv i försäljningsarbetet. God insikt i prisnivå o mottaglig för diskussion allmnänt om marknadsläget. Förklarar pedagogiskt hur o varför byrån jobbar på det vis dom gör. Jättebra dialog med oss inder hela processen. Lugn som en filbunke.
  • Angela F
    Angela F skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats är kunnig, glad, trevlig, påläst och professionell i allt han gör och säger.
    Vi har fått ett väldigt bra bemötande och all information vi behövt har skickats/förmedlats i god tid. Han är bra på att lyssna in vad vi som både köpare och säljare tycker och tänker men är inte rädd för att, på ett smidigt och ödmjukt sätt, komma med alternativa förslag eller andra synvinklar. Det märks tydligt att han har en enorm erfarenhet och lokalkännedom. Tummen upp för Mats!
  • Anna J
    Anna J skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Med sitt engagemang och härliga bemötande har Jimmy hjälpt oss på bästa sätt! Vi ger honom våra varmaste rekommendationer.
  • Emma M
    Emma M skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Trevlig, kunnig, tillmötesgående. Ger ett personligt intryck och kommer ihåg en som eventuell köpare för andra, liknande boenden. Trygg med att han sköter köpet av bostaden.
  • Madeleine Ö
    Madeleine Ö skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Super duktig mäklare man verkligen kan lita på!
  • Tommie S
    Tommie S skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jimmy Lang var outstanding. Kunde inte önska mig mer av en mäklare så vi är supernöjda.
  • Annelie E
    Annelie E skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Fick ett mycket trevligt och positivt bemötande. Kände att Jimmy var engagerad, noggrann och kunnig inom sitt område. Är mycket nöjd med hans arbete och resultat.
  • Monika Ö
    Monika Ö skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Ett väldigt trevligt bemötande och känslan av att valt rätt mäklare.
    Kände trygghet och allt gick smidigt, fick kontakt när vi behövde och höll oss uppdaterade hela sommaren, allt varit toppen från första kontakt till försäljning.
    Kan rekommenderas!!
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Han tog sig tid med såväl oss som säljare som med köparna innan, under och efter affärens slut. Han var tillgänglig och såg till att båda parter förstod affären och kände sig trygga.
    Rekommenderas verkligen om du ska sälja eller köpa!
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har bara gott att säga och är mycket nöjda med Jimmy som mäklare/person. Jimmy kommer att rekommenderas av oss !
  • Peter F
    Peter F skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mäklaren i vårt fall Jimmy Lang visade från första mötet på en professionell och ett seriöst uppträdande. Eftersom vi skulle sälja vårt hus vi bott och levt i under 32 år ville vi få en trovärdig värdering på ett hem vi underhållit och förnyat under dessa år. Jimmy förstod detta och tog sig ann uppdraget att förmedla detta till en ny ägare som i vårt fall blir en ny generation ägare.
    Vi ger Jimmy Lang våra bästa rekommendationer.
  • Margareta F
    Margareta F skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi kände ett stort förtoende för Jimmy .
    Vi kände att han var ärlig och mycket kunnig !
    Helnöjda !
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    En riktigt bra mäklare. Kunnig trevlig lätt att ha att göra med. Kan verkligen rekommenderas.
  • Markku H
    Markku H skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket trevlig och bra Mäklare skötte sin uppgift med mycket väl godkänt
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mats är en väldigt duktig mäklare, hans lugna personlighet och långa erfarenhet har lotsat oss genom vår husförsäljning där vi har kunnat känns oss väldigt nöjda o trygga hela vägen.
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Bemötandet har i alla avseenden varit mycket bra.
    Lever mycket väl upp till mina förväntningar.
    Väldigt nöjd.
  • Helena E
    Helena E skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Trevligt och professionellt bemötande
  • Dan E
    Dan E skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Affären är inte riktigt slut ännu, men hittills har allt varit alldeles utmärkt från Jimmys sida.
  • Linda H
    Linda H skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi är så nöjda med Mats insats. Hans erfarna sätt och oerhört trevliga bemötande gjorde oss trygga genom hela husaffären. Rekommenderas varmt!
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Vi har inte sålt någon fastighet tidigare i livet och ville anlita en mäklare som var engagerad och tog hand om det mesta åt oss. Detta har Mats Häger gjort med bravur. Dessutom oerhört trevlig och hjälpsam så Mats får våra bästa rekommendationer :-)
  • Ruxandra P
    Ruxandra P skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    > Taktiskt och kundmedveten mäklare
  • Annelie N
    Annelie N skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Totalupplevelsen från ax till limpa är effektiv, objektiv och proffsig. Hela processen har gått som på räls.
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Proffesionel, tydlig, trevlig, kunnig.
    Klarade galant att vara proffs både mot säljare och köpare.
  • Bent J
    Bent J skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Kan verkligen med förtroende rekommendera Mats Häger! Han besitter stor erfarenhet som mäklare och har ett respektfulltoch korrekt bemötande. Har fått snabb återkoppling i alla skeden och information om allt som skett under försäljningen. Därtill är han lyhörd, lugn och trevlig som person. De bästa rekommendationer!
  • Marita J
    Marita J skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Kan varmt rekommendera Mats Häger! Han besitter stor erfarenhet som mäklare och har ett respektfullt bemötande. Har fått snabb återkoppling i alla skeden och information om allt som skett under försäljningen. Därtill är han lyhörd, lugn och trevlig som person. De bästa rekommendationer!
  • Lena W
    Lena W skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    För mig har Mats Höger varit helt super , noga , ansvarstagande , förklarat bra o kerrekt på alla sett , alltid svarat på mina frågor direkt , o jag känner att det känns tryggt att sälja mitt hus med honom som mäklare . Att ha honom med på besiktningen va jätte tryggt för mig när köparna va med o det känns lite ensamt . Jag ger alla mina bästa rekommendationer för honom
  • Ingegerd Marianne B
    Ingegerd Marianne B skrev om Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket trevlig och kunnig mäklare och bra återkoppling från Fastighetsbyrån.
  • Sabina I
    Sabina I skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Har från första mötet upplevt jimmy som sympstisk, profesionell o med glimten i ögat. Har varit nöjd med hela hans innsats.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mycket duktig och professionell. Väldigt trevlig. Kan verkligen rekommendera honom.
  • Rååse S
    Rååse S skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Fick ett mycket bra och stabilt bemötande Jimmy var mycket kunnig ,som gjorde att vi kände oss trygga och omhändertagna i en situation som var stressig och nervös för vår del.
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Jimmy är engagerad, positiv och trevlig. Vi hade ett mycket bra samarbete under hela processen.
  • Anders B
    Anders B skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Trevlig och rak i sin kommunikation. Tydlig med sitt uppdrag och inte "säljig" vilket uppskattas. Lugn och jordnära och bra på att vara just mellanhand i mötet mellan säljare och köpare. Inger stort förtroende.
  • Monica C
    Monica C skrev om Mats Häger en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Mer än nöjd med både bemötande och genomförd försäljning.

Brobacken 14, 443 30 Lerum