Fastighetsbyrån Lerum

Fastighetsbyrån Lerum

Välkommen till Fastighetsbyrån och Lerum. I denna kommun hittar du ett rikt förenings- och friluftsliv men också centrum med ett stort urval butiker och restauranger. I Lerum har du goda pendlingsmöjligheter både till Göteborg och Alingsås samtidigt som du bor naturnära.

Låt oss på Fastighetsbyrån sköta din bostadsaffär om du ska flytta hit eller härifrån. Vi har lång erfarenhet och har koll på området som sträcker sig över Lerum och Tollered med omnejd. Kontakta oss så berättar vi mer om dina boendemöjligheter!

Läs vad 754 kunder tycker om Fastighetsbyrån Lerum 2

2021-05-06
    Supernöjd med fastighetsbyrån.
    Per var grym👍
    Levererade långt över våra förväntningar.
    Kan verkligen rekommendera😃
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    • Lerum - Norra Hallsås
    2021-05-05
    Professionellt och personligt bemötande
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    Toppenduktig! Proffsig, vänlig.
    2021-05-04
    Köpte vår nya bostad av Mats och är mer än nöjd, toppen mäklare på alla sätt. Rekommenderar starkt!
  • Victor L
    köpte en tomt med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2021-05-04
    Martin är professionell och en duktig mäklare!
    2021-05-04
    Sålde vår lägenhet och fick den hjälp vi förväntat oss. Lättsam och seriös!
    • Floda - Drängsered
    2021-05-04
    Fantastiskt smidigt genom hela processen.
    Grymt jobbat!
    2021-05-03
    Mäklaren upplevdes smidig och inkännande . Inga ouppnåeliga löften utan rak och tydlig. Jag tror att både köpare och säljare upplevde att de gjort en bra affär.
    2021-05-01
    Empatisk och kunnig. Mitt under en jobbig tid i livet med skilsmässa och sjuk exman var Mats inkännande och ödmjuk insittvagerande. Jag kände att han hela tiden lyssnade in och frågade om stegen i försäljningen var ok med mig.
    2021-04-28
    Har precis sålt en bostadsrätt I Lerums kommun och vill rekommendera mäklaren Carina Jönsson å det varmaste. Hon fick till en snabb och smidig affär där jag gick med vinst!
    Skulle lätt anlita henne igen framöver!
    2021-04-28
    Vi har precis sålt vårt radhus och hela affären har varit otrolig. Mats Häger har agerat snabbt, precist och professionellt genom hela turen. Vi är väldigt nöjda med att ha anlitat Mats som mäklare för vår försäljning och fick ett väldigt bra bud. Kan starkt rekommendera honom och Fastighetsbyrån i Lerum.
    • Floda
    Skötte affären utmärkt.
    Trevligt och korrekt bemötande.
  • sålde en tomt med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2021-04-13
    Jag har haft kontakt med Martin sedan 2006, där han både har förmedlat köp och försäljningar. Det har varit mycket givande och trevligt! En av mina bästa affärskontakter med hög integritet och stor professionalitet. Jag hoppas att vårt samarbete sträcker sig många år framöver!
    2021-04-11
    Jättefint bemötande av Mats när vi sålde vår villa. Supernöjda!
    • Floda - Drängsered
    2021-04-10
    Jättebra bemötande
    Tillgänglighet
    Kompetent
    • Lerum - Bråta
    2021-04-09
    Grym mäklare, trygg, flexibel och smidig för att göra upp en plan för försäljningen!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2021-04-08
    Bra bemötande, kunnig och pedagogisk
  • köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2021-04-07
    Köpte ett radhus av Jimmy.
    Trevlig, kunnig och snabb affär.
    Inga konstigheter. Tack!
    2021-04-06
    Sålt en Bostadsrätt.

Vi blev mycket bra bemötta av mäklaren.

Vi blev mycket bra bemötta av mäklaren.

Väldigt trevlig, mycket lätt att ha att göra med, enkelt att kontakta mäklaren.
    Gjort ett utmärkt arbete med våran fastighet.
    2021-04-05
    Vi köpte en lägenhet och fick fantastisk hjälp och stöttning av Carina! Hon har varit närvarande under hela tiden och uppdaterat oss under vägen samt gett bra tips! Härligt bemötande och smidig affär!
    • Lerum - Höjden
    2021-04-05
    Vi sålde ett radhus. Mats gjorde det helt galant.
    • Lerum - Höjden
    2021-04-03
    Mats har sålt vårt radhus
    Han har varit korrekt och proffsig i sin hantering
    2021-04-03
    Han har varit proffsig, samlad när jag varit orolig, tydlig och lyhörd.
    Kan varmt rekommendera er till andra som skall sälja.
  • Helena J
    sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    • Floda - Hästhagen
    2021-03-31
    Jimmy var väldigt lugn, trygg och förtroendeingivande när vi skulle sälja vårat hus, han tog sig tid o förklarade ingående hela säljprocessen! Han var lätt att få tag i och återkopplade hela tiden!
    Jag kan verkligen rekommendera honom! Mvh Helena
    2021-03-31
    Sålt en villa
    Mycket kunnigt o professionell i sitt bemötande.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar
    • Gråbo - Olstorp
    2021-03-28
    Vi kontaktade Per för att värdera vår villa för ev försäljning. Han lyssnade in vart vi var intresserade av att bo i framtiden och hittade sedan ett hus åt oss just där. Så vi både köpte och sålde med Per.
    Hela processen gick väldigt snabbt men Per fanns där hela vägen. Han kändes tillgänglig 24/7 och lyssnade in hur vi ville gå tillväga samtidigt som han kom med tips/förslag.

En mäklare som vi absolut rekommenderar!
    2021-03-26
    Har köpt en bostadsrätt och fått mycket god service av min mäklare.
    Hon har varit tillgänglig och professionell under hela processen och varit ett stort stöd ända fram till dagen för tillträde.
    2021-03-21
    Jag har köpt lägenhet,som Carina förmedlade. Vi träffades i slutet av December, det var ett trevligt och bra möte.Jag bestämde mig direkt.Det blev ett snabbt beslut,som kändes bra. Affären har gått efter förväntningar. Hälsningar Kerstin Eriksson
    • Floda - Berghult
    2021-03-21
    Trevlig, tillmötesgående, lätt att ha o göra med!
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    • Floda - Lensjön
    2021-03-19
    Känner den lokala marknaden.
    Proffsig och inger förtroende.
    Kommer att rekommendera honom som mäklare.
    2021-03-19
    Sålt en lägenhet, bra bemötande och trovärdig, det som var en liten besvikelse var priset jag fick, enligt mäklaren så skulle den kunnas säljas för mer än vi fick.
    • Stenkullen
    2021-03-11
    Bra mäklare som hjälper till under resans gång 👍
  • skrev om Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2021-03-04
    Perfektion, oerhört duktig och här är man trygg hela vägen. Carina är oslagbar.
  • Markus S
    sålde sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    • Lerum - Södra Lerum
    2021-03-03
    Jimmy är mycket proffsig och engagerad mäklare. Han lämnade inget åt slumpen utan såg till att vi hade alla förutsättningar för att göra ett bra köp och sedan en bra försäljning.

Jimmy höll oss uppdaterade och besparade oss mycket oro och tvivel. Han levde inte bara upp till våra förväntningar utan överträffade dom gång på gång.

Jag skulle med nöje rekommendera Jimmy Lang till familj och vänner.
    2021-03-02
    Allt fungerade bra och smidigt för oss som köpare. Det är ju mer säljaren som har huvudkontakten med mäklaren.
    • Lerum
    2021-03-01
    Ett lugnt men proffsigt bemötande på alla sätt. Var noga med allt och bra information under hela förfarandet. Vi köpte ett hus i Lerum nov 2020.
    Vi kan varmt rekommendera Mats och Fastighetsbyrån.
    2021-02-28
    Bra, erfaren mäklare. Bra genomgång vid påskrivning av kontraktet
    • Floda
    2021-02-28
    Sålt lägenheten med hjälp av Carina, som är mycket proffsig och vet vad hon gör. Supernöjd.
    2021-02-26
    Mats Häger är en mäklare som har varit i branchen länge och är proffs på det han gör. Det är en person man känner förtroende för och litar på. Han har ett stort och brett kundregister med många potensiella köpare. Han har förmågan att ta fram det som gör bostaden attraktiv samtidigt som han inte för den sakens skull döljer eventuella brister. Jag fick betydligt mer för min bostad än jag själv hade räknat med. Samtidigt tyckte personen (snickare) som köpte huset att han hade gjort en bra affär.
    Huset jag sålde var ett gavel radhus på 2,5 plan - (5 rum och kök) på Lingonvägen i Uddared som ligger i Floda. Huset såldes på ett förbud så vi behövde inte gå igenom hela processen med visningar osv. Jag är nöjd och glad och kan varmt rekommendera Mats Häger. Jag skulle tro att han är den bästa mäklaren i Lerum. Jag skulle t o m vilja gå så långt att jag skulle säga att man tar en risk om man tar en annan mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    • Lerum - Rydsberg
    2021-02-24
    Sålde en bostadsrätt 65m2.
    Carina Jönsson är mycket kunnig på området här och kan beskriva lägenheten och dess fördelar mycket bra och korrekt. Hon är professionell i sitt bemötande och också mycket vänlig i sitt sätt och mitt förtroende för henne är stort.
    Jag väljer henne gärna som mäklare igen.
    2021-02-24
    Väldigt trevlig, saklig och kunnig mäklare. Fint och tryggt bemötande
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Eliasson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2021-02-23
    Köpte hus i Gråbo via Fastighetsbyrån Lerum. Bra uppstyrning med möjlighet till tidig visning,uppskattades såklart då vi skrev kontrakt redan dagen efter. Snabbt och effektivt.
    Bra bemötande!
    • Stenkullen
    2021-02-18
    Köpte en bostad via Carina. Gick väldigt smidigt och hon fanns alltid tillgänglig vid frågor. Trevlig, duktig mäklare!
  • Linnea O
    köpte sitt hus med hjälp av Jimmy Lang en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2021-02-17
    Jättebra, nöjd med allt!!! Trevlig, stöttande och professionell.
    2021-02-16
    Mats är lugn och saklig i sin framtoning
    Snabb och rapp i genomförandefasen
    Mindre omskrivningar och rakt på sak
    Mats uppnådde ett resultat klart över förväntan vid försäljningen av vårt hus
    • Lerum - Norra Hallsås
    2021-02-13
    Parhus
    Väldigt bra- överträffade
    • Östad/Sjövik
    2021-02-11
    Helt nöjd med Er mäklare Carina Jönsson inget att klaga på. Mvh Lasse Angbo
    2021-02-11
    Sålt mitt radhus. Nöjd med bemötande, information, tips och regelbunden kontakt. Mycket nöjd med vad jag fick betalt för mitt hus.
  • köpte en tomt med hjälp av Martin Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    2021-02-10
    Har köpt tomt, bra service, snabba svar på frågor, fått väldigt bra hjälp med förhandsvärdering av nytt hus.
  • sålde sitt hus med hjälp av Carina Jönsson en del av Fastighetsbyrån Lerum
    • Lerum - Rydsberg
    2021-02-10
    Jag valde att sälja mitt BRF-radhus med Carina, efter att tidigare ha köpt samma objekt via henne. Försäljningen gick bra och jag är nöjd med mitt val. Kan absolut rekommenderar Carina!