Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Stenungsund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Stenungsund

Fastighetsbyrån Stenungsund

Gärdesvägen 1, 444 31 Stenungsund — Visa karta

4.7 i betyg av av 282 omdömen
Här i Stenungsund på Bohusläns vackra kust finns klippor, skogar, fjordar och massor av skiftande boendemiljöer. Orten är rik på arbete och industrier och ett otroligt bekvämt ställe att bo på. Vi på Fastighetsbyrån finns på Jullen 5. Här hittar du ett gäng mäklare som har högt engagemang och breda kunskaper.

Vi hjälper dig att hitta rätt här i Stenungsund, och har även koll på den vackra ön Tjörn, om det är den som lockar. Vi ser alltid till våra kunders bästa och anpassar oss efter önskemål och kriterier. Varmt välkommen!

Läs vad 282 kunder tycker om Fastighetsbyrån Stenungsund

• Stella M

2019-05-23

Stella M skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt hus . Blev bra mött av mäklaren ( båda mäklarna )
    De gick igenom köpet lugnt och vi fick tips / råd på vägen .
    Enda negativa var att det var alldeles för många personer i huset samtidigt på visningen , en hel del oanmälda / bara titta / inte intresserade av att köpa och då blir det svårt för oss som verkligen var / är spekulanter Läs mer
  • Jane L

2019-05-17

Jane L skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Joakim sålde våt bostadsrätt fast det var svårt så blev den äntligen såld
    Tycker att Joakim är en väldigt bra mäklare. Han är trevlig och lättsam, inga märkvärdigheter
    Blev aldrig irriterad när jag bombade honom med mail och div frågor
    Kommer att rekommendera honom till vänner mm som ska sälja Läs mer
  • Sofia J

2019-05-17

Sofia J skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har sålt en villa i centrala Stenungsund. Bemötandet har varit väldigt bra. Vi fick bra hjälp inför styling och fotografering av huset som gjorde att det blev väldigt lyckat! Slutpriset blev långt över vår förväntan och vi är väldigt nöjda med valet av mäklare! Läs mer
  • 2019-05-16

David J skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi är mycket nöjda med vår husförsäljning. Professionellt genomfört rakt igenom och alla parter var nöjda. Mycket trevlig och positiv upplevelse att anlita denna mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-16

Efat A skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Det var bra, hjälpsam ock lyhörd. Läs mer
  • 2019-05-13

Björn S skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas är kunnig och proffsig, återkommer alltid med svar. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-05-12

Jonas O skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har sålt en lägenhet!
    Vi hade en mycket bra dialog å samarbete. Läs mer
  • 2019-05-01

Krisztina P skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har köpt ett hus. Nicklas var professionell, vänlig och noggrann. Jag rekommenderar honom och Fastighetsbyrån Stenungsund! Läs mer
  • 2019-05-01

Bengt S skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Tuff förhandlare men snabb med besked Läs mer
  • 2019-04-29

Joakim L skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpte min första bostadsrätt där Joakim var mäklare.

Kunnig och allmänt bra att ha att göra med, inga som helst problem. Läs mer
  • 2019-04-26

Patrik S skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas skötte både på gång och försäljningen av vårat hus utmärkt! Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-25

Michaela K skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag och sambo köpte en bostadsrätt. Blev bemött mycket bra. Mäklaren kändes genuin, ärlig och trevlig. Hade inga större förväntningar men hade jag några så blev de väl bemötta. Svarade tydligt på frågor och var hjälpsam. Det var våran första gång vi köpt en bostad så tyckte att proceduren var enkel med hjälp av våran mäklare. Läs mer
  • Steen Robert S

2019-04-24

Steen Robert S skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har köpt ett hus och säljer ett annat. Hanna är alltid positiv och glad. Det verkar betyda mycket för Hanna att det känns bra för både köpare och säljare.
    Hon är i princip alltid nå bar. Läs mer
  • 2019-04-23

Johanna A skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Hanna skötte försäljningen av min bostadsrätt galant! Mycket trevlig, uppdaterade mig regelbundet och hanterade allt väldigt bra. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-04-21

Jakob L skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålt en bostadsrätt i Stora höga.
    Intresset var lågt i början och det blev två visningar.

Hanna var engagerad, hjälpsam och gav oss råd och tips men det var alltid vi som bestämde.
    Rekomenderar verkligen att anlita Hanna, hon är glad och lätt att ha och göra med och genuint intresserad. Läs mer
  • 2019-04-16

Per J skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Mycket proffsig och kunnig. Engagerad och stort driv. Vi sålde på rekordtid. Läs mer
  • 2019-04-16

Lisa L skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Mikael med hjälp av Amanda lyckades sälja vårt hus innan visning med extrem professionalitet, passion och positiv ton. Kan varm rekommendera dom som mäklare och team. Läs mer
  • Irene N

2019-04-14

Irene N skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Min familj hade goda erfarenheter av Mikael sen tidigare. Han ingav förtroende och motsvarade helt mina förväntningar.

Jag kan rekommendera honom som en seriös mäklare. Läs mer
  • 2019-04-12

Imre V skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi letade efter ett hus för länge sedan och Niclas visste det. En dag ringde Niclas oss och berättate att det finns ett hus som kommer att passa bra för oss.

Han bokade tid för en visning och när vi såg huset då tyckte vi att det är vårt drömhus. Vi köpte huset till slut.

Vi är väldigt nöjda med huset.

Hela processen var väldigt smidigt, snabbt och välorganiserad.
    Jagkan bara rekommenderade Niclas och Fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2019-04-08

Christer R skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har köpet ett radhus och Elin var vår mäklare, detta arbete skötte hon strålande och mycket proffsigt, all pappershantering lika så. Läs mer
  • Himan M

2019-04-08

Himan M skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Tydligt , smart , trevligt , hjälpsam +++++++++++ Läs mer
  • Peter S

2019-04-08

Peter S skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Niklas har gjort ett proffsigt arbete i samband med inköp av bostadsrätt. Ordning och reda på all information om bostadsrätt förening alla papper och stadgar på plats. Alla kontakter med bank och i övrigt har allt löpt på felfritt och snabbt.
    Niklas rekommenderas för är bra arbete i den här affären. Läs mer
  • 2019-04-05

Anna H skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Professionell mäklare som med god hand tog hand om såväl försäljning som fastighetsköp. Kan varmt rekommendera Björn till blivande husägare! Läs mer
  • Jonas N

2019-03-28

Jonas N skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Hej har sålt ett hus via Hanna. Hon är kunnig och väldigt arbetsam och snabb samt tydlig även bra genomgång vid kontraktsskrivningen. Med vänlig hälsning, Jonas Läs mer
  • 2019-03-26

Maria T skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Med Joakim var det enkelt och smidigt! Läs mer
  • 2019-03-25

Per M skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har blivit superbra bemött... har mött Hanna både i köp och säljprocess och hon har haft ett proffsigt bemötande genom hela processen.. Läs mer
  • 2019-03-25

Fredrik C skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Otroligt bra bemött av Elin, bra kunnande! Snabb affär! Läs mer
  • Julia A

2019-03-22

Julia A skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har sålt och köpt lägenhet(bostadsrätt).
    Jag har blivit jätte bra bemött, mycket professionell och kunnig mäklare som alltid svarar oavsett vad.
    Kommer rekommendera Mikael till andra som ska köpa/sälja. Läs mer
  • 2019-03-20

Anna Maria H skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi köpte en sommarstuga och var helnöjda med allt från visning (extra visning bara för oss utan problem) till själva köpet.
    Ärlig, kompetent, pedagogisk och social på rätt nivå beskriver mäklaren. Läs mer
  • 2019-03-14

Jens Gustaf W skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har sålt en villa i Getskär. Är mycket nöjd med bemötandet från mäklaren och support under resans gång. det har hela tiden varit lätt att få kontakt med mäklaren och hon har kontinuerligt informerat om varje delsteg. Mäklaren levde definitvt upp till mina krav och förväntningar. Läs mer
  • 2019-03-13

Lise-Lott A skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt ett radhus, trevligt bemötande! Läs mer
  • Beatrix T

2019-03-08

Beatrix T skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas fick sålt vårt hus snabbt och smidigt. Dessutom fick han sålt det för en summa vi aldrig trodde vi skulle få från början. Stenungsunds bästa mäklare helt klart!! 👌🏻 Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • 2019-03-05

Rasmus F skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas har sålt vår fastighet.
    Mycket trevlig och seriös.

Han har uppfyllt alla våra önskningar och löst allt på ett smidigt och professionellt sätt.

5/5 möjliga Läs mer
  • 2019-03-05

Mattias B skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde mitt hus i Svenshögen och Nicklas var mycket trevlig och proffsig. Hjälpte till med allt så man slapp själv grotta sig in i det mesta. Är super nöjd med Fastighetsbyrån men framförallt med Nicklas som mäklare. Läs mer
  • 2019-03-04

Kent H skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har sålt ett enplans hus. Vi har fått ett helt okay bemötande av Mikael. Han tog ansvar när det uppkom en misstänkt jävsituation i känsligt läge vid budgivningen. Jag hade inga förväntningar men blev såklart orolig att skrämma iväg budgivare i detta känsliga läge. Mikael tog ansvar som en chef skall göra på firman. Jag har inget att jämföra med men helt okay med facit i hand.
    Mina förväntningar på mäklarfirman vi valt för uppdraget var nog lite för högt ställda pga okunskap kring försäljningen. Jag som säljare är i händerna på mäklaren innebär att vi haft mkt kort tid att bygga upp ngn slags förtroende kring försäljningen. Vi blev matade med saker vi skulle göra innan visning o försäljning. Förstod att vårt hus var ett i mängden som skulle igenom marknaden snabbt och smidigt. Vilket det gjorde.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd och mäklaren har gjort sitt jobb enligt betyget. Varken mer eller mindre från min horisont. Läs mer
  • Oscar B

2019-03-02

Oscar B skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Hanna tog sig tid för oss på sin första arbetsdag på Fastighetsbyrån. Vi sålde vårt radhus och var nervösa och osäkra för hur det skulle gå, men med Hanna som mäklare var oroligheterna som bortblåsta. Hanna var kanon hela vägen och vi kunde inte önska oss något mer vid försäljningen av våran bostad. Läs mer
  • 2019-03-01

Frode R skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpte en enplansvilla och sålde en kåk med källare.
    Mycket nöjd med mäklaren, all info kom snabbt och han uppdaterade hela tiden när det kom in någon ny info. Läs mer
  • 2019-02-27

Lillian Margareta D skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Joakim Pettersson är proffsig i sitt arbete. Fick hjälp med att sälja ett fritidshus. Joakim ser lösningar, inger förtroende, är positiv, bra på kommunikation - man behöver inte vänta på svar.
    Dessutom är han mycket trevlig - kan varmt rekommendera Joakim! /lillian p Läs mer
  • Oscar B

2019-02-26

Oscar B skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi sålde vårt radhus och Hanna tog sig tid för oss på sin första dag på Fastighetsbyrån. Vi var såklart oroliga hur försäljningen skulle gå till men med Hanna som mäklare var oroligheterna som bortblåsta. Vi kan inte önska oss en bättre upplevelse än vad vi fick vid vår försäljning. Läs mer
  • 2019-02-20

Claes Elof Håkan E skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har sålt en villa i Stenungsund och fick ett väldigt bra bemötande av Sandra. Huset såldes på en VIP- visning och allt sköttes väldigt smidigt. Läs mer
  • 2019-02-20

Cecilia E skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köp av bostadsrätt. Mikael var varit saklig, neutral, lugn och varit mån om att saker ska gå rätt till. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-02-19

Tove G skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi köpte en bostadsrätt. Sandra var vänlig och svarade snabbt på frågor och funderingar. Hon var glad och med en härlig energi! Vi är väldigt nöjd med Sandra som mäklare! Skulle gärna rekommendera henne till andra :) Läs mer
  • 2019-02-18

Paula K skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har sålt vår fastighet 👍🏻 Mäklaren har bemött oss fint 100% bra, han visa oss respekt på ett bra sätt och våra förväntningar levde han upp till. Vi är nöjda med vår försäljning av huset 👍🏻 Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • 2019-02-14

Ulla-Britt J skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har sålt vår villa i Stenungsund och vi fick kontakt med Elin.
    Hon bemötte oss på ett seriöst och trevligt sätt, hon hade god kunskap om fastighetsmarknaden i regionen. Hon lyssnade in våra önskemål och förväntningar samt agerade därefter till full belåtenhet.
    Engagerad, målmedveten och fullföljde uppdraget till 100%

Mvh. Ulla o Ove Johnsson Läs mer
  • 2019-02-14

William S skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde min bostadsrätt i Stenungsund och Nicklas uppfyllde alla mina förväntningar!

Han förstod hur jag funkade som människa och anpassade sitt arbetssätt efter det så jag är jättenöjd! Läs mer
  • 2019-02-12

Linda G skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag köpte en bostadsrätt. Allt har gått smidigt och snabbt.
    Mina förväntningar var just att de skulle gå smidigt och snabbt.

Joakim har varit jätte trevlig och förklarat tydligt. Jag är jätte nöjd med allt! Rekommenderar varmt joakim som mäklare. Läs mer
  • 2019-02-12

Carina K skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi köpte en bostadsrätt i Stenungsund på Husarvägen mycket nöjda. Joakim hjälpte oss att hitta detta boende som är toppen Läs mer
  • 2019-01-31

Matz S skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas har skött om försäljningen av vårt hus med adress Brudhammar 143 på ett utmärkt sätt - engagerat med etik både gentemot oss som säljare och arbetsgivare samt den köpare som blev slutgiltigt.
    Dessutom är bakgrunden till Nicklas uppdrag att han tog kontakten efter att han sett att vi vja annat kontor för Fastighetsbyrån varit på visningar.
    Vi är verkligen nöjda med Nicklas och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-01-29

Birgit B skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har sålt en gård. Har blivit jättebra bemött av Elin hela vägen från första kontakten till att jag skrev kontraktet. Tråkigt att hon inte kan slutföra hela köpet pga föräldraledighet. Hade inga större förväntningar när jag kontaktade fastighetsbyrån, blev därför väldigt glad när jag fick Elin, den hittills bästa mäklaren jag har träffat. Har träffat en del eftersom jag letar boende i Uddevalla. Hon har verkligen engagerat sig i försäljningen av gården. Elin är positiv och tar reda på fakta. Läs mer
  • 2019-01-27

Isac W skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har köpt en lägenhet på uppergårdsvägen. han va trevlig och hjälpsam och förklarade vad det va för lägenhet både negativt och positiv om lägenheten. Han kunde svara på alla frågot jag hade till han. Kände att han jobbade både för att jag skulle få en bra deal och säljaren. Han va nogrann med att förklara alla detalier hur köpte skulle gå till och jag skulle påstå att min upplevelse va mycket bra. Läs mer

Bästa mäklarna i Stenungsund:

Kate B Kate B tycker: