Fastighetsbyrån Stenungsund

Gärdesvägen 1, 444 31 Stenungsund — Visa karta

Här i Stenungsund på Bohusläns vackra kust finns klippor, skogar, fjordar och massor av skiftande boendemiljöer. Orten är rik på arbete och industrier och ett otroligt bekvämt ställe att bo på. Vi på Fastighetsbyrån finns på Gärdesvägen 1. Här hittar du ett gäng mäklare samt vår säljkoordinator och stylist som har högt engagemang och breda kunskaper.

Vi hjälper dig att hitta rätt här i Stenungsund.
Vi ser alltid till våra kunders bästa och anpassar oss efter önskemål och kriterier.

Varmt välkommen!

Läs vad 440 kunder tycker om Fastighetsbyrån Stenungsund

• 2020-11-23

Tobias M skrev om Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi sålde en bostadsrätt efter att ha varit "på gång" i nästan 4 år. Bra bemötande av mäklaren och vi fick ett pris vi är nöjda med. Läs mer
  • 2020-11-23

Sofie K skrev om Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Amanda sålde ett radhus till oss. Vi var väldigt nöjda med hennes insats som mäklare, hon var professionell, lyhörd och alltid snabb med att svara på våra frågor. Läs mer
  • 2020-11-17

Theres S skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt en bostadsrätt och fick ett väldigt bra bemötande. Läs mer
  • Anette Margaretha Ö

2020-11-16

Anette Margaretha Ö skrev om Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålt mitt radhus på Parkers gård 32. Vi har haft en lång process (Corona) och Amanda har varit outstanding hela vägen. Massa information och positiva meddelande/samtal under resans gång. Hade jag kunnat ge mer än 5 cirklar ovanför hade jag gjort det. Hon har stöttat mig i mina beslut och kommit med goda råd när jag har varit osäker. Hon har överträffat alla förväntningar jag hade innan på hur en mäklare ska vara. Läs mer
  • 2020-11-11

Jonas C skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi sålde ett atriumhus i Stenungsund.
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Hanna Palmgren. Hon är väldigt trevlig och löser allt utan problem dessutom med ett leende på läpparna. Vi upplever att vi fick det våra önskemål uppfyllda i vår husförsäljning och är väldigt nöjda med det arbete Hanna har utfört för bästa möjliga utgångsläge vid försäljning. Läs mer
  • 2020-11-02

Sophie R skrev om Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpte en lägenhet i Ucklum där Joakim var ansvarig mäklare. Från första kontakt gav han ett tryggt och trevligt bemötande. Vid frågor och funderingar har han varit väldigt tillgänglig och svarat snabbt.

Utifrån den kontakt vi haft är jag nöjd! Läs mer
  • 2020-10-27

Julia L skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde en lägenhet med hjälp av Nicklas. Alltid tillgänglig, glad och positiv genom allt. Hela uppdraget var över förväntan. Vi är så nöjda!☺️ Läs mer
  • 2020-10-26

Monica J skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Elin Du har sålt min bostadsrätt . Du var snabb och kommunikativ- fint. Grundtonen är alltid glad. Analysen på intressenter som Du delade med dig till mig var klockren. Alldeles Strålande, Elin. Läs mer
  • 2020-10-25

Kristin S skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Framför allt proffsig och mycket lyhörd, alltid lätt att ha att göra med! Läs mer
  • 2020-10-22

Tommy S skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Mikael Johansson är lugn, sansad och kunnig. Vi har känt oss väl bemötta och trygga under tiden som Mikael lotsat oss fram till försäljningen av vårt hus på Oxelvägen 6 i Stenungsund. MVH Birgitta o Tommy Ståhl Läs mer
  • 2020-10-16

Märta Å skrev om Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Bästa mäklaren på alla sätt och vis! Läs mer
  • 2020-10-15

Lili R skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Elin hanterade försäljningen när vi köpte vårt radhus. Visningen var uppdelad för att undvika trängsel p.g.a. Corona. Det hade kanske kunnat göras lite bättre. Men vi fick utrymme att inspektera själva och sedan tog Elin kontakt för att gå igenom de punkter som alla skulle veta innan vi fick ställa frågor. Elin kunde svara på alla våra frågor, både om bostaden och rutiner runt omkring.
    Vi har hela tiden fått stöd från Elin eller Jenny via mail och sms under själva köpet med budgivning, kontakt med banken, ansökan till föreningen o.s.v. Och vi har aldrig saknat någon information som vi behövt eller undrat över. Även snyggt med checklistan inför överlämningen både några dagar innan och på plats. Läs mer
  • 2020-10-10

Dick S skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Är inte helt nöjd med Mikael! Har känt att jag har fått höra av mej om vad som händer o har inte fått någon feedback,som jag är nöjd med! Vi lade ut huset till kommande hus i maj, o han fick inte till någon VIP visning som han sa, han var för naiv angående priset som vi hade pratat om, jag sa att vi kanske ligger för högt, men han stod på sej angående priset,vi fick gå ner 250 tusen!! För att få det sålt, kommer inte att rekommendera Mikael! Läs mer
  • 2020-10-10

Mathias J skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Bra bemötande. Professionell.
    Bra kommunikation. Läs mer
  • 2020-10-05

Fredrik B skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålt en fristående villa
    Från start blivit bemött mycket vänligt och med full respekt
    Förväntningarna var att Mikael skulle på ett professionellt och respektfullt sätt hjälpa till med försäljningen av vår villa, vilket han löst med Bravur
    Mycket nöjd med Mikael och Fastighetsbyrån. Deras noggrannhet och professionalism. Kan bara rekommendera vidare Läs mer
  • 2020-10-05

Sanna N skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpte en bostadsrätt efter en seperation. Det var mycket gropar på vägen och allt behövde gå så fort som möjligt. Mikael hjälpte med precis allt och lite till.
    Otroligt bra kund bemötande, kunde få tag i honom när som. Läs mer
  • 2020-10-04

Camilla B skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt bostad av Mikael Johansson. Mikael har ett positivt professionellt och förtroendeingivande bemötande. Man fick förtroende för honom på både visning och i kontakt efter visningen. Mikael var mån om både säljare och köpare vilket är en god egenskap, man har allas bästa i fokus. Läs mer
  • 2020-10-04

Ebbe J skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har köpt tomt. Läs mer
  • 2020-10-02

Nielsen Eva N skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Tar på ett utmärkt sätt hand om kund och håller kunden uppdaterad under hela processen Läs mer
  • 2020-09-25

Malin B skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har köpt ett hus, jag hade inga direkta förväntningar i början, men blev bemött på ett väldigt bra sett utan mäklaren Läs mer
  • 2020-09-07

Philip A skrev om Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Glad och trevlig mäklare som vi kände oss väldigt bekväma med. Affären gick snabbt och enkelt, vi har ingenting att klaga på! Läs mer
  • 2020-09-07

HENRIK S skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Brudhammar 128

Jordnära och engagerad. Duktig medlare!

Uppfyllde våra förväntningar helt klart!

Bra från början till slut. Läs mer
  • 2020-09-03

Pia J skrev om Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har sålt en villa

Amanda har haft ett proffesionellt bemötande och ett gott värdskap. Har varit tillgänglig och vi är mycket nöjda med stöd och på vilket sätt affären har genomförts. Hon har levt upp till våra förväntningar på ett mycket bra sätt.

Bra styling och fina fotografier Läs mer
  • 2020-08-23

Adam A skrev om Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Försäljning av villa.
    Tydlig i kommunikationen och engagerad i affären. Överträffade förväntningarna med avseende på priset trots seg start på försäljningen
    Mycket bra och proffsigt genomfört! Läs mer
  • 2020-08-17

Ulf A skrev om Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har sålt vår villa i Stenungsund.
    Hon var trevlig, tillmötesgående och förtroendeingivande.
    Om vi ringde och hon inte kunde svara, så ringde hon alltid upp senare så fort hon kunde. Detta var mycket uppskattat.
    Försäljningen skötte hon mycket bra. Vi är mycket nöjda med att Amanda Örn är vår mäklare. Läs mer
  • 2020-08-10

Lars-åke D skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Fritidshus på Orust. Allt var bra och gick bra. Läs mer
  • 2020-08-09

David B skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Elin sålde en fin villa med bra lälge till oss och kan absolut rekommenderas som mäklare. Kunnig, trevlig och kundfokuserad. Läs mer
  • 2020-08-05

Sara E skrev om Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    En mycket lyhörd och inkännande mäklare. Viktigt att personkemin stämmer och det gjorde den här. Smidigt och enkelt samt en väl strukturerad tidsplan. Jag kan verkligen rekommendera Amanda! Läs mer
  • Thommy G

2020-08-03

Thommy G skrev om Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Proffsig med snabb och bra service! Läs mer
  • 2020-07-27

Jossefin L skrev om Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Snabb återkoppling och gör det där lilla extra som skapar en trygghetskänsla som säljare. En toppenmäklare vi varmt kan rekommendera! Läs mer
  • 2020-07-24

Ronja K skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har köpt en bostad via Hanna och vi har varit super nöjda som kunder. Allt har gått hur smidigt som helst. Läs mer
  • 2020-07-20

Mikael P skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt bostad.
    Väldigt trevligt bemötande från början till genomförd affär.

Hanna har varit mkt. proffsig. Läs mer
  • 2020-07-13

Susanne L skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Elin sålde vår villa i Stenungsund åt oss. Vi blev väldigt proffsigt bemötta från start där hon agerade med stor kunskap, hjärta och klokhet när hon satte strategin tillsammans med oss för att nå bästa utfall. Dessutom var hon väldigt mån om att löpande informera om processen och status, vilket vi uppskattade. Vi vill gärna ge de bästa rekommendationerna.
    Hälsningar
    Susanne o Lasse Läs mer
  • 2020-07-08

Besim P skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har köpt hus på Johan mattasts väg 5 i Ucklum. Vi tycker bemötandet från Hanna Palm var riktigt proffsigt och kändes oss genast trygg i hennes sällskap. Vi är väldigt glada över att Hanna Palm hjälpte oss från start till slut. Allt gick smidigt och bra

Bessim&Sara Läs mer
  • 2020-07-07

Wolfgang H skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag sålde en bostadsrätt i Ucklum.

Vi fick hjälp av Niklas Björn som verkligen gjorde ett bra jobb.
    Han planerade och hjälpte med visning och gjorde sitt bästa för att vi skulle får ett bra pris.

Kan rekommendera Niklas när det gäller att får en bra mäklare. Läs mer
  • 2020-07-06

Håkan T skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Proffsigt kunnigt elegant stiligt Läs mer
  • 2020-06-22

Jimmie H skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Lätt och trygg. Vet vad hon gör och man som säljare känner sig väldigt trygg genom hela processen. Nogrann med uppföljning och kontakt. Läs mer
  • 2020-06-22

Matilda H skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Elin hjälpte oss att sälja våran bostadsrätt. Vi kom i kontakt med Elin när vi köpte lägenheten för några år sedan, och redan då tyckte vi att hon var väldigt proffsig, lätt att kommunicera med och att hon gjorde hela bostadsaffären väldigt enkel.
    Det blev nu självklart att vi ville att Elin även skulle hjälpa oss att sälja.
    Även denna gången så var allt så smidigt och enkelt, och väldigt tryggt. Vi kommer aldrig använda oss av någon annan en Elin - grym mäklare som vi kommer att rekommendera till alla som frågar! Läs mer
  • 2020-06-15

Hanna A skrev om Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Fantastik hjälp vid försäljning av min lägenhet. Läs mer
  • 2020-06-08

Terese N skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi fick väldigt bra bemötande av Mikael och affären gick väldigt smidigt.
    Kan rekommendera Mikael. Läs mer
  • 2020-06-06

Tina E skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har kommit i kontakt med Nicklas Björn både som köpare och säljare och upplever honom som en väldigt trevlig, lyhörd, professionell och seriös person. Jag kan varmt rekommendera Nicklas som mäklare. Läs mer
  • 2020-06-03

Peter M skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas Björn sålde vårt fritidshus på ett mycket professionellt och engagerat sätt. Han har varit mycket tillmötesgående och lättillgänglig och levt upp till alla förväntningar vi haft på en mäklare. Läs mer
  • Louise W

2020-06-02

Louise W skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Hanna har gjort ett fantastiskt jobb med att sälja vårt radhus!
    Hon har gjort vår bostadsaffär, som minst sagt vart en berg och dalbana, till något som gått att förstå och känna sig trygg med! Hanna är en klippa! Läs mer
  • 2020-06-01

Gösta J skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas har mött alla våra förväntningar vid försäljning av vår sommarstuga. Positivt och trevligt bemötande, lätt att komma i kontakt med vid behov. Läs mer
  • 2020-05-27

Helena J skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas är en proffsig mäklare på alla sätt.
    Jag kan varmt rekommendera honom.
    Han håller kontakten och informerar mycket bra.
    Jag känner mig trygg som både säljare och köpare.
    Det finns bara positiva saker att säga om Nicklas. Läs mer
  • 2020-05-25

Björn E skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Anlitade Hanna och Fastighetsbyrån för att sälja min villa.

Hanna gjorde ett väldigt bra jobb och levde upp till de flesta av mina förväntningar. Hanna ger ett vänligt och professionellt intryck och affären gick smidigt från första kontakt till kontraktsskrivning.

Kan varmt rekommendera Hanna. Läs mer
  • 2020-05-18

Birte Carina L skrev om Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålt en villa.
    Alltid trevlig och tillmötesgående.
    Lätt att nå.
    Kommer att rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-05-18

Felicia B skrev om Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt lägenhet 3rok. Toppenbra bemötande från start till slut. Alltid varit snabb och kontaktbar om vi har haft frågor etc.
    Bra kunskap om bostaden samt förening.
    Jättebra! Läs mer
  • 2020-05-16

Zeljka K skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Hanna har bemöt mig med ett trevligt och varmt sätt,dessutom var hon mycket villig och hjälpsam att vi ska få det bästa hon kunde erbjuda,vilket vi naturligtvis har fått,
    Hanna är en kunnig mäklare som sålde vårat lilla idyl för mycket fint pris och vi är mycket nöjda med Hannas insats,
    MVH Zeljka Läs mer
  • 2020-05-15

Olof Karl Georg L skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    En energisk och mycket trevlig person som jag genast fick förtroende för.
    Husförsäljningen gick mycket bättre än vad vi hade väntat oss.

Olof Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte