Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Stenungsund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Stenungsund

Fastighetsbyrån Stenungsund

Gärdesvägen 1, 444 31 Stenungsund — Visa karta

Här i Stenungsund på Bohusläns vackra kust finns klippor, skogar, fjordar och massor av skiftande boendemiljöer. Orten är rik på arbete och industrier och ett otroligt bekvämt ställe att bo på. Vi på Fastighetsbyrån finns på Jullen 5. Här hittar du ett gäng mäklare som har högt engagemang och breda kunskaper.

Vi hjälper dig att hitta rätt här i Stenungsund, och har även koll på den vackra ön Tjörn, om det är den som lockar. Vi ser alltid till våra kunders bästa och anpassar oss efter önskemål och kriterier. Varmt välkommen!

Läs vad 260 kunder tycker om Fastighetsbyrån Stenungsund

• Camilla A skrev om Sandra Nordenstam en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Inspirerande, drivande och kunnig. Läs mer
  • Dennis E skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har köpt ett hur i Strandnorum tillsammans med min fru och barn.
    Mikael gav ett professionellt och lugnt intryck och kunde svara på de frågor som vi hade. Mikael hade ett allmänt gott bemötande.
    Mina förväntningar på en mäklare är att hen kan svara på de frågor kring fastigheten och området vilket Mikael gjorde. Representerade huset och dess säljare på ett bra sätt samt oss som köpare.
    Det var en bra upplevelse av själva köpet, inga konstigheter i samband med det. Läs mer
  • Jenny W skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Elin lotsade oss tryggt genom försäljningen av vårt radhus.

Genom Professionalism engagemang och tillgänglighet.

Stort tack för hjälpen att sälja vårt hus till ett pris som under rådande konjunktur får anses som bra.

Elin får våra varmaste rekommendation

Familjen Wettergren Läs mer
  • Anders B skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Bra och trevligt bemötande , kan tänka mig att rekomendera honom för andra. Läs mer
  • Rickard A skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Mikael är en lugn och sansad mäklare som ger ett seriöst intryck. Hans bakgrund inom byggbranschen gör honom till en väldigt trovärdig mäklare. Läs mer
  • Lola H skrev om Sandra Nordenstam en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Det finns inte något att anmärka på
    Sandra har varit toppen i alla lägen Läs mer
  • Maria O skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt tomt i nybyggnadsområde samt katalohghus. Elin är en glad och positiv mäklare som är lätt att förstå och prata med. Läs mer
  • Per-Olof T skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi sålde vårat radhus med Mikeal. Han har varit kunnig och påläst. Haft bra koll på allt som varit krångligt. Då vi haft mycket med Mikael att göra innan har han haft bra koll på vad vi vill ha och förväntar oss. Läs mer
  • Fredrik C skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde en bostadsrätt på nolltid.

Nicklas var proffsig på alla sätt och löste allting på nolltid. Grymt jobb! Läs mer
  • Göran N skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har precis sålt vårt Radhus, Elin har varit mycket proffisionell och med hennes breda kundkrets så gick affären mycket snabbt Läs mer
  • Per Mikael J skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Radhus Stenungsund.
    Tydlig kommunikation, koll på hela affären.
    Kan inget annat än rekommendera Elin! Läs mer
  • Anne-Maj L skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    I en tuffare tid med att sälja bostäder har hon, trots initialt ointresse från köpare för vår lägenhet, lyckats, till dags datum, få en intressant köpare. Bankerna ställer däremot idag större krav för att bevilja lån, så försäljningen är villkorad just nu p g a att köparen måste sälja sin lägenhet innan . Elin har hand om denna försäljning och lyckas hon med det känner vi en fulländad försäljning med ett oerhört engagemang för att samtliga parter ska bli 100 % nöjda. Stor eloge till Elin. Läs mer
  • Benny A skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Hej😁
    Har skickat ett gemensamt utlåtande jag o min fru.
    Tycker hon är proffsig o kunnig.
    Och har fått löpande info om allt

Mvh Benny Astegren Läs mer
  • Ann-Jeanette Margareta B skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har sålt 2 fastigheter i Bukärr, Jörlanda med hjälp av Mikael, som jag anser vara en fantastisk person och mäklare. Han satte sig verkligen in i min situation och ställde upp på alla sätt och vis!
    Han överträffade alla mina förväntningar pga. sitt empatiska uppriktiga och rättsmedvetna sätt.
    Han är en mäklare som jag med glädje rekommenderar. Läs mer
  • Maria F skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har sålt en bostadsrätt samtidigt som jag letat efter och köpt en annan bostadsrätt.
    Nicklas har hanterat försäljningen och hjälpt mig att leta efter och hitta en ny bostad - jag är totalt sett mycket nöjd med hans arbete och engagemang. Läs mer
  • Sandra J skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Ett radhus på 96kvm.
    Fått ett utmärkt bemötande, alltid snabb på svar och återkoppling. Vi är mycket nöjda med Elin som vår mäklare och rekommenderar henne till alla. Läs mer
  • Laila A skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde vårt hus i Stenungsund. Vi upplevde Elin som väldigt engagerad, återkopplade hela tiden under resans gång hur allt låg till. Otroligt proffsig!! Läs mer
  • Jenny J skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Elin har sålt vår bostad, ett radhus. Hon är toppen tycker vi! Påläst om området, svarar snabbt på frågor och ger saklig och bra information. Rekommenderas! Läs mer
  • Lena A skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Elin är toppen. Fick bra svar på mina frågor. Inga konstigheter. Ska jag sälja igen får hon mitt förtroende . Läs mer
  • Mattias B skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Hej.

Jag har både köpt och sålt min bostad av Elin Höök och det gick hur bra som helst.

Jag har fått ett mycket bra bemötande av Elin Höök.

Alla förväntningar som jag hade på att hon skulle vara duktig och trevlig gick precis som jag hade förväntat mig.

Med tanke på att jag inte har kunnat vara närvarande under hela försäljningen så tycker jag att hon har gjort ett helt underbart jobb. Läs mer
  • Mattias s skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Proffsigt
    Trevligt
    Effektiv Läs mer
  • Sofia S skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Joakim sålde vårat radhus samt hjälpte oss med att köpa en villa. Superproffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • Ester K skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålt en sommarstuga.
    Joakim hanterade alla delar
    på ett proffsigt sätt och är serviceinriktad
    och återkopplar löpande vad som sker i
    processen. Läs mer
  • Ellinor A skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi sålde vårat hus med hjälp av Joakim och han var super engagerad och väldigt lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Jenny J skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpte ett hus där Mikael var mäklare. Upplevde honom som mycket kompetent, förtroendeingivande och kunnig. Rekommenderas. Läs mer
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag och min sambo har köpt en villa av Elin Höök under 2018. Bra bemötande men usel budgivning och dålig kontakt efteråt. Läs mer
  • Hanna S skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Väldigt bra bemötande, en mycket kunnig och duktig mäklare! Läs mer
  • Susanne K skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har sålt min lägenhet, Joakim är väldigt bra och proffsig. Läs mer
  • Kethy J skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    bra och fin kontakt om köpet går igenom Läs mer
  • Sara B skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Snabb och smidig affär! Mikael är lagom i sin roll som mäklare, det inger förtroende. Läs mer
  • Hans Ingvar L skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Genomgående ett personligt bemötande och både vilja och förmåga att framställa vårt hus precis så fint som vi själva tycker att det är. Läs mer
    Sandra N gillar detta
  • Frida O skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemött, han va trevlig och gav oss all information vi behövde.
    Tyckte absolut mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Cecilia W skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Bostadsrätt
    Alla papper i ordning
    Bra förberett
    Fick svar på alla frågor
    Kändes tryggt och proffsigt Läs mer
  • Yasser K skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi köpte en villa via Mikael som var jättebra. Han var trevlig och det var rak och ärlig kommunikation vilket vi tyckte var mycket positivt. Han levde upp till våra förväntningar och gjorde precis som önskat för att köpet skulle vara tillfredställande för alla parter. Läs mer
  • Anders P skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Bra mäklare som tog både köpare och säljares intresse tillvara. Läs mer
  • Robert Q skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Professionella men jordnära och lättsamma, suveränt intryck :) Läs mer
  • Thomas L skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Bästa mäklaren i Stenungsund.
    Fastighetsbyrån har dock ej tagit bort Era
    skyltar- dåligt-bör åtgärdas.
    Det var ej Mikael utan mäklaren efter honom som sålde lgnh i 6 an Läs mer
  • Carina, Gary K skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Mycket bra i bemötande och tillgänlighet Läs mer
  • Jennie T skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt hus och sålt bostadsrätt, mycket trevlig och duktig mäklare! Uppfyllde helt klart alla våra förväntningar. Läs mer
  • Carina G skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpte en bostadsrätt efter förhandsvisningen och tycker att vi blivit jättebra bemötta av mäklaren. Vi är helt nöjda med mäklaren och tycker han är seriös och empatisk. Läs mer
  • Inna O skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Niklas är mycket professionell mäklare som brinner för att hjälpa kunder! Han säljer med hjärtat och är alltid lösningsorienterad! Jag är nu en lycklig ägare av en fantastisk lägenhet i Stenungsund! Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • Theres T skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Ett fantastiskt bemötande ifrån visning till köp av hus 😃 Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • Tommy H skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Bemötandet var väldigt bra. Sen att Anticimex inte gjorde energideklarationen var inte bra.Vi får betala extra till Nils Energideklarationer 1750kr.Sen 4procent i arvode på försäljningspriset är lite för mycket. Läs mer
  • Ulla-Britt J skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Alltid tillmötesgående och tillgängliga. Läs mer
  • Jennifer L skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas sålde min 1a på Västergårdsvägen i rekordfart och definitivt gick hela affären över våra förväntningar.
    Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Jessica J skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Väldigt trevlig och hjälpsam. Lätt att få tag på. Påläst och kunnig. Läs mer
  • Lena R skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Mycket bra, professionellt bemötande. Duktiga på att förklara försäljningsprocessen och på att återkoppla i god tid. Läs mer
  • Gabriella A
    Gabriella A skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har sålt ett litet hus. Blev väldigt bra bemött, glad och utåtriktad mäklare. Våra förväntningar var att få huset sålt snabb, effektivitet och engagemang från mäklarens håll och hålla kontakten med oss och uppdatera oss kontinuerligt. Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Var en bra helhetsupplevelse, inget negativt. Läs mer
  • Anne-Margret D skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt bostad. Professionellt bemötande. Läs mer
  • Monica C skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Bostadsrätt, bra tidsplan för försäljningen Läs mer

Gärdesvägen 1, 444 31 Stenungsund