Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Stenungsund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Stenungsund

Fastighetsbyrån Stenungsund

Gärdesvägen 1, 444 31 Stenungsund — Visa karta

Här i Stenungsund på Bohusläns vackra kust finns klippor, skogar, fjordar och massor av skiftande boendemiljöer. Orten är rik på arbete och industrier och ett otroligt bekvämt ställe att bo på. Vi på Fastighetsbyrån finns på Jullen 5. Här hittar du ett gäng mäklare som har högt engagemang och breda kunskaper.

Vi hjälper dig att hitta rätt här i Stenungsund, och har även koll på den vackra ön Tjörn, om det är den som lockar. Vi ser alltid till våra kunders bästa och anpassar oss efter önskemål och kriterier. Varmt välkommen!

Läs vad 299 kunder tycker om Fastighetsbyrån Stenungsund

• 2019-07-15

Emil K skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi köpte ett parhus av denne mäklare. Trevlig, engagerad och snabba svar. Duktig säljare! Läs mer
  • 2019-07-12

Camilla F skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Superduktig och proffsig mäklare som känns genuint intresserad! Våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-07-11

Amanda W skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Tycker kommunikation kunde varit mycket bättre. Dröjde flera gånger väldigt länge med återkopplingen. Läs mer
  • 2019-07-10

Dino F skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Fantastiskt säljare med god behovsanalys, driven och engagerad. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-08

Pontus R skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Duktig och påläst, ordning och reda Läs mer
  • 2019-07-08

Dino F skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag är supernöjd med den totala upplevelsen :).inget att anmärka Läs mer
  • 2019-07-03

Sara E skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Tredje gången jag tar hjälp utav Joakim både när de kommer till köp av bostad och försäljning av bostad.
    Vill inte ha någon annan mäklaren, alltid go och glad! Får snabbt hjälp när man har funderingar och frågor.
    Duktig på att lugna ner er när man blir nervös och orolig inför försäljningen.
    Har haft full tillit varje gång och vetat att Joakim kommer lösa de!
    Fortsätt med ditt grymma arbete så hoppas jag vi ses någon gång i framtiden igen! Läs mer
  • 2019-07-01

Carina B skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Mycket nöjda med samarbetet!😃 Läs mer
  • 2019-07-01

Marcus L skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Allt har funkat kanon, och mäklaren har i princip funnits tillgänglig dygnet runt... Läs mer
  • 2019-06-27

Elvira J skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpte en nyproducerad bostadsrätt i andra-hand innan säljaren eller mäklaren hade varit inuti den då den byggdes.

Mäklaren var kompetent, professionell och sakkunnig. Snabb på att svara och tog sin tid att ta reda på rätt svar på frågor han inte kund besvara direkt.

Jag tycker det är viktigt att ha en snabb och konkret kontakt med sin mäklare då det är en stor affär där man har många frågor. Läs mer
  • 2019-06-26

Ida L skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Snabb service!
    Svar på alla våra frågor

En veckan efter inflyttning fick vi blombud från fastighetsbyrån! Det uppskattades mycket! Läs mer
  • 2019-06-18

Linn K skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har sålt vår lägenhet och det har verkligen varit så otroligt smidigt. Bemötandet är 100%. Alla förväntningar man kan ha blir uppfyllda. En helt fantastisk fastighetsförmedling! Läs mer
  • 2019-06-15

Nils L skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Service på högsta nivå. Trevlig och målmedveten. Är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-06-10

Maria S skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Hanna! Vilket proffs! Tydlig, strukturerad, trygg i kunskapen, visar vilja att vara just mäklare med förståelse för att man skiljer sig från ett hem, vilket varit både spännande och sorgligt. Vi älskar ju vårt hem men livet går vidare och behoven ändras. Att vara så ung och ändå förmedla en djup förståelse för detta är stort. Det var det vi föll för. Fingertoppskänslan ingör det paradoxala att skiöja sig från ett hem och samtidigt sälja en produkt. Skickligt. Vi är så tacksamma för gudning, råd och stöd genom hela processen. Tack!!! Läs mer
  • 2019-06-10

Johan Gunnar Mikael S skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har sålt hus. Mäklaren var fantastisk! Hon var lyhörd, inkännande och kunnig. Vi uppskattade särskilt hennes mycket pedagogiska och tydliga sätt att förklara vad en försäljning innebär, processens alla steg samt juridiska villkor. Vi visste inte ens om att vi hade dessa förväntningar som hon på ett utmärkt sätt visade att så här borde det gå till! VI fick även mycket goda råd inför visningen som var hanterbara för oss och som vi gladeligen följde.

Det här gick helt enkelt strålande! Hanna är en mäklare vi innerligt rekommenderar. Läs mer
  • 2019-06-08

Lena L skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålt bostad,kanonbra bemötande han förklarade allt i minsta detalj. Har ett väldigt bra förtroende till honom genom hela processen. Vi bestämde i vilken takt allt skulle ske,o det blev just så!! Läs mer
  • 2019-05-29

Jennifer K skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Hanna Palmgren på fastighetsbyrån stenungsund. Väldigt nöjd med hennes insats. Bra service och proffsigt jobb. Läs mer
  • Stella M

2019-05-23

Stella M skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt hus . Blev bra mött av mäklaren ( båda mäklarna )
    De gick igenom köpet lugnt och vi fick tips / råd på vägen .
    Enda negativa var att det var alldeles för många personer i huset samtidigt på visningen , en hel del oanmälda / bara titta / inte intresserade av att köpa och då blir det svårt för oss som verkligen var / är spekulanter Läs mer
  • Jane L

2019-05-17

Jane L skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Joakim sålde våt bostadsrätt fast det var svårt så blev den äntligen såld
    Tycker att Joakim är en väldigt bra mäklare. Han är trevlig och lättsam, inga märkvärdigheter
    Blev aldrig irriterad när jag bombade honom med mail och div frågor
    Kommer att rekommendera honom till vänner mm som ska sälja Läs mer
  • Sofia J

2019-05-17

Sofia J skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har sålt en villa i centrala Stenungsund. Bemötandet har varit väldigt bra. Vi fick bra hjälp inför styling och fotografering av huset som gjorde att det blev väldigt lyckat! Slutpriset blev långt över vår förväntan och vi är väldigt nöjda med valet av mäklare! Läs mer
  • 2019-05-16

David J skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi är mycket nöjda med vår husförsäljning. Professionellt genomfört rakt igenom och alla parter var nöjda. Mycket trevlig och positiv upplevelse att anlita denna mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-16

Efat A skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Det var bra, hjälpsam ock lyhörd. Läs mer
  • 2019-05-13

Björn S skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas är kunnig och proffsig, återkommer alltid med svar. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2019-05-12

Jonas O skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har sålt en lägenhet!
    Vi hade en mycket bra dialog å samarbete. Läs mer
  • 2019-05-01

Krisztina P skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har köpt ett hus. Nicklas var professionell, vänlig och noggrann. Jag rekommenderar honom och Fastighetsbyrån Stenungsund! Läs mer
  • 2019-05-01

Bengt S skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Tuff förhandlare men snabb med besked Läs mer
  • 2019-04-29

Joakim L skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpte min första bostadsrätt där Joakim var mäklare.

Kunnig och allmänt bra att ha att göra med, inga som helst problem. Läs mer
  • 2019-04-26

Patrik S skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas skötte både på gång och försäljningen av vårat hus utmärkt! Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-25

Michaela K skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag och sambo köpte en bostadsrätt. Blev bemött mycket bra. Mäklaren kändes genuin, ärlig och trevlig. Hade inga större förväntningar men hade jag några så blev de väl bemötta. Svarade tydligt på frågor och var hjälpsam. Det var våran första gång vi köpt en bostad så tyckte att proceduren var enkel med hjälp av våran mäklare. Läs mer
  • Steen Robert S

2019-04-24

Steen Robert S skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har köpt ett hus och säljer ett annat. Hanna är alltid positiv och glad. Det verkar betyda mycket för Hanna att det känns bra för både köpare och säljare.
    Hon är i princip alltid nå bar. Läs mer
  • 2019-04-23

Johanna A skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Hanna skötte försäljningen av min bostadsrätt galant! Mycket trevlig, uppdaterade mig regelbundet och hanterade allt väldigt bra. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-04-21

Jakob L skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålt en bostadsrätt i Stora höga.
    Intresset var lågt i början och det blev två visningar.

Hanna var engagerad, hjälpsam och gav oss råd och tips men det var alltid vi som bestämde.
    Rekomenderar verkligen att anlita Hanna, hon är glad och lätt att ha och göra med och genuint intresserad. Läs mer
  • 2019-04-16

Per J skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Mycket proffsig och kunnig. Engagerad och stort driv. Vi sålde på rekordtid. Läs mer
  • 2019-04-16

Lisa L skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Mikael med hjälp av Amanda lyckades sälja vårt hus innan visning med extrem professionalitet, passion och positiv ton. Kan varm rekommendera dom som mäklare och team. Läs mer
  • Irene N

2019-04-14

Irene N skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Min familj hade goda erfarenheter av Mikael sen tidigare. Han ingav förtroende och motsvarade helt mina förväntningar.

Jag kan rekommendera honom som en seriös mäklare. Läs mer
  • 2019-04-12

Imre V skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi letade efter ett hus för länge sedan och Niclas visste det. En dag ringde Niclas oss och berättate att det finns ett hus som kommer att passa bra för oss.

Han bokade tid för en visning och när vi såg huset då tyckte vi att det är vårt drömhus. Vi köpte huset till slut.

Vi är väldigt nöjda med huset.

Hela processen var väldigt smidigt, snabbt och välorganiserad.
    Jagkan bara rekommenderade Niclas och Fastighetsbyrån! Läs mer
  • 2019-04-08

Christer R skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har köpet ett radhus och Elin var vår mäklare, detta arbete skötte hon strålande och mycket proffsigt, all pappershantering lika så. Läs mer
  • Himan M

2019-04-08

Himan M skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Tydligt , smart , trevligt , hjälpsam +++++++++++ Läs mer
  • Peter S

2019-04-08

Peter S skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Niklas har gjort ett proffsigt arbete i samband med inköp av bostadsrätt. Ordning och reda på all information om bostadsrätt förening alla papper och stadgar på plats. Alla kontakter med bank och i övrigt har allt löpt på felfritt och snabbt.
    Niklas rekommenderas för är bra arbete i den här affären. Läs mer
  • 2019-04-05

Anna H skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Professionell mäklare som med god hand tog hand om såväl försäljning som fastighetsköp. Kan varmt rekommendera Björn till blivande husägare! Läs mer
  • Jonas N

2019-03-28

Jonas N skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Hej har sålt ett hus via Hanna. Hon är kunnig och väldigt arbetsam och snabb samt tydlig även bra genomgång vid kontraktsskrivningen. Med vänlig hälsning, Jonas Läs mer
  • 2019-03-26

Maria T skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Med Joakim var det enkelt och smidigt! Läs mer
  • 2019-03-25

Per M skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har blivit superbra bemött... har mött Hanna både i köp och säljprocess och hon har haft ett proffsigt bemötande genom hela processen.. Läs mer
  • 2019-03-25

Fredrik C skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Otroligt bra bemött av Elin, bra kunnande! Snabb affär! Läs mer
  • Julia A

2019-03-22

Julia A skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har sålt och köpt lägenhet(bostadsrätt).
    Jag har blivit jätte bra bemött, mycket professionell och kunnig mäklare som alltid svarar oavsett vad.
    Kommer rekommendera Mikael till andra som ska köpa/sälja. Läs mer
  • 2019-03-20

Anna Maria H skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi köpte en sommarstuga och var helnöjda med allt från visning (extra visning bara för oss utan problem) till själva köpet.
    Ärlig, kompetent, pedagogisk och social på rätt nivå beskriver mäklaren. Läs mer
  • 2019-03-14

Jens Gustaf W skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har sålt en villa i Getskär. Är mycket nöjd med bemötandet från mäklaren och support under resans gång. det har hela tiden varit lätt att få kontakt med mäklaren och hon har kontinuerligt informerat om varje delsteg. Mäklaren levde definitvt upp till mina krav och förväntningar. Läs mer
  • 2019-03-13

Lise-Lott A skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt ett radhus, trevligt bemötande! Läs mer
  • Beatrix T

2019-03-08

Beatrix T skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas fick sålt vårt hus snabbt och smidigt. Dessutom fick han sålt det för en summa vi aldrig trodde vi skulle få från början. Stenungsunds bästa mäklare helt klart!! 👌🏻 Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • 2019-03-05

Rasmus F skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas har sålt vår fastighet.
    Mycket trevlig och seriös.

Han har uppfyllt alla våra önskningar och löst allt på ett smidigt och professionellt sätt.

5/5 möjliga Läs mer

Gärdesvägen 1, 444 31 Stenungsund