Fastighetsbyrån Stenungsund

Fastighetsbyrån Stenungsund

Här i Stenungsund på Bohusläns vackra kust finns klippor, skogar, fjordar och massor av skiftande boendemiljöer. Orten är rik på arbete och industrier och ett otroligt bekvämt ställe att bo på. Vi på Fastighetsbyrån finns på Gärdesvägen 1. Här hittar du ett gäng mäklare samt vår säljkoordinator och stylist som har högt engagemang och breda kunskaper.

Vi hjälper dig att hitta rätt här i Stenungsund.
Vi ser alltid till våra kunders bästa och anpassar oss efter önskemål och kriterier.

Varmt välkommen!

Läs vad 720 kunder tycker om Fastighetsbyrån Stenungsund 2

2022-07-03 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande men på ett naturligt sätt 😄 skulle rekommendera Elin alla dagar i veckan
    Trevligt bemötande. Väldigt proffsig. Mycket god kontakt med oss
  • Steen Robert S
    sålde sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2022-07-03 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande. Lätt att få kontakt med.
    Högt utgångspris gjorde att vi trodde på mer pengar än vad vi fick, men världsläget satte stopp..
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2022-07-02 Verifierad kund
    Väl proffsigt/bemötande, glad trevlig. Verkar ha god hand om kunder/banker, uppfyller väl förväntningarna...
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Munther en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2022-07-01 Verifierad kund
    Engagerad och kunnig med ett mycket trevligt bemötande!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2022-06-30 Verifierad kund
    Jag & min sambo blev proffsigt bemött av Amanda och vi kände oss väldigt trygga med henne. Snabb på att svara när vi hörde av oss och väldigt förstående med tanke på att detta är vårat första bostadsköp, vilket kan vara lite nervöst. Jättenöjda och tacksamma!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Munther en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2022-06-29 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig och bra bemötande hela vägen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2022-06-29 Verifierad kund
    Väldigt duktig och kompetent och lätt att ha att göra med.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Kompetent och lätt att ha och göra med.
    2022-06-28 Verifierad kund
    🌟🌟🌟🌟🌟 Trevlig, rak och tydlig under hela processen.
    2022-06-28 Verifierad kund
    Trevlig, förstående och inlyssnande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2022-06-28 Verifierad kund
    Andra gången vi använder oss av Nicklas som mäklare vid försäljning. Kommer även vara vårat självklara vid eventuella framtida försäljningar!
    2022-06-27 Verifierad kund
    Alltid glad, trevlig o hjälpsam! Hon har skött försäljningen mycket bra 🤩
    2022-06-27 Verifierad kund
    Enkelt, smidigt och rak kommunikation från första mötet till kontraktskrivning
    2022-06-27 Verifierad kund
    Vi har blivit väl bra bemötta,och har hela tiden blivit uppdaterade om vad som händer. Så vi är väldigt nöjda,
    2022-06-27 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och fanns alltid till hands om man behövde något.
    Inga konstigheter från början till slut
  • Anders J
    2022-06-26 Verifierad kund
    Mikael är en kunnig och rutinerad mäklare med stor erfarenhet av den lokala marknaden. Han är lugn, förtroendeingivande, saklig och bra på att kommunicera. Kan rekommenderas.
  • skrev om Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2022-06-21 Spontant omdöme
    Amanda tog hand om försäljningen av min lägenhet och allt gick smidigt och jag fick mycket god service! Kunnig, proffsig, positiv. Hon guidade mig igenom hela processen och gav många goda råd. Även lätt att nå och att kommunicera med. Toppen helt enkelt.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Ett varmt välkomnande med ett brett leende på läpparna. Amanda ingav känslan av att jag som köparen var i fokus, en färdighet Amanda besitter är att kunna måla upp och visualisera hur livet för mig som köpare skulle kunna te sig i bostaden. Amanda var påläst och hade bra inblick i både fastigheten som föreningen. En professionell och kompetent mäklare med glimten i ögat!
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2022-06-16 Verifierad kund
    Trevlig och serviceman tyckte vi kunde haft mer visningar då det var så många intresserade men sen blev det bara 4 st kvar. Annars helt ok
    2022-06-14 Verifierad kund
    Professionellt och tryggt hela vägen
    2022-06-12 Verifierad kund
    Väldigt bra bemötande och snabb på att ge uppdateringar samt hantera förfrågningar!
    2022-06-12 Verifierad kund
    Sofia var lugn, tydlig och proffsig under hela processen. Den första mäklaren jag köpt av som jag faktiskt känt förtroende till.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Proffsigt o bra bemötande o alltid trevlig o glad!! 😀
    2022-06-09 Verifierad kund
    Väldigt professionell och trevlig
    2022-06-07 Verifierad kund
    Amanda är trevlig och professionell. Min lägenhet blev såld trotts sviktande marknad.
    2022-06-05 Verifierad kund
    Amanda var så otroligt proffsig och hjälpsam genom hela processen!
    Vi kände oss trygga med Amanda och hon ställde alltid upp och var tillgänglig när vi behövde henne 👌🏼
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2022-06-03 Verifierad kund
    Elin är en fantastisk mäklare på alla sätt!
    Engagerad,lyhörd,ärlig och mycket trevlig! Hon såg till att hålla mig uppdaterad hela vägen.
  • Anders J
    2022-06-03 Verifierad kund
    Snabbt och bra bemötande. Tydlig och bra återkoppling i våra frågor.
    2022-05-31 Verifierad kund
    Har både köpt och sålt hus av Sofia som har skött allt på ett smidigt och proffsigt sätt. Sofia är en engagerad och kunnig mäklare som man känner stort förtroende för.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mycket bra, väldigt tydlig och framför allt mycket trevlig.

Har träffat honom innan han blev mäklare och han är lika go som innan.

De var bra
    2022-05-27 Verifierad kund
    Sofia var väldigt trevlig och ingav trygghet under vårt första husköp! Hon tog snabbt reda på svar på de frågor hon inte hade svar på direkt och all dialog var tydlig och effektiv. Hela affären var snabb och smidig!
    2022-05-27 Verifierad kund
    Sofia är den bästa mäklaren jag varit i kontakt med!
    Jag fick förtroende för Sofia vid första mötet och är mycket nöjd med hennes insats vid försäljningen av mitt hus.

Jag upplever henne som engagerad, professionell, positiv, effektiv och kunnig.
    Hon är mycket noggrann och lämnar inget åt slumpen. Hon är genuin, trevlig och jag uppskattar att hon höll tät kontakt och återkopplade till mig hela tiden!

Jag lämnar mina varmaste rekommendationer, vill ni anlita en riktigt bra fastighetsförmedlare så anlita Sofia.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av mäklaren Nicklas Björn. Gått bra ett svårt beslut husförsäljning . Jag är tacksam för all stötning man fått. Visningar o budgivningar etc. Tryggt med all hjälp och information jag fick när jag sålde mitt hus jag bott i 40 år.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Trevlig, positiv, ser möjligheter.

Ett bra bemötande mot dåde köpare och säljare, kunniig oc korrekt.
    Haft ett bra samarbete och Sofia är bra på att återkoppla
    2022-05-26 Verifierad kund
    Oroligt trevlig och kunnig. Känns säkert och tryggt genom hela affären
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2022-05-25 Verifierad kund
    exakt och proffesionell
    -Lämnar inget åt slumpen
    2022-05-24 Verifierad kund
    Trevlig och professionell mäklare med god kunskap om fastigheten!!
    2022-05-23 Verifierad kund
    Blev mycket trevligt bemött.
    Förväntningen la vi i hans händer vilka infriades.
    Han var lyhörd för våra önskningar och mycket kompetent. Så 10 stjärnor till Nicklas.
    2022-05-23 Verifierad kund
    Väldigt tillmötesgående, trevlig och proffsig mäklare
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2022-05-22 Verifierad kund
    Aaaaaasssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjhhhhhjhjjjj
    • Jättebra bemött
    • mina förväntningar var stora med hopp om att bli ägare till bostaden. Vilket Amanda hjälpte mig med.
    • Helt utmärk, med glädje och bra information om lägenheten av Amanda, proffsigt.
    • Spekeröd
    Mycket kunnig trevlig proffisionell
    2022-05-21 Verifierad kund
    Bra, hjälpsam, levde upp till förväntningar
    2022-05-16 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och professionell.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Amanda är supertrevlig & professionell!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2022-05-13 Verifierad kund
    Vi har fått ett väldigt trevligt och proffesionellt bemötande. Tillgänglig i telefon, flexibel och väldigt hjälpsam.
    Vi är jättenöjda och rekommenderar verkligen Mikael som mäklare
    2022-05-12 Verifierad kund
    Trevlig, noggrann och proffsig⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    2022-05-11 Verifierad kund
    Amanda Örn bemöter mig som kund på ett mycket professionellt, resultatinriktat, sympatiskt och hjälpsamt sätt. Jag kan varmt rekommendera henne.
    2022-05-11 Verifierad kund
    Mikael har varit väldigt bra! Han svarar alltid i telefon, varit en väldigt bra ”rådgivare” för oss under vårt letande av hus mm. Kan starkt rekommendera Mikael!