Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Stenungsund Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Stenungsund

Fastighetsbyrån Stenungsund

Gärdesvägen 1, 444 31 Stenungsund — Visa karta

Här i Stenungsund på Bohusläns vackra kust finns klippor, skogar, fjordar och massor av skiftande boendemiljöer. Orten är rik på arbete och industrier och ett otroligt bekvämt ställe att bo på. Vi på Fastighetsbyrån finns på Jullen 5. Här hittar du ett gäng mäklare som har högt engagemang och breda kunskaper.

Vi hjälper dig att hitta rätt här i Stenungsund, och har även koll på den vackra ön Tjörn, om det är den som lockar. Vi ser alltid till våra kunders bästa och anpassar oss efter önskemål och kriterier. Varmt välkommen!

Läs vad 326 kunder tycker om Fastighetsbyrån Stenungsund

• 2019-09-18

Karin A skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Mycket kunnig och seriös. Trevlig och engagerad. Toppen! Läs mer

Marcus L skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Flexibel, mötesgående och tillgänglig Läs mer

Jesper H skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpte en bostad i Ucklum, Stenungsund kommun. En lägenhet på 2 rum 56 kvm.

Mäklaren var fantastiskt bra. Han hjälpte mig med alla mina frågor och pappersarbete. Kanon kille, är supernöjd! Läs mer

Ingemar J skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Det funkade som förväntat och han vet hur bemöta folk och är allmänt trevlig och kunnig i sin roll som mäklare Läs mer
  • 2019-09-09

Åsa L skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    En otroligt trevlig och glad mäklare.
    Jobbar snabbt och effektivt.
    Återkopplar bra vid frågor.
    En snabb och bra försäljning.
    Jag är helt nöjd och kommer kontakta honom igen om jag ska sälja något i framtiden. Läs mer
  • 2019-09-07

Erik N skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Proffsig
    Sjukt bra koll på läget I budgivning/budgivare
    väldigt enkel att ha att göra med Läs mer
  • 2019-09-05

Caroline Elise B skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har nyss sålt en villa i Stora Höga. Fick Hanna rekommenderad av hennes kollega på Tjörn.
    Jag har haft såååå fin kontakt med Hanna! Hon är proffsig, snabb, positiv och (inte minst) rolig. Har oftast inte behövt ringa henne, då hon förekommit mig och hållit mig uppdaterad. Ringer alltid snabbt tillbaka, de gånger jag sökt henne. Vi har haft en ärlig dialog och jag har fått gott stöd i olika sammanhang som uppkommit.
    En genuint härlig och genomtrevlig tjej som jag gladeligen kommer rekommendera till alla jag känner.
    Det finns inget hon kunde gjort mer eller bättre. Jag tänker att hon måste vara den finaste blomman i Er trädgård. Högsta betyg till Hanna, henne hoppas jag ni tar väl hand om!!! Läs mer
  • 2019-09-04

Jenny Helena H skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har sålt vår villa. Väldigt trevligt och positivt bemötande Läs mer
  • 2019-09-02

Lars Ingvar B skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas har sålt vår villa, har hanterat hela affären från början till slut på ett stålande sätt.
    Informationen både från Nicklas och hans företag har varit föredömlig. Bra bemötande , trevlig och en god yrkesman.

Hade vi sålt mer fastigheter är Nicklas vårt val, kan rekommenderas

Ingvar o Renate Björkman Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • Malin G

2019-08-31

Malin G skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde lägenhet och köpte hus. Hanna har varit engagerad, proffsig och lyhörd. Hon har följt våra önskemål fullt ut och aldrig känts påtryckande på något vis. Hon hittade den rätta köparen bland deras kontakter när vi var redo och vi sålde innan den kom ut på öppna marknaden. Hanna har alltid återkopplat, svarat på alla dumma frågor samt varit positiv och lugn trots att hon säkert haft mycket att göra. Jag rekommenderar Hanna och fastighetsbyrån till 100%. Tjusig lokal att skriva kontrakten på också :-) Tack bästa Hanna från oss! Läs mer
  • 2019-08-29

Raymond A skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    sålt bostadsrätt
    positivt bemötande
    med de förutsättningar som fanns under budgivning
    är jag nöjd med priset
    proffsig med god kunskap om området samt realistiskt
    pris för objektet

mycket nöjd med Mikels insats Läs mer
  • 2019-08-28

Henrik Karl Magnus S skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Joakim var trevligt och vi fick ett bra bemötande.

Det som drar ner betyget är känslan av att han inte höll det han sa vid första mötet. Vi är helt enkelt besvikna över slutpriset. Anledningen till att vi betalar så mycket pengar är ju just det att man vill få ett så bra pris som möjligt, vilket inte var fallet denna gång. Läs mer
  • 2019-08-26

Carina P skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag köpte en bostadsrätt och fann mäklaren, Nicklas, kunnig och lätt att ha att göra med. Över lag väldigt smidig upplevelse. Läs mer
  • 2019-08-23

Johanna T skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde en bostadsrätt genom Joakim, blev bra bemötta hela vägen och vi kände oss trygga från start till avslut. Läs mer

Ann B skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi köpte hus. Joakim var trevlig och korrekt. Joakim motsvarade mina förväntningar. Läs mer

Birgitta N skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har sålt min bostadsrätt på 2 rum och kök. Niklas är en rar och trevlig kille. Vi har haft en bra telefonkontakt under hela tiden där han har upplyst mig om vad som gällt om jag har haft frågor och funderingar. Läs mer

Juno S skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Förtroendeingivande, varm, kompetent och professionell mäklare med mysig gotländsk dialekt som håller överenskommelser och deadline, närmast försäljning innan visning. Hjärtligt tack! Läs mer
  • 2019-08-20

Karin E skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har dålt vår villa i Stenungsund. Vi tycte väldigt bra om Niklas fastighetsmäklaren från första gången vi träffade honom. Han ingav stort görtroende och verkade ha en gedigen erfarenhet av fastighetsagfärer. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2019-08-19

Emma N skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har köpt en hästgård med hjälp av Niklas samt sålt vår villa.
    Niklas skötte allt med professionalitet och vi är mkt nöjda.

Vi ser mycket fram emot att flytta in i vårt nya boende inom några veckor! Läs mer
  • Eeva Kaarina S

2019-08-14

Eeva Kaarina S skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Försäljning av villa
    Trevligt och proffsigt mottagande, lätt att kontakta, engagerad.
    Vi känner att Joakim gjorde allt han kunde för att affären skulle bli av så smidigt som möjligt.
    Tummen upp! Läs mer
  • 2019-07-31

Linda J skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde vår fastighet, förväntningarna var höga men vi fick sänka dem. Tyvärr var tidpunkten inte den rätt och vi hade önskat att man kunde pressa upp priset lite mer. Vi tycker väl att mäklaren borde jobba för oss(säljaren) och inte för köparen. Läs mer
  • 2019-07-26

Erik K skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi köpte ett sekelskifteshus via Hanna. Väldigt bra bemötande och hon ingav trygghet igenom processen. Svarade på det hon kunde och tog reda på saker som vi undrade utöver det. Läs mer
  • 2019-07-25

Thomas H skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Mikael förmedlade köpet av en tomt.

Allt löpte på som förväntat. Mikael är en riktigt trevlig mäklare med bägge fötterna på jorden, empatiskt och engagerad och framförallt kunnig, rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-07-24

Maria O skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Bra och väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-07-24

Veronica L skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt bostad i ödsmål. Hade dålig erfarenhet av min egna mäklare, så blev mäkta imponerad av Hannas sätt att agera. Hjälpsam, förstående och lyhörd, mycket tydlig i informationen och förklarade på ett bra sätt.
    Toppen mäklare även om hon inte arbetade åt mig.
    Nästa gång jag ska sälja hoppas jag hon arbetar kvar så att jag kan anlita henne.
    Topp betyg till henne...... Läs mer
  • 2019-07-22

Annelie J skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde våranvilla
    Nicklas har ett väldigt trevligt bemötande alltid glad. Läs mer
  • 2019-07-17

Lena B skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt ett hus och sålt ett.
    Har alltid blivit väl bemött och alltid kunnat ringa och fått bra svar på mina frågor och funderingar.
    Väldigt bra vid kontraktsskrivning med tydlig genomgång av alla papper och dess innebörd.
    Kommer troligen kontakta Joakim om jag någon gång i framtiden skulle sälja igen. Läs mer
  • 2019-07-15

Emil K skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi köpte ett parhus av denne mäklare. Trevlig, engagerad och snabba svar. Duktig säljare! Läs mer
  • 2019-07-12

Camilla F skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Superduktig och proffsig mäklare som känns genuint intresserad! Våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-07-11

Amanda W skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Tycker kommunikation kunde varit mycket bättre. Dröjde flera gånger väldigt länge med återkopplingen. Läs mer
  • 2019-07-10

Dino F skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Fantastiskt säljare med god behovsanalys, driven och engagerad. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-08

Pontus R skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Duktig och påläst, ordning och reda Läs mer
  • 2019-07-08

Dino F skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag är supernöjd med den totala upplevelsen :).inget att anmärka Läs mer
  • 2019-07-03

Sara E skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Tredje gången jag tar hjälp utav Joakim både när de kommer till köp av bostad och försäljning av bostad.
    Vill inte ha någon annan mäklaren, alltid go och glad! Får snabbt hjälp när man har funderingar och frågor.
    Duktig på att lugna ner er när man blir nervös och orolig inför försäljningen.
    Har haft full tillit varje gång och vetat att Joakim kommer lösa de!
    Fortsätt med ditt grymma arbete så hoppas jag vi ses någon gång i framtiden igen! Läs mer
  • 2019-07-01

Carina B skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Mycket nöjda med samarbetet!😃 Läs mer
  • 2019-07-01

Marcus L skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Allt har funkat kanon, och mäklaren har i princip funnits tillgänglig dygnet runt... Läs mer
  • 2019-06-27

Elvira J skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpte en nyproducerad bostadsrätt i andra-hand innan säljaren eller mäklaren hade varit inuti den då den byggdes.

Mäklaren var kompetent, professionell och sakkunnig. Snabb på att svara och tog sin tid att ta reda på rätt svar på frågor han inte kund besvara direkt.

Jag tycker det är viktigt att ha en snabb och konkret kontakt med sin mäklare då det är en stor affär där man har många frågor. Läs mer
  • 2019-06-26

Ida L skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Snabb service!
    Svar på alla våra frågor

En veckan efter inflyttning fick vi blombud från fastighetsbyrån! Det uppskattades mycket! Läs mer
  • 2019-06-18

Linn K skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har sålt vår lägenhet och det har verkligen varit så otroligt smidigt. Bemötandet är 100%. Alla förväntningar man kan ha blir uppfyllda. En helt fantastisk fastighetsförmedling! Läs mer
  • 2019-06-15

Nils L skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Service på högsta nivå. Trevlig och målmedveten. Är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-06-10

Maria S skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Hanna! Vilket proffs! Tydlig, strukturerad, trygg i kunskapen, visar vilja att vara just mäklare med förståelse för att man skiljer sig från ett hem, vilket varit både spännande och sorgligt. Vi älskar ju vårt hem men livet går vidare och behoven ändras. Att vara så ung och ändå förmedla en djup förståelse för detta är stort. Det var det vi föll för. Fingertoppskänslan ingör det paradoxala att skiöja sig från ett hem och samtidigt sälja en produkt. Skickligt. Vi är så tacksamma för gudning, råd och stöd genom hela processen. Tack!!! Läs mer
  • 2019-06-10

Johan Gunnar Mikael S skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har sålt hus. Mäklaren var fantastisk! Hon var lyhörd, inkännande och kunnig. Vi uppskattade särskilt hennes mycket pedagogiska och tydliga sätt att förklara vad en försäljning innebär, processens alla steg samt juridiska villkor. Vi visste inte ens om att vi hade dessa förväntningar som hon på ett utmärkt sätt visade att så här borde det gå till! VI fick även mycket goda råd inför visningen som var hanterbara för oss och som vi gladeligen följde.

Det här gick helt enkelt strålande! Hanna är en mäklare vi innerligt rekommenderar. Läs mer
  • 2019-06-08

Lena L skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålt bostad,kanonbra bemötande han förklarade allt i minsta detalj. Har ett väldigt bra förtroende till honom genom hela processen. Vi bestämde i vilken takt allt skulle ske,o det blev just så!! Läs mer
  • 2019-05-29

Jennifer K skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Hanna Palmgren på fastighetsbyrån stenungsund. Väldigt nöjd med hennes insats. Bra service och proffsigt jobb. Läs mer
  • Stella M

2019-05-23

Stella M skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt hus . Blev bra mött av mäklaren ( båda mäklarna )
    De gick igenom köpet lugnt och vi fick tips / råd på vägen .
    Enda negativa var att det var alldeles för många personer i huset samtidigt på visningen , en hel del oanmälda / bara titta / inte intresserade av att köpa och då blir det svårt för oss som verkligen var / är spekulanter Läs mer
  • Jane L

2019-05-17

Jane L skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Joakim sålde våt bostadsrätt fast det var svårt så blev den äntligen såld
    Tycker att Joakim är en väldigt bra mäklare. Han är trevlig och lättsam, inga märkvärdigheter
    Blev aldrig irriterad när jag bombade honom med mail och div frågor
    Kommer att rekommendera honom till vänner mm som ska sälja Läs mer
  • Sofia J

2019-05-17

Sofia J skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har sålt en villa i centrala Stenungsund. Bemötandet har varit väldigt bra. Vi fick bra hjälp inför styling och fotografering av huset som gjorde att det blev väldigt lyckat! Slutpriset blev långt över vår förväntan och vi är väldigt nöjda med valet av mäklare! Läs mer
  • 2019-05-16

David J skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi är mycket nöjda med vår husförsäljning. Professionellt genomfört rakt igenom och alla parter var nöjda. Mycket trevlig och positiv upplevelse att anlita denna mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-16

Efat A skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Det var bra, hjälpsam ock lyhörd. Läs mer
  • 2019-05-13

Björn S skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas är kunnig och proffsig, återkommer alltid med svar. Kan varmt rekommendera. Läs mer

Gärdesvägen 1, 444 31 Stenungsund