Fastighetsbyrån Stenungsund

Fastighetsbyrån Stenungsund

Här i Stenungsund på Bohusläns vackra kust finns klippor, skogar, fjordar och massor av skiftande boendemiljöer. Orten är rik på arbete och industrier och ett otroligt bekvämt ställe att bo på. Vi på Fastighetsbyrån finns på Gärdesvägen 1. Här hittar du ett gäng mäklare samt vår säljkoordinator och stylist som har högt engagemang och breda kunskaper.

Vi hjälper dig att hitta rätt här i Stenungsund.
Vi ser alltid till våra kunders bästa och anpassar oss efter önskemål och kriterier.

Varmt välkommen!

Läs vad 519 kunder tycker om Fastighetsbyrån Stenungsund 2

• sålde sitt hus med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-06-23
    Jag har känt mig trygg med Joakim sen första mötet. Han har varit hjälpsam och engagerad från start. Jag skulle rekommendera alla att använda honom till sin försäljning.
  • köpte sitt hus med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-06-23
    Proffsig, trevlig och alltid tillgänglig för frågor man har som köpare! Rekommenderar absolut Joakim och kommer absolut ta hjälp av hans proffshjälp igen!!
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-06-22
    Super trevlig och härligt bemötande. Svarade snabbt på alla frågor och hjälpte även till när det blev större beslut.
    Rekommenderar verkligen!
  • sålde sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-06-16
    Nicklas har bemött bra och tydligt vilket har varit till stor hjälp under försäljningen. Han är snabb på att återkoppla när man har frågor eller försöker nå honom på telefon.

Visste inte riktigt vilka förväntningar vi hade eftersom det är längesedan vi gjorde några fastighetsaffärer. Förväntan var nog bra rådgivning vilket vi har fått.

Vi är mycket nöjda.
  • Henric S
    2021-06-16
    Trygg, stabil och tillgänglig. Trevligt bemötande och alltid hjälpsam oavsett vilka dumma frågor man kommer med.
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Proffsig, trevlig samt serviceminded
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-06-16
    Bra kommunikation under hela försäjningstiden.
    2021-06-14
    Vi tyckte hon va lyhörd och tillgänglig vid våra frågor. Bra med återkopplingen hela tiden. Vi kände oss trygga med Amanda.
    Lugn och sansad.
    Gick igenom allt och kollade så man förstod.
    2021-06-14
    Kunnig, trevligt bemötande, fin service. Rekommenderar varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-06-14
    Mkt bra info ang fastigheten o professionellt o trevligt bemötande.
    2021-06-10
    Kan varmt rekommendera Amanda, en mäklare som gick in helhjärtat från första mötet. Hela processen kändes trygg, smidig och proffsig. En mäklare som gör det lilla extra!
    2021-06-08
    Mycket trevligt bemötande samt kunnig och trovärdig förmedling av ett hus vi köpt.
    • Fråstorp
    2021-06-08
    Köpt hus i Stenungsund.
    Joakim skötte sig på ett utmärkt sätt. Kanontrevligt bemötande under visning o var alltid tillgänglig att nå under tiden.
    Jättenöjda med allt!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-06-07
    Har köpt hus i centrala Stenungsund av Niklas! En riktigt snabbfotad mäklare som finns tillgänglig längst hela processen för frågor! Tack för all hjälp med köpet av huset Niklas!
    2021-06-07
    Köpte en fristående villa. Trevligt och proffsigt bemötande. Det kändes att Joakim verkligen jobbade för båda parter i affären. Överlag en trevlig upplevelse!
    2021-06-07
    We bought a house in Stora Höga. We found Joakim to be very professional and friendly.
    2021-06-06
    Köpt en villa.
    Väldigt bra och trevligt bemötande.
    Kan verkligen rekommendera Niclas!
    2021-06-06
    Bra bemötande på alla sätt. Amanda är både glad och ptoffsig.
    2021-06-04
    En mäklare jag varmt kan rekommendera och kommer välja till alla mina framtida försäljningar. Sålde min bostad snabbt, smidigt men framförallt - proffsigt! Amanda gör verkligen de lilla extra, så söker du ha en mäklare som går in helhjärtat i din försäljning så är detta helt rätt person. Tusen tack!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-05-21
    Vi köpte en bostadsrätt av Hanna och vi är supernöjda med bemötandet.
  • skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-05-21
    Hanna Palmgren hjälpte oss och hon är professionell, engagerad, trevlig och inkännande. Svårt hitta en bättre mäklare
    2021-05-20
    Köpt på Hakefjorden Resort av Bästa Hanna:)
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-05-18
    Sålde min bostadsrätt genom Elin, blev bemött på ett tydligt och proffsigt sett, att få en bra bild inom försäljning och va det va för villkor som gällde och fick bra hjälp med det och hon svarade snabbt. Min upplevelse va jätte bra fick sålt min lägenhet för bra pris och lärde mig mycket påvägen genom Elin.
  • sålde sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-05-17
    Hanna hjälpte oss med att sälja vårat hus.
    Vi uppskattade hennes engagemang och fick bra hjälp med allt som rörde försäljningen.
    • Spekeröd
    2021-05-12
    Joakim was professional and fair. Good job.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-05-10
    Köpte en bostadsrätt. Blev väldigt bra bemött av Elin. Hon är trevlig, tydlig och har hjälpt till väldigt bra under köpet.
    • Jörlanda
    2021-05-10
    Alltid tillgänglig och kunnig inom sitt yrke vilket gör att vi känner att vi gjort en trygg affär.
    2021-05-07
    Mycket kunnig, trevlig och engagerad.
    • Jörlanda
    2021-05-05
    Både sålt och köpt bostad, proffsig, lugn, trevlig och glad. Toppen betyg för hela upplevelsen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-05-04
    Upplevde honom genuint intresserad av hus. Kunde svara på frågor och tog reda på info. Hjälpsam. Gav ett trevligt och seriöst intryck. Mycket nöjd
    • Hallerna
    2021-05-04
    Köpt ett parhus
    Joakim va väldigt lätt att få tag på, han va trevlig och lätt att prata med.
    Joakim levde upp till alla förväntningar riktigt duktigt som mäklare och en grym personlighet.
    Hela köpet och allt gick väldigt lätt smidigt och fort.
    Allt va helt perfekt.
    2021-05-03
    Sålde huset. Mycket bra. Mäklaren samarbetade med mig och levde upp till mlnna förväntningarna. Mycket snabb och bra affär Tack till ett bra jobb
    • Timmervik
    2021-04-30
    Försäjlning av fristående villa i Timmervik, Stenungsunds kommun.
    Hanna är den perfekta mäklaren. Mycket kunnig och tillmötesgående. Skapar inte orealistiska förväntningar utan dämpar snarare den entusiasm som man som säljare har inför en försäljning.
    Hanna har till 100% följt "regelboken" vilket gör att vi som säljare känner oss mycket trygga.
    Hanna är med andra ord mycket proffsig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-04-30
    Köpte en villa i Stenungsund och vi kände ett stort förtroende för Hanna
    2021-04-14
    Snabb och lätt.
    Sålt radhus på två veckor.
    • Svenshögen
    2021-04-13
    Har sålt ett sommar boende i ganska dåligt skick. Mäklaren va duktig på att presentera huset och att hjälpa till med allt strul vi stötte på under resans gång.
    2021-04-13
    Amanda finns tillgänglig och visar att inget är omöjligt.
    En toppen mäklare helt enkelt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-04-12
    Väldigt proffsigt bemötande rakt igenom. Pragmatisk och det en förmåga att få båda sidorna nöjda (jag var köpare)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-04-11
    Mikael hjälpte mig vid min senaste bostadsaffär då jag köpte en bostadsrätt som tog mig ett steg närmare mitt drömboende. Jag upplevde att jag blev seriöst och väl bemött samt med ett visat engagemang för att få en av mitt livs största affär att gå i lås. Det var lätt att komma i kontakt med Mikael ifall jag hade frågor & funderingar under processens gång. Jag kan varmt rekommendera Mikael på Fastighetsbyrån Stenungsund.
    2021-04-11
    Lugn, tydlig, trygg, glad, snabb på att återkoppla,
  • köpte sitt hus med hjälp av Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-04-10
    Vi köpte en villa med skogsutsikt. Amanda Örn var mäklare som tog emot oss med glädje och värme. Förväntningarna var höga och de infriades av Amandas skickliga kunskaper om huset. Vi är supernöjda och glada att vi valde och köpte just detta huset.
    2021-04-08
    Köpt villa i stenungsund.
    Mikael var tillmötesgående och tillgänglig.
    Kan mycket väl tänka mig att göra affärer med honom och fastighetsbyrån igen.
    • Kyrkenorum
    2021-04-05
    Sålt villa. Bra bemötande av mäklaren.
    2021-03-30
    Pigg och glad mäklare som mötte oss med ett stort leende
    vid visningen och även senare under bostadsaffärens
    genomförande även visade prov på en gedigen kunskap.
    Vi sålde vårt hus som vi själva byggde 1976 och har nu köpt en
    lägenhet i HSB Nyborg i Stenungsund. Hanna var alltid lätt att nå
    och alltid beredd på att hjälpa till om vi hade några frågor.
    Vi kan absolut tänka oss rekommendera henne framöver.
    MVH Stina o Tage Dahlqvist
    2021-03-30
    Hanna hade fått en 5:a om det inte vore för Trasig ugn med utdraget elutag under visning, och pump(väsnades väldigt mycket) till husets kranar utrustning som var avslaget under visning.

Normalt sett så vill man ju visa att sådan utrustning fungerar och det känns dumt att försöka dölja. Eftersom Hanna i mycket annat redovisade fakta på ett korrekt sätt så känns ovan som lite onödigt.
    2021-03-27
    Lägenhet.
    På ett positivt och trevligt sätt.
    Tycker Amanda gjorde det jag förväntade mej av en mäklare.
    Fick förtroende för Amanda ganska snabbt vid första träffen. Amanda gjorde ett bra jobb.
    2021-03-26
    Vi är så nöjda med Joakim som mäklare genom vår husförsäljning. Lyhörd till våra önskemål och vi uppnådde önskat mål med försäljningen. Vi kan varmt rekommendera Joakim till andra som står inför deras livs affär!
  • Jenny Madelen R
    skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2021-03-25
    Har alltid fått fantastisk och outtröttlig hjälp med både värdering av vår bostad inför eventuell försäljning samt framförallt vid intresse av annat hus. Finns alltid tillgänglig och ställer upp och löser visningar så att det passar. Han är kunnig och jag kan verkligen varmt rekommendera Nicklas.
    2021-03-23
    Enkel att få kontakt med vid behov, besvarade frågor och kollade upp saker.