Fastighetsbyrån Stenungsund

Gärdesvägen 1, 444 31 Stenungsund — Visa karta

Här i Stenungsund på Bohusläns vackra kust finns klippor, skogar, fjordar och massor av skiftande boendemiljöer. Orten är rik på arbete och industrier och ett otroligt bekvämt ställe att bo på. Vi på Fastighetsbyrån finns på Jullen 5. Här hittar du ett gäng mäklare som har högt engagemang och breda kunskaper.

Vi hjälper dig att hitta rätt här i Stenungsund, och har även koll på den vackra ön Tjörn, om det är den som lockar. Vi ser alltid till våra kunders bästa och anpassar oss efter önskemål och kriterier. Varmt välkommen!

Läs vad 344 kunder tycker om Fastighetsbyrån Stenungsund

• 2019-11-14

Gustaf B skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålt en bostadsrätt. Inga konstigheter, gick som förväntat. Mycket smidigt och professionellt. Läs mer
  • 2019-11-13

David B skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde en villa via Hanna. Hon skötte försäljningen på ett mycket bra sätt. Trots att det var lite segt någar dagar jagade hon på och fick till slut upp priset till en bra nivå.
    Kan rekommenderas! Läs mer

Trevlig.
    Snabbt utan krusiduller Läs mer
  • 2019-11-11

Eva-Mari Å skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har sålt min bostadsrätt.

Vänligt och förtroendegivande.

Lugn och sansad.

Kände mig trygg med alla stegen inför försäljning Läs mer
  • 2019-11-06

Åsa I skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Trevlig och kunnig, personligt engagerad och trygg person som jag kände förtroende för. Läs mer
  • 2019-11-06

Linn K skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Helt fantastisk att få Hannas hjälp till att sälja vår bostad. Kunde inge önskat oss en bättre mäklare. Hur nöjda som helst Läs mer
  • 2019-11-03

Julia Erika E skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålt radhus.
    Joacim har under flera år stöttas os i vårt letande efter ett nytt hem. Vi har alltid kunnat ringa och får råd. Började med att vi inte köpte ett hus som han sålde. sedan värderade han vårt radhus och nu sålde han det. Vi är otroligt tacksamma för det varma trygga och genuina bemötandet vi fått av Joacim. under årens lopp har vi mött väldigt många mäklare och väldigt få har varit så äkta, engagerade och hjälpsamma. Det har varit en stor trygghet att ha haft Joacimmed oss på denna långa och slingriga resa fram till vårt nya hem. Vi kommer varmt rekommendera honom och Sara Stylisen till alla vi känner. Läs mer
  • 2019-10-31

Sonja A skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Hanna Palmgren har sålt mitt fritidshus. Hon har gjort ett mycket bra jobb och jag har fått ett mycket trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd med hennes arbete. Läs mer
  • 2019-10-13

Ulrika K skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Lyhörd, engagerad, återkopplar regelbundet. Läs mer
  • 2019-10-04

Amanda J skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har köpt en lägenhet. Han har bemött oss på ett proffesionellt sett men ändå personligt, vilket vi verkligen uppskattade. Han levde upp till dom förväntningarna vi hade. Vi har fått en bra upplevelse på alla fronter från mäklaren trevligt, lättsam och kunnig. Kändes tryggt och det var vår första köp och kände att vi kunde fråga honom om det var något vi undrade över. Läs mer

Annelie B skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har sålt Haglingevägen 7.
    Niclas var väldigt trevlig och sympatisk i sitt bemötande och vår känsla är att hanterade potentiella köpare på ett bra sätt viljet var viktigt för oss.
    Vi är mycket nöjda med vår mäklare och är glada att vi kommit till ett avslut i affären. Läs mer

Svante D skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Proffsigt engagerad och positiv, men absolut inte orealistisk! Läs mer

Kristina O skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas Björn motsvarade klart mina förväntningar i samband med försäljning av min bostadsrätt. Läs mer

Christer A skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Öppen och tydlig.
    Vederhäftig och kompetens: kan branschen.
    Bra bemötande och hög flexibilitet. Läs mer

Lena L skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålt bostad,utmärkt bemötande,saklig. Han levde upp till alla mina förväntningar ang.affären. Han tog sig tid o förklarade allt,inget kändes forcerande utan i lugn o ro. Allt har varit positiv !! Läs mer

Marie-Louise B skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag sålde en bostadsrätt på fem rum och kök. Blev bra bemött av Nicklas hela tiden.Förväntningarna jag hade grusades av att vi fick gå ner i pris. Men å andra sidan slapp jag att köparen hade förbehåll och kan flytta in snabbt efter att jag flyttat ur.rekomenderar gärna Nicklas Läs mer
  • 2019-09-24

Eva W skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Försäljningen av vårt hus har fungerat mycket bra. Från den första träffen med en mäklare(Elin) , överlämning till ny mäklare (Joakim) med fotografering, besiktning till den intensiva delen med budgivning och kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-09-20

Karolina B skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Professionell..................................... Läs mer
  • 2019-09-18

Karin A skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Mycket kunnig och seriös. Trevlig och engagerad. Toppen! Läs mer

Marcus L skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Flexibel, mötesgående och tillgänglig Läs mer

Jesper H skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpte en bostad i Ucklum, Stenungsund kommun. En lägenhet på 2 rum 56 kvm.

Mäklaren var fantastiskt bra. Han hjälpte mig med alla mina frågor och pappersarbete. Kanon kille, är supernöjd! Läs mer

Ingemar J skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Det funkade som förväntat och han vet hur bemöta folk och är allmänt trevlig och kunnig i sin roll som mäklare Läs mer
  • 2019-09-09

Åsa L skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    En otroligt trevlig och glad mäklare.
    Jobbar snabbt och effektivt.
    Återkopplar bra vid frågor.
    En snabb och bra försäljning.
    Jag är helt nöjd och kommer kontakta honom igen om jag ska sälja något i framtiden. Läs mer
  • 2019-09-07

Erik N skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Proffsig
    Sjukt bra koll på läget I budgivning/budgivare
    väldigt enkel att ha att göra med Läs mer
  • 2019-09-05

Caroline Elise B skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har nyss sålt en villa i Stora Höga. Fick Hanna rekommenderad av hennes kollega på Tjörn.
    Jag har haft såååå fin kontakt med Hanna! Hon är proffsig, snabb, positiv och (inte minst) rolig. Har oftast inte behövt ringa henne, då hon förekommit mig och hållit mig uppdaterad. Ringer alltid snabbt tillbaka, de gånger jag sökt henne. Vi har haft en ärlig dialog och jag har fått gott stöd i olika sammanhang som uppkommit.
    En genuint härlig och genomtrevlig tjej som jag gladeligen kommer rekommendera till alla jag känner.
    Det finns inget hon kunde gjort mer eller bättre. Jag tänker att hon måste vara den finaste blomman i Er trädgård. Högsta betyg till Hanna, henne hoppas jag ni tar väl hand om!!! Läs mer
  • 2019-09-04

Jenny Helena H skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har sålt vår villa. Väldigt trevligt och positivt bemötande Läs mer
  • 2019-09-02

Lars Ingvar B skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas har sålt vår villa, har hanterat hela affären från början till slut på ett stålande sätt.
    Informationen både från Nicklas och hans företag har varit föredömlig. Bra bemötande , trevlig och en god yrkesman.

Hade vi sålt mer fastigheter är Nicklas vårt val, kan rekommenderas

Ingvar o Renate Björkman Läs mer
    Nicklas B gillar detta
  • Malin G

2019-08-31

Malin G skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde lägenhet och köpte hus. Hanna har varit engagerad, proffsig och lyhörd. Hon har följt våra önskemål fullt ut och aldrig känts påtryckande på något vis. Hon hittade den rätta köparen bland deras kontakter när vi var redo och vi sålde innan den kom ut på öppna marknaden. Hanna har alltid återkopplat, svarat på alla dumma frågor samt varit positiv och lugn trots att hon säkert haft mycket att göra. Jag rekommenderar Hanna och fastighetsbyrån till 100%. Tjusig lokal att skriva kontrakten på också :-) Tack bästa Hanna från oss! Läs mer
  • 2019-08-29

Raymond A skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    sålt bostadsrätt
    positivt bemötande
    med de förutsättningar som fanns under budgivning
    är jag nöjd med priset
    proffsig med god kunskap om området samt realistiskt
    pris för objektet

mycket nöjd med Mikels insats Läs mer
  • 2019-08-28

Henrik Karl Magnus S skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Joakim var trevligt och vi fick ett bra bemötande.

Det som drar ner betyget är känslan av att han inte höll det han sa vid första mötet. Vi är helt enkelt besvikna över slutpriset. Anledningen till att vi betalar så mycket pengar är ju just det att man vill få ett så bra pris som möjligt, vilket inte var fallet denna gång. Läs mer
  • 2019-08-26

Carina P skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag köpte en bostadsrätt och fann mäklaren, Nicklas, kunnig och lätt att ha att göra med. Över lag väldigt smidig upplevelse. Läs mer
  • 2019-08-23

Johanna T skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde en bostadsrätt genom Joakim, blev bra bemötta hela vägen och vi kände oss trygga från start till avslut. Läs mer

Ann B skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi köpte hus. Joakim var trevlig och korrekt. Joakim motsvarade mina förväntningar. Läs mer

Birgitta N skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har sålt min bostadsrätt på 2 rum och kök. Niklas är en rar och trevlig kille. Vi har haft en bra telefonkontakt under hela tiden där han har upplyst mig om vad som gällt om jag har haft frågor och funderingar. Läs mer

Juno S skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Förtroendeingivande, varm, kompetent och professionell mäklare med mysig gotländsk dialekt som håller överenskommelser och deadline, närmast försäljning innan visning. Hjärtligt tack! Läs mer
  • 2019-08-20

Karin E skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har dålt vår villa i Stenungsund. Vi tycte väldigt bra om Niklas fastighetsmäklaren från första gången vi träffade honom. Han ingav stort görtroende och verkade ha en gedigen erfarenhet av fastighetsagfärer. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2019-08-19

Emma N skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har köpt en hästgård med hjälp av Niklas samt sålt vår villa.
    Niklas skötte allt med professionalitet och vi är mkt nöjda.

Vi ser mycket fram emot att flytta in i vårt nya boende inom några veckor! Läs mer
  • Eeva Kaarina S

2019-08-14

Eeva Kaarina S skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Försäljning av villa
    Trevligt och proffsigt mottagande, lätt att kontakta, engagerad.
    Vi känner att Joakim gjorde allt han kunde för att affären skulle bli av så smidigt som möjligt.
    Tummen upp! Läs mer
  • 2019-07-31

Linda J skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde vår fastighet, förväntningarna var höga men vi fick sänka dem. Tyvärr var tidpunkten inte den rätt och vi hade önskat att man kunde pressa upp priset lite mer. Vi tycker väl att mäklaren borde jobba för oss(säljaren) och inte för köparen. Läs mer
  • 2019-07-26

Erik K skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi köpte ett sekelskifteshus via Hanna. Väldigt bra bemötande och hon ingav trygghet igenom processen. Svarade på det hon kunde och tog reda på saker som vi undrade utöver det. Läs mer
  • 2019-07-25

Thomas H skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Mikael förmedlade köpet av en tomt.

Allt löpte på som förväntat. Mikael är en riktigt trevlig mäklare med bägge fötterna på jorden, empatiskt och engagerad och framförallt kunnig, rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-07-24

Maria O skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Bra och väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-07-24

Veronica L skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt bostad i ödsmål. Hade dålig erfarenhet av min egna mäklare, så blev mäkta imponerad av Hannas sätt att agera. Hjälpsam, förstående och lyhörd, mycket tydlig i informationen och förklarade på ett bra sätt.
    Toppen mäklare även om hon inte arbetade åt mig.
    Nästa gång jag ska sälja hoppas jag hon arbetar kvar så att jag kan anlita henne.
    Topp betyg till henne...... Läs mer
  • 2019-07-22

Annelie J skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde våranvilla
    Nicklas har ett väldigt trevligt bemötande alltid glad. Läs mer
  • 2019-07-17

Lena B skrev om Joakim Pettersson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt ett hus och sålt ett.
    Har alltid blivit väl bemött och alltid kunnat ringa och fått bra svar på mina frågor och funderingar.
    Väldigt bra vid kontraktsskrivning med tydlig genomgång av alla papper och dess innebörd.
    Kommer troligen kontakta Joakim om jag någon gång i framtiden skulle sälja igen. Läs mer
  • 2019-07-15

Emil K skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi köpte ett parhus av denne mäklare. Trevlig, engagerad och snabba svar. Duktig säljare! Läs mer
  • 2019-07-12

Camilla F skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Superduktig och proffsig mäklare som känns genuint intresserad! Våra varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-07-11

Amanda W skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Tycker kommunikation kunde varit mycket bättre. Dröjde flera gånger väldigt länge med återkopplingen. Läs mer
  • 2019-07-10

Dino F skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Fantastiskt säljare med god behovsanalys, driven och engagerad. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-07-08

Pontus R skrev om Fastighetsbyrån Stenungsund
    Duktig och påläst, ordning och reda Läs mer

Gärdesvägen 1, 444 31 Stenungsund