Fastighetsbyrån Stenungsund

Gärdesvägen 1, 444 31 Stenungsund — Visa karta

Här i Stenungsund på Bohusläns vackra kust finns klippor, skogar, fjordar och massor av skiftande boendemiljöer. Orten är rik på arbete och industrier och ett otroligt bekvämt ställe att bo på. Vi på Fastighetsbyrån finns på Gärdesvägen 1. Här hittar du ett gäng mäklare samt vår säljkoordinator och stylist som har högt engagemang och breda kunskaper.

Vi hjälper dig att hitta rätt här i Stenungsund.
Vi ser alltid till våra kunders bästa och anpassar oss efter önskemål och kriterier.

Varmt välkommen!

Läs vad 399 kunder tycker om Fastighetsbyrån Stenungsund

• 2020-06-03

Peter M skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas Björn sålde vårt fritidshus på ett mycket professionellt och engagerat sätt. Han har varit mycket tillmötesgående och lättillgänglig och levt upp till alla förväntningar vi haft på en mäklare. Läs mer
  • Louise W

2020-06-02

Louise W skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Hanna har gjort ett fantastiskt jobb med att sälja vårt radhus!
    Hon har gjort vår bostadsaffär, som minst sagt vart en berg och dalbana, till något som gått att förstå och känna sig trygg med! Hanna är en klippa! Läs mer
  • 2020-06-01

Gösta J skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas har mött alla våra förväntningar vid försäljning av vår sommarstuga. Positivt och trevligt bemötande, lätt att komma i kontakt med vid behov. Läs mer
  • 2020-05-27

Helena J skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas är en proffsig mäklare på alla sätt.
    Jag kan varmt rekommendera honom.
    Han håller kontakten och informerar mycket bra.
    Jag känner mig trygg som både säljare och köpare.
    Det finns bara positiva saker att säga om Nicklas. Läs mer
  • 2020-05-25

Björn E skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Anlitade Hanna och Fastighetsbyrån för att sälja min villa.

Hanna gjorde ett väldigt bra jobb och levde upp till de flesta av mina förväntningar. Hanna ger ett vänligt och professionellt intryck och affären gick smidigt från första kontakt till kontraktsskrivning.

Kan varmt rekommendera Hanna. Läs mer
  • 2020-05-18

Birte Carina L skrev om Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålt en villa.
    Alltid trevlig och tillmötesgående.
    Lätt att nå.
    Kommer att rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-05-18

Felicia B skrev om Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt lägenhet 3rok. Toppenbra bemötande från start till slut. Alltid varit snabb och kontaktbar om vi har haft frågor etc.
    Bra kunskap om bostaden samt förening.
    Jättebra! Läs mer
  • 2020-05-16

Zeljka K skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Hanna har bemöt mig med ett trevligt och varmt sätt,dessutom var hon mycket villig och hjälpsam att vi ska få det bästa hon kunde erbjuda,vilket vi naturligtvis har fått,
    Hanna är en kunnig mäklare som sålde vårat lilla idyl för mycket fint pris och vi är mycket nöjda med Hannas insats,
    MVH Zeljka Läs mer
  • 2020-05-15

Olof Karl Georg L skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    En energisk och mycket trevlig person som jag genast fick förtroende för.
    Husförsäljningen gick mycket bättre än vad vi hade väntat oss.

Olof Läs mer
  • 2020-05-01

Christoffer E skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Snabb, smidig och inget krångel Läs mer
  • Jenny G

2020-04-30

Jenny G skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag köpte en lägenhet och fick ett proffsigt och trevligt bemötande. Tack😀 Läs mer
  • 2020-04-29

Arne Kennet C skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    SÄLJUPPDRAG FRITIDSHUS
    Hon är mycket kunnig och effektiv och skapar en positiv stämning mellan säljare och köpare. Hon representerar dagens unga moderna mäklare som på ett målinriktat sätt driver processen framåt på ett förtroendefullt sätt Hon har förmågan att tolka såväl säljarens som köparens behov och omsätta dessa i praktiska lösningar. Hennes positiva framtoning är av stor betydelse vid genomförande av denna typ av affärer. Läs mer
  • 2020-04-23

Kjersti R skrev om Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålt ett radhus.
    Amanda har ett mycket trevligt bemötande, alltid glad och positiv! Läs mer
  • Josefin L

2020-04-17

Josefin L skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Toppenbra bra service av en fantastiskt trygg, enkel och kunnig mäklare! Han är engagerad och tar sig verkligen tid för sina kunder. Han gav sakliga tips och råd till oss som säljare!

Vi skulle rekommendera Nicklas till alla som ska sälja sin villa! Läs mer
  • 2020-04-13

Paula Maria H skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag köpte ett hus. Jag är nöjd. Läs mer

Erik O skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Villa
    Mycket bra bemötande
    Inga konstigheter, tydliga besked Läs mer

Monica G skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2rok på Hallerna.
    Mycket bra.
    Att få sålt till ett bra pris, men så kom coronan ivägen. Det kunde ju inte Nicklas rå för han gjorde så gott han kunde. Det gick ju bra till slut. Läs mer

Pauline Ö skrev om Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Joakim skötte affären professionellt då svårigheter uppstod. Jag som köpare kunde känns mig trygg i hanteringen av affären, och litade på att han skulle lösa dem. Läs mer

Camilla J skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har köpt en tomt genom Mikael och är väldigt nöjda med hans bemötande. Han har varit hängiven, hjälpsam och gett ”det lilla extra”. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Andreas W skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi köpte en tomt genom Mikael och fick ett professionellt bemötande. Mikael var väldigt hjälpsam genom hela processen. Vi kan verkligen rekommendera honom. Läs mer

Jörgen H skrev om Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har sålt en villa.
    Bra, professionellt och trevligt bemötande.
    Levde bra upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2020-04-07

Eva K skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har sålt vårat hus via Mikael!
    Har blivit vänligt bemötta. Läs mer
  • 2020-04-05

Nathalie S skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpte ett hus på söbackevägen, Har bara positivt att säga om Mikael, super trevlig, lätt att komma i kontakt med och inga problem alls! Läs mer
  • 2020-04-03

Eije K skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har sålt vårt hus med förbehåll.
    Mikael är en trevlig och omtänksam kille.
    Våran förväntning var att han skulle sälja vårt hus och det har han klarat med bravur.
    Vår upplevelse var att det gick fort och bra, synd bara att vi inte fick in våra privata bilder, men det gick bra ändå. Läs mer
  • 2020-04-02

Kristian P skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Bra presentation av hur det går till vid första mötet. Det var det som gjorde att vi valde hanna.
    Lätt och smidigt in till det sista. Läs mer
  • 2020-03-31

Sofie Therese L skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Hanna Palmgren är en proffsig och mycket trevlig mäklare som lyckades sälja våran villa på rekordtid. Kan varmt rekommendera henne! Hon levde upp till alla förväntningar och var mycket lyhörd på både säljare och kund. Läs mer
  • 2020-03-24

Gunilla S skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Mycket trevlig och hjälpsam. Snabb på att svara på frågor och att hålla kontakt. Allt har gått väldigt smidigt! Läs mer
  • 2020-03-13

Martin H skrev om Elin Höök en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Snabb och smidig hjälp, jättebra styiling och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-03-04

Joel A skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köpt Villa i Stenungsund.

Trevlig men aningen rörig och dålig svarsfrekvens vid mail, samtal och sms... Läs mer
  • 2020-03-03

Ronny F skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde en bostadsrätt. Niklas = bästa mäklaren jag mött. Väldigt trevlig och engagerad i sitt jobb. Finns ingen bättre Läs mer
  • 2020-03-03

Eva Arnaboldi P skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har sålt en bostadsrätt.
    Bemötande professionellt och vänligt.
    Hade mycket lite kontakt då fullmakt given till annan part att hantera affären.
    Har inga anmärkningar, allt gick som det skulle.
    Nicklas Björn skötte försäljningen på ett helt tillfredsställande sätt och var tillgänglig för frågor under hela processen. Läs mer
  • 2020-02-26

Joanna S skrev om Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har köpt bostad! Allt gick snabbt och smidigt! Förklarade allt bra m.m! Läs mer
  • 2020-02-24

Frida D skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde mitt hus, knapphändig information till en början. Efter att jag påvisat att jag vill ha samma information som den jag sålde huset tillsammans med, kom mer info. Läs mer
  • 2020-02-23

Rolf C skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålt bostadsrätt. Det är andra gången jag anlitar Mikel för försäljning och det är alltid lika proffsigt skött och med bra resultat Läs mer
  • 2020-02-09

Christian K skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Trevlig och kunnig 👍 allt gick smidigt. Läs mer
  • 2020-02-08

Eva-mari Å skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Alltid vänlig. Såg till att det blev bra för alla Läs mer
  • 2020-02-06

Malin A skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålt lght
    Trevligt bemötande
    Nöjd efter avslutad affär Läs mer
  • 2020-02-06

Kenny A skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi sålde vårt hus med Hanna. Hon sålde även våran lägenhet. Hon gör allt för oss väldigt enkelt, finns alltid där om man vill prata och ställa frågor. Väldigt tillmötesgående och hjälpsam! Bästa mäklaren jag vet. Läs mer
  • 2020-02-03

Peter Georg D skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Sålde villa i Stenungsund. Mikaelo är kunnig och kompetent och lyckades sälja huset till nytt rekordpris i området. Läs mer
  • 2020-01-28

Nicolas Zerpa N skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har sålt ett hus.

Vår mäklare var så otroligt trevlig och professionell, och gav alltid det lilla extra med glimten i ögat.

Vad gällde priset på huset, hade jag högre förväntningar, men mäklaren såg till att det blev en hyfsad affär.

Det jag känner, och framförallt för att vi gjort flertalet affärer med Fastighetsbyrån, och då både i Sverige och Spanien. Är att jag gör gärna affär igen, mycket noggranna och professionella. Läs mer
  • 2020-01-27

Cecilia S skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har köpt en friliggande villa via Hanna. Hon hade ett proffsigt och lyhört bemötande genom hela processen. Skulle absolut kunna rekommendera att köpa bostad genom henne till andra. Läs mer
  • 2020-01-27

Erik H skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Allt sköttes perfekt! Smidigt från start till mål. Tack Nicklas :) Läs mer
  • 2020-01-19

Jim L skrev om Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Har både köpt och sålt hus via Joakim och alltid känt att det varit proffesionellt och seriöst. Han är tillmötesgående och hjälpsam när det kommer till allt som har med försäljning och köp att göra. Läs mer
  • 2020-01-16

Magnus I skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Köp av tomt i Stenungsund. Kanonbra service, enkelt o smidigt! Precis som det ska vara/Magnus Läs mer
  • 2020-01-09

Nils H skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi har köpt en tomt av Nicklas.
    Nicklas Björn är trevlig , hjälpsam och ärlig.
    Däremot var det en del information gällande tomten som vi själva var tvungna att ta reda på , som man kan tycka bör ha ingått i tomtbeskrivningen. tex, Avgifter till samfällighet, VA, nät, samfällighetskriterier osv.

Vi är nöjda med Nicklas i det stora hela och kan tänka oss att rekommendera honom till vänner och bekanta, och anlita honom. Läs mer
  • 2019-12-29

Tina T skrev om Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Proffsig och trevlig. Väl informerad om bostaden och kunnig. Läs mer
  • 2019-12-22

Ulrika S skrev om Hanna Palmgren en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Vi köpte en fastighet i Stenungsund för några månader sedan där Hanna mäklade. Hanna är påläst och kunnig, snabb vid kontakt och tillgänglig. Köpet gick smidigt. Klart över förväntan då vi hade en del som avvek från standardkontrakt. En fin upplevelse från början till slut.

Hälsningar

Ulrika och Marcus Läs mer
  • 2019-12-21

Jim K skrev om Nicklas Björn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Nicklas sålde vårat hus,allt gick otroligt smidigt och har ständigt haft svar på alla frågor och alltid varit tillgänglig! Kort och gott Nicklas Björn vet vad han håller på med Läs mer
  • 2019-12-16

Abolghassem M skrev om Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag köpte lägenheten på Uppegårdsvägen 62, Stenungsund.
    Joakim var informerande och problemlösande.
    Jag är mycket nöjd Läs mer
  • 2019-12-09

Emma S skrev om Mikael Johansson en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    Jag har köpt en bostadsrätt efter flera månader av letande. Jag blev personligen kontaktad av Mikael på en visning av ett annat objekt och då berättade han att han skulle iväg och titta på en bostadsrätt i ett område jag tidigare budat på och undrade om jag var intresserad. Det gick jättebra, för processen blev väldigt enkel utan större visningar och styling osv. Väldigt personligt och professionellt bemötande och allt jag behövde inför mitt första köp! Tack! Läs mer

Gärdesvägen 1, 444 31 Stenungsund