Amanda Örn

Amanda Örn

Amanda Örn är mäklare på Fastighetsbyrån Stenungsund

Amanda Örn har varit registrerad mäklare sedan 2019-12. Amanda Örn har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 92 omdömen med ett betyg på 4.9. Amanda Örn har haft 77 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 92 Läs vad Amanda Örn

• köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    2022-08-02 Verifierad kund
    Har blivit jättebra bemött utav Amanda, hon har hjälpt mig i bostadsdjungel och alltid varit tillgänglig inom rimlig tid om jag har några frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Örn en del av Fastighetsbyrån Stenungsund
    • Ucklum
    2022-07-28 Verifierad kund
    Rekommenderas starkt!
    Engagerad och lätt att nå, bra kommunikation från start till mål. Bara gott att säga om Amanda som mäklare!
    2022-07-19 Verifierad kund
    Amandas engagemang lös igenom ifrån dag ett. Det märks att Amanda brinner för sina bostadsförsäljningar, jag upplevde att försäljningen kändes lika viktig för henne som för mig som kund. Hon fanns alltid tillgänglig när jag behövde komma i kontakt med henne och hon återkopplade och uppdaterade mig kontinuerligt genom hela processen. Detta bemötandet skapade stor tillit och förtroende. Hon är en positiv, energisk människa som fick mig som kund att känna mig sedd och betydelsefull. Tack för en fin upplevelse.
    2022-07-02 Verifierad kund
    Väl proffsigt/bemötande, glad trevlig. Verkar ha god hand om kunder/banker, uppfyller väl förväntningarna...
    2022-06-30 Verifierad kund
    Jag & min sambo blev proffsigt bemött av Amanda och vi kände oss väldigt trygga med henne. Snabb på att svara när vi hörde av oss och väldigt förstående med tanke på att detta är vårat första bostadsköp, vilket kan vara lite nervöst. Jättenöjda och tacksamma!
    2022-06-28 Verifierad kund
    Kompetent och lätt att ha och göra med.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Vi har blivit väl bra bemötta,och har hela tiden blivit uppdaterade om vad som händer. Så vi är väldigt nöjda,
  • 2022-06-21 Spontant omdöme
    Amanda tog hand om försäljningen av min lägenhet och allt gick smidigt och jag fick mycket god service! Kunnig, proffsig, positiv. Hon guidade mig igenom hela processen och gav många goda råd. Även lätt att nå och att kommunicera med. Toppen helt enkelt.
    2022-06-21 Verifierad kund
    Ett varmt välkomnande med ett brett leende på läpparna. Amanda ingav känslan av att jag som köparen var i fokus, en färdighet Amanda besitter är att kunna måla upp och visualisera hur livet för mig som köpare skulle kunna te sig i bostaden. Amanda var påläst och hade bra inblick i både fastigheten som föreningen. En professionell och kompetent mäklare med glimten i ögat!
    2022-06-11 Verifierad kund
    Proffsigt o bra bemötande o alltid trevlig o glad!! 😀