Joakim Stenbom
Registrerad mäklare sedan 2017-03-10
Aktiv på Reco.se sedan 2017-06-28
2019-07 - 2020-06

Läs vad 59 Läs vad Joakim Stenbom

• Birte Carina L sålde sitt hus med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-05-18

Ödsmål
    Sålt en villa.
    Alltid trevlig och tillmötesgående.
    Lätt att nå.
    Kommer att rekommendera honom. Läs mer
  • Pauline Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-04-10

4:a
    Joakim skötte affären professionellt då svårigheter uppstod. Jag som köpare kunde känns mig trygg i hanteringen av affären, och litade på att han skulle lösa dem. Läs mer
  • Jörgen H sålde sitt hus med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-04-08

Vi har sålt en villa.
    Bra, professionellt och trevligt bemötande.
    Levde bra upp till förväntningarna. Läs mer
  • Joanna S köpte sitt hus med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-02-26

Svenshögen
    Vi har köpt bostad! Allt gick snabbt och smidigt! Förklarade allt bra m.m! Läs mer
  • Jim L sålde sitt hus med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2020-01-19

Svenshögen
    Har både köpt och sålt hus via Joakim och alltid känt att det varit proffesionellt och seriöst. Han är tillmötesgående och hjälpsam när det kommer till allt som har med försäljning och köp att göra. Läs mer
  • Tina T köpte sitt hus med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-12-29

Stenungsund
    Proffsig och trevlig. Väl informerad om bostaden och kunnig. Läs mer
  • Abolghassem M köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-12-16

4:a
    Jag köpte lägenheten på Uppegårdsvägen 62, Stenungsund.
    Joakim var informerande och problemlösande.
    Jag är mycket nöjd Läs mer
  • Tobias N köpte sitt hus med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-12-02

Stenungsund
    Köpte en Villa i Stenungsund. Joakim var informativ och tydlig vilket jag uppskattar mycket. Eftersom det är mycket information och papper är det bra när han ringar det viktigaste och att man kan ta detaljer vid behov. Han var även snabb med svar vid kontakt under processen vilket var en trygghet för mig. Läs mer
  • Charlott Johanna K sålde sitt hus med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-11-17

Stenungsund
    Sålt ett radhus och haft ett fantastiskt samarbete från dag 1.

Rekommenderar fastighetsbyrån och Joakim Pettersson varmt! Läs mer
  • Åsa I köpte sitt hus med hjälp av Joakim Stenbom en del av Fastighetsbyrån Stenungsund

2019-11-06

Stora Höga
    Trevlig och kunnig, personligt engagerad och trygg person som jag kände förtroende för. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Stenungsund

Mikael Johansson